Info o SN

Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

Víte kdo je dle vašeho názoru nejlepším slávistou jara? Byl to velký souboj nebo jasné vítězství jednoho hráče? A jak si vůbec vedl poslední vítěz Milan Škoda? Na vše odpovíme v článku!

Jaro loňský vítěz bohužel neměl tak skvělé i díky zranění, takže se nakonec Milan Škoda neumístil na bedně. Do ankety se zapojilo méně lidí než posledně, ale i tak je to pěkné číslo. O vítězi rozhodlo 726 tipujících.

Na prvním místě se umístil Simon Deli! Získal celkově 3299 bodů, což dle počtu hlasujících dělá 4,54 bodů na hlasujícího. To je hodně velké číslo, objevoval se převážně na prvním místě a chyběl pouze na 18 tipech.

Na druhém místě skončil objev Slavie Antonín Barák. Přestože ze začátku nehrál, postupně se vypracoval do sestavy a hlavně v závěru zářil, kdy střílel také branky. Získal úctyhodných 1914 bodů a objevil se celkem na 604 tipech, průměrně získal 2,63 bodů.

Bronzové umístění zaujal stejně jako na podzim Tomáš Souček, což je také slušný počin. Tentokrát získal 1408 bodů, průměrně je to 1,94 bodů. 

Další pořadí ankety Slávista jara 2016:
4. Milan Škoda - 1073 bodů
5. Jiří Pavlenka - 813 bodů
6. Jaroslav Mihalík - 555 bodů
7. Jiří Bílek - 518 bodů
8. Jan Bořil - 314 bodů
9. Josef Hušbauer - 307 bodů
10. Levan Kenia - 175 bodů
11. Jaromír Zmrhal - 166 bodů
12. Muris Mešanovič - 138 bodů
13. Martin Berkovec - 71 bodů
14. Martin Latka - 37 bodů
15. Michal Frydrych - 32 bodů
16. Tomáš Jablonský - 26 bodů
17. Jan Mikula - 17 bodů
18. Lukáš Železník - 15 bodů
19. Miljan Vukadinovič - 12 bodů

Pořadí v sezoně 2015/2016:
1. Simon Deli - 8107 bodů
2. Milan Škoda - 6176 bodů
3. Tomáš Souček - 4149 bodů
4. Antonín Barák - 1914 bodů
5. Jaromír Zmrhal - 1850 bodů
6. Martin Berkovec - 1391 bodů
7. Levan Kenia - 1091 bodů
8. Martin Latka - 1011 bodů
9. Jiří Bílek - 918 bodů
10. Jiří Pavlenka - 813 bodů
11. Jaroslav Mihalík - 555 bodů
12. Tomáš Jablonský - 357 bodů
13. Jan Bořil - 314 bodů
14. Josef Hušbauer - 307 bodů
15. Karel Piták - 143 bodů
16. Muris Mešanovič - 138 bodů
17. Miljan Vukadinovič - 87 bodů
18. Jan Mikula - 82 bodů
19. Jan Štohanzl - 77 bodů
20. Michal Frydrych - 58 bodů
21. Robert Hrubý - 51 bodů
22. Josef Bazal - 35 bodů
23. Radek Voltr - 28 bodů
24. Milan Černý - 24 bodů
24. Michal Švec - 24 bodů
26. Lukáš Železník - 15 bodů

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 10:14 |  
    0 0

    Gratuluji vsem uspesnym, k zamysleni pro mene uspesne. Urcite to je dobry statisticky vzorek slavistickych fans. Doufam, ze Tonda Barak bude v zakladu.

    Mesanovic(Van Buren)
    Zmrhal, Husbauer, Barak, Mihalik
    Scuk(Soucek)
    Svento, Deli, Ngadeou(Bilek),Boril

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      ashley     před 8 lety 06.07.2016 11:21 |  
      0 0

      Tohle je asi ideální sestava, třeba Hrubý se sice prezentoval dobře herně, ale na Slavii to v tuhle chvíli není, bude lepší, když půjde na hostování a bude hrát, než kdyby seděl ve Slavii. Ono je něco jiného hrát přáteláky a pak ostrý zápasy, je pořád moc měkký a laxní, v tom musí výrazně přidat. Mikula, Voltr budou asi taky na odchodu. Holík si myslím by měl dostat šanci. Teď k je ten čas, aby začal hrát, ne ve 20 a podobně, to už by měl být nějakým způsobem připravený k prodeji. Naši hráči se nedokáží prosadit lépe právě i proto, že dostávají šanci hrozně pozdě. Treba Hrubý je příkladem, všichni ho budou považovat za talent do 24 a pak skončí jako Koreš. V jeho věku už by měl hrát pravidelně ligu, pokud je takovým talentem, jak se o něm řiká a být pomalu přípravený jako komplexní hráč, ale to rozhodně není. Takovým pěkným příkladem je Kadeřábek, tady jsou z něho všichni unešení, že je to náš nejlepší obránce a on pak přijde do podprůměrného týmu v Německu, kde jeho rychlost, kterou tu okouzloval je brána jako samozřejmost a najednou se zjistí, že jako obránce vlastně neumí bránit. Pak ho to trenéři půl sezóny učili. A tohle je ten problém, oni potřebují připravené hráče, ale naši tam mnohdy chodí spíše jako polotovary, kterým se povedla třeba 1 sezóna v lize a pak nehrají a jejich vývoj se zastavuje... musíme trošku přehodnotit tu práci s mládeží a měl by mít alespoň občas místo v sestavě hráč jako je Libor. On by měl být první vlaštovkou. Hostování někde ve 3. lize mu při její dnešní kvalitě nic nedá. Takhle jsme už zabili Hurku, Šimečka a další. Pokud na to má tak by měl do tech 20 začít hrát pravidelně. Oni teď rádi argumentují Součkem, ale stejně to už bylo trošku pozdě. Chce se to nebát a neodstřihnout Holíka hned po přípravě. V současné době není horší než Mikula nebo Jablonský, měl by dostat šanci a pokud by to nešlo, tak pak j tu možnost hostování někde v druhé nebo v jeho případě spíš první lize. Od zimy udělal obrovský pokrok, co jsem ho měl možnost vidět a tu šanci si rozhodně zaslouží, možná se z něj může stát druhý Souček.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 11:36 |  
        0 0

        Holik 100% zustat v kadru a ze zacatku stridat 60. minuta a uvidi se jak se s tim popere. Plne souhlas.
        Hruby obdobne, myslim ze by mel zustat. Porad totiz ve skrytu duse doufam ze v poharech uspejeme(budeme mit stesti na los) a v lize by Hruby mohl hrat v zakladu, tak ci tak opet hrac na stridani. Ja uz bych ho na hostovani nedaval, to bychom uz ho trosku zazdili a pokud by hostoval v prumernem klubu nebyl by u neho uz progres.

        Nebojim se ze by si ti dva hraci nezahrali...(zraneni vice zapasu)

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        JS (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 11:45 |  
        0 0

        S tou mládeží plně souhlasím. Bereš mi z úst slova. :)
        Co se ideální sestavy týče, mám představu středu zálohy zezadu: Souček/Barák - Šćuk a před nimi Kenia/Hušbauer.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Taho     před 8 lety 06.07.2016 12:01 |  
          0 0

          Tuhle sezónu jsme oproti minulosti ve třech soutěžích. Velká šance pro Holíka a ostatní mladé hráče. A kdyby se podařilo postoupit do EL!!!

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 13:05 |  
            0 0

            Já bych s tou vizí skupiny EL skutečně brzdil, už ve 3. předkole můžeme chytnout např. Lille, Herthu, West Ham atd. Nemluvě o případném 4. předkole, tam už by to byl vyložený masakr, kdy snad není ani teoretická šance narazit na lehkého soupeře. Takže považuji za velmi pravděpodobné, že z Evropy budeme už v sprnu venku.

            Stát se ale může všechno a já se budu velice rád mýlit :)

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Kenny     před 8 lety 06.07.2016 15:50 |  
        0 0

        Nezlob se Ashley, ale v žádném případě nemohu souhlasit s tvým hodnocením Hrubého. Mám pocit, že se tady o jeho malém důrazu a laxnosti píše jaksi ze strvačnosti. Navštívil jsem osobně čtyři utkání v současném přípravném období a myslím si, že jeho nasazení a důraz není o nic menší ( a ztráty míče o nic větší) než u ostatních tvořivých záložníků. Navíc, jak jsme viděli již loni, má z mužstva asi nejefektivnější finální přihrávku. K čemu mi je, že např. Voltr vletí do každého souboje na krev, když všechno potom zneguje chybným řešením? V mých očích je Hrubý na stejné úrovni jako Barák, Kenia či Hušbauer. Každý je trochu jiný a každý z nich může být něčím prospěšnější než druhý. I když dle mého DU svého oblíbence na post tvořivého halva již má, v každém případě bych si ponechal celou tuto čtveřici.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          ashley     před 8 lety 06.07.2016 16:29 |  
          0 0

          Respektuji tvůj názor ale nesouhlasím s ním. Viděl jsem také většinu zápasů, některé i naživo a za svým názorem si stojím. On je kvalitní fotbalista, tvořivý, ale to, co jsem o něm napsal, nepíšu nikterak ze setrvačnosti. On je typ fotbalisty do bezkontaktního fotbalu, proto tak vyčnívá v přípravě, protože v noze to má, ale jakmile se dostane pod tlak a někdo do něj dvakrát strčí, tak je zle... a nesouhlasím s tím, že je na úrovni jako Barák nebo Hušbauer... Barák je o level výš a Hušbauer, ač ho spousta lidí kvůli jeho minulosti nemá ráda, tak na něm stojí celá naše hra, celá předfinální fáze je o něm, tu smetanu pak slízli Barák, Mihalík nebo Muris, ale rozhodující přihrávky jdou od něj. Stačí se podívat na poslední ligový zápasy. Jemu se jen musí najít místo a ne ho utopit. Nahrazení Baráka nebo Hušbauera Robertem bych neviděl jako přínosný. Ale jak jsem řekl, respektuji, že máš jiný názor, ale nesouhlasím s ním.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Kenny     před 8 lety 06.07.2016 16:51 |  
            0 0

            Jasně, jak se říká co člověk to názor. Blízko tvému je zřejmě DU, proto ho nevzal do Splitu a prakticky to znamená odchod pryč. Blízko mému byl zřejmě Petržela(a ten si na bojovnosti vyloženě potrpí), proto na něm postavil celou hru Baníku. Ale nikde není psáno, že trenéři se nemohou mýlit viz. opomíjení Baráka v základu po tři čtvrtiny jara Uhrinem či nedávné Beránkovo tvrdošíjné stavění Deliho na DZ. Já mám jen strach, aby se neopakovaly přehmaty vedení ala Dočkal, Kovařík či Vaněk. A teď ještě očekávám probuzení Červenky v Teplicích.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              ashley     před 8 lety 06.07.2016 17:05 |  
              0 0

              Dostane teď někde půl roku na hostování a pak přijde další šance no. A jak říkáš, co člověk to názor, rozdíl je, že mi si můžeme říkat, co chceme, ale DU je za své rozhodnutí odpovědný "krkem" :)

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              JS (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:13 |  
              0 0

              Já si myslím, že Petržela především neměl jinou možnost, než stavět Hrubého, protože jinak by musel postavit nějakého juniora nebo dorostence. Žádný další podobný hráč v Baníku nebyl, a tak se nejspíš neřešilo, jak moc dokáže Hrubý bojovat, když to byl jediný hráč v mužstvu, který dokáže přihrát nebo vystřelit.

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Kenny     před 8 lety 06.07.2016 18:03 |  
                0 0

                No, zrovna Petržela myslím nemá problém stavět dorostence na úkor zkušenějších. Jen je škoda (jak píší Pedro či Ashley), že je u nás jeden z mála trenérů. Většinu k tomuto kroku donutí až určitá "personální" krize v mužstvu.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 17:28 |  
              0 0

              To nebyly přehmaty, v té době odešli za levný peníz nebo zdarma: Kovařík, Vaněk, Vácha, Dočkal, Theo, Nečas, Jablonský, Vrzal a pár dalších. Zpětně hodnoceno se to nevyplatilo, protože z 5 hráčů se stali reprezentanti. Tenkrát si to ale třeba spousta lidí myslelo i o Nečasovi. Osobně se jen podivuji nad tím, že v naší lize nedostávají důvěru mladí hráči 18,19,20 let, když jejich stejně kvalitní vrstevníci dostávají místo v základu v daleko lepších soutěžích a tím těm našim mladým hráčům výkonostně uletí. Takový Rasford, Embolo, Sané, Brekalo a další by pravděpodobně v našich top klubech dostalo méně prostoru, než tam, kde nyní hráli. To je smutný fakt. Holík by mohl být čestnou výjimkou. Co udělá důvěra od mladého věku i v rámci naší ligy s kvalitou hráče vidíme na Baránkovi, Krejčím, Matějů - ti hráči pak svou kvalitou i zkušenostmi ostatní převyšují a mají potenciál na přestup ven a vydělat svým klubům pěkné peníze. Tak to je. A Porto, Benfica, Dynamo Záhřeb, Partizan to vědí a tyto hráče exportují po tuctech.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              jarmik     před 8 lety 07.07.2016 07:57 |  
              0 0

              Srovnávat, že Uhrin na Hrubém nepostaví hru ve Slavii, zatímco Petržela v Baníku ano, krapet postrádá logiku. :) Nicméně bych byl taky rád, kdyby Robert zůstal v týmu. Alespoň do konce přestupního období, pak případně hostování, ale jedině opět v rámci nejvyšší soutěže (ČR, SR).

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Kenny     před 8 lety 07.07.2016 17:43 |  
                0 0

                Pokud v tom žádnou logiku nenacházíš, pak to prostě ber jako fakt.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Kenny     před 8 lety 06.07.2016 18:54 |  
            0 0

            Myslím, že práce Hušbauera je zbytečně nadhodnocená. Ale chápu že DU si jej přivedl a tak jej podrží. Nicméně jsem si přehrál naše branky na jaře a krom jedné finální přihrávky v Příbrami nemá JH nijak výraznou zásluhu na gólových akcích. To by jsme mohli chválit Pavlenku či Berkovce, že rozehrál míč bekovi. Možná jsem něco přehlédl, klidně mi něco zásadního připomeň.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              ashley     před 8 lety 06.07.2016 19:41 |  
              0 0

              Špatně jsme se pochopili, nemluvím o přímých asistencích, ale o vlivu na hru jako takovou, on má docela cit pro hru, má to co nemá ani Souček, ani Barák a ani Hrubý, že dokáže poměrně správně reagovat na hru a ve správnou chvíli ji zpomalit nebo naopak zrychlit. To jsou věci, kterých si normálně nevšimneš, pokud to nesleduješ, ale pro mužstvo je to strašně důležité. Jak říkám ono to není vidět, ale je to "dulezitejsi" než finální přihrávka. Opravdu doporučuji se na něho v některém zápase přímo zaměřit (pokud nebude hrát zrovna předstopera :D ) a sledovat jeho hru. On není tak výrazný, jak bychom všichni čekali, to nepopírám, ale pro naši hru je opravdu strašně důležitý, s ním a bez něj by byla úplně jiná a byl by to takový hurá styl. Bylo by třeba, aby dal ještě nějaký gól a chytil se, pokud mužstvo začne šlapat, tak půjde nahoru i on, sprinter z něj nikdy nebude, ale věřte, že si nakonec ještě budou RB drbat hlavu.

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 08:20 |  
                0 0

                To nevysvětlíš, pamatuješ jak se tu nadávalo na Ragueda. A přitom, když ho pak musel v EL střídat (myslím proti Lile) tak po jeho odchodu se hra totálně rozsypala a dostali jsme 4 góly.
                A všechno to bylo o tom, že nevypadal při hře tak elegantně jako Tavares.
                Hušbauer je sparťan a vypadá to, že běhá pomalu, to oku diváka nelahodí tak ho kritizuje...

                • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                  Kenny     před 8 lety 07.07.2016 17:55 |  
                  0 0

                  Ale Hocin byl vysloveně defenzivní halv. To je potom pochopitelné, že se rozsype hra. To nemůžeš o Pepovi tvrdit ani s dvěma promilema.

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Boss82     před 8 lety 07.07.2016 09:16 |  
                0 0

                + 1000 !!!

                Konečně jeden z mála správných a objektivních příspěvků na adresu Hušbauera zde.

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Kenny     před 8 lety 07.07.2016 17:53 |  
                0 0

                Jo s tím uměním zpomalit hru souhlasím. Jestli je to pro mužstvo důležité, to spíš záleží co přesně chce to mužstvo hrát. Ale jestli to DU vyhovuje tak prosím. Možná mají špičková mužstva nějakého zpomalovače , jen nebývá moc vidět. Každopádně jestli máš na mysli někoho jako byl v Plzni Horváth, tak jsi podle mě na míle daleko. Tam byl ten prospěch viditelný. Jsem opravdu hodně zvědavej, až bude JH chybět v sestavě, jestli nám to ublíží. Já jsem přesvědčen že ne.

              • Re: Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                reggaebabicka     před 8 lety 10.07.2016 12:57 |  
                0 0

                Souhlasím, že JH si odmaká svoje a na není špatně, když hraje, ale ty jeho kvality, které jsi vypsal, mám pocit, hravě zmákne i Jasmin. Nestavět Součka s jeho poměrem kvalita / potenciál / věk by byla velká chyba a to stejné mi přijde s Barákem. Já jsem za složení středu Souček- Ščuk, Barák. Věřím, že JH přednosti tato dvojice také má a v mnohém ještě přidá. Střelu, kterou u JH všichni velebí, mají oba dva také jak z partesu a pohyblivost a údernost zálohy směrem dopředu by dle mého vzrostla bez oslabení defenzivní činnosti, ptž Souček a Jasmin jsou dozadu lepší než JH. Mimo to mají všichni tři daleko větší jiskru a zápal do hry. No a kdyby to tak nebylo na 100 % od začátku, tak Souček a Barák půjdou ještě hodně a rychle nahoru, když budou hrát. Riziko nevidím ani v případě, že by se jim výrazně nedařilo v zápase, ptž na lavici by tím pádem číhal JH. Krom toho by ho to mohlo i trošku "naštvat" a to by mu mohlo pomoci se zápalem a chutí hrát(a jestli ne, tak ať jde v zimě kam chce a Hrubý dostane jeho prostor). Nemám proti němu nic a byl bych strašně nadšenej, kdyby chytil pořádný lauf a rozestřílel se do pohárových kvalit.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:31 |  
            0 0

            tak Liberci chybí Shala, ten pujde i z letné pryč. Mně by se u nás i líbil. Roberta bych poslal obratem k Nise. Trpiš už ukázal, že s našima mladýma umí (Souček). Navíc hraje dobrý fotbal. Až takové angažmá bych bral u Roberta jako známku že na to má. Baník, kde mu většina týmu i přes jeho nedostatky nesahala po kotníky fakt ne. Navíc kdyby hrábl, zahrál by si za Libe i v Evropě. Liberec by měl náhradu do středu. Otázka, zda by pak nevyletěl už tak, že by šel rovnou ven. Zase bysme nebyli škodní finančně, takže win-win situace. Nevím co komu vadí, že by mladý byl klidně 2-3 sezony na hostovačce. Ale souhlas, to se má dělat v jeho 17-18ti, aby byl do 20 hotový pro Áčko či prodej ven...

  2. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Balvan86     před 8 lety 06.07.2016 10:45 |  
    0 0

    Pro mě sestava:
    1,Pavlenka - Holík, Frydrych, Deli, Bořil - Souček - Mihalík, Barák, Hrubý, Švento - Mešanovič

    2, Berkovec - Mikula, Bílek, Ngadeu, Jablonský - Ščuk - Mingazov, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - van Buren

    Nepočítám s Latym bohužel, Železník je zraněnej a dává se dohromady, Řehák bude v juniorce společně i s Kuchtou...pokud nepůjde hostovat a Škoďák vypadá, že půjde do pryč. S Voltrem moc nepočítám. Uvídíme, jestli ještě přijde někdo, že by Hrubý šel pryč na hostovačku, ale radší bych ho viděl v základu. V přípravě podával výkony, který se mi moc líbily...tak že bych se ho nebál postavit na úvod do základu na úkor Levana nebo Hušbyho. To stejný se dá říct i o Frydrychovi, který mě prozatím přesvědčil víc než Bílek nebo Ngadeu. Součka mám na stejno se Ščukem, takže u něj zvítězilo, že je to slávista - odchovanec. Pak zůstává otázka u Dušana a Zrmhyho...tam to bude záviset na tom, nakolik se vrátí Duško do formy a jak se vyrovná Jarda se silnou konkurencí, kterou doposud pořádně neměl.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      JS (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 11:47 |  
      0 0

      Porovnávat Součka se Šćukem je jako porovnávat Superb a Mercedes S-klass :)

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      donford     před 8 lety 06.07.2016 12:22 |  
      0 0

      Mně by se take víc líbil Švento na pozici křídla a za ním pdporovaný Bořilem. Ščuk mi přijde zatím víc fotbalovější než Souček, úžasně vede míč s hlavou nahoře, skvělé přihrávky po zemi, umí vystřelit (jako Suk). Pro nás výborný přestup! Stále bych dal ještě přednost Hušbymu před Hrubým, naopak velmi se mi líbí Holík. Potřebuje těžké zápasy, konfrontaci a půjde nahoru. Jinak jsem si jist, že obě teoretické jedenáctky si vzhledem k očekávanému počtu zápasů zahrají. Hrubého bych na hostování nedával, pod Petrželou vyrostl a teď přichází i jeho čas.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Alanor (admin)     před 8 lety 06.07.2016 19:17 |  
      0 0

      Frydrych zatím úplně přesvědčivý není, chyboval i v přípravě. Z mého pohledu je to na začátku sezony až 4. stoper.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 08:56 |  
        0 0

        Se Slovanem zahrál velmi dobře. Nemyslím si, že by byl o tolik horší než Ngadeu.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:36 |  
      0 0

      Švento je marod. Mihalík hraje líp zleva. Hrubý jde pryč. Black and white stopeská dvojka je prostě cool :D

      Pavlenka - Holík, Deli, Frydrych, Bořil - Ščuk - Mihalík, Barák, Kenia - Hušbauer - Muris.

  3. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 11:48 |  
    0 0

    Skoda - asi nikdo nevi nic noveho co? Uhrin rikal ze by melo byt jasno do pondeli, coz neni...., ale co ted? Do Splitu nepojede.... trenovat netrenuje... hrat moc za nas nechce a pokud se mu nic nenajde bojim se jeho motivace za nas hrat(tak jako na jare mi u neho chybejela ta dravost) nebude. Trosku na houby situace jak pro nas tak pro neho. Jinak asi tady dostanu kartac, ale uz me to trosku unavuje a trochu me mrzi ten jeho pristup(trucovani) ikdyz ho muzu jakkoli chapat.

    Svento - mel by se zapojit do 14 dnu rikal v sobotu Uhrin; Nevite jak to vypada s tim jeho zranenim? Bojim se, ze nebude ready(sehrany a odzkouseny) ani na 3. predkolo pokud postoupime pres 2. predkolo.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Grobar     před 8 lety 06.07.2016 12:02 |  
      0 0

      Podle me Skoda na 95% odchod. Pokud ne, ma mimoradnou nabidku od Jardy Tvrdika, takze o motivaci ve Slavii by nebylo nouzi a co se tyce DS tak muze klidne do druheho predkola naskocit bez jedineho treninku se Slavii. Proti esroncum ci faeranum to muzeme klidne risknout.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Alfabet     před 8 lety 06.07.2016 15:58 |  
        0 0

        Nezlob se na mne, nehodlám tady žádné názory zpochybňovat, ale Tvé argumenty mi připadají příliš utopické. Již jsem tady v minulosti psal, že Milan Škoda není fotbalistou "od Boha", ale jeho úspěchy jsou především dílem vůle a bojovnosti, z obou na jaře dost slevil. Chápu jeho (de)motivaci, ale je mu 30 let a do "laufu" se nemusí znovu dostat. Co se týče Dušana Šventa, mám obavy, jestli do něj nevkládáme nadměrné naděje, v Německu toho moc nenahrál a na ME, pokud hrál, také neoslnil. Nicméně - budu rád, když to bude z mé strany zmýlená!

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:12 |  
        0 0

        tak Svento se pripoji 18.7. (zdroj CT1 sportovni noviny DU), takze 2. predkolo ani nahodou jak jsem cekal a vubec se uvidi jak na tom bude pro 3. predpkolo(sehranost s tymem)

  4. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 12:55 |  
    0 0

    OT: Zítra proti Hajduku hrajeme od 19 hodin ne od 20 hodin. (příští zápasy)

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      mart     před 8 lety 06.07.2016 13:20 |  
      0 0

      to je dobre, protoze pak je fotbal z Francie

  5. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 14:38 |  
    0 0

    Nevite jestli uz bylo vyhodnoceni tipovacky? Myslim poradi v tabulce ne tipovacku nasich zapasu..

    • Re: HB Torshavn – Levadia Talinn

      Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 17:04 |  
      0 0

      Škoda, že tam není Jech. Je tam chladno, mohlo by se mu chtít čůrat.

  6. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 16:57 |  
    0 0

    OT: Do Splitu neodcestovali Hrubý, Řehák, Voltr, Škoda, Železník, Latka a Švento. Tím pádem je jasné, že se s Hrubým minimálně pro podzim nepočítá.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:04 |  
      0 0

      Pujde do Karvine s Rehakem.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 17:05 |  
        0 0

        Pro ně asi bude lepší, když bude hrát, než se koukat. Přejme mu úspěchy.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          JS (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:10 |  
          0 0

          Hrubý se v tom Baníku naučil makat, doufám, že ho další hostování v tomhle ještě zocelí. Pak by mohl být vážně platný. Ale zase na druhou stranu už mu bude před jarní sezonou skoro 23 let a žádná velká herní zkušenost. Přesně jak se tu psalo – v 23 letech nepotřebujeme zapracovávat talentovaného hráče, ve 23 letech už má tým táhnout.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      JS (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:17 |  
      0 0

      Ještě k tomu musím podotknout, že je škoda, že Hrubý jde z kádru, ačkoliv chápu přetlak na středních pozicích v záloze, zatímco Mikula a Jablonský zůstávají. Bohužel asi nemůžeme přivést celou novou jedenáctku během dvou přestupních období, ale zrovna tito dva jsou opravdu zralí na výměnu. Mikula neumí dopředu, nerozumí si s míčem a zadrbe jakoukoliv šanci po lajně. Jablonský sice umí jít dopředu, ale zase je to průchoďák dozadu, což si moc nemůžeme dovolit. V porovnání s nimi je Hrubý o dva levely výš.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Alanor (admin)     před 8 lety 06.07.2016 17:27 |  
        0 0

        Srovnáváš jablka a hrušky. Ve středu zálohy je úplně jiná situace a pro Roberta bude lepší, když bude hrát pravidelně. U nás by to měl hodně těžké. Naopak na krajích obrany nás tlačí pata a věřím, že vedení zareaguje i přes pravděpodobný krach jednání s Coufalem.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Kenny     před 8 lety 06.07.2016 18:21 |  
          0 0

          Určitě by to měl u nás Hrubý hodně těžké, ale to budou mít Mikula s Jablonským nepochybně také. Pro každého hráče je lepší když hraje ale to může v utkání jen 14 lidí. Spíš měl pravděpodobně JS na mysli že Robert by mohl být určitá varianta na změnu herního systému, jeho "souznění" s Barákem je nevyvratitelné. Naproti tomu zalepit díru na beku mohou Frydrych, Švento a to ještě DU zkoušel Zmrhala. Obecně krajního beka lze vychovat, což dokazují příklady hráčů, kteří tam nezačínali a později se tam prosadili.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 08:09 |  
            0 0

            Řekl bych, že s Mikulou a Jablonským se nepočítá nějak dlouhodobě, takže lepší je mít tady aby když tak zalepili díru i přesto, že nebudou herně vytížení. U Hrubého bude lepší když bude mít pravidelné herní zatížení.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 18:21 |  
          0 0

          Mas nejake info ze skutecne Hruby odejde? Pripadne do Karvine?

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Alanor (admin)     před 8 lety 06.07.2016 19:06 |  
            0 0

            Žádné speciální info nemám, kam má jít. Ale je očividné, že tu nezůstane, když nejel do Splitu.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              no-nick     před 8 lety 06.07.2016 19:16 |  
              0 0

              Jen jestli nepřipravuješ půdu nějakému nečekanému zvratu:) A připrav si pálku do Brodu;)

              • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 19:41 |  
                0 0

                Hlavně už žádný obchod ala Platil.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Falk     před 8 lety 06.07.2016 20:11 |  
          0 0

          To zcela určitě bude pro Roberta lepši ,když půjde pryč ,v přípravě jeden z nejlepších ,je do kombinace musí být odejít ,poslední zápasy to moc nešlo Barákovi a Hušby ta jeho klasika.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 09:00 |  
            0 0

            Rozhodně nesouhlasím. Efektivní byl, ale jinak mi tedy nepřišlo, že by si s balonem extra rozumněl.

  7. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    steev (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:27 |  
    0 0

    OT: Aldo je zpet.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 17:47 |  
      0 0

      A ja myslel ze sme ho prodali....

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 17:53 |  
        0 0

        Za 8 milionů Euro do Man Utd, pro Mourinha must have hráč, který má nahradit Carricka, Schweiniho a Schneiderlina.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          judy     před 8 lety 06.07.2016 18:04 |  
          0 0

          Byl pouze na hostovačce ne ?

  8. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 19:40 |  
    0 0

    Musím se vyjádřit k Hrubému. Nelíbí se mi, že odchází už teď na hostování. Přestupní období končí někdy v září. Do té doby nikdo z nás neví, co bude a nebude. Třeba se náhodou dostaneme do základní skupiny EL, někdo ze středních záložníků se zraní a bude problém, protože zápasů bude hodně a hráči budou unavený. A 6 středních záložníků mi moc teda nepřijde.

    O Roberta se tuším zajímalo 7 týmů z ligy, tudíž pokud nedejbože vypadneme z EL a tím pádem by bylo méně zápasů, tak by se Robert poslal na hostování později, když by bylo jasnější, jak náročná sezona bude.

    Upřímně nevím, jak bude udělána hostovačka, ale silně pochybuji o tom, že nějaký tým by přistoupil na to, abychom Roberta v případě nouze mohli kdykoliv stáhnout.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:14 |  
      0 0

      odkud mas informaci ze Hruby odchazi uz ted?

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:39 |  
        0 0

        Tak když neodjel na generálku, tak mi to přijde logický, že se to upeče v nejbližších dnech.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          dropt     před 8 lety 06.07.2016 21:01 |  
          0 0

          Kdyby jel do Splitu, tak se na hřiště pravděpodobně nedostane nebo na minimum času. Takhle mohl odehrát 65 minut proti prvoligové Příbrami. Nevidím důvod, proč by to mělo znamenat, že odchází na hostování.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 20:20 |  
      0 0

      V tomhle mi přijde fér vůči hráči ho dát na hostovačku už teď, aby si v novém působišti vydobyl pozici. Jen by mi připadalo logické dát ho někam do Prahy a okolí a navíc si njakou penalizací zajistit, aby odkopal nějaké minimální minuty, třeba 75%.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:21 |  
      0 0

      Bez Hrubého máme 5 středních záložníků a to Součka, Sčuka, Baráka, Hušbauera, Keniu.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:46 |  
        0 0

        Kenia často laboruje se zraněním, k tomu se přidá někdo další a hups, zbejvaj nám jen 3 střední záložníci. A do toho liga a EL a co potom? Přivést na rychlo někoho dalšího? Takhle mohl Robert ještě zůstat a podle toho, jak se situace vyvine, by se rozhodlo, co dál. Taková Karviná nebo Zlín, který maj nedostatek hráčů by Roberta uvítali i v průběhu sezony.

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 20:56 |  
          0 0

          Určitě v tom bude dodatek, že ho budeme moct stáhnout zpět. Ale i přesto hrát v EL nebude (kdybychom si ho stáhli zpět), protože soupiska na EL se musí do určitého termínu odevzdat.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Barra     před 8 lety 06.07.2016 21:05 |  
      0 0

      Kdykoliv stahnout? Dva prestupy behem jednoho obdobi? Asi tezko.

      Netusim proc nejel do Split, muze byt samozrejme zraneny. Z druhé strany je logicke ze klub kam pujde na hostovani chce mit take jistotu o skladbe muzstva na nadchazejici sezonu ted a ne teprve nekde v zari, kdyz bude jasne jestli se Slavii uraci Roberta poslat na hostovani ci nikoliv.

      Robert by se nam mohl hodit, ale pretlak za zaloze je velky. Proto si myslim ze je lepsi aby mel moznost minimalne do prosince pravidelne nekde hrat, pak se uvidi jestli se ma stahnout z hostovani ci nikoliv.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Falk     před 8 lety 06.07.2016 21:17 |  
        0 0

        Přetlak je veliký a strategie jasná ,koho si nepřivedem Uhrin nehraje,aby nás to nemrzelo ,Kuchta ,Kodr,Hurka ,Šimeček ,Prošek ,nyní Bazal ,Hrubý,prostě tým bude bez odchovanců ,tak pak nedělejme dorost a juniorku,také řešení ,vše a všechny si koupíme
        (to je krátkozraké a bez koncepce)

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          Barra     před 8 lety 06.07.2016 21:45 |  
          1 0

          Tomas Soucek je dukaz opaku. Nevidel bych to tedy tak cerne. Hostovani v Viktorii Zizkov na jare 2015, kde odehral bez 26 minut kompletne vsech 14 zapasu, mu evidentne prospelo. Bez teto zkusenosti by se mu podle me nepodarilo v minule sezone odehrat az na jeden zapas, kdy sedel kvuli zlutym kartam, veskere zapasy v A-cku.

          Bez hostovani by Hruby moc toho na jare nezahral, jestli pujde ted opet na hostovani bude mit moznost byt vice vyuzity nez v Slavii a dokazat co v nim doopravdy je. Jen nejsem si jisty do kdy mu bezi smlouva u Slavie. Stejne tak si myslim ze hostovani pro Kuchtu a spol je jak pro Slavii tak pro hrace samostatne nejlepsi reseni.

          Jinak si myslim ze od první dne kdy stoupila do hry CEFC se opakovane klade duraz na vlastní vychovu a odchovance. Ze nejaky cas bude trvat nez se zrodi novi Suchaci a Neckove je logicke, ale jen velky snilek by mohl ocekavat opak. Ze ted se poridili hotovi hraci kteri konkuruji nasi mladezi je podle me logicke. Bud mame doopravdy zajem o to tuto sezonu hrat maximalne o treti místo a do dvou let o titul, nebo se budeme spolehat na vlastní odchovance a uspokojime se s mistem nekde ve stredu tabulky.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Boss82     před 8 lety 07.07.2016 09:30 |  
            0 0

            Přesně tak. Frustraci ve Falkově příspěvku nějak nepobírám.

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Barra     před 8 lety 07.07.2016 09:36 |  
            0 0

            Tak spis jsem mel pouzit "minimalne" o treti místo...

        • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

          sasky     před 8 lety 07.07.2016 05:57 |  
          0 0

          Prosimtě, a kde jsou ti fantastičtí kopáči jako Kodr, Hurka, Šimeček a Prošek? Kuchta ještě šanci dostane, ale tihle čtyři prostě kvalitu asi nemají ne, když se x let potloukají po druholigových a horších hostováních. Možný byli dobří v juniorce, ale na velký fotbal nemají (a evidentně to není jen názor můj, ale i 16 prvoligových trenérů, jen tak na okraj).

          • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

            Boss82     před 8 lety 07.07.2016 09:27 |  
            0 0

            Souhlas. Mít tým poskládaný ze samých odchovanců je sice krásná představa, ale dokud nebudeme mít mládežnickou akademii na úrovni Ajaxu, tak to prostě není možné.

            • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

              sasky     před 8 lety 07.07.2016 09:59 |  
              0 0

              Přesně tak. Budu jedině rád, když většina hráčů budou odchovanci, rád bych v sešívaném viděl i výše zmiňované, ale ta kvalita tam prostě momentálně není.

  9. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Petr9608     před 8 lety 06.07.2016 21:45 |  
    0 0

    Infonet padl doma s Hearts, vyřazen, Flora padla na Gibraltaru, vyřazena.

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Petr9608     před 8 lety 06.07.2016 22:31 |  
      0 0

      ty Faeřani to klidně můžou doma dát. Vlastně by mne spíš překvapilo, kdyby postoupili Estonci.

  10. Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 21:52 |  
    0 0

    Ja proste vidim poslat Roberta na hostovani jako klicovy moment.

    1) jestli ted se neprosadil s dobrymi vykony v priprave do kadru nevidim moc sanci ani v budoucnu
    2) Robert(pokud to nechce on sam- proste hrat i na hostovani) pochopi ze to s nim se Slavii bude tezke a bude chtit mozna prestoupit(nevim moc jak velky je to srdcar a jakou bude mit jeste vydrz)
    3) vedeni pokud ho posle do prumerneho tymu na hostovani tak je to naprosto zbytecne
    4) pokud ho poslou na hostovani jeste predtim nez se rozhodne jak budem hrat v EL tak si myslim ze to je hodne neuvazene a zbrkle a budou toho litovat. Zaprah by byl neskutecny
    5) Robert jako stridajici hrac v 60 minute na hriste rozhodne patri!

    • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

      Pedro08     před 8 lety 06.07.2016 22:20 |  
      0 0

      Jinými slovy, aby za 3 roky nedělal kapitána na Letné :) Ne, už je moc starý, na prokázání výkonnosti má poslední rok, pak ho stihne osud Kaliče, Valenty, Volešáka, M. Jarolíma a dalších vyděděnců pražských S. Já mu ale věřím.

      • Re: Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.07.2016 23:06 |  
        0 0

        Asi tak, ja mu take verim.... ale co DU mu?

  11. Hrubý, potencilní odchody a předčasné obavy

    jarmik     před 8 lety 07.07.2016 08:37 |  
    0 0

    Mám pocit, že až moc lidí zde bere odchod Hrubého a dalších hráčů jako hotovou věc. Mám další pocit, že je to způsobeno jen tím, koho DU vzal a koho nevzal do Splitu. Takže...

    1) Ve Splitu se hraje generálka, tj. 1, slovy jeden zápas, nejde o 14denní soustředění v Chorvatsku (to už máme za sebou v Rakousku).
    2) Do jednoho zápasu, navíc do generálky na vstup do EL, jistě nezasáhne 30, ba ani 20, možná dokonce ani 15 hráčů.
    3) Jede jich 20, a to takových, aby na každý post byla pro případ potřeby jedna adekvátní náhrada. Více opravdu na jeden zápas není třeba.
    4) Hrubý se v přípravě ukázal v dobrém světle, ale DU ho zkrátka nevzal do Splitu na úkor Hušbauera, Kenii nebo Baráka, z nichž budou v základu maximálně dva.
    5) Po generálce nás již bude čekat uzavření nominace na EL (zítra), která se od té do Splitu může klidně lišit, ale rozhodně se mohou lišit nominace následující, pokud postoupíme.
    6) DU si je jistě vědom, stejně jako mnozí zde, že budeme minimálně nějaký čas hrát 3 soutěže a že k tomu potřebuje dostatečný počet hráčů. Někteří pochybují o jeho schopnostech, ale vězte, že tohoto si je vědom...

    Tudíž, užijme si dnes krásnou generálku ve Splitu, ať už přímo na stadionu a nebo u dalšího parádního přenosu na Slavia.tv (se skrytou debatou na chatu vedle), užívejme si, jak nabitý kádr máme, a především se odnaučme vidět vše černě už předem.

    Ať hrají ti nejlepší a ať Slavia vítězí! Jdu si vsadit, dnes to dáme. :)

    • Re: Hrubý, potencilní odchody a předčasné obavy

      haon     před 8 lety 07.07.2016 10:02 |  
      0 0

      Plně souhlasím, ale stejně mi přijde,že v sestavě nám několik hráčů chybí. Pokud odejde Škoda tak za něho nahradu teď nemáme. Vysoký gólový útočník by se hodil. 2 útočníci v sestavě to je málo. Pokud se Šventem počítáme do zálohy tak mi v sestavě chybí kvalitní krajní obránce, Holík se jeví dobře ale nevím jestli by mu neprospělo ještě hostování v 1.lize a Jablonskýmu s Mikulou moc nevěřím. Pokud bude Švento v obraně a hlavně pokud nebude zdravý tak nám chybí kvalitní křídlo na doplněni Mihalika, Mingazova a Zmrhala. Střed zalohy a obrany je super. Pokud odejde na hostování Řehák tak nám bude chybět 3. golman. Odchod Latky beru jako jasný, bude chybět byl to lídr a sympatak ale je často zraněný a na to aby seděl na lavičce drahý.