Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (135)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    lassiter     před 8 lety 03.09.2016 08:44 |  
    5 0

    možná, možná, mohly, možná, údajně, měla, nejspíš
    pan Podroužek má evidentně tutové informace, vidím to tak na 95%

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      JS (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 08:52 |  
      2 1

      To píšou jenom proto, aby nakonec mohli vydat na první stránce velkej „Zdeněk Zeman do Slavie NEPŘIJDE“...

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        ElBrody     před 8 lety 03.09.2016 09:36 |  
        1 0

        Asi tak. A kdyby sem ted nekdo napsal, ze od zdroje blizkeho vedeni ma info, ze prijde treba Kluivert, do večera je na DS zprava o moznem necekanem zvratu.

  2. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 08:54 |  
    0 23

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_Zeman

    Takže v čase, kdy byl třeba takovej Rosa 19-letý ucho, započala éra Zemanovejch 14 angažmá.

    Bože, do koho to jdeme. Pokud je trenér dobrej, (A dobrej = jeho schopnosti jsou dobře využitelný v dlouhodbý praxi a ne pouze tak, že se na prvý pohled zalíbí jeho útočná taktika.) tak snad nemá připomínat jeho CV kočovnej cirkus.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:00 |  
      3 0

      Tak ho hlavně už podepište, aby nejpozději od Pondělí vedl tréninky, pak to klidně může dopadnout tak, že v Teplicích Slavii povede Čuhel

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:01 |  
        0 1

        Čuhel VEN

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:13 |  
          4 0

          Čuhelovou klidně poslat ke mě :o)

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 09:42 |  
            0 6

            Bude omývat hráče po zápase. Ze štaflí.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:14 |  
      1 0

      Kolik z toho byli vynucene odchody? Jen se ptam...

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        no-nick     před 8 lety 03.09.2016 09:21 |  
        7 0

        To vůbec neví, ale na hejt obecná informace z wiki stačí;)

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 09:26 |  
        0 11

        A není to ve výsledku jedno? Buď je trenér špatný a mužstvo ho vyrazí nebo je trenér dobrý, ale už ho to tam nebaví a táhne ho to jinam. Oboje není idéalní.

        Poslední možností je finanční úpadek, kdy trenér má zájem pokračovat, má o jeho služby zájem i klub, ale nemůže si ho dovolit. Ale ten, předpokládám, nebyl v těch všech 14 případech.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Vici     před 8 lety 03.09.2016 10:06 |  
          18 0

          Nenapadlo tě že po tom co v italii profláknul skandál s dopingem tu práci neměl jednoduchou ? Majitele si ho nemohli dovolit protože okamžite zařízli jejich mužstvo.
          Doporučuju přečíst i když je to dlouhý.
          Proč je Zeman bez práce?

          Před deseti lety veřejně vystoupil Zdeněk Zeman proti dopingu.

          "Fotbal musí opustit lékárny!" řekl a zároveň kritizoval poměry v italském fotbale. Opřel se i do hvězd, třeba Del Piera či Vialliho. A od té doby na to profesně doplácí.

          Když se ho na tohle téma zeptáte, jen se na vás podívá a svým osobitým stylem řekne: "Vždyť všechno víte, co vám mám k tomu říct?"

          Nechce víc vířit emoce, které kolem jeho výroků dodnes neustaly.

          Půlka Italů ho má za hrdinu, ta druhá mu to nemůže zapomenout. "Je to lhář a přivandrovalec z Východu."

          Co naplat, že jeho výroky později potvrdili někteří jeho kolegové a doktoři. Jen Zeman je tím největším nepřítelem vlivných italských funkcionářů v čele s Lucianem Moggim, bývalým šéfem Juventusu Turín.

          Stojí proti němu Moggi
          I když to Zeman říká nerad, všem je jasné, že právě ďábelský Moggi, fotbalovým tribunálem odsouzený za korupci, zabrzdil jeho kariéru. Posuďte slova mocného Moggiho z telefonních odposlechů policie: "Je potřeba mu uštědřit výprask, nechat ho vykrvácet. Udělat mu pořádnou újmu, tomu... Vzít mu hráče, něco na něj najít," hřímal Moggi, který dostal později pětiletý distanc a jeho Juventus byl kvůli ovlivňování zápasů poslán do druhé ligy.

          Už předtím Moggi zbrojil proti klubům, které Zeman vedl. Také kvůli zákulisním praktikám sestoupila Neapol i Lecce. Výstižný je výrok Franceska Sensiho, prezidenta AS Řím: "Zdeňku, oni mě s tebou nenechají nic vyhrát! Je mi líto, ale musíš v klubu skončit."

          Kdo jsou oni? Hlavně Moggi.
          I když už Moggi ve fotbale nepracuje, stále má velký vliv. Celá Itálie ví, že tahá za nitky v zákulisí. Nedávno dostal Zeman zajímavou nabídku z italské ligy. Jenže Moggi se prý ozval tamnímu prezidentovi a řekl: "Chceš půjčku od té banky? Dostaneš ji, ale jen bez Zemana." Nemůže zapomenout. A tak je teď Zeman bez práce. "Ale mám se dobře, sleduji všechno, co se děje ve sportu, a nemám starosti," říká. Dostane ještě někdy šanci?
          Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/cesky-fotbal-me-nezna-rika-trener-zeman-d9g-/euro-2008.aspx?c=A080609_234551_fot_reprez_ald

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 10:11 |  
            0 7

            V tom případě mne celkem překvapuje, že už dávno takový prostředí neopustil.

            • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

              Vici     před 8 lety 03.09.2016 10:25 |  
              12 0

              Nikdy si nestěžoval. Stojí si za tím co v životě udělal. To že to nechápeš ty neznamená že je to špatně.

              • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

                Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 10:35 |  
                0 6

                Já myslím, že je zcela normální a velice logický opustit prostředí, kde jsou mi takovymto neskutečnym způsobem házeny klacky pod nohy.

                • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

                  sasky     před 8 lety 03.09.2016 12:03 |  
                  6 0

                  Ne každej je zbabělec.

            • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

              bongor     před 8 lety 03.09.2016 11:03 |  
              6 0

              Máš pravdu,moh se vrátit do Česka,tady už na něj s otevřenou náručí čekali Machové,Košťálové,
              Peltové,Berbrové a hlavně Ivánci.Tady by si určitě hodně polepšil,zvlášť kdyby přišel ke Slavii.

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            japoko     před 8 lety 03.09.2016 10:11 |  
            1 1

            Ty vole, tak příští týden dá nějakej Moggi bombu pod buřtstánek na TS!

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            Eluin (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 10:30 |  
            3 0

            Díky za odkaz.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      jarmik     před 8 lety 03.09.2016 09:48 |  
      16 0

      Přečti si něco jiného než tabulku, než budeš rozumovat. Tvůj pohled mi připadá, jako by ses podíval na složení na etiketě lahve lepšího panenského olivového oleje za 299,- a prohlásil: "Nebrat, tolik peněz a přitom je to z 99 % jen hnusnej tuk." Prostě to chce zjistit si o Zemanovi trochu víc a věděl bys, že mnohokrát odešel sám, protože se tým neustále měnil, nebo odešel za lepším, nebo ho vyhazovali kvůli tomu, že ostře kritizoval doping v italském fotbale. Například z AS Řím ho vyhodili poté, co skončil 4. a 5. v lize, což byly nejlepší výsledky po 10 letech. Ano, někdy samozřejmě skončil i kvůli výsledkům, když třeba tým neunesl náročnost, kterou po něm vyžadoval. My ale rozhodně nemáme hráče, kteří by se mohli jako hvězdy povyšovat nad jméno jako je Zeman a věřím, že ve Slavii by si zjednal pořádek raz dva a vyždímal z týmu to, na co má. Když ne hned, tak na jaře určitě.

      A tady máš odkaz na to poslední, co Zeman dokázal, letos a s nováčkem 1. švýcarské ligy:
      http://www.livesport.cz/fotbal/svycarsko/pohar-2015-2016/

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Boo_SKS     před 8 lety 03.09.2016 09:59 |  
        9 0

        Ahoj Jarmiku, koukam, ze mas ZZ kvalitne nastudovaneho, takze spis to sem dam pro ostatni - ja si v ramci blizsiho seznamovani s nasim moznym (a doufam, ze i budoucim) trenerem neco nastudoval a muzu doporucit napriklad tento clanek v cestine https://www.reflex.cz/clanek/causy/73739/zdenek-zeman.html
        Vubec jsem nevedel, ze Zemana v ramci prvniho rimskeho angazma vyhodili prakticky se slzami a s omluvou jen proto, ze "s nim by nemeli sanci nic vyhrat", protoze si svymi vyroky proti sobe postval rodinu Moggiu (btw v budoucnu za korupci odsouzeneho Luciana, vlastnika Juventusu). Proto pote musel trenovat v Serii B, kde Moggimu nevadil a ten se mu nesnazil mstit. Dale mne zaujalo jak to, ze v roce 98 ho chtela Barcelona, ale nedohodli se na podminkach, ale zejmena to, ze v roce 2001 byl uz skoro pred podpisem u nas, nez se pote ozvala Neapol. A na konec bych se chtel podelit s jednim videem, ktere jsem nalezl na internetu. Mel jsem pomerne velke obavy, jak Zeman po tolika letech v cizine umi cesky, ale on ji ovlada naprosto perfektne, viz nize: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1131721572-babylon/412236100152037/

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Vici     před 8 lety 03.09.2016 10:07 |  
          1 0

          Teď jsem ten text ale z jinýho zdroje dal o kousek vejš. Zajímavý čtení. O tom tu spoustu lidí vůbec nemá ani páru.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Vici     před 8 lety 03.09.2016 10:22 |  
          7 0

          Užasný. Ten rozhovor jsem nikdy neviděl. Díky. Byl by hřích a je hřích od repre i ostatních ceskejch mužstev se o něj nepokusit. Holt velkej strach ceskejch bafunaru pred takovym clovekem

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            jarmik     před 8 lety 03.09.2016 10:24 |  
            2 0

            Přesně.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      sasky     před 8 lety 03.09.2016 12:05 |  
      0 0

      Někdo se po 3 dnech probral :D

  3. Vime prt...

    dauby     před 8 lety 03.09.2016 09:14 |  
    3 0

    Boze, to je zase clanek. No clanek, spise vykrik. Vime, ze se jednalo jinak vime h...o. Ale budeme vas o tom h...e exklusivne informovat :-). Sport uz je opravdu na urovni nejpokleslejsiho bulvaru...

    • Re: Vime prt...

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:27 |  
      7 1

      Na to, aby pak někteří lidé tady usoudili, že jsme šaškové a Slavia je cirkus, jsou přece takovéhle články potřeba...

  4. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    denydzlSKS     před 8 lety 03.09.2016 09:29 |  
    3 2

    Zeman není dlouhodobé řešení. Pokud u nás vydrží rok a půl, tak budu hodně překvapenej..a celkově je to nekoncepční krok.
    I přesto chci, aby přišel. Jeho fotbal je paráda. Hltal jsem jeho Lecce před deseti lety, hltal jsem Pescaru před asi čtyřmi lety a pochopitelně i Řím před dvěma. Neuvěřitelná jednoduchost.
    Nakonec dojde k totálnímu rozkladu obrany a ofenzivní smršť se zasekne, ale i tak mi ten jinej přístup k fotbalu a pohled na věc za ten rok stojí a na jej případně angažmá se těším

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Vhoo (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:36 |  
      3 0

      ono se stejně v ČR ve velkém klubu moc koncepčně dělat nedá , fanoušci tu na to nejsou zvyklí a nemají prostě tu trpělivost, takže ve finále je trenér na rok ideální protože pokud nejste stále první tak tu fanoušci trenéra vypískají.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 09:44 |  
        0 0

        A nekde venku je to snad jinak? Od treneru TOP klubu se zkratka ocekavaji temer okamzite vysledky vsude. Navic i tak je zivotnost top trenera v jednom klubu + - 3 roky, pak zpravidla prichazi obmena. Cest vyjimkam typu Arsenal nebo MUFC pod SAFem.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 09:41 |  
      0 18

      Super. Takže jednáme o trenérovi, od kterýho je na místě čekat v 25. kole děravou obranu a vyčpělej útok, následkem čehož bude na @PREZIDENTmluvci "Dle pokřiků z tribun je jasno, že Slavia je klub pražské kavárny"

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 09:48 |  
      0 18

      Doprčič, ale to prostě je špatná taktita. Dobrá taktika je taková, jenž je schopna přinášet dlouhodobě dobrý výsledky. A ne ta, která nadchne v prvních 10 zápasech a následně je už dysfunkční, bo je zřejmě prohlednuta a kluby na ní naleznou účinou protizbraň.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      bongor     před 8 lety 03.09.2016 11:06 |  
      13 0

      Tak koncepcí už jsme poslední dobou viděli dost.To stačilo,Teď to chce mimořádného trenéra

  5. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Obr     před 8 lety 03.09.2016 09:57 |  
    25 0

    Panove fakt nemuzu verit vlastnim ocim, co se tady clovek docte. Jak muze nekdo ohrnovat nos nad nekym, kterej trenoval jedny z nejvetsich klubu v Evrope, ma jasne definovatelnej system hry, je mezi svetovou trenerskou elitou uznavanym odbornikem a navic je to Cech! To mi fakt hlava nebere....Mluvite tady o nejaky dlouhodoby perspektive a resite jeho vek. Podle me Ferguson koncil v ManUtd kdyz mu bylo 71 let. Tedy byl o dva roky starsi nez Zeman. A urcite neskoncil kvuli zdravi, jak by nekoho mohlo napadnout. V Evrope nyni byva obvykle, ze treneri podepisuji kontrakty maximalne na 3 roky. Udajne je to optimalni doba, za kterou dokaze trener s tymem dosahovat maximalnich vysledku. Myslim si, ze kdyby se i v nasem pripade podarilo se Zemanem dohodnout na tri lete spolupraci, bylo by to krasne obdobi.

  6. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Grobar     před 8 lety 03.09.2016 10:04 |  
    1 0

    Já Zeman beru, pokud to nedopadne dobře oslovil bych Pánika ze Zlína. Trpiše taky, ale tam to bohužel nevypadá na přesun k nám.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      japoko     před 8 lety 03.09.2016 10:16 |  
      1 7

      No a pak už to konečně vezme Láďa Růžička + asistent ta tyčová akrobatka!!!!

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        golfer     před 8 lety 03.09.2016 21:33 |  
        1 0

        Na vás pane japoko by se je opravdu skvělě hodila hláška z filmu Vesničko .. , ten chapec je vážně "momentálně" zaostalý. :D :D :D - jelito, kopyto, platí to. Čaj, rum, bum přes dr.žku. :D:D

  7. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Hanzwalter     před 8 lety 03.09.2016 10:43 |  
    8 0

    Pockam, az to bude ofikl...pokud to klapne tak mame PANA TRENERA z celosvetovou vaznosti a budeme hrat ofenzivni fotbal;-)

  8. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Citymat     před 8 lety 03.09.2016 10:55 |  
    5 0

    Tak já taky doufam ,že pan Zeman příjde.Jsem přesvědčen že to herně horší nebude a trenér jako je p.Z.Z. si do toho hlavně nenechá kecat!

  9. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    bedy     před 8 lety 03.09.2016 11:00 |  
    2 0

    Tak snad Zeman příjde,ale ještě víc jsem zvědavej, kdo příjde na pozici sportovního ředitele.

  10. Ať to vyjde !

    VanDel     před 8 lety 03.09.2016 11:06 |  
    12 1

    Co se týče mě, tak u Zemana (pokud přijde), vidim větší šanci na neúspěch než na úspěch. Ale je tu jedna taková věc, v téhle chvíli bych to tak viděl i kdyby přišel kdokoliv jiný - Kozel, Látal, Ševela atd.. V případě Zemana je tu dle mě ale jedna velká výhoda - v jeho případě, pokud by mu to u nás sedlo, tak ten úspěch bude mnohem větší než u jakéhokoliv jiného trenéra. Pokud by se mu podařilo vštípit hráčům jeho taktiku a styl a oni to plnili tak jak mají, tak by to bylo něco, co tu ještě nebylo. A tím nemyslim jenom Slávii, ale celý český fotbal. A tenhle risk za to rozhodně stojí !!

  11. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    golfer     před 8 lety 03.09.2016 11:10 |  
    14 2

    PAN Zeman je v mých očích momentálně nejlepší možný trenér pro Slávii. I když by tu byl pouze rok, věřím že dokáže vtisknout naší hře systém a řád, probudit naše spící růženky a dostat je o level výše, vyškolit naše vedení "jak se to má dělat" a hlavně pobavit hrou Slávie nás fanoušky. Každý rok dobrý. Každý měsíc dobrý. A slinty o koncepčnosti a věku beru jako pokus některých být papežtější než papež.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Vici     před 8 lety 03.09.2016 11:26 |  
      9 0

      No prostě , někomu je bližší vrabec v hrsti než holub na střeše. My by jsme se měli pokusit o toho holuba. Protože hrát průměr koncepčné nebo nadprůměr byť na rok nebo2 je pro mě sakra rozdíl. Počítam s tím už jenom přichod takovýho trenéra zvedne zájem ne jen v čechách ale i za hranicema. A taky pevně věřím že protože máme mladý mužstvo může se tu nastartovat něco velkýho. Byť za ten rok nebo dva už pod jiným trenérem. A co je nejdůležitějsi. Mě prostě nebaví výhry 1:0 a počet strel 2:1 to je prosťe nuda.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Jikom33     před 8 lety 03.09.2016 12:46 |  
      2 3

      Označit názory jiných diskutujících za slinty jen proto, že se liší od těch tvých, zcela jistě geniálních a jediných pravdivých názorů, je samo o sobě slint a to velmi ubohý.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        golfer     před 8 lety 03.09.2016 19:48 |  
        0 2

        Nevím jestli jste pochytil, že se o fanoušcích Slávie a celé Slávii dlouhodobě mluví jako o klubu, který sám sebe nejlépe rozkládá zevnitř svým hloupým žvaněním. Demokracie je nádherná myšlenka, ale ne pro lidi, protože ti ji dokáží okamžitě zneužít. Moje babi byla již v první republice žena pevných zásad a mravů a měla skvělé heslo : Kdo se s hov.nem maže, sám začne smrdět. Ale to ještě nebyl internet a nick jikom33 a podobní. To opravdu, jak nevím, jak by si s tím poradila.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Jikom33     před 8 lety 04.09.2016 11:11 |  
          1 0

          Chápu, nebudu se s tebou teda mazat, abych nezačal smrdět. Člověk, co není schopnej respektovat cizí názory, je pro mě primitiv. Tím spíš, je-li to názor slušný a legitimní. Starost o to, že Zeman je neperspektivní je naprosto namístě.Ti slušní o tom budou diskutovat, ti primitivnější ho označí za slint a vytáhnou dojemný historky o bábě pevných zásad. Mimochodem nick Jikom33 byl dřív než nějakej golfer.

  12. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    mike-k (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 11:21 |  
    9 0

    Panové, včera spekulace o CEFC a ted ze kdyby prisel Pan TRENER Zeman, tak ze to bude spatne. Nikdo nevi co on na to, jestli prijde, co bude chtit hrat, ale uz se vi ze to bude blby???

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Novi.sks     před 8 lety 03.09.2016 11:25 |  
      3 1

      Tak musí se tu vytvořit negativní podhoubí, jinak by možná nebylo na co nadávat a to se přeci nesmí dopustit :))

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 11:40 |  
        1 9

        Nechci být negativní,ale můj osobní názor je,že se Zemanem nikdy žádnou trofej nezískáme,věřím že třeba budem hrát koukatelnej fotbal,ale vzadu to bude špatný .navíc mám pochyby,že máme schopný hráče Zemanovi představy plnit.Pokud tedy vůbec přijde čemuž moc nevěřím.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          golfer     před 8 lety 03.09.2016 11:54 |  
          9 0

          Jak typické. Stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Anebo ještě lápe - Malý je ten, kdo malé si dává cíle. Pokud nezkusíme, tak se to nikdy nedozvíme. A ikdyby byla se ZZ šance jen 10% na úspěch, tak je to o 9% více než s kýmkoli momentálně dostupným. A věřím, že s ním bychom se rozhodně nenudili.

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            edenian     před 8 lety 03.09.2016 12:08 |  
            1 0

            Tohle je mi sympaticky, jeste jsem si rikal, ze ten Sevela se mi zda nadejnej, styl kterej bychom asi chteli videt. Ale ani ja si / jako vlk / neumim predstavit, jak by se Zemanovi hralo s ceskymi hraci. A protoze si ani o nasem soucasnem kadru nedelam zadne iluze, nesdilim mistni nazor o velkem potencialu naseho tymu, tak jsem docela zvedavej po kom teda sahnou. Take se muze stat, ze / pokud s nim tedy vykecavaj / je nekam nasmeruje, nebo je to samotne bude nejak inspirovat. Kdovi.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Citymat     před 8 lety 03.09.2016 12:26 |  
      0 0

      Dobrej článek ,hned culim při tech představách,doufam že to klapne.

  13. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    zdenek_prachar     před 8 lety 03.09.2016 12:00 |  
    30 0

    Už jsem reagovat nechtěl, ale když to tady čtu, je mi strašně smutno. Neznáme se, diskuse je povětšinou anonymní (pod svým jménem tu přispívám snad jen já), ale pojďme si říci - kdo z nás ve svém oboru dosáhl, co Zdeněk Zeman? Ne, opravdu si nemyslím, že kritizovat trenéra má je ten, kdo je lepší trenér, fotbalistu jen ten, kdo je lepší fotbalista, houslistu houslista atd.
    Ale věřím tomu, že sedět u počítače aniž bychom ve svém oboru dosáhli jen procento toho, co Z. Zeman, a jen kritizovat, remcat, trousit... to je prostě špatně. Když už má někdo potřebu neustále dokola očerňovat, být negativní za každou cenu a dvaceti příspěvky pod sebou zdůrazňovat, jak s něčím nesouhlasí a jak je vše špatně, proč raději nenapíšete, co by podle vás být mělo a jak toho dosáhnout? Jak se můžeme divit, že jsme u ostatních fanoušků za uplakané kašpary, když diskuse vypadá jak vypadá?
    Podle mne by optimální scénář v naší situaci byl - Zdeněk Zeman na pozici sportovního ředitele a šéftrenéra, který by na tuto a příští sezonu přebral A tým a měl k ruce asistenta s rozšířenými pravomocemi a výhledem, že ten se následně přesune na pozici hlavního kouče a pan Zeman na pozici sportovního ředitele nebo třeba poradce, který bude držet a vytvářet strategii a linii klubu. Myslím, že jeho zkušenosti ze světových klubů a lig jsou naprostý poklad a naší povinností je pokusit se jej najít.
    Zmíněný asistent a nástupce by měl být mladý, pracovitý, vzdělaný, progresivní trenér, který ovšem bude mít úroveň nejen jako trenér a psycholog, ale který bude mít úroveň jako člověk a jako muž. Zřejmě tedy někdo ze západu...

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      edenian     před 8 lety 03.09.2016 12:11 |  
      0 0

      Anebo z jihu.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Vici     před 8 lety 03.09.2016 12:13 |  
      5 0

      Mě ani tak nevadí diskutovat s petrem. Prostě má jinej názor. Snažim se ho přesvedčit o opaku. Buď uvěří nebo ne. Nevadí. Je to nazor a většina má myslím opačnej. Co mi ale vadí jsou příspěvky typu že slavia jde do kopru. Že došly peníze. Že je za CEEFC někdo jinej a že je CEFC uměle vytvořena firma. S těmito přispěvateli se diskutovat nedá. Dají sem nějakej canc. A pak je tu pul dne nevidis. Co ale vidím je to že tím škodí klubu. Protože se tím šíři panika a čerpají odsud i pseudo novinari.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 12:50 |  
        2 1

        Hele já věřím, že oni to myslí dobře a není za tím nějaký záměr Slavii škodit. Že jsou to zapálení fanoušci jako my a prostě to mají na srdci. Neuvědomují si však dvě věci. Za prvé, že když jen tak něco nadhodí, tak z toho vznikají pak různé fámy a teorie, což má za následek často neskutečné fantasmagorie. A za druhé, a to hlavně. Není to diskuze pár kamarádů někde v hospodě, kde můžeme spekulovat nad různými teoriemi celkem bez následků. Tady to čtou tisíce lidí, včetně novinářů (a ty už ne vždy mají úplně čisté úmysly) nebo třeba i konkurence. Tohle je potřeba mít na paměti, než vypustí nějakou informaci.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Dankys     před 8 lety 03.09.2016 13:04 |  
      3 0

      Ahoj, diky za názor, ale budu ti oponovat.
      Nemyslím si, že je ZZ ideální člověk na pozici sportovního ředitele. Svůj názor zakládám na například výše zmíněných článcích, kdy je ZZ popisován jako člověk, který se těžko podvoluje autoritě, při vyjadřování je ironický a atd., pro mě to prostě nejsou vlastnosti sportovního ředitele, který by navíc měl ve funkci setrvat delší dobu, což si o ZZ nemyslím, viz. jeho roční působení ve Švýcarsku, kdy prohlásil, že víc už týmu dát nemůže, tak končí. Pro mě je ZZ ideální kandidát na trenéra v naší situaci. Smlouvu pro něj do konce sezóny nebo dvou a místo toho se zaměřit na angažování kvalitního sportovního ředitele, který si přichystá strategii a sám vybere trenéra, který té doby strategii bude odpovídat a vezme ji za svou. Myslím, že ZZ dokáže naplno využít potenciál aktuálního týmu, zvlášť GvK by pod ním mohl naplno zazářit. Pokud k nám půjde, za což budu rád, tak by pro obě strany mohlo být prospěšné, pokud by se uzavřela smlouva do konce sezóny nebo sezóny další. Co jsem četl, tak to sám Zeman preferuje roční smlouvy a náš klub by získal jak čas na angažování nového sportovního ředitele a trenéra, navíc bych získali kvalitního a zkušeného trenéra. Situace win win pro obě strany!

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Fridleifsson     před 8 lety 03.09.2016 13:38 |  
      2 0

      Máte u mě palec nahoru a momentálně je u vašeho příspěvku poměr 18:0, což je důležitá skutečnost. Dokazuje to totiž, že drtivá většina lidí tu má stejný názor, jen jsou prostě ti věční remcalové hodně vidět, ale je jich naprostá menšina. Když se člověk všeobecně podívá na rozvržení palců u jednotlivých příspěvků, jen jasně vidět, že dobrý ohlas mají ty, které nejsou plné negativismu a házení špíny, takže bych opravdu na slávistickou obcí nelámal hůl :)

  14. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Shav0     před 8 lety 03.09.2016 12:49 |  
    17 0

    Já se v posledním týdnu nestačím divit.
    Slávisté je mi smutno z toho, co se tu na zdejší diskuzi děje, o tom horší je, že tento příspěvek není první, ale v poslední době jeden z mnoha. V některých momentech si zde připadám jako na diskuzi na oficiálních stránkách.
    Co se stalo s těmi rozumnými diskuzemi, kdy se rozdílné názory vyjadřovali slušně, zároveň se navrhovala řešení, ne jen kritika a ve finále si dotyční snad i téměř poděkovali za rozšíření obzorů.

    To co jsem tu viděl poslední týden je až k pláči - musím přiznat, že jak to tak vidím, tak k tomu oprávněně pojmenovaném slávistickém pláči.
    NIC nám totiž není dobré a všechno je špatně.
    Není to tak dlouho co jsme skoro umřeli ale díky bohu přišla záchrana od CEFC a pana Šimáněho. To bylo oslavných ód, jak bude zářivá budoucnost. Po nějaké době pan Šimáně odchází do ústraní, spousta lidí zde, z něj dělají kolaboranta, škrta co se snažil vytřískat ze Slavie nějaký finanční prospěch, toho co brzdí Slavii v rozvoji.
    Spustila se tedy lavina přísunu tolik potřebných financí na posily, vedení klubu, mládež, stadion, budoucnost. Opět po krátkém čase se zde objevují reakce na zbytečné rozhazování a megalomanství pana Tvrdíka za cizí peníze.
    Přichází trenér Uhrin, skvělé jaro, trenér je vynášen do nebes. Po začátku této sezony je vrhán do pekla jako největší vyvrhel. Ano, očividně pan Uhrin je trenér pro záchranářskou činnost / nebo týmy z kterých může z minima dostat maximum, ale ne pro týmy které mají velké možnosti a očekávají od toho velké věci. Stačilo to slušně podobně shrnout, uvědomit si to a poděkovat mu. Ale to co zde bylo za nadávky a jiné útoky. Nezlobte se, ale to není hodné slávistů.
    Diskutuje se zde o náhradě. Lítají zde v zásadě 4 jména. Nejvíce ale blahoslavený je pan Kozel, padají zde výrazy jak skvělý fotbal nás čeká, jaký je to slávista a skvělý příklad pro fotbalista - pán s respektem, který je pro mnoho z nich druhým otcem.
    Po prazvláštním scénáři pan Kozel nepřichází a odmítá nabídku. Najednou je z něj ani ne během 24 hodin zrádce, namyšlený člověk co by nevydržel tlak, proto ať si zůstane kde chce, takové my nechceme. Nestačím se opět divit.
    Kde se to v těch lidech bere? Kdo z Vás má informace jak to doopravdy bylo a ne jen nějaké drby, či výmysly aby se lépe psali články? Ptám se kdo?
    Druhá varianta je pan Zeman. Také zde padalo jeho jméno po odvolání Uhrina a taky ve většině případů v pozitivním slova smyslu. Samozřejmě jeho nevyzkoušenost v čekém prostředí, určitý věk, případně pro někoho malé úspěchy - roční etapy v klubech. - Opět se ptám, kdo z Vás má ty informace jak to bylo, jaká byla domluva mezi klubem a panem Zemanem. A opět je tu snad i pranýřován, že to chce jiného adepta. Pokud ano, navrhujte jména jiných /někdo ze zahraničí není jméno/.
    Má poslední otázka zní a dá se pomocí ní shrnout celý obsah a myšlenka mého příspěvku.

    CO MY SLÁVISTÉ VLASTNĚ CHCEME, KDYŽ NÁM NENÍ NIC DOBRÉ?

    Chcete všechno vyhrávat, každý zápas rozdílem 5ti branek, postupovat do finále Evropských pohárů? Mám pocit, že ikdyby se dělo toto, bylo by to špatně.

    A je mi z toho smutno. Moc rychle zapomínáme - problém i obecně lidí a pak se bohužel opakuje většinou ta ošklivá historie.

    Děkuji, pokud jste dočetli až sem.

    Shav0

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      houston (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 13:37 |  
      4 0

      Článek výše jsem nečetl, čtu to tu poslední dobou jenom zevrubně. Stala se z toho žumpa, do který nestojí ani za to se podívat. Sprostý slova už ani nejde spočítat, nadává tu jeden druhýmu, ve vedení jsou podle většiny přispívajících samí blbci. Jsem ve věku, kdy jsem si zvykl na neúspěchy mého klubu a každé vítězství mám za malý zázrak. I já bych se po půlstoletí fandovství Slavii rád dožil větších sérií vítězných zápasů, ale nebudu kvůli tomu druhým nadávat do volů ! Takhle se mezi sebou nebaví členové jednoho klanu, navíc společníci na bázi dobrovolnosti. Radím ubrat na popudlivosti a víc důvěřovat současnému vedení. Bez něj bychom teď dost možná začínali v pražským přeboru...

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Eskaes     před 8 lety 03.09.2016 13:53 |  
      2 1

      "Nejvíce ale blahoslavený je pan Kozel, padají zde výrazy jak skvělý fotbal nás čeká, jaký je to slávista a skvělý příklad pro fotbalista - pán s respektem, který je pro mnoho z nich druhým otcem.
      Po prazvláštním scénáři pan Kozel nepřichází a odmítá nabídku. Najednou je z něj ani ne během 24 hodin zrádce, namyšlený člověk co by nevydržel tlak, proto ať si zůstane kde chce, takové my nechceme. Nestačím se opět divit."

      To je dost mimózní, dovolím si napsat. Mně Kozel naštval a strašně zklamal nejen protože nás (SVŮJ klub) odmítl, ale především kdy a hlavně JAKÝM ZPŮSOBEM, tedy pod nefér záminkou, pokud věříme, že ohrazení našeho vedení proti úniku je pravda. Byla to pro mě "rána" a už ho u nás nikdy nechci vidět, stejně tak jako primitivy typu Krejčí a řady dalších. Ale mluvit o otočení a nevidět, proč k němu došlo? Tak to pardon!

      Novému trenérovi budu vždy přát úspěch, i když mi třeba nebude sympatický a věřím, že většina to tak má stejně.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        edenian     před 8 lety 03.09.2016 14:49 |  
        0 0

        Asi by bylo lepsi neridit se zpravami z medii. Kdybys zna skutecny stav veci / ani ja ho neznam / nenapsal bys treba ani jedinou vetu. Takova je proste zkusenost, na te trvam.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Shav0     před 8 lety 03.09.2016 15:59 |  
        1 0

        Jak psal Eskaes - Ty víš jak to ve skutečnosti bylo? Co byl ten důvod, nebo jak se jednání vedla?
        90% informací jsou vyvedené žvásty od redaoktorů iSport a podobné, kteří pro senzaci udělají a sepíší cokoliv, bez ověřených informací. Viz poslední články tam.
        To, že média informují, že Kozel už je téměř tutovka, nebo má podespáno, je jejich věc, pro mě to bude 100% až to oznámí klub, kterýžto nic takového nikdy neprohlásil, proto ani Kozel (teď už to víme určitě), ani Zeman a ani nikdo jiný není trenérem a celé to může být úplně jinak a ne tak jak si to nějaký redaktor vycucá z prstu.

        Stejná situace byla s posilama...vypsali 10 lepších hráčů v ČR a okolí a napíšou, že přijdou do Slavie. U pár kusů se trefěj, ale ostatní přijde v zapomění, přitom ty hráče vůbec klub nekontaktoval...

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      postovni (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 15:59 |  
      0 1

      Vzdychání po starejch dobrej diskuzích by mělo větší váhuod někoho, kdo se jich třeba zúčastnil a ne od nicku registrovanýho tejden. Zbytek jsem nečet, bylo to na mě moc dlouhý.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Shav0     před 8 lety 03.09.2016 16:01 |  
        3 0

        Slávistické noviny čtu snad téměr od začátku jejich vzniku. To, že jsem se rozhodl zaregistrovat a přispívat až nyní zas nemá váhu pro mne.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Shav0     před 8 lety 03.09.2016 16:03 |  
        5 0

        A ještě dodatek: To je přesně ta situace o které mluvím. Nereaguješ na obsah mého příspěvku protože je moc dlouhý, ale "pustíš se do mne" za to, že tu jsem registrovaný krátce, tak vlastně tu nemám co vzdychat po starých dobách diskuze.
        Opět nikdo nevíte, jak dlouho to tu sleduji, ale důležité je si kopnout. Stejně jak ta manipulace médii, která pro veřejnost ze Slavie dělá cirkus a nás to pouští proti sobě, bez toho aby si kdokoliv adekvátně ověřil informace.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 19:00 |  
          0 0

          Nevěděl jsem, že už je tu povinný čístvšechny sáhodlouhý příspěvky. Podstat mojí reakce byla v tom, že si k těm podle tebe kvalitním diskuzím, nijak nepřispěl, ale rozhodl si se přispět až k těm nekvalitním. Proč?

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        edenian     před 8 lety 03.09.2016 16:07 |  
        2 0

        Tak si ten zbytek precti :-)

  15. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Hubacek     před 8 lety 03.09.2016 12:51 |  
    6 7

    Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      bedy     před 8 lety 03.09.2016 12:54 |  
      0 0

      Nevíš,jak to vypadá se sportovním ředitelem?

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Boo_SKS     před 8 lety 03.09.2016 13:01 |  
      0 0

      diky za reakci, az bude po vsem, bude "bezpecne" nam sdelit, co jineho v tom pripadne bylo?:-)

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Hanzwalter     před 8 lety 03.09.2016 13:34 |  
      5 0

      Hube a muzes byt alespon trosku konkretni? Beru te osobne jako jeden zmala zdroju, kterym verim...ale proc by za Zemanem jeli do Italie, kdyz na 99% neprijde a ma zajem nas trebovat?

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Boo_SKS     před 8 lety 03.09.2016 14:14 |  
        3 0

        taky nechapu, leda ze by za Zemanem jeli na informacne-poradenskou schuzku ohledne noveho trenera, kdy by nechteli obsadit primo jeho, ale chteli s nim probrat nejake vhodne a mladsi potencialni trenery, jeho zaky ci byvale asistenty, kteri vyznavaji podobny styl?

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Fridleifsson     před 8 lety 03.09.2016 15:26 |  
          0 0

          Ještě mě jako jedna možnost napadá, že problém je třeba v odlišných nárocích na délku kontraktu nebo jiné smluvní náležitosti.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Citymat     před 8 lety 03.09.2016 13:54 |  
      3 0

      Tak zase poloinformace a mame o čem přemýšlet?

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      jarmik     před 8 lety 03.09.2016 14:01 |  
      9 4

      Tyhle náznaky mě nebaví... :(

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        malan (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 14:34 |  
        2 5

        souhlas, začíná to být otravné..

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 15:19 |  
        4 2

        Pokud se nejedná o nic skandálně panikuvzbuzujícího (smelymu jsme už za to hlavu řádně odrbali, takže už prosím nepřikládat pod kotlem), tak mi náznaky nevadí. Aspoň je o čem diskutovat :)

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          jarmik     před 8 lety 03.09.2016 15:34 |  
          0 1

          Jasně, já jsem jinak za info od Hubacka vděčný, jen už je toho za poslední dny tolik a pořád víme, přiznejme si, kulový, takže už to není tak lehké snášet jako hru. :)

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        patras     před 8 lety 03.09.2016 16:03 |  
        1 5

        Souhlasim, je to uz trapny, nic nerikajici! Od vcerejsiho dne jen tajne zdroje, zdroje co tvori jen paniku. Naucil jsem se neprikladat zadnou vahu temto zdrojum. Trener ktery Slavii povede bude urcite brzy oznamen. Myslim,ze vedeni si je moc dobre vedomo vaznosti situace a verim, ze nic nepodceni. Neplaste tady nesmyslama a verte , ze bude lip.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Hubacek     před 8 lety 03.09.2016 16:53 |  
          2 7

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            mirecek1111     před 8 lety 03.09.2016 17:19 |  
            7 3

            Hubacku, tímhle se vůbec netrap. Na rozdíl od všech těch ostatních troubů co tady házejí "zaručené" infa u těch tvých všichni zpozorní, protože evidentně mají úplně jinou váhu. A to, že na tebe takto někteří zrovna teď reagují je jen proto, že si něco zbožně přejí a tvé kontakty to akorát vyvracejí. A tak hoši nevděčně a napruzeně plivají kolem sebe, ať už raději nic nepíšeš.
            Já osobně si například přeji, aby trenérem při všem respektu k Zemanovi on nebyl, a tak mě tvé info naopak potěšilo a díky za něj. A máš ten like od mě :)

            • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

              patras     před 8 lety 03.09.2016 17:31 |  
              1 4

              Jak uz tady neni Barra, je to zde zumpa ..(to byl velky clovek s nadhledem)jinak si pripadam na Slavii cz

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 17:23 |  
            4 2

            To by ale byla, Hube, opravdu velká škoda. Nenech se prosím otrávit škarohlídy a házej infa dál, alespoň pro nás vděčné. Já si také myslím, že Zeman jako trenér je spíše přání otcem myšlenky, a jsem velmi rád za tvé info, které se už tolikrát ukázalo být přesné.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      golfer     před 8 lety 03.09.2016 20:03 |  
      0 0

      Hubáčku, nevím jaké máš info, jestli je opravdu důvěryhodné, ale na jih od Prahy je i Příbram a tam bydlí David Vavruška. Proboha nechci vyvolávat další fámy, ale pokud ti tu pár lidí věří, chtělo by to přesnější informace.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 20:10 |  
        0 0

        Všichni tady víme, že jsme pod drobnohledem iSportu, pokud by zde napsal vesnici/město, kde daný trenér žije, tak bychom mohli očekávat, že zítra to bude v tištěné verzi Sportu. Pokud chce mít Slavia klid na vyjednávání, tak je toto nejlepší možnost. A my (fanoušci) ty 2 dny ještě vydržíme na oficiální představení.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          golfer     před 8 lety 03.09.2016 20:51 |  
          0 0

          Dobrá. Ale v tom případě by od něj bylo lepší nás nechat sladce snít s ZZ. Takto jsme, pokud mu někdo opravdu věří, na tom daleko hůře :D :D

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      helmajstr     před 8 lety 03.09.2016 20:46 |  
      0 0

      hodně si Zemana přeju...ale tak trochu tý tvý verzi nahrává i to, že Krobíňo byl dneska na svatbě vlajkonoše...že by takhle rychle stihnul vyřídit jednání se Zemanem v Římě se mi nechce věřit a že by tam letěl Jarda osobně se mi taky moc nezdá...už by to vážně chtělo mít jistýho trenéra, na druhou stranu neni moc z čeho vybírat a neměli by se při výběru ukvapovat...snad se hubáčkova slova nepotvrdí a Zeman nakonec přijde...

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        golfer     před 8 lety 03.09.2016 21:17 |  
        0 0

        No tos mi v mém chatrném duševním rozpoložení moc nepomohl :D. Jak může být na nějaké svatbě, když na něj a jednání s ZZ celý, sorry 90%, slávistický národ spoléhá ? Já být v jeho kůži, tak i kdyby se mi za zády vdávala manželka, tak se snažím v Římě metat kozelce, aby to dobře dopadlo. :D:D

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Helmic     před 8 lety 03.09.2016 21:08 |  
      0 1

      Mě by zajímalo co je v tom "jiného"? S Kozlem to nevyšlo z nějakého důvodu. Se Zemanem z nějakého dalšího. Je se těžké v tom vyznat, ale proč Slavia dostává "košem" takovýmto způsobem? To vypadá jako by k nám nikdo nechtěl.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Hubacek     před 8 lety 03.09.2016 22:01 |  
        3 0

        Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Helmic     před 8 lety 03.09.2016 22:14 |  
          0 0

          Tak to jsem zvědavý co to může být. Zní to komplikovaně, ale až bude po všem, tak si s radostí přečtu ten důvod.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Humessi     před 8 lety 03.09.2016 22:34 |  
          0 1

          Je to skoda, ze ZZ nevyjde a jeste vic me mrzi proc, mam zrejme ty same info. Nenech se odradit a pis dal a hlavne nebud moc konkretni. Samozrejme, ze by kazdej hned chtel vedet detaily, ale uskodilo by to. Jinak se zrejme nase info rozchazi v tom dalsim, protoze dle mych info neni hlavni adept z jihu.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          SKSVenca     před 8 lety 03.09.2016 22:55 |  
          0 1

          Kdyby to nevyšlo tak můj tip je že za to může Zdeňkovo zdraví nebo ten mafián co vlastnil Juve :( Každopádně to je hrozná škoda

        • důvěryhodná informace

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 23:10 |  
          1 0

          Dostala se ke mně informace od důvěryhodného zdroje:¨
          Otázka: Kdo bude trenérem Slavie?
          Brit žije v červeném domě.
          Švéd chová psa.
          Dán pije rád čaj.
          Němec kouří cigarety Rothmanns.
          Nor bydlí v prvním domku.
          Majitel zeleného domku pije kávu.
          Kuřák cigaret Winfield pije rád pivo.
          Majitel žlutého domu kouří cigarety Dunhill.
          Osoba, která kouří Pall Mall, chová papouška.
          Muž, který bydlí v prostředním domě, pije mléko.
          Kuřák cigaret Marlboro bydlí vedle toho, kdo chová kočku.
          Muž, který chová koně, bydlí vedle toho, který kouří Dunhill.
          Nor bydlí vedle modrého domu.
          Kuřák cigaret Marlboro má souseda, který pije vodu.
          Zelený dům stojí vedle bílého domu nalevo.

          • Re: důvěryhodná informace

            Faris (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 23:44 |  
            0 0

            Tak super, to mě rozsekalo. Konečně jsem se zasmál.diky za odlehčení.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Mac     před 8 lety 03.09.2016 23:23 |  
          0 0

          To je záhada. Ovšem vzhledem k tomu, že se Nedvěd stal patronem čínské ligy a Zdeněk Zeman je s Juventusem na kordy, mohl by být určitý tlak na neangažování ZZ odtud.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Faris (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 23:47 |  
          0 0

          Hubáčku, já budu rád za jakoukoli informaci. Piš prosím. Ty negace pramení z te nervozity. Jeho dlouhé.

  16. Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Madden     před 8 lety 03.09.2016 14:21 |  
    1 1

    Tak si říkám, jak všichni spekulují o postu trenéra u nás ve Slavii, ale co když byl p.Zeman osloven s úplně jinou nabídkou? Hubáček zde něco naznačil, ale také se jedná "jen" o post trenéra.... Nehledá se náhodou na více frontách? Nepotřebujeme náhradu za Jinocha? Nebo jiné posilnění ve vedení? A co když se jelo za p.Zemanem kvůli konzultaci?
    Možná, že fantazíruju, ale oficiálně se nic nekomentuje a všichni řeší jen post trenéra... To ale není jediná pozice na které nám chybí člověk :-)

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Hanzwalter     před 8 lety 03.09.2016 14:47 |  
      1 0

      No ja ti nevim presne co vse funkce Jinocha obnasela, ale pokud jde o post sportovniho reditele tak si nejsem zcela jisty zda neni potreba alespon trosku znat tu zumpu Ceskeho fotbalu... ale samozrejme pokud by nas sel trenovat nejaky mlady ital jako coach a sportovni reditel by byl Zeman a chodili by k nam hraci z Italie tak bych byl asi nejspokojenejsi.... holt asi nazrala doba, kdy sem vodit i lidi do vedeni a na trenery ze zahranici, protoze my zaspali komoletne dobu od roku 1996.... ted jak tady byla Staeu a nebo i ty jak vyradili mladou boleslav tak mne hraci Sparty i Bolky rikali, ze pouzivali pomucky na trenink a metody, ktere jsme tu nikdy nevideli a pripadali si jak 10let za opicema....

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Borgetti     před 8 lety 04.09.2016 12:39 |  
        0 0

        To je výborná připomínka, když už Slavia používá nejmodernější technologie skautingu, tak by měla i ty v tréninku.

  17. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    jarmik     před 8 lety 03.09.2016 15:28 |  
    10 1

    Ach jo, obávám se nejhoršího. Čekám, že každou chvíli dorazí zeleznik s odkazem na iSport doprovázeným komentářem: "Tak je to tady, vedení jednalo v Římě se Zemanem. Co z toho, asi bude? Prý se to možná vyvíjí dobře, uvidíme. Trenér Zeman už má něco odkaučováno a myslím, že by to mohla být dobrá volba. I když už je starší, co si budeme povídat. Slavia je už 5 dní bez trenéra. Teď tedy Zeman. Jsem zvědav!"

    (Aby nebyl Petr9608 sám, kdo chce odlehčit atmosféru, tak takhle nějak si to představuji já. Zeleznik promine.)

  18. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Petr9608     před 8 lety 03.09.2016 15:54 |  
    1 0

    BTW: Zase jak je možný, že se ví, že se s nim v Římě hodiny rokovalo?

    Ještě bych si dokázal představit, že se ví, že Krob se Sytovátkou letěli do Říma, pokud by je sledoval někdo od novin až na letiště (byť i tohle je jak z nějakýho špionážního dramatu), ale co se dělo v Římě, tak to snad může vědět max. 5 lidí (+ Zeman) jenž by si měli důvěřovat a ne, že to budou volet Mádlovi nebo Procházkovi.

    Čím dál víc si začínám uvědomovat, že schopnost udržet tajemství je velice důležitá.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Shav0     před 8 lety 03.09.2016 16:16 |  
      2 0

      Otázka je, jestli to je pravda. Ono pokud se s ním setkali, tak člověk by řekl, že představení nějaké vzájemné vize nebude trvat 20 minut. Opět, redaktor si to mohl vycucat z prstu.

  19. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    patras     před 8 lety 03.09.2016 16:14 |  
    0 0

    Pokud by p.Zeman podepsal, byla by to naprosta senzace, neresim vek, ale resim odbornost. Zeman je trener otrkanej nejlepsi (da se rict) ligou ma jiny naroky na hrace,na vykonost, ma proste uplne jinej pohled na fotbal. Bylo by to velky oziveni a zkusenost v nasi slabe lize, kdo co z nasich rotujicich treneru jsem donese, NIC, dokola stejny priposrany treneri. Ano, to je nase liga. Jarolim je u repre a dalsi nejsou skladem.
    Budte soudni,pokorni a neodsuzujte borce, ktrey vi co je FOTBAL !

  20. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    OldZbysek     před 8 lety 03.09.2016 16:15 |  
    5 5

    Stránky SKS sleduji několikrát denně, avšak moc nestíhám bohužel přispívat. Současná situace si to však vyžaduje!
    Když nastoupilo duo Uhrin-Čuhel, tak jsem se zhrozil. Vždyť jsou jen o chlup lepší než Kotrba-Csaplár. Pak to vypadalo, že jsem se spíše mýlil, když po stabilizaci klubu díky CEFC a p. Šimáně, mužstvo postoupilo tabulkou výše. Herní projev však stále nebyl valný. Nakonec to vypadá, že jsem se moc nemýlil. Odvolání trenéra je logickým důsledkem dlouhodobé herní krize. Největší problém je, že mužstvo nedokázalo založit protiútok a ztrácí balóny již na vlastní polovině. Berkovec teď proti Plzni většinou vykopával a vlastně vracel míče soupeři. Trenér se musí vybírat s nejvyšší ambicí!
    Kromě trenéra Slavia potřebuje brankáře. Chyby brankářů sráží každé mužstvo. Brankář musí chytit něco navíc. Od doby Vaniaka nemá Slavia spolehlivého brankáře. Brankář je po trenérovi nejdůležitější článek mužstva. Přál jsem si Drobného. Teď se nabízela alespoň výměna s Karvinou Berkovce za Laštůvku, aby tam byl někdo zkušený pro poháry a útok na špici.
    Největší chybou je odvolání sportovního ředitele i trenéra najednou. Pepa Jinoch měl již skončit dávno! Takhle klub zůstal bez sportovního vedení a dostal se pod tlak. Mělo být připravené náhradní řešení nebo možnosti řešení.
    Již u případu Šural jsem psal, že ve Slavii netáhnou všichni za jeden provaz. To se musí projevit i na mužstvu. Také je nemyslitelné, kdo dovolil, aby hostující hráči mohli hrát proti mateřskému klubu. To je jednoznačně proti zájmu Slavie a několikrát jsme na to již doplatili. Tak to bylo v minulé sezóně. Jak je to dojednáno letos, nevím? Všichni však musí dělat pro výsledek mužstva maximum a tedy i funkcionáři a vlastně všichni zaměstnanci musí být jeden tým, protože jsou hodnoceni především podle výsledků mužstva. Toto jsou však typy jednání proti vlastnímu klubu.
    Bohužel případ Kozel svědčí stále o tom (i když opět nevíme, jak se to seběhlo), že ne všichni zaměstnanci pracují v zájmu klubu. Nedávno se mi stalo v praxi již několikrát, že pracovník, se kterým jsem jednal, nepostupoval v zájmu své firmy. Takových pracovníků se Slavia musí zbavit. Proč se nenapíše přesně, kdo to vynesl? Nic neříkající prohlášení, které protistrana dementovala, nic neosvětlilo!
    Není myslitelné, že zaměstnanec si přes např. firmu manželky protahuje obchody svého zaměstnavatele, od kterého dostává mzdu. Pokud to tak je stále ve Slavii, tak je to neuvěřitelné, že je jim to umožněno. Jestli to je i záležitost p. Plíška, tak je to nehorázné. Kromě toho to nemůže vytvářet pozitivní atmosféru v klubu.
    Na trenérské místo by měl usednout člověk, který se již osvědčil. Proto dle mého názoru by se mělo jednat současně s Krejčím, Kotalem a Zemanem a zjistit zájem, záměry a požadavky kandidátů.
    Krejčí dokázal neuvěřitelně získat přes Spartu titul. Kotal (i když někteří Slavia bijci budou zase tvrdit, že je Sparťan) odvedl výbornou práci v Brně a předtím také vytáhl vysoko Jablonec. Zeman je zase mezinárodně velmi zkušený a měl by velkou výhodu vzhledem k množství cizinců v současném kádru, což zřejmě není také moc ideální. Pokud se stane trenérem někdo z těchto 3, tak budu rád. Kromě toho je velice důležitá funkce sportovního ředitele, který by dokázal úzce spolupracovat s trenérem. Proto zkušení Nezmar i Šádek by byli určitě dobrou volbou. Hlavně, aby to nebyl někoho kámoš, což nemůže být kvalifikace, ani to, že je slávista. Klidně bych vypsal výběrové řízení, ať se zájemci přihlásí, i když teď na to čas bohužel už asi není!
    Slavii zdar a sílu!
    P.S. Jak to, že již zase noviny vědí, s kým se jedná? Mají snad informátora v klubu nebo odposlechy?

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 17:30 |  
      7 2

      Nesouhlasím s tím, že by hostující hráči neměli nastupovat proti mateřskému týmu! Šli na hostování z toho důvodu, že svou kvalitou nedosahují na základní sestavu. Na hostování proto musí hrát a ne, aby vysedávali... Jediný post, kde bych to pochopil je brankář, ale to je na trenérovi jestli tam toho hráče dá či nikoliv. To, že dá hráč svému mateřskému týmu gól neznamená, že kdyby tam byl někdo jiný, tak nedá góly dva.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        uru100     před 8 lety 03.09.2016 18:17 |  
        0 0

        Absolutní souhlas, jsem ten čtvrtý lajk,.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        bongor     před 8 lety 03.09.2016 20:30 |  
        1 3

        To máš pravdu,ale muselo by to platit pro všechna mužstva,včetně rumuna.Potom souhlas.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 22:11 |  
          0 0

          sparta mě vůbec nezajímá. To je jako kdybys napsal, že když my koupíme nového hráče tak ostatní kluby musí taky.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Fulham     před 8 lety 03.09.2016 18:19 |  
      0 0

      Ano , nemá...

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      EdCable     před 8 lety 03.09.2016 19:03 |  
      0 0

      Vzhledem k uzkemu okruhu lidi s touto informaci si nikdo nelajzne neco potaji davat do novin. Leda s tichym souhlasem vedeni klubu. Hubacek tady naznacuje, ze nejvazneji vypada uplne jiny kandidat, takze se muze jednat o schvalne vypustenou kourovou clonu.

  21. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    uru100     před 8 lety 03.09.2016 18:25 |  
    1 5

    Už nestíhám sledovat co se tu píše, tak trochu mě to i přestává bavit. Uvidíme, jak to dopadne. Třeba nás bude Zeman trénovat z Říma. Nakonec v dnešní digitální době už na to prostředky jsou. Ale vážně, všechny informace jsou nepodložené, počkám si na něco oficiálního. Nakonec je to jedno, stejně budeme hrát jen fotbal. Sport plný simulantů, (jak můj dědeček říkal Herců) a spousty nefér zákroků od hráčů i rozhodčích. A ťo jsou dvě věci proč už se na fotbal vůbec nekoukám a sleduji výsledky jen na internetu. Fotbal je pro mě strašný sport a jedině Slavie mě u něj drží. Ale vlastně, je to špatně. Fotbal na vrcholový úrovni stojí zaprd. Fotbal na krajích a níž je super. Hezký večer a hezkou neděli.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      bongor     před 8 lety 03.09.2016 20:35 |  
      5 1

      Jenže spousta jiných sportů na tom není o nic líp.Jakou má cenu,když se plno "sportovců"prsí na bedně a za deset roků vracejí medaile?Jak se dívat na to,když na OH závodí třeba na 800m tři chlapi proti pěti ženskejm a samozřejmě vyhrajou.Sport zkazily velký prachy,no máš pravdu,v kopaný je to markantní.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Boss82     před 8 lety 03.09.2016 22:21 |  
      3 3

      Sorry, ale tohle je fakt hroznej kec. Na takovou snůšku ptákovin ani nejde reagovat. Absolutně nechápu proč to sleduješ, když na to máš takovýhle názor.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        jarmik     před 8 lety 04.09.2016 07:10 |  
        0 0

        Prachy hýbou fotbalem, s tím souhlasím, ale ony hýbou nejen s každý sportem, ale s každým odvětvím. Pouze o politice a fotbalu se mluví jen proto, že politia je oblast rozhodující o našich životech a fotbal je světově nejsledovanější sport. Ty peníze ale zkazily všechno, doping je téměř všude a korupce rovněž. A bylo to tak i dříve. Proč se to tak řeší až dnes? Protože je svoboda o tom hovořit a taky proto, že nová média a internet šíří informace a dezinformace rychlostí blesku.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        uru100     před 8 lety 04.09.2016 12:44 |  
        0 0

        Protože fandím Slavii, Právě proto to sleduju a je škoda, že se faotbal tak zkazil. Třeba nechápu, proč jsou i fanoušci tak agresivní. I tady, úplně nesmyslně se občas objeví "Smrt Spartě". A co jako, to není blábol. Už jsem na fotbale dlouho nebyl, ale věřím, že se to tam křičí stále. A co respekt k soupeři? To ve fotbale taky skoro není. Neustále se řeší pyro. Jakoby to by toho bez nešlo. Já osobně mám radši rugby, to teď sleduju hodně. Začíná v tom být taky spousta peněz, ale věřím, že se to nezkazí. Protože rugbu si zakládá na tom, že jsou všichni k sobě fér. Fanoušci i hráči. Jasně, že se tam hnusný zákroky taky nadou. Ale je to spíš výjimka.
        Ale Slavii mám dost rád na to, abych to sledoval. A na fotbal půjdu, pokud aspoň Slavia bude fér. Bez simulantství atd.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          Jachym     před 8 lety 04.09.2016 14:18 |  
          2 0

          Docela mě fascinuje ta fascinace rugby jako údajným sportem samých férových a tvrdých chlapů v kontrastu s "modelkami" ve tobalu. Prostě to řekl nějaký cyp v bedně a všichni to dokola papouškují. 95-99% lidí, kteří toto tvrdí, neznají pravidla rugby, ale ví, že dívat se na rugby je "cool". Takže když bylo poslední mistrovství světa, nenechala si přenosy ujít ani moje tchýně. Ani ona nezná pravidla ani jediného hráče, ale i ona papouškuje výše zmíněné... Takže asi tak. P.S.: Nezastávám se modelek a baletek ve fotbalu.

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            Jachym     před 8 lety 04.09.2016 14:20 |  
            0 0

            Ve fotbalu, ne "tobalu", samozřejmě:-)

          • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

            uru100     před 8 lety 05.09.2016 07:45 |  
            0 0

            Já mám rugby rád několik let. Byl jsem i na zápasech v Anglii. Vše je tam jinak než ve fotbale. I kultura diváků. Žádný sektor domácích, hostů. Všichni si tu hru užívají. Samozřejmě jsem byl i na MS. To jsem si nemohl nechat ujít. Začíná to respektem k soupeři, k rozhodčímu a končí to u nasazení do poslední minuty. Kolikrát někdo řekne: "Teď budeme jezdit, necháme tam všechno". Ale často taky skutek utek. V rugby jsem ještě neviděl zápas, za jakéhokoli výsledku do konce zápasu nemakali všichni až do poslední vteřiny.
            Nedávno se tady v diskuzi řešilo, že někdo ze Slávistůl ničil v Plzni stadion. A to si toho nějaký jiný fanoušek Slavie nevšimnul? V rugby by dostal přes hlavu od vlastních. Všichni vědí, že za blbý pokřiky, za pyro dostane klub pokutu. A stejně ani fanoušci nedokáží pohlídat sami sebe. Takže ano, já jsem rugby fascinovaný a nějaký cyp mě k tomu nepřivedl. Ale zase chápu, že je na to dost lidí alergických a myslím, že rozumím @jachym Tvojí reakci.

  22. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 23:52 |  
    2 1

    No já myslím, že tato eskapáda spěje ke konci,jestli v pondělí dopoledne nebude oznámen trenér, tak budu rozezlený. Klidně i dočasný, ale někdo ten tým musí na Teplice připravit. Teď tam schází deset reprezentantů,tak chápu, že trener není úplně nutný,ale v pondělí musí být. Sám jsem zvědav, zda to bude Zeman,Hašek nebo někdo jiný. Líbil by se mi Zeman, asistent Vavruška,sportovni ředitel Hašek.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 00:00 |  
      2 0

      A ještě Doplním, vzhledem k účasti GŘ p. Kroba na svatbě si myslím, že kostky jsou vrženy a buď to přijme Zeman nebo už je dohodnutá jiná varianta a v pondělí ráno se jí dozvíme. Zitra to oznámení Nečekám, ikdyz bych rád, trochu mě to paralyzuje..

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        Jachym     před 8 lety 04.09.2016 16:22 |  
        1 0

        Vsadil bych minimálně 1 000 Kč na dvojtip, že to bude Zeman nebo někdo jiný...:-))

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Borgetti     před 8 lety 04.09.2016 08:04 |  
      0 0

      No jo. Udržují napětí jak v telenovele. Zeman taky bude mít velkè nároky na asistenty co jsem viděl, aby i oni byli po kondiční stránce docela fit.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Vici     před 8 lety 04.09.2016 09:01 |  
      1 0

      Už jsem to tu psal včera. Ten člověk na isport neví vubec nic. Porád píše dokola možná, vypadá to , snad atp. Korunu nasadil když piše že informace podle serveru isport. Pritom vsechny clanky píše on. Začínam se smiřovat s tím že je všechno jinak , možna doufá nebo tuši ale určitě nevi nic. Tudíž celá ta story se Zemanem je pouze smyšlená. Což mě docela štve a uráží. Protože myslím že jméno zrovna tohohle trenéra by se nemělo zbůhdarma vláčet medii jen protože je to hodně neslušný. Trošku respektu pane Podroužek nebo jak se ten pisálek jmenuje.

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        jarmik     před 8 lety 04.09.2016 10:03 |  
        1 0

        Ta jeho frekvence všech "možná, asi, může, nejspíš, údajně" atd. je až směšná.

        • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

          travel (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 11:01 |  
          1 0

          Nehledejme v tom nic zvláštního.Pisálkům ze spartu nejde o nic jiného než,aby mohli napsat,že Slavii nevyšel další trenér,zato kabelka na koho si ukáže toho má (zjednodušeně řečeno).Že k tomu používaj výmysly je nepálí,hlavně když před čtenáři Slavii poškodí.

  23. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    HRockets     před 8 lety 04.09.2016 09:50 |  
    2 8

    Mám vcelku pozitivní informace. V úterý trénink již povede nový trenér. Jinak se mé informace v zásadě shoduji s Hubackem.

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      japhy     před 8 lety 04.09.2016 10:38 |  
      1 0

      To by bylo vtipný. Ten člověk, co pořád píše na isportu ty spekulativní články, jistě sleduje i SN a toto mu nemůže uniknout. Tzn. pořád píše to téměř online zpravodajství a zároveň je nahlodáván, že vlastně píše zcestně a realita je jinde a nemůže se k ní dopátrat :)

    • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 11:49 |  
      0 1

      Nesledoval jsem vyjádření vedení, znamená to, že strategie jmenování dočasného kouče + pečlivé hledání definitivního trenéra padá? A kdo vlastně trénuje teď? Čuhel se Standou Vlčkem?

      • Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

        jane (admin)     před 8 lety 04.09.2016 16:47 |  
        1 0

        Standa Vlcek neni trener. Tym vedou Petr Cuhel s Janem Kmochem.

  24. Re: Zeman blíž Slavii? Vedení klubu jednalo s trenérem hodiny v Římě

    quelhar (admin)     před 8 lety 05.09.2016 22:38 |  
    0 0

    Některé komentáře byly skryty na žádost autora. Díky za pochopení.