Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slavia se se sezónou 2015/2016 rozloučila kanonádou proti již jistému mistrovi z Plzně.

Co dodat, kdo dorazil, nemusel litovat, ačkoliv již ani jednomu týmu o nic nešlo a šlo pouze o zápas pro diváky. A po zásluze byli odměněni ti slávističtí, kterých dorazilo přes 10 tisíc, naopak Viktorii podpořilo (skoro by se chtělo říci prozíravě) jen pár desítek jedinců. Sešívaní nakonec šampiónům nasázeli populárního bůra a za povedenou sezónou napsali ještě povedenější tečku. Naopak mistru kocovina ještě více zhořkla poté, co jeho hráči dostali za výkon v Edenu pokutu.

Závěr tedy ze strany červenobílých skvělý, ale jak jsem psal po Slovácku, tak bych tyto výsledky nepřeceňoval. S povedenými posledními koly máme ve Slavii své zkušenosti a začátek ročníku bude zase o něčem jiném. Věřím ale, že jsme na dobré cestě a přes léto se ještě posílíme. A pokud by si pokrytec Pelta (jaká škoda, že nemáme po posledním kole tresty smrti, že předsedo?) skutečně domluvil vítězství v poháru, tak jsem přesvědčen, že se návrat našeho klubu do pohárové Evropy odloží jen o rok.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 6 - K udržení čistého konta mu vydatně dopomohla dobře postavená branka, protože za ním zvonily dvě tyče. Právě po té první z nich si připsal svůj nejlepší zákrok, když pokryl dorážku do poloodkryté branky. I ve zbytku zápasu chytal spolehlivě.

Jan Mikula - 5 - Průměrný výkon. Připsal si docela dost faulů a několikrát špatnou rozehrávkou ztratil míč. Na druhou stranu při bránění působil jistě a v televizi si dokonce vytáhli jeho ukázkové zpracování míče a následnou kličku jako příklad, jak to má vypadat.

Jiří Bílek - 7 - Co se týče bránění, tak to byl náš nejlepší hráč. Několikrát výborně zasáhl, vypíchl bych ztečování balónu před Krmenčíkem, který ho tak před odkrytou brankou dostal jen na paty. Ve druhé půli si připsal i jednu chybu, po které následoval brejk Viktorie, ale to byla jediná piha na kráse jeho sobotního výkonu. Má za sebou dobré jaro i dobrou sezónu, během níž se stal z náhradníka jistotou.

Michal Frydrych - 6 - Dobrý výkon od Frydrycha. Obrana sice měla i trochu štěstí při dvou tyčích a Plzeň si šance vypracovala, vzhledem k její síle si ale obrana sešívaných počínala dobře. Frydrych byl sice vidět o něco méně než Bílek, i tak ale zaslouží pochvalu.

Jan Bořil - 7 - Pro mě druhý nejlepší hráč po Mihalíkovi a lepší sedmička. Výborně podporoval ofenzívu a dozadu si také odvedl své. Skvělým průnikem připravil první gól, mihl se i u dalších branek. Dost možná nejlepší Bořilův výkon v sešívaném.

Jaroslav Mihalík - 8 - Z mého pohledu nejlepší hráč zápasu. První gól vstřelil sám, i když to neměl dvakrát těžké. Na třetí branku pak skvěle nahrál Mešanovičovi, což si zopakoval i při brance čtvrté, při níž zakončoval Hušbauer. I ve hře byl vidět a dařilo se mu. Po slabém začátku se viditelně zlepšuje každým kolem a věřím, že když na sobě vydrží pracovat, tak může v dalším ročníku patřit k našim tahounům a k zajímavým hráčům v kontextu celé ligy.

Tomáš Souček - 7 - Tentokrát to byl od Součka výkon jako za časů kulminace jeho nejlepší formy. Často se efektivně zapojoval do obranných i útočných akcí. Za zmínku stojí zejména parádní vyvezení míče před třetím gólem. Souček sezónu zakončil tak, jak se dá celkově hodnotit z jeho pohledu - tedy velice dobře!

Josef Hušbauer - 7 - Jak se dalo čekat, tak první gól v sešívaném mu pomohl. V Příbrami pak trefil tyč, tentokrát se prosadil podruhé. Podobně jako celý tým Slavie odehrál dobrý zápas, v zakončení pak nezaváhal a zvýšil na 4:0. Snad si přenese formu i do začátku příští sezóny.

Antonín Barák - 7 - Pokud jsem hovořil o Hušbauerově dobré formě v závěrečných kolech, tak u Baráka to platí dvojnásob, protože za poslední tři zápasy zaznamenal hned čtyři trefy. Proti Plzni zvyšoval na 2:0 pěknou střelou ze střední vzdálenosti. V závěru ligy zářil, teď je třeba to potvrdit i dále.

Jaromír Zmrhal - 7 - Podobně jako zbytek zálohy hrál velice dobře a přispěl k přehrání Plzně. Povedenou přihrávkou třeba vyslal do velké šance Mešanoviče, kterého však vychytal Bolek.

Muris Mešanovič - 7 - I Mešanovič se v závěru ligy zvedl a trochu si tak napravil reputaci spalovače šancí. Dal gól v minulém zápase i v sobotu, kdy se jistě prosadil těsně před Bolkem po skvělém centru Mihalíka. Měl i další šanci, ve které ho plzeňský brankář vychytal. Celkově podal velice dobrý výkon.

Miljan Vukadinovič - 6 - Nastoupil sice až v 79. minutě, i tak stihl skórovat a za povedené zakončení si alespoň nadprůměrnou šestku zaslouží. Je otázkou, jestli se Slavia dokáže dohodnout s Mladou Boleslaví na jeho přestupu. Možná tak mohlo jít o jeho loučení se sešívaným dresem.

Karel Piták - 6 - Najisto se se sešívaným dresem loučil Karel Piták a myslím, že šlo o podařenou derniéru. Na hřiště se sice dostal jen na nějakých 10 minut, i tak se mu ale krásně povedlo vyzvat ke skórování Vukadinoviče a poté dostal do dobré šance i Keniu. Zasloužená šestka na závěr Pitákovy kariéry. Zda jde o konec jenom v sešívaném, či úplně, se teprve uvidí.

Levan Kenia není hodnocen, protože hrál příliš krátce a nezanechal v utkání dostatečnou stopu.

Komentáře (177)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Jachym     před 8 lety 16.05.2016 11:51 |  
    0 0

    Takže jediný Mikula nezahrál nadprůměrně nebo výkon celého týmu ho vynesl alespoň na průměr? Počkám si na slibované slovní hodnocení... :-)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 12:04 |  
    0 0

    Kromě posílení kádru udělat vše pro udržení Deliho a ponechat si i Keniu, byla by velká škoda zbavovat se tak kvalitního záložníka...

    Nové posily: Švento, Bero, (dva kvalitní útočníky, jak to vypadá s Necidem?)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 13:14 |  
      0 0

      Obávám se, že udržení Deliho se začíná jevit stejně bláhově jako příchod Necida.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          před 8 lety 16.05.2016 14:53 |  
      0 0

      Kdo je Bero? :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      jane (admin)     před 8 lety 16.05.2016 20:24 |  
      0 0

      Nechci být hnusná, ale Necidův manažer mluví o tom, jak Necku chce prodat do Juventusu, a slávisti si opravdu reálně myslí, že by snad teď šel do Slavie?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            před 8 lety 16.05.2016 23:00 |  
        0 0

        vůbec nejsi hnusná... ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 01:42 |  
          0 0

          Juventus Nejuventus, pokud přijdem o Škodovku a chceme na příčky nejvyšší, nemůžeme se na nějakého manažera ohlížet co chce nebo nechce...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Travinho     před 8 lety 17.05.2016 09:51 |  
            0 0

            Na druhou stranu tři měsíce nedal v extrémně ofenzivní turecké lize branku. Posilou by byl, ale nevím jestli by za ty peníze, které bychom museli vložit stál.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                před 8 lety 17.05.2016 10:15 |  
            0 0

            otázka je jestli Škodovku někdo chce :-))))

  3. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Kliki     před 8 lety 16.05.2016 12:19 |  
    0 0

    Ahoj,nemá někdo nedělní vydání Sportu?
    Potřeboval bych naskenovat takovou tu tabulku s hodnocením hráčů.Už přes dva roky sbírám tyto ústřižky po výhře Slavie, ale tento výtisk jsem bohužel nesehnal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      lassiter     před 8 lety 16.05.2016 13:00 |  
      0 0

      Sehnat ho můžeš třeba zde. Případně tu tabulku myslím vždy uveřejňují tady [skslaviapraha.isport.blesk.cz], ale zatím tam tedy není.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    dubas     před 8 lety 16.05.2016 12:21 |  
    0 0

    Já bych hrozně rád věděl, co si o Mikulovi myslí Dušan, na jedné straně má zpracování balónu a kličku, že by mu to Zidane záviděl a pak udělá chybu nebo rozehraje jak v okresním přeboru. Jinak si myslím, že to finále naMol Capu bude čistý, jak žádný zápas za posledních 50 let a pokud to Peltonec vyhraje, tak bez cinkání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 12:26 |  
      0 0

      Pelta bude mít čisté svědomí... :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Lukavo     před 8 lety 16.05.2016 12:50 |  
        0 0

        Navíc si to už odpracoval a ta částka stejně nesouhlasí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 12:27 |  
      0 0

      jako, ze si Cap necha utyct druhy finale v rade ? nemyslim si...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 12:31 |  
        0 0

        jinak lehky OT : v mem okoli uz cca 95% lidi naprosto rezignovalo na ceskej fotbal (nikoliv SKS, ale neverohodnou soutez) temer nikoho uz ten hnuj nezajima, driv nas chodila particka treba 10 - 15 lidi, ted, kdyz se domluvime 2 - 3 tak je to zazrak...Bravo prdsedo !!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Jachym     před 8 lety 16.05.2016 12:36 |  
          0 0

          To si, myslím, je zase přehnané a spíše vítaná záminka pro výmluvy. Slavia zažila mnohem horší časy než éru Peltavena, na to by se nemělo zapomínat...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 13:05 |  
            0 0

            kdyz budes peclive cist , co jsem napsal, tak se nejedna o rezignaci na Slavii ale na soutez jako takovou a vymluvy po cca 35 letech chozeni na fotbal mi , prosim nepodsouvej...diks

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              slamacek (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 13:24 |  
              0 0

              jako kritik sudich u nas si dovolim poznamku k utkani slovacko vs olomouc. penalta a druhy gol, bych videl jako spravne posouzene. cervena karta pak byla prisna, ale jak by rekla dasa, si ji obhaji. ze to bylo necitlive, o tom zadna. pokud tam bylo neco dalsiho to se mi divat moc nechce. offside, na ktere si stezuje pan lebr jsem nevidel, ale v kazdem pripade dva dulezite momenty jsou posouzeny tedy spravne.
              posledni kolo to byla komedie. ale vycitat jardovi, ze se domluvi s mirou? ono tech 6:0 je take ciste jak lilie... to ze se tymy domluvej, na tom neni nic noveho. deje se to vsude, nejen u nas, kolikrat i evropskych poharech, ci na repre akcich.
              na dalsi sezonu jsem ale hodne zvedavej. bude samostatna liga, snad se zavede video, to by mohlo pomoct zvysit duveru...

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Jachym     před 8 lety 16.05.2016 14:02 |  
              0 0

              Já hlavně četl pečlivě, že dříve vás chodilo 15 a teď 2-3... Předpokládám, že jste chodili na Slavii nebo se mýlím?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          PetCC     před 8 lety 16.05.2016 14:01 |  
          0 0

          No dorbrý, ale proti tomu, jak to vypadalo v 90. letech jsme teď na tom o dost líp. Teď už velká část těch situací o kterých se spekuluje jako o uplácení, vychází jen z individuálních chyb. Dřív to bylo mnohem víc pojištěný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Boss82     před 8 lety 16.05.2016 14:17 |  
            0 0

            Přesně tak. Byť si asi všichni oddychneme, až Peltaven (+Berbr a někteří rozhodčí) jednou vypadne z českého fotbalu, tak srovávat současnou ligu s tím, co se dělo v 90. letech, je vážně nesmysl. Proti tehdejšku je současný fotbal křišťálově čistým produktem.

            Proto opravdu nerozumím nějakému zhnusení a zanevření na ligu, jak tu píše Smely.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 14:59 |  
              0 0

              popisuji realny stav veci v mem okoli. nic vic, nic min. verim , ze kazdy ma pravo byt "zhnusen" cim uzna za vhodny a v mem okoli je to aktualni stav ceske kopane. zrovna tak, jako verim ve svobodu projevu se o tomto faktu podelit na zdejsim foru. pokud si nekdo mysli, ze soucasny "produkt je oproti 90. letum kristalove cisty" tak si s timto nazorem dovolim nesouhlasit. tot asi tak vse co k tomu muzu jeste dodat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Boss82     před 8 lety 16.05.2016 12:52 |  
        0 0

        Jakkoli si myslím, že 99% konspiračních teorií o domluvených nebo zmanipulovaných zápasech jsou bohapusté nepodložené nesmysly, tak pokud jde o letošní pohárové finále, tak mám strach, aby nebylo výjimkou potvrzující pravidlo.

        Dovedu si představit snahu toho vypaseného čuněte domluvit se s Boleslaví. Na druhou stranu věřím ve fér přístup klubu a hráčů MB.

        Finále budu bedlivě sledovat a jsem eminentně zvědav, jak to dopadne. Rád bych viděl Slavii v pohárech již letos.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Barra     před 8 lety 16.05.2016 13:13 |  
          0 0

          Myslim ze Josef Dufek z MB se nebude domlouvat s Peltou a Hornikem, nejedna se od druhého Starku. Jinak si neumim dobre predstavit jak by nejake vypousteni melo probihat. Minimalne par hracu by muselo dostat rozkas aby se az moc nesnazili ve finale, s rizikem ze se vse provali a ze by tito hraci mohli ihned ukoncit svoji karieru. A ze by KJ schvalne postavil slaby tym nebo dal spatne takticke pokyny s umyslem prohrat? Ale je tady samozrejme take faktor "rozhodci", který muze zapas urcitym smerem dovest. Uvidíme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 13:22 |  
            0 0

            MB do toho nemusi bejt vubec zatazena...staci nasadit Pataka :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Barra     před 8 lety 16.05.2016 13:27 |  
              0 0

              Vsak take pisu, faktor rozhodci... Kdo vlastne bude pistkat? Vi se to uz?

              Ale hlavne uvahy ze KJ to pusti za vymenu za trenerstvi narodniho muzstva se mi zdaly a zdaji vice nez tahane za pacesy.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                sicilianbrno     před 8 lety 16.05.2016 13:50 |  
                0 0

                Rozhodčího si myslím budou tajit do poslední chvile, aby se předešlo možným spekulacím a ovlivnování,...i když v zakulisí nejspíš už mají všichni jasno.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Boss82     před 8 lety 16.05.2016 14:01 |  
                0 0

                Jojo, ohledně KJ to byl samozřejmě jeden z mnoha nesmyslů, které tu kolovaly/kolují.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            dubas     před 8 lety 16.05.2016 13:32 |  
            0 0

            Možná, že jsem ve svém věku naivní, ale po tom co se dělo v Příbrami a teď poslední kolo v Jablonci, si prostě myslím, že se toho neodváží. Jinak celou dobu slyším, jak má Pelta pořešený pohár a teď se zase objevují spekulace, že to kvůli CEFC nechají vyhrát Bolku. Takže ať to dopadne jak chce, tak je to pro naše paranoiky domluvený dopředu:-))

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Boss82     před 8 lety 16.05.2016 14:05 |  
              0 0

              Jojo, naši paranoici si vždy najdou nějaké vysvětlení, proč byl ten nebo ten zápas domluvený, ať už dopadne jakkoli:-). Občas je vtipné to číst, občas mě to vytáčí.

              Pokud jde o pohár, tak že by to měl Pelta pořešený od prvního kola dopředu je samozřejmě blábol, kterému mohou věřit pouze méně inteligentní jedinci.

              Nicméně to finále se tak trochu nabízí. Ale jak jsem psal - věřím ve fér přístup MB. A smysl mi dává i to, co píšeš - že po těch průserech v posledních kolech se PeltaVen ničeho neodváží.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                quelhar (admin)     před 8 lety 16.05.2016 14:26 |  
                0 0

                Otazka je - jakych pruseru? Vzdyt se Pelta smeje vsem do obliceje a tvari se, jak se vubec nic nestalo... Ozraly ctvrty rozhodci je sice kankou na obrazu ligy, ale realne ten sudi neovlivnil vubec nic, jen na sebe strhl pozornost, aby se moc nemluvilo o tom, co Zelinka a spol. budou provadet na Slovacku.

                Dlouhodobe je videt, ze si Pelta z nejakeho medialniho obrazu vubec nic nedela a kdyz jde do tuheho, tak mu neni cizi vubec nic, a nemusi z toho byt nijak nervozni, protoze vi, ze maximalne bude chvili koktat do medii a bourka se prezene. Za par tydnu zacina Euro a at se stane ve finale poharu doslova cokoli, nikoho to uz za tri dny nebude zajimat, protoze Vrba zverejni nominaci, pojede se na soustredeni, budou se hrat zapasy... A porad je to jen domaci pohar, na jehoz semifinale chodi divaci v radech stovek a jehoz finale je vic nez co jineho prilezitosti pro hooligans zucastnenych tymu si trochu zaradit.

                V nominaci rozhodcich jsou Berbrovy zname firmy, takze spis nez na nejakou dohodu hracu bych se ptal na to, co se bude do kramu hodit jemu? Bude se treba snazit Peltu potopit v souvislosti s tvorbou nove komise rozhodcich? Nebo se mu bude naopak snazit pomoci? Samozrejme je mozne, ze jeden z tymu bude mit takovou sportovni prevahu, ze rozhodci s tim zapasem stejne nic neudela. Ale tymy jsou vyrovnane a v takovych zapasech muze prave (ne)prizen rozhodcich ve stredu hriste vest k prevaze jednoho z tymu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Barra     před 8 lety 16.05.2016 14:40 |  
                  0 0

                  Mas pravdu - osobne si take myslim ze jestli bude zapas nejak zmanipulovan, tak zasadne pres rozhodci. U nas je celkem bezne ze zainteresovane kluby si pozvou na tak dulezity zapas rozhodciho ze zahranici Nizozemi, Anglie, Nemecko) jako cestneho hosta na tribunu, ktery "prihlizi", tedy pozoruje na tak dulezite zapasy. Nemusi se jen jednat o ucastniky finale, kteri by tedy mohli mit nejake podezreni a dovezou si sebou nejakou "moralni" pojistku, ale i o treti zainteresovane kluby, v nasem pripade tedy Slavii. Napada me napriklad slovensky Lubos Michel.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    homerinho     před 8 lety 16.05.2016 15:51 |  
                    0 0

                    Jak to myslíš? Dejme tomu, že zápas bude zmanipulován a my si tam pošleme takovouhle, jak ty říkáš, pojistku. Jak nám pomůže, že ten zápas uvidí nějaký zahraniční rozhodčí v roli diváka?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      Barra     před 8 lety 16.05.2016 16:09 |  
                      0 0

                      Kdyz jsou rozhodci pod dohledem maji mensi naklonost k tomu delat "chyby", a tim myslim samozrejme nepiskat rovinu. Nema se jednat o prvniho lepsiho rozhodciho, ale muze ktery ma i na mezinarodni urovni respekt, coz napriklad Lubos Michel zajiste ma.

                      Kdyby z strany Michela byla kritika na rozhodciho, rychle by se to dostalo na uroven Uefy a kariera Hrubese na mezinarodni urovni by byla ohrozena. U nas to fungovalo perfektne a problemy, ktere byly s Anderlechtem ktere melo podobnou "uctu" u rozhodcich jako v Cesku napriklad Sparta ci Plzen, se velmi rychle vyresily.

                      Samozrejme ze pritomnost napriklad Michela by nic nezmenilo na vysledku, ale pochybuji ze by rothodnuti jako v pripade Vachovy ruky nebo penalta Sparty proti Dukle jen tak prosly.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                        dalislavista     před 8 lety 16.05.2016 16:26 |  
                        0 0

                        Myslíš toho Michela, který v odposleších figuroval jako rozhodčí , co pískal Spartu, a kde Pelta (nebo tajemný hlas Pavlín) v telefonu mluvil o "nestandardním" zápase, ne v CZK?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                          Barra     před 8 lety 16.05.2016 16:32 |  
                          0 0

                          A dopustil se Michel chyby?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            dalislavista     před 8 lety 16.05.2016 16:44 |  
                            0 0

                            To už nevím, myslím že ano, ale nepamatuju si už detaily. Ale jestli se v jeho případě bavili o jiné měně v "celé jaro bylo cinklé" sezoně, tak asi namazáno dostal.
                            V každém případě bych mu po těch odposleších nevěřil.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            dalislavista     před 8 lety 16.05.2016 16:48 |  
                            0 0

                            našel jsem toto: O týden později, tedy 8. listopadu 2003, hrála Sparta doma klíčový zápas s Baníkem Ostrava. Fotbalový svaz povolal pro tento důležitý zápas ligy raději renomované sudí ze sousedního Slovenska. Hlavním rozhodčím byl tehdy jeden z nejlepších mezinárodních sudí Luboš Michel, jehož jméno dávalo záruku, že zápas nebude ovlivněn.

                            Policie i tak z jednoho odposlechnutého hovoru sparťanského šéfa Miroslava Pelty získala podezření, že se pokusil výsledek ovlivnit. Večer po utkání si totiž Pelta volal se svým známým rozhodčím Jiřím Vodičkou.

                            Odposlech hovoru byl zaznamenán 8. 11. 2003 ve 21.34 hodin:

                            Pelta: „U nás jinej zápas, nestandardní, ne CZK, víš, jak to myslím.“
                            Vodička: „No jasně, já vím.“

                            Když byl Pelta předvolán k výslechu, řekl: „Všechna podezření odmítám. Termíny: nebyl standardní, ne CZK, jsem myslel, že to není o penězích, ale o kvalitě sudích, kteří byli ze Slovenska.“

                            Ani tady policie nerozeběhla pátrání a jen uvedla, že „nelze prokázat, co tím Pelta myslel“.

                            Pelta na veškeré dotazy MF DNES řekl jen toto: „Vyšetřování není věc veřejná. Nebudu se vyjadřovat. Pro mě to už není téma.“

                            Zápas sám byl tehdy vrcholem ligy. Přišlo na něj 20 tisíc diváků. Sparta dotahovala šestibodovou ztrátu na Baník, ale nakonec jen remizovala 1:1. „Sparta vyrovnala až čtvrthodinu před koncem Junovou zásluhou. Ostravané si po zápase stěžovali, že střelec stál v ofsajdu,“ psalo se v komentáři k zápasu hned druhý den.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                              Barra     před 8 lety 17.05.2016 10:02 |  
                              0 0

                              Ano, cetl jsem to take. Dokazuje to ale ze jeden z nejlepsich rozhodcich Fifa se nechal podplatit? Sparta potrebovala vyhrat - nevyhrala. Policie nasadila odposlechy na vsechny mozne aktery a telefony. Mimo toto koktani Pelty ktere by se dalo brat jako nejaka indikace smerem k Michelovi se nic nezaznamnelo. Nedavam za Lubose Michela ruka do ohne, jestli ale nejaky rozhodci nemel duvod hazardovat s svoji karierou, tak urcite patril mezi ne. Jinak byl v obdobi 2005 az 2007 dvakrat zvolen jako treti nejlepsi rozhodci sveta, jednou jako druhy nejlepsi.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 15:01 |  
                  0 0

                  +100

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Jalapeno     před 8 lety 16.05.2016 13:50 |  
            0 0

            Co se týče toho průběhu, domnívám se, že to funguje všude podobně - v každém týmu je x hráčů, za kterými by s takovou nabídkou nikdo ani nepřišel, protože se o nich už ví, že by je poslali do p****e... Stejně tak je v každém klubu y hráčů, o kterých se ví, že "se s nimi dá domluvit".. A pokud je v klubu fungující "klika" čtyř, pěti hráčů, kteří si v tichosti u piva řeknou, že když "to dopadne jak má", tak z toho každý bude mít tolik a tolik, nikdo s tím nic neudělá a je to v podstatě neprokazatelné.. A teď vůbec nechci tvrdit, že to tak bude ve finálovém zápase, že je to běžná praxe, ale minimálně případ Hauzr ukazuje, že úplné sci-fi to bohužel taky nebude..

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Boss82     před 8 lety 16.05.2016 14:13 |  
              0 0

              No, tohle je ale právě velké sci-fi. Kdyby totiž takováto klika pěti hráčů v týmu existovala, tak na to, aby ovlivnili výsledek zápasu, tak by muselo těch pět hráčů hrát obzvlášť mizerně.

              Výsledek?

              - buď by se na jejich podvádění přišlo = megapokuta, žaloba, konec kariéry
              - nepřišlo by se na to, že to dělají schválně, ale kvůli mizerným výkonům by po pár zápasech vypadli ze sestavy = ohrožení vlastní kariéry

              To by mě zajímalo, jaký normálně uvažující hráč by si tohle lajsnul.

              Hauzr je právě exemplárním případem, jak takový hráč nakonec dopadne.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                dalislavista     před 8 lety 16.05.2016 20:03 |  
                0 0

                Ono to tak ale opravdu někdy bývá. Stačí 2 hráči, většinou obránce a brankář, případně bývalý hráč. Kdysi Budka v Jablonci. Před poločasem úplně nasmyslná ruka nebo faul- už nevím v rohu vápna= penalta pro Spartu. Trenér ho ani do 2. poločasu nepustil, hned ho vystřídal. Sparta před lety (kolem 1995)ve Zlíně- centr zleva do vápna- tam úplně nesmyslně myslím Igor Klejch vyskočil a rukou plácnul do míče - pentle. Po zápase okamžitě vyřazen z kádru- a to byl nejlepší střelec. Nejlepší byl komentář Čapouna, že Klejchovi nezbylo nic jiného, než zahrát rukou.
                V době cinklých jar běžné.
                Velké sci-fi zajet do hráčů soupeře fakt není.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Boss82     před 8 lety 16.05.2016 23:30 |  
                  0 0

                  Já samozřejmě netvrdím, že se to nikdy nestalo, určitě ano. Ale tím co píšeš, tak víceméně potrvrzuješ to, co jsem napsal - takovýto hráči bývají ihned vyřazeni z kádru a většinou mají po kariéře.

                  Protože aby ten hráč soupeři opravdu pomohl, tak to prakticky nejde udělat tak, aniž by to nebylo totálně okaté. Minimálně vlastní trenér si musí hned všimnout, že něco není v pořádku. A s takovým hráčem pak samozřejmě adekvátně naloží. Ten si pak nese punc prodejné děvky po zbytek kariéry.

                  Jak říkám - hráč, který má všech pět pohromadě, se do něčeho takového nemůže nikdy pustit.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    dalislavista     před 8 lety 17.05.2016 12:39 |  
                    0 0

                    Pak je ještě otázka, o jakou částku jde, hráč před koncem kariéry si klidně může dovolit "chybovat "
                    Ale budu rad, když to zítra bude čisté a hlavně vyhraje-li MB
                    Snad to dopadne, ale obavy mám.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              dubas     před 8 lety 16.05.2016 14:16 |  
              0 0

              Kdo jiný než KejDžej by poznal, že mu zajeli do hráčů:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Boss82     před 8 lety 16.05.2016 14:20 |  
                0 0

                Tak tak...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 8 lety 17.05.2016 09:53 |  
          0 0

          Boleslav jim to nepustí určitě, proč by to dělala? Spíš mám trošku reálnou obavu o výkon sudích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      quelhar (admin)     před 8 lety 16.05.2016 13:42 |  
      0 0

      Delegace rozhodčích na finále poháru: Hrubeš - Hock, Pospíšil, 4R Kubr, brankoví Příhoda, Nenadál, delegáti Liba a Melichar.

      Z nominace mi přijde jasné, že to Berbr chce mít pod kontrolou. Jen je otázka, jakým směrem to bude chtít rozhodčí vést.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        naplavnik     před 8 lety 16.05.2016 13:50 |  
        0 0

        S panem Hrubešem jeden legrační, spornou penaltu v MB (Frydrych x Chramosta) pískli na pokyn brankového... Hrubeše... Velkého slávisty, který má dokonce syna v přípravce ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        dalislavista     před 8 lety 16.05.2016 17:08 |  
        0 0

        Tak například Hock je strašlivej pomezní, který ofsaidy mává, jak chce. Buď to neumí nebo je to na povel nebo obojí.
        Fakt je, že už mnohokrát právě jemu dokázali v TV, že odmával nesmysl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 13:57 |  
      0 0

      Jediná naděje je, že budou hrát, jako proti Příbrami. :-D Zákaz střílení na soupeřovu bránu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Jachym     před 8 lety 16.05.2016 14:36 |  
        0 0

        Podle Bosáka (viz jeho uniklý komentář s Táborským) zakazuje hráčům střílet na bránu spíše Jarolím...:-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Edudant     před 8 lety 16.05.2016 21:47 |  
          0 0

          Petrouš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Jachym     před 8 lety 17.05.2016 10:12 |  
            0 0

            Máš pravdu. Díky za opravu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Pepino44     před 8 lety 16.05.2016 13:12 |  
    0 0

    Tak ani tentokrát nemám s hodnocením žádný problém.Je vidět, že kluci hrát fotbal umí, a to se prokázalo nyní, když z nich spadla ta odpovědnost,křečovitost a to
    "musíme". no by to šlo asi i bez Deliho, ale prostě by to nebyla taková zábava. Jeho sebejistotu a drzost by potřebovalo asi 80% našich hráčů. Potom by to byl rachot.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    PetCC     před 8 lety 16.05.2016 14:09 |  
    0 0

    Tak tentokrát to doplním.
    Berkovec byl při první tyč v dobrém zákroku a míč do branky by nejspíš vyrazil. Což bylo podle mě hodně důležité.
    A Bořil celou tu situaci zavinil, když předvesl asi největší chybu zápasu, když před vápnem soupeře si to najednou začal přehazovat do středu, míč ztratil a Plzeň šla do přečíslení.
    K tomu byl pro začátek zápasu zcela zásadní Mešaninovič, který vyhrál snad všechny soubouje po naší delší přihrávce/nákopu dopředu, míč udržel a dobře zorehrál.
    Tím jsme se vůbec nenechali zatlačit a naopak jsme prováděli jeden rychlý útok za druhým. Myslím, že kdybychom Plzeň nechali od začátku hrát jejich hru, tak bychom o vítězství museli o hodně víc bojovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      dubas     před 8 lety 16.05.2016 14:23 |  
      0 0

      Já bych řekl, že kluci hráli tak dobře, že i kdyby se hráči Plzně neviděli v hospodě a hráli naplno, tak by měli stejně ukrutný problémy.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    lukas8 (admin)     před 8 lety 16.05.2016 14:22 |  
    0 0

    Podle zdrojů z Brna by k nim měl zamířit Kodr. Zda se má jednat o přestup nebo hostování, nevím. A taky tam řeší, že pokud se nám nepovede udělat Tecl, pak půjdem po Řezníčkovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 15:24 |  
      0 0

      Vodit sem Tecla - to snad nemůže nikdo, kdo má:

      a) oči,
      b) mozek,
      c) a nemá trojku v žíle,

      myslet vážně :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 17:32 |  
        0 0

        Radši Tecla, než Řezníčka..

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 17:48 |  
          0 0

          Raději ani jednoho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 8 lety 17.05.2016 09:55 |  
        0 0

        Nemyslím si, poslední dobou se mu možná tak nedaří, ale potenciál má velký. Navíc může hrát i zkraje. A velké plus je, že je to slávista.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Gino     před 8 lety 16.05.2016 14:40 |  
    0 0

    Komentář z diskuze u statusu Luďka Mádla na facebooku "Brankář Dukly Praha F.Rada údajně po zápase v Příbrami provedl vklad 25 tisíc korun ve čtyřech nejmenovaných bankách, případem se již zabývá policie."

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Barra     před 8 lety 16.05.2016 14:44 |  
      0 0

      Posli prosim te odkaz... Jedna se o slova Ludka Madla nebo jednoho z diskutujících?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Barra     před 8 lety 16.05.2016 15:03 |  
          0 0

          No vidim ze autorovi tohoto prispevku Sominovi Novotnému se to samemu take zda vtipne:

          "hehe, tohle je taky dobry: Brankář Dukly Praha F.Rada údajně po zápase v Příbrami provedl vklad 25 tisíc korun ve čtyřech nejmenovaných bankách, případem se již zabývá policie"

          Mam pocit ze se jedna o zbytecny poplah z tve strany, Gino :-(

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Gino     před 8 lety 16.05.2016 15:13 |  
            0 0

            Jestli se to někomu zdá vtipné, to nedokážu posoudit a víc informací nemám. Přišlo mi to zajímavé a proto sdílím. Už proto, že třeba někdo další tady může vědět více. Navíc je velmi zajímavé si ty příspěvky pročíst. Mohl jsem ty odkazy na jednotlivé posty vložit hned.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Barra     před 8 lety 16.05.2016 15:25 |  
              0 0

              Gino, takove prispevky mi pripadaji spis na urovni hospodskych drbu. Autor Novotny to sam komentuje s "he, he, tohle je take dobre", bez toho ze by se uracil alespon naznacit odkud tu informaci ma. Vse je mozne, ale do potvrzeni pripadu se jedna o kachnu, kterou nekdo vypustil. Nemracim si na tebe, beru te tady jako odolneho k drbum a konspiracnim teoriim, ale prave proto jsem se divil ze jsi to tu vubec dal. Ale v okamziku kdy s tim prijde Ludek Madl budu mlcet a rikat si kam jsme to az dopadli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Gino     před 8 lety 16.05.2016 15:28 |  
                0 0

                Však jsem Barro napsal, že jde jen o komentář z diskuze pod jeho příspěvkem. Níže jsem také napsal, že já bych si to taky, když už, takhle blbě nedělal, ale já nejsem fotbalista a taky nemám s ukládání úplatků zkušenost, takže kdo ví :-) Spekulace to je, ale těch je tu dneska plno (stačí se podívat výše).

                To, co se dělo poslední týdny - vypuštění poháru Spartou, odevzdaný projev Jablonce s Příbraqmí atp., to se určitě nelíbí nikomu z nás.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 14:50 |  
      0 0

      Nevím, toto by byla naprostá pitomost. Kdybys vyhrál 100t, ukládal bys je do banky? já tedy ne..podle mne kachna

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      starr     před 8 lety 16.05.2016 15:20 |  
      0 0

      No nechce se mi verit, ze by tak relativne nizkou castku hned sel vkladat do banky. Navic jeste do 4.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Gino     před 8 lety 16.05.2016 15:25 |  
        0 0

        Já bych si to taky nechal cash :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Malvin     před 8 lety 16.05.2016 15:12 |  
    0 0

    Dle deníku SME, odkazující se na polský server naszapilka.com, lanaří Šventa Legie Waršava.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Philliip     před 8 lety 16.05.2016 15:51 |  
        0 0

        Pokud Švento do Legie, tak by z Legie k nám mohl přijít Hloušek. I když to je dost nereálné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Malvin     před 8 lety 16.05.2016 15:56 |  
          0 0

          Njn, budou hrát ligu mistrů. To už je příjemný lákadlo.
          Hloušek podle mě zůstane v Legii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        donford     před 8 lety 16.05.2016 16:10 |  
        0 0

        Něco mi tu nehraje. Tak o Šventa se pereme my, Slovan, Legia a on přitom v Bundeslize prakticky nehraje. Ale takto to vypadá, že je to, alespoň pro některé ligy, ten nejžádanější hráč na trhu. Já vím, byl by snad bez odstupného, ale není tahle honba příliš? Švento a nebo nic? Jiný hráč už neexistuje? Nic proti Šventíkovi, ale chápal bych, kdyby byla tahle hoňka na nějakého vynikajícího útočníka. Ale toto? A hned se jiným dechem dodává, že Adam Hlošek by ho nahradil. Takže nějací jiní by se asi našli. Nebo je to zase uměle vyráběná kachna? (die Ente?) Ze zkratky N.T. - non testatum - není ověřeno. (prověřeno) :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          lassiter     před 8 lety 16.05.2016 16:27 |  
          0 0

          Proč Švento nebo nic? Kvalitní slovenský reprezentant ve stále rozumném fotbalovém věku je zadarmo. To že o něj může mít zájem Kmotrík asi není nic tak dramaticky překvapivého, Legia s Hlouškem udělala podobnou zkušenost a asi není zklamaná, no a o nás mluvit netřeba.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Philliip     před 8 lety 16.05.2016 16:40 |  
          0 0

          Popravdě si myslím, že zájem o Šventa musí být mnohem větší. Pro kluby od nás, ze Slovenska i z Polska jde o nadstandartního hráče. Je to zkušený hráč, reprezentant a hlavně mu končí smlouva.

          Sám si také pokládám otázku, kteří další hráči na danou pozici by pro Slavii byli přínosem. Z naší ligy moc na výběr není. Nejsem si jistý, že by šlo o lepší hráče než je Zmrhal. Proto i pro mě je zatím Švento hlavní volba na levou stranu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            donford     před 8 lety 16.05.2016 17:18 |  
            0 0

            Jak jsem již psal, můj příspěvek nebyl proti Šventovi, a to ani a priori (z rozumu), ani a posteriori (podle zkušenosti), ale spíš z údivu, že pojednou tu není nikdo, kdo by mohl Zmrhala nahradit. Narážím na slova DU, který říkal, že může vybírat mezi stovkou hráčů. Jak to tak vypadá, za chvíli budou Šventa nahánět ne 3 kluby, ale asi víc. Je to opravdu pro nás jediný dosažitelný hráč dejme tomu z celé fotbalové Evropy? Který, nevím proč, nehraje? když ho Jarolím, tuším, z Ružemberoka přivedl, jen jsme zírali, na jeho rychlost, rvavost, průniky, centry atd. Bude takový i po 8 letech? Nevím, neviděl jsem ho. A nikdy bych si proto nedovolil tvrdit, že srovnatelný hráč, (mám na mysli i finančně) neexistuje. Kdo z nás znal Mihalíka? Já tedy ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Jachym     před 8 lety 16.05.2016 17:27 |  
              0 0

              Máš samozřejmě pravdu. Nic proti Šventovi, odvedl tady dobré služby. Ale podle některých je vše černobílé: Buď Švento nebo nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 08:01 |  
      0 0

      Duszan Śvęto! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Fulham     před 8 lety 16.05.2016 18:14 |  
      0 0

      Ahoj - ona je otázka, jak kdo volil... Myslím, že zrovna my nemáme se Svobodou a Spartou obecně co se týká směru vedení soutěže problém.. Vadí mi tam plzenaci, ale momentálně je to silný hráč.. A ještě k finále poháru. Nevěřím, že je to domluvené. A myslím, že Peltovi je to tak trochu jedno. Ale uvidíme. A musím říct, že ten majitel Olomouce mi nasral. Na Dukle hráli jak ponocny a zářez na Slovácku si predstavuju taky jinak. Svádět sestup na jeden zápas je ubohost. Taky bych byl raději aby šla Příbram, ale přehání chlapec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        slimak     před 8 lety 16.05.2016 18:51 |  
        0 0

        přesně tak. o naprosté čistotě ligy si nedělám velké iluze, ale tohle je ze strany Olomouce historie zakrývající jejich vlastní neschopnost. Zápas na Dukle jsem osobně viděl a výkon Olomouce byl opravdu ostudnej nejen kvalitou, ale zejména nasazením...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        janko (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 19:37 |  
        0 0

        Souhlasím. Nedělám si o zápase Jablonec-Příbram žádné iluze, ale nakonec při rovnosti bodů rozhodly vzájemné zápasy Příbram-Olomouc. A dokud seděl ve vedení v olmiku J.Kubíček tak nesestupovali. Sotva ho vyštvali, stihli to dvakrát, tak ať si nejprve udělají pořádek doma... A to píšu s vědomím, že bych chtěl v lize spíše Olomouc, než Palermo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Slawek     před 8 lety 17.05.2016 00:09 |  
        0 0

        Já tedy se Spartou i se Svobodou problém mám. Už z podstaty věci. Vždy je vše lepší a hlavně serióznějši, když u toho Sparta není.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 16.05.2016 16:22 |  
    0 0

    Po zásluze nadprůměrné známky, až na Mikulu, výsledkově přejeli jsme vítěze ligy rozdílem třídy, takže za mne spokojenost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      donford     před 8 lety 16.05.2016 18:15 |  
      0 0

      Víte, hodnocení je vždy diskutabilní. Já bych třeba právě za tento zápas zvedl všem v průměru hodoncení o jeden stupeň. Byl to kvalitní kolektivní výkon a nikdy se nikdo už nedoví, nakolik výprask MISTRA ligy 5:0!!! způsobily indispozice Plzeňáků po oslavách, či nakolik se jako žoldáci beze cti na zápas vykašlali. Nakolik byli tak nemohoucí a nakolik jim byla u zadku pověst, čest, důstojnost a slušnost k fandům, kteří je celý rok vydatně podporovali.
      Každopádně naši hráli naplno, vůbec nic nepodcenili, překvapili a předčili očekávání. Proto si myslím, že všichni byli vysoce nadprůměrní, a proto bych hodnocení v tomto případě kolektivně zvyšoval. Kdy jindy než teď se mohou s čistým svědomím dávat hodnocení 6,7,8 a 9? Znovu zdůrazňuji: VYMETLI JSME ROZDÍLEM TŘÍDY S ČERSTVÝM MISTREM LIGY!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Slawek     před 8 lety 16.05.2016 23:33 |  
        0 0

        Tak na zápas se plzeňští rozhodně nevykašlali. Je pravda, že to tam našim klukům tentokrát konečně padalo. A že to odnesla právě Plzeň, tak to by vůbec nemělo snižovat výkon Slávie. Plzeňským by někdo snad mohl vytknout jedině to, že nedohrávali souboje tak, jak je jindy jejich zvykem. A otázkou také je, zda by zápas pískal jakýsi Julínek, pokud by jim šlo o zisk bodů. Ale Slávie si pochvalu rozhodně zaslouží!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    buri     před 8 lety 16.05.2016 20:11 |  
    0 0

    +1 Mihalik - 9, Barák - 9

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Lovver     před 8 lety 16.05.2016 21:18 |  
      0 0

      No. Tecl úplně přesvědčivej v týhle sezóně nebyl. Ale doufám, že se ve Šventovi nemýlí :), padaly tady nějaký články z polskýho tisku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 21:20 |  
        0 0

        Po kauze Šural budu brát vážně až oficiální oznámení :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Falk     před 8 lety 16.05.2016 22:15 |  
          0 0

          Tak poslední kola ,byla velká paráda,nutno vyzdvihnout aspoň pro mě Baráka .
          Co Hrubý a spol. ,vrátí se na přípravu .S tím Šventem nevím ,o Tecla bych nestál,ale ukázalo se ,že nejsem zas takový odborník .Budu si užívat přípravu a budu vidět v prvním kole ,neví někdo kdy začíná liga ?Máme teď příjemné starosti a to i díky Uhrinovi,tak jen tak dál

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 22:57 |  
            0 0

            Na přelomu července-srpna...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Barra     před 8 lety 17.05.2016 07:44 |  
            0 0

            Netusim presne, i kdyz kvuli nastavajicimu ME si rada hracu z Synotligy moc dovolene neuzije. Kdyby byl Milan Skoda povolan a zustal u Slavie, tak zapasy skupiny D s Ceskem zacinaji 12.6 a konci 21.6. To budou ostatni hraci Slavie uz davno trenovat, jestli jsem spravne pochopil DU tak maji dovolenou jen do konce kvetna.

            Jestli ale ve stredu nam bude prano, tak druhe predkolo evropske ligy se hraje jiz 14 cervence, zpetny zapas 21 cervence. Losovani soupere probehne 20.6.

            Treti predkolo se hraje az 28.7 a 4.8. Je v zajmu MB aby se vyhrala pohar - muze pak zacit o 2 tydny pozdeji, bude mit o soupere mene.

            Jeste jednou k ME - vidim ze za Cesko je nominovan jako rozhodci Kralovec a asistenti Slysko, Wilczek a Mokrusch, spolu s Ardeleanem a Patekem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spino     před 8 lety 17.05.2016 07:44 |  
      0 0

      Tecla jsem měl rád, ale ty angažmá v Plzni a Jablonci se na něm podepsali (to by asi na každém). Působí na mě teď vztekle a ufňukaně. Ale snad najde ve Slavii zase pokoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Jachym     před 8 lety 17.05.2016 10:05 |  
      0 0

      Švento s těmi vousy vypadá skoro jako zbojník a la jánošík:-) Já ho pamatuji jako kloučka holobrádka. Tecl mi v Jablonci nepřipadal příliš suverénní. Ale zdá se jako týmový hráč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 17.05.2016 15:00 |  
      0 0

      Švento snad ano, Tecl snad ne!!!
      tohle je také zajímavé: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/269209/uhrin-planuje-ve-slavii-dalsi-prestupy-hodnotil-i-husbauerovu-formu.html

      vyznačil bych toto:

      Sledujete hráče z české ligy?
      „Koukáme všude možně. Každé mužstvo, které hraje v lize ve špičce, chce posílit. Všichni se starají o to, aby to zvládli co nejlépe.“

      Kdo je naopak na odchodu?
      „Vukadinovičovi končí hostování, probíhají jednání s Boleslaví. Milanu Černému končí smlouva, Kenijovi také, s oběma budeme mluvit, ale někdo tady nezůstane. K tomu skončil Karel Piták, věřím, že se bude věnovat trenérské kariéře.“

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    malan (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 23:05 |  
    0 0

    OT-Ludek Zelenka v Dohranu: "Lafata je prikladem pro mladez"...Tak urcite Ludo!:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      warhammer (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2016 23:13 |  
      0 0

      Tak pro sparťanskou mládež určitě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        afro     před 8 lety 17.05.2016 07:47 |  
        0 0

        +1

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 8 lety 16.05.2016 23:28 |  
      0 0

      Zelenka je dlouhodobě hodně mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Jachym     před 8 lety 17.05.2016 09:06 |  
        0 0

        Bohužel, dříve byl asi jediný z bývalých hráčů, který působil přirozeně vedle těch rádobymudrců Karocha a Hyského...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      donford     před 8 lety 17.05.2016 12:03 |  
      0 0

      K Lafatovi jako ke střelci nemohu říct ani ň. Ovšem k jeho charakteru? Jeho teatrální výstupy loni proti Teplicím, (vymyšlená desítka) letos na Dukle, (po pohlazení se válel jak zapíchnuté prase při zabíjačce) pro ty bych ho nikdy jako příklad pro mládež nedával. Jsem opravdu rád, že tento bezacharakterní slizoun nemá se Slavií nic společného. Je ať zůstane dál jako vzor za řekou. Většině našich kluků by charakterově mohl tak lízat paty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 17.05.2016 15:02 |  
      0 0

      Ano Lafata je skutečně příkladem pro mládež. Hlavní postava: " O tom jak se nemá hrát fotbal".....

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 07:49 |  
    0 0

    Jak tady čtu ty paranoidní řeči o předem prohraném finále poháru, tak mi to připomíná knihu http://www.databazeknih.cz/knihy/sesivana-srdce-100235

    Autor se tam s tímhle tématem slávistického stihomamu docela hezky vypořádává. Méně znalým doporučuji k přečtení.

    Podle stránek Fortuny byla Boleslav lehoulinkým favoritem a s blížícím se finále její favorizace dokonce narostla!

    http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/fotbal/pohar-ceske-posty

  14. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 07:58 |  
    0 0

    Mimochodem, jestli byl jeden zápas, který sezónu zlomil k ,,jenom pátému místu´´, tak to byla v první řadě porážka v Ústí. Kdo si zaslouží poháry, má k tomu dvě možnosti: a) do 4. místa v lize, b) vítězství v poháru.

    My jsme nevyužili ani jednu, do pohárů se prakticky nedostali, ale ještě čekáme na šťastnou souhru okolností, kdy nějaký celek splní obojí zároveň.

    Samozřejmě si moc všichni přejeme, aby to vyšlo. Někteří tak strašně moc, že psali bagatelizační komentáře, jak bude vlastně lepší, když to nevyjde :-)

    K postupu do pohárů by také stačilo, abychom proti libovolném z dvojice Libe-Bolka nahradili bilanci remíza-prohra bilancí remíza-výhra. Jenže ve všech 4 zápasech jsme byli herně slabší.

    Sečteno podtrženo, případný nepostup bych rozhodně nevnímal jako křivdu osudu, jen takový odklad. Z hlediska pozice ,,třetího nejlákavějšího českého fotbalového zaměstnavatele´´ ne o rok, ale maximálně o půl roku. Protože, koho bude zajímat, že si třeba nějaký Vidlákov (čtěte Jablonec) v létě lajsnul nějaké předkolo? :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Jachym     před 8 lety 17.05.2016 09:53 |  
      0 0

      Naprosto stejně to vidím já. Na začátku sezóny jsem byl hodně skeptický, takže současný sportovní i finanční stav klubu je pro mě skutečným balzámem poté co zhroutily představy o slávistické desetiletce. Pro příští rok jsem naopak optimistický a pevně počítám s medailovým umístěním.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Humessi     před 8 lety 17.05.2016 09:48 |  
    0 0

    V půlce jara jsem si říkal, hmm, tak se utratilo dost milionů a výsledek žádnej, posily se snad krom Bořila ani pořádně ještě nechytli, hrajeme ještě hůř než na podzim, měl jsem ponurou náladu, bál jsem se, že jsme zbytečně ztratili půlrok, že se tým bude muset znova z velké části přebudovat, že se vyhodily peníze a jsem velmi rád, že jsem se s velkou pravděpodobností ZMÝLIL. Stačí, když jsou hráči fit, dostanou čas, začnou nastupovat na svých postech a hra má najednou správnej říz. Dokonce jsem byl jeden z těch, co odvolával trenéra (neříkám, že mě již přesvědčil, ale času by měl určitě dostat více). Myslím si (opět se můžu zmýlit), že extra posilovat nepotřebujeme, snad jen v případě odchodů, ke kterým doufám nedojde (Deli - musíme ho udržet za každou cenu, Škoda - nejsem si jistý, zda by už neměl dostat šanci takovej Kuchta nebo Fotr, Zmrhal). Přesto pokud budeme posilovat, rád bych uvítal mladé pušky, naděje a zároveň už hráče, kteří v nízkém věku už něco dokázaly - Havlík, Bero a jednoho sympaťáka, který do tohohle popisu nesedí - Dušana Šventa.

    Pokud nikdo neodejde, myslím si, že 3 posily jsou možná až moc, i když třeba stoper a celou levou stranu by to chtělo zdvojit.

    Můj osobní názor: setrvání Škody, Deliho a Zmrhala bude dost záviset na tom, zda se dostaneme do poháru. Vlastně rozhodně i posilování bude závisle na pohárech, pokud půjdeme do předkola, naláká to zvučnější posily.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 10:07 |  
      0 0

      dnes jsem si s odstupem pustil sestrih zapasu a musim knstatovat , ze v tv to vypadalo skosro stejne uzasne jako nazivo, nadherny branky...vidim v tymu opravdu velky potencial a verim ze DUVCD.
      se skladbou kadru na dalsi sezonu to bude zajimavy. urcite skonci Karlos a Stohanzl, velmi pravdepodobne tez Mina a Levan. Zajem je o Simona, Skodaka a asi i Jardu Zmrhala. Priznam se, ze by me jejich odchody velmi mrzely, prestote tym ukazal, ze dovede hrat i bez nich.
      Z uvazoveneho prichodu Tecla jsem rozpacity, ale nebudu soudit, treba se u nas chytne, dal bych sanci Kuchtovi, uz ma (bude mit) po maturite ( snad) moh by se zase naplno venovat fotbalu, kolem Sventaka se to nejak zamotava, nevim jestli se na nej upinat, bylo by zajimavy dotahnout nakyho novyho Dzeka (pane Plisku) v nasi lize nevidim moc hracu,kteri by byli lepsi nez nasi... zkratka, jsme na to velmi zvedavej...vzhuru Slavia !

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Barra     před 8 lety 17.05.2016 10:23 |  
        0 0

        Stanislav Tecl ma i bez jeho zazracneho obdobi v Jihlave, kde mu to palilo, velmi slusny vysledek jak z jeho pusobeni v Plzni,castecne tak i v Jablonci. V Plzni 24 branek behem 3900 odehranych minut (prumer 1 za 162 min) plus 10 asistu, v Jablonci 7 branek behem 1854 minut. Je to jen 1 branka co 3 cely zapasy, ale stale slusne. Myslim ze ma v sobe veskery potencial, je mu stale jen 25 let. Nebal bych se mu dat sanci. A jinak myslim ze nase sportovni rada se na jare pres veskerou skepci nekterych celkem trefila s posilami.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          naplavnik     před 8 lety 17.05.2016 11:06 |  
          0 0

          Tecl bude-li za rozumné peníze, by mohl být dobrý. Jen ty obchody s Peltou nám nikdy nešly, tak nevím, ale Standu bych bral, furt je to ligový nadprůměr.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 10:11 |  
      0 0

      Mně by konkrétně nejvíce nadchnul příchod Jardy Plašila. Vím, je to scifi. Ale podobný matador nám dlouhodobě chybí. Karel P. jím určitě nebyl. Zavadil, Matějovský či Pavel Horváth dodali svým týmům řadu zkušeností, kvalitu, klid na kopačce a to by se nám nyní velmi hodilo. Zvlášť, když už v týmu nebude ani ten Karlos.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 10:12 |  
      0 0

      Dovolím si lehce nesouhlasit.

      O setrvání Deliho bude výhradně rozhodovat, jestli dostane opravdu nabídku z Francie nebo Anglie; pak ho neudržíme ani párem volů. Představa, že Deli odmítne nabídku z top ligy z důvodu, že se Slavie kvalifikuje do předkola EL, je úsměvná.

      Naopak za příliš aktuální bych nepovažoval odchod Škody a už vůbec ne Zmrhala. Škoda bohužel i vinou zranění na jaře prakticky nic nepředvedl, dost dobře tedy nevidím důvod, proč by ho měl někdo lanařit, obzvlášť jestli nebude nominovaný na EURO. Obdobná situace platí i u Zmrhala.

      Samozřejmě se můžu plést, ale vidím to tak, že odchod Škody není zas tak horký a bohužel naopak jsem již smířen se ztrátou Deliho.

      V každém případě musíme podle mě koupit krajního beka, krajního záložníka a v případě odchodu Kenii musíme řešit i střed zálohy. Samozřejmostí je také stoper v případě odchodu Deliho a útočník v případě odchodu Škody; jestli zůstanou tak nikoliv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Malvin     před 8 lety 17.05.2016 10:16 |  
      0 0

      Mám obavu, že se poslední 3 výsledky přeceňují. Samozřejmě, že mě potěšili , zlášť ty domácí, kterých jsem se mohl účastnit a užít si fotbalovou radost,ale nemělo by se zapomíat, že Slovácko byl soupeř ze spodku tabulky, Příbram se jen tak tak zachránila a Plzeň to prostě vypustila. Jak říká můj tatínek, každý hraje jen to, co mu soupeř dovolí. A Plzeň toho dovolila hodně. Kdyby jí šlo ještě o body, tak jsem přesvědčený, že by to vypadalo jinak.
      Moc bych si přál, abych byl jen za škarohlída a kluci si přenesli výsledky z konce sezony do té nové.

      Nicméně věřím, že záloha ve složení Barák, Mihalík, Souček i Hušbauer má budoucnost. Včera jsem přemýšlel koho bych k nim přivedl jako posilu a nikdo mě nenapadl. Ani Šventa nevnímám jako rozdílového hráče, ale přiznám se, že ho nesleduji a nevím v jaké formě je. Včera tu někdo psal, něco ve smyslu, kdo znal před zimou Mihalíka. Myslím, že téměř nikdo. To byla trefa do černýho. Mladej a nadějnej. Stejně jako Barák a Souček.

      To víc se bojím o útok, pokud odejde Škoda. Myslím, že na tento post by jsme měli přivést nějakého opravdového borce typu Škody. Tady bych byl rád, kdyby vedení sáhlo hlouběji do kapsy a přivedli opravdu kvalitu.

      U Deliho věřím, že ho vedení udrží a když ne, tak snad ho Frydrych nahradí.

      Zítra budu fandit MB a doufat, že je KJVCD dovede k vítězství v poháru.

      nakonec ještě jeden odkaz :
      Sobotka: Ať se závěr ligy prošetří. Ministryně žádá po Peltovi vysvětlení

      http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=164000

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Barra     před 8 lety 17.05.2016 10:42 |  
        0 0

        Tak ten konec je sila. Kez by se neco naslo, mam ale obavu ze je sice silne podezreni, ale ze budou chybet dukazy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Malvin     před 8 lety 17.05.2016 10:59 |  
          0 0

          Toho se obávám taky. :o(

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 12:50 |  
          0 0

          ten clanek bude nejaka blbost nakejch paranoidnich vymlouvacu, vzdyt podle Bosse82 je dnesni liga oproti 90.letum "kristalove cisty produkt" a z toho bych vychazel... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Barra     před 8 lety 17.05.2016 13:55 |  
            0 0

            Ted myslim ze Bossovi skodis. Nepamatuji si ze by nekdy tvrdil ze Pelta a spol jsou cisti, ze rozhodci jsou svedomiti, atd. Boss se postavil proti tvrzeni ze Sparta a Plzen si to navzajem rozdaji a ze tuto sezonu bude mit Sparta titul. Ukazalo se to jako kachna. Dale myslim ze snad vetsine z nas se konstrukce Vrba do Ruska a misto neho KJ ktery za to prenecha pohar Peltovi zda az moc. Ze je ale zakulisni pomoc vybranym muzstvum, o tom snad neni pochybeni.

            Uz jsem se zminil, celkem me prekvapilo doznani Sadka v novinach ze rozhodci favorizuji Plzen - Spartu - Jablonec. Ocekaval bych po techto slovech ne male, ale silne zemetreseni, ale nic, ani reporterovi Dnes se toto doznani ktere znelo ze strany Sadka jako samozrejmost, se jak zda nezdalo na to dulezite, aby se dal tomu venoval.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:58 |  
              0 0

              od kdy je doslovna citace skodenim ?

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Barra     před 8 lety 17.05.2016 15:28 |  
                0 0

                To Boss vazne rekl? Tak mi to tedy uteklo, a beru slova zpet.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 16:37 |  
                  0 0

                  :-) v pohode ... Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo (Hodnocení: 1)
                  Od: Boss82 - Pondělí, 16.05. 2016 - 14:17:23
                  (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
                  Přesně tak. Byť si asi všichni oddychneme, až Peltaven (+Berbr a někteří rozhodčí) jednou vypadne z českého fotbalu, tak srovávat současnou ligu s tím, co se dělo v 90. letech, je vážně nesmysl. Proti tehdejšku je současný fotbal křišťálově čistým produktem.

                  Proto opravdu nerozumím nějakému zhnusení a zanevření na ligu, jak tu píše Smely.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    Barra     před 8 lety 17.05.2016 21:43 |  
                    0 0

                    Mon Dieu... Tak to jsem kompletne prehlednul a mam za to, ze Boss se myli. Rekneme ze v '90 letech to byl spis divoky Wild west, kde akteri meli za to ze vse je povolene, o cem svedci jiz legendarni telefonni odposlechy. Ted to probiha vice sofistikovane, nikoho uz nenapadne pouzivat vlastni sim-kartu aby odposlechy byly zkomlikovane. Nedelam ai ale zadne iluze ze by se vubec neco zmenilo. Fotbal je big business, toci se v tom stamiliony. Machinace, podvody, vyhrozovani a vydirani, podplaceni - to vse se bezpochybne stale deje v pozadi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 10:21 |  
      0 0

      Mně se nepozdává spekulace kolem Tecla, ve srovnání se Škodou, který byl nebezpečný vším, perfektní orientací ve vápně, má hlavu, střelu i kličku, chce to hledat podobně komplexního útočníka...Tecl mi přijde takový nególový vyklusávač, to už Železník dal snad víc gólů...Slavie potřebuje rozdílové hráče, aby šla nahoru...ale třeba se pletu, kolik dal Tecl gólů v posledních třech letech, máte někdo přehled?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Barra     před 8 lety 17.05.2016 10:36 |  
        0 0

        2013-14, Viktoria, odehrano 1568 minut, 12 branek, 1 branka co 130 minut, 4 asisty

        2014-15, Viktoria, 682 minut, 5 branek, 1 co 136 minut, 1 asist

        2015-16, Jablonec, 1803 minut, 7 branek, 1 co 257 minut, 1 asist

        Bral jsem jen v uvahu Synotligu, bez poharu. Celkem slusny vysledek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Malvin     před 8 lety 17.05.2016 10:49 |  
          0 0

          Nezlob se Barro, ale jako náhrada za Škodu mi to dostačující nepřijde ani trochu. Kdyby ho vzali pro doplnění kádru, ke klasickýmu hroťákovi, tak snad, ale hrát na Tecla jako jediného útočníka mi přijde našťastný. Mě ten kluk nepřesvědčil a ani tebou uvedené statistiky nejsou ohromující. Je to průměrný ligový útočník.
          Uvádíš 3 sezony v rerlativně silných klubech. 3 sezony 24 golu. Průměr na sezonu 8 branek.

          Lafata
          Michal Ďuriš
          Lukáš Magera
          Milan Škoda
          Jakub Řezníček
          Muris Mešanovič
          Marek Bakoš
          Tomáš Berger
          Jaroslav Diviš
          Martin Fillo
          Libor Došek
          Kehinde Fatai
          Bořek Dočkal
          Ondřej Zahustel

          Ti všichni letos dali 8 branek.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Barra     před 8 lety 17.05.2016 11:05 |  
            0 0

            Az na to, ze Teck neodehral za posledni 3 sezony 3 x 30 zapasu, ale v prepoctu jen 45, coz dava na celou odehranou sezonu 16 branek prumer.

            Kde byl jinak Milan Skoda ve veku Tecla? 99% Slavistu ho do nedavna nekam posilala. Tecl odehral v prvni lize doposud ekvivalent 65 zapasu, ve kterych nastrilel 34 branky a dal 11 asistu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Malvin     před 8 lety 17.05.2016 11:20 |  
              0 0

              16 golu za sezonu už jde. Je pravda, že toho moc neodehrál, přesto dal docela dost golů.

              Se Škodou máš pravdu. Moc dobře si to pamatuju. A musím přiznat, že i Škodu jsem dlouho považoval také jen za průměrnýho ligovýho útočníka.

              Přesto bych chtěl radši Ibru. ;o)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                slamacek (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 13:50 |  
                0 0

                slozime se na nej? dam mu 100kc mesicne? kdo se prida? ;)

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Malvin     před 8 lety 17.05.2016 14:01 |  
                  0 0

                  Dám dvě kila, ale chci slevu na permici :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Tomski     před 8 lety 17.05.2016 10:37 |  
        0 0

        poslední tři roky v lize 24 branek a 9 asistencí...může hrát na hrotu, pod hrotem, z křídla...je to slávista a bojovník...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          naplavnik     před 8 lety 17.05.2016 11:12 |  
          0 0

          Jj, mít tu od nové sezóny Murise, Tecla a mladé pušky Kuchtu, Batku či Fotra, tak při očekávané hře na jednoho hrota by to už bez Škody vypadalo o něco povzbudivěji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Tomski     před 8 lety 17.05.2016 11:32 |  
            0 0

            s mladýma puškama bych moc nepočítal...Fotr bude mít šanci hrát ligu jen když bude zdravý a půjde se někam vykopat, u Batky to asi taky nebude a Kuchta musí začít zase hrát naplno...kdyby tihle kluci šli hostovat např. do druhé ligy tak bych věřil, že ještě šancí mají (u Kuchty je ještě celkem čas, ale F. a B. to už budou mít těžké...)...když odejde hostovat Železník a příjde Tecl, tak stejně ještě jeden útočník přijít musí...možná bych se nebál zkusit Holendu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              malan (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 12:00 |  
              0 0

              Fotr měl být někde na hostování už letos, nevím na co se čeká. Pokud se Kuchta ani Fotr nevejdou do kádru, musí kopat minimálně 2.ligu, lavice je pro ně k ničemu, tam může sedět Železník.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Tomski     před 8 lety 17.05.2016 12:03 |  
                0 0

                mám pocit, že za to můžou hlavně ty zranění...

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 13:32 |  
                0 0

                možná na to, až bude zdravý :-D

  16. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    homerinho     před 8 lety 17.05.2016 10:43 |  
    0 0

    Myslím, že nastal ten správný čas na zhodnocení zímního přestupového období. Doufám, že i ti, kteří po několika jarních zápasech křičeli, že se posílilo mizerně, budou schopni uznat, že je to ve skutečnosti přesně naopak a Josef Jinoch a celá sportovní rada odvedli dobrou práci.

    Povedlo se:

    Jiří Pavlenka - Přijde mi jistější a řekl bych, že pozici jedničky, kterou si na jaře vychytal, už nepustí. Společně s Berkym pak tvoří brankářskou dvojici, která se může rovnat Kožáčikovi s Bolkem. Sparta je na tom asi o něco líp, naopak Liberec s Boleslaví v tuto chvíli co se týče brankářů zaostávají.

    Jan Bořil - Střídal dobré výkony s průměrnými, co si pamatuju tak propadl jenom v derby, kde hrál tušim po zranění nebo nemoci. Jinak většinou patřil k těm lepším na hřišti. Přesně takhle si představuju krajního obránce, rychlý, důrazný, nic nevypustí, podporuje útok, rozumí si s balonem, umí odcentrovat. Skoro se mi víc líbil vlevo, kde to má sice přes nohu ale líp si podle mě rozumí se Zmrhalem než vpravo s Mihalíkem. Zamlouvalo by se mi, kdyby tam zůstal natrvalo a na pravýho beka přišel Coufal, o kterým se tu psalo a který mi přijde jako hodně podobný typ hráče jako je Bořil.

    Antonín Barák - Perfektní nákup. Myslím, že Urhin mohl Baráka začít stavět dřív ale než přišel na to, že systémem 4-4-2 to nepůjde, nebylo pro něj zkrátka místo, protože Hušbauera posadit nemohl. Paradoxně Barák v posledních zápasech předvedl přesně to, co Uhrin očekával od Hušbauera. Podrží míč, obejde protihráče, umí vystřelit z dálky a dát gól. Navíc je to ohromnej sympaťák, inteligentní kluk a dříč, co na sobě pracuje a váží si svýho talentu. Co se týče charakteru zkrátka dokonalý prototyp slávisty. V souvislosti s ním bych zkusil v létě zlákat do Slavie jeho tátu, o kterém se všude mluví jako o výborném trenérovi mládeže. Z tý Příbrami by vůbec stálo za to přetáhnout i další trenéry. Ač je to klub krajně nesympatický a přál jsem jim sestup, je třeba přiznat, že s mládeží to umí.

    Jaroslav Mihalík - Z počátku jsem od něho čekal trochu víc, přeci jen už v době příchodu to nebyl žádný nežkušený dorostenec. Jak ale sám říkal, potřeboval si na českou ligu zvyknout a ke konci jara patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Především bych ocenil jeho centry a finální přihrávky, které tvoří největší rozdíl mezi ním a Zmrhalem na druhé straně. Občas mi přijde, že zbytečně předržuje balon, třeba proti Plzni mohl při brejku vyslat Mešanoviče, který by šel sám na bránu ale místo toho zatáhl míč do středu a zardbal to. Přesto myslím, že v průběhu příští sezóny se spolu s Barákem vypracují na jedny z nejlepších hráčů na svých postech v lize a vyšší částka vynaložená na přestup Mihalíka se jednou několikanásobně vrátí.

    Muris Mešanovič - Zahodil sice spoustu šancí ale herně se mi narozdíl od Železníka líbí. Řekl bych, že měl jenom trochu smůlu, do šancí se dostává a jsem si jistý, že v budoucnu potvrdí, že je umí i proměnit. Pokud odejde Škoda, nebál bych se mu dát šanci být útočníkem číslo 1.

    Uvidíme:

    Josef Hušbauer - Když přišel, rozhodně jsem nepatřil k jeho odpůrcům. Možná to teď bude znít pokrytecky ale už jako sparťan mi přišel poměrně sympatickej a tak nějak mi připadalo, že k těm ostatním bezmozkům nepatří. Zpočátku hrál sice mizerně, nicméně že jim to se Součkem samotným nebude fungovat všichni tušili. Když se k záloze připojil ke konci jara Barák šli i Hušbauerovi výkony nahoru, líbil se mi zejména proti Jablonci. Naproti tomu třeba na Bohemce to byla z jeho strany katastrofa. Pořád si ale myslím, že pokud ho Uhrin nebude utápět v roli rozehrávače, může se vrátit do formy a na Letný budou zase za šašky.

    Nepovedlo se:

    Lukáš Železník - Podle mě jediný vyloženě nepovedený přestup. Nepamatuju si, že by někdy na jaře zahrál dobře. Nelze mu upřít snaha ale to je tak všechno. V případě, že přijde někdo do útoku a natrvalo zůstaneme u systému s jedním hrotem, byl bych pro hostování, ideálně ve Zlině.

    Zvláštní kategorie:

    Zdeněk Linhart - Většině fanoušků se zdál tenhle příchod navíc. Já to ale beru tak, že byl skoro zadarmo a přišel s tim, že nemáme co ztratit. Buď se chytne někde na hostování, nebo zase odejde aniž bychom museli litovat vynaložené přestupní čátky. Z tohoto pohledu bych tento přestup neoznačoval za chybu. Pokud mám možnost koupit dejme tomu za 3m hráče, z kterého na 10% něco bude a časem se prodá třeba za 50m, je přece správné rozhodnutí ho koupit i přesto, že na 90% po několika hostovačkách odejde zadarmo.

    Když to shrnu, myslím, že jsme posílili velice dobře. Vzhledem k tomu, co za hráče bylo k dispozici možná i nejlépe jak to šlo. Už se moc těšim na letní pokračování.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Jachym     před 8 lety 17.05.2016 10:55 |  
      0 0

      Ano, posílili jsme dobře, protože noví hráči jsou zpravidla lepší než ti, kteří hráli na jejich místech předtím. Teď jde o to, aby posily pro nový ročník byly opět posilami a ne jen nominálním doplněním kádru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      donford     před 8 lety 17.05.2016 11:45 |  
      0 0

      Souhlasím, že jsme posílili dobře, u Železníka také nevím,, respektive nemám představu, jak ho do mužstva smysluplně zařadit. Přijde mi charakterem hry, jako takový o hodně horší Lafata. Není to bijec, ale snad se umí aspoň na hřišti dobře postavit, ale už hůř zakončovat. Zatím jen na lavičku? Linharta jsme asi moc neviděli. Možná, že se za rok či dva vyhraje, možná, že to bude pouze jakýsi Hůrka či Tusjak. Jo, do obrany by se mi kromě občas zde zmiňovaného Coufala či Sýkory, líbil liberecký Pokorný. Vysokej, perfektní hlavičkář, bijec, neuhne, dobře anticipuje, určitě má velkou budoucnost. Tecl mi přijde trochu jako Vydra opět v o něco horším vydání. Ale je bojovný, při pevném usazení do ustálené mozaiky mužstva i on poroste. Anglický styl hry by mu vyhovoval. Je herně jednodušší, ale rychlý, dostatečně tvrdý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 12:20 |  
        0 0

        Pokornýho jen pokud by odešel Deli nebo Latka, jinak nás na stoperu bota netlačí, Pokorný je výbornej navíc vůdčí typ....

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          donford     před 8 lety 17.05.2016 13:43 |  
          0 0

          Samozřejmě, tak jsem to myslel, ale nenapsal. Jen pokud by "ubyl" někdo ze středních obránců. Ale i tak, bych ho moc a moc sledoval. To je opravdu perspektiva!

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Slawek     před 8 lety 17.05.2016 12:20 |  
        0 0

        Katastrofálně tedy Hušbauer nezahrál nikdy to je nesmysl. Hodnotit Železníka je složité, neboť toho moc neodehrál. Nedostal moc šancí a potom se zranil. Smůla, která sem tam prostě někoho potká. A Linhart rozhodně zadarmo nebyl. Tedy pokud bereš 5 milionů jak nic. Taky se brzy zranil a tak se s ním nedalo pro jaro počítat. Uvidíme, jak se s tím vypořádá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 8 lety 17.05.2016 13:01 |  
      0 0

      Ty si myslíš, že Linharta budeme moct na 10 procent prodat za 50 mega? To fakt ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        homerinho     před 8 lety 17.05.2016 13:50 |  
        0 0

        Ne to si opravdu nemyslím, špatně jsi mě pochopil. Nejde konkrétně o Linharta a už vůbec ne o ty čísla, to byl jenom příklad. Myšlenka, kterou jsem chtěl vyjádřit je, že podobné přestupy by neměly být označovány jako chyby vedení. Deset Linhartů se neprosadí, jedenáctý třeba ano a celkově na tom můžeme vydělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 8 lety 17.05.2016 14:45 |  
          0 0

          No, mi přijde 10:1 dost málo. Dal bych tam minimálně 100:1.

  17. Zástupce Slavie v kontrolním výboru

    Taho     před 8 lety 17.05.2016 10:44 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT.
    Ale hodně mě znepokojilo, že budeme mít v orgánech samostatné ligy pouze zástupce v kontrolním výboru. To je vzhledem k velikosti Slavie docela výsměch. Je to navíc i signál o malé síle klubu v zákulisí. Snad se to zítra nepotvrdí.

    • Re: Zástupce Slavie v kontrolním výboru

      Slawek     před 8 lety 17.05.2016 12:06 |  
      0 0

      Tak bohužel je to jen důkaz toho, že na diplomatickém poli má Slávie co dohánět. Bývalý majitel moc nehleděl ani na tuto oblast a proto máme dnes zástupce jen v jakémsi kontrolním výboru. To aby se neřeklo, že nemáme nikde nikoho. Dnes už je pozdě, ale měl by se hledat způsob, jak tuto anomálii co nejdříve napravit.

    • Re: Zástupce Slavie v kontrolním výboru

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 12:53 |  
      0 0

      Přesně tohle mě taky napadlo. A nemám z toho dobrý pocit. Sparta a Slavie jsou prostě dva největší a nejslavnější kluby u nás. To, že se teď na pár let vyhoupla Plzeň na tom nic nemění.

    • Re: Zástupce Slavie v kontrolním výboru

      quelhar (admin)     před 8 lety 17.05.2016 13:47 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, ze zatim horko tezko resime vedeni vlastniho klubu, tak se asi nelze divit, ze ve vedeni samostatne ligy, ktere - a tady si neni potreba si nic nalhavat - se tvori uz minimalne rok, nemame nikoho.

      Ano, taky doufam, ze se tohle v dohledne dobe zmeni a az budou dalsi volby do vedeni ligy, tak uz tam sveho kandidata postavime.

    • Re: Zástupce Slavie v kontrolním výboru

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 13:53 |  
      0 0

      chybí osobnosti, koho bys tam nominoval? Slavia musí růst i na poli funkcionářském.

      • Re: Zástupce Slavie v kontrolním výboru

        Slawek     před 8 lety 17.05.2016 14:18 |  
        0 0

        V prvnim kole kohokoli, ale nekdo tam za nas byt mel. Pozdeji se dal pripadne vymenit.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 12:30 |  
    0 0

    k hodnoceni teto sezony pristoupim jen pohledem do minulosti a porovnanim toho jak si vedlo prvnich pet tymu na jare.
    poradi/ tym / bodu celkem/bodu na jare
    15/16
    1. FC Viktoria Plzeň 71 36
    2. AC Sparta Praha 64 32
    3. FC Slovan Liberec 58 32
    4. FK Mladá Boleslav 57 29
    5. SK Slavia Praha 30 52 26

    14/15
    1. FC Viktoria Plzeň 72 37
    2. AC Sparta Praha 67 33
    3. FK Baumit Jablonec 64 31
    4. FK Mladá Boleslav 46 23
    5. 1.FK Příbram 43 27

    13/14

    1. AC Sparta Praha 79 40
    2. FC Viktoria Plzeň 66 32
    3. FK Mladá Boleslav 50 27
    4. FC Slovan Liberec 48 23
    5. FK Teplice 46 18

    12/13

    1. FC Viktoria Plzeň 65 34
    2. AC Sparta Praha 63 33
    3. FC Slovan Liberec 54 35
    4. FK Baumit Jablonec 49 20
    5. SK Sigma Olomouc 47 21

    11/12

    1. FC Slovan Liberec 66 35
    2. AC Sparta Praha 64 27
    3. FC Viktoria Plzeň 63 36
    4. FK Mladá Boleslav 50 22
    5. FK Teplice 46 22

    z tohoto prehledu je jasne patrne ze letos pocet ziskancyh bodu by vzdy stacilo na 4 fleka a ze i 26 bodu na jaro neni malo. musime tuto sezonu bez ohledu na to jestli nakonec budeme v poharech hodnotit jako uspesnou.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:29 |  
    0 0

    Ostrava potvrdila konec Hrubého a Dostála, jsem zvědavá, co s nimi uděláme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Philliip     před 8 lety 17.05.2016 14:40 |  
      0 0

      Dostála bych prodal, na jeho pozici má větší význam zkoušet Holíka. Pokud se Hrubý v Baníku naučil hrát lépe fyzicky, tak bych mu dal šanci v přípravě. I vzhedem k tomu, že končí Piták a nevíme, jak to bude s Keniou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:43 |  
        0 0

        Dostál nemá ve Slavii co dělat od začátku. I Hubáček byl proti němu technik a fotbalista z jiné galaxie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:50 |  
        0 0

        Hrubý se mi v té Ostravě jevil dobře, buď bych si ho nechala nebo klidně ještě na půl sezóny nebo sezónu nechala někde v 1. lize hostovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Malvin     před 8 lety 17.05.2016 14:52 |  
          0 0

          Já bych ho nechal hostovat i 2 roky. Kvůli jednomu roku ho v Ostravě chtít nebudou a jemu by 2 roky v základu pomohli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:58 |  
            0 0

            Jenže Ostrava bude ve 2. a ne 1. lize. Myslím, že Hrubý potřebuje hrát v 1. lize, aby se opravdu vyhrál.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Malvin     před 8 lety 17.05.2016 16:32 |  
              0 0

              Vím že budou hrát ve 2.lize, trochu to sleduji, ale nejsem si jist jak je reálný sehnat Robertovi angažmá v základu ligového týmu. A v Ostravě by za takových podmínek hrál základ, navíc by tam zažil tlak, kdy tým bude muset vyhrávat každý zápas, věřím, že to nebyli plané řeči o rychlém návratu, a je pořád lepší hrát 2. a následně i 1. ligu, pokud se to povede, než jen někde v 1.lize střídat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 8 lety 17.05.2016 14:49 |  
      0 0

      Já se docela divím, že Dostála nechtějí (nebo nechce on?). Druhá liga je momentálně asi jeho strop, ale může tam hrát docela dobře. Není to tolik o rychlosti, ale spíš o důrazu a toho má na rozdávání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 14:50 |  
      0 0

      Dostal by mohl delat tu pandu pro deti na zapasech :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 15:12 |  
        0 0

        TBHJ

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Barra     před 8 lety 17.05.2016 15:27 |  
          0 0

          Znamena co, Smely?

          A jinak Arture, je mi lito ze se o Martinovi Dostalovi tak mysli. Talent je jedna vec, oddanost Slavii druha, a nikdo nemuze Dostalovi vycitat ze by se nesnazil maximalne. V spatnych casech kdyz jsme bojovali o preziti nebyl horsi nez Cicman, Bortel a spol - a vice spolehlivy nez Dobrotka. Ne ve myslu kvality, ale ze byl stale pripraveny. Jinak maskot neslouzi primarne detem, ale to je uz jina vec. Vsak v Bayernu, Dortmundu a jinych velkoklubech vi jak dulezity je maskot pro marketing a pokladnu , ne jen v Nemecku, ale i v Azii a na jinych kontinentech. A tam mame my v spojenim CEFC nase moznosti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 16:33 |  
            0 0

            To Bylo Hodne Jedovaty

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Barra     před 8 lety 17.05.2016 20:30 |  
              0 0

              Dik, to jsem neznal -:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        malan (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 15:36 |  
        0 0

        Dostálovi sice chybí technika, ale kdyby jeho nasazení měla alespoň polovina našeho týmu, byli bychom dnes bez problému třetí a nemuseli se spoléhat na nějakou Boleslav...
        Tohle zesměšňování někoho kdo bojoval za Slavii je ubohé.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            donford     před 8 lety 17.05.2016 17:25 |  
            0 0

            Malane, dík. Mluvíte mi ze srdce. Nikdo nemůže říct, že by Dostál vypustil zápas, že by nehrál ze všech sil. Hrál tolik, na kolik měl. Ale NIKDY míň!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Borris     před 8 lety 17.05.2016 19:17 |  
          0 0

          Přesně tak, naprosto souhlasím malane. Tohle opírání do Dostála se mi ani trochu nelíbí a nezúčastnim se toho! Je smutné že se fanoušci Slavie opírají do takového srdcaře jako je Martin. Možná to není takový talent jako jiný, ale za Slavii na hřišti vždycky vypustil duši a byl na něj spoleh. A konečně i v Baníku měl snad zápas co zápas pomalu nejvyšší známku. Takže pokud se Dušan rozhodne mu dát v přípravě šanci, bude to naprosto zasloužené.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 17.05.2016 22:23 |  
            0 0

            Já nezpochybňuji jeho nasazení, já zpochybňuji jeho kvality technické a fotbalové myšlení. A to zase nikdo nemůže říct, že by na Slavii z tohoto hlediska měl. Je skvělé, že se snažil (ještě, aby ne), ale na Slavii neměl a nemá a to je fakt, to není žádná dehonestace.