Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

Trenér Uhrin nebyl po zápase spokojený s nasazením hráčů a s koncovkou. Tomáš Souček žehral na neproměněné šance a Jaromír Zmrhal připomněl, že není všem dnům konec a Slavii čeká za týden odveta.

Poslechněte si hodnocení trenéra Dušana Uhrina po nepovedeném zápase v Tallinnu.

K zápasu se vyjádřili také Tomáš Souček a Jaromír Zmrhal.

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    tirionek     před 8 lety 14.07.2016 22:05 |  
    0 0

    Mno, po bitvě každý generál. Ale já už před koncem jara říkal, že bych radši, kdybychom ještě Evropu nehráli, že ten tým na to prostě nemá. Ale tak jsme si to ozkoušeli sami. Jen fakt nevím, jestli je to jen tím DU, jak se tady zatím všude píše.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.07.2016 22:20 |  
      7 0

      Jak ''ten tým na to nemá''... Takového soupeře by v lize porazilo mnoho klubů. Dle statistik jsme jasně dominovali. Tak jak, že tento tým na to nemá, má!
      Já spíš nepochopím jinou věc. DU prohlásí ''byli jsme lehkovážní'', jak se taková věc může stát?! První ostrý zápas, hráči se na tento zápas připravují (dá se říct) od začátku přípravy a on řekne ''lehkovážní''. To je problém a možná ne jen DU, ale celkově týmu, když tam není někdo, kdo by to vyburcoval (Latka, i když souhlasím s tím, že měl odejít, 5 stoperů je zbytečný luxus a stejně měl/má problémy ohledně zdraví) To se prostě nesmí stát a je mi jedno jestli je to zápas proti spartě nebo národní pohár proti nějakému klubu ze 3. ligy ne-li nižší.

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        Robinator     před 8 lety 14.07.2016 22:51 |  
        5 0

        přesně..tým na to nemá. hovno..tady jsme měli vyhrát ostatní kecy okolo jsou kecy.. tým kvalitou druhé ligy..to už můžeme příště rupnout v poháru s nakym prdelakovem..tohle je prostě neomluvitelny, hotovo tecka

        • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

          uru100     před 8 lety 15.07.2016 07:51 |  
          1 0

          Přesně. Vždycky mě dostane jak hráči před utkáním vykřikujou jak tam nechají všechno. Trenéři mají podobné řeči. A pak trenér i hráči po utkání říkají: "Byli jsme lehkovážní. Hráči nehráli co jsme si domluvili. Musíme to rozebrat v kabině, ale takhle to nejde. atd.". A to je pořád dokola. A není to jen o Slavii, ale o celéím ČR fotbale. Není to jen o DU, ale bojím se, že se dostáváme na vlnu Sparty s Křetínským. Sposutu prachů, ale nic z toho.

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        tirionek     před 8 lety 15.07.2016 09:14 |  
        0 0

        Nemyslel jsem, že SKS nemá na Levadii, ale že ten tým nemá momentálně na to uspět v předkolech EL. Přišlo mi, že se tím jen kvůli jednomu-dvěma předkolům změní plán a složení letní přípravy. A že ten pozměněný tým nebude mít dost času se sehrát, sžít se.

        • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 10:25 |  
          0 1

          Los nám zatím přeje. I teď máme velkou možnost mít v 3. předkole hratelného soupeře. Největší strach mám z AZ Alkmaaru, zbytek beru jako soupeře, kteří jsou hratelní. (samozřejmě záleží jestli se vůbec přes Levadii dostaneme do 3. předkola!) Ale pokud by nám los přál, tak se klidně do skupiny dostat můžeme! A to, že jsme začali o ?dva? týdny dřív než soupeř není vůbec špatně, i kdybychom skončili už proti Levadii, tak by byla delší příprava a minimální zisk do klubového koeficientu, který máme vlastně na 0, kdyby se do toho nepočítal národní koeficient. Nakonec nám to v následujících ročnících může pomoct, abychom byli nasazeni.

          • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 10:47 |  
            1 0

            Já mám teda největší strach z Levadie. Nezlobte se, ale přijde mi absolutně nesoudné tady spekulovat, koho bychom mohli dostat v dalších předkolech. Čekal jsem, že po včerejšku všechny z nás tahle arogance a namistrovanost přejde, mýlil jsem se.

            Pýcha předchází pád.

            • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

              tirionek     před 8 lety 15.07.2016 14:28 |  
              0 0

              A tak já si nemyslím, že by lidé tady nevnímali problém v podobě Levadie, ale faktem je, že občas si někteří myslí, že vyhrát doma 2:0 nebude žádný problém. Myslím, že nejtěžší zápas sehraje SKS sama se sebou. Očekávání velké, tlak fanoušků i vedení a ti kluci na to, podle mě, mentálně nemají. Pokud se chytneme brzy gólem, může nás to nakopnout, stav 0:0 nebo, nedej Bože, 0:1 bude znamenat obrovskou deku. Tak to vidím...

              • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

                tirionek     před 8 lety 15.07.2016 15:16 |  
                0 0

                Ještě nutno dodat, že jinými než takovými zápasy se Ti kluci nenaučí hrát od tlakem. Takže to vlastně určitou funkci splňuje. Až teď se ukáže charakter jednotlivých hráčů, kdo je tahoun a kdo není.

  2. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 14.07.2016 22:12 |  
    11 0

    Tak hlavně kluci, že se nic nestalo. A když to nevyjde za týden, tak poháry jsou zase za rok, pohoda.

    Chtěl bych slyšet od zúčastněných zhruba toto: "Omlouváme se fanouškům za dnešní blamáž, která už se nikdy nebude opakovat. Za týden v odvetě uděláme naprosto všechno pro postup, budeme jezdit po prdeli i kdybychom měli vypustit duši. Vypadnutí nepřichází v úvahu!" Místo toho musíme zase poslouchat tyhle nesnesitelný kecy!

  3. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Pedro08     před 8 lety 14.07.2016 22:13 |  
    2 0

    Prvotřídní výkon. Ngadeu se osvědčil jako skvělý stoper, který nedělá chyby. Skvěle zahrál ofside systém a koukal se jak Estonec zavěšuje. Celkově Ngadeu nejhorší hráč.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      homerinho     před 8 lety 14.07.2016 22:58 |  
      3 0

      Podle mě byl lepší než Deli

  4. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    vršek     před 8 lety 14.07.2016 22:27 |  
    2 0

    Snad všichni kdo sledují fotbal vědí, že základem pro postup v pohárech je neinkasovat. A to i venku, a hlavně v prvním zápase. Náš trenér jel do Tallinu "vyhrát". A myslí si to pořád - pro mne naprosté podcenění soupeře a chybějící soudnost a pokora. Náš tým po krátké letní přípravě a doplnění nebyl konsolidován a dnešní výsledek jeho konsolidaci opravdu nepřidá! Trenér Jarolím by v Tallinu hrál ze zabezpečené obrany na protiútoky. Hrát a tvořit by nechal právě toho podceňovaného outsidera. Nehleděl by na atraktivitu hry, ale na jednoznačnou efektivitu výsledku pro odvetu. Já jsem přesvědčen o tom, že když už se nám podařilo vyrovnat na 1 : 1, měli jsme tak zápas dohrát a ne se pořád hnát za vítězstvím.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.07.2016 22:45 |  
      2 0

      Právě, že ne. Ve chvíli, kdy jsme dali na 1-1, se začalo hrát kolem našeho vápna tak dlouho, než jsme dostali druhý gól. Z tohoto pohledu jsme naopak měli hrát po vstřelení gólu aktivněji

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        vršek     před 8 lety 14.07.2016 23:13 |  
        1 0

        Já si myslím, že to právě přesně vypovídá o chybějící soudnosti a pokoře. "Vyrovnali jsme a teď ty nazdárky v pohodě dáme". Já píšu o skutečném propracovaném obranném systému, který neumožní druhému týmu si vytvořit skutečný tlak se zakončením. Všichni tady píší o špatných výkonech jednotlivých hráčů, já tvrdím, že hráčský kádr Slavie je velmi dobrý a je jen třeba mít stanovit kostru týmu, určit jemu odpovídající taktiku a to jak podle typologie hráčů, toho co chci s týmem hrát a podle soupeře a průběhu zápasů.

        • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

          no-nick     před 8 lety 14.07.2016 23:29 |  
          0 0

          Vždyť byli při druhém gólu skoro všichni za balónem, všichni v bloku. V tu chvíli se opravdu nikam nehnali.

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        Slawek     před 8 lety 15.07.2016 08:05 |  
        0 0

        To si myslim taky. Nasi hraci po vyrovnani vypadali jako ze uz je konec a byli s remizou celkem spokojeni. O neco se opet snazili az po tretim golu v nasi siti. Tak si to trener jiste nepredstavoval, ale vtisknou sve predstavy hracum, to mu evidenrne nejde. Neni to poprve!

  5. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    NIngy     před 8 lety 14.07.2016 23:24 |  
    5 2

    Souhlasím se Součkem byl to zápas blbec a vybrali si ho hned na začátku. Takže věřím, že se po takové facce zvednou a i s pomocí Tribuny Sever přejedou Estonce doma. Je to teprve poločas a ten lepší nás určitě čeká v Edenu. Takže "Pojďme do boje, já už vidím ohně, slyším bubny znít na severní tribuně."

  6. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    marp (přítel SN)     před 8 lety 14.07.2016 23:26 |  
    0 0

    Dneska jsem před stadionem v Edenu potkal Lukáše Doška. Co tam tak mohl dělat, žeby oprášil kopačky a posílil nás? :-) Tak jsem si vzpomněl na ty časy, kdy jsme byli ,,věčně druhý", ale každý rok jsme hráli Pohár UEFA a zažívali velké zápasy. A to s hráči, jako byl Lukáš...

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      afro     před 8 lety 15.07.2016 08:16 |  
      0 0

      A udržuje se v kondici. Jsem ho před cca 14-ti dny potkal na Ladronce. Proti mně běhal každý kolečko chlápek a usmíval se na mě. Bylo to dost divný a mně furt vrtalo hlavou, že ho určitě znám. Pak mi to cestou domů došlo, viděl moje slávistický potítko a byl to Lukáš Došek... :-)

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      jane (admin)     před 8 lety 15.07.2016 20:09 |  
      0 0

      Lukas se v Edenu vyskytuje hodne casto, chodi do fanshopu kupovat darky pro kamarady-slavisty :)

  7. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    1rytir     před 8 lety 15.07.2016 00:01 |  
    3 2

    Myslím si, že výkon našich hráčů zkazil nejenom mě, ale tisícům fandům nikoliv jen dnešní den, ale celý vstup do sezony! Osobně nemám, ač vlastník permanentky, žádnou valnou chuť přísští čtvrtek zamířit do Edenu. Po tomto výsledku nevěřím v postup a rozčilování jsem měl dost v minulých sezonách. Je mi nesmírně líto majitelů, kteří neváhali investovat doslova miliony v domnění, že se jedná o výhodnou investici. Hráči, kteří byli na place jim vzkázali, že i kdyby dali desetkrát víc, stejně je to k ničemu! Omlouvám se za pesimistický pohled, ale dnes jsem zažil neskutečné zklamání a opravdu se moc bojím, že ve čtvrtek zažiju další! Dnešní výsledek je ostuda, ostuda, ostuda a nejen Sparťané se nám mohou po právu smát! Viníka nemá cenu personifikovat, může za to celý realizační tým a pak všichni, kteří v Tallinu vyběhli na trávník!

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      malan (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:25 |  
      0 0

      Nefunguji mi na mobilu-androidu reakce na prispevky jinych zivatelu.Za prohlizec mam operu.Taky ma nekdo tento problem?

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        malan (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:28 |  
        0 0

        ne tak beru zpet.Ale nelogicky se okno pro vlozeni kmentare zobrazi nad clankem,takze mam pocit za vladam klasicky komentar a ne reakci a cizi prispevek.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      mxpx (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 07:43 |  
      3 0

      Ano, výsledek je zklamáním, ne prvním a nejspíš ani posledním. Vůbec ale nesouhlasím s tím, že by se mi za týden nechtělo do Edenu. Já se naopak těším jako malej kluk! Půjdu tam, budu fandit a budu věřit, že nakonec postoupíme.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      afro     před 8 lety 15.07.2016 08:19 |  
      2 0

      Mně ten výsledek naopak připadá jako dobrá pozvánka, bez legrace. Budou to nervy se šťastným koncem a tak to mám nejradši. ;-)

  8. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    JS (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:09 |  
    8 3

    Já prostě nevěřím, že někdo jako trenér, který je zodpovědný za celou sportovní stránku věci, si po takovém výbuchu nenasype popel na hlavu a neslíbí, že když vypadne z Evropy, tak odstoupí. Místo toho se dočkáme mouder typu: "hráli jsme lehkovážně" (vy jste nehráli lehkovážně, vy jste za rok nedokázal naučit hrát mančaft fotbal!) anebo "na druhý gól se budu muset podívat". Už jsem docela vychladl, ale po tomhle rozhovoru bych Uhrina na místě poslal doprdele.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      GRASIT     před 8 lety 15.07.2016 09:22 |  
      0 0

      Nevim já zahrál hokejbal i reprezentaci(jako kluk), ale nejlepšího trenéra jsem poznal ve svém klubu ,když jsme měli tzv dlouhodobou koncepci ten tým se musí sehrát.

  9. Dušan Uhrin : Jsem lehkovážný

    houston (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:12 |  
    6 2

    Co po dnešním zápase ? Poděkovat vedení za posílení kádru, najmě za Ščuka a GvK. Vynadat všem hráčům zúčastněným na dnešní tragédii a vyhnat člena vedení z trenérské lavice. Vždyť za rok jeho přítomnosti u klubu nemá herní projev nijaký progres ! Kolik týmů z naší ligy by dneska na našem místě prohrálo ? Pět ? Víc ne. Uhrín je brzdou vývoje a s ním nikam nedojdeme.

    • Re: Dušan Uhrin : Jsem lehkovážný

      honza1947     před 8 lety 15.07.2016 01:16 |  
      3 0

      Houstone, je to samozřejmě Tvůj názor, na který máš svaté právo, ale asi někteří zapomínáme, jaký jsme měli nebo spíše neměli herní projev před rokem. Nic jiného než nakopávání dopředu, kombinace žádná, atd....Nemyslím, že je dnes již vše v pořádku, ale co se týká herního projevu, jsme již evidentně někde jinde, než před rokem. Chybí tomu spíše ještě více úsilí, zodpovědnosti a touhy po vítězství, a také trochu klidu při zakončování těch šancí, které si vytvoříme. A i dnes jsme mohli a měli v poločase vést 3 nebo 4:0. Ono se to ale opravdu špatně hraje a něco vymýšlí proti 10 bránícím hráčům ve vápně, z nichž 4 stojí na brankové čáře. Nakonec jsme to viděli i na ME, když jsme totéž hráli proti Španělům, kteří měli šancí pytel, ale nakonec nám se štěstím dali jen 1 gól. A ty 3 góly, které jsme dostali jsou právě o té zodpovědnosti, kdy se místo zodpovědného bránění do poslední chvíle zvedají ruce nad hlavu, jako že snad je ofside. Navíc při tom druhém gólu ten centr letěl tak dlouho, že si pro něj měl jít gólman a ne čekat na lajně co se stane nebo také spoléhal na ofside? Zkrátka je to celá plejáda selhání v defenzivní činnosti. Takže bych neházel vše na DU. Jeho chyby to nebyli, zodpovědnost jako velký šéf samozřejmě ale nese. On to samozřejmě na tiskovce neřekne, ale jsem přesvědčen, že v kabině dostali chlapci pořádnou čočku.

    • Re: Dušan Uhrin : Jsem lehkovážný

      Horis     před 8 lety 15.07.2016 07:33 |  
      2 0

      Je moc jednoduché říct, že by na našem místě prohrálo maximálně 5 týmů z naší ligy... Jak to víš? Před dvěma lety hrála v Tallinu Sparta a jen tam remizovala... Vím, měla postup už v kapse, ale to je jedno. Hele, každý zápas je jiný a každý začíná za stavu 0:0. My teď v poločase prohráváme 1:3, není to dobrá výchozí pozice. Víme, že pokud možno nesmíme inkasovat a naopak musíme dát poměrně dost gólů. Nejsme teď v dobré situaci, nicméně si myslím, že doma prokážeme kvalitu a osobně si hodně slibuju od Jasmina Ščuka. Myslím, že on bude za týden v Edenu rozdílovým hráčem a rozhodne.

      A upřímně... Včera před zápasem mě štvalo, že tam jedeme s cílem dát gól. To byl pro mě malý cíl, nedokážu se ztotožnit s jiným cílem než že chci každý zápas vyhrát. A je jedno proti komu a v jaké situaci. Podle toho, co se říkalo před zápasem (vstřelit gól na hřišti soupeře), jsme cíl vlastně splnili :-)

      Ne, vážně, z výsledku jsem zklamaný. ALE, byl to první soutěžní zápas, soupeř toho má za sebou víc. Byli jsme herně jasně lepší, jen jsme neproměnili šance. Klidně to mohlo skončit třeba 5:3 pro nás. To bychom asi byli celkem spokojení. Ale také bychom neměli nic jistého... Jen chci říct, všechno je otevřené. Výchozí pozice mohla a měla být daleko lepší, ale odvolávat trenéra mi přijde jako nesmysl... Myslím, že by to nepřineslo vůbec nic. Nechme ho pracovat. Vzpomeňte si, co se v Edenu dělo před rokem, jak jsme se báli o další existenci. Najednou jsme skončili v lize pátí a se štěstím postoupili do předkola Evropské ligy... Tak si to užijme a pojďme všichni ve čtvrtek do EDENU. Já jdu tradičně na tribunu Sever i se svým osmiletým synkem a oba budeme fandit, dokud nám neodejdou hlasivky... Hráči musí vidět a hlavně slyšet, že za nimi stojíme. Bude to boj, ale když do toho dají hráči na hřišti všechno, věřím, že postoupí, je to v jejich silách. A my na tribunách jim v tom musíme pomoct. Takže ve čtvrtek všichni od klávesnic do Edenu, ať je plnej dům !!!

  10. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    JS (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:25 |  
    5 2

    Mimochodem Součkovo: "nevím, čí to byli hráči (střelci Levadie), jestli obrany nebo zálohy." Tady se přesně ukazuje, co učí DU mančaft. Jeden z nejdůležitějšich členů defenzivy, štít, neví, koho brání. To je prostě k pláči.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Gino     před 8 lety 15.07.2016 12:46 |  
      0 0

      Nezlob se na mě, ale ty umíš fakt najít průser úplně na všem. Včera to byl propadák, ale už by ses mohl uklidnit.

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 22:15 |  
        0 1

        Možná bys mohl přestat plácat nesmysly.

  11. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 00:58 |  
    1 0

    Nevidel bych to uplne cerne,vysledek 3:1 neodpovida prubehu zapasu. Byli jsme lepsi,bohuzel jsme nepromenili sance. Kucii maji sanci na reparat doma pred slusnou navstevou a myslim,ze ji naplno vyuzijou a zadupou je 6:0 .

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      honza1947     před 8 lety 15.07.2016 01:24 |  
      1 0

      Vidím to také tak. A už se na to těším jak malý kluk. Lístek už mám koupený a doufám, že je požene téměř plný barák. Myslím, že splněno bude už v poločase a ve druhém přijde ještě nadstavba na těch 6:0.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Horis     před 8 lety 15.07.2016 07:18 |  
      2 0

      Já zápas sice neviděl, ale podle onlajnu to vypadalo, že jsme byli herně jasně lepší a měli jsme výrazně víc šancí než soupeř. Bohužel jsme je nevyužili... Ano, můžeme na to dojet, ale stejně tak je doma můžeme přejet. Jsme jen v poločase, doma začínáme za stavu 1:3, ale i to se dá za 90 minut v pohodě otočit. Tak z toho nedělejme všichni vědu. Udělaly se chyby a prohrálo se... Chybami se ale člověk učí, proto jsou i chyby potřeba... Neříkám, že vyhrajeme doma 6:0. Samozřejmě vzhledem ke včerejším inkasovaným gólům by bylo dost nebezpečné vedení 2:0 třeba 5 minut před koncem... Určitě bychom trnuli stejně jako před lety s Tiraspolem...

      Prostě a jednoduše, včera jsme doplatili na mizernou produktivitu, naopak soupeř se takřka nemýlil a to mohlo být nakonec ještě hůř. Ale jak říkám, je to 1:3 a máme před sebou ještě minimálně 90 minut. Bude to těžké, soupeř bude betonovat a spoléhat na rychlé brejky, ale kvalita by měla být na naší straně. Je otázka, jakou zvolit taktiku, asi by to chtělo s rozumem, ale sebevědomě... Musíme hrát trpělivě naši hru

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 08:53 |  
        1 0

        Buď rád, žes to neviděl. Dopředu jsme sice byli lepší, ale co z toho, když nedáváme góly? Naopak v defenzivní činnosti jsme byli naprosto, ale totálně katastrofální!!! To mi dělá největší vrásky, jestli Uhrin za týden totálně nepřekope obranu, tak se reálně obávám, že nás může Levadia porazit i doma. Včera jsme opravdu bránili tak na úrovni 3.ligy/divize.

        Zaráží mě, že ačkoliv jsme minimálně dopředu hráli v sestavě, která už odehrála konec jara (kromě Mingazova), tak jsem z naší hry stejně neviděl jakýkoliv náznak sehranosti nebo snahy hrát nějaký systém. V kombinaci s tím, že naši borci k zápasu přistoupili jako k pouťáku a všichni měli víceméně totálně na salámu, se odvety opravdu obávám.

        Nebál bych se do odvety překopak naprosto zásadně základní sestavu. To, že někteří ani nezasáhli do přípravy je v tomto případě naprosto irelevantní, protože horším a nesehranějším dojmem než včerejší jedenáctka stejně nemohou působit. Za mě na odvetu:

        Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Hušbauer, Ščuk, Kenia - Van Kessel, Škoda (Van Buren), Mihalík

  12. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 01:29 |  
    3 0

    Hlavně by se měli všichni vrátit nohama na zem a mít skromnost a pokoru, dle nasazení a suverenity to vypadalo, že si hráči při pohledu na malý stadionek řekli 'nám se nemůže nic stát', s takovým přístupem to bylo bez šance na úspěch...

    1. Pan Tvrdík - poděkování za všechno, jediné co se dá ocenit

    2. Dresy - zklamání z celobílých zad, proč nemáme zase sešívaný vrch a spodek zad, když se nám podařilo toho už konečně dosáhnout? UEFA trvá pouze na jednobarevný prostor kolem čísla, to je zas někomu jedno??

    3. Trenér - strašně mě zklamal v několika zápasech loňského ročníku, v Boleslavi, v Jihlavě a na Spartě, ustrašené výkony, neschopnost pěkných útočných akcí, pořád jsem omlouval jakousi virózu nebo že hráči nejsou v kondici, ale v podstatě nějaký vydařený zápas ne a ne se dostavit, nyní má velkou kvalitu, výběr hráčů, už se není na co vymlouvat, bojím se, že není dobrý psycholog a nemá patřičnou autoritu, třeba se mýlím, ale tým nemá žádný styl a systém...odveta by měla ukázat směr, jestli se zmobilizuje a dokáže mužstvo na tak důležitý zápas připravit! Pokud by se měl trenér odvolávat, měla by být připravena patřičná náhrada a to by byl zřejmě momentálně nedostupný Jarolím, ale nějaká sebereflexe by měla přijít...ono to není jen o řvaní, ale o přirozené autoritě.

    4. Hráči - jsou jak leklé ryby a nevědí co hrát, místo aby se porvali na hřišti o výsledek,zaskakovali jeden za druhého, tak vyklusávali rekreačním tempem, chybí přesnost, náběhy, pasy, střelba, klička jeden na jednoho nebo na dva a hlavně nasazení! Tři střely na bránu, tři góly v naší síti...

    Do odvety by si měli všichni sednout, zmobilizovat se a hlavně chtít zachránit co se zachránit dá, přestat se chovat jak primadony a přistoupit k odvetě s největší možnou pokorou, skromností a nechat na hřišti všechno!!

    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Ščuk, Hušbauer, Mingazov, Kenia, Mihálik - Kessel

  13. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Petr9608     před 8 lety 15.07.2016 05:42 |  
    1 0

    Pokud nespostoupíme, mělo by následovat okamžitý odvolání.

    Na druhou stranu - byl teoreticky nějakej trenér nyní k mání? Míša Bílek?

  14. Lehkovážní ??

    VanDel     před 8 lety 15.07.2016 07:44 |  
    1 1

    Takže hráči byli tentokrát lehkovážní jo ? To je zajímavý. V generálce ve Splitu byli dle Uhrina, pokud si dobře pamatuju, zakřiknutý. DOPRDELE, tak co s nima teda Uhrine děláš, když nejsou hráči schopný od 1.minutý hrát zodpovědně a na plný plyn ?!?! Timhle vlastně v celé nahotě přiznáváš, že svojí práci totálně nezvládáš ! Mam takový dojem, že podobné výmluvy jsme poslouchaly prakticky celé jaro. Není Uhrine na čase hodně vážně zvážit svou trenérskou pozici ve Slávii a vyvodit z toho nějaké pořádné důsledky ?

    • Re: Lehkovážní ??

      Gino     před 8 lety 15.07.2016 12:49 |  
      0 0

      Já nevím, co s nima dělá, ale určitě k nim není tak benevolentní, jako když se k nim vyjadřuje do médií. A tak by to podle mě taky mělo být. Na venek je třeba ty hráče podpořit (stejně tak by měli udělat i fanoušci), seřvat je může v kabině.

  15. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 07:52 |  
    5 0

    Tak prej Tvrdík:Omlouvam se fanouskum. Vsichni nasi fanousci v Tallinu dostanou permanentku zdarma (u jiz koupenych vratime penize). Podporme hrace doma.Sem teda zvědavej A zaplatit bych to nechal mužstvo s trenérem v čele.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      marty9     před 8 lety 15.07.2016 09:04 |  
      7 0

      Teď jsem to četl na Twitteru, a jako respect, moc pěkné gesto, takhle to má po takové blamáži vypadat!!

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Malvin     před 8 lety 15.07.2016 09:45 |  
      5 0

      Tak tento Tvrdíkův přístup se mi líbí.
      Jak nesnáším politiku a politiky , z pana Tvrdíka jsem nadšený. Ať si na něj RB nadává jak chce.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      samciz (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 11:55 |  
      2 0

      Ten přístup a omluva pana Tvrdíka je fér a hodná ocenění. Škoda, že molekula omluvy není znát na nikom z hráčů či z trenéra.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Gino     před 8 lety 15.07.2016 12:50 |  
      0 0

      Závidím mu jeho klidný přístup. Chce to jistě silné nervy.

  16. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Pedro08     před 8 lety 15.07.2016 08:03 |  
    2 1

    Nelze hrát na dva stopery ze zahraničí, kteří nemluví pořádně česky a musí řídit celou defenzivu, tj. dirigovat i zálohu. Navíc jeden z nich má otřesnou kopací techniku. I kdyby byl Latka sebepomalejší, tak by tohle dokázal a také by mužstvo vyburcoval. Je absolutně lehkovážné se ho zbavit. Nyní musí hrát Bílek s Delim, protože ti dva Afričané vzadu prostě nemůžou z podstaty fungovat. Výkon byl katastrofální, hra pomalá. Slavia mohla mít Trpišovského, za cenu Ngadeua mohla mít Pokorného, mohla mít na pravého beka Coufala, který má zkušenosti z evropských pohárů.... Místo toho hráčí po utkání řeknou, že vlastně je vše v pořádku, jen nedali šance, ale to není pravda. Hra mužstva neobsahuje nic, co by s nimi nedokázal za rok natrénovat vesnický trenér. I v b třídě jsou mužstva, která mají určitou herní tvář. Uhrinova Slavia ji nemá a spoléhá na to, že hráči hrají, co umí. Toto ale nemůže fungovat ani u těch nejlepších hráčů. Proto je všude úspěšný Mourinho, Ancelotti, Conte, Guardiola... Hrají úspěšný systém a přitom mají pokaždé jiné figurky.

  17. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    judy     před 8 lety 15.07.2016 08:04 |  
    0 0

    Jsem opravdu naštván, zároveň rád že jsem nedostal volno v práci a nemusel to zažít přímo tam a je mi velmi líto kluků co tu cestu absolvovali kvůli tomuhle. Jsem si tak nějqk zviknul na ostudu a jako slávista mam za poslední roky doma dvacet kabátů ušitých z ostudy... Ale tohle už je moc, není se na co vymlouvat (peníze,kvalita...) . nechapu přístup naší obrany a pokud nastoupí do odvety ve stejné složení tak budu ale opravdu neskutečně nasrán

  18. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 08:07 |  
    5 0

    K zapasu uz se vyjadrovat nechci. Mam jen jedny nervy. Je mi ale strasne lito pana Tvrdika CEFC. Maka na klubu, cpe do nej pres CEFC miliony korun a pak se docka takove blamaze. Jestli pristi tyden nepostoupime, tak by to hraci i realizacni tym meli sakra pocitit...

  19. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    slavistou50let     před 8 lety 15.07.2016 08:24 |  
    0 8

    Okamžitě Uhrina vyhodit, nástup Karla Krejčího s Horváthem.

  20. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Kuliss9     před 8 lety 15.07.2016 08:31 |  
    0 0

    Po zveřejnění dnešního užšího okruhu možných soupeřů v dalším kole mrzí včerejší výsledek ještě o mnoho vice. Ze 6 možných soupeřů jsou 4 více než hratelní. Bohužel bude to ještě fuška.

    Máme na víkend nějaký program ? Minimálně by to chtělo modelové utkání s juniorkou, které by byla naordinována očekáváná taktika v bloku se kterou sem Levadia přijede. Soupeře s druhé - čfl těžko narychlo seženeme. Co s Milanem, možná by stálo ho ještě jako Blanického rytíře vyprosit na poslední zápas a pak už ho opravdu pustit za svým snem a Kessela k němu na lajnu místo Zmrhala. Místo Součka - Ščuk, Místo jedné africké perly Bílek.

    Jak to vypadá s Dušanem, nezapojí se už ?

  21. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    venator     před 8 lety 15.07.2016 08:34 |  
    2 1

    Nejsem pro časté změny trenérů, ale kdyby se vypadlo už teď tak by měl pan Tvrdík odvolání vážně zvážit. V souvislosti s tím kolik investoval do posil.

    Kdo za Uhrin? Ja říkám Ivan Hašek!
    Teď to schytam když je to exspartan, ale nikdo jinyho adekvátní kvalitou nevidím.
    Anebo Luboš Kozel pokud by se to dalo zvládat s prací u repre. Nevim jak to je intenzivní.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      venator     před 8 lety 15.07.2016 08:41 |  
      0 0

      Nicméně jsem přesvědčeny, ze postoupime.
      Jsem si jistej, že se všichni chytnou za nos a doma je prejedeme +3:0
      Hlavně musíme dat rychle max. do poločasu 2 goly jinak to otevřeme čím dál víc a oni brejk umí zvladnout.
      Všichni vime, že uz mnohem lepší kluby neprejeli 10 branicich ve vápně.

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        Gino     před 8 lety 15.07.2016 12:52 |  
        0 0

        Třetí a čtvrtý řádek tvého komentáře si bohužel odporují. I když doufám v třetí, bojím se čtvrtého.

  22. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 08:37 |  
    1 0

    Priznam se, ze jsem take doufal v lepsi vysledek. Nehazel bych ale hned flintu do zita, jak tu cini nekteri osvedceni uzivatele a vymenuji pulku kadru s realizacnim tymem k tomu. Estonci jsou rozehrani (a sehranejsi), coz je nas handicap. Kvalita je vsak vice na nasi strane a rozhodne je stale mozne je doma 2:0 porazit. Na zapas se kazdopadne tesim, vcera jsem kupoval listky.

  23. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 08:40 |  
    0 0

    To je od nej dobre gesto.

  24. Trenér

    mpik     před 8 lety 15.07.2016 08:56 |  
    2 0

    Dušan Uhrin není trenér pro Slavii. To je můj názor od počátku jeho angažmá a včerejší utkání JEN stvrdilo mé přesvědčení. Jedná se o trenéra, který nikdy nic pořádného nedokázal a jeho herní styl nebyl nikdy oceňován. Nechci hodnotit přípravná utkání, ale už jaro bylo pro mě velkým zklamáním. Po letním mocném posilování každý fanoušek právem čekal výrazné herní zlepšení, ne ostudný výkon, jaký Slavia včera předvedla. Mluvit o lehkovážnosti mi přijde jako výsměch všem fanouškům. Očekával jsem posypání hlavy popelem, tvrdou kritiku, hlavu na postup. Ale tohle? Obávám se, že ve čtvrtek nás čeká velké zklamání, i když by se rád mýlil.
    Snad již budou k dispozici zkušení hráči Ščuk, Škoda, či Švento. Rád bych viděl i Bílka v obraně.
    A do budoucna kvalitního trenéra. Mě osobně by se nejvíc líbili Kozel, či Trpišoviský.

  25. Včera

    lassiter     před 8 lety 15.07.2016 08:56 |  
    4 0

    Měl jsem z chlapců pocit, jakoby si mysleli, že hrají další přátelák, asi to trochu vesnické prostředí na ně zapůsobilo. Jsem přesvědčen, že v Edenu si uvědomí, že už to opravdu začalo. Ideální příležitost pro GvK stát se hned od začátku hrdinou :-) Přimlouvám se za návrat Bílka do sestavy. Jsem přesvědčen, že uvidíme úplně jiný zápas a že postoupíme.

    • Re: Včera

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 09:10 |  
      2 0

      Vidím to podobně, jednoznačně Ngadeu na lavičku, tribunu, ať se probere a místo něj Bílek. V Gina taky věřím, ale podle videií potřebuje nahrávku ze zálohy , pak pro něj není problém zakončit a včera se podle všeho nahrávky zvedly až s příchodem Levana, takže budeme v odvetě tlačit až od 60. minuty ? Doufám, že skončí dovolená Šventovi, ten by nám moch pomoci. Do odvety bych rád viděl v brance Pavlenku, přijde mi prostě jistější, jak to vidíte Vy ?

      • Re: Včera

        AlesJa     před 8 lety 15.07.2016 09:18 |  
        1 0

        Švento je ještě zraněný, nejsem si jistý jestli můžeme dopsat GvK na soupisku pro toto utkání. Berky nic nezkazil, ale pro mě také je Pavlenka jednička. Ale jestli jste viděli GvK tak je to vyloženě brejkový hráč. Většina golů z úniků. Tallin bude u nás bránit lepší by byl Škoda

          • Re: Včera

            AlesJa     před 8 lety 15.07.2016 09:28 |  
            0 0

            aha díky

        • Re: Včera

          bedy     před 8 lety 15.07.2016 09:30 |  
          1 0

          Pavlenka-Bořil Bílek Deli Švento (Jablonský)-Kessel Ščuk Kenia Hušbauer Mihalík-Škoda (Van Buren) nebo hrát 4-3-3 s Kesslem Škodou a Mihalíkem.

    • Re: Včera

      marty9     před 8 lety 15.07.2016 09:34 |  
      1 0

      100% souhlas s Bílkem, je vidět, že ve dvojci Deli-Ngadjui je něco špatně, ať je to cokoliv. Bílek hrál na jaře s neskutečným přehledem, osobně bych to klidně na stoperu do odvety viděl Bílek-Frydrych.

      • Re: Včera

        AlesJa     před 8 lety 15.07.2016 09:40 |  
        0 0

        jejich problém je, že ani jeden tu dvojici nevede, neřídí. Obranu včera řídil Berkovec, což není špatné, ale jeden stoper musí být velitel.

        • Re: Včera

          marty9     před 8 lety 15.07.2016 09:42 |  
          0 0

          To je pravda, ve dvojci Bílek-Deli si myslim, že to vedl Bílek, ale tihle dva spolu jsou jak neřízené střely! Berkovec se snažil nějak to koordinovat no, ale..

  26. Hodnoceni z me strany

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 09:25 |  
    2 0

    Jeste jsem se vubec nevyjadril, tak to zkusim ted

    1) Odvolani trenera - DU neni zrovna muj oblibenec(tesil jsem se na Kozla ci Jarolima), nicmene privedl si sve hrace a odvolavat ho ted by asi nebyla nejlepsi varianta - pockal bych minimalne po skonceni odvety. Ale co pak prijde nekdo jiny a rekne ja chci uplne jine hrace a zacne se od znova

    2) Hra naseho muzstva -
    pozitiva - Kenia a jakz takz dobra hra dobredu az po finalni nahravku
    negativa - do prcic to ste si vazne mysleli ze si jedete na vylet. Totalne mi chybela agresivita(i v priprave jste byli agresivnejsi). Taktika - podceneni totalne soupere bezhlave utoceni s obrovskym rizikem na protiutoky(zde bych se vazne DU zamyslel nad tim, cim skutecne jste a ne tim co si marketingove myslite ze jste.... zatim jste nic neukazali). Holik - zde i ja jsem ho dal do zakladni sestavy. Pro priste tyto experimenty na mene dulezity zapas, zde jasne jsme podcenili soupere to bez debat. Kliedne Holika ale na stridani....
    Barak a Soucek - to jsou takovi kluci usati povaha fajn snazeni ok, ale evidentne musite chlapci pridat v nasazeni a zrejme bych je pekne posadil na lavicku at si uvedomi ze kdyz chcou hrat tak budou muset zacit HRAT! Chybela mi tam strela kterou Barak umi misto toho bojacne prihraje mezi obsazeneho - Ustrasene vy dva!
    Zmrhal - to uz je dlouha pisnicka je bez formy. Od ted je to jen hrac na stridani. Uvidime co hraje Kessel jestli by mohl misto nej a risknul bych jeho nasazeni, , ikdyz nevim jaky je to bombardak
    Ngadeu a Deli - nevim proc Ngadeu byl v zakladni sestave a nevim cim si to zaslouzil, vim o co jde DU ale opet chyba jako hrom ho do tak duleziteho zapasu nasadit. Bilek ma zkusenosti je to suveren a mozna by tu obranu srovnal. To tito dva zatim neumi

    Nicmene pokud zvysi agresivitu a napadani v utocne pasmu, zacnou mit respekt k souperi ne jen slova ze to dame(ne zadarmo nic nedate). zacnou hrat ne jen po leve strane ale i stredem(rozmanitost), a nekdo to tam zacne vzdadu dirigovat(Bilek, Scuk verim by si to tam take srovnal), tak stale verim v postup.

    Jinak rozhodne bych nechal tyto hrace pocitit(at uz financne ci drilem; od fanousku uz to snad pocitili), ze tu nejsou na dovolene. Dobrym tymem(a hvezdami) se stanou jen v pripade ze budou tahnout za jeden provaz a budou makat jeden za druheho.

    • Re: Hodnoceni z me strany

      Vici     před 8 lety 15.07.2016 12:47 |  
      0 0

      Problem je ze uhrin vsadil na to že se ti dva stopeři domluví. Ale jaksi zapoměl na to že je potřeba aby se domluvila cela defensivní parta. Určitě bych je spolu hrat nenechal. Tam prostě musí být šef. Pro mě jsou oba strašně jaloví co do organizace.

  27. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 09:28 |  
    1 0

    Nemyslím si, že by včerejší zápas byl nějakým vybočením z nastaveného trendu a způsobu jakým chce Slavia pod DU hrát. Byl to skutečně zápas blbec, několik obrovských šancí na naší straně - bez výsledku, soupeř promění všechno.

    Ofenziva: je potřeba vychytat základní sestavu. Kraje musí být hráči s čichem na gól(kromě maximální rychlosti). Co si myslím, že je však nejdůležitější je správný typ útočníka. Ve valné většině naše akce končí centrem na hráče 1,77 m vysokého.. Co to asi znamená?

    Defenziva: Zde tedy pan trenér pochybil zcela určitě. Nejde ani tak o vystrašeného mladíka, ale o dva typologicky totožné stopery, kde jeden nemá formu a druhý možná ani kvalitu. A je vůbec otázka jestli dokáží hrát vedle sebe.

    Na druhou stranu máme zatím v kádru ještě řadu potenciálních posil (Ščuk, Švento,Kessel,Škoda), ale výkon potřebujeme hned teď.

  28. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    eomer (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 09:37 |  
    2 0

    Bohužel jsem měl pravdu, když jsem několikrát toto období přirovnal k příchodu Borise Korbela a zmiňoval nutnost "naučit se hrát" poháry, protože to je prostě jiná disciplína.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 11:10 |  
      3 3

      Spíš naučit se hrát fotbal.

  29. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    bedva (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 09:39 |  
    0 0

    Tak původně jsem litoval, že zápas neuvidím, no a teď jsem docela rád, že jsem ho neviděl. Viděl jsem pouze sestřih a ještě teď mě bolí oči. Hru tedy hodnotit nechci. Vrátím se ale k nucenému odchodu Martina Latky. Právě jeho zkušenosti, vůdčí schopnosti a důraz by se včera hodily ze všeho nejvíce. Jestli jsem dobře koukal, tak včera byl na hřišti nejstarší Berky (27 let), máme velmi mladé mužstvo a někdo by ho měl usměrňovat na hřišti. Nikoho takového tam teď bohužel nevidím. Samozřejmě v situaci jaká nastala a Martin začal plnit roli až 4. stopera, tak vůči němu je jeho odchod dobře. Ale mě osobně to velice mrzí.

  30. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Robinator     před 8 lety 15.07.2016 09:50 |  
    2 0

    Moc se těším na odvetu, aspoň bude o co hrát a budou to pravděpodobně nervy až do posledního okamžiku,vsadim si to v handicapu 0:2 : )) jednoznačně musí na plac Jasmin,Švento,GVK, dle mého i Bílek, jak tu někdo psal, Pavlenka do brány, Levan jestli hrál dobře, od začátku, protože tam může přijít hned nějaká jeho nádherná přihrávka, z které bude gól..Nic jiného než převálcování soupeře 3:0 a více neberu, soupeře, který je na pomezí kvalitou naší druhé, třetí ligy. Předpokládám velkou návštěvu..Co víc hráči můžou chtít..Pokud bychom to nezvládli, jednalo by se o obří ostudu, osobně si myslím a z mého pohledu můžu říct, že by měl pak viset nad DU damoklův meč, pokud bychom pak nezvládli první tři výsledky v lize za devět bodů a hra by neměla dostatečnou kvalitu, měl by se okamžitě poroučet, bez ohledu na to kdo by přišel, protože horši už by to snad být nemohlo..toť můj názor. V práci zase z ostudy kabát... :D

  31. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    uru100     před 8 lety 15.07.2016 09:57 |  
    3 0

    Dušan Uhrin: "Myslím, že jsme byli laxní v koncovce. Nejsem spokojený s nasazením, představuji si ještě vyšší.."
    Kde jsem to slyšel? A to je jako co? To je jako kdyby řekl "No víte, hráči mě neposlouchají, nemám u nich autoritu, já jim fakt říkám, že mají jezdit po hřišti. Ale viděli jste to sami... Ale táta mi poradí co s tím."

  32. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Kunetice     před 8 lety 15.07.2016 11:15 |  
    1 4

    Uhrín musí pryč!
    To je do nebe volající on už dostal snad 20 na naší ligu kvalitních fotbalistů a stale stejná holomajzna.
    Co se ještě musí stát aby ho Tvrdík odvolal !?

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Robinator     před 8 lety 15.07.2016 11:41 |  
      0 0

      Nedělal bych ukvapené závěry, věřím, že je doma sfoukneme rozdílem třídy.. Na druhou stranu už jsem to tu psal několikrát, DU není dle mého trenérem pro takový nabitý kádr , který máme, respektive budeme mít, tam to chce člověka, který to dokáže spojit, to je alchymie a já mám od začátku obavy, že to nezmákne, ostatně není jediné angažmá, kde by v poslední době ukázal opak..uvidíme

  33. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 11:53 |  
    4 0

    Mozna preci jen není tak zle. Něco by nas ale mělo varovat, tym zapas podle me nezvladl psychicky. Nastoupil utocne, chtěl soupere smaznout, vypadalo to, ze souper nemá vůbec cim by ublizil, byl totalne pasivni a vypadalo to, ze je slavisti jasne porazi. Jenze ono to není zas tak jednoduche busit do pripraveny obrany, zvlast pro tym, který ma krehkou psychiku, nemá sebevedomi z pohárových zapasu, mozna není uplne dobře slozenej, zejména stred zalohy postrada dynamiku, Mesanovic není typem utocnika pro hru do pripravene obrany, Holik toho ma plny kecky a stred obrany nemá leadra. Pak dostanete gol a nastoupi panika. Nemyslim, ze by scházelo nasazeni, i nedostupovani hracu vidim spis jako otázku psychiky. Hraci si nezaslouzi lyncovani. Samozrejme Uhrin na tom ma zrejme svůj dil viny, ale ze není uplne top trenér a ze ma problémy s psychikou, to asi všichni trochu tušíme. Ale není namiste hned volat po odvolani, dostal sanci postavit tym, ma vyborny podmínky, po jednom zapase všechno hodit za hlavu by bylo zkratkovity. Verim, ze doma to zvladnem, tym na to rozhodne ma. Ale chce to zvladnout v hlave.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      marty9     před 8 lety 15.07.2016 12:45 |  
      0 0

      Souhlasím, určitě není důvod k panice. Nicméně myslím si, že nedostupování hráčů by byla psychická věc, podle mě to je určitá foma "taktiky".. u DU vidím jeden velký problém - je to podle mě dobrý trenér, ale myslím si, že se mu lépe pracuje v týmu, který nemá takové ambice a na který není takový tlak, jak vnitřní, tak i tlak fanoušků a veřejnosti. podzim 2015 odehrál naprosto skvěle s podceňovaným týmem, dokázala se bořit hra soupeře a vytěžit z minima maximum.. ale po vstupu investorů, přivedení plno posil atd. najednou DU nezvládá ten tlak a moc neví co má dělat. Takhle to na mě alespoň působí, pokud se od něj očekává střed tabulky, tak je schopná průměrný tým pozvednout a zahrát na hranici možností, ale pokud se očekávájí výsledky (jako na jaře 2016), tak to už nezvládá..

  34. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Vici     před 8 lety 15.07.2016 12:40 |  
    1 0

    Kdyz jsme byli lehkovažní , což jsme byli tak by mě zajímalo kdo je za to odpovědný a kdo by měl mužstvo připravit tak aby k tomu nedošlo.

  35. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Pedro08     před 8 lety 15.07.2016 12:48 |  
    0 1

    Těším se do Edenu. Pokud se to rozjede jak má, tak bude super atmosféra a vše bude zapomenuto. Pokud to nebude podle představ, tak se mají chlapci v druhém poločase zřejmě na co těšit. Nicméně s Levanem na lavičce a nejhorším stoperem Slavie všech dob na place nevím nevím (ano, ještě horší než Ondra Šourek).

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Robinator     před 8 lety 15.07.2016 12:56 |  
      0 0

      kdo je ten nejhorší stoper?

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Kenny     před 8 lety 15.07.2016 20:05 |  
      0 0

      Na tento koment ohledně stoperů nelze říci nic jiného než že je extrémně hloupý!

  36. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Vici     před 8 lety 15.07.2016 12:57 |  
    0 2

    Pane Tvrdík. Až budete hledat trenéra. A vy budete. Zkuste prvniho oslovit pana Zemana. Zatím je volnej a myslim že s evropsky podprumernejma hráčema. A kladu duraz na to evropsky v lize nadprumer, by dokazal divy.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Gino     před 8 lety 15.07.2016 12:58 |  
      0 0

      JS je taky volnej. Dal bych mu šanci.

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      Vici     před 8 lety 15.07.2016 12:59 |  
      0 0

      Otazka je jestli neni jako Hnátek rumun :)

    • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:26 |  
      4 0

      Opravdu nepochopím, kde se furt berou tyhle bláboly se Zemanem. Ten člověk by byl neskutečně drahý (odhaduji, že za míň než tak 500 tisíc euro ročně by zde netrénoval) a za druhé už je asi 10 let za zenitem, což se mimo jiné projevuje tím, že za posledních 10 let snad nikde nevydržel ani celou sezonu. Volat po Zemanovi mi přijde jako stejný nesmysl jako se snažit zlanařit Brücknera...

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        Vici     před 8 lety 15.07.2016 13:38 |  
        0 0

        Ze je za zenitem soudis podle čeho? Podle toho že už nevede rim? U starsich treneru to ne zridka byva o jejich zkusenostech. Nemyslim ze kdyz sel brukner k repre vsichni cekali jak ji to bude slapat. Ad cena? Jsi jeho agent? Vim jen ze s nim vedla jednani Plzen. Minimalne ho oslovila. Sam v rozhovoru uvedl ze pak uz se neozvali. Takze az budes psat o blabolech. Cti nejdriv po sobe

        • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:39 |  
          0 0

          Je tak složité pochopit psaný text?
          "je asi 10 let za zenitem, což se mimo jiné projevuje tím, že za posledních 10 let snad nikde nevydržel ani celou sezonu."

          "je asi 10 let za zenitem, což se mimo jiné projevuje tím, že za posledních 10 let snad nikde nevydržel ani celou sezonu."

          "je asi 10 let za zenitem, což se mimo jiné projevuje tím, že za posledních 10 let snad nikde nevydržel ani celou sezonu."

            • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:51 |  
              0 0

              Tak se musím Zemanovi omluvit, za posledních 10 let dokončil sezonu přesně 2x. Věřím, že pořád má co dát týmům hrajícím 2. ligu nebo o záchranu, ale kdykoliv vlezl za posledních 10 let do velkého klubu (CZ Bělehrad, AS Řím), tak to byl těžký průser a po pár měsících (v případě CZ zápasech) se pakoval. Nechci ho tady, nevěřím, že by nám mohl být jakkoliv prospěšný.

              • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

                Vici     před 8 lety 15.07.2016 14:21 |  
                0 0

                Tak hlavne bububu mi o tom tak nejak nerozhodujem. :) neni treba mit stejny nazory. Ja bych ho bral ty ne. Ale vidim to stejne na DU :) je to asi jako cist tu kazdej den ty sestavy :)))

      • Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

        Alanor (admin)     před 8 lety 15.07.2016 14:24 |  
        2 0

        Plně souhlasím. Já vím, že je to krásně romantická představa, že sem přijde Zeman, co si udělal velké jméno v zahraničí a básní o útočném fotbale. Ale realita je taková, že jeho výsledky za poslední dekádu jsou tristní (když nepočítáme postup s podceňovanou Pescarou), a to zvlášť u velkoklubů.

  37. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Kunetice     před 8 lety 15.07.2016 18:37 |  
    0 1

    Kdyby byl Uhrín trenér na svém místě a měl nějakou autoritu tak by musel po první půli nejdříve vykopmout dveře kabiny rozšlapat odpatkovel koš a až potom zjebat celej mančaft a pak by se ve druhé půli nestalo to co se stalo.
    Je mi zle a jde mi z toho na infarkt, Tvrdíku vyhoď ho ven a všichni ti poděkují nebo pojebe celou sezonu!

  38. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    Travinho     před 8 lety 15.07.2016 20:14 |  
    0 0

    Prohrát se může, ale ta nulová sebereflexe mě děsí.

  39. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    dauby     před 8 lety 15.07.2016 21:47 |  
    0 0

    Byt to na me, dal bych Uhrinovi nuz na krk. Pres Tallinn musi postoupit. Pokud ne, vyhazov. A byt vedenim Slavie, uz bych vytipovaval jeho nastupce. Uhrin neumi komunikovat s medii a obavam se, ze i s hraci. Kadr mame skvely a jestli s nim trener neumi pracovat, at trenuje nekdo jiny. Uhrin je ve Slavii rok a zatim me nepresvedcil. Ale podstatne jsou nikoliv dojmy, nybrz vysledky. Toz uvidime za tyden.

  40. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    dauby     před 8 lety 15.07.2016 21:47 |  
    0 0

    Byt to na me, dal bych Uhrinovi nuz na krk. Pres Tallinn musi postoupit. Pokud ne, vyhazov. A byt vedenim Slavie, uz bych vytipovaval jeho nastupce. Uhrin neumi komunikovat s medii a obavam se, ze i s hraci. Kadr mame skvely a jestli s nim trener neumi pracovat, at trenuje nekdo jiny. Uhrin je ve Slavii rok a zatim me nepresvedcil. Ale podstatne jsou nikoliv dojmy, nybrz vysledky. Toz uvidime za tyden.

  41. Re: Dušan Uhrin: Byli jsme lehkovážní

    dauby     před 8 lety 15.07.2016 21:47 |  
    0 0

    Byt to na me, dal bych Uhrinovi nuz na krk. Pres Tallinn musi postoupit. Pokud ne, vyhazov. A byt vedenim Slavie, uz bych vytipovaval jeho nastupce. Uhrin neumi komunikovat s medii a obavam se, ze i s hraci. Kadr mame skvely a jestli s nim trener neumi pracovat, at trenuje nekdo jiny. Uhrin je ve Slavii rok a zatim me nepresvedcil. Ale podstatne jsou nikoliv dojmy, nybrz vysledky. Toz uvidime za tyden.