Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

Dvougólový střelec Antonín Barák se rozpovídal o úvodních trefách v sešívaném dresu i o vítězném zápase se Slováckem.

Pro vás nádherný zápas, že? Vítězství i výsledek 5:1.

Skvělý! Já doufám, že se hlavně bavili lidi a že se jim fotbal líbil, protože bylo hodně šancí i gólů. I počasí krásně vyšlo, takže si myslím, že to byl hezký zápas pro všechny.

Říkal jste, že si často voláte s tátou, tak co mu řeknete dnes po takovém zápase?

On říkal, že je někde s reprezentací, takže uvidí jen první poločas. Tak doufám, že se mu to líbilo, protože ve druhém jsem toho tolik nepředvedl, ale jsem rád, že jsme to zvládli a doufám, že bude spokojený.

Jaké je dát góly v lize za Slavii v porovnání, když hrajete třeba za Příbram?

Tak je to jiné. Tady vám fanoušci zatleskají za jakoukoliv šanci. Je to skvělé. To se vám v Příbrami těžko stane, i kdybyste udělal víc dobrých věcí. Jsem hrozně rád za to, že jsem si to mohl takto vychutnat včetně vítězného pokřiku.

Mohl byste z vašeho pohledu popsat góly, které jste vstřelil?

Tak ten první gól, vím, že jsem v té situaci hrál i rukou. Moc si nepamatuju, jak byla třeba od těla, ale určitě nebyla úmyslná a byla v normálním pohybu, takže myslím, že to rozhodčí správně pustil. Pak jsem se snažil trefit bránu. U druhého gólu udělal skvělou práci Michal Frydrych, kdy mi rozrazil dva hráče přede mnou a já už to měl potom volné na malém vápně a jen jsem trefoval bránu.

Jaké pro vás je se dvakrát trefit z pohledu vaší pozice ve Slavii? Protože už začínáte pravidelně hrát.

Je to skvělý. Je to i pro mé sebevědomí hrozně důležitý, i pro celý tým. Doufám, že to mně i mančaftu do posledních kol pomůže a že je zvládneme.

Dnes to na konci vypadalo, že Slavii do branky spadne úplně všechno, že?

Je to možné, ke konci už jsme se hodně uvolnili. Hodně se nám dařilo, měli jsme větší klid na balónu. Myslím si, že ještě nějaké šance byly, ale jsme hrozně rádi za těch pět gólů.

Na konci vás vzal kotel mezi sebe. Jaké bylo předříkávání děkovačky?

To bylo skvělý. Musím říct, že kotel je skvělý a fandil celý zápas, takže to jsem si moc vychutnával.

Byl jste při předříkávání před všemi diváky nervózní?

Vůbec ne, užíval jsem si to. A užíval jsem si i celkové vítězství.

Dal jste poprvé dva góly v jednom utkání nejvyšší soutěže - takže šlo o životní zápas?

Životní z pohledu gólů asi jo, z pohledu výkonu si myslím, že ne, že to nebylo úplně extra ideální. Mohl jsem i dost věcí udělat líp. Takže asi tak. Z těch gólů mám ale velkou radost.

Myslel jste na hattrick?

Přemýšlel jsem nad tím. Chtěl jsem se dostávat do šancí, ale až tak jsem na to nemyslel, aby mě to svazovalo. To ne.

Dostal jste se i k jedné standardní situaci. Říká se, že je to otázka sebevědomí.

Věřil jsem si. Bylo to zdálky, chtěl jsem dát ránu, protože jsem věděl, že když budu dávat technickou, tak si to gólman sebere. Bohužel mi to ulítlo a trefil jsem nějakou patnáctou řadu.

Berete to tak, že páté místo už je vaše?

Tak to nebereme. A myslím si, že nad tím ani tolik nepřemýšlíme. Chceme ve dvou zbývajících utkáních udělat co nejvíce bodů a pokud to na konci bude stačit, to uvidíme. Ale chceme poslední dvě utkání vyhrát.

Znáte se s některými kluky z Boleslavi? Budou teď probíhat nějaké zprávy, aby to finále poháru zvládli?

Znám se. Už jsem psal Aldovi Čermákovi, který je se mnou v reprezentaci do 21 let. Doufám, že to kluci zvládnou a že nám páté místo bude stačit do pohárů.

Budete sledovat finále?

Určitě. Udělám si čas a budu se dívat.

Ještě jedna věc, když jste dával svůj první ligový gól za Příbram v sezoně, tak jste byl hodně dojatý. Co teď?

Takové emoce to nejsou, protože první gól pro mě byl něco nového. Ale emoce jsou teď skvělý a ani to tak nebere z pohledu gólů, jako spíš z toho vítězství, protože jsme dlouho nevyhráli. Takže jsem za to rád, že celá kabina má radost. A vždycky se to lépe oslaví v kolektivu, než kdyby člověk něco slavil sám.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

    Borris     před 8 lety 09.05.2016 07:55 |  
    0 0

    Paráda Tondo, gratulace ke dvěma gólům a skvělému výkonu a jen takhle dál! A děkovačka v tvém podání super, už je z tebe prostě slávista!

  2. Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 09:31 |  
    0 0

    Nám se to, prosím, taky moc líbilo! :)

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      Barra     před 8 lety 09.05.2016 09:40 |  
      0 0

      + 1!

  3. Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 09:55 |  
    0 0

    Nejen tvemu tátovi se to líbilo, včera všem na stadiónu. V preview před zápasem jsem psal 5-2, chyběl jeden gól Slovácka, ale nezlobim se. Proti Teplicím jsem tipoval 3-2, opět o jeden gól jsem to netrefil, ale tam to hodně vadilo..V Příbrami čekám výhru 3-0. Moc mě potěšila branka Škody, snad si tím vystřelil nominaci na Euro. Vzhledem k tomu, že žádný jiný český repre útočník gól nedal už dva měsíce, tak je snad rozhodnuto. Ještě k zápasu, ve druhé půli výborný Mihálik, v první mi přišel nějaký nervózní. První gól Baráka jasná ruka, ani jsem se neradoval, druhý gól v pohodě, nevím, co si stěžuje Habanec. Doufám, že bude Pavlenka v pořádku, teď už to dochyta Berkovec, včera velice dobrý vykon, ale do přípravy snad půjdou oba dva zdraví. Pravidlový dotaz- přenáší se trest za žluté karty do další sezóny? Máme tam hodně ohrožených hráčů, tak abychom nezačali sezónu třeba bez čtyř že základu..

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 10:07 |  
      0 0

      Přenáší.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        Barra     před 8 lety 09.05.2016 10:19 |  
        0 0

        Mel jsem za to, ze ne, ze se daji 'vykoupit'. Toto tema se tady kazdorocne resi.

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      japhy     před 8 lety 09.05.2016 10:16 |  
      0 0

      Mihalík, Mihalík, fakt to je Mihalík :) Sice o nic nejde, ale na fanwebu by to, letití přispěvatelé zvlášť, měli znát.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 10:27 |  
        0 0

        Pardon, já vím, zeje to Mihalík, ne Mihálik, ale píšu na tabletu bez diakritiky, doplnuje automaticky tablet a čárku dal nad a, ne nad i. A už to nekontroluji. Pardon..

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 09.05.2016 10:20 |  
      0 0

      Trest za žluté se přenáší, ale samotné žluté ne... tzn. když někdo dostane v posledním kole čtvrtou žlutou, tak v prvním podzimním bude stát... ale když má někdo tři žluté, tak na začátku dalšího ročníku je zase na nule.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 10:29 |  
        0 0

        Toto jsem čekal, děkuji za potvrzení. Tak by si chlapci měli dávat pozor.

        • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 09.05.2016 10:45 |  
          0 0

          Já myslím, že sezóna bude dlouhá - absence v jednom, nebo dvou zápasech na začátku nebude zase až tak klíčová. Hlavně si nikdo nesmí nechat dávat karty za řeči, nebo nějaké nesportovní chování - žlutá za faul prostě nějak vyplyne ze hry, na to člověk při hře vůbec nesmí myslet...

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        Mac     před 8 lety 09.05.2016 10:50 |  
        0 0

        Nejsem si úplně jistý, ale podle mě se tresty do nového ročníku nepřenáší a postižení dostanou pokutu. Tedy za 4 nebo 8 ŽK, u červené karty možná trest platí.

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      quelhar (admin)     před 8 lety 09.05.2016 11:25 |  
      0 0

      Tresty se už minimálně dva roky nepřenáší, hráči (kluby) místo toho platí pokutu, pokud dostanou v posledním kole čtvrtou nebo osmou kartu.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 18:40 |  
        0 0

        Tak to je fajn, Jarda Tvrdík to zaplatí, z cizí kapsy, jako obvykle :-D

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 18:38 |  
      0 0

      Tam je potřeba, aby 4. (8., 12.) nepřišla právě v posledním utkání. Ale po 29. kole bude nejspíš rozhodnuto, takže snad pošetříme. A další rozšíření kádru to jistí.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 18:40 |  
        0 0

        Tak jsem asi zaspal vývoj a věřím quelharovi.

  4. Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 10:10 |  
    0 0

    Tonda ma v sobe velkej potencial. Libi se jak lehce prochazi pres protihrace. Vlastne to vznika tim,ze si balon umi davat do volnejch prostoru,cili ma prehled a to vetsine nasich hracu chybi. Jeste pridat trosku na dynamice a bude vybornej. Je to chytrej kluk a moc mu to preju.

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 10:23 |  
      0 0

      Ještě bych u toho dodal, že to vlastně dělá málokdo v lize. Dneska moc nevidíš, že by si záložník navedl balon do středu tlačil beka před sebou a pak šel kolmo do křídla a utekl mu než se obrátí. Prostě dostane balon a tak běží po křídle kam s ním běží i obránce a šance, že se přes něj pak v rohu nebo blízko u lajny dostane je už malá. Obecně se moc nepracuje s odkrýváním volných prostorů jak pro sebe, tak pro spoluhráče. Na Tondovi se mi právě líbí, že jde v klidu s míčem na protihráče a vlastně si ho vede kam potřebuje, aby mu pak pro něj v nejnevhodnější chvíli (kdy se musí už složitě otáčet) změní směr a to právě do volného prostoru, který si tím sám vytvořil a v tu chvíli je dva tři kroky před ním a může v klidu dál rozehrát.. Je možný, že to dělá jen intuitivně ale měl by to na tomhle zapracovat každý náš hráč.

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      Jalapeno     před 8 lety 09.05.2016 11:18 |  
      0 0

      Obávám se, že to "trochu přidat na dynamice" bude dost neřešitelná potíž.. Mám za to, že ani usilovným tréninkem se nedá příliš vylepšit výbušnost (první dva tři rychlé kroky) a to bohužel bude nejen Tondu brzdit. V tomhle kontextu mě zaujalo, že sparta to má jako jednoznačně první hledisko při výběru svých hráčů (rozhovor tuším s Hřebíkem), protože to je jedna z věcí, které se zkrátka moc naučit nedají. V tomhle mám trochu problém s přišedšími posilami - rychlostně dobře na tom Mihalík, Bořil a Mešanovič, bohužel Barák, Hušbauer a obávám se i Souček jsou v tomhle ohledu dost limitovaní.. Jeden hráč se v záloze ztratí, respektive se to dá oběhat za něj (Horvath v Plzni), dva nebo tři hráči už jsou myslím celkem problém.. V lize to asi až tak nevadí, kromě zápasu například s Boleslaví, kde to tlouklo do očí, ale nedovedu si je představit v případných zápasech v evropských pohárech..

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        Gino     před 8 lety 09.05.2016 11:37 |  
        0 0

        Nedá se příliš zlepšit výbušnost? Ale kdeže... :-) Dá.

        • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

          Jalapeno     před 8 lety 09.05.2016 11:59 |  
          0 0

          Jasně že na tom můžeš pracovat, zlepšovat, ale o kolik jí vylepšíš? Pět procent? Možná se pletu, jen si z jakéhosi článku pamatuji, že se stejnou premisou začínali přerod svého nároďáku Němci.. Tedy že podle měření je to jedna z nejhůř trénovatelných vlastností v porovnání třeba s výdrží, výskokem, prostorovou představivostí a tak..

          • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 12:21 |  
            0 0

            Ja teda nejsem odbornik ale podle me je to teda o tom,jak a koho to chces naucit. Zastavam nazor,ze tohle neni jen otazka sportovni ale i psychicka. Viz Tonda je hodnej kluk,nema v sobe tolik "agresivity",ktera je nutna k vybusnosti. Stejne tak treba Hruby. A pak se podivas na Borila a ten by ten mic nejradsi sezral a kdyby do nej nekdo strcil po odehrani mice tak by mu ji s chuti napalil primo mezi oci,to je na nem primo videt.. A proto se podle me musi zaroven pracovat i na mentalnim pristupu,aby jsi dosahoval uspokojivych vysledku.

            • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

              Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 21:16 |  
              0 0

              Ne to opravdu není o hlavě. Je to o svalových vláknech. O tom jakou rychlostí se mohou smrštit/natáhnout. Detaily na google. Samozřejmě se dá něco natrénovat ale každý má nějakej limit a přes ten se nedostane.

              • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

                Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 21:18 |  
                0 0

                Ještě ti to můžu ilustrovat na atletech. I kdybych od malička trénoval jako šílenej tak nikdy nebudu rychlý jako Bolt, protože on má prostě svaly na dynamiku uplně ideální. Ne internetu je o tom i dost článku, kde to rozebírají.

                • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

                  Gino     před 8 lety 10.05.2016 08:23 |  
                  0 0

                  Samozřejmě, ale Barák určitě na svých limitech není ;-)
                  Stejně jako ty, nebo já. Ze zmíněných je na svých limitech pravděpodobně pouze onen Bolt, protože se na ně dostal soustavným a přesně zaměřeným celoživotním tréninkem.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        sasky     před 8 lety 09.05.2016 21:52 |  
        0 0

        Výbušnost se v pozdějším věku trénuje zejména zvyšováním síly. Nicméně jsou i další věci - rychlost reakce (dle mého názoru jedna z klíčových věcí), čtení hry, které mohou velmi výrazně pomoci i limitovaným hráčům. Nicméně je jasné, že Slavia by se měla přidat k trendu a pracovat na výběru a rozvoji rychlostních schopností od přípravek. Ve věku přípravek zejména práce na pohyblivosti apod. Ale zase nejde vybírat hráče jenom podle jejich rychlosti, míč bude vždy rychlejší než hráč.

  5. Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 11:05 |  
    0 0

    Mimochodem, kdybych měl hodnotit zimní posílení, tak bych asi napsal:

    Zapadli úspěšně: Pavlenka, Bořil, Barák
    Dejme jim čas: Hušbauer, Mihalík, Mešanovič
    Rozpačitý dojem: Železník, Linhart

    Při dobrém předvýběru je šance na trefu s nákupem okolo 50% (pominu-li vyloženě rozdílové hráče, na které bychom se měli zaměřit v létě), takže výsledky zimního posílení rozhodně nezatracuji.

    Tým jsme doplnili vhodně, ale chce to čas. Což nic nemění na tom, že z hlediska koučování DU nebylo leccos na jaře ideální.

    • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 11:32 |  
      0 0

      Celkem souhlasím, jen s tím Mešanovičem vlastně nevím...on se dostává do šancí, ale pálí je opravdu neskutečně.

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        naplavnik     před 8 lety 09.05.2016 11:42 |  
        0 0

        Přesně tak, pozitivní je, že se alespoň do těch šancí dostává, Železníkovi se zatím ani to nedařilo :-( Mihalík bude jinak dobrej, v příští sezoně od něj očekávám velké věci. Jinak oklikou ještě k tomu Murisovi, pokud odejde Škoda (pro mne hotová věc), do sezony bych s dvoujicí Mešanovič a Železník šel fakt nerad, a to i kdybychom setrvali konečně u hry na jednoho hrota...

        • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 13:09 |  
          0 0

          Já dofuám, že v následujících týdnech zdárně odmaturuje Kuchta a dostane šanci on. U Železníka mám pocit, že ten přestup nedává psychicky - což by teda ve Slavii nebylo nic překvapivého...jsem ochotná mu dát šanci, ale musí se naučit pracovat pod tlakem.

          • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

            Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 13:32 |  
            0 0

            Souhlas, Kuchta by se měl pomalu dostávat na plac. A Železník ještě musí dostat šanci, vzpomeňte na Milana, taky mu to dřív moc nešlo..otázka je, jestli to zkusit jen s těmito útočníky, nebo přivést dalšího.

          • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

            sasky     před 8 lety 09.05.2016 21:54 |  
            0 0

            Kuchta je fajn, ale nemůžeme s ním vstupovat do sezóny jako s útočníkem číslo 1. Spíš by měl jít někam na hostovačku do dospělého týmu.

        • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 09.05.2016 13:16 |  
          0 0

          Ona vůbec ta záloha: Mihalík, Barák, Souček, Zmrhal... Kdyby zůstala dva tři roky pohromadě.... doplněná nejprve sem tam o nějakého zkušenějšího hráče (no klidně i Hušbyho), posléze o nějakou mladou pušku... by po nějaké době mohla válcovat ligu....

          Ale ne hned - musejí všichni na sobě pracovat (protože zlepšovat se v tomhle věku prostě budou), projít si bok po boku nějakou tou hodně drsnou bitvou, nabrat zkušenosti.... Teď jenom jestli na to mají fanoušci.... myslím tedy trpělivost :-)

          • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

            Barra     před 8 lety 09.05.2016 21:38 |  
            0 0

            Jak jsem psal jinde, nase zaloha ma 3 x 21 let (Antonin, Jaro, Tomas), jen Jarda Zmrhal je ancien s 22 lety. Jinak hraje Mihalik od svych 17.let v A-cku Ziliny, ma uz 126 oficialnich setkani za sebou plus 9 za Slavii, a to je mu stale jen 21 let.

            Predpokladam ze mame nejmladsi zalohu v lize, budoucnost je nase. A zasadne nebudu brat tuto sezonu za ztracenou, kdybychom nakonec se nedostali do Evropy (jinak pevne verim ze tak bude, a ze MB ziska pohar). Prichazime z daleka, v zari kdyz jsme se tady bavili o Samoe a denne hledali (spatne) zpravy v insolvencim spisu jsem ani v dalekem snu na tenhle finalni vysledek nemyslel.

          • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

            Arutha     před 8 lety 09.05.2016 21:39 |  
            0 0

            Třeba se ještě vyhraje Hrubý...

      • Re: Antonín Barák: Snad se to dnes tátovi líbilo

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2016 18:37 |  
        0 0

        2 góly za 582 minut není žádná tragédie. To máme ekvivalentních 7 zápasů (s nějakým tím střídáním), takže 1/4 sezóny. 8 gólů za sezónu je postačující na útočníka číslo 2. V případě odchodu Škody musíme ovšem nakoupit někoho výraznějšího. V případě ambicí vyšších než 3. místo asi také, ale to není na pořadu dne.