Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka v přípravě i do Číny

Dnes odpoledne zahájí přípravu juniorka Slavie s realizačním týmem, který má zajímavou posilu. Asistentem trenéra Pavla Řeháka se stal Karel Piták.

Dosavadní asistent Ivo Knoflíček u týmu rovněž zůstává, Pavel Řehák tak bude mít k dispozici dva asistenty.

V přípravě se juniorka představí mimo jiné proti A týmu Příbrami, nahradí totiž původně plánovanou účast áčka v tomto zápase, první mužstvo Slavie totiž o den později nastoupí v generálce před startem sezóny ve Splitu proti Hajduku. Mladí slávisté se rovněž představí na turnaji v Číně.

Plán přípravy:
2. 7. 2016 Vlašim - Slavia, 11:00, hřiště Kácov
6. 7. 2016 Příbram A - Slavia, 17:00, hřiště Písek
9. 7. 2016 České Budějovice - Slavia 10:30, hřiště Kamenice nad Lípou
14. - 21. 7. Turnaj Čína
24. 7. 2016 Slavia - Litoměřice, 10:30, Xaverov
31. 7. 2016 1. kolo Juniorské ligy: Slavia - Brno

Soupisku hráčů, kteří do přípravy nastoupili: Otáhal, Lisa, Routek, Kocourek, Pelyak, Badocha, Gilian, Veselý, Schulz, Písačka, Broukal, Jakab, Vávra.

Další hráči se připojí později.

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Jachym     před 8 lety 27.06.2016 14:21 |  
    0 0

    No, to bude duo Řehák a Piták, klasická parta hic...:-)) Na hřišti jako hráči dobří, ale Řehák mě jako trenér zaujal pouze hanlivými vyjádření na adresu letenského rivala přesně v duchu své hráčské kariéry. Na druhé straně v juniorce nemohou nic zkazit, sestoupit ani postoupit...

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      malan (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 14:35 |  
      0 0

      Opovrhování bolševikem se musí pěstovat již od mládí! P. Řehák je muž na svém místě:-)

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        edenian     před 8 lety 27.06.2016 15:09 |  
        0 0

        Kteryho bolsevika myslis :-)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          malan (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 15:22 |  
          0 0

          Jakéhokoliv.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 15:44 |  
            0 0

            rudého obzvlášť

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              edenian     před 8 lety 27.06.2016 15:50 |  
              0 0

              Prima kluci, ja si tady jen obcas testuju, jestli tady jeste nekdo chape, ze ten nejvetsi bolsevik si dneska vydrzuje nas.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Robinator     před 8 lety 27.06.2016 16:24 |  
                0 0

                +1 :D

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                afro     před 8 lety 27.06.2016 23:04 |  
                0 0

                Kazda oligarchie se potrebuje necim zastitit... komunismus je v tomto pripade nejspis uz jen kourova clona...

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      lassiter     před 8 lety 27.06.2016 14:45 |  
      0 0

      Pokud na sobě bude Karel pracovat, tak může mít před sebou velmi zajímavou trenérskou kariéru.

  2. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Borgetti     před 8 lety 27.06.2016 14:58 |  
    0 0

    Piták v juniorce. Super. Určitě má co hráče naučit. Určitě by měli časem zaměstnat aj Martina Latku.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Matysek     před 8 lety 27.06.2016 16:04 |  
      0 0

      Mě by se líbil Latka u dorostu... by klucí sekali latinu... to by moc večírků nebylo :D

      ale co si budeme povídat, to že je někdo dobrý hráč z něj ještě nedělá dobrého trenéra....

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Jachym     před 8 lety 27.06.2016 16:23 |  
        0 0

        No to mi povídej...:-)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          afro     před 8 lety 27.06.2016 23:09 |  
          0 0

          Ty evidentne nechces rozumet tomu, ze by se kazdemu jen trochu popularnejsimu slavistickemu hraci po skonceni kariery fotbalisty mela nabidnout funkce trenera/manazera/skauta... :-)

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        JS (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 17:13 |  
        0 0

        Večírků by moc nebylo, zato jejich holky by měly semtam pár modřin. ;)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 21:59 |  
          0 0

          Re: JS – Tím jak se opakovaně navážíš do člověka, který si to absolutně nezaslouží, jsi už trapnej. Stačí si jen připomenout formulaci toho obvinění, které bylo cíleně podáno v době, kdy byli v rozvodovém řízení. Holt některé dámy, když vidí milióny, tak udělají cokoli. A není nad bulvár a sparťanskou propagandu, že ? Navíc jen připomínám, že Martin dlouhodobě podporuje těžce nemocné děti, kdo z nás něco takového dělá ?

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 22:16 |  
            0 0

            Na konci příspěvku měl smajlíka, takže se domnívám, že to myslel ironicky.

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 22:34 |  
              0 0

              Není to poprvé, co to podsouvá a vtipný to tedy není. Stačí, že to ty rudý děvky vždycky vytahujou před derby.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 23:14 |  
                0 0

                Tak pravděpodobně už přestanou...

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Barra     před 8 lety 27.06.2016 23:06 |  
              1 0

              Smajlik nebo ne, zustava to mimoradne trapne. Muzeme hloupe zertovat o napríklad Repkovi, ale ne o vlastním hraci a kapitana muzstva.

              Dovolim si pripomenout presne tyden stary jiny prispevek kolegy JS na stejne téma, tentokrát bez smajlika (clanek pod titulem ´Uz zítra los Evropske ligy´):

              Od: JS - Pondělí, 20.06. 2016 - 02:04:28
              Dětství a dospívání je nejdůležitější část lidského života, protože doslova "co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš." A slušelo by se dodat: "a už se toho nezbavíš". Proto, ať je Latka jak dobrý fotbalista chce a slávistický "srdcař", nerad bych viděl u dětí někoho kdo mlátí ženu. Bez ohledu na to, jestli to udělal jen jednou v nějakém afektu, kdo ví, do toho nám nic není. Ale o něčem to svědčí.

              Ti kluci neoddělují chování na hřišti a v normálním životě. Manýry z fotbalových šaten u nich zůstanou všude. Já Latku uznávám jako nadprůměrného stopera, který tahal nejednou Slavii ze sr... Ale učit děti bych ho nenechal.

              Konec citatu prisvesku JS.

              Pani Latkova se nechala ihned vysetrit po te, co tvrdila ze Martin Latka ji napadnul. Vysledek? Rentgen kotniku negativni, vse svedci spatnemu doslapnuti, jak Latka uvedl. Presto pani Latkova si nechala nasledne nasadit sadru a behala v berli. Nevim co se presne stalo, ale stejne tak to nevi JS. Presto s radosti tady mluvi o Martinu Latkovi jako o "nekdo kdo mlati zenu". Hloupe, jak jen muze byt a nedustojne.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Jachym     před 8 lety 27.06.2016 23:15 |  
                0 0

                Správně říkáš, že ani ty nevíš jak to bylo. A žertovat může každý i na své blízké. Sami Plzeňáci skandují např. na Limbu, že je hovado...:-) Pokud to pravda není, tak je vše OK. Pokud by to pravda byla, těžko by mohl Latyho někdo dále velebit.

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 23:56 |  
                  0 0

                  Věděl jsem, že tu popíchnu pár lidí bez smyslu pro humor/lehkého nadhledu. Dobrý večer, Barro.

                  • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 01:59 |  
                    0 0

                    Skandovat o někom, že je hovado, to je jedna věc, ale říkat o někom, že mlátí svou ženu, tzn. že spáchal úmyslný trestný čin, to už je silná káva.
                    Přitom se stačí jen trochu zamyslet (pokud je tedy zájem), když budu někoho mlátit , tak to bude do kotníku ? Nebo jinak, je možné, abych někoho napadl a na těle po tom nebyla jediná stopa, jen lehce podvrtnutý kotník ? Pokud by se totiž na těle paní L. jakákoliv stopa po násilí nacházela, tak by na to poukázala při lékařském vyšetření. To se nestalo. Maximálně tak ji manžel šlápl na nohu (a kdoví jestli) a ona ho za to udala, že ji fyzicky napadl. Celé to samozřejmě bylo cílené, aby měla lepší výchozí pozici při rozvodovém řízení.

                    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                      Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 10:16 |  
                      0 0

                      Vtipný pokřik byl na Pavla Fořta. Pivo, vodka, becherovka ...
                      ale Latky si vážím furt stejně. Je to pro mě symbol Slavie

                    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                      Jachym     před 8 lety 28.06.2016 14:50 |  
                      0 0

                      Tohle je zase druhý extrém: "Maximálně tak ji manžel šlápl na nohu (a kdoví jestli)..." Myslím, že by to u fotbalistů nebylo poprvé ani naposledy. Viz např. Čontofalský během svého angažmá u nás. O fotbalistech nemám často valné mínění a není důvod si myslet, že zrovna Slávisté jsou nějací Dušínové a rytíři... Kdyby byl ve stejné situaci jako Laty třeba některý Plzeňák nebo třeba Vácha od Rumunů, určitě by tady mnozí automaticky řvali cosi o dobytku, bulvár nebulvár...

                  • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                    edenian     před 8 lety 28.06.2016 10:07 |  
                    0 0

                    "Muzeme hloupe zertovat o napríklad Repkovi, ale ne o vlastním hraci a kapitana muzstva."

                    Hele JS, uz si to konecne zapamatuj a neprovokuj tady vole :-))))))

                    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 10:11 |  
                      0 0

                      Ok, já se polepším. (zkroušeně koukám).

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  Barra     před 8 lety 28.06.2016 07:54 |  
                  0 0

                  A prave proto nebudu troubit do sveta ze nas kapitan je mlaticka a nemá mit pristup k mladeznicke Slavii, aby je nenakazil. Tomu rikas zertovani? Jestli mluvís o "svych blízkých", od kdy je Martin Latka tvuj blizky? Ty si troufnes Limberskyho u kterého je vina prokazana porovnávat s Latkou?

                  JS si dovoli v tom smyslu mluvit o "humoru/lehkym nadhledem"?! Mas velmi, velmi divny smysl pro humor. Az ti Latka jednu vlepi, to pak bude teprve sranda. Ale pochybuji ze bys Latkovi umel do oci rict co tady pises.

                  • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 10:09 |  
                    0 0

                    Proč bych mu to říkal? Ty mi budeš říkat, z čeho si ještě mám dělat srandu a z čeho už nemůžu? Děkuji pěkně, příště se Tě nejdřív poptám o povolení.

                    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                      Barra     před 8 lety 28.06.2016 10:22 |  
                      0 0

                      Kde ti neco zakazuji? Rikam jen ze tva slova jsou hloupa a nedustojna. Rikam muj názor, stejne jako ty ten tvuj.

                      A podle tebe jsou tyto tva slova tedy jen minena jako sranda?

                      Od: JS - Pondělí, 20.06. 2016 - 02:04:28
                      "Dětství a dospívání je nejdůležitější část lidského života, protože doslova "co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš." A slušelo by se dodat: "a už se toho nezbavíš". Proto, ať je Latka jak dobrý fotbalista chce a slávistický "srdcař", nerad bych viděl u dětí někoho kdo mlátí ženu. Bez ohledu na to, jestli to udělal jen jednou v nějakém afektu, kdo ví, do toho nám nic není. Ale o něčem to svědčí".


                      Muzes mi abych se take mohl zasmát, ukazat o ktere slova se presne jedna?

                      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 10:36 |  
                        0 0

                        Barro, já se před Tebou obhajovat nehodlám. Chytnul ses mi na lep, tušil jsem, že se ozveš. Každopádně nevím, proč bych si nemohl udělat hloupou a nedůstojnou srandu. Když si z někoho děláš srandu, většinu mu tím moc důstojnosti nepřidáš, to je logické, že?

                        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                          Barra     před 8 lety 28.06.2016 10:43 |  
                          1 0

                          Aha, takze dalsi vtipálek jehoz slova se tedy vlastne nemaji brat vazne. Jiste mas nárok na to, abysis delal "hloupou a nedůstojnou srandu". "Ale o něčem to svědčí", abych pouzil tve slova.

                          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                            JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 10:57 |  
                            0 0

                            Přesně tak, jako Tvoje zbytečně podrážděné reakce.

                            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                              Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 12:19 |  
                              0 0

                              Zbytečná není, ostatní jen čekáme až si některé experty budem moc nečíst... že Barra reagoval dobře, na to jak jsi na toto téma trapný není nic špatného. Pro slušného chlapa není snad větší potupa, než když se o něm bude říkat že mlátí ženskou. A i kdyby to kamarád myslel v nadsázce, minimálně bych mu natáh. A tím jak to vztahuješ i na výchovu mladých je jasné, že to jako for nebereš.

                          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 11:21 |  
                            0 0

                            Barro, dnes jsem správně naladěn: Chápu, že jsi v posledních týdnech hodně podrážděný a je mi líto, že trpíš nějakou vážnou nemocí, ale běž už s těmito hádkami , vysvětlováním, poučováním a doporučováním atd. do prdele. Vážně beze vtipu.

                            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                              Barra     před 8 lety 28.06.2016 11:48 |  
                              0 0

                              No vida, druhy ktery mi psal ze jeho slova se nemaji vzdy nemaji brat vazne, se ozval.

                              Tak zaprve, nejsem vubec podrazdeny, muj zdravotni stav nemusis do toho vubec zatahovat. Za druhe, nemam vubec duvod jit tam, kam bys me rad poslal. Ale nic ti nebrani abys tak sam ucinil. Nelibi se ti co pisu, necti a nereaguj. Zatreti, jestli podle tebe je v poradku ze tady se opakovane obvinuje kapitan Slavie z mlaceni zen a ze neni spravny vzor pro slavistickou mladez, aby nasledne autor techto slov se snazil z toho vykroutit ze se vlastne jen jedna z jeho strany o humor a lehky nadhled, budis. Tobe se to muze klidne libit, jak rikam ze je takove kecy jsou mimoradne hloupe a kravina.

                              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                                Heretic (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:16 |  
                                0 0

                                Kdybys mě nezmiňoval, tak jsem ti nepsal. Debata je to hloupá, z mého pohledu hlavně z tvé strany. Co kdo říká o Latkovi je mi jedno. Opět přeháňíš důležitost svou tak tohoto fóra. Ani si neuvědomuješ, že aktuálně tu "žumpu" zde vytváříš hlavně ty. Ještěže na jiná místa nepíšeš.

                              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                                JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:26 |  
                                0 0

                                Já se z ničeho nevykrucuji. Poprvé jsem to myslel vážně a tentokrát jsem si z toho utahoval. Tvoje schopnost udělat z komára velblouda je neuvěřitelná. Nemá smysl to dále rozmazávat.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 10:12 |  
                0 0

                Máš pravdu. Každý zná bulvár a každý zná, co dokážou udělat ženský pro prachy. V tomhle směru to nejen fotbalistům, ale všeobecně sportovcům nezávidím.

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 10:21 |  
                  0 0

                  Já myslím, že to není jen problém sportovců. Zneužívá se to obecně. Možné je, že soudy pak dávají za pravdu většinou těm ženám, a ty to vědí.

                  • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                    Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 11:45 |  
                    0 0

                    Proto je dobrá předmanželská smlouva, aby chlap nebyl bezdomovec.

  3. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 17:24 |  
    0 0

    Tak Vrba prcha,vezme to Jarolim?

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      1rytir     před 8 lety 27.06.2016 17:34 |  
      0 0

      Jsem pro Jarolíma, s mladíky to umí a odrostlejší nagelované borce s kérkami srovná. Kromě toho KJVCD :-))

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Vhoo (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 20:05 |  
        0 0

        já bych ho taky bral, u naší repre musí být trenér za kterýho se bude jezdit po prdeli, nemá cenu si nic nalhávat hráčskou kvalitu nemáme ale když to ubojujeme jako třeba Irové tak se dá udělat občas výsledek.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Jachym     před 8 lety 27.06.2016 23:17 |  
          0 0

          A po třech zápasech ho všichni poženou svinským krokem jako dříve Bílka a nyní Vrbu. Jenže s tím materiálem co mají k dispozici by víc nevykouzlil ani Copperfield...

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            japoko     před 8 lety 28.06.2016 11:18 |  
            0 1

            Vždyť to není pravda, nejméně 2 zápasy chybná sestava a prokaučováno!

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Jachym     před 8 lety 28.06.2016 14:52 |  
              0 0

              Hm, tak by tam dal dříve Škodu a vůbec nestavěl Lafatu, nebo by tam lupl Gebreho. Nic by se ale podle mě zásadního nestalo.

  4. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Tomski     před 8 lety 27.06.2016 17:25 |  
    0 0

    Neplánují SN rozhovor s Pitákem? Nemusí se jednat jen o budoucnosti, ale i třeba bilanční...přece jen za Slavii odehrál kolem 200 mistrovských zapasů a jen v lize má za Slavii 35 golů a 33 asistencí...

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 10:22 |  
      0 0

      Nechme se překvapit, ale Stanislav Hrabě přivádí do iSportu hodně článku se Slavii a tím i hodně rozhovoru. Tak uvidíme kdo bude rychlejší :D

  5. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 17:57 |  
    0 0

    OT: proboha, proč ty nejzajímavější zápasy na EURU komentuje pořád Vlášek? To je snad nejhorší sralťanskej komentátor od dob skončení Čapka ne?

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 18:57 |  
      0 0

      Ja ho spis beru jako plzeňaka... ten když je komentuje tak je z nich uplne hotovej. To je v*ktorka sem v*ktorka tam ... kdyz byl los tak kazdou chvilku padla rečnicka otazka: Kohože v*ktorka dostane ... Pak kdyz doslo na Spartu a Liberec, tak se pomalu ani nezminil, kterych dvou ceskych tymu se los tyka... nejvic neoblibenej komentator, vzdy mam zkazenej celej den, zlate soukrome tv. Velka vyhoda chodit na stadion, aspoň ho nemusim poslouchat .. tak casto :D

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Borgetti     před 8 lety 27.06.2016 19:09 |  
        0 0

        Já ho beru taky jako sparťana. Ty jeho výstřiky do trenek, když komentoval spartu v EL... :/

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 22:16 |  
          0 0

          No a on to je prej bohemák.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            honzah (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 23:36 |  
            0 0

            To se asi dalo čekat :-/

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Jachym     před 8 lety 28.06.2016 09:16 |  
            0 0

            Ne, ne, jeho koněm je prý Boleslav...

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              dalislavista     před 8 lety 28.06.2016 12:21 |  
              0 0

              A tajně fandí Hradci a Jihlavě. O něco méně Karviné.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          PetCC     před 8 lety 27.06.2016 23:58 |  
          0 0

          Tak on fandí každýmu českýmu týmu v pohárech, na to není nic divnýho. A občas má dost intelektuální narážky, nedivím se, že to spoustě lidí nedochází :-)

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Slawek     před 8 lety 28.06.2016 07:11 |  
            0 0

            Připadají Ti intelektuální, protože jim nerozumíš, nebo co ? Vlášek, to je opravdu úkaz. Je to Zárubův koník.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 07:55 |  
            0 0

            Proti uz ukrutne trapnemu a stokrat prevarenemu Bosakovi je Vlasek Buh. A to nemluvim o tech tragedech "expertech". Komentovani na CT je utrpeni. Zlata O2.

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 10:27 |  
              0 0

              Co že ??? Tak já to vidím naopak. Já Bosáka mám jednoznačně nejradši, pobavím se a má prostě skvělý styl komentování a jeho parťák Hyský je taky dobrej. Za co fakt Vláška nemůžu slyšet. Doufám, že nebude komentovat Slavii.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Jachym     před 8 lety 28.06.2016 10:55 |  
                0 0

                Bosák je absolutně v pohodě a stejně tak se cítím při jeho komentování já. Ostatní převyšuje o parník. Ale všechny rádoby "experty" (Karoch, Hyský atd.) mlátící prázdnou slámu bych poslal do někam. Snad jenom Zelí působí trochu přirozeně. I když v jednom z posledních zápasů si i pomalejší Vlášek všiml, že Zelí nadužívá větu "Je otázkou, zda to takto chtěl". Když to bylo počtvrté během necelých deseti minut, tak vtipně reagoval: "Každý zápas má spoustu otázek:"

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 11:03 |  
                  0 0

                  Zelenka je s těch parťáku nejlepší. Karoch se mně nezdá špatnej a Hyský je prostě častý kritik,

                  Jinak tohle je absolutní TOP a takhle by měli komentovat furt! :)

                  https://www.youtube.com/watch?v=0BLTcKys0GE

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 11:12 |  
                  0 0

                  Úplně ze všeho nejhorší je Štěpán, to fakt prostě nejde. Kdykoliv tenhle pablb něco komentuje, tak jsem bohužel nucen vypnout zvuk, protože z těch neuvěřitelných přívalů sra*ek, co se mu valí z huby, mám chuť se zabít. Za všechny příklady uvedu zápas Rakousko - Maďarsko, tam jsem měl dojem, že zkombinoval LSD s herákem.

                  Nevěřil jsem, že to někdy řeknu, ale proti Štěpánovi zlatej Vlášek!

  6. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 19:53 |  
    0 0

    nemohu si to odpustit
    opravdu jsme na MS hráli ve skupině smrti
    už jsou všechny týmy po ní

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Romino     před 8 lety 27.06.2016 20:15 |  
      0 0

      Přesně, naši experti to zase skvěle vyhodnotili, prostě jsme nedali gol první a pak je to těžké, u nás opravdoví odborníci nejsou, pouze tak vypadají, když se občas dá dohromady nějaká parta, která si sedne a má štěstí. Jaký Pelta - takový fotbal. O tom, že Vrba odejde se mluví dlouho, ale oni na tiskovce dělají komedii a tváří se jak úplní .... prostě FAČR.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Borgetti     před 8 lety 27.06.2016 23:01 |  
      0 0

      :D no máš recht

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      PetCC     před 8 lety 28.06.2016 00:01 |  
      0 0

      To se opravdu u nás v republice nenajdou lidi, kteří naše kvality viděli reálně a nedělají z toho teď vědu?
      Nejlepší je, že před Eurem spousta lidí psalo, že jsme k ničemu a teď jsou překvapení, jak to dopadlo.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Jachym     před 8 lety 28.06.2016 09:21 |  
        0 0

        Neboj, já jsem mezi nimi. Postup ze skupiny mohl klapnout pouze při souhře všech příznivých okolností. Samotný postup na velký turnaj (na MS to bude platit dvojnásob) bude třeba brát jako velký úspěch. V tom jsem s Vrbou zajedno.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 11:16 |  
          0 0

          Tak to ostře nesouhlasím. Nepostup ze skupiny v současném formátu je zkrátka a dobře neúspěch. Uznávám, že už pouhá účast na MS je úspěchem, protože tam jde z Evropy pouze 13 týmů. Ale nedostat se na rozšířené EURO, které hraje takřka polovina evropských reprezentací, bych bral jako gigantickou blamáž. Takže ne, pouhá účast na EURU fakt není úspěch a doufám, že laťka nikdy neklesne tak hluboko. Jednou bychom se s podobným uvažováním mohli dočkat třeba toho, že budeme říkat o prohře se Slovenskem o 3 góly, že je to vlastně úspěch.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Jachym     před 8 lety 28.06.2016 11:43 |  
            0 0

            Tvůj názor ti neberu, ale už prostě nemáme silnou generaci Nedvěda, Poborského, Kollera a Baroše, abychom si mohli dovolit pomýšlet na výraznější úspěchy. Vyhráli jsme kvalifikační skupiny a nechali za sebou Island, Turecko a Nizozemsko, které zůstalo doma. Pro mě to úspěchem je. To, že jsme na Euru nic světoborného nepředvedli, je pravda. Já osobně žádné zázraky nečekal.

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Robinator     před 8 lety 28.06.2016 12:20 |  
              0 0

              aha, a to že Albanie, Island, Rumunsko, Ukrajina.. no vlastně všichni, byli herně úplně někde jinde ne co? Tady není třeba koukat až tak na výsledky, ale na to jak se prezentovali

              Žádný úspěch nevidím..Vrba a Pelta - no koment

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 12:23 |  
              0 0

              Podle me neuspech není nepostoupit ze skupiny, zvlast když objektivne nemame buhvijak kvalitni hrace. Neuspech je, ze tym zanechal spatny dojem z vykonu, které nikoho nebavily, chyběla odvaha něco dokázat, vykony nemely stavu, nudily jak cesky fanoušky tak i ostatní. A fotbal ma byt hlavne zabava a nejlepší dojem necha ten, kdo lidi pobavi.

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                Robinator     před 8 lety 28.06.2016 13:30 |  
                0 0

                přesně, mohli hrát víc otevřeně a prohrát třeba 3:1, ale s odvahou..A bůh ví co by přinesla ta odvaha, třeba i výsledek jako Islandu..Tahle generace musí skončit..A musí přijít jiní, Schick,Kalas,Černý a další

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                sasky     před 8 lety 28.06.2016 14:07 |  
                0 0

                Přesně tak. Že se nepostoupilo by mě netrápilo tolik, jako mě štve ta ubohost výkonů a opakovaně špatně poskládaný tým. Chápu, že nás Španělé zatlačili, nicméně řešit všechno odkopy do nikam a prakticky to samé s Chorvaty, to je trošku silné kafe. Ale tak ono se hráčům nelze ani moc divit, pokud jim vedení (a nakonec i média) dokola omílá mantru o skupině smrti. Nicméně nikde jsem nezaregistroval nějaká bojovná prohlášení, nikde jsem nezaznamenal bojovnost na hřišti (všechna čest výjimkám) a neviděl touhu dokázat, že i z takovéto skupiny dokážeme postoupit. Vedení fotbalu deklarovalo, že klíčový bude zápas s Turkem, ale stejně jsme v něm vyhořeli.
                Já chápu, že nemáme generaci hráčů jako byli Nedvěd, Šmíca, Bejbl apod. ale nikdo ani neřekne, že ten fotbal prostě děláme špatně. Jediné co zaznělo je, že jsme nezvládli jeden zápas a to je vše. Žádná sebereflexe, žádná kritika k hráčům, žádná kritika k trenérovi, naprosto nic. Všechno je růžové a žirafa nám k tomu sere duhu. A ve finále Vrba, který měl silný mandát jako před lety Hašek, místo toho, aby se s tím z pozice trenéra A repre snažil něco udělat, tak uteče jak malej kluk.

                • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                  Robinator     před 8 lety 28.06.2016 14:53 |  
                  0 0

                  naopak měl jako chlap odstoupit, hned..jako to udělal včera anglický trenér..prostě nesplnil cíl, nazdar..tady v čechách se prostě lidi bojí nazývat věci tak jak jsou..v tom jsme fakt strašný, od trenera po komentatory,faoušky.. na tomto ME se krasne ukazalo, jak jsme tu vychovavali mladez..kladeni durazu fyzicku, zadna prace s balonem,technika..nic..v tom jsme byli nulovy...

              • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

                mats     před 8 lety 28.06.2016 20:52 |  
                0 0

                ...tak tady bych si dovolil souhlasit. ;-) To, že se nepostoupilo ze skupiny, mi nevadí tolik, jako to, že se na ten fotbal nedalo pořádně koukat... Zase to ale má pro domácí kluby určitou výhodu, a to, že o hráče z nároďáku zase takovej fičák teď asi nebude... :-)

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 07:08 |  
      0 0

      Díky :D

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      laurus     před 8 lety 28.06.2016 21:06 |  
      0 0

      Díky, to naprosto komplexní přehled a úplně aktuální!

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      tomcz     před 8 lety 28.06.2016 22:07 |  
      0 0

      super článek :)

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      reggaebabicka     před 8 lety 01.07.2016 13:22 |  
      0 0

      Pěkné a musím říct, že například Aldo mě i hodně překvapil. Přes Suka a Ščuka nemá šanci, takže pevně věřím, že ho někde upíchnem.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Kuliss9     před 8 lety 28.06.2016 10:19 |  
      0 0

      Za Vaňdák palec nahoru, doufám, že se chytnout. Koukal jsem, že tam nyní trénuje Roman Veselý a toho považuji za jednoho z nejprogresivnějších Českých trenérů součastnosti a je jedním z těch na které čekám, kdy už konečně nakouknou do ligy, prý už to mohlo být letos na Bohemce, ale nakonec zůstal ve Vaňďáku. Tak jen popřát klukům ať se chytí, protože pod tímto trenérem určitě povyrostou.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 10:41 |  
      0 0

      Já nevím, ale proč se znova nezaloží klub Slavia Praha "B" který by se vytáhl až do druhé ligy a vzhledem k tomu, že hodně klubu nemá prachy na druhou ligu, tak by to nemuselo trvat dlouho. viz. Dukla, jak šla rychle nahoru.

      Vlastní B klub má daleko více výhod:
      - hráči hrají spolu dlouhodobě
      - hrají stylem hry, jako A tým, tak že přechod do A týmu je snadnější, po stylu hry klubu
      - nemusí se aklimatizovat jinde, což je celkem problém ve výkonu hráče, než se zvykne, opouští třeba z Prahy své přítelkyně, rodinu a to není snadné pro mladé hráče
      - klub by měl své trenéry, nejlepší, tak že oproti Varnsdorfu, Kolínu a dalším by to mělo velkou výhodu
      - Používali by tréninková centra Slavie, což má taky velké plus, pač progres hráče záleží i na kvalitě těchto možností, které klub nabízí

      tak to jen to, co mě teď po ránu napadlo vyjmenovat, ale je toho ještě víc. Tak že pokud bych posílal hráče na hostování, tak jen do první ligy (nemyslím teď Batku, Fotra) protože B klub stejně nemůže postoupit do 1. ligy, i kdyby měl špičková zázemí. Taky si myslím, že je to dobrá reklama pro klub, když by Slavia "B" hrála ve druzé lize. Když teď mohlo mít béčko Olomouc ve 2.lize, tak proč ne Slavia.

      Co si o tom myslíte? Hoďte někdo řeč s panem Tvrdíkem :D

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        japoko     před 8 lety 28.06.2016 11:03 |  
        0 1

        Mám takový dojem že zřízení a soutěž B mužstev podléhá FAČRu, takže pokec s JT bude asi málo!

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Borgetti     před 8 lety 28.06.2016 11:07 |  
          0 0

          Jak podle FAČRu? to už jako od teď nemůže hrát B tým ve druhé lize, nebo co?
          Jedeme jako po Anglicku? Mně se tedy líbí to po Španělsku.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Pepino44     před 8 lety 28.06.2016 12:36 |  
            0 0

            Tak ono právě záleží, kam(do které soutěže) to nové mužstvo zařadí FAČR. Klidně by se mohlo stát,že by "B" začínalo v Pražském přeboru nebo jiné nejnižší soutěži. To by potom mohlo trvat několik let než by se do II,ligy probojovali. Rovnou do II. ligy ani náhodou.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        AlesJa     před 8 lety 28.06.2016 12:20 |  
        0 0

        nový klub což i béčko je by se musel s někým spojit nebo začít ve 4.třídě

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Grobar     před 8 lety 28.06.2016 12:31 |  
          0 0

          B týmy dehonestují 2. ligu.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            AlesJa     před 8 lety 28.06.2016 13:41 |  
            0 0

            taky je tam ostatní nechtějí

  7. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    lassiter     před 8 lety 28.06.2016 09:18 |  
    0 0

    Jinak v Čelákovicích hrajeme s Prešovem od půl dvanácté, jestli jsem to dobře slyšel v rádiu.

  8. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    lassiter     před 8 lety 28.06.2016 09:47 |  
    0 0

    Tak Štohanzl za Brno v prvním kole, jak tohle může jenom dopadnout? :-)

  9. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Mates204     před 8 lety 28.06.2016 10:43 |  
    0 0

    Myslím, že když Laty zůstává, tak to znamená, že Coufal nevyšel a Frydrych bude nahradní pravý bek. Celkově se mi kádr libí pokuď udrží Škodu, ale pravé křídlo by ještě chtělo posílit, protože duo Mingazov a Vuk podle mě nestačí. Osobně se mi hodně líbí Haris Duljevič, který tu byl zmíněn. Spíš to ale vypadá, že už nikdo nepřijde. Každopádně i tak bych byl spokojený.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      sicilianbrno     před 8 lety 28.06.2016 10:50 |  
      0 0

      Vuk už není

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      sicilianbrno     před 8 lety 28.06.2016 10:56 |  
      0 0

      A Mingazova sem viděl zatím spíš nalevo, nwvím jestli je obounohý

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 11:00 |  
        0 0

        Je to tak, pravá strana by ještě jednoho/dva hráče snesla. Tím myslím obránce i křídlo.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Mates204     před 8 lety 28.06.2016 11:01 |  
        0 0

        Aha tak že Vuk odešel je pro mě novinka. Mingazov napravo hrát umí, hrál to i v Jablonci myslím. Každopádně jestli Vuk odešel, tak je podle mě nutnost přivést pravé křídlo nebo beka, aby se Švento mohl případně posunout do zálohy.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Pepino44     před 8 lety 28.06.2016 12:41 |  
          0 0

          Švento hraje zleva, buď beka nebo křídlo, takže příchod někoho na pravou stranu nemá se Šventem nic společného.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Mates204     před 8 lety 28.06.2016 13:24 |  
            0 0

            Myšlenka je, že kdyby přišel pravý bek, tak by se Bořil mohl přesunout nalevo a Švento by tím pádem už nebyl v obraně potřeba.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 13:37 |  
      0 0

      Kde se vzala ta fáma, že Latka zůstává? Z toho že to napsali SlaviaFans? To je velice pochybný zdroj a v tomhle případě to platí dvojnásob. Nevím, komu prospěje, když se budou šířit nesmysly typu, že se Martin připojil k týmu na soustředění. Kdyby ve Slavii pokračoval, tak samozřejmě jede na soustředění od začátku.

  10. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Petr9608     před 8 lety 28.06.2016 12:33 |  
    0 0

    OT - Jací brankáři si zachytali za Slavii (aspoň jedn zápas v 1. lize) mezi v intervalu "poslední zápas Stejskala" - "první zápas Vaniaka"? Mne se vybaví jen Černý, Václavík a Kozáčik.

    A to mi přijde velice málo, když se bavíme o celé dekádě.

    Když si to srovnám od "sezóny snů" 2007/08, kde to byl postupně - Vaniak, Vorel, Diviš, Romanovs, Hanuš, Jakkola, Zlámal, Čontofalský, Černý, Berkovec, Hrubeš a Pavelka

    ....to je 12 - pokud jsem na někoho nezapomněl...

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      bedva (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 12:36 |  
      0 0

      Ještě mě napadá Senecký, takže minimálně 13.:)

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 13:01 |  
      0 0

      Tak minimálně ještě Vorel a Šeliga

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      kalex     před 8 lety 28.06.2016 13:03 |  
      0 0

      Rakovan

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      kalex     před 8 lety 28.06.2016 13:03 |  
      0 0

      Rakovan

  11. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 13:43 |  
    0 0

    Doporučuji přečíst

    https://www.theguardian.com/football/2016/jun/08/iceland-stunning-rise-euro-2016-gylfi-sigurdsson-lars-lagerback

    příběh Islandského raketového nástupu. Investice do mládí, do infrastruktury a do kvality trenérů. 400 profi trenérů a v současnosti 100 profi fotbalistů. Příběh Islandu bude mít pokračování a není to jen souhra náhod. Kéž by se Slavia stala taky takovým ostrůvkem pozitivní deviace v českém fotbalu.

  12. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 13:59 |  
    0 0

    Včera proběhlo setkání fanoušků s Jaroslavem Tvrdíkem pod patronátem Arey 114, kterého jsem se také zúčastnil. Z mého pohledu šlo o setkání velice zajímavé a odnáším si z něj pozitivní pocity. Samozřejmě sem veřejně nejde prozradit skoro nic. Nicméně to nepíšu proto, abych se pochlubil a nic neřekl, takže zkusím napsat aspoň pár vět, které by vás mohly zajímat a zároveň by nemělo být jejich vypuštění závadné.

    Důležité věc je, že práce na klubu je ještě spousta. Pokud chceme mít po všech stránkách špičkový klub, tak to bude trvat, protože těch 7 těžkých let se těžce podepsalo po všech stránkách a my nezačínali v bodě nula, nýbrž těžce v minusu. Ale vize, co jsem měl možnost slyšet, je vynikající a každý z dění posledního roku vidí, že nezůstává jen u slov a věci se dávají do pohybu. Ale bude to trvat.

    Velice dobrý pocit jsem měl i z toho, že vedení si je vědomé svých chyb (například neideální spuštění prodeje permanentek nebo nedotažené focení s hráči) a hodlá se z nich poučit a neopakovat je.

    Bez zajímavosti pro místní čtenáře jistě není, že pan Tvrdík sleduje zdejší diskusi a přemýšlí nad ní. Snad mohu prozradit, že se ujal i tip Jiřího1 ohledně nejlepšího střelce juniorské ligy Čapka. Sportovní úsek si vyhodnotil, že bychom tohoto hráče chtěli zpět, nicméně nakonec se hráč a jeho rodina rozhodli, že se vzhledem k minulosti, kdy neodcházel ze Slavie úplně v dobrém, vracet nebude.

    Zpráva, která jistě potěší valnou většinu místních diskutérů, je dosavadní veliká spokojenost s Keniou během přípravy. Rád bych vyvrátil spekulace, že nepadl do oka trenérovi. Opak je pravdou, protože Dušan Uhrin v něm vidí jednoho z nejtalentovanějších hráčů ligy. Jde ale o to, aby se to z něj dostalo. Tomu by měla hodně pomoci nová smlouva, kterou tu Kenia podepsal. Ta u něj oproti té minulé mnohem výrazněji stojí na výkonnostních bonusech, takže sám hráč má velkou motivaci na sobě pracovat, hrát a podávat co nejlepší výkony. Zatím se zdá, že ta změna funguje velice dobře, tak nezbývá než doufat, že Levanovi elán vydrží a že svými kousky bude těšit diváky v Edenu.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Helmic     před 8 lety 28.06.2016 14:03 |  
      0 0

      Probíralo se i téma stadion?

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:07 |  
        0 0

        Jasně. Jsou tam nějaké nové dílčí věci a bude to ještě nějakou dobu trvat, ale to hlavní je jasné už několik měsíců a nemění se to. CEFC koupí stadion v Edenu a je jen otázkou, kdy se vyřídí všechny nutné procedury.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:05 |  
      0 0

      A co tedy už nesouvisí se včerejším setkáním, ale rád bych na to upozornil, je vyvrácení té fámy o Latkově připojení se k týmu, o které jsem psal o pár příspěvků výše. Přemýšlejte a nepřebírejte pochybné zdroje. Když si někdo vyloží, že když skončila Latkovi prodloužená dovolená, tak to automaticky znamená, že se připojil k týmu v Rakousku, tak je s prominutím vůl a jen mate lidi. Stačí se podívat na fotky ze soustředění, kde Martina skutečně neuvidíte.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      goop     před 8 lety 28.06.2016 14:07 |  
      0 0

      Díky za skvělé zprávy. I když nejsem ortodoxní "Levanovec", potěšilo mě, že se s ním počítá. Padlo něco o případném posilování týmu v letní přestávce? Nechci jména, ale spíše ano - někdo by měl ještě přijít/ne - žádné velké posilování již nebude.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:09 |  
        0 0

        Jo, změny v kádru by ještě měly být. Pokud se tak skutečně stane, tak se je každý dozví z oficiálních zdrojů.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          goop     před 8 lety 28.06.2016 14:12 |  
          0 0

          Díky a doufám, že se ještě budeme všichni divit.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      naplavnik     před 8 lety 28.06.2016 14:13 |  
      0 0

      Padlo něco ohledně Škodovy a Deliho budoucnosti? Spíše ještě horizont toho převodu stadionu a následné plánované úpravy, změny?

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:16 |  
        0 0

        Já se zeptám obráceně. Myslíš, že by setkání mohlo proběhnout bez toho, aby se tato dvě jména neřešila? :)

        Horizont uskutečnění prodeje stadionu se neřešil. Myslím, že před nějakou dobou se do médií uváděl konec srpna, ale je klidně možné, že se to třeba protáhne kvůli novým skutečnostem. Ale je to jedno, stadion se dříve nebo později koupí.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          naplavnik     před 8 lety 28.06.2016 14:31 |  
          0 0

          No právě, no právě :-) Nebudu tě týrat. Ještě by ses z pozice "My nesmíme ani naznačovat." dostal na "Cimrmanovský úkrok stranou." a isport by to pak jel týden ;-)

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Barra     před 8 lety 28.06.2016 14:16 |  
      0 0

      Dekuji za dobre zpravy. Je krasne videt a vedet ze se na projektu nove Slavie sice v tichu, ale o to ne mene pilne pracuje dal. Proc se ale nesmi verejne (temer) nic prozradit? Padaly tam tak strasne utajovane veci, ktere prozatim nesmi videt svetlo sveta? Myslis jinak ze ostatni ucastnici budou take drzet zuby na sobe, jako ty? V kazdem pripade, tesim se na kazdou novinku a jeste jednou dik.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:21 |  
        0 0

        Těžko můžeš prozrazovat rozjednané přestupy. Ty buď dopadnou a zveřejní se, nebo nedopadnou a je to stejně jedno. Stejně tak to platí o ostatních rozdělaných jednáních.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:31 |  
        0 0

        Většina lidí, kteří byli na setkání se nezapomněli pochlubit, že tam byli, ale nesmí ani naznačit, co se tam dělo... Alanor je alespoň vyjímka a něco málo nám prozradil. Ale jelikož to tady Tvrdík pročítá, tak je jasné, že dalšího setkání se už Alanor nezúčastní. :-)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:39 |  
          0 0

          Tak já jsem prozradil jen to, co je v zájmu Slavie a své osobní pozitivní pocity ze setkání. A myslím, že je třeba dobře uvést vztah Uhrina ke Keniovi na pravou míru.

          Takže vlastně jsem prozradil jen toho Čapka v souvislosti s tím, že to tu vedení sleduje, což je myslím pro diskutující fajn zpráva. A zásadní informace to v případě tohoto hráče snad není, tak mi snad bude odpuštěno. :)

          Jen jsem chtěl říct, že vedení se snaží a má o fanoušky zájem, což si myslím, že by měly vědět i ty širší kruhy. Protože každý má možnost, pokud o to stojí, se do dění ve Slavii zapojit víc třeba tím, že vstoupí do Odboru přátel a účastní se pak takovýchto zajímavých akcí.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:21 |  
      0 0

      A o Latkovi něco řekli , proč tedy vlastně asi teda končí ?

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:27 |  
        0 0

        Tak tam je ta situace jasná, k tomu člověk nepotřebuje mít žádné vnitřní info a vidí to sám. Latka je prostě často zraněný, takže týmu v posledním půlroce téměř nepomohl, a máme další 4 kvalitní stopery. A samozřejmě tu pozici si nějak buduješ, třeba těžko vyndáš ze sestavy Bílka, když hraje dobře. Navíc Latka ty šance dostat měl, ale opět kvůli zdraví o ně přišel, viz poslední dva zápasy, kdy měl hrát.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 29.06.2016 12:55 |  
          0 0

          Nejsem zastáncem Martina Lanka, ba naopak. Ale když toto vysvětlení budu aplikovat třeba na Škodu nebo Šventa, tak úplně nefunguje, že? Jistě má to jiné úskalí a pozadí. Myslím, že u Martina Latky jde o další věci a situace, ale netřeba se v tom pitvat.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:48 |  
      0 0

      Diky za info!

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      smely (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:49 |  
      0 0

      sakra, tak Capek se Jirkovi ujal a muj Wu Lei furt nic...krucis...

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 14:51 |  
        0 0

        Jiří má prostě přehled a brilantně přesné tipy. :)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          smely (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:57 |  
          0 0

          to s nim zase nevydrzime...

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Jiri1     před 8 lety 28.06.2016 14:58 |  
          0 0

          Pokud skutecne jen neopisujete co vám kdo nakuká, tak víte , ze jeho návrat byl téměř vyloucen, hrác brilantne zapadl svým pristupem, ktery oznacovali nekterí treneri u nás jako nedostatecny.
          Spis jde o to zdali by nemohla prijit nejaka herni nahrada

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 15:04 |  
        0 0

        Smely musíš se víc snažit, aby ses dostal na úroveň Jiřího ;)

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          smely (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 15:07 |  
          0 0

          nadrazi mukiona blosnou tuhou...

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 15:08 |  
            0 0

            moc srozumitelny..:)

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              Jiri1     před 8 lety 28.06.2016 15:14 |  
              0 0

              jo, jo staci zamenit pár písmenek ...........

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      petrjir     před 8 lety 28.06.2016 15:04 |  
      0 0

      Alanore, pohyby v týmu budou, jak jsi uvedl, ale bylo to specifikováno také v nějakém časovém horizontu, např. ještě do začátku předkola poháru nebo do začátku ligy, apod.? A případně uvedl Tvrdík (jak má někdy v prohlášeních rád) počet hráčů či posty, kteří mají přijít? Díky moc

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 15:07 |  
        0 0

        Asi neprozradím nic převratného, když je vždycky snaha dovést hráče co nejdříve. :) Ale je to prostě otázka jednání, jak rychle se to povede zrealizovat.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          petrjir     před 8 lety 28.06.2016 15:10 |  
          0 0

          No skutečně moc převratného to nebylo, ale chápu, že naopak nemůžeš toho moc prozradit. Zajímal mě počet nebo alespoň posty, ale musím holt čekat na ofiko prohlášení.

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 15:12 |  
            0 0

            Tak posty si člověk celkem domyslí. Na tiskovce se veřejně řeklo, že chceme krajního obránce. Tím by měla být obrana pokrytá.

            • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

              petrjir     před 8 lety 28.06.2016 15:44 |  
              0 0

              A záloha je i přes odchod Vukadinoviče konečná?

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 16:04 |  
      0 0

      Já mám tedy velkou radost z Kenii :) Když má Levan den, tak těžko najít v lize nějakou srovnatelnou konkurenci. Teď jen, aby měl den co nejčastěji, pak je neuvěřitelně platný a fotbalově úplně někde jinde než zbytek týmu.

      Také kvituji informace, že se stále ještě jedná o posílení týmu, ikdyž současné posílení považuji za vysoce kvalitní a snad už i dostačující. Umím si ale představit ještě někoho napravo (ideálně nějakého univerzála, který by byl schopen vystřihnout jak beka, tak záložníka) a v případě odchodu Škodovky (což bych Milanovi opravdu od srdce přál) i nějakého útočníka.

      Každopádně díky za skvělé zprávy, díky JT, že vkládá tolik energie a úsilí do renesance Slavie. Je jasné, že návrat na historické pozice bude ještě nějakou dobu trvat, ale já jsem už teď naprosto nadšený!

  13. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    goop     před 8 lety 28.06.2016 14:11 |  
    0 0

    OT: Jiráček na hostování do Jablonce - smutnej konec jedné fotbalové kariéry.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      smely (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 14:42 |  
      0 0

      to je docela dost OT...

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Jiri1     před 8 lety 28.06.2016 14:51 |  
      0 0

      Proc, Jablonec je dobre trenovany , podmínky mají i pres opakovaná prohlaseni velmi dobre , nehlede na to , ze bude mit plat dorovnávaný do prumerne vysse jako ve Sparte.
      A pokud se dostane do top formy , nový spolumajitel ho dostane do lepsiho mancaftu.
      Ono je to tezke , ve Sparte je kvalitní mládez, kde kazdey rok vyleze tolik mladiku , ze nevedi co s nimi, letos v lete je vzal Scasný do pripravy ve vetsim poctiu treba i Turynu, /nas byvaly hrac/, ktereho tady mnozi odepisovali a tvrdili, ze snad uz ani nehraje fotbal, urazky nepocitaje
      Ono by se mozna obcas uz chtelo v ramci nynejsich dobrych vztahu asi chtelo podivat na hrace ktere neupotrebí a poustejí. Mají totiz vyssi uroven nez nase Juniorka, angazma Pitáka chápu jako docasne Rehák mu nesaha ani po paty, jednáním,
      i stylem treninku.

      • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

        goop     před 8 lety 28.06.2016 15:19 |  
        0 0

        No, reprezentant, který měl ambici hrát v týmech z horní poloviny Bundesligy má teď kopat před strhující návštěvou v řádech stovek diváků v provinčním Jablonci... V jeho věku v nějaké nastartování kariéry nevěřím.

        • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

          Jiri1     před 8 lety 28.06.2016 15:30 |  
          0 0

          Mohu napsat, ze bude-li zdravy , tak mu dávám dost procent .

          • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 20:06 |  
            0 0

            Pokud se zvedne Jb a pošlape, tak se může nakopnout i Jiráček, ale v opačném případě se sveze s mužstvem.

  14. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    judy     před 8 lety 28.06.2016 14:59 |  
    0 0

    Tak to jste mě fakt dostali :D písnička Liar od sex pistols k Vrbovi opravdu sedí jak prdel na hrnec :D Kdo se stará o Facebook ? to sem se fakt zasmál, díky.

    • Re: Juniorka v přípravě i do Číny

      Alanor (admin)     před 8 lety 28.06.2016 15:03 |  
      0 0

      To je moje práce. :)

  15. Re: Juniorka v přípravě i do Číny

    poeta     před 8 lety 28.06.2016 17:14 |  
    0 0

    OT: Marek Červenka na testech v Teplicích u Dana Šmejkala. Jsem zvědav, jestli ten kluk ukaže, že má na ligu. Coby našemu odchovanci mu přeji, aby uspěl.