Evropská liga

Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

Trochu nezvykle již po pouhém týdnu se znovu otevřou brány Edenu ku příležitosti domácího zápasu Slavie. Červenobílé čeká v rámci dalšího evropského souboje zápas s portugalským Rio Ave a stejně jako minule jejich umění budou hodnotit v přímém přenose experti České televize.

Nebyl to moc povedený zápas, co si budeme povídat. Řeč je pochopitelně o odvetě s Levadií Tallin. Slavia proti slabému soupeři předvedla nervózní výkon (logicky) a ačkoliv si mnozí v Edenu ke konci vzpomněli na Tiraspol či Šachťar, tak nakonec vše dobře dopadlo a já dostal příležitost psát tyto řádky. Těžko odhadovat sílu Rio Ave, zítřejšího soupeře, leč je nasnadě, že pokud nemá být odveta spíše jen formalitou a derniérou, měli by slávisté hrát o něco lépe. Pozitivní by pro ně mohl být fakt, že pod trenérem Uhrinem, tedy v loňské sezóně, ani jednou neprohráli v Edenu s papírově silným soupeřem - prohrálo se jen se Sigmou.

A když už jsme nakousli domácí zápasy Slavie, pojďme rychle k těm venkovním Ria Ave. Hned na úvod je však třeba připomenout známou nevyrovnanost portugalské ligy, kdy je obrovský rozdíl mezi týmy ze spodku tabulky (portugalská liga má 18 týmů) a ze špičky. Proto nám vyrovnaná bilance venkovních zápasů 5-7-5 šestého týmu loňské portugalské soutěže zas tolik neřekne. Při bližším zkoumání však zjistíme, že dvě ze sedmi remíz přišly proti týmům, které skončily před Riem (Sporting, Porto), k tomu výhra 3:0 na hřišti páté Ferreiry a k tomu dva výpadky s Benficou a Bragou v podobě 1:3, resp. 1:5. Není poté bez zajímavosti, že venku padalo v zápasech Ria Ave souhrnně více branek (skóre 24:26) nežli v zápasech domácích (20:18).

Bližší charakteristiku kádru včetně odchodů a příchodů naleznete v čtenářském článku od uživatele JS, kterou by bylo zbytečné zde papouškovat a obírat vás tak o váš čas. Zajímavostí, která v tomto článku nebyla zmíněna, by mohlo být odehrání pouhých 4 přípravných letních utkání (portugalská liga totiž začína o dost později jak ta naše - až zhruba v půlce srpna). V nich Rio Ave ani jednou neprohrálo, avšak šlo vesměs o slabší soupeře (až na úvodní zápas proti Portu, který dopadl remízou). Jako protivník pro generálku posloužil španělský Gijón. V gólově chudém utkání Rio Ave zvítězilo 1:0, ačkoliv během zápasu dokonce změnilo rozestavení.

Slavia by měla mít na své straně rozehranost a fanoušky. Výhodou pro ní budiž také fakt, že se utká s týmem, jenž těch pohárových zkušeností má, stejně jako nástupci Bicana s Pláničkou, velmi poskrovnu. Portugalský tým má však nového trenéra, přičemž zatím není vůbec patrné, jakým stylem se plánuje jeho nový lodivod prezentovat. Věřme, že uvidíme krásný zápas s dobrým koncem. K případnému happy endu však nepomůže stále zraněný Švento, jinak by měli být všichni ostatní v pořádku.

Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Deli, Bílek, Bořil - Souček - Van Kessel, Ščuk, Hušbauer, Mihalík - Škoda

 

 

3. předkolo - Čtvrtek 28. 07. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Rio Ave F.C.
Rio Ave F.C.

Komentáře (161)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    mpik     před 8 lety 27.07.2016 20:28 |  
    9 0

    Sestava bez Levana? To by byla hrubá chyba!

  2. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Plos     před 8 lety 27.07.2016 20:29 |  
    6 0

    Ahoj, s Tipem na sestavu jsi se myslím trefil naprosto přesně. Bohužel se také obávám, že Kenia bude sedět a začně Ščuk. Osobně bych Ščuka prohodil s matným Součkem a Keniu po minulém výborném zápase rozhodně nechal na hřišti, nicméně Uhrin bude asi uvažovat víc defenzivně. Což bude asi kámen úrazu...a navíc, v přátelácích byl obrovský rozdíl ve Ščukově výkonu na štítu a na středu...myslím, že klasické CM není úplně jeho post...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Fridleifsson     před 8 lety 27.07.2016 22:38 |  
      2 0

      Naprostej souhlas! Také bych viděl jako velkou škodu, kdyby Levan zůstal na lavičce a Ščuka bych nasadil místo Součka. Jenže Souček je Dušanův oblíbenec, je to odchovanec a navíc byl včera na tiskovce, takže se obávám, že má místo v základu jisté. :/

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:32 |  
        2 0

        Já bych naopak posadil Součka i Hušbauera a postavil Jasmina a Tondu

  3. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    mirecek1111     před 8 lety 27.07.2016 20:31 |  
    3 0

    Kenia mimo sestavu. Tak jsem si říkal, že Alanor přitvrdil muziku, a on ten článek nepsal :) Ale Ščuk na hřiště zřejmě patří, ideálně ale místo Pepy.
    Ještě se po uzdravení zapojí do sestavy Švento, Bořil půjde místo Mikuly a máme zřejmě ideální sestavu pro podzim :)

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 08:58 |  
      1 0

      Ideálně místo Součka*

  4. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 20:37 |  
    0 0

    Tohle je skutečně asi nejpravděpodobnější sestava, i když Keniu bych tam po tom minulém zápase taky rád viděl. Pokud ale nebude od začátku, tak tam určitě naskočí jako první střídající hráč. Věřím, že se prosadí i gólově, když před ním už zavěsí Škoda nebo Van Kessel. 2:0 by byl slušnej výsledek pro odvetu, ne?

  5. Sestava

    pinochet     před 8 lety 27.07.2016 20:44 |  
    5 0

    Myslím, že DU ponechá sestavu z minulého zápasu, pouze místo Zmrhala nastoupí Mihalík. Doufám, že chápe, že musíme vyhrát a pokud možno co nejvyšším rozdílem, přičemž soupeř je nesehraný a nerozehraný. Náš útok je bez Kenii poloviční. Jestli by měl nastoupit nevyzkoušený Ščuk, pak jedině místo Součka. Na dva defendy můžeme v klidu hrát proti silnějším soupeřům.

    • Re: Sestava

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 20:47 |  
      1 0

      Presne a Zmrhal na lavce pri jeho forme bude platnejsi jak na hristi.

    • Re: Sestava

      homerinho     před 8 lety 27.07.2016 22:51 |  
      1 0

      Neřekl bych, že Ščuk je nevyzkoušený. Proti Levadii nehrál ale v přípravě patřil k nejlepším. Levan mi sice bude chybět ale postavil bych to stejně.

  6. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 20:46 |  
    2 1

    Osobne doufam, ze si Souček par zapasu prosedi na lavce, protoze hraje spatne.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      xavi     před 8 lety 27.07.2016 21:01 |  
      3 0

      Já zase doufám,že už na hřišti neuvidím Mikulu a místo něj bude hrát Frydrych

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        donford     před 8 lety 27.07.2016 21:19 |  
        3 0

        Mně by se take líbil Frydrych napravo, Ščuk na defenzivě a Levan s Pepou uprostřed pod Škodou. Křídla jsou jasná. Chápu, že Švento je zatím otazník, když si ještě v ostrém zápase s ostatními ani neťukl. No, zítra uvidíme. Zase budeme asi "umírat", ale pak se snad radovat. Hlavně ať je plný dům.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          frostt     před 8 lety 27.07.2016 21:59 |  
          0 0

          DU na dnešní TK: "Mimo Dušana Šventa jsou všichni v pořádku"

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:34 |  
            1 0

            V tom případě je mi záhadou, proč je před Jablonským upřednostňován Mikula.

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              T(r)enky     před 8 lety 28.07.2016 10:12 |  
              0 0

              Řekl bych že je to proto, že bořil je lepší zleva a tudíž než ho odtamtud vystrnadí Dušan, bude Honza převážně vlevo

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                Travinho     před 8 lety 28.07.2016 12:39 |  
                1 0

                Nepřijde mi, že by Bořil byl zleva nějak výrazně lepší než napravo.

  7. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Fulham     před 8 lety 27.07.2016 21:11 |  
    1 0

    Kvalifikace CHL - Astra vs Kodaň zatím 1-1 Damien odehrál 60minut a nahrál na gól...

  8. Vstup na stadion

    PetCC     před 8 lety 27.07.2016 21:26 |  
    0 0

    Ke vstupu na stadion, proč je tak málo turniketů u vstupu 2?
    Samozřejmě, dlouhá léta nás to netrápilo, ale jak je víc než 10 tisíc, tak už jsou tam zbytečný fronty. Málokdo, kdo přijde z tramvaje bude obcházet stadion ke vchodu 4 aby se pak vracel nepříliš širokým koridorem pod hlavní tribunou.

    • Re: Vstup na stadion

      frostt     před 8 lety 27.07.2016 22:04 |  
      0 0

      Myslim, ze kdysi to bylo vysvetlovano kvuli majiteli stadionu.
      Jinac od tramvaje bych mozna zkusil jeste vstup 1. Minule, kdyz jsem videl mega naval u 2, sel jsem k 1 a tam to slo rychle, jinac bych zacatek nemel sanci stihnout. I kdyz ono taky, co jsem si vsiml, jak se kde "dukladne" kontroluje :-)

  9. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 21:38 |  
    4 0

    Pavlenka - Mikula, Deli, Bílek, Bořil - Ščuk, Hušbauer - Van Kessel, Kenia, Mihálik - Škoda

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      japhy     před 8 lety 28.07.2016 08:56 |  
      1 0

      Mihalík, Mlho, Mihalík...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      marp (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:53 |  
      0 0

      Mihalík, ne Mihálik. Prosím douč se jména hráčů.

  10. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 22:12 |  
    1 0

    Sleduji Trenčín a běloruský rozhodčí je řeže jak podsvinčata. Obracení zákroků, provokuje hráče Trenčína zjevnými neodpískanými fauly v jejich neprospěch, zkrátka to vypadá, že úkol rozhodčího zněl jasně...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 22:20 |  
      0 0

      Na obě strany tragickej výkon.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      mpik     před 8 lety 28.07.2016 08:54 |  
      1 0

      Také jsem utkání sledoval a souhlasím, že výkon sudího byl tragický, zejména vůči Trenčínu. Prohra o gól je velmi smolná, myslím, že Trenčín hrál lépe. Bohužel jejich velkou slabinou byla obrana, která dělala strašné kiksy. Myslím, že by se měli porvat o Martina Latku, protože ofenzivu mají výbornou...

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:35 |  
        0 0

        Hlavně Kalu je trochu někde jinde. Jinak Bero do Trabzonsporu za víc jak 3 Miliony Euro.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:00 |  
          0 0

          To má teda Bero odvahu (a jeho agent taky) - jít do Turecka v současné situaci :/ Takhle mladej hráč, kterej nejspíš má i na to, aby se prosadil a dál rozvíjel někde na západě.. no každý svého štěstí strůjcem.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Travinho     před 8 lety 28.07.2016 12:35 |  
            0 0

            Lidé jsou různí... Já bych to na jeho místě také odmítl, ale klub ho do toho kvůli penězům asi tlačil.

  11. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 22:20 |  
    4 0

    Tak jestli zejtra nedá Keniu do základu, tak už opravdu nevím. Naprosto souhlasím s tím, že bude klíčové doma neinkasovat, ale musíme hrát taky dopředu. A nechat Keniu po minulém výkonu sedět by byla obrovská chyba. Střed pole bych si představoval Ščuk, Kenia a pak je asi jedno, jestli tam bude hrát Souček nebo Hušbauer, protože jeden jak druhej hraje vlastně defenzivního záložníka. Asi bych tam zejtra dal Hušbauera, protože Souček je poslední dobou špatnej a Hušbauer si ten svůj standart většinou uhraje.

  12. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    1rytir     před 8 lety 27.07.2016 22:22 |  
    2 0

    Pánové, hlavně se zítra nebát. Před týdnem to bylo o tom, že MUSÍME. Teď to už bude o tom, že MŮŽEME. Tím naznačuji, že už bychom neměli být tak nervózní a tím by se měla zvednout i naše hra. Nehledě na to, že nový tým je zase o týden víc pohromadě a má za sebou slušnou přípravu na zápas. Soupeř nebude asi snadný, ale jsme lepší! Jen to musíme na hřišti dokázat. Věřím, že to zvládneme! Zaplňme stadion a žeňme kluky za vítěstvím.

  13. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 22:53 |  
    0 0

    Vzpomeňme si na Liberec s Estorilem, Liberec je s klidem vykostil. Loni s o mnoho kvalitnější Bragou hráli vcelku vyrovnané zápasy, nebýt výjimečného Rafy Silvy, tak byl Liberec lepší. Pojďme za vítězstvím, Rio Ave není soupeř, který by Slavii sahal výše než po kolena.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 23:11 |  
      2 0

      No jeste jsme toho v evrope moc nevyhrali, abychom mohli tvrdit, kdo nam nesaha po kolena.

  14. sestava

    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 23:55 |  
    4 1

    Musím říct, že předpokládaná sestava mě dost znervóznila. Já si myslím, že naše nejsilnější možná jedenáctka má podobu:
    Pavlenka – Švento, Deli, Bílek, Bořil – Šćuk, Hušbauer (Souček) – Mihalík, Kenia, Van Kessel (Mingazov) – Škoda

    Ale je fakt, že trenér neustále sází na stejné koně (Souček, Zmrhal, Hušbauer), které ne a ne vyndat ze sestavy na úkor lepších. Asi se všichni shodneme, že Jasmin hrát musí, ale dle mého názoru na úkor Součka, který byl velice slabý s Talinnem, a ne na úkor Kenii, který nás táhnul.
    Stejně pokud nebude hrát Švento, raději už bych tam viděl Jablonského nebo Frydrycha, než Mikulu. Ale to se asi také nepovede.

    Takže reálně nastoupí sestava z u domácího utkání s Talinnem akorát místo Kenii bude zdravý Šćuk. Ale vůbec se mi to nelíbí. Imho Kenia a Mihalík mají mít jednoznačně místo v základu.

    • Re: sestava

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:04 |  
      0 0

      Ja porad verim, ze Kenia hrat bude. Pokud jde o Scuka, zalezi asi na tom, nakolik je pripraven, podle me někdo z trojice Scuk, Soucek a Husbauer bude sedet a tipnul bych si, ze Husbauer to nebude. Pokud nebude hrat Mihalik, tak to chápu, Zmrhal hraje lip do obrany a uz na pravy strane budem mit kridlo, který ma s navratem problémy.

  15. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 00:44 |  
    0 0

    Zacinat doma je nevyhoda,neocekavam zadnou utocnou smrst a diky tomu nebude stejna sestava,jako pred tydnem. Doma je v techto fazich EL a LM vyhodnejsi predevsim nedostat gol,jak se presvedcili Tallinsti :) Tipuju 2:0, ale i 0:0 by nebylo spatne do odvety. Je super,ze je cely tym pohromade,tedy krome Zeleza. U Levana je vyhoda,ze dokaze i jako stridajici hrac podstatne zmenit dosavadni prubeh zapasu,takze nemusi byt nutne nevyhoda,kdyz nebude hrat od zacatku.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      bongor     před 8 lety 28.07.2016 06:23 |  
      0 0

      Opatrnost je u našich mužstev dominantní,to už předved Vrba.Ale někdy je potřeba i zariskovat.Hlavně ať vyhrajeme a neuděláme ostudu jako rumun.Portugalce považuji za silné mužstvo,jenom těch Brazilců co u nich hraje a ti fotbal vždycky uměli.Sestavu nechám na DU.

  16. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Grobar     před 8 lety 28.07.2016 06:17 |  
    0 0

    Dotaz trochu mimo téma, snad mě nepřesunou. Když si zajistí vítěz ligy mistrů i evropské ligy přímý postup do LM ze svých soutěží, půjde rovnou do základních skupin evropské ligy i vítěz českého poháru?

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      HUSAR (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 07:59 |  
      0 0

      Myslím, ze se to týká jen LM. Pchopil jsem to z coen.wz.cz

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      marty9     před 8 lety 28.07.2016 08:03 |  
      0 0

      Ano, co si pamatuji tak by postupoval do zakladni skupiny LM vítěz ligy a do základni skupiny EL vítěz poháru. Rozhodně by to přidalo na prestiži Mol Cupu, týmy i fanoušci by to začali asi přece jen brát trošku vážněji.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Grobar     před 8 lety 28.07.2016 08:32 |  
        0 0

        Jsme nasazeni do 3. kola. Takže teoreticky nás dělí pět zápasu od postupu do příštího ročníku základní skupiny evropské ligy, navíc 2x to bude nejspíš soupeř z nižší soutěže. To je opravdu jednoduchá cesta oproti předkolům EL. Asi to bude znít divně, ale realita je taková, že v lize je nejvíc pravděpodobné třetí místo, MOL Cup je pro nás možná důležitější než liga.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          marty9     před 8 lety 28.07.2016 08:38 |  
          0 0

          no v první řadě se musí kvalifikovat ty týmy do LM ze svých lig. U LM to není problém, to vyhraje zase nějaká Barca/Real/Bayern atd., ty pravděpodobně skončí na příčkách zajišťující LM tak jako tak, horší je to u EL. Ty TOP týmy neberou většinou EL moc vážně :( uvidíme.
          Každopádně pokud by to klaplo, tak jak říkáš, je to neschůdnější cesta. Celkově se poslední roky ze strany Slavie pohár dost flákal, kort když to byla jediná cesta jak něco vyhrát a hrát poháry. Ale už před sezónou DU řekl, že bere pohár vážně a chce v něm hrát důstojnou roli, tak snad to tak bude. I kdyby neklapl ten přímej postup, pořád nám to ušetří v pohárech jedno předkolo..

  17. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 06:37 |  
    2 0

    Trenér Uhrin bude chtít hrát hodně opatrně, všechna předzápasová prohlášení se nesou v duchu "hlavně neinkasovat", čemuž bude odpovídat i sestava. Zároveň si ale myslím (resp. chci věřit), že Dušan si správně vyhodnotil Levanovu formu a přínos pro tým, a ten nebude v sestavě chybět.

    Vzhledem ke skutečnosti, že tato varianta byla již zkoušena i v přípravě, očekávám (netvrdím, že je to podle mě sestava ideální) následující sestavu:

    Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Souček, Ščuk - Van Kessel, Hušbauer, Kenia - Škoda

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      pinochet     před 8 lety 28.07.2016 07:56 |  
      0 0

      Bingo. Také si myslím, že bude-li se DU rozhodovat, koho postaví z dvojice Kania/Mihálik, tak bude hrát kreativnější Kenia, kterého DU po minulém zápase přímo pochválil a nemělo by logiku, kdyby ho v dalším nepostavil.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      marty9     před 8 lety 28.07.2016 09:40 |  
      0 0

      Obávám se, že Keniu nenasadí a na to křídlo dá zase Zmrhala :(

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 09:50 |  
        1 0

        Pokud ano, tak ze sebe udělá diletanta.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          marty9     před 8 lety 28.07.2016 09:52 |  
          1 0

          Taky bych tam radši viděl buď Keniu, nebo možná spíš Mihalíka. Každopádně i když je Zmrhal očividně mimo formu, tak je na něj DU nějakej zatíženej.

  18. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Fulham     před 8 lety 28.07.2016 06:41 |  
    0 0

    Klucí... Hrrrr na ně!!!!!

  19. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 08:22 |  
    0 0

    Přátelé zdravím vás z dovolenkových úředně španělských dálav,kde mi O2 Tv sdělila,že v této zemi nefunguje. Nevíte zda bude na slavia.cz přes youtube internetový video přenos večerního utkání jako byl u zápasů co nebyly v tv?

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      mabr     před 8 lety 28.07.2016 08:37 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že přenos vysílá ČT, tak je možné, že to poběží i online :)

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        bedva (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 09:11 |  
        1 0

        Jenže přenos na stránkách ČT bude v zahraničí pravděpodobně blokovaný (alespoň to tak bývá). Pokud tomu tak bude, tak asi zkusit nějaký stream (např. na ziveprenosy.cz) - kvalita nebývá valná, ale lepší než nic.:)

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          mabr     před 8 lety 28.07.2016 09:16 |  
          0 0

          Aha, tak to jsem nevěděl. Díky za info! :)

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          marp (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:55 |  
          1 0

          Najdi si anonymizer a ČT ti půjde i v zahraničí.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:53 |  
            0 0

            Nj ale to musi byt anonymizer takovy abych mel ceskou ip.. a to na androidu nedam. Resp. Tolik času tomu věnovat nechci.

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 16:47 |  
              0 0

              Ja pouzivam Avast Secure Line, kdy si nastavim jako pripojovaci bod Prague, CZ. Da se lehce stahnout z Google Play. Je tedy placeny, ale myslim, ze maji na zacatku par dni na vyzkouseni, tak na dnesni zapas by se to dalo pouzit...

  20. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    JirkaD     před 8 lety 28.07.2016 08:25 |  
    0 0

    Když se vrátím k očekávané návštěvě na dnešní zápas, tak včera Navar prozradil, že je prodáno přes 12 000 lístků, to je podle vás s nebo bez lístků pro sponzory, přátele, mládež a pod?

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Miky44     před 8 lety 28.07.2016 10:43 |  
      0 0

      včetně

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JirkaD     před 8 lety 28.07.2016 12:16 |  
        0 0

        Pak, jestli víš, prosím o vysvětlení systému prodeje lístků.
        Čistě teoreticky. Kapacita stadionu 20 800 - sektor hostů 800 - dva sektory na jihu 1200 - blokace permanentek - 1100 - neprodaná místa na ticketportále 1600 = 16 100. I kdybych některé sektory podcenil, tak na 12 000 je rozdíl 4 100 míst a to je dost. To jsou ještě nějaká místa blokovaná, která nejsou nikde k prodeji a postupně se uvolňují do prodeje? A to i na severu a východě?

        Díky

        Jirka

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:30 |  
          0 0

          Sektor hostů má víc, než 800.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            JirkaD     před 8 lety 28.07.2016 12:45 |  
            0 0

            I kdyby to byl dvojnásobek, tak je rozdíl 3 400 míst a to je pořád dost.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          Miky44     před 8 lety 28.07.2016 14:47 |  
          0 0

          Tak potom třeba rodinné sektory tam nejsou vůbec. Navíc teď už je to určitě víc než 12000, když už včera bylo víc než 13200 (jak psal Navar)

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Arutha     před 8 lety 28.07.2016 09:38 |  
      1 0

      Spíš 24,90... Domácí zápasy budu na stadionu

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:40 |  
      3 0

      Já za to Křetinskému nedám ani korunu.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 09:51 |  
      1 0

      Docela koukám, že už budou placené všechny zápasy.. na druhou stranu ty balíčky na utkání jednoho týmu jsou relativně rozumné. Ale stejně - pořád mi vyjde laciněji tipsport - už loni jsem se tam kvůli cz lize zaregistroval, občas sázel trochu víc, většinou ale jen tak, aby běžely přenosy a spokojenost za minimální náklady. (btw pro fullscreen přenosy na tipáči je řešení použít prohlížeč Maxthon)

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        PetCC     před 8 lety 28.07.2016 12:54 |  
        1 0

        Jo, Tipsport jsem taky používal. Vždycky jsem vsadil za 30 nějakou tutovku.

  21. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Robinator     před 8 lety 28.07.2016 09:19 |  
    5 0

    Jestli bude Levan na lavičce, tak budu přemýšlet o duševním zdraví trenéra

  22. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Petrslav     před 8 lety 28.07.2016 09:46 |  
    0 0

    Pokud máš možnost si do mobilu nebo tabletu stáhnout aplikaci ČT Sport, tak tam by ti přenos z ČT běžet mohl. Já takhle před rokem koukal v Irsku na ME 21. Přes webové stránky ČT to sledovat nešlo, ale v té aplikaci jo.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Petrslav     před 8 lety 28.07.2016 09:48 |  
      0 0

      No je vidět, že na nové SN přispívám poprvé, mělo to být pod komentář od Heretica, který se ptal, jestli půjde zápas sledovat ve Španělsku

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:05 |  
        0 0

        Diky za reakci. Web ci app ct sport je take moznost,ale tam jde take o prava. Treba u aktualniho programu maji sledovani pouze v Čr. Uvidím večer.

  23. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:32 |  
    5 0

    OT: 1. epojisteni.cz liga! hehehe, bravo čápe:-) btw. kde jsou ti Číňani které si vysnil?

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Robinator     před 8 lety 28.07.2016 10:36 |  
      3 0

      :D :D :D teď jsem vyprskl smíchy, když to čtu...To je totální komedie..šílený,strašný,bizarní :D

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        bedva (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:37 |  
        4 0

        Ještě že to není eMimino liga... To je fakt komedie. :D

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:47 |  
        0 0

        Jj, neskutečnej název.. zase Peltonenova skvělá práce! :) Ať žije 1. česká pojď do mě z boku liga.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:46 |  
      5 0

      Zrovna jsem to sem chtěl dát. To je takovej vtip po ránu, že se tu dusím smíchy. „V pátém kole první epojisteni.cz ligy zvítězila Slavia nad Baumitem ChanceTip Jabloncem 3:0 “.... :D

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        smely (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:52 |  
        3 0

        no ty si delas srandu, ale treba v Kolumbijsky lize maj podle sponzoru pojmenovany i standardni situace, cili to muze jeste bejt : vedeni zajistil hlavou z Kovani Vondracek rohu Soucek a v zaveru potvrdil vitezstvi z eKominici.cz primeho kopu Kenia... :-)

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          bedva (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:59 |  
          7 0

          To my tu máme zatím jen penaltu Romana Berbra.:)

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      smely (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:49 |  
      1 0

      to zni spis jak nakej sponzor pro cyklistickej etapak : epo - jisteni... v ramci aktualniho boje pro legalizaci dopingu...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      marty9     před 8 lety 28.07.2016 10:53 |  
      2 0

      Jako tohle už je opravdu zrůdnost, my jsme fakt rarita v tý evropě. Je s podivem, že Pelta dokázal dosáhnout ještě většího dna :)

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 10:59 |  
        0 0

        Všichni mu dali vale, tak vzal to poslední co zbylo, zoufalec vepřovej....

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          smely (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:07 |  
          2 0

          ja myslim, ze treba Limba to zrovna dost voceni....

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:12 |  
            2 0

            Ten zásadně bourá nažranej, takže pojišťovna by mu beztak ukázala prostředník.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:19 |  
        0 0

        Šaráda pokračuje

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          japhy     před 8 lety 28.07.2016 11:23 |  
          1 0

          Takže si ještě počkám, než to někdo domluví s Billou. To bude teprve něco :)

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            smely (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:50 |  
            1 0

            jako ze Bila liga ?...to by bylo politicky-korektne dost na hrane, krom toho na to ma copyright Zito :-)

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:00 |  
              0 0

              To uz je fakt lepsi AVAST(rvali pirati o pomoc na lodich) liga, jenze AVAST by tam nesel rozhodne ne za Pelty. Ale Atletico Madrid by nas chtelo:)

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:08 |  
                1 0

                Avast bych bral jako sponzora do Slavie, E.Kučera je prý velký Slávista, jenže taková společnost se rozhodně nebude chtít být spjata se soutěží jako je kapr liga...

                • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                  Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:46 |  
                  0 0

                  ano je to tak

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:55 |  
      1 0

      Pelta : Jak říká můj syn, když to má na začátku e, tak je to internet a to je dobré. To je komik panove..

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Unionjack     před 8 lety 28.07.2016 12:52 |  
        0 0

        to mě rozsekalo, když jsem to četl

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:51 |  
      2 0

      Viděl jsem hada chcát, viděl jsem koně blejt, viděl jsem převrácenej komediantskej vůz... ale nic jako "epojisteni.cz liga" jsem ještě v životě neviděl :D

  24. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    JardaSka (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:24 |  
    6 0

    Jen taková odbočka od dnešního zápasu.Jelikož si vedu výsledky mládeže,tak jsem jako vždy před sezonou zjišťoval,kdo nás bude v jaké kategorii trénovat.A koukám že je tam dost změn.Krom Antona Mišovce u U19 se Michal Petrouš posunul k U18.Nově je u nás ve Slavii Petr Mikolanda,který vede U17.V U16 je trenér Milan Titěra,U15 má Petr Karoch,U13 Ondra Jura,U12 Martin Hladík,U11 Michal Novák ,U10 Jirka Janeček U9 David Pilař,U8 Jan Kočí,U7 Aleš Presl a U6 Pavel Bucha.Kluci hodně štěstí a úspěchů v nové sezoně.Jen mě trochu překvapilo,že skončil Míra Jíra.U mě to byl velký odborník na mládež a velký Slavista.Třeba se dozvíme více o jeho odchodu.A samozřejmě ,bylo těch změn víc.Tak alespoň toliko,pro kluky co skončili.Děkuji Vám všem za Vaši práci pro Slavii!SKS Navždy Jaromír

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Robinator     před 8 lety 28.07.2016 11:41 |  
      0 0

      koukám, že Karoch se tam drží jako žába na prameni..a kdo vede u-14? furt Vyhnal??

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JardaSka (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:48 |  
        1 0

        Sorry to mi nějak vypadlo.U14 má Honza Bauer.Konec:Pavel Vyhnal,Adam Petrouš,Přemysl Jakl,Míra Jíra,Petr Silovský (ten už v průběhu loňské sezony).Na ofiko stránkách jsou stále trenéři ze sezony 2015/16,krom U19

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          Robinator     před 8 lety 28.07.2016 11:59 |  
          1 0

          To, že končí Jakl..to je chyba..jeden z nejlepších trenérů v republice

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          Robinator     před 8 lety 28.07.2016 12:00 |  
          0 0

          jinak solidní průvan..ale přesně tohle to chtělo..odstřihnout lidi, který stáli za tou bídou co tu byla x let

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            JardaSka (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:31 |  
            1 0

            No nevím jestli je dobrý tah nenechat si trenéra ,který měl s mládeží u nás největší úspěchy i zkušenosti.Mluvím o M.J. Jinak Jakl k nám přišel ze Sralty a opravdu kvalitní trenér.Vyhnal(byl) a Karoch jsou u nás taky dlouho.Určitě od doby co ty výsledky dělám.Já neměl problém se žádným trenérem,o co jsem poprosil,to jsem povětšinou dostal.Tedy co se výsledků týče :-)Jen by asi chtělo aby se o tom vydalo nějaké prohlášení.Jako kdo a jak skončil atd.,....SKS Navždy!!!

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              sasky     před 8 lety 28.07.2016 12:42 |  
              1 0

              Jenže tohle je přesně ono. Jíra s Karochem byli šéftrenéři žáků a dorostů a oni jsou přímo zodpovědní za to, co popisoval Plíšek v analýze mládeže po svém nástupu. A jestliže trvali na tom (resp. Jíra trval, Karoch zůstává), že bylo vše v pořádku, tak prostě museli odejít. Co si budem povídat, ne vždycky si prostě sedneme s každým třeba i lidsky.

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                JardaSka (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:51 |  
                0 0

                Nevím přesně co popisoval,všechno jsem nečetl.Loni byl průser hlavně s loňskou U19kou a U16kou,tu trénoval nějaký Szekeréš.Na All Stars Cup ji převzal Míra Jíra a s podceňovaným kádrem (v lize tuším 7.místo) ,turnaj ovládl.A to se nechci nikoho zastávat.Já spíš myslím,že je to v tom jak kdo dokáže hráče motivovat.

                • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                  Robinator     před 8 lety 28.07.2016 12:58 |  
                  0 0

                  a taky o tom jaký rodič pořádně zaplatil trenéra...

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              Robinator     před 8 lety 28.07.2016 12:46 |  
              0 0

              Jakl trénoval ve spartě bráchu několik let..a udělal tam kus práce...jeden z nejlepších trenérů, co jsem mohl poznat. pak přišel do slavie a vyhodí ho..tohle teda nemá žádný logický důvod

              A proč zůstává Karoch, který je spoluzodpovědný za tu bídu, to teda nechápu taky

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Travinho     před 8 lety 28.07.2016 12:32 |  
      0 0

      Já jsem hlavně rád, že se z Dukly vrátil pan Titěra, to je špičkový odborník.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JardaSka (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:44 |  
        0 0

        Jo ,jo Milan už u nás byl loni u ročníku 2007 po odchodu Petra Silovského na Braník.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          Travinho     před 8 lety 28.07.2016 12:59 |  
          1 0

          Já vím, ale ne celou sezonu? Myslím si, že u starších se bude hodit ještě víc. Obzvlášť u šestnáctiletých kluků, kde je tvrdá ruka opravdu potřeba.

  25. 2 lístky navíc

    visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 11:59 |  
    0 0

    Zdravim, kupoval jsem lístky pro větší skupinu lidí a teď mi to dva odřekli. Kdyby někdo měl zájem, tak před stadionem rád předám za 160,- kus. Nechci tam chodit a nabízet kde komu a vypadat jak překupník :-)

  26. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:00 |  
    6 0

    nabídka - nestačili nám opravit auto, a tak nabízím 3 lístky na dnešní zápas,
    tribuna jih, sektor124,řada 18, sedadla23-25, vše zaplaceno přes ticketportal,
    napíšete-li mi na hamlik@seznam.cz, pošlu vám vstupenky k vytištění,
    nic za to nechci

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Miki77 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:23 |  
      0 0

      Ahoj a odkud jedete?

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:59 |  
        0 0

        Bohužel už nejedeme, vstupenky už jsem udal, jinak jsem z Krtel což je cca střed jižních čech

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:41 |  
      2 0

      Tos mě predbehl. Takze to všichni vime, doufam, ze nikdo klubu delat skodu dneska nebude a když jo, tak se sam prihlasi a pokutu zaplati.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      sasky     před 8 lety 28.07.2016 12:45 |  
      3 0

      Uslyšíš, že se nebudou podřizovat UEFA mafia, že přece není atmosféra a blabla další spoustu mouder. Beru, že ta pravidla jsou prostě k pláči, ale přeci nebudu svému klubu trucovitě škodit.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        PetCC     před 8 lety 28.07.2016 12:50 |  
        3 0

        Jednoduše řečeno, pokud chceme hrát soutěže UEFA, tak budeme muset respektovat jejich pravidla. Jinak si budeme moct hrát leda naMol Cup.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Jachym     před 8 lety 28.07.2016 12:51 |  
      2 0

      Kdejakej trotl si chce schován v davu bouchnout, bohužel. A to si o UEFA moc dobrého nemyslím. Hlavně doufám, že se nebude odvádět desátek ze vstupného na vítací projekty jako v některých zápasech loňské sezóny...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      naplavnik     před 8 lety 28.07.2016 13:02 |  
      2 0

      Ačkoli nepřeji nikomu nic zlého, pokud je přenos přenášen TV a všude je rozmístěno x kamer, tak by v důsledku neměl být zase až takový problém dohledat případné pachatele a škodu po nich vymáhat, ne?

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Travinho     před 8 lety 28.07.2016 13:04 |  
        2 0

        To není nic zlého. Naopak, daný jedinec by byl alespoň poučen do života a stal by se z něj třeba slušný člověk.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          naplavnik     před 8 lety 28.07.2016 13:44 |  
          1 0

          Přesně tak, jedna výstraha, podruhé exemplární trest. Já když jako fanoušek zvážím plusy a mínusy pyrotechniky a nedej bože házení předmětů na trávník, tak není až tak moc co řešit. A jestli mám rád nějakou petardu, tak jedině letící špunt šampaňského po vyhraném zápase :-) Jedno se už doma chladí, snad mi tam mladá nechá alespoň kapku, než dorazím z Edenu ;-)

  27. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 12:38 |  
    1 0

    "PRAHA – Slavia bude muset na pokutách za chování fanoušků v předkolech Evropské ligy zaplatit několik set tisíc až miliony korun. V krajním případě hrozí i zavření stadionu.

    Za utkání v Tallinnu dostal náš klub pokutu 6000 švýcarských franků, což je v přepočtu 150 000 Kč. Jednalo se o trest za pyrotechniku, vhazování předmětů na hrací plochu a pokřik „UEFA mafia“.

    Za domácí duel s Tallinnem, kdy UEFA zaznamenala používání pyrotechniky, házení předmětů na hrací plochu, pokřik „UEFA mafia“ nebo neprůchozí schody na tribuně Sever, už se pokuta násobí a mělo by se jednat o postih ve výši 12 000 švýcarských franků, tedy dalších 300 000 Kč!

    V případě dalších prohřešků během zápasů s Rio Ave hrozí Slavii uzavření části nebo celého stadionu! Vyzýváme všechny fanoušky, aby neškodili Slavii a vyvarovali se jednání, které je v rozporu s předpisy UEFA. "

    Je fakt, že s prominutím dementním pokřikem "uefa mafia toho opravdu hodně zmůžeme a svět bude hned hezčí, asi jako "Pelta ven"... akorát ty "neprůchozí schody" na TS mi přijdou jako docela formalizmus a těžko se na tom bude něco měnit...

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Boss82     před 8 lety 28.07.2016 12:52 |  
      5 0

      Nemůžu se dočkat, jak nám zde zase několik "zasvěcených" členů Tribuny Sever vysvětlí, že je všechno v pořádku, nic se neděje, a že se klubu s jejími aktivitami plně ztotožňuje!

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Boss82     před 8 lety 28.07.2016 12:53 |  
        0 0

        ...že se klub...

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          naplavnik     před 8 lety 28.07.2016 12:59 |  
          2 0

          No to jsou docela rakety, z těch pokut bychom dokázali koupit jednoho talenta pro naší mládež...

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Travinho     před 8 lety 28.07.2016 13:05 |  
        2 0

        Na Facebooku už to několik jedinců vysvětluje.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:01 |  
      9 1

      Jistě na tebe rychle vybalí nějaký drsný vylízaný kinderlátko svoje tři ultimátní argumenty: že bez pyra stojí atmosféra za vyližprdel, že to není zločin a že jsi hovno fanoušek, páč bys určitě rád v Edenu ticho jako při baletu. Taky vždycky platí axiom, že člověk odpalující dýmovnici je nejvěrnější slávista, kdežto kritizovat pyro může jen gaučák, co chodí jen na derby a poháry.
      Ty schody - chápu, že v horních částech kotle se třeba nevejde parta do řady a někdo holt stojí na schodech. Ale poslední dobou se tam rozmohl takový nešvar - davy dementů stojí ve spodní části okolo vlezů a strašně se divěj, že okolo furt choděj lidi, vrážej o nich a cintaj na ně pivo. Smutný je na tom jenom to, že na to musí upozornit UEFA.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:05 |  
      0 0

      Tallin vysel tedy pekne draho,doufam,ze ty permice platilo muzstvo :) Je v zapasech dovoleno vyuzivat nejaky svetelny efekty pochazejici z LED svetel apod. ? Spolu s vyrobnikem koure z vody by to byla mozna nahrada do budoucna :)

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      malan (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:09 |  
      1 0

      Obávám se, že fanoušci jejichž chování zapříčinilo tyto pokuty beztak of. web nebo SN nenavštěvují, takže tato výzva se asi mine účinkem. Leda, že člověk co má megafon by toto v předstihu vysvětlil. Pyro bude (můj odhad), takže můžeme čekat další pokutu nebo uzavřenou tribunu sever. Nicméně výtka ohledně schodiště je směšná, stejně jako celá ta pokrytecká organizace...

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Travinho     před 8 lety 28.07.2016 13:16 |  
        2 0

        Na FB se někteří jedinci i přiznávají a vůbec ne anonymně, že tam ty dýmovnice stejně hodí. Asi je to boj s větrnými mlýny. Možná by stálo zato, kdyby si je vedení předvolalo a řeklo jim, že po nich bude chtít ty prachy. Člověku by udělalo radost vidět ty ksichty posrané strachy.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:25 |  
          5 0

          Já nechápu logiku těchto individuí. Kvůli zakázanému ohníčku (což všichni vědí!) zamezím celému sektoru fanoušků vstupu na stadion. Ti následně obviní UEFU, že vyžaduje dodržování pravidel. Kdyby ten dement, co zapaluje dýmovnice, věděl, že si těch 12 tisíc franků zaplatí sám, asi by takovej čurbes nedělal. Já jsem pro, aby klub po těchto magorech vysoudil náhradu v plné výši. Což se stejně nikdy nepovede, ale on takový osobní bankrot ve dvaceti letech také není nic příjemného, a třeba to odradí další hovada.

          Ale co fakt nechápu je jednoduchá posloupnost: Porušujeme pravidla > dostaneme postih > UEFA mafia. Hovada.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            sasky     před 8 lety 28.07.2016 14:20 |  
            1 0

            Tak nějak no. Finanční postih + třeba zavření stadionu (ať se to dobře počítá 20000 x 200 = 4 mil Kč). Jenže pyro přeci není zločin.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Boss82     před 8 lety 28.07.2016 15:06 |  
            0 0

            Naprostý souhlas.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      pinochet     před 8 lety 28.07.2016 13:10 |  
      0 0

      Njn, pro pravdu se každý včetně UEFA nejvíc zlobí!

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:15 |  
        0 0

        Což neni důvod, proč to nesmyslně křičet. Mimochodem byl jsem na zápase s Talinnem a žádný pokřik Uefa - mafia jsem nezaznamenal.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:37 |  
          6 1

          Byl tam. Jinak souhlas uefa mafia v Evropě nahrazuje pí damková při jakémkoliv kontroverzním verdiktu rozhodčího, i když je správný. V trýznivých dobách nedávno minulých se rozmohlo házení piva na hřiště a to je strašně trapný. To se vždycky stydim. Stejně se stydim za výstup proti mužstvu v Tallinnu a taky za některé pokřiky, které bohužel jdou někdy i od megafonu. Nezbývá než si postesknout, že Strašák měl úroveň, inteligenci a morální autoritu. Současní hoši snad dospějí. Doufejme velmi rychle.
          Zákaz pyra v Ev platí, i když mi v zásadě nevadí, takže se nedá nic dělat tečka. Uefa mafia vadí, neřvat tečka. Stěžujte si po zápase. Házení piva hnus. Schody kvuli bezpečnosti chápu tečka - už vím, proč včera v Plzni byly na schodech žluté vesty ...
          Všechno jde, když se chce. A my chceme hlavně postoupit a nemít zavřené tribuny

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            sasky     před 8 lety 28.07.2016 14:22 |  
            0 0

            Mě apriori pyro taky nevadí, ale nebudu si přece tvrdošíjně stát za něčím, co klub následně stojí balík peněz. Někdo už zmiňoval, že za těch 450 tis., co dosud Slavia zaplatila by mohla klidně zaplatit profi trenéra na celý rok.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      mabr     před 8 lety 28.07.2016 13:30 |  
      0 0

      UEFA - "We care about football" - to určitě :-)) Proto budeme nutit týmy, aby hráli v dresech, které odporují tradicím jednotl. týmů.... Tenhle slogan mě vždycky strašně vytočí.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 15:55 |  
        0 0

        nejsem pro to aby se rvalo negativne na uefu ale kdyz uz tak co fandit ironicky na ne. Postih zato neni

        UEFA magica! - to slovo vlastne ani neexistuje:)

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      LadaJel     před 8 lety 28.07.2016 13:40 |  
      2 0

      Myslím, že už teď je zcela jasné, že ještě dvakrát, třikrát pár světlic a UEFA se s námi sr*t nebude. Dnes na 100% nějaké světlice budou a pokud postoupíme, tak se nic nezmění. Vždy se najdou na TS jedinci, který to prostě pustí a nějaká pravidla a nařízení je nezajímají. To by to tam opravdu museli striktně zakázat ti frajeři s megafony a pokud by to přesto někdo odpálil, ostatní jedinci by mu to měli dát řádně sežrat, aby si to moc dobře zapamatoval. Jenže takhle to na TS nefunguje. Takže i kdybychom se náhodou dostali třeba do základní skupiny, pomalu se připravujme na to, že tak jeden, dva zápasy, se budou hrát bez diváků.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:46 |  
        0 0

        Tak klub by mohl vysoudit nejen náhradu za pokutu, ale i náhradu za ušlý zisk (uzavřenou tribunu či stadion). A to by byly teprve pálky.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          LadaJel     před 8 lety 28.07.2016 13:59 |  
          3 0

          Myslím, že o náhradu pokuty ani tak nejde. Stejně většinou půjde o přestupky namachrovaných mladých teenagerů, kteří si hrají na velké fanoušky, srdcaře, kteří se podle nich poznají hlavně tím, že zapalují světlice. A na těch, mnohdy nezletilých, si klub nic nevezme... Bohužel jde o ty ostatní fans. Kteří chtějí podporovat, fandit, nebo se prostě jen přijít podívat na svou Slávii. Ale hlavně - dokáží respektovat nastavená pravidla. Jsem přesvědčen, že je jich naprostá většina, ale systém je bohužel nastaven tak, že i pár individuí výše popsaných, má tu moc, poslat vše do pekel.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      naplavnik     před 8 lety 28.07.2016 13:49 |  
      0 0

      Mě by třeba zajímal názor či postoj někoho z přítomných, kteří tu pyrotechniku obhajují či sami na stadionu realizují, jak si to dokážou obhájit, když těmi vyvolanými pokutami poškozují svůj milovaný klub.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:57 |  
        5 0

        Oni to neobhajují. Tito jedinci se za
        a) skrývají za dav, to je důvod, který jim umožní to vůbec provést.
        b) V jejich mozku existuje něco jako antisystémová virgule, tzn. jakmile někde ucítí závan pravidel, které by měli dodržovat, just to neudělají, protože jim přeci nikdo nebude říkat, jak se mají chovat.
        c) Jejich chování z jejich úhlu pohledu nikoho neohrožuje, naopak dělají hezkou atmosféru, takže nechápu "zbytečné penalizace".
        d) Takovým lidem chybí logika a intelekt na to, aby se dokázali povznést nad svou situaci a zkusili ji zhodnotit z jiného úhlu pohledu. Tudíž na ně neplatí nic jiného, než drsné odsouzení. A vzhledem k tomu, že UEFA je v jejich úhlu pohledu "stejné zlo jako EU" (viz diskuse na fb, je potřeba, aby jejich postih vyřešila a tvrdě vyžadaovala Slavia, tedy klub, za jehož podporu shovávají a omlouvají tyto postihy.

        • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

          LadaJel     před 8 lety 28.07.2016 14:02 |  
          2 1

          Zcela souhlasím. Jen bod D) bych viděl jinak - myslím, že by to měla vyřešit přímo TS - vyhlásit před zápasem nepoužívání pyrotechnicky a kdo to poruší, seřezat ho jako psa.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 14:06 |  
            0 0

            Problém je, že po odchodu Strašáka, který se snažil držet to na uzdě, to převzala mladá generace. A ta funguje přesně podle výše napsaného schématu. Doufám, že se mezi nimi nakonec najde někdo zodpovědný, kdo udělá, co je nezbytné, a to pyro vykáže z evropských pohárů pryč. Jinak ale blahé paměti – my jsme s tím také měli problémy, když jsme hráli v Edenu EL naposledy, ne? Také jsme platili jak mourovatí za nějaké římské svíce...

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Travinho     před 8 lety 28.07.2016 14:06 |  
            1 0

            Otázka je jestli toho jsou ti lidé schopni. Ono se to nezdá, ale těch podporovatelé pyrotechniky za každou cenu tam nejsou desítky, ale dost možná i stovky.

          • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

            Mirek15     před 8 lety 28.07.2016 14:10 |  
            3 1

            To snad radši ne....ale řešení je jednoduché. Identifikovat s tím, že dotyčný člověk jednak uhradí (alespoň část) škod a hlavně ho klub dalších třeba 5 let nepustí na stadion - to by měl být ten hlavní trest.

            Jinak je mi úplně jedno, jestli je pyrotechnika dobrá pro atmosféru. Jednou je z velmi dobrých důvodů zakázaná (odpálení se zvrtne a v davu lidí do může hodně špatně dopadnout), tak se prostě používat nebude.

            • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

              Grobar     před 8 lety 28.07.2016 14:47 |  
              2 1

              Já být na místě JT tak navhrnu, aby tribuna sever dostala od klubu po každém zápase v evropských pohárech 10 000kč na choreo, samozřejmě jen v případě že slavia nevude platit pokuty za pokřiky a pyro. V lize mi pyro nevadí, momentálně naplněná slávisitická kasa tyto pokuty unese.

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 14:56 |  
                1 0

                no zajimavy napad .. myvam dame na choreo(pro ne zajimavy balik) pouze v pripade kdyz nebude pyro v EL.

                Mozna by si to TS pohlidala pak sama tyto kuraky

                • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                  bedva (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 15:15 |  
                  3 2

                  Pochybuji, že by TS chtěla být dotována klubem. Jedná se o ultras skupinu, ne o komparz.

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                Gino     před 8 lety 28.07.2016 15:13 |  
                0 0

                Klidně 30 tisíc - pořád by se to bohatě vyplatilo.

              • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 15:51 |  
                2 0

                jedna ze zásad ne-li ta nejdůležitější je nezávislost na managementu klubu. takže tohle ne.
                žádné uplácení, je potřeba komunikovat a dojít rozumné shody na obou stranách. šlo to tak dřív, půjde to i teď. musí se chtít. těm pyromanům ty pokuty taky vadí a vědí, že klub proti uefě nic nezmůže.
                prevence, komunikace, rozum na obou stranách a represe proti jedincům, kteří nic z toho nechápou

  28. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    Unionjack     před 8 lety 28.07.2016 13:07 |  
    6 0

    Tak jsem se konečně přeregistroval na nové SN. Strašně, ale opravdu strašně se na dnešní zápas těším. Ať už bude sestava jakákoliv, věřím, že máme šanci vyhrát. Moc tu nepřispívám, ale čtu každý den už přes 10 let. Zdravím všechny Slávisty.

  29. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    samciz (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:18 |  
    3 0

    Četli jste rozhovor se Součkem? http://fotbal.idnes.cz/fotbal-evropska-liga-slavia-rio-ave-soucek-pred-zapasem-pi1-/fot_pohary.aspx?c=A160727_184333_fot_pohary_elv
    Já se trochu bojím, že Rio Ave podceňujeme. Nevím tedy, jestli takto smýšlí každý v kabině, ale říci, že v Tallinnu se akorát nepodařil výsledek...? To mi připomíná jeho rozhovor s ním po utkání tam v Tallinu. Copak si neuvědomuje, že hráli špatně?
    Doufám, že naše mužstvo má víc sebereflexe a pokory než to na první pohled vypadá.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 13:45 |  
      1 0

      Hlavně on sám hrál jak hrál. Ani nevěděl, koho má bránit.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Mirek15     před 8 lety 28.07.2016 14:43 |  
      0 0

      Upřímně bych se nebál, že by hráči Rio Ave podcenili. Problém bude spíše v tom, že nikdo moc neví, co od nich čekat (nový trenér, velký pohyb v kádru, žádné soutěžní zápasy a různé herní styly v přípravě), takže asi ani moc neví, co proti nim vlastně hrát.....

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 16:17 |  
      0 0

      Spis se obavam, ze budem hrat prilis defenzivne. Je dobře slyset, ze si hraci veri, snad bude odvaha videt i na hristi.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Travinho     před 8 lety 28.07.2016 16:21 |  
      2 0

      Abych byl upřímný, tak mě docela děsí ta nulová sebekritika. Pokud se chceme posunout někam dál, tak si musíme říct, že to proti Tallinnu bylo špatné a v čem to bylo špatné a ne se plácat po ramenou. To je cesta do pekel.

      • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

        samciz (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 20:52 |  
        0 0

        S tím naprosto souhlasím.

  30. Přestaňte prosím s pyro

    kobo (přítel SN)     před 8 lety 28.07.2016 14:35 |  
    0 0

    zdroj iDnes: 13:48
    Fotbalová Slavia zaplatí za chování fanoušků v zápasech 2. předkola Evropské ligy proti Levadii Tallinn několik set tisíc korun. Za úvodní duel v Estonsku dostal pražský klub od UEFA pokutu v přepočtu 150 tisíc korun a za domácí duel by měl následovat dvojnásobný postih.

  31. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    frostt     před 8 lety 28.07.2016 17:53 |  
    0 0

    Bude po utkani otevren fanshop?

  32. Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

    slavistou50let     před 8 lety 28.07.2016 18:26 |  
    0 8

    Zase Mikula. Uhrine, jdi do prdele, vetší dement na lavici nebyl.

    • Re: Slavia zítra vstoupí do třetího předkola Evropské ligy

      Boss82     před 8 lety 28.07.2016 22:15 |  
      5 0

      Zavři zobák, dacane!