Příbram - Slavia 1:3 (0:3)
Branky: 52.Brandner - 13. Souček, 14. Mešanovič, 29. Barák
Slavia: Berkovec - Mikula, Frydrych, Bílek, Bořil - Mihalík (83. M. Vukadinovič), Hušbauer, Souček, Barák (79. Piták), Zmrhal - Mešanovič (73. Kenia)
Domácí hráli o ligové bytí a nebytí, Slavia mohla být naopak celkem v klidu i přes početné absence. Zápas hned na začátku poslali do úplně jiné dimenze rozhodčí, čtvrtý sudí Marek Pilný byl očividně namol opilý a pobíhal při hře podél postranní čáry k nemalému obveselení publika. V průběhu poločasu musel být násilím odvedený z hrací plochy. Zrovna dvakrát střízlivě navíc také nevypadal jeden z brankových rozhodčích Jiří Jech. Začátek zápasu byl vyrovnaný, první náznaky si vytvořili domácí, mimo jiné po centru z přímého kopu po otočeném faulu hlavním sudím Markem. Přesto však šla poměrně brzy do vedení Slavia, a to hodně šťastným gólem. Akci rozjel zleva Zmrhal, od Mešanoviče se míč odrazil za vápno k Součkovi, který napřáhl k prudké střele, tu tečoval Tregler pro vlastního brankáře do protipohybu naprosto nechytatelně - 0:1. A hned o dvě minuty bylo ještě veseleji, akci zase rozjel zleva Zmrhal, dal Hušbauerovi, který uvolnil na hranici vápna Mešanoviče. Ten byl opravdu trestuhodně volný a prudkou střelou pod břevno vůbec nedal Hruškovi šanci zasáhnout - 0:2. Vedení Slavie mohl navýšit Hušbauer po centru zleva, otočil se ve vápně, ale jeho slabší střelu srazil bránící hráč na roh. Na druhé straně po centru z přímého kopu hlavičkoval jen těsně mimo z úhlu Bednář, vypadalo to však, že Berkovec jeho pokus kontroloval. Do dobré šance se dostal i Mihalík, jeho pokus z hranice vápna ještě tečoval Barák, bohužel však mimo. O chvíli později už to ale dopadlo podle představ fanoušků Slavie. Také u třetí branky sešívaných byl Zmrhal, když tentokrát přihrávkou našel Baráka, který přízemní střelou z více než 20 metrů poslal míč přesně k tyči - 0:3. Domácí se na nějakou kloudnou odpověď za celou první půli nezmohli a slávisté tak šli do kabin za výrazného tříbrankového vedení, ke kterému jim navíc stačil jen průměrný výkon.
První zajímavou situaci druhé půle měli na svědomí opět slávisté, Souček místo střely ještě nahrál Mihalíkovi, jeho pokus ale opět zablokoval dobíhající obránce. Nadějný brejk Hušbauera se Zmrhalem pak skončil velice těsným ofsajdem Mešanoviče. Rezek na druhé straně z přímého kopu z velké dálky na Berkovce nevyzrál, brankář Slavie neměl příliš těžkou práci. O chvíli později ale obrana červenobílých nechala vystřelit ve vápně Moravce, jeho zblokovaný pokus doskákal mezi Frydrychem a Bořilem k volnému Brandnerovi, který měl před sebou už prázdnou bránu - 1:3. Chvíli to vypadalo, že se slávisté ocitnou pod tlakem domácích, ale ten opadl dřív než vůbec začal a nebezpečněji opět působili slávisté. Velmi aktivní v tom byl především Zmrhal, po jehož levé straně Slavia vedla většinu ofenzivních akcí, ke střelám však tyto akce v těchto minutách nevedly. Šanci snížit na rozdíl jediné branky měl v 67. minutě Bednář, když hlavičkoval před Bílkem a přes nejistě vybíhajícího Berkovce, naštěstí však také docela vysoko přes jeho bránu. Po 70. minutě začal létat do vápna Slavie jeden míč za druhým, v útoku domácích zůstal stoper Zápotočný a právě on se dostal do vyložené šance, když se k němu míč odrazil od Bednáře. Berkovec byl však rychle z branky a pokus Zápotočného vyrazil. V 76. minutě to byla opět kombinace Bednáře se Zápotočným v malém vápně Slavie, která vyústila v tutovou šanci. Zápotočný naštěstí i tentokrát mířil jen do míst, kde stál Berkovec. V 84. minutě mohli červenobílí definitivně rozhodnout, střídající Vukadinovič poslal míč Keniovi, ten přiťukl Hušbauerovi na hranici vápna, jeho přízemní střela trefila tyč Hruškovy brány. Když Berkovec dvě minuty před koncem základní hrací doby nadvakrát zkrotil střelu Rezka, bylo jasné, že si Slavia z Příbrami poveze tři body a tedy jistotu konečného pátého místa v tabulce. V první nastavené minutě navíc mohl přidat branku po brejku Kenii Piták, ale míč na hranici vápna špatně zpracoval.
Komentáře (180)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Příbram - Slavia
PetCC před 9 lety 11.05.2016 18:04 |Tak nakonec na lavičce jen s jedním nezkušeným útočníkem, Fotrem a bez obránce? Zajímavý. Tak to zase tak široký kádr nemáme.
Plus Řehák do branky. Neměli bychom vzít nějakého staršího zkušeného brankáře jako trojku?
Re: Příbram - Slavia
kleofas před 9 lety 11.05.2016 18:14 |Proč?
Re: Příbram - Slavia
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:19 |... aneb jak nedat možnost svým mladým hráčům.
Re: Příbram - Slavia
mengy11 před 9 lety 11.05.2016 18:09 |Mate nekdo funkcni stream?
Re: Příbram - Slavia
skkizo před 9 lety 11.05.2016 18:12 |http://livestream-s.info/video/436223.html
Re: Příbram - Slavia
jiri před 9 lety 11.05.2016 18:14 |http://footdirect24.com/id.php?channel=6
Re: Příbram - Slavia
zeleznik2 před 9 lety 11.05.2016 18:21 |http://sportsleague.me/pribram-vs-slavia-prague-live-czech-first-league-11-may-2016/
Re: Příbram - Slavia
Fallen (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:26 |delegát je vožralej jak prase
Re: Příbram - Slavia
judy před 9 lety 11.05.2016 18:28 |Bohužel to vypadá že ne jenom on ... :/ to je trapas tohle
Re: Příbram - Slavia
Fallen (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:29 |a nejen on
Re: Příbram - Slavia
kleofas před 9 lety 11.05.2016 18:36 |co se přihodilo?
Re: Příbram - Slavia
Fallen (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:42 |Motá se a padá na zem. Pak mu tam nějakej příbramskej hrozil pěstí. Jeden z brankových je taky opilej...
Re: Příbram - Slavia
Euforak (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:42 |Skáče tam jak opice ))
Re: Příbram - Slavia
zeleznik2 před 9 lety 11.05.2016 18:32 |Výborně, sice polovlastní gól, ale platí, ještě to udržet.
Re: Příbram - Slavia
zeleznik2 před 9 lety 11.05.2016 18:34 |pomalu jsem to ani nedopsal a Muris konečně trefil bránu, jen tak dál...
Re: Příbram - Slavia
goofy38 před 9 lety 11.05.2016 18:35 |Meša konečně gól!
Re: Příbram - Slavia
tomcz před 9 lety 11.05.2016 18:37 |hurá :) ještě by to chtělo další :D
Re: Příbram - Slavia
tomcz před 9 lety 11.05.2016 18:49 |no a je tam :D
Re: Příbram - Slavia
zeleznik2 před 9 lety 11.05.2016 18:48 |Tak kluci mne snad četli ne?psal jsem dnes ráno, že by nebylo špatné dát znovu pět branek a oni to možná stihnou už za půli...skvěle Barák.
Re: Příbram - Slavia
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 18:49 |Tonda Barák se mě začíná libit..nejen hrou a že je docela golovej, ale i přistupem...prožil něco v přibramy dal ji gol a omlouval se, neradoval...tohle bude srdcař co si váží toho v jakém zrovna klubu je...charakter.
Re: Příbram - Slavia
Luckyduck (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:50 |Už to tu pár lidí napadlo a dnes se to zase potvrzuje po tom gólu....
Tonda Barák je novej Patrik Berger! :)
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 18:55 |Na tribuně Chovanec, Pešice, Starka, Košťál. Na mol opilí rozhodčí. Vypadá to, že naši hráči vlastní činností a krásnými góly odmítli další šaškárnu v českém fotbale.
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 11.05.2016 18:59 |Jak souvisí osazenstvo tribuny, opilý rozhodčí a náš výkon??? Nějak mi uniká pointa...
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:15 |To nevadí,že ti to uniká. Náš výkon s tím samozřejmě nesouvisí a ani to nepíšu,ale jestli si myslíš,že jsou rozhodčí vožralí zrovna dnes v Příbrami náhodou, já tedy ne. K tomu to excelentní osazenstvo balkonu.
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 11.05.2016 19:21 |Musím říct, že za ta léta, co sem chodím, jsem si už zvykl, že se zde v komentářích často dočtu neskutečné nesmysly.
Ale vymýšlet konspiraci na základě toho, že se 4. sudí někde před zápasem vožere, tak to tu ještě nebylo.
Dávám Ti palec nahoru za vtip dne, protože nevěřím, že tuhle krávovinu můžeš myslet vážně.
Re: Příbram - Slavia
PetCC před 9 lety 11.05.2016 20:33 |On se neožral někde, ale u Starky :-D
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 11.05.2016 21:02 |To je mi vážně úplně jedno. Příbrami to evidentně moc nepomohlo.
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:41 |Byl jsi nekdy v Pribrami? To jako tam ti rozhodci prijeli, sli do sve kabiny a pri prevlekani jeden z nich nasel lahev vodky a s kolegy od branek ji polknul s myslenkou, jak za 2 h jede zas autem domu? Čirá spekulace,že byl predtim zván majitelem klubu spolu s dalsimi na slavnostni pripitek, mi neprijde jako vtip dne ani jako bláznivá atd. Zvláště, když tam pak vidím borce Košťála. Někde se proste časy nemění.
Nebo to bylo úplně jinak, no a co?
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 01:51 |Vůbec nechápu o co ti jde a co se tu snažíš prokázat.
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 07:04 |Ale to ja prece vim, ze nevis. Nic se dokazat nesnazim, jen vedu hospodske reci.
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 09:37 |Jojo, v tom se shodneme. Pak mají mít diskuze na tomto webu nějakou úroveň...
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 14:27 |Diskuze na webu mají mit nejakou úroveň?
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 17:05 |Bylo by to fajn.
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 14:34 |Ty tu od zacatku do konce neco nevis, nechápeš, nakonec tradicne všechny pozurážíš a dovolíš si mluvit o úrovni. :D
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 17:08 |Prosim tě, chápu samozřejmě moc dobře, co si těmi nesmysly naznačoval. Jen mě zaráží, že ti je úplně jedno, že si byl zcela mimo, a místo, abys to uznal, tak se tu se mnou hádáš.
A já rozhodně neurážím všechny, jenom hlupáky, kteří píší kraviny, aniž by alespoň trochu přemýšleli.
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 14.05.2016 13:22 |Když vynechám invektiva, co z tebe zbude? Slyšíš to ticho a prázdno? Trochu mě mrzí, že jsem se v té divoké spekulaci nespletl, jen u toho byli oba sportovní manažeři. Jak Rogoz, tak i náš jinoch. Nazdar magore.
Re: Příbram - Slavia
Boss82 před 9 lety 14.05.2016 20:28 |Běž si tyhle moudra vykládat do té své putyky.
Re: Příbram - Slavia
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 19:10 |Ty si neuvědomuješ, že nejlepší mista odkud je vidět na hřiště je právě balkonek pana Starky...takový V.I.P sektor vč. občerstvení a hajzlíku na chodbě...neber to kor když je to zadáčo .....
Re: Příbram - Slavia
Heretic (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:16 |:)
Re: Příbram - Slavia
postovni (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:14 |Slávistickej válec! A podle komentátora o2 jsou Starka s Košťálem dvě velké ikony českého fotbalu. To bych blil, Milane.
Re: Příbram - Slavia
goofy38 před 9 lety 11.05.2016 19:01 |video, kde je ten rozhodčí: https://twitter.com/KarelMilec :)
Re: Příbram - Slavia
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 19:09 |Další ukazka jak sou ti brankový rozhodčí uplně zbyteční. Nejen že ve spornych balonech ( roh, penalta,...) mnohdy sami nevědí jak rozhodnout, ale navíc nepochopitelně stoji přimačkli na lajně i když se proti nim řití dva hrači, aby jeden z nich stihl v plne rychlosti ješte nacentrovat (42min mešanovič zapotočný). Ten vul ne aby si popošel o metr nalevo, ale on přimo naproti nim zustane 20cm za čárou. Já bejt na miste Mešanoviče, tak v plné rychlosti dotahuju pohyb a toho vola ve žlutým pyžamu použiju jako gumovej mantinel na odraz :-/
Re: Příbram - Slavia
Romino před 9 lety 11.05.2016 20:09 |Kdybys byl opilý, tak se také neuhneš, když ani nevíš, co se děje.
Re: Příbram - Slavia
rdwn66 před 9 lety 11.05.2016 19:11 |No a pak, že to nejde bez Škody a Deliho:-) Zatím spokojenost.
Re: Příbram - Slavia
Romino před 9 lety 11.05.2016 19:11 |Takový tým, jako Příbram nemá v lize co dělat, úroveň jeho hry je opravdu otřesná, z dnešního zápasu nejde dělat žádné závěry, snad toho alespoň využije Olomouc a zachrání se. Jinak Barák je hráč budoucnosti.
Re: Příbram - Slavia
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 19:13 |Olmik teče a navíc hraje v deseti :-( Jelikož su brnák, tak mě vidina Olmiku v druhé lize mrzí...mnohem raději tu hnusnou Přibram...na slavku sem to měl na Hanou kousek :-/
Re: Příbram - Slavia
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:30 |1:1
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
malan (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:21 |to jsou tedy vysledky,ze jsem vcera nemlcel:-)
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
smely (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:40 |no a uz sme dostalli gol...Uhrin ven ! :-)
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
Philliip před 9 lety 11.05.2016 19:22 |Zatím velice dobré. Příbram do ničeho nepouštíme a hru máme pod kontrolou. Výkon vyšperkovaný pěknými góly. Snad se pokusíme ještě nějaký gól přidat. Rád bych alespoň na půlhodinku viděl Fotra.
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
jufoun (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:26 |Teď jsem zapnul stream a nestačím se divit
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
Matysek před 9 lety 11.05.2016 19:28 |Teda kartáč od Dušana na Berkyho s jeho špatným odkopem před golem slyšeli snad i v Brně....
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 20:09 |Mám otevřený okno, ale nic sem neslyšel...za to sem slyšel fík co dalo brno sraltě :-)
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
PetCC před 9 lety 11.05.2016 20:35 |Tak to blahopřeju :-)
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:42 |Já si prostě Berkym vůbec nejsem jistej, každej míč, kterej k nám letí je prostě nebezpečnej.
Re: Příbram - Slavia 0:3 po 1. pol.
Artur (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:44 |Chapu ze maji naskok. Ale muze mi nekdo vysvetlit proc druhej polocas nekteri hrajou jako kdyby videli mic poprve v zivote? :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:47 |První půle super, ale drhou hrajeme stylem, jakym v Příbrami hrajeme pokaždý, nudný, zatažený, netechnický, nakopávání na náhodu, nezahrával bych si příliš s ohněm.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Fallen (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 19:52 |Teď hrajem snad 4-6-0
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Romino před 9 lety 11.05.2016 19:53 |Tak v této situaci vystřídat Mešanoviče za Keniu znamená, že Hušbauer je nevystřídatelný, opravdu majstrštyk. ( uvádím předem - ano jsem zaujatý)
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
PetCC před 9 lety 11.05.2016 20:36 |Hušbauer byl v druhý půli skoro jedinej, kterej dokal míč rozehrát. Bohužel.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
naplavnik před 9 lety 11.05.2016 19:59 |Liberec otáčí na 4:3,pro nás dobrý výsledek.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:03 |v čem je výhra Liberce pro nás dobrá?
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Robinator před 9 lety 11.05.2016 20:07 |naopak velice špatne je že Bolka prohrála..
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:09 |Opravdu? Pro nás nejlepší možnost, protože pokud MB skončí 4., tak bude mít větší zájem vyhrát pohár, aby nemuseli hrát 2. předkolo.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Robinator před 9 lety 11.05.2016 20:25 |nojo mas pravdu! mas pravdu
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
naplavnik před 9 lety 11.05.2016 20:08 |Čtvrté místo pro Bolku je méně výhodné,než výhra v poháru. To je k tem postranním taktikam ;-)
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:09 |aha, už rozumim
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Robinator před 9 lety 11.05.2016 20:28 |takže se dá říct že to pro nás dopadlo nejlíp jak mohlo dneska? ta Sparta rupla to SOU dobrý komici..ještě že jsme udělali tři body,třást se na poslední zápas...ale aspoň by měl náboj jako hrom ))))
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
postovni (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:07 |Škoda, že to Karlos nezpracoval. Tomu bych góla na rozloučenou moc přál.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Robinator před 9 lety 11.05.2016 20:09 |gratulace !! bohužel sem to nestihl k máme na O2, tak sem koukal na bohemku,kde bychom mohli jednoho hráče koupit..každopádně jen tak dál SKS!
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Pepino44 před 9 lety 11.05.2016 20:17 |Jo, Acosta byl dneska vynikající.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Pepino44 před 9 lety 11.05.2016 20:19 |Jo, Acosta byl dneska vynikající.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Robinator před 9 lety 11.05.2016 20:27 |přesně toho sem myslel :) ještě není vůbec špatný ten mosquera, viděl sem je párkrát hrát a je vidět ze to umi
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Pepino44 před 9 lety 11.05.2016 20:41 |Ten se mi taky líbil.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:11 |První poločas velmi dobrý, druhý poločas velmi špatný.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Tealc před 9 lety 11.05.2016 20:13 |Pro mne dnes trochu nečekané vítězství u neoblíbeného soupeře. První půle byla velmi dobrá, rychlý a kvalitní přechod do útoku, záloha zahrála velmi dobře. Muris byl také konečně efektivní. Druhou půli jsme bohužel poněkud vypustili, což je škoda, mohli jsme si pěkně zahrát proti naprosto marnému soupeři a přidat i pár gólů.. Mrzí mne, že když máme na lavičce nadějného mladíka Fotra, pošle místo něj trenér na hřiště končícího fotra Pitáka, to za rozhodnutého stavu nechápu.
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:17 |Taky tomu nerozumím. Kdyby to bylo 3:3 nebo 3:2, tak se to dá ještě pochopit, ale vedeme o 2 góly a on tam nedá Fotra...
Re: Příbram - Slavia 1:3 v 2. pol.
dubas před 9 lety 12.05.2016 10:08 |Když je 15 minut do konce, vedeš 3:1, mužstvo je pod tlakem, tak pošleš na hřiště hráče co umí podržet balón, uklidnit hru, vytvořit gólovou šanci (Pepova tyč), nebo tam pošleš mladýho kluka co nemá žádné zkušenosti?
Re: Příbram - Slavia 1:3
afro před 9 lety 11.05.2016 20:22 |Jsem příjemně překvapen, protože u Starky to od nás bývá většinou velká bída. Zejména v prvním poločasu, kdy fungoval střed zálohy jsme měli zápas pod kontrolou. Nejlepším hráčem Barák, který se sice trochu ve druhé půli vytratil, ale i tak je velkým příslibem. Po 29. kole mít 49 bodů, kdo by to byl čekal...
Re: Příbram - Slavia 1:3
donford před 9 lety 11.05.2016 20:49 |Piták končí a asi se tak trochu těmi pár minutami loučí. Snad bude mít Fotr příležitosti na letním soustředění. Výborný Barák, celkem ta záloha si dnes sedla, Mikula mi stále víc nepřijde jako ligový hráč. Berkovec mi dnes nepřišel jistej, měl jsem vždy strach, když to tam do vápna lítalo. Mihalík byl odříznutý, asi vinou Mikuly. Křídla se dovedou uvolnit, ale střed bez Śkody, to prostě není ono.
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:21 |Dneska mám o Mikulovi stejnej pocit...moc mu to nešlo a než neco vymyslet tak raději dlouhej centr a třeba to vyjde
Re: Příbram - Slavia 1:3
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 22:33 |Já bych s tím, že Karel Piták končí byl opatrný, Uhrin se už před pár měsíci vyjádřil, že chce Karlose přemluvit, aby ještě rok vydržel. A já se DU vůbec nedivím, protože naše záloha je strašně mladá - Jaro 21 let, Suk 21 let, Tonda 21 let, Zmrhy 22 let a jediný zkušený je Hušby 26 let. Znakem mládí je nezkušenost a nevyrovnané výkony, proto nutně musíme koupit na halva někoho zkušeného a samozřejmě kvalitního. A nejspíš podle toho, zda takové hráče přivedeme či ne, se bude odvíjet případné setrvání Karlose v mužstvu.
Re: Příbram - Slavia 1:3
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 20:38 |Je zajímavé, že tuto sezónu máme stejně proher jako Sralta, která má mnohem větší rozpočet.
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:03 |To je síla..
https://twitter.com/ydenbroy/status/730442020892856321
Kdo tam byl, může to někdo potvrdit? Nebo jen chce někdo ještě větší senzaci?
https://twitter.com/Beny_HK/status/730449641439907841
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:04 |mě to muj prohližeč prej neumožnuje přehrát :-( nekdo šikovnej co by to dal na youtube?
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:07 |na youtube zatím toto
https://www.youtube.com/watch?v=8qjSQSYOLZ4
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:29 |dík moc, ješte ta hudba k tomu a ja nevim jestli se smát nebo brečet...Ten čtvrtý rozhodčí je jasnej, tohle nezametou pod koberec ani kdyby chtěli..a bohužel i ten brankovej Jech je taky jasnej, jen ten si to možná obhaji protože tam nemusí se moc hýbat . (aspon na nej svitilo slunko, což mu na stavu moc nepřidalo).
Ted už vím proč ve 42minute tam stál jak ocas a neuhl Mešanovičovi kterej dobýhal balon a zastavil až par metrů za lajnou... fakt komedie :-/
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:38 |Já se tomu musel smát, protože tohle se nevidí -) Ale pro naší ligu je to další moment z mnoha v této sezóně, který soutěž degraduje a to je moc špatně.
Když pak i ředitel mistra v pohodě do novin říká, že rozhodčí pískají pro Plzen, spartu a Jablonec, tak si nemůže snad žádný fanoušek myslet, že naše liga je regulérní soutěž. Bohužel.
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:55 |tak naštestí vysledky tohodle kola se nepotvrdili.. prohra přibramy, prohra olmiku ( i když ten me mrzí hodně, ponevadž nejen jakožto brnak je mě olmik sympatičtejší než ta odporná přibram)...ješte je realny že by olmik vyhral a přibram v jablonci prohrala...a ano su optimista i když vím komu Jablonec patří :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 22:15 |Příbrami jsme první poločas nedali čuchnout a Olomouc je taky špatná. Ale jako většina fanoušků si přeju, aby sestoupila Příbram.
Chtělo by to, aby Jablonec nejprve prohrál a pak vyhrál. Otázkou je, jestli je Olomouc schopna porazit Teplice.
Re: Příbram - Slavia 1:3
malan (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 22:38 |s Pribrami delame pravidelne body, s Olmikem nikoliv, takze logicky bych preferoval v lize tu neoblibenou Pribram.
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 22:42 |Tolsimir ale psal, že jsme v Příbrami vyhráli naposledy před devíti lety.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Barra před 9 lety 11.05.2016 23:12 |Ahoj Belmisi. Dival jsem se na zapasy od 2005-06, tedy z nostalgie od sezony kdy u nas zacinal kanonyr Hubacek. Az do dnesniho zapasu jsme meli mame v Pribrami jako bilanci 1 vyhru (2006-07, jak psal Tolsimir), 3 prohry a 5 remiz. Sezonu 2007-08 byl Pribram v druhe lize. Takze pred dneskem jsme v 9 zapasech celkem 6 x bodovali v Pribrami, spolu s dneskem 7 x krat z 10 zapasu. Takze pravidelne si nejaky ten bod uhrajeme.
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 23:29 |Díky Barro. Tak to není tam špatná bilance, jak jsem si myslel
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 22:59 |Kámo jelikož finále Molc Cupu je pozdeji než poslední kolo ligy tak raději obráceně: prvně Jablonec vyhrát pak prohrát :-) ale neco mě říká že budou chtít pošetřit na finale a na vikend toho moc nenasadí
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:33 |Jen si tak řikám, jestli 4tý rozhodčí tam vlastně se musí tak pohybovat...nikdy sem to neviděl, většinou uklidnuje trenery a stojí na místě, tak jestli se nepletu tak nechápu proč ten ožrala na sebe takhle zámerně upozornil...nebo myslel že ty frtany rozběhá?
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:40 |opilej člověk málokdy dělá věci, který by dělat měl a naopak -)
Re: Příbram - Slavia 1:3
sicilianbrno před 9 lety 11.05.2016 21:56 |i to je vysvetlení možná :-) hezky ho tam na lavičce zpracovali, dal bych království za mikrofon pobliž střídačky :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
donford před 9 lety 11.05.2016 22:27 |Myslím, že byl tak mimo, že si docela spletl svojí úlohu s lajnovým a snažil se běhat podél lajny v trochu jiné roli než měl. Jen ten praporek mu chyběl. :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
afro před 9 lety 12.05.2016 07:38 |Přesně tak, byl naopak zodpovědnej a chtěl jistit lajnovýho. :-)
Ale teď vážně, opravdu nechápu, že ho ostatní kolegové pustili k výkonu funkce. Já mít takhle zmaštěnýho kolegu, tak ho nějak eliminuju a budu tvrdit, že je indisponován nějakou omluvitelnou chorobou. Ale tihle panáčci ho v tom nechali pěkně vykoupat. Ne, že by si to nezasloužil, teda...
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 12:59 |Ono to máš těžko. Za a) se člověk může domnívat, že byli chycení taky, jen ne tolik a za b) si myslím, že mu mohli říct - "Stoupni si tam, drž hubu a nikdo nic nepozná."
Re: Příbram - Slavia 1:3
Kenny před 9 lety 11.05.2016 21:37 |Může mi někdo vysvětlit proč druhej poločas hráči Zmrhal, Souček, Bílek absolutně nechtěli hrát? A proč Uhrin střídá ty lepší a nebezpečný a to horší tam nechá? Je mi z toho docela smutno, to u nás mohl klidně být Horník a ten morální kredit by byl na stejný úrovni jako teď. Hanba!
Re: Příbram - Slavia 1:3
Heretic (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 21:43 |Jakoze Uhrin stridal abychom prohrali?Hahaha.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Kenny před 9 lety 11.05.2016 22:06 |Ty jsi nikdy nebyl na utkání, které někdo pouštěl? V tom případě jsi buď šťastný člověk a nebo jsi to prostě nepoznal. Ale neber to vážně, na naivitě je fajn ta nevědomost.
Re: Příbram - Slavia 1:3
(host) před 9 lety 11.05.2016 22:16 |Bilek nemel ani nastoupit, tak proto treba uz nebyl tolik aktivni. At zijou spekulace. Jane
Re: Příbram - Slavia 1:3
donford před 9 lety 11.05.2016 22:22 |Navíc během hry to byl právě Bílek, který to párkrát dost schytal. Za něj jsem si i u televize říkal AU, AU. Hlavně že dohrál. Je mentálně silnej.
Re: Příbram - Slavia 1:3
lassiter před 9 lety 11.05.2016 21:59 |můj ty světe
Re: Příbram - Slavia 1:3
Robinator před 9 lety 11.05.2016 22:46 |myslis že chtěl první vyhrát 0:3 a druhou dostat 4 góly? hehehe
to je mocná myšlenka..to když už tak by to pustil od začátku ne? )) a nebo že by do toho byla zapletená naka balkánská sazkarska mafie? :d
Re: Příbram - Slavia 1:3
Kenny před 9 lety 11.05.2016 23:00 |Co takhle počkat jak se to bude vyvíjet a třeba ušetřit? A nehrála současně i Olomouc, taky mohla v poločase o tři góly prohrávat ona. Na ní taky docela záleželo. Ty bys nebyl úspěšnej manažer:-)))
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 23:15 |Mám pocit Kenny, že zato ty bys strčil Peltu, Horníka, Starku i Košťála do kapsy -)
Re: Příbram - Slavia 1:3
Barra před 9 lety 11.05.2016 22:48 |Me je tedy take z toho, co tady ctu, smutno.
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 23:01 |To nemusí, Barro. Tohle Kenny nemohl myslet vážně. Mně se naopak líbí, že poslední dva zápasy kluci ukázali, že na to mají. Barák zlepšil hru zálohy neskutečně. Dnes jsme hráli navíc bez dlouhodobě našich dvou nejlepších hráčů.
Chce to ještě tři opravdové (vítězné typy) posily do základu a bude to dobré.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Barra před 9 lety 11.05.2016 23:25 |Mam obavu ze Kenny to mysli smrtelne vazne s tou "hanbou" a moralnim kreditem ktery je na urovni Hornika -:(
Ale jinak s tebou zcela souhlasim. Jak rika na oficialkach DU, ted je kazda druha strela branka. Prave ta psychicka pohoda nam schazela v minulych tydnech. Skoda ze liga uz konci, mam pocit ze se teprve ted rozjizdime. Jinak bude letni prestavka velice kratka, hraci maji jen 14 dnu dovolene, jak poznamenal DU.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Kenny před 9 lety 13.05.2016 21:05 |Ano Barro, myslel jsem to skutečně vážně. Nějaký ten pátek ve fotbalovém prostředí mám za sebou a iluze o čistotě mě skutečně již opustily. A když si zpětně rozeberu např jakým způsobem řešil třeba Souček situace v prvním poločase a jakým po přestávce, dovoluji si připouštět různé důvody. Jinak ale souhlasím, že v prvním poločase jsme viděli jasnej pokrok, sedá si to, Baráka už si všiml i DU a začal ho stavět.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 01:58 |Hlupáci jako ty, Kenny, by snad ani neměli mít právo se veřejně vyjadřovat. Tenhle výplod je vážně síla!
Re: Příbram - Slavia 1:3
Heretic (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 07:07 |Určitě jsou daloko horší tve prispevky o ničem krom urazeni než Kennyho snaha si nejak vysvetlit prisernou hru v druhe puli.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Boss82 před 9 lety 12.05.2016 09:39 |Ty se raději drž svých hospodských řečí, prosím tě.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 13:03 |Šetři si emoce na večer... Dostaneme náklep.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Fallen (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 08:27 |Nezlob se na mě, ale Barák, Mešanović a Mihalík střídají téměř v každém zápase, kdy hrají od začátku. Řekl bych, že je tam nějaké kondiční manko (všichni jsou čerstvě ve Slavii a myslím, že ani jeden neabsolovoval kondiční soustředění. Nebo se pletu?), nebo toho prostě víc naběhají... Což je teda asi pravda, možná proto se zdají být lepšími. Barák je furt na míči a pokryje velkou plochu středu hřiště, Mihalík prostě nemá ze Slovenska tolik natrénováno, jako Zmrhal, který na druhé straně dokáže předběhnout obránce v 80. minutě (asi plíce navíc), a Mešanović lítá vepředu jako čert a presuje (většinou sám)... To prostě unaví.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Jachym před 9 lety 12.05.2016 10:02 |A můžeš mi ty vysvětlit jak souvisí (z tvého pohledu špatné) střídání s morálním kreditem. Už vůbec nechápu proč do toho motáš Horníka...
Re: Příbram - Slavia 1:3
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 10:26 |ty jsi opravdu Slávista ?
Re: Příbram - Slavia 1:3
zeleznik2 před 9 lety 11.05.2016 21:39 |Za mne pochvala, první půle super. Druhá už slabší, ale to jsme už bránili výsledek, škoda gólu tam si to měl, tuším Bořil pohlídat. Dobře, že se trefil konečně Mešanovič už těch tutovek měl dost, gól nádherný, Barák opět nejlepší jo ten kluk je fakt dobrý, po Pavlenkovi nejlepší náš nákup. Rumuni rupli podle očekávání v Brně takže dnes úspěšný den, v sobotu dáme Plzeň a máme krásných 52 bodů. Od titulu nejlepší náš výsledek.
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 11.05.2016 22:25 |Vyhráli jsme venku 3-1 a tady nikdo nepíše. Za poslední dva zápasy jsme hráli velmi dobře dohromady cca jen třetinu. A i to nám stačilo na skóre 8-2 -)
Až budeme hrát dobře déle, to budou kanonády -)
Re: Příbram - Slavia 1:3
afro před 9 lety 12.05.2016 07:41 |Takhle by ty naše výsledky měly vypadat (nemluvím tak úplně o kvalitě hry), tak to bereme jako samozřejmost... ;-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
naplavnik před 9 lety 12.05.2016 08:48 |Já jsem zápas bohužel neviděl, výsledek jsem sledoval jen na on-line mobilu. Potěšili mě však, myslel jsem si totiž, že tam rozhodčí předvedou nějakou komedii :DDDD Ale kluci si to uhráli sami, i když dle diskuse zde druhá půle slabší. Jen mne zlobí Olomouc, větší šanci poslat Příbram tam, kde je její místo zase možná dlouho nebude a oni si to v Olmíku sejří sami... No co, dva moravské týmy asi dolů, nemám radost.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Euforak (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 08:56 |A při troše štěstí dva nahoru :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
naplavnik před 9 lety 12.05.2016 09:29 |Aha, taky pravda, byť lokální kluby, ani ne regionální...
Re: Příbram - Slavia 1:3
dubas před 9 lety 12.05.2016 10:00 |A co bys od těch rozhodčí ještě chtě, větší komedie jak včera už snad ani nejde:-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
donford před 9 lety 12.05.2016 11:48 |Víte, co je nejhorší? Že někdy mi přijde, že v podobném rozpoložení soudí i naše ctěná justice. Jak je možné, že soud vyvrcholí rozhodnutím, že obžalovaný dostane třeba 12 let a vyšší instance ho osvobodí, pro nedostatek důkazů. Tento odezdikezdismus (br, strašný slovo), vyvolává naprostou nedůvěru v naší soudní stolici. Ale oni všichni ti rozhodčí i soudci jsou neomylní, nedotknutelní. Jediní správní.
Re: Příbram - Slavia 1:3
honzah (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 08:05 |Už jsem začínal věřit, že nám Boleslav příští středu pomůže. Ale začali jsme vyhrávat, takže to podle zákona schválnosti nejspíš nevyjde :-(
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 08:21 |Pracuješ ve svých výpočtem pravdepodobnosti se zákonem schválnosti? :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
belmis (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 08:23 |Výpočtech
Re: Příbram - Slavia 1:3
honzah (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 09:02 |V úplných koncovkách už jakýkoliv pokus o (pseudo)racionalitu selhává...
Re: Příbram - Slavia 1:3
mengy11 před 9 lety 12.05.2016 09:59 |Pojďme se zasnít a vybrat si každý pět posil z naší ligy..
Za mě: 1. Sýkora (LIB), 2. Kovařík (PLZ), 3. Hrošovský (PLZ), 4. Řezníček (BRN), 5. Pospíšil (JBN)
Re: Příbram - Slavia 1:3
malan (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:24 |Vácha, Dočkal, Lafata, Costa, Krejčí
Re: Příbram - Slavia 1:3
DavidM před 9 lety 12.05.2016 10:31 |Mosquera, Řezníček, Bakoš, Kovařík, Acosta
Re: Příbram - Slavia 1:3
afro před 9 lety 12.05.2016 10:46 |Krásný, tohle bude těžký trumfnout.
Re: Příbram - Slavia 1:3
afro před 9 lety 12.05.2016 11:06 |Ale zkusím to... Štěch, Matějovský, Frýdek, Petržela, Bednář
Případně:
Pospíšil, Kovařík, Greguš, Matějů, Kopic...
Re: Příbram - Slavia 1:3
honza_sl před 9 lety 12.05.2016 11:44 |Vácha, Řepka, Chovanec, Straka, Bednář
Re: Příbram - Slavia 1:3
japoko před 9 lety 12.05.2016 13:46 |Tak jeden línej sparťan Ti u nás nestačí, ještě druhý lemro MaTĚJOVSKÝ!
Re: Příbram - Slavia 1:3
Philliip před 9 lety 12.05.2016 10:34 |1. pracovitost
2. sebedůvěra
3. odvaha
4. týmový duch
5. morálka
Re: Příbram - Slavia 1:3
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:51 |Tak já se zasním a vyberu podle mého nejlepších 5 posil z naší ligy:
1. Nikdo
2. Nikdo
3. Nikdo
4. Nikdo
5. Nikdo
Re: Příbram - Slavia 1:3
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:57 |+1
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 13:10 |Pokud se můžu zasnít a brát opravdu libovolné hráče, tak by to byli. 1. Ďuriš, 2. Hořava, 3. Hrošovský, 4. Baránek, 5. Vůch. Vybíral jsem jen z hráčů, kteří na sobě nemají ten odporný škraloup svého působení ve Spartě.
Re: Příbram - Slavia 1:3
mengy11 před 9 lety 12.05.2016 18:29 |Jen z těchto komentů je vidět, že bude těžké z naší ligy někoho vybrat, a to předpokládám, že z naší ligy určitě pár hráčů Jarda přivede..
Re: Příbram - Slavia 1:3
JS (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 09:59 |A co jako náhradu za Škodu Řezníčka z Brna? Já se teda kloním k hlasu jiných, že bychom co nejvíce měli nakupovat ze zahraničí, protože česká liga je „přebraná“ a předražená, ale kdybychom neměli jiné varianty...
Re: Příbram - Slavia 1:3
Jachym před 9 lety 12.05.2016 10:10 |Pamatuji si ho od nás z Budějc. Jeho noční eskapády s automaty byly proslulé. Ve Spartě se neprosadil. V menších klubech, kde na něho hráli ostatní, pár gólů dal. Ale jinak je to hlava vymaštěná. Přesně ho charakterizuje "taktické" vyřešení žluté karty, aby mohl hrát v jiném důležitém zápase. Když už se někdo k této nesportovní věci odhodlá, tak udělá třeba úmyslnou ruku nebo zakopne míč. Jenom blb Řezníček (a možná podobně inteligenčně vybavený Petržela) namísto toho raději soupeři málem přerazí nohu...
Re: Příbram - Slavia 1:3
Robinator před 9 lety 12.05.2016 10:29 |Když už takovyhle risky veci z nasi ligy .) tak bych radsi bral Toho Boguela z dukly
Re: Příbram - Slavia 1:3
JS (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:36 |Já též, ale místní diskutující o něm tvrdí, že nic neukázal a že nedává góly.
Re: Příbram - Slavia 1:3
fredydj (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:51 |vzdyt je to pravda, jinak k Řezníčkovi...prej se dost zklidnil a změnil se, i když je to pořád tak trošku "magor", nicméně každej tým potřebuje i takovýho hráče.....
Re: Příbram - Slavia 1:3
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:56 |a dava je snad ? :-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
Robinator před 9 lety 12.05.2016 12:20 |nedava, ale v ty dukle je nespokojeny..chce jit pryc(ano, vim ze do zahranici)
ale kdyz se na neho divas, ma luxusni pohyb, je rychly, navic dukle se celkove letos nedari..kdyby mel kolem sebe fotbalisty,dostaval mice, verim ze by to za pokus stalo, podle me talent ma
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 13:01 |Pravda je však taková, že Beaguel hraje většinu sezony docela otřesně. Loni měl pár zápasů, ale jinak nic extra. Kdežto Řezníček hraje dobře pravidelně. Ani mě nenapadá herní činnost ve které by Beaguel byl výrazně před Řezníčkem.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 13:01 |Pravda je však taková, že Beaguel hraje většinu sezony docela otřesně. Loni měl pár zápasů, ale jinak nic extra. Kdežto Řezníček hraje dobře pravidelně. Ani mě nenapadá herní činnost ve které by Beaguel byl výrazně před Řezníčkem.
Re: Příbram - Slavia 1:3
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:27 |Řezníček je podle mě asi nejzajímavější z relativně dostupných útočníků v české lize. Bohužel je to však korunovaný vůl, těžko říct co by s ním přestup k nám udělal. Ale čuch na góly má, to zas jo.
Re: Příbram - Slavia 1:3
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:54 |stejnej magor jako Pospech - dekuji, nechci...
Re: Příbram - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:32 |Navic nebude lepsi nez Mesanovic a Zeleznik..
Re: Příbram - Slavia 1:3
DavidM před 9 lety 12.05.2016 10:05 |Od stavu 3:1 proti Slovácku a v dnešním zápase se ukázal největší problém Slavie a to je psychika.. Pokud hráči hrají s čistou hlavou, předvádějí velmi dobré výkony, naopak pokud na hráčích leží odpovědnost (boj o třetí místo, poté udržení pátého), strašně jim to svazuj nohy a na ten fotbal se nedá skoro dívat.
Tým kvalitní je, hráče mám velmi dobré, myslím že i dobrého trenéra ale ta psychika dělá divy..
Trochu mi to připomnělo konec sezony pod petroušem kdy už o nic nešlo a vyhráli jsme asi 5 zápasů za sebou..
Re: Příbram - Slavia 1:3
Jachym před 9 lety 12.05.2016 10:12 |Tak to se ale netýká jenom Slavie. Většina předvádí lepší výkony, když je v pohodě.
Re: Příbram - Slavia 1:3
DavidM před 9 lety 12.05.2016 10:17 |Ok, ale pokud chceme příští sezonu hrát o evropu, budeme pod tlakem prakticky celou sezonu...
Re: Příbram - Slavia 1:3
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:23 |Naprostý souhlas!
Je sice hezké, že poslední dva zápasy hrajeme, ale takhle jsme měli hrát už předtím, když jsme ještě byli v boji o čtvrté místo. Opět a znovu opakuji, že největším (a dlouhodobým) problémem Slavie je zoufale nízká psychická odolnost hráčů. Je to snad naše prokletí. Hráči totiž ukazují, že fotbal rozhodně hrát umí.
Prioritou by tedy před příští sezonou mělo být přivedené psychologa a mentálního kouče, to říkám už asi 5 let! Jestli totiž nechceme být v Evropě pro ostudu, tak zejména na zvýšení psychické odolnosti musíme zapracovat. S nízkým sebevědomím se evropské poháry opravdu hrát nedají.
Re: Příbram - Slavia 1:3
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:32 |ja si pri zmince o sportovnim psychologovi dycky vzpomenu na film Prirozeny talent, kde hraje R. Redford starsiho hrace baseballu co se vraci po zraneni do ligy do podrprumernyho muzstva a tam meli psychologa, kterej zacinal dycky prednasku slovy . " Chlapci, prohra, to je jako příjice..."
Re: Příbram - Slavia 1:3
malan (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:47 |Wonderboy!
Re: Příbram - Slavia 1:3
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 10:58 |Mně není dost dobře jasný, proč se na psychiku ve sportu obecně neklade mnohem větší důraz. Řeší se, jak hráči spí, co jedí, pijí, jak regenerují, zkrátka každý detail, ale psychika a motivace je stále na vedlejší koleji. Odstrašujícím příkladem budiž Rada a jeho "já na psychiku nevěřím".
Říkejte si co chcete, ale právě s důrazem na psychickou odolnost, pohodu v kabině a sebemotivaci urval letos Leicester titul v Anglii. To je právě to, co v dnešním sportu dělá zásadní rozdíl. Nakonec, nemusíme chodit pro příklady daleko, stačí se podívat na příběh Milana Škody. A já říkám, že je u nás těch Škodů víc, jenom to z nich dostat.
Věřím, že usilovná práce tímto směrem, samozřejmě za pomoci předních odborníků, nám může pomoct podstatně víc než zběsilé nakupování půlsezonních ligových komet.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:15 |+1
Re: Příbram - Slavia 1:3
slamacek (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:20 |k tomu se jednoznacne pripojuji. proc vetsina individualnich sportovcu ma vlastni mentalni kouce? no protoze je proste potrebuji. Peknou prednasku na toto tema vedl a asi stale vede Marian Jelinek. herni dovednosti hracu nejsou tak rozdilne, ale hlava, to je ten rozdil. vzpomenme jak se rado rika kolik procent je hracova psychika.... pak je otazkou ze nemame v tymu zadneho odbornika... ale tomu musi samozrejme verit i trener, jinak to je zalezitost i samotneho hrace, ktery se chce sam posunout
Re: Příbram - Slavia 1:3
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:37 |U nás je těch adeptů na péči odborníků celá řada, za všechny jmenujme Jardu Zmrhala. Na něm, resp. jeho výkonech, se psychická (ne)pohoda projevuje snad ze všech nejvíc. Když má den, dokáže být nejlepší na hřišti.
Dalšími adepty, kterým by mohl mentální kouč a psycholog zásadním způsobem zvednout výkonnost jsou podle mě zejména Hušbauer, Mihalík a Železník.
Naproti tomu je vidět, že třeba Souček nebo Barák si věří, mají správnou drzost. Oba vlastně ještě cucáci, kteří nemají v lize odkopanou ani celou sezonu, přesto hrají ze zálohy nejlíp (a to i přes Součkovy poněkud horší výkony v poslední době).
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 12.05.2016 13:15 |Mentální trenér by pomohl i dalším, hlavně mladí kluci, kteří momentálně hostují by ho potřebovali. Prošek, Bazal či Hrubý to totiž v sobě mají, jen si nevěří. Z minulosti byli typický případ pro psychologa Čonka či Nitrianský.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Borris před 9 lety 12.05.2016 11:15 |Naprosto souhlasím a podepisuji. Plus by si kluci měli pouštět filmy jako Rivalové, pokojný bojovník a nebo Hokejový zázrak a vzít si z nich pokud možno co nejvíce. Protože pokud se nenaučíme hrát pod tlakem, tak nemáme šanci. Každý kdo hrál fotbal, tak ví že 80-90 % výkonu dělá hlava. Pokud nefunguje, tak i sebelepší fotbalista pohoří.
Re: Příbram - Slavia 1:3
1rytir před 9 lety 12.05.2016 11:13 |Souhlasím a psychická odolnost je problém, co bude nutné rychle řešit. Zvláště, pokud máme poměrně mladý tým!!!
Re: Příbram - Slavia 1:3
JirkaD před 9 lety 12.05.2016 11:31 |V Olomouci nebo kde měli mentálního kouče Landu :)
Re: Příbram - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:39 |.. a pak sestoupili..:)
Re: Příbram - Slavia 1:3
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:57 |nene, hrali 1/2 finale Ligy Mistru :-))))
Re: Příbram - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 12:25 |uplne bych na ten obrovskej uspech zapomnel..:)
Re: Příbram - Slavia 1:3
donford před 9 lety 12.05.2016 11:42 |Kdysi řekl Andrew Jackson, jeden z prezidentů USA, že jeden muž s odvahou vytváří většinu. Takovou odvahu teď projevili naši hráči v posledních dvou zápasech. A proto se hřišti stali výraznou většinou při stejném počtu aktérů a brzy jsme vedli výrazným rozdílem. Byli jsme lepší. Bála se Příbram o vítězství? I když jí šlo o vše? A nebo dali i oni do souboje vše, co mohli? A prostě se projevil rozdíl v kvalitě? Osobně se domnívám, že kvalita na naší straně se vskutku projevila, ale pojednou se podařilo, že jsme hráli s ČISTOU hlavou, s čistou myslí, i bez našich opor. A tady se ukazuje, jak důležitým podílem se na mysli hráčů podílí právě psycho. S dobrou vyrovnanou myslí, se dá v naší lize porazit každý. I Sparta ( s těmi slabšími,viz s námi na podzim, se Slováckem, s Brnem), i Plzeň.
Re: Příbram - Slavia 1:3
JS (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 12:23 |Je to tak, každý sportovec vám řekne, že je to o hlavě. U tenistů se říká, že hlava dělá výkon ze 70 %. Jenom ty tupé hlavy ve fotbale dokážou říct, že na „psychiku nevěří“.
Tohle měl dobře podchycené Víťa Lavička, kterému to fungovalo v Liberci. Akorát ve Spartě měl pech, že mu tam autoritu v kabině rozvracel ten bezmozek Řepka. Doteď si pamatuji, jak se v nějakém rozhovoru vyjadřoval, že na mentální trénink nechodí, že ho nejvíc namotivují nadávky publika a blikance. A tak to Lavičkovi ve Spartě zkrachovalo, protože půlka kabiny šla s Řepkou.
Každopádně i já, jako aktivní sportovec vím, že jsou „dobré“ a „špatné“ dny, navíc ovlivněné buď vítěznými nebo pokaženými sériemi výsledků. A hodně pomáhá nejen ta vítězná šňůra, kdy pak jde všechno samo, ale i „vizualizace“ vlastního výkonu, atd. Využívají to tenisté, lyžaři, v hlavě si trať projíždí i např. jezdci automobilových závodů. Je načase, aby se v české kaprlize přestalo opovrhovat něčím, co prokazatelně funguje. Náš kádr je na to víc než zralý. Škoda, Zmrhal, Hušbauer...
Re: Příbram - Slavia 1:3
dubas před 9 lety 12.05.2016 21:27 |Tak to je ale těžký, jediné čemu loboTom rozuměl byl příkaz "Azore trhej", vše ostatní už byla na něho kvantová fyzika:-)
Re: Příbram - Slavia 1:3
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 03:16 |Všechno je to o zkušenostech a my máme půlku současné sestavy tak mladou, že ty potřebné zkušenosti prostě ani mít nemůžou. Myslím, že DU s mužstvem pracuje kvalitně, ale chce to čas a také koupit 2 - 3 zkušené rozdílové hráče, aby to nestálo jen na mladých a taky aby se mladí měli od koho učit. A strašně by pomohlo, pokud bycom už letos hráli evropské poháry.
Re: Příbram - Slavia 1:3
Travinho před 9 lety 13.05.2016 06:54 |Na druhou stranu si myslím, že guma jako Řepka při jeho stylu hry mentálního trenéra nepotřeboval. To je spíše pro hráče, kteří o tom moc přemýšlí a pak jim to nejde. A to Řepka, vzhledem k tomu že nemá mozek, nemůže.
Re: Příbram - Slavia 1:3
JS (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 08:07 |Na tom něco je.