Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 23. kolo

Slavia potvrdila, že se jí proti Dukle daří a z Julisky si odvezla 3 body za výhru 1:0.

Nedělní odpoledne doslova vybízelo k tomu zajít na fotbal. Konečně krásné jarní počasí, parádní výhled na Prahu z Julisky a hlavně - hrála Slavia! Fanoušci sešívaných na to slyšeli velmi dobře a téměř se jim podařilo vojenský stadion vyprodat. Odměnou pro drtivou většinu přítomných pak bylo vítězství jejich oblíbeného týmu. To se ale nerodilo lehce. První půle byla vyrovnaná a nabídla poměrně zajímavý fotbal. Zatímco první šanci domácích vychytal Pavlenka, tak na druhé straně byl brankář Rada bezmocný po vynuceném vlastním gólu Štetiny. Dukla sice následně dopravila míč do branky, ale zdvižený praporek pomezního rozhodčího signalizoval, že gól uznán nebude. Ofsajd byl odmáván zcela správně, jak je patrné ze záznamu.

Druhou půli nezačala Slavia zle, když se do výborné střelecké pozice prokličkoval Mihalík, bohužel ale zamířil jen doprostřed branky. Pak už se zbytek druhé půle odehrával v režii Dukly, nutno podotknout, že i za přispění nepřesného sudího Proskeho, který nepochopitelně nevyloučil hráče Bergera, ačkoliv se svými lokty v obličeji a následným do očí bijícím nesportovním chováním dožadoval o druhou žlutou kartu velice hlasitě. Nicméně ani tak to nebylo Dukle nic platné, protože proti sólu Breznaníka opět skvěle zasáhl Pavlenka, jednou nám pomohlo břevno a ve zbylých šancí jsme se mohli spolehnout na střeleckou impotenci domácích (kteří v kasárnách ten den vyfasovali jen slepé náboje). Přes herně špatný výkon ve druhé půli měli vyložené šance i červenobílí. Ale dvakrát selhal Vukadinovič (z toho jednou dva metry před prázdnou brankou) a jednou Zmrhal. Zápas tak skončil nejtěsnější možnou výhrou, ačkoliv tutovek bylo na obou stranách požehnaně.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 8 - Slávistické brankáře jsem v minulých kolech (zcela oprávněně) kritizoval a jsem rád, že nás tentokrát gólman skutečně podržel. Pavlenka podal na Dukle výborný výkon, když v první půli vychytal nadějnou šanci po chybě Deliho a poradil si i s dobře kopnutým přímým kopem (nakonec šlo ale stejně o ofsajd). Ve druhém poločase předvedl klíčový zákrok proti Breznaníkově nájezdu. Mimo to mužstvu pomohl i několika dobrými výběhy na centry. V tom, že míče převážně boxoval, nevidím problém, protože z toho nebyl žádný závar a míč byl vyražen jistě za vápno. Muž zápasu a hlavní strůjce naší výhry!

Jan Mikula - 5 - Muž dvou tváří. Zaslechl jsem diváky, co by ho střídali po půlhodině, naopak někteří slávisté si po zápase jeho výkon pochvalovali jako jistý a spolehlivý. Mikula má velké problémy s kontrolou míče a někdy jde o situace, které bijí do očí. Na druhou stranu je v obraně velice spolehlivý a navzdory tlaku Dukly při bránění obstál a dokázal i na poslední chvíli výborně zasáhnout ve vápně. Já vidím obě tyto Mikulovy tváře a z mého pohledu podal průměrný a uspokojivý výkon, proti němuž nemám větších výhrad. Že 3-4krát zazdí kombinaci tím, že mu uteče míč do autu nebo že ho neškodně odevzdá soupeři (a je třeba vidět, že svojí bojovností i míč vybojuje, jako se to stalo na začátku druhé půle), je sice na pohled špatné, ale reálně je pro výsledek zápasu mnohem nebezpečnější, když Bořil jednou nezachytí náběh Breznaníka a ten jde pak sám na bránu.

Jiří Bílek - 6 - Do základní sestavy se vrátil zcela právem, což jasně potvrdil svým výkonem. Hrál jistě a v současnosti je lepší než Latka a Frydrych. Proti Dukle byl nejlepším hráčem naší obrany.

Simon Deli - 5 - Tentokrát si Deli vybral slabší zápas, při jím nastavené laťce šlo i tak o průměrný ligový výkon, proti kterému lze těžko mít větší výhrady. V první půli zaváhal a byla z toho šance, kterou vychytal Pavlenka. Ve druhé půli zabrnkal na nervy slávistům, když si málem vstřelil vlastní gól. Ve zbytku zápasu si počínal dobře a sváděl nelehké souboje s dobře hrajícím Beauguelem.

Jan Bořil - 5 - Po pauze zaviněné zdravotními problémy se zatím nedokáže dostat do formy jako na podzim v Boleslavi. Tentokrát zahrál lépe než na Spartě, i tak šlo ale přinejlepším o průměrný výkon. Útoku příliš nepomohl, v obraně působil jistě až na jednu chybu, kdy nezachytil Breznaníka a byla z toho velká šance.

Miljan Vukadinovič - 4 - Nemá teď takovou formu jako třeba v závěru přípravy, kdy patřil k nejlepším. Proti Dukle se třeba blýskl dobrým sólem, když dostal náš tým z tlaku a vybojoval standardní situaci blízko pokutového území soupeře. Na druhou stranu ale dokázal zahodil dvě velice dobré šance, když zvláště ta první byla vyložená. Proto mírně podprůměrné hodnocení.

Tomáš Souček - 4 - Dnes to nebyl jeho den, když zvláště v první půli měl několik vyloženě nepovedených momentů, jako když namazal soupeři při rozehrávce navzdory tomu, že měl spoustu času a nebyl na něj vyvíjen žádný tlak. Musím ale ocenit, že se hodně nepovedeným úvodem nenechal zdeptat a postupem času šel nahoru. V závěru zápasu tam měl pak několik dobrých zákroků, kterými pomohl udržet vítězství. Na lepší známku než čtyřku to ale tentokrát nestačilo.

Jaromír Zmrhal - 4 - Neřekl bych, že propadl, ale moc výrazný nebyl a záloha obecně nedokázala podržet míč tak, jak by bylo třeba. A když už se mu povedlo utéci soupeři u lajny, tak následoval špatný centr do země nikoho. V závěru pak mohl dát gól, ale ve vyložené příležitosti selhal.

Antonín Barák - 5 - Byl vidět o něco více než Zmrhal a podal uspokojivý výkon, kterým ukázal, že má v týmu místo a že by měl dostávat více prostoru. Měl momenty lepší i horší, celkově průměr. Povedly se mu dvě střely z větší vzdálenosti, když zvláště ta první měla slušné parametry.

Jaroslav Mihalík - 6 - Po hodně nepovedeném zápase v Boleslavi se tentokrát Mihalík předvedl v mnohem lepším světle. Nezačal dobře, když jeho špatnou rozehrávkou rozjel brejk Dukly, pak už ale byl vidět více v pozitivním světle. Jediný gól zápasu padl po jeho výborné práci, když zatáhl míč po lajně a skvělým pasem donutil k vlastní brance Štetinu. Ve druhé půli ještě zaujal dobrým navedením míče a bohužel horší střelou z velice dobré pozice. Jinak střídal lepší momenty s horšími, dobře to dokumentuje situace, kdy si pohrál s krajním obráncem Dukly, vřítil se do vápna a pak jen odevzdal míč soupeři tím, že si ho ukopl. Celkově ale dobrý výkon.

Muris Mešanovič - 4 - Do hry se dostával jen sporadicky. Měl to ale těžké, protože proti dvěma vysokým stoperům Dukly většinou dostával těžké balóny vzduchem. Nicméně míče mu odskakovaly více, než by bylo zdrávo. Alespoň čtyřku si zajistil dobrým tlakem na stopera Štetinu, který si v těžké pozici vstřelil vlastní branku.

Milan Škoda, Jan Štohanzl a Martin Latka nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (117)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 10:45 |  
    0 0

    Ahoj Alanore, někde se potkáváme, někde už méně :)
    Předem uvádím, že jsem utkání viděl až ze záznamu, v klidu, bez emocí.

    Obecně vzato nesouhlasím s odvozováním hodnocení třeba u Mihálika a Baráka od toho, že střídali lepší momenty s horšími, jakkoliv může být pravdou, že tu přihrávka našla adresáta a tu nikoliv. Na obou hráčích naše hra stála, byli aktivní, a především se nebáli hrát a vzít odpovědnost na sebe (připomeňme, že jim je 21 let). jaký to rozdíl od utkání z posledních let, kdy naše sestava byla plná alibistů. A byli to právě tito dva zmínění, kteří stáli z většiny za našimi nebezpečnými akcemi.

    Přiznám se, že vůbec nepovažuji včerejší výkon za tak špatný jako někteří. Spíš oproti zvyku jsme byli slabší v defenzivě.

    Moje hodnocení by bylo:

    Pavlenka 7
    Mikula 4
    Bílek 5
    Deli 5
    Bořil 4
    Mihalík 7
    Barák 6
    Souček 4
    Zmrhal 4
    Vukadinovič 5
    Mešanovič 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 10:59 |  
      0 0

      Ahoj,

      nemyslím si, že by Mihalík hrál až tak dobře, aby to bylo na 7. Měl tam i věci vyloženě nepovedené, jako na tom začátku, když chtěl sklepnout míč spoluhráči a místo toho vyslal Duklu do brejku. Stejně tak je hezké, že si udělá obránce, ale když si pak míč ukopne, tak výsledek je úplně stejný, jako když uteče míč Mikulovi. Esteticky rozdíl, reálně to samé. Hrál dobře, ale šestka podle mě sedí.

      U Baráka jsem nad šestkou uvažoval, ale celkově si myslím, že ta pětka sedí i v kontextu známek Zmrhala a Součka. Barák z nich byl nejlepší, ale nemyslím si, že by je převyšoval nějak výrazně. Záloha obecně nedokázala podržet míč a zklidnit hru, což jde na triko všech hráčů, stejně Zmrhala i Baráka.

      Kvituji, že jsme zápas zvládli i s nízkým věkovým průměrem, ale známky dávám čistě za výkon bez ohledu na věk, barvu pleti či náboženské přesvědčení. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:10 |  
        0 0

        jj, myslim, ze to tak bylo s Barakem, Zmrhalem a Souckem. Barak o fous lepsi, ale celkove si malo pomahali a hrali casto daleko od sebe, kdyby to tak nebylo, mohli byt vsichni hodnoceni lip:).

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 19:13 |  
        0 0

        vypíchnu jedinou věc "...výsledek je úsplně stejný, jako když uteče míč Mikulovi." Za mne je v tom HODNĚ velký rozdíl. Mihalík svou technikou ukazuje, že na to má, a zkušenostmi, praxí, hraním může množství těch míčů, o které přijde vlastní snahou, snížit. Kdežto u Mikuly pochybuji o tom, že by se měl natolik herně zlepšit a zvednout, aby pod tlakem nehrál míče do autu, nekazil kombinaci, apod. Souhlasím, že pro tento konkrétní zápas je přínos totožný, nikoliv však s ohledem na věci budoucí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Papol     před 9 lety 04.04.2016 20:55 |  
      0 0

      Super hodnocení, hráli jsme jak na evropské scéně. Kdo ale viděl zápasy v přípravě, hlavně poslední dva, tak absolutně nemohl být spokojený s předvedenou hrou a ještě jsem neviděl za těch 7 kol takový výkon od hráčů, jako v přípravě. Kde je chyba, v trenérovi či v hráčích, ale Ti by měli bojovat o místo v sestavě, takže bych spíše viděl to první. Za druhou půli nejméně 8 rohů, které kopala Dukla a my ani jeden, to pozdrav koho chceš.
      Prostě mi není jasné, proč v přípravě hrajeme dobře a v lize mizérie, co si budeme nalhávat. Spousty posil a kde nic tu nic a 5.místo na základě nakoupených posil a slibované hry, je prostě málo. Ni bod z Bolky a ani ze Sralty........Snad bude lépe. Papol

  2. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        před 9 lety 04.04.2016 10:46 |  
    0 0

    Alanore, díky za hodnocení. Plně s tebou souhlasím včetně Mikuly. Je to dříč. Jen tedy Piták, ten si zaslouží osmičku i když odehrál ze všech nejméně :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 11:06 |  
      0 0

      Jak jsem měl možnost včera vidět, tak mi přijde, že na Mikulu se tady nadává o dost více než mezi lidmi na stadionu. Ale je to spíše záležitostí několika jedinců, co jsou na něj vysazení a jsou více slyšet. Ale každý má právo na názor, já jsem se tím dlouhým textem u Mikuly jen snažil ukázat svůj pohled a trochu tím tak předejít diskusi.

      Piták mi nějak omylem vypadl. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            před 9 lety 04.04.2016 11:22 |  
        0 0

        u Mikuly je ještě ta smůla, že má zvláštní styl, nevím jak ho popsat.... To třeba ten Kenia má hezčí styl ale udělá prdlajz, snad v létě půjde.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 11:26 |  
          0 0

          Je vidět, že Kenia nebo i Mihalík se s míčem až jakoby mazlí. :) Zatímco Mikula do toho jde s tou jeho buldočí zarputilostí, což v práci s balónem není úplně ideální. Ale i on dovede pěkné kousky, viz ten jeho gól z podzimu proti Liberci - to jsem koukal a myslím, že mnoho hezčích gólů jsme letos nedali, jestli vůbec nějaký.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Hektor     před 9 lety 04.04.2016 15:19 |  
          0 0

          Správně jen ať jde, hráče, který je technický, kreativní, dokáže přijít s nečekaným řešením situace a dobře zahrává standartky přece nepotřebujeme. Třeba nám zase Sparta nechá nějakého náhradníka, nebo koupíme někoho ze Zlína, ach jo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        afro     před 9 lety 04.04.2016 11:38 |  
        0 0

        Já si nemyslím, že kritika Mikuly by byla záležitostí několika jedinců. Kolem mě se za hlavu při těch několika nefotbalových momentech z jeho strany (mluvím o prvním pol.) chytala spousta lidí vč. mě. Já mám Honzu Mikulu rád, nikdy nic nevypustí a je to takový buldok, ale chybí větší fotbalovost. Pokud má mít Slavia ambice hrát poháry, tak to není ani na lavičku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:45 |  
          0 0

          POkud ma slavie hrat pohary, tak ani na lavicku nemaj ti, kteri neco vypoustej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            afro     před 9 lety 04.04.2016 12:29 |  
            0 0

            Ano, souhlasím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Jachym     před 9 lety 04.04.2016 12:15 |  
          0 0

          Tady si nevybereš. Já zase často slyšel z okolí výtky na Deliho. Po zápase s Bohemkou doma na podzim, kde zavinil oba góly, ho všichni okolo na východní tribuně hnali svinským krokem...:-) A třeba tady na fóru ho naopak někdo posílá do Bayernu...:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            afro     před 9 lety 04.04.2016 12:30 |  
            0 0

            Svinským krokem do OM. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              Robinator     před 9 lety 04.04.2016 13:18 |  
              0 0

              Slavia je prvoligový, ambiciozní tým a jestli teda stačí ke spokojenosti to, že hráč bojuje jako buldog, semtam teda něco ubrání a hraje zarputile, tak to je teda síla... :D

              Když pominu to, že v ostatních fotbalových vlastnostech je tak na pomezí 2 až 3 ligy, no,proč ne... : )))

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                Robinator     před 9 lety 04.04.2016 13:21 |  
                0 0

                pardon, ja si to spatne precetl :D

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  afro     před 9 lety 04.04.2016 13:54 |  
                  0 0

                  Jsem docela zalapal po dechu, teda. :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    Robinator     před 9 lety 04.04.2016 14:03 |  
                    0 0

                    já se omlouvám, jsem proti němu asi trochu zaujatý, tak jsem si to špatně přečetl... :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Veta (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:04 |  
    0 0

    No Alanore, jestli si to dobře pamatuji, tak Bořil a Breznaník, to bylo úplně něco jiného. Breznaník zůstal za ním, Božil šel podporovat útok, došlo ke ztátě a za Bořila šel míč. Pominu-li, že to je úplně klasická fotbalová situace, tak negativně můžeš hodnoti Bořila pouze pokud víš, že mu trenér řekl, že v takových situacích nemá útočit. To nebylo o tom, že nezachytil on Breznaníka, ale že se Breznaník nevrítil s Bořilem (pak by bylo potřeba vědět, jaké jsou taktické úkoly mužstva, jestli se má zatáhnout někdo jiný, přesunout někdo jiný apod. z 90 % bude volný Breznaník chyba někoho jiného)

    Jinak Barák za prvních 20 minut předvedl možná víc než Hušbauer za několik předešlých zápasů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 11:10 |  
      0 0

      Jasně, je možné, že takticky se někdo měl stáhnout za Bořila, ale to já těžko můžu vědět z tribuny a tam vidím, že Breznaníka marně stíhá on a že utíká po jeho straně. :) Ale Pavlenka nás naštěstí podržel a Bořil by na šestku nebyl ani tak.

      Vidíš, já jsem se zase po zápase setkal s názorem, že Hušbauer hrává líp než Barák. Prostě co člověk, to názor. Z mého pohledu podával Hušbauer na jaře výkony na hodně podobné úrovni jako včera Barák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Veta (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 12:38 |  
        0 0

        Díky za odpověď. Však já i s tím hodnocením Bořila souhlasím, jen tu situaci jsem viděl komplexneji. ;)

        Barák podle mě poslal 2 střely jaký Hušbauer ještě neměl. Celkově se snažil o zajímavý kombinace i průnikový přihrávky. U obou (Barák, Hušbauer) ovšem vidím trošku problém v úkolech, které dostávají. :(

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 12:56 |  
          0 0

          Hušbauer měl povedenou střelu na začátku zápasu proti Jihlavě. U Baráka byla dobrá hlavně ta první, ta druhá nebyla pro Radu až tak těžká práce. :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:07 |  
    0 0

    Dobre hodnoceni. Ale vetsi problem nez v individualnich vykonech bych videl v soucinnosti. Zaloznici byli casto pozde vepredu i vzadu. Moc casto se stavalo, ze protiutok tahli 2 - 3 lidi a strasne dlouho cekali, nez se k nim nekdo prida.. kdyz uz hraci dobehli dopredu, bylo pozde, a nestihali dozadu. Problem bych vcera videl hlavne ve spatnem pohybu, presto hraci na konci popadali vycerpanim...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 11:13 |  
      0 0

      S tou neideální součinností souhlasím. Často tam byly velké díry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        1rytir     před 9 lety 04.04.2016 12:28 |  
        0 0

        To ale není v naší hře nic nového...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      afro     před 9 lety 04.04.2016 11:40 |  
      0 0

      Ano, mezi Mešanovičem a zálohou byla často díra jak vrata.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:34 |  
    0 0

    Jelikož dlouhodobě souhlasím se slovním hodnocením a i známkami, tak jen krátce poděkuji za další trefné zhodnocení + ocetnikovi za komentáře :-). Je radost vás číst.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          před 9 lety 04.04.2016 14:32 |  
      0 0

      :-))))

  6. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Ravik     před 9 lety 04.04.2016 11:37 |  
    0 0

    ad Mikula

    "Že 3-4krát zazdí kombinaci tím, že mu uteče míč do autu nebo že ho neškodně odevzdá soupeři (a je třeba vidět, že svojí bojovností i míč vybojuje, jako se to stalo na začátku druhé půle)"

    Není to na Slavii málo Antone Pavloviči? Jestli tento výkon beka stačí na průměrnou známku, tak cíle Slavie jsou mnohem nižší než jsem si myslel. Hodnocení Mikuly od Alanora je velmi výstižné, jen se rozcházím s autorovým závěrem. To, že bek poctivě brání , je dobré tak pro boj o záchranu. Ve Slavii by měl bek předvádět ofenzivní a kombinační nadstavbu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 11:43 |  
      0 0

      Ano, je to málo na základní sestavu Slavie, která chce hrát o špičku tabulky. Ale Mikula je už teď v začátcích "nové" (nebo opět té staré dobré) Slavie náhradníkem. A jako takový má podle mě v týmu své místo a když zaskočí, tak Slavii zápas nepokazí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 11:53 |  
        0 0

        Presne tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Pepino44     před 9 lety 04.04.2016 12:05 |  
        0 0

        Mám asi jediný problém a to stejnou známku Mikuly a Baráka, nemám nic proti Mikulovi, je bojovný, maká, ale ta fotbalovost tam prostě chybí. Barák ač hrál vlastně premiérový zápas zahrál i přes několik nepřesností o dost lépe než Mikula. Na Barákovi se dost podepsala nervozita z dost důležitého zápasu vzhledem k výsledkům MB a Liberce. Jinak ke kritice celého mužstva a trenéra Uhrina - kdy jsme měli 7 kol před koncem 39 bodů ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 12:17 |  
          0 0

          Nevim no, zas obcas horel stred hriste a za to mel Barak zodpovednost. Pravou stranu Mikula vycistil, a ani se neda rict, ze nepodporoval utok, mel tam par nadejnych akci. Mel jen par do oci bijicich kiksu, takze ja bych Baraka hodnotil lip jen za umelecky dojem:).

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          před 9 lety 04.04.2016 14:36 |  
      0 0

      tak Mikula několikrát výborně zabránil a v součtu měl víc lepších zákroků než horší. Takže větší než malé množství úspěchu.

      To, že on na tu naši "novou" Slavii nemá, je asi jasné všem. Ale to podle mě nemá tak půlka kádru. Spíš se bojím, že pan doktor na bílém koni stejně nikoho jiného nepřivede, protože budou drazí a neustále se budeme potácet okolo stejných hráčů - dříčů. Beru to ale pozitivně, aspoň se mi vrátí Dostál :-)))

  7. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Betynka58     před 9 lety 04.04.2016 12:12 |  
    0 0

    Tentokrát máš u mne, Alanore, za hodnocení hráčů jedničku s hvězdičkou. Snad jen u Baráka bych dal vyšší známku, ale sám jsi výše přiznal, že jsi nad 6 uvažoval. Zvláště mě těší Tvé hodnocení Mikuly. Přiznám se, že jsem si včera tady připadal jako exot, který jediný neměl s jeho výkonem větší problém. Připadá mi, že tu prostě pořád musíme mít nějakého obětního beránka, který to schytává za všechny ostatní. Po Míňovi holt převzal štafetu Mikula. Mám toho kluka upřímně rád, je to bojovník, nic nevypustí a obranné úkoly si v převážné většině plní velmi zodpovědně. Jistě, žádný technik to není a moderní útočný bek z něj také asi nikdy nebude, ale v současné době je ve Slavii jasně třetím krajním bekem a v případě potřeby je na něj spolehnutí (slabší výkony v úvodu jara přičítám spíše zdravotním problémům, které jej provázely).

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Jachym     před 9 lety 04.04.2016 12:24 |  
      0 0

      Ano, fotbalově to žádný zázrak není, ale odmaká si svoje jako svého času Hubáček, který se pro některé slávisty stal legendou. Zcela souhlasím s posledním souvětím (zejména se zmínkou o třetím krajním obránci), protože tak to podle mého názoru přesně je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Romino     před 9 lety 04.04.2016 12:59 |  
        0 0

        Tak Hub byl oproti Mikulovi pan fotbalista, Mikula má základní technické nedostatky, je o trochu lepší Dostála, nic proti nim oběma, jsou to slávisté, srdcaři, ale mluvíme o čistě fotbalových schopnostech.
        To je stejné jako Barák a Hušbauer, Barák je mladý nadějný, bez viditelných fotbalových slabin, ale nerozehraný a nezapracovaný do týmu, Hušbauer sice není ještě starý, ale má limity, které nelze ostranit, jako např. rychlost, což určitě odhalili v Cagliari i ve Spartě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Jachym     před 9 lety 04.04.2016 13:29 |  
          0 0

          Technika je možná u Hubáčka na vyšší úrovni, ale Mikula je na tom lépe rychlostně. U Huba si nepamatuji na nějaké rychlé průniky po křídle jaké se požadují od moderního obránce a které tak dobře provádějí např. Kadeřábek a Gebre.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          afro     před 9 lety 04.04.2016 13:52 |  
          0 0

          Jen jestli my nemáme toho Hubáčka tak trochu zidealizovaného... :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 12:20 |  
    0 0

    Jiří Pavlenka - 8
    Jan Mikula - 4
    Jiří Bílek - 6
    Simon Deli - 5
    Jan Bořil - 5
    Miljan Vukadinovič - 4
    Tomáš Souček - 4
    Jaromír Zmrhal - 3
    Antonín Barák - 5
    Jaroslav Mihalík - 6
    Muris Mešanovič - 4

  9. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Tomski     před 9 lety 04.04.2016 12:58 |  
    0 0

    souhlasím se vším jen Zmrhalovi bych snížil známku...včera snad nevyhrál souboj a zbytečně kazil, přišlo mi, že neví co má přesně hrát...příště bych klidně nechal zálohu stejně a místo Zmrhala bych postavil Hušbauera...Keniu a Zmrhala podle vývoje utkání v průběhu...Zmrhalovi může jeden takový zápas na lavici i pomoct...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      quelhar (admin)     před 9 lety 04.04.2016 13:00 |  
      0 0

      Podotkl bych, že odborník Sportu pan Hrabě udělil Zmrhalovi šestku! ;o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        malan (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:38 |  
        0 0

        Hrabě je sice mimo, ale alespoň je to jediný Slávista v tom jejich komoušským ansámblu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              před 9 lety 04.04.2016 14:40 |  
          0 0

          otázka jestli je to výhra :-)))

  10. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:01 |  
    0 0

    Ahoj, malý OT. Chystám se s ženou na Jablonec, po dlouhé době na domácí zápas. Pojedeme vlakem, je lepší vystoupit v Libni nebo na Hlaváku? Nebo je to úplně jedno? :) Děkuji

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:09 |  
      0 0

      Myslím, že z Libně jede přímo 136, ale časově to je asi skoro stejný...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Petr9608     před 9 lety 04.04.2016 13:16 |  
        0 0

        1) Bude stále ta výluka
        2) Při výstupu v Libni (při jízdě od Kolína) si člověk může odečíst čas, kterej vlak stráví jízdou mezi Libní a Hlavákem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Petr9608     před 9 lety 04.04.2016 13:12 |  
      0 0

      Z Libně. Tam stačí přestoupit na BUS 136 a ten jede přímo před Eden.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:20 |  
        0 0

        Díky moc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:51 |  
          0 0

          Jeď na Hlavák, je to jen asi 7 minut vlakem z Libně navíc. Pak projdi přes koleje na druhou stranu k VŠE. Tam staví 135 a na Slavii je to 15 min. příjemná cesta přes Vinohrady. Z Libně jede 136 přes půl hodiny hnusnou periferií.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Artur (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:41 |  
            0 0

            Pres ty koleje je to zakazany. Stojej tam casto policajti. 136 lepsi varianta

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:10 |  
            0 0

            Nesmysl. Autobus 136 jede ze zastávky "Nádraží Libeň" do zastávky "Slavia" přesně 20 minut. Navíc ta nástupní zastávka je hned u nádraží a i o víkendu jezdí ta 136 každých 15 minut. Než dojede na Hlavák a přejde na tu zastávku 135, tak už bude z Libně na Slavii.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              Maeden (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 19:48 |  
              0 0

              Máš pravdu, spletl jsem si s Vysočanama, kam 136 taky jezdí. Tam už to vychází oproti dojezdu na Hlavák časově hůř.
              Jen mám ten dojem, že z Libně jede 95 % vlaků na Masarykovo, pak by byla Libeň jasná volba.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Petr9608     před 9 lety 04.04.2016 13:17 |  
    0 0

    Co myslíte, může se Kozlova pozice dostávat už do ohrožení? Navíc má Dukla nelehkej los...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:22 |  
      0 0

      Těžko říct. Nechci říct, že nemaj ambice, ale tak nějak jim podle mne stačí ten střed a tam teď jsou. Nicméně od sestupu je zase tolik nedělí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      malan (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 13:23 |  
      0 0

      Před těžkými zápasy asi nebudou vyhazovat trenéra, Kozel to přežije, např. s rudou bídou minimálně bod ukopou:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Robinator     před 9 lety 04.04.2016 13:31 |  
      0 0

      Podle mě sezonu dokončí a pak půjde. Pro Duklu klíčový 26,27 a pak hlavně 28 kolo, kdy bude hrát doma s Olomoucí. Dle mého kolegy kovaného dukeláka je reálná možnost sestupu :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Falk     před 9 lety 04.04.2016 13:47 |  
        0 0

        Ahoj Alanore,podle mého to hodnoceni je naprosto trefné a přesné.Nepřemýšlel si o psychickém povzbuzení hráčů a všem to zvedl o jeden stupeň .Prostě hra průměr a Pavlenka 9,(byť mou důvěru ještě nemá ),ale včera muž zápasu

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 13:56 |  
          0 0

          Ahoj, nad tím jsem tedy nepřemýšlel. Hodnotím zkrátka, co vidím. A nemyslím si, že by mělo tým nějak zdeptat, když tu dostanou třeba pětku místo šestky. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Falk     před 9 lety 04.04.2016 14:39 |  
            0 0

            Ahoj,měl jsem hlavně na mysli hodnocení hráčů za 4.(podprůměrně ).Já si myslím ,že někteří prostě navíc nemají a mít už asi nebudou - ten průměr ,ale to je filozofická debata.
            S hodnocením jasný siuhlas

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        afro     před 9 lety 04.04.2016 13:50 |  
        0 0

        Já mám trochu OT dotaz. Prosím tě, jakej člověk takovej fanoušek Dukly je? Já jich teď v neděli pár viděl a nějak nedokážu pochopit, co může člověka přivést k fandění klubu s tak odpornou minulostí. To se dá snad jedině podědit...

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Robinator     před 9 lety 04.04.2016 14:01 |  
          0 0

          jeden člověk řekl:

          nezabývej se minulostí, jelikož nic nemůžeš vrátit a změnit, nezabývej se ani budoucností, protože ten čas ještě nenastal, žij přítomností, protože to je to co odehrává právě teď : )))

          teď vážně, nepodědil, dříve to byl sparťan, na duklu začal chodit zprvu kvůli dětem, jelikož prej mezi ten sparťanskej chlív to nešlo :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            afro     před 9 lety 04.04.2016 14:58 |  
            0 0

            :-) Tak na Dukle je opravdu bezpečno. Když tam nehrajou pražská eS, tak má každý fanoušek k dispozici ochrannou zónu v průměru 10m. Ale abych se nerouhal, jednou na Strahově jsem jako kluk zažil návštěvu něco kolem 1400 slávistů. Trenérem byl tehdy Jarabinský.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          smely (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:20 |  
          0 0

          na Duklu chodi aktualne hodne cizincu ( hlavne Britu) , ktery bydlej na Hanspaulce a berou ji jako svuj lokalni tym, mozna, ze i kvuli ty dukelsky ve VB dost popularni "punkovy" minulosti. Jinak ja sem za Duklu hral az do dorostu a pamatuju tam fakt velky navstevy s MU nebo Barcelonou, Dundee United, Herthou Berlin atd. Chodili sme jako spunti podavat mice, nicmene jiz tenkrat jsem samozrejme fandil SKS :-), ale coby kluk z Dejvic jsme zacal hrat na Julisce a zustal tam...vlastne i na vojnu ( s Hapalem, Suchoparkem, Latalem, Karlem Radou, Danem Smejkalem a spol...)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:27 |  
            0 0

            Tak jsi mě predbehl:). Jo, taky jsem z dejvic, samozrejme znam minulost dukly a neni mi nijak sympaticka, nicmene Julisku obecne beru jako prijemny misto, kam zajit na fotbal nebo na atletiku, okolo jsou i sportoviste dukly pro verejnost. Par mistnich to bere jako lokalni dejvickej klub. Ostatne dejvice uz jsou poznamenany tim stretem sveta armadnich papalasu a svobodomyslnejch manicek nebo punkacu, tak se s tim tady do dneska zije:).

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              smely (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:45 |  
              0 0

              to jo, bylo to dycky dost vtipny jak asi 200m vod vily kde bydlel Strougal byla hospoda kam chodily bluesovy manicky a UNI Jazz tam delal legendarni mejdany :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:13 |  
                0 0

                To jo, bohuzel tu hospodu zavreli driv, nez jsem tam moh jit na pivo..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            afro     před 9 lety 04.04.2016 15:04 |  
            0 0

            Ale jo jasně, když tehdy válcovali kde koho, tak tehdejší fanoušci úspěchu/návštěvníci dokázali stadion naplnit. ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:21 |  
          0 0

          No myslim ze dukle fandi taky par mistnich, rek bych ze je to tedka spis lokalni klub.. stadion je fajn, mistni tam radi obcas zajdou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Betynka58     před 9 lety 04.04.2016 14:47 |  
          0 0

          Já jsem měl kdysi v práci staršího kolegu, který začal fandit Dukle, když tam hrávali Masopust a spol. A to byli páni fotbalisti, navíc údajně velice slušní a inteligentní. Tak tomu jsem celkem rozuměl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            afro     před 9 lety 04.04.2016 15:07 |  
            0 0

            Všem děkuji za odpovědi a zajímavé postřehy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 13:33 |  
      0 0

      Podle mě to k vyhazovu dojít nemůže. Kozlovi má končit smlouva po sezóně a pochybuju, že by ho vyhazovali pár kol před koncem. A myslím si, že se Dukla zachrání. Reálně patří do středu tabulky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Komix     před 9 lety 04.04.2016 14:02 |  
        0 0

        K tomu dojít nemůže. Takovou pozici, jakou má Luboš Kozel v Dukle žádný jiný trenér nemá (možná až na Svatopluka Habance). Znám pana Pauknera, majitele Dukly, osobně. Jednou řekl, že Kozel je to nejcennější, co Dukla má a že kdyby o něj přišel, že klub prodá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              před 9 lety 04.04.2016 14:37 |  
          0 0

          Paukert se snaží prodat už dlouho a Kozel zatím neprodloužil...

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          mirecek1111     před 9 lety 04.04.2016 15:10 |  
          0 0

          To musí být super majitel, když vlastnictví klubu staví na přítomnosti jediného člověka. Jak se tak asi plánují střednědobé a dlouhodobé cíle klubu? Podle délky Kozlovy smlouvy? :D

          To je jako kdyby Tvrdík za chvíli začal vyhrožovat, že jestli se konečně nepodaří přivést toho jeho vysněného Dušana Šventa, že to tady taky CEFC zabalí a koupí si 1.FC Koln:)

          Jinak Berger je teda pořádné prase...vzpomeňte na podzimní zápas, tam jeden z našich hráčů dopadl úplně stejně jako včera Bořil..

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Barra     před 9 lety 04.04.2016 15:29 |  
            0 0

            Ja naopak mam pro p. Pauknera pochopeni. Dobri lide jsou ten nejvetsi capital kazde firmy, i fotbaloveho klubu. Lubos Kozel dokazal ze je pro Duklu jako stvoreny, je to klub kde neni velky tlak a ocekavani, ktery presto za dobu pusobeni Kozla si obstojne vedl. P. Paukner samozrejme tim nemysli ze Lubos Kozel ma tam byt do nekonecna, ale ze v danem okamziku si neumi Duklu bez neho predstavit. Vzpomenme si na slova p. Simane, ze kolega Paukner se mu sveril ze kdyby vedel do jake jungle pujde, by nikdy Duklu nekoupil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              mirecek1111     před 9 lety 04.04.2016 15:48 |  
              0 0

              Já samozřejmě věřím, že ten člověk zřejmě patří do stejné ligy jako Jiří Šimáně, ale zkuste se vžít do role fanouška Dukly.
              Představte si, kdyby Jiří Šimáně jednou do médií začal o Slavii mluvit stejně jako Paukert o Dukle. To bychom z takových časů my fanoušci asi moc happy nebyli.

              Když už ten klub tenkrát kvůli jeho nějaké tradici kupoval, tak by k němu měl mít úctu. Bez ohledu na to, jestli to teď bere jako investiční chybu. Má se jí nejdříve v tichosti zbavit a až pak říkat do médií to co říká..

  12. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Travinho     před 9 lety 04.04.2016 13:56 |  
    0 0

    Fůha, tak já nevím, ale Zmrhal se mi vcelku líbil. Vybojoval spoustu míčů a dost akcí jsme tahali přes něj, Vukadinovič se oproti němu skoro nezapojil do hry, mnohdy to navíc centrem neměl vůbec komu dát, takže bych mu to příliš nevyčítal. Měl tam i hezký průnik, který nezakončoval úplně blbě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Travinho     před 9 lety 04.04.2016 13:59 |  
      0 0

      Vukadinovičovi ostatně vytvořil tutovku také on.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 14:18 |  
      0 0

      Taky mi prislo, ze Zmrhal byl v poradku. Prislo mi, ze jako jeden z mala to odmakal dopredu i dozadu. Mel smulu v tom, ze casto to tahal vepredu sam bez pomoci, pak clovek nevypada na tom hristi nejlip, kdyz jde tolikrat proti presile. Nepomohla mu v ocich fanousku i ta zahozena sance, ale ani to bych mu nevycital, sel z uhlu, daval to mezi nohy, prudka strela, solidni reseni. To zakonceni Mihalika nebo Vuka v sancich bylo o dost horsi, oba zpravidla ani ciste netrefili balon. Mihalik pri strelbe vlastne daval male domu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mpik     před 9 lety 04.04.2016 14:58 |  
    0 0

    Nedělní utkání považuji za hezké jen z pohledu počasí.

    Začnu samotnou organizací. Pořadatelé asi nepředpokládali, že když je neděle, po zimě konečně krásně slunečné počasí a má přijet obrozená Slavie, ž přijdou na fotbal lidi. A tak jsem čekal ve frontě na vstup i s malým synem do 25. minuty první půle. Když připočtu frontu na klobásu v čase 60. - 75., prostál jsem ve frontách neskutečných 40 minut. To by se v Edenu rozhodně nestalo. Ta klobása mimochodem nebyla ani od Hudery a byla studená a uvnitř syrová. Za 50 Kč podvod na zákazníka.

    Považuji za štěstí, že jediný gól utkání padl v padesáti minutách, které jsem strávil v hledišti. Co dodat, že to byl gól vlastní a Slavia moc fotbalové krásy tentokrát nenabídla.

    Nerozumím tomu, proč nehrál Levan Kenia. I díky tomu souhra zálohy hodně vázla.

    Zda jít na Julisku si příště rozmyslím a výkon snad do příště zlepšíme.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Philliip     před 9 lety 04.04.2016 14:59 |  
    0 0

    Když čtu komentáře, tak není zrovna jednoduché správně a nezaujatě oznámovat hráče. Podle někoho Zmrhal nevyhrál osobní souboj, podle druhého vyhrál řadu soubojů. Podle jednoho Mikula hořel, další viděl spolehlivý výkon dozadu. Atd, atd... I proto si myslím, že Alanor hodnotí hráče téměr vždy velice přesně a víceméně se s ním pravidelně ztotožňuji.

    • Re: Šimáně odstupuje z pozice předsedy představenstva...

      Barra     před 9 lety 04.04.2016 15:34 |  
      0 0

      Tak to nesvedci o nic dobrem. Je mi z toho zle.

      • Re: Šimáně odstupuje z pozice předsedy představenstva...

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:38 |  
        0 0

        Tak tak, milé překvapení to rozhodně není.

    • Re: Šimáně odstupuje z pozice předsedy představenstva...

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:42 |  
      0 0

      Tak to neni vubec dobre.. odchazi ten, kdo ma silny vztah ke slavii, kdo prosazoval rozumne a profesionalni rizeni klubu, kdo umi zachazet s prostredky, ktery si vydelal.. naopak zustava majitel, ktery muze plytvat penezi, ale vztah ke klubu nema, ma tu jen projekty, jejichz soucasti slavie byt muze a nemusi.. Uz ta vec se stadionem me hodne znepokojila, tohle je jeste horsi..

      • Re: Šimáně odstupuje z pozice předsedy představenstva...

        Barra     před 9 lety 04.04.2016 15:47 |  
        0 0

        Mas pravdu, bohuzel.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    staroslavista     před 9 lety 04.04.2016 15:26 |  
    0 0

    Šimáně odstoupil z pozice předsedy představenstva. To je bomba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      rak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:30 |  
      0 0

      To mně totálně vzalo náladu. To, že tam byl, jsem považoval za to nejlepší, co nás mohlo potkat. A je to zase pryč. Asi megalománie Tvrdíka a Číňanů. Možná něco kolem stadionu. Radost z toho opravdu nemám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Jachym     před 9 lety 04.04.2016 15:35 |  
        0 0

        Je to velký kámoš Babiše a už to je pro mě podivné. Menšinovým vlastníkem zůstává, takže to zase taková tragédie být nemusí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:42 |  
          0 0

          Tak pokud se neshodnou na vedení klubu, tak to asi brzy prodá... Pro mě tedy hodně špatná zpráva.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          rak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:48 |  
          0 0

          Tak o tom nevím. Jediné, co se mně moc nelíbilo bylo, že prosazoval příchod Horníka. Tvrdík má prostě sklony k megalománii, která vedla vždy ke špatným koncům (ČSA, nesmyslně vedená kampaň ČSSD atd.) a velmi potřeboval korekci a protiváhu Šimáněho, který mně připadá velmi racionální. Měl jsem z té kombiance docela dobrý pocit, zřejmě jen z nedostatku informací. Myslím, že pan Jiří1 bude mít radost. Vždycky tady euforii více než brzdí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Jachym     před 9 lety 04.04.2016 15:58 |  
            0 0

            Já vůbec neříkám, že Luftjarda Tvrdík je výhra. Nechci být vůbec žádný škarohlíd. I já jsem rád, že Šimáně pomohl zachránit Slavii. Jen jsem trochu obezřetný vůči lidem z bývalého PZO: http://echo24.cz/a/wzSrz/byli-jsme-skveli-babisova-oda-na-komunisticky-pzo. Proto jsem nikdy plně nesdílel, v protikladu s výrazně většinovým názorem zde na fóru, zbožštění Šimáněho. To prohlášení navíc může být zastírací manévr, důvody odstoupení z funkce mohou být úplně jiné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:31 |  
      0 0

      špatný...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:33 |  
    0 0

    Tak a teď se z toho Vašeho Tvrdíka a Navara poserte, zaprodanci.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    xavi     před 9 lety 04.04.2016 15:35 |  
    0 0

    Vím Alanore,že Mikula je tvůj oblíbenec,ale dát mu stejnou známku jako Bořilovi je docela úlet.Bořil hrál přes nohu piloval lajnu nahoru a dolu a hlavně neudělal žádnej kiks,Mikula tam jednou pěkně namazal soupeři a hasil to na poslední chvíli Jirka Bílek,nehledě na to že to jak mu překáží míč musí vidět i slepý.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    antygl     před 9 lety 04.04.2016 15:37 |  
    0 0

    Jiří Šimáně dnes nečekaně rezignoval na post předsedy představenstva fotbalové Slavie. Jako důvody uvedl rozdílné názory na řízení klubu a komunikaci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 04.04.2016 15:41 |  
      0 0

      ovšem dle mého ne až tak nečekaná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Taho     před 9 lety 04.04.2016 15:44 |  
        0 0

        Přesně toho jsem se obával.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 15:46 |  
      0 0

      Tak to je hodně velký šok. Zkazky evidentně nebyly zas tak daleko od pravdy.

      Jestli je za tím ale Tvrdíkovo megalomanství, tak se začínám trošku bát... přecejen Šimáněho vize postupného budování od zdola mi byla sympatičtější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          před 9 lety 04.04.2016 15:49 |  
      0 0

      tak například já se už moc těším!

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        JS (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 16:01 |  
        0 0

        Jasně, ocetniku. Nejlepšího fotbalistu Slavie bys vyhodil, protože podle Tebe maká víc. A teď tu provokuješ s tímhle. Zajímavé, jak někomu přináší uspokojení taková ptákovina, jako je provokace.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        AlesJa     před 9 lety 04.04.2016 16:03 |  
        0 0

        můžeš to více rozepsat? Co tím myslíš

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        ElvisPresley     před 9 lety 04.04.2016 16:05 |  
        0 0

        Na co?

  19. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    kleofas     před 9 lety 04.04.2016 15:50 |  
    0 0

    kam Tvrdík šlápne !!! Teď si "rád" poslechnu je moudra

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Falk     před 9 lety 04.04.2016 16:04 |  
      0 0

      Tak dobrý pocit z toho nemám ,umírněný a rozumný a úspěšný podnikatel,ustoupil Jardovilufthansa nebo číňanům ?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    el_moscardon     před 9 lety 04.04.2016 15:56 |  
    0 0

    Takže trvalo to na den přesně 7 měsíců, kdy jsme si mysleli, že to ve Slavii bude zase normální. A jsme zase někde, že vlastně ani nevíme kde.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    edenian     před 9 lety 04.04.2016 16:01 |  
    0 0

    Ja si zrovna vcera rikal, jak se asi vubec muze Simane s tou megalomanskou kreaturou o necem bavit.

    Jo a Navare, co ty :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      AlesJa     před 9 lety 04.04.2016 16:05 |  
      0 0

      navíc když se chce přisát Peltoven

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      JS (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 16:06 |  
      0 0

      Navar nic, Navar pojede "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Jeho pozice mu nic jiného ani neumožňuje.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    slavistou50let     před 9 lety 04.04.2016 16:04 |  
    0 1

    Mikula - totální dlouhodobý průser, v přestupním termínu zde někdo psal, že se uvažuje o Rajtoralovi. Prý je za zenitem. Kéž bychom takových hráčů za zenitem měli v naší Slávince. Franta sedí v Plzni a zde by byl 1.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Jachym     před 9 lety 04.04.2016 16:12 |  
      0 0

      Největším průserem je dlouhodobě nefungující záloha, neboť ve středu pole i přes zimní posilení málokoho přehráváme. Uvažovalo se o kdekom. Rajtoral by se mi tady nicméně díky svému úotočnému pojetí líbil. Ve Slavii by byl superhvězdou.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 04.04.2016 20:06 |  
    0 0

    Jo spravedlivé hodnocení. Mikula a Vukadinovič pryč, Zmrhal opět pokračuje ve svém stylu, jeden zápas dobrý a pět špatných. Pavlenka po zásluze 8. Na Jabka daleko lepší výkon pánové!!