Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

Zápas s Plzní hodnotil mezi novináři zřejmě nejlepší hráč zápasu Jaroslav Mihalík, který vstřelil svou první branku v sešívaném dresu.

Jaroslave, poslední zápas sezóny, výhra 5:0 nad Plzní, jak jste si ji užil?

Užil jsem si to, bylo to výjimečné, vstřelil jsem svůj první gól. Jsem rád, že jsem protrhl střeleckou smůlu. Je to krásný výsledek.

Jak byste tu branku popsal?

Bořil potáhl míč, dal centr, já jsem si naběhl na zadní tyč a už mi nezbylo než dát gól.

Plzeň po zisku titulu prohrávala, věřili jste si, že by to mohlo dopadnout až takhle dobře?

Až takhle ne, ale věřili jsme si, že můžeme vyhrát a věděli jsme, že hráči Plzně oslavovali.

Máte za sebou první půlrok ve Slavii, jak jej hodnotíte a jak hodnotíte páté místo?

Myslím, že páté místo je slušné na to, že se tu nedávno nastartoval nový projekt. Doufám, že se nám bude dál dařit tak jako dnes. Sám jsem spálil nějaké šance, ze kterých jsem měl dát gól, ale co do asistencí se mi dařilo.

Jak jste si užil atmosféru a závěrečnou děkovačku?

Fanoušci tu jsou výborní a doufám, že nás takto budou podporovat i nadále.

V posledních třech zápasech dala Slavia 13 branek, bylo to tím, že jste hráli už uvolněněji?

Možná také, ale hlavně jsme začali hrát fotbal po zemi, předtím jsme hráli více vzduchem. Teď hrajeme více kombinačně, což nám v začátku moc nešlo, a přišly góly.

Cítíte z mužstva, že by se mohlo příští rok rvát o titul?

Teď na konci ligy nám to docela šlo, tak snad to takhle bude pokračovat.

Vaše výkony šly v průběhu jara nahoru, už po Slovácku vás trenér chválil, dnes jeden gól a dvě asistence, cítíte, že se zvedáte vy osobně?

Určitě jsem si musel zvyknout na tuto ligu, je drsnější než slovenská, je tu více soubojů, zatímco na Slovensku se hraje více techničtěji. Doufám, že tak jako dnes budu hrát i dále.

Budete sledovat finále poháru ve středu a fandit Mladé Boleslavi?

Budu relaxovat a na internetu se podívám na výsledek. Doufám, že to Boleslav zvládne a budeme hrát evropské poháry.

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    lassiter     před 9 lety 14.05.2016 22:58 |  
    0 0

    Jaro se nám rozehrává, což je super. Na začátku bylo asi celkem vidět, že takticky to není úplně ono, zejména s Baníkem a v Boleslavi. Na druhou stranu to jsou věci, co se dají relativně lehce dohnat a jemu se to celkem brzy v zásadě podařilo. Co se v tomto věku už dohnat moc nedá, nebo velmi těžko, je technika, schopnost obejít protihráče a taková vrozená drzost a sebevědomí a v tom on průměr ligy jasně převyšuje. Pokud ho trenéři trošku dobrousí a on nezačne nějak blbnout, tak věřím, že za dva roky z něj bude jeden z rozdílových hráčů, co nás potáhnou za titulem, a jedno z nejlepších křídel v lize.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2016 23:28 |  
      1 0

      +1

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2016 23:40 |  
        0 0

        A to je Jaro zleva ještě lepší. Přizpůsobení se novému prostředí je naprosto individuální, někdo to zvládne dříve a někdo o trochu později, proto bych neodepisoval ani Železníka s Linhartem.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Kenny     před 9 lety 15.05.2016 00:27 |  
      0 0

      Teď se na mě asi budeš zlobit, ale já si myslím že rozdílovým hráčem byl už tato poslední dvě kola(společně s Barákem kterej byl jasnej už v zimě). A že ty jeho finální přihrávky jsou na naší ligu hóóódně nadprůměrné už teď. A když připočtu Baráka, tak máme zálohu budoucnosti. Mám z toho dobrej dojem, ale trochu strach aby Luftjarda nezačal blbnout a DU se nesvezl s ním a nezačal moc vymýšlet jako kdysi KJ.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      LordEdmund     před 9 lety 15.05.2016 08:31 |  
      0 0

      Přesné a výstižné. V prvních zápasech byl slušnej dopředu, ale naprosto zoufalej při bránění. Skoro bych řekl na pár facek.Ztatil balon a stál.
      Teď snad pochopil, že je součástí týmu a maká , nabízí se, vrací se, prostě paráda.
      Podobnej typ, jako Lavan. U Levana je škoda, že dostává tak málo šancí na tak krátké úseky.Chce se pak za každou cenu ukázat, gólem a třeba i zbytečně ukvapeně střílí. Moc bych si přál aby zůstal, ale když odejde, tak v Jarovi máme podobného hráče. Vedení si ale musí položit otázku, jestli není lepší mít v kádru dva takové fotbalisty, než jen jednoho.

  2. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 02:29 |  
    0 0

    Takže končí Štohanzl s Pitákem a velmi pravděpodobně i Černý s Keniou a otazník je nad Vukadinovičem, tzn. to máme teoreticky 4 - 5 lidí odejde. Naopak přijdou tři kvalitní posily (obránce, záložník, útočník) a z hostovaček se vrací čtveřice: Bazal, Švec, Hrubý a Voltr (tady je samozřejmě otazník, kdo z nich zůstane). Diop už není náš hráč a o Hrubeše Uhrin asi moc nestojí.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 09:37 |  
      0 0

      Kenia by měl rozhodně zůstat se svou kvalitou, minimálně na doplnění zálohy, pokud přijde Švento, spekuluje se o Vydrovi, otázka kdo bude další, rozhodně se na léto napjatě těším! Kéž bychom udrželi Deliho! Moc by se mi líbila slovenská trojka Mihálik, Švento, Bero!

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 10:33 |  
      0 0

      Odchody Štohanzla a Černého neznamenají nic. Jen vyčištění kádru.

      Kenia a Piták nejsou hráči na 90 minut. I když Pitákovou fotbalové myšlení a Keniova technika jsou nadprůměrné. Ale jejich (případný) konec v A týmu Slavie úplně neznamená oslabení. Ani jeden se už zlepšovat nebude.

      Vukadinovič je také hráč na střídání a snad se ho podaří udržet. Potenciál tam je.

      Mnohem horší by byl odchod Škody ale i Zmrhala. Oba jsou na postech, které jsou celkem nedostatkové zboží a oba jsou hráči základu. Ale věřm, že je v silách Slavie aby za ně přivedla odpovídající náhradu.

      Čeho se bojím je odchod Deliho, protože ten je v rámci ligy výjmečný. Stoper s jeho technikou a zarputilostí se bude do ćeské ligy přívádět těžko. A jestli nevyjdou poháry tak vůbec. To je hráč, kterému bych se nebál ve Slavii vytvřit tak lukrativní podmínky aby vůbec nemyslel na nějaké průměrné kluby v zahraničí.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Barlblog     před 9 lety 15.05.2016 13:26 |  
        0 0

        Ahoj,

        Určitě souhlasím s Delim. Měl by dostat přidáno a klub by to mohl zkusit i přes jeho rodinu, Tzn. zkusit do ČR dostat jeho manželku a zabezpečit ho i mimofotbalově.(pokud o to stojí :-D)

        Pokud by odešel, pak jedinou rozumnou náhradu vidím v Petrákovi, kde bude záležet, jestli Norimberk postoupí do 1. ligy...

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 14:40 |  
        0 0

        Levan je mladej kluk, sice vypada na 35, ale zdani klame. Zlepsovat se rozhodne muze :-)

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 14:53 |  
          0 0

          u něj jsem to myslel hlavně fyzičku. Je mu sice jen 25 ale 1. za rok se nezvládl fyzicky nachystat na 90 minut. Ano bylo tam nějaké zranění ale stejně. A taky mám pocit, že se ani moc nesnažil.
          2. myslím, že se mu tu nelíbí ale to je třeba jen pocit.
          Techniku má parádní to nepopírám.

          • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

            Hektor     před 9 lety 15.05.2016 22:23 |  
            0 0

            Až to Levan odchodí jako jiní, vydrží také 90 minut a ani si nejsem jistý, že by je nevydržel.

  3. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    navzdyslavia     před 9 lety 15.05.2016 08:38 |  
    0 0

    Tak nam liga skoncila. Mame hezky 5 misto a pokud MB vyhraje pohar,tak jdeme do evropy. Ted zacne ten spravny kolotoc s navrhy a nakupy posil. Stahneme si kluky z hostovacek a snad dotahneme privedeni Sventa o ktereho bojuje i Slovan Bratislava. A jsem zvedav na nove hrace ktere nam doporuci nejen DU starsi. V nove sezone uz se nebude hrat o paty misto nebo o stred. Tam uz budeme kopat o evropu.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 11:37 |  
      0 0

      Měli by přijít tři noví hráči, dle mě na hostování není ani jeden rozdílový, který by zapadal do A-týmu, měli by všichni zase někde hostovat...

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Alanor (admin)     před 9 lety 15.05.2016 13:02 |  
        0 0

        Přijde asi o něco víc. Záleží taky na tom, kolik hráčů odejde. Ty počty bude třeba doplnit.

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 20:11 |  
          0 0

          To by bylo jedině dobře! A konečně to vypadá, že by mohlo jít o skutečné posily a ne jen plané množství, jak tomu bylo většinou v posledních letech...

          Už aby se začalo o konkretních jménech mluvit nahlas...

          • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 22:28 |  
            0 0

            Tak je samozřejmé, že pokud by odešel ještě někdo ze základu, tak by se musel koupit další hráč jako náhrada, ale osobně si myslím, že naše opory udržíme. Jinak nějaké velké změny jako v zimě by nabyly dobré, tak 3 - 4 hráči, víc ne. A velice citlivý a obezřetný výběr nových posil, on jeden blbec dokáže rozbít celou kabinu a klidně to může být skvělý hráč.

  4. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    navzdyslavia     před 9 lety 15.05.2016 08:42 |  
    0 0

    Mimochodem nevi tu nikdo,jak to vypada s oddluznenim stadionu a s nakupem 70% akcii? Je nejak ticho,tak doufam,ze se v tomto smeru taky neco dela a ma to nejaky pokrok.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          před 9 lety 15.05.2016 09:15 |  
      0 0

      Všechno chce čas a není potřeba být netrpělivý

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 10:15 |  
      0 0

      složitý proces, na všechno jsou dlouhé lhůty a nedá se to moc urychlit. To je minimálně na několik měsíců.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        winter (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 13:54 |  
        0 0

        Tak hlavně že už bylo prezentováno že je hotovo :)) Aby jsme se ještě všichni nedivili...

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

              před 9 lety 15.05.2016 22:07 |  
          0 0

          kdyby to neřekli tak se to dostane ven jiným kanálem a budou tady spekulace. Předpokládám, že standardně bylo podepsáno memorandum a na základě toho se spustilo due diligence. To je dostatečné aby se o tom mohlo hovořit. Zas z toho nedělejme kdoví co :-)

  5. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 10:58 |  
    0 0

    OT: Co takový Radakovič? Sice byl součástí sestupujícího týmu, ale vzhledem k věku mi přijde jako poměrně kvalitní stoper. Samozřejmě by to asi nebyla hned posila do základu, musel by dokázat, že na to má.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      mirecek1111     před 9 lety 15.05.2016 11:27 |  
      0 0

      Radakovič hrál dobře na podzim, protože vedle něj hrál Hubník, který byl lídrem. Teď na jaře, když měl obranu řídit sám byl naprosto tragický. Viděli jste např. zápas v MB, tam ho stahovali někdy ve 30 minutě.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Alanor (admin)     před 9 lety 15.05.2016 13:00 |  
        0 0

        Je to tak. Na podzim zaujal, na jaře se mu ale vůbec nedařilo. Nepočítám, že by měl přijít k nám, i tak si ale myslím, že po něm někdo z ligy sáhne.

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 13:51 |  
          0 0

          Teď nevím, Olomouc říkala, že ho chce z Boloni vykoupit, ale nevím, jestli na to došlo.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Barra     před 9 lety 15.05.2016 11:51 |  
      0 0

      Tak to bude hrace poradne a dlouho bolet - a je to jen spravne. Pokutu by mel take dostal trenér, i kdyby to bylo za ty smesne obarvene vlasy. Ze tak nechal udelat po titulu beru jako OK, ale ze si je nasledne nenechal opet prebarvit a vypadal jako cirkusni sasek je hloupy ulet.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        malan (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 12:21 |  
        0 0

        presne tak,my si ten fotbal rozvracet nenechame,poradnej flastr ty manicce a tem pokerovanejm klaunum taky, jelikoz jejich „charakteristickým rysem je pro ně ztráta společenských hodnot, bezvýchodnost v pohledu na vlastní místo ve společnosti, okázalý nezájem o jakékoliv společenské dění demonstrovaný rozedraným a odpuzujícím zevnějškem. Neupravené vlasy, špína těla i zchátralost oděvů a sklony k nadměrnému požívání alkoholických nápojů, tendence provokovat siláckými výkony při větších shromážděních jen dokreslují jejich celkový profil.“

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Barra     před 9 lety 15.05.2016 21:39 |  
          0 0

          Kdyby Krejci nosil bezne pacesy az na ramena nebo mel vzdy cerveno-modry uces nereknu ani slovo. Stejne tak je mi ukradeno jestli Krejcir z Sparty ma melir nebo jestli Vacha vypada s jeho ucesy jako magor. Kazdy at nosi co se mu libi. Delat ale ze sebe cirkusoveho klauna mi pripade nedustojne. Trener je vrchovoly zamestnanec klubu ktery se ma chovat jako jeji ambasador, reprezentuje klub na verejnosti. Guardiola, Murinho a jini by ze sebe nikdy sasky nedelali. A doufam a pevne verim ze i Dusan Uhrin projevi vetsi profesionalitu a nebude dlouhodobe behat s "sesivanou hlavou" kdyz budeme slavit titul. Klidne v den oslav titulu, ale vse ma mit sve meze.

          • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

                před 9 lety 16.05.2016 07:17 |  
            0 0

            Cenzurovat a zakazovat! Ideálně manuál pro zaměstnance klubu nebo raději i pro fanoušky! Souhlasím když občas čtu tady tu diskuzi myslím, že nejlepší bude když každý dostane notičky dopředu. Vždyť fanoušci reprezentují klub víc než hráči nebo manažeři klubu. A je úplně jednou jestli v Hodoníně nebo Belgii. Manuál chování do každé rodiny.

            • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

              Barra     před 9 lety 16.05.2016 07:32 |  
              0 0

              Prosim??? Kde pisu neco o cenzurovani nebo zakazu? Moc te nechapu. Pletes nejak jablka s hruskami. Jasne ze i fanda reprezentuje klub, ale na jine urovni nez trener a manazeri klubu. At fanda klidne s holym pupkem skace na tribune, nikdo se nad tim nezastavi, patri to k fotbale. Klidne se muze motat podnapily jako ctvrty rozhodci Pilny, klidne muze nadavat jako dlazdic. Na fotbale se najde zrcadlo spolecnosti. Od trenera ktery je tvar klubu, ktery ma na sebe namirene kamery, ktery reprezentuje klub na ven, ocekavam neco vice. Klidne muzes mit jiny nazor, tvoji 'cenzuru a manual dobreho chovani' jsem ale moc nepochopil.

              • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

                    před 9 lety 16.05.2016 09:09 |  
                0 0

                tobě to nepřipadlo vtipné? Mě třeba ta tvoje část o účesu trenéra opravdu moc!

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      afro     před 9 lety 15.05.2016 12:38 |  
      0 0

      Já si úplně nedovedu představit, že jim fakt napálí pokutu rovnající se prémiím za titul. Jen jestli to není tak trochu naoko pro veřejnost. A kdyby to skutečně Šádek/Paclík myslel vážně, tak si ani nemyslím, že je to adekvátní trest.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        afro     před 9 lety 15.05.2016 12:41 |  
        0 0

        A ještě bych doplnil. Je třeba si uvědomit, že měli docela smůlu a v posledním kole narazili na takovej válec. Včera by v Edenu měli problémy i kluci jedni vopálený z Barcy. :-)

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 21:16 |  
          0 0

          Přesně tak, spíš to vypadá na klasický žvást pro lidi a sponzory, jaké budou přísné tresty, ale ono to tak horký zase nebude a navíc to je problém jen Plzně, na druhou stranu bylo vidět, jakej to byl ze strany Plzně přáteláček a líbil se mi přístup našich kluků, že se nenechali otrávit a hráli svůj fotbal...

  6. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    JS (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 13:42 |  
    0 0

    Karlos mě docela zklamal nedostatkem sebereflexe. Čím to je, že se tito veteráni nechtějí loučit s kariérou, ačkoliv na to už očividně nemají? (A tím myslím fyzicky). Viz Horváth, LoboTom....

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      winter (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 13:57 |  
      0 0

      LoboTom je super, to jsem ještě neslyšel/nečetl, ale hned je mi jasný o koho jde :D +1

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 18:16 |  
      0 0

      Já ti nevím, ale u Horvátha mi nepřišlo, že by neměl sebereflexi... dyť poslední sezonu už spíš střídal. A končil na vrcholu. Kdyby chtěl, tak věřím tomu, že půlka ligy od 6-fleku dolů by jej brala jako rozehravače. Jestli je todle Karlosův cíl, jít postupnými krůčky až do pralesa. Jeho volba. Že umí dát dobrou přihrávku, je sice fajn, ale sysel to není ani z půlky. Holt hrával jinak...

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 15.05.2016 22:58 |  
        0 0

        Na špičku ligy už Karlos nemá, ale proč by nemohl hrát v nějakém průměrném ligovém klubu ? Absolutně v tom nevidím žádný problém.

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Khadgar     před 9 lety 15.05.2016 23:13 |  
          0 0

          Přímo se nabízí, aby šel do Hradce, pokud ten tým zvládne koncovku FNL a postoupí. Tam by určitě patřil mezi nejlepší hráče a výrazně jim pomohl.

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 07:46 |  
          0 0

          a la model Hubáček :).

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      smely (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 10:37 |  
      0 0

      sem taky prispivaji lidi bez sebereflexe , kteri na to nemaji, takze za me karlos palec nahoru...

  7. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    Petr9608     před 9 lety 16.05.2016 01:52 |  
    0 0

    Hovoří se tady o ztracených 5/6 bodech na čtvrtý flek.

    Tak, kampak se ztratily? :o)

    1) Ostudný domácí trojboj Dukla, Olomouc, Bohemka.

    Tam to mělo být aspoň za 7 bodů, ve skutečnosti byly pouhé dva. Hlavně ta Olomouc by nás měla štvát. Mohli jsme být jediným týmem ligy bez domácí porážky.

    2) Pouhé dva body ze "šestibodových" zápasů s MBO a LIB

    Bohužel, ty se prostě nepovedly. Smutné je na tom i to, že jsme ve 3 ze 4 zápasů vedli! Pokud bych si měl vybrat, který z těch vzájemných zápasů mrzí nejvíce, tak asi Mikulášský zápas v Liberci. Kdyby to bylo aspoň za bod, tak hned by to bylo zajímavější. Bodové nůžky by nebyly rozevřené na čísle 6, ale čísle 3 a to je ohromný rozdíl. Navíc bychom asi měli lepší celkové skore.

    3) Tři zbytečné jarní plichty - Jihlava, Jablonec, Teplice

    Bohužel, neproměňování i těch největších šancí (vč. pencle) nás stálo až šest bodů. Olomouc a Bohemku už vem čert.

    P.S.: Pochopitelně, jiné naše výhry zase byly z ranku těch šťastnějších - Derby (ano, hráli jsme dobře, ale mám spíše pocit, že to byl remízový mač), zápas v Teplicích (kdy jsme naposledy předtím vyhrály zápas gólem těsně před koncem?) nebo to byly výhry "utrpěné" (Zlín doma, na Dukle), kdy jsme si snad ani moc vyhrát nezasloužili.

    No, jsme pátí. Už jsem věřil na něco, co se dá označit zkratkou "EL", před několika týdny. EL jako extraliga. Bohužel, nevyšlo to. Nevyšlo to a byl jsem z toho obrovsky zklamán a zároveň i trochu otráven, protože mám stále problém uvěřit tomu, že se do toho dalo, ale ÚPLNĚ VŠECHNO a nebyl to (i třeba) "řízený" nepostup, bo EL(H) by mohla nadělat problémy.

    Nyní tedy EL jako "Evropská liga". Opět věřím, že KJVCD. Boleslav JE kvalitnější než Peltonec. Pohár + 3. pk bylo mohlo být dobrou motivací.

    Zajímavou úvahou je pak to, jestli nakonec do výsledku nepromluví zákulisí, ale v pozitivním smyslu pro nás. Jestli třeba Pelta ví, že by jeho oslabený(???) Jablonec neměl v EL šanci, zato v našem případě by se mohly dít věci. Osobně věřím tomu, že když se dobře posílí a vyjde los, tak rozhodně skupina EL není mimo realitu! A jelikož dalším třem mančaftům stačí jen potvrzovat nasazení (+ Bolka také může konečně překvapit), tak by pro Peltiče mohla být představa (i třeba) více než třech klubů v pohárových skupinách lákavá. Navíc CEFC, že? Loni se (možná trochu překvapiým) 5. účastníkem EL stal Liberec, který pak až do posledního zápasu bojoval o postup do jarní fáze EL. Kam by asi tak postoupila Příbram, že? Tak letos by to chtělo opak.

    Tak uvidíme. Pokud to vyjde, super. Pokud to nevyjde, tak ať to je kvůli tomu, že to Jablonec férově vyhraje. Pak to bude mrzet, ale život půjde dál. Pokud to Jablonec skutečně vypustí, tak no problema. Řekl bych, že my do těch pohárů prostě tak nějak "morálně" patříme. :o)

    Každopádně to bude zajímavé. Říkám si, zda třeba budu reagovat na gól Bolky tak, jako na gól Slavie. No asi ano. Škoda, že si tanto tak strašně klíčový zápas nemůžeme zahrát sami.

    No a myslíte tedy - Je reálný, že bychom mohli příští rok už skutečně nahánět Plzen se spartou?

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 07:44 |  
      0 0

      Ona je pak otázka, jak by naše hra vypadala, kdyby nám na 4. příčku třeba kolo před koncem chyběl bod. Bylo by to tak v pohodě a uvolněné jako naše poslední 3 klání? Nevím. Možná ano, ale možná by hráče dusila psychická deka a nutná očekávání.

      Osobně také věřím ve výhru MB, třeba už jen kvůli lepšímu postavení v EL.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Travinho     před 9 lety 16.05.2016 08:07 |  
      0 0

      Počkat, to jako že by Pelta prosazoval postup Slavie na úkor Jablonce? To jsi blouznil ze spaní, ne?

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Jachym     před 9 lety 16.05.2016 09:18 |  
      0 0

      To jsou celkem zbytečné úvahy o rozlitém mléku. Některé body jsme naopak získali se štěstím. Páté místo podle mě velmi přesně odpovídá našim současným možnostem. K poslední otázce. Ano, osobně bych byl zklamaný, kdybychom neskončili lépe než v letošním ročníku.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 11:17 |  
        0 0

        Souhlas. Hodně lidí tady zmiňuje ztracené body proti Jablonci,... ale my zase v některých zápasech nemuseli získat ani bod (popř. jen 1 bod), ale získali jsme víc, i když jsme byli ten horší tým.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      malan (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 09:21 |  
      0 0

      Měli jsme si to vykopat sami, spoléhat se na někoho jiného mě nebaví.
      Reálné-při vhodném posílení teoreticky ano, ale bohužel si myslím, že příští sezonu to ještě stačit nebude (více faktorů-kapr liga a její zákulisní notičky; možný odchod Škody, Deliho; trenér; labilita hráčů když jde o něco důležitého atd.).

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Mac     před 9 lety 16.05.2016 09:31 |  
      0 0

      Na Nový rok jsem měl pro letošek dvě slávistická přání - návrat HCS do extraligy a návrat SKS do evropských pohárů. Pokud nevyjde ani jedno, budu hodně zklamán. Ale pro příští rok si ta přání dám zase a to už by vyjít mělo!

      Jinak reálně to pro příští rok vidím na 3. místo a chtěl bych vyhrát domácí pohár. Až bude vítěz domácího poháru postupovat přímo do základní skupiny EL, bude to velmi cenná trofej, možná i lepší pozice než být druhý v lize.

  8. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    Petr9608     před 9 lety 16.05.2016 03:20 |  
    0 0

    http://fkmb.cz/ostatni.php?article=9351

    Triko Adidas s motivem finále
    Šála s motivem finále
    Vstupenka
    Doprava

    Za 250 Kč. Pro prvních deset autobusů (!!!) = 500 lidí.

    Slušný toto.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Petr9608     před 9 lety 16.05.2016 05:23 |  
      0 0

      http://fkmb.cz/fanzone/index.php

      Taky dobrý toto - když je člověk členem fanklubu a má permici, tak ho domácí zápas vyjde na 57 Kč.

      Takže skutečně - ze vstupnýho fakt Bolka nerejžuje :-D

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Jachym     před 9 lety 16.05.2016 10:39 |  
        0 0

        To u nás v Edenu v podstatě taky. Když chodíš do dětského sektoru, máš dítě nebo dokonce dvě děti v ceně, takže po přepočtu na osobu se na tuto částku dostaneš taky...

  9. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    Malvin     před 9 lety 16.05.2016 10:19 |  
    0 0

    Dnes jsem objevil v Lidovkách rozhovor s Luhovým a i když si o něm myslím své, tak mě tam znepokojila zmíňka o tom, že CEFC p.Tvrdíkovi peníze jen půjčují.

    Tak jsem se chtěl zeptat, jestli o tom někdo něco ví a může to vyvrátit?

    ODKAZ:
    http://sport.lidovky.cz/katastrofa-vysmech-jen-idiot-by-daval-penize-do-ceskeho-fotbalu-rika-luhovy-1bi-/fotbal.aspx?c=A160515_132405_ln-sport-fotbal_lar

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Navyseals     před 9 lety 16.05.2016 10:24 |  
      0 0

      Prosím tě, co o tom může vědět hospodskej kecal. Jak by asi tyhle informace mohl získat?

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Malvin     před 9 lety 16.05.2016 10:27 |  
        0 0

        V to doufám, ale jednou to už tady bylo, tak mě to trošku vyděsilo.

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Jachym     před 9 lety 16.05.2016 10:34 |  
        0 0

        Sice se snaží o intelektuálskou vizáž na rozdíl od strejcovského Vizoura z Kozlovny, ale efekt hospodského kecala je stejný. Všichni to dělají blbě, všechno je špatně, jen tihleti dva experti mají patent na rozum. A tím v žádném případě nechci chránit Volalpeltu, ale tihleti dva zneuznaní lampasáci by nadávali, i kdyby v čele svazu stál novodobý fotbalový Ježíš Kristus...

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      Barra     před 9 lety 16.05.2016 10:44 |  
      0 0

      Takze dle Luhavyho "pujcuje CEFC peníze Tvrdikovi". Z toho tedy ma vyplyvat, ze Tvrdik se stane dluznik oproti CEFC a bude muset tech par set milionu vrátit z vlastní kapsy. To presne tvrdi Luhavy. Docela smesne, rekl bych.

      Chapal bych kdyby tvrdil ze CEFC pujcuje peníze Slavii, i kdyz i tohle není tak jednoznacne.

      1) Na nakup 60% akcii (a ted ma prebehnout navyseni na 66%, jestli uz to neprobehlo) nemohla CEFC samozrejme pujcit peníze Slavii, to je hloupost.

      2) Sponzorovani Slavie ze strany CEFC logicky nemuze byt pujcka, ale to nam Luhovy v opacnem pripade snad vysvetli.

      3) 100 mil kc které CEFC vlozila v lednu 2016 muzou ucetne klidne byt formou pujcky. Není na tom nic divneho, vklady Kretinskeho ci v minulosti AR byly vedene v ucetnictvi stejnou formou. Casem se zavazek oproti majiteli menil na vklad a tim doslo k navyseni zakladniho jmeni - coz bylo v pripade Sparte zapotrebi aby klub mohl vubec vzhledem k FFP (Financial Fair Play) pravidlum UEFy hrat v Evrope.

      Mam pocit ze Luhovy trochu strelil vedle.

    • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 16.05.2016 10:34 |  
      0 0

      Takže Déli :-) V rámci únavy anglosaskou kulturní dominancí začnu používat :-)

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Jachym     před 9 lety 16.05.2016 10:37 |  
        0 0

        Ono bohatě stačí, když hlasatelé na stadiónu i televizní a rozhlasoví komentátoři včetně Bosáka do nás neustále hustí anglickou výslovnost SAJMON...:-))

        • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

          Arutha     před 9 lety 16.05.2016 11:05 |  
          0 0

          Já mám pocit, že on sám se tak představil... Přeci jen není z Francie, ale z Pobřeží slonoviny, a je celkem jasné, že tamější Francouzština se od té "pravé Francouzské" liší...

          • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

            Jachym     před 9 lety 16.05.2016 11:08 |  
            0 0

            No, já naopak četl, že říkal, že ho všichni "překřtili" na Sajmona, a že to vysvětlování a opravování vzdal...:-))

            • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

              Arutha     před 9 lety 16.05.2016 11:20 |  
              0 0

              No, ve videu po té co přišel do Slavie vážně říká "Sajmon", ale je možné, že je to tak jak říkáš :)

              • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

                Jachym     před 9 lety 16.05.2016 11:34 |  
                0 0

                Příhodnější by bylo, aby se v Czechii představoval jako Šimon :-))

          • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

            Barra     před 9 lety 16.05.2016 11:11 |  
            0 0

            To si tedy nemyslim -:)

      • Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

        Barra     před 9 lety 16.05.2016 10:48 |  
        0 0

        Kde jinde nez v tisku rodne zeme Simona by meli vedet jak presne se jeho jmeno pise?

  10. Re: J. Mihalík: Na českou ligu jsem si musel zvyknout

    zeleznik2     před 9 lety 16.05.2016 16:35 |  
    0 0

    Myslím, že si zvykl velice dobře ne?hlavně bych vyzdvihl jeho výkon proti Plzni, Jablonci a na Dukle. Jsem rád, že jeho angažování nedopadlo jako v případě např. Bortela.