Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Juniorka a U19 si mění trenéry

Trenéři Pavel Řehák a Michal Petrouš si mění pozice, Řehák míří z juniorky k dorostu U19, opačným směrem pak putuje Petrouš.

Důvod této výměny asi není třeba hledat nijak dlouho. Slávistický dorost U19 se aktuálně nachází na 18. příčce dvacetičlenné tabulky. Reálně mu tak hrozí sestup. Tabulku 1. ligy U19 najdete zde. Ze soutěže sestupují přímo dva týmy, další dva pak hrají baráž s vítězi dvou nižších soutěží.

Nejstarší dorost Slavie odehraje ještě osm zápasů, přitom v dosavadních deseti získal jen deset bodů s bilancí 1-7-2. Slávisté budou hrát odložený zápas na hřišti posledních Pardubic, se stejným soupeřem se utkají také doma. Dále je čekají zápasy v Opavě, ve Zlíně, s Bohemians, v Olomouci, s Baníkem a v Plzni. Ve prospěch Slavie hraje to, že tabulka nad ní je velice vyrovnaná a na devátou Plzeň ztrácí slávisté jen sedm bodů.

Komentáře (153)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    JS (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 16:34 |  
    0 0

    Tak jsem četl nadpis, čekal jsem nějaké personální změny, a my jen prohazujeme trenéry. Připomíná mi to střídání Poustky, Petrouše a dalších v „dobách temna“. Je to vůbec koncepční?

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 16:43 |  
      0 0

      Řehák ta nanicovatá mláďata pěkně vypráská... řekl bych že většina mladých fotbalistů v ČR to pořebuje jako prase drbání...

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        JS (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 16:45 |  
        0 0

        S tím souhlasím.

  2. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Robinator     před 9 lety 27.04.2016 18:10 |  
    0 0

    Doufám ze na konci sezóny dojde ke změnám definitivním, nejen v teto kategorii a ne alibistickYm vymenam

  3. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 18:58 |  
    0 0

    OT:
    Linhart vstřelil gól svému bývalému klubu. Nastoupil v 54' a gól vstřelil v 68' zápas skončil 1:1 (Táborsko vs. ČB)

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Nascimento     před 9 lety 27.04.2016 19:48 |  
      0 0

      Celkem jsem překvapen, že ještě dostal šanci po té tvrdé kritice.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        spino     před 9 lety 27.04.2016 20:21 |  
        0 0

        Jaké? Od koho?

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 21:01 |  
          0 0

          Od Frňky, za jeho (ne)výkon.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 20:22 |  
        0 0

        Platí jedno nepsané pravidlo, takovéhle věci mají zůstat v kabině a ne to řešit přes média.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Travinho     před 9 lety 27.04.2016 21:31 |  
          0 0

          To si úplně nemyslím. Výkony by se neměly tahat ven s jednou výjimkou a tou je ta, když je na to hráč úplně vysere a to byl podle Frňky právě Linhartův případ. V těchto momentech to může hráče možná i svým způsobem nakopnout.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 23:21 |  
            0 0

            V opravdu vyjímečném případě snad ano, ale neznám podrobnosti, tak těžko hodnotit.

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Travinho     před 9 lety 28.04.2016 07:53 |  
              0 0

              No, ono to jasně vyznělo tak, že se na to Linhart vysral.

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Travinho     před 9 lety 28.04.2016 07:53 |  
              0 0

              No, ono to jasně vyznělo tak, že se na to Linhart vysral.

  4. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    vlchan     před 9 lety 27.04.2016 20:50 |  
    0 0

    A po další sezoně M. Petrouš za D. Uhrina !

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      davy     před 9 lety 27.04.2016 22:26 |  
      0 0

      Dle nedávných zkušeností je sice Petrouš kvalitní trenér, ale potřebuje, aby mu tým po fyzické stránce připravil Rada (který by ale nesměl zasahovat do ostatních oblastí trénování).
      Viz květen 2013 versus srpen téhož roku.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Barra     před 9 lety 27.04.2016 22:55 |  
        0 0

        A viz stopera ktereho Petrous po odchodu Hubacka nikdy nedostal a tak musel v 2013-14 pravidelne hrat s obranou v slozeni Nitriansky-Bortel-Kolarik-Dostal. Ihned po nastapu Koubka se potrebne penize za Nevese nasly.

        Dovolim si take pripomenout ze v sezone 2010-11, kdy Petrous prebral od Jarolima, jsme na jare z 12 zapasu prohrali jen 1 jediny, 6 x vyhrali a 5 remizovali. Zimni priprava byla prace Petrouse.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Alky (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 08:36 |  
          0 0

          Barro, dovolím si nesouhlasit. Petrouš rozhodně není trenér pro Slavii. Takovejch Hašků, Petroušů, Hyských, Karochů a podobných "trenérů" se každý rok vyrobí několik desítek, ale trénování je poněkud komplexnější záležitost, než aby jí mohl dělat kdejakej "tělocvikář". Ať si ještě minimálně půlsezónu odkoučuje DU, a pokud neuspěje, pak bych prostě vzal ranec a oslovil Vrbu nebo Trpišovského. Lepší čeští trenéři mě nenapadají, ačkoliv možná jsou, ale zas takový přehled nemám. A zahraniční trenér je příliš velký risk, který snad nikdy nikde nevyšel.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            sasky     před 9 lety 28.04.2016 08:41 |  
            0 0

            Ok, Vrbu beru, ale Trpišovský? Povedl se mu rok na Žižkově a nyní rok v Liberci. A dál? Jsou dva roky úspěchů v 1. a 2. lize dostatečnou kvalifikací na Slavii a evropské poháry? Já vám nevím.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Barra     před 9 lety 28.04.2016 09:18 |  
            0 0

            A s cim konkretne nesouhlasis, Alky? S vysledky Petrouse o kterych jsem mluvil?

            Nepsal jsem ze Petrous je ten vyvoleny, ale nezapomnel jsem s jakym kadrem musel nastoupit v 2011-12 a v 2013-14. Jak jsem se minuly tyden zminil, mel srovnatelne nebo lepsi vysledky v tom posledni obdobi nez Kozek u Dukly nebo Silhavy v Liberci, a presto byl odvolan. A mimochodem, nalepka "telocvikar" mi celkem vadi. Trpisovsky psal ze byl dlouhe leta provozni v hospode/restauraci - take mu nejakou takovou prezdivku vymyslime?

            Souhlasim s tebou ze zahranicni trener neni idealni reseni. Zustavam ale u nazoru ze celkem 9 (!) treneru za poslednich 6 a pul sezon je smesne a ze takovy pristup zdevastuje dobre jmeno a reputaci Slavie. Zadny jiny klub nema takovou rekordni bilanci. Dva krat jsme v tom obdobi meli 3 trenery za jednu sezonu, dva krat 2, jen Beranek dostal 12 mesicu nez letel, ted je po 10 mesicich volani po vystridani Uhrina. Otazka se nabizi jestli je vazne vina v trenerech, nebo v vedeni a netrpelivosti fandu. Navrhujes aby DU odtrenoval jeste (minimalne) pul sezony. Zajimalo by me kdo bude v prosinci k dispozici aby to eventualne po DU prebral. Uspesni treneri budou mit svuj klub, takze si v tom pripade muzeme vybrat mezi temi kteri jsou delsi dobu bez prace nebo dostali v te sezone predcastne vyhazov. A ty kandidaty nevidim jako perspektivni a konstruktivni. Proto se hlasim k nazoru, ze DU musi dostat cas. Ucet by mel skladat v kvetnu 2017.

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Barra     před 9 lety 28.04.2016 09:24 |  
              0 0

              Oprava - celkem 10 treneru za poslednich 6 roku a ne 6,5. Jarolim k nim samozrejme patri, zacal sezonu 2010-11. Od sezony 2010-11 do 2015-16 to dela sest sezon, tedy 180 zapasu. A to jsme zvadli s 10 trenery. S timto rekordem muzeme do Guinessove knihy co se tyka samostatne ceske ligy.

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 09:40 |  
              0 0

              Barra a jeho statistiky udělají skvělého trenéra i z Franze Straky nebo Pepíka Csaplára. :D

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                Barra     před 9 lety 28.04.2016 09:43 |  
                0 0

                JS, jake statistiky? Deset treneru za 6 let je bohuzel tristni realita. Nebo ne? Co konkretne se ti nezda na mem prispevku?

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 09:49 |  
                  0 0

                  Nezdá se mi například, že na základě bodového zisku z jednoho jara tvrdíte, že Petrouš je dobrý trenér. V té době to vůbec nebylo o osobě trenéra. Ostatně to Petrouš potvrdil sám; pokaždé, když ve své funkci pokračoval do nové sezony, byl to průser nad průser.

                  Pak se mi taky nezdá, když tvrdíte, že teď je všechno v pohodě, protože o letošním bodovém zisku by se nám mohlo loni jen zdát, a že mít trochu štěstí, mohli jsme být čtvrtí.
                  My jsme ale měli kopec štěstí na podzim, kdy jsme udělali body výrazně nad možnosti kádru. A teď, na jaře, můžeme říct to samé. Měli jsme pěkné štěstí, že jsme ty holomajzny (např. na Dukle) vůbec nějak ukopali.

                  • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                    Barra     před 9 lety 28.04.2016 10:25 |  
                    0 0

                    A co tak se drzet faktu? Michal Petrous mel na jara 2011 nejlepsi vysledky vsech treneru, od doby naseho posledniho titulu. Podle tebe bychom ale vlastne nepotrebovali zadneho trenera, kdyz to dle tebe nebyla jeho zasluha.

                    Nasledujici start pruser nadruser? Odesel Vaniak, odesel Kisel, odesel Celustka, odesel v te dobe velmi dobre hrajici Milan Cerny, odesli Koubsky, Vomacka, Hora. A kdo prisel? Kamil Contofalsky, ktery prvni zapasy nesmel hrat kvuli chybejici transferkarte, Latka ktery sel ihned na operaci ledvin a nastoupil v obrane pod Petrousem jen v poslednim zapase nez ho vystridal Straka, Robert Cicman ktery se ihned zranil v prvnim zapase, Hlousek ktery byl Petrousovi jen behem 5 zapasu k dispozici, po patem kole jsem ziskali jako posilu Frejlacha, po sestem Blazka. Tak rekni mi, s kym to mel Petrous uhrat? A jinak behem tech prvnich 9 zapasu uhral 9 bodu, coz je vice nez Silhavy a Kozel u svych klubu v tom obdobi. O Kozlovi a Silhavemu take rikas, ze jsou spatni treneri? A sezona 2013-14? Samozrejme ze to byl pruser, ale vinou Petrouse? Ty bys mel vysledky s obranou ctverici Nitri-Cicman-Kolarik-Dostal pred nejistym Radkem Cernym? Volal po nahrade za Hubacka, ktera teprve prisla s Nevesem po odvolani Petrouse. Bez stoperu se tezko hraje.

                    A ted JS prosim abys naposledy mi vkladal do ust "ze tvrdim ze vsechno je v pohode". Nikde jsou to nerekl, prosim abyses temito kecy neradil do rady Jiri1 a nevymyslel si. Neni to pravda, a ty to vis.

                    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                      JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 11:10 |  
                      0 0

                      Zkrátka nechat někdy někoho trénovat kvůli tomu, že se mu povedl nějaký nenadálý bodový zisk, který je ovlivněn jinými faktory, než jsou trenérské schopnosti dotyčného, je nesmysl. Kabina nedostávala peníze a hráči se semkli, bylo to všechno v psychice. Kdyby se takhle semkli a bojovali dnes, nemuseli bychom tu alespoň řešit, zda má Uhrin na Slavii.

                      Držet se faktů (čísel) a na jejich základě tvrdit, že je někdo dobrý trenér, je možné leda v nějakém dlouhodobém horizontu. Ale naštěstí fotbal není o číslech. To, že se někde se štěstím ukopou body, ještě neznamená, že tým má dlouhodobě na to podávat dobré výkony. Ale po pěti letech už všichni vidí jen ty body a říkají si: to byly tehdy časy, ten Petrouš nás zachránil, byl to dobrý trenér. Ano, zachránil, ale do jaké míry to byla jeho zásluha a jestli byl dobrý trenér, to nemůžeme z průměru získaných bodů interpretovat.

                      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                        Barra     před 9 lety 28.04.2016 11:57 |  
                        0 0

                        Jasne, i po tom, co Petrous prebral po Radovi v 2013, se jak se zda "kabina semkla a bojovala", a Petrous tedy nemel zasluhu. Nahoda je pekna vec, ja v opakovane nahode moc neverim. Ctyri vyhry, jedna prohra, skore 13:4, bodovy zisk 12 z 15. Krasne opakovani jara 2011.

                        Ale beru tve tvrzeni ze se jednalo (opet) o stesti -:) Jinak co se tyka tvoji poznámky, ze posoudit jestli je nekdo dobry trener se jen "mozne v nejakem dlouhodobem horizontu". Musis uznat ze to v nasim kolotoci treneru moc dobre nejde.

                        No nic, jinak vidim ze ses elegantne vyhnul moji poznamce ze nerikas pravdu kdyz tvrdis ze "podle me je vsechno v pohode". Doufam ze uz s takovym argumentem nikdy neprijdes, povazoval bych to jako podpasovku.

                        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                          JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 13:52 |  
                          0 0

                          Promiň Barro, ale víceméně to z Tvé argumentace a obhajoby DU, Tvrdíka a dalších čiší. Já vím, že vedení dalo na přerod týmu tři roky. Ale to neznamená, že neuvidíme dílčí úspěchy už v první třetině té doby. Jak tu někdo napsal, za Korbela to šlo. Máme peníze, a kdyby na svých místech byli špičkoví odborníci (od managementu po sportovní tým), tak si myslím, že už bychom dávno viděli změny k lepšímo. Od organizace juniorských týmů, mediální komunikace až po herní projev "áčka". Ale kde nic tu nic, a to se mi nelíbí.

                          Jestli jednu sezonu ze tří vyplácáme místo nějaké konstruktivní přeměny tím, že se budeme plácat v polovině tabulky s herním projevem jako před skorokrachem, nemá do toho smysl cpát peníze.

                          Podle mě si Číňani udělali PR před návštěvou toho jejich prezidenta a před nákupy různých podílů ve firmách působících v ČR, a teď to pro ně přestává být zajímavé. Teorie 2 je, že Tvrdík je opravdu neschopný, a i s těmi prostředky, které má, není schopen dotáhnout do SKS odborníky na úrovni české špičky nebo dokonce evropy.

                          Dle mého skromného názoru jsme měli jakous takous naději tehdy, když se Aleš snažil střelit Slavii těm Rusům. Ti by to totiž pojali nekrátkozrace a "evropsky", zkrátka nadnárodně. Tedy něco, co žádný český tým ještě nikdy neudělal, nevyzkoušel, protože se bál vystrčit hlavu z toho "českého rybníčku" s českými hráči a trenéry. Bohužel, nedopadlo, celé se to zaseklo na Aldově nadcenění a kdoví na čem ještě v zákulisí. Čekal bych od současného vedení víc "světovosti", než nákupy Linhartů a Hušbauerů.

                          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                            Barra     před 9 lety 28.04.2016 14:20 |  
                            0 0

                            Promin JS, je velky, velky rozdil mezi tim jak pises "ze tvrdim ze vse je ted vsechno v pohode" a tim "co to cisis z me obhajoby DU, Tvrdika a dalsich". Takze z meho "tvrzeni" je najednou jen tvoje domenka, neco co "cisis". Tohle neni fer, pritom jsem tebe z te hrsti kritiku, kteri tady volaji po odvolani DU a dle kterych je temer vse spatne, povazoval jako toho s kterym se nejlepe dalo diskutovat. Takhle ale ne, to odmitam, tak se nevede diskuse. Drzme se faktu, nevymyslejme si, nepripisujeme druhym sve vlastni domenky jako tvrda fakta.

                            Ty pises ze mame prvni tretinu z tech 3 let za sebou. Ne, nemame za sebou ani 4 mesice od doby, kdy se po zimni prestavce zacalo trenovat, zadny rok, zadnou tretinu. V okamziku kdy se v zari zaplatily dluhy a vyhnuli jsme se exekuci, jsme jiz meli 5, 6 zapasu za sebou a planoval se prodej Milana Skody, abychom nasli vubec nejake penize. Prave posily prisly az v zime, pred 4 mesici. Nebudu opakovat argumenty ktere jsem jiz napsal, pochopil jsem ze to vubec nema smysl. Skoda.

                    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                      Tomski     před 9 lety 28.04.2016 12:35 |  
                      0 0

                      Petrouš mohl mít náhradu za Hubáčka v Krejčím, který tady byl na testech a měl spoustu zkušeností...řekl, že není lepší než naši tehdejší beci...Krejčí šel do Jihlavy a tam se stal celkem oporou a Jihlava v posledních dvou sezonách skončila před námi...

                      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                        Barra     před 9 lety 28.04.2016 12:54 |  
                        0 0

                        Dobry den Tomski. Ano, pamatuji si to, otazka je jestli Petrous nad Krejcim pohrdal, nebo jestli klub nemel na jeho prestup / financni pozadavky. Uz si nevzpominam proc k nas neprisel. Vim ale jiste ze Petrous varoval pred zacatkem ligy ze potrebuje nahradu za Hubacka. Ted mame s 4 stopery luxusni problem, nedavno byvalo jinak. A budme uprimni - Pavelka je take trochu jiny kaliber nez Radek Cerny.

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Alky (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 16:00 |  
              0 0

              Pěkně popořádku. S uváděnými výsledky souhlasím, ne už s jejich interpretací. To, že se někomu povede pár zápasů z něj nedělá ještě kvalitního trenéra, respektive kvalitního fotbalistu, či kvalitní mužstvo. Slovo tělocvikář jsem dal do uvozovek, čímž neměla být nadhozena Petroušovo přezdívka, ale obecně přístup výše jmenovaných k fotbalu jako takovému. Tito trenéři sice budou mít spoustu dat, kdo kdy a kde běhal, jakou u toho měl tepovou frekvenci, ale fotbal je trošku jiná věda. Musíte naučit hráče nejen běhat, ale hlavně běhat v místech, kde to má smysl a když to má smysl. Umět přihrát, nebo přihrávku efektivně přebrat, umět přejít přes hráče, umět vystřelit. Podívejte se na mužstva, která hrají poslední kola evropských pohárů. Kolik hráčů Villarealu, Athletica a dalších mužstev bylo před sezónou či dvěma naprosto neznámých? Spousta. A kvalitní vedení z nich udělalo top hráče. U nás umí přijít s něčím novým (pokrokovým) jen zmiňovaní Vrba s Trpišovským. Ostatní se pouze vezou v systému, který je u nás zaběhlý. Když zmiňujete úspěchy belgického fotbalu, vězte, že trénovat u vás zmiňovaní "trenéři", pak si o podobných úspěších můžete nechat zdát. Já osobně zatím DU věřím víc, než všem těm, kteří tu za posledních 5 let byli před ním. Ale pokud se chce Slavia někam posunout, tak v případě neúspěchu DU musí vzít někoho, kdo má vizi a schopnosti té vize dosáhnout. Ne jak je u nás zvykem, že se 20-30 trenérů střídá u 16 ligových mužstev stále dokola. Chce to novou krev. Ale kde ji vzít a nekrást.

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                honzah (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 17:42 |  
                0 0

                Nová krev? Což takhle Šmejkal ze Sokolova?

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Alky (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 19:29 |  
                  0 0

                  Neříkám ne, opravdu nemám tak dobrý přehled o druhé či třetí lize. Ani Kozel se mi úplně nezdá. Jeho práce má poslední dobou dost stagnující úroveň. Ale nechám to na povolaných. Jen jsem chtěl vyřknout svůj názor. A např. trenér dorostu u bídy z druhého břehu (jména bohužel nejsou moje silná stránka) taky vykazuje slušné výsledky, ovšem uznávám, že dorost není dostatečné měřítko.

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 19:53 |  
                  0 0

                  Když už ta zmínka o Šmejkalovi, tak trénuje Frantu Dřížďala. :-)

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 22:56 |  
        0 0

        Slavie potřebuje kvalitu a ne každou chvilku měnit trenéra a něco testovat...jediná nejlepší volba by byl Vrba.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2016 23:03 |  
          0 0

          Na co Vrbu, stejně by ho tu každej druhej nejpozději po půl roce vyhazoval...

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Alanor (admin)     před 9 lety 28.04.2016 14:08 |  
      0 0

      Ta diskuse o Petroušovi je nějaký žert? To je trenér, který je podle mého názoru pro dospělý fotbal odepsaný, natož aby se s ním mluvilo v souvislosti se Slavií.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Barra     před 9 lety 28.04.2016 14:34 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu ze se to tyka predevsim mym prispevkum, dovolim si jen poznamenat ze nikde jsem nepsal ze by mel byt kandidat pro A-cko. Ze se o nim tady diskutuje ma jen souvislost s tim, ze jeho jmeno v tomto clanku padlo s vymenou treneru.

        A ano, zastaval jsem se Petrouse. Z skupinky treneru kteri tady za posledni leta prosli, nebyl podle me nejhorsi. Naopak.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Alanor (admin)     před 9 lety 28.04.2016 14:55 |  
          0 0

          Však to nemělo být nic konkrétního proti Tobě, Barro. Spíš mě jen překvapilo, že se tu opravdu vede diskuse uvedená spojitostí Petrouše s budoucím áčkem.

          Jeho angažmá považuji za obrovský omyl, a to i z osobní roviny, protože jsem mu jako mnoho dalších také naivně věřil. Nejhorší nebyl, to byl Pastoor, ale hned po něm bych se nebál uvést právě Petrouše. Nebýt krátké a klíčové epizody Koubka, tak by nás tato dvojice zdárně dostala do 2. ligy. Ale podíl by měli i jiní, třeba Šeterleho neochotu dovést posily jsi zmínil správně.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            edenian     před 9 lety 28.04.2016 15:52 |  
            0 0

            Predpokladam, ze od vlchana to byl ironicky povzdech. Jinak to snad nemohlo byt mysleno. Ovsem na nektere zapusobil velmi motivacne :-)

  5. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Malvin     před 9 lety 28.04.2016 10:07 |  
    0 0

    Často se tu řeší, jestli se herně někam posouváme, či ne. Jedni tvrdí, že to chce čas , druzí již nějaké zlepšení vidět chtějí. Nedokážu posoudit, kde je pravda, ale když si vzpomenu na příchod pan Korbela, tak tenkrát ten posun byl vidět daleko dřív.

    2 roky před Korbelem 10, 37 vstřelených gólů
    1 rok před Korbelem 9, 44 vstřelených gólů.

    Rok nula, příchod pana Korbela, na konci sezony - 4.místo a 63 vstřelených gólů.
    Další rok, 2. místo - 70 vstřelených gólů.
    A pak 2., 2., 1. ....

    Musím se přiznat, doufal jsem v podobný průběh.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      AlesJa     před 9 lety 28.04.2016 10:39 |  
      0 0

      nj jenže to byli kvalitou jiné posily :-/

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 12:58 |  
        0 0

        A kdo si posily vybírá?

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          AlesJa     před 9 lety 28.04.2016 13:18 |  
          0 0

          ona byla jiná doba, myslím, že tehdy koho Slavia chtěla toho dostala. Jestli narážíš na DU pak za Korbela byl velice silný celý sportovní úsek.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      sasky     před 9 lety 28.04.2016 12:08 |  
      0 0

      Mně to třeba podobné připadá. Navíc se momentálně hrabeme z daleko větších s prominutím sraček než v roce 91.
      2013/2014 (rok -2) - SKS - 14. místo, 30 bodů, skóre 24:51
      2014/2015 (rok -1) - SKS - 11. místo, 34 bodů, skóre 40:45
      2015/2016 (rok 0) - SKS zatím: 5. místo, 42 bodů, skóre 35:24 + 4 kola do konce
      - střelecky se minulému ročníku ještě můžeme vyrovnat, naopak v obraně dosáhneme výrazně lepšího výsledku každopádně. Je evidentní, že obranná část hry je v pořádku. Nyní je potřeba zapracovat na útočné fázi. Věřím, že vedení nejsou blbci a přivedou správné hráče.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Malvin     před 9 lety 28.04.2016 13:01 |  
        0 0

        Ve větě " - střelecky se minulému ročníku ještě můžeme vyrovnat" vidiím ten hlavní rozdíl.

        Po posílení za pana Korbela jsme nastříleli hned v 1. sezoně cca o 20 branek víc, než v předchozí. Nyní, se snažíme dohnat minulou sezonu.

        Já jsem tedy byl tenkrát ještě náctiletý kluk, takže tehdejší kvalitu hry si netroufám zpětně posuzovat, ale pamatuji si, že jsem většinou chodil domu nadšený.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 17:55 |  
          0 0

          Za 30 zápasů může být nastříleno ''jen'' 30 gólů a může to znamenat 90 bodů. :-) Spíš než na góly se dívej na počet bodů a na tom jsme lépe než v minulé sezóně.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          sasky     před 9 lety 28.04.2016 18:51 |  
          0 0

          Jasný, toho rozdílu jsem si také všiml, proto jsem tam i psal, že asi začali odzadu. A to se povedlo. Tak teď se necháme překvapit, jestli se podobný kousek povede i směrem dopředu. Na druhou stranu je pravda, že kvalita tehdejších hráčů ve Slavii byla minimálně v porovnání se zbytkem ligy někde jinde. Snad se toho zase dočkáme :)

  6. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    AlesJa     před 9 lety 28.04.2016 10:43 |  
    0 0

    možná jako krátkodobé řešení ano, Řehák dá kabině dorostu řád, na druhou stranu některé star to nemusí vydýchat, ale rád bych viděl u těchto týmů lidi jako byl např. Dan Šmejkal.
    Když jsme u těch trenérů, proč pořád musíme mít někoho kdo "něco" dokázal. Mě by třeba nevadil zrovna Šmejkal nebo Suchopárek.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Pepino44     před 9 lety 28.04.2016 14:20 |  
      0 0

      Tak já bych Šmejkala také rád viděl nazpět ve Slávii, chodil jsem často na juniorku na Xaverov a sedával jsem nad naší střídačkou, takže jsem si udělal dost dobrý obrázek o způsobu vedení mužstva na střídačce. Dan okomentoval a rozebral hráčům na střídačce každou akci, poukázal na to co který hráč udělal špatně a kolikrát si i dost zanadával když hráč vyloženě něco zkazil. Na toho hráče ale volal, že to nevadí, že se to příště povede. Myslím, že to pro kluky byla dobrá škola a že jim to něco dalo. Jak by si vedl třeba v Ačku nedovedu posoudit, jaký byl v kabině nevím, na lavičce mi připadal až moc hodnej. Jestli to bylo dobře nebo špatně nevím.Za Řeháka to již takové nebylo, připadal mi na lavičce dost pasivní,pokud zrovna někoho neseřval.

  7. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 11:40 |  
    0 0

    asi se da ocekavat, ze k nejakym zmenam u mladeze v lete dojde. jinak by tahle zmena asi nedavala uplne moc smysl. a ono mozna dojde nakonec i na A tym. jestli nas preskoci brno, tak by to bylo celkem i pochopitelne reseni

  8. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    navzdyslavia     před 9 lety 28.04.2016 15:12 |  
    0 0

    Ahoj. Me by spise zajimalo,kolik v ramci cile vyhrat pristi sezonu titul a postup do LM by bylo potreba na posily penez. Nase liga je vybrakovana a nikdo nam tu nikoho levne nepusti,jedine draze nez jinym klubum protoze citi penize. Jestlizr CEFC chce byt videt a to rychle,tak jedinou poradnou reklamou by bylo v dresech s CEFC hrat prave LM. Chtelo by to hodne kvatni management sportovni a jasne rict,jake kvalitni hrace koupit.A fakt se nebat koupit top posily. Jinak to bezne kupovani a testovani hracu nikam nepovede. Jestlize chceme hrat LM a postoupit ze skupiny tak musime i my byt top teamem. A ne jen,ze postoupime a hned vypadneme se skorem 0:28. 0 bodu, a dostavat debakly. Vemte jen to,ze postoupime a vyfadujeme Bayern,PSG a Juventus.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      edenian     před 9 lety 28.04.2016 15:54 |  
      0 0

      Jak bychom mohli hrat o titul, kdyz sezonu pred tim k tomu nemame ani jeden myslitelny predpoklad.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 20:08 |  
      0 0

      My se tu třepem o pátýho fleka v kaprlize a ty už plánuješ postup ze skupiny LM. Takovej optimismus bych chtěl mít.

  9. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    navzdyslavia     před 9 lety 28.04.2016 15:15 |  
    0 0

    No a ze SKS vypadlo s ostudou? Nevadi. Hrala se LM a tam jsou preci silny souperi. A na ty my nemame. Toto bude bwzna odpoved az postoupime a hned vypadneme.

  10. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 15:52 |  
    0 0

    Vřele doporučuji k přečtení a následnému zamyšlení celé:

    Právě mládež Sparty má momentálně velkou kvalitu a dorostenecké lize dominuje s 26 výhrami z 31 zápasů při skóre 120:32. Navíc Sparta jasně vede i v juniorské lize. "Velkou zásluhu na tom má náš sportovní ředitel Jaroslav Hřebík, se kterým přišla koncepce, a teď už sklízíme plody jeho práce. Je to celé postavené na maximální náročnosti na hráče. Klíčové atributy jsou pro nás rychlost, práce s prostorem a charakter," vysvětlil Holoubek.

    Právě rychlost je podle něj pro moderní fotbal naprosto klíčová, což dokládá na příkladech z elitních soutěží. "Po zisku míče chceme přecházet rychle do útoku jako Leicester, s kvalitou Dortmundu a defenzivou Atlética Madrid. Tak, jak hraje teď Leicester, se bude v budoucnu hrát. Všichni pod míčem, rychlý přechod. Když neplníš, tak odcházíš," řekl Holoubek.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/267415/kouc-dorostu-sparty-o-trendech-fotbal-je-o-rychlosti-pirla-bych-nechtel.html

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Travinho     před 9 lety 28.04.2016 17:55 |  
      0 0

      Sparta je bohužel v mládeži momentálně několik světelných let před náma...

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      homerinho     před 9 lety 29.04.2016 00:06 |  
      0 0

      Klíčový atribut je pro ně charakter a vezmou Turynu, no nevim.

  11. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Jiri1     před 9 lety 28.04.2016 15:55 |  
    0 0

    Takze doslo na moje slova , Petrous nestaci na svou práci, vztahy s jeho sverenci jsou na bodu mrazu, hrozí sestup, celej rok jsem tady burcoval zodpovedné , jediná rekce od p. Alanora , jak je to ted v mládezi skvělé,
    Ono vlastně jde i to , ze ti kluci vlastne nechtejí se Slávii dál nic mít, rodice jsou zdeseni nechuti svých kluků, kterí kvůli superkvalitnímu trenerovi Petrousovi nechtej hrát fotbal, takze p. Plíšku opět blahopreji, nezklamal jste.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 16:48 |  
      0 0

      absolutní nesmysly. Problém je v celkové koncepci mládeže, ne v osobě trenéra.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        JS (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 16:54 |  
        0 0

        Viz můj článek výše. Někde to nastavit jde a někde zase ne. Otázka je, jestli je tedy Plíšek kompetentní.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Robinator     před 9 lety 28.04.2016 18:36 |  
          0 0

          Už sem to tu psal, jsem rad ze tu Plisek je, ale musí se zbavit těch, kteří tu ty roky byli a dělali hovno, udělali si z toho svůj soukromý biznis a nesou také zodpovědnost za to, kde dneska mládež je. Ja když koupím neúspěšnou firmu tak taky vyhodim manažery, který se spolupodileli na té bídě a dosadím si tam nové. Bez toho to proste nepůjde, vím, ze kvalitních trenérů je málo...ale bohužel do dneska tam sou ty, kteří tam byli posledních s let, na pozicích trenérů,šéf trenérů..

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 19:19 |  
          0 0

          Kompetentní? To jako vážně?

          Mládež je evidentně v troskách. Reálné výsledky Plíškovy práce budeme sklízet až v řádu let.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        vavicek     před 9 lety 28.04.2016 19:50 |  
        0 0

        Současné výsledky U19 jsou výsledkem práce trenéra. Tvrdit cokoli jiného je absurdní nesmysl.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Alanor (admin)     před 9 lety 28.04.2016 20:15 |  
      0 0

      Já jsem nepsal, že je to v mládeži skvělé. Nejsem odborník na mládež a nevím, nakolik se skutečně změnily tréninky apod. Osobně třeba čekám změny na trenérských postech až v létě.

      Jen jsem po setkání s Plíškem psal, že jeho vize práce je to, co Slavia potřebuje. Nakolik se povede to převést do praxe, je otázka. A na tu padne konečná odpověď až za několik let, ne po půl roce.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Robinator     před 9 lety 28.04.2016 20:37 |  
        0 0

        přesně tak,tady bohužel budeme sklízet ovoce Pliskovo práce az za pár let. To není jak u trenérského postu,kde ten progres už mel být videt ;)

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          vavicek     před 9 lety 28.04.2016 20:43 |  
          0 0

          Tak to potěší pánbůh jestli si budou vyhodnocovat jestli to funguje nebo ne až za několik let.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Robinator     před 9 lety 28.04.2016 20:51 |  
            0 0

            podle mě nějaký malinký změny tam budou průběžně a budou to vyhodnocovat taky průběžně. ale jak říkám, k žádným razantním změnám zatím nedošlo, prý maji přijít po létě,jak píše Alanor,tak uvidíme..jestli to chce Plíšek stavět na lidech co tam byli a sou teď,možná tu Spartu dozeneme ne za šest ale dvanact let :D ale z rozhovoru chápu,že přehled má moc dobrý,tak snad do toho sahne pořádně..tam je třeba totiž překopat snad všechno

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 20:55 |  
          0 0

          O příspěvek výše se píše, jak rudým výborně funguje mládež, k tomu se nedá nic namítat, ale nenapsali tam jednu důležitou věc, že tím klíčovým člověkem, který na Spartě celý systém mládeže zavedl a rozjel, byl právě náš Plíšek (ve spolupráci s Hřebíkem). Samozřejmě trvalo řadu let, než si to sedlo a vychytaly se mouchy a mezitím od nich Plíšek odešel, tak už se o něm nezmiňují. Píšu to jen proto, že se tady ozývají hlasy o kompetentnosti Plíška.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            AlesJa     před 9 lety 29.04.2016 08:04 |  
            0 0

            přesně tak, sparta již roky hledá nejlepší mládežníky po celé republice, byla prý doba kdy se ti kluci vůbec na tréninku neznali. Za půl roku půlka šla domů a půlka zůstala. Přiváděli i mládežníky mimo ČR. Podle kluka který tam dělá trenéra, zásluha Plíška, Hřebík "jen" dal dohromady metodiku tréninku

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Veta (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 09:40 |  
              0 0

              Vavicek - právě, že u mládeže je to více než kde jinde o koncepci a jejím dodržování. Trenér ve smyslu trenéra, jak ho chápete, má určitě důležitou roli, ale je jen kolečko ve stroji a záleží, jakou podporu má ve vedení a v koncepci (a tlaku na jejím dodržování bez ohledu na tlaky rodičů apod. viz situace ve Slavii)

              AlesJa - v té jejich superúspěšné U19 je absolutní většina hráčů ve Spartě od malička, to nejsou postahovaní kluci z celé republiky a ciziny, takže je to opravdu výsledek dluholeté kncepční práce (do čehož patří i kompetentní výběr trenérů a jejich podpora)

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                AlesJa     před 9 lety 29.04.2016 10:43 |  
                0 0

                s tou U19 máš pravdu, ale koukám do FAČR na jejich U17 a nejlepší střelec z ČB, druhý nejlepší střelec záložník z Teplic, jeden z brankářů hostování Česká Třebová takže i ten systém vyhledávání jim asi funguje

  12. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Fulham     před 9 lety 28.04.2016 18:35 |  
    0 0

    musím se vyjádřit k neustále se opakujícím příspěvkům od víceméně se opakujících přispěvatelů k tomu, že snad ani nechtějí aby Slavia hrála poháry protože kádr, trenér, ostuda atd blebleble..... Loňská sezóna, finále poháru mezi téměř sestoupivším Libe a Jabkama. Libe vyrovnal asi v 90 minutě a následně vyhrál na penalty když předtím Mira už už slavil... V létě dost nečekaně plachnul Vavruvska a přišel nezkušený Trpisovsky s hráčema druholigové VŽ. - trochu štěstí na los a najednou hráli El.... Nakonec i těm Jabkam moc neschazelo přejít Ajax. Můžete mi vy blabolové rozumně říct, proč by to nemohlo s klikou klapnout i nám?. Fakt nechápu, jak tohle může vyplodit fanoušek Slavie.... Za sebe říkám - nechci chodit jen na Příbram - KAŽDÝ zápas v Evropě by pro mne byl svátkem. Stejně jako dřív! A je mi u prdele, jak se tam dostaneme. Na to se historie neptá. Howg

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 18:44 |  
      0 0

      Souhlasím.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      japhy     před 9 lety 28.04.2016 18:57 |  
      0 0

      Máš recht.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        vlchan     před 9 lety 28.04.2016 20:01 |  
        0 0

        Já osobně o žádný úspěch s klikou nestojím. Přeji si cílenou práci v celém oddílu od žáčků až po áčko. Být jednou nahoře a následně se bát o bytí nemá úroveň. Také chci věřit tomu, že po úspěchu nenastane výprodej hráčů, tak jako doposud se stávalo.

        Dále si dovolím malou odbočku. Byl jsem na ženské házené Slavia-Most. Řeknu jenom toto "ať se dou ti čutálisti vycpat". Boj, sedřeniny až do krve, náraz hlavou o palubovku a po opláchnutí vodou a vydesinfikování s náplastí pokračování ve hře.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Robinator     před 9 lety 28.04.2016 19:41 |  
      0 0

      přesně tak..a já si rád zajdu v predkolech klidně na ajax či twente atd...

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 19:48 |  
      0 0

      Jasně, když člověk vidí Spartu s Bohemkou, s Duklou, s Plzní, tak si taky může říkat "a co by v té Evropě dělali" a přitom tam vydělali slušné peníze.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      vavicek     před 9 lety 28.04.2016 19:48 |  
      0 0

      To není pravda. Liberec dostal do poháru dvakrát Vavruška. Pokaždé s nima hrál dobrý fotbal. To samé Trpisovsky. Liberec je spis příklad, ze to naprosto stojí na a padá s trenérem. Trpisovsky, Vavruška - dobrý fotbal a vysledky. Csapral, Kotrba, Slovák - špatná hra , žádné výsledky.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2016 21:09 |  
        0 0

        Ve fotbale platí jedno pravidlo, absolutně nejde nic předjímat. Makáš pořád naplno a ono to nejde a najednou se to otočí a není za tím žádný logický důvod. Klidně se proto může stát, že u klokana se štěstím vyhrajeme a zase to půjde. Proto teď předjímat, že nemáme na poháry je víc než předčasné (navíc ještě před letním přestupním oknem).

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 21:53 |  
      0 0

      Postup do pohárů by byl skvělým impulsem, nelze čekat zázraky, ale stát se může opravdu leccos.

      Takové ty defétistické úvahy vyplývají z určitého psychologického mechanismu, je to lidské a nelze to brát doslovně :-)

      Takže si všichni přejeme postup do 2. předkola EL, jenom někteří ze strachu ze zakřiknutí sází odlišná písmenka do diskuze :-)

      A když se to přeci jen nepovede? Potom situaci využijeme k ostrému vstupu do ligy!

      Ať tak či onak, v létě by (podle mého názoru) už měli přijít jenom 2-3 rozdíloví hráči, do šířky byl kádr úspěšně saturován zimním posílením, byť to nenese okamžité výsledky.

  13. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Petr9608     před 9 lety 28.04.2016 20:09 |  
    0 0

    Ještě k pohárovejm spekulacim - možná by se hodilo, kdyby Bolka skončila ligu 4. (Liberec na ní ztrácí bod, poslední zápas se hraje MBO - LIB, Liberci by stačila bodová rovnost po 30. kole), pak by měli motivaci vyhrát pohár a vyhnout se tak 2. předkolo, jenž celkem asi narušuje koncepci letní přípravy. Na druhou stranu by případná prohra Bolky doma s Libercem ve 30. kole ale nesvědčila o jejich dobrý fazóně před finálem poháru.

    Ale je to fakt strašně, strašně zvláštní, že (asi možná) nejdůležitější zápas SLAVIE na jaře bude v TEPLICÍCH mezi JABLONCEM a MLADOU BOLESLAVÍ.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Fulham     před 9 lety 28.04.2016 21:37 |  
      0 0

      Pořád tak trochu,, doufám,, že Křéťa práskne v kabině do Váchy a řekne koukejte aspoň něco vyhrát jinak jste všichni banik pytcho....

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Petr9608     před 9 lety 29.04.2016 00:36 |  
        0 0

        Nevim no. Jako kdyby aspoň 1:0 nebo 2:1 v tom Peltonci... Ale 2:0 je do domácí odvety šílenej výsledek. I když se náskok smaže, tak to znamená penaltovou loterii + neustálé riziko takřka neřešitelné situace v případě snížení...

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Petr9608     před 9 lety 29.04.2016 00:40 |  
          0 0

          Zkrátka a dobře - reálně je to už jen o Bolce.

          A dostal se v minulosti nějaký tým do pohárů takto "z gauče"? Nechce se mi to teď hledat, jen vim, že z gauče se mohla dostat loni Příbram a v roce 2010 Teplice. V obou případech neúspěšně.

          V případě loňska - NAŠTĚSTÍ!

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      malan (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 09:23 |  
      0 0

      Proč by tu opci Bohemce dávali?:-)

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        AlesJa     před 9 lety 29.04.2016 10:24 |  
        0 0

        myslím, že to tu někdo psal v souvislosti s tím, že by nebyl špatný pro nás, že by jsme tu vysokou opci mohli zaplatit my. Přišlo mi to také jako blbost, ale těch blbostí již Sparta nebo my v souvislosti s mladýma udělali.

  14. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    JirkaD     před 9 lety 29.04.2016 09:15 |  
    0 0

    Jak se tu víše řeší, zda máme nebo nemáme na poháry, tak je dané, že bude hrát z ČR 5 týmů. Čtyři jsou jasné a v dané chvíli i nejlepší v republice. Ale kdo má být ten pátý? Já si myslím, že vzhledem k možnostem klubu a letnímu posílení by to měla být Slavia. Nedovedu si představit, že Brno by dokázalo lépe posílit než my a u Jablonce s jeho vyhlášením úsporných opatření také ne. Finanční síla je na naší straně. A i při nesehraném týmu (v případě opětovného masivního posílení) by jsme měli uhrát např. to co loni Boleslav.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      wotlemburg     před 9 lety 29.04.2016 11:25 |  
      0 0

      "víše"? Já trpím.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        JirkaD     před 9 lety 29.04.2016 11:42 |  
        0 0

        Omlouvám se všem za pravopisnou chybu.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Jiri1     před 9 lety 29.04.2016 12:09 |  
          0 0

          Nerad, ale pripominám , ze nase sance hrát poháry je v této chvíli víceméně nulová, udrzení pátého místa je zatím realne, ale spís uz bych zacal stavet hráce s perspektivou pristího rocníku, nemá cenu koncit s hrádi, kterí budou odejiti a nebo chtejí sami odejít.
          Je to jako s mládeží, výsledky pana Ricky zacaly být vidět do roka , obhajovat nekoho , že kvalitní treneri prijdou na jare a že pocítacové zpracvbani udaju o hracich je blbost stejne jako ze o Slávii budou stát nějací superkvalitní treneri mládeze , nebudou , nic jim totiz zatím nenabízíme,

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Robinator     před 9 lety 29.04.2016 12:54 |  
            0 0

            stačí jim nabídnout pouze jedno a to normální výplatu. jasný, že se sem nikdo nepohrne například z Příbrami za 2.000 ,- měsíčně :)

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Jiri1     před 9 lety 29.04.2016 13:02 |  
              0 0

              Bohuzel nejen z Príbrami i Prazske lokální kluby hrající treba ligy mládeze nabízejí větsí peníze nez nás klub.

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                Robinator     před 9 lety 29.04.2016 13:18 |  
                0 0

                na spartě měl náš trenér 2.000 měsíčně, v mladších žácích..to je prostě k smíchu. Dokonce samy rodiče si řekli, že se bude vybírat měsíčně nějaký peníz pro trenéra :D Když jsme byli s bráchou na turnaji Minieuro, byl tam Manchester United, měl tam asi 5 členýý tým, u dětí, včetně profesionálního medika,lekáře nebo kdo to byl. to je úplně jasný jako facka, nebudou tady kvalitní trenéři a lidi kolem fotbalu, dokud to nebude normálně placený, zadarmo ani kuře nehrabe

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Jiri1     před 9 lety 29.04.2016 13:25 |  
                  0 0

                  Tak se to dnes opravdu resi, ve Sparte snad bezi nejaky program na podporu talentovane mladeze a mají to ted nejak placene od vlády , potazmo rezortu, presto si myslím , ze si tihle lidi a to nejen prvni treneri zaslouzi lepsi penize a ne , aby to platil trener nasich dorostencu Jíra ze svého.

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:31 |  
                  0 0

                  ''... měl náš trenér ...'' jako tvého talentovaného bratra nebo ty jsi hrál taky fotbal?

                  • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                    Robinator     před 9 lety 29.04.2016 14:46 |  
                    0 0

                    hrál : )) ale tady šlo o bratra, pardon, já už píšu my, člověk to prožívá společně .))

                    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 15:10 |  
                      0 0

                      Nepsal jsi náhodou, že jste Slavistická rodina? Pak nechápu, co tvůj bratr dělal na spartě...

                      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                        Robinator     před 9 lety 29.04.2016 15:20 |  
                        0 0

                        tak tohle šlo tenkrat zrovna stranou, v tom marasmu co slavia byla posilat tam svoje dite hrat fotbal se rovnalo tomu ho poslat treba do tempa nebo abc braniku

                        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                          Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 18:00 |  
                          0 0

                          A kde teda hraje bratr teď?

                        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                          Gino     před 9 lety 29.04.2016 18:01 |  
                          0 0

                          Tak byl to bratr, nebo dítě? :D

                          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                            Robinator     před 9 lety 29.04.2016 18:26 |  
                            0 0

                            teď je ve Slavii..bratr )

                          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 18:49 |  
                            0 0

                            Byl to Slavista dítě bratr, hrající za spartu. :-D Už je jen bratr. :-D

  15. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    zeleznik2     před 9 lety 29.04.2016 12:26 |  
    0 0

    9 bodů na čtvrté místo, sice je ve hře ještě 12 bodíků, ale je asi utopii myslet na jiné než páté místo, no vzhledem k rozlosování, viz níže, jak to tipujete?


    Slavia Brno
    27. kolo Bohemians (v) Liberec (v)
    28. kolo Slovácko (d) Jihlava (d)
    29. kolo Příbram (v) Sparta (d)
    30. kolo Plzeň (d) Baník Ostrava(v)

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Mac     před 9 lety 29.04.2016 12:40 |  
      0 0

      Už jsem to tu psal, jsem pesimista a mám obavu, že Brno může získat 9 bodů. V Liberci snad prohraje, ale zbylé tři zápasy má slušné šance vyhrát.

      V tom případě potřebujeme 7 bodů. Dvě domácí výhry snad zvládneme a pak musíme získat bod zvenku. Na Bohemce beru i remízu (za předpokladu očekávané prohry Brna v Liberci).

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        zeleznik2     před 9 lety 29.04.2016 12:42 |  
        0 0

        přál bych jim výhru nad Spartou, jinak si nemyslím, že nutně vyhrají v Ostravě a doma porazí Jihlavu, je to tým, který dokáže překvapit nad silným soupeřem, ale zároveň rupnou s outsidery, no uvidíme.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Dobi     před 9 lety 29.04.2016 21:27 |  
      0 0

      To vzešlo z konečníku Konečníka? Já spart ZÁSADNĚ nekupuji, takže nevím....

  16. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 12:52 |  
    0 0

    ocekavany prubeh utkani s klokanem. jim uz prakticky o nic nejde, ale budou hrat pro fanousky s euforii ze maji vlastni stadion. proto na nas vlitnou a nase obrana vyrobi sem tam chybku kterou klokan pottresta. v druhe puli nas budou i nadale prehravat svoji agresivitou a pridaji druhy gol. ten je ukoleba a naopak mi prebereme oteze zapasu a v 85 minute skoda snizi. to vsak bude z nasi strany vse. doufam ze:
    1) se pletu
    2) nesmi hrat svec
    3) bude treba dohoda, ze jim nechame svece s proskem a oni tri body nam.
    4) brno prohraje v Liberci

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 13:11 |  
      0 0

      Tvůj tip na průběh zápasu vypadá bohužel velice realisticky. Možná bych si spíš tipnul remízu 1:1. 2 góly naší dobré obraně klokan nedá.

      Ale ad 3) upřímně říkám že doufám, že žádná taková dohoda není. Pokud nás Bohemka přehraje tak ať, pořád to ještě můžeme dohnat v jiných zápasech a kdyby se ani to nepovedlo, tak si holt na tu Evropu ještě rok počkáme.
      Rozhodně nepodporuji jakoukoliv manipulaci s výsledky, ač je to u nás zřejmě dost běžné.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Robinator     před 9 lety 29.04.2016 13:21 |  
        0 0

        Já jsem osobně zvědavý jak to odkoučuje DU

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Jiri1     před 9 lety 29.04.2016 13:27 |  
          0 0

          Rekl bych to , jak to vidím já, jde o to jestli ho hráci budou vůbec poslouchat a neudelají to opet podle svého.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:33 |  
        0 0

        ad 3) jako nemuzu rict ze bych z toho byl nadsenej, ale na druhou stranu, pokud se udrzi jablonec mimo pohary, tak je mi jedno jakym zpusobem se do nich dostanem. Jeslize se pro postup Brna zpet udelalo ze i z 5 fleku v druhy lize mohlo jit zpet, kdyz vidim jakym zpusobem se bojuje o titul, tak tohle by byla jen mala vrsovicka vypomoc proti tomu.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Barra     před 9 lety 29.04.2016 14:56 |  
          0 0

          Nesouhlasim.

  17. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    JS (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 13:22 |  
    0 0

    Na Bohemce nebude hrát Zmrhal (zaplaťpánbůh v jeho současné formě), Vuakadinović i Železník. To jsou docela dobré zprávy,

    Zálohu bych si tedy představoval: Souček, Barák – Kenia, Hušbauer, Mihalík. Vlastně ani moc jiné varianty nejsou, pokud se tam zas někam nestrčí Karlos, a to snad ne.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      smely (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 13:57 |  
      0 0

      Mina na plac !

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Robinator     před 9 lety 29.04.2016 14:07 |  
        0 0

        jo a ještě Piták a povoláme si na zpět Dostála :D

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          smely (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:12 |  
          0 0

          Dostalka...

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Robinator     před 9 lety 29.04.2016 14:21 |  
            0 0

            fotbalisti jsou to hrozný, ale uznávám, že zrovna na bohemku by se nějaký ten bojovník typu mini a dostala hodil .)

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              JS (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:33 |  
              0 0

              Stačil by Latka, kterej naloží párkrát Schickovi.

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                smely (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:53 |  
                0 0

                v ostrave skoncil Micola, treba se v nedeli vobjevi na pavym brku...rotoped prej este v edenu ma...

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 14:54 |  
                  0 0

                  pravym , ne pavym .-)

                  • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                    JS (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 15:05 |  
                    0 0

                    Mičola už je bohužel také pasé co se nějakého hřáčského přínosu týče.

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                Lovver     před 9 lety 29.04.2016 15:01 |  
                0 0

                Já myslím, že o to se postará Deli. Proti Spartě taky krásně vymazal Šurala, kterej si sám ani neškrtl. Když ubere malinko agresivity a takhle se postará o Schicka, tak se nemusíme ničeho bát.

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Barra     před 9 lety 29.04.2016 15:21 |  
                  0 0

                  Jen mozna pripomenout ze Deli ma 3 zlute, stejne jako Skoda, Jablonsky a Frydrych. Soudek uz 7. Do konce sezony si pravdepodobne nekdo alespon 1 zapas nezahraje.

                  • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                    Robinator     před 9 lety 29.04.2016 16:17 |  
                    0 0

                    tak budeme doufam ze na Slovacko se Deli nevykartuje, protoze to ja pokladam za klicove utkani pro udrzeni pateho mista

                    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 21:23 |  
                      0 0

                      Jenom doplním, aby byl výčet kompletní, 3 žluté má ještě Tonda Barák a Lukáš Železník.

  18. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Robinator     před 9 lety 29.04.2016 15:29 |  
    0 0

    co by jste rikali na angazovani toho Klimenta?

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Lovver     před 9 lety 29.04.2016 15:33 |  
      0 0

      Nechce se vracet do Česka. To znamená, že i kdyby dostal hodně peněz, tak by nebyl v psychicky nejlepším rozpoložením. A nevím, jestli má takových kvalit, abychom někoho takovýho museli přemlouvat a přeplácet.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Barra     před 9 lety 29.04.2016 15:37 |  
      0 0

      Nez Klimentovi, radeji bych dal sanci Janu Kochtovi.

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Barra     před 9 lety 29.04.2016 15:49 |  
          0 0

          Samozrejme, blby preklep. V priprave dostaval sanci, ted ne.

          • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 16:35 |  
            0 0

            Nedivím se, že nedostává šanci... Aktuálně má před maturitou. (proto taky zůstal ve Slavii a nešel někam hostovat)

            • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

              Barra     před 9 lety 29.04.2016 19:28 |  
              0 0

              Chapu ze kvuli maturite nechtel na hostovani mimo Prahu a zustal v Slavii. Ale proc by nemohl skolu kombinovat s fotbalem? To je prece normalni? Ocekaval jsem ze dostane venovano sem tam alespon par minut. Nejlepsi motivace pro takoveho kluka, ktery by na zapade v jeho veku uz davno dostal sanci v A-cku, tedy za podminku ze by si ji zaslouzil. A v priprave to myslim dokazal. Jinak uz mu bylo 19, normalne uz by sel na vojnu, neni to pubertak.

              • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                Robinator     před 9 lety 29.04.2016 19:35 |  
                0 0

                nechápu to taky, ale bohužel tady je trochu jiná filosofie než na západě..trenéři tu nejsou zvyklý nasazovat mladé hráče..což je obrovská škoda..podívejte se na sparťanskou u-19..ani jeden v acku.. na západě už by dva,tři trénovali a pravidelně na pár minut nastupovali z a tým

                • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                  Barra     před 9 lety 29.04.2016 19:58 |  
                  0 0

                  U nas je bezne ze ve veku 16 let, tedy v okamziku kdy zakon to povoluje, mladi hraci ihned nastoupi v A-cku, jestli na to maji. Temer vsichni hraci narodniho muzstva byli od 16 let titularis u sveho muzstva, a to plati i pro hrace kteri hraji v mensich klubech. Ze je to bezne v Holandsku atd nemusim dodat. Koubek mel pravdu s cajickovou ligou, je to ztrata casu pro kluky kteri maji na vic.

                  • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

                    jiri     před 9 lety 29.04.2016 21:02 |  
                    0 0

                    ale tady je to pomalu tak, že ve "20" si moc mladý a ve "30" už neperspektivní. Je super koukat na zápasy, kde mladí jezdí a to i jen proto, že jim někdo dá šanci. Nic se nemá sice přehánět, ale na lávce se jaksi nevykopou...

  19. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 15:45 |  
    0 0

    já si naopak myslim, že bohemku přejedem klasickym uhrin stylem 4-4-1-1 se třema golama ze standardek - hřiště malý, kucí sešívaný vysoký, vápno hušbauer i jablonsky trefí a bude to tam padat jedna radost. sestava klasická, krajní halvové zmrhy a mihalík budou kličkovat a padat, a na podhrotu barák nebo hušbauer střílet z první co jim kdo sklepne. 3:0 poločas (tedy 0:3), jinak to nevidim

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Robinator     před 9 lety 29.04.2016 15:54 |  
      0 0

      solidní tip: )), že to nevsadíš? v handicapu 3:0, tam bude solidní kurz, na fortune to ani neni vypsany, jen 2:0

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Travinho     před 9 lety 29.04.2016 17:11 |  
      0 0

      Já mám trochu strach, že nebude hrát Simon...

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Robinator     před 9 lety 29.04.2016 18:27 |  
        0 0

        jako že ho budou šetřit myslis?

        • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

          Travinho     před 9 lety 30.04.2016 08:18 |  
          0 0

          Mám prostě takové informace...

  20. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    JS (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 19:49 |  
    0 0

    Když už tu někdo naťukl Klimenta, co jiní Češi nehrající v Německu? Jak je na tom např. Morávek? Playmakera potřebujeme jako sůl, Hušbauer a Kenia jsou podhrotoví hráči a Souček defenzivní.

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Nascimento     před 9 lety 29.04.2016 21:20 |  
      0 0

      Mám pocit, že Morávek bývá často zraněn.

      • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

        Barra     před 9 lety 29.04.2016 22:57 |  
        0 0

        Mas pravdu. Jan Moravek hraje sedmou sezonu v Bundeslize, kde chybel kvuli zraneni celkem v 78 zapasech. Promeskal celou minulou sezonu, vsech 34 zapasu, v teto sezone dalsich 13. Z 238 moznych zapasu nastoupil jen v 92, v tech odehral v prumeru jen 54 minut. Tady pro nas cesta nevede.

  21. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 20:10 |  
    0 0

    Jihlava 1:1 MB, tak ještě to bude zajímavé, kdo skončí 3. :-)

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Robinator     před 9 lety 29.04.2016 20:34 |  
      0 0

      tak zítra pro Liberec o motivaci navic přeskočit MB, pro nás jedine dobře :)

    • Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

      Travinho     před 9 lety 30.04.2016 08:17 |  
      0 0

      Tam bych si přál Spartu...

  22. Re: Juniorka a U19 si mění trenéry

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2016 22:37 |  
    0 0

    Futsalisté Slavie právě vyhráli v Plzní 6-1 (2-0) a postoupili do semifinále.