Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (18)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    dauby     před 8 lety 21.08.2016 11:17 |  
    0 2

    A co z toho jako vyplyva? Clanek vycucany z prstu, uplne o nicem...

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 11:22 |  
      0 0

      Vyplývá z toho, že máme být trpěliví.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Staršina     před 8 lety 22.08.2016 00:08 |  
      1 0

      Vyplývá z toho staré české přísloví. Trpělivost přináší růže. Jenže pan Šimáně už nemá vliv.

      • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

        Jachym     před 8 lety 23.08.2016 14:53 |  
        0 0

        To si protiřečíš a potřebuješ ujasnit fakta. Právě Šimáně totiž chtěl hlavu trenéra, kdežto Tvrdík ho strategicky podržel ala tvoje citované přísloví.

  2. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    Hadropich     před 8 lety 21.08.2016 11:49 |  
    7 5

    Prosím, na co se bude čekat, už na jaře se předváděl špatný fotbal a nebýt náhody tak byli poháry fuč. Už tehdy na těchto stránkách někteří přikláněli k odvolání DU. Jiní zase , dejme mu čas, má nové hráče. Když se ale podívám na mužstva ze spodní části tabulky, tak skoro všichni hrají koukatelnější fotbal než Slavia. DU tomu za tu dobu nic nedal, pořád se vymlouvá na různé důvody proč to nešlo, ale jde to vše za ním. Že by jsme odpadli kondičně se mě nezdá, ale v kombinaci určitě ano. Obránci jsou pod tlakem a neumějí si vykombinovat s defenzivním záložníkem, záloha například neumí hrát na jeden dotek a naběhnout ve větším počtu dopředu to už vůbec ne,až na malé vyjímky a útočník je tam jak sám voják v poli . Vše to jde za trenérem,ti hráči budou dělat prostě to co se jim řekne, ale jestli to co hrajeme je koncepce DU, tak se ho zbavme včas, dokud nemáme v lize takovou ztrátu, jinak jsou poháry pryč.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 12:23 |  
      0 0

      Souhlasím.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Staršina     před 8 lety 22.08.2016 00:27 |  
      0 0

      Ano. Dnes po zápase s PB jsem si uvědomil. Sportovní rada dle internetových studií vybírá ofenzívní hráče. DU je přeškoluje na defenzivní maniaky. Omlouvám se za ten výraz. Všichni se bojí jít dopředu a nabíhat. 0:0 je bod. Ale ?

  3. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    zdenek_prachar     před 8 lety 21.08.2016 12:35 |  
    6 0

    Dlouho jsem přemýšlel o jedné věci. Drtivá většina z nás je více či méně nespokojena a tato nespokojenost se objevuje ve formě kritiky v médiích, zde na foru často v podobě volání po změnách (trenéra, hráčů atd.) Nespokojenosti je hodně, ale návrhů systémových řešení jako šafránu. A tak jsem se rozhodl napsat, co bych udělal já (a očekávám smršť nesouhlasných reakcí a palců :o):
    1. jako úplně první věc bych našel a za královských podmínek zaměstnal špičkového sporovního ředitele. Tedy člověka, který bude vytvářet sporovní a herní koncepci napříč kategoriemi od mládeže po A tým, dohlížet na přechod hráčů mezi kategoriemi, dohlížet na kvalitu tréninků a trenérů, prostě člověka, který se svým týmem vytvoří klubovou filosofii, metodiku a bude jejich garantem. Samozřejmě s několika asistenty. Teno člověk by měl být i jakýmsi šéftrenérem, koordinovat práci a požadavky trenérů, zastřešovat komunikaci trenérů mezi sebou atd. A teď to konroverzní - na teno post vidím dva lidi. Mou první a absolutně preferovanou volbou by byl Jaroslav Hřebík. To, co dokázal ve Spartě s mládeží je neoddiskutovatelné, je teoreicky erudovaný, má trenérskou zkušenost. A přetáhnout ho ze Sparty by nemuselo být zase tak problematické. Jednak tam jsou dvě křídla a on je částí toho méně vlivného, jednak by mohl slyšet na to, budovat projekt špičkové evropské úrovně a mít v tom absolutní podporu, jednak bych mu nabídl špičkové podmínky a peníze. A také podporu a pravomoce. Druhým je pan Plíšek, tedy člověk z vlastních zdrojů. oho bych ovšem viděl raději jako pravou ruku pana Hřebíka mající na starost projek akademie a konkrétní věci kolem mládeže, tedy vpodstatě na jeho aktuální pozici.
    2. Podle vytvořené celoklubové koncepce a filosofie bych následně provedl audit všech týmů (což je asi částečně hotové v souvislosti s projektem akademie), stanovil standardy tréninkových i ostatních procesů (zdravotní péče, životospráva, studium, kodex chování, vystupování atd.) a do této struktury doplnil chybějící členy realizačního týmu ať už u jednotlivých družstev, nebo pro více kategorií či celý klub (psycholog, dietolog, studijní poradce, mediální poradce).
    3. Doplnil bych mládežnické týmy o hráče pečlivě vytipované jako pasující do takovéto koncepce, nejen kvalitou, ale i morálně volními vlastnostmi.
    4. Posílil bych oddělení skautingu o člověka s přehledem o mladých hráčích, zaměřil bych se na hledání a testování mladých jihoameričanů, afričanů, prostě hráčů, kteří touží se prosadit v Evropě. Pro ty bych vytvořil speciální program pro adaptaci - bydlení v rodinách, povinná výuka jazyka (ale nejen češtiny, ale i třeba němčina, nebo angličtiny), dbát na začlenění do kolektivu ale i mimo sport na začlenění do kulturního prostředí atd. Dát hráči pocit, že nám záleží na jeho budoucí kariéře a jsme tím pravým klubem, ze kterého velkou kariéru může udělat. A za pár let spíš tím pravým klubem, ve kterém tuto kariéru může prožít.
    5. A-tým je vrchol pyramidy. Takže bych ve chvíli, kdy by alespoň koncepce byla hotová a vše se začínalo realizovat, udělal audit A týmu. A tým musí být pro nejlepší hráče, procházející systémem mládeže, dosažitelným cílem, musí být jasná provázanost, A tým ale musí být také završením celé cesty, Trenér A týmu musí mít stejnou filosofii, jako je filosofie sportovního ředitele a klubu, musí to být špičkový odborník a špičkový trenér schopný manažerské práce, mít provázanost na mládež... Šel bych modelem, který je nastaven, sportovní ředitel i trenér A týmu by měli být spolu s šéfem mládeže ve sportovní radě a mít velký vliv na výběr posil. A také zodpovědnost.
    Posily bych kupoval výhradně do nastaveného systému a výhradně posty, které potřebujeme. A výhradně do mládeže, nebo do A-týmu výhradně hráče evropské třídy...
    Takto vybraný sportovní ředitel i trenér A týmu by měli mít velmi pevnou pozici a čas. Oni jsou šéfové, hráči zaměstnanci, nesmí se stát, aby hráči měli pocit, že trenéra lze odstřelit, že lze něco ošidit, nějaký trénink či zápas odchodit. Na druhou stranu musí nést i zodpovědnost za svá rozhodnutí. Nesmí se stát, aby sem chodili hráči jako do Sparty (typu Paixao, atd.)
    6. Pokud by se tyto procesy nastartovaly, počkal bych do zimy a vyhodnotil vše v zimní přestávce. Abychom nevyměnili trenéra a v zimě nehledali nového do nové koncepce. Ale hráčům i trenérovi bych dal jasné hranice a pravidla a jasný cíl - hrát ofenzivní fotbal, který bude bavit diváky a který je přitáhne do hlediště. Zvýšit náročnost, přestat se vymlouvat na únavu po pár odehraných zápasech, začít makat, nastolit řád ve hře i v kabině...
    To bych ve zkratce a zjednodušeně udělal já. Ale já neplatím, tak nepřepínám :o).

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      bongor     před 8 lety 21.08.2016 14:32 |  
      1 0

      Hřebík mě několikrát taky napadnul.Že je to odborník,o tom nepochybuji,protože během práce na Letné,i když nemilován,přece jen něco dokázal.Ovšem dokud nebyl vyřešen silný majitel,tak nemělo cenu ,pouštět se do čehokoliv v nižších strukturách.Když se přesto něco udělalo, odstřelili se nejmíň dva schopní trenéři MB a Koubek,oba podle mě vhodnější pro SKS než současný DU.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Vici     před 8 lety 21.08.2016 16:36 |  
      1 0

      Spoustu věcí z toho co jsi napsal je nastartovanejch. Viz rozhovor s Pliskem

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Staršina     před 8 lety 22.08.2016 00:40 |  
      1 0

      Jak reagoval Vici. Zbytečně dlouhé. Spousta věcí se rozbíhá. Řešíme stávající stav. Já osobně navrhuji čtyři psychology, aby nějaký nezkolaboval a neměl pocit, že se dostane na specializované pracoviště. Na počet kádru snad 4 stačí. Ale teď mně napadlo, aby DU nepotřeboval 3. Průšvich.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Eskaes     před 8 lety 22.08.2016 12:30 |  
      0 0

      výborný komentář, dal bych sto palců, kdyby to šlo. Ještě bych přidal do seznamu jmen jedno- Lavička.

  4. Korbelova éra

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 13:33 |  
    0 0

    Přiznám se, že podobná analogie mě také napadla.

  5. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    (#58882)     před 8 lety 21.08.2016 14:20 |  
    1 1

    Čistě teoreticky-pokud byli v minulosti rychle a neuváženě odstřeleni možná dobří trenéři,znamená to,že dnes proto dostane dostatek času trenér,o kterém lze odůvodněně pochybovat?A jestliže se pozná,že se jednalo o chybu povoláním tohoto trenéra, pak tuto chybu uznat a napravit nebo v ní dále setrvávat?Říká se,že udělat chybu může každý,ale chybu neuznat a pokračovat v ní dokáže jenom 12345.Také jsem zde zaznamenal názor,že když JT řekl,že trenéra dva roky neodvolá,že nemůže porušit své slovo,poněvadž jak by potom vypadal!Tak to už je úplně mimo.A proč jsem úvodem ještě napsal- čistě teoreticky?O povolání či odvolání trenéra se stejně zde nerozhoduje.Čas ukáže,co bylo správné a co špatné.

    • Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 15:16 |  
      1 0

      A o těch trenérech před Uhrinem se nepochybovalo?

  6. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 15:45 |  
    1 0

    Zaplať pán bůh za tu branku. Krapet mě tedy mrzí, že to tam nespadlo už Milanovi. Ten by potřeboval dát gól jako prase. Bohužel, ta hra je jinak otřesná.

  7. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    prorok (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 16:03 |  
    2 0

    Nesouhlasim s clankem.. Souhlasim castecne s obsahlym teoretickym clankem v diskuzi.. Ale -Penize umoznily privest vyborne hrace. To, ze v priprave hraji mistrovsky s vysokym presinkem a dobrou kombinaci je jeden fakt. Pri vetsim tlaku v soutezich, ze hraji tuzku, je vec hlavy. Nechci se pripojovat k pratelum odvolani DU, ale tohle je vec trenera. Reci o tom, jak se u nas meni treneri jsou zavistive reci tech, kteri nam nepreji cinske zastiteni a pana Tvrdika. V kazdem pripade bych uvazoval o sgportovnim rediteli o p. Nezmarovi, co ten dokaze objevit za hrace a za malo penez tym doplnit, je uzasne. Stejne obdivuji p. Trpisovskeho, ktery pripravi hrace tak,aby byli ve forme, ofenzivni a kombinacne silni jen behem mesicni pripravy ! DU dosahuje skvelych vysledku v priprave take, ale jen v priprave. Co s hlavami hracu, pane Uhrine ? Andelecht byl ze vsech souperu ceske ligy nejtezsi. Ale dokazali bychom porazit slabsi ?Myslim, ze vysledky a hra s Pribrami a Anderlechtem o mnohem rozhodnou. Uvidime.

  8. Re: Peníze nic neurychlí. Slavia by se měla poučit z vlastní minulosti

    zeleznik2     před 8 lety 22.08.2016 19:11 |  
    0 0

    Ten článek měl vyjít o hodně dřív. Stále opakuji, že se jedná hodně o podobnou situaci jako v éře Borise Korbela(91,92), tehdy se také hojně nakupovalo, ale hráči byli kvalitní: Binič nebo Tatarčuk, že kluby vyšponovali cenu u Rusnáka, Juraška nebo Nečas, je věc jiná, ale ty hráči uměli, u dnešních posil, to bohužel zatím nevidím. Čínané si prostě vybrali jednu ze dvou možností, tu rychlejší variantu, ale výsledky zatím nejsou.