První půle byla hodně nervozní, což se ale dalo vzhledem k rozpoložení obou klubů očekávat. Oba týmy se snažily hrát maximálně zodpovědně, dopředu ale jako by hráči měli svázané nohy, a tak byl k vidění na ligu podprůměrný poločas. Slavia se nakonec dokázala prosadit v poslední minutě úvodního dějství. Paradoxně vzhledem k nepohledné hře v prvním poločase šlo o krásnou akci jako z učebnice moderního fotbalu. Souček nádhernou diagonální přihrávkou přes půlku hřiště našel Zmrhala, který z první odcentroval do vápna, kde Škoda ještě trefil tyč, ale naštěstí se míč odrazil k Mešanovičovi, jenž spolehlivě dorazil míč do sítě. Opravdu parádní akce a nakonec i rozhodující moment zápasu.
Z našich hráčů totiž po úvodní brance spadla nervozita a ve druhé půli si vedli mnohem lépe. Místo alibismu byly k vidění nápadité přihrávky, zvedl se hlavně Mihalík. A zákonitě přišly i gólové šance. Mešanovič ještě hlavičku poslal těsně vedle, Škoda však své menší střelecké trápení prolomit dokázal a po hezké akci prostřelil Hrušku. Dobrá hra, která vygradovala zaslouženou druhou brankou v síti Příbrami pak poněkud upadla a Slavia hrála spíše údržbu. V závěru se ale ještě po chybě Hrušky dokázal prosadit Hušbauer, což dodalo výsledku podobu jistého vítězství.
Celkově si myslím, že byla výhra Slavie zcela zasloužená, což dokládá sestřih nebezpečných situací i statistika zápasu. Je třeba ocenit spolehlivou výhru o tři branky v nelehké situaci, v níž se tým nacházel. A to i navzdory tomu, že výkon byl spíše jen průměrný a rozdíl mezi týmy byl také dán slabou kvalitou Příbrami. Ta sice bránila zodpovědně a organizovaně (v tomto směru jsem v Edenu už viděl nejeden horší tým), směrem dopředu byla ale až úsměvně bezzubá.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Martin Berkovec - 5 - Práce měl hodně málo. Pár lehčích střel chytil, jednu musel tlačit ven očima. Připsal si i jednu hodně nepovedenou rozehrávkou, po které se Příbram dostala k jedné ze svých nadějnějších akcí.
Jan Bořil - 5 - Průměrný uspokojivý výkon. V první půli byla pravá strana horší, v té druhé se ale zlepšila. Nahoru šel hlavně Mihalík, ale zlepšil se i Bořil.
Michal Frydrych - 6 - Jasně, pro stopery to nebylo zrovna nejtěžší utkání vzhledem k nemohoucnosti Příbrami směrem dopředu, ale Frydrych i Bílek si v těch málo situacích, které museli řešit, počínali naprosto spolehlivě.
Jiří Bílek - 6 - Platí to samé co pro Frydrycha. Pro stopery lehký zápas, který ale zvládli s přehledem.
Dušan Švento - 5 - Podobně jako Bořil na druhé straně nebyl příliš vidět, i když se Švento snažil vysouvat a kombinovat se Zmrhalem. Vzadu problémy neměl kromě jedné situace z první půle, kdy se nevracel zepředu a naše levá strana byla odkrytá. Když už se tak ale stalo, tak si hosté dovedli míč neomylně sami za lajnu.
Jaroslav Mihalík - 5 - V první půli se vůbec nemohl dostat do hry. Měl minimum míčů a když už nějaký dostal, tak s ním spoluhráči příliš nespolupracovali a Mihalík tak chodil do kliček, které se mu nevedly. Jestliže v první půli patřil k nejhorším, tak v té druhé byl naopak jedním z nejlepších. Chytil se a na své straně byl hodně nebezpečný. Vybojoval několik standardních situací i poslal nebezpečné míče do vápna. První půle za tři, druhá za sedm, dohromady průměrná pětka.
Tomáš Souček - 5 - To, jak si šlápl na míč nebo poslal standardku do autu, viděl každý a podobných situací měl na jeden zápas až příliš mnoho. Je však třeba zohlednit, že jen jedna ztráta byla alespoň nějak nebezpečná a že z hlediska ohrožení výsledku byl nebezpečnější jeden Berkovcův špatný výkop než Součkovy ztráty. Kromě těchto momentů, za které si vysloužil v diskusi kritiku, měl ale i několik dobrých věcí. Dozadu se vracel spolehlivě a i směrem dopředu něco předvedl. Navíc tím hlavním momentem, který by se měl ze Součkova nedělního působení na hřišti vypíchnout, byla krásná diagonální přihrávka na Zmrhala, kterou založil rozhodující akci zápasu. Žádný alibismus, ale skvělá myšlenka a skvělé provedení. Takže za mě navzdory těm očividným technickým nedostatkům je to pro Součka pohodová pětka.
Josef Hušbauer - 6 - Ve středu zálohy to tentokrát se Součkem zvládli, když tři hráče hostů na témže místě spíše přehrávali. Hušbauerovi dlouho chyběla nějaká zajímavější rozehrávka či přihrávka, co by měla oči. To se nakonec povedlo, když výborně načasovaným míčem vyslal Škodu proti Hruškovi. V závěru i šťastnou ranou rozvlnil síť. Též bych chtěl vyzdvihnout jeho rohové kopy, které všechny mířily do ideálního prostoru. V závěru kopl dva rohy Zmrhal a hned skončily na prvních bránících hráčích, což se u Hušbauera nestalo ani jednou.
Jaromír Zmrhal - 6 - V první půli patřil mezi aktivnější hráče, což bylo vidět zejména v porovnání s upozaděným Mihalíkem. Podobně jako zbytek mančaftu ale i on střídal lepší momenty s horšími. Někdy nedostupoval hráče nebo prováhal kombinaci se Šventem. Podobně jako Součkovi se mu ale povedla gólová akce, když situaci výborně řešil z první a našel Škodu. Ve druhé půli se blýskl technickou střelou, která zavadilo o spojnici tyče s břevnem. Patřil k lepším hráčům v zápase.
Muris Mešanovič - 7 - Pro mě hráč zápasu. Byl nejaktivnějším slávistou, nevypustil jediný míč a pro obranu Příbrami byl velice nebezpečný. Dal úvodní gól, když neměl těžkou pozici. Na druhou stranu se to ale dalo nedat, protože Hruška se rychle vrátil do středu branky a kdyby Mešanovič hlavičku neumístil pěkně do šibenice, tak mohl mít šanci na zákrok. I ve druhé půli byl Muris hodně vidět. Hlavičkoval těsně vedle, krásným zpracováním patičkou se dostal do šance, kde ho na poslední chvíli zblokovali. Kvalitním výkonem potvrdil dobrou formu.
Milan Škoda - 5 - Herně trochu upadl do letargie. Měl hodně špatný timing na hlavičky, které s obranou Příbrami až nezvykle často prohrával, takže mužstvu nepomohl do tlaku tím, že by vepředu podržel míče. Do zakončení se však dostával - nejprve hlavičkoval po rohu, poté po Zmrhalově centru umístil plavmo míč do tyče. Ve druhé půli se konečně prosadil, když tváří v tvář Hruškovi nezaváhal. Dohromady pro mě navzdory vstřelenému gólu jen průměrný výkon.
Antonín Barák - 5 - Nastoupil po brance na 2:0, se kterou se Slavia do určité míry spokojila a už nenavázala na dobrou hru a tlak z úvodních dvaceti minut druhé půle. I tak měl ale dobré momenty, zvláště při jistém vedení míče, kdy proběhl snad kolem tří hráčů v černozeleném.
Gino van Kessel a Ruslan Mingazov nejsou hodnoceni, protože odehráli jen pár minut.
Komentáře (185)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
tolsimir před 8 lety 23.08.2016 11:07 |Hodnocení je pro mě vzhledem k výkonu a předvedené hře globálně hodně nadsazené.. na druhou stranu chápu, že dávat podprůměrné známky při vítězství 3:0 není úplně jednoduché
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 11:14 |Komu bys dával podprůměrné známky? Kdo propadl?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
kleofas před 8 lety 23.08.2016 11:39 |Ve srovnání s Anderlechtem jsou známky v průměru o 1,5 bodu vyšší, ale herní projev lepší rozhodně nebyl, dokonce první půle předchozího zápasu nebyla špatná. Samozřejmě že výsledek je opačný, ale jiná je i kvalita soupeřů.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
uru100 před 8 lety 23.08.2016 12:58 |Já Tě obdivuji, hodnocení bych dělat nechtěl, to bych to i schytal :). Ale první půle děs, druhá lepší, a proto souhlasím s @tolsimirem, že všichni měli dostat minimálně o jedničku horší. Právě protože s nejhorším týmem ligy ta hra měla vypadat prostě jinak. A nemyslím výsledek, myslím hru. My jsme je měli mlít od začátku.
Na druhou stranu slovní hodnocení a přehled je super. No, co člověk to názor.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
tolsimir před 8 lety 23.08.2016 13:40 |krom Mešanoviče si nikdo nezasloužil lepší známku jak 4 s výjimkou stoperů, Berkovce a možná Hušbauera
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:20 |Ahoj, mimo téma, už to píšu po třetí ale bez odpovědi...
Nedalo by se u článků na počáteční straně dát záložka (hráči slávie, juniorka atd.) zrcadlově naopak doprava nahoru do rohu? Bylo by to jednak přehlednější (protože mi se neustále stává, že prvně kliknu na tu červenou záložku místo abych se dostal na článek tak jsem někde jinde...) a jedna by to vypadali líp a také by se mohl ten nadpis - titulek zvýraznit (myšleno tím že se to přesune tak titulek sám o sobě bude výraznější ne schovaný pod záložkou.
A ještě jedna věc, jestli by se nedalo zvětšit okénko pro psaní do diskuze, alespoň o dva řádky.
Díky
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 11:22 |Promiň, ten Tvůj příspěvek jsem už viděl, ale nereagoval jsem, protože k tomu nemám co říct. Ohledně technických věcí zkus napsat Richimu soukromou zprávu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:24 |Prosím tě zkus mu to přeposlat, já s těmi soukromými zprávami nějak bojuju... :D
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Socrates (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:24 |Jak si vůbec dovoluješ malinko oponovat?! :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Vulturesman (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:28 |Souhlasím, že po výhře 3:0 bychom měli mít spíše pozitivní hodnocení. Nicméně z tribuny jsem se prvních 20 minut naprosto protrápil. Nebýt gólu do šatny, tak slyšíme pořádné bučení a pískot v poločasové přestávce. No... díky bohu (Murisovi, Škodovi a Hušbauerovi) za tu výhru, ale za mě bych dal možná všem o 1 bod dolů. Toť můj osobní neodborný názor.
Jinak vypíchnul bych především výkon našeho trenéra a jeho střídání/nestřídání... Nebudu řešit systém nebo podobné věci, ale střídat v 87. a 90. minutě jenom abychom zdržovali proti Příbrami za stavu 2:0, doma... No chtěl jsem si dát sám facku za to, kolik sprostých slov jsem na jeho adresu vymyslel...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Gino před 8 lety 23.08.2016 11:35 |Ti kluci se taky chtějí podívat na hřiště, alespoň na chvilku.... proč jim to zase nedopřát?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Vulturesman (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:43 |Tomu rozumím, ale proč jsme je tam nedali dříve? Nebo alespoň když byl údajně van Kessel bez dobré kondice a po hodně zápasech, tak proč tam nepošle Micka? Nejsem trenér, nevidím do toho, ale přijde mi to jako laikovi zkrátka zvláštní.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 12:06 |Nejhorší na tomto střídání je, že tím pan Uhrin dává najevo hráčům z lavičky, že s nimi snad ani nepočítá, nedá jim šanci se ukázat ani těch 25minut v rozhodnutém zápase se slabou Příbramí v lize. Druhý den pak nastoupí Mingazov, Jablonský a Van Buren za juniorku v mládežnické soutěži!
Myslím si, že je to naprostá arogance vůči hráčům širokého a tak kvalitního kádru, který má k dispozici a není možné aby takové jednání nevedlo k narušení celkové pohody týmu.
Navíc je omezována herní vytíženost a zápasová praxe mladých hráčů juniorského týmu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 23.08.2016 14:35 |A nebyli náhodou posláni do juniorky, aby herní praxi úplně neztratili a nepaběrkovali v závěru ligových zápasů po vteřinách a minutách? A když se to stalo, zase zabírají místo juniorům...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 15:35 |Tak já Vám vysvětlím jak jsem to mínil - minimálně dva z nich mohli nastoupit po vstřelení druhého gólu, který utkání evidentně rozhodl, a to pokud nebudu uvažovat o tom, že mohli střídat už o poločase s ohledem na čtvrteční zápas s Anderlechtem - př. Švento-Jablonsjký, No, ono u pana Uhrina je to jaksi absolutně nemyslitelné). Měli být střídáni právě kvůli jejich hernímu vytížení a to v ligovém zápase, nikoli v zápase něčeho, čemu se říká juniorská liga a o čem již všichni vědí, že to byl absolutní omyl a jen pokračování dorosteneckého fotbalu. Zkušenému hráči, který nebyl dlouhodobě zraněn je to naprosto k ničemu.
Úroveň juniorské ligy je ve vztahu k "dospělému" fotbalu neporovnatelná a nevypovídající!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
dauby před 8 lety 23.08.2016 11:27 |I mne se zda hodnoceni nadsazene. I kdyz vysledek je nakonec dobry, predvedena hra dobra nebyla, a zvlaste v prvnim polocase jsme hrali hrozne proti zoufalemu souperi. Nic na tom nemuze zmenit ani jedna krasna akce z konce polocasu. Kdybych mel dat znamku muzstvum jako celku, tak Slavii bych dal 4 a Pribrami, kdyz hodne primhourim oko, 2. Sestka je dobra znamka, a my jsme jako tym dobre nehrali. Sestku bych osobne dal jen Mesanovicovi, ktery byl nasim nejlepsim hracem. Jeste Husbauer si odehral svuj standard. V prvnim polocase byl hrozny Michalik a slabe hral i Svento, kteremu chybi rychlost, ktera ho vzdy zdobila, i kondice. Jsem zvedav na utkani v Plzni, ktera herne take rozhodne neoslnuje.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 11:30 |Dle mne hra byla podprůměrem, první poločas ten byl doslova hrozný, na to kde se nacházíme my a kde Příbram. Druhý poločas se zvedl do průměru, takže bych to celkově nazval lehce podprůměrný zápas :) Tím by i hodnocení mělo být celkově pod průměrem.
I když jsme vyhráli, tak to bylo jak by řekl klasik "Utrpěné vítězství." :D
Co se týče jednotlivých hráčů, tak u Berkovce se mi jen nelíbily jeho výkopy, ale postupně se zlepšoval. Pro mne je o něco lepší Pavlenka, ale chápu, že trenér chtěl změnu. S hodnocením nemám problém.
Frydrych s Bílkem byli snad v prvním poločase kdo chtěli (museli) hrát, pořád utrpeně hledali někoho kdo by se jim nabídl, kdo by chtěl míč, na to jsem už skoro neměl nervy.... Další bojovník celého zápasu byl Muris. Ti jediní si zaslouží hodnocení více méně jak máš.
Ostatním bych srazil o bod.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
honza304 před 8 lety 23.08.2016 11:58 |Podle hodnocení jsem byl asi na úplně jiném zápase. Já bych dal známky tak o dva body všem dolu. Devadesát procent přihrávek směrem dozadu, zbytek nákopy na nikoho a několik povedených akcí a chyba brankaře, které nakonec ovlivnily hodnocení z výsledku 3:0. Kdyby Uhrin vystřídal Škodu o minutu dřív, jak byl Barák připraven, bránili bysme 1:0 až do konce a kdoví, jak by to dopadlo.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lassiter před 8 lety 23.08.2016 12:23 |Tak to aby příště Alanor připravil dvě verze známek, jednu normální a druhou "kdyby, kdo ví".
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
honza304 před 8 lety 23.08.2016 12:29 |To rozhodně nemusí. Tobě se ta hra líbila? První gól, v podstatě po náhodné, byť pěkné akci, třetí po chybě brankaře a celý zápas nebylo na co koukat, hráči se vyhýbali hře a zdržovali, což proti zoufalé Příbrami nechápu. Hodně podprůměrné utkání s nadprůměrným výsledkem.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 12:34 |Promiň, ale nazvat náš první gól náhodným svědčí o tom, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Ta akce byla naprosto perfektní a skvěle sehraná, žádné štěstí. Jediná náhoda byla, že gól nedal Škoda, ale šťastně Mešanovič. Ale na tom, že celá akce byla provedená perfektně, to nic nemění.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
honza304 před 8 lety 23.08.2016 12:40 |Nebudu se hádat, každý to vidí jinak a podle sebe. Hůl rozhodně nehledám, jen nemám růžové brýle.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 23.08.2016 13:14 |Nejde ani tak o to, zda někdo gól nazval v tomto případě náhodným nebo ne. Jsem však přesvědčen, že pokud bychom takový gól dostali my, už by se vůbec nejednalo pro mnohé o náhodný gól, ale o katastrofální selhání Součka, Bílka, Zmrhala nebo dosaď si koho chceš...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Sedrousek před 8 lety 23.08.2016 13:54 |Ta akce byla sice naprosto perfektni ale nikolov nacvicena. Takze to byla vlastne haluz. No ale to neni chyba hracu. A to ze Soucek balon odkopne na 40 metru je sice hezky ale naprosto na nahodu. Mne vic zaujala jeho spatna prihravka na 5 metru jeste k tomu na obsazenyho spoluhrace. Kdyz potom balon skonci v autu. A o spracovani balonu ani nemluve
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 23.08.2016 14:57 |Tak tohle je typická ukázka totálně nesmyslného názoru, nad kterým se lze jenom pousmát, a který vyplývá z neuvěřitelné neznalosti hry zvané fotbal.
"Ta akce byla sice naprosto perfektni ale nikolov nacvicena. Takze to byla vlastne haluz."
Aha, takže podle Tebe se na hřišti odehrávají pouze nacvičené akce, co není nacvičené, je tedy náhoda a haluz, jo? Hrál si někdy fotbal, prosimtě? 90 % akcí není nacvičených, protože na hřišti se pohybuje 22 chlapů a každý zápas vznikají nové a nové neopakovatelné a tedy nenacvičitelné herní situace.
Nacvičit můžeš třeba to, že když má DZ balon a chystá se dávat dlouhý pas dopředu, tak aby se krajní záložníci rozebíhali automaticky do sprintu do stran/za obranu - což byl zrovna případ této akce, a je klidně možné, že takový pokyn/nácvik od trenéra je. Ale ať je nebo není, tak to není žádná haluz, ale správně a kvalitně vyhodnocená situace na hřišti a správně zvolené řešení, jak z ní vytěžit gól.
A právě v tom je umění hráče - vyhodnocovat situace na hřišti a správně je řešit. V tréninku si samozřejmě vyzkoušíš některé herní situace, ke kterým často dochází, a dáš hráčům pokyny, jak se mají v jednotlivých situacích zachovat. Ale rozhodně to není tak, že se jede podle nějaké šablony nacvičených akcí, které se pak do puntíku na hřišti realizují. To je vskutku úsměvná představa, a jestli tomu fakt věříš, tak to o něčem svědčí.
"A to ze Soucek balon odkopne na 40 metru je sice hezky ale naprosto na nahodu."
Na náhodu? Nahrával zcela vědomě, jestli sis neráčil všimnout. OMG.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
dauby před 8 lety 23.08.2016 16:49 |Promin, Bossi, ale pokud mluvis o "totalne nesmyslnem nazoru" kohokoli, tak to uz neni fer diskuse... Trochu tolerance by neskodilo...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 23.08.2016 17:01 |A jak jinak se tedy správně nazývá nesmyslný názor, abych přitom projevil dostatek tolerance?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Pepino44 před 8 lety 23.08.2016 17:41 |Tak ono by snad bylo lepší napsat hloupost ? Nesmyslný názor se mi zdá přiměřený. Pokud někdo vystoupí s takovým názorem, musí počítat s přiměřenou reakcí.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Sedrousek před 8 lety 23.08.2016 18:29 |Omlouvam se spatne sem to napsal kopal to sice cilene ale trefil to nahodou. Protoze mi nerikej ze to z deseti pokusu dokaze trefit aspon 7x kdyz pak neprihraje na 5 metru
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
dubas před 8 lety 23.08.2016 19:36 |Nezlob se, ale tohle může napsat jen český a obzvláště fanoušek Slavie. Ta akce proběhnout v Anglii nebo ve Španělsku, tak to ukazují do zblbnutí v telce a píší se oslavné ódy na nádherný gól. Fanoušek u nás mele kydy o náhodě a o tom, že by to podruhé tak nekopnul
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Socrates (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 01:23 |Opravdu se tu míníš v téměř každý svojí reakci na něčí příspěvek dotyčnýho ptát, jestli někdy hrál fotbal? Už je to trochu nuda, můžeš to klidně vynechávat, věř, že tu nejsi jedinej, kdo kope nebo kopal do míče.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 24.08.2016 09:41 |Hrál si někdy fotbal?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Sedrousek před 8 lety 24.08.2016 10:55 |Nevim jak u vas ale u nas se na hristi pohybuje chlapu 23. Je videt ze mas fotbal opravdu zmaknuty. Ja jsem hraval fotbal v dobe kdy se na rozhodciho kricelo cerna svine misto Uefa-mafia. Tak si myslim ze neco odkopano mam. Ale to ty urcite taky kdyz tady porad opakujes jestli nekdo hral fotbal. Jeste by me zajimalo jaka se hrala nejvyssi soutez u vas v horni dolni kdyz tam nemate sudiho
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 24.08.2016 11:41 |Nemel z cesty! Dobře víš, že jsem měl na mysli 22 hráčů.
Jinak u nás v Praze se hraje 1. liga, člověče, a to hned na několika stadionech.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borgetti před 8 lety 23.08.2016 14:05 |KDYBY Slavia nedala na konci zápasu v Jihlavě tyčku, vyhrála by, nebo kdyby dala aspoň tu penaltu darovanou ...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.08.2016 12:09 |No, myslim, že tento zápas nic neřešil. Teda, kdyby nebyly 3 body, tak by šly hromy a blesky, to se naštěstí (???) nestalo. Křest ohněm bude zápas v Plzni. A z ní teda bodový zisk rozhodně očekávám.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lassiter před 8 lety 23.08.2016 12:25 |No neřešil nic míň a nic víc než tři ligové body, stejně jako v Plzni.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Falk2 před 8 lety 23.08.2016 12:28 |Výhra byla povinná,naše hra nebyla příliš pohledná ,ale hodnocení se nedá nic vytknout .
Muris nejlepši a po výsledku 3:0 nemůže být průměrné hodnoceni.Náš trenér když střídá proti Příbrami v 87,90 min . je necitlivé vůči lavičce .Každý zápas má něco ,neumí reagovat v průběhu zápasu ,jak kdyby byl ne připraven nebo možná frajer .
K vítězství všem blahopřeji ,je to super
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Navyseals před 8 lety 23.08.2016 12:45 |Bořil nejlepší na hřišti, suverénně. Bílek hodně nejistej, Souček opět tragédie, ta pětka je fakt úlet.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
dauby před 8 lety 23.08.2016 13:00 |Mne se zda petka taky moc, Soucek hral spatne, ale oproti zapasu se Zlinem byl prece jen o poznani lepsi. Jinak nad zadnym hracem nelamu hul, ale hrat by meli hraci, kteri jsou ve forme a fyzicky jsou schopni odehrat v tempu 90 minut, a ne aby byli lini popobehnout. A chapu, ze ne kazdy prestup se vydari a ne kazdy se chyti. Ale proc jsme kupovali van Burena a nechali si Jablonskeho, kdyz je trener z 8 zapasu nepostavi ani na minutu? Kdyby nas tym slapal jako hodinky, tak bych bral, ze vitezna sestava se nemeni, ale takhle? A o moc lepe na tom neni ani Mingazov. A take nemam rad ty fraze o tom, ze "ono si to sedne". Kdy? S vyjimkou Sventa hrali sami hraci kteri tu jsou uz od zimni pripravy nebo jeste dele. Takze herne by mel byt videt nejak pokrok, a kde nic tu nic...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
quelhar (admin) před 8 lety 23.08.2016 13:31 |"hrat by meli hraci, kteri jsou ve forme a fyzicky jsou schopni odehrat v tempu 90 minut, a ne aby byli lini popobehnout."
To jsou konkretne kteri hraci v soucasnem kadru? Mame pri posunuti Ngadeua do zalohy sest hracu schopnych hrat ve stredu zalohy. Ngadeu a Scuk jsou zraneni a tak zbyvaji ctyri. Soucek, Husbauer, Kenia a Barak. Kenia hral ve ctvrtek a v cca 55. minute ho chytaly krece, to o jeho fyzicke pripravenosti hovori samo za sebe. Barak hral rovnez ve ctvrtek, pripravu neabsolvoval celou, dokazu si zive predstavit, ze na start v zakladni sestave taky nebyl zrovna dvakrat fyzicky pripraveny. A pak uz tech voleb do stredu zalohy moc neni, respektive nejsou zadne. Na krajich zalohy je to podobne, Mingazov je po zraneni, van Kessel hral vsechno od doby, kdy prisel do tymu, Sventova fyzicka kondice je snad zrejma kazdemu, kdo nase zapasy sleduje...
Ano, logicky tim vyvstava druha otazka, proc hraci nejsou fyzicky pripraveni hrat na zacatku sezony dva soutezni zapasy tri dny od sebe - a jak by to pak vypadalo, kdybychom do te skupiny EL opravdu postoupili...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 14:21 |To už opravdu neskutečné!
Kenii se zbavme, nač platit hráče bez kondice! Zabírá místo pořádné "motorové myši"!
Tak Kenia měl křeče v 55. minutě?! Sakra proč jej tedy pan Uhrin nevystřídá?
Já nechápu proč je zdejším koloritem Keniu neustále označovat za kondičně nepřipraveného hráče!
A pokud tomu bylo jak píšete, je u mně Kenia naprostým hrdinou zápasu s Anderlechtem, nejen kvůli výkonu ale i kvůli tomu, že vydržel v křečích na hřišti dalších 23 minut! Neskutečná obětavost!
Asi byste si měl běhání v křečích někdy vyzkoušet!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
EdCable před 8 lety 23.08.2016 15:26 |Heh, taky dobrej demagog. Je trochu rozdil mezi tim, kdyz cloveka "chytaji krece" a kdyz "vydrzi v kreci na hristi".
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 16:30 |Opět naprosto odpovídající a slušná reakce?
Mohl byste vysvtlit demagogovi rozdíl mezi "chytat křeče a být v křeči"?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
EdCable před 8 lety 23.08.2016 19:58 |Ano, zcela odpovidajici reakce na nekoho, kdo vklada quelharovi do klavesnice veci, co nenapsal.
Chytat krec - dostavat krece pri "spatnem" (obvykle prilis rychlem nebo spatne koordinovanem) pohybu. Chronicky stav. Obvykle dusledek unavy. Da se pohybovat, ale s vyssi opatrnosti a nizsi rychlosti. Obvykle se postupne zhorsuje, omezeni pohybu se zvysuje. Popis "chyta ho krec" rika, ze hrac cas od casu dostal krec nebo k ni byl blizko, coz ho limitovalo ve vykonu, ale neni to zadne hrdinstvi.
Byt v kreci - mit krec. Akutni stav. Sval se neda v podstate pouzit. Beh 20 minut v kreci je opravdu slusny vykon, ale obvykle to ani nepripomina krec.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.08.2016 17:05 |To s Bořilem je snad vtip ne?Bořil z obrany suverénně nejhorší, ale Souček jej určitě překonal.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:10 |Není to přehnané, vždyť Příbram nic neměla, všichni si splnili co měli, vyhrálo se, hráči si zaslouží absolutorium, hodnocení 5 a vyšší u všech je zcela správné.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mike-k (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 13:23 |Děkuji za pěkné hodnocení. Dle mého odpovídá tomu co se dělo na hřišti a doufám, že se do mě ostatní nepustí za můj názor a dokáží ho přijmout. Samozřejmě si dokážu představit lepší výkon, ale to vždy. Výkon odpovídal tomu co jsme potřebovali, vyhráli jsme a ne náhodně, hru jsme měli pod kontrolou i protože jsme hráli od zadu s jistotou. Jinak Dušan Uhrin se tu i na stadiónu démonizuje, seděl jsem na stadionu před dvojicí po starších pánů, co neustále nadávali. Berkovec rozehrál na krátko a nadávali proč nevykopl, když náhodou vykopl tak měl rozehrát, Suk se ukopl, Škoda je z formy a za to vše mohl p. Uhrin a čím mě dostali, že po celozápasovém nadávání jak je celá Příbram zoufalá, prohlásili že Rezek už měl být dávno ve Slavii, jak je to úžasný hráč. Opravdu duch dřevěnky žije a dlouho žít bude.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 14:34 |Tak podle Vás se pan Uhrin démonizuje, no, možná, že ano, ale nemáte dojem, že Vy, zřejmě mladí fanoušci Slavie, neustále démonizujete jakéhosi "ducha dřevěnky". Vy si opravdu myslíte, že na tu dřevěnku chodili jen samí zapšklí, frustrovaní, zakomplexovaní hlupáčci? Je krásné, jak tady obhájci pana Uhrina neustále vykřikují při jeho obhajobě o neuprosných, vulgárních a hrubých útocích na jeho osobu a práci, ale sami přitom používají argumentaci naprosto nevkusnou a urážlivou, ona sprostota je často obsažena i v názorech řečených bez použití sprostých slov.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 23.08.2016 14:43 |Sice jsem nebyl autorem, ale v příspěvku se mluvilo o dvou chronických stěžovatelích. Sám jich kolem sebe vidím také hezkou řádku. Neustále připravení nadávat, při gólech nezatleskají a tvář jim zůstává brunátná. A takovými se to na staré dřevěné tribuně jenom hemžilo. To je fakt. Nevšiml jsem si ale, že by se zde mluvilo konkrétně o vrškovi jako o zakomplexovaném a zapšklém hlupáčkovi. To je trochu paranoia.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 15:18 |Vy jste napsal, přesně ten komentář, o kterém píšu výše. Přesně ten urážlivě přehlíživý příspěvek bez špetky slušnosti, rozmyslu a respektu k druhým!
A že jsem tu pro mne neakceptovatelnou zmínku o duchu staré dřevěnky vztáhl na sebe? To určitě ne!
Mně vadí naprostá neúcta k lidem, kteří Slavii žili, prožívali s ní zlé i dobré, a byli určitě stejnými fanoušky jakými jste Vy, a o kterých nic nevíte, neznáte je a hlavně je nemůžete posuzovat na základě jiných. Vy jste určitě nezažili tak krušné chvíle Slavie, jaké prožívali fanoušci na staré tribuně, Vy ani nemáte představu jací lidé na ni chodili fandit. Vy si ani snad neuvědomujete, že na tribunu vždy chodilo plno lidí spjatých se Slavii jak lidsky, tak fotbalově, plno bývalých hráčů i lidí vzdělaných a vysoce inteligentních, v tom byla Slavia právě neopakovatelná! Je jisté, že i plno z nich fotbalu zcela nerozumělo, stejně jako mu zcela nerozumí plno z nás, kteří tady píšeme své postřehy. Avšak je jisté, že tam chodilo plno lidí, kteří fotbalu rozuměli a jejichž názory mohli ovlivňovat názory druhých. Jisté je však i to, že i na tu dřevěnku chodilo dost lidí, jejichž názory i reakce byli velmi diskutabilní i nepochopitelné.
Nesmyslný a demagogický argument o "odporném duchu staré dřevěnky" mně jako slávistu opravdu pobuřuje!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 15:29 |Když to vztáhnu na příspěvek výše, tak nadávat, netleskat při gólech a mít neustále naštvanou a brunátnou tvář je v pohodě. Ale když to někdo napíše, tak to svědčí o nedostatku slušnosti, rozmyslu i respektu. Aha. A kde je ta slušnost, rozmysl a respekt v prvním případě?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 15:50 |Když čtete můj příspěvek uvažuje vůbec o jeho smyslu?
Vy nerozumíte tomu, co mi přijde jako neslušné a o čem byla má reakce na "ducha dřevěnky"?
Já jsem ani slovem neobhajoval ty výše popsané postarší pány, ani se mně osobně nedotýkají posudky mé osoby od pana jachyma, svou hodnotu a úroveň znám dobře, na rozdíl od něj, který o mně neví vůbec nic. Jeho reakce je však přesně ta pro mně neakceptovatená neslušnost a nerespektování druhých. V této diskuzi o "dřevěnce" opravdu o mně nejde!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 23.08.2016 16:22 |Trochu pro odlehčení, pane Vršku. Průběh naší dnešní komunikace mi okamžitě připomněl tuto scénu https://www.youtube.com/watch?v=CTz2SSQJGfw , zejména krátkou pasáž okolo 0:55. Přeji hezké odpoledne.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:07 |Pardon, ale já si taky při slovech "duch dřevěnky" vybavím prudivé dědky, kterým nebylo nikdy nic dost dobré.
Vůbec přitom nerozporuji, že tam byla spousta lidí, kteří za Slavii dýchali.
Asi byli slyšitelnější právě ti první (a je možné, že se obě skupiny prolínaly). Já si matně pamatuju z let 1983 a dál jen párkrát nějaké větší nadšení a pozitivní náladu - to se skandovalo "Ať žije Slavia", někdy s potleskem vestoje - výhra nad Duklou po návratu K+K z vojny, 7:0 s Bánskou Bystricí, derby '89 3:0 ... je fakt, že těch úspěchů a slavných mačů tolik nebylo, ale není to trochu málo? Zato "soudce ven" znělo snad každý zápas už od první půle a trenéři se vyhazovali také nejdřív tam. (Mimochodem od nového Edenu začalo "trenér ven" vždycky na Východě". Uhrin je podle mě první, koho odvolává Sever. Kašpara Straku nepočítám jako trenéra.)
Já jsem dokonce viděl ducha dřevěnky zhmotnělého, to když jsme vedli na Strahově nad rudochem 4:1 a mistr Rejžek korzoval po hlavní tribuně s takovým výrazem, že by ho neznalý člověk považoval za sparťana. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 23.08.2016 15:34 |Tak je úplně jasné, žes to vztáhl na sebe (nebo jste to vztáhl na sebe, pokud vyžadujete vykání), protože já jsem ten poslední, který by si nevážil starých lidí srdcařů a historie obecně. Sám jsi totiž napsal totéž co já, a to, že na starou dřevěnou tribunu stejně jako třeba na současnou Tribunu Sever chodilo a chodí kromě nadšenců a inteligentních lidí i někteří pomatenci a lidi s velmi nepochopitelnými názory, abych citoval tvoje slova. Nic víc, nic míň. Takže obrazně řečeno pláčeš na úplně jiném hrobě.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mike-k (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 15:38 |"Ducha dřevěnky" beru jako termínus technikus pro pojmenování věčné nespokojenosti fanouška se Slavii, pro ty co si jen stěžují a stojí si za svým, ikdyž se akce povede, tak to krásně zvládli hráči, pokud se tomu samému něco nepovede tak za to může p. Uhrin. Takový stačí i jednotlivec na tribuně a vždy bude slyšet víc než fanoušek, který přišel na fotbal se bavit a ne nadávat. Nikdy jsem nenapsal že na dřevěnku chodili jen "samí zapšklí, frustrovaní, zakomplexovaní hlupáčci" to v mém příspěvku nenajdete a pokud ano je mi to líto, že hledáte negativa tam kde nejsou.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vršek před 8 lety 23.08.2016 16:25 |Tak mi vysvětlete co je ten Vámi popisovaný "duch dřevěnky"?
Vůně fošen? Hnědé barvy? Rezavějící šrouby? Špinavá skla nad poslední řadou a stará kabina hlasatele? Průchod pod tribunou s vývěskami?
Ne, vy tím myslíte nespokojence a kverulanty neustále brblající nad úrovní hry Slavie!
Ale pokud napíšete, že jde o jednotlivce pak už vůbec nechápu jak těch Vámi uváděných pár jedinců může být "duchem" staré tribuny pro cca 4000lidí?
Už jsem se tady párkrát "vztekal" nad "duchem dřevěnky". Těch lidí, kteří tam pravidelně chodili jsem povšechně znal dost, ale nevím o nikom z nich, který by neměl radost z úspěchu Slavie, neocenil by krásnou akci a chodil tam jen a jen nadávat! Víte vůbec, že plno z těch Vámi popisovaných "kverulantů" tam chodilo sedávat i ve všední den, diskutovat o fotbale, a věřte, že jste tam mohli přijít kterýkoli den a bylo tam vždy minimálně 30 slávistů, byť samozřejmě většinou důchodců.
Mně rozčiluje právě ten Vámi udávaný terminus technikus, který nemá se skutečným duchem staré tribuny nic společného. Možná, že ti dva Vámi zmiňovaní postarší fanoušci na tu starou tribunu ani nechodili.
A prosím, nepište, že o prknech staré tribuny se nikdo nedohaduje! Já taky ne!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
tantalos před 8 lety 23.08.2016 17:44 |Měl jsem permici na dřevěnku dlouhá léta, poprvé jsem tam chodil s otcem od roku 1965. Na dřevěnku chodili poctiví fandové a mnoho celebrit, herců, výtvarníků, bývalých fotbalistů a vůbec známých lidí. Dřevěnka fandila sice ne tak nahlas jako protilehlý kotel, ale byla slyšet a hodně. Narozdíl od TS dokázala ostře reagovat na podrazáky v černém, ale pamatuji si ve svém okolí jen jediného ubrblaného dědka.
Kdybych měl srovnávat dřevenku s TS, byli to lepší fandové, kteří chodili na fotbal povzbuzovat a ne se vyřvat a předvádět.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Pepino44 před 8 lety 23.08.2016 18:24 |Já nechci nikomu křivdit, ale mám takový dojem, že mnoho lidí, kteří toto rčení používají na dřevěnce ani nebyli (možná nějaký ten rok před tím než se začala bourat). Ona ta dřevěnka měla také své kouzlo. Já jako mlaďas jsem chodil "pod hodiny",kde jsme s partou bouřlivě oslavovali každý gol nebo vydařenou akci. Při tom jsme nechápali, že ti dědci na dřevěnce neslaví jako my. Nyní když je mi 70 je plně chápu. Ono to prostě už nejde křepčit jako za mlada. Jinak co jsem ale obdivoval, tak to, jak se ti dědkové dovedli na platu pod tribunou bavit a často i hádat o fotbale ještě i hodinu po zápase. Prostě kdo ducha dřevěnky nezažil nepochopí. Ona i ta divná vůně dřeva měla svoje kouzlo.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:51 |A velice častý a velice hlasitý byl pokřik: "Soudce ven" Zážitek z dětských let, když mě tam vzal brácha. Soudce ven, soudce ven.... Každý zápas.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mike-k (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 07:20 |Dobré ráno, ano myslím tím věčné nespokojence a kverulanty, také proto pro mě není pojmenování "Duch" ničím pozitivním. Jak už bylo zmíněno všude se najdou jedinci, kteří kazí renomé těm ostatním, viz. TS a to prostě byla stinná strana dřevěnky, že kromě toho že na ní chodili velikáni Slavie, tam chodili i lidé co byli věčně nespokojeni a bohužel byli slyšet více než ty legendy, ale to v žádném případě neznamená, že si nevážím jak historie našeho klubu, tak věrných fanoušků a to jakéhokoliv věku.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
fredydj (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 14:01 |OT: Stefan Simič na hostování v Mouscron-Péruwelz (Belgie)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 23.08.2016 17:51 |Stefan už tam je skoro 2 měsíce. Zatím odehrál plný počet minut ze 4 utkání, co Mouscron hrál a ve 2 z nich byl nejlepší z obrany, neřkuli na trávníku. V AC navíc stojí o prodloužení jeho smlouvy, která má vypršet za 2 roky.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:07 |Ale bohužel si v AC asi nikdy nekopne, protože se čeká, že klub bude mocně posilovat z řad velkých hvězd po příchodu Číňanů. Pro mladíčky asi není Itálie ideální, kluby podepisují neskutečné množství těchto hráčů a prosadit se je strašně těžké. Ideální je Nizozemí, nebo cesta z naší ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 23.08.2016 22:59 |Vzhledem k ceně, za kterou Stefan přestupoval do AC, bych ho úplně neřadil k té "hromadě" mladíčků, kteří se v italských klubech tradičně protočí. Ale asi máš pravdu, po nákupu Číňanů se dá očekávat, že půjdou po superhvězdách v rámci evropského fotbalu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bramburek (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 14:10 |vzhledem k předvedený hře, která byla po většinu zápasu opět otřesná a "síle" soupeře, kdy takovéto zoufalce už v Edenu asi hodně dlouho neuvidíme, je to hodně shovívavý hodnocení... všem minimálně známku dolu
jakž takž 20 slušných minut z devadesáti, přece nemůže stačit na nadprůměrný hodnocení
OT
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 15:04 |Nemají už Eden arénu číňané? Že web Eden areny nabízí verzi v čínštině.... :)
Re: OT
Novi.sks před 8 lety 23.08.2016 15:51 |:)) zajímavý postřeh...
Re: OT
Mates204 před 8 lety 23.08.2016 16:02 |Co si pamatuju tak Tvrdík říkal, že CEFC by se měla stát majitelem koncem srpna, takže to souhlasí.
Re: OT
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 16:09 |Kurňa chlapi, já když jsem uvázán na posteli, tak vypátrám i to co ještě ani Jarda Tvrdíků neví :D
Re: OT
Panda před 8 lety 23.08.2016 17:09 |Ta čínská verze je tam už několik měsíců. :)
Re: OT
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 18:05 |Nekaž nám radost! :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.08.2016 17:17 |Teda Alanore překvapil si mne, tak vysoké známky, při tak děsném výkonu jsem fakt nečekal. No, ale vyhráli jsme 3:0. Tak budiž. Jen fakt 5 u Součka?MIhalíka a 6 u Zmrhala?první za jednu střelu, druhý za prakticky neviditelný výkon a třetí za přípravu na gól a břevno, no dobře. Správně si zmínil tu Berkovcovu klasickou hypnotizovanou hru na balon. Rozehrávku má, ale lepší než Pavlenka.
Takhle jsem to viděl já:
6 - Mešanovič - nejlepší hráč, ale mohl dát víc, než jeden gól
Bílek - mne se líbil, oproti posledním zápasům, dobrý výkon, vzadu jsem tam chyby neviděl, dopředu si připsal
gólovou hlavičku
5 - 6 - Frydrych, Hušbauer -- přiznám se, moji oblíbenci, podali standartní výkon, druhý dal navíc gól
5 - Škoda, Švento, Zmrhal, Berkovec, Barák - průměrný výkon
4 - Mihalík, Bořil - nebylo to ono
3 - Souček - tragéd, krom té jedné pěkné střely nic, nejlepší bylo, jak se Zmrhalem v první půli málem srazili
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 17:51 |Asi sis nevšiml, kdo založil akci před prvním (a i vítězným) gólem, že.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Sedrousek před 8 lety 23.08.2016 19:27 |Tobe se musi hodne libit ze ho porad hajis bohuzel jedinym argumentem. A kolik sme mohli dat golu z akci ktere u neho koncili?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:00 |Vzhledem k vyhre,je to hodnoceni celkem v poradku.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mcora před 8 lety 25.08.2016 07:38 |To snad ne, Hráč (Souček) přihraje na vlastní polovině na 5 metrů dalšímu hráči (Zmrhal), ten běží s míčem přes celé hřiště a pak centruje - je z toho branka. To má být nějaká zásluha Součka, ještě bych pochopil, kdyby dal Souček nějakou průnikovou nahrávku na Zmrhala.
To byla od Součka alibistická nahrávka.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.08.2016 17:19 |Tak nám Dominik Mašek přestoupil do Ďolíčku, Bohemka je ve srabu, ale peníze asi zatím mají...
http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-dominik-masek-prestoupil-do-bohemians-praha-1905-p3a-/fotbal.aspx?c=A160823_142112_fotbal_pes
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 23.08.2016 17:54 |Spíš mě trochu mrzí, že to dost komplikuje situaci Kuchtovi se dostat do základu.
A neřekl bych, že zrovna tenhle přestup by měl být ukazatelem toho, že Bohemka má peníze. Mašek byl po vypršení smlouvy a určitě musel ze svého platu hooodně slevit. Za L. Přibyla byl v Bohemce průměrný plat nějakých 30 tisíc+bonusy a neřekl bych, že se od té doby u nich toho nějak moc změnilo.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 18:38 |S hodnocením souhlasím, jen mi přijde nekonzistentní, že tentokrát se nebere produktivita tolik v potaz. Chtěl bych připomenout jednu věc: U Jardy Zmrhala je esenciální, zda je v dobré psychické pohodě, zda si věří. Pak je to opravdu nadprůměrný hráč a hráč na prodej na západ. To samé dle mne bude i Mihalík, ten má výbornou dynamiku pohybu. Rád bych všechny upozornil na hráče, který mne zaujal u soupeře: Stoper Chaluš byl vedle Jiránka velmi suverénní a když jsem zjistil, že mu je 18 let, tak jsem nabyl přesvědčení, že o tom v budoucnu ještě hodně uslyšíme, pokud ho na dlouho nezakopou v Příbrami! Sledoval bych ho.
Hodnocení hráčů-4.kolo
(#58882) před 8 lety 23.08.2016 18:58 |Hodnocení bude vždy subjektivní,tak spíše obecně.Kenia nevydrží běhat 90 minut,dávám 4 nebo 5.Tím jako pozorovatel a fanoušek končím.Končit by to ale nemělo,i když už to je v jiných rukou.Než začne přípravné období na novou sezonu,provádějí se na začátku různé testy.Tak trenér zjistí/ i když to bylo vidět v průběhu podzimu dříve/,že nemá dostatečnou obecnou vytrvalost."Tak na tom chlapče pracuj".Za dva,tři měsíce kontrolní měření se zjištěním,že zlepšení nikde.Tak sankce nebo odchod.Naopak při zlepšení budeme mít potřebnějšího hráče.Aplikovat se to dá i v jiných ukazatelích.Můžete polemizovat a odmítat,ale je to tak,i když zjednodušeně.Navíc hráči přecházejí do vyšších soutěží a oddílů také i proto,že si myslí,že půjdou dál i výkonnostně,že pro jejich růst jsou zde větší předpoklady.Když pak sedí nebo chodí do juniorky,co se dá čekat.A my se pak divíme,co kdo na hráči viděl,že byl do Slavie kupován.Zřejmě se s ním pracovalo a využívalo jeho možností účelněji.Předností využívat do potřeb týmu ,nedostatky odstraňovat.Pak při našem laickém hodnocení budeme štědřejší.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 23.08.2016 19:38 |Ještě bych rád něco podotkl k našemu možnému posilování. Minimálně od doby, co jsme začali mít peníze se zde na stránkách probralo již skutečně velké množství hráčů, které by si zdejší návštěvníci v sešívaném dresu přáli vidět hrát. Jméno, které se mnohokrát opakovalo, a to i před nedávnem, bylo Jan Kovařík z Plzně. Já se táži, proč tomu tak je? Plzenští fanoušci na něj poukazují dlouhodobě jako na nejslabší článek jejich sestavy. Dokonce jsem slyšel i takové názory, které tvrdí, že s ním na hřišti hrají o deseti. A ty názory skutečně nejsou ojedinělé a lze je pozorovat po většinu jeho angažmá v Plzni. Chápu, že je to sympaťák, odchovanec (byť fakticky u nás působil až od 15), ale dle mého názoru není zrovna on tím, kdo by nás měl posunout někam výš.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:02 |Je to hráč kontrastů Absolutně excelentní levačka, ale tím to v zásadě hasne. Napsal jste to poměrně přesně. Naše levá strana je přitom záviděníhodná, po odchodu Krejčího nejlepší v lize, takže tam posily nepotřebujeme.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 20:13 |Za mě Švento, Souček 4, stopeři 5, Hušbauer, Bořil 5-6, Škoda 6.
Na obraně mě lehce irituje, že nikdy nezrychlíme hru přihrávkou mezi krajními beky a že přihrávky obránců mezi sebou nejdou po zemi, jsou mírně skákavé, přitom ani nejsou nijak rychlé nebo překvapivé. Hrát je z první je pak o hubu, chce to 1-2 doteky (že bychom měli mančaft plný mistrů zpracování taky říct nemůžeme) a prostor na lajně se rychle zavře.
Průměrná známka je 5,5. A gól + tyč/asistence + další nebezpečná zakončení = 5, tedy mírný podprůměr? S tím se těžko ztotožňuju. Leda že by hráč ohrozil zisk bodů (neproměněná penalta, x tutovek, vyloučení...) nebo hrál opravdu bídně. To ale není Škodův případ. Navíc jsme hráli na dva útočníky a střídal po hodině. Osobně prostě vidím jeho bilanci jako spíš kladnou.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Tonda před 8 lety 23.08.2016 20:59 |Přátelé kamarádi :)
Dovolte mi sem nadhodit návrh na novou kategorii hodnocení. Všiml jsem si že se poměrně často naše hodnocení hráčů rozchází. Většinou ale jen o 1 - 2 čísla, což není zase až tak moc. Je jasné že se tady motáme od úplných fotbalových analfabetů, přes zapálené fanoušky až možná i po odborníky. Napadlo mě, což takhle hodnotit zápasy i jiným způsobem. Je to jen nápad, kdyby se to líbilo, klidně si to upravme na jiné kategorie.
A) celkový týmový výkon
B) nasazení hráčů
C) obranná hra
D) útočná hra
E) poziční hra
F) kombinace
G) tempo zápasu
H) hráč zápasu
I) střídání trenéra
J) výkon rozhodčích
K) pocit ze zápasu
(stupnice 1 nejlepší - 7 nejhorší)
Hned sem hodím pro legraci svůj pocit ze hry proti Příbrami.
A) celkový týmový výkon = 3 (výsledek super, výkon pokulhával)
B) nasazení hráčů = 4 (neřekl bych že by zápas vypustili, ale ani pod nimi nehořela tráva)
C) obranná hra = 4 (nebyla příliš prověřena)
D) útočná hra = 4 (přes 3 branky jsme nepůsobili kdovíjak nebezpečně)
E) poziční hra = 3 (občas se mi zdálo že nemáme střed hřiště, slabší pohyb bez míče)
F) kombinace = 3 (proti silnějšímu soupeři by to asi nestačilo)
G) tempo zápasu = 3 (přišlo mi, že bylo poměrně pomalé, zejména na konci druhého poločasu už jsme jen chodili)
H) hráč zápasu = Muris Mešanovič (uklidnil tým první brankou + příkladně bojoval)
I) střídání trenéra = 2 (1. střídání - zaskočilo mě, že ustupujeme od hry na 2 útočníky, 2. a 3. střídání - na můj vkus přišlo pozdě, a myslím že mohl dostat šanci Buren)
J) výkon rozhodčích = 5 (nekouskoval, pískal rovinu, neměl větší chyby, a pokud ano, nevšiml jsem si a nebo si už nevzpomenu :)
K) pocit ze zápasu = 4 (výkon hráčů byl mírně snaživý, nicméně k nadšení ze hry jsem hodně daleko, ale spokojenost z výsledku a že se konečně Milan trefil)
Tak co, zkusíte to někdo taky?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borgetti před 8 lety 24.08.2016 05:06 |Myšlenka dobrá, ale provedení náročné. To by musel být člověk opravdu odborník. Takhle profesionálně si vyhodnocuji kluby soupeři. Taky by se to tady setkalo s velkou kritikou, protože zaco já si třeba vybavuji Součka z posledního zápasu u krásného centru při založení gólu, tak jiní vidí hlavně to co pokazil. Tím chci říct, že každý fanda to vidí trochu jinak. Nicméně si založ vlastní blog na internetu, kde se tomuhle můžeš věnovat. Po svém hodnocení sem dáš odkaz a je to. Třeba časem budeš spřatelený web SN :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:11 |OT: Může mi někdo vysvětlit, proč Plzeň na zádech pruhy mít může a my sešivaný záda mít nemůžem?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:45 |Psali to v bulharských médiích. Mají v zádech bývalého ředitele STB a šéfku všech rozhodčích UEFA :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.08.2016 09:48 |To je vcelku jednoduché - jsou barvy, které se považují za tmavé - mezi ně patří červená a modrá... a barvy, které jsou považovány za světlé - mimo jiné celkem logicky bílá.
Chápu to tedy tak, že UEFA vyžaduje, aby číslo bylo vždy kontrastní.... tj. buď světlá barva na tmavé (tmavých), nebo naopak...
V případě Plzně tedy světlá barva (bílá) na kombinaci tmavých barev (červená, modrá) nevadí... V našem případě se bavíme o čísle tmavém (modrém) na kombinaci barev světlé a tmavé ...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:17 |Pro všechny zastánce názoru „Hrajeme českou ligu, nejsme v Bundeslize, 3:0 bylo dobré“, (protože takové jsem tu zaregistroval), prosímvás, podívejte se, jaký fotbal hraje Ludogoretz z nějakého „pitomého“ Bulharska, které je oproti ČR asi třicet let za opicema. A pak mi řekněte, proč bychom takový fotbal nemohli hrát my a nemohli bychom se snažit se k tomu přiblížit.
Živě zde:
http://www.ceskatelevize.cz/sport/zive-vysilani/
Hráče máme nadprůměrné a hrajeme s nimi naprosto podprůměrnou hru.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:30 |Mimochodem i ta Plíseň dnes hraje moc pěkné utkání, neustále rotující hráči v záloze, nabízející se křídla a beci, rychlé sprinty při napadání rozehrávky... Proč by to nemělo fungovat u nás nechápu. Všechny ty argumenty, abychom „byli rádi, že jsme nezkrachovali“ a že přeci „trenér potřebuje důvěru (do jara, do konce ligy, do play-off, do konce podzimu)“ jsou naprosto liché, protože jasně vidíme, že když se chce, tak to jde.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 23.08.2016 21:32 |Tady je právě vidět ta neznalost situace při srovnávání týmů. Ludogorec vyhrál ligu 5x za sebou, je to dlouhodobě budovaný tým a jeho hráči mají 2,5x vyšší hodontu než kádr Slavie. Myslet si, že v 1. roce pořádného fungování klubu budeme hned na takové úrovni, je naivní.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 21:42 |Nezbývá než absolutně souhlasit. Vystihl jste to.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:53 |Tady je vidět neznalost něčeho, na co jsem narážel. Dostal jsem se tu do diskuze s někým (bohužel už si nevzpomínám na jméno/nick), kdo tvrdil, že přeci nehrajeme EPL nebo Bundesligu, a že po našich hráčích nemůžeme vyžadovat, aby hráli dobrý fotbal, protože se přeci nacházíme v Čechách. Já tady chci poukázat na to, že i v jiných soutěžích, než v Bundeslize nebo v La Lize jde hrát dobrý a konkurenceschopný fotbal. Já naprosto přesně vím, co je Ludogoretz zač. Ale úspěšný tým lze vybudovat i v podmínkách Bulharska. I Česka, viz ta Plzeň.
Prostě nechápu proč bych měl být spokojený s totální nesystémovou holomajznou. Tímhle stylem se totiž k žádným pěti titulům v řadě nedostaneme, to snad musíš vidět i Ty, Alanore. Jeden by řekl, že cca 8 měsíců je docela dost na to, aby se náš tým nějak sehrál.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:42 |Tak jsi ale neměl psát, že Bulhaři jsou proti nám třicet let za opicema...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:58 |Myslím obecně, jako země je třicet let za opicema. Ne Razgrad. I do takové díry, jako Bulharsko, lze dotáhnout kvalitní fotbalisty s nimiž se dá projít do Champions League. Nevím, o co je ČR horší. Problém je, že dřív byl kvalitnější jen západ, ale teď už jsou kvalitnější týmy i v rozvojových zemích Evropy... Prostě nás předbíhají, zatímco my stojíme na místě. Přesně kvůli takovým lidem, kteří místo aby si brali příklad a chtěli se přiblížit k těm kvalitním soutěžím, tak tu řeší, že jsme přeci v české kopané a nemůžeme po hráčích chtít evropské výkony. My je musíme chtát a co nejdřív. Doufám, že už jsem svou myšlenku dostatečně dovysvětlil.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 09:16 |Je to sice dost o penězích (které teď máme), ale stejně nemůže všechno přijít hned. Současný majitel koupil Razgrad v roce 2010 a podívej se, jak hráli evropské poháry první roky. Do LM se dostali v roce 2014 tím památným zápasem přes penalty. Určitě tím nechci snižovat nároky, jen bych si dal pozor na nějaká unáhlená řešení.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:04 |OK, takže majitele vymněnili před 6 lety. Po prvním roce už mají pátý titul v řadě. Čili v naších podmínkách by DU jel tuto sezonu na titul... Evropa se povedla do skupiny po pár letech, OK. Ale při jejich účasti v předolech hráli nebezpečný, POHLEDNÝ fotbal.
My od DU letos titul nečekáme. Žádá se "jen" TOP3, tak by se snad mohli i jeho životní zastánci a koncepční budovatelé uskromnit a nechat nám možnost kritizovat ne zcela pohledný herní projev týmu. Za konec v playoff nikoho kritizovat nebudu, co do čísel je účast v pohárech velmi dobrá (proti účastem Peltonce, MBéček, apod.) a super zkušenost pro kluky.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:21 |Přesně tak. Podle měřítek Ludogorce by jel letos DU na titul. S doposud předváděnými výkony, prokaučovanou letní přípravou.. No jsem zvědavý.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:25 |Tak v bulharské lize je přeci jen menší konkurence (i když není 30 let za opicema), Razgrad je tam suverénně nejbohatší. My teď máme možná největší možnosti, co se týče přestupů, ale jinak máme stejně jasně nižší rozpočet než Sparta a možná i než Plzeň. Ale říkám znova, nechci tím snižovat nároky, taky bych chtěl, abychom hráli líp a měli co nejvyšší ambice. Jen jsem možná trochu trpělivější, nechal bych čas minimálně do zimy.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 26.08.2016 22:44 |Já s trpělivostí do zimy souhlasím :) Ale nebrání mi to v diskuzi na téma nespokojenosti s herním projevem. Apropo, herní projev není o obtížnosti ligy. I ta bohemka dnes s Jabloncem hrála dobrý fotbal, neřkuli lepší než tuto sezonu my...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:46 |Abych to tak nějak rozsekl - určitě nebudeme letos hrát jako léta stabilizovaný klub s trojnásobným rozpočtem a hodnotou kádru, to už ti vysvětlili jiní.
Osobně by mi zatím stačilo, kdyby při zápasech proti týmům s třetinovým rozpočtem bylo poznat, že my jsme ti 3x bohatší.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:06 |Karviná, Přibram, HK, apod. disponují rozpočtem kolem 30M. My máme snad 250M, to je skoro 10x víc...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:18 |Já vím, takové soupeře bychom měli pravidelně porážet doma i venku. Samozřejmě to nejde vždycky, ale z 10 zápasů proti takovým soupeřům by to měla být bilance třeba 7-2-1. Věřím, že se do takové fáze dostaneme. Ale nějak nevidím souvislost s tím, co jsem psal.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:20 |Omlouvám se, notifikace mě hodila na tuhle odpověď místo té, co patřila mě. Takže jsem odpovídal na něco, co jsi psal jinam :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:33 |Třicet let za opicema? To je docela vtipný. Podívej se na hodnotu kádru Razgradu. Na Transfermarkt (netvrdím, že to je směrodatný, ale nějakou představu to udělá) 47 mil. eur, Slavia 17, Plzeň 22, Sparta 27.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 23.08.2016 22:53 |a taky mají asi dobrý scauting..nevím, proč se taky konečně nezamerime jinam než na posraný Slovensko..
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 23.08.2016 23:14 |Kdo říká, že se nezaměříme? Zrovna skauting je ale věcí na dlouhé měsíce, troufnu si říci, spíše roky. A my ten svůj budujeme teprve pár měsíců. A je tak logické, že nejprve se snažíme lokalizovat nám blízké krajiny (Slovensko) - a tedy i hráče, kteří k nám mají blízko jednak mentálně a druhak typově, co se ligy týče. K tomu, abychom detailně poznali hráče z daleka (Brazílie, Argentina, Uruguay a JA obecně, Španělsko atd.), zkrátka jsme za tak krátkou dobu dospět nemohli. A nebo radši chcete zahraniční hráče hned, spoléhat se na různá doporučení agentů nebo nedobře prozkoumat terén a přivézt různé Picaulty, Gluščviče, Gily, Malakjany, či Petery?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 23.08.2016 23:24 |jo mas pravdu..určitě kvalitní scauting bude trvat vybudovat delsi dobu
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:13 |Tak je fakt, že Razgrad dělá bývalý supr fotbalista, takže má sám kontakty. U nás bych viděl jako velkou chybu nevyužít naše bývalé Brazilce a zahraniční fotbalisty co se týče skautingu. Ale věřím, že Plíšek ví co dělá. Už tím, jaké hráče do naší ligy přivedl ukázal že na má dobré oko. Snad s větším rozpočtem dokáže přitáhnout ještě lepší mladíky.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
warhammer (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 19:55 |Gluščevič není zrovna vhodně zvolený příklad. I kdyby tehdy ve Spartě neudělal nic jiného, než ten rychle zahraný přímý kop proti Vardaru Skopje, stejně by se jim několikanásobně zaplatil. Takovouhle drzost by si tehdy (2003) žádný český hráč nedovolil.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 21:37 |Tenhle příspěvek je opravdu trošku mimo. Kádr Ludogortse tvoří z 50 % Brazilci. Jak píšou ostatní, tak má vyšší hodnotu hráčů a je to několikanásobnej mistr Bulharska.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 23.08.2016 23:56 |No já nevím, jestli jsem autora dobře pochopil, ale myslím, že mu nešlo úplně o Ludogorec, ale o to, do jaké ligy patří / jaký fotbal hrají, protože zde padl názor, že nemůžeme srovnávat 1. e-pojisteni ligu (či jak je ten naprosto šílený název) s BPL, protože je ta liga úplně jinde, tudíž po našich hráčích nemůžeme chtít, aby hráli líbivý fotbal a aby dokázali plnit to, co po nich trenér chce.. Podle této logiky by tedy Ludogorec měl hrát ještě větší tužku než my, vzhledem k postavení jejich soutěže.
Logicky je to holý nesmysl, nehledě na fakta v podobě herních výsledků, např. dvojzápas s Plzní...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bramburek (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 12:42 |JS, já ti moc dobře rozumím, co jsi chtěl svými příspěvky říci a souhlasím s tebou... někteří to merito věci nepochopili, ani přes tvoje snažné vysvětlování, nevadí...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
homerinho před 8 lety 23.08.2016 22:09 |No nebýt chyb rozhodčích, mohlo to být v Plzni 3:0. Ne že bych jim nějak zvlášť přál vypadnutí, ale je fajn vidět když je konečně jednou rozhodčí zaříznou. A že je řežou hodně solidně.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
belmis (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:20 |Dneska hraje Plzeň ale dost dobře. A to nasazení je úplně jiné než například doma s Bohemkou. Tady je jasně vidět, že prvoligoví profesionální hráči nehrají každý zápas se stejným nasazením a zaujetím, jak si tu někteří mohou myslet.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:22 |Dneska to je reklama na rychlý dynamický fotbal. O to víc mě bolí oči, když přijdu do Edenu. Bohužel.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 22:32 |Mimochodem Plzeň byla nebezpečná, dokud hrála po zemi. Teď na konci s těmi nákopy byla absolutně jalová. Bylo jasně vidět, že pokud se chceme někam posouvat, musíme umět hrát dobře rychle po zemi.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 22:41 |Rozhodčí je píchl jak mléčné sele. Gól Bulharů neregulérní, neuznaný gól Plzně, kde ofsajd nebyl, faulíky na žlutou bez žluté, simulačky Bulharů... No, pokadili si to v Bulharsku, stejně jako my během jedné půle s Anderlechtem. Veliká škoda, ale do koeficientu toho pro nás snad Plzeň víc uhraje v EL. Sama snad už ten koeficient bude využívat jen ze 2. a horšího místa.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 23.08.2016 22:50 |Budeme doufat, že se Plzeň pořádně vyštavila, protože kdyby hrála takhle proti nám v nedeli, dostaneme tam trojku a pojedeme domů s brekem,..Tady to ukázalo,že je před námi roky a roky práce, abychom se dostali na jejich úroveň..
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 23.08.2016 22:57 |Problém je, že mají 2 dny víc na regeneraci a to je dost zásadní. Dušan to musí zvládnout takticky, moc tam nebláznit a využít toho, co se nám nabídne, což ale Dušan dokáže. Milan Škoda na Plzeň umí, věřím v úspěch, vítězstvím bychom je přitlačili ke zdi. Dušan to snad připraví jako proti Příbrami a vyhrajeme, kudy budou hráči běhat a kudy bude létat míč mi je tentokrát jedno, přeji si tři body.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 23.08.2016 23:07 |no,jestli to připraví jako proti Příbrami se Souckem a Husbauerem..tak to bude vrchol taktiky :D
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 24.08.2016 09:10 |Na konci ve snaze v časovém presu dát rozhodující gól nakopávají míče všechny týmy...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:22 |No, a jak je vidět, bylo jim to k ničemu. Možná by bylo lepší, než ztratit pět minut zuřivým nakopáváním odvracených míčů, zkusit zakombinovat...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
homerinho před 8 lety 23.08.2016 22:44 |Hráli výborně, to je pravda. Hlavně Hromada mě hodně překvapil. Vůbec jsem od něj nečekal, že by to mohl být hráč do základu ale dneska byl vynikající. Na druhou stranu je to první zápas, co jsem ho viděl hrát takže těžko soudit co v něm ve skutečnosti je.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 09:16 |Ještě připojím kritický článek zabývající se formou Plzně a včerejším utkáním:
https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/chystany-pruvan-v-kabine-plzen-zazracne-probral-lec-naplneni/r~688f6ff8699e11e6bc7c0025900fea04/
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 24.08.2016 10:20 |Sice arogantní a sebestředný Limberský s IQ stepního bizona je mi skoro jako asi každému krajně nesympatický, ale bulvární způsob psaní hospodského mudrce a pisálka Mádla neustále cítícího potřebu kopat do mrtvoly je mi také protivný.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:20 |Možná Ti je protivný, Jachyme, ale zkus se odpoutat od jeho stylu a přebrat pouze jeho argumenty a výklad situace. Komentuje to velmi výstižně.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 24.08.2016 11:47 |Kdyby zůstal u argumentů, tak je to v pořádku. Ale ta potřeba si s davem slovně kopnout, plivnout a ponížit je z toho na hony cítit a je až trapná a pro mě vyloženě rušivá. To mi u redaktorů hrajících si na objektivitu připadá pod úroveň, i když se jejich hodnocení týkají takových "vyvrhelů" jako Limberského a Řepky. Takový styl patří na diskusní fóra, nikoli pro články redaktorů rádoby seriózních zpravodajských serverů.
Cesta do LM českých klubů
Petr9608 před 8 lety 23.08.2016 22:53 |No, ta opěvovaná mistrovská část kvaldy LM, která měla českým klubům ulehčit cestu do LM, není pro naše kluby žádné terno. 2 postupy z 8, to je celkem žalostné. A je třeba říct, že některé ty nepostupy měly nálepku ostudy. My jsme to načnuli s Tiraspolem, rudí na to navázali se Žilinou, Liberec s CFR Cluj se taky nevyznamenal (byť vyloženě ostuda to asi nebyla), další rudý výbuch s Malmö, následovaný plzeňskou blamáží s HTA a teď zklamání s Bulharobrazilci.
Zdá se, že pro české kluby povede cesta do LM přes vykopání si 12. místa prostřednictvím úspěchů v EL.
Na druhou stranu si myslím, že z fanouškovského hlediska je snad i ta skupina EL lepší - levnější vstupenky, hratelní soupeři
Re: Cesta do LM českých klubů
HRockets před 8 lety 23.08.2016 23:02 |Letos Evropská liga nabízí super kluby, Manchester, Inter, AS Romu, Zenit, Fiorentinu a možná i Sonderjyske.
Re: Cesta do LM českých klubů
JS (přítel SN) před 8 lety 23.08.2016 23:09 |:D :D
Re: Cesta do LM českých klubů
Deba před 8 lety 24.08.2016 09:57 |nerozumim, proc je vypadnuti s Malmö brano jako vybuch...uz pred tim dvojzapasem jsem rikal, ze to, jak media tlacej spartu jako obrovskyho favorita, je absolutni nesmysl, coz se potvrdilo :) staci se podivat na kvality hracu tehdejsich zakladnich sestav...za Malmö Emil Forsberg (v soucasnosti RB Lipsko, Bunfesliga), Robin Olsen (FC Kodan, pravdepodobnej ucastnik Ligy Mistru), Isaac Kiese Thelin (Bordeaux, vitez Eura do 21 let), Markus Rosenberg (drive Ajax, Werder Bremy, West Brom, od roku 2014 ve svedsky lize prumer temer 0,5 golu na zapas uz tretim rokem) :) z tehdejsi zakladni sestavy sparty akorat Kaderabek paberkuje v Hoffenheimu, Pepa Husbauer je u nas, Kovac ukoncil karieru a Prikryl je v Boleslavi, jinak furt ta sama skvadra :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
japhy před 8 lety 23.08.2016 23:02 |Nejprve bych chtěl Alanorovi poděkovat, jelikož tady dělá tu nejvíc nevděčnou práci pro nás, největší nevděčníky :)
Navíc ji dělá velmi dobře, na nějaké úlety si nepamatuji, a když se to na konci sezony sesumíruje, dává to pořád smysl. Diskutovat se dá asi po každém kole, ale jak říkám, celkovou vypovídací hodnotu to má velmi dobrou.
Teď bych se tedy dovolil přiklonit k tolsimirově prvnímu příspěvku, který můj názor přesně kopíruje.
A vybavují se mi některá jarní Hodnocení, kdy bylo poměrně těžké s Alanorem polemizovat o spíše kladných známkách pro jednotlivce, ale hra mi přišla prostě bídná. Stejně tak teď:
Gólman, obrana - máme to s nulou, proč do nich rejpat.
Záloha - snad až na Mihalíka se všichni podíleli na gólech, Zmrhal ještě krásně trefil spojnici, nenechávali jsme se přehrávat zálohou soupeře, OK.
Útok - každý po gólu, Škoďák ještě "asistence", Muris velmi aktivní, měl další šance, co po nich ještě chtít?
Tak proč mě z toho fotbalu, sakra, tolik bolely po většinu zápasu oči? Navíc proti slaboučké Příbrami. Řeči o psychice neberu, tím bychom to mohli omlouvat v sezoně 30x. Navíc hrát dobře jen když vedu je taky takové, no, nešťastné.
A měl bych jeden postřeh. Góly padly po hezkých akcích, kdy se míč nepředržoval a chodil na volné spoluhráče v pohybu. A ne po zběsilých odkopech stoperů, případně po tom, co tým místo pomoci křídlu se hrou, mu jen zdálky fandí a doufá, že se nějak od lajny probije. Nemůžeme útočit stylem, který bude založen na tom, že nám budou pořád vycházet souboje 1 na 1.
Hra oku nelahodi
dauby před 8 lety 23.08.2016 23:37 |No hlavne je mi smutno z nazoru, ze je jedno jak hrajeme, hlavne ze mame tri body. Pro nekoho je zase dulezitejsi atmosfera v kotli, nez predvedena hra. Tak ja chodim predevsim na pekny fotbal. Rozhodne bych vic ocenil dobry vykon s velkym nasazenim a vysledkem 2:2 (jako dnes Plzen), nez nekoukatelnou holomajznu s vysledkem 3:0 jako my s Pribrami. Samozrejme tim nechci srovnavat Pribram a Razgrad. Ale i kdyz vysledky a body jsou velmi dulezite, tak dulezitejsi je, abych, kdyz uz vyrazim na stadion, videl taky trochu fotbalovost a v kazdem pripade i nasazeni v nasem podani. "A vam se ten fotbal jako libil? - Co to je za klauni?"...
Re: Hra oku nelahodi
Jachym před 8 lety 24.08.2016 08:54 |Lžeš si podle mě do kapsy. Pokud bychom třeba s Příbramí hráli v ofenzivní přestřelce 4:4, už vidím přes sebou ty rozhořčené komentáře, že nejsme schopni porazit ani ty beznadějné "lúzry".
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 23.08.2016 23:55 |No já nevím, jestli jsem autora dobře pochopil, ale myslím, že mu nešlo úplně o Ludogorec, ale o to, do jaké ligy patří / jaký fotbal hrají, protože zde padl názor, že nemůžeme srovnávat 1. e-pojisteni ligu (či jak je ten naprosto šílený název) s BPL, protože je ta liga úplně jinde, tudíž po našich hráčích nemůžeme chtít, aby hráli líbivý fotbal a aby dokázali plnit to, co po nich trenér chce.. Podle této logiky by tedy Ludogorec měl hrát ještě větší tužku než my, vzhledem k postavení jejich soutěže.
Logicky je to holý nesmysl, nehledě na fakta v podobě herních výsledků, např. dvojzápas s Plzní...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 24.08.2016 00:01 |Omlouvám se za SPAM, nevím, proč se mi příspěvek nezařadil do vlákna viz výše..
Využiji příspěvku a rovnou se zeptám... Opravdu byl ten zápas herně tak špatný??
Přijde mi to dost zvláštní, když si pak v hodnocení přečtu, že nejhorší známka byla 5ka, ostatní známky nadprůměrné...!?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 08:16 |Přesně tak jsem to myslel.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
chmelik před 8 lety 24.08.2016 07:27 |Mingazov proti Anderlechtu nějakých 25 minut na středu zálohy a proti Pribrami 2 minuty na svém poště, prosím proč už ne DU
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 24.08.2016 08:01 |Tak vidím, že fanoušci na stadionu neodvolávají trenéra jen ve Slavii: https://twitter.com/A_Regan_/status/767072795465572352
Dotyční by se nad sebou měli zamyslet, protože Wenger je úspěšný trenér, který vyhrál tituly, má nejvíc účastí v LM v řadě a kádr posiluje velice uváženě. Vedení Arsenalu je ale stejně osvícené jako vedení Slavie a nikdy trenéra neodvolá, protože dává přednost dlouhodobé koncepci, kterou krátkozraká skupinka křiklounů není schopna posoudit. Na vybudování kádru je třeba čas a to vědí odborníci ve vedení Slavie i Arsenalu a křiklouni křičí. Jak dlouho bude trvat Pivarníkovi, než vybuduje tým, který bude hrát rychlý a líbivý fotbal? Velice krátce, protože ho do té doby vyhodí. A to je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem, panem Tvrdíkem a panem Šádkem.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 09:11 |Že těch úspěchů za poslední roky Arsenal teda má no, vtipnej příspěvek.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 24.08.2016 09:14 |HRockets je podle mě z PR Slavie a byl tu vyslán s úkolem uklidnit slavistické fanoušky a přitom kultivovat diskuzi :D
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
flahertie (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 09:24 |Jsem rád, že CEFC (potažmo p.Tvrdík) investují so Slavie peníze, ale tyhle propagandistický kecy... Schválně, kolik má za sebou úspěchů Šádek a kolik JT? A ještě něco: proč nazýváte fanoušky křiklouny? Tihleti "křiklouni" jsou důvodem, proč je ve fotbalu tolik peněz a proč je investuje CEFC. Tihleti "křiklouni" platí Slavii a další týmy v cenách všech výrobků (včetně TV práv), protože sponzoring není charita - a tak to nakonec zaplatí běžní spotřebitelé. Měl byste mít víc úcty k názoru jiných lidí (přesněji: skutečných sponzorů) a ne to bagatelizovat jako správná klaka.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
VanDel před 8 lety 24.08.2016 09:38 |Včera jsem přemýšlel nad tim, jestli jsem to trochu nepřehnal, když jsem tě nazval bláznem. A teď koukam že jsem to asi fakt přehnal...........to označení "blázen" je totiž v tvém případě ještě hodně slabý výraz.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 24.08.2016 09:43 |Nelze čekat do nekonečna, Wenger tam přesluhuje x let.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 10:50 |Od sezony 2003- nezískali titul v lize.
Ale zase pokud to majitelům stačí, proč ne.
Nepočítám účasti v LM. V lize mě připadají jako Slavia za Lešky, taky málo titulů, ale v Evropě se skoro pokaždé vcelku dařilo.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ferky před 8 lety 24.08.2016 11:18 |Jsem obrovský fanoušek Arsenalu. Po Slavii můj druhý nejoblíbenější klub. Mám ho rád pro jeho filozofii, nekupovat za miliardy předražené hráče, jako je Higuain nebo Pogba. Dát šanci mladým, ale když je na trhu top top quality za dobrou cenu tak koupit. Jako Mesut nebo Alexis. Wengera hrozně obdivuji, ale myslím, že v poslední době už není takový jako dřív. Má nějakou svojí vizi, cestu kterou chce jít, a nezmění ji. Svým hráčům věří a to je někdy na škodu. Protěžuje své oblíbence, když pro ně není místo na jejich pozici tak je nacpe jinam. A střídání má snad ještě horší než Dušan. Nedokážu si představit Arsenal bez Arsena, ale nedivém se, že fanoušci řvou Wenger Out.
Nejsem zastánce Uhrin ven, ale upřímně ta střídání teď byla tragická. Proč za stavu 2:0 nešel na plac Mick? Mohl ho zkusit. Já doufám, že si to sedne a budeme hrát dobrý a hezký fotbal. Navíc, koho za Dušana? Nevidím nikoho, kdo je volný a mohl by pomoct.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 11:37 |Souhlasím, že je pěkné vidět velký klub co nejde do těch Higuaínů za 90M. Ale vidí snad každý neWenger, že Arsenal těch hráčů potřebuje Xnásobek kvalitních a ne jendnoho Özila či Alexise za rok. Navíc je i manažerova chyba že vybírá náchylné hráče a tím se pak každoročně přivádí do problémů s širokou marodnou, že nakonec nastupuje i syn od poslední uklízečky...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ferky před 8 lety 24.08.2016 11:47 |Asi to vidí každý až na Wengera. Arsenal vždy dojede na zranění, náhrada za ty top hráče není. Při vší úctě k Mertesackerovi, už na základ moc nemá. Top stoper chybí, je tam jen Koscielny a dva mladí kluci. Záloha je nabušená, ale zas je problém s útokem. Je tam jen Giroud. A když je Oli na hřišti, hrají po zemi, když je na hrotu někdo malý (Alexis, Theo) posílají do vápna centry. Ale nejvíc mě štve, že není schopen posadit své oblíbence a Alexise, když hrajou hrozně. A tam vidím největší problém. Spolu s tím, že od smrtících brejků přešli k nezáživné házené. Mají jeden styl a ten aplikují na všechny zápasy.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Chowi před 8 lety 24.08.2016 12:54 |Co se týče PL tak je můj nejoblíbenější tým ManU, pak mám na stejné úrovni Liverpool a Arsenal. Přiznám se, že si také nedokážu představit Arsenal bez Arsena. Něco jako ManU bez Fergusona před pár lety - a co se tam dělo/děje po jeho přesunutí do jiné funkce (asi je to opravdu velká změna po X letech). Arsenalu bych přál nějaký větší úspěch (pohár, ale ne pouze jen FA Cup) už kvůli Arsenovi - aby trošku zavřel mluvidlo Josému - i když to pruzení má také něco do sebe.
Co se týče Dušana, tak nemám zatím názor, i když mě štve naše připodělanost s defenzivní sestavou a občas i nesmyslná střídání (z mého pohledu). Bude-li odvolán koho za něj? Napadají mě jména - Kozel, Zeman?
Každopádně jakékoliv vnitřní pnutí uvnitř jakékoliv organizace (fanoušci jsou svým způsobem členové organizace) celou organizaci oslabuje - je jasné, ale že trpělivost není nekonečná.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ferky před 8 lety 24.08.2016 13:34 |Man Utd jsem měl dřív v oblibě, ale já prostě nemám rád Mourinha. Neříkám, že to není velký trenér a že má úspěchy, které Wenger nikdy mít nebude. Ale ta arogance mi vadí, jak se do všech naváží. Já obdivuji Arséna ještě kvůli jedné věci, kterou si asi spousta lidí neuvědomuje. Bylo období, kdy Arsenal neměl peníze. Postavil nový stadion, musel ho splácet. To zmenšilo rozpočet, přicházeli neznámí hráči. A opory, na kterých chtěl stavět, ho bodli do zad. Nasri, Adebayor, Toure, Fabregas a i van Persie. On těm hráčům věřil i když byli zranění a oni se na něj vykašlali. A i tak nebyl nikdy hůř než čtvrtý. Arsenal je snad jediný klub co nemá dluhy a je vždy v černých číslech. A to i díky Wengerovi a za to si zaslouží sochu před stadionem a potlesk až bude odcházet. S ním skončí éra velikánů ostrovního fotbalu Fergusona a Wengera.
A koho k nám? Já si Kozlem nejsem jistý. Aby to nebyl propadák. S Duklou byl konzistentní, ale že by hráli nějak převratně a něčeho dosáhli se říct nedá. Ale je pravda, že moc jejich zápasů jsem neviděl. Zeman by se mi líbil, ale je to nereálné, stejně tak Trpišovský. Trenéři jsou v ČR přebraní, každý byl všude. Chce to novou krev. Co třeba Šmejkal, když se mu bude v Teplicích dařit? Za předpokladu, že Dušan zklame.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 26.08.2016 21:49 |Tak já zase v PL držím Kohoutům. Líbil se mi jejich "klasický" ostrovní fotbal na rychlá křídla, když řádil na hrotu Defoe s Crouchem, pak mi padla brada z Balea a teď si užívám kádr který s věkovým průměrem 21let uhrál 2. místo v PL a druhý rok za sebou na špici mezi střelci pálícím Kaneovi (mmch. přijde mi herně hodně podobný Škodovi, viděl jsem všechny zápasy ME U21 tady na Moravě, sklepával míče, atd. i když byl po sezoně zatavený a šlapal vodu). Z nových koučů se těším opět na Kloppa u Reds, kterého sem si během jeho působení v BVB oblíbil po odchodu Heynckese z Bayernu o to víc (během Pepkova působení se na Bayern nedalo dívat :( ).
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 26.08.2016 21:53 |Koho k nám? Primárně ŽÁDNÉ ohrané jméno z českého rybníčku. Už poněkolikáté uvedu dle mne vhodné a volné trio - Látal (úspěšný v Baníku, Košicích, Polsku), Šmejkal (mladý, chtělo by to aby měl aspoň sezonu v Teplicích) a Svědík (perfekt práce v Baníku i u U repre). Požadavek na kouče, který dle mne vyřazuje Trpiše a omezovala Vrbu u Plzně (proto Pivarník má lepší předpoklady) je absence jazykové výbavy a neschopnost dělat s cizojazyčnou kabinou. I kdyby přišel Trpiš, tak to v brzku bude znamenat opět jen česko-slovenskou kabinu (viz. Libe a konec VŠECH cizinců).
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Mates204 před 8 lety 24.08.2016 12:50 |:D :D Znám spoustu fanoušků 4rsenalu a nikdo už nechce, aby na jeho lavičce pokračoval "specialista na neúspěch" Wenger. Každou sezónu si připíše aspoň 3 debakly, většinou uhraje 4. místo a v Lize mistrů, na kterou jsou tak pyšní, většinou nepostoupí přes osmifinále (to že jí nikdy nevyhráli je samozřejmost). Dva FA cupy v posledních 12 letech většině fanoušků ke spokojenosti nestačí (i když jsem slyšel názor, že FA cup je cennější než Evropská liga). Každopádně jako fanoušek Chelsea jsem za Wengera rád, protože mám jistotu, že v boji o titul pod ním z Arsenalu konkurent už nikdy nebude.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ferky před 8 lety 24.08.2016 13:57 |Já Arsenalu fandím kvůli filozofii, jsou mi sympatičtí. Sázka na co nejvíc odchovanců, žádné předražené nákupy. A Wenger je prostě konzistentní, vždy Top 4. Nikdy desáté místo jako loni Chelsea.
Na jednu stranu chci úspěšný Arsenal, na druhou bez Wengera to nebude ono a asi se stane to co Man Utd. Ale dokud je v Arsenalu tak mu budu fandit, stejně jako fandím Dušanovi ve Slavii. I když mají oba spoustu chyb a dělají věci co nechápu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 13:34 |Docela sis naběhl. Já jako dlouholetý fanoušek Arsenalu, který je pro mě v zahraničí jediný a hned po Slavii nejoblíbenější klub, s fanoušky naprosto souhlasím.
Arséne Wenger je naprostá legenda, nejúspěšnější manažer AFC v historii, ale bohužel již notně za zenitem. Osobně si myslím, že měl skončit již před 2-3 roky. Minimálně minulá sezona v naprosté nahotě ukázala, jak Wenger není schopný reagovat na situace, které sezona vcelku běžně přináší. Na jednu stranu se mi jeho filozofie líbí, ale poslední dobou už to trošku přehání; Arsenalu totiž chybí k dokonalosti kousek a mě doslova bolí sledovat, jak hráči typu Alexis nebo özil promarňují svůj talent jenom proto, že Wenger se není schopný přizpůsobit trhu a koupit TOP stopera a TOP hrota. Víc opravdu potřeba není. Tyto posty potřebuje Arsenal posílit dlouhodobě, mluví se o tom minimálně 3 přestupáky a pořád nic. Doufám, že je tohle poslední sezony AW v Arsenalu, protože už mě zkrátka nebaví sledovat po 13x stále dokola ten samý příběh. Arsenal již bohužel v současné době nemá ambici vyhrávat trofeje.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ferky před 8 lety 24.08.2016 14:07 |Já taky nejsem spokojený jak to vede. Ramsey na křídle je čiré šílenství, to jeho nerotování až vždy někoho utaví je příšerný. Hraje se pořád stejným stylem. Žádné brejky, ale házená alá Barca. Není nikdo kdo by zkusil vystřelit z dálky. Mesut vytvořil spoustu šancí a nikdo je nepromění. Vedení Arsenalu promarnilo situaci, kdy byl volný Klopp nebo Ancelotti. A teď nevidím trenéra, co by do Arsenalu sednl. Nechci někoho kdo utratí 90m za Higuaina, který má nadváhu. Chci někoho, kdo naváže na Wengera. Kdo dá šanci mladým a bude hrát pohledný fotbal se spoustou šancí. Co se týče posil, chce to stopera a hrota jak říkáš. Ale on prostě neutratí hodně a navíc já ani nevidím na trhu nikoho extra kvalitního, kdo by chtěl přestoupit.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 15:07 |Tak Higuaína za 90 nechce snad nikdo soudný, druhý extrém je ale Wengerovo škudlení, kdy si myslí, že může vstoupit do sezony se stoperem z druhé ligy. Neřeknu, kdyby ty prachy nebyly, ale ony jsou, a je jich hodně. Když už Arsenal přeplácí i týmy jako WHU, tak je to na pováženou.
Dost ale offtopicu, toto jsou stránky SKS :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mcora před 8 lety 24.08.2016 12:52 |Opravdu jsi to tentokrát nadsadil. Protože i druhá půle byla špatná, Příbram byla v druhém poločase tragická.
Např. Mihalík, v prvním poločase trapný, v druhém občas dobře přihrál na tři metry a to má stačit? Kolikrát obešel hráče, přihrál do šance, byl v šanci, kolikrát vystřelil.
Kde je ten technický, kombinační fotbal, který byl Slavii vždy vlastní. A řeči o sehranosti jsou alibistické. A hlavně nám chybí rychlost, síla, jsme všude druzí. Začínáte být politicky korektní.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ados před 8 lety 24.08.2016 13:36 |Na SN chodím několikrát denně a moc sem nepřispívám, ale tentokrát chci také přispět se svým názorem. Nechápu, kde se tady bere taková histerie? Taky nejsem spokojen s předváděnou hrou, ale musíme brát v potaz, že tým je stále ve fázi budování. Výsledky, na které se v poslední době dosáhlo jsou podle mě nad očekávání (5. místo v lize, postup do 4. předkola EL), kdo by to před rokem čekal? Já teda ne, myslím si, že je potřeba trochu pokory mezi fanouškama a ne nereálné požadavky.
Teď nás čeká série zápasů s kvalitními soupeři a pokud bude hra stále špatná jako doteď a nebude se dostatečně bodovat, pak bych řešil radikálnější kroky vůči trenérovi.
Nikomu svůj názor nevnucuju, ale než tady někdo bude psát o vyhazovech, nadávat na hráče apod., měl by se nejdřív zamyslet, zda je vůbec možné chtít za rok práce všechno stihnout? Taky si přeju krásnou hru a spoustu zápasů v Evropě, ale chce to čas. Věřím, že zase budeme u nás klub č. 1.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 13:58 |"tým je stále ve fázi budování"
To je dost vošajstlich. KJVCD dokázal v roce 2007 postavit špičkově fungující tým za pár týdnů, a to přišlo ještě víc nových hráčů než v zimě, navíc rovněž řada cizinců atd. Jasně, byla to trefa, třeba se to povede jednou za x pokusů, pravdou ovšem je, že KJVCD nepotřeboval na rozdíl od Uhrina 8 měsíců, ale výsledky a špičková hra byla na jeho týmu vidět cca. za 8 týdnů.
Neříkám, že naše výkony opravdu nemohou být zapříčiněny tím, že se tým opravdu stále buduje a sedá si. Ale velmi bych se bránil dělat z toho nějakou mantru; ono je totiž taky vcelku možné, že "tým se buduje" je nové označení pro neschopnost trenéra. Touto logikou dotaženou ad absurdum se ten tým taky nemusí vybudovat nikdy...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ados před 8 lety 24.08.2016 14:21 |rok 2007 beru jako velkou náhodu, že to takhle dopadlo. KJ uznávám jako skvělýho trenéra a je daleko lepší než DU.
Určitě by bylo špatně se schovávat za frázi "tým se buduje", ale jak jsem psal níže v komentáři, do derby bych dal DU čas. To je dostatečně dlouhá doba ukázat nějaký progres.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 15:10 |Ale jo, s tím souhlasím, pokud není třeba možnost okamžitě přivést Kozla, tak by byla blbost odvolávat DU hned teď. Já osobně se začínám smiřovat s tím, že ho JT zkrátka neodvolá, takže osobně jsem připraven dát DU čas do zimy. Pokud se ovšem do té doby naše hra RAPIDNĚ nezlepší a nebudeme minimálně čtvrtí s hratelnou ztrátou na čelní pozice, pak by měl DU v zimě skončit. Nevzpomínám si, že by nějaký jiný trenér v historii SKS měl srovnatelné podmínky jako DU.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 24.08.2016 15:29 |Tvé srovnání s rokem 2007 je "vošajstlich" ještě více. Nezapomínejme, že už tehdy jsme pravidelně končili v popředí tabulky a hráli poháry a Jarolím to "pouze" vyladil v podobě dvou titulů a historické účasti v LM. Uhrin přebíral tým, který se delší dobu potácel v dolní polovině tabulky a během půl roku se jeho tým usadil na 5. místě a tuto pozici udržel a zajistil si účast v pohárech. A z této sézony jsou odehrány pouze tři kola a máme pět bodů. Vždyť je to pořád dokola...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 24.08.2016 14:09 |tak nereálné požadavky..podle mě je docela reálné chtít, aby nám fungovala záloha, abychom si dali aspoň pár přihrávek za sebou po zemi, abychom využívali hru po křídlech, rotaci hráčů atd..na to už měl DU času dost..Ale tak to je furt dokola, už se toho tady napsalo dost,není třeba do toho rýpat furt dokola. Navíc jak píšeš, ukáže se teď po sérii 4 těžkých zápasů, jak to s námi je a bude
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ados před 8 lety 24.08.2016 14:16 |Jasně, že ta hra má k dokonalosti daleko, ale jsem optimista a věřím, že si to sedne. Pro mě je DU hájenej do derby, pokud se do tý doby nic nezmění, tak jsem pro odvolání. Bohužel mě nenapadá, kdo jinej by to měl zvednout? Kozlovi moc nevěřím.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 24.08.2016 14:38 |v tom souhlasím, taky jsem tu psal, že za sebe mu dávám čas do 8 kola což je derby..Teď bych ho určitě neodvolával..Byl bych taky rád, kdybychom proti silnějším soupeřům hráli ofenzivně a konečně sbírali body po třech a DU by se ukázal jako dobrý trenér, konečně..
Náhradu nevím, dostupný je Kozel, Látal, Lavička
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 24.08.2016 14:41 |Když nemůžem mít KJ, tak je Uhrin jedním z nejlěpších, ne li nejlepší. Já bych kritiky chtěl upozornit, že nikdo neví, jaké má Uhrin záměry a jaké dal hráčům pokyny, takže je jakákoli kritika ošidná, protože to mohl být záměr vedoucí k výsledku. Já tam vidím jasné opakující se okamžiky, jako nákopy na Milana Škodu, který spoustu balónů takto vybojuje, dále tam vidím hlubší blok, spíše pasivnějšího rázu, což je také jistě zájem trenéra a má vést k výsledku atd. Kritizovat lze až ve chvíli, kdy trenér řekne, že chtěl hrát vysoký presink a rychlou kombinační hru po křídlech a tým by hrál to, co hraje. To ale nikdo neřekl, cesta k úspěchu byla zvolena jiná, takže to nelze kritizovat, když téměř všichni plní to, co po nich kouč chce a dokonce v médiích i hodnotí hru tak, že je velmi spokojen, čímž nám sděluje, že to týmu skutečně určil. Potom není chybou Uhrina ani hráčů, že se to někomu nelíbí, oni to tak chtěli, k výsledku to vedlo, takže to je v pořádku a mělo by to tak být obedně vnímáno. Nejde o to jak k výsledku dojdu, pokud je to v duchu fair play, ale jde o výsledek a ten nám trenérský štáb Dušana Uhrina zatím vždy ve finále přinesl. Příznivci z řad odborné veřejnosti, kteří to studují tam jistě nějaký záměr, nějaké moderní trendy vidí. Já viděl přejetou Příbram, vyřazené Rio Ave a Jihlavu se Zlínem, které v druhé půli sotva dýchaly, zatímco s Plzní to Zlín zvládl v klidu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Robinator před 8 lety 24.08.2016 14:51 |jestli tam někdo z řad odborné veřejnosti vidí moderní trendy, tak to teda potěš pánbůh..Můj názor je, že tu nevydrží déle než ve svých posledních několika angažmá za posledních XX let
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
rybka před 8 lety 24.08.2016 14:52 |Tohle nemyslíš vážně?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
japoko před 8 lety 24.08.2016 16:22 |A tyto chujoviny píšou Leequipe, nebo jsi to četl jinde? Nebo snad dokonce z vlastní hlavy?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 24.08.2016 16:45 |Ačkoliv o Uhrinovi spíš pochybuju, bylo mi nejdriv sympaticky, ze se ho v tom vseobecnym nadavani někdo zastava. Ale tohle spis svedci o tom, ze si z nas delas srandu. "Jasné opakující se nákopy na Skodu", "hlubsi blok spise pasivnejsiho razu", to je vskutku fotbalova moderna, která muze vest k nevidanym uspechum! :) Zvlast kdybychom byli na zacatku devadesátých let. Ještě bychom mohli hrat s liberem:).
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
HRockets před 8 lety 24.08.2016 21:49 |Já jsem to špatně formuloval. Nelze říkat, že moderní prvky jsou jen to, že někdo hraje líbivě, kombinačně. Na EURU hrálo stejným stylem jako Slavia teď spousta mužstev, dokonce i postupujících ze skupin, také třeba náš tým. Tím pádem, je to jeden z moderních stylů. Hlubší blok pasivnějšího rázu - nemyslím, že je to apriori špatně, jistě si vzpomenete na to, že Arsenal na začátku skupinové fázi loni odflákl zápas s Dinamem, pak podlehl Pireu a následně stál před výzvou - minimálně 3 body z dvojzápasu s Bayernem v laufu. A co udělal Wenger? Přesně co Uhrin teď a Bayern porazil. Zda se vrátí, či nevrátí libero bych si netroufal tipovat. Já si totiž myslím, že Uhrin tak hraje proto, že hráči dosud nenabrali sebevědomí. Ono 5 let ve srabu, kdy se bojuje o holý život ve vás mentalitu vítěze nevybuduje, to se týká hlavně Zmrhala, Škody, gólmanů, ale i mnohých nových hráčů. Rychle, kombinačně se dá hrát, pokud jste sebejistí, jedna chybička vás neznervozní, jdete do toho znovu a znovu a ne že svěsíte hlavu jako naši kluci po nešťastné brance Anderlechtu. To musíme budovat, skvělí fanoušci v zádech to jen urychlí, pískot a volání Uhrin ven hráče jen dále podrží v bahně. Proto to prostě trenér hraje na nejlepšího hráče co má, jeho gól Chorvatsku jsme viděli všichni. Copak nevidíte jaké mílové kroky Slavia udělala v komunikaci s fanoušky, třeba akce Společně jsme silnější, grafický design komunikace, komunikace na stadionu, upřímnost komunikace - za to dík panu Syrovátkovi, za krátký čas dohnal obrovské manko na Spartu. Copak nevidíte ohromnou kvalitu hráčů, smůla Škody jednou skončí... Já nejsem blázen, prostě to takhle vidím, občas jsou ta vyjádření špatně vyznívající.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 25.08.2016 15:27 |No ale fotbal se hraje pro lidi, a hlubsi blok a nakopavani místo kombinace většinou nikoho nebavi. Chapu, ze se pouziva, když si tym v zapase neveri nebo hraje proti vyrazne lepsim tymum, ale my jsme poprvé hrali proti o dost silnějšímu tymu v pripade Anderlechtu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
VanDel před 8 lety 24.08.2016 19:52 |Je to blázen, hoďte na něj síť !
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
MC_nechva před 8 lety 24.08.2016 14:05 |Zdravím... Ohledně Deliho. Je skutečně zraněný? Něco mi říká, že se chystá jeho přestup.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 24.08.2016 14:34 |Co je to to "něco", co Ti říká, že se chystá Deliho přestup?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
MC_nechva před 8 lety 24.08.2016 14:47 |To něco není nic podloženého... jen moje úvaha... Nabídky na něj určitě byly... přestupní období už končí, Deliho jsme ze začátku sezóny nechtěli prodávat z důvodu kvalifikace a možnosti postupu do pohárů. Teď když je postup téměř ztracen tak se již po úvodním zápase s Anderlechtem mohli rozběhnout jednání a DU si může už na tento zápas zkoušet sestavu bez Deliho... Ale třeba nic samozřejmě...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Boss82 před 8 lety 24.08.2016 15:17 |Tvá úvaha sice není úplně zcestná, ale pořád mi nedochází, proč by mělo naše vedení maskovat přestupová jednání za údajné Deliho zranění. Nemůžeme prostě přijmout tu zprávu tak, jak je - tedy, že Deli je zraněný? Myslím, že co se týká jednání o přestupech ven ze Slavie (Škoda, Zmrhal nebo právě Deli), tak nás vedení informovalo vždy zcela otevřeně.
O žádných přestupových jednáních nic nevím a pochybuji, že někdo jiný (s výjimkou Navara) něco vědět bude.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
lukas8 (admin) před 8 lety 24.08.2016 15:24 |Martin Zeman dnes oficiálně posilou Plzně, takže jeho námluvy s námi, které proběhly v minulosti, jsou definitivně u konce. Plzeň prý za něj pošle asi 200 tisíc EUR.
+ podepsali Kace ze Soluně, to by mohla být dobrá posila.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Jachym před 8 lety 24.08.2016 15:31 |Budiž jim to přáno, ale my máme dost kvalitních hráčů na tyto posty...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Gino před 8 lety 25.08.2016 08:58 |Mě se tedy nezdá, že bychom za něj nabízeli méně.... takže nevím, proč klub dělal takové problémy a nechtěl ho k nám pustit. A pak ho s klidem pošle za takové drobné do Plzně?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 8 lety 25.08.2016 20:15 |Deník Spart nezklamal pan Hrabě viděl Bořil 7 a Frydrych 4. No asi neviděl dobře.