Slavia - Teplice 2:2 (1:1)
Branky: 16. a 51. Škoda - 31. Kukec, 87. Táborský
Slavia: Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Mihalík (88. Kenia), Souček, Hušbauer, Zmrhal - Železník (37. Barák), Škoda (81. Mešanovič)
Trenér Dušan Uhrin se po delší době vrátil k rozestavení 4-4-2 s dvěma klasickými útočníky a středem zálohy Souček - Hušbauer. Vzhledem k nulovým absencím lze napsat, že Slavia nastoupila k domácímu utkání proti průměrnému týmu tabulky v nejsilnějším složení. Fakt, že Slavii už jde v lize o málo, spolu s opravdu nefotbalovým počasím způsobil, že tribuny stadionu v Edenu se zaplnily jen velice řídce. Před utkáním stadion uctil minutou potlesku a Tribuna Sever nádherným choreem památku nedávno zesnulého Standy Procházky. Slávisté jakoby první minutu ještě nebyli úplně v zápase a nátlak Teplic skončil tutovou šancí Vachouška, který byl trestuhodně na hranici vápna úplně sám, jeho střelu ale stihl zablokovat vybíhající Jiří Bílek. Na druhé straně odpověděl střelou také zpoza pokutového území Mihalík, zařízení však netrefil. Další šanci měli zase hosté, Fillo povalil Jablonského, čímž získal míč, našel zpětnou přihrávkou opět Vachouška, jeho dobře mířenou střelu výborně vyrazil na roh Pavlenka. Po něm ale měli paradoxně tutovku slávisté, brejk 5 na 3 táhl Zmrhal, ve chvíli, kdy stačilo jen nacentrovat skoro kamkoli do pokutového území, kde byli dva volní spoluhráči, Zmrhal nepochopitelně poslal míč do rukavic brankáře Grigara. V 16. minutě se už ale slávisté radovali. Součkův diagonální pas našel Mihalíka, který si míč perfektně zpracoval a ještě lepším centrem našel Škodu, který z malého vápna prudkou hlavičkou nedal Grigarovi šanci, přestože poslal míč jen těsně kolem něj. Hosté se ale v Edenu dál prezentovali zajímavým fotbalem s dobrým napadáním a nedávali slávistům nic zadarmo. Ještě před půlhodinou hry měli hráči Teplic další výbornou šanci, po rohovém kopu hlavičkoval z úhlu Hora, jeho pokus velmi dobře vyrazil Pavlenka. Několik varování Slavii nestačilo a v 31. minutě přišel zasloužený trest. Slávisté poněkolikáté propadli na své levé straně, hra se dostala až ke Krobovi, který střílel sice nepřesně, na vzdálenější tyči ale dorazil míč do sítě Kukec - 1:1. Rychle odpovědět mohl Mihalík, který se dostal jako první ke zblokované střele Škody, v nejednoduché pozici ale střílel mimo. Zraněného Železníka pak na hřišti nahradil Barák. Ve 40. minutě mohl strhnout vedení na stranu Slavie po dobře kopnutém rohu Škoda, bránu tentokrát netrefil. A prakticky totéž si zopakoval o dvě minuty později po přímém kopu a o další minutu později po centru Jablonského z levé strany. Když se v poslední akci první půle neprosadil ke střele Zmrhal, šlo se do kabin za zaslouženého stavu 1:1.
Do druhé půle nastoupily oba týmy beze změn. Úvod byl vyrovnaný, pak ale Slavia zahrávala přímý kop po faulu na Baráka, odvrácený míč vrátil hlavičkou na malé vápno Zmrhal, Škoda se dostal k hlavičce a poslal Slavii podruhé v zápasu do vedení - 2:1. V 62. minutě to byl opět velmi aktivně hrající Škoda, který si efektně obehrál na hranici vápna dva soupeře a střílel jen těsně mimo vzdálenější tyče. Hosté ale také hrozili a obrana sešívaných, ve které tradičně kraloval Simon Deli, se musela mít neustále na pozoru. Když jednou stopeři zaváhali a nechali ve vápně volného Vachouška, zablokoval jeho střelu Souček. Na druhé straně výborně pronikal Bořil, kterého zastavil za cenu žluté karty Kukec. Po následném přímém kopu hlavičkoval nad Milan Škoda. Teplice měly dobrou možnost k vyrovnání z přímého kopu z 22 metrů, Potočného střelu vyrazil Pavlenka. V ještě větší šanci se ocitl Potočný o chvíli později, po přiťuknutí dobře hrajícího Vachouška ale vůbec netrefil na malém vápně míč. Slávisté byli pod tlakem a o vyrovnání si koledovali. Tak se také stalo, když velkou chybu udělal Bílek, který spoléhal na to, že po nastřelení soupeře míč neskončí ve hřišti. Nastal však pravý opak a přečíslení snad 5 na 2 hosté zužitkovali brankou Táborského - 2:2. Slavia přesto dostala možnost strhnout vítězství na svou stranu, když po souboji Ljevakoviče s Bílkem odpískal sudí Houdek penaltu. Tu ale zahodil Hušbauer a body se dělily.
David Vavruška hodnotil zápas takto: "Utkání vypadalo zhruba tak, jak jsme si představovali, samozřejmě mimo inkasovanou branku. Chtěli jsme soupeře překvapit aktivní hrou, inkasované branky nás nepoložily, což se nám občas stává. Sehrát takové utkání na Slavii, za to se opravdu nemusíme stydět, herně máme do budoucna na čem stavět. Bod je pro nás zlatý. Horší je to, co se stalo v 93. minutě, s tím souhlasit nemůžu, to nás sráží, to budeme řešit. Bavíme se dlouhodobě o odolnosti týmu. Když už jsme uhráli těžké utkání na remízu, řešíme poslední nákop před bránu zkratkovitě, chování Soungoleho také budeme řešit. Nebudu před tím zavírat oči. Hráli jsme tu na hranici svých možností, kazíme si to pak jen sami."
Dušan Uhrin spokojený být nemohl. "Samozřejmě nejsem spokojený, měli jsme to zvládnout lépe. Celý zápas vedeme, pak jsme si to zkomplikovali a na závěr nedáme v poslední minutě penaltu. Měli jsme tutovku za stavu 0:0, kdy Zmrhal šel s pěti hráči na dva nebo na tři. Nedá se nic dělat, jedeme dál. Jsem nespokojený hodně, máme před sebou čtyři kola. Čtvrté místo je už ztracené, bojujeme o to, ať zůstaneme pátí, uvidíme, jak to bude s domácím pohárem. Škoda hrál dnes velice dobře, měl ke dvěma brankám další šance. Hušbauer hraje, co od něj chci, bohužel nedal penaltu. My ho máme proto, ať podrží míč, dá ho na zem a rozehraje, to plní. Byli tam jiní hráči, kteří hráli hlavně v první půli značně podprůměrně, s těmi si to vyříkám. Na penaltu jsou určení tři hráči, Hušbauer je první z nich."
Komentáře (250)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Teplice před zápasem
pinochet před 9 lety 23.04.2016 19:14 |Takže sestava:
Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Mihalík, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Železník, Škoda.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 19:23 |Hm Kenia jen na lavičce. Jinak marodka vyprázdněná. Tipnu 1:0 Škoda. Jinak rozhodně nesplní hráči požadavek pana Tvrdíka umístění na bedně, Liberec a Boleslav opět vyhráli, takže jen boj o páté místo.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
Barra před 9 lety 23.04.2016 19:31 |Jaky pozadavek? Nevzpominam si ze by JT zadal aby koncili do tretiho mista.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:38 |Přečti si dnešní noviny.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 20:41 |V Belgii vychází české noviny? :-D
Re: Slavia - Teplice před zápasem
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:45 |A co Net?
Re: Slavia - Teplice před zápasem
Fallen (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 21:08 |To bylo na příští sezonu, ne letos!
Re: Slavia - Teplice před zápasem
mirecek1111 před 9 lety 23.04.2016 19:45 |To byl jeho cíl pro příští sezonu. A Kenia už nemá budoucnost. Když nás nedokáže táhnout teď, příští sezonu už to nebude možné vůbec. Já jsem byl jeho velkým zastáncem. Ale už je třeba si to přiznat..
Re: Slavia - Teplice před zápasem
Hektor před 9 lety 23.04.2016 19:51 |Hlavně, že nás táhne Hušbauer a spol.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
mirecek1111 před 9 lety 23.04.2016 20:04 |To není o Hušbauerovi ale o Keniovi. Jestli budeme chtít v příštích sezonach konkurovat Spartě s Plzní, tak potřebujeme do středu hřiště rozdílového hráče. Fakt elitu. Takového, který dokáže to co Kenia.
Jenomže bohužel, Kenia to dokáže cca v šesti poločasech za sezonu. A to je celé. Kenia je půlku sezony zraněný, pak má záhadné výpadky fyzičky, sem tam zapadne do průměrů (viz. zápas v Olomouci). A pak ty jeho výkony viz. podzimní derby nebo poločas nedávno s Jabloncem jsou nějak málo..
Já nejsem rozhodně zastáncem Hušbauera, naopak jsem byl vždy na straně Kenii, ale čím díl víc a víc v tomto začínám Uhrina chápat. Kenia je sice genius, ale úspěch v budoucích sezonách na něm prostě nepostavíme. Budto rychle doroste Barák, nebo v létě musíme na jeho místo přivést stabilní kvalitní posilu.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:42 |No tak zrovna Hušby v záloze v posledních zápasech patří k nejlepším. Jestli teda to nebylo myšleno ironicky. Nejhorší jasně Zmrhal.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:40 |Já to bral jako letos. Nevím proč by o tom psali v 26 kole, ikdyž u pana Tvrdíka by mne to nepřekvapovalo.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
Barra před 9 lety 23.04.2016 20:49 |Tak jsi to bral spatne. JT je konsekventi, nikde nezadal treti místo v teto sezone.
Re: Slavia - Teplice před zápasem
kerim1969 před 9 lety 23.04.2016 20:10 |Tak pozor na Potočného, fandí Spartě a minule nám dal dva góly !
Re: Slavia - Teplice před zápasem
dubas před 9 lety 23.04.2016 20:16 |Na dva útočníky, tak kluci jedém a dejte jim bůůůůráááá
Re: Slavia - Teplice 0:0 v 1. pol.
wymaz před 9 lety 23.04.2016 20:37 |První gól, tak má vypadat moderní fotbal, super,udělal mi velkou radost, i kdyby prohráli, tak super akce. Že by náznak koncepce Uhrina? :-)
Re: Slavia - Teplice 0:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:37 |Tak a teď konec....
Re: Slavia - Teplice 0:0 v 1. pol.
Fallen (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 20:41 |Potočný je simulantská sr*čka, stejně jako rudá Lopata... Ten teatrální pád...
Re: Slavia - Teplice 0:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:44 |Zkouší to. Deli dnes určitě se žlutou. Obrana se mi zatím hluboce nelíbí.
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 20:52 |Tak a je to, koledovali jsme si. Jablonský hoří, jak papír a situace, která se třeba na Letné piská. No nic tip mi už nevyjde.
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
Kuliss9 před 9 lety 23.04.2016 21:00 |Poprosil bych specialne pro Zeleznika na novem webu spustit chatovaci okno, on si tam bude psat sam se sebou, bude spokojen a se nebudeme po kazdem zapase muset prohrabavat jeho plky, kterych je ihned po zapase vetsina diskuse zaneradena...
Jinak abych i zareagoval na jeho nazor, at si to piskaj kdekoliv jak chteji, toto byl regulerni gol, tak se prosim zdrz nemistnych blbosti.....
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
Robinator před 9 lety 23.04.2016 21:05 |zeleznik: neplas tu hady,sem myslel dle tvých příspěvku že prohravame tři nula,je to poslední zápas na ticketu ,to by mě vážně nasralo strašně,mám tam velkou výhru..a jsem pp operaci tak doufám že udělají tři body..
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 21:11 |No ono to ze začátku tak vypadalo nebýt Pavlenky, tak nevím. Jinak Mihalík snad nedá ani do prázdné a Škoda dnes už tři zahozené šance.
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 21:09 |Pro Kulisse a spol jak to, že Kukec vůbec zůstal volný?jasná chyba Jablonského a situace hraniční a na Spartě by se mávala jako ofsajd. A až zase bude někdo psát nesmysly o pomoci ze strany rozhodčí, tak ať si to odpustí....
Re: Slavia - Teplice 1:0 v 1. pol.
TSeguinTS před 9 lety 23.04.2016 21:22 |+1 těším se na možnost skrýt příspěvky vybraných uživatelů :)
Re: Slavia - Teplice 1:1 po 1. pol.
kerim1969 před 9 lety 23.04.2016 21:13 |Samozřejmě nevím, jak vypadá Železník na tréninku, ale v zápase bude platnější
Barák, klidně mohl hrát od začátku. Jinak musíme přidat, kombinačně je soupeř zase lepší, uvidíme co Milan, jestli se prosadí v druhé půlce. Škoda, že nehraje Frydrych,
takové chyby jako Jablonský nedělá. Trochu se obávám, aby se neopakoval výkon v druhé půlce jako se Zlínem, to by bylo hotovo.
Re: Slavia - Teplice 1:1 po 1. pol.
whiplash před 9 lety 23.04.2016 21:18 |chtelo by to vetsi nasazeni,.....teda pokud je prioritou vyhra ....
Re: Slavia - Teplice 1:1 po 1. pol.
Edudant před 9 lety 23.04.2016 21:21 |Ježiš, to je zase hnačka.
Re: Slavia - Teplice 2:1 v 2. pol.
5094 před 9 lety 23.04.2016 22:03 |Bilek je vul
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:08 |Už táhni do prdele Uhrine!!!
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
SLAVIESTA před 9 lety 23.04.2016 22:18 |+1
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Edudant před 9 lety 24.04.2016 02:19 |Stačí, když půjde za řeku. To by byla pomsta.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
sasky před 9 lety 24.04.2016 09:02 |Jako třeba za to, že Bílek kopne míč Teplicím přímo do brejku? Jasný Uhrinův provar...
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Pava1 před 9 lety 23.04.2016 22:09 |Neuvěřitelné,místo aby jsme měli možnost hrát a snažit se dát góla,tak tam házej kelímky!!!
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Fallen (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:13 |Teď toho Hušbauera vynesou na vidlích
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Edudant před 9 lety 23.04.2016 22:14 |To jsem zvědav na alanorovo hodnocení. To byla parodie na fotbal.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Heretic (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:18 |Tak to se docela pleteš.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
SvatyBojovnik (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:19 |Podle mne to parodie od nás byla, my chceme do pohárů??? S tímhle stylem??? Proboha vzpamatujte se!!!!
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Heretic (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:37 |Ale parodie na fotbal to fakt nebyla. Mně se výkon Teplic líbil. :-) Čtyři pěkné branky . Navíc Pavlenka začíná tým držet + klasika v podání Deliho a konečně i Milan Škoda zdravý a s chutí. Až budeme mít kraje zálohy schopné jakékoli kombinace, tak každého dáme 5:0.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Edudant před 9 lety 23.04.2016 23:53 |Až až. Ale kdy to bude? Náš výkon opět špatnej. Jo Teplice opravdu hráli slušně, ale o Slávii se to bohužel říct nedá.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
kerim1969 před 9 lety 23.04.2016 22:14 |Pepo, nevadí penaltu už nedali lepší hráči.
Největší škoda bylo střídání Škody mohl mít hattrick :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Pava1 před 9 lety 23.04.2016 22:15 |Paráda Pepíčku.
Ale dejme jim čas,musejí se sehrát.
Mám pocit,že jsme herně na úrovni Baníku,ještě že máme ty baby.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Pava1 před 9 lety 23.04.2016 22:53 |Ale né.Ta penalta byla blbě kopnutá,Pepa je taky ve stresu a ačkoli se na hřišti snaží a maká tak to prostě někdy nejde jak by chtěl.Škoďák super,už má zase chuť hrát a padá mu to tam.Možná by stačil jeden povedený zápas a začalo by to šlapat.Musíme být hold trpělivý a čekat až to přijde a ono to přijde tomu věřím.
Dušana bych vyděl tak do konce sezony a potom odchod,já si také myslím,že to není trenér pro mužstvo které chce hrát poháry.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Robinator před 9 lety 23.04.2016 22:17 |můžeme být rádi že !má Brno tak těžký los,jinak vam garantuju že by SME byli za nima...na Slavii už nikdy nevsazim,záruka ztraceného tiketu
Re: Slavia - Teplice 2:2
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 22:28 |Tak si pusť záznam z té první, co všechno Pavlenka chytil a jak hořel Jablonský. Bohužel plichta asi spravedlivá....Taky jsem tipnul výhru 1:0 na Bohemce bych dal neprohru Bohemky.
Re: Slavia - Teplice 2:2
kerim1969 před 9 lety 23.04.2016 23:05 |Na Slavii, většinou nesázím, ale dnes jsem dal za stavu 1:0 dvojtip 02 v kurzu 6,
ale raději bych ten tiket prohrál :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:08 |No rozhodně bych neřekl, že my ten los máme lehčí... Spíš naopak.
Re: Slavia - Teplice 2:2
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:12 |Papírově možná ano, ale herně to vypadá jinak. Za tři zápasy jsme ztratili 6 bodů. A nečekám, že zrovna v posledních kokech dáme Bohemku a Příbram venku. Možná doma Slovácko a Plzeň pokud jí už o nic nepůjde.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 00:28 |Plzni už o nic nepůjde, ale už tři kola. Takže bude mít už dávno po oslavách a bojím se, že budou hrát už zase normálně a tam moc bodů nevidím.
Hušbauer
rudahvjezda před 9 lety 23.04.2016 22:20 |viděl jsem jen kus druhý půle, docela pěknej fotbal z obou stran. líbil se mi vachoušek, něco podobnýho jsem očekával od pitáka. z našich se mi líbil bořil a deli (samozřejmě) a dokud hrál, tak škoda. penalta jasná, hušbauera je mi spíš líto. v poslední minutě za nerozhodného stavu to neni lehký a on tu odvahu měl. škoda, to se dávat musí a hušbauer si tim dost zkomplikoval situaci - zatím je za očekáváním, asi i herně, rozhodně s ohledem na počet vstřelených branek a že to neprotrhl ani penaltou je smutný.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Grobar před 9 lety 23.04.2016 22:20 |Myslim ze je na case si priznat, ze pokrok se nedostavil. Nekde je chyba, neco je spatne.
Re: Slavia - Teplice 2:2
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:28 |Uhrin a vyhozené peníze za hráče, kteří spíše nehrají než hrají. Krom Pavlenky a zdravého Bořila a Baráka, kteří dnes makali s Delim nebo Škoďákem.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Hrubas (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:21 |Bravo!!! Takto se bojuje o poháry. To byl koncert. Bránění hubeného vítězství s Teplákama prakticky celé utkání!?!?Co předvedl Bílek byl vrchol všeho. Škoda dalších ztracených bodů. V poháry nevěřím a možná že je dobře, že se tam nedostaneme. No nic, už se těším na další sezónu až se tým sehraje. :o)
SKS4ever
Re: Slavia - Teplice 2:2
prorok (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:21 |Hoši nevadí, to co hrajete, hrajete v křeči, hrajete pod dekou, je to jen v hlavách, ne v umění. Bude líp, všechno si sedne ! Slavia Go !
Re: Slavia - Teplice 2:2
hajnej před 9 lety 23.04.2016 23:07 |jasně, Slavia gou!!!
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 22:22 |Hovada!!!když už vám rozhodčí daruje pentli, tak jí zahodíte? Dnes musím být sprostý, vypráskat Zmrhala a spol. Uhrine jdi už pryč, co to zase dneska bylo?Teplice v druhé půli na ručník a my jim darujeme bod. Hodně podobné jako na podzim s Bohemkou. Ne na takovou parodii chodit nebudu, lituji dnes 6 tisíc fanoušků, co na té komedii byli. Jsem hodně nasr....dnes chválím Pavlenku za ty čtyři zákroky. Škodu za dva góly a Deliho za druhou půli. Na Bohemku ani nejezdete tam dostane výprask. A ještě dopis pro Čt Karocha toho Dukelského blba a absolutního antifotbalistu Bosáka si strčte do prd....
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
sicilianbrno před 9 lety 23.04.2016 22:36 |Teda tebe bych chtel mit za trenera, tebe by při hodnocení utkání museli docela vypípat.....jinak si nepřekvapil, hodnocení na urovni hospodskýho burana. I kritika se dá popsat jinak, ale u tebe se toho už nedočkáme.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:19 |Pobavil si mně chachacha. Takže dnes vlastně děkujeme za předvedený výkon a jen nepřízní osudu jsme s velmi dobře hrajícími Teplicemi remízovali...a vesnického balíka si odpusť ..m
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Barra před 9 lety 23.04.2016 22:40 |Vidim tady jenom jedno hovado, s prominutim. Zastaval jsem se tebe, kdyz se ti tady vysmivali kvuli tvym opozdenym prispevkum, ale vse ma sve meze. Beru ze zapasy prozivas, ze mas zapotrebi neustale komentovat, ale alespon trochu slusneho chovani by melo byt na miste. Jak sam pises, tak uz "na to nechod", ulevi se tobe i nam tady.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
sicilianbrno před 9 lety 23.04.2016 22:50 |nejvetší sranda je, že piše, že na tu parodii chodit nebude a přitom podle nadavaní na komentátory seděl doma na prdeli a cumlal u toho pivíčko....ten by snad na slavii nešel i kdyby to bylo zadarmo ...a možná dobře pro všechny.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Barra před 9 lety 23.04.2016 22:56 |Take si myslim ze nebyl na zapase -:) Jinak mi prijde usmevna rada Zeleznika aby Slaviste nechodili na zapas s Bohemkou. O poneti fandeni jak v dobrych tak spatnych casech ma Zeleznik ponekud divnou predestavu. Nic neni tak snadne byt Slavistou kdyz se dobre dari a v casech nouze, kdy muzstvo potřebuje dvanacteho muze nejvic, se otocit zady.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:25 |Na tyhle chodit nebudu ani zadarmo!!!milionáři, žoldáci jen čekají s nataženými rukami a slávistické srdíčko žádné. Chodil jsem léta na stařičký Eden i na Strahov i třeba na Bohemku. Tak si nech ty pindy. Od dob Šmíci a Pavla Kuky tam postrádám takové hráče. Jo a zkus vyžit z životního minima ty chytrej.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Travinho před 9 lety 24.04.2016 09:53 |Kdybys držel hubu, udělal bys líp. Nic proti tobě nemám, ale nechodíš do edenu a kritizuješ někoho, že nemá slávistické srdíčko? Ty jej snad máš?
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:16 |No hezky se to povídá z Belgie. Jinak právě pro tyhle výkony nebudu se ještě nervovat na stadiónu. Jinak je to diskuze a já nehaním názory jiných, které jsou úplně mimo mísu. Myslím, že bys Uhrina podržel, kdyby prohrál i to páté místo...
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Barra před 9 lety 23.04.2016 23:34 |Ano, je to diskuse, a ja te take v minulosti branil proti posmeskum nekterych Slavistu, kteri si z tebe utahovali - i kdyz mozna nekdy opravnene, protoze ne vzdy je co pises zrovna up to date. Jestli se ale budes chovat jako utrhnutu z retezu a hulvatsky jako dnes, mam i ja v diskusi pravo rict co si o tvem chovanim myslim.
Jinak laskave z toho Belgii vynech, nema to s tim vubec nic spolecneho. Zapas si evidentne live nevidel, stejne jako ja ne. A ano, i kdyby prohral Uhrin i to pate místo, byl bych pro nemenit opet trenera, na coz mame v posledních letech unikatni patent a pravem jsme na posmech. Meli jsme uspesnou zimni cast, skoncili jsme v prosinci nad ocekavanim. Priprava byla na jednicku, kdyz ted se nedari jak se ma není vymena trenera zadna záruka ze bude lepe. Kdyz Uhrin ven, tak rekno kdo místo neho. Kozel? Co se tyka mne, dekuji, ale ne. Jarolim, Silhavy? Opet, dekuji, ale ne. Trpisovsky? Nevidim duvod proc by menil. Uhrina bych vymenil jen za Vrbu, ale ten bude mit urcite jine priority.
Zamysli se trochu nad sebou, tobe vazne nevadi dnesni reakce ostatních Slavistu na tve prispevky?
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:48 |Tu Belgii zmínil někdo výše. Názory nikomu neberu, ale dnes jsem musel být sprostý, když jsou ostatní slepí, já to prostě vidím, tak, že DU není trenérem pro Slávii. Názor mají i kolegové, kteří Slávii nefandí. Jasně pokud vedení stačí páté či šesté místo, tak ať nás trénuje doživotně, ale poháry či titul sorry fakt ne. Jasně přišlo 8 nových hráčů, což byla chyba vedení, že nenakupovalo hráče postupně, aby se posily zapracovaly do kádru. Což jsem tady před časem zmínil a málem mne tady ukamenovali, ale teď to vlastně potvrdil pan Šimáně, takže jsem měl pravdu. U trenéra nevím líbil se mi Koubek, naděje jsem vkládál do Míry Beránka, ale v současné době, kdo by to zvládl, těžko odhadovat.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Barra před 9 lety 23.04.2016 23:53 |Bohuzel nejsi jen dnes sprosty, je to ale tvuj problem. Jinak ti vubec neberu pravo si hrat na p. Jiriho1. Mej se.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
sasky před 9 lety 24.04.2016 11:40 |Takže je chybou vedení, že se doplňoval kádr, takže jsme měli hrát jaro s kým? V případě řádících nemocí (což se stalo) s juniory? Je ti jasný, že bychom teďka neřešili udržení pátého místa, ale třeba taky boj s Peltou o osmé místo? Ty nakoupení hráči nehrají jenom proto, že se koupili, ale proto, že není prakticky alternativa. Dále tvrdíš o Uhrinovi, že není trenér pro Slavii, ale alternativu nenabízíš:"... ale v současné době, kdo by to zvládl, těžko odhadovat..." Takže co vlastně chceš. Koupí se hráči - špatně. Nekoupí se hráči - zase špatně. Podržíme Uhrina, protože nemáme náhradu - špatně. Vzpomeneš si jakou holomajznu jsme hráli pod Mírou Beránkem? Sorry, trenéři jako Beránek, Cipro byli skvělí ve své době (před 20 lety), patří jim obrovský dík, ale rozhodně to nejsou trenéři, kteří by Slavii dostali nahoru. Tomu nevěřím ani za mák.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Edudant před 9 lety 24.04.2016 00:06 |No no, to jsi chlapče asi trochu přehnal. Taky nejsem spokojen s tím co de na hřišti děje a trenér by podle mého názoru mohl být někdo jiný, ale co je moc to je moc.
Re: Slavia - Teplice 2:2 v 2. pol.
Barra před 9 lety 24.04.2016 07:28 |A teprve ted vidim ze podle tebe nam rozhodci "daroval" penaltu. Za co by se tedy podle tebe mela piskat?
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:23 |At uz jde ten Husbauer nekam, cele jaro hraje uplny prd a kdyz nam muze konecne pomoct, tak neda ani posranou penaltu...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:26 |A nechapu Uhrina proc strida Skodaka 10 minut pred koncem. Verim, ze ten by tu penaltu dal a mohl mit pekny hattrick. Kazdopadne nase hra je besna, nema to zadny system, zadny rad, zadnou zlepsuji tendenci. Uhrina js zatim hajil, ale uz mi dochazi trpelivost.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Fallen (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:30 |Škoda toho už měl dost a podle komentátorů si o střídání sám řekl...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:44 |Nechtěl abys na něj změnil názor, proto tu penaltu nedal...
Teď vážně, zápas nám neprohrála penalta z 93', ale zápas jsme si prohráli sami. A ještě k Hušbauerovi, když se domníváš, že celé jaro hraje "úplný prd", tak si to mysli. Ale obávám se, že jsi v 'menšině' s malanem.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Fallen (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:47 |Jen technická: Zápas jsme neprohráli :)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:50 |Jasně máš pravdu Fallene, ale pro mě je 1 bod proti Teplicím prohra. :-/
Re: Slavia - Teplice 2:2
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:51 |A tomu říkáš úspěch?dva body jako proti Jablonci můžeme škrtnout. Pro mne ztráta.
Re: Slavia - Teplice 2:2
malan (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:09 |To asi nechodis primo na stadion,tam je z te tve domnele mensiny spise polovina,po dnesku spise nadpolovina:-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:34 |Nedávno jsem psal, že Prahu zrovna nemám za rohem...
Když říkáš, že polovina či nad polovina, tak slyšet jdou většinou ti, kteří nejsou spokojení, takže to můžeš mít zkreslené. :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
malan (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:39 |No dnes bys asi dlouho hledal nez bys narazil na nekoho spokojeneho:-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Travinho před 9 lety 24.04.2016 09:49 |Já si myslím, že Vaše menšina je poměrně silná. Toho sparťanského simulanta už nechci vidět oblékat sešívaný dres. Nikdy! Jsou věci, které se v sešívaném dresu nedělají a to by měl chlapec vědět.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 00:26 |Tak už opadly trochu emoce, tři dobře vychlazené Lobkowicze mě trochu sklidnily... :-) Tak se Pepovi omlouvám za tu penaltu. To se prostě stane. Velká škoda. Kromě normálního naštvání z nevýhry Slavie, jsem měl na Slávku navíc celkem slušně vsazeno... Takže to naštve dvojnásob. No nic Pepíno, pošlu ti fakturu. :-) Co se týká jarních výkonů Hušbauera, tak osobně trochu zklamaný jsem. Nedokážu samozřejmě posoudit jaké má úkoly, ale čekal jsem od něj víc ofenzívy, jedovaté střely a nějaké ty góly. A v tomhle je pro mě trochu zklámáním. Ale jak říkám, asi má víc defenzivní úkoly. No nic, hlavu vzhůru, snad si to štěstí vybereme na Bohemce, nebo se švárou Bohemákem nevydžím. :-) Dobrou všem.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:04 |Neměl by se Pepa omluvit nám?
Re: Slavia - Teplice 2:2
Barra před 9 lety 24.04.2016 07:25 |Neni duvod aby se omlouval, stejne jako Milan za to, ze zahodil par sanci, Mihalik ze nedal do odkryte brany, Bilek za to ze se mu nepovedl odkop. Stane se.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 22:12 |Za lajdáckou pentli.
Re: Slavia - Teplice 2:2
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 26.04.2016 09:42 |Barro, tvůj věčný optimismus bych chtěl mít :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 24.04.2016 07:45 |Kdyz nevis jake ma ukoly, cti hodnoceni trenera v clanku. Plni presne to, co po nem chce a je s nim spokojeny.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Nosorozec před 9 lety 23.04.2016 22:29 |Zase zbytečně ztracený dva body, dneska jsme to měli dotáhnout k výhře. Mimochodem - všimli jste si, že Táborský se z toho gólu ani nijak neradoval, než ho začli spoluhráči valchovat? Že by byl srdcem stále Slavista jako Kalivoda? :)
Re: Slavia - Teplice 2:2
notrax před 9 lety 23.04.2016 22:36 |To mě 100x víc sere to Hušbauerovo simulování než to, že nedá penaltu. Není zápas, kdy by něco nepřifilmoval. A taky nechápu, proč ho Uhrin nechává hrát tak zezadu, nehrával náhodou v té sezoně 13/14, kdy dal 18 gólů, podhrota? Vždyť on je každou chvíli u stoperů, stahuje se pro míče a dnes se akorát potvrdilo, že mu tohle vůbec nesedí.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Heretic (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:39 |Dle mého správná myšlenka, jen aktuálně takto brání v týmu každý krom hroťáka.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 00:28 |Uhrin přeci ví co dělá, aspoň někteří tomu věří. Dal bych mu ještě tak tři čtyři roky, ať si chlapec taky něco vydělá. Vždyť jinak všude vydržel maximálně rok a pak letěl, ale u nás budem teď držet i neumětela a čekat, jestli z něj náhodou nebude časem sir.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Nascimento před 9 lety 23.04.2016 22:46 |Zdravím, celý zápas jsem bohužel neviděl. Až ten šílený závěr. Mohu poprosit o krátké zhodnocení výkonu Zmrhala? Děkuji předem. :)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:48 |zeleznik2 napsal: "...Dnes musím být sprostý, vypráskat Zmrhala a spol. ...", takže byl nejhorší... :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Nosorozec před 9 lety 23.04.2016 22:50 |Zadrbal na začátku zápasu slibný přečíslení 5 na 3. Jinak byl ale aktivní a podal jeden ze svých lepších výkonů.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 00:33 |Tak to jsem opravdu moc rád, že jsem neviděl ty horší.
Re: Slavia - Teplice 2:2
zeleznik2 před 9 lety 23.04.2016 23:36 |Zmrhal se zhruba dvakrát rozeběhnul v druhém poločase a jednou nebezpečně v prvním. Jinak zazdil jasnou šanci v přečíslení pět na tři!a prakticky nebyl schopen obejít protihráče. Ovšem Jablonský mu hodně konkuroval. Dnes tyto dva nejhorší na place.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 22:49 |Co na to říct. Nejvíc ze všeho mě prostě štve, že Teplice byli výrazně fotbalovější, techničtější... Smutný je, že i doma musíme hrát na brejky. Ano, měli jsme víc šancí, ale to máme prakticky každej zápas. Ani trošku nemám z našeho výkonu, ostatně jako celý jaro, dobrej pocit. My hrajem neskutečně jednoduše, nejsou tam vidět kombinační prvky jako narážečky. Většina hráčů prostě nemá fotbalový myšlení, nemůžu si pomoct. Neví kdy je lepší potáhnout míč, kdy je lepší míč rozdat do strany, kdy je lepší míč podržet. Jedinej, kdo to má je Kenia. Pak ještě u Mihálika je vidět, že fotbalový myšlení má, ale Mihálik není schopnej obejít hráče, odcentrovat. Ano, nacentroval na gol, ale nešel do kličky, pouze měl hodně prostoru. Suma sumárum teplická záloha jasně převyšovala tu naši. Pokud se chceme někam posunout, tak musej přijít minimálně 2 kvalitní hráči s fotbalovým myšlením do středu hřiště.
Jinak dneska vynikající Milan Škoda, dal dva goly a měl dalších několik šancí, parádní výkon, známka 9.
Výborný výkon podal Jirka Pavlenka, kterej chytnul 2 tutový goly a další velice těžký střely, kdy míč před ním skočil. Známka 8.
Nebýt těchto dvou, tak nemáme ani bod.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pablo před 9 lety 23.04.2016 22:59 |Mihalík je schopnej obejít hráče, jako jeden z mála našich hráčů.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:04 |Jo a kolik měl průniků? Já věřím, že toho je schopnej, techniku na to má, ale přijde mi těžkej a pomalej.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pablo před 9 lety 23.04.2016 23:17 |Teď ti to počítat nebudu, stačí se ale kouknout na zápasy s Duklou, Jabloncem a dnes tam také něco měl, rozhodně byl v těchto zápasech lepší a aktivnější v tom, než druhý krajní záložník, u něj je problém, že to musí potvrzovat pravidelně jak v zápasech, tak v průběhu zápasu, ale to také souvisí s hrou týmu, musí jít určitě také nahoru to souhlasím, ale já mu hodně věřím, že půjde nahoru, pro něj je lepší ta levá strana. To že píšeš, že je pomalej a neumí obejít hráče to úplnej nesmysl a na tyhle průniky má z našich křídel snad největší potenciál.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:32 |Ted si vybavuju jeden hezkej průnik v druhý půli, kdy vyvezl míč z vlastní půlky, ale pak předržel míč, takže to vyšlo v niveč. Ale já spíš měl na mysli průniky kolem brány soupeře, to neměl snad ani jeden (nebo si žádnej takovej nevybavuju). Nacentroval do vápna jednou jedinkrát a hned z toho byl gol. Ale to je šíleně málo.
Já s tebou souhlasím, že má potenciál. Ale momentálně mu chybí taková lehkost, jako má Kenia.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pinturichio před 9 lety 23.04.2016 23:37 |dnes mi u nej take chybela ta odvaha jit jeden na jednoho, fotbalove i rychlostne na to ma, tak v cem je problem.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 00:48 |Bohužel dnes kromě hezkého centru na první branku všechny jeho akce končily přihrávkou zpět. Ale je pravda,m že dnes (a nejen dnes) byla zoufalá tři čtvrtina mužstva.
Re: Slavia - Teplice 2:2
donford před 9 lety 23.04.2016 23:07 |Deli myslím dnes neudělal ani jednu chybu. Zatímco Bílek jednu, ke gólu na 2:2. Kluci dřeli celý zápas, Mihalík se lepší. Obávám se, že dnes haprovala naše levá strana. Jablonský byl slabší průměr a Zmrhal zřetelně pod. Desítku v poslední minutě bych Hušbauerovi nevytýkal. Musej to být velký nervy. Škoda vynikající!! Mešanovič se už po něm nechytil. Jinak náš střed v poli hrál docela slušně. (Barák, Souček). Potřebujeme v létě vyřešit levou stranu, kvalitního rozehrávače místo Keniji (a náhradu za Škodu?) Dnes absolutorium jsem viděl v Pavlenkovi, Bořilovi, Delim, Škodovi.Snad udržíme 5. místo, ale na Bohémce to bude těžké.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:29 |Dneska mi přišlo, že Deli do všeho strkal ruce. Snad v každém souboji hrál rukama...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:34 |Delimu bych vytknul špatné bránění při 2. golu. Samozřejmě, že 90% podíl má Bílek, ale Deli nesmyslně nevystoupil proti hráči a nechal hráče Teplic v klidu přihrát Táborskému.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:02 |Dřeli? Bohemka je zachráněná a Slávie taky. O nic už vlastně nejde, tak proč si nezahrát pěknej fotbal. Jestli budem pátý, nebo šestý, tak na tom prd záleží. Sice je tady teoretická šance ne poháry, ale je to opravdu jen teorie, protože s tím co momentálně hrajem vypadnem hned z prvním soupeřem, kterýho nám nalosujou. A jestli koupíme v létě tři posily, tak to bude zase trvat rok než se sehrajou. Aspoň to tady někteří tvrdí. Stále čtu, že to chce čas.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Betynka58 před 9 lety 24.04.2016 10:24 |S pouze teoretickou šancí na poháry bych silně polemizoval, pořád je dle mého hodně velká. Osobně nevěřím, že Jablonec vyhraje pohár, to se spíše bojím že nás předežene Brno. Ale tohle by si snad Slavia pohlídat měla, pokud ne, tak opravdu nemá v pohárech co pohledávat.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:28 |Ještě jsem zapomněl na Baráka, ten má taky fotbalový myšlení, ale je taky pomalej a málo dynamickej.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pablo před 9 lety 23.04.2016 22:51 |V zápase jsme měli zajímavé věci, ale celkově nás čeká ještě hodně práce, Zmrhal, Hušbauer, Souček, Jablonský musí být lepší než dnes. U druhého golu chyba Bílka, ale nezatracoval bych ho, celé jaro hrál jinak s přehledem. Od nějaké 65.-70. min. nás Teplice zatlačily, bylo vidět, že to nemáme pod kontrolou, jednoznačně si myslím, že tohle hrubě nezvlád Uhrin, měl tam dát Keniu tak v 70. aby udržel míč, uklidnil hru a byli jsme aktivní dopředu, s ním bysme tolik nebránili, Uhrin doufal, že to nějak ukopem, alibistický...Pozitiva: starý dobrý Škoďák, Deli, Bořil, dobrý náznaky měli Barák a Mihalík, ikdyž se duhou půli taky vytráceli.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Divizni (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:01 |Proč náš trenér trapně řeší nějakou penaltu která stejně neměla být, protože byla nařízena po řádné hrací době. Ať řekne na rovinu, že tohle mužstvo v plné síle a doma nemá na to, aby porazilo těžce podprůměrné ligové mužstvo. Pánové, tak to je a ať se nad tím vedení zamyslí!
Re: Slavia - Teplice 2:2
malan (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:11 |Bud klidu, trener ma 100% duveru jeste rok,budes si muset na tu nasi krasnou hru zvyknout.
Re: Slavia - Teplice 2:2
kerim1969 před 9 lety 23.04.2016 23:13 |+1
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:32 |Hele nebuď sebemrskač. Penalta byla podle mého jasná. A jestli byla po předem avizovaném nastavení, tak to na tom nic nemění. Po 90.min. bylo zdržení s odkopem Grigara a ještě jedno střídaání...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Betynka58 před 9 lety 24.04.2016 00:10 |Myslím, že dnes Teplice jako podprůměrné mužstvo rozhodně nehrály. Ze všech mužstev, která se na jaře v Edenu představila, byly suverénně nejfotbalovější.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 02:04 |Proti nám se skoro každý zdá jako nadptůměr. I Ostrava.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Travinho před 9 lety 24.04.2016 09:56 |Každý hraje jen to, co mu soupeř dovolí.
Moje hodnocení
dropt před 9 lety 23.04.2016 23:10 |Protože se nechci opakovat, vezmu to stručně.
Teplice byly agresivnější, dynamičtější, zkrátka více v pohybu. V konfrontaci s tímto stylem soupeře naše středové duo Hušbauer, Souček výrazně nestíhá.
Hušby stále má roli, která mu nesvědčí.
Příchod Baráka přinesl do naší hry pohledné a konstruktivní prvky a svezli se s ním (pozitivně) i ostatní.
Zmrhal potvrzoval má slova, že je spíše koncovým hráčem (akce u něj končí).
Mihalík je opětovně utopený vpravo, kde podává znatelně horší výkony.
Dokud obrana nezačne být konstruktivní při obranných zákrocích (tam, kde to jde), lepší to nebude, protože záložníci jsou tam potom jako na kolotoči.
Přeji si, abych se dočkal trenéra, s jehož týmovou prací budu souhlasit a jež mi bude dávat smysl. Od Uhrina se toho zřejmě nedočkám.
Re: Moje hodnocení
belmis (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:14 |+1 dnes úplně se vším souhlasím
Re: Moje hodnocení
Nascimento před 9 lety 23.04.2016 23:21 |U Hušbauera s tebou souhlasím. Bohužel máme tu smůlu, že to Uhrin vidí jinak.... " Hušbauer hraje, co od něj chci, bohužel nedal penaltu. My ho máme proto, ať podrží míč, dá ho na zem a rozehraje, to plní. "
Re: Moje hodnocení
dropt před 9 lety 23.04.2016 23:25 |No a to je právě ono. Jak mám stát za trenérem, když moje oči vidí něco jiného a z Uhrinových slov tak cítím značnou neobjektivitu?
Re: Moje hodnocení
Guly (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:41 |Hlavně s tou obranu musím souhlasit. Všechno začína z rozehrávky obrany a ta je tragická. Často se volí nákopy. Souček s Hušbauerem se stahují mezi stoper y a snaží se rozehrávat a pak prostě v tom středu chybí a není to komu dát.
Re: Moje hodnocení
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:17 |Jsem zvědav, co na tvůj názor (na trenéra jeho zastánci nejhorlivější, nechci jmenovat) , ale já souhlasím. Už dlouho.
Re: Moje hodnocení
dalislavista před 9 lety 24.04.2016 09:55 |Líp bych to nenapsal. Všechno sedí. Hušbauer, Mihalík- proč nevyužívá DU jejich předností, nechápu. U DU není vidět žádný rukopis, nějaký systém, zlepšení hry. Pressing nehrajeme, proč ho teda pilovali v přípravě? To se mohli zaměřit na určité herní mechanismy, sehrávání. Smutné je, že ten pressing nesl ovoce a všichni tady z něj byli nadšení.
Je smutné, že není vidět zlepšení, možná bych také přemýšlel o jiném trenérovi, jenže vidím akorát Trpišovského (nevím jakou má smlouvu), Vrba je nereálný, jinak nevím.
Re: Slavia - Teplice 2:2
jiri před 9 lety 23.04.2016 23:19 |špatný výkon, hra mladé zálohy jako hra starých pánů - bez pohybu, invence, kreativity, dynamiky. Pouze alibistické nahrávky dozadu; v případě, že se zrychlil přechod do útoku došlo k přečíslení a vytváření šancí. Penalta? No stane se, že se nepromění, je to velká škoda. Nicméně bych tu zmínil ostudný, teatrální "lafata" pád Hušbauera na penaltu... neproměnění mi nevadí tolik, jako to co předvedl. Jasná ŽK za simuaci, tohle na hřiště prostě a jednoduše nepatří. Je to ostudné, nedůstojné! Dobří Pavlenka, Bořil, Deli, Bílek (až na tu chybu), Škoda; průměr Barák, Mihalík, Souček; špatní Hušbauer, Zmrhal, Jablonský, Železník. Naše "11" bohužel nemá ve svém středu toho pravého lídra, který by to dokázal strhnout.
Re: Slavia - Teplice 2:2
TSeguinTS před 9 lety 23.04.2016 23:20 |Pokusím se to jako fotbalový laik zhodnotit, ted již s odstupem času, který asi naštvaný fanoušek potřebuje ke střízlivému hodnocení. Pokud to vezmu netradičně odzadu, okopíroval bych to, co tu již někdo napsal: Hušbauerovi mnohem více vyčítám ten pokus o zalafatování penalty než tu zmařenou exekuci jasné penalty na Bílka. Ztracené 2 body rohodně nejdou pouze na něj. Z 10% jsem možná rád za to, že jsme nakonec body ztratili a to z toho důvodu, že již poněkolikáté pouze bráníme výsledek proti ''slabšímu'' soupeři a diváci marně čekají na smrtící protiútoky a doražení soupeře dalšími góly. Náš tým potřebuje něco navíc - rozdílové hráče, vítěznou mentalitu, sebevědomí a snad i sportovního psychologa. Jak teplice tak olomouc bychom měli v záloze přehrávat a ukazovat větší kvalitu.. to jsme bohužel neplnili a posledních 20 minut to bylo spíše naopak. Škoda, Deli a Pavlenka dnes podali výborný výkon, zvlášť Milanovi patří respekt jak se po nemoci rval a ukázal, že to je útočník kvalit vyšších než Železo a Muris dohromady. Na negativní hodnocení se moc necítím, nedokážu zhodnotit jak moc špatně to odehráli jednotlivci, či zda to byly chyby celé obrany, popř. systému. Toho nešťastného zákroku Bílčuse je opravdu škoda. Ještě bych nechtěl zapomenout na Tondu, bude radost sledovat jeho další vývoj a pevně věřím, že bude sbírat minuty každý zápas a nebude odkázán pouze na střídání. U Suka si všímám, že se často neodváží do jakkoliv těžších kreativních přihrávek dopředu, vždy hraje předvídatelně a na jistotu, čímž přenáší váhu zbytečně na ostatní. Pro porovnání krásně slouží zápas s ostravou, kdy po svém galapředstavení dělal kličky nebo alespoň naznačení téměř vždy. Na základě toho věřím, že je to všechno v hlavě a nebudu volat po vyhazovu kteréhokoliv člena týmu.
Vždycky Věřím. Vždycky Slavia. Vždycky Spolu.
Re: Slavia - Teplice 2:2
rybka před 9 lety 23.04.2016 23:46 |Bohužel je stále stejně špatná hra jako skoro celé jaro.Nemít Škodu,tak máme problém dát gol.Trenér dostal na ligu docela nadprůměrný materiál ale výsledek stále není vidět a nejde to pořád svalovat na nemoci a zranění.To,že Hušbauer nedal penaltu se stát může ale nelíbí se mi omlouvání jeho výkonu tím,že má rozdávat balony od zadu.To by dokázal i hráč,který by stál daleko míň peněz.Jestli si ho ale přál trenér,tak to je možná důvod proč má takovou důvěru.Pokud si vedení přeje plný stadion,tak po takových výkonech to půjde opravdu těžko.
Re: Slavia - Teplice 2:2
celtix před 9 lety 23.04.2016 23:47 |Souček dneska krásně našel Mihalíka přes celý hřiště, takže se odváží hrát kreativně...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 08:43 |Nevím jak ty, ale já přenesení hry na volného hráče neberu moc jako tvořivost.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Mac před 9 lety 23.04.2016 23:30 |Tak zítra budu fandit Příbrami, protože pokud Brno vyhraje, bude to dost špatné, jen 2 body náskoku. Jestli skončíme šestí, bude to velký propadák a ostuda.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 23.04.2016 23:33 |+1
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 02:10 |Když si to neuhrajem sami, asi si to nezasloužíme.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pinturichio před 9 lety 23.04.2016 23:33 |Pratele, prave jsem se vratil z promrzleho Edenu a chci se podelit o par postrehu. Cele jaro davam duveru DU, ze si to sedne a bude se na nasi kombinacni hru dat koukat, ale ono je to cim dal tim horsi. Hrajeme strasne na nahodu, branky se vetsinou dockame ze standardky (zaplatpanbu za ne), hra je celkove pomala bez spadu, vazne rozehravka predevsim ve stredove rade, kdy Soucek i Husbauer si chodi pro balony az mezi stopery, pak nasledne chybi vepredu, o hre po kridlech vubec nema cenu ani psat, ta neexistuje. Myslel jsem ze v prubehu jara se toto vsechno zlepsi, ale bohuzel je to naopak. Jeste stesti, ze se dnes strelecky probudil Skodak, moc mu to preju at mu to tam na jare jeste parkrat spadne a popere se jeste o nominaci na EURO. Samosebou se krasne kouka na Deliho a jeho elegantni styl hry ala Company v nejlepsich letech, verim, ze pro pristi sezonu jeste u nas vydrzi. Dale dnes byl videt rozdil mezi Pavlenkou a Berkovcem, to co dela golmana golmanem je, ze chyti neco navic a to se dnes Pavlenkovi dvakrat podarilo. Nastoupilo se v rozestaveni s dvema utocniky, po zraneni Zeleznika bych cekal, ze tam pujde Mesanovic, takhle prichodem Baraka DU poprel rozestaveni, ze chce hrat na dva hroty. Mozna to mel uz nachystane pro polocasove stridani, ale takto popira v to co veri a jeho styl je cim dal tim mene citelnejsi, jednak pro hrace, ale predevsim pro nas, pro fanousky.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:31 |Někteří tvrdí (já ne). dej jim ještě pár let. Možná se sehrajou. A nebo ne. Ale D.U. ví co dělá.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Khadgar před 9 lety 23.04.2016 23:35 |Já nevim, když je Hušbauer s míčem na úrovni stoperů, Souček stojí pět metrů před ním a zbytek ofenzivní party stojí 20 metrů vepředu, tak jak máme něco uhrát? Na brejky to přece pořád nepůjde, když je navíc ani nedokážeme dotáhnout do konce.
Ano, Mihalík měl dnes asistenci a další šance, ale často má až příliš dotyků s míčem a nejrychlejší taky není. Pokud to neodbourá, tak se proti silnějším týmům moc neprosadí.
Hlavně nechápu, že nejsme schopní hrát stejně agresivně jako v přípravě... Kde je ten problém?
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 23.04.2016 23:42 |Takhle tragikomicky zaver jsme si nezaslouzili. Mimodek jsem si vzpomnel na penaltu bolsevika u lampasaka. Tam ji kopal byvaly slavista a promenil... Me dost prkvapilo zarazeni Zeleznika. Ve dvojici se Skodou mi to nepripadalo jako dobry napad a abych se priznal, byl jsem rad, ze ho stridal Barak, i kdyz za takovych neprijemnych okolnosti. Teplicim jsme nechavali strasne moc prostoru. Soucek je na jare jen stinem hrace z podzimu, Zmrhal taky bidnej vykon. Ta nerozhodnost Bilka pred druhym golem Teplic me vytocila dobela a Husbauera je mi spis lito, nez ze bych ho za tu penaltu zatracoval. Ale ty jeho simulace jsou osklivej navyk. Vyborny tradicne Deli a Skoda potesil velice velmi. Slusne zahral i Boril. Znovu se ptam, na co ten 30k stadion?
Re: Slavia - Teplice 2:2
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 00:37 |Hele ta penalta byla jasná. Já ji viděl i z 16. řady tribuny sever. Srovnání s penaltou Sparty na Dukle je naprosto nesrovnatelné...
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 07:37 |Jsem se asi nevyjadril dost jasne. Ja vubec nesrovnaval to jak k penalte doslo, ale jak s ni bylo nalozeno, a to mi vzhledem k tomu kdo je promenoval pripadalo horce usmevny.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Eluin (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:19 |Stín hráče z podzimu dokázal dát Ostravě hattrick.
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 12:27 |Ale jo jasne, to si uvedomuju, ale kazi vic nez na podzim a dozadu je subjektivne taky horsi. Ale muj pohled muze byt ovlivnen mym nadsenim z jeho podzimnich vykonu, kdy jsem od nej nic necekal a vystrelil jako kometa.
Re: Slavia - Teplice 2:2
sksjardab před 9 lety 24.04.2016 00:04 |Sice se mi nelíbí časté ménění trenérů, ale musím konstatovat, že Dušan pro Slavii není dobrý trenér! Co mě nejvíce štve, je že vůbec neumí reagovat na průběh hry. vedeme 2:1 a Teplice nás začínají přehrávat, kdyby 5 minut, tak neřeknu, ale zhruba 20 minut, říkám si že zase nestřída , je na lavičce Levan , hráč technický ,dokáže hru podržet, uklidnit a dát hře myšlenku. . Místo toho útočník za útočníka. . Normálně jsem tušil, že Teplice vyrovnají a pak tam pošle Levana. .
Je to poněkolikáté prokoučovaný zápas! ! Ne Dušan není dobrý trenér, zatím nevidím žádný rukopis. Podívejte na Liberec a jeho styl. ...tam vidím trenérovo rukopis. ..
Jarolím, nebo Trpišovský. .. to je podle mě cesta. .. útočný a kombinační fotbal. .
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:59 |Osobně si myslím, že bychom se neměli unáhlit a i když je evidentní, že trenér toho moc neumí, tak ve jménu koncepčnosti bychom mu měli ještě pár let dát šanci. Co říkáte přátelé. Třeba bude jednou sir. Vždyť jsme slávisti a na nějaký to zklamání nás po těch letech nemůže rozházet. Já si na ně zatěch zhruba padesát let, co si uvědomuju, že jsem slávista už SKORO zvykl.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 02:02 |A že jich bylo. Ale naděje umírá prý poslední.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 08:50 |Od nějaký 70. minuty jsem se modlil, ať tam dá konečně Keniu, kterej by podržel míč. Dočkal jsem se, ale bohužel za stavu 2:2 a v nějaký 88. minutě. Uhrin se v tomhle nezmění a opravdu není trenér pro Slavii. A jeho hodnocení utkání? Že jsme měli pasáže, kdy jsme dobře drželi míč, to si jako dělá s prominutím prdel?
Re: Slavia - Teplice 2:2
1rytir před 9 lety 24.04.2016 00:56 |Pánové, z Edenu jsem se vrátil promrzlý a především neskutečně zklamaný. Nejde o remízu a už vůbec ne o zahozenou penaltu (Hušbauera je mi až líto, mnozí ho nemuseli a dnes si to u nich ještě více polepil). Jde o to, že se NIKAM a ani o KOUSEK neposouváme k lepším výkonům. Tohle musí vidět všichni od Tvrdíka až po posledního náhradníka! Fotbal, který by byl pro diváka zkrátka hrát neumíme. Někde a v někom musí být chyba. Nerozumím, že se vůbec může najít někdo, kdo ještě dokáže náš výkon a předváděnou hru omlouvat. Všiml si vůbec někdo, že kromě těch dvou gólů, co ostatně padly z ničeho, jsem mezi tyče vystřelili až tou nešťastnou penaltou? Na domácím hřišti! Proti podprůměrnému týmu, ve kterém ovšem byli fotbalisti, co o sobě věděli a svým nasazením byli vysoce nad námi! Promiňte, ale nemohu jinak a hráčům musím vzkázat: Byli jste trapní, chlapci!
Re: Slavia - Teplice 2:2
Edudant před 9 lety 24.04.2016 01:44 |Nojo, ale my jsme po tříměsíční chřípkový epidemii (to hned tak nikdo nemá, asi máme skvělý dr. tým) a spoustě zranění. Aspoň to tvrdí pan TRENÉR.
Re: Slavia - Teplice 2:2
honza304 před 9 lety 24.04.2016 10:11 |Vůbec se neomlouvej, máš pravdu! Hra bez srdce a nasazení, nebýt Deliho, tak se potácíme dole s Ostravou a ostatní můžou být klidní. Ještě naštěstí to tam trochu oživil Barák. Chřipka nechřipka (to jiný týmy nemají zranění a nemoci?) s Teplákama Jablonský, Mihalík, Železník, Zmrhal, co děláte v první lize?
Re: Slavia - Teplice 2:2
japoko před 9 lety 24.04.2016 02:43 |Škoda, že DU nepostavil Filipa Twardzika!
Hušbauer
seky1989 (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 04:41 |K tý vlně nevole, co se tady strhla na Hušbauera, bych si dovolil něco poznamenat. Předně, neremizovali jsme kvůli neproměněný penaltě. Remizovali jsme proto, že pokaždý, když jsme se dostali do vedení, tak místo abychom je dorazili a přidali další góly, tak jsme úplně přestali hrát, zalezli a čekali co bude. Logicky za to přišel trest. A pak dostanem gól pět minut před koncem a najednou hrajou jako o život. Proč to sakra takhle nešlo hrát celej zápas? Nebylo by vůbec o čem hovořit a nějaká neproměněná penalta by nám mohla bejt u prdele. Proč si opakovaně naši hráči nedokážou přihrát na 3 metry, proč když můžeme jít do brejku, zazdíme to přihrávkou na paty, proč ve většině jarních zápasů hráči působěj, jak kdyby je ten zápas vůbec nezajímal, aktivita nula? Ne, tohle neni věc Hušbauera, ale celýho mužstva. Naopak Hušbauer jako jeden z mála nic nevypustí, jakej to rozdíl oproti např. Zmrhalovi, kterej by zasloužil pár facek! Já si nepamatuju, že by někdy ve Spartě takhle jezdil jako u nás. A pokud chceme, aby hrál a dával góly jako ve Spartě, pak by měl hrát i post, kterej hrál ve Spartě. Těžko může dávat góly, když se ke střele většinou ani nedostane a když už, stojí před nim 5 hráčů soupeře. A pokud mu chceme za dnešní zápas nadávat, proč nenadáváme třeba Škodovi? Protože dal dva góly? Ale další 3 tutovky zahodil! Takže bysme mu vlastně měli taky nadávat, ne? (Pro pomalejší myšlením, nevybízim k nadávání Škodovi, za svůj výkon si rozhodně zaslouží potlesk.) A poslední poznámka k tý penaltě. Zatimco některý jiný hráči sklopili zrak a dělali, že snad na tom hřišti ani nejsou, on se nerozpakoval a hned si šel pro míč. Věděl, že je 93. minuta, stav je 2:2 a moc dobře tušil, co se bude dít pokud nedá. A přesto to vzal na sebe. Čili za mě, ukázal že má koule a zaslouží si podpořit. Schválně to rozhodně neudělal.
Re: Hušbauer
Vulturesman (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 07:35 |Pěkný a rozumný příspěvek! Na Husbym jde jasně vidět, že zatím není úplně spokojený a dává to stoprocentně najevo. Penaltu holt nedal, ale za celý zápas pochvala. Asi dvacetkrát jsem ho viděl na zemi po praseni od Tepláků. Vždy se sebral a jel dál.
Podobný příběh má i Železnik. Zatím ani jednou nehrál na svém místě. Když už se tam dostane, tak se bohužel zrani.
Spíše než o špatných posilách bych to viděl na neujasnenost trenéra, co vlastně chce hrát.
Re: Hušbauer
Wommi před 9 lety 24.04.2016 08:07 |....taky koukam, jak se do něj pustil teď sport. Ale ono je to jednoduchý a přímo se to nabízí. Přesně jako ty, včera jsem se na něj dost koukal a udělal x trestňáků, kopal je a podle mého byly dobře kopnuty (minimálně 3 další šance Škody)....že to holt nedal, nebo jednou zafilmoval, a nebo že dostal jesle (iSport), to se holt stane a jak píše příspěvek výše, těch šancí a důvodů, proč Slávka remizovala, je více a rozhodně je nefér to svádět primárně na něj. Myslím, že tam byli daleko větší adepti:)
Re: Hušbauer
afro před 9 lety 24.04.2016 08:16 |Dokázat udělat téma z toho, že dostal jesle je ubohost nebo nemohoucnost. A nebo oboje...
Re: Hušbauer
Wommi před 9 lety 24.04.2016 09:10 |..bohužel mám pocit, že to je hlavní důvod existence současného Sportu
Re: Hušbauer
Falk před 9 lety 24.04.2016 08:11 |Opět výkon průměrný málo fotbalový .Když nás Teplice ke konci tlačí ,Uhrin nereaguje.
I laikovi je jasné ,že nemáme střed a Hušbauerovi ta pozice nesedí ,podle mého jasný podhrot.O křídlech se škoda bavit ,jenom připomenu trenéři kvůli tomu jsou vyhození Jarda je věčný .
Podle mého Uhrin staví hráče bez koncepce,promyšleni ,kvality ,má své oblíbence ,nereaguje na soupeře,nereaguje na vývoj zápasu ,takže vše nahodile bez tváře bez koncepce,za mě Uhrin určitě VEN a ať si vezme některé hráče ,které pořád staví .
Např. ,on nemůže dát Mihálika vlevo ,Zmrhala posadit a vpravo klasického praváka,on nemůže vyzkoušet Hušbauera na podhrotu,on to nevidí a vidět asi nikdy nebude,za mě jasný ,s Uhrinem nic nedokážem
Re: Hušbauer
Romino před 9 lety 24.04.2016 08:26 |Já bych Hušbyho také omluvil, že není srdcař za to nemůže, že je pomalý, za to také ne, bojovníkem se také musíte narodit, (viz. reakce Baráka po našem 2. gólu), příležitostí zatím mnoho nedostal, tak proč ho kritizovat. Penaltu nedají i opravdoví fotbalisté, to se stane.Hlavně že střed zálohy tvoří a určuje tempo hry, to je podstatné.
Re: Hušbauer
Mike před 9 lety 24.04.2016 08:20 |Tak pokud to mám vzít doslova, tak jsme právě remizovali kvůli neproměněné penaltě, protože pak už by byl konec, a Teplice by nemohli zareagovat vyrovnáním. Jinak samozřejmě souhlas, že jsme je měli dorazit. Otázkou je, z jakých šancí, protože hru jsme vůbec nekontrolovali. Otázkou je, jestli na to současný kádr vůbec má, a pokud ano, proč to do něj trenér nedokáže nahustit.
Re: Slavia - Teplice 2:2
buri před 9 lety 24.04.2016 08:19 |Dušan Uhrin mladší neví co dělá...
Re: Slavia - Teplice 2:2
LordEdmund před 9 lety 24.04.2016 08:31 |Podle mě je zásadní problém v tom, že na hřišti nemáme žádného hecíře, který by spoluhráče burcoval, nebo naopak uklidnil. Je to jedna leklá ryba vedle druhé . Nikdo na nikoho nemluví, nikdo si nekřikne, pak se stane, že se hráči srazí ve středu hřiště místo jednoduchého řešení. Chybí nám osobnost, jako byl například dříve Karol Kisel, nebo Laty.
. I tohle by mělo být kriterium výběru nových hráčů pro Slavii. Hušbauer vůdcem nikdy nebude a je otázka, jestli bude někdy pro Slavii přínosem. Zatím se mi hodně líbil v jednom zápasu, jinak nemastné neslané výkony, které by odvedl stejně nebo i lépe Barák, Kenia a další. Určitě maká, brání a nefláká se, ale zatím je to málo. Včera byl na střídání a kdyby to Uhrin správně vyhodnotil, tak by asi byly na konci 3 body, protože by penaltu Kenia, nebo Meši dal.
Re: Slavia - Teplice 2:2
ElvisPresley před 9 lety 24.04.2016 08:42 |Tam je i spatna komunikace mezi hráči, neboť Husbauer prohlásil, že neví o někom jiném kdo by penaltu kopal...
Re: Slavia - Teplice 2:2
LordEdmund před 9 lety 24.04.2016 08:57 |Takže oni se nejspíše nebaví ani na tréninku , nebo nepočítali, že by mohli někdy kopat penaltu. Obrovská škoda, takhle zahodit šanci na 3 body. Teď jsem zvědavý, jak hráči zvládnou tlak s Brnem za zády. I kdyby to zvládly, tak je druhá půlka sezóny ostudná :-(. Srovnání s Plzní, spartou, oslabeným Libercem, nebo oslabenou Bolkou pro nás nevyznívá vůbec dobře. A to nejen po bodové, ale i po herní stránce.
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 09:08 |"Nepočítali, že by někdy mohli kopat penaltu." :-)))
Ale minimálně Hušbauer by na to z jeho předešlého působení zvyklý být měl.
Re: Slavia - Teplice 2:2
TSeguinTS před 9 lety 24.04.2016 10:59 |Tlak Brna? To snad ne :)) Byl by snad lepší tlak liberce pokud bychom byli na 4. místě? Nebo tlak když se hrálo o sestup? S těmi tlaky už je to docela klišé...
Re: Slavia - Teplice 2:2
petrjir před 9 lety 24.04.2016 08:36 |Nevite, co rozhoduje o umisteni pri stejnem poctu bodu s Brnem? U nich jsme prohrali 1:0, doma vyhrali 2:0. Pocita se pocet golu? Pokud ano, tak bychom asi meli byt pri stejnem poctu bodu pred nimi? Diky za odpoved.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Grobar před 9 lety 24.04.2016 08:41 |Vzájemný zápas. Při stejném počtu bodů budem pátí. Navíc i skóre máme výrazně lepší.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Grobar před 9 lety 24.04.2016 08:43 |Mám slávistickou depresi. Jak to vidíte do budoucna? Skončíme před Brnem? Vyhraje Jablonec pohár či nikoliv? Budou v létě posily? Já pořád věřím v lepší zítřky. Prosím jen pozitivní příspěvky :)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:16 |Jak chceme uhrát 5. místo s tímhle, to fakt nevím. Jedeme na Bohemku, která má velkou formu (i když v Jihlavě to bylo slabší, ale vyhráli), pak doma Slovácko (už před Teplicema jsem si říkal, koho jinýho porazit, když ne je a to samý platí i o Slovácku...). Pak jedem do Příbrami, která s velkou pravděpodobností nebude zachráněná a jak znám jara Příbrami, kdy není zachráněná, takže ten zápas bude výrazně těžší, než se na první pohled může zdát a končíme doma s Plzní... Podle mě uděláme max 4-5 bodů.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Taho před 9 lety 24.04.2016 09:30 |Ten pojem "slávistická deprese" sedí i na mě. Neměl jsem ji naposledy při prvních Jarolímových sezónách.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Fallen (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:33 |Brno na nás musí nahrát dva zápasy, aby se dotalo před nás.
Re: Slavia - Teplice 2:2
hiker42 před 9 lety 24.04.2016 09:59 |Ahoj, slávistickou depresi nemám. Myslím, že Jára Cimrman by musel být, s ohledem na jeho frustrační kompozici, Slávistou: kde jinde je prvek očekávání střídaný prvkem zklamání tak častým pravidlem?
Leč, řídí-li Slavii pánové Tvrdík a Syrovátka a vede-li tým p. Uhrin, jr., nečekám žádný velký progres. To se může změnit, pokud do vedení přijdou profíci a na trenérský post trenér, který má svou cestu (v ČR podle mě jen Vrba, KJ, Trpišovský). Bohužel, duo GŘ Šimáně kočírující Jarolíma to nebude, což mě osobně mrzí.
Co se dá určitě čekat, ať Slavii bude šéfovat Tvrdík nebo kdokoli jiný, je výrazné letní posilování. Nicméně, pokud odejdou Škoda a Deli (psalo se Olympique Marseille?), bude nutné nejen dovést hráče na posty, kde nás tlačí bota, ale de facto vytvořit novou osu týmu. KJ v r. 2007 tohle zvládnul, přivedl osové Vaniaka, Brabce, Tavarese, měli jsme tam už Suchého, Švece a vepředu Standu (a na krajích jezdiče Šventa s Krajčíkem!). Dodám, že v r. 2009 však KJ podobnou situaci nezvládnul. Chci tím říct, že ani kombinace výborný trenér a (relativně) dost peněz není zárukou, že během léta se postaví tým, který si sedne a bude šlapat. My máme dost peněz (pravděpodobně) a Tvrdíka, který umí utrácet, a DU..
Dle mého jistější, ale samozřejmě delší, je cesta postupného doplňování kádru, kterou u nás poslední roky praktikuje Plzeň a Sparta, ta však byla ve Slavii ze strany CEFC nedávno odmítnuta.
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 08:52 |Ještě k té penaltě: Kdyby ji rozhodčí nechal zopakovat, tak by nemohl říci Grigar ani popel. Byl hodně před lajnou... Jsem si při příležitosti jeho zákroku vzpomněl, jak nám P. Čech vychytal ME21. Ale rozhodčí tohle moc neřeší, no...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:39 |Souhlasím, tohle by měli rozhodčí hlídat. Penalta se měla jasně opakovat. Bohužel, některý pravidla se dodržujou víc, některý míň.
Re: Slavia - Teplice 2:2
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 26.04.2016 09:57 |Já si hlavně myslím, že jí Pepa měl kopnout uplně jinám. Respektive, naznačit pouze pohyb a podívat se. Protože Grigar v době kopu byl již dávno na jedné ze stran.
Postřehy z Edenu
Mike před 9 lety 24.04.2016 08:56 |Několik mých postřehů z Edenu, po mnoha letech, kdy se hrálo o titul a pak o záchranu, tak letošní zápasy na psychiku už nejsou tak vypjaté, takže člověk to může sledovat trochu z nadhledu, všímat si i soupeře, a nevidět všechno černobíle, nebo spíše červenobíle.
- výborný nákup Pavlenky, chytí hodně věcí navíc- podle mě z něi roste špičkový gólman
- po dlouhé době jsme dali 2 branky- díky Škodovi. Pokud pominu Hušbauerovu penaltu a netrefení brány Mihalíka v 1.poločasu, tak si nevzpomenu, že by měl někdo jiný šanci. Milan jich měl asi 4-5, takže výborná produktivita. Jenže jsme stále na něm šíleně závislí. Nevím, jak to má s event. příslibem přestupu do zahraničí, ale letošní zvýšenou gáži by zasloužil opět zvednout.
- střed hřiště- kromě úseku 2.půle s Jabloncem si nepamatuji, že bychom někoho přehrávali. Podrobnosti psát nebudu, nejsem trenér, všechny věci tady byly opakovaně napsány. Doporučuji nastudovat kolegu Dropta- famózní analýzy. Tady nás tlačí bota nejvíce- mě by se do středu hřiště moc líbil Martin Pospíšil z Jablonce. Jeho přednosti a nedostatky vysvětlovat nebudu, snad jenom, že udrží míč, rozehraje a hodně toho oběhá.
-Pán bůh díky za Deliho, při jeho kličkách a ze způsobu hry, jak z ostatních hráčů dělá pitomce, si vždy vzpomenu na rok 1982, nebo 1983, kdy k nám přestoupil z Hradce Luboš Kubík. Ty samé kličky a elegance, navíc střely jak z praku. Také dokázal vykličkovat ve vlastním pokutovém území, a ani se u toho nezpotil. Deliho osoba je záruka kvality a zábavy zároveň.
- nutně potřebujeme levého beka, Jablonský hrál na podzim slušně, docela mě překvapil, na jaře je to horší, včera podle mě ho tam Fillo pěkně větral, podpora dopředu nulová. A včera ještě působil dost nemotorně. Ale kde brát, tento post je hodně nedostatkové zboží.
- Jarda Zmrhal- už to nikdy nebude hráč typu Krejčího, že hráče dokáže obejít ve stoje. Má slušnou rychlost, takže dobrý do otevřené obrany, má slušnou střelu, ale moc ji nepoužívá. Podle mě už se asi posunovat výkonnostně moc nebude. Kacířská myšlenka, pokud to nestačí v hodně zápasech na naši ligu, nebude to stačit ani v Evropě.
-Štěpán Vachoušek- stále na naši ligu výborný- přehled, technika, stále velmi platný hráč. Tohle jsem si představoval od Pitáka.Štěpán ještě ligu s prstem v nose může kopat 2-3 roky.
-trenér Uhrin. Přiznám se, že jsem byl dlouho jeho zastánce. Ale čím více začínám mít dojem, že na podzim najel na určitou výkonnostní linii a obraz hry je prakticky stejný. Nejsem trenér, on hráče vidí na tréninku denně, jeho způsob nebo spíše nezpůsob hry tady je rozebírán dokola. Mám dojem, že není vidět na naší hře žádný jeho rukopis. To je otázka na vedení. A otázka do pranice. Pokud nepostoupíme do Evropy po slušném podzimním umístění a zimním posilování, tak bych se s Dušanem rozloučil. Pokud postoupíme, a on trenérem zůstane- je nějaká šance i po předpokládaném letním posilování nějakého herního posunu ? Na to nedokážu odpovědět. Za mě- možná příkrý názor- já bych se s ním rozloučil a angažoval bych Luboše Kozla. Výsledkově by to horší nebylo, a hra Dukly byla byla v době jeho angažmá docela koukatelná.
Re: Slavia - Teplice 2:2
mabr před 9 lety 24.04.2016 09:11 |Kéž by mělo alespoň 5 hráčů fotbalové myšlení jako Simon Deli. Zdá se mi, že to je jediný hráč, který u toho "našeho" fotbalu přemýšlí. Bylo obdivuhodné, jak po trestňáku, když hlavičkoval na soupeřovu branku, zvládl zasprintovat zpátky a u naší branky (!!!) ještě odvrátil brejk Teplic a udělal z toho odkop od branky. Nejhorší dle mého včera Zmrhal, ten kluk zkazil, na co sáhl. Čekal jsem, že ho Uhrin tak v 60té minutě stáhne a nahradí Keniou. Mihalík by se mi nalevo místo Zmrhala líbil mnohem více. Hušbauera bych určitě nezatracoval, když penaltu nikdo jiný kopat nechtěl, tak to vzal na sebe. To že ji nedal, se stane i lepším hráčům v lepších soutěžích. Jeho kopací technika je i přesto o 30 parníků před technikou Jablonského. Škoda, že Uhrin si toho všiml asi až po 5ti zápasech. Ne, Uhrin není trenérem pro Slavii. Jinak byla tradiční zima jako prase, klobása hnusná a lidí málo. Ať už se to prosím obrátí k lepšímu.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Falk před 9 lety 24.04.2016 09:44 |Jasný souhlas ve všem
Re: Slavia - Teplice 2:2
Travinho před 9 lety 24.04.2016 09:47 |No, já bych u Deliho krapet nesouhlasil. Před druhou obdrženou brankou nezahrál úplně nejlépe pozičně. Ano, nebyla to jeho chyba, ale dalo se to řešit mnohem lépe.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Mike před 9 lety 24.04.2016 09:56 |A jak ? Vždyť v úvodu akce nabíhali do pokutového území 3 hráči Teplic na osamoceného Deliho. Co měl asi dělat ?
Re: Slavia - Teplice 2:2
Travinho před 9 lety 24.04.2016 10:23 |Nesouhlasím. Hráče na zadní tyči přikrýval Jablonský a Deli se měl primárně zaměřit na pokrytí Táborského, ale na jeho pohyb vůbec nereagoval. Rozhodně to nebyla primárně jeho chyba, ale dalo se vyřešit lépe.
Re: Slavia - Teplice 2:2
dalislavista před 9 lety 24.04.2016 14:31 |Nebyla to primárně jeho chyba, ale podle mě to neřešil dobře, situace volala po zpětné přihrávce a Deli hlídal spíše branku. Tam to ale hlídal Pavlenka. Myslím, že měl krýt přihrávku na nejbližšího útočníka (Jablonského) a postupovat k hráči s míčem. Ale po bitvě každý generál...
Nevyčítám mu branku, hrál parádně, jen si myslím, to tady šlo zahrát trochu lépe.
Re: Slavia - Teplice 2:2
dalislavista před 9 lety 24.04.2016 21:25 |Ne Jablonského, samozřejmě Táborského
Re: Slavia - Teplice 2:2
Astrocytoma (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:15 |Tema dusan Uhrin
Uz jsem to tady jednou psal pri Simaneho kauze...
Dusan U. dle meho nazoru je dobry trener v pripade sbirani bodu pri ne dostatecnem kvalitnim kadru, kdy jen branite hrajete na brejky... Bohuzel pri aktivni presingove kominacni hre, kterou musite, aby ste byli prvni( predvadet fotbal jako Plzen a Sparta), musite mit sehrane hrace(coz poradne nemame a jde to spise dolu nez nahoru), musite presovat idealne velkou cast zapasu(to jsme po priprave ztratili), musite mit kvalitni hrace(na teplaky a podobne tymy tu kvalitu mame), musite mit tym jezdit jeden za druheho(to se mi oproti jaru ztratilo).
Vite Plzen mela take Dusana U.a ten tym nijak neposunul(btw v Plzni stacilo mit ten posledni bod, udrzovat partu aby jeli jeden za druheho). Ten fotbal nemel tvar nebylo tam to prejeti soupere(ikdyz byly vyhry) a to podle me vedeni nechtelo.
Bojim se, ze z tech hracu neni typ trenera, ktery z tech kluku udela partu takovou ze budou jezdit jeden za druheho. Je to nudny fotbal bez nasazeni navic. Sehranost dokazu omluvit(proste se to nesedlo jeste), presing ze mi chybi je neomluvitelne, to ma byt(ikdyz nemusi byt dokonala) od zacatku co se zmenil kadr, nakonec se mi tam vytratilo to co jsme meli na podzim jeden za vsechny vsichni za jednoho, nejak to ten Uhrin nedokaze vybudit v tech hracich a vubec nevim kdy se mu to
v kariere povedlo
Re: Slavia - Teplice 2:2
Travinho před 9 lety 24.04.2016 09:22 |Hušbauera ve Slavii nechci, penalta jak penalta, ale jestli chce špinit sešívaný dres tak trapný simulováním, jako to zkoušel včera, tak ať jde o dům dál!
Re: Slavia - Teplice 2:2
Boss82 před 9 lety 24.04.2016 11:25 |Prosimtě, nech těchhle volovin, je to k smíchu. Řešme raději, proč jsme nevyhráli 3 zápasy v řadě nad průměrnými soupeři.
Re: Slavia - Teplice 2:2
JS (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 12:06 |Protože nemáme herní systém, hráči po roce (půlroce) s trenérem nemají herní návyky, atd.? Kabina očividně netáhne za jeden provaz, asi jakmile jim chodí prachy včas a mají jistotu základní sestavy, tak jsou za vodou? Kdo ví. Ale jak herně takticky, tak psychicky, by to měl zvládnout DU. Velice pravděpodobně nezvládá.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Wommi před 9 lety 24.04.2016 11:35 |...počkej, není určitě první, co kdy ve slavii simuloval
Re: Slavia - Teplice 2:2
Barra před 9 lety 24.04.2016 13:30 |Doufam ze jsi i na sebe tak prisny v osobním zivote.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Barra před 9 lety 24.04.2016 13:30 |Doufam ze jsi i na sebe tak prisny v osobním zivote.
Re: Slavia - Teplice 2:2
warhammer (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 14:10 |Můžeš mít svůj názor, ale zas to nepřeháněj. Víš, kolikrát takhle upadl třeba Franta Veselý? Taky bys ho vyhazoval pro špinění slávistického dresu?
Re: Slavia - Teplice 2:2
JS (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:25 |Já bych to řekl takhle: Dušane, buď tomu dejte nějakej systém, anebo odejděte. Když hráči ani neví, kdo kope penalty, tak je to dost na pováženou!!
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pepino44 před 9 lety 24.04.2016 11:00 |Tak tohle je naprostá blbost. Uhrin prohlásil, že na penaltu jsou určeni 3 hráči a Hušbauer jako první. Ten se taky hned po odpískání pentle hrnul pro míč. Překvapilo mne, že penaltu nešel kopat Kenia, který má bezesporu nejlepší kopací techniku a kterého se to dle jeho projevu vůbec netýkalo. Takže hráči asi věděli, kdo by na penaltu měl jít.
Re: Slavia - Teplice 2:2
ElvisPresley před 9 lety 24.04.2016 13:46 |Hušbauer řekl do novin že neví kdo jiný by penaltu kopal.
Re: Slavia - Teplice 2:2
bedy před 9 lety 24.04.2016 09:28 |Chce to aspon dve kvalitnější posily tipu Gebre Selassi, Pudil nebo Vydra. Bez větší investice to nepůjde.
Re: Slavia - Teplice 2:2
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 26.04.2016 11:27 |Já bych tedy investoval v první řadě do managementu a trenéra.
Re: Slavia - Teplice 2:2
DM1981 před 9 lety 24.04.2016 09:38 |Nerozumím, proč se mnoho z vás upíná k potřebě hrát příští sezonu evropské poháry, ke sledování jestli nás Brno předežene, jestli Jablonec vyhraje domácí pohár. Při současné výkonnosti by učinkování v Evropě stejně nemělo dlouhého trvání.
Z mého pohledu je největší problém to, že se tým od začátku jara vůbec herně neposouvá směrem k útočnému kombinačnímu stylu, který bychom rádi viděli. To je pro mě největší zklamání a vůbec nezáleží na tom, jestli budeme pátí nebo šestí.
Není nutné do konce sezony uhrát co nejvíce bodů a skončit před Brnem. Je třeba stavět sestavu s perspektivou do příští sezony ať v ní bude trenér stejný nebo jiný.
Z mého pohledu je třeba zapojit více Keniu. Je to v současném kádru jediný (v budoucnu snad i Barák) středový hráč, který umí obejít hráče, dát kolmou přihrávku do přečíslení, připravit gólovou šanci.
V každém zápase, do kterého nastoupí, je okamžitě poznat jeho přítomnost na hřišti. Argumenty o jeho špatné tréninkové morálce a že nevydrží celý zápas, neberu. Copak by hráč takových "morálních vlastností" hrál s takovým zaujetím? Pokud se Slavia chystá v létě koupit na tento post nějakou "bombu", tak ať se s ním rozloučí, ale pokud ne, tak při současném kádru je jeho zařazení klíčové v tom, abychom začali hrát pohlednější fotbal a měli výsledky, jaké se očekávají.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pinturichio před 9 lety 24.04.2016 09:50 |Fakt hrát poháry může být rozhodující pro příchod 2-3 rozdilovych hráču a to klidně i ze zahraničí.
Re: Slavia - Teplice 2:2
DM1981 před 9 lety 24.04.2016 09:59 |Nemyslím si, že předkolo EL by sem přilákalo rozdílové hráče ze zahraničí.
Re: Slavia - Teplice 2:2
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 26.04.2016 11:38 |Ta pravděpodobnost je vetší, než hrát pouze ligu.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Grobar před 9 lety 24.04.2016 09:51 |Já se upínám na pohár, neboť věřím, že v létě výrazně posílíme. A i kdyby měl přijet třeba jenom Željezničar Sarajevo, Slovan Bratislva, nebo třeba nějaký polský klub, budu šťastný i za to jedno předkolo. Navíc člověk nikdy neví co se může stát. Balón je kulatý. A pořád lepší než aby tam byl Jablonec, který by vyprodal jednině Barcelonu a to by musel ještě pět set lístků rozdat do škol...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Mike před 9 lety 24.04.2016 09:58 |A ještě rozdat 10 řehtaček, aby byla atmosféra.
Re: Slavia - Teplice 2:2
LordEdmund před 9 lety 24.04.2016 09:57 |Proč chceme hrát Evropu? To je snad jasné. Nová zkušenost pro hráče, lákadlo pro případné nové posily, lákadlo pro sponzory, další krok k získání ztracené prestiže, další nejméně dva zápasy, možnost konfrontace se zahraničím. Podle mě je těch důvodů moc.
Jinak se dá s tvým příspěvkem souhlasit.
Re: Slavia - Teplice 2:2
DM1981 před 9 lety 24.04.2016 10:09 |Obávám se, že by to byly právě jen dva zápasy a taková epizodní role nemá smysl.
Je třeba nejprve tým vybudovat, začít opravdu hrát fotbal, získat v domácí lize ztracenou prestiž a poté jako připravený konkurenceschopný tým vyrazit do evr. pohárů.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Eluin (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:14 |To já tedy evropské poháry hrát chci. Minimálně pro nás fanoušky to jsou zápasy navíc, nové emoce a napětí. Vždy jsem například sledoval los, o týmech které jsme dostali jsem se snažil zjistit nějaké informace, apod. Pro mě to byla zábava, takže asi proto ta potřeba (pokud tedy mohu psát za sebe).
Re: Slavia - Teplice 2:2
honza304 před 9 lety 24.04.2016 10:29 |Vzhůru do pohárů ať jsme všem pro smích ještě víc než teď! Když vidím některé ty naše po hřišti se potácející trosky bez srdce a motivace, koho chcete přivést, když s tímto opěvovaným mančaftem nejste schopni hrát fotbal? Když jsem četl pozápasový komentář, Ježíši, my jsme měli šancí a válcovali je. Naštěstí jsem byl na staďáku... (nebo bohužel?)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Eluin (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:50 |Takže bude lepší, když tam bude pro smích třeba Brno?
Re: Slavia - Teplice 2:2
honza304 před 9 lety 24.04.2016 21:09 |To ne, hlavně musíme něco hrát, ale zatím to jde od desíti k pěti místo obráceně.
Re: Slavia - Teplice 2:2
naplavnik před 9 lety 24.04.2016 09:47 |Žluči je tu tradičně dost,takže lehce z jiného soudku,tudiz pozitiva:
- návrat ztraceného střelce,myslím,že ta pauzicka Skodakovi docela pomohla,mel jsem pocit,že chytl nový vítr,jeho energie a živost byla podobná jak v loňském ročníku
- velmi slušná akce před prvním gólem,jen houšť a větší kapky
- Pavlenka,ten kluk se nám skvěle rozchytal,Berkovec je mi snad i lito
- Tonda Barák,ten kluk mě hodně baví,navíc jsou u něj vidět leaderovske vlastnosti,ten bude jednou pro Slavii klíčový hráč
- netradiční minuta zpěvu pro pana Procházku,děkujeme!
- tradičně faktor Deli,jen pro úplnost :-)
Pak jsou to jen malá pozitiva,které někdo může vidět jako problém,ale některé věci budou chtít holt více času,než bychom si přáli.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Wommi před 9 lety 24.04.2016 09:53 |+1
nevím, jak v prvním poločase, ale ve druhém (seděl jsem na jihu) jsem si obrovsky užíval Deliho a Pavlenku. Co ten Deli dokáže, to je nářez a s jakým klidem. Přál bych Pavlenkovi, aby mu to šlo dál. Měl moc pěkný zákroky.
Re: Slavia - Teplice 2:2
belmis (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:09 |Ano, všechna tebou napsaná pozitiva jsou pravda. Bohužel kdyby měl někdo vypíchnout negativa ze včerejšího zápasu, viděli bychom na konci příspěvku "přečíst zbytek komentáře"
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 13:13 |Ja jsem ve svem komentari zapomnel Pavlenku pochvalit. Stava se z nej skutecna opora.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:48 |Upřímně už jsem alergickej na kecy, že si to potřebuje sednout. Do Teplic příšlo taky asi 9 hráčů a jakej hrajou fotbal oproti nám. Ano jasně, mají málo bodů, ale na ten jejich fotbal mě bavil, ten náš ne.
Liberec taky mění hráče furt jak na běžícím pásu a šlape jim to. Takže přestaňte omlouvat jejich výkony nesehraností.
Re: Slavia - Teplice 2:2
JS (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 09:53 |Naprosto souhlasím. To je to, co jsem tu říkal po Dukle, po Olomouci...
Re: Slavia - Teplice 2:2
rak (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:15 |Ano. Náš nesystém je opravdu dlouhodobý problém. Liberci se mění hráči nakonec i trenéři a víceméně pořád je na tom dobře.
Už tedy ty naše závěry jsou náporem na nervovou soustavu. Myslel jsem, že jsem si to vyžral s Doněckem a Tiraspolem. Pak se to ale stalo několikrát loni a teď zase.
Na naše úspěšné závěry v poslední době si nějak nevzpomínám.
Psal jsem, že na Uhrina nemám jednoznačný názor, ale postupně se důvěra k němu blíží k nule a spíše si myslím, že by po sezóně měl odejít. Kdyby v minulosti někde prokázal své kvality, tak bych mu ještě šanci dal. Ale to snad až na období v Boleslavi nikde nebylo, takže šance, že to bude u nás zase tak velká není. Jarolíma nechci z mnoha důvodů, i když bychom asi za něj se současným kádrem hráli líp. Trpišovský je spíše nereálný. Jediný reálný mně připadá Kozel. Je v Dukle už dlouho a budoucnost tohoto klubu téměř bez fanoušků moc nevidím.
Re: Slavia - Teplice 2:2
honza304 před 9 lety 24.04.2016 10:18 |Taky mě to sedání ke dnu štve, kolik je mančaftů v lize, kde hraje půlka Evropy nebo Afriky, a "sedli si". Tady to nevede k ničemu bez srdce, nápadu, šťávy.
Jednou jsem tady napsal, co bysme s tou hrou dělali v pohárech - ostudu. Dostal jsem za to vynadáno, prej posílíme. Skoro na co jsme šáhli, to posila - neposila. Tak dál budeme nakupovat za cizí prachy a spoléhat, že se to nějak posílí.
Re: Slavia - Teplice 2:2
rak (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:28 |Já myslím, že to většinou posily byly. Otázka je, jestli např. Železník, určitě ne za ty peníze, což vadilo Šimáněmu. Problém je, že většina týmů, proti kterým hrajeme působí kompaktněji a vůbec není s časem vidět změna k lepšímu.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Max1 před 9 lety 24.04.2016 10:08 |Uhrin ven, Uhrin ven.....uz se na to nedá koukat jak ve Slavii neni absolutně žádná koncepce, taktika o hovne, Hušbauer se evidentně trápí kdyz hraje co Uhrin po něm chce, ignorování Keiny uz nemá cenu komentovat. K faktu ze penalta se mela opakovat za špatné postavení golmana řeknu jen jedno....klasika cesky sudi, ale 3 body jsme si nezaslouzili
Re: Slavia - Teplice 2:2
belmis (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:13 |Včera bylo vidět na Kukovi ve studiu, jak je z naší hry otrávenej. Nepřímo řekl, že naše hra je absolutně bez koncepce a nebýt Škodovky, určitě bychom prohráli.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Majkl8 před 9 lety 24.04.2016 10:21 |Hušby nedal pencli....tu nedal třeba Messi v semifinále LM. Spíš bych řešil hru kterou se v podstatě celý jaro prezentujeme. Co s tím Dušan chce dělat? Vždyt to je pořád to samý.
Páté místo
rak (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:23 |Na páté místo to moc nevidím, ať už bude znamenat poháry nebo ne. Podle mně příště na Bohemce nemáme moc šanci, podle toho jak hrála proti Spartě. Bod bude zlatý, Slovácko tedy snad dáme, v Příbrami maximálně bod a Plzeň by nám to leda musela pustit. Takže odhad - 4 body a to bude málo.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Kunetice před 9 lety 24.04.2016 10:26 |Já jsem to tvrdil už asi po 4 kole že musí Uhrín pryč protože neumí s těma hráčama nic udělat vždyť mi jsme na jaře doma nikoho nepřehrávali ani ten poslední baník a nebýt Součka tak jsme tak kolem 8 místa.
Jedinej úsek kdy hráči ukázali že to umí byl za stavu 2:0 v Bolce o deseti po příchodu Levana a to už hráči asi srali na jeho připosranou taktiku a hráli podle sebe!!!
Uhrín ven,ven,ven!!!!
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 24.04.2016 10:26 |Sem se zase přišla spousta lidí jenom vybečet.
Díky za těch pár názorů, co mají hlavu a patu. Jinak je to tu už dost žumpa. Ale holt někde se musí ta polovina populace s IQ pod 100 taky projevit...
Re: Slavia - Teplice 2:2
belmis (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:42 |Nic proti, ale možná bys nějaký konkrétní příspěvek mohl ke včerejšímu zápasu také napsat, ať víme, jaký názor mají lidé s IQ 160 -)
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 12:35 |A to byl Gino jeste velkorysej, protoze fotbalovi fanousci maji obecne IQ o poznani nizsi nez zbytek populace. :-)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Max1 před 9 lety 24.04.2016 12:15 |Aha a jak vypadá prosím integrální názor? To víte my totalni kreténi nemáme představu
Re: Slavia - Teplice 2:2
JS (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 12:42 |Prosím, na Gina vůbec nemá cenu takto reagovat, nedejbože se kvůli němu rozčilovat. Jeho příspěvky a styl "diskuse" jsou na úrovni úderníka se svalem místo mozku. Berte ho s nadhledem. :)
Re: Slavia - Teplice 2:2
Barra před 9 lety 24.04.2016 13:38 |Tento prispevek se Ginovi urcite nepovedl, s tim souhlasim. S zbytkem nikoliv.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 24.04.2016 13:51 |Barra píše, že se mi příspěvek nepovedl, ale on jen neví (nemám ti to za zlé, Barro), stejně jako spousta ostatních, že narážka na IQ byla jen vzpomínkou na proslulého psychologa Slavomila Hubálka, který tuto a dost jiných tvrdých vět na adresu naší společnosti (ale vlastně společnosti obecně) prohlásil. Není na tom nic špatného, je to pravda :-)
Viz: http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda-tvori-pitomci-p93-/domaci.aspx?c=A091120_152459_domaci_lpo
A pokud se to někoho osobně dotklo, jako zrovna pana Maxe, tak je to pouze jeho problém... stejně jak je pouze můj problém to, že si tady vždycky přečtu příspěvky i těch o nichž vím, že budou plné žluči ;-)
Takže se neberte tak vážně.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 24.04.2016 14:10 |Pro ty, kdo to nebudou chtít číst celé jen dva zásadní úryvky z rozhovoru s touto kapacitou na sociální psychologii:
- "Stačí se podívat na takzvanou distribuci inteligence. Ve společnosti je třetina lidí, kteří jsou prostě pitomí. Jsou hloupí. Průměrné IQ 100 není žádný zázrak z pohledu schopností či výkonnosti. Polovina lidí má přitom IQ pod 100."
- "K tomu přidejme neuvěřitelný nešvar české národní povahy - nevážit si svých hrdinů, naopak je zesměšnit, či dokonce potrestat. Je v tom závist, ješitnost a odpor k statečným."
Re: Slavia - Teplice 2:2
japoko před 9 lety 24.04.2016 22:31 |I slavista může být totálně mimo, že pane Giňo?
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 25.04.2016 06:54 |Samozřejmě, proč by nemohl?
A je to "Džino"... ale Vy to jistě víte...
Re: Slavia - Teplice 2:2
vavicek před 9 lety 24.04.2016 15:12 |Ten člověk evidentně neví o čem mluví. Stejně jako ty. Viz:
"
Není pravdou, že polovina lidí má podprůměrnou inteligenci. Polovina lidí má inteligenci podmodální, podprůměrnou inteligenci mají jen ti lidé, kteří jsou definováni více, než jednou směrodatnou odchylkou od průměru. V průměru inteligence se pohybuje 67 % populace. Pouze polovina z toho - čili přibližně 15 % z tohoto zbytku - je podprůměrná. Řekněme takových 16,5 %. Debilních není také tolik, jak říká ten váš pan profesor - nevím, ze které je školy - to jsou čísla, která se nedají změnit, jsou Dana statistickou"
Re: Slavia - Teplice 2:2
EdCable před 9 lety 24.04.2016 19:49 |Nevim, kdo je autorem citatu, ale evidentne si plete modus s medianem a nesmyslne do toho mota smerodatne odchylky. Slovo podprumerne je sebedefinujici - je to jakakoliv hodnota nizsi nez prumer. Takze si akorat nekdo hraje na chytreho.
Re: Slavia - Teplice 2:2
smely (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 10:31 |zdravim, ke vcerejsku uz bylo receno mnohe, tak jen ve strucnosti za mne . skodovka supr, skoda, ze nepromenil este jednu tutovku, mohlo bejt vymalovano, deli je mimozemstan, ten je uplne jinde nez zbytek tymu, jarduv pribeh zacina bejt trochu smutnej i kdyz vcera tam nejaky naznaky byly, zeleznik do stridani neviditelnej, barak mnohem lepci, bilek chyba strasna, uz kdyz k tomu balonu pribihal taxem trnul, bylo to velmi lezerni, nakonec si necham husbauera, nevim co presne plni za takticky pokyny, ale neprislo mi, ze by hral zas az tak uplne spatne, nepromenena penalta - to si tam moh grigar stoupnout rovnou, pac i moje dcera vedela, ze to pude tam - odflaknuta strasne, trest za simulovani by mel dostat vod DU bez milosti, tohle at k nam netaha, na to nejsme zvedavy. zaverem snad, ze me dycky teplaky prekvapej, jak se proti nam dokazou nahecovat, takhle kdyby hrali kazdej zapas tak musej bejt mnohem vejs. obdobnej vykon ocekavam priste vod klokana, tam to bude asi hustokrutoprisny, pokud hosi nebudou makat, tak nemaj moc sanci. no a na uplnej zaver bych rad vsem co se tu cilej pripomenul, ze stavajici umisteni a bodovej zisk 4 kola pred koncem, je porad utok na nase nejlepsi umisteni od posledniho titulu, takze budme radi alespon za to...
Re: Slavia - Teplice 2:2
slavistou50let před 9 lety 24.04.2016 10:38 |Hra Slavie, jak jsem napsal před zápasem je zcela bez systému, hráči vůbec nevědí co mají hrát, což se potvrdilo a je to dlouhodobý problém. Uhrin musí pryč.
Re: Slavia - Teplice 2:2
JS (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 11:59 |Moje řeč.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pablo před 9 lety 24.04.2016 10:46 |Jsem pro to, aby Uhrin dokončil sezonu, má poslední zápasy na zlepšení, osobně si myslím, že to nic platné nebude, podle mě to není dobrý trenér pro nás. Na podzim si mě docela získal, ale jaro zatí absolutně nezvládl. Zranění a nemoci sice byli, ale po 4 měsících by se mužstvo už mělo sehrávat, zlepšení je malý, kvalita malá, Uhrin ten čas dostal....Do ostatních týmů taky chodí a odchází dost hráčů a hrajou vysoko a hlavně pohledně...viz Liberec a Boleslav, přitom podle jmen podle mě nemáme horší tým, než tyhle dva týmy, ale posílit to také rozhodně chce. Jako nového trenéra bych chtěl Trpišovského, mladý, ambciozní, moderní prvky a způsob trénování, vždycky jeh mužstvo hrálo útočně a pohledně.
Re: Slavia - Teplice 2:2
pes (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 11:00 |Ahoj dropte, mám takřka stejne zkušenosti (jen o cca 25 let vic) a takřka stejne názory(já hrál ofenzivního zaloznika) na stávající situaci. Znám se s Jardou Hrebikem (za něj jsme vyhráli všechna derby a hráli nejlepší fotbal + za Jarolima) i s Pavlem Kukou a vím, že situaci v Plzni pochopili velmi rychle a stejně tak ji pochopil i p. Simane. Doufám, že ji pochopí i Tvrdík a privede profesionály na nejdůležitější posty.
Re: Slavia - Teplice 2:2
VitK před 9 lety 24.04.2016 12:52 |Milý kolego,
dovolím si nesouhlasit. Pod J. Hřebíkem jsme hráli dost často dost zoufale a poprvé po mnoha letech jsme nedosáhli ani na to věčně druhé místo let devadesátých. Dovoluji si připomenout některé obzvláště nevydařené zápasy pod jeho vedením :
Baník Ostrava - Slavia 5 : 0 1. liga 1998/99, 2. kolo
Inter Bratislava - Slavia 2 : 0 Pohár UEFA, 2. předkolo, odveta
FK Viktoria Žižkov - Slavia 2 : 1 1. liga 1998/99, 4. kolo
Boby Brno - Slavia 1 : 0 1. liga 1998/99, 18. kolo
FK Jablonec nad Nisou 97 - Slavia 5 : 2 1. liga 1998/99, 20. kolo
FK Teplice - Slavia 3 : 1 1. liga 1998/99, 29. kolo
Bylo tam i dost remíz, výsledkem bylo 3. místo v lize. Pravda, byla tam i výhra nad Spartou a postup přes Schalke v poháru UEFA, ale jinak to bylo spíš hodně rozpačité. Na zápasy v Ostravě, v Jablonci nebo v Teplicích dodnes vzpomínám, a určitě ne v dobrém.
Pan Hřebík je skvělý teoretik a metodik a také vynikající při vedení mládežnických mužstev. Hráče, kteří momentálně vycházejí od rudochů z jejich mládežnické líhně jim můžeme jen závidět. Ale.. Osobně ho neznám, tak nevím, proč mu to v lize skoro nikdy nevyšlo. Nezapomeňme, že i v sezóně 2001/2, na kterou mnozí vzpomínají jako úplný vrchol Sparty, rudoši sice slavně prohráli s Realem, ale po dlouhé době nezískali titul a J. Hřebík končil předčasně.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Ravik před 9 lety 24.04.2016 13:09 |V létě přišel myslím znovu Cipro a sklidil ovoce Hřebíkovi práce :-) Podzim 1999 byl zejména v evropských pohárech velká kvalita (Steauu a Curych jsem tam sfoukli jako svíčku) Problém Hřebíka byl, že neměl ve Slavii pořádného útočníka, hned to léto po jeho odchodu se koupili Doškové... ale možná si to jen špatně pamatuji
btw. kdo nám dělal sportovního manažera při LM a první sezóně v novém Edenu?
Re: Slavia - Teplice 2:2
malan (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 17:44 |Šrámek
Re: Slavia - Teplice 2:2
Pinturichio před 9 lety 24.04.2016 14:25 |můžeš prosím trochu rozvést to, co v plzni pochopili?
Re: Slavia - Teplice 2:2
pes (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 16:46 |V Plzni pochopili, že Uhrin není správný trener pro tým, který chce vyhrát ligu a hrát poháry. To samé pochopil i Simane a snažil se vyjednávat o změnách ve vedení včetně sportovního ředitele.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Eluin (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 11:20 |Přiznám se, že jsem byl včera hodně naštvaný a zklamaný. Totální průšvih ta naše hra sice není, ale moc dobře se na to nekouká - fůra nepřesností a zmatků..... Remíza byla asi spravedlivá.
Kde je problém?
Upřímně, to vůbec netuším. Jsem fotbalový laik a na rozdíl od mnoha jiných, kteří mají zaručené recepty jak tým z této krize vyvést mě toho moc nenapadá. Nedomnívám se, že s výměnou trenéra by se to nějak extrémně zlepšilo, ale třeba se mýlím. Nabízím alternativní teorii. Jak se pomalu zvedáme a míříme zase k "zářným zítřkům", tak se vrací i dřívější slavistické bolístky, však se jen podívejte do kalendáře - je duben :-).
Re: Slavia - Teplice 2:2
donford před 9 lety 24.04.2016 12:18 |Na to, že je pro nás tradiční apríl, se vymlouvat nesmíme. Jsme odpočinutí a hráči asi mají, na co si vzpomenou. Víc mi štve, že ani po 10. přípravných zápasech před ligou, si mužstvo nesedlo, že asi nevykrystalizovali nezpochybnitelní hráči do zálohy.. Včera se opět ukázal markantní rozdíl mezi Škodou a elitními střelci Železníkem a Mešanovičem ze Zlína a z Jihlavy. Spolu, bohužel do defenzivní role nacpaným Hušbauerem by měli mít dohromady potenciál na 30 gólů za sezónu. No a nemít Škodu, kdo by je ve skutečnosti dával? Dovoluji si tvrdit, že ani Ž., ani M. nejsou jak se ukázalo, pro nás přínosem. Železník nebyl vidět vůbec, a Mešanovič jen lítá, zmatkuje a zahazuje. Ani jeden z nich nevystřelí ligově. Škoda si na vše poradí sám. Když se k tomu připočte, že levá strana - Jablonský a zejména Zmrhal nemají v zápasech ligové parametry, začíná to být žalostné. Bohémka a náš Švícko pod Pivarníkem jen kvetou. Většinou neznámí kluci, nad kterými bychom ohrnovali nos. Za plichtu budu moc rád.A Škodu do nároďáku. Nikdo si z ligy si neporadí ve vzduchu tak, jako on. I v nároďáku Necka spíš zakončuje po zemi.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Guly (přítel SN) před 9 lety 24.04.2016 14:02 |Všimli jste si, že když hážeme aut, tak se Hušbauer nabídne, aby následně z voleje to nakopl na náhodu dopředu. Dělá to furt a nejenom on. A to je přesně ono místo toho, abychom se snažili hrát fotbal a udržet míč na vlastních kopačkách tak to nakopneme a z 99 % získá míč soupeř a zakládá akci. Kdyby Uhrin po hráčích vyžadoval, aby hráli po zemi, tak se tohle nemůže stávat a už vůbec ne opakovaně. Samozřejmě je to jenom část z toho, proč nikoho nepřehráváme, je to jedno k druhýmu. Tohle je prostě věc trenéra.
Re: Slavia - Teplice 2:2
afro před 9 lety 24.04.2016 14:45 |Vsiml a dela to pravidelne. Takovej obloucek lehce pres hlavu. Zrovna u Husbauera me to prekvapuje, nemi to prece zadny kopyto bez schopnosti si pokryt mic a rozumne prihrat. Asi si rika, ze kdyz to neudela rovnou, tak to pak takhle stejne zahraje ten dalsi hrac... Trochu zevseobecnuju, ale podstata zustava...
Re: Slavia - Teplice 2:2
Falk před 9 lety 24.04.2016 15:51 |Víte ,Uhrin už pořádně ani nevi co mluví "někteří hráči hrají podprůměrně ",tak proč je nevysťřídá ,to jsou jen alibistické a neupřímné řeči,v zápase na ně neukáže
Re: Slavia - Teplice 2:2
Romino před 9 lety 24.04.2016 17:40 |Právě, že je to kopyto, které přihraje, jen když má čas a není pod tlakem, jinde to věděli, my na něm stavíme, také jeden z důvodů, proč hra tak vypadá. Mám obavu, zda lidé na výběr posil jsou kompetentní, možná by stačil jeden místo celé rady pan Říčka, nebo někdo podobný.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Gino před 9 lety 25.04.2016 06:52 |Jasně, je to kopyto a jinde to věděli... proto ho chtěli do Itálie a proto ho pak Sparta chtěla zpátky...
Pane, Vy jste borec. Možná byste to měl jít dělat místo těch nekompetentních.
Re: Slavia - Teplice 2:2
Romino před 9 lety 25.04.2016 09:03 |A že ho v té Itálii rychle vrátili a hájit se přestupovou politikou Sparty, to je také směrodatné, nejsem borec, fotbal není věda a není to jen můj názor, ale i některých lidí, kteří se fotbalem živí (jako trenéři).
Re: Slavia - Teplice 2:2
Wommi před 9 lety 24.04.2016 16:43 |...možná se pletu, ale dle mého to dělá proto, že ví kde je kdo a trochu doufá, že to ostatní pochopí....nezastávám se ho, jen tvrdím, že on ví, kde kdo je a zahraje z první, protože chce rychle hrát, přečíslit. Bohužel mám za to, že ne vždy ho ostatní pochopí a do volného prostoru nejdou.