Já tomu pořád nějak nevěřím :D To se asi jakože snaží nějak mlžit, ne? Svým podivným způsobem.. Snad s hráči nějak rozebírá zápasy, říká jim taktiku, to, co po nich chce...? Tohle jsou snad "jen" vyjádření do médií. Ač velice nešťastná. Kdyby snad radši neříkal nic.
Ok, to beru, něco říct musí. Ale líbilo se mi třeba, jak tu myslím psal zdenek_trochar (?), co by třeba takový trenér mohl říkat na tiskovkách.. Nějakou motivaci, stát si za svým, být pevný v kramflecích. Je to lepší, než odpovědět "nevím".. Jen myslím, že s hráči ten zápas určitě rozebírali, tak proč to neřekne..? Že viděli chyby v tom a tom, že se je budou snažit napravit.. Já nevím. Asi jen melu :)
A napadlo tě třeba, že taktická porada se dělá v den zápasu a že na ní detailněji rozeberou chyby a řekne jim jak by chtěl aby hráli? Ale Uhrin něco řekl a je jedno co řekne nebo udělá, hlavně že něco a můžete si kopnout a když náhodou nic neřekne, tak poj.b, že nic neřekl.
Tak samozřejmě, ale neříkej mi, že si nerozebrali, jak jsme minulý čtvrtek hráli? Nikdo si do něj rozhodně s chutí nekope. Jen ho nebudu velebit za každý žvást, co vypustí.
Tak třeba si rozebral jednotlivé chyby s jednotlivými hráči, ale pochybuji, že dělali detailní rozbor utkání teď a před zápasem ho budou dělat znovu. Není logické, že když bude stanovovat taktiku na dnešní zápas, tak u toho právě rozebere detailně ten minulý. Je asi něco jiného liga a pohár kdy se hraje odveta. Nebo že dělají rozbor poháru a hned rozbor na ligu a kdy by pro samé rozbory asi trénovali.
Makii já ale taky nejásám z naší hry, ale jsou prostě věci které nelze ovlivnit. Nevím jestli pamatuješ éru Borise Korbela, Hrabě to v ispartu napsal v článku "Peníze nic neurychlí" velice přesně. Suk hrál loni famózně, žel bohu byl v době přípravy jako Barák na srazu U21 a teď jsou oba z formy. DU řekl, že musí koupit ještě jednoho DZ kdyby se Suk zranil, tak se koupil Ščuk, který je zraněný a když udělal DU DZ z Michaela, tak se taky zraní, tak co má DU dělat jiného než postavit Suka. Švento sám říkal, že potřeboval ještě týden, ale že prostě musel nastoupit, taky šlape druhou půlku vodu, prostě ale byl na ME, byl zraněný a ještě to není ono, to stejný Škoda. Kdyby dal Milan z půlky těch šancí co měl gól, tak se ty zápasy v pohodě vyhrály, situace by byla úplně jiná a i když by ta hra nebyla tak pohledná jak bychom všichni chtěli, tak by ale nebyli všichni tak nakrknutí jak jsou. To že se hrály po x létech poháry je sice na jedné straně hezké, ale na druhé straně je to danajský dar, protože ten týden o který se muselo začít dřív nám chybí a to jsou prostě věci za které DU nemůže. Fotbal je o psychice a ta pokud nemáš pořádně natrénováno je prostě špatná, ale to se dá všechno dohnat a pak se to rozjede. Třeba už to dohnali a dnes večer:-)
Tu éru nepamatuji, článek jsem ale četla. Slavii fandím od dětství, ale aktivně jezdím až posledních 5 let - takže.. :D Jsem docela trpělivá. Pro mě bylo už neuvěřitelný, že jsme loni skončili 5., byla jsem strašně šťastná. Peníze rozhodně nejsou všechno, to je jasně vidět. Správně říkáš, že kdyby dal Milan ty góly, ke kterým měl blízko, byla by situace jiná - pro mě ale "jen" bodově. Buď máme výborné hráče, ale trenér hře nevštěpuje nějaký řád, nebo máme asi holt jen průměrné fotbalisty, kterým to moc nejde. Já nevím, jen jsem naštvaná, že nás přehraje Jihlava, že Zlín hraje mnohem lépe než my, nebo že Plzeň hrála s těmi Bulhary krásný fotbal. Proč ne my? Naše hra mi připomíná prostě jen holomajznu. První půle s Anderlechtem byla bezvadná, ale to je z tolika zápasů dost málo. Souhlasím, že je to především o psychice, ale proč ji naši kluci mají tak slabou? Nízké sebevědomí.. Vždyť se fandí o sto šest, stojíme za nima. Jsme nadšený z EL. Ale přijde mi, že Slávisti (hráči) byli vždycky takoví. Ono zdravé sebevědomí a drzost neuškodí. Někdo by to s nima měl potrénovat. Já se hlavně těším na pěknou hru. Jo a s těmi zraněními samozřejmě souhlasím, to je špatné.. :( Až bude Šćuk, věřím, že Součkovi prospěje odpočinek na lávce. Na večerní zápas se těším, o výsledek už v podstatě nejde, budu nadšená, když se budeme prezentovat dobrou hrou, ze které nebudou bolet oči.
Tvůj příspěvek je slátanina dvou vyjádření našeho trenéra, každé k jinému zápasu. Hůl sis našel, očividně jsi neodolal příležitosti šířit názor, že DU neví co dělá.
- Řekl, že podrobně nerozebírali předchozí zápas s RSC, nikoliv odvetu.
- Žádné ALE, které tomu dodává absudrnosti, neřekl.
- Tvá druhá ''citovaná'' věta už je správně, jedná se o vyjádření k druhému zápasu.
I přesto, jak jsem nadával pod vousy při sledování našeho herního projevu v posledním ligovém zápase a ptal se proč nemáme větší převahu a pokládal si další podobné otázky vyskytující se na těchto stránkách směrem k naší hře, jsem optimista a věřím, že směřujeme správným směrem.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Na co jste hráče nejvíc upozorňoval?
Zatím jsme to úplně neprobírali. Hned po zápase jsem řekl, že jsme při inkasovaných gólech udělali zbytečné chyby. V prvním poločase jsme hráli zodpovědněji než po přestávce.
Vskutku zevrubná analýza. Tak doufejme, že v tom mají jasno alespoň hráči.... :-/
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Těmto trenérským kecům se prakticky nedá věřit,za dlouhá léta sledování fotbalu jsem zjistil,že vlastně všichni trenéři melou stejné klišé pořád dokola,jak před zápasem tak po zápase, samo je že pak je to podle výsledku.Jistě by se našla spousta vět, které budete znát velmi dobře,na druhou stranu co také mají furt nového povídat .Další celkem komická věc je,že většinou trenéři vidí utkání uplně jinak,než fanoušci.Proto i slova DU beru s velkou rezervou.Myslím,že Belgičané se asi dvakrát nepřetrhnou, aby nám dali velkej klepec.Spíš mě bude zajímat výsledek u prádelníků v lize.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Nevím jak myslíš to ''věřit''. Snad není nikdo tak naivní, aby si myslel, že trenér mediím sděluje upřímně svou taktiku a veškeré pocity. Kdybyste byl kdokoliv trenér, snad byste neříkali v rozhovorech bezmeznou pravdu někomu, kdo vaše vyjádření v každém článku překrucuje a odkrývali byste před zápasem všechno s týmem spojené. Potencinálních trenérů je tu dost, proto vás varuji .)
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Jojo, tyhle rozhovory jsou úplně o ničem, osobně to většinou ani nečtu, přesně jak píšeš - co jim taky pořád říkat na ty samý otázky, nulová vypovídající hodnota... S hráči už je to tuplem katastrofa, jediný kdy je ten rozhovor zajímavý alespoň sledovat v TV, tak když ho dělá Čuhelová :))
Jen takový malý poznatek k cizincům v mužstvu v této sezoně, všiml jsem si toho už dříve a napadlo mě to opět po zhlédnutí fotek z dnešního odletu do Bruselu.
Věřím, že snad každý člověk je rád, pokud má v nějakém větším různorodém kolektivu někoho bližšího, s nímž se může více spřátelit, popovídat si třeba i důvěrněji, rodným jazykem, apod...
- v týmu byl afričan Deli, přišel k němu Ngadeu - oba v rozhovorech potvrdili, že si hned porozuměli a jsou si blízcí
- v týmu byl gruzínec Kenia, přišel k němu turkmen Mingazov - určitě jsou si vzájemně více blízcí než s našinci, viz dnešní foto na FB
- v týmu byl bosňan Mešanovič, přišel bosňan Ščuk - četl jsem, že Dufek říkal: "Vím, že mohl do Slavie, ale nechtěl. Je muslim, možná zamíří do Turecka, uvidíme." Možná nakonec hrálo v příchodu malou roli i to, že je tady Muris..
- van Buren, van Kessel - nizozemci.. viz dnešní foto s Barákem, za ním se baví Gino s Mickem (aspoň myslím dle vlasů :))
- Mihalík, Švento
Zdá se mi fajn, že každý cizinec, má v týmu někoho blízkého, že tady není nikdo izolovaný a vidím to jako velké pozitivum při zapracování do mužstva a vůbec do českého prostředí.
Chyby z prvního zápasu, nejen gólové a následný zápas Anderlechtu si rozeberou cestou do Bruselu. Na co to detailně rozebírat hned a ztrácet tím čas, když bylo málo času přípravy na Příbram? Stejně by to hráči pozapomínali a před Příbramí se tím jen deptali. Trenéři museli hráče motivovat na Příbram, ne naopak. Doufám, že je motivuje i Plzeňská bojovnost, kde taky otáčeli stav.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Ještě doplním. Určitě jste všichni chodili nebo chodíte do školy. Tak když učitel jen tak učil novou látku, tak ne vždy jste na ní byli v hodině koncentrovaní, ale możná jo, třeba já jen ne :D ... ale kdyż k tomu učivu řekl, že hned další hodinu z toho bude písemka, tak hned jsem dával pozor. Stejný princip, jako že Uhrin s hráči nebrobral ještě chyby s Anderlechtem. Jako profesionál ví, že největší účinek to má těsně před zápasem, kdy už se zápas blíží a adrenalin stoupá.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Nevim jestli ty clanky nejak aktualizuji..ale nekdy kolem poledne jsem nekde cetl cas. Kde rika ze anderlecht (doma) jeste dopodrobna nerozebirali ale na videu si ukazali vsechny golove chyby.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Na webu Anderlechtu nás pěkně ignorují a pokud budou zítra namachrovaní i jejich hráči, tak jen dobře. A určitě by neškodilo, něčím je překvapit a pořádně provětrat. Mužstvo potřebuje zase nabýt sebevědomí a zvednout se.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Tak jsem se schvalne podival na jejich web a nevim jak si dosel k zaveru, ze nas ignoruji, je tam normalni predzapasovy rozhovor s jejich trenerem, to tam mel byt jeste rozhovor s Dusanem nebo co?;-) Bohuzel my je nemame cim prekvapit..
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
To jsi na omylu, vždycky můžeš s něčím překvapit. Vlastně máš pravdu, když totiž DU vykecá na tiskovce podstatu zítřejší taktiky (hrát útočně a vstřelit rychlý gól), tak těžko můžeme překvapit. Trenér Anderlechtu přesně Uhrina cituje a to si piš, že se na to připraví, darmo mluvit.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Že někdo řekne "chceme hrát útočně a vtřelit první gól" to je teda panečku odhalení taktiky :D Trhám se smíchy nad některými zdejšími všechnostěžovateli :D
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Když něco řekne je to špatně, když nic neřekne, zase špatně. Milý Láďo (proč my už si dávno netykáme :D), pošli Uhrinovi notičky, co může a nemůže říkat. PS: Anderlecht bude hrát svoji hru, je si moc dobře vědom několika faktů: 1) Mají hodně nahráno, 2) Jsou mnohem silnější než Slavia.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Ono je to spíše přání otcem myšlenky, resp. chtít můžeme do aleluja, ale obávám se, že realita bude taková, že dostaneme v poklidu dva fíky a pojedeme domů. Pevně doufám, že nepropadneme jako ve druhém poločasu v domácím zápasu, čímž myslím dostat naloženo víc než o dva fíky. Myslím, že RSC vědom si náskoku bude hrát v na jistotu a zápas se bude odehrávat za mírné převahy domácích, přičemž my se budeme snažit hrát na brejky. Těžko je budeme s naší zálohou přehrávat, když nám dělá problémy nějaké souvislejší držení míče a pár přesných přihrávek po sobě je mnohdy docela problém.
Osobně jsem si před sezónou říkal, že play-off EL bude naším maximem a tak ani nejsem moc zklamaný, že to s RSC nevyšlo (případný postup je z říše pohádek).
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Jen na vysvětlenou, je obrovský rozdíl, když máš určitou informaci a můžeš na ni připravit mužstvo před zápasem a nebo když musíš reagovat až v průběhu zápasu. Během zápasu jsou hráči v určitém druhu transu a vstřebají jen jednoduché pokyny.
Komentáře (45)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
tomcz před 8 lety 24.08.2016 13:20 |Jak je teda na tom Michael? Má zlomený žebro nebo ne?
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
paweza (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 14:29 |Zlomený není, měl to naražený.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
tomcz před 8 lety 24.08.2016 15:54 |Super :)
Ščuk
VanDel před 8 lety 24.08.2016 13:24 |Docela by mě zajímalo co je s tím Ščukem, kdy už konečně bude ready ?? Nějaký info by přišlo vhod.
Re: Ščuk
smely (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 13:26 |to je druhej Micola......
Re: Ščuk
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 14:21 |Nestraš
Re: Ščuk
VanDel před 8 lety 24.08.2016 14:26 |To snad ne. Koukam na jeho statistiku v MB a tam chyběl za celou dobu působení jen minimálně.
Re: Ščuk
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 14:48 |Na mě to působí, jako kdyby ho Uhrin odstavil. Už by mě nepřekvapilo nic. Nechápu jediný důvod, proč by jinak neřekli, co mu je.
Re: Ščuk
Travinho před 8 lety 24.08.2016 16:10 |Aby mu na zraněné místo pak nehráli protihráči důrazněji?
Re: Ščuk
VanDel před 8 lety 24.08.2016 19:54 |Byť jen kapku pravdy na téhle tvé myšlence si nechci vůbec připustit. S tímhle prosím nestraš, to by mě asi už dorazilo definitivně.
Re: Ščuk
dubas před 8 lety 24.08.2016 23:04 |To si ho jako DU vybral, aby ho mohl ještě než začne sezóna zaříznout? A co hladomor v Africe, za ten taky může?
Taktika
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 14:49 |„Zápas jsme s hráči nerozebírali. Ale budeme hrát útočně.“
Ach jo.
Re: Taktika
Makii před 8 lety 24.08.2016 14:51 |Myslí to vážně nebo to tak skutečně je?? Těmhle "vyjádřením" se mi skoro fakt nechce věřit.. Přijde to neprofesionální jen mně?
Re: Taktika
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 14:54 |Tady jasně vidíme, proč ti chudáci na hřišti absolutně nezvládají a nevědí, co hrát.
Re: Taktika
Makii před 8 lety 24.08.2016 15:06 |Já tomu pořád nějak nevěřím :D To se asi jakože snaží nějak mlžit, ne? Svým podivným způsobem.. Snad s hráči nějak rozebírá zápasy, říká jim taktiku, to, co po nich chce...? Tohle jsou snad "jen" vyjádření do médií. Ač velice nešťastná. Kdyby snad radši neříkal nic.
Re: Taktika
Jachym před 8 lety 24.08.2016 16:06 |Neblbni, něco říci musí. A co má jako říct? Že si to jdou hráči užít?:-)
Re: Taktika
Makii před 8 lety 25.08.2016 08:40 |Ok, to beru, něco říct musí. Ale líbilo se mi třeba, jak tu myslím psal zdenek_trochar (?), co by třeba takový trenér mohl říkat na tiskovkách.. Nějakou motivaci, stát si za svým, být pevný v kramflecích. Je to lepší, než odpovědět "nevím".. Jen myslím, že s hráči ten zápas určitě rozebírali, tak proč to neřekne..? Že viděli chyby v tom a tom, že se je budou snažit napravit.. Já nevím. Asi jen melu :)
Re: Taktika
dubas před 8 lety 24.08.2016 22:29 |A napadlo tě třeba, že taktická porada se dělá v den zápasu a že na ní detailněji rozeberou chyby a řekne jim jak by chtěl aby hráli? Ale Uhrin něco řekl a je jedno co řekne nebo udělá, hlavně že něco a můžete si kopnout a když náhodou nic neřekne, tak poj.b, že nic neřekl.
Re: Taktika
Makii před 8 lety 25.08.2016 08:43 |Tak samozřejmě, ale neříkej mi, že si nerozebrali, jak jsme minulý čtvrtek hráli? Nikdo si do něj rozhodně s chutí nekope. Jen ho nebudu velebit za každý žvást, co vypustí.
Re: Taktika
dubas před 8 lety 25.08.2016 09:06 |Tak třeba si rozebral jednotlivé chyby s jednotlivými hráči, ale pochybuji, že dělali detailní rozbor utkání teď a před zápasem ho budou dělat znovu. Není logické, že když bude stanovovat taktiku na dnešní zápas, tak u toho právě rozebere detailně ten minulý. Je asi něco jiného liga a pohár kdy se hraje odveta. Nebo že dělají rozbor poháru a hned rozbor na ligu a kdy by pro samé rozbory asi trénovali.
Re: Taktika
Makii před 8 lety 25.08.2016 09:21 |Máš pravdu, tohle beru. Jsem na naši hru naštvaná, tak už reaguju tak nějak přehnaně..
Re: Taktika
dubas před 8 lety 25.08.2016 11:13 |Makii já ale taky nejásám z naší hry, ale jsou prostě věci které nelze ovlivnit. Nevím jestli pamatuješ éru Borise Korbela, Hrabě to v ispartu napsal v článku "Peníze nic neurychlí" velice přesně. Suk hrál loni famózně, žel bohu byl v době přípravy jako Barák na srazu U21 a teď jsou oba z formy. DU řekl, že musí koupit ještě jednoho DZ kdyby se Suk zranil, tak se koupil Ščuk, který je zraněný a když udělal DU DZ z Michaela, tak se taky zraní, tak co má DU dělat jiného než postavit Suka. Švento sám říkal, že potřeboval ještě týden, ale že prostě musel nastoupit, taky šlape druhou půlku vodu, prostě ale byl na ME, byl zraněný a ještě to není ono, to stejný Škoda. Kdyby dal Milan z půlky těch šancí co měl gól, tak se ty zápasy v pohodě vyhrály, situace by byla úplně jiná a i když by ta hra nebyla tak pohledná jak bychom všichni chtěli, tak by ale nebyli všichni tak nakrknutí jak jsou. To že se hrály po x létech poháry je sice na jedné straně hezké, ale na druhé straně je to danajský dar, protože ten týden o který se muselo začít dřív nám chybí a to jsou prostě věci za které DU nemůže. Fotbal je o psychice a ta pokud nemáš pořádně natrénováno je prostě špatná, ale to se dá všechno dohnat a pak se to rozjede. Třeba už to dohnali a dnes večer:-)
Re: Taktika
Makii před 8 lety 25.08.2016 11:38 |Tu éru nepamatuji, článek jsem ale četla. Slavii fandím od dětství, ale aktivně jezdím až posledních 5 let - takže.. :D Jsem docela trpělivá. Pro mě bylo už neuvěřitelný, že jsme loni skončili 5., byla jsem strašně šťastná. Peníze rozhodně nejsou všechno, to je jasně vidět. Správně říkáš, že kdyby dal Milan ty góly, ke kterým měl blízko, byla by situace jiná - pro mě ale "jen" bodově. Buď máme výborné hráče, ale trenér hře nevštěpuje nějaký řád, nebo máme asi holt jen průměrné fotbalisty, kterým to moc nejde. Já nevím, jen jsem naštvaná, že nás přehraje Jihlava, že Zlín hraje mnohem lépe než my, nebo že Plzeň hrála s těmi Bulhary krásný fotbal. Proč ne my? Naše hra mi připomíná prostě jen holomajznu. První půle s Anderlechtem byla bezvadná, ale to je z tolika zápasů dost málo. Souhlasím, že je to především o psychice, ale proč ji naši kluci mají tak slabou? Nízké sebevědomí.. Vždyť se fandí o sto šest, stojíme za nima. Jsme nadšený z EL. Ale přijde mi, že Slávisti (hráči) byli vždycky takoví. Ono zdravé sebevědomí a drzost neuškodí. Někdo by to s nima měl potrénovat. Já se hlavně těším na pěknou hru. Jo a s těmi zraněními samozřejmě souhlasím, to je špatné.. :( Až bude Šćuk, věřím, že Součkovi prospěje odpočinek na lávce. Na večerní zápas se těším, o výsledek už v podstatě nejde, budu nadšená, když se budeme prezentovat dobrou hrou, ze které nebudou bolet oči.
Re: Taktika
TSeguinTS před 8 lety 24.08.2016 16:07 |Tvůj příspěvek je slátanina dvou vyjádření našeho trenéra, každé k jinému zápasu. Hůl sis našel, očividně jsi neodolal příležitosti šířit názor, že DU neví co dělá.
- Řekl, že podrobně nerozebírali předchozí zápas s RSC, nikoliv odvetu.
- Žádné ALE, které tomu dodává absudrnosti, neřekl.
- Tvá druhá ''citovaná'' věta už je správně, jedná se o vyjádření k druhému zápasu.
I přesto, jak jsem nadával pod vousy při sledování našeho herního projevu v posledním ligovém zápase a ptal se proč nemáme větší převahu a pokládal si další podobné otázky vyskytující se na těchto stránkách směrem k naší hře, jsem optimista a věřím, že směřujeme správným směrem.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
slamacek (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 14:50 |Tak snad se trefi do sestavy a bude nam i trochu prat stesticko.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Jachym před 8 lety 24.08.2016 16:07 |Ale musíme jít tomu štěstíčku naproti...
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
bongor před 8 lety 24.08.2016 20:50 |Stojí štěstí na rozcestí a ptá se kam má jít,koho má potěšit......................
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
mabr před 8 lety 24.08.2016 15:58 |Na co jste hráče nejvíc upozorňoval?
Zatím jsme to úplně neprobírali. Hned po zápase jsem řekl, že jsme při inkasovaných gólech udělali zbytečné chyby. V prvním poločase jsme hráli zodpovědněji než po přestávce.
Vskutku zevrubná analýza. Tak doufejme, že v tom mají jasno alespoň hráči.... :-/
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 16:16 |Těmto trenérským kecům se prakticky nedá věřit,za dlouhá léta sledování fotbalu jsem zjistil,že vlastně všichni trenéři melou stejné klišé pořád dokola,jak před zápasem tak po zápase, samo je že pak je to podle výsledku.Jistě by se našla spousta vět, které budete znát velmi dobře,na druhou stranu co také mají furt nového povídat .Další celkem komická věc je,že většinou trenéři vidí utkání uplně jinak,než fanoušci.Proto i slova DU beru s velkou rezervou.Myslím,že Belgičané se asi dvakrát nepřetrhnou, aby nám dali velkej klepec.Spíš mě bude zajímat výsledek u prádelníků v lize.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
TSeguinTS před 8 lety 24.08.2016 18:52 |Nevím jak myslíš to ''věřit''. Snad není nikdo tak naivní, aby si myslel, že trenér mediím sděluje upřímně svou taktiku a veškeré pocity. Kdybyste byl kdokoliv trenér, snad byste neříkali v rozhovorech bezmeznou pravdu někomu, kdo vaše vyjádření v každém článku překrucuje a odkrývali byste před zápasem všechno s týmem spojené. Potencinálních trenérů je tu dost, proto vás varuji .)
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Novi.sks před 8 lety 24.08.2016 20:31 |Jojo, tyhle rozhovory jsou úplně o ničem, osobně to většinou ani nečtu, přesně jak píšeš - co jim taky pořád říkat na ty samý otázky, nulová vypovídající hodnota... S hráči už je to tuplem katastrofa, jediný kdy je ten rozhovor zajímavý alespoň sledovat v TV, tak když ho dělá Čuhelová :))
Složení mužstva
dřevěný před 8 lety 24.08.2016 16:22 |Jen takový malý poznatek k cizincům v mužstvu v této sezoně, všiml jsem si toho už dříve a napadlo mě to opět po zhlédnutí fotek z dnešního odletu do Bruselu.
Věřím, že snad každý člověk je rád, pokud má v nějakém větším různorodém kolektivu někoho bližšího, s nímž se může více spřátelit, popovídat si třeba i důvěrněji, rodným jazykem, apod...
- v týmu byl afričan Deli, přišel k němu Ngadeu - oba v rozhovorech potvrdili, že si hned porozuměli a jsou si blízcí
- v týmu byl gruzínec Kenia, přišel k němu turkmen Mingazov - určitě jsou si vzájemně více blízcí než s našinci, viz dnešní foto na FB
- v týmu byl bosňan Mešanovič, přišel bosňan Ščuk - četl jsem, že Dufek říkal: "Vím, že mohl do Slavie, ale nechtěl. Je muslim, možná zamíří do Turecka, uvidíme." Možná nakonec hrálo v příchodu malou roli i to, že je tady Muris..
- van Buren, van Kessel - nizozemci.. viz dnešní foto s Barákem, za ním se baví Gino s Mickem (aspoň myslím dle vlasů :))
- Mihalík, Švento
Zdá se mi fajn, že každý cizinec, má v týmu někoho blízkého, že tady není nikdo izolovaný a vidím to jako velké pozitivum při zapracování do mužstva a vůbec do českého prostředí.
Re: Složení mužstva
mabr před 8 lety 24.08.2016 16:26 |A proto bychom měli ke Claessonovi přivést ještě Zlatana :-)
Re: Složení mužstva
dřevěný před 8 lety 24.08.2016 16:38 |No sice už má své roky, ale na lavičku jako alternativu ke Škodovi :) Oba střelci, výborní hlavičkáři, důrazní v soubojích, vůdčí typy...;)
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 17:03 |Chyby z prvního zápasu, nejen gólové a následný zápas Anderlechtu si rozeberou cestou do Bruselu. Na co to detailně rozebírat hned a ztrácet tím čas, když bylo málo času přípravy na Příbram? Stejně by to hráči pozapomínali a před Příbramí se tím jen deptali. Trenéři museli hráče motivovat na Příbram, ne naopak. Doufám, že je motivuje i Plzeňská bojovnost, kde taky otáčeli stav.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 18:24 |Ještě doplním. Určitě jste všichni chodili nebo chodíte do školy. Tak když učitel jen tak učil novou látku, tak ne vždy jste na ní byli v hodině koncentrovaní, ale możná jo, třeba já jen ne :D ... ale kdyż k tomu učivu řekl, že hned další hodinu z toho bude písemka, tak hned jsem dával pozor. Stejný princip, jako že Uhrin s hráči nebrobral ještě chyby s Anderlechtem. Jako profesionál ví, že největší účinek to má těsně před zápasem, kdy už se zápas blíží a adrenalin stoupá.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Artur (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 23:40 |Nevim jestli ty clanky nejak aktualizuji..ale nekdy kolem poledne jsem nekde cetl cas. Kde rika ze anderlecht (doma) jeste dopodrobna nerozebirali ale na videu si ukazali vsechny golove chyby.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 22:26 |Na webu Anderlechtu nás pěkně ignorují a pokud budou zítra namachrovaní i jejich hráči, tak jen dobře. A určitě by neškodilo, něčím je překvapit a pořádně provětrat. Mužstvo potřebuje zase nabýt sebevědomí a zvednout se.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
malan (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 23:35 |Tak jsem se schvalne podival na jejich web a nevim jak si dosel k zaveru, ze nas ignoruji, je tam normalni predzapasovy rozhovor s jejich trenerem, to tam mel byt jeste rozhovor s Dusanem nebo co?;-) Bohuzel my je nemame cim prekvapit..
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 00:29 |To jsi na omylu, vždycky můžeš s něčím překvapit. Vlastně máš pravdu, když totiž DU vykecá na tiskovce podstatu zítřejší taktiky (hrát útočně a vstřelit rychlý gól), tak těžko můžeme překvapit. Trenér Anderlechtu přesně Uhrina cituje a to si piš, že se na to připraví, darmo mluvit.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Robinator před 8 lety 25.08.2016 08:44 |oni se nikam nebudou hnát..budou v poklidu kombinovat..a čekat až se otevře obrana a dají gol
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Gino před 8 lety 25.08.2016 08:53 |Že někdo řekne "chceme hrát útočně a vtřelit první gól" to je teda panečku odhalení taktiky :D Trhám se smíchy nad některými zdejšími všechnostěžovateli :D
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
sasky před 8 lety 25.08.2016 08:58 |Když něco řekne je to špatně, když nic neřekne, zase špatně. Milý Láďo (proč my už si dávno netykáme :D), pošli Uhrinovi notičky, co může a nemůže říkat. PS: Anderlecht bude hrát svoji hru, je si moc dobře vědom několika faktů: 1) Mají hodně nahráno, 2) Jsou mnohem silnější než Slavia.
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
afro před 8 lety 25.08.2016 09:55 |Ono je to spíše přání otcem myšlenky, resp. chtít můžeme do aleluja, ale obávám se, že realita bude taková, že dostaneme v poklidu dva fíky a pojedeme domů. Pevně doufám, že nepropadneme jako ve druhém poločasu v domácím zápasu, čímž myslím dostat naloženo víc než o dva fíky. Myslím, že RSC vědom si náskoku bude hrát v na jistotu a zápas se bude odehrávat za mírné převahy domácích, přičemž my se budeme snažit hrát na brejky. Těžko je budeme s naší zálohou přehrávat, když nám dělá problémy nějaké souvislejší držení míče a pár přesných přihrávek po sobě je mnohdy docela problém.
Osobně jsem si před sezónou říkal, že play-off EL bude naším maximem a tak ani nejsem moc zklamaný, že to s RSC nevyšlo (případný postup je z říše pohádek).
Re: Uhrin chystá změny v sestavě: Chceme hrát útočně a v Bruselu vyhrát
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 18:37 |Jen na vysvětlenou, je obrovský rozdíl, když máš určitou informaci a můžeš na ni připravit mužstvo před zápasem a nebo když musíš reagovat až v průběhu zápasu. Během zápasu jsou hráči v určitém druhu transu a vstřebají jen jednoduché pokyny.