Slavia o víkendu splnila povinnost, porazila slaboučkou Příbram, sice po mdlém výkonu, ale tři body jí už nikdo nevezme a slávistům se tak může dýchat zase o něco málo lépe. Přesto, ukazuje se, že v současné době tým není vůbec zvyklý na pohárový rytmus. Je otázkou, zda nemohl realizační tým v tomto směru konat lépe (pravděpodobně ano), ale ono přizpůsobit se tomu, že hrajete těžký prestižní pohárový zápas a o pár dnů poté ligový proti outsiderovi (srov. například návštěvnost), to chce zejména čas a zkušenosti, nebo Arabelin kouzelný prsten. Můžeme se ptát, zda kádr nemohl více rotovat, zda nebyla promarněná příprava v tom, že šanci dostávali hráči, u kterých bylo jasné, že nastupovat nebudou, a nebo hráli na jiných pozicích (př. Voltr, Kenia), proč dochází k pozdním střídáním, jejichž kapacita navíc není často plně využita... Ale to už je na jinou diskuzi, věnujme se zítřku.
On totiž ani ten Anderlecht ligou zatím nějak moc neproplouvá. Před týdnem jsme se zmiňovali o překvapivé remízové ztrátě v posledním kole belgické nejvyšší soutěže a hle, tři dny po odvetě přišla další. Pravdou však je, že Anderlecht měl situaci nepoměrně těžší v podobě cestování a navíc v nutnosti hrát i onen ligový zápas venku, což je věc, která Slavii letos zatím nepotkala (stane se tak až proti Plzni). Královský klub dal v tomto zápase šanci hráčům širšího kádru (oproti utkání v Edenu nastoupilo hned 5 jiných hráčů v poli (tedy mimochodem stejný počet změn jako Slavia proti Zlínu, pokud budeme počítat Frydrycha namísto Mikuly). Těžko samozřejmě předvídat motivaci hráčů Anderlechtu, věřím, že se zde v diskuzi dost možná nalezne nějaký odborník na belgickou ligu, já se na rovinu přiznám, že jím úplně nejsem, a tudíž se necítím erudován odhadovat mentalitu hráčů našeho soupeře. Vzhledem k úvodnímu zápasu souboje, kdy si hrál Anderlecht vlastně po celou dobu to svoje, bez nějakého většího stresu, se však dá předpokládat, že ani případná inkasovaná branka by jím nijak nezacloumala. Dá se předpokládat, že pod dojmem tohoto zápasu budou jednoduše věřit ve vlastní schopnosti a budou možná hlavami někde v dalším kole ligy, kde je čeká důležitý souboj proti Gentu.
Motivace by tak měla být na straně slávistů. Jenže je vlastně otázkou, zda je taktické nasazovat nejsilnější možnou sestavu. Zápas s Plzní se jeví mnohem důležitějším, manko je příliš velké. Na druhou stranu klub jako Slavia by se měl loučit s Evropou důstojně. Poslední loučení v roce 2009 přineslo porážku 3:1 v mrazivém Lille. Bude to zítra lepší? A vlastně, bude to vlastně vůbec loučení? Naděje umírá poslední...
Komentáře (68)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
marty9 před 8 lety 24.08.2016 16:17 |"Pravdou však je, že Anderlecht měl situaci nepoměrně těžší v podobě cestování a navíc v nutnosti hrát i onen ligový zápas venku, což je věc, která Slavii letos zatím nepotkala (stane se tak až proti Plzni)"
Hráli jsme přece v Jihlavě, ne? :)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
marty9 před 8 lety 24.08.2016 16:19 |Jinak věřím ve vyrovnaný zápas, s postupem opravdu nepočítám, ale kdybychom si odvezli z Bruselu výhru, klukům by to určitě do dalších zápasů, hlavně toho proti Plzni pomohlo!
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
tolsimir před 8 lety 24.08.2016 16:23 |ano, venku jsme hráli, ale ne po pohárovém utkání, to jsme vždy hráli doma
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
marty9 před 8 lety 24.08.2016 16:25 |Jo tak, nevěděl jsem, že to myslíš takhle přímo. Beru zpět :)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 24.08.2016 16:23 |Článek v podstatě vybízí k další diskusi, takže mám jen dvě formální poznámky. Televize se nerozhodovala o (ne)zařazení zápasu na základě výsledku prvního utkání. Pokud by bývala Sparta začínala doma a my Bruselu, dávala by ČT dnes náš zápas. A i když jsem asi rozuměl formulaci o náročnosti cestování, z textu nechtěně vyplývá, že první venkovní zápas v lize hrajeme až tento víkend v Plzni, což není pravda.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
tolsimir před 8 lety 24.08.2016 17:31 |s tou televizí nemáš pravdu, dle Mádla se před prvním zápasem měl vysílat náš zápas. Až předevčírem se rozhodlo, že budou namísto dávat Spartu
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 24.08.2016 19:04 |Tak to jsem nevěděl. To se omlouvám.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 20:20 |Jejich chyba. Mohli vysílat utkání, kde to bude nahoru dolu. Žádná taktická bitva.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
malan (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 16:25 |Srdce si přeje výhru, ale rozum velí jinak. Naše předváděná hra mě nepřesvědčila, že bychom mohli pomýšlet na body. Tipuji výsledek 3:1 pro domácí.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
steev (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 18:38 |S tebou bych chtel chodit na fotbal :)))
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Thane (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 19:00 |Proc? Ja mam v tipovacce to samy..
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
JS (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 15:12 |Také.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
malan (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 19:26 |vždyť by ti po těch kecech bylo smutno:-)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Gino před 8 lety 25.08.2016 09:00 |3:1 by nebyla žádná ostuda, bral bych to. Sním ale o remíze...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Makii před 8 lety 25.08.2016 11:47 |He, to mám v tipovačce taky :)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
afro před 8 lety 25.08.2016 13:56 |Tihle nenapravitelní optimisté, co si myslí, že dáme gól... :-)))
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Robinator před 8 lety 24.08.2016 16:37 |Rozhodně bychom měli nasadit Burena, Mingazova, Jablonskýho, Měšanoviče, + v případě pošetřit hráče, souboj s Plzní je pro nás daleko důležitější
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
VanDel před 8 lety 24.08.2016 20:07 |Tak tak. Je zbytečný si něco nalhávat, postup je ztracen, takže hlavně van Burena a Mingazova bych viděl v základu moc rád.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 24.08.2016 20:49 |Také tam Mick bude. Proto už nastoupil za juniorku, kde se jen zastřeloval a dal dva góly. V Bruselu to bude mnohem lepší a minimálně hattrick a Anderlecht bude v Bruseli...:-)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
GRASIT před 8 lety 24.08.2016 16:54 |Nebude zápas vysílat Belgická televize, nevíte? Jestli také nemají přenos na netu jako čtsport?
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 17:47 |Streamy na internetu budou, stačí se podívat zítra odpoledne , odkazy se myslím tady objeví .
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Petr9608 před 8 lety 24.08.2016 17:54 |Škoda no. Třeba po tom inkasovanym gólu na 0:1 tvrdě betonovat, pak by stačila v Bruselu výhra 2:1, 3:2...
Samozřejmě, že by šance byla malá, ale ne zcela mizivá :-(
A asi by skutečně bylo záhodno dát šanci lavičce. V Plzni to zřejmě (doufejme...?) bude 6-bodový zápas...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
skkizo před 8 lety 24.08.2016 20:05 |Tak podle rozhovoru v předzápasovym tréninku už možná uvidíme zítra hrát Micka van Burena. Podle DU měl pozdější přípravu a nebyl úplně připravenej, tak uvidíme jak to dopadne.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
sTizz (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 20:09 |Jednou ta vysoka vyhra v evrope prijit musi,strelce mame..
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 20:25 |Kéž by. Na 3:0 jsem viděl kirz 65 a na 4:1 pro Slavii byl asi 77. 4:0 už nevypisovali pro Slavii, jen pro Anderlecht :D
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 20:27 |*kurz
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
malan (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 21:48 |Ve fortune je kurz 125:1 na vyhru Slavie 4:0
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
HRockets před 8 lety 24.08.2016 22:05 |Nezapomínejme, že nám stačí 4:1 a ddovedu si představit, že za stavu 4:0 můžeme být ke konci zápasu nekoncentrovaní a inkasovat, navíc v 90. minutě mohou být na hřišti tři studení hráči, kteří právě vkročili na zelený trávník, což při závěrečném tlaku fialek nepřidá.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Gino před 8 lety 25.08.2016 09:03 |Bavíš :-))
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
honzaccc před 8 lety 24.08.2016 20:40 |Jo, 4:0 bude stačit, zas je nemůžeme úplně znemožnit, když mají před sebou ten Gent.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 24.08.2016 20:52 |Souhlasím. Porazit a vyřadit, ale nezesměšnit. Vždyť je to i v symbolice klubových barev, kde bílá znamená úctu a respekt k soupeři...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
HRockets před 8 lety 24.08.2016 21:51 |Otázka je, zda respekt k soupeři znamená to, že to za stavu 4:0 vypustím. Já si myslím opak. Respekt k soupeři je, že do něj budu bušit naplno až do konce.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
honzaccc před 8 lety 24.08.2016 22:39 |Já bych za stavu 3:0 ubral plyn, ať jim fakt nedáme šestku :)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Fallen (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 11:55 |Víš že 3:0 znamená prodloužení, my potřebujem 4 a aby byla jistota , tak nejlépe 5 :D
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
valkys před 8 lety 24.08.2016 20:42 |Tak po rozhovoru s DU na předzápasovém tréninku jsem na zítřejší zápas vážně natěšený. Zkusím tipnout sestavu, jak ji zítra vyšle do hry.
Pavlenka - Bořil, Frydrych, Deli, Švento - Ngadeu (Souček) - Van Kessel, Kenia, Hušbauer, Mingazov (Mihalík) - Van Buren.
Doufám, že jim Van Buren dá bůra a budem tady moct po zápase slavit. :-D
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 21:02 |Deli je ze hry
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
valkys před 8 lety 24.08.2016 22:16 |Aha, já myslel, že ho Dušan proti Příbrami jen šetřil a není to tak vážné. Naopak mě překvapilo, že odletěl Ngadeu po těch prvotních informací o zlomeném žebru, které se naštěstí nepotvrdily.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Robinator před 8 lety 24.08.2016 21:54 |berkovec-boril,Frydrych,bílek,jablonsky-ngadeu-GVK-Kenia-svento-Buren,Mesanovic
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
dubas před 8 lety 24.08.2016 22:55 |Ten jehož střely lámou golmanům ruce a trhají sítě, Pepa Hušbauer už může hrát ne, nebo má dva zápasy.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Yester před 8 lety 25.08.2016 07:23 |Dle isportu Kenia ze hry. Odešel předčasně z treninku se zraněním.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
HRockets před 8 lety 24.08.2016 22:02 |Nedělejme si přehnané naděje, ale doufejme v sympatický výkon a výsledek, který přinese nějaké bodíky do koeficientu a zvýší sebevědomí našich borců. Je mi líto, že nemohu do Bruselu vyjet. Všem fanouškům, co tam cestují přeji hezký výjezd a doufám, že je hráči za jejich podporu odmění nejen výkonem, ale také třeba hozením dresů po utkání, přeci jen tam lidé jedou za stavu 0:3 a to si ze strany klubu zaslouží uznání. Ať se to zítra povede, za jakýkoli bodový zisk musíme být proti jednomu z favoritů soutěže rádi.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Petr9608 před 8 lety 25.08.2016 00:38 |Anderlecht jako favorit celý EL? Vážení, trochu soudnost! Ta domácí prohra 0:3 se opravdu nedá a hlavně NESMÍ omlouvat tim, že jsme hráli se nesmírně silnym soupeřem na úrovni Barcelony nebo Bayernu. Anderlecht je soupeř, se kterym se dá vypadnout tak po výsledcích 1:1 doma a 0:2 venku. A ne ta ostuda.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 25.08.2016 09:03 |Jenže ten rozdíl mezi soupeři nebyl takový a výsledek byl pro nás příliš krutý. To se někdy stane. Plzeň byla v odvetě proti Bulharům také jasně lepší, hrála na riziko, aby postoupila, a proto pouze remizovala 2:2. Snažili jsme se v prvním zápase hrát fotbal. V případě totálního betonu a výsledku 0:0 a 0:1 by tady mnozí řvali, že se na to nedalo dívat...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
afro před 8 lety 25.08.2016 10:42 |Já budu trochu jedovatej, jo? Ono se na to i když jsme se jak píšeš snažili hrát fotbal nedalo dívat celý druhý poločas a první jsme byli vyrovnaným soupeřem hlavně díky enormní bojovnosti, tj. min. 1/2 zápasu. :-)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Horis před 8 lety 25.08.2016 12:01 |Já na Anderlechtu byl. Prvních 20 minut jsem byl ale nešťastnej z toho betonu, co jsme předváděli... Ve druhé polovině prvního poločasu jsme byli aktivnější než soupeř. Měli jsme i šance a je škoda, že tam něco nespadlo. Nakonec jsem uznal, že jsme vlastně odehráli ten první poločas celkově dobře, Anderlecht se tam dostal jen k té jedné střele hned na začátku a pak vlastně žádné šance neměl...
Druhý poločas jsme začali aktivně, měli jsme hned roh, ale písknul tam útočný faul a v podstatě vzápětí jsme dostali góla a složili jsme se (těžko říct, proč, nebyla to katastrofa). Pak jsme se trochu zvedli zase až na konci (škoda hlaviček Mešanoviče a Fridricha na konci - a i ta střela GvK těsně kolem šibenice byla pěkná)...
Souhlasím, že výsledek neodpovídal rozložení sil na hřišti. Jim tam spadlo všechno i něco navíc (první gól) a nám štěstí prostě nepřálo a nespadlo nám tam nic, to se holt někdy stane... Dnes by to mohlo být naopak... Klidně se nakonec může stát, že nás bude mrzet to břevno Fridricha...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Yester před 8 lety 25.08.2016 07:21 |Dnešním cílem by mělo být důstojné rozloučení se s pohárovou Evropou. Deklarované šance na postup v podobě 15 nebo dokonce 20 % jsou z říše fantazie. Sestava bude zase opět úplně jiná, což asi vzhledem k nedělnímu zápasu v Plzni kvituji. Potom ale už by trenér měl sestavu konečně ustálit a hráči se mohli náležitě sehrát. Podívám-li se na naše letošní účinkování v pohárech zpětně, tak vzhledem ke všem okolnostem, které předcházely, je to úspěch. Pominu-li rozpačité výsledky či hru, postup do této fáze je pro mě příjemný bonus. Osobně jsem očekával, že vyletíme ve 2. předkole. Nezbývá než věřit, že příští rok budeme moci opět okusit pohárové zápasy. Již lepší, zkušenější a silnější Slavia.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 08:03 |Já vím, že budu asi za hnidopicha (a neber to tolsimire, prosím, osobně), ale nedalo by se z preview článků vypouštět slovo "zítra"? Tyhle články jsou aktuální dva dny a takový titulek se k tomu prostě nehodí, i když samozřejmě vím, že naprostá většina slávistů si je vědoma, jaký den se hraje.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 25.08.2016 09:08 |To si dost dobře nedovedu představit. Jedná se o informace akutální "tady a teď" a všichni to tak vnímají. Pokud bych to dovedl ad absurdum, mohly by tady být pouze datum a čas utkání a jména soupeřů. Ale říci např. že hrajeme proti 3. týmu tabulky? Vždyť za týden může být až šestý...:-))
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 09:17 |Takhle jsem to nemyslel. Dá se napsat třeba: "Slavii čeká (ve čtvrtek) odveta s Anderlechtem" nebo "Slavia bude v Bruselu dohánět třígólové manko", něco takovýho. Ale nechci to nějak hrotit, jen mi to připadá zvláštní.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Robinator před 8 lety 25.08.2016 09:00 |SOUČEK Hattrick!!
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
JS (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 10:47 |:D
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
afro před 8 lety 25.08.2016 10:52 |Vzpomněl sis na Baník, že jo? :-)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Robinator před 8 lety 25.08.2016 11:47 |jojo vzpomněl :)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 25.08.2016 11:04 |A van Buren taky!
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
afro před 8 lety 25.08.2016 14:00 |To nevyjde, Van Buren dává jenom bůry. Já vím, je to takový dětský, no. Každopádně už to začíná vypadat na 0:8.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 25.08.2016 14:49 |To je vlastně dobře. Už nám nebudou říkat Slavia07, ale Slavia 08.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
jiri před 8 lety 25.08.2016 11:16 |k dnešnímu zápasu si dovolím heslo od přítele Barry: "Never give up!!!"
Odehrát se ctí, nepostoupit se může (ta pravděpodobnost je reálně nizoučká) , ale bojovat se musí! Za čest a slávu našeho klubu!
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Robinator před 8 lety 25.08.2016 11:48 |přesně tak
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Lord_Edmund před 8 lety 25.08.2016 13:03 |Souhlas. Dost se podivuji názorům , že je zápas s Plzní důležitější a že by se měli hráči šetřit. NENI!!!! 7 let jsme čekali na zápasy v Evropě, týmy se celou sezónu snaží , majitelé vráží miliony právě kvůli takovým zápasům, tak žádné šetření. Prostě tohle je pro nás zápas roku. Plzeň můžeme napravit, nebo naopak pokazit v mnoha dalších ligových zápasech, ale jak to odehrajeme dnes, vytvoří náš obraz v Evropě aspoň do dalších předkol. Šance postoupit je naprosto minimální, ale šance odehrát slušný zápas a potěšit fanoušky se musí využít.Takže nikoho nešetřit kvůli nějaké Plzni a Peltově pokřivené ligové soutěži!!!! Chci vidět u hráčů nasazení a od trenéra odvahu při tvorbě sestavy, taktice a střídání. A jestli tohle nebude, připos..výkonem si dojdeme pro porážku a trenér bude hledat výmluvy, že někoho šetřil kvůli Plzni----tak ve mě získá dalšího "odvolávače" a ať táhne ...
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Jachym před 8 lety 25.08.2016 14:54 |Naprostý souhlas. Pro mě bude úspěch v evropských pohárech pořád víc než nějaká výhra v nějaké Plzni v nějaké webově posichrované lize, po které ve světě žádný pes neštěkne. Dokud hrajeme poháry, musí být prvořadou prioritou.
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
martyni (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 15:28 |Mate pravdu, kluci!
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
Balvan86 před 8 lety 25.08.2016 15:27 |Já bych to postavil takhle:
Berkovec (Pavlenka) - Bořil, Frydrych, Bílek, Švento - Souček - Mingazov, Hušbauer, Zmrhal (Mihalík) - Mešanovič, Van Kessel
Ngadeua, Mikulu, Deliho neuvádím, páč nevím, jak to je s jejich zdravotníma lapáliema. Škoďáka bych tam loupnul hladovýho na druhou půli dle vývoje zápasu. Každopádně...stejně je to k ničemu, stejně DU udělá jak nejlíp umí a co mu táta poradí :D
Dnes odveta s Anderlechtem
Borgetti před 8 lety 25.08.2016 17:07 |Kdyż jsem si podával tiket na LM, tak jsem si přečetl nějakè analízy, z nichž jedna byla k AS Roma - FC Porto. Bylo v ní, že Řím má mnohem lepší hráče, kteří Porto bezproblèmu přejejedou. Výsledek? 0:3 pro Porto. Chci tím říct, že rozdíl mezi těma kluby je stejný, jako mezi hráči Anderlechtu a Slavie.
Re: Dnes odveta s Anderlechtem
bububu (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 18:01 |"rozdíl mezi těma kluby je stejný, jako mezi hráči Anderlechtu a Slavie"
No to opravdu teda není! Panebože, proč má tolik lidí takový problém pochopit, že je Anderlecht prostě někde jinde? Tenhle nesmysl tu byl už před prvním zápasem, kdy se objevovalo blouznění, že to je snad nejhratelnější soupeř a že je to 50:50. Každému, kdo nějakou dobu aspoň trošku úspěšně sází muselo být jasné, že je to pouze přání otcem myšlenky.
Re: Dnes odveta s Anderlechtem
sasky před 8 lety 25.08.2016 18:15 |Na to nemusím ani sázet, abych tohle tušil.
Re: Dnes odveta s Anderlechtem
jarmik před 8 lety 25.08.2016 18:56 |Na to, abys trochu, nebo třeba i hodně úspěšně sázel na fotbal nebo jakýkoli jiný sport, nemusíš o fotbalu nebo daném sportu vědět vůbec nic. ;-)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
TSeguinTS před 8 lety 25.08.2016 17:30 |OT: Jak se těšíte na los skupiny? Já se budu modlit, abychom nedostali Manchester United hned ve skupině ale až někdy ve vyřazovací části. Na rozehrání bychom do skupiny mohli dostat Steaua B., Ajax nebo Inter .)
Re: Zítra odveta s Anderlechtem
venator před 8 lety 25.08.2016 17:44 |Tipuju sestavu
Pavlenka - Bořil, Bílek, Frydrych, Švento - Ngadeu - Zmrhal, Barák, Hušbauer, GvK - Mešanovič
Místo Zmrhala bych chtěl vidět radši Mihalíka. Doufám, že konečně dá šanci MvB. V přípravě vypadal velmi zajímavě - dynamickej, dobrej s míčem i do kombinace. Ale když ho DU nezkusil na 15-20min. ani proti Příbrami za rozhodnutého stavu. To jsem nepochopil vůbec.