Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    novas10     před 8 lety 10.08.2016 09:53 |  
    13 0

    Tak s tímto článkem můžu naprosto souhlasit. Měli by si to přečíst všichni ti kritici tohoto hráče. Super článek Ondro!

  2. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    tirionek     před 8 lety 10.08.2016 10:12 |  
    3 1

    Tohle PR si objednala u Ondry Zlámala přímo Slávka ne? :-D Ne, nechci rejpat. Myslím, že Gino je rozhodně zajímavý hráč a nalezne-li společně s trenérem své místo a úlohu, bude vynikající.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      dubas     před 8 lety 10.08.2016 11:21 |  
      2 0

      Nalezne li společně s trenérem své místo a jaké místo v managementu nebo kde, já myslel, že ho koupili aby střílel branky a to dělá.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        tirionek     před 8 lety 10.08.2016 11:59 |  
        1 1

        Spíš jsem myslel, že bude potřeba, aby si na něj tým zvyknul, aby ho uměl využívat a aby i on sám trošku změnil myšlení nebo kvalitu - viz ty jeho, občas až úsměvné, snahy o obejití protihráče.

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dubas     před 8 lety 10.08.2016 15:33 |  
          2 0

          Hele já se omlouvám, bylo to ode mě jedovaté, ale já už mám alergii na to, jak fanoušci Slavie musí mít v mužstvu nějakého fackovacího panáka a nejlépe několik. GvK je prostě takový jaký je. Jeho největší slabina je hra jeden na jednoho, na druhé straně má úžasnou vlastnost, že to 8x zazdí a po 9té dá gól, tak jak proti Zlínu. Hráč dojde z jiného klubu a hned začne dávat branky a nám se to nelíbí, to prostě nechápu. Pokud dá 15 branek za sezónu a Superb taky, tak to bude paráda a co si víc přát.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Obr     před 8 lety 10.08.2016 15:27 |  
        0 1

        Misto na hristi, kde bude platny. Ale to asi od trenera nemuzeme ocekavat...

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dubas     před 8 lety 10.08.2016 15:38 |  
          5 0

          GvK dal z pěti branek dvě, na jednu nahrál a jedu svým napadáním vybojoval a tobě se nezdá platný? Co bys ještě jako chtěl?

  3. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    VanDel     před 8 lety 10.08.2016 10:18 |  
    2 1

    No, doufam v to, že to je pravda. Já osobně zatim vůbec nevím, co si o něm myslet. Jednu chvíli se mi líbí jeho rychlost a napadání, ale za chvíli zase nevěřícně kroutim hlavou nad tim, jak se snaží přejít přes soupeře tím způsobem, že chce i s míčem projít skrz něj.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      houston (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 22:54 |  
      3 0

      Ten kluk hlavně potřebuje přihrávky za obranu, ať už uličkou nebo vzduchem. Rychlost je jeho hlavní předností a je i dobré, že může do míče kopat pravou i levou. Hlavně ho nehonit někam k vlastnímu vápnu, od něj může dávat góly těžko. Jeho práce je přeci jiná !

  4. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    bongor     před 8 lety 10.08.2016 10:27 |  
    9 0

    Já se připojuji a rovněž s Ondrovým článkem zcela souhlasím.Mrzí mě,že hráč o kterého jsme všichni hodně stáli zatím od nás nemá příliš přátelské přijetí.Co jsme od něj čekali?Že bude dávat góly-to dělá,že bude ztrapňovat soupeřovu obranu?To bylo moc přehnané očekávání,zřejmě to není jeho styl hry.Mám obavu,abychom z něho neudělali zase nového Huba,protože nějaký otloukánek,ten se vždycky hodí.Že stál moc peněz?30-40 Mega,to dnes v evropském fotbalu žádné peníze.Kdyby byl takový zázrak,tak by šel za desetkrát víc někam na západ,to je třeba si uvědomit.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      Pedro08     před 8 lety 10.08.2016 10:32 |  
      0 1

      Možná to nejsou žádné peníze, ale je mi záhadou, proč se za ty peníze nedaří prodat téměř nikoho směrem ven z české ligy. Takže to zase tak nízké peníze nebudou. Koukněte se na přestupy horších klubů ve všech ligách kromě Anglie a zjistíte, že jsou to sakra velké peníze.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 12:42 |  
        4 0

        Velké peníze to opravdu v evropském měřítku nejsou. Z pohledu západních klubů jde o drobné. A to, že hráče z české ligy nikdo nechce není otázkou ceny, ale absence kvality. Při pohledu kamkoliv na západ od nás je jasné, že nám těžce ujíždí vlak. Což je podle mě dáno tím, že čeští hráči jsou neambiciózní líní lemplové. Perfektní fyzička je snad to jediné, v čem bychom mohli konkurovat západu, ale místo toho hráč, který větrá ligu (Kadeřábek) nestíhá v Německu a diví se náročnosti tréninků. Upřímně, z pohledu západních týmů nevidím v české lize prakticky žádné hráče, kteří by pro ně mohli být zajímaví. I to, že jedna z největších "hvězd" ligy a stabilní reprezentant Krejčí přestoupil do podprůměrné Bologni o lecčems svědčí...

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      dubas     před 8 lety 10.08.2016 11:15 |  
      12 0

      bongor všichni ho chtěli, protože dal 17 gólů za sezonu, ale nikdo neviděl GvK hrát, kdyby ho viděli hrát, tak by věděli, že u nás hraje to stejné co v Trenčíně, jenomže duch staré dřevěnky a Zeď nářků si vysnili něco jiného a tak ho nechtějí, že má zásluhy na 4 gólech z 5 co jsme dali po jeho příchodu, fotbal se přece hraje na krásu a ne na góly. 8x se rozbije o obránce po 9té dá gól, přesně jak proti Zlínu, to byl, je a bude GvK, čím dřív to někteří pochopí tím větší je naděje, že jim nepraskne pelta.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Pedro08     před 8 lety 10.08.2016 12:32 |  
        1 0

        Máte pravdu. Pustil jsem si ho a šokovalo mne, jací hráči hrají slovenskou ligu. Vana jako prase, Gino si to kolem něj logicky hodí. Česká ligy je něco jiného.

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dubas     před 8 lety 10.08.2016 14:31 |  
          4 0

          Na Slovensku jsou všichni obézní na invalidním vozíku s hranatýma koly. Ano česká liga je něco jiného, to už říkal Mihalík, ale přesto se v prvním utkání GvK prosadil. Nemohu se zbavit dojmu, že některým slávistům by vyhovovalo kdyby se neprosadil, aby měli proč ronit slzy.

          • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

            Jachym     před 8 lety 10.08.2016 15:16 |  
            3 0

            Spíše než ronit slzy vypustit jedovatou a škodolibou slinu... :-)

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        vršek     před 8 lety 12.08.2016 13:55 |  
        0 0

        Nechápu co znamená "duch staré dřevěnky a zeď nářků"!!!! Tu dřevěnku plnilo cca 55 let plno skalních slávistů, kteří milovali Slavii jistě tak jako Vy. A chodili na tu dřevěnku pravidelně, s láskou i se starostí o svou Slavii! Vy si opravdu myslíte si, že to byla jen partička zapšklých nespokojenců? A už vůbec to nedává smysl ve vztahu obdivu či nelibosti k jednomu hráči. Já znám několik fandů z dřevěnky, kteří jsou "věčnými optimisty"!

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dubas     před 8 lety 12.08.2016 16:15 |  
          0 0

          No já si zase pamatuji jak Radek Bejbl který byl ve své době jeden z nejlepších DZ v Evropě, tam dostával pravidelně hroznou čočku a takových hráčů bylo mraky, co kdyby si nohu zlomili, tak to bylo špatně a Zeď nářků? Tobě nevadí, jak si někteří lidé neustále stěžují a naříkají, ať se děje co se děje. Vzpomeň si jaký kydy se tu psávaly o Hubáčkovi, půlka lidí co na něho dnes vzpomínají se slzou v oku, na něm nenechala nit suchou když tu hrával. Když byl Mikula v Jihlavě na hostování, tak tu mnozí nadávali, že nemáme beka a Mikulu pustíme na hostování, teď ti stejní, nadávají jaký je to dřevák. GvK dojde do nového mužstva a ve čtyřech zápasech dá dva góly a na jeden přihraje a některým lidem je to stejně málo.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      vršek     před 8 lety 12.08.2016 14:09 |  
      0 0

      Jeho produktivita je zatím jednoznačná a měla by mu zaručovat místo v sestavě! Já jsem ve druhém poločase se Zlínem zaregistroval tři těsně po sobě jdoucí situace(cca10minut) - nejprve byl zdvojen, dal si balon do běhu a byl odstaven tělem, podruhé byl odstaven tělem jedním obráncem(myslím, že se dalo i pískat) avšak v následné situaci už toho obránce oběhl(vně hřiště) a pokračoval v útoky. Tím bych chtěl říct, že doufám, že se bude zlepšovat i po stránce dalších individuálních dovedností, které zatím neprokázal.

  5. GVK

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 11:34 |  
    8 0

    Podívejte, mně je ten hráč sympatický. Podobných typů na naších trávnících moc neběhá /pokud vůbec někdo/, i když střídá skvělé momenty s těm tragickými, tak zatím má úspěšnost dobrou a doufám (věřím?), že půjde ještě nahoru.

  6. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    Joba     před 8 lety 10.08.2016 11:38 |  
    2 4

    Ano skutečně má obrovský potenciál, rychlost a tah na branku, ale z pozice křídla těžko svůj potenciál zúročí. Když 1 na 1 mu asi moc vlastní není, úspěšnost centrů 30 %... Věřím, že brzy přijde třeba trenér Kozel, začne ho stavět na hrot a věřím tomu, že Gino bude mezi top3 střelci ligy!! Ale Uhrin je neštěstí, bohužel :(

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      dubas     před 8 lety 10.08.2016 12:18 |  
      7 0

      Je zvláštní, že bez ohledu na to, že ho DU ničí tím, že ho staví na křídlo i když hrál v Trenčíně hrál na křídle, že má stejný brankový průměr jako v Trenčíně:-)

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Malvin     před 8 lety 10.08.2016 19:21 |  
        2 1

        Ano, ale ten průměr v Trenčíně nahnal , když hrál na hrotu.
        Tam bych ho sice nestavěl, ale do zálohy taky ne. Je to křídelní ÚTOČNÍK , NE záložník.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Joba     před 8 lety 11.08.2016 13:51 |  
        0 0

        Nemyslím to nijak špatně, ale popravdě mě moc nezajímá, co hrál v Trenčíně, co co hraje a bude hrát u nás. Z toho (mála), co zatím předvedl si zkrátka myslím, že větší uplatnění by měl v útoku. Pokud jde o procentuální podíl na gólech, to je sice fajn, ale je potřeba vidět i druhou stránku, a to, kolik toho zazdil - řekněme nevynucené chyby - v hooodně slibných situacích. Navíc, je-li to posila za 30 mega, je podle na místě mít určité nároky. Až přijde zadarmo kluk z juniorky, asi budu trochu shovívavější :) Jinak respektuji, ale nechápu tu zahleděnost v Uhrinovi... Máme nejlepší podmínky za posledních 20 let, nej kádr cca od roku 2008 a hned po Pastorovi a možná Strakovi (ale to byla Řebíčkovina), nejhoršího kouče :(

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      Sedrousek     před 8 lety 10.08.2016 12:30 |  
      0 1

      To by ale musel posadit Skodovku.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        vršek     před 8 lety 10.08.2016 22:17 |  
        2 0

        Nedá se hrát na dva útočníky? Mám dojem, že jsem to někde viděl.....

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          Sedrousek     před 8 lety 11.08.2016 10:29 |  
          0 1

          To jo ale ne za Uhrina. Protoze hriste je jen +-110x68m a oni by se pletli jeden druhemu. A mozna by si i ublizili. Slapnes nekomu na nohu pri odkopu. Nebo kopnes nekoho do hlavy pri zpracovani a nebo by si taky mohli vyrazit dech balonem pri prihravce na 6 metru. Vys ty vubec co se takovejch veci muze stat? To preci nechces riskovat. Nebo snad jo. Uhrin je za ne zodpovednej.

  7. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 12:14 |  
    1 1

    Ten clanek by se lidne dal napsat i opacne :)
    Ja si moc preju aby byl skvelej a hodnotit ho budu az po podzimu ale zatim ty vykony nejsou vazne nic moc. Pokud bude dal davat goly tak dobry ale pokud bude hrat dal takhle a goly davat prestane tak se z nej proste stane mozna nejhorsi hrac na hristi..

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      dropt     před 8 lety 10.08.2016 17:37 |  
      5 2

      Tento příspěvek a mnoho dalších podobných zapomínají na "opportunity costs". Ano, van Kessel dal 2 góly ve 4 zápasech + se podílel na dalších 2. To je samo o sobě solidní statistika. Nicméně ještě bychom do toho měli promítnout odchylku (vstřelených i obdržených branek) v případě, že by místo van Kessela nastupoval někdo jiný, čímž by se hra mohla diametrálně změnit.

      Osobně si myslím, že jeho přínos tak značný není, neboť právě opportunity costs hovoří proti němu. Tým bez něj mohl klidně vstřelit více branek a se Zlínem třeba ani neinkasovat, jelikož obě gólové akce šli po jeho straně.

      Na závěr chci říct, že mu fandím a vidím v něm velký gólový potenciál, který se Zlínem také ukázal. On potřebuje buď přihrávku rovnou do zakončení (góly s Tallinnem i Zlínem) nebo být v situaci 1 na 1 blíže bráně, aby mohl po případné kličce, resp. obhození (nic jiného neumí) ihned zakončovat (šance se Zlínem, kdy prošel středem a minul šibenici). To ho předurčuje spíše na hrot (v Trenčínu za posledních 5 zápasů loňské sezóny vstřelil z hrotového útočníka v rozestavení 4-4-2 9 gólů) či křídelního útočníka v rozestavení 4-3-3, který se bude převážně pohybovat více ve středu a nebude odstavený až na lajně. Na krajním záložníkovi dle mého svůj potenciál nenaplní.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 18:14 |  
        0 0

        Absolutne s tebou souhlasim myslim si totez..
        Zatim jsem k nemu spis kriticky (viz muj prispevek v clanku Slavia Zlin) ale doufam v nejlepsi :)

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 18:38 |  
        1 0

        koho místo něj,aby tedy měl podobné statistiky.

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dropt     před 8 lety 10.08.2016 18:53 |  
          2 1

          Dopředu Mingazov, dozadu Zmrhal (Mihalíka počítám na hřišti). Teď už lze uvažovat i o Šventovi. Každopádně náš kámen úrazu je především ve středu a v pomalé rozehrávce obránců. Funkční střed by měl velký přínos sám o sobě.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        sasky     před 8 lety 11.08.2016 11:07 |  
        1 0

        Ono ty opportunity costs (pro ty, co nutně potřebují český termín tak asi coby - kdyby) se velmi těžko vyhodnocují. Teoreticky za něj mohl hrát Mihalík nebo Mingazov. Jenže v případě, že by hra vypadala podobně laxně jako ve skutečnosti vypadala, tak by byla jediná šance, že by přes obránce prošli třeba sami. Protože problém naší hry je zejména to, že hráči bez míče jsou ve valné většině případů bez pohybu. Tzn. rychlá kombinace po zemi není možná. Takže to, jestli tam v daný moment byl GvK nebo někdo jiný nebylo v daný moment dle mého názoru směrodatné. Stejně by hrál proti přesile obránců. Btw, první branka šla po levé straně, kde hrál Mihalík, ne? Oni si párkrát za zápas tedy strany vymění, takže si teď nevybavuji, kdo byl zrovna na levém straně zálohy v onen osudný moment. Druhá branka byla podle mě chyba zejména stoperů ve spolupráci s DZ. Stopeři příliš ustupovali dozadu (ačkoliv jich bylo dostatek) a DZ chyběl přesně ve středu pole, kde by danou mezeru mezi stopery měl utěsnit. A dlužno dodat, že Holík to teda trefil fantasticky.

        • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

          dropt     před 8 lety 11.08.2016 16:14 |  
          0 0

          Ano, náklady ušlé příležitosti (česky) lze vyčíslit těžce, a právě proto je důležité brát je v potaz. Souhlasím, že obsazení krajní zálohy v současné době není náš největší problém. V současné hře, kterou předvádíme se tam ztrácí téměř všichni možní adepti.

          Ne, Mihalík hrál napravo. Doleva se dostal pouze po jednou nebo dvakrát po standartkách a to nebylo v gólových situacích. V obou případech se na gólech nejvíce podepsala trojice Bořil, Souček, Deli, kteří mohli včas situaci dohrát a přerušit či lépe zastupovat sebe nebo spoluhráče. V obou případech však prošel po lajně myslím Vukadinovič, tedy krajní záložník.

  8. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    dauby     před 8 lety 10.08.2016 20:25 |  
    3 0

    Dobry clanek, naprosto souhlasim. Podstatna je efektivita a statistika nelze. A tu ma zatim Gino slusnou. A to, ze dela spoustu chyb? Ano, ale snazi se a nehraje alibisticky jako treba Soucek, mistr prihravek smerem dozadu. A navic, drzy utocnik to musi zkouset. Ginovi to 5x nevyjde, ale po seste ano a da gol. A o tom to je!

  9. Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

    golfer     před 8 lety 11.08.2016 01:00 |  
    7 0

    Doufám, že se GvK nenaučí brzy česky. Protože číst některé ubohé výtvory na tomto foru by pro něj mohlo znamenat takové trauma, že by nemusel dát třeba rozhodující gol v dalším kole EL. Jaké snůšky hnusu se na jeho hlavu již snesly jen kvůli tomu, kolik stál? To jste to dávali vy jelita ze svého ? NE. Nedali jste ani korunu. A když vyhodnotíte přínos pro naši Slávku - velmi značný. Slávinku už přez 45 let miluji, ale z některých z vás mě chytá agrese. Ještě i po tolika letech mě naplňuje radostí, když dáme gól a ten kluk GvK jich za tu kratičkou dobu dal už několik. Mám tě rád GvK a kdo ne, ať mu třeba praskne pelta, pitomci.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      bongor     před 8 lety 11.08.2016 07:41 |  
      1 0

      Nedivím se golferovi,že je vytočenej.Při všech těch diskusích nám ještě uniká jedna věc.Ona Slavia totiž měla v souboji o Gina konkurenta.Mocně po něm toužila bída,po tom co jim za Trenčín dal dva góly/zdroj Hattrick/.
      Jenže taškářovi se nechtělo zase platit a platit,když už do toho tyjátru nacpal tolik svých peněz.Tak máme díky JT Gina my.Věřím,že si ho brzy začneme vážit.

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 11.08.2016 12:06 |  
      1 1

      no řekl bych, že každý kdo na Slavii chodí, malinkatý ždibeček na Van Kessela přispěl. Stejně tak každý má právo na svůj názor a logicky jsou kladeny vyšší požadavky na hráče, kteří stáli víc peněz...takhle je to všude a ve všech profesích. Pokud půjdu do 4* restaurace budu očekávat vyšší standart, než který bych dostal v nějakém nádražním pajzlu. Nevím, ale tato cesta drahých (mluví se o Claessonovi za podobné peníze...středního záložníka vůbec nepotřebujeme!) cizinců a mnoha posil se mi příliš nelíbí, bojím se aby to neskončilo jako za Jarolíma po titulu, kdy nám nadějní odchovanci odešli ke konkurenci a drahé posily hráli tužku. Nerad bych se znovu dočkal v blízké budoucnosti toho, že nás Číňani opustí, opět nebude na výplaty a klubu bude hrozit zánik či propad do divize. Bohužel někdy mi připadá, že hráči, kteří byli drazí jsou mnohdy hájení mnohem víc než naši odchovanci, kteří však nepředvádějí horší výkony. Doufám, že nám své kvality ještě GvK ukáže, je to sympaťák, věřím, že je to hodný a pokorný kluk, ale bohužel obávám se, že to není fotbalista...spíš sprinter co umí akorát dobře vystřelit. Ale tak třeba ještě ukáže, jak moc jsem se spletl a já se pak velmi rád omluvím.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Jachym     před 8 lety 11.08.2016 12:20 |  
        1 0

        Trochu jsi mě předešel, v řadě věcí i souhlasím. Nicméně pokud je v týmu jeden "sprinter, co umí akorát dobře vystřelit", není to vůbec málo. Góly jsou přece rozdílovým faktorem a rychlost k jejich dosažení náramně pomáhá. Takže Gino své místo v týmu má stejně jako Hušbauer, který zase naopak žádný sprinter určitě není, ale vystřelit také umí solidně a navíc je na tom co se týče techniky a fotbalové šikovnosti (skoro) nejlépe ze slávistů.

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        Robinator     před 8 lety 11.08.2016 13:15 |  
        1 0

        ses si jisty, ze stredniho zaloznika nepotrebujeme? podle me ho potrebujeme jako sul a proto o neho taky usilujeme..chceme privest zaloznika, ktery bude produktivní..coz chapu po tom co predvadime.. i kdyz je skoda, ze nedostava sanci Barak, kterým by jim mozna mohl byt..Bohuzel sanci nedostal..

        Jinak ke GVK.. verim, ze platný bude..vlastne uz platny je..

      • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

        golfer     před 8 lety 11.08.2016 23:07 |  
        1 0

        Líbí se mi tvůj komentář. To že chodíme na Slávku, opravdu přispíváme na rozpočet. Ale ta částka je tak zanedbatelná, že nestojí za řeč - fakt, vím o čem mluvím. I kdyby bylo pokaždé vyprodáno, tak to na takovéto hráče nestačí. Ale to není tak důležité, pokud máme takové majitele, jako právě máme. A co se týká GvK, je snad 4x horší než pan Krejčí ? Krucinál NENÍ. Ale cena 4x nižší je. Jsou snad italští kapitalisti tupí, že dali takovou cenu ? předpokládám že po těch letech ne! Tak krucinál, byl ten GvK drahý nebo levný, když svými goly dokázal nám slávistům tak pomoci ? Retardi hanící svými rozbory jeho ofenzivní hru ať se jdou spláchnout třeba do ..... A nejsou náhodou jeho kritici tak trošku .........

    • Re: Gino van Kessel má v sobě velký potenciál

      Jachym     před 8 lety 11.08.2016 12:10 |  
      0 0

      Toto je podle mě zase skoro druhý extrém. Sám Gino ví a po prvním, i když z hlediska produktivity veleúspěšném, zápase proti Tallinu řekl, že je toho schopen předvést daleko více. Já si to myslím také. Potenciál má. V každém zápase, ve kterém hrál, se dostal do dobré příležitosti ke skórování. Očekávání jsou oprávněně veliká, protože mu předcházela velmi dobrá pověst a stál na naše poměry dost peněz (omlouvám se, že si o tom dovoluji mluvit, když jsem ho nekoupil:-). A na cizince jsou všude na světě větší nároky, aby ukázal, že je lepší než domácí hráč. Já Ginovi fandím stejně jako každému jinému slávistovi a věřím, že s výkonem celého týmu poroste dále i jeho výkon.