Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Statistické okénko

Statistické okénko - 6. kolo

Liga má za sebou šest kol, což už je docela dost na to, aby bylo lze zhodnotit, jak se týmům výsledkově daří a zda jsou na dobré cestě ke splnění svých cílů. Samozřejmě nás to nejvíce zajímá v případě Slavie a jejích soupeřů v boji o pohárové příčky.

Toto statistické okénko bude věnováno výhradně výsledkům, nehodlám v něm vůbec komentovat ani jakkoli brát v potaz předváděnou hru. Jsem si přitom samozřejmě vědom, že při předvídání věcí budoucích je důležitá právě předváděná hra, protože však Slavia před několika dny vyměnila trenéra, s čímž zřejmě přijde i změna v obrazu hry, bylo by dle mého názoru zbytečné na věci budoucí usuzovat z toho, jak se Slavia jevila na hřišti v zápasech pod trenérem Uhrinem. A jeden zápas v Teplicích po několika trénincích s novým trenérem Šilhavým samozřejmě nestačí k predikci toho, jak Slavia bude hrát po zbytek podzimu.

Na začátek připomeňme, že Slavia má na rozdíl od téměř celého zbytku ligy odehráno pouze 5 zápasů, nikoli plných 6, protože zápas úvodního kola v Brně byl odložen. Dohrávat se bude až v půlce října (přesněji 19. října v 18:00) mezi 10. a 11. kolem. Stejný počet zápasů jako soupeři tak bude mít Slavia až právě před startem 11. ligového kola.

Slavia má po odehraných pěti zápasech bilanci 1-3-1 (doma 1-1-0, venku 0-2-1), když doma porazila poslední Příbram a remizovala s prvním Zlínem, venku si pak odvezla bod z předposlední Jihlavy a šestých Teplic, jediná porážka přišla na hřišti čtvrté Plzně. Na první pohled je tak zřejmé, že nejbolestivější ztráta bodů přišla v Jihlavě, pro kterou remíza se Slavií znamená po šesti kolech polovinu svého bodového zisku (druhou polovinu tvoří remíza v Liberci, ale k tomu se ještě dostaneme). Fanoušky jistě bolí i remíza se Zlínem, což byl pro Slavii první ligový zápas sezóny. Těžko kdo mohl tehdy čekat, že pro Zlín to bude i po šestém kole jediná bodová ztráta. Každopádně, když chce Slavia znovu do Evropy nebo dokonce skončit do třetího místa, doma by měla porážet všechny. Pokud si vybere zaváhání (navíc proti soupeři, který nepatří k favoritům na čelní příčky) hned v prvním zápase, dostává se automaticky pod větší tlak další body už neztrácet pro zbytek sezóny.

Experti na českou ligu se shodují, že k pohárovým adeptům tuto sezónu patří stejně jako loni Plzeň, Sparta, Liberec, Mladá Boleslav a Slavia. Těm by zřejmě nejvíc měl zatápět Jablonec, ve většině sezón pak zazáří někdo nečekaný, což by tentokrát mohl být již diskutovaný Zlín (ale také vůbec nemusel). Slavia chce být na konci sezóny do třetího místa v lize, co je však pro klub opravdu podstatné je zopakovat účast v pohárové Evropě. Proto v následujícím textu srovnáme vstupy do sezóny Slavie a jejích soupeřů.

Nejprve obhájce titulu z Plzně. Ta má bilanci 4-1-1 (doma 1-1-1, venku 3-0-0), ve které jsou dva zápasy proti pohárovým konkurentům, domácí výhra nad Slavií a snad ještě cennější výhra v Liberci. Ztráty přišly překvapivě doma proti outsiderům, remíza s Bohemians a prohra se Zlínem. Zbylé dvě výhry jsou nad posledními dvěma týmy tabulky, Jihlavou a Příbramí. Jak vidno, kromě vzájemného zápasu se Slavií hrála Plzeň hned se třemi stejnými soupeři jako Slavia (Příbram, Jihlava, Zlín) a získala v nich o jeden bod více než sešívaní. Týmy, které Plzeň porazila, jsou všechny v druhé polovině tabulky.

Sparta má podobnou bilanci 4-2-0 (doma 2-1-0, venku 2-1-0), hrála pouze proti jednomu pohárovému konkurentovi, a to v posledním kole, kdy doma remizovala s Mladou Boleslaví. Jinak má doma výhry nad Slováckem a Jabloncem, tedy nad týmy, které lze čekat na konci sezóny ve středu tabulky, a venku pak pražské výhry nad Bohemians a Duklou a remízu v Teplicích. Červenobílí hráli jen s jedním z těchto soupeřů, s Teplicemi, a připsali si stejný výsledek. Je zajímavé, že ani žádný z týmů, které Sparta doposud porazila, není v tabulce výše než na osmém místě (Jablonec).

Mladá Boleslav má stejnou bilanci jako Plzeň: 4-1-1 (doma 2-0-1, venku 2-1-0), přičemž má za sebou zápasy proti dvěma konkurentům v boji o poháry, domácí vítězství nad Libercem v prvním kole a cennou remízu na Letné, o které jsme již psali. Jediná porážka přišla překvapivě doma s nováčkem z Karviné, zbylá vítězství pak nad Hradcem Králové a venku v Teplicích a Příbrami. Vidíme tedy dva stejné soupeře jako měla Slavia a o dva uhrané body více díky výhře na hřišti Teplic. Jelikož šlo o dosud jedinou porážku Teplic (aktuálně 6. místo v tabulce) v této sezóně, musíme to označit za cenný výsledek. Osobně bych na otázku, který z pohárových adeptů rozjel sezónu nejlépe, volil jako odpověď právě Mladou Boleslav. Přitom lze čekat, že Mladá Boleslav bude pro Slavii hlavním soupeřem, pokud budou sešívaní bojovat o třetí místo v tabulce.

A nakonec Liberec, který obětoval úvod sezóny postupu do Evropské ligy. Ten se sice povedl, ale jestli to byla rozumná volba, to se ukáže až ve zbytku podzimu. Dosavadní bilance 1-2-3 (doma 0-2-1, venku 1-0-2) řadí Liberec až na 14. místo a například ztráta na Plzeň s Boleslaví je už osmibodová (Slavia ztrácí bodů sedm, ale má zápas k dobru). Liberec hrál zatím se dvěma konkurenty, v Mladé Boleslavi i doma s Plzní prohrál. K tomu navíc doma jen remizoval jak s předposlední Jihlavou tak s Brnem, prohrál na hřišti prvního Zlína a jedinou výhru si odvezl z Příbrami (tam mimochodem byli ve statistice střel lepší také domácí). Právě Liberec má přitom se Slavií nejpodobnější program, stejní soupeři jsou Jihlava, Zlín, Příbram a Plzeň, přičemž by jím bylo i Brno, pokud by Slavia neměla zápas v Brně odložený. Každopádně ze zápasů se čtyřmi výše zmíněnými soupeři vydoloval Liberec 4 body zatímco Slavia 5, alespoň proti jednomu z pohárových kandidátů tak zatím Slavia vychází lépe. Platí však, že jak Slavia tak Liberec v lize zatím porazili pouze poslední Příbram, která ještě nebyla schopná ani vstřelit branku.

Zde je vhodné vypíchnout obrovskou důležitost zápasu následujícího kola mezi Slavií a Libercem (hrát se bude v Edenu v pondělí od 18:30 a vstupenky můžete kupovat na Ticketportalu zde!). Jak vidno, oba týmy potřebují velice nutně bodovat naplno, pozice Slavie by však měla být z několika důvodů lepší. Jednak hraje doma, hlavně však soupeře čeká dnes odpoledne velmi těžký zápas v dalekém Ázerbajdžánu proti Karabachu a následně dlouhý čtyřhodinový let zpět do Prahy. Hráči Liberce jistě nebudou po tak dlouhé cestě v pondělí večer optimálně zregenerovaní, což by měla být pro Slavii při podobné síle hráčských kádrů výhoda. Hostům navíc bude chybět zraněný kapitán Lukáš Pokorný a mají jen týden na to, aby do stoperské dvojice zabudovali nového hráče, zřejmě bývalého kapitána Slavie Martina Latku. Vzhledem k předchozím bodovým ztrátám i tomu, že Liberec je pro Slavii přímým konkurentem by pro slávisty nemělo existovat nic jiného než vítězství. Jakákoli ztráta v tomto domácím zápase by byla zklamáním.

Abychom dosavadní poznatky shrnuli, Slavia nevstoupila do sezóny dobře, nejde však ani o úplný propadák. Poměrně příjemný los prvních čtyř kol přetavila v zisk pouhých pěti bodů ze tří zápasů (z toho dvou domácích), což je málo, proti takovým soupeřům by odpovídalo ambicím Slavie bodů sedm. Následující dva venkovní zápasy proti nelehkým soupeřům přinesly jen jeden bod, což je sice málo, ale dle mého názoru nelze tyto ztráty hodnotit jako fatální. Osobně bych byl spokojený, kdyby Slavia měla v této situaci na kontě o dva body více, než má nyní. Také by to nebylo mnoho, ale pozice Slavie by byla dle mého názoru docela solidní. Ony ztracené dva body může Slavia samozřejmě získat v dohrávce prvního kola vítězstvím v Brně. Na to si však budeme muset ještě měsíc počkat. Tou dobou také jistě budeme vědět víc o tom, co lze od Slavie pod vedením trenéra Šilhavého v zápasech očekávat. Klíčový zápas, který může rozhodnout o tom, zda Slavia na podzim nepoztrácí příliš mnoho, přijde už v pondělí proti Liberci.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Jarinho     před 8 lety 15.09.2016 12:10 |  
    0 0

    Také bych to neviděl extra černě...
    1. kolo odloženo
    2. kolo při aktuální výkonosti Zlína, není bod ostuda
    3. kolo odchozené v Jihlavě - ztráta
    4. kolo účel světí prostředky, dobré 3 body
    5. kolo prohra v Plzni, Plzeň byla lepší, aspoň nám to přineslo odvolání DU
    6. kolo spravedlivá remíza z Teplic
    7. kolo porazíme doma liberec 2:1

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 13:20 |  
      1 4

      Projel jsem si Slavii s aktuální soupiskou ve Football Manageru 2016 a vidím to černě. Tak nesourodé mužstvo jsme snad nikdy neměli. Více než kdy jindy záleží na povaze a umění trenéra, co s daným kádrem dokáže. Snad se mu zadaří extrémně dobře a v zimě nebudou potřeba další podstatné změny (moc tomu nevěřím).

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 13:40 |  
        0 1

        Počkal bych na FM17, jak to bude vypadat. Každopádně i ti hráči, které považujeme za „hvězdy“ jsou v tom Manageru dost slabí.. :/ Zvlášť Bořil, Švento, Hušbauer nebo Muris. Nadstandardní jsou vlastně jen Škoda a Deli. A Zmrhal s vysokým potenciálem.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 18:08 |  
          0 1

          Nejde ani tak o atributy, ty mohou být nepřesné, jde přeci jenom o "neznámé" hráče, ale o předváděnou hru v rozestavení, které dlouhodobě používáme. Prvních pár zápasů jsem byl až vyděšený, jak se to podobá realitě.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      dauby     před 8 lety 15.09.2016 17:26 |  
      0 0

      Vidím to úplně stejně. Vydřeme s Libercem výhru 2:1 (mám to i v tipovačce) a odpíchnem se ode dna.

  2. Statistické okénko - 6. kolo

    houston (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 12:37 |  
    1 0

    V našem případě těžko hodotit. Jedno ale lze a to nízké nasazení našich hráčů a neschopnost starého trenéra střídáním reagovat na dění na hřišti a vývoj zápasu. V tom jsme byli nejhorší z celé ligy. Snad to bude od teď lepší, alespoň zápas s Teplicemi dává jistou naději. Bože, dej...

  3. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Robinator     před 8 lety 15.09.2016 12:37 |  
    1 1

    Klíčové zápasy budou dva, s Libercem a na Spartě, buď se vyšvihneme nahoru ( počítám, že následně uděláme tři body s Brnem) a to by nám značně pomohlo na psychice, věřím, že bychom se pak rozjeli a mohli udělat šňůru, nebo to bude propadák a to se pak bojím pomyslet, kolikátý bychom mohli být na podzim

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 15.09.2016 14:45 |  
      0 0

      Dobrá dedukce "buď a nebo":-) Kolik je kurz na ten dvojtip?:-)

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Robinator     před 8 lety 15.09.2016 14:47 |  
        0 6

        1:1 :)) ale osobně mám v tipovačce 2:1 s Libercem a 1:3 prohru se Spartou

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 15:03 |  
          4 0

          Máš docela odvahu sem napsat ten druhej tip...

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            Robinator     před 8 lety 15.09.2016 15:42 |  
            0 0

            někdo nahoře chtěl rozvířit diskuzi... :D

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              Robinator     před 8 lety 15.09.2016 15:44 |  
              0 1

              pardon, to bylo v předchozím článku... jinak je to tip sázkaře, jako fanda si přeji výhru

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                dauby     před 8 lety 15.09.2016 17:30 |  
                0 0

                Taky mám tip 2:1 pro Liberec. Proti Spartě jsem zatím nesázel, ale jako sázkař nepropadám zatím přílišnému optimismu. Zatím jsme porazili jen ultratragickou Příbram, tým sotva třetiligové úrovně. Ale věřím, že s novým trenérem se odrazíme ode dna. Jen si nejsem jist, jestli to bude už na podzim, nebo až na jaře. Minimálně je ale Šilhavý sympatičtější a inteligentnější než jeho předchůdce a když něco řekne po zápase, má to hlavu a patu. Navíc střídání v Teplicích se mu povedlo, kdežto o střídání DUmla darmo mluvit...

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 08:50 |  
                3 0

                Na Slavii se ma sazet pouze srdcem :-), penize vkladat jinam.. Jinak ja dal na SN tipovacce 0:3 z pohledu RB jeste podlozene zolikem :-). Vlastne jako kazdy rok. SKS do toho!

                • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                  bongor     před 8 lety 16.09.2016 17:01 |  
                  1 0

                  Určitě máš pravdu,na Slávku sázíme srdcem.Ale tentokrát i rozum říká,že na toaletě nemůžeme prohrát.Kdo viděl "výkon"bídy včera v Anglii,tak nemůže tipovat nic jiného než dvojku.Ščasný,to je horší dvojče DU,ty jeho kecy po zápase,to je extra zážitek.Nastoupili chudáci v neúplné sestavě a ve špatném rozpoložení,Dočkala šetřil na Zlín,vypadá to s ním bledě.Doufám že na derby tam ještě bude.Hráli příšerně,pustil jsem si záznam,abych se trochu rozveselil.Budou to chvíle Gina,balony za jejich šnečí obranu je položí.

                  • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 17:45 |  
                    0 0

                    Obavam se ze ruda bida ma prece jenom zkusenejsi muzstvo a to rozhodne,jedine ze by jejich derava obrana pokracovala v trapných výkonech,ale při derby si daji asi pozor,tak ze bodik se bude vyvazovat zlatem :-)

  4. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 18:25 |  
    5 0

    Dostali jsme pokutku 120 000 za Jihlavu a Plzen. O neco vice asi bude za Teplaky.. Hlavne,at dotycny vytrznici a pyromanci nervou Pelta je cura* ,kdyz mu cpou prachy primo do chrtanu.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      patras     před 8 lety 15.09.2016 18:59 |  
      4 1

      Výborně ! ! Už můžeme začit sčítat, ta cifra od záčátku soutěží (EL) tak jsme vážně frajeři ! ! Je mi líto majitelů, protože takhle vyhazovat prachy do lufftu je vážně nehorázný (slušně řečeno) Pak napíše p. Smělý, že slyšel, že žijeme nadluh.... A zítra taky nemusíme "existovat"
      Nechal bych to zaplatit ty pitomce ! Kamery, lístky na jméno ! Viz. včera v Ostravě...

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 19:20 |  
        1 2

        S těma pokutama je to hrozné, to už je tak milion...Ohledně toho Baníku, jsem zvědavý, co se stane. Atmosféra byla fantastická, ale potom těch několik desítek debilů všechno pohřbili..Nevím, na co se čeká, až tam vběhnou hovada s tyčema a někoho zraní, případně zabijí? Hrozné. Ale nevím, jak má vedení Baníku proti tomu bojovat. Co mě tam chybělo, bylo naprosté a jednoznačné odsouzení od hráčů, trenérů...všichni říkali, jak byla výborná atmoška. Houby, byla zoufalá.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          patras     před 8 lety 15.09.2016 19:31 |  
          6 4

          Kámoš žije v portsmouthu, tam to chodí tak, že lístky jsou na jméno, koupě lístku na osobu je max 5 a vždy pod jménem. Všude jsou kamery a nikdo si nedovolí nějakej průser, protože to je hlídaný a danej jedinec je v totálním průseru. Vše tam funguje, není tam problém. Rivalita tam je daleko větší než u nás.
          Myslím si, že by vedení soutěže by mělo jednat !

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            urs (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 16:21 |  
            3 1

            OT, byť na ot reaguji:
            Rád bych se na toto téma zeptal třeba takového Navara, zda na tomto poli se něco děje, protože 1mio za pokuty rozhodně není zanedbatelná částka (a to je začátek ligy..) a když se to podařilo v Anglii, kde jsou či byla daleko větší hovada (omlouvám se), pak mě zajímá jediné - zda SKS vytváří s FA nějaký smysluplný plán na potlačení bezmozků na stadionech? Přinese to namátkou třeba i tyto efekty:
            # úbytek blbců (čti pokut)
            # úbytek vstupného za těchto pár individuí
            # úbytek násilí a ožralů na stadionu (čili menší náklady na hlídání i lidského odpadu)
            # časem, až se zjistí, že tato represe zabrala přibudou:
            a) new fans
            b) new rodiče fans s dětmi
            c) začnou se zpívat slušné oslavné chorály nikoliv hovadiny typu, nenávisíme všechny apod.

            PS
            Já se tak těším!!!!

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              urs (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 16:22 |  
              0 0

              * nenávidíme :o)

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 19:46 |  
          2 2

          Dlouhodobe to kritizuji,svetlice se mi libi,dymovnice a delobuchy jsou daleko za hranou.Ale pokud i za svetlice plati klub pokuty,tak jsem proti. Je lepsi hledat nejaky kompromis s FA,ktery by mohl byt v podobe nekolika zapasu za sezonu s povolenym pyro,predem ohlasenym. Vsadim se,ze nasi pyromanci,kteri jezdej autem,neprekracujou rychlost na radarove merenych usecich,i kdyz s omezenim rychlosti nesouhlasi..

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            donford     před 8 lety 15.09.2016 19:54 |  
            4 0

            Mimo téma - nechci přilévat oleje do ohně, ale když jsem dnes viděl Latku proti Karabachu, přišel mi na hřišti docela suverénní a klukům azerbajdžánským (či jihoamerickým) s přehledem stačil vynikající poziční hrou a předvídavostí.

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 19:58 |  
              5 0

              zatlačil sem slzu. škoda že plzeň nepřišla ještě předtím než jej bývalý člen vedení vyhodil...

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              malan (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 00:17 |  
              4 0

              Jen prilej, vyhozeni Latky byla prvotridni Dumlovina. Horsi je, jak si tu mnoho chytraku pochrochtavalo, ze je to vlastne spravne..."Spravnost" tohoto rozhodnuti se ukazala zahy, kdyz si hraci delali co chteli a nebyl lidr ktery by je srovnal. Dumlovi se jeho kratkozrakost krasne vratila jako bumerang v podobe vyhazovu. To je tak kdyz se ve Slavii uprednostnuji rudosi na ukor Slavistu...

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              Staršina     před 8 lety 16.09.2016 01:00 |  
              5 0

              Jsem rád, že jsem si toho nevšiml jen já. Výborná poziční hra. Střídání Baroše a předání kapitánské pásky. Nemyslím si, že to bylo jenom proto, že byl Laty nejstarší. Je jasně vidět, že Laty je prostě autorita. A nám taková autorita chybí. Když jsem se kdysi Latyho zastal, tak jsem měl problém u Alanora. Bohužel pro nás všechny, včetně Alanora, už v době jeho vyhazovu nebyla naše obrana zcela kompaktní. Již dříve jsem popisoval pravděpodobný důvod jeho odchodu. Přiznám se, že dodnes jsem se s tím nesmířil. Jistě by nám dva roky měl ještě co dát.

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                bongor     před 8 lety 16.09.2016 17:08 |  
                2 0

                Připadám si jako blbec,protože se opakuju do nekonečna.Vyhození Latyho,nic jiného to nebylo,byla největší blbost tohoto roku.A DU si už za tento podraz na největšího srdcaře,šéfa kabiny a výborného fotbalistu zasloužil vyhazov.

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              dauby     před 8 lety 16.09.2016 08:24 |  
              2 0

              Jo, taky přileju. I já jsem to tu onehda od někoho schytal, když jsem napsal, že zbavit se Latky byla hloupost. To se vždycky našel někdo, kdo mě "setřel" argumenty, že nemůžu vidět do dění uvnitř klubu, že máme táhnout (s DUmlem!) za jeden provaz apod. Přitom Uhrinova neschopnost a arogance byla flagrantní a očividná. Po zápase s Plzní pak najednou někteří tihle experti rychle obrátili a ještě se chlubí tím, že oni neztráceli trpělivost atd. atd. Loajalita je hezká věc, ale odsud potud. Latymu budu hodně fandit, ovšem ne příští pondělí, to je jasné :-). A vsadím se, že pokud proti nám nastoupí, sklidí obrovský potlesk, podobně jako třeba Hubáček. Zaslouží si ho!

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              Divizni (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 09:33 |  
              1 0

              Mě také včera napadlo, při sledování Latky, jaké asi musíme mít špičkové obránce, když tenhle se do sestavy nevejde. Snad to čas ukáže.....

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      dauby     před 8 lety 16.09.2016 08:19 |  
      3 2

      Někteří naši "fanoušci" jsou prostě jelita. Nicméně našich majitelů mi v tomto ohledu moc líto není. Protože zcela postrádám razantní vyjádření našeho klubu, že takhle tedy ne a že to nebudeme trpět. Místo toho zaplatíme a jakoby se nic neděje. Stáváme se tak vlastně mlčky sponzorem Pelty a spol. Klub by se měl proti těmhle joudům jasně vymezit, případně zavést nějaká opatření. Klidně bych snímal kotel kamerou. A ještě lepší "reklamu" dělají někteří naši fans na venkovních zápasech. Pak se nemůžeme divit, že někteří pořadatelé přistupují ke slávistům tak, jak přistupují - i když jsou pak samozřejmě perzekuováni i slušní fanoušci. Je třeba těmhle individuím říct jasné ne i ze strany ostatních fanoušků - ničení majetku a dýmovnice prostě ne! Místo toho se i tady často dočítám, že pyro prostě k fotbalu patří a podobné nesmysly. Nepatří!

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        kalex     před 8 lety 16.09.2016 08:50 |  
        14 1

        Já byl na jaře v Olmiku, vzal jsem mladého, kterému je osm. V kotli až na pár kusů všichni ožralí, dva borci dvě řady pod náma se servali mezi sebou, jeden skončil pár řad níž s rozbitou kebulí a v bezvědomí. Mladý hleděl jak vyoraný a vypadal otřesený. U hajzlů a bufetu to mezi slávistama taky slušně vřelo a borci se hádali, kdo je větší slávista. Humus. Pak brno. Taky síla. Přitom s klukem jsme byli ve zlíně a super. V hradišti super. Jako pochopím dost, ale i když půjdu na návštěvu ke skorotchýni, taky jí tam nerozmlátím kredenc a nenarvu ji do trouby na dvě sta. Pak se hold nikdo nemůže divit represím typu teplice. A když si vzpomenu na jisté finále poháru mezi bolševikem a plzní q jak lidi nadávali, že to v Edenu ničili,... To je tak kurevsky těžké někam dojet a nechovat se jako dobytek?

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 11:30 |  
          0 0

          odlehčené shrnutí smutného úkazu který panuje na výjezdech,bod:)

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            steev (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 11:44 |  
            1 2

            Ja myslim ze vyjezdy jsou uplne v pohode :)

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              malan (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 11:56 |  
              1 0

              tak určitě:-)

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              kalex     před 8 lety 16.09.2016 12:21 |  
              1 0

              Já taky nepsal, že jsou všechny výjezdy na hovno. Ale fakt si nemusím dokazovat sílu tím, že něco musím demolovat. Ono potom i to heslo spolu jsme silnější můžeme spláchnout do kanálu, když se to rve mezi sebou. Akorát pro smích. Nu zož.
              Ale z jiného soudku: dnes se bude slavit. Pakáž po totálním zmaru rupla a jen doufám, že u kormidla zdenda dlouho zůstane.

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                steev (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 12:40 |  
                1 0

                Tak ja doufam ze tam Zdenda vydrzi na vzdy.

              • Re: Statistické okénko - 6. kolo

                bongor     před 8 lety 16.09.2016 17:11 |  
                0 0

                Nevíte někdo,kolik vyhrála bída v Anglii?

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          patras     před 8 lety 16.09.2016 12:28 |  
          2 2

          Abych napsal pravdu, tak na Slavii chodím moc rád, ale co jsem ještě nedokázal je to , že jsem nevzal 10-letou dceru na fotbal, o te 3-leté ani nemluvím. Nevzal jsem je proto, že se o ně bojím ! Né že bych se bal našich fanoušků, ale fanoušků celkově. Nejužasnější je když ta malá tříletá lítá pozahradě a křičí SLavie ! :-) Sousedí se jen usmivaj.
          Přál bych si moc aby se hodně věcí změnilo, protože "dobytek" je všude a pak trpí nejen fanoušek ale i majitel, protože ten místo aby peníze dával na mládež, na posily, zkrátka na vše co by náš klub posilílo, tak je cpe dořiti...

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 14:24 |  
            5 0

            To myslím, že zase trochu přeháníte. Když odmyslím, to největší epicentrum kotle dole na Tribuně Sever, kde se občas může něco přihodit, tak se Vám v Edenu i s dcerkou nemůže nic stát. Stačí jít kamkoliv kromě toho epicentra kotle a je to zcela bezpečné.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 13:36 |  
          0 0

          Já v Olomouci nebyl v kotli, ale tribuně jih (jedno z těch ''uší'') a tam byl fanoušek, který měl na sobě tričko Slavie a fandil Sigmě. :-) Pokoušel se fanoušky i zburcovat, aby začali fandit, ale to se mu nepovedlo.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 16.09.2016 09:10 |  
      0 0

      První start Patrika Bergera v základní sestavě a jeho první ligový gól :-)

  5. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Travinho     před 8 lety 16.09.2016 08:45 |  
    1 1

    btw. Jak by se vám ve Slavii líbil Diego Živulič ze Zlína? Podle mého je to právě ten typ, který nám ve Slavii chybí,

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 16.09.2016 10:22 |  
      1 0

      Já hlavně chci, aby SOUČASNÝ tým začal fungovat. Hráčů máme jak psů, většinou na ligu nadprůměrných, takže ať trenér pracuje s tím co má, sestava se ustálí a začneme hrát v popředí. Konkurence v týmu je sice velmi zdravá, ale když skoupíme vše co má ruce a nohy a je schopné dát za sezónu více než tři góly, bude to spíše kontraproduktivní.

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Travinho     před 8 lety 16.09.2016 14:59 |  
        0 0

        To ano, ale typ hráče jako Diego nám chybí...

  6. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Gino     před 8 lety 16.09.2016 10:14 |  
    5 7

    Tady se zase onanuje nad Latkou...

    Což o to, já ho mám moc rád a nikdy jsem si jeho odchod nepřál, ale doporučuju všem slzícím si přečíst komentáře pod článkama o zápasech, kde za nás hrál (těch několika posledních)... vyhazoval ho tady (kromě jeho osobního fanklubu, který mají všichni hráči) snad každý. Z tohoto pohledu mi ta nynější nostalgie připadá fakt úsměvná.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 16.09.2016 10:32 |  
      2 1

      Jenže tady se tato tebou zmíněná činnost:-) provádí u každého, kdo odejde ze Slavie na přestup nebo na hostování, a po pěti nebo deseti zápasech dá v novém působišti gól nebo na něj přihraje... Nicméně u jediného Latky je tato činnost částečně ospravedlnitelná, neboť podobný lídr v kabině není. Nicméně na jaře herně lepší než Deli, Frydrych a Bílek nebyl a je otázkou jak Laty snášel postavení náhradníka, když tady řadu let platil za základní stavební kámen. A druhou otázkou je, zda by poté, co by seřval Škodovku nebo tvého holandského Curacao jmenovce, se prvnímu jeho střely do tyče odrážely do brány a ne ven a druhý nenarážel na protihráče jako do zdi... :-))

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      donford     před 8 lety 16.09.2016 11:10 |  
      8 0

      Vskutku se, Gino, mýlíš. Tady se přece nejedná vůbec o onanii či nostalgii, ale spíš o to, že Latka se dokázal bez kiksů vyrovnat s velmi rychlými útočníky Karabachu a nenechal nikoho na pochybách, kdo že je pánem ve vápně Liberce. A jsem si jist, že Karabach by se ani v naší lize neztratil. :-) Jeho poziční předvídavost (neb jak se to dnes libozvučně nazývá empatie) byla vynikající. Zejména s dnes zraněným Pokorným by dozajista naším ligovým dvojicím vládli. Když jsem viděl včera zoufalého Holka a Costu (v televizi bylo při rozboru vidět, že při desítce se dotkl míčem dokonce oběma rukama, což je docela unikát a přesto výrazně protestoval), já vím, Southampton je "jinší kafe", zřetelně jsem v duchu viděl onen rozdíl. Myslím, že i u nás ve dvojici s třeba Delim, by se na ně hledělo okem jásavým. Ovšem, a to je asi všem jasné, nevíme, jak by sis tím poradil jeho již možná kolísavý zdravotní stav a nebo také jeho vlastní pocit, že může být třeba až třetím v pořadí středních obránců. Každopádně mám radost z toho, že se Laty neztratil, že je i nadále užitečný, píši to bez jakékoliv závisti a tvé zbytečně vzývané "nostalgie" a také s tím, že doufám, že bude od nás v pondělí při příchodu na hřiště vřele přijat. Patří do řady velkých, nesmrtelných Slávistů.

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        donford     před 8 lety 16.09.2016 11:14 |  
        0 0

        Pardon, měl jsem napsat anticipace, nikoliv empatie. Velmi se omlouvám po dodatečném přečtení.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Jachym     před 8 lety 16.09.2016 14:26 |  
          1 0

          Já anticipoval již dopředu, že se omluvíš. Zvláštně komicky tento termín působí z úst rychlokvašných televizních expertů, zvláště Karocha...:-)

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            donford     před 8 lety 16.09.2016 16:25 |  
            3 0

            Dík, jsem upřmně rád, že to bereš s humorem. Měl jsem trouba přece jen zůstat u českého ekvivalentu. Jak mi česká huba narostla. Ale, je to tak krásně módní a zní to vzletně, rádoby inteligentně, ba je to výrazem novodobého světáctví:-) třeba fotbalového:-) - viz tvůj zmiňovaný Karoch, že jsem neodolal. Má pitomost. I když nemnoho kilometrů od mé chalupy v JČ. se odehrávaly Stroupežnického Naši furianti, být se jimi vskutku necítím.

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              dalislavista     před 8 lety 16.09.2016 16:34 |  
              0 3

              Když existuje české slovo, tak nechápu, proč používat cizí. Akorát snaha, aby to vypadalo vědecky nebo odborně, přesně jak píšeš. Anticipovat je přesně ten případ! A většinou to používají ti, co tomu moc nerozumí...

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        bongor     před 8 lety 16.09.2016 17:19 |  
        1 0

        Přesně tak.Že někdo napsal,že hrál v nějakém zápase blbě,to je snad normální,sportovní forma je mrcha nevěrná.Ale on neodešel kvůli formě,ale kvůli egu DU.A dnes ukazuje,že by byl ve Slavii pořád moc potřeba.Srovnávat ho s Costou nebo Holkem,to je silný kafe,ti mu nesahají ani k trenýrkám.

  7. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    mcora     před 8 lety 16.09.2016 10:40 |  
    2 1

    Ano máme hráče co umí dát branku, ale máme málo tvořivých hráčů, někdo ty šance jim musí připravit. Takových fotbalistů má Slavia nedostatek. Když se zraní, tak je nemá kdo nahradit. Dále Dumla s Jinochem vybrali špatné hráče - Hušbauer. Ngadjui (další obránce, proč?), nebo nové hráče (útočné) nestavěli. Obrovská chyba těchto dvou je vyhození Martin Latky, taková osobnost.

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 16.09.2016 12:32 |  
      0 1

      Příchod Ngaduia byla reakce na možný odchod Deliho... Deli zůstal a najednou je Michael navíc...

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 13:39 |  
      3 0

      Já myslím, že zatím všechny příchody nezklamaly. Jediný příchod, který jsem dodnes nepochopil je Linhart. Zbytek má docela solidní šanci uspět v A-týmu.

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 14:17 |  
        0 8

        Za mě zatím (zdůrazňuji slovíčko zatím, každý z těch hráčů se ještě může prosadit) nepovedené přestupy:

        1. GvK
        2. Hušbauer
        3. Železník
        4. Linhart

        Přestupy povedené, kde se ale přece jen čekalo ještě o trošku víc:

        1. Bořil
        2. Ngadeu
        3. Švento (tady věřím, že je to dáno pouze horší fyzičkou, že se do toho Duška velmi brzo dostane a přesune se do kategorie přestupů vyloženě povedených)
        4. Mingazov
        5. Pavlenka

        Přestupy vyloženě povedené:

        1. Měšanovič
        2. Barák

        Ščuka s Van Burenem nehodnotím; první je pořád zraněný, druhý ještě nedostal prakticky prostor.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Betynka58     před 8 lety 16.09.2016 14:23 |  
          0 0

          A jak hodnotíš Mihalíka?

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 16:04 |  
            0 0

            Ten mi úplně vypadl, díky. Jeho bych řadil stále ještě do skupiny povedených příchodů, od kterých se ale čeká ještě něco víc. Jestli ale zahraje ještě 2-3 zápasy jako v Teplicích, tak se jednoznačně posouvá do kategorie vyloženě povedených přestupů.

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 15:35 |  
          0 1

          Je pravda, že van Kessel přišel asi za větší peníz než jsou zatím jeho výkony, ale kdybychom začali hrát 4-3-3, tak si myslím, že začne podávat mnohem lepší výkony než zatím podává. (Už jsem to psal v chatu... Nepochopím, když tolik investujeme do hráče (na české poměry), tak proč o něm nevíme vše! Zkoušet ho dávat na kraj zálohy, i přesto že to není jeho pozice. To mi vadí mnohem víc!) Jinak je mnohem gólovější než Škoda, který dostal za podpis nějakých 15 miliónu...
          Hušbauer dělá to, co žádá trenér. Taky jsem dodnes nepochopil, proč hraje na postu, který není jeho primární a kde má největší sílu. Místo toho hraje SZ s defenzivnějšími úkoly a odvádí pouze ''černou'' práci. Hušbauer moc toho na svém nejsilnějším postu neodehrál. Například proti Rio Ave, kde rozhodl zápas. (za špatný post nemůže van Kessel ani Hušbauer, ale za to viním Uhrina ml.)
          Železník, který dostal třikrát v lize možnost hrát od začátku zápasu. Jestli bude nebo nebude nepovedený postup se ukáže v budoucnu.
          O Linhartovi jsem už psal výše.
          Mingazov, který za Slavii zatím odehrál pár minut je myslím zbytečné hodnotit zda je to povedený nebo nepovedený přestup. Zařadil bych ho do kolonky ke Ščukovi a van Burenovi, který taký odehrál pár minut.

      • Re: Statistické okénko - 6. kolo

        Jachym     před 8 lety 16.09.2016 14:35 |  
        1 2

        Naprostý souhlas. Linhart nebyl žádný zázrak ani u nás v Budějích ve 2. lize. Však se ho snažil manažer Vozábal co nejrychleji prodat a osobně dovézt do Prahy, aby si to Slavia nakonec nerozmyslela...:-)

        • Re: Statistické okénko - 6. kolo

          steev (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 14:54 |  
          0 0

          U nás...?

          • Re: Statistické okénko - 6. kolo

            Jachym     před 8 lety 16.09.2016 15:10 |  
            1 0

            Ano, v Budějcích jsem se narodil a stále tam trávím velkou část roku.

            • Re: Statistické okénko - 6. kolo

              steev (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 16:28 |  
              0 0

              U nas je pro me jen na Slavii tak proto se ptam. Jinak tenhle prestup asi nebyl to prave. Ale treba se jeste budeme vsichni divit.

  8. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 11:19 |  
    0 0

    Výborný text, jen škoda, že podobně fundované analýzy nevycházejí i v jednom nejmenovaném tištěném sportovním periodiku :).

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 16.09.2016 14:28 |  
      0 0

      Tak to já docela chápu. Pokud by tam vycházely, tak už bychom nemohli posměšně mluvit o spartu, protože jsou z pohledu našeho klubu:-)

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Travinho     před 8 lety 17.09.2016 10:16 |  
      0 0

      Já ti nevím. Text je to zajímavý, ale nedočetl jsem se v něm nic, co bych nevěděl. A úkolem tištěných médií by mělo být především podávat novinky...

    • Re: Statistické okénko - 6. kolo

      Dobi     před 8 lety 18.09.2016 09:08 |  
      3 1

      I já jsem odebíral snad 20 let blahé paměti Československý sport. I tam bývali týpkové (František Žemla, sparťan jak poleno), ale proti dnešním konečníkům jen břídil. Ale ta nevyváženost nechybí jen u sportu, ale ve většině médií, hlavně v žumpě zvané ČT, hlavně ČT24.... Chápu, že třeba Jihočechy nezajímá, jak dopadají Vejprty v I.B.třídě Ústeckého kraje, nebo že skončil fotbal v Blšanech (víte to?). A podobně naopak. Ale od toho jsou krajské deníky či krajské mutace... Podle mě by podle rozsahu měly být jak zprávy stručné, rychlé, tak i fundovanější komentáře delší... Ale určitě ne, co se dnes děje, kdy obé nestojí ani za zlámanou grešli!

  9. Re: Statistické okénko - 6. kolo

    goofy38     před 8 lety 16.09.2016 16:19 |  
    0 0

    Nemáte někdo odkaz na ty statistiky (potřebný počet střel na gól, atd...) ?