Jsem z Moravy, do Edenu tak zavítám jen svátečně. Zpravidla navštěvuju stadiony v Brně, Jihlavě, Olomouci, Zlíně a Hradišti. A snad s výjimkou toho Hradiště je to všude stejné - nepřátelská atmosféra dávno za hranicí běžného hecování se. Určitě to tady od některých schytám, ale pro mě je zápas Slavie (na vlastní oči) opravdu svátek a nenechám se proto zavřít někam do klece s mizerným výhledem na hřiště. Uznávám, že kotel dělá atmosféru a díky za něj! Syn brzy doroste do věku, kdy ho budu chtít vzít s sebou na fotbal a vůbec mi není dobře z představy, že to na stadionu bude zase vypadat jako teď v Teplicích. Je to k vzteku, jsme v tomto opravdu banánová republika. K čemu jsou všechny kamerové systémy, adresné ticketingy a osobní prohlídky před vstupem na stadion? I přes toto všechno mi pořadatel není schopen nabídnout aspoň minimální komfort a bezpečí?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
To co se včera dělo v Teplicích nemá obdoby, šel jsem se synem na fotbal, prodali mi lístky na východní tribunu, kam mě v dresu při šacování nepustili, že můžeme jít jedině do kotle. V sektoru hostů jsme čekali asi 30 minut (jestli otevřou sektor 38) - čekalo se prý na to, až se kotel naplní - prý tam zbývalo ještě 200 míst, přitom při pohledu do kotle tam již nebylo ani jedno volné místo. Po několika hádkách slávistů s pořadateli a vyžádání hlavního pořadatele - začali do sektoru vedle hostů pouštět pouze rodiče s dětmi - cca 15 minut po začátku utkání, zbytek po 25 minutách, kdy už asi nevydrželi tlaku fanoušků. Vedle 2 klecí - jeden pro kotel a druhý pro rodiče s dětmi byl ještě jeden volný sektor a potom až sektor domácích, tak absolutně nechápu neschopné teplické pořadatele, co tam předváděli, přišlo mi to jako úmyslné znechucení hostujících fanoušků, o 40 minutovém čekání na pití a klobásu ani nemluvím. Po této skutečnosti už mě na Stínadlech nikdo neuvidí. Český fotbal pro fanoušky !!!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Co jsem tak zahlid na Twitteru už před zápasem a během něj tak absolutně nechápu že si něco takového dovolej. Jestli jsem to pochopil správně tak prodávali lístky do 38 kam pak nepouštěli lidí. To uz podle mě není ani na COIku ale na nějakou žalobu pro diskriminaci a nekalé obchodní praktiky podvod nebo tak neco. Podobné jako nemožnost jít jinam v klubových barvách. To je podobný jako by se v Praze zakázalo chodit v (podle mě naprosto debilnim) triku nesu Pražák.
Co už ale absolutně nechápu že tohle neřeší LFA nebo FACR který by za takovéhle věci měly dávat ohromný flastry a to vůbec Nemluvím o Slavii která podle jejich (ne)reakci a příspěvku ostatních taky absolutně selhala. Pokud tam okamžitě nenaklusal nějakej zástupce klubu kterej by to na miste vyřešil tak je to absolutně špatně a měli by se stydět..
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Souhlas s tebou Thane, bohužel prodávali i lístky do sektoru 38, který byl zavřenej a 30 minut to vypadalo, že se ani neotevře i když tam stálo cca 100 lidí a dožalo se vstupu na stadion, až přišel hlavní pořadatel a pouštěl rodiče s dětmi, nikoho dalšího tam pustit nechtěl (ženy, důchodci - absolutní nezájem). Slávistický stewardi tam byli, ale jenom u vstupu ke stadionu a nebyli schopni to řešit s někým kompetentním od nás :-(, tak v podstatě pokyny před zápasem z naší strany pro fanoušky byly k ničemu...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Bohužel takovému chování napomohla reklama, kterou si děláme, nebo teda v tomhle případě dělají lidi z TS(samozřejmě ne všichni) - Neonacisti a chuligáni
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Tak pozor ... nepleťte jablka a hrušky , TS jsou ultras a ty dělají bordel minimálně, jsou tu již ale tací kteří k ultras nepatří a říká se jim chuligáni a ty mají jinou vlajku a ty dělají bordel !! jmenovat je nebudu, téměř každý ví kdo to je... každý větší tým má mezi sebou i chuligánky což je prostě normální vývoj , nelíbí se mi to stejně jako vám ale nic s tím neudělám a je mi opravdu líto lidí ( většiny ) která na to akorát doplácí.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
ale chodí na tribunu sever, ne? Beta fans a Kumpani strycka Edwarda, atd? To jsou chuligáni, nebo členi TS? Je to promíchaný právě jako ty jablka a hrušky :D
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Ja jsem si tedy uz davno vsiml / a trva to stale /, ze kdyz dojde na pokrik slavistickych hooligans, je to pokrik organizovany od toho cloveka s megafonem / i za strasaka to tak bylo /. A protoze cela TS, at uz prijde 2tisice nebo 5tisic lidi s nadsenim rve ze vsechny nenavidi a na konci hooligans hooligans, je jasny, ze problem pochazi z TS, nikoli z okruhu hools. Podivej Judy, az si ultras z TS odpusti citit se aspon pri tom pokriku jako drsani, tak potom se muzes hajit tim, co jsi napsal. Ale dokud to proste z nejakych duvodu potrebujete, tak pises nesmysly. Neda se nic delat hochu, jablka a hrusky jsou v tuto chvili na jednom taliri a nejsou od sebe rozeznatelne.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Konkrétně tenhle pokřik mi přijde neskutečně dementní. Samotní hooligans ať si to řvou, kde chtějí ale proč to proboha musí řvát celá TS, tedy i lidé, kteří s hooligans nemají nic společného? V mých očích to prostě působí spíše komicky.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Presne tak, obvykle na TS chodim, ale tohoto pokriku se neucastnim. Je to fakt spis srandovni. Mam 75 kilo i s posteli a chulos teda rozhodne nejsem. Ale Spartu, tu k. treba "jebu" poctive. :-)
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Nevím proč by většinou venkovní zápasy pro tebe měli být passé,já jezdím do MB,LB, a JN a v životě si mě nikdo nedovolil nepustit na místa, které jsem měl zakoupeny mimo klece,to máme šály atd.Je tedy fakt,že to není asi většina venkovních zápasů.No a ty co dělaj velkej bordel tak at si v tý kleci jsou.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Já když jezdím ven, tak pouze mimo sektor hostí a problém jsem měl jen jednou na Bohemce. Ale to jsem vyhrál lístky v soutěži pořádané Synot ligou a nenapadlo mě, že mi dají lístky do kotle domácích (demence)...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Ja jsem vrsovickej, jednou jsem sel od tramvaje do Edenu na vrsovicke derby a nejaky buchty v zelenobilem rvaly" jude Slavie" Tak povidam, vy asi nejste z Vrsovic, ze? Prej jasne ze ne. Tak jsem jim rekl, vzdycky, kdyz je tady nejaky urazeni apod., tak se s tim vytasi nejaky importovany fandove z nejaky prdele kdovi odkud, my si teda mezi sousedy nenadavame.
Myslim, ze teda vubec nechapaly, co jim rikam. A na Bohemce jsem jistemu panpvi, ktery projevil opovrzeni nad moji salou pravil, Pane, tohle ja bych svymu sousedovi nikdy nerekl. Proc taky, ze. Ani ten asi nechapal.
My si tady totiz vazime toho, ze jsme jediny mesto v Cechach, ktery ma dva prvoligovy kluby. To neni tak spatny.
No nic, lide jsou ruzne :-)
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
V druhé půli tam lidi pustili a pár lidí už během první.
Ještě bych zmínil půlhodinovou frontou u stánku (přelévali pito z plechovek do kelímků, skvělý nápad). Prostě fotbal pro fanoušky. Neplést s pyromasturbanty a podobně postiženými, ti se stejně nametou cestou a prostředí, fronty nebo absenci piva nemusí řešit.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Já jsem šel se synem, který měl dres. Nechtěli ho pustit na východ. Tak jsem securiťákům řekl, že je vyloučeno, aby šel do kotle, mladýmu jsem řekl "Jdeme" a šli si sednout co nejblíž k našemu kotli. Paradoxně jsme měli teplický kotlíček blíž než ten náš.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Kotel uprostřed tribuny bylo selhání pořadatele a byl to důvod, proč tam nechtěli nejdřív nikoho. Lidi s dětma tam začali pouštět jednotlivě a někdy kolem 30' nastal velký přesun.
A skvělá žurnalistika novinek. Povrchní článek, uvařenej ze 3 tweetů člověkem, co tam nebyl a tudíž ví kulový.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Je docela zajimave ze fanoušci RB mohli být při nedavnem zapase kde chtěli (v dresech,atd.) A to jim před par mesici vzali vlajku sektoru 15 primo na stadionu pri utkani s jinym souperem. Ale tak asi jsou v pohode,narozdil od deti v nasich barvach. To co predvedli Teplice je ostuda,navic po te,co poslali instrukce pro nase fanousky. Ale koukam ze nekteri tady,nez aby to odsoudili,tak se budou z tepla domova navazet do vlastnich fanousku. A resit kdo je a neni zver,chuligan atp.
a ještě jedna věc, abys to pochopil..neobhajuju tady postup teplic,ten se mi nelíbí,ale vidím tu určitou paralelu s chovánim některých pseudo fanoušků na výjezdech..niceni cizího majetku, čímž poškozují jméno Slavie..nemluvě o pokutách který dokola platí úplně zbytečne klub..atd atd..a nakonec prozatim slušný doporučení, nebav se tady o nekom, kdo tady s nama nediskutuje a nemás tim nic spolecnyho!!
Ty me prosimte nic nedoporucuj chlapce. A tvyho brachu tady zminuju proto ze si tady o nem psal tolikrat ze mi prijde ze to pisete spolu. Ono by to kolikrat i odpovidalo. Jinak u jinech fanouskovskej taboru je to asi jinak vid? Ostatni se chovaj slušně?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
skvele, budeme si stezovat, ze nam ublizuji! Panove budicek!!!
1) pyro je zakazane, ale skutecnost je takova ze par dementu musi furt neco palit. kdyby jen ty svice, ale to musi byt dymovnice, petardy atp... rikam jasne NE vy dementi. na stadion to nepatri a doufam ze uz se vedeni nastve a pekne vam to spocita!
2) rvacka v bruselu, sam jsem tam nebyl, ale je to ostuda. jeden blbecek si hraje na hrdinu v davu a tupci z davu idiota budou chranit? proc? kazdy si pise posudek sam a je zodpovedny za sve ciny, tedy kryti tohoto dementa je byt dementem sam. to je stejne jako kryti toho dementa co hodil dlazebni kostku mezi fandy plzne... toto je trestny cin, bych tak nejak rekl.
3) bordel a niceni opet stejna skupinka dementu co si potrebuje neco dokazat schovana za dav. ostatni to odnaseji ale oni se panove mohou smat, protoze jim se nic nestalo, je nikdo nenaprasi a jeste se za ne bude bit.
4) pokriky, smrt sparte kdyz hrajem s brnem, uefa mafia, musime se ukazat jaci sme hrdinove, poskodime klub pri prvnim spornem rozhodnuti rozhodciho, protoze nam preci nikdo nebude nic diktovat...jj vzdelany clovek se pozna hned...
.... jo pak se nedivte a nestezujte si, ze jsou na venkovnich zapasech takove kontroly vy Mirkove Dusinove! Nevim proc musite mit navstevu zapasu spojenou s vandalstvim, hulvatstvim, kvetouci blbosti vy "fanousci"! kvuli vam nejezdim na venkovni zapasy a nemam duvod na tom nic menit, stejne jako vam nebudu prispivat na choreo, dokud budete v tomto pokracovat. Verim ze jsou mezi vami vzdelani lide a proto je pro mne zcela nepochopitelne, ze se takto musite chovat! stydim se za vas!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Zdravim Slamacku, ja s tebou v tvem prispevku souhlasim, ovsem zde pletes dohromady dve ruzne veci. Jde o to, ze se prodavali listky do sektoru 38 pro ty, co nechteli byt v kotli at uz s tebou zminenych duvodu nebo proto, ze treba museji sedet (starsi). Ovsem, kdyz ti pred branou reknou, ze nas tam nepusti, pry na prikaz policie CR, trosku to nastve. Ja tam byl s petiletym synem. Chvilku jsme se tam dohadovali a pak jsem odjel domu na 2. puli, kterou jsem videl v televizi. At si pak strecej za klobouk ty zvasty typu, ze chteji na fotbale cele rodiny.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Prsím, trvej na tom, aby tento problém Slavia řešila... vždyť přeci máme nějaké zástupce v orgánech ligy, ne?
Na stínadlech jsem nakonec nebyl, ale potvrezuji to, co tu padlo už někde - na zápase se Spartou nebyla vůči sralťanům uplatňována žádná omezení.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Taky se přimlouvám za to, abys ty nedělní události hnal přes klub co nejvýš. Slavia musí mít opravdový zájem, aby se tyto věci řešily a vyřešily. Ten, kdo vydal zákaz pouštět lidi na místa, které jste si zaplatili, musí být jasně určen a potrestán. Každopádně doufám, že vás ta zkušenost neodradila a že se synkem zase někdy vyrazíte!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
ja ti rozumim, jet tam jsem nastvanej. jak popisuju jinde tohle chovani ma sve priciny. klub by to mel resit, ale predevsim s nasimi ultras skupinama. muj nazor.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
naprosto souhlasím, ale vidíš, palce máš cca 2/1. tzn tento problém prostě nevyřešíš...musí se vedení snažit, jestli vůbec chce se snažit. i v té TV zase říkali, že jsou fanoušci Slavie problematičtí, jak tam bouchly petardy a byla dýmovnice...už jsem psal v hodnocení utkání, že takto nikdy nepřijde 20t diváků. ale holt pro někoho platí nopyronoparty, pro někoho dýmovnice voní, takže toto prostě je složité.
Ale souhlasím, hrajeme soutěže, které jsou nějak organizované, mají nějaká pravidla a ta se musí dodržovat. Pokud ne, máme problém. V práci taky mám pravidla, co musím dodržovat, ikdyž se mi něco nelíbí. Pak mám na výběr, zůstat a dodržovat, nebo odejít...
jinak tím nechci omlouvat hanebnost Teplic, to je druhý extrém. Ale na druhou stranu, pokud dostali info, co se dělo v Brně, tak asi moc nadšení z fans Slavie nebyly..kdyby mi někdo zdemoloval hajzliky, tak je příště nepozvu domů..a bohužel platí princip kolektivní viny
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
myslim ze je potreba se ozvat a dat te male skupince jasne najevo, ze takto ne! je to i prace pro vedeni klubu aby s temito skupinkama jednala a jasne jim vymezila co muzou a co nemuzou. kdyz ty hranice prekroci, tak pak tvrdy tresty pro jednotlivce. tohle je asi pro Tomase ukol, ktery je asi nadlidsky :(
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Pane Slamacek, ale v tom Vašem příspěvku řešíte úplně jiný problém, než o kterém pojednává ten článek. A přesně tohle zevšeobecňování a kolektivní vina = míchání primitivů, co dělají nepořádek a slušných, férových fanoušků přispívá k tomu, že se pak ke všem fanouškům pořadatelé a Policie chovají jako hovada...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Takže stežovat si je je naprosto v pořádku. Pokud se ke mně - dospělému člověku s malým dítětem někdo chová jako hovado, tak to máme nechat být jen kvůli tomu, že dole v kotli zatím někdo zapaluje dýmovnici? Zajímavá logika.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Přesně tak, šel jsem tam se 7-letým synem a chovali se jako hovada, bylo mi řečeno - běžte do kotle, jinou možnost nemáte, o otevření sektoru pro rodiče s dětmi nám bylo řečeno že se sektor otevře pouze v případě, že se zaplní kotel - nebýt nátlaku na hlavního pořadatele, který po 30 minutách dorazil, tak se ani neotevře...:-(. Chyba se stala i na naší straně, kde někdo ze Slavie musel s Teplicemi vyjednávat a následně vydat organizační pokyny - pro fanoušky, kteří nechtějí do kotle v dresu, bude zpřístupněn sektor 38 - slávističtí stewardi o tom neměli ani ponětí...:-(
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
nemyslim si ze micham dve veci. vse ma svoji pricinu. to ze se k nam takto chovaji je vinou nekolika par imbecilu, kvuli kterym ostatni trpi. sami mezi sebou si musime udelat poradek a je to v zajmu i tech ultras skupin.
co az se vedeni nastve a bude chtit po vinicich zaplatit pokuty za zpusobene skody? budeme branit tu malou skupinku dementu co se nedokaze chovat jako lidi?
Ale samozrejme muzete se tady ted rozcilovat, ze nemuzou hned vsechny hazet do jednoho pytle. jen mi reknete jak to ten poradatel ale ma poznat, ze zrovna tenhle slavista je slusnej? ohanet se pak tim ze vuci spartanum se takto nepostupuje a bla bla bla dalsi reci, no to snad ne... divejme se na sebe jak se chovame a nedavejme pricinu k podobnym postupum! To ovsem ne, radeji se pak budeme dozadovat potrestani tech co se snazi predejit nejakym problemum, protoze uz nevedi co a jak maji udelat aby byl klid.
a zkuste si predstavit ze jste majitel klubu a jede k vam pocetna skupina fandu a rok co rok je to s nimi tezsi. je ve vasem zajmu aby prijeli i pristi rok? ja bych se jim navstevu snazil tak zprijemnit, ze uz by radeji priste nejeli, protoze tech par korun mi za ty potize proste nestoji. Ano doplati na to zase opet ten slsny a ferovy fanda i treba s malymi detmi... kdo je vsak opravdu vinikem? poradatel, nebo ten dement co si mysli ze muze vsechno?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
promin, nehodlam se teplickych zastavat. nemam k tomu nejmensiho duvodu. jen rikam ze si za toto muzeme sami. pouzil jsem ostrejsi slova zcela zamerne, aby se rozpoutala diskuze na toto tema v nadeji, ze nam neni lhostejno jak se nekteri lide, co nosi nase vysostne znaky chovaji.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Zkus si precist komentare lidi, kteri tam byli, pak teprve zapoj fantazii. Domaci poradatele selhali, dovolili jejich nazi kotli premistit se na stred tribuny. To pak chteli resit sikanou fanousku. O nic jineho neslo, tak si nevymyslej nesmyslne bachorky. Taty s detmi to napriste treba odradi. Frajera co v buse vyzahne flasku rumu spis ne, toho nezajima, jestli je 2 m od jeho dymovnice prazdne sedadlo nebo 10leta holka a ze na obcerstveni je pulhodinova fronta. Nebo to byl taky zamer?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Ty de facto schvaluješ legitimizaci paušalizace, že každý fanoušek SKS je díky problémovým jedincům potencionální výtržník. Není.
Na druhou stranu, dělá to někdy v jiných oblastech většina lidí vč. mě...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Neschvaluje, pouze říká, že přesně takhle to berou ONI, tak ať se tomu nedivíme... já se tomu také nedivím. My všichni víme, že to není správné, ale ONI se rozhodli to neřešit a jít cestou paušalizace. Potom tedy má slamáček pravdu, že holt za skupinku hlupáků trpíme všichni.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Slamacek proste ukazuje, jak uvažují pořadatelé, kam Slavie jede, a že se jim není za co divit, když přebírají Jihlavské manýry. Zničené soc. zařízení v Brně, světlice, dělbuchy a dýmovnice na každém výjezdu...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Já nikoho, kdo dělá bordel neobhajuji. Jen reaguji na tu první větu, o tom proč si stěžujeme a že se máme probudit. Ten Teplický přístup k Slávistům nemá žádnou logiku. Dali předem pokyny, kdo má kam jít. Všichni se podle toho zachovali. Z bezpečnostního hlediska bylo určitě lepší mít ty "normály" v jiném sektoru, než ty divočejší. Navíc vedle toho sektoru 38 byl ještě další vyklizený sektor, takže nepouštět lidi do toho sektoru 38 nedávalo vůbec žádný smysl. Jediný důvod mohl být prostě a jen naschvál, případně vyvolat konflikt. A toto si prostě nemůžeme nechat líbit a je dobře, že se fanoušci ozývají. Tohle byl přesně postup, který akorát fanoušky provokuje, radikalizuje a odrazuje ty pohodové fanoušky. Tohle nemělo s bezpečností a logikou nic společného.
Nemohu si pomoci, ale tohle se děje už poněkolikáté, domácí si upraví podmínky vstupu tak, že s jakýmkoliv symbolem klubu nesmí fanoušek hostí (rozuměj Slavie) na stadion jinam než do kotle. Pokud si pamatuji začalo to myslím loni v Jihlavě a od té doby se ostatní "přiučili" a za chvíli to bude všude.
Já se ptám- PROČ???
Je to ochrana hostů proti potencionálnímu napadení domácími? V tom případě takovou ochranu má zajistit pořadatel a tímto si akorát ulehčuje práci.
Nebo je to jen buzerace?
Ono totiž stačí i bez jakéhokoliv symbolu Slavie vyskočit po gólu nebo po sporné situaci a stejně všichni domácí poznají, že jsem slávista...
Další věc, které jsem si všiml, že fanoušci "klubu z druhého břehu" klidně v šálách a kšiltovkách podobných Arsenalu klidně chodí na zápasy kohokoliv se Slavií, i na jiné zápasy, kde ani jejich klub nehraje, a problémy kvůli symbolům nemají!
slovy klasika - Jak je to možné??? -
Nebo si nevybavuji, že by v derby pražských "S" třeba v Edenu byli tito soupeři v klubových barvách pouze v kotli.
Slavia by se měla rezolutně postavit proti těmto praktikám, kdy nás nebudou kvůli malému znaku na tričku, kšiltovce či kraťasům se znakem pouštět na stadiony či nás hnát do "kotle"!
Přitom nejsou tyto "podmínky vstupu" jednotné na všech stadionech.
Komentáře (48)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Quentin před 8 lety 12.09.2016 14:45 |Jsem z Moravy, do Edenu tak zavítám jen svátečně. Zpravidla navštěvuju stadiony v Brně, Jihlavě, Olomouci, Zlíně a Hradišti. A snad s výjimkou toho Hradiště je to všude stejné - nepřátelská atmosféra dávno za hranicí běžného hecování se. Určitě to tady od některých schytám, ale pro mě je zápas Slavie (na vlastní oči) opravdu svátek a nenechám se proto zavřít někam do klece s mizerným výhledem na hřiště. Uznávám, že kotel dělá atmosféru a díky za něj! Syn brzy doroste do věku, kdy ho budu chtít vzít s sebou na fotbal a vůbec mi není dobře z představy, že to na stadionu bude zase vypadat jako teď v Teplicích. Je to k vzteku, jsme v tomto opravdu banánová republika. K čemu jsou všechny kamerové systémy, adresné ticketingy a osobní prohlídky před vstupem na stadion? I přes toto všechno mi pořadatel není schopen nabídnout aspoň minimální komfort a bezpečí?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
MartinOstrov před 8 lety 12.09.2016 20:35 |To co se včera dělo v Teplicích nemá obdoby, šel jsem se synem na fotbal, prodali mi lístky na východní tribunu, kam mě v dresu při šacování nepustili, že můžeme jít jedině do kotle. V sektoru hostů jsme čekali asi 30 minut (jestli otevřou sektor 38) - čekalo se prý na to, až se kotel naplní - prý tam zbývalo ještě 200 míst, přitom při pohledu do kotle tam již nebylo ani jedno volné místo. Po několika hádkách slávistů s pořadateli a vyžádání hlavního pořadatele - začali do sektoru vedle hostů pouštět pouze rodiče s dětmi - cca 15 minut po začátku utkání, zbytek po 25 minutách, kdy už asi nevydrželi tlaku fanoušků. Vedle 2 klecí - jeden pro kotel a druhý pro rodiče s dětmi byl ještě jeden volný sektor a potom až sektor domácích, tak absolutně nechápu neschopné teplické pořadatele, co tam předváděli, přišlo mi to jako úmyslné znechucení hostujících fanoušků, o 40 minutovém čekání na pití a klobásu ani nemluvím. Po této skutečnosti už mě na Stínadlech nikdo neuvidí. Český fotbal pro fanoušky !!!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Thane (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 22:29 |Co jsem tak zahlid na Twitteru už před zápasem a během něj tak absolutně nechápu že si něco takového dovolej. Jestli jsem to pochopil správně tak prodávali lístky do 38 kam pak nepouštěli lidí. To uz podle mě není ani na COIku ale na nějakou žalobu pro diskriminaci a nekalé obchodní praktiky podvod nebo tak neco. Podobné jako nemožnost jít jinam v klubových barvách. To je podobný jako by se v Praze zakázalo chodit v (podle mě naprosto debilnim) triku nesu Pražák.
Co už ale absolutně nechápu že tohle neřeší LFA nebo FACR který by za takovéhle věci měly dávat ohromný flastry a to vůbec Nemluvím o Slavii která podle jejich (ne)reakci a příspěvku ostatních taky absolutně selhala. Pokud tam okamžitě nenaklusal nějakej zástupce klubu kterej by to na miste vyřešil tak je to absolutně špatně a měli by se stydět..
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
MartinOstrov před 8 lety 12.09.2016 23:16 |Souhlas s tebou Thane, bohužel prodávali i lístky do sektoru 38, který byl zavřenej a 30 minut to vypadalo, že se ani neotevře i když tam stálo cca 100 lidí a dožalo se vstupu na stadion, až přišel hlavní pořadatel a pouštěl rodiče s dětmi, nikoho dalšího tam pustit nechtěl (ženy, důchodci - absolutní nezájem). Slávistický stewardi tam byli, ale jenom u vstupu ke stadionu a nebyli schopni to řešit s někým kompetentním od nás :-(, tak v podstatě pokyny před zápasem z naší strany pro fanoušky byly k ničemu...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Thane (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 17:15 |Tak prý Jirka Vrba to řešil na místě..
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Robinator před 8 lety 12.09.2016 14:53 |Bohužel takovému chování napomohla reklama, kterou si děláme, nebo teda v tomhle případě dělají lidi z TS(samozřejmě ne všichni) - Neonacisti a chuligáni
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
judy před 8 lety 12.09.2016 15:23 |Tak pozor ... nepleťte jablka a hrušky , TS jsou ultras a ty dělají bordel minimálně, jsou tu již ale tací kteří k ultras nepatří a říká se jim chuligáni a ty mají jinou vlajku a ty dělají bordel !! jmenovat je nebudu, téměř každý ví kdo to je... každý větší tým má mezi sebou i chuligánky což je prostě normální vývoj , nelíbí se mi to stejně jako vám ale nic s tím neudělám a je mi opravdu líto lidí ( většiny ) která na to akorát doplácí.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Robinator před 8 lety 12.09.2016 15:29 |ale chodí na tribunu sever, ne? Beta fans a Kumpani strycka Edwarda, atd? To jsou chuligáni, nebo členi TS? Je to promíchaný právě jako ty jablka a hrušky :D
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
edenian před 8 lety 12.09.2016 16:04 |Ja jsem si tedy uz davno vsiml / a trva to stale /, ze kdyz dojde na pokrik slavistickych hooligans, je to pokrik organizovany od toho cloveka s megafonem / i za strasaka to tak bylo /. A protoze cela TS, at uz prijde 2tisice nebo 5tisic lidi s nadsenim rve ze vsechny nenavidi a na konci hooligans hooligans, je jasny, ze problem pochazi z TS, nikoli z okruhu hools. Podivej Judy, az si ultras z TS odpusti citit se aspon pri tom pokriku jako drsani, tak potom se muzes hajit tim, co jsi napsal. Ale dokud to proste z nejakych duvodu potrebujete, tak pises nesmysly. Neda se nic delat hochu, jablka a hrusky jsou v tuto chvili na jednom taliri a nejsou od sebe rozeznatelne.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
mabr před 8 lety 12.09.2016 17:01 |Konkrétně tenhle pokřik mi přijde neskutečně dementní. Samotní hooligans ať si to řvou, kde chtějí ale proč to proboha musí řvát celá TS, tedy i lidé, kteří s hooligans nemají nic společného? V mých očích to prostě působí spíše komicky.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
afro před 8 lety 12.09.2016 19:21 |Presne tak, obvykle na TS chodim, ale tohoto pokriku se neucastnim. Je to fakt spis srandovni. Mam 75 kilo i s posteli a chulos teda rozhodne nejsem. Ale Spartu, tu k. treba "jebu" poctive. :-)
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Jachym před 8 lety 12.09.2016 14:59 |S tou zvěří (jakkoli třeba netvoří většinu) nechci sdílet stejný sektor, a proto venkovní zápasy jsou pro mě většinou passé...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 17:44 |Nevím proč by většinou venkovní zápasy pro tebe měli být passé,já jezdím do MB,LB, a JN a v životě si mě nikdo nedovolil nepustit na místa, které jsem měl zakoupeny mimo klece,to máme šály atd.Je tedy fakt,že to není asi většina venkovních zápasů.No a ty co dělaj velkej bordel tak at si v tý kleci jsou.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Travinho před 8 lety 12.09.2016 18:22 |Já když jezdím ven, tak pouze mimo sektor hostí a problém jsem měl jen jednou na Bohemce. Ale to jsem vyhrál lístky v soutěži pořádané Synot ligou a nenapadlo mě, že mi dají lístky do kotle domácích (demence)...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
edenian před 8 lety 12.09.2016 22:29 |Ja jsem vrsovickej, jednou jsem sel od tramvaje do Edenu na vrsovicke derby a nejaky buchty v zelenobilem rvaly" jude Slavie" Tak povidam, vy asi nejste z Vrsovic, ze? Prej jasne ze ne. Tak jsem jim rekl, vzdycky, kdyz je tady nejaky urazeni apod., tak se s tim vytasi nejaky importovany fandove z nejaky prdele kdovi odkud, my si teda mezi sousedy nenadavame.
Myslim, ze teda vubec nechapaly, co jim rikam. A na Bohemce jsem jistemu panpvi, ktery projevil opovrzeni nad moji salou pravil, Pane, tohle ja bych svymu sousedovi nikdy nerekl. Proc taky, ze. Ani ten asi nechapal.
My si tady totiz vazime toho, ze jsme jediny mesto v Cechach, ktery ma dva prvoligovy kluby. To neni tak spatny.
No nic, lide jsou ruzne :-)
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Maeden (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 20:16 |V druhé půli tam lidi pustili a pár lidí už během první.
Ještě bych zmínil půlhodinovou frontou u stánku (přelévali pito z plechovek do kelímků, skvělý nápad). Prostě fotbal pro fanoušky. Neplést s pyromasturbanty a podobně postiženými, ti se stejně nametou cestou a prostředí, fronty nebo absenci piva nemusí řešit.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
belmis (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 22:31 |Já jsem šel se synem, který měl dres. Nechtěli ho pustit na východ. Tak jsem securiťákům řekl, že je vyloučeno, aby šel do kotle, mladýmu jsem řekl "Jdeme" a šli si sednout co nejblíž k našemu kotli. Paradoxně jsme měli teplický kotlíček blíž než ten náš.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Maeden (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 23:23 |Kotel uprostřed tribuny bylo selhání pořadatele a byl to důvod, proč tam nechtěli nejdřív nikoho. Lidi s dětma tam začali pouštět jednotlivě a někdy kolem 30' nastal velký přesun.
A skvělá žurnalistika novinek. Povrchní článek, uvařenej ze 3 tweetů člověkem, co tam nebyl a tudíž ví kulový.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
belmis (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 15:23 |Je to zvláštní, oni mají dva kotlíky. Jeden tam, kde má být a druhý na východní tribuně :-)
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Artur (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 21:19 |Koukam ze poradatelska perlicka z posledniho Liberce ma krasne pokracovani o kousek vedle :-)
Teplice
steev (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 21:36 |Je docela zajimave ze fanoušci RB mohli být při nedavnem zapase kde chtěli (v dresech,atd.) A to jim před par mesici vzali vlajku sektoru 15 primo na stadionu pri utkani s jinym souperem. Ale tak asi jsou v pohode,narozdil od deti v nasich barvach. To co predvedli Teplice je ostuda,navic po te,co poslali instrukce pro nase fanousky. Ale koukam ze nekteri tady,nez aby to odsoudili,tak se budou z tepla domova navazet do vlastnich fanousku. A resit kdo je a neni zver,chuligan atp.
Re: Teplice
Robinator před 8 lety 12.09.2016 21:44 |do fanoušků se tady nikdo nenavazi
Re: Teplice
steev (přítel SN) před 8 lety 12.09.2016 21:46 |A o tom kdo je a neni fanousek rozhodujes ty a tvuj bracha ne?
Re: Teplice
Robinator před 8 lety 12.09.2016 22:18 |co do toho pletes myho brachu ty gumo??
Re: Teplice
Robinator před 8 lety 12.09.2016 22:40 |a ještě jedna věc, abys to pochopil..neobhajuju tady postup teplic,ten se mi nelíbí,ale vidím tu určitou paralelu s chovánim některých pseudo fanoušků na výjezdech..niceni cizího majetku, čímž poškozují jméno Slavie..nemluvě o pokutách který dokola platí úplně zbytečne klub..atd atd..a nakonec prozatim slušný doporučení, nebav se tady o nekom, kdo tady s nama nediskutuje a nemás tim nic spolecnyho!!
Re: Teplice
steev (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 05:52 |Ty me prosimte nic nedoporucuj chlapce. A tvyho brachu tady zminuju proto ze si tady o nem psal tolikrat ze mi prijde ze to pisete spolu. Ono by to kolikrat i odpovidalo. Jinak u jinech fanouskovskej taboru je to asi jinak vid? Ostatni se chovaj slušně?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 08:22 |skvele, budeme si stezovat, ze nam ublizuji! Panove budicek!!!
1) pyro je zakazane, ale skutecnost je takova ze par dementu musi furt neco palit. kdyby jen ty svice, ale to musi byt dymovnice, petardy atp... rikam jasne NE vy dementi. na stadion to nepatri a doufam ze uz se vedeni nastve a pekne vam to spocita!
2) rvacka v bruselu, sam jsem tam nebyl, ale je to ostuda. jeden blbecek si hraje na hrdinu v davu a tupci z davu idiota budou chranit? proc? kazdy si pise posudek sam a je zodpovedny za sve ciny, tedy kryti tohoto dementa je byt dementem sam. to je stejne jako kryti toho dementa co hodil dlazebni kostku mezi fandy plzne... toto je trestny cin, bych tak nejak rekl.
3) bordel a niceni opet stejna skupinka dementu co si potrebuje neco dokazat schovana za dav. ostatni to odnaseji ale oni se panove mohou smat, protoze jim se nic nestalo, je nikdo nenaprasi a jeste se za ne bude bit.
4) pokriky, smrt sparte kdyz hrajem s brnem, uefa mafia, musime se ukazat jaci sme hrdinove, poskodime klub pri prvnim spornem rozhodnuti rozhodciho, protoze nam preci nikdo nebude nic diktovat...jj vzdelany clovek se pozna hned...
.... jo pak se nedivte a nestezujte si, ze jsou na venkovnich zapasech takove kontroly vy Mirkove Dusinove! Nevim proc musite mit navstevu zapasu spojenou s vandalstvim, hulvatstvim, kvetouci blbosti vy "fanousci"! kvuli vam nejezdim na venkovni zapasy a nemam duvod na tom nic menit, stejne jako vam nebudu prispivat na choreo, dokud budete v tomto pokracovat. Verim ze jsou mezi vami vzdelani lide a proto je pro mne zcela nepochopitelne, ze se takto musite chovat! stydim se za vas!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 08:39 |Zdravim Slamacku, ja s tebou v tvem prispevku souhlasim, ovsem zde pletes dohromady dve ruzne veci. Jde o to, ze se prodavali listky do sektoru 38 pro ty, co nechteli byt v kotli at uz s tebou zminenych duvodu nebo proto, ze treba museji sedet (starsi). Ovsem, kdyz ti pred branou reknou, ze nas tam nepusti, pry na prikaz policie CR, trosku to nastve. Ja tam byl s petiletym synem. Chvilku jsme se tam dohadovali a pak jsem odjel domu na 2. puli, kterou jsem videl v televizi. At si pak strecej za klobouk ty zvasty typu, ze chteji na fotbale cele rodiny.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Gino před 8 lety 13.09.2016 08:51 |Prsím, trvej na tom, aby tento problém Slavia řešila... vždyť přeci máme nějaké zástupce v orgánech ligy, ne?
Na stínadlech jsem nakonec nebyl, ale potvrezuji to, co tu padlo už někde - na zápase se Spartou nebyla vůči sralťanům uplatňována žádná omezení.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Quentin před 8 lety 13.09.2016 10:31 |Taky se přimlouvám za to, abys ty nedělní události hnal přes klub co nejvýš. Slavia musí mít opravdový zájem, aby se tyto věci řešily a vyřešily. Ten, kdo vydal zákaz pouštět lidi na místa, které jste si zaplatili, musí být jasně určen a potrestán. Každopádně doufám, že vás ta zkušenost neodradila a že se synkem zase někdy vyrazíte!
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 11:08 |ja ti rozumim, jet tam jsem nastvanej. jak popisuju jinde tohle chovani ma sve priciny. klub by to mel resit, ale predevsim s nasimi ultras skupinama. muj nazor.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Faris (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 09:49 |naprosto souhlasím, ale vidíš, palce máš cca 2/1. tzn tento problém prostě nevyřešíš...musí se vedení snažit, jestli vůbec chce se snažit. i v té TV zase říkali, že jsou fanoušci Slavie problematičtí, jak tam bouchly petardy a byla dýmovnice...už jsem psal v hodnocení utkání, že takto nikdy nepřijde 20t diváků. ale holt pro někoho platí nopyronoparty, pro někoho dýmovnice voní, takže toto prostě je složité.
Ale souhlasím, hrajeme soutěže, které jsou nějak organizované, mají nějaká pravidla a ta se musí dodržovat. Pokud ne, máme problém. V práci taky mám pravidla, co musím dodržovat, ikdyž se mi něco nelíbí. Pak mám na výběr, zůstat a dodržovat, nebo odejít...
jinak tím nechci omlouvat hanebnost Teplic, to je druhý extrém. Ale na druhou stranu, pokud dostali info, co se dělo v Brně, tak asi moc nadšení z fans Slavie nebyly..kdyby mi někdo zdemoloval hajzliky, tak je příště nepozvu domů..a bohužel platí princip kolektivní viny
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 11:06 |myslim ze je potreba se ozvat a dat te male skupince jasne najevo, ze takto ne! je to i prace pro vedeni klubu aby s temito skupinkama jednala a jasne jim vymezila co muzou a co nemuzou. kdyz ty hranice prekroci, tak pak tvrdy tresty pro jednotlivce. tohle je asi pro Tomase ukol, ktery je asi nadlidsky :(
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 10:20 |Pane Slamacek, ale v tom Vašem příspěvku řešíte úplně jiný problém, než o kterém pojednává ten článek. A přesně tohle zevšeobecňování a kolektivní vina = míchání primitivů, co dělají nepořádek a slušných, férových fanoušků přispívá k tomu, že se pak ke všem fanouškům pořadatelé a Policie chovají jako hovada...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 10:23 |Takže stežovat si je je naprosto v pořádku. Pokud se ke mně - dospělému člověku s malým dítětem někdo chová jako hovado, tak to máme nechat být jen kvůli tomu, že dole v kotli zatím někdo zapaluje dýmovnici? Zajímavá logika.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
MartinOstrov před 8 lety 13.09.2016 11:13 |Přesně tak, šel jsem tam se 7-letým synem a chovali se jako hovada, bylo mi řečeno - běžte do kotle, jinou možnost nemáte, o otevření sektoru pro rodiče s dětmi nám bylo řečeno že se sektor otevře pouze v případě, že se zaplní kotel - nebýt nátlaku na hlavního pořadatele, který po 30 minutách dorazil, tak se ani neotevře...:-(. Chyba se stala i na naší straně, kde někdo ze Slavie musel s Teplicemi vyjednávat a následně vydat organizační pokyny - pro fanoušky, kteří nechtějí do kotle v dresu, bude zpřístupněn sektor 38 - slávističtí stewardi o tom neměli ani ponětí...:-(
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 11:03 |nemyslim si ze micham dve veci. vse ma svoji pricinu. to ze se k nam takto chovaji je vinou nekolika par imbecilu, kvuli kterym ostatni trpi. sami mezi sebou si musime udelat poradek a je to v zajmu i tech ultras skupin.
co az se vedeni nastve a bude chtit po vinicich zaplatit pokuty za zpusobene skody? budeme branit tu malou skupinku dementu co se nedokaze chovat jako lidi?
Ale samozrejme muzete se tady ted rozcilovat, ze nemuzou hned vsechny hazet do jednoho pytle. jen mi reknete jak to ten poradatel ale ma poznat, ze zrovna tenhle slavista je slusnej? ohanet se pak tim ze vuci spartanum se takto nepostupuje a bla bla bla dalsi reci, no to snad ne... divejme se na sebe jak se chovame a nedavejme pricinu k podobnym postupum! To ovsem ne, radeji se pak budeme dozadovat potrestani tech co se snazi predejit nejakym problemum, protoze uz nevedi co a jak maji udelat aby byl klid.
a zkuste si predstavit ze jste majitel klubu a jede k vam pocetna skupina fandu a rok co rok je to s nimi tezsi. je ve vasem zajmu aby prijeli i pristi rok? ja bych se jim navstevu snazil tak zprijemnit, ze uz by radeji priste nejeli, protoze tech par korun mi za ty potize proste nestoji. Ano doplati na to zase opet ten slsny a ferovy fanda i treba s malymi detmi... kdo je vsak opravdu vinikem? poradatel, nebo ten dement co si mysli ze muze vsechno?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
steev (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 11:32 |Promin Slamacku ty si ale opravdu uplne mimo. Vís vubec o co tam slo? Ja mam pocit ze si chces hlavne zanadavat.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 12:15 |myslim, ze ano. je to tu popsano dost jasne. a ja se te zeptam. proc myslis ze k tomuto kroku v teplicich pristoupili?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
steev (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 12:28 |To fakt netusim proc nepustili rodice s detmi do sektoru ktery pro ne urcili. Jasne to popsali v pokynech pro fanousky cestujici do Teplic.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
slamacek (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 13:34 |promin, nehodlam se teplickych zastavat. nemam k tomu nejmensiho duvodu. jen rikam ze si za toto muzeme sami. pouzil jsem ostrejsi slova zcela zamerne, aby se rozpoutala diskuze na toto tema v nadeji, ze nam neni lhostejno jak se nekteri lide, co nosi nase vysostne znaky chovaji.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Maeden (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 14:11 |Zkus si precist komentare lidi, kteri tam byli, pak teprve zapoj fantazii. Domaci poradatele selhali, dovolili jejich nazi kotli premistit se na stred tribuny. To pak chteli resit sikanou fanousku. O nic jineho neslo, tak si nevymyslej nesmyslne bachorky. Taty s detmi to napriste treba odradi. Frajera co v buse vyzahne flasku rumu spis ne, toho nezajima, jestli je 2 m od jeho dymovnice prazdne sedadlo nebo 10leta holka a ze na obcerstveni je pulhodinova fronta. Nebo to byl taky zamer?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
afro před 8 lety 13.09.2016 12:58 |Ty de facto schvaluješ legitimizaci paušalizace, že každý fanoušek SKS je díky problémovým jedincům potencionální výtržník. Není.
Na druhou stranu, dělá to někdy v jiných oblastech většina lidí vč. mě...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Gino před 8 lety 13.09.2016 13:16 |Neschvaluje, pouze říká, že přesně takhle to berou ONI, tak ať se tomu nedivíme... já se tomu také nedivím. My všichni víme, že to není správné, ale ONI se rozhodli to neřešit a jít cestou paušalizace. Potom tedy má slamáček pravdu, že holt za skupinku hlupáků trpíme všichni.
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
afro před 8 lety 13.09.2016 14:01 |Podle mě hned první věta vyznívá jinak. Proč se diví, že by si poškození mohli stěžovat?
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
JS (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 18:31 |Slamacek proste ukazuje, jak uvažují pořadatelé, kam Slavie jede, a že se jim není za co divit, když přebírají Jihlavské manýry. Zničené soc. zařízení v Brně, světlice, dělbuchy a dýmovnice na každém výjezdu...
Re: Příznivci Slavie se bouří: Gratulujeme Teplicím v boji proti fanouškům!
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 13.09.2016 13:16 |Já nikoho, kdo dělá bordel neobhajuji. Jen reaguji na tu první větu, o tom proč si stěžujeme a že se máme probudit. Ten Teplický přístup k Slávistům nemá žádnou logiku. Dali předem pokyny, kdo má kam jít. Všichni se podle toho zachovali. Z bezpečnostního hlediska bylo určitě lepší mít ty "normály" v jiném sektoru, než ty divočejší. Navíc vedle toho sektoru 38 byl ještě další vyklizený sektor, takže nepouštět lidi do toho sektoru 38 nedávalo vůbec žádný smysl. Jediný důvod mohl být prostě a jen naschvál, případně vyvolat konflikt. A toto si prostě nemůžeme nechat líbit a je dobře, že se fanoušci ozývají. Tohle byl přesně postup, který akorát fanoušky provokuje, radikalizuje a odrazuje ty pohodové fanoušky. Tohle nemělo s bezpečností a logikou nic společného.
Slavia jako klub by tohle měla řešit!
dalislavista před 8 lety 13.09.2016 17:24 |Nemohu si pomoci, ale tohle se děje už poněkolikáté, domácí si upraví podmínky vstupu tak, že s jakýmkoliv symbolem klubu nesmí fanoušek hostí (rozuměj Slavie) na stadion jinam než do kotle. Pokud si pamatuji začalo to myslím loni v Jihlavě a od té doby se ostatní "přiučili" a za chvíli to bude všude.
Já se ptám- PROČ???
Je to ochrana hostů proti potencionálnímu napadení domácími? V tom případě takovou ochranu má zajistit pořadatel a tímto si akorát ulehčuje práci.
Nebo je to jen buzerace?
Ono totiž stačí i bez jakéhokoliv symbolu Slavie vyskočit po gólu nebo po sporné situaci a stejně všichni domácí poznají, že jsem slávista...
Další věc, které jsem si všiml, že fanoušci "klubu z druhého břehu" klidně v šálách a kšiltovkách podobných Arsenalu klidně chodí na zápasy kohokoliv se Slavií, i na jiné zápasy, kde ani jejich klub nehraje, a problémy kvůli symbolům nemají!
slovy klasika - Jak je to možné??? -
Nebo si nevybavuji, že by v derby pražských "S" třeba v Edenu byli tito soupeři v klubových barvách pouze v kotli.
Slavia by se měla rezolutně postavit proti těmto praktikám, kdy nás nebudou kvůli malému znaku na tričku, kšiltovce či kraťasům se znakem pouštět na stadiony či nás hnát do "kotle"!
Přitom nejsou tyto "podmínky vstupu" jednotné na všech stadionech.