Chance liga

Slavia se představí v Příbrami

Netradičně uprostřed týdne nám pokračuje nejvyšší soutěž. A tak i když jsme si ještě ani nestihli říci veškeré dojmy ze zápasu proti Slovácku, čeká nás již zápas další. Slavii stačí k jistotě pátého místa bod, ten se pokusí uhrát na nevyzpytatelné půdě Příbrami. Možná trochu překvapivě zápas doprovodí i televizní kamery O2 Sport.

Neuvěřitelné se stalo skutkem, chtělo by se říci. Slávisté před pár desítkami hodin konečně prolomili střelecké prokletí a nasázeli hned 5 branek. Co na tom, že na týmu byla až do třetího gólu patrná velká nervozita. Tým je stále velmi mladý, sbírá zkušenosti zápas od zápasu, a proto buďme velmi rádi, že v posledních minutách znovu ukázal svůj potenciál (stejně jako v přípravě, kdy také mohl hrát více v pohodě).

S pohodou si v poslední době moc netykají také právě v Příbrami. Marná sláva, ani Jarda není všemocný a bodíky na jaře nepřibývají a nepřibývají. A přitom to před začátkem druhé půlsezóny vůbec nevypadalo, že by se snad příbramští měli zapojit do boje o setrvání v lize. Velmi solidních 20 bodů mělo zaručit relativní klid ve středu tabulky a možnost začleňovat nadějné mladíky. Leč to se vám to párkrát sejde, prohrajete zápasy, co jste vlastně prohrát nemuseli, a jde to rázem od desíti k pěti. A aby té smůly nebylo málo, tak když už Příbram konečně vyhrála, navíc venku, los jí následně přihrál do cesty nejdříve Boleslav, následně Spartu a potenciální pohoda se rozplynula jako pára nad hrncem.

A když už Příbram nedokázala doma vyhrát ani nad Baníkem s Duklou, sbalil si tehdejší trenér Tobiáš svých pět švestek a šanci dostal trenér, jehož genialita nebyla prozatím, alespoň dle jeho slov, plně doceněna, Martin Pulpit. Asi nikoho nepřekvapí, že tento defenzivní trenér započal svoje působení bezbrankovou remízou. Příbram však za tento bod mohla být velmi ráda. V zápase po většinu doby tahala za kratší konec, byla jasně přestřílena a navrh jí rozhodčí odpustil penaltu i červenou kartu.

Plusem pro domácí může být, že se zápas hrál již v sobotu, mají tak o den odpočinku navíc (i když, jak se to vezme, ono cestovat až ze Zlína zrovna odpočinkové není). Vzhledem k situaci v tabulce to však myslím není zase až tak podstatné, hráči Příbrami budou muset jít jak se říká lidově na krev. Poslední kolo totiž končí v Jablonci a tam se s jistými body počítat nedá. Vzhledem k lepším vzájemným zápasům se Sigmou by však nemuseli být nespokojení ani s remízou.

Myslím si, že nás tedy čeká poměrně nezajímavé utkání, kde se oba týmy budou navzájem hlídat (s vědomím, že oběma bod pomáhá). Slavia již letos několik takto vyčkávacích venkovních zápasů dokázala vyhrát, namátkou třeba v Teplicích nebo na Slovácku. V Příbrami však naposledy dokázala vyhrát před 9 lety, přičemž branky tehdy dávali Jarolím s Hrdličkou. Zajímavostí tohoto duelu budiž fakt, že touto výhrou Slavia odsoudila Příbram pro další sezónu k druhé lize.

Zda se bude opakovat historie, to budou jen z tribuny sledovat absentující Deli, Pavlenka, Latka, Jablonský a Železník.

Tip na sestavu: Berkovec - Mikula, Bílek, Frydrych, Bořil - Mihalík, Souček, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Škoda

kurzy Fortuna: 2.33 - 3.37 - 3.15

29.kolo - Středa 11. 05. 2016 18:15

Synot liga, 2015/2016
1 - 3
0 - 3
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

52. Patrik Brandner

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Tomáš Souček
15. Muris Mešanovič
29. Antonín Barák

Komentáře (143)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se představí v Příbrami

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 20:51 |  
    0 0

    Vdeníku sportu už jim fakt hrabe na maják extrémně. Když byl článek, že si Habanec stěžuje na rozhodčí tak ho obhajujou, že ruku nepískl správně a ted v hodnocení rozhodčích dají Nenadálovi čtyřku, že ruku měl pískat. Bohužel dementi a nikoli novináři

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 21:18 |  
      0 0

      Je tu nějaký pravidlový expert? Mě by zajímalo, co na takovou ruku říkají pravidla. Je od těla, díky ruce si pomůže ke gólu, ale soupeř jí nastřelí zblízka, kdy je ještě navíc Barák otočený zády a tudíž nemůže jít o úmysl.

      Jak tady někdo psal, mohli by se hráči naučit takto nastřelovat obráncovy ruce a byly by z toho penalty.

      A pokud se penalta pískat neměla, měla by se pískat, pokud by byl Barák čelem k hráči a ne zády?

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        uru100     před 9 lety 11.05.2016 07:34 |  
        0 0

        S tou rukou je to vždy složitější. My je prostě máme, pohybujeme s ni mi a i když s ní úmyslně hráč nehraje, věřím, že většinou to tak je, tak se pískne. Rozhodčí to někdy mají těžké. Od Baráka je hezké, že hned řekl, že tam ruka byla a na nic si nehrál.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 21:34 |  
      0 0

      A to samé nechápu, když má hráč sice ruku od těla a jde o přirozený pohyb a ve studiu téměř vždycky řeknou, že měl ruku od těla, že ji neměl v přirozené poloze. Neznám hráče, který by běhal, střílel s upaženýma rukama.

      A jestli se tedy jedná o přirozený pohyb ruky, i když je od těla (např. při běhu, kdy levá ruka střídá pravou) a obránce nastřelí ruku útočníka, která je v přirozeném pohybu a jde zrovna proti míči...co pak?

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Slawek     před 9 lety 10.05.2016 22:03 |  
        0 0

        Belmisi, ignoruj experty, zvláště ty televizní. Stejně to vždy bude tak jak pískne sudí, ať se nám to líbí či ne. Jinak je to u Sparty a jinak v české lize u ostatních. to už jsi přece pochopil, tak to zbytečně neřeš. Stejné je to s penaltami, ofsajdy atd. A chytří tzv. experti? Ti jenom rádoby chytře žvaní a to dnes už i včetně Zelenky našeho bývalého sympatizanta. Bohužel.

        • Lafata- gól rukou

          Mike     před 9 lety 10.05.2016 22:12 |  
          0 0

          Já jsem si vzpomněl na tuhle loňskou situaci, kdy dokonce od Lafatovy ruky se míč odrazil do branky a platil. Tenkrát někdo vysvětlil, že byla neúmyslná, takže gól byl správně uznán. Ale asi to novináři nechtějí vytahovat, protože jsem nikde nečetl odkaz na podobnou situaci z loňské sezony-
          http://sport.aktualne.cz/lafata-dal-gol-rukou-pak-uzavrel-hattrick-sparta-zarila/r~a47ecd68ec3811e4a788002590604f2e/

          • Re: Lafata- gól rukou

            belmis (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 23:22 |  
            0 0

            díky vám. Ačkoliv se o fotbal zajímám a hraju desítky let, dokonale pravidla neznám. A u takových situací by se zřejmě neshodli ani pravidloví experti.

            • Re: Lafata- gól rukou

              Barra     před 9 lety 10.05.2016 23:58 |  
              0 0

              Ukazal jsem video s rukou Antonina Baraka rozhodcimu, ktery v Belgii piska první ligu. Dle neho se nemuze jednat o ruku.

              Kriterium je jestli ruka byla umyslna, ci nikoliv. Aby se mozny umysl posoudil, musi se brat 3 nasledujici body v uvahu:

              1 Jde ruka k mici nebo jde mic k ruce? Kdyz jde ruka k mici, je umysl hrat rukou. Kdyz jde ale mic k ruce ktera se nepohybuje, se vetsinou hrac nemuze vyhnout kontaktu.

              2 Presto jsou pripady, kdy ruka se tresta, i kdyz sel mic k ruce, ktera tedy byla nepohybliva. Jedna se o neprirozene postaveni tela, kdy hrac roztahne ruce, aby byl sirsi. V tom pripade se piska ruka.

              3 Treti kriterium je vzdalenost, odkud se mic kopnul a jestli tedy hrac mohl omezit kontakt s rukou. Mic ktery je streleny z dalky a dotkne se ruky hrace, ktery zustal stat, se muze povazovat jako umyslna ruka, jestlize rozhodci ma pocit ze hrac mohl udelat vse potrebne pro to, aby se mic nedotknul jeho ruky. A contrario se nema trestat ruka ktera nastane kdyz hrac zblizka trefi ruku soupere.

              Ruka se ma trestat zlutou jestlize se jedna o nesportovni chovani nebo preruseni utoku, ktery by mohl byt nebezpecny. Cervena se dava jestlize rukou zabranim gol.

              Podle tohoto rozhodciho je tedy mozne aby utocnik dal branku po te, co se mic odrazil od jeho ruky, nebo aby obrance na care zabranil brance kdyz se mic odrazi od jeho ruky. V obou pripadech chybi umysl.

              Summa summarum - vzdy musi rozhodci posoudit, jestli se jedna o umysl ci nikoliv, jen umyslne ruky se maji trestat.

              Jak ruka Lafaty o ktere se pise vys, tak Barakova ruka byla spravne posouzena. Alespon podle tohoto rozhodciho.

              • Re: Lafata- gól rukou

                belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 00:25 |  
                0 0

                díky moc za vysvětlení, Barro. Takhle je to i logické.

              • Re: Lafata- gól rukou

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:13 |  
                0 0

                Díky za moc pěkné zhodnocení situace, která mi v podstatě zkazila zápas. Z obyčejné logiky totiž Barák prostě svoji rukou získal výhodu, zpracoval si krásně balón na střelu (ikdyž neumyslně) a dal gól. Hráč to tak i sám říká, cítí.

                • Re: Lafata- gól rukou

                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:43 |  
                  0 0

                  a o to právě jde. Zcela neúmyslně. Proto ti to kazit zápas nemusí -)

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 08:17 |  
      0 0

      Mě by taky docela zajímalo, proč byl tak hrozně chválen rozhodčí (už nevím jméno) zápasu Sparta-Liberec. Hlavně ho tam výslovně chválili, že správně vyhodnotil tu Váchovu prasárnu. Podle mě to měla být jasná červená a docela bych chtěl znát odůvodnění, proč ne...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 10:48 |  
      0 0

      Se přiznám, že jsem úplně alergickej na moderní pojetí hry rukou. Úmyslná neúmyslná. Já jsem měl vždycky za to, že když někdo hrál rukou a neměl jí u těla tak je to prostě ruka. Nikoho dřív nezajímalo jestli byla nastřelená, jestli byla v přirozeném pohybu a podobný blbosti.

  2. Re: Slavia se představí v Příbrami

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 21:48 |  
    0 0

    Berkovec - Frydrych, Souček, Bílek, Bořil - Hušbauer, Barák - Mihalík, Kenia, Zmrhal - Škoda

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 21:50 |  
      0 0

      taky by se mi tato sestava líbila

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      donford     před 9 lety 10.05.2016 23:01 |  
      0 0

      Mikula přece musí jejich křídlo dát! Frydrycha bych nechal uprostřed. Tam je jistej. Největší obavu mám z Rezka, pokud bude hrát. Jeho simulanství je z kategorie slizounů Lafaty či Chramosty, Rezek se válí po zemi už cestou z kabiny. Příbram není ve formě a nervy také hrají své. Myslím, že plichtu by brali.

  3. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Pinturichio     před 9 lety 10.05.2016 21:49 |  
    0 0

    Osobně jsem zvědavý jak se vyporadame s absencí Deliho v defenzive, pro Frydrycha by to mohla být hozená rukavice. Jinak bych si strasne moc přál aby Škoda skóroval a nejlépe pak i v sobotu proti Plzni, jednoznačně by pak měl nejlepší střeleckou fazonu z uvažovaných útočníků pro EURO.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Barra     před 9 lety 10.05.2016 22:20 |  
      0 0

      Drzme palce aby Skoda nedostal fatalni ctvrtou zlutou a mohl proti Plzni vubec hrat. Idem ditto Frydrych, ma take ctyri, Soucek dokonce 7. Takze hrozi ze bychom mohli velmi decimovane nastoupit v posledním zapase. Deli a Latka out, Frydrych v ohrozeni - zustal by jen Bilek. Snad se nenecha Frydrych Bednarem vyprovokovat a nedostane kartu.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Tealc     před 9 lety 10.05.2016 23:29 |  
        0 0

        A nebylo by pak horší, kdyby dostali karty až s Plzní a chyběli nám pak v úvodu nové sezóny?

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Barra     před 9 lety 10.05.2016 23:55 |  
          0 0

          Kolik krat se tady uz probiralo, ze trest se neprenasi, naposledy jeste Quelharem vcera. Ctvrta, osma atd karta se nahradi pokutou, ostatni karty odpadnou. Nava sezona zacina od nuly.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Tealc     před 9 lety 11.05.2016 07:22 |  
            0 0

            Aha, díky za vysvětlení! Nečtu zde všechny diskuse...

  4. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.05.2016 23:06 |  
    0 0

    Futsalová Slavia dnes vyhrála 7:2, takže v sobotu se bude hrát doma ještě 4. zápas.
    Po derby žen (11:30) následuje fotbal Slavia vs. Plzeň (15:30) a po tomto zápase ještě můžete zajít na futsal Slavia vs. Benago Zruč n. Sázavou (17:45).

  5. Re: Slavia se představí v Příbrami

    marp (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 08:01 |  
    0 0

    Costa do Slavie? Úplná blbost. Ne že by nebylo fajn naštvat sparťany, ale... 1) opravdu nesympatický, 2) sice umí dopředu, ale v obraně dělá velké chyby, 3) kdyby nebyl ve Spartě, ale u nás, byl by při svém stylu každou chvíli vyloučený, 4) to už bychom za chvíli byli Sparta B, už jich bylo dost

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 08:08 |  
      0 0

      Costu bych tedy taky nechtěla a celkem je mi šumák fakt, že je z Letné, ale podle mého soudu dává smysl pomalu začít víc zapojovat třeba Kodra nebo Fialku, kteří můžou vedle Deliho (pokud zůstane) s Bílkem růst.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Gino     před 9 lety 11.05.2016 08:28 |  
      0 0

      Já bych Costu bral. Ohrnovat frňák nad nejlepším bekem polské ligy, který své kvality v ČR potvrdil?

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 08:31 |  
      0 0

      I od mých znamých, co fandí rudejm vyšel názor, že Costa je bídnej a je fakt marnej, nebrat !!!

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Pepino44     před 9 lety 11.05.2016 08:50 |  
        0 0

        Tak já vidím ještě jeden důvod proč nebrat. Costa je jedním z nejlépe placených hráčů sparty a chce ztrojnásobit svůj plat. Asi by mu to Slávia mohla splnit, ale rozhodně by to nedělalo dobře v kabině. Tak rozdílový hráč to rozhodně není, třeba ve srovnání s Delim.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 08:51 |  
      0 0

      Možná to je způsobeno tím, že se Šventem to zcela nevychází podle plánů, ale také nechápu, proč zrovna Costa.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      afro     před 9 lety 11.05.2016 10:37 |  
      0 0

      Plně se stotožňuji s tvým komentářem a doufám, že je to jen v mezích spekulací. Takhle nesympatickýho člověka, aby jeden pohledal a fotbalista taky žádnej zázrak. Sparťani mu říkají sáňkař, kvůli těm jeho zákrokům, které zavání červenou.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        afro     před 9 lety 11.05.2016 10:38 |  
        0 0

        Boha jeho... "ztotožňuji"

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 11:53 |  
      0 0

      Tak tak, naprostý nesmysl, za/ letos daleko horší než vloni, za b/ není určitě lepší než Frydrych nebo Bořil, c/ už těch sparťanů máme docela dost, d/ nabídka z Turecka, které nemůžeme konkurovat. Jo a taky mí známí sparťani na něj hodně nadávají.

  6. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Borris     před 9 lety 11.05.2016 08:35 |  
    0 0

    Dnešní článek na Isportu o tom, že lanaříme Costu mě fakt pobavil a zároveň doufám že to není pravda. Co by u nás tenhle zákeřný zmetek dělal jako? Všichni čtyři naši stopeři jsou lepší než on. Laty je lepší, Bílčus je lepší, Frýďa je lepší, no a o Djangovi ani nemluvě, to by bylo jako srovnávat Lamborghini s Fabií 1.2......Costa mi přijde fakt jako hodně přeceňovaný hráč. Normální lehce nadprůměrný ligový obránce. A obzvlášť alergický jsem na tu jeho zákeřnost. Doteď si pamatuju jak letos v poháru v Liberci trefil podrážkou přímo na koleno Sýkoru absolutně bez úmyslu hrát balón. Sýkora si myslím že doteď děkuje bohu za to, že z toho vyvázl bez zranění. Prostě tohohle dobytka v žádném případě. Když bych měl lovit v naší lize, tak se mi líbí liberecké duo Pokorný, Hovorka, teplický Lüftner nebo jablonecký Pernica. Nebo Ondra Čelůstka. Hodně věřím Frýďovi, ten ještě neřekl poslední slovo. Samozřejmě Laty a Bílčus tam už je nějaký věk, tak je potřeba chystat pomalu náhradu. Ale minimálně ještě v další sezóně si své oba určitě odehrají. I když samozřejmě otázkou je, jak třeba Laty snáší svojí momentální pozici. Ale já ho vidím jako velice důležitého už jen pro kabinu. Jako stěžejní vidím udržení Djanga. Pokud nás výhra Bolky katapultuje do pohárů, tak bych viděl udržení Djanga jako nutnost. Bude to těžké, protože je to bez debat nejlepší stoper naší ligy a nemá absolutně konkurenci. Ale pokud všichni čtyři stopeři zůstanou, tak jsem toho názoru, že příchod jiného stopera ani nebude potřeba. Jedině už by muselo jít o opravdovou kvalitu.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Malvin     před 9 lety 11.05.2016 08:45 |  
      0 0

      S costou s tebou souhlasím. Taky bych ho v našem dresu neviděl rád, ze stejných důvodů, které uvádíš. Ale myslím, že to bude jen kachna ze Spartu, aby pak mohli napsat, jak nám dal košem a radši si vybral rudochy.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Robinator     před 9 lety 11.05.2016 08:59 |  
        0 0

        Zákeřný OK, ale že je lepší Latka a Bílek, no asi to chce trošku více objektivity..Řekl bych, že Costa je o několik levelů výše

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Borris     před 9 lety 11.05.2016 09:26 |  
          0 0

          To fakt teda není. Costu bych neměnil ani za Bílčuse a ani za Latyho.... S objektivitou problém nemám. Od rumunů třeba uznávám jako stopera Brabce. Ano to je kvalitní stoper s velice slušným potenciálem. Ale Costa je fakt poleno které bych u nás nechtěl ani zadarmo. Ne fakt ne děkuju.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Gino     před 9 lety 11.05.2016 09:54 |  
            0 0

            Tak Costa je hlavně bek, ne stoper.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Borris     před 9 lety 11.05.2016 10:41 |  
              0 0

              Tak já mám pocit, že poslední dobou ho rumuni staví hlavně na stopera. Ale i kdyby to byl čistokrevný krajní bek, tak to nic nemění na mém názoru.

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                doors     před 9 lety 11.05.2016 11:13 |  
                0 0

                Latka je horší než Costa, neboť je čím dál pomalejší, což ho začíná velmi limitovat i v naší lize. V mezinárodním měřítku ( v rámci evropských pohárů) by rozdíl byl mnohem víc zřetelný.
                Navíc pokud by hrál levého beka, tak by byl určitě lepší než Jablonský..

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  Jachym     před 9 lety 11.05.2016 11:31 |  
                  0 0

                  Je to tak půl na půl. Costa je na tom velmi dobře rychlostně a umí podpořít ofenzívu. Latka naopak nestíhá. Na druhé straně Costa zkazí neuvěřitelné množství přihrávek. Ale hlavně je to opravdu zákeřná svině jako třeba Petržela, který ačkoli je téměř nepřekonatelný v kličkování na malém prostoru, nikdy bych ho ve Slavii nechtěl.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Jalapeno     před 9 lety 11.05.2016 10:11 |  
      0 0

      Mě hlavně pobavila ta konstrukce - ve spartě chce přidat třikrát tolik než bere, v současnosti bere jako náš nejlépe placený hráč a bude se domlouvat u nás.. Tady se (podle mého zcela správně) uvažovalo, že je nesmysl dát velké peníze Šuralovi, který má parametry bájného "rozdílového hráče" a teď bychom měli lehce nadprůměrnému bekovi s výbornou fyzičkou (to je podle mě jeho hlavní deviza) nabízet takovýhle balík? Nevím, jestli ten odporník Konečný má problém v tom, že vidí hromady čínských peněz i tam kde nejsou, nebo se jen snaží vzbudit dojem, že sešívanci sní o tom, že přetáhnou někoho ze superhráčů ze sparty.. Oboje je každopádně úplně vedle a nevěřím, že tu informaci mají odjinud než ze svých chorých myslí..

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Robinator     před 9 lety 11.05.2016 10:44 |  
        0 0

        fyzicka, umi dobre hlavou a celkem dobre podporuje utok, dobra hra telem, nerekl bych ze je zas tak spatny, samozrejme za ten plat co by chtel ho nebrat nikdy v zivote, ale jinak je to na nasi ligu dobry hrac..

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Travinho     před 9 lety 11.05.2016 11:02 |  
        0 0

        Zase ho nepodceňujme. Sice je to jeden z nejnesympatičtějších hráčů, kteří na ligových trávnících běhají, ale kvalitativně patří mezi TOP 5 ligových obranců...

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Jalapeno     před 9 lety 11.05.2016 11:35 |  
          0 0

          Já netvrdím, že je to jelito, jen říkám, že i při svém současném platu ve spartě by měl být když ne nejlepší, tak jeden ze dvou nejlepších hráčů na tomto postu v lize.. Celkem zajímavé je v tomhle kontextu porovnání třeba s Bořilem - ten je myslím kvalitativně už nyní výš než on, s odhadem polovičním nákladem a ještě s potenciálem, že za něj třeba někdy něco dostaneme při přestupu ven.. Ovšem kde vzít ještě jednoho Bořila, toť otázka..

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Robinator     před 9 lety 11.05.2016 11:57 |  
            0 0

            já bych byl zatím opatrný, Bořil zatím není prověřen mezinárodní konfrontací, zatím co ten druhý ano a obstál velmi solidně.. Ale jinak taky vidím v Bořilovi budoucnost

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 12:06 |  
              0 0

              Bořil byl s MB několikrát v předkolech. Narazil například na Lyon či Twente. Takže nějakou zkušenosti už má, ale Costa má v EL mnohem víc odehráno.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      ph65     před 9 lety 11.05.2016 10:31 |  
      0 0

      Já si dovedu představit i odvážnou myšlenkovou konstrukci, že Dušan Švento si vyjednává ve Slavii co nejlepší podmínky (protože bude přicházet jako volný hráč) a Slavia mu zase nechce splnit úplně všechno, tak se vypustil "pokusný balonek Costa", aby se Šventovi ukázalo, že není jediný... Ale samozřejmě těch fantastických vysvětlení je spousta a tohle není absolutně podložené žádnou relevantní informací, jen prostě kombinuju :-)

  7. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Alanor (admin)     před 9 lety 11.05.2016 10:42 |  
    0 0

    Přesun Costy do Slavie není na pořadu dne, alespoň podle toho co vím. Nějaké konstrukce, že by to mělo být ve spojitosti se Šventem, jsou mimo realitu.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 10:45 |  
      0 0

      Díky za info, Alanore.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 10:53 |  
      0 0

      diky, dalo se pomerne realne predpokladat, ze je to klasicke isport placnuti, davam tomu tak tejden a budou resit zase dockala a pod. az dojdou napady tak to zkusej s lafatou...kecy, prdy, bedary...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Alanor (admin)     před 9 lety 11.05.2016 10:55 |  
        0 0

        Nevím, třeba jsme jeho situaci sondovali. To děláš u spousty hráčů jako třeba v zimě u Ondráška, který pak nakonec ani nabídku nedostal, ale do novin se napsalo, že máme zájem.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 11:06 |  
          0 0

          jasny, nekde se v samosce potkali s jinochem, rekli si cau a isport uz ho cpe k nam :-) jinak tak fotka s nasim logem me pije krev, neni nejaka moznost naseho PR oddeleni zakazat pouzivani znaku SKS v souvislosti s hraci ACS v mediich ?

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 11:09 |  
            0 0

            Jestli bych někoho nechtěl ve Slavii, tak Costu, přeceňovanej hráč, furt si stěžuje, nesympatickej sparťan zkrátka.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              donford     před 9 lety 11.05.2016 12:27 |  
              0 0

              Costa, nesmírně rychlý a s úžasným výskokem. Ale k čemu je mu platný, když dokáže svou nekázní udělat i takovou minelu, kdy vyskočil zcela zbytečně a netakticky na hráče Plzně, zjevný faul, svalil se, rozhodčí nechal výhodu a Krmenčík šel sám na Bičíka a dal gol. Je velmi nedisciplinovaný, špatně se podřizuje taktice. Je to příliš velký živel. Připomíná mi Hertla, obránce Sprty blahé paměti, který kromě zbytečného kličkování ve vlastním vápně, totální nedisciplině, dokázal z ničeho nic, ve vlastním vápně chytit centrovaný míč do ruky a pochopitelně byla desítka. Prostě úlety v hlavě a následně na hřišti. Zejména jako střední obránce dokáže Costa takřka v každém zápase vyrobit špatnou přihrávkou velkou šanci pro soupeře. Myslím,že bychom trpěli a DU zejména. Určitě by obranu netmelil, ale rozkládal.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 12:51 |  
        0 0

        realita je dle mě taková, že Sport nemá ze Slavie ani špetku inside informací. Takže podobně vaří z vody. Však o Slavii nemluvil ani Costův agent v rozhovoru.

  8. Re: Slavia se představí v Příbrami

    zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 11:49 |  
    0 0

    Tak uspějeme konečně v Příbrami?no vůbec bych se nezlobil, kdybychom zopakovali výsledek se Slováckem. Upřímně spíš tipnu remízu 1:1, už vzhledem k tolika absencím, tak jsem si říkal, že je super, že nám chybí jen Železník. No a teď už nám to zase narostlo...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 12:09 |  
      0 0

      Já bych si přál aby se Olomouc udržela a spadla Příbram, diváci na ní nechodí, fotbal hráli téměř každou sezonu nudnej.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 15:54 |  
        0 0

        Taky mne víc vadí Příbram, ale snad nejvíc Klokani, ale ti určitě nesestoupí, tak spíš ta Příbram nebo Jihlava, Olomouc je pro mne určitě fotbalovější město, takže bychom jí dneska pomohli?když jsme jí už letos darovali čtyři body....

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 11:58 |  
      0 0

      sice ten clanek visi uz dva dny nahore v novinkach a vcera se o nem diskutovalo, ale i tak diky za aktualizaci...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Robinator     před 9 lety 11.05.2016 12:01 |  
        0 0

        jestli budeme bez pohárů tak to bude fakt těžký, koupit kvalitu tady u nás, se to rozprchne do sparty,plzne a my se budeme prát o zbytky s bolkou a libercem..tesim se na prestupovy obdobi a jsem zvedavej

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 12:10 |  
          0 0

          jasny a kdyz bude prset tak zmoknem

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Jalapeno     před 9 lety 11.05.2016 12:15 |  
            0 0

            To máš sice pravdu, ale nebude-li pršet, nezmoknem! :-)

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Pepino44     před 9 lety 11.05.2016 12:34 |  
              0 0

              Prší krásně a nebe změnilo se v plný potok píva a tak jak to tak někdy bývá......

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Jiri1     před 9 lety 11.05.2016 12:39 |  
              0 0

              To neni o poharech, ale kolik vedení vytáhne na posily, bud primo jim , nebo klubům, kde jsou pod smlouvou, , největsím problémem není ale post Costy , ale náhrada Skody , kde se ocekává odchod.
              Ja jsem treba zvedavej na obměnu v komisi rozhodcich, kde dle Pelty skonci vedeni komise . Vrátí se staré osvedcené kádry Liba , Krula , , povýsí Krondl, Filípek, tohle bude zásadní pro jakoukoliv akci na první prícky , vzdyt letops v lize existovaly jen 4 celky , kterým proslo vsechno.
              Svento, pokud je pravda a já o tom silně pochybuji, ze licituje se Slovanem o lepsi peníze nez mu dává Slávia, tak bych se jeho angazování vzdal, dalsi hrác, který se bude rok rozehrávat je na nic, angazoval bych spíse radeji zkuseného ligistu typu Zavadila,bohuzel jeho primo asi ne , tam je silné zdravotní omezení.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 16:05 |  
          0 0

          myslím, že budeme hodně aktivní, pokud budeme hrát poháry, jinak jen vhodné doplnění kádru a spíše odchody(Piták, Škoda, Zmrhal)

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Pepino44     před 9 lety 11.05.2016 12:30 |  
      0 0

      Tak to,že si chce hráč vyjednat ty nejlepší podmínky celkem chápu, nevěřím,že by mu Slovan nabídl lepší podmínky než Slávia a pokud by dal přednost Slovanu, tak by mne velmi zklamal, i když chápu další okolnosti (děti). Zapomenout na klub, který jej vlastně udělal a pomohl mu k velkým penězům, to se mi nelíbí. Ale ještě není všem dnům konec a licituje se i při mariáši.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Jachym     před 9 lety 11.05.2016 12:38 |  
      0 0

      Představ si sebe. Jsi např. telekomunikační, respektive, IT odborník. Kariéru jsi nastartoval v Ericssonu (slangově "udělal tě Ericsson), pak jsi pracoval u Oraclu a nyní ti nabízí práci opět Ericsson, ale i Microsoft. Ten přitom nabízí o 40% větší plat v místě bydliště. A je ti 30 let... Neříkám, že ta analogie k fotbalu 100% sedí, ale vím, jak by se rozhodlo 99% webových mudrců...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Pepino44     před 9 lety 11.05.2016 13:37 |  
        0 0

        Já s Tebou souhlasím a píšu při rovných podmínkách, pochybuji, že by Slovan dal těch 40% navrch.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Jachym     před 9 lety 11.05.2016 14:31 |  
          0 0

          OK. Tak to poté nejsme ve sporu :-)

  9. Re: Slavia se představí v Příbrami

    jira123     před 9 lety 11.05.2016 12:37 |  
    0 0

    Neví nikdo, kdo by nás měl v létě opustit a s kým se počítá z hostování ??
    Posily zatím nekomentuji , jsem napnutý jak struna :)

  10. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 13:08 |  
    0 0

    2mil za Bera se zdají moc, na druhou stranu by to byla výrazná posila s možností následného prodeje...mohla by to být i zajímavá investice do budoucna...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Barra     před 9 lety 11.05.2016 13:17 |  
      0 0

      Mozna moc na ceske normy, zcela bezna castka v zahranici. Jinak, kolik hracu Sparty neodeslo v posledni dekade do ciziny za daleko vetsi penize?

      Myslim ze se bez problemu najde kupec ktery za Matuse Bera tuto castku hodi na stul. Bude si spis moci vybrat kam pujde, a mam obavu ze neprijde k nam. Prestupova castka nebude asi takovy problem, mzdove nebude moci vubec konkurovat s zapadem.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 13:40 |  
        0 0

        asi tak, pokud to ma byt onen "rozdilovy hrac" pak nemuzeme cekat, ze prijde zadarmo a hrat tady bude za parek a pivo. Nicmene uz vidim jakou tady dostane po 3 nepovedenejch zapasech cocku, ze je preplacenej a zabira misto nekomu z dorostu :-)

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Barra     před 9 lety 11.05.2016 13:52 |  
          0 0

          Jestli nekdo z naseho dorostu bude mit ve veku 20 let 80 oficialnich utkani za sebou v A-cku s bilanci 24 branek a 13 asistu a bude dvojnasobny mistr Slovenska a dvakrat za sebou vyhraje pohar, proc by ne -:) A jasne, uz slysim ze slovenska liga neni na nasi urovni, ale vyjimky potvrzuji pravidlo. Verim ze ho peclive sledujeme a ze sportovni rada si na Matuse Bero udelala svuj nazor.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 14:13 |  
            0 0

            asi se o nej (pokud vubec) budem zase pretahovat s bolsevikem...ty maj prej na nej taky zalusk a zname jejich preplaceni...pokud si dobre pamatuju byla obdobna situace tenkrat i u Sventa, kterej dal nakonec prednost nam, pac za nim KJVCD jel do Ruzomberoku a doslova ho osobne privez do Prahy...mozna , ze by si DU moh taky udelat vylet ...krom toho v Trencine je fakt peknej hrad...

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Jachym     před 9 lety 11.05.2016 15:22 |  
              0 0

              Koneckonců tohle se nám již kdysi dávno povedlo s Bicanem, kdy Sparťané přišli na schůzku pozdě a ostrouhali...:-)

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 15:57 |  
                0 0

                no jo, ty se cestou stavili na obed a byl klid... :-)

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 13:47 |  
        0 0

        Neznám jeho kvality, jen co se kde dočtu. Ale souhlasím, že koupit dobrého mladého prověřeného hráče třeba za 2 mil Eur může být daleko lepší koupě než jiného za 0,5 mil EUR.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 14:39 |  
      0 0

      2 mil za Bera je pro Slavii nesmysl, max. 1 mil plus procenta z následného prodeje. Za tuhle cenu by nás místní šíbři poté totiž dřeli ještě více, než nyní, kdy cítí čínské peníze. Tím nesnižuji kvality Bera, i když jsem jej neviděl, ale maximální částka v našem fotbale by se měla pohybovat na hraně 30 mega (třeba za toho Schicka bych to dal).

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 14:57 |  
        0 0

        Jestliže si vedení řekne, že za nějakého hráče je ochotno dát dva miliony a za jiného maximálně 300 tisíc, jinak si koupí hráče jiného, může se stavět šíbr třeba na hlavu.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 15:00 |  
          0 0

          presne tak

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 15:59 |  
            0 0

            Předpokládám, že cena 2 mega by byla i pro zahraničí, takže by ji nic nemuselo tlačit dolů, a kdyby šíbr jiného hráče věděl, že jsme ochotni vyndat z peněžky větší částku, tak by to tímto směrem zkoušel. A kdyby ani to nevyšlo, tak bychom šli do jiného hráče číslo 2, a šíbr by věděl, že a) trh s vhodnými hráči pro nás je aktuálně -2 a za b) byli jsmě ochotni vyndat z kešeně větší částku. Říkejme tomu třeba, třeba hráčský trh... ;-)

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:16 |  
              0 0

              otec ze me chtel mit dycky tvrdyho chlapa a ja mu to splnil tak napul, takze jsem natvrdlej, a moc ti nerozumim...

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:29 |  
                0 0

                :D napsal jsem to asi zbytečně zašmodrchaně, ale prostě si myslím, že tyhle sumy křivý hráčský trh, a než se najde nějaká rovnovážná cena při vyjednáváních, tak je zase konec přestupního období. Myslím, že už v zimě jsme to mohli vidět, nasadil cenu Tecla a Pospíšila někam snad ke 30mio, což by mu nikdo nedal, i kdyby slíbil, že se spolu s Berbrem v obětí půjdou utopit do Vltavy ;-) No a pak jednání o Železníkovi (o možná dalších, kteří vyšli či nevyšli) se táhla kvůli naší ochotě prostě pustit na trh nějakou kačku...

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:33 |  
                  0 0

                  No vidíš. A teď si Pelta možná trhá po stranách hlavy vlasy, že nám Pospíšila za rozumnou cenu neprodal..

                  • Re: Slavia se představí v Příbrami

                    naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:41 |  
                    0 0

                    No my jsme samozřejmě udělali dobře, protože v létě po nás nebudou chtít tu samou částku za srovnatelného hráče. Kdybychom na to přistoupili, takže hele, vzali jste Pospíšila za 30mio, tak to zvládnete třeba Baráka nikoli za 10-12mio, ale za 23 mio. Teda za Baráka se ukazuje, by to nebyly špatně utracené peníze ;-) , ale co s tímto přístupem takový Železník, Mešanovič, Linhart, nebo i ten Pepík? ;-)

                    • Re: Slavia se představí v Příbrami

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:44 |  
                      0 0

                      dejme jim sanci, vzpomen jak dlouho to trvalo skodovce nez zacal palit dovnitr zarizeni a ne mimo...

                      • Re: Slavia se představí v Příbrami

                        naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:54 |  
                        0 0

                        Ale já je nezatracuju, ale při představě, že nás stáli majlant, bych rád nebyl. Šanci musí furt dostat, ale aktuálně jsme si představovali asi všichni od nich více. Ano, Škodovka je hezký příklad, vždy (i když už byl na stoperu) jsem tu psal, že to je 10-15 gólový útočník v našich poměrech, a byl jsem tu ostouzen, hanoben, ba i po schodech bylo se mnou smýkáno :D

                    • Re: Slavia se představí v Příbrami

                      belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:47 |  
                      0 0

                      Vzhledem k tomu, že bychom jim stejně víc nenabídli a oni by lepší nabídku neměli, tak by nám ho prodali, pokud by potřebovali peníze a hráč by k nám chtěl jít.

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:37 |  
                  0 0

                  priznam se, ze cena 2 mil Eur za pripadnou budouci slovenskou hvezdu typu Hamsika mi neprijde nijak nestandardni. co se tyka tecla a pospisila, tak pokud ma nase sportovni rada vsech pet pohromade tak nemuze kyvnout na vic jak 3 mil Kc za hlavu, navic netusim co by u nas delali, nejsou to hraci, ktery potrebujeme. my potrebujeme 2 - 3 hrace kteri budou vycnivat nad zbytkem ligy, kdyz uz teda, doplneni kadru jsme provedli v zime...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Barra     před 9 lety 11.05.2016 15:07 |  
        0 0

        Jasne, na takovou nabidku ti Trencin tak budeurcite cekat. Vlastne netusim, podle ceho urcujes ceny. Za kolik zase odesel pred lety Marek Suchy nebo Tomas Necid? Nebylo to kolem 100 mil za Suchyho a 120 mil Kc za Necida? Ondra Petrak? Sel za 30 mil Kc, i kdyz mel podle me vetsi hodnotu, AR ale potreboval prodat hrace aby bylo na provoz Slavie.

        Jestli-ze prumer nestaci, tak se holt musi vytahnout penezenka. A jinak maji na zapade diky uspechu Trencina a osoby Tscheu La-Linga velmi dobry prehled o Trencine. V 2015 koupil belgicky mistr AA Gent tam Mosesa Simona a Harise Hajradinovice.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Barra     před 9 lety 11.05.2016 15:12 |  
          0 0

          Zapomnel jsem na Michala Svece v 2008 - 55 mil Kc.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:05 |  
            0 0

            Nehovořím o tom, za kolik šli hráči z české ligy ven, to jsem byl špatně pochopen. Jde o to, za kolik chodí hráči do české ligy a odkud. A slovenská liga zatím fakt není měřítko (a to vůči evropským soutěžím ani liga česká, u nás pokud nemá hráč repre starty nebo evropské poháry...). A pokud má skutečně Bero takovou cenu a kvalitu, proč nehraje třeba už v bundeslize, kam se od nás za tyto + - částky přestupuje... ;-)

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:16 |  
              0 0

              Já neříkám, že bychom měli Bera za 2 mil koupit. Jelikož jsem ho hrát neviděl, nemůžu na to mít názor. Jen vím, že má výborné statistiky a dle rozhovorů je to rozumný a pracovitý kluk.

              Jen si myslím, že dát někdy větší peníze za mladého, talentovaného a pracovitého hráče se mnohem více klubu může vyplatit, než když koupíš jen lehký nadprůměr a budeš doufat v nějaké výrazné zlepšení jeho hry.

              Šíbr to může samozřejmě zkoušet, ale ty přece toho hráče nemusíš koupit. Když máš peníze, můžeš si koupit raději jiného hráče z úplně jiné destinace než zaplatit šíbrovi přemrštěné požadavky. A šíbr by Slavii hráče neprodal, pokud by měl třeba jen o 50 tis Eur lepší nabídku od někoho jiného. Tomu se říká hráčský trh -)

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:21 |  
                0 0

                souhlas, nejsme tak bohati , abychom si mohli dovolit kupovat levne hrace...

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:33 |  
                0 0

                Možná proto je Bero furt, tam kde je... Evidetně se za tu cenu na něj fronty netvoří, a co jsou pro nějaký Hoffenheim nebo Mainz 2 mio Euro...

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:42 |  
                  0 0

                  co my vime...treba chtel dohrat ligu doma a odejit az v lete...treba po nem jde fakt ten Celtic...vime prd :-)

                  • Re: Slavia se představí v Příbrami

                    naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:45 |  
                    0 0

                    A těmi dvěma posledními slovy bych tuto debatu asi uzavřel ;-) Je to taková pěkná tečka za tím naším příběhem... ;-)

                    • Re: Slavia se představí v Příbrami

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:46 |  
                      0 0

                      :-) ok

                      • Re: Slavia se představí v Příbrami

                        belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:51 |  
                        0 0

                        My se Smelym jsme byli v tomto příběhu Tvrdík a ty Šimáně -)

                        • Re: Slavia se představí v Příbrami

                          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:54 |  
                          0 0

                          :-))))))))

                        • Re: Slavia se představí v Příbrami

                          naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:56 |  
                          0 0

                          A kde jste v tomto příběhu dnes vy, a kde jsem já... :D Jdu si vybudovat nějakou akademii, ať se uklidním ;-)

                        • Re: Slavia se představí v Příbrami

                          naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:59 |  
                          0 0

                          Jen bych se ještě zeptal, který z vás je tedy fanoušek twitteru? ;-) Ale už budu hodný, čestně...

                          • Re: Slavia se představí v Příbrami

                            belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:04 |  
                            0 0

                            Já osobně jsem byl rád za většinu info z twitteru. Vadila mi hodně ale jejich mediální přestřelka.

                          • Re: Slavia se představí v Příbrami

                            smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:05 |  
                            0 0

                            ja sem jel do Shanghaje ukecavat Wu Leie, kdyby nevysel ten Bero :-)

                            • Re: Slavia se představí v Příbrami

                              smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:08 |  
                              0 0

                              jinak koukam, ze v Pribrame je to bez Skodaka, tak snad se Muris konecene utrhne...

                              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                                smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:10 |  
                                0 0

                                a na lavce Fotr...dobry...

                                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:45 |  
                                  0 0

                                  to je pech. Potřeboval by dát ještě do konce sezóny nějaký gól.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Barra     před 9 lety 11.05.2016 16:50 |  
              0 0

              Netusim co bych mel spatne pochopit. Snazim se ti jen naznacit, ze v ceskem fotbale se toci vetsi castky nez tebou zminena hranice 1 mil eur. A abych navazal na tvuj dotaz niz, proc jeste Bere stale hraje na Slovensku, kdyz je tak dobry - je mu teprve 20 let. La-Ling není hlupak aby svuj klenot prodal ihned po te, co v minule sezone získal Trencin double s titulem a pohárem. Bero tuto sezonu potvrdil vse döbre co se o nem psalo a opet diky nemu ma Trencin double. Cena Bera tim jen stoupla. Ma jeste smlouvu do 2018, takze La-Ling nemusi spechat s prodejem.

  11. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Humessi     před 9 lety 11.05.2016 13:49 |  
    0 0

    POSILY_Koho si myslíte, že přivedeme? Nebo koho si přejete.

    myslím si, že se pokusíme o 1 stopera, 1 levýho obránce, 1 levýho záložníka, 1 středního záložníka a 1 útočníka.

    tipuju: Gorkšs/Keresteš, Vrzal, Švento, Bero, Havlík, Mosquera a útočníka si netroufnu říct, Shick je dle mého nereálný a dalšího útočníka pro SKS tu nevidím. Kdyby neměl vymleto, tak maximálně Řezníčka.

    Jinak si myslím, že pokud Plzeň nepoustoupí do LM, bude výprodej a pak si troufnu říct, že zkusíme minimálně Kovaříka s Baránkem.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 15:00 |  
      0 0

      S posty, na které je potřeba posílit, souhlasím. Avšak ta jména jsou s výjimkou Šventa buďto tragická nebo nereálná.

      Já hrozně doufám, že z ligy budeme kupovat naprosté minimum hráčů! Přál bych si zde vidět dobře proskautované nadějné hráče z Balkánu, Afriky, Jižní Ameriky... což se ale bohužel asi nestane.

      Netroufám si odhadovat, koho tedy přivedeme, než ale přivádět další průměrné a předražené hráče z české ligy, tak to radši nekupovat nikoho a dát prostor kmenovým hráčům.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 16:16 |  
        0 0

        přesně tak, Švento priorita č.1, pak už jsou to jen dohady, možná Potočný, který hostuje v Teplicích, letos se mi líbí Vachoušek nebo Fillo, je fakt, že prvnímu je už 35 a druhý je problémový fotbalista, ale letos hrají fakt dobře, no jinak asi Havlík a Sadílek ze Slovácka, no a pak z Baníku Holzer?těžko asi budeme posilovat z Boleslavi nebo Liberce, možná z Jablonce Masopust?uvidíme.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:19 |  
          0 0

          vsichni nasi stavajici hraci jsou lepsi nez tebou zminovani, nechapu tyhle uvahy...odpadky nebrat...

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 16:27 |  
            0 0

            Hm tak potom v lize nikdo.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:38 |  
              0 0

              konecne...

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 11.05.2016 16:44 |  
              0 0

              Potočný se klepe na Spartičku! ;-)

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:47 |  
                0 0

                Potočný špatný není, i když má mizernou sezonu, ale ten je kovaný, tomu by to z hlavy nevyštípal ani pohled na stav konta našich majitelů...

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 16:54 |  
              0 0

              Například Havlíka do Slavie bych bral... Otázka je, co bude Slovácko za něj chtít a nebo jestli mu této sezóně nekončí náhodou smlouva. :-)

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:00 |  
                0 0

                *... jestli mu po této sezóně ...

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 17:10 |  
                  0 0

                  Snad, ale proti nám mě nějak nezaujal, a to jsem se jej snažil mít v zorném poli. Ale o jednom zápase to jistě není, třeba už proti nám hrál se smlouvou v kapse ;-)

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:24 |  
        0 0

        Já si myslím, že v každém týmu i naší ligy jsou lehce nadprůměrní hráči, kteří třeba jen díky mizerným výkonům celého týmu nejsou tak vidět, jen je to třeba pečlivě mapovat a vybírat je na základě růstového potenciálu. V tomto to má Plzeň docela pod kontrolou, kdo si nějak předtím více všímal Baránka, Matějů, Hrošovského, vlastně i toho Hořavu v mizerné Olomouci... Tohle si myslím měla být cesta. Raději tedy 3-4 Matějů za cenu jednoho Bera, když už je tu tak na lopatě. Když už jsem u té Plzně, na případu Kopice je dobře vidět, že i osvědčená kvalita (Bero na Slovensku) prostě zafungovat podle očekávání nemusí, ať to stojí, co to stojí.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 16:44 |  
          0 0

          taky to tak vidím, otázka zda hráč bude dobrý i u nás, když je jinde hvězda, může a nemusí, Plzeň těžko říci , zda bude někoho pouštět, určitě odejde Holenda, už podepsali Bakoše, takže mají dva kvalitní útočníky. Asi odejde i Rajtoral.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      pinochet     před 9 lety 11.05.2016 15:13 |  
      0 0

      Myslím, že spíše jenom prověřenější a mladší hráče, takže možná i toho Vrzala, Bera, Schicka, jestli se dohodneme s Bohemkou, Necida a možná kvůli klidu fanoušků i Šventa. Kdyby fakt rozprodávala Plzeň, čemuž moc nevěřím, tak by se mi kromě jmenovanýchlíbili i Petržela, Hrošovský a samozřejmě Limberský.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Jachym     před 9 lety 11.05.2016 15:19 |  
        0 0

        No, kupovat někoho kvůli klidu fanoušků by asi nebyla dobrá cesta... Fanoušci za výsledky nenesou zodpovědnost. Ohledně Plzně to jsou spíše hrozné představy, naštěstí nereálné...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        malan (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 15:46 |  
        0 0

        tento příspěvek by se dal považovat za trolling...

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 15:55 |  
          0 0

          :-) jo,jo, ja myslim, ze petrzelu a limberskyho by ocenil kazdej fanousek .-))) chlapi, kam na todle chodite, to je neuveritelny...

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 16:14 |  
            0 0

            Klid fanoušků nákupem Šventa by pak těmi dvěma vzal rychle za své :D

  12. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:09 |  
    0 0

    Zraněný je i Škoda. Takže na hrotu je Mešanovič...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 17:11 |  
      0 0

      OK, a teď ty dobré zprávy ;-)

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 17:12 |  
        0 0

        Snad ta, že jediný útočník na lávce je Fotr, že by premiéra?

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          smely (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:19 |  
          0 0

          Fotr - Boril - Barak....to je jak Tvrdy-Bobek-Vytlacil...

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            naplavnik     před 9 lety 11.05.2016 17:21 |  
            0 0

            :D jde z nich strach

  13. Re: Slavia se představí v Příbrami

    zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 17:11 |  
    0 0

    A pozor sestava je jiná, Milan opět nehraje!!!

    Sestava Slavie: Berkovec - Mikula, Bílek, Frydrych, Bořil - Souček - Mihalík, Hušbauer, Barák, Zmrhal - Mešanovič

    Lavička náhradníků: Řehák, Piták, Kenia, Černý, Vukadinovič, Fotr.

    Tak dneska Murisi ukaž, co umíš..

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 17:22 |  
      0 0

      Ještě na oficiálkách zmínka o zraněních hráčích:

      Trenér Dušan Uhrin se musel při skládání základní sestavy obejít bez řady hráčů. Už dříve bylo známo, že nebudou moci nastoupit Jiří Pavlenka a Simon Deli. Na poslední chvíli do utkání nemůže zasáhnout ani Martin Latka, kterého trápí záda, a Milan Škoda. Toho nepustí do hry zranění přitahovače stehenního svalu.

  14. Obměna kádru

    dropt     před 9 lety 11.05.2016 17:15 |  
    0 0

    V poslední době se tu poměrně dost rozjela diskuze na téma posil, tak si taky přihodím.

    Za nejdůležitější vzhledem k přestupové politice považuji ujasnit si, jakým herním systémem chceme uspět. V systému 4-4-2 totiž jsou zapotřebí výrazně jiní hráči než pro systém 4-5-1 či 4-3-3, které k sobě mají blízko.

    Chceme se tedy i nadále tlačit středem hřiště místo po křídlech? Chceme být silní na míči a kombinovat (nejen v obraně) nebo budeme sázet na pevnou obranu a rychlé a přímočaré akce vpřed spolu s nákopy?
    Co tedy mají být naše silné stránky, kterými budeme drtit soupeře?

    Abychom si mohli odpovědět na tyto otázky, je dobré si uvědomit i výchozí kádr, s kterým můžeme počítat (jmenuji pouze hráče, kteří mají podle mého výkonnost odpovídající našim ambicím) a také s rolemi dosavadních hráčů, kteří nás pravděpodobně opustí:

    Brankáři: Pavlenka, Berkovec, Řehák ✔️
    Pravá obrana: Bořil + může zaskočit Frydrych
    Stopeři: Deli (udržet za každou cenu), Bílek, Frydrych + Souček
    Levá obrana: Jablonský (jako dvojka proč ne) + Bořil
    Pravá záloha/křídlo: Kenia (jen jako křídlo) + Mihalík, Železník
    Střed zálohy - defenzivní: Souček, Švec (osobně bych ho chtěl v týmu, protože má výrazně odlišný styl než Souček, ale tam kam patří = na štít)
    Střed zálohy - ofenzivní: Barák, Hušbauer + Kenia
    Levá záloha: Mihalík + Kenia (jen jako křídlo)
    Útok: Kuchta, Fotr, Mešanovič, Železník (potřebujeme posílit ???)

    Pokud by někoho zajímalo, proč s některými hráči nepočítám, rád mu to vysvětlím, nicméně na první pohled jedinou výraznou ztrátu vidím ve Škodovi. Paradoxně hráčů na jeho post máme podle mne hodně a vůbec bych se nebál vsadit na mladé, ovšem nejvíce se obávám toho, aby mužstvo pochopilo, že musí začít hrát úplně jinak, protože si pamatuji kolik let trvalo národnímu týmu než pochopil, že vpředu už není Koller.

    Závěr a vhodní adepti
    Náš tým má přepodklady na rychlou kombinační hru po zemi v systému 4-3-3 (max. 4-5-1 s velkou podporou útočníka). Post brankáře máme vyřešený a rovněž nevidím výraznou potřebu posílit útok a to ze dvou důvodů:
    a) Škodu stejně nenahradíme
    b) kdy jindy mají dostat příležitost mladí? Pokud budeme hrát na jednoho hrota a přivedeme někoho do základu, tak se Kuchta či Fotr nikdy neprosadí, protože nedostanou příležitost

    Potřebné posily
    Levá obrana: Švento (raději by hrál určitě v záloze, nicméně má předpoklady), z ČR možná ještě někdo z Liberce ale jinak mne nikdo natolik nezaujal
    Střed zálohy: Bero (ano, stojí hodně, ale stojí za to)
    Pravá záloha/křídlo: vůbec nevím, na křídle by se mi líbil Kenia a se Železníkem v zádech by to mohlo stačit, odehraje to i Mihalík, i když je ho tam podle mne škoda.
    Levá záloha/křídlo: Zeman

    • Re: Obměna kádru

      zeleznik2     před 9 lety 11.05.2016 17:21 |  
      0 0

      No když se podívám na dnešní marodku a na naší lavičku, tak bych posílil ihned na všech postech...myslím, že nejen odchody, ale hlavně zranění bude rozhodujícím faktorem..

      • Re: Obměna kádru

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.05.2016 17:39 |  
        0 0

        Jeden otázka bude zajímavá a to kolik na to posílení zůstalo Jardovi peněz.

      • Re: Obměna kádru

        dropt     před 9 lety 11.05.2016 17:42 |  
        0 0

        Na pravém beku mi ještě vypadl Holík.

  15. Re: Slavia se představí v Příbrami

    lukas8 (admin)     před 9 lety 11.05.2016 17:47 |  
    0 0

    Dnešní sestava:
    Berkovec - Mikula, Frydrych, Bílek, Bořil - Mihalík, Barák, Souček, Huš, Zmrhal - Mešanovič