Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)
Branka: 16. Žemba
Slavia: Toman - Schulz (46. Pardubský), Broukal, Möglich, Písačka (46. Žárský) - Vávra (69. Havlina), Vavrouš, Kocourek, Štohanzl, Heřman (46. A. Lauricella) - Fotr (76. M. Lauricella)
Na utkání tentokrát nikdo z redakce přítomen nebyl. Onlajn reportáž najdete zde.
Komentáře (182)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
moody před 9 lety 19.05.2016 13:55 |Tuhle výměnu za včerejší pohár beru, pane Pelto :-P
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Jachym před 9 lety 19.05.2016 14:28 |Tak přece jen měli pravdu ti, kteří si byli jistí, že Pelta si to pohlídá :-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
stefi před 9 lety 19.05.2016 14:39 |Möglich hrál ve středu obrany a ještě v 46. střídal Antonio Laurincella
Heřmana.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 19.05.2016 14:46 |Jsem si kdovíproč vzpomněl na Maura Lustrinelliho :D
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
tupoleff (přítel SN) před 9 lety 19.05.2016 19:48 |já zas na Litteriho, kde je mu asi konec?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Deba před 9 lety 19.05.2016 22:21 |Postoupil s Cittadellou do druhy italsky ligy...za 34 zapasu 15 golu :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:52 |Literri byl prototyp super hroťáka. Věčná smůla, že se zranil po prvním zápase. Hodně jsem si od něj sliboval. Ale KJ stejně dřív nebo později všechny zahraniční hráče vyštval.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:52 |Litteri, samozřejmě. :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Masa před 9 lety 19.05.2016 18:29 |A co ten Twardzik? Uspěl, či ne?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
glokva před 9 lety 20.05.2016 07:26 |Podle toho co tu psala Jane, tak ne.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
biggris (přítel SN) před 9 lety 19.05.2016 18:40 |Tak KJVCD prodlouzil smlouvu v Boleslavi, takze do repre asi ne
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 19.05.2016 23:01 |Může tam být klauzule...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 20.05.2016 08:57 |http://fotbal.idnes.cz/josef-dufek-rozhovor-mlada-boleslav-fotbal-f2u-/fotbal.aspx?c=A160520_2247442_fotbal_ald
Viz. Ščuk, mohl k nám a nechtěl no :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
fleder před 9 lety 20.05.2016 10:37 |Plus je tam zmíněn i Keresteš z Brna, taky o něm pár lidí zde uvažovalo, jako o možnosti..
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 10:44 |Jako možná jsem naivní, ale jak píše rudý deník, Plzeň i Sralta už představily své první velké posily, (ačkoliv Bakoš a Kadlec se co do "velikosti" moc nemohou srovnávat), teď by měla být řada na nás.
Ščuk by byl perfektní úlovek, ale jestli mu to tady nevyhovuje obecně, tak ho nemá smysl zkoušet držet v ČR. Ale vzgledem k tomu, že první zápasy EL se hrají ani ne za dva měsíce, zase tolik času na sestavení mužstva nemáme. Je fakt, že i za Jarolíma to chodilo až v září, ale to je trochu pozdě, ne?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
sicilianbrno před 9 lety 20.05.2016 11:04 |Tak zrovna kadlec si myslím, že je velká posila pro spartu, hráč kvalitou použitelný na dvou postech. Srovnatelný kvalitou přichod bych viděl Šventa, taktéž použitelný na dvou postech.....tak snad to vyjde :-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 11:05 |To já to myslel tak že nelze srovnávat Bakoše s Kadlecem. :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 17:57 |Ten Keresteš mě dost mrzí, v nejlepších letech a hrál byl výborně. Hrozně se mi v Brně líbil.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 11:05 |Btw Vrba se dle mého názoru chová dost nelogicky při výběru repre hráčů a myslím, že na EURU pěkně narazíme.
O Černém, letošní kometě Ajaxu, neuvažoval? Zato vzal Schicka, který je talentem hlavně kvůli novinářům, a uvažova raději o Julišovi?! A co by Vrba chtěl, když mu nestačí, že máme v Ajaxu špičkové křídlo? No a co, že nemá zkušenosti, viděl, koho berou na turnaje Němci nebo Angličané? Vždy se najde místo pro tyhle "mladé pušky".
Další nesmysl jsou stopeři. Hubník? Takový výsměch. Pomalý nevýrazný hráč, který půl sezony kopal za padající Sigmu a pak hrál svůj průměr v Plzni. Kadlec, který naposledy viděl v turecku soutěžní trávník tak před rokem. Ale Kalas, který odehrál 47 zápasů v Anglii a postoupil do ligy nic. Brabec, dle mého (bohužel) jeden z nejlepších sparťanů nic. Místo hráčů, na kterých by mohla reprezentace stavět příštích deset let, se povolávají přestárlí průměrní hráči dobří možná tak na Synot ligu, ale na mezinárodní fotbal? Těžko. Korunu tomu dává troska Rosický, který je tak zhuntovaný, že vydrží na hřišti čtyři minuty po každé půlroční pauze. Jen zabírá místo někomu, kdo mohl opravdu hrát.
http://fotbal.idnes.cz/pavel-vrba-rozhovor-o-nominaci-na-mistrovstvi-evropy-pfq-/euro-2016.aspx?c=A160519_135004_fot_reprez_dc
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
soudek82 (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 11:15 |Kalas seděl v druhý anglický skoro celý jaro na lávce...brabec zraněnej...nevím kdo místo hubníka...
Černý nevim, skoro jsem neviděl, ale Ajax už dlouho není to, co bejval. Podle mě se bude na EURo do útoku vybírat trojice z typově podobných Vydra / Schick, Necid / Škoda, Lafata...Vidím to na Vydra, Necid, Lafata :-/
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 20.05.2016 11:30 |Vydra nebyl v sezone zadna velka slava. Nejlepsi hlavickar je Skoda a proti jak proti Spanelsku, tak Turkum a Chorvatum budou hlavne standartky dulezite. Ocekavam ze zustane v selekci.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
soudek82 (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:49 |Barro věřte mi, že bych si to moc přál, dokonce bych oželil i Necku, ale moc tomu nevěřím :-(
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 20.05.2016 11:17 |Vaclav Cerny, ktery ma odehranych celkem celych 288 minut v A-cku Ajaxu?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
lassiter před 9 lety 20.05.2016 11:23 |Hubník není pomalý, Kadlec v Turecku víceméně každý měsíc aspoň dva soutěžní zápasy odehrál. Jestli je někdo pomalý, tak je to ten Brabec, který navíc zpravidla v každém zápase vymyslí pro soupeře jednu zajímavou šanci. S Kalasem souhlasím, u Rosického je ten "problém", že i když celou sezónu nehraje, tak když v repre nastoupí, tak je stejně o level výš než všichni ostatní. Pokud je schopen hrát, tak by tam měl být. Letošní kometa Ajaxu odehrála v Ajaxu víceméně dva zápasy, no ale do toho jeho kempu ho vzít mohl. Mimochodem je s ním dneska velký rozhovor ve sport magazínu, docela zajímavý.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
moody před 9 lety 20.05.2016 11:25 |Podepisuju.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
vavicek před 9 lety 20.05.2016 12:33 |Hubník rychlý rozhodně není. Na minulém šampionátu to byla katastrofa. Je schopen odehrát Rosický několik zápasů po sobě? Minule toho schopen nebyl a momentálně je na tom ještě hůř. Vzhledem k tomu, že chtěl vzít Juliše, který dělá náhradníka v U21, tak toho Černého klidně vzít mohl.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
fleder před 9 lety 20.05.2016 12:38 |Černý v kempu být měl, Shick v kempu..no dejte tomu, i když to je pouze a jedině úlitba spartě a agentovi, aby šla jeho cena případně nahoru /dtto, tak proč tam není i Souček?/ Kalas měl být nominovaný místo Hubníka a nezlobte se na mne...ale pokud k nominaci do repre stačí po de fakto roční pauze 3 zápasy za juniorku...tak je cosi shnilého ve státě dánském.
On nás má pan Rosický zachraňovat ještě v 50ti na kolečkovém křesle?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 11:32 |OT: aneb nabídka věcí ve fanshopu. Tušíte někdo kdo má na starost prodej věci prodávaných ve fs? Přijde mi většina věcí nenositelná. Kdo navrhuje design atd? Když to srovnám s tím co jsem viděl třeba v Německu tak je to tristní.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:13 |A co by si chtěl? Můžeš něco navrhnout a poslat návrh, pokud se nepletu, hlasuje se někdy na FB stránce fanshopu. Trička jsou perfektní (zvlášť ty poslední) a hned jsem objednával, nosí se perfektně a hrdě! :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Malvin před 9 lety 20.05.2016 12:29 |Taky mi přijde , že se v této sezoně nabídka o dost zlepšila.
Jen mi přijde, že výrobce tak nějak počítá s tím, že má každý fanoušek vysportovanou postavu. :o(
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
ElvisPresley před 9 lety 20.05.2016 12:49 |No a ceny také nejsou úplně levné. Ono, když se musí odvádět min. 30% Slavii, ceny jsou vysoké. :-(
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
postovni (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 14:45 |To je snad dobře ne, že z toho jde velká část Slavii? A mimochodem ceny můžou bejt buď nízký nebo vysoký. Levný jsou ty věci, co mají nízký ceny :-).
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:07 |No třeba černé polo triko s lipovou ratolestí a datem založení (dříve se prodávalo), nebo jiná pola. Dotazoval jsem se na něj a bylo mi řečeno, že o naskladnění se neuvažuje. Prostě něco co má vkus, přijde mi, že současná nabídka je pro věkovou kategorii 13-20-nechci nikoho urazit a navíc výtvarně průměrné.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Malvin před 9 lety 20.05.2016 13:12 |Mě by se líbilo víc motivů s klubovýma legendama, jako je třeba tričko s Janem Koškem.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 13:27 |pro lepší příležitosti mám toto
http://www.proslavisty.cz/produkt/2700-polo-diamond-pro
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:41 |jj, viděl jsem, je tam také červené polo ale pouze ve velikosti "M". Každopádně bych uvítal rozšíření nabídky sortimentu a také velikostí.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Nosorozec před 9 lety 20.05.2016 13:52 |nenositelná? Teď jsem koukal na proslavisty.cz a přijde mi, že všechny ty trička, pola i mikiny vypadaj náhodou hodně dobře
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:55 |Já nevím no, každý má asi jiný vkus. Já si představuji třeba takovou nabídku:
http://store.manutd.com/stores/manutd/en/c/fashion/mens/polos
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 14:00 |Nebo Tottenham, Liverpool, Bayern aj.... Chápu že naše kupní síla je oproti těmto klubům nesrovnatelná, ale to se dá vyřešit například hlasováním (před každou sezonou by se hlasovalo o novém designu a 3 nejlepší by se vyráběly v daném roce a další rok zase jinak atd.).
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Nosorozec před 9 lety 20.05.2016 14:21 |MU nabízí takovou klasiku. Slavia má zase snahu to oblečení trochu designově obohatit. Já osobně dávám přednost tomu, jak vypadá slavistická nabídka, ale chápu, že by měly být v nabídce i nějaké klasické konzervativní kusy, aby si mohl vybrat každý.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 14:27 |Mě se klasika líbí, doby kdy jsem nosil trika s potiskem přes celý hrudník jsou pryč:-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Nosorozec před 9 lety 20.05.2016 17:51 |chápu, taky mě to třeba jednou přejde :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
jane (admin) před 9 lety 20.05.2016 15:56 |Pokud mas navrhy, muzes je poslat na email info@prosks.cz. Jinak je pravda, ze fanousci, kteri nakupuji ve fanshopu tricka, mikiny, jsou rekneme z 80 % ve vekovem rozmezi 15 - 35 let. Urcite by bylo fajn delat i decentnejsi trika, jako treba zminovana cerna polotrika s logem OP, nicmene poptavka po nich takova neni, stejne tak tricka s Koskem a podobnymi hraci (nepocitam Bicana, Planicku) si koupi par nadsencu. Az bude na zapasy pravidelne chodit 15 tisic lidi, bude se hrat o pohary, bude vetsi zajem o suvenyry, pak se rozsiri i sortiment. A pri vsi ucte srovnavat sortiment Slavie a ManU nebo bundesligovych tymu je uplne mimo realitu. Design navrhuji grafici, myslenka vetsinou pochazi od Miry Pomikala.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 17:36 |Jane,diky za reakci a za nabidku,rad ji vyuziji. Jaky graficky vystup je nejvhodnejsi pro dalsi zpracovani, respektive s jakym pracujete? Pouzivate pouze potisk nebo mate i dodavatele ktery je schopen graficku vysit? A pripadne v jake kvalite(jemnosti)? MU jsem bral pouze jako priklad kvalitnich vyrobku,samozrejme nemohu srovnavat nemecky ci anglicky trh a jejich fanouskovskou zakladnu s tim nasim,takze sortiment je mensi,kazdopadne tato nevyhoda by se dala do jiste miry ovlinit tim co jsem psal vyse.Vy byste vedeli co se bude prodavat a zaroven se vyvarujete tomu zbozi, ktere jde malo nebo vubec na odbyt.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
jane (admin) před 9 lety 20.05.2016 19:44 |Napiš mi na kaufnerova@slavistickenoviny.cz, napisu ti podrobnejsi info.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Maxb (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 22:51 |Ja bych se rad zase optal na velikosti...neplanujje se vyrabet i vetsi?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
lassiter před 9 lety 20.05.2016 11:49 |OT - v Čelákovicích Slavia, Liberec, Boleslav a Prešov, už se těším :-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 12:25 |v jakém termínu
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Borris před 9 lety 20.05.2016 12:40 |Jojo ten termín by mě také dost zajímal.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
lassiter před 9 lety 20.05.2016 12:50 |2. července
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 12:53 |díkes
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 21:44 |2.7. je tusim celostatni setkani slavistu v Klatovech, takze smula perletovy pohare :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 21:52 |Perleťový pohár je v Žirovnici, v Čelákovicích se hraje „O pohár starosty města Čelákovic“ a loni to byl letní mezinárodní turnaj ligových týmů o „Ministerský pohár“ (spolupořadatelem turnaje bylo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy). Ale máš pravdu, že ta kolize je pro slávisty pech.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
před 9 lety 21.05.2016 23:52 |radši všichni do Klatov na víkend než na pár hodin do Čelákovic!
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Kaston před 9 lety 20.05.2016 12:00 |OT: Nitrianský v Liberci na zkoušku.
Že by už sondovali náhradu za Coufala?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
bububu (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:01 |Mě spíš straší to, že dle fanoušků LBC je Nitrianský než Coufal :D
Ikdyž bych se upřímně ani nedivil, kdyby se tam Nitro prosadil...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
bububu (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:02 |* lepší než Coufal
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 12:17 |já bych mu to i přál
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 20.05.2016 12:36 |Pridam se. Trpisovsky je pro neho idealni trenér.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 20.05.2016 16:54 |Tak proč ne. Coufal je bojovník, dříč, ale hráč pro Ligu mistrů to nikdy nebude. Milan umí vystřelit, je rychlý, má slušnou techniku, jen není schopen své výkony předvádět pravidelně a dělá chyby, ale potenciál má. Zase tak starý furt není.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
navzdyslavia před 9 lety 20.05.2016 12:00 |Tak kdy se zacnou oznamovat a podepisovat novy hraci. Koho tipujete vy. Je realny,ze ziskame Sventa? Kdo dalsi by mohl prijit.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:11 |Začnou se oznamovat 1.7. :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 20.05.2016 12:14 |Říká ti vůbec něco jméno Jaroslav Tvrdík? :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:14 |Jo, ale od jistý doby na twitteru mlčí
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
donford před 9 lety 20.05.2016 13:45 |Má rozum. Už se spálil.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Fallen (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 14:07 |On možná nemlčí, akorát to ale neukazuje každýmu plebsu ze Sportu
Kdo ještě nepojede na ME
Malvin před 9 lety 20.05.2016 12:40 |www.sport.cz/fotbal/me2016/clanek/778857-prekvapeni-vydra-ma-smulu-koho-jeste-vrba-z-nominace-vyradil.html#section-artcl
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Barra před 9 lety 20.05.2016 12:50 |Milan si ME zaslouzi. Dobra zprava.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
soudek82 (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:13 |pokud je to pravda, tak jsem moc rád, že jsem se pletl a Vám Barro gratuluji k dobrému odhadu :-)
Re: Kdo ještě nepojede na ME
donford před 9 lety 20.05.2016 13:54 |Já vím, že dne se to při nahlížení hráčů vůbec, ale vůbec nenosí (epizeuxis z letošních maturek) :-), ale z mravního hlediska bych nebral ani Limberského, ani Lafatu. I kdyby hráli jako páni bozi. Ten první mi přišel velmi hloupý svým provokováním, kterým se zřejmě snažil zlehčit svůj přečin a ukázat, jak je mu vše u zadku a druhý je potměšilý, nesportovní - charakterem - slizoun.S tímto přízviskem by měl jednou po zásluze odcházet do sportovního důchodu. Odporní zjevové.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 12:50 |pokud to tak dopadne, tak složení útoku nevypadá přímo ideálně na hru v obraném bloku, kterou asi budeme praktikovat.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
naplavnik před 9 lety 20.05.2016 13:30 |Toho Vydru moc nechápu, zbytek asi lehce očekávaný.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 14:39 |jediný to byl rychlostní útočník, na druhou stranu toho moc neodehrál, ale bojím se, že v zápasech proti Španělům nebo Chorvatům budeme hrát v hlubokém bloku, a čekat na brejky, to je úplně mimo hru Lafata a asi i Necka. Normálně mi to vychází, že útočník číslo jedna bude Škoda :-)
Re: Kdo ještě nepojede na ME
honzah (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:52 |Škoda jede!
But it´s only ,,95%-Šure´´ ;-)
Re: Kdo ještě nepojede na ME
honzah (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 12:54 |Já být na Vrbově místě, tak beru Vydru (typologická odlišnost), Lafatu (dlouholetý člen repre, zkušenosti) a potom váhám mezi Necidem a Škodou.
Samozřejmě jako slávista Milanovi Euro strašně přeju!
Re: Kdo ještě nepojede na ME
honzah (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:59 |Vlastně bych mohl vzít Necida i Škodu a vyřadit Šurala, ale to zní poněkud podujatě :-D
Re: Kdo ještě nepojede na ME
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 14:11 |Lafatu nebrat, nebudeme praktikovat fotbal, kdy budou lítat míče na malý vápno furt dokola, aby si mohl Lafata jen vybírat to svoje místečko na góly s malýho vápna. Škoda si dokáže šanci kolikrát vytvořit sám, kdežto Lafata minimálně. Takže Škoda lepší varianta, Lafata už ten mezinárodní fotbal moc nedává. Necid, Škoda, Vydra(ač nehraje nic moc momentálně) tak je asi nejlepší varianta, což jen dokazuje, že jsme na tom s útočníkama fakt bídně.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Jachym před 9 lety 20.05.2016 16:54 |Ne, že by Vydra byl nějaký zázrak, ale takto budeme bez brejkového útočníka. Leda že zaskočí někdo z brückerovských "ostrých krajů"...
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Travinho před 9 lety 20.05.2016 16:56 |Lafatu? A proč proboha? To je super hráč na ligu, ale pro repre? Rychlostně na takovou úroveň nemá.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
zeleznik2 před 9 lety 20.05.2016 13:04 |Oficiálně až v neděli, tak si ještě počkám, ale Milanovi to opravdu přeji, jinak Vrba by měl brát zraněného Šurala?nebo dalšího maroda Pavelku?Vydru bych určitě nevyřadil, nebral bych Lafatu, ikdyž je to nejlepší střelec Synotligy na Euro už prostě nemá, ale takových za zásluhy je tam víc Rosický, Kadlec atd..
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Barra před 9 lety 20.05.2016 13:06 |Vrba se asi koukal na vykonnost Vydry v minule sezone. Tri branky neni nijak oslnujíci vizitka.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
malan (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:08 |Vydra do Slavie!:-)
Re: Kdo ještě nepojede na ME
soudek82 (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:15 |toho bych bral hned! :-)
Re: Kdo ještě nepojede na ME
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 13:50 |Já bych bral Kovaříka. Všema dvaceti.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Malvin před 9 lety 20.05.2016 14:19 |Mě by se Kovařík taky líbil na lajně.
Re: Kdo ještě nepojede na ME
bububu (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 15:36 |Pochybuju, že ho Plzeň pustí. Navíc jestli přijde Dušo...
Re: Kdo ještě nepojede na ME
Malvin před 9 lety 20.05.2016 15:43 |Určitě ho nepustěj. Ale líbil by se mi u nás.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
zeleznik2 před 9 lety 20.05.2016 12:59 |Tak o Simona má Olympique Marseille opravdový zájem, přál bych mu to, svého času jsme tam dobře prodali Vachouška, ale pro nás to bude velká ztráta. A do ligy, v dresu Liberce se vrací Nitrianský!!!
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/269606/fotbalove-prestupy-online-ktere-hvezdy-zmeni-dres.html
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
donford před 9 lety 20.05.2016 14:08 |Kdyby nás ta smůla postihla a Simonovi ku štěstí naopak přispěla, hodně by se mi líbil Pokorný z Liberce. Ten má budoucnost! Jo a taky by se mi líbil Coufal, kdyby ho v Libe. k jejich škodě přeskočil Nitrianský.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Dresco před 9 lety 20.05.2016 14:11 |Nitra tam asi bude spis jako nahrada za Coufala, u ktereho se pocita, ze pujde pryc.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Humessi před 9 lety 20.05.2016 14:34 |Něco jsem čet, že o Pokornýho je velký zájem a že pokud odejde, bude to prý na český poměry za velký balík. Nějak tak to bylo, tak nevím no
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 20.05.2016 14:43 |Říkal to Nezmar, ta cena může být skutečně vysoká, pokud tam bude mít dlouhodobou smlouvu. Může to být klidně 15 milionů. Ale jestli bouchneme Deliho za 3 miliony eur, tak ne něj bude. Upřímně, koho jiného v lize? Snad jen ještě ten Costa. Snad ho ještě aspoň pro podzim udrží.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 16:36 |Luftner.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 20.05.2016 16:57 |No, já mám informace, že Pokorný možná půjde do ciziny za dvojnásobek...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
AlesJa před 9 lety 20.05.2016 14:42 |o Pokorném se píše hodně o zájmu dánského Midtjylland
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
afro před 9 lety 20.05.2016 16:39 |O Pokorného má údajně zájem Midtjylland. (zdroj iSport)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
afro před 9 lety 20.05.2016 16:39 |O Pokorného má údajně zájem Midtjylland. (zdroj iSport)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
afro před 9 lety 20.05.2016 16:40 |Dvakrát a ještě s křížkem po funuse... sorry.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
zeleznik2 před 9 lety 20.05.2016 16:51 |Pokorný by se mi taky líbil, ale o něj je docela zájem...no vedle Bílka asi bude hrát Frydrych, ale chce to posílit.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Lovver před 9 lety 20.05.2016 17:15 |S posílením souhlasím, ale myslím si, že čím více bude Frydrych hrát, tím lepší bude. Potenciál opravdu má.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
sicilianbrno před 9 lety 20.05.2016 17:18 |To máš pravdu, i když k tomu připočteme latku, po odchodu Deliho by to chtělo alespon dva stopery, z toho jednoho min. top.
Jinak Deli je pro mě hodně perspektivní, ten má hodnotu určitě 100mil (vím na českého obránce hodně), pod tu částku bych ho neprodával a raději mu nabidl vylepšení smlouvy a v připadě uspechu v evropě možné větší zpeněžení.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Dresco před 9 lety 20.05.2016 17:48 |Jestli 50 % prestupni castky pujde do Sparty, tak je to skoda...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 20.05.2016 17:59 |Tak ho prodáme "přes" Hajduk. Když už se tam byl Šimáně družit. Jako to kdysi udělala Sparta s tím Nedvědem nebo kým :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ulquiorra před 9 lety 20.05.2016 21:36 |Je to tak, v prestupove smlouve ma byt klauzule, ze veskera castka nad 5M se ma rozdelit pul na pul mezi nas a Spartu. Ale treba se uz casem zrusila...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Saul_Hudson (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 18:00 |Už jsem to psal o článek výš, ale vidím, že stopeři se řeší spíš tady.
Od známého rumunského novináře:
Slavia Prague wants to sign Ngadeu from Botosani. What a huge urban step ahead that would be.. wow!
https://twitter.com/Emishor/status/733678010319163392
Stoper, 25 let, kapitán týmu, asi případná náhrada, kdyby odešel Deli.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 18:03 |Kdo sleduje Rumunskou ligu? :D nějaké reference?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Humessi před 9 lety 20.05.2016 18:25 |Tak posila z Rumunské ligy by dávala smysl. Uhrin tam bude mít určitě nějaké kontakty. Ten týpek je herně trochu podobnej Delimu (podle sestřihů). Stejně, prostě Deli se Škodovkou musej zůstat!
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 21:01 |Loni jsem ho jednou viděl, hrál stopera, je dost vysokej a byl dobrej. Je ve středním věku a pokud si dobře vzpomínám, tak je z Kamerunu.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 21:25 |via Transfermarkt
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 22:28 |Ale ne, loni jsem sledoval v několika zápasech Rapid (v jednom hráli právě s Botosani), byl jsem zvědavý na Gecova, který tam tehdy hrál a mimochodem výborně.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
honzah (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 11:33 |Já bych za Deliho požadoval částku 105 M (z toho 55 M do naší kasy), až po případném vypadnutí bych slevil na 85 M (45 M pro nás).
Stávající nabídka 55 M (tedy 30 M pro nás) je zoufale nízká. Delimu bych zvýšil plat z 200 K třeba až na 500 K.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 20.05.2016 18:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/269835/priprava-slavie-na-el-poridit-posily-navysit-rozpocet-a-vyladit-stadion.html
Příprava začne opravdu hodně brzo
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 09:46 |Když koukám na potenciální složení kádru na příští rok, tak mi z toho vychází.
Brankáři - Pavlenka, Berkovec, Řehák (Soukup, Hrubeš)
Na této pozice dle mého soudu posilovat nepotřebujeme, ještě by bylo dobré najít hostování, pro dva z tří výše jmenovaných, nejlépe někde, kde by chytali. U Soukupa by bylo fajn setrvání na Žižkově.
Pravá Obrana - Bořil, Holík, Mikula (Dostál)
Momentálně máme k dispozici toto trio, ale Holík by měl podle mého jít sbírat zkušenosti do dospělého fotbalu (čím dříve tím lépe) a Mikula s Dostálem na to aby hrál v týmu o špici tabulky nemají. Potenciální náhrada na pravou stranu je Frydrych, ale i tak bych si dovedl představit posilu, nejlépe univerzála co může hrát i v záloze. Super by byl i Čelůstka, který odehraje vše v obraně.
Střed Obrany - Deli, Bílek, Latka, Frydrych (Kodr)
Pokud neodejde Deli, tak je posilování zcela zbytečné, pokud by nás přeci jen opustil, tak bych volil příchod některého z Libereckého dua Hovorka - Pokorný, což jsou stopeři budoucnosti, otázka je, jak by byli dostupní, ani ten Kamerunec by nemusel být k zahození. Doufám, že zůstane Laty, který když bude fit, tak se určitě může poprat o základ.
Levá Obrana - Jablonský (Tusjak)
Zde momentálně nemáme za Tomáše zastoupení a musí tam hrát hráči přes nohu, což je někdy nepraktické a Bořil pak navíc chybí napravo. Posila přijít musí a pokud jí bude Dušan Švento, tak budu nadšen (navíc je využitelný i v záloze). Tusjak by se o kádr taky mohl porvat, ale Uhrin ho asi nebude chtít.
Střed Zálohy - Souček, Barák, Hušbauer, Kenia (Hrubý, Prosek, Švec, Král)
Bohužel to vypadá na odchod Kenii, kterého budeme muset nahradit. Doufám, že se do týmu vrátí Hrubý, ale ani to není hráč na podhrot a s Hušbauerem tam Uhrin vyloženě nepočítá. Byl bych rád za návrat Švece, protože na štítovém záložníku nemáme moc alternativ, ale je možné, že zůstane na Bohemce. Do přípravy bych dal šanci Královi. Každopádně příchod jednoho středového podhrotového hráče je podle mého nutností. Zajímavý by byl Havlík ze Slovácka, který v záloze urhaje leccos. Velmi bych stál o Greguše i Pospíšila, ač to vypadá, že jejich posty máme pokryté, ale oba letos hráli hluboko pod své možnosti a mají velký potenciál. Sparty by se dalo poptat na Shalu.
Kraje zálohy - Zmrhal, Mihalík, Vukadinovič, Černý (Bazal, Prošek, Koreš)
Zmrhal jedna strana, Mihalík druhá. To je sice obstojné obsazení, ale když se podíváme na vyrovnanost výkonů obou a na to koho máme k dispozici za nimi, tak někdo přijít musí. Zde nemůžeme šetřit, protože na krajích se mnohdy rozhodují zápasy a my jsme zde v řadě zápasů vůbec nebyli nebezpeční. Otázkou je k čemu by nám bylo pokračování Vukadinoviče a Černého, když máme k dispozici Bazala, Koreše a Proška o které, ale asi Uhrin nestojí, ale dát jim šanci v přípravě by byla slušnost. Nicméně jsou levnější a minimálně stejně kvalitní než výše zmínění (hlavně Koreš hrál letos o třídu lépe než Vuk s Milanem). Resumé je, že minimálně jedno křídlo přijít musí. Zajímavé jsou typy jako Mosquera, Acosta, Bénes, či Vůch.
Útok - Škoda, Mešanovič, Železník, Kuchta (Vyhnal, Linhart, Fotr, Voltr, Červenka, Vošahlík)
Tady jako problém vidím to, že jsme v zimě dělali posily do útoku s tím, že budeme hrát na dva útočníky a my pak kopeme na jednoho. Železníka bych i vzhledem k tomu, že bude v úvodu podzimu chybět poslal hostovat. Mešanovič má stejně jako zbytek útoku kromě Škody velké rezervy ve hře zády k brance. Navíc to není vyloženě typ do vápna. Alternativu za Škodu tak určitě potřebujeme, jak vzhledem k zraněním, tak vzhledem k tomu, že možná odejde. Otázka je, kde brát. Asi bych se poohlédl v cizině, z ligy se mi herně líbí Řezníček, ale moc ho nemusím jako člověka. Fotrovi a Kuchtovi bych hledal vhodné hostování. U Voltra, Červenky i Vošahlíka se domnívám, že pro tým, který chce hrát o titul to určitě není a ani nebude.
Má představa o kádru (kdyby se nám povedlo vše udržet)
Pavlenka, Berkovec, Řehák
Bořil, posila , Frydrych, Latka, Bílek, Deli, Švento, Jablonský
Švec, Souček, Barák, Hušbauer, Hrubý, Mihalík, Koreš, Zmrhal, Veselý, 2 posily
Škoda, Mešanovič, Voltr, posila
hostování v 1. lize - Bazal, Prošek
hostování ve 2. lize - Soukup, Hrubeš, Prosek, Král, Kodr, Holík, Červenka, Linhart, Vyhnal, Kuchta, Fotr, Mysliveček
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
před 9 lety 21.05.2016 09:56 |Jsi hrozně mírumilovný, dokonce větší sluníčkář než já. Vzhledem k postavení Juniorky a dorostu bych z mladých nevzal nikoho a s ohledem na naše cíle bych půlku našeho A týmu vyřadil.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 10:17 |Z dorostu by 2-3 kluci nahlédnout mohli. Hlavně Alex Král, ale je jasné, že je to spíš pro motivaci, na základ zatím nemá nikdo ani náhodou. Král se mi líbí, že má alespoň supr přístup, o řadě dalších to říct nelze.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mpik před 9 lety 21.05.2016 09:58 |Obrana - tou posilou by byl Coufal
Záloha - Švece a Koreš už prosím NE, Zmrhal ven, souhlasím 2 posily (Bero, Švento)
Útok - Mešanovič, posila, Škoda?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 10:21 |Coufala tady nechci. Není lepší než Bořil. Pokud chceme někoho brát, tak to musí být vyloženě nadstandard, navíc ani ten potenciál tam není nic extra.
Koreš dal ve Zlíně 7 branek a přidal 3 asistence, pravidelně patřil k nejlepším hráčům týmu. Nevidím důvod ho nezkusit. Švec jako dvojka za Součka dle mého ideální. Na Bohemce hrál výrazně lépe než u nás. Bero je podle mého nad naše finanční možnosti. Pochybuju, že jsme schopni za někoho dát přes 50 milionů.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 11:00 |No když si můžeme dovolit neprodat Zmrhala za 80 míčů, tak nevím, proč by mělo bejt 50 mega nad naše možnosti, za předpokladu, že by se jednalo o opravdu naše poměry TOP hráče. Otázkou je, jestli by jím byl Bero. Já ho hrát neviděl, ale podle referencí to je typ anglického fotbalisty, trošku brousek s tvrdou střelou, dobrej výběr místa, výborná fyzička. Já si ale myslím, že my potřebujem nějakej mozek do zálohy, tvořivýho, technickýho hráče, kterej je do kombinace.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 22.05.2016 10:13 |To si úplně nemyslím. Podle mého nám naopak právě typ Bera chybí. Hráč, který bude z druhé vlny doplňovat Škodu v útoku. Od tvorby hry by tam snad mohl být Tonda Barák, tomu hodně věřím.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 11:00 |No když si můžeme dovolit neprodat Zmrhala za 80 míčů, tak nevím, proč by mělo bejt 50 mega nad naše možnosti, za předpokladu, že by se jednalo o opravdu naše poměry TOP hráče. Otázkou je, jestli by jím byl Bero. Já ho hrát neviděl, ale podle referencí to je typ anglického fotbalisty, trošku brousek s tvrdou střelou, dobrej výběr místa, výborná fyzička. Já si ale myslím, že my potřebujem nějakej mozek do zálohy, tvořivýho, technickýho hráče, kterej je do kombinace.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Thorklaer (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 10:05 |Král z dorostu na sestup? Prosek, Prošek, Koreš, Bazal? Či snad Tusjak? V určité éře Slavii pomohli, ale při vší úctě tohle nejsou hráči pro ambice, které současná Slavia má. Tyto hráče nemá ani smysl zkoušet. Jediný, koho bych zkusil je tak možná Hrubý.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 10:24 |Alex hrál drtivou část sezony v juniorce. Je to hráč s velkým potenciálem. Výše zmiňovaní hráči potenciál určitě mají, jen se musí pracovat s jejich hlavou a za šanci v přípravě určitě nic nedáme. Některé z nich bych poslal k Danovi do Sokolova, který právě s těmito hráči pracoval skvěle a viděli bychom, kdo ano a kdo už ne. No, vyrážím po 3 měsících na dorost, tak snad budu trochu spokojenější než minule.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
klimi před 9 lety 21.05.2016 10:43 |Aniž bych chtěl jakkoliv hodnotit výkony Alexe, tak jen dodám, že Alex je v juniorce od zimy, kde zrovna nějak velkou porci minut neodehrál..
Na základě kolika zápasů hodnotíš, že je to hráč s velkým potenciálem?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 13:35 |Viděl jsem ho s dneškem asi šestkrát (2x juniorka 3x dorost, 1x repre). Přijde mi fakt zajímavý, hraje s hlavou nahoře, na středního záložníka je i dost rychlý, jen to chce zesílit a méně kazit. Ale určitě to v něm je.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mpik před 9 lety 21.05.2016 09:53 |ad pohárová výhra Mladé Boleslavi
Výhra středočechů zajistila Slavii pohárovou Evropu. To registroval snad každý fanoušek. Ti bystřejší zaregistrovali informaci, že v případě pohárů bude rozpočet ne 150 milionů, ale 250 milionů. A to znamená kvalitní posily. A kvalitní hráči zde budou také na ligu. Takže Karel Jarolím přiblížil Slavii nejen Evropě, ale i šanci na ligový titul. Kdo viděl poslední ligová kola, musel vidět velký růst kvality. Tu do týmu vnesl zejména Barák, ale vytáhl i Michalíka a Hušbauera. A lepší bude i Mešanovič.
Pro Slavii je klíčové udržet Simona Deliho. S příchodem Šventa můžeme prodat Zmrhala. Škoda by si zasloužil přestup, ale zranění Železníka znamená nutnost posílit alespoň jedním kvalitním útočníkem.
Osobně budu spokojen, když přijde Coufal, Švento a kvalitní útočník. Myslím, že dobrou posilou by mohl být záložník Bero. A nebránil bych odchodu Zmrhala a Škody.
Očekávám odchod Kenii (bohužel) a Černého (bohudík), zůstat by měl Latka.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 21.05.2016 10:08 |V dnešním deníku sport je větší článek o Delim, prý je jeho potencionální cena 2 miliony eur (55 milionů), což mi přijde hodně málo. A u Marseille se bude čekat na nového trenéra, který tam přijde.
U toho Coufala nevím, liberečáci z něj zase moc odvaření nejsou, beka potřebujeme, ale jestli by nebylo lepší se podívat ven. U Pokorného by to bylo jiné, tam je stabilní kvalita nepopiratelná. Ale doufejme, že nakonec stopera potřebovat nebudeme.
Pokud na Zmrhala přijde nabídka nad 2 miliony eur, tak bychom ho také prodal. S těma jeho výkyvama formy to není na debatu o tom, jak moc bychom oslabili, ale spíše jaký má pro nás vlastně přínos. A i kdyby zůstal, jestli má přijít jeden záložník, tak to musí být na jeho post. At má minimálně konkurenci. Třeba by mu to pomohlo jako tomu Krejčímu.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mpik před 9 lety 21.05.2016 10:12 |Zmrhal má velké výkyvy formy. Zahraje excelentně zápas a tři další je to tragédie. Určitě potřebuje změnu. Levou stranu nám zajistí Slovensko a myslím v lepší kvalitě :-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Falk před 9 lety 21.05.2016 10:51 |Bazal ,Hrubý a spol.,když hráli v juniorce tak jsme byli mistři nebo druzí ,Sparta by si takové hráče podržela,ale my je rozprášíme a dokonce už nikdo nesleduje juniorku.
Nemůžu si pomoct ,ale pýše předchází pád,začínáme pomýšlet vysoko a v sezóně nám herně a výsledkově vyšly jen tři kola před koncem ,kdy o nic nešlo .
Řeči o tom ,že Zmrhala pod padesát mil.nepustíme a pod.,jsou mimo realitu.Připadá mi,že jsem píšou ti ,co málo chodí na fotbal.
Strašně bych nám přál uspěch ,ale nejdřív musíme začít hrát kombinační fotbal a potom vykřikovat ,na co máme.Jména ještě tým netvoři,tak trochu pokory přátelé
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barlblog před 9 lety 21.05.2016 10:56 |Naprostý souhlas. Musíme vytvořit tým, kde budou i hráči do kabiny a na střídání. Měli bychom se opřít o jádro odchovanců a v tomto přestupním termínu koupit maximálně 2 - 3 hráče + samozřejmě potencionální náhradu za odchozí.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
sasky před 9 lety 22.05.2016 01:43 |Vážně chceš srovnávat dětský a dospělý fotbal? Bazal a Hrubý dostali tunu šancí, byli ve Slavii v době, kdy se jí nedařilo, měli šanci to vzít na sebe a tým táhnout, ale bohužel... Hrozně jsem jim fandil, ale teď už podle mě nemají Slavii moc co dát. Dal bych jim naposled šanci v přípravě a pak bych je prodal, pokud se neprosadí. Sparta si podrží tu a tam někoho, navíc s nesrovnatelnou kvalitou, rozhodně neudrží všechny.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 22.05.2016 10:15 |Tím chceš říct, že hráč se lépe prosadí v týmu, kterému se nedaří, než v týmu kterému se daří? Asi jsi nikdy nehrál fotbal, že?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
violence před 9 lety 21.05.2016 11:03 |V zimě jsme Zmrhala neprodali za 4mil Eur a teď ho prodáváte za polovic? =)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 11:10 |Ta cenou, kterou jsi zmínil za Deliho, je naprosto směšná. Já bych si takového hráče cenil MINIMÁLNĚ na 150 mega. Necku (pokud se pletu, tak mě opravte) střelili za 160 mega. Ano, bylo mu cca 20, ale prostě upřímně neměl potenciál se stát úplně TOP hráčem. Deli naší ligu převyšuje o parník (možná dva) a takovej hráč prostě pod 150 jít nemůže... Samozřejmě bude záležet na tom, jestli se s ním podaří prodloužit smlouvu, pokud tomu tak nepůjde, tak cena půjde bohužel dolů. Ví někdo, do kdy má u nás smlouvu?
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 21.05.2016 12:00 |Mě se ta částka také nezdá. Deli má opravdu obrovský potenciál a kdo ví kde bude výkonostně za rok. Nenalhávejme si, že tady více než ten rok vydří, ale ideální by bylo, kdyby se Tvrdíkovi podařilo mu o rok prodloužit smlouvu, samozřejmě s navýšením platu a za rok by šel no, možná za dvojnásobnou cenu než jakou má dnes. Ten hráč tady prostě nevydrží i kdyby trakaře padaly, takže mu ten odchod za rok můžou klidně natvrdo slíbit. To se ani se Škodou nebo Zmrhalem nedá srovnat.
Ale minimálně do zimy ho musíme udržet, abychom udrželi maximálně silnou sestavu co je v našich možnostech. Zabojujeme v předkolech Evropské ligy, na podzim si v lize v tabulce vybojujeme pevné místo v závěsu za Spartou s Plzní abychom na jaře v poklidu uhájili třetí flek. A pak se prostě pustí no..
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Betynka58 před 9 lety 21.05.2016 12:01 |Ve Sportu psali, že do roku 2018.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mirecek1111 před 9 lety 21.05.2016 12:33 |http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavia-ziskala-obrance-ci-zaloznika-Simona-Deliho-12913
Skutečně až do léta 2018, teoreticky se tedy není čeho bát. Jde asi jen o to, aby si nepostavil hlavu, že chce jít už ted.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Mates204 před 9 lety 21.05.2016 11:19 |Po šťastném postupu do 2. předkola EL se dá čekat zvýšení rozpočtu, což společně s podle mě bohužel nevyhnutelným (ale také velmi lukrativním) odchodem Deliho bude znamenat obrovské množství financí na přestupy. Otázka je zda do mužstva výrazněji nezasahovat po povedeném závěru jara nebo udělat výraznější obměnu kádru. Jsem moc rád, že o tom nemusím rozhodovat. Každopádně doplním svojí představu o tom, jak by to mělo v létě ideálně vypadat.
Brankáři- Pavlenka, Berkovec, Řehák
- Tento post je podle mě OK a není třeba na něj nikoho přivádět
Obrana- Bořil, Frydrych, Bílek, Latka, Jablonský, Mikula, Coufal, posila stoper
- Po odchodu Deliho je potřeba přivést jako náhradu kvalitního stopera. Líbil by se mi Pokorný z Liberce nebo někdo ze zahraničí. Na pravého beka potřebujeme posilu a doufám, že se spekulace o Coufalovi potvrdí a přivedeme ho. Jablonský, Mikula a připadně Frydrych podle mě do rotace jako náhradní beci stačí a stejně nikdo kvalitnější nebude chtít sedět.
Záloha- Hušbauer, Barák, Souček, Vukadinovič, Mihalík, Zmrhal, Pospíšil, Švento, Posila defenzivní záložník, Posila krajní záložník.
- Stejně jako většina fanoušků doufám v příchod Dušana Švetna a rozhodně bych ho viděl radši v záloze než na na beku. Po očekávaném odchodu Kenii je třeba koupit tvořivý střed. Barák a Hušbauer jsou podle mého názoru podobné typy hráčů, které by neměly hrát spolu. Oba jsou kvalitní, ale chtělo by to i tvůrce hry s přehledem o hře a kvalitními přihrávkami (jako je Karel Piták). Z české ligy by se mi líbil Martin Pospíšil, který sice teď není v dobré formě, ale jsem si jistý, že to v něm je. Dále bych chtěl náhradního defenzivního záložníka jako alternativu k Součkovi a křídlo na hranici základu (možná Zeman ze Sionu-fotbalově asi posila, ale sparťan a lidsky bych ho tu nechtěl)
Útok- Škoda, Mešanovič, Kuchta, Železník (Tecl?)
- Na rozestavení 4-5-1 stačí 2 kvalitní útočníci. Bude záležet na tom, jestli Škoda zůstane nebo ne. Kdyby odešel tak je třeba přivěst kvalitního útočníka. Zkusil bych Tecla, který určitě má potenciál. Jinak možná někoho ze zahraničí.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
naplavnik před 9 lety 21.05.2016 11:45 |Se vším se dá souhlasit až na jednu věc,Huš a Tonda odehráli konev sezóny a docela to fungovalo,Huš by měl ale hrát výše.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Mates204 před 9 lety 21.05.2016 11:59 |To fungovalo. Mě se oba líbí a chtěl bych je společně základu, ale mám trochu obavu , jestli to bude fungovat dlouhodobě.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
naplavnik před 9 lety 21.05.2016 12:27 |Když bude smysluplná alternace,proč ne,pokles výkonnosti,zranění se nevyhnou nikomu.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
honzah (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 11:27 |Dnes finále Francouzského poháru PSG - Marseille. Pro nás výhodnější výhra PSG (kvůli neroze**ání Deliho), i když za běžných okolností bych fandil jednoznačně Olympiku...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
naplavnik před 9 lety 21.05.2016 11:41 |Udržet Simona jednoduché nebude,ale uváděná částka Sportem 55 mil mi připadá poměrně komická.Zvláště,pokud půlka bude mířit na Letnou,to bychom za ni pak ani nedokázali koupit toho Pokorného.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Falk před 9 lety 21.05.2016 12:05 |Ještě mi strašně vadí ,co jsme udělali s juniorku a dorostenci .
Oba týmy nic nehrají ,nevychováváme si žádné hráče pro A tým,copak tato cesta je normální ,copak si chceme všechny koupit ,copak chceme vše přebít penězi.
Nemáme koncepci ,ale máme peníze .Ideální kdyby jsme dokázali tento potenciál využít.
Nevim co je za koncepci p.Uhrin st. - všichni jsou špatní ,nikdo nemá na A tým,kolikrát byl Uhrin ml .na juniorce ,já byl letos 4 krát a ani jednou jsem ho neviděl.
Bez vlastních odchovanců budeme brzy všem pro smích.Tak špatný dorost a juniorku jsme ještě nikdy neměli
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ferguss před 9 lety 21.05.2016 12:22 |To jsou následky let, kdy to tady stálo za prd. Bohužel co se týče mládeže jsme za spartou hodně let po zadu. Zatímco tam šli dopředu, investovali peníze a učili se v zahraničí, u nás se spíš přežívalo. Ambiciózní rodiče dají talentovaného hráče spíš na druhý břeh. Je potřeba v tomhle ohledu začít makat, tréninkové centrum by v tomhle hodně pomohlo. Bohužel je to cesta na mnoho let, o šest let jsme teď přišli. A samozřejmě úspěchy A týmu budou táhnout malé kluky k nám.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 21.05.2016 13:30 |Počkej a kolik si myslíš, že někdo zaplatí za 25 letého beka z průměrné ligy bez zkušeností s evropskými poháry? Víc fakt ne!
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Fulham před 9 lety 21.05.2016 13:43 |Repre CD je dost prestižní záležitost... Ale jinak máš recht, toto cenu určitě sráží....
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 19:38 |Jak může sport znát částku za Deliho, když Marseille ještě žádnou nabídku nadala ?
Debata o Simonovi na fcb...
Fulham před 9 lety 21.05.2016 12:13 |Je na čase opustit vizi stejnych(maximalnich) platů, aby se nedejbože někdo nenasr....
Re: Debata o Simonovi na fcb...
1rytir před 9 lety 21.05.2016 12:33 |Musím souhlasit. Jistě, dejme Delimu desetkrát tolik, zvyšme násobně plat Škodovi, nabídněme Šventovi a skutečným posilám milion měsíčně. Tedy, pokud na to máme. Jenže! Připravme na to kabinu! Hráči musí vnitřně souhlasit s tím, že v kolektivu budou hvězdy a s nimi ostatní a že i tak musí všichni táhnout za jeden provaz, nehrát si na nedotknutelné primadony a na "nosiče vody"! Kdo to dokáže zařídit? Je ve Slavii vůbec někdo takový?
Re: Debata o Simonovi na fcb...
mirecek1111 před 9 lety 21.05.2016 12:50 |Takový hráč má ale dost velký problém, protože není připravený na evropský fotbal. Hráč přestoupí ze Slavie někam do Německa a tam se pak zhroutí z toho, když zjistí že nějaký turek co s ním sedí v kabině má desetkrát víc? Je to normální? Každý by měl mít tolik, kolik si dokáže vyjednat. A co mají ostatní je úplně fuk.
Ronaldo s Baleem přes noviny vyhrožují prezidentovi, že se na to v Realu vykašlou, jestli nedostanou víc než má ten druhý a dělají tam z toho mladící co mají třeba padesátkrát mít nějako revoltu? Vždyť by je okamžitě vykopli.
Re: Debata o Simonovi na fcb...
Falk před 9 lety 21.05.2016 13:01 |Jenom doufám ,že hráči se nenakazi od nás hvězdných diskutérů a zůstanou nohama na zemi .Mnozi diskutéři už jsou v oblacích
Re: Debata o Simonovi na fcb...
Barra před 9 lety 21.05.2016 13:23 |Myslim ze kazdy hrac ma sveho agenta ktery mu vede jednani s klubem a celkem presne umi odhadnout co je realny maximum pro daneho hrace. Je logicke ze jsou rozdily, Mikula bude stezi vydelavat to co Skoda. Pro hrace kteri ale maji pocit ze jsou podcenneni je to prilezitost jak na sebe vykonem na hristi upozornit a vylepsit si smlouvu. Budou muset, cas kdyz jsme byli radi za Bortela a Cicmana uz mame za sebou.
Jinak plati ze "prumer nestaci" a to se bude take projevovat na platech. Do minule sezony nebyla Slavie tak lakava adresa pro hrace. Neklid, spatne finance, boj o zachranu. Jaky rozdil je to ted po tom patem miste a hre v Evrope.
Pred 3 lety otisknul Sport prehled platu u jednotlivych klubu ( http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-12-13/124488/kolik-si-v-cesku-vydela-top-fotbalista-250-tisic-mesicne-premie?foto=1)
Dle Zbynka Kusyho melo u nas 15 hraci, tedy absolutni vetsina, plat mezi 60 a 80tis mesicne. Hrubeho, hraci jsou OSVC, takze neto to vypada ihned mene. Myslim ze tyto casy budou ted minulost. Kde v nedaleke minulosti by to spis byla utopie, predpokladam ze zastupci kabiny ted budou jednat s vedenim o premiich za umisteni do tretiho mista, za umisteni do predkol Champions League, za titul na konci sezony. A ted urcite o premiich co se tyka mozneho postupu v Evropske lize.
Jinak, jestli si dobre pamatuji, tak pred zahajeni jarni casti padlo na TK ze Trunda pripravil pro hrace premie pri zisku minimalne 30 bodu na jare - JS to bral s usmevem. Schazely nam 4 body, neboli nepromenena penalta proti Teplicim a 3 nastrelene tyce proti Jablonci.
Re: Debata o Simonovi na fcb...
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 14:55 |Dokola tady opakuješ Teplice a Jablonec, ale v některých zápasech jsme zase získali body a nemuseli jsme získat žádný nebo jen jeden bod...
Re: Debata o Simonovi na fcb...
Barra před 9 lety 21.05.2016 16:23 |Samozrejme, stesti k fotbalu patri, to ale snad nikdy nebudeme vedet. Nicmene, remiza v tech dvou zminenych zapasech byla smula, ty ctyri extra body byli na dosah. Nebo ne?
Re: Debata o Simonovi na fcb...
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 20:25 |Byli, ale i přesto jsme zakončili sezónu na 5. místě, které nám pomohlo k EL. :-)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 13:01 |OT:
Starší dorost Slavie v důležitém zápase o záchranu poráží Bohemians 3:1!
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 19:50 |Super, ale pořád je to na hraně a máme těžký konec soutěže, ještě v Olomouci, doma Ostrava a končíme v Plzni. Snad to Pavel Řehák dokáže, tedy musí.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 23.05.2016 20:05 |Hloupej omyl: Slavia - Bohemians 0-1
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 23.05.2016 22:10 |Promiň Radku, ty pitomci ze svazu mě úplně zmátli (mají tam konečný výsledek zápasu 0-1).
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
TSeguinTS před 9 lety 21.05.2016 13:18 |Chtěl bych se podělit o svůj postoj k posilám. Bude to znít trochu jedovatě, ale vy, co zde vypisujete jako posilu Tecla, Coufala apod. chcete posilovat na mol cup proti Ústí? Čeká nás tvrdý boj o koeficient, v lize budeme čelit a vymlouvat se na ještě větší tlak než na jaře. Já opravdu nevidím důvod utrácet za hráče ze slavné synot ligy. Pravé posílení musí přijít z bouřlivějších vod a za vetší peníze, které určitě máme. Musíme nalákat a přivést silné, technické a vyspělé hráče. Hráče podobné konstituce jako Tonda nebo Simon, hráče, u kterých se v souboji těšíte na to, jak soupeře přetlačí a nedají nikomu čuchnout. Ne hráče, u kterých se bojíte, aby nezakopl o míč a nezlomil si nohu když se rozeběhne. Trochu mne děsí neobsazení uvolněného postu po Dovalilovi, ale věřím, že DU st., Říčka, Adauto, pán bůh a kdoví kdo další je součástí naší sítě nám doporučilo nad sto hráčů, ze kterých sportovní rada vybere to nejvhodnějši doplnění kádru. Rád bych tu viděl 2 španěly, 1 brazilce, někoho z balkánu a z Afriky. Máme až příliš striktně české mužstvo.
Milana bych už pustil vydělat si do Číny, pokud by byl nucen zůstat, rozhodně se již nezlepší a doufám, že se k nám po 2-3 letech vrátí. Jardu Zmrhala bych také moc nedržel, sehnat hráče s větším sebevědomí a lepším centrováním míče nebude těžké. U Simona bych bojoval alespoň do zimy, nebo přinejmenším na předkola, ten mi bude chybět.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 21.05.2016 13:30 |Anebo slovy J. Tvrdika: "Máme mladý a talentovaný tým s velkou budoucností, ale potřebujeme ho posílit o 3-4 zkušenější fotbalisty. Dušan Uhrin má jasnou představu a uvidíme, jak se nám ji podaří naplnit".
Z slov "zkuseneho" beru ze se nebude jednat o prumerne hrace.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
TSeguinTS před 9 lety 21.05.2016 17:47 |Já také :) Pouze jsem chtěl zareagovat na stále omílané ''posily''. Na druhou stranu to nemyslím tak, abychom odmítli vše ze synot ligy. Pokud bude dostupný někdo nadprůměrný za slušnou cenu při výprodeji, dá se jednat, ale takových bude málo až nula.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
mpik před 9 lety 21.05.2016 14:44 |Aklimatizace cizince ze zemí, které uvádíte trvá o dost déle než-li je čas do evropských pohárů.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
deny91 před 9 lety 21.05.2016 15:49 |Taky nechápu zdejší nákupy Tecla nebo Coufala. Myslel jsem, že "Průměr nestačí." Některým však očividně stačí. Posily musí být opravdu posilami, tj. lepšími hráči na daný post, než ti současní. Rozšíření kádru proběhlo v zimě, teď nám musí jít primárně o kvalitu.
Kvalitní hráči z ciziny jsou určitě cesta, kterou by se měla Slavia vydat. Možná teď ještě nemáme tak dobře proscoutované tak daleké destinace jako Španělsko nebo Brazílie, ale v blízké budoucnosti by se hlavně do Secunda D. měl někdo pořádně "zakousnout". Každopádně i teď bychom se měli zaměřit na zahraničí, hlavně Balkán, Rumunsko a podobné destinace - je tam spousta kvalitních hráčů. Pak je ještě důležité Slovensko, rozuměj Trenčín (Bero, van Kessel, Rabiu, Madu, Kalu?) a Žilina (hlavně velký talent Bénes). Snad také vyjde Švento, který, myslím, by byl vhodnější na levou obranu než zálohu. Přál bych si hodně udržení Kenii - Barák i Hušbauer jsou typologicky jiní než on.
Jestliže se opravdu rozpočet navýší na cca 250M, pak není jediný důvod tady tahat nějaké průměrné kopalisty. Z naší ligy by se možná dal někdo perspektivní a kvalitní najít, talenti jako Havlík, Holzer, Ševčík... jelikož ti jsou ale dostupnější pro MB či Liberec, předpokládám, že spíš skončí tam. V úvahu pak ještě přichází Pospíšil (navzdory poklesu formy), Greguš (pokud neodejde za hranice) a za určitých okolností je skvělé křídlo Vůch (toho by musel ale někdo nějakým zázrakem konečně dostat do latě, pak z něho bude špičkový fotbalista. Faktem ale je, že zatím se to nikomu moc nepodařilo...). A ještě jedno jméno: Karavaev (pokud by byl ovšem za nějakých rozumných podmínek dostupný... pokud ano, lepší mladý PO tady u nás neběhá, velký talent.)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
TSeguinTS před 9 lety 21.05.2016 17:54 |Posily ze slovenské ligy bych nechal být. Dle mého názoru nemá adekvátní kvalitu odpovídající tomu, jak často jsou zde její hráči zmiňováni. Jsem strašně rád, že se Jaro chytil, ale ten rozdíl je dle jeho slov v rozhovoru znatelný. Pokud je Bero znám mimo jiné jako důrazný, je klidně možné, že u nás by v důrazu nijak nevyčníval. Radary bych raději nasměroval ještě dál na východ a na balkánský poloostrov, jak tu lidé zmiňují.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
deny91 před 9 lety 21.05.2016 18:22 |Z Trenčína i Žiliny pravidelně odcházejí hráči do kvalitnějších lig a prosazují se, o to bych se nebál. Bera chce koupit půlka Evropy, Bénes byl zahraničními odborníky zařazen mezi top 50 talentů z celého světa. V Trenčíně mají řadu kvalitních cizinců díky jejich skvělému scoutingu. Pokud je nekoupí někdo z Česka (pokud vůbec na to budou mít naše kluby dost peněz a budou dost rychlé), tak půjdou do Belgie apod. (Willian - Bruggy, Moses - Gent, Škriniar - Janov, ...).
Mihalík si sice musel chvíli zvykat, ale očividně je už teď kvalitní posilou s obrovským potenciálem (a to ještě nenastupuje na své silnější levé straně). Takových technických a rychlých křídel v SL běhá minimum.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Travinho před 9 lety 22.05.2016 10:19 |Přesně tak, ona Slovenská liga sice není kvalitativně tak vysoko, ale když se člověk podívá, kolik tam běhá kvalitních dvacetiletých kluků a kolik je jich u nás, tak člověk uvidí v čem jsou Slováci dál. Jasně na nákup hotových hráčů to úplně není, ale hráčů s obrovským potenciálem je tam velká řada. Kromě již výše zmiňovaných uvedu třeba pravého beka Šuleka o kterém ještě hodně uslyšíme.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
bububu (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 16:56 |+100
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Kara (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 17:11 |Souhlasím s tím, že je třeba se dívat i do zahraničí. I vzhledem k charakteru naší ligy - více tvrdá, ne moc technická - by mi dávalo smysl se spíš než na LatAm oblast nebo Španělsko opravdu zaměřit spíše na Afriku nebo ten Balkán, klidně i Východní Evropu. Koneckonců právě u hráčů ze zemí se slovanskými jazyky by ani ta aklimatizace nemusela trvat tak dlouho...
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
deny91 před 9 lety 21.05.2016 17:18 |Právě hráči z lat. Ameriky či Španělska by mohli ligu posunout dále směrem k techničtějšímu a fotbalovějšímu pojetí fotbalu, než je tomu teď (fotbal místo kopané). Stačí se podívat na Bohemku, jak jí pomohli dva Jihoameričani, a to navzdory tomu, že se všude vykládá, jak je potřeba boj o záchranu hlavně ubojovat a ukopat. U mužstva hrajícího o titul/poháry je technická vyspělost naprosto zásadní zvláště pak při účinkování v Evropě. Vůbec bych se tedy o "jižany" nebál a nějaké kvalitní sem přivedl. :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
TSeguinTS před 9 lety 21.05.2016 17:42 |Aklimatizace je krásné a omílané slovo, u nás trochu přeceňované. V zimě jsme nakoupili samé krajany a Jara.. a opět se mluvilo o tom, že si musí zvyknout na jiné prostředí, na to že se museli stěhovat, na větší tlak, na systém a že to všechno pár měsíců potrvá, než si to ''sedne''. Tohle tady bude vždycky, stejně jako předzápasové rozhovory o tom, že zápas na slovácku nebo doma s příbramí bude těžký a moc se na něj těšíme :) Ale ted nás čeká evropská liga, kde určitě chceme všichni zanechat nějakou stopu, od namíchání více mezinárodních prvků po vzoru všech ostatních úspěšných týmů nás nemůže přece odradit aklimatizace. Všichni si určitě nesednou ihned, ale DUVCD a pokud na tréninku a v přípravě uvidí, že někdo z nich je prostě ve všem lepší než Jablo (ač nikdy nezapomenu na jeho výkon domu proti bolševiku), tak jedině dobře.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Kara (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 17:57 |Ten hráč se musí minimálně naučit komunikovat se spoluhráči na hřišti, což je prostě jednodušší, pokud pocházíš ze země, která má jazyk ze stejné rodiny. Pokud se bavíme o doplnění kádru nyní, je to tedy lepší varianta. Pokud se bavíme o doplnění kádru na dlouhé sezóny dopředu, tak je třeba nejdřív dobře rozvinout ten scouting a tam je to samozřejmě nejen o jednom regionu...ale jak píšu, to není téma pro tohle přestupní období.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
TSeguinTS před 9 lety 21.05.2016 18:06 |Vím, jak to myslíš s tou jazykovou rodinou a máš pravdu, mluví ze mě velká touha přivítat v našem klubu hráče ze španělska.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Kara (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 18:24 |:)) jasně, rozumím...já nemám v tomhle úplně preferenci, pokud je hráč kvalitní, je mi jedno, jestli je z Norska, Brazílie nebo třeba Srbska :)
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
deny91 před 9 lety 21.05.2016 18:25 |Já nevím... Mně přijde, že v Bohemce se oba Jihoameričani aklimatizovali hodně rychle, vlastně se stali okamžitě platnými posilami. I když je pravdou, že jim tam určitě pomohl Zlámal, který umí španělsky.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Kara (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 18:57 |Však neříkám, že to není možné...jen, že je to pravděpodobnější u hráčů pocházející ze zemí s rovněž slovanskými jazyky...plus na Bohemce asi nebyl tak silný tlak na to, aby byli posilami okamžitě, což u nás v této fázi je.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 21.05.2016 19:56 |Dovolim si pridat zkusenosti z belgicke prvni ligy. V sezone 2015-16 jsme meli poprve vice cizincu nez belgickych hracu, 217 oproti 216. V lize hraje celkem 58 narodnosti z celeho sveta. Mame jak jednoho Japonce, tak hrace z Taiwanu, Ameriky, Haiti, Saudske Arabie, Trinidadu Tobogo, atd.
Od '70 let byli u nas velmi oblibeni Skandinavci, hlavne z Danska, dale z Svedska, Islandu, Finska. Byli absolutne bezproblemovi, profici, rychle se adaptovali. Momentalne mame nejvice hracu z Francie (35), Brazilie (10), Senegalu, Holandska a Israele (9). Kdo chce, muze se podivat na nasledujici mapu ( http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/extra/jpl/buitenland)
Celkove mame z Afriky 62 hracu, z Jizni Ameriky 23 hracu. Muj Beerschot mel v poslednim pul stoleti vzdy cizince, hlavne z Skandinavie, Afriky a Latinske Ameriky. Nejen z zkusenosti u meho klubu ale z cele ligy si dovolim rict ze hraci z Jizni Ameriky nepotrebuji temer zadnou adaptaci. Jsou technici, hraji moderni fotbal, jsou dispciplinovani. Diametralne odlisni jsou hraci z Afriky. Jsou hravi, mazli se s micem, ale taktika je jim kompletne cizi. Jde prece o to, co nejvic golu dat, a tak se vetsinou vrhnou bez premysleni do utoku.
Zazil jsem u nas za posledni dekady desitky techto hracu a vyjimky potvrzuji jen pravidlo. Adaptace u hracu z Afriky chce svuj cas a trpelivost z strany klubu. Stejne tak nebyl Simon Deli v 2012 pri jeho prichodu do Evropy a Sparty pripraveny na nas poneti fotbalu, a kam to dotahnul. Wilfried Bony potreboval take svuj cas. Proto jsem take v minulosti psal ze byl nesmysl tady dotahnout Josepha Mensha, abychom ho po 4 mesicich poslali domu. Tam ale spis hraly finance svoji roli, setrilo se kde se da. Take u Horsens v Dansku to neni zadna velka slava, ale soudil bych az na konci pristi sezony.
Co se tyka me, transferoval bych urcite bez obav nejakeho Brazilce, Argentince, verim ze treneri a sportovni rada umi poznat kvalitu, ze tento hrac by se u nas chytil. Nebal nych se take investovat do budoucnosti a pritahnout mladeho hrace z Afriky. Tam by se ale melo jednat o beh na delsi trat.
Jinak se nemyslim ze jazykova bariera je tak rozhodujici, fotbalova terminologie je celkem omezena, predpokladam ze nasi hraci by se umeli domluvit.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 21.05.2016 20:56 |Pro milovniky a znalce Premier league pridavam http://www.efotbal.cz/clanek-164151-Wanyamu-vabi-tymy-z-Londyna.html
Victor Wanyama z Keniji podepsal v den svych 17. narozeninach 4-letou smlouvu u Beerschotu. Hral od 2008 do 2011 u nas, pak jsme ho prodali do Celtic Glasgow za 900tis liber, pokladna byla prazdna, potrebovali jsme penize. V 2013 ho Celtic prodal za 12,5 (!) mil liber do Southamptonu, kde mu ted konci smlouva. Ted ho vabi Arsenal a Tottenham. Na Victora si pamatuji velmi dobre, byl to mimoradne vystraseny zajic, kdyz k nam prisel. V prvni sezone odehral jen 20 minut, dostal potrebny cas na adaptaci, v druhe dostaval obcas sanci. Celkem odehral za Beerschot behem 3 sezon "jen" 51 zapasu, dostal veskery cas aby si zvyknul a prispusobil se. Opakuji, bez trpelivosti a pochopeni pro tezko prechod z africkeho fotbalu do vyspele Evropy to nejde.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
deny91 před 9 lety 21.05.2016 21:03 |Palec nahoru za tohle shrnutí - vidím to velmi podobně. U hráčů z Latinské Ameriky je to hlavně o lásce k fotbalu, oni ten fotbal milují. No a "když ji miluješ, není co řešit." :)
Jinak jeden tip na mladého afrického fotbalistu bych měl: Samuel Kalu Ojim - AS Trenčín, křídelní záložník, 17 let, na jaře 17 zápasů za A tým/ 4 góly
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
JS (přítel SN) před 9 lety 22.05.2016 11:59 |Barro, díky za zajímavé shrnutí. Já bych také chtěl, aby k nám přestoupili cizinci. Přinesou do toho fotbalu úplně jiný pohled a přístup. Ale v Čechách to je strašný problém, kdovíproč, možná v tom nějakou roli hraje i ta "národní mentalita". Raději ten fotbal budeme pytlit "mezi svými". Vždycky tu existovalo spoustu důvodů proti kupování cizinců, většinou takových alibistických. A i Jarolím, který je sem přiváděl, tak s nimi neuměl pracovat. Snad se to zlepší.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Barra před 9 lety 21.05.2016 13:39 |OT
Dovolim si se tady jeste jednou obratit na Bongora, ktery uz par tydnu nebyl na SN, coz se v minulost nestavalo. Bongore, doufam ze jsi OK, ozvi se! Tolik se delo v Slavii za posledni tydny, a ty nikde. Doufam ze jsi snad jen na (ponekud dlouhe) dovolene, mozna mas nejake vystoupeni s kapelou. Budu se tesit na tve zpravy.
Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 21.05.2016 19:17 |Já se přidám, taky mi bongor na SN chybí, snad je ok.