Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Ružomberok 1:1

Slavia remizovala v Čáslavi s Ružomberkem 1:1, když jedinou branku vstřelil z penalty Jasmin Ščuk. Do hry se dostaly všechny čtyři letní posily Slavie, které jsou Dušanu Uhrinovi k dispozici.

 

Trenér Dušan Uhrin postavil tentokrát do základní sestavy všechny čtyři letní posily, které měl k dispozici. Chyběl jen Dušan Švento, který je se slovenskou reprezentací na Euru. Kromě něj však nastoupil na stoperu Michael Ngadeu Ngadjui, ve středu zálohy Jasmin Ščuk, na levém křídle Ruslan Mingazov a na hrotu útoku Mick van Buren.

V úvodu zápasu udělal dvě chyby v rozehrávce Simon Deli, spoluhráči mu ale pomohli a soupeře do šance po nich nepustili. Pak už si slávisté vytvořili převahu, která vyústila v břevno Jasmina Ščuka v desáté minutě zápasu po střele z hranice vápna. Soupeř odpověděl velkou šancí po přímém volném kopu, kdy hlavičkujícího hráče Ružomberku nepokryl van Buren. Po chvíli zase vyrobil obrovskou chybu Ngadeu, Berkovec měl štěstí, že Lačný brejk zakončil špatným lobem, který brankář Slavie snadno lapil. Slavia však poté ztratila iniciativu a šance si vytvářel jen soupeř ze Slovenska. Po dalším přímém kopu zase jen těsně minul bránu Berkovce Lačný. V 28. minutě vyslal pěkně do vápna van Burena Jasmin Ščuk, nizozemský útočník byl jasně faulován a následovala penalta. Tu bezpečně proměnil Ščuk - 1:0. Pak se delší dobu na hřišti nic moc nedělo, až v poslední minutě jen těsně minul bránu Ružomberku z přímého kopu Jablonský. Do kabin se tak šlo za stavu 1:0, slávisté ale měli velké štěstí, že neinkasovali.

Do druhé půle nastoupilo hned deset čerstvých hráčů v dresu Slavie, z prvního poločasu zůstal jen Simon Deli. Slávisté začali aktivně a drželi se dlouhé minuty na půli soupeře, k šancím se však nedostávali. Deliho po necelé hodině hry nahradil na hřišti Bazal. Červenobílí si udržovali výraznou převahu, jenže paradoxně inkasovali, když v ojedinělém brejku posoudil střet útočícího hráče s Frydrychem sudí Nenadál jako faul a Ďubek překonal brankáře Řeháka z přímého kopu - 1:1. Pěknou střelu vyslal v 85. minutě z 20 metrů Barák, brankář Ružomberku se však vyznamenal. Zápas tak skončil nerozhodným výsledkem.

Úterý 14. 06. 2016 17:30

Přípravné zápasy, 2016/2017
1 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Ščuk (pen.)

MFK Ružomberok
MFK Ružomberok

70. Ďubek

Návštěva: 856

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Berkovec - Bořil, Deli, Ngadeu Ngadjui, Jablonský - Souček - Mihalík, Hušbauer, Ščuk, Mingazov - van Buren 2. poločas: Řehák - Mikula, Frydrych, Deli (58. Bazal), Zmrhal - Vukadinovič, Hrubý, Barák, Voltr - Kenia - Mešanovič

Sestava MFK Ružomberok:
Macík - Maslo, Menich, Kružliak, Kupec - Nagy, Ďubek, Gerát, Gal Andrezly - Lačný, Lovás

Komentáře (161)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Ružomberok

    RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 17:32 |  
    0 0

    Nenapsal by někdo čísla hráčů SKS ?

    • Re: Slavia - Ružomberok

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 17:45 |  
      0 0

      16 Mingazov, Burena poznáš blond hroták, Michala taky a Ščuk nevím co ma za číslo

      • Re: Slavia - Ružomberok

        RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 17:46 |  
        0 0

        Ščuka bych viděl na 9, není náhodou Michael kapitánem ?

        • Re: Slavia - Ružomberok

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 17:49 |  
          0 0

          možná jo, ted vyrobil teda peknou minelu

        • Re: Slavia - Ružomberok

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:13 |  
          0 0

          A Michael má číslo 13, asi nebude pověrčivej.

          • Re: Slavia - Ružomberok

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:36 |  
            0 0

            Nebo bude, význam 13 se odlišuje, někde je to naopak vnímané jako šťastné číslo :)

            • Re: Slavia - Ružomberok

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:08 |  
              0 0

              Tak to jsem netušil, ale numerologicky je to stejně čtyřka.

  2. Re: Slavia - Ružomberok

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 17:41 |  
    0 0

    Ted mě napdalo, že vlastně ani jedna naše posila není Čech :)

  3. Re: Slavia - Ružomberok

    RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 17:51 |  
    0 0

    Oba stopeři zatím bída s nouzí..

    • Re: Slavia - Ružomberok

      Arutha     před 8 lety 14.06.2016 17:52 |  
      0 0

      nejspíš jsou ještě na dovolený...

      • Re: Slavia - Ružomberok

        Matysek     před 8 lety 14.06.2016 17:54 |  
        0 0

        no kluci opálený zatím teda tečou jak uležený blaťácký zlato...

      • Re: Slavia - Ružomberok

        Lovver     před 8 lety 14.06.2016 18:00 |  
        0 0

        Já bych tomu dal čas. Michael Ngadeu i Simon Deli pravděpodobně o volnu byli doma v Africe a teď mají pravděpodobně za sebou opravdu málo tréninků. Jasně že by to neměla být úplně omluva, ale na druhou stranu soudit je podle pár minut v přáteláku. Třeba na druhou stranu v zápasech poslední přípravy vypadal Vuki nejlíp ze všech. A nakonec skončil na střídačce.

        • Re: Slavia - Ružomberok

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:09 |  
          0 0

          Všecno chce čas, v životě spolu nehráli a potřebují se herně poznat a hlavně sehrát.

          • Re: Slavia - Ružomberok

            donford     před 8 lety 14.06.2016 18:25 |  
            0 0

            Mingazov je opravdu rychlej. Ščuk, šéf, Van Buren bude typickej rváček, a Deli se už v 2. polovině poločasu rozehrál. Ten novej je trochu nervozní, zbytečně hraje do vejšky, ale to se srovná. 4 noví kluci, co spolu hrajou piprvé a asi spolu ještě pořádně netrénovali.

          • Re: Slavia - Ružomberok

            donford     před 8 lety 14.06.2016 18:25 |  
            0 0

            Mingazov je opravdu rychlej. Ščuk, šéf, Van Buren bude typickej rváček, a Deli se už v 2. polovině poločasu rozehrál. Ten novej je trochu nervozní, zbytečně hraje do vejšky, ale to se srovná. 4 noví kluci, co spolu hrajou piprvé a asi spolu ještě pořádně netrénovali.

  4. Re: Slavia - Ružomberok

    RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 17:58 |  
    0 0

    Van Buren to kopl luxusně :)

    • Re: Slavia - Ružomberok

      RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 17:59 |  
      0 0

      Jasmin, pardon.

  5. Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

    lassiter     před 8 lety 14.06.2016 18:24 |  
    0 0

    Ty přenosy z přáteláků, to je prostě paráda :-)

  6. Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:32 |  
    0 0

    Ščuk zatím velice dobré, Van Buren a Mingazov obstojné, Ngadeu zatím slabší, ale je to přátelák a hrají za nás poprvé, věřím, že se to ještě vylepší :)

  7. Střed zálohy

    dropt     před 8 lety 14.06.2016 18:47 |  
    0 0

    Taky vidíte ten ohromný rozdíl ve středu zálohy mezi 1.poločasem a dříči (Souček, Ščuk, Hušbauer) a 2.poločasem a fotbalisty (Barák, Kenia, Hrubý)?

    Najednou je v naší hře nabídka, pohyb, rozehrávka, perfektně načasované průnikové nahrávky, atd. A pokud se v první půli zdálo, že trávník není v dobrém stavu, tak těmto to nějak nevadí.

    • Re: Střed zálohy

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:50 |  
      0 0

      Hrubý v obou zápasech zatím velká kvalita.

      • Re: Střed zálohy

        lassiter     před 8 lety 14.06.2016 19:02 |  
        0 0

        jj, v těhle zápasech hraných tak na 80 procent dobře vyniknou jeho přednosti

      • Re: Střed zálohy

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:06 |  
        0 0

        U Hrubého nikdy nebyl problém v jeho fotbalovosti, invenci a technice, prostě to v sobě má, ale v jeho nasazení, neuměl hrát nadoraz a to byl velkej problém. Takže bych zatím počkal.

        • Re: Střed zálohy

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:12 |  
          0 0

          Tak samozřejmě, je to zatím druhý zápas přípravy, uvidíme, jak to bude vypadat dál.

        • Re: Střed zálohy

          Kenny     před 8 lety 14.06.2016 20:26 |  
          0 0

          Nemám zatím pocit, že nasazení Hušbauera by bylo vyšší.....

      • Re: Střed zálohy

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 13:27 |  
        0 0

        V obou zápasech? Proti Benešovu byl špatnej. Efektivní to ano, ale s balonem nic moc.

    • Re: Střed zálohy

      mirecek1111     před 8 lety 14.06.2016 19:07 |  
      0 0

      Potřeba je asi obojí. Ružomberok jsou přeci jen tragédie. Slovan nás prověří více. Každopádně si myslím, že Barák udělal za poslední půl rok takový progres, že ten má místo v záloze skoro jisté. Ostatní se o to porvou.

      A co se týká Hrubého, ten by zřejmě měl přeci jenom jít ještě na půl roku hostovat někam do ligy. Ideálně do Bohemky, kde bude moci nejlépe pilovat tu svou slabinu v bojovnosti a zarputilosti. Pokud na to má, tak v zimě už může zůstat nastálo. Přeci jenom musí hlavně hrát. Kdyby měl být prvním na střídání v záloze, tak by snad ještě mohl zůstat, ale na lavičce bude zřejmě sedět Kenia a Ščuk/Hušbauer a to se pak bude na hřiště dostávat obtížněji.

      • Re: Střed zálohy

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:12 |  
        0 0

        Ještě lepší by bylo Skotsko a nebo Island, tam se to neskutečně řeže.

        • Re: Střed zálohy

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:21 |  
          0 0

          Takže by hned první zápas měl po kotníku a bylo by to na nic? :) jinak další hostovačka, proč ne - máme koneckonců v té záloze opravdu dost hráčů

          • Re: Střed zálohy

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 20:04 |  
            0 0

            Ty jsi Karo moc pesimistická, je to myšleno tak, že by se musel rychle přizpůsobit tamním podmínkám (co jiného by mu zbývalo) a pak by byl Robert top fotbalista.

            • Re: Střed zálohy

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 20:09 |  
              0 0

              Však já vím, proto ten smajlík, to byla ironická poznámka. Nicméně střed zálohy Hrubý - Barák - to může mít do pár let opravdu vysokou kvalitu, ještě až se oba vyhrají.

              • Re: Střed zálohy

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 20:30 |  
                0 0

                Smajlík jsem samozřejmě přehlédl, pardon. Kéž bys měla pravdu, o Tondu strach nemám, ten to má v hlavě dobře srovnaný a navíc jako pojistka je tam jeho táta.

    • Re: Střed zálohy

      Romino     před 8 lety 14.06.2016 19:25 |  
      0 0

      Tak Hušbauer je všechno, jenom ne dříč.

      • Re: Střed zálohy

        dropt     před 8 lety 14.06.2016 20:26 |  
        0 0

        :-) Asi si pod tím slovem každý představujeme něco jiného. Já jsem ho zatím ve Slavii nic vypustit neviděl.

        • Re: Střed zálohy

          Kenny     před 8 lety 14.06.2016 20:54 |  
          0 0

          A tohle stačí k označení dříč?

          • Re: Střed zálohy

            dropt     před 8 lety 14.06.2016 21:11 |  
            0 0

            Nechci slovíčkařit. Snažil jsem se pro ty tři nalézt jeden společný výraz a zvolil jsem dříč. Kenia, Barák a Hrubý jsou podle mého tvořivý hráči, tam Hušbauera neřadím.

            • Re: Střed zálohy

              Kenny     před 8 lety 14.06.2016 21:32 |  
              0 0

              Vidím to podobně. I když trochu kreativity také má, ale oproti Barákovi není tak přímočarej. Častěji hraje takzvaně na jistotu, čili alibisticky. A mám pocit že si méně říká pohybem o míč, někdy se schovává.

              • Re: Střed zálohy

                dropt     před 8 lety 14.06.2016 22:05 |  
                0 0

                Rozdíl mezi Barákem a Hušbauerem je v tom, že Barák udělá dva rychlé kroky a získá kolem sebe prostor a tímpádem i čas převzít míč směrem k soupeřově brance a rozehrát.

                Hušbauer dynamiku pohybu postrádá, a proto každý hráč, který ho brání s ním dokáže běhat a nedovolí mu se s míčem obrátit (to může být i důvodem tvého pocitu, že se schovává). Potom je nucený přihrávky dávat pouze do stran nebo dozadu, protože ani nemá jinou možnost. To je důvod, proč by potřeboval hrát výše, tam by totiž stejným způsobem mohl narážet, sklepávat a rozdávat míče, ale už by to nebylo na obránce nýbrž na záložníky a křídla.

                • Re: Střed zálohy

                  Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:25 |  
                  0 0

                  A právě v těch narážečkách, přihrávkách z první a pohotové střelbě je Hušbauer výborný. Vidět to bylo v zimně v zápase proti Dynamu, kdy si z postu podhrota narážel s Keniou, který není skoupý na krok a takový hráč mu vyhovuje. Proto to Hušbauerovi sedělo i s Barákem, který jak jsi dobře napsal se nebojí udělat si dva, tři kroky napřed.

    • Re: Střed zálohy

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:32 |  
      0 0

      Také jsem si to hned říkal. Hlavně Barák, to byl vynikající kup.

  8. Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

    malan (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 18:55 |  
    0 0

    Proč Řehák neskočil když šel tělem na tu stranu?:-)

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

      RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 18:57 |  
      0 0

      Nikdo neví, asi byl překvapený že míč letěl...

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

      RaskarKapak     před 8 lety 14.06.2016 18:57 |  
      0 0

      Nikdo neví, asi byl překvapený že míč letěl...

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

        Falk     před 8 lety 14.06.2016 19:27 |  
        0 0

        Byl to přátelák a podle toho to tak vypadalo ,měli bychom hrát víc do nohy ,méně kliček a hlavně zrychlit hru.Jediná jistota v základu Souček ,s Hušbauerem to bude složité ,musíme držet míč a začit dávat fotbalu rukopis

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:0 po 1. pol.

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 19:52 |  
          0 0

          Zase třeba v Benešově měl Suk slabší den a naopak Hušby hrál v pohodě, přípravu je potřeba brát s rezervou, Navíc kluci pořád nabírají fyzičku a trénují dvoufázově, to musí být znát. To chce klídek.

  9. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    slavistou50let     před 8 lety 14.06.2016 19:24 |  
    0 1

    Ahoj všichni Slávisté. Tak jsem koukal na celý zápas a fakt to byl neskutečný hnus. Už slyším milion keců, že je to příprava. Ano je to příprava a tento zápas byl neskutečný hnus, kompletně. Pokud se někomu něco líbilo - prosím, rád se nechám poučit.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Fulham     před 8 lety 14.06.2016 19:30 |  
      0 0

      Byla to příprava... 1000000x

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      SLAVIESTA     před 8 lety 14.06.2016 19:33 |  
      0 1

      Asi bych nevolil tak expresivní výrazy, ale souhlasím, koukat se na to nedalo. Věřím, že se to zlepší, zdá se že nadále preferujeme kvantitu před kvalitou. Uhrinovi nezávidím. Udělat z té armády úspěšnou jedenáctku bude makačka.

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        bloudil     před 8 lety 14.06.2016 19:39 |  
        0 0

        Byl jsem se podívat přímo na místě, první poločas hodně slabý, obrana Deli - Ngadu děravá, kluci byli nervozní nevím. Vyzdvihl bych snad jen Součka a Bořila, ještě snad za pár momentu Mihalíka. Druhej poločas byl fotbalovější, záloha se mě zdála lepší, nebylo to jen nakopávání, ale vždy tam byl jen jeden dva dobré momenty i od Kenii, ale nedotáhli to, obrana neměla moc práce, ale Frydrych dobrej. Dneska jsme hlavně měli jalovej útok, ale kluci se musej opět sehrát a uvidíme časem nemá cenu to teď řešit, loni jsme v přípravě váleli a jak to pak vypadalo v lize, radší mít špatnou přípravu, bejt si vědom nedostatků, pokud bude Uhrin soudnej a makat na nich a ne se plácat po ramenou jak jsme přípravu dali a v lize bejt na ručník.

  10. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Kuliss9     před 8 lety 14.06.2016 20:39 |  
    0 0

    Přidám také jeden postřeh k dnešnímu zápasu, ten samotný hodnotit nebudu, že to byla celkem nekoukatelná bída, stále přidám faktu fáze přípravy.


    Ten daný postřeh byl vzhledem k mému místu, kdy jsem byl na balkóně za brankou na kterou jsme v prvním poločase útočili, tento prostor se nachází nad kabinami a musím říct, že o poločasové přestávce to pod námi dost solidně burácelo a naše nová posila na postu stopera si to dost hodně vyslechla. Dušan nadělil Michaelovi opravdu obrovský fén. Nedaleko od nás stál J. Jinoch a ten jen prohlasil ,,Tak ten vypadá, že ještě ani pořádně nezačal a už skončil.''

    K tomu bych jen dodal, že mě teda dnes přišel mnohem více nejistej Simon, ale i tak bych jim dal čas, když jsem dorazil na stadion a viděl je vedle sebe, tak na první pohled vypadají jako nepropustná zeď, snad se i tak sehrají.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      bloudil     před 8 lety 14.06.2016 21:13 |  
      0 0

      Ano, Simon ze zacatku zapasu udelal pak mega hrubek a podklouzl, i kdyz vsichni rikali, ze ten travnik byl hodne postrikanej tak nevim, ale jiste rozhodne nevypadal a Michael taky nic moc, ale Simon se taky postupne vypracoval, nebudu tedy soudit a uvidime.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 00:06 |  
      0 0

      No tyvado, Ngadeu je tu dva dny a dostane takový kartáč? To si Uhrin zjednává respekt nebo co? To je snad jasný, že ta sestava nebude sehraná.

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Lovver     před 8 lety 15.06.2016 09:14 |  
        0 0

        Na jednu stranu mi ho až trošku bylo líto, když jsem to četl. Na druhou stranu DUVCD dává jasně najevo, že chce plnou koncentraci hráčů v jakémkoli momentu, což je dobře. Určitě ho neodepíše po jednom prohraným přáteláku, Deli taky třeba dost pokazil zápas na Bohemce a teď je top hráčem. Mešanovič spálil víc šancí, než jiní útočníci měli za celou sezónu. Zmrhymu se nepovedlo skoro celý jaro. Ale pořád nepochybuejeme, že tam ta kvalita je. Myslím, že to od DUVCD bude psychologický tah.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          sasky     před 8 lety 15.06.2016 20:28 |  
          0 0

          Další je třeba Souček, kterému se taky ne vždycky dařilo, od Hušbauera se taky asi čekalo víc. Nemyslím si, že by DU odepsal hráče po jednom (navíc prvním) výkonu. Neříkám, že je super, když mě někdo péruje, ale jako profík to člověk holt občas musí skousnout :)

  11. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 20:42 |  
    0 0

    V přípravě bych až nejvíc řešil zápasy , co budou na rakouském soustředění, tam už se to bude pilovat na předkolo EL a ligu a budou hrát hráči, co si zřejmě Uhrin dá do základu(žádná z posil nemá jistotu v základní sestavě). Jinak nevíte někdy kdy začíná vůbec liga první kolo, případně kdy bude los(už přirozeníá prozradilo název ligy) ?

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      quelhar (admin)     před 8 lety 14.06.2016 20:44 |  
      0 0

      Los ligy je stejně jako los prvních dvou předkol EL v pondělí (20. června). První ligové kolo je poslední víkend v červenci (30.-31.). Sponzor zatím není.

  12. Hodnocení zápasu

    dropt     před 8 lety 14.06.2016 20:50 |  
    0 0

    Je to jen příprava a navíc po fyzické zátěži, takže výkon našeho týmu beru s rezervou.

    1) Nikdy nepochopím, proč v přípravném zápasu nastoupí sestava, která nikdy nebude hrát v soutěžním zápase. Tím mám na mysli především nepochopitelné změny pozic hráčů.

    Proč hrál Mingazov zleva a Mihalík zprava, když mohli hrát naopak?
    Proč hrál Zmrhal na bekovi a Voltr na levé záloze?
    Proč hrála záloha buď tří méně technických hráčů (všichni na jaře plnili převážně defenzivní úkoly) a pak zase záloha tří kreativních ofenzivních hráčů?

    Domnívám se, že přípravná utkání jsou od toho, aby se zkoušeli herní prvky a tým se sehrával, to ale nelze, když hráči mají jiné role než v soutěži. Takhle se nesehrají.

    2) Dokud budeme vše tlačit středem a nezačneme hrát po křídlech, budeme mít vážné problémy. Nemluvě, že kvalita našich centrů ze hry je otřesná. Všehovšudy jsem zaznamenal asi jeden povedený centr od Mihalíka v první půli. Jablonský, Zmrhal ani Voltr nic.

    3) Pevně věřím, že Barák DU přesvědčí, že patří do základu. Podle mne je to náš nejlepší a v současné době rozdílový hráč (v naší hře je velký rozdíl, když je na hřišti a když není). Jen doufám, že z něj neudělá štíta, protože v zápase s Benešovem bylo vidět, že hraje moc hluboko a nedostává se pod útok, kam potřebuje.

    4) Je smutné vidět, jak málo našich hráčů má opravdu dobrou kopací techniku a je fotbalových. Tzn. trefují míč čistě (neskáče), přihrávky jsou prudké a přesné (tj. ne do špeku a tak, aby šla z první hrát dál nebo převzít do pohybu), centry mají správný směr, výšku a oči, zvládají rychle vést míč u nohy, hrají z jednoho nebo dvou doteků a dokáží přihrávkou uvolnit spoluhráče.

    • Re: Hodnocení zápasu

      TSeguinTS     před 8 lety 14.06.2016 20:55 |  
      0 0

      S Tondou souhlasím. Viděl jsem pouze první poločas ale také jsem si všímal a viděl nedostatky hlavně ve zpracování a přihrávkách :/ A to snad tréninkovou zátěží není ne?

      • Re: Hodnocení zápasu

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 21:02 |  
        0 0

        Ale jo, může být, když máš těžký nohy, tak jde všechno hůř.

      • Re: Hodnocení zápasu

        dropt     před 8 lety 14.06.2016 21:03 |  
        0 0

        Těžko říct. Každý hráč snáší kondiční zátěž jinak. Mně osobně třeba vždy hodně tuhly nohy, protože jsem byl silovější hráč s větší muskulaturou (nic přehnaného, ale nejsem střízlík). V takovém případě to na mně určitě znát bylo, protože motorika a pohyb nebyl takový.

        Na druhou stranu se domnívám, že je to spíše tak, že hráči, kteří to mají v noze to zvládnou se stejnou bravurou i v přípravě. Na hráčích, kteří nejsou tolik techničtí, je únava při práci s míčem obvykle viditelná více.

        • Re: Hodnocení zápasu

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 21:20 |  
          0 0

          Tak to já mám zase trochu jinou zkušenost, že i u některých technických hráčů to bylo po velkém zápřahu znát, ale je to samozřejmě naprosto individuelní jak se s tím kdo vypořádá.

    • Re: Hodnocení zápasu

      Barlblog     před 8 lety 14.06.2016 21:19 |  
      0 0

      Hlavně nechápu, že si to DU takhle komplikuje. Zápas jsem viděl a moc nerozumím té jeho přehnané kritice. Posily přicházejí postupně, jsou tu 2 dny a on experimentuje a chová se tak jako by měli hned zapadnout. Místo toho, aby dal nového stopera k čechovi, který mu usnadní komunikaci (Kde je Laty a Bílek ?), tak ho šoupne k Simonovi... Ten kdo někdy něco hrál tak ví, že v obraně je to o mluvení a díky komunikaci si člověk může i dost pomoct.

      S hodnocením souhlasím a jen bych dodal, že se z našeho posilování se stává zase megalomanie. Máme tu opět 9 nových hráčů, pokud počítám návraty z hostování. Zatím to mělo hlavu a patu, ale příchodu Mingazova a van Burena moc nerozumím. Reakce na případně odchody Zmrhala a Škody to moc nejsou, jelikož za případné prostředky z jejich prodej by se mohli přivést výrazně kvalitnější hráči, třeba i české národnosti, kde by nebyl problém s adaptací.

      • Re: Hodnocení zápasu

        TSeguinTS     před 8 lety 14.06.2016 21:30 |  
        0 0

        Kdyby ho dal k čechovi, tak si moc nepopovídají, naopak hrál se Simonem s kterým ta komunikace je určitě snazší :)

        • Re: Hodnocení zápasu

          Barlblog     před 8 lety 14.06.2016 21:52 |  
          0 0

          S Latkou, nebo Bílkem se normálně domluví anglicky. Já to myslel tak, že ani jeden z nich tu obranu neřídil. Za Deliho to vždy dělal Latka, nebo Bílek.

          • Re: Hodnocení zápasu

            Kenny     před 8 lety 14.06.2016 22:14 |  
            0 0

            Náhodou, Michael mluvil na nováčka docela dost. Snažil se dávat pokyny.

      • Re: Hodnocení zápasu

        dropt     před 8 lety 14.06.2016 22:16 |  
        0 0

        Je pravda, že jsem zvědavý, kdo z těch dvou bude řídit obranu, pokud budou hrát spolu.

        Udivuje mne kolik lidí je překvapených z množství příchozích hráčů. Návraty z hostování nepočítám, protože kromě Hrubého tam není nikdo, kdo by měl výkonnost odpovídající ambicím Slavie. Vzhledem k tomu, kolik lidí končilo (Piták, Černý, Štohanzl, Vukadinovič - ještě náš není), kolik lidí je na odchodu (Škoda, Deli) a nemůžeme se spoléhat na to, že zůstanou a kolik lidí nemá výkonnost nebo potenciál na ambice Slavie (Jablonský, Mikula, Latka, Zmrhal, Souček - ano čtete správně), příchod většího počtu hráčů jsem očekával.

        Po dvou přestupních obdobích si dovolím tvrdit, že máme ucházející tým, který by měl dosahovat výkonnosti umístění v TOP 3 v lize a na pomezi play-off a skupiny Evropské ligy. To nám dává šanci si znovu udělat jméno a být zvučnější i pro lepší posily, která k nám v tuto chvíli nepůjdou. Přesto pokud budeme chtít postupovat do jarních fází evropských pohárů budeme muset i nadále posilovat.

        • Re: Hodnocení zápasu

          JS (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 23:40 |  
          0 0

          Vidím to stejně. Spoustu lidí tady řekne, že Mikula, Jablonský a spol. můžou v pohodě jistit základní sestavu, ale není tomu tak. Ne pro tým s ambicemi na TOP 3 a EL.

        • Re: Hodnocení zápasu

          Mates204     před 8 lety 15.06.2016 08:17 |  
          0 0

          Proč podle tebe Souček nemá výkonnost ani potenciál na ambice Slavie? Vůbec to neber to nijak útočně jen mě zajímá zdůvodnění.

          • Re: Hodnocení zápasu

            dropt     před 8 lety 15.06.2016 08:34 |  
            0 0

            Je pomalý a neobratný. Dnešní moderní fotbal je o rychlosti, v okamžiku kdy soupeř bude hrát v pohybu a rychle od nohy, Souček nebude stíhat a náš střed zálohy nebude fungovat (viz jarní zápasy Olomouc, Boleslav). A takhle dnes dokáží hrát na Evropské úrovni už téměř všichni.

            Navíc má špatnou kopací techniku, takže to není ani rozehrávač, i když se paradoxně do rozehrávky cpe a dostává. Jeho výkonnostní strop vidím na úrovni 3.-5. místa naší ligy.

            • Re: Hodnocení zápasu

              Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:49 |  
              0 0

              Ohledně Součka si myslím, že hodně napoví nadcházející sezóna. Jestli půjde výkonnostně nahoru nebo bude pokračovat v nevýrazném trendu z tohoto jara. Je to můj oblíbenec, takže mu samozřejmě přeju tu první možnost :)
              Ale napadá mě - pokud by to nešlo moc dobře, jestli by nebyla zajímavá varianta zkusit ho na stoperu (jestli se nepletu, tak tam dřív hrál), přijde mi, že jeho stylu by tahle pozice mohla vyhovovat.

      • Re: Hodnocení zápasu

        mpik     před 8 lety 14.06.2016 22:37 |  
        0 0

        Latka už ve Slavii netrénuje. Nebyl s týmem v Čáslavi. Jeho odchod je tak na 99%.

        • Re: Hodnocení zápasu

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:39 |  
          0 0

          Jestli je to pravda, což dle toho, jak často se tu v poslední době ta info objevila, tak je to škoda. Je to neskutečný lídr. A myslím, že by bylo gut se stejně tak jako příchodům věnovat i odchodům zasloužilých hráčů - Piták, Míňa, a jestli je to pravda tak Laty...

    • Re: Hodnocení zápasu

      Pepino44     před 8 lety 15.06.2016 11:23 |  
      0 0

      Tak podle mne tyto první přípravné zápasy využívá DU na to, aby si ověřil jak jsou hráči schopni zahrát na neobvyklých postech a kde by je mohl využít. Případná změna - Zmrhal obrana, Švento záloha, Mingazov zleva, Jaro zprava, prostě zkouší čeho a jak jsou hráči schopni zahrát. Sestava a sehranost se bude asi ladit až na herním soustředění.

  13. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 20:54 |  
    0 0

    Oni ten sobotní začátek zápasu se Slovanem posunuli a v Kolíně je výkop už v 11 hodin, tak to mi tedy dost narušili plány.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Falk     před 8 lety 14.06.2016 21:06 |  
      0 0

      Ještě jednou se k tomu vrátím ,tolik nepřesnosti,nefotbalovosti,hra na náhodu ,Voltr těměř vždy ztráta,nákopy ,hráči nehrají na svých postech,snad to bere Uhrin jako trénink

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        bloudil     před 8 lety 14.06.2016 21:15 |  
        0 0

        Sobotni zapas hlavne prehodili na nedeli od 11:00, pri odchodu to hlasili na stadionu.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 21:28 |  
          0 0

          Zatím je všude uvedeno sobota 18.6., tak uvidíme, každopádně díky za info.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Kuliss9     před 8 lety 14.06.2016 21:40 |  
            0 0

            Byla chyba na kolinskem.deniku kde do nadpisu napsali neděli a proto i při odchodu ze zápasu v Čáslavi hlásili neděli, ale dle posledních informací a změn by to opravdu měla být sobota 11:00, z důvodu toho, že se hrají poslední kola krajských soutěží a v okolí Kolína hraje poměrně velké množství klubů od 17:00 v sobotu, takto počítají s vyšší navštěvností z okolí, proto tato změna.

  14. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    slavistou50let     před 8 lety 14.06.2016 21:03 |  
    0 1

    Pánové: na cestě je Robin van Persie!!!

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      PetCC     před 8 lety 14.06.2016 21:25 |  
      0 0

      A kam jede?

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        jane (admin)     před 8 lety 14.06.2016 21:35 |  
        0 0

        Nevím kam, ale vím na čem - a to je asi docela dobrý matroš.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Fulham     před 8 lety 14.06.2016 21:53 |  
          0 0

          Hlavně aby ho někdo nepřejel...

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            steev (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 08:25 |  
            0 0

            S Maškem to bylo o fous,tak ted uz to vyjde

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      smely (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:13 |  
      0 0

      :-) ja tohle nadseni pro vyvoleneho hrace naprosto chapu :-) nicmene RVP je , pokud ! , na ceste, tak nejspise do Lazio Roma...nicmene nepopiram, ze by mu sesivany dres na dve sezony slusel ...

  15. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    petrjir     před 8 lety 14.06.2016 21:58 |  
    0 0

    Takze zbyva uz jen pravy obrance a nahrada za Skodu? Coufal asi nevychazi? Napadl me Romera z Jablonce. Je skoda toho Latky. Chtelo by to do kabiny nejakyho lidra, zvlast pri vetsim poctu cizincu.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 00:52 |  
      0 0

      Hlavní problém Martina Latky je, že není konstruktivní a tak chce DU hrát (nemyslím si, že je tam něco osobního). Pokud tedy Martin odejde, tak nám bude velice chybět jako lídr a šéf kabiny. A je otázka, kdo by ho mohl nahradit ?

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 00:56 |  
        0 0

        Frydrych, ale to by musel pravidelně nastupovat. Což se asi v konkurenci dvou černých věží (prosím, to je výraz z šachu, nic co by zavánělo rasismem :D ) a Bílka podaří asi dost těžko.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 19:42 |  
          0 0

          Pokud se bude dařit, tak je to v pohodě, ale jak je v krizových situacích "loď bez kapitána", tak to může být malér.

  16. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    petrjir     před 8 lety 14.06.2016 21:58 |  
    0 0

    Takze zbyva uz jen pravy obrance a nahrada za Skodu? Coufal asi nevychazi? Napadl me Romera z Jablonce. Je skoda toho Latky. Chtelo by to do kabiny nejakyho lidra, zvlast pri vetsim poctu cizincu.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      spino     před 8 lety 14.06.2016 22:15 |  
      0 0

      To bude ten Rosický. ;)

  17. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Robinator     před 8 lety 14.06.2016 23:35 |  
    0 0

    ja doufám, že vedení se konečně plácne přes kapsu a přivede opravdovou posilu,hvězdu..nejlíp za Milana Škodu, který půjde pryč ... bral bych Vardyho,Kesera.. a nezlobil bych se , kdybychom oslovili Kapustku,tam je potencial do budoucna..

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.06.2016 23:51 |  
      0 0

      Ty asi vůbec nemáš ponětí, kolik ti hráči stojí, že? Pokud ano, tak tvůj příspěvek byl napsán úplně zbytečně.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 00:03 |  
      0 0

      Zachovej klid jako husa času, počkej si na van Persieho, viz kolega výše... :D

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Robinator     před 8 lety 15.06.2016 09:16 |  
        0 0

        ten uz je moc starej :D :D

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 09:36 |  
      0 0

      Nekvalitní odpad typu Kapustka nebo Vardy nebrat!!! Tým jako Slavie by měl vybírat výhradně z hráčů jako Lewandowski, Suaréz nebo Neymar.

      #prumernestaci

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 04:57 |  
      0 0

      nevím jestli byl první, ale u nás byl Adippe. :) Každopádně dobrá posila pro Viktorii

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:04 |  
        0 0

        Musím říct, že bych také uvítal nějakého uruguayce nebo argentince. Acostu vyhrabali Bohemians v nějakém klubu CA Atenas, předtím hrál za Maldonado. Vůbec nechápu, jak na něj přišli, jestli jim ho někdo doporučil nebo co. Ale je to naprosto nadstandardní hráč, a pokud tam takoví hrají v nějakých s prominutím prdelních klubech, měli bychom se tím směrem také vydat.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:43 |  
      0 0

      Čučím, vždyť to je snad první hráč mimo "česko-slovensko" co je v Plzni od jejího vzestupu na výsluní, ne?

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:52 |  
        0 0

        Ještě Mahmutović :D

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Tochal (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 14:42 |  
          0 0

          A chvíli za ně hráli i ruský útočník Adamov a arménský záložník Malakjan.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 19:38 |  
            0 0

            Jasně, ale nikdo z cizinců se tam nechytil nebo spíš je ta jejich "slavná" kabina nevzala.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 08:32 |  
      0 0

      To by bylo super. Ještě udržet Škodu nebo ho adekvátně nahradit.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      AlesJa     před 8 lety 15.06.2016 09:21 |  
      0 0

      právě jsem dočetl a vypadá to moc dobře a příští rok v létě by to mohl být mega přestup ze Slavie po skupině EL.

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 19:52 |  
        0 0

        Já jsem to psal už nejmíň před měsícem, že Deliho udržíme. Jediný otazník je u Milana, protože mu to pan Tvrdík slíbil za to, co pro Slavii odvedl. A pokud náhodou dá Škoďák gól na Euru, tak se o něho zvedne zájem a už ho neudržíme. V opačném případě si myslím, že mu vylepšíme smlouvu a zůstane.

  18. OT - Belgie vs. Italie

    venator     před 8 lety 15.06.2016 08:58 |  
    0 0

    Barro,
    co jsi říkal na výkon Belgie proti Itálii? Já osobně jsem zklamaný. Bohužel pokračují v tom jak se prezentovali na MS před 2 lety. Pár top individualit, ale týmový duch z nich necítím...bez toho v takovým turnaji nejde uspět.
    Pozoruju to stejný už v několikátém zápase Belgie, Barro, může to souviset s belgickou mentalitou? Třeba týmwork resp. pracovitost a zarputilost Němců, který jim vyhrává turnaje tutově souvisí s jejich národní mentalitou.

    Jaký rozdíl byl v tomhle smyslu výkon Itálie. Pro mě polovina současného týmu Itálie jsou pro mě skoro neznámí hráči ale většinu zápasu si dělali co chtěli. Takový Candreva a Parolo hrající "jen" za Lazio a jak jezdili apod.

    Belgii chybí podle mě k titulu ten správný ofenzivní lídr hlavně v organizaci hry - takový správný dirigent, kterého je plné hřiště a "řídí" vývoj zápasu. Jako mají Španělé Iniestu (za Francii tak zatím působí Payet) nebo jako měla Itálie na minulých šampionátech Pirla nebo Francie Zidaneho.

    A Lukaku? Ten mě už po několikáté za repre zklamal. Není to podle mě top útočník, který by dokázal sám rozhodnout zápas, když se týmu nedaří. Min. na této úrovni. To co svýho času uměl třeba Drogba. Vypadá to, že je Lukaku ten útočník co dává goly v lize kde je průměrná kvalita soupeřů nižší než na turnaji jako je Euro. Ten typ útočníka co ti přidá na 3:1, ale za stavu 1:1 není na hřiště cejtit. Třeba se pletu a ty "mukiony" co za něj nabízí jsou opodstatněný.

    • Re: OT - Belgie vs. Italie

      venator     před 8 lety 15.06.2016 09:02 |  
      0 0

      PS
      Barro, moc ti přeju úspěšnou a co nejrychlejší léčbu/rekonvalescenci!! (doufám,že tě neurazí tykání,ale tady na diskusi to beru jako normální)

    • Re: OT - Belgie vs. Italie

      AlesJa     před 8 lety 15.06.2016 09:24 |  
      0 0

      mám na to podobný názor ještě mi utkvěl v hlavě výkon Hazarda který chtěl přehrál 3-4 protihráče, což v dnešní době prostě nejde. Samá klička a vedení míče, totálně neefektivní.

      • Re: OT - Belgie vs. Italie

        Philliip     před 8 lety 15.06.2016 09:45 |  
        0 0

        Mě je Itálie blízko již od dětství, fandím i Juventusu, takže mě výhra Itálie potěšila, ale nemohu říct, že překvapila. I když to v současné době není mužstvo hvězd, tak vždy dokáže sestavit výborně pracující mužstvo. Pravda je, že od Belgie jsem čekal víc. Kdy jindy už by měla udělat nějaký velký výsledek než nyní. Ale věřím, že i tak ze skupiny postoupí a pak už může hrát s každým.

    • Re: OT - Belgie vs. Italie

      naplavnik     před 8 lety 15.06.2016 09:41 |  
      0 0

      Sice ME ještě neskončilo, ale vidím to podobně. Kupa výborných individualit, nevidím tam slabé místo v té sestavě, co nastoupila, ale dohromady to už dlouhodobě moc neladí. Musí to být docela frustrující, mít generaci hráčů jako Hazard, Lukaku, Vermaelen, Vertongen, Carrasco, Martens, Origi atd atd., ale vidět tenhle docela nefunkční tým.

  19. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Philliip     před 8 lety 15.06.2016 10:31 |  
    0 0

    Švec s Dostálem do Bohemky. To je v pořádku. Linhart na hostování také, ale snad to nebude s opcí. Pořád v něm vidím velký příslib do budoucna.

  20. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 10:35 |  
    0 0

    Jsem rád, že Mingazov přesvědčil, uvidíme jak se chytí v lize (a případně v pohárech). Rychlých hráčů není nikdy dost a současný fotbalový trend je v těchto požadavcích nekompromisní.
    Jen doufám, že fanoušci (ti naši i soupeřů) se budou k Ruslanovi chovat s úctou a nebudou na něj kvůli jeho víře pískat nebo věšet nějaké trapné transparenty.

  21. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    Pablo     před 8 lety 15.06.2016 10:52 |  
    0 0

    Zatím jsem z přípravy a hlavně ze změn v kádru velice rozpačitý. Je těžké soudit některé nové posily, když jsme je neviděli pořádně hrát. Se Šventem souhlas, věřím, že bude posila, Ščuk když byl téměř zadarmo, tak jako alternativa za Součka taky ujde, ale například nemyslím si, že bude Mingazov dobrou posilou, v Jablonci hrál pouze nadprůměrně, na tým pro boj o špičku to podle mě není. Největší překvapení je pro mě Van Buren, neviděl jsem ho hrát, ale ty jeho čísla nejsou moc dobrá, goly který byly k vidění, tak tam jeho kvalita moc k vidění nebyla. Navíc bych řek, že kdyby měl takovou kvalitu, tak my ho nepřivedeme, zláká ho někdo jinej. Michael vypadal v sestřihu dobře, ale uvidíme...v Česku když byl prvotřídní cizinec, tak většinou přišel už jako hodně mladý, talentovaný, vypracoval se, když přišel už jako hotový hráč, často se neprosadil, koukněte se v poslední době na Spartu, jaký měli Paixao a Fatai čísla, Steinhofer minulost a nakonec se ukázalo, že na českou špičku nemají. Rád bych se mýlil, doufám, že mě nakonec nové posily přesvědčí o opaku, ale nevidím to zatím moc dobře. Psal sem už několikrát, zaměřil bych se stále na mladší a talentované hráče, koukněte se na Baráka či Mihalíka, v záloze nejfotbalovější hráči, půjdou ještě nahoru...Jankto, Havlík, Sýkora, Bénes, Ševčík, Madu, Simic, Trubač či Holzer...věřil jsem, že někoho z nich přivedem. Musíme se vydat cestou mladých rychlých hráčů, jenom tak můžeme postupně udělat mužstvo konkurenceschopné v Evropě, je to výhodné i z obchodního hlediska. Souhlasím s koncem Latyho, ikdyž je to naše ikona, na moderní fotbal už nemá. Zajímalo by mě, kdo současné posily navrhuje a vybírá....sem přesvědčem, že kdyby našim trenérem byl například Trpišovský, tak že takovéto posily by nepřiváděl.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:07 |  
      0 0

      Máme jeden z nejmladších kádrů v lize a ty chceš ještě více omlazovat?

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:12 |  
        0 0

        Proč ne? Ti mladí hráči jsou draví, rychlí, mají ambice se prokopat výš (na západ). Mít v kádru dva tři devatenáctileté fotbalové jugoslávce by nebylo na škodu.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:26 |  
          0 0

          Pravděpodobně jim nekončí smlouva 30.6.2016, jinak by už byli podepsáni. :-)

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:43 |  
            0 0

            Máš nějaký problém, Radku097? Nebo nač ten sarkasmus?

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              malan (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 12:02 |  
              0 0

              Sarkasmus to je, ale není mířen na Tebe JS, ale na způsob přivádění hráčů:-)

              • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

                JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 12:06 |  
                0 0

                Já vím, ale nechápu proč. Švento zadarmo jasné +. Šćuk zadarmo je majstrštyk, to je budoucí hvězda zálohy. Mingazov zadarmo, no tak lepší ligový nadprůměr. Van Buren zadarmo... není co ztratit. Kde je problém? Je Radek nešťastný, že se chováme finančně zodpovědně a ještě za ty nulové přestupové částky podepisujeme nadprůměrné hráče? Nechápu.

                • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

                  malan (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 12:11 |  
                  0 0

                  Já to pochopil tak, že pokud bychom chtěli mladé hráče o kterých se tu bavíte, museli bychom platit pěkně na dřevo a to nejspíš není cílem letních přestupů.

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Pablo     před 8 lety 15.06.2016 11:12 |  
        0 0

        Takový trend je nutností. Ať už z pohledu větší rychlosti mladších hráčů, tak z pohledu perspektivy a možnosti zlepšení a následného zpeněžení.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:18 |  
          0 0

          Já teda nevim, ale pro mě je Ščuk úplně jasnej základ

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Pablo     před 8 lety 15.06.2016 11:29 |  
            0 0

            Já myslim, že bude sedět, ale uvidíme..taky záleží....

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:31 |  
            0 0

            Pro mě také. Fotbalově úlpně někde jinde, než Souček a jakýkoliv jiný hráč na této pozici "odzadu dopředu", tedy box-to-box.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:33 |  
            0 0

            Přesně tak. Odehrál první poločas v novém týmu a hned naprosto suverénně táhnul střed zálohy, trefil břevno, rozehrával, důrazně odebíral míče a ještě s přehledem proměnil penaltu. Já jsem z něho nadšenej :)

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      Philliip     před 8 lety 15.06.2016 11:25 |  
      0 0

      Holík, 18 let
      Souček, 21 let
      Barák, 21 let
      Hrubý, 22 let
      Bazal, 22 let
      Mihalík, 21 let
      Zmrhal, 22 let
      Kuchta, 19 let
      Linhart, 22 let

      Na to, že máme v současné době poměrně problém s mládežnickými oddíly, tak máme dost kvalitních mladíků. Navíc většina dalších našich hráčů je ve věku 23-26. Máme naopak hodně mladé mužstvo a pár zkušenějších hráčů typu Šventa jsou také potřeba. tím spíš, že možná skončí Latka. Souhlasím, že vychovávat nebo získávat mladé talenty je potřeba, ale mužstvo musí být i věkově vyvážené. Já jsem zatím s posilami spokojený. Tvrdíš, že Švento posila bude, Michael se ti líbí, že Šcuk je v pořádku a Mingazov je "jen" nadprůměr v Jablonci. Mě přijde nadprůměrný hráč z Jablonce jako slušná posila. Van Burena pravděpodobně stejně jako já a většina z nás neznáš. Pojďme ho soudit až v průběhu sezony. Suma sumárum jsi vlastně také spokojený se současným posílením. Jsem rád, že jsme se shodli :))

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:29 |  
        0 0

        Jestli se Linhart letos nechytí v Bohemians, tak to bude úplně nejvíc :-) nepochopitelný přestup do Slavie za x let.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Jiri1     před 8 lety 15.06.2016 11:47 |  
          0 0

          Linhart se nechytil ani v Sezimove Usti, povedlo se mu akorat v posledním kole dát 4 branky , ale jinak prý hrůza , v Táborsku s ním proto moc nepocítali i proto , že Bohemka byla domluvena jiz delší dobu,cili zádné zkousení v acku.
          Možná jsem viděl jiný fotbal než tu šílenost ze vcerejska , Uhrin vlastně viděl problem v Mesanovicovi, já ho viděl vsude, od vědecky vybraného Michaila/ větsí blbost uz tady můze napsat jen Smely, protoze zádná věda ván fotbalistu neudělá, pres bez zájmu hrající zálohu az po Buráka , který zrejme zapomel , kde hraje., jen to dokreslilo stav , kdy se dělají hráci za kazdou cenu , prý kvůli provizím.Absolutně nechápu , proc jsme dělali Baráka , proc se vracel Hrubý , kdyz s nimi defakto nepocítáme a hlavně ten druhý je tady jen na přípravu.
          Skody je mi líto, odchází s ním kvalita , ale pánové to věděli půl roku, rekl jim to jasne , na jare se dal zdravotně do kupy, aby byl na dalsí angazma plně pripraven a měli dost casu s tím něco udělat, kecy , že dobrý útocníci vymreli je nesmysl, pár nabídek od skaurů bylo , ale znáte to , hráci zrejme nebyli na dostatecné úrovni.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:54 |  
            0 0

            Burák :D :D :D

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            smely (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:58 |  
            0 0

            :-) Jiri, od Vas, jako na slovo vzateho odbornika, ktery napsal o Delim, ze z neho nic nebude, me Vas pokus o urazku v podstate lichoti...a ted se klidne rozkoc, dedku jeden zapsklej...

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              Jiri1     před 8 lety 15.06.2016 12:04 |  
              0 0

              To jsem samozrejme nenapsal, ale rád vám priznám , že jsem mu neveril, ale delat výprodejove posily a v té dobš už mít treba toho Linharta bez jakehokoliv zkouseni ci sance, to mluví samo za sene

              • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

                smely (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 12:16 |  
                0 0

                nerozumim ...

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            naplavnik     před 8 lety 15.06.2016 12:30 |  
            0 0

            Proč jsme dělali Baráka??? Jsi zase vysadil prášky, co? Horkou, studenou, a do klece...

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Boss82     před 8 lety 15.06.2016 12:44 |  
            0 0

            Jakej Burák zase??? Jiří, vy jste mimo čím dál tím více!

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              Jiri1     před 8 lety 15.06.2016 15:05 |  
              0 0

              To si myslím o Vás , na co deláme dalsiho utocníka , kdyz máme pod smlouvou defakto to sáme , pak samozrejme nevyjde místo na Baráka, nechte si uz od cesty tvy nesmyslný poznámky , které jen dokumentují tu vasí zhovadilost.

              • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

                Boss82     před 8 lety 15.06.2016 18:12 |  
                0 0

                Hovado jako vy mě nemůže urazit.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            sasky     před 8 lety 15.06.2016 20:22 |  
            0 0

            Jirka je opět nejchytřejší po druhém zápase v přípravě, kam šel tým z třífázového tréninku :D To mě asi baví... Ale vaše věta:"já vidím problém všude," vás naprosto přesně charakterizuje. Barák je hráč s největším potenciálem v týmu a vy napíšete takovou krávovinu.Na druhou stranu pokud budete mít stejnou pravdu jako s Delim, tak je to vlastně super. Takový Jiří1 Vízek :D V jedné větě napíšete, že sem hráči chodí jenom kvůli provizím pro agenty, ale v další větě napíšete, že byly nabídky útočníků, kteří nepřišli :D

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Pablo     před 8 lety 15.06.2016 11:43 |  
        0 0

        Suma sumárum bych to rozhodně poupravil. Mingazova bych nebral, Michael se líbil v sestřihu, to v žádném případě neznamená, že se mi bude líbit za Slavii, tam je to otevřené. My máme zkušené: Škoda, Švento, Bílek, Jablonský...střední věk:Deli, Frydrych, Kenia, Mešanovic, Husbauer, Bořil......to mi přijde víc než dost zkušeností, říkal jsem 1-2 hotové hráče je třeba, přišel Švento takže ještě jednoho by to chtělo, ale dál bych už vybíral mladý, koukni se na mužstva v Evropě, jak staví národak Německo na MS, v Česku se dává malo prostoru mladým hráčům, výsledek je to, že na EURO máme jeden z nejstarších a zároven nejhorších muzstev, ty mladší nejsou, nevyhráli se. Celkově je tu asi nesoulad, jakou se vydat cestou, podle mě je ta nejlepší vybírat mladý rychlý hráče, vydat se Holandskou cestou. Už jsem dřív psal o LIberci, koukni se na tu jeho sestavu před rokem v kvalifikaci, Hovorka, Pokorný, Bartošák, Folprecht....žádný zkušenosti, mladí hráči, seděli například Švejdík či Fleišman, kdyby tenkrát postavil zkušený, Liberec by nikam nepostoupil.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Jiri1     před 8 lety 15.06.2016 11:50 |  
          0 0

          ekterí z tech hráců uz u nás nebudou treba Skoda

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 11:55 |  
            0 0

            And the point is? Protože Pablo mluví o něčem jiném, ne že tu nebude Škoda.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Philliip     před 8 lety 15.06.2016 12:09 |  
          0 0

          V té době, kdy si Liberec vychovával mladíky, tak my bojovali o holou existenci. Scouting v podstatě neexistoval a ani jsme si nemohli dovolit pořídit mladé talenty. Nové vedení už nám přivedlo Holíka, Baráka, Mihalíka a Linharta. To není málo. Nepochybuji o tom, že do Slavie budou chodit talentovaní mladíci, ale i vzhledem k postupu do evropských pohárů je dobře, že přišli už zkušenější hráči jako Švento, Ščuk nebo Mingazov.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Boss82     před 8 lety 15.06.2016 12:58 |  
            0 0

            Přesně tak!

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Pablo     před 8 lety 15.06.2016 13:05 |  
            0 0

            Mingazova neberu jako za velkou posilu za hotového hráče, hráče jeho kvalit si představuju, kdyby mu bylo 20-21 let, ne ročník 91. Srovnávat, kde jsme byli my před rokem a kde Liberec je přece absolutní nesmysl. Já nemluvím o tom, koho sme měli kupovat před rokem, ale teď v létě, kdy ty možnosti máme!

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          Boss82     před 8 lety 15.06.2016 12:57 |  
          0 0

          Tituly, trofeje a úspěchy dosahují týmy složené převážně z vyzrálých hráčů ve věku 25-35 let - což je historicky mnohokrát prokázaný fakt. Týmy složené z mladíčků 19-23 let nevyhráli téměř nikdy nic.

          Ještě více omlazovat náš už tak velmi mladý tým, jak tady navrhuješ, je nesmysl. Věřím, že to myslíš dobře, ale věř, že by to nefungovalo. V týmu musíš mít rovnoměrně zastoupené všechny věkové generace hráčů. A my těch mladých máme více než dost.

          Ještě se nám pořádně nevyhráli naši současní mladíci (všichni ti, které uvedl Philliip ve svém příspěvku výše), a Ty už by si sem tahal další a ještě mladší? Ne, tudy cesta opravdu nevede.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 13:18 |  
            0 0

            Myslim, ze krasny priklad je Arsenal, vzdy super mlady team, cast sezony super a titul neziskali uz cca 13 let...

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              Boss82     před 8 lety 15.06.2016 13:38 |  
              0 0

              Ano, Arsenal je jedním z nejkřiklavějších případů přesně toho, o čem píšu.

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            Pablo     před 8 lety 15.06.2016 13:20 |  
            0 0

            Já říkám, že i po odchodu Latky a Pitáka a návratu Šventa popřípadě ještě jedné posily podobné kvality máme zkušeností dost. Neříkam to mít jen z těchto mladých hráčů, ale převážně ano. Říkáš, že tyto týmy nikdy nic nebyhrály, dyt to neni pravvda, jmenuj mi hráče, kteří Slavii táhli roku 1996? Poborský, Šmicer, Bejbl...víš kolik jim bylo? Já se na to dívám i tak, že abychom byli konkurenceschopní v Evropě, tak o ty hráče musí být i v zahraničí zájem, to je to měřítko. V Česku totiž panuje dojem, že Skalák, Brabec či Pavelka jsou talentovaní mladí hráči, to je absolutní nesmysl. Hráči ve věku 24 let jsou už v cizině hotoví hráči, kteří to táhnou, ta nevemou takhle starého hráče s tím, že to je příslib do budoucna. Přesně jak to řikal na podzim Šimáně a Dovalil: našim cílem je, aby v základu za Slavii hráli 19 či 20-tiletý hráči, ne aby se o 23letym hráči řikalo, že je talentovaný. Bohužel ani jeden z nich už ve Slavii neni. Další příklad byl ten LIberec, řikáš že nic nevyhrál? Přijde ti postup do EL málo? V základu ze zkušených byl jen Bakoš. Myslíš, že 21-letý hráč je mladý na to, aby hrál ve Slavii? Kolik bylo Skácelovi, Pitákovi a Vachouškovi, když k nám přišli....a kdo seděl na lavičce tenkrát? Kuka, Muller, Novotný, Kuchař....a jakej sme hráli výbornej fotbal. Nemůžu souhlasit s tím, že bysme měli jen mladý mužstvo, hráčů středního věku opravdu máme dost a 3-4 třicátníci do pole stačí bohatě.

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 13:43 |  
              0 0

              Podepisuju do písmene.

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              Boss82     před 8 lety 15.06.2016 14:58 |  
              0 0

              Nahrál si mi na smeč, takže toho samozřejmě rád využiji.

              K Tvým dotazům:

              Slavia Praha 1996:

              Stejskal - 34 let
              Kozel - 25 let
              Pěnička - 26 let
              Suchopárek - 26 let
              Novotný - 23 let
              Krištofík - 29 let
              Poborský - 24 let
              Bejbl - 23 let
              Šmejkal - 25 let
              Vágner - 22 let
              Šmicer - 23 let

              Věkový průměr: 25,7 let. Takže ano, vím, kolik hráčům, kteří nás v tomto roce táhli, bylo.

              Slavia Praha 2002:

              Černý - 28 let
              L. Došek - 23 let
              Petrouš - 24 let
              Bejbl - 29 let
              Hrdlička - 20 let
              Piták - 22 let
              Dostálek - 28 let
              Gedeon - 26 let
              Skácel - 22 let
              T. Došek - 23 let
              Vachoušek - 22 let

              Věkový průměr: 24,2 let

              Nechce se mi počítat věkový průměr Liberce, který se dostal před rokem do EL, ale vsadím se, že to bude kolem 25 let.

              Takže:

              - chceme-li hrát o nejvyšší příčky v lize, tak nelze mít v základu 18-21 let staré hráče, pakliže výrazně ve své věkové kategorii nevyčnívají.

              - jestli se v cizině 23 let starý hráč bere jako hotový, ale u nás stále hovoříme o talentu, je tak nějak jedno. Podstatné je, kdy je hráč skutečně hotový, ne kolik mu je let. Škoda dozrál v 28 letech, Deli v 24 letech atd... budeme je proto zatracovat, že nebyli hotoví už ve 22 letech, jak by sis Ty představoval?

              Chceme-li být úspěšní hned, potřebujeme hráče, kteřá budou hrát dobře teď, i kdyby jim mělo být třeba 40 let. Nemáme čas, aby se u nás 4 roky rozehrávali čtyři 18 letý mladíci s tím, že jednou možná budou dobří a bude o ně možná zájem v cizině.

              Už teď máme mužstvo mladé až až. Jen se podívej na věkový průměr pravděpodobné základní sestavy:

              Pavlenka - 24 let
              Bořil - 25 let
              Ngadeu - 25 let
              Deli - 24 let
              Švento - 30 let
              Souček - 21 let
              Ščuk - 25 let
              Hušbauer - 26 let
              Mihalík - 21 let
              Zmrhal - 22 let
              Mešanovič - 25 let (bohužel počítám s odchodem Škody)

              Věkový průměr: 24,3 let. Tedy na úrovni úspěšné sezony 2002 a dost nižší, než ve veleúspěšné sezoně 1996.

              A to tu nemluvím o talentech, které máme v kádru rovněž, ale asi nebudou v základu: Barák 21 let, Hrubý 22 let, Kuchta 19 let, Holík 18 let, Linhart 21? let.

              Co z toho všeho vyplývá? Další omlazování kádru zcela postrádá smysl! Pokud opravdu odejde Latka a Škoda, tak prakticky nemáme v kádru zastoupenou generaci hráčů nad 30 let (výjimky jsou Bílek a Švento). Většina hráčů teprve doroste do ideálního fotbalového věku. Nabírat další talenty ve věku 18-21 let a násilně je zařazovat do sestavy, jen aby hráli, by bylo silně kontraproduktivní.

              Z tohoto pohledu se mi jeví příchody hráčů Šventa (30), Ščuka (25), Mingazova (24), Ngadeu (25) nebo van Burena (23) jako velmi správné.

    • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 13:35 |  
      0 0

      Já bych naopak přivedl špílmachra do středu zálohy.

      • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

        Boss82     před 8 lety 15.06.2016 13:37 |  
        0 0

        To je taky zbytečnost, špílmachry máme už teď 4, sám jsem zvědav, jak to DU poskládá.

        • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 16:30 |  
          0 0

          Prosím, řekni mi, kdo je v dané chvíli špílmachr?

          • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.06.2016 17:09 |  
            0 0

            Hrubý, Kenia, Barák a Hušbauer?

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              Boss82     před 8 lety 15.06.2016 17:38 |  
              0 0

              Tak tak...

            • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.06.2016 15:38 |  
              0 0

              To si zřejmě každý pod pojmem špílmachr představujeme trošičku jiné hráče. Zvláště s Hrubým jsi mne pobavil.

              • Re: Slavia - Ružomberok 1:1

                Boss82     před 8 lety 16.06.2016 17:12 |  
                0 0

                Nevím, jestli si rozumíme. Co přesně (případně jaké hráče) si představuješ pod slovem špílmachr?

  22. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    1rytir     před 8 lety 15.06.2016 13:21 |  
    0 0

    Původně jsem k tomu zápasu ani moc psát nechtěl, ale nedá mi to. V telece běželo Rakousko vers. Maďarsko a na tabletu jsem se díval na naši druhou půli. Srovnávat nesrovnatelné se nedá, přesto zarazilo, jak moc fotbalovosti našim hráčům chybí. Myšlenka ta tam v jejich hlavě je, jenže realizace žalostná. Jasně, je to příprava, většina nehrála na svých postech, přesto ta jalovost v zakončení, neexistence finální přihrávky, přímo mlátila do očí. Opakuji, nesrovnávám, ale kdo kouká na zápasy ME musí vidět, že centry do vápna musí být adresné, průnikové přihrávky mají adresáta, vyspělí fotbalisté, je jedno z jaké země, umí hrát stylem přihrej a běž, krajní beci běhají podél lajny, do zakončení se cpou i stopeři a útočníci jsou opravdovými útočníky atd. Jsme v přípravě, sehráváme se, ale Slavii bych chtěl mít s těmi atributy, které jsem tu zmínil. Chci moc?

  23. Re: Slavia - Ružomberok 1:1

    zeleznik2     před 8 lety 17.06.2016 08:49 |  
    0 0

    Ikdyž je to zatím jen příprava, nevím, zda je dobré zkoušet hráče typu Zmrhala nebo Bazala v obraně. Záloha ve složení: Souček - Mihalík, Hušbauer, Ščuk, Mingazov vypadá fakt silně, Tonda Barák to bude mít hodně těžké, ale věřím, že v základu nakonec bude.