Doufám, že ne...Látalovi se povedli dvě sezony v cizině (SLovensko, Polsko) a v těch klubech vždy končil za podivných okolností...Ševela vypadá zajímavě, ale trénoval jen na Slovensku a ta úroveň tam je prostě děsná...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Většina tady byla nadšená ze statistik van Kessela před jeho příchodem, aniž ho třeba viděli hrát, možná kromě krátkého šotu ze zápasu s Rumuny. Nyní ho po zápase s Plzní sepsuli tak, že by si pes od něj kůrku nevzal. Podobné je to i se Ševelou, nad nímž se mnozí rozplývají blahem. Jen aby to nebylo druhé "trenčínské" vystřízlivění... No, a z Látala jsem nadšený možná ještě méně. Kozel, který by se mi z nabízených variant líbil nejvíce, je údajně ze hry...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Odvolani Uhrine s sebou nese samozrejme problem vyberu jeho nastupce. Pred sezonou bych rek ze chci Pivarnika ale ted nikoho koho bych vylozene chtel nemam..Pokud by se opravdu rozhodovalo mezi temito dvema trenery tak mohu zaujmout pouze to stanovisko ze jim budu prat to nejlepsi. Bude tu asi spousta lidi co budou nadseni z kohokoli ale pokud nebude vybran skutecne dobrej trener a vhodnej trener tak byl Uhrinuv vyhazov skoro zbytecnej (ackoli uz nutnej).
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
už jsem to jednou psal... Uhrin připravoval tým přesně pro Luboše Kozla .. jsou tu hráči kteří umějí hrát 4-3-3 a to je přesně styl který má Luboš rád :) jsem pro něj protože podle mě je čas dát mu příležitost ve velkém klubu.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
S tím nesouhlasím, protože Kozel má rád 4-3-3 po Španělsku na což potřebuješ hráče silné na míči (to mi přijde jako naše velká slabina) a my máme spíš hráče na 4-3-3 s rychlým přechodem do útoku, jako to hrají kluby v Holandsku.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
nj vidíte to, to mě nikdy nenapadlo :D nj ale v tom případě koho teda ? Lubošoj se bojíte dát příležitost, Látal ve velkém klubu s velkou odpovědností nikdy netrénoval a Ševela ? to je velká neznámá a je fakt že ten tedy hraje 4-3-3 "Holandského" typu .. Koho teď ? já jsem opravdu zvědavej na koho vedení ukáže. Nebo spíše Pan Tvrdík.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Pokud by vedení přivedlo opravdu kvalitního sportovního ředitele, který se v této problematice vyzná, tak ten by měl tuto hádanku vyřešit. Jenže jak to toto vedení tento úkol zvládne, to ví bůh.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Jenže dát mu příležitost konečně poprvé ve velkém klubu není hodno jména Slavie. Na pokusy jestli zvládne velký klub není prostor. Na druhou stranu nikdo jiný tu volný není, takže to Vašim pokus-omyl asi skončí :(
Je to těžký,na začátku sezóny jsou všichni dobří pod smlouvami. Takže vlastně vybíráme z toho co zbylo. Slavia si zaslouží velké jméno se zkušenostmi.Je cesta do pekla vybírat systémem: "Jéé,tenhleten je Slávista a s Duklou byl dobreeej" Nebo: "A tento přebudoval slabý Trenčín a zná Ginaaa"
Jsem jednoznačně pro toho Ševelu. Ano, je sice mladý, nemá toho za sebou moc a úspěchy mám "jen" ze slovenské ligy. Ale hlavní je směr kterým jde a způsoby které praktikuje. Vyznává atraktivní útočný fotbal, nebojí se silných soupeřů aby před nimi zalézal do vlastního vápna a čekal co s nim soupeř udělá. Umí rychle sladit dohromady hráče různých národností. Má za sebou stáž v Alkmaru ze které vychází jeho styl který praktikuje......................Pánové, žádná z těch možností kterou tady všichni celý den nadhazujeme (Zeman, Kozel, Trpišovský, Látal, atd.) není jistý úspěch, každý z nich může být trefa do černého a stejně tak velké zklamání. Teď prostě musíme věřit, že Tvrdík a spol. vyberou toho pravého. A já za sebe říkam, že největší radost budu mít z příchodu Ševely.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Jak jsem si tak pročetl víceméně všechny komentáře a reakce na určitý jména, tak jsem došel k závěru, že každej trenér je:
1) buď mladej, nezkušenej, nevyzkoušenej
2) nebo je staromódní, za zenitem, ohranej
3) nikde nic nedokázal
4) když už něco vyhrál, tak to nic neznamená (byla to náhoda, pralesní liga...)
Napište mi jednoho jedinýho česko-slovenskýho trenéra, kterej projde tímhle výběrovým řízením :))
Já se asi radši nechám překvapit s kým vedení nakonec přijde, než abych o tom žhavě diskutoval (ikdyž chápu, že téma k diskusi je to zajímavý)...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
A tak špekulační diskuze je v poho. Když je v poho. Já si třeba šoustavně myslím, že ten GM či hlavní kouč nemusí být nutně ČeskoSlovenský...máme tam asi deset repre z celého světa doslova.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Ale tak jasně, nic proti :)
Na toho zahraničního trenéra je tu zase názor, že nezná zdejší prostředí a přišel by srovnávat rozloženou kabinu, což je na jednu stranu pravda...
Jenže to je ono - ať už sem přijde kdokoliv, třeba i ten zmiňovanej Mickey mouse :)) tak to pokaždé bude nějaká sázka do loterie (teda až na "osvědčený" jména jako Straka, Rada, Csaplár atp... to by bylo jako místo sázky rovnou hodit peníze do kanálu)...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Jenže on to bude mít min těch pár zápasů do zimy těžký mladej, starej, Čech, Slovák, Amík...kdokoliv. My budeme chtít výsledky a hru, vedení asi hlavně ty výsledky, hráči budou chtít hrát, a do toho ten trenér bude logicky chtít zanést svoji filozofii, rukopis... Z toho se nepodělá fakt jen otrlej mladej, nebo protřelej starej. A navíc s materiálem kterej mu vybral někdo jinej... Čech nebo Slovák ještě bude pod palbou těch všemožných našeptávačů co si prihřívaj ego. Ba ne. Já jsem za aby pan Krob vyjel za Honzou a JT mu dal pravomoce GM. A do toho protřelej a asi samozřejmě dostupnej trenér. Já sleduju mj. kariéru Boba B., proto se mi vtírá. Plus ten Luboš jako můstek. Ale jestli to bude někdo jiný je mi celkem fuk. Hlavně, aby se kouřilo z hlavně...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Já s tebou souhlasím, koneckonců u nás to trenér bude mít těžký nejen do zimy, ale pořád - jsme přeci ambiciózní tým, tlak na výsledky a předvedenou hru je tu nesrovnatelně větší, než u týmů, který mají za cíl střed tabulky (tuplem s našimi rozpočtovými možnostmi)
A ta poslední věta je jasnej palec nahoru, zbraně máme řekl bych luxusní, jen jim vysušit zvlhlej prach a zásobovat municí, ne po nich chtít dělat zákopy :)
Komentáře (27)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Tomski před 8 lety 29.08.2016 16:08 |Doufám, že ne...Látalovi se povedli dvě sezony v cizině (SLovensko, Polsko) a v těch klubech vždy končil za podivných okolností...Ševela vypadá zajímavě, ale trénoval jen na Slovensku a ta úroveň tam je prostě děsná...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
malan (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 16:17 |140-10-13
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Tomski před 8 lety 29.08.2016 16:58 |Statistika Ševely ?
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
malan (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 17:25 |ne:)
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Jachym před 8 lety 29.08.2016 16:28 |Většina tady byla nadšená ze statistik van Kessela před jeho příchodem, aniž ho třeba viděli hrát, možná kromě krátkého šotu ze zápasu s Rumuny. Nyní ho po zápase s Plzní sepsuli tak, že by si pes od něj kůrku nevzal. Podobné je to i se Ševelou, nad nímž se mnozí rozplývají blahem. Jen aby to nebylo druhé "trenčínské" vystřízlivění... No, a z Látala jsem nadšený možná ještě méně. Kozel, který by se mi z nabízených variant líbil nejvíce, je údajně ze hry...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Fallen (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 16:33 |No, ale ono to opravdu vypadá, že na poslední zápas se uplně vys*al...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
pinochet před 8 lety 29.08.2016 22:59 |Ze slovenské ligy přišel i Vrba.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Thane (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 16:26 |Odvolani Uhrine s sebou nese samozrejme problem vyberu jeho nastupce. Pred sezonou bych rek ze chci Pivarnika ale ted nikoho koho bych vylozene chtel nemam..Pokud by se opravdu rozhodovalo mezi temito dvema trenery tak mohu zaujmout pouze to stanovisko ze jim budu prat to nejlepsi. Bude tu asi spousta lidi co budou nadseni z kohokoli ale pokud nebude vybran skutecne dobrej trener a vhodnej trener tak byl Uhrinuv vyhazov skoro zbytecnej (ackoli uz nutnej).
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Hanzwalter před 8 lety 29.08.2016 17:00 |Ja jsem pro Kozla, ikona Slavie, srdcar, ofenzivni fotbal....
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Joba před 8 lety 29.08.2016 20:23 |Sdílím stejný názor...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
judy před 8 lety 29.08.2016 17:44 |už jsem to jednou psal... Uhrin připravoval tým přesně pro Luboše Kozla .. jsou tu hráči kteří umějí hrát 4-3-3 a to je přesně styl který má Luboš rád :) jsem pro něj protože podle mě je čas dát mu příležitost ve velkém klubu.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Travinho před 8 lety 29.08.2016 17:53 |S tím nesouhlasím, protože Kozel má rád 4-3-3 po Španělsku na což potřebuješ hráče silné na míči (to mi přijde jako naše velká slabina) a my máme spíš hráče na 4-3-3 s rychlým přechodem do útoku, jako to hrají kluby v Holandsku.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
judy před 8 lety 29.08.2016 19:10 |nj vidíte to, to mě nikdy nenapadlo :D nj ale v tom případě koho teda ? Lubošoj se bojíte dát příležitost, Látal ve velkém klubu s velkou odpovědností nikdy netrénoval a Ševela ? to je velká neznámá a je fakt že ten tedy hraje 4-3-3 "Holandského" typu .. Koho teď ? já jsem opravdu zvědavej na koho vedení ukáže. Nebo spíše Pan Tvrdík.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Slawek před 8 lety 29.08.2016 21:13 |Pokud by vedení přivedlo opravdu kvalitního sportovního ředitele, který se v této problematice vyzná, tak ten by měl tuto hádanku vyřešit. Jenže jak to toto vedení tento úkol zvládne, to ví bůh.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
urs (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 20:47 |může být.., vždyť kdo má v týmu kaprligy rovnou dva holanďany? :o)
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Schweinsteiger před 8 lety 29.08.2016 18:44 |Jenže dát mu příležitost konečně poprvé ve velkém klubu není hodno jména Slavie. Na pokusy jestli zvládne velký klub není prostor. Na druhou stranu nikdo jiný tu volný není, takže to Vašim pokus-omyl asi skončí :(
Kdo za Dušana
Schweinsteiger před 8 lety 29.08.2016 18:41 |Je to těžký,na začátku sezóny jsou všichni dobří pod smlouvami. Takže vlastně vybíráme z toho co zbylo. Slavia si zaslouží velké jméno se zkušenostmi.Je cesta do pekla vybírat systémem: "Jéé,tenhleten je Slávista a s Duklou byl dobreeej" Nebo: "A tento přebudoval slabý Trenčín a zná Ginaaa"
Re: Kdo za Dušana
Fulham před 8 lety 29.08.2016 19:32 |Tak se přihraj Josého, stejně jezdíš furt po tenise.. :-))
Re: Kdo za Dušana
Fulham před 8 lety 29.08.2016 19:34 |sem, sakra...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
VanDel před 8 lety 29.08.2016 19:29 |Jsem jednoznačně pro toho Ševelu. Ano, je sice mladý, nemá toho za sebou moc a úspěchy mám "jen" ze slovenské ligy. Ale hlavní je směr kterým jde a způsoby které praktikuje. Vyznává atraktivní útočný fotbal, nebojí se silných soupeřů aby před nimi zalézal do vlastního vápna a čekal co s nim soupeř udělá. Umí rychle sladit dohromady hráče různých národností. Má za sebou stáž v Alkmaru ze které vychází jeho styl který praktikuje......................Pánové, žádná z těch možností kterou tady všichni celý den nadhazujeme (Zeman, Kozel, Trpišovský, Látal, atd.) není jistý úspěch, každý z nich může být trefa do černého a stejně tak velké zklamání. Teď prostě musíme věřit, že Tvrdík a spol. vyberou toho pravého. A já za sebe říkam, že největší radost budu mít z příchodu Ševely.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
urs (přítel SN) před 8 lety 29.08.2016 20:49 |dle mého by to skutečně mohlo fungovat, mno uvidíme :)
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Schweinsteiger před 8 lety 29.08.2016 21:20 |A nebo Kluivert. Koučuje "jen" Curacao, ale zná Gina a jeden holandský pastor už tu válel ;)
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Novi.sks před 8 lety 29.08.2016 19:58 |Jak jsem si tak pročetl víceméně všechny komentáře a reakce na určitý jména, tak jsem došel k závěru, že každej trenér je:
1) buď mladej, nezkušenej, nevyzkoušenej
2) nebo je staromódní, za zenitem, ohranej
3) nikde nic nedokázal
4) když už něco vyhrál, tak to nic neznamená (byla to náhoda, pralesní liga...)
Napište mi jednoho jedinýho česko-slovenskýho trenéra, kterej projde tímhle výběrovým řízením :))
Já se asi radši nechám překvapit s kým vedení nakonec přijde, než abych o tom žhavě diskutoval (ikdyž chápu, že téma k diskusi je to zajímavý)...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Fulham před 8 lety 29.08.2016 20:07 |A tak špekulační diskuze je v poho. Když je v poho. Já si třeba šoustavně myslím, že ten GM či hlavní kouč nemusí být nutně ČeskoSlovenský...máme tam asi deset repre z celého světa doslova.
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Novi.sks před 8 lety 29.08.2016 20:15 |Ale tak jasně, nic proti :)
Na toho zahraničního trenéra je tu zase názor, že nezná zdejší prostředí a přišel by srovnávat rozloženou kabinu, což je na jednu stranu pravda...
Jenže to je ono - ať už sem přijde kdokoliv, třeba i ten zmiňovanej Mickey mouse :)) tak to pokaždé bude nějaká sázka do loterie (teda až na "osvědčený" jména jako Straka, Rada, Csaplár atp... to by bylo jako místo sázky rovnou hodit peníze do kanálu)...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Fulham před 8 lety 29.08.2016 20:37 |Jenže on to bude mít min těch pár zápasů do zimy těžký mladej, starej, Čech, Slovák, Amík...kdokoliv. My budeme chtít výsledky a hru, vedení asi hlavně ty výsledky, hráči budou chtít hrát, a do toho ten trenér bude logicky chtít zanést svoji filozofii, rukopis... Z toho se nepodělá fakt jen otrlej mladej, nebo protřelej starej. A navíc s materiálem kterej mu vybral někdo jinej... Čech nebo Slovák ještě bude pod palbou těch všemožných našeptávačů co si prihřívaj ego. Ba ne. Já jsem za aby pan Krob vyjel za Honzou a JT mu dal pravomoce GM. A do toho protřelej a asi samozřejmě dostupnej trenér. Já sleduju mj. kariéru Boba B., proto se mi vtírá. Plus ten Luboš jako můstek. Ale jestli to bude někdo jiný je mi celkem fuk. Hlavně, aby se kouřilo z hlavně...
Re: Slavia vybírá kouče, přivede Látala či Ševelu?
Novi.sks před 8 lety 29.08.2016 21:04 |Já s tebou souhlasím, koneckonců u nás to trenér bude mít těžký nejen do zimy, ale pořád - jsme přeci ambiciózní tým, tlak na výsledky a předvedenou hru je tu nesrovnatelně větší, než u týmů, který mají za cíl střed tabulky (tuplem s našimi rozpočtovými možnostmi)
A ta poslední věta je jasnej palec nahoru, zbraně máme řekl bych luxusní, jen jim vysušit zvlhlej prach a zásobovat municí, ne po nich chtít dělat zákopy :)