Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

Slavia - Lyon 0:0

Slávistky dokázaly v odvetě uhrát s Lyonem remízu 0:0. Po výhře 9:1 v prvním zápase ale do semifinále Ligy mistyň postupuje francouzský soupeř. Fotografie ze zápasu.

Oproti prvnímu zápasu se do základní sestavy Slavie nedostaly Sladká, Juračková, Chlastáková a Malinová, místo nich nastoupily Votíková, Benýrová a po karetním trestu se vracející Kožárová a Bartovičová. První střelu mezi tři tyče zaznamenala v šesté minutě Kožárová, Bouhaddi její střelu kryla. V další šanci byla na druhé straně Hegerberg, která po centru od Thomis zamířila hlavou těsně nad. Hegerberg měla i další příležitost, ale Votíková ji vychytala a poradila si i s následnou střelou z dálky od Perisset. Lyon dál tlačil, šanci měla znovu Perisset a Hegerberg, skóre se však neměnilo.  Největší příležitost slávistek přišla tři minuty před koncem první půle, po centru Benýrové zakončovala z dobré pozice hlavičkou Kožárová, brankářka Bouhaddi míč stačila ještě vyrazit alespoň na roh. V nastavení pak ještě hostující Kaci trefila břevno, ale stav se opět neměnil.

Obraz ve druhé půli byl stejný jako v té první - Lyon držel míč a dobýval branku Slavie. Po rohu Perisset hlavičkovala těsně mimo vzdálenější tyče Lagovez.  Poté Cascarino přistrčila míč Kaci, jejíž tvrdou ránu Votíková lapila do rukavic. Následně došlo ke střídání na obou stranách, do hry se dostala  Chlastáková místo Pěničkové, za kterou kapitánskou pásku převzala Benýrová. Na hřiště se podívala i obávaná útočnice Le Sommer. Ta se hned dostala k několika zakončením, v 75. minutě střílela mimo, o čtyři minuty později hlavou tečovala centr Petit znovu mimo branku a šest minut před koncem po centru zleva od Majri míč po její teči jen těsně minul vzdálenější tyč.  Po vystřídání Benýrové dohrávala s kapitánskou páskou stoperka Budošová. Už v nastaveném čase střílela hlavou mimo M´Bock Bathy. Vůbec poslední šanci měla aktivní Le Sommer, která se pokoušela o nůžky. Stav 0:0 ale vydržel. Slávistky tak dokázaly napodobit pražskou Spartu, která ve svém čtvrtfinále LM v sezóně 2005/06 uhrála bezbrankovou remízu s Djurgardenem, ale stejně jako Slavia nakonec vypadla. Na střely vyhrál Lyon 30:3, na rohy 9:1. Brankářka Vottíková dnes vychytala své druhé čisté konto v Lize mistryň v kariéře.

Slavia Praha - Olympique Lyon 0:0 (0:0)

Slavia: Votíková - Benýrová (77. Juračková), Necidová, Budošová, Tomášková - Bartovičová - Svitková, Pěničková (65. Chlastáková), Cahynová, Divišová (89. Hu) - Kožárová

Lyon: Bouhaddi - M´Bock Bathy, Renard (46. Petit), Kumagai, Majri - Thomis (66. Le Sommer), Lavogez, Perisset, Kaci, Cascarino - Hegerberg (46. Bremer)

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Lyon

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 20:27 |  
    0 0

    Zasloužený aplaus a děkovačka, holky byly skvělé.

    • Re: Slavia - Lyon

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 20:29 |  
      0 0

      :-) Tak zase v příští sezóně! :-)

      • Re: Slavia - Lyon

        jufoun (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 20:43 |  
        0 0

        Ať je to jak chce super a děkuji za skvělou reprezentaci v ženské LM :)

        • Re: Slavia - Lyon

          Stahler     před 9 lety 30.03.2016 21:23 |  
          0 0

          Holky příkladně bojovaly, což je moc fajn. Kvalita sice byla na straně soupeřek, ale to se dalo čekat. S vypětím všech sil se holky s LM rozloučily se ctí. Lyon to asi celé vyhraje. A dneska bylo vidět, jaká byla škoda, že holky v Lyonu nemohly nastoupit v nejsilnější sestavě. Hlavně přítomnost Votíkové by se projevila, ta by 9 gólů myslím nepustila, je výborná. Snad budou mít holky v příští sezoně větší štěstí na los a Lyon chytnou až co nejpozději, třeba až ve finále, když se do něj dostanou. Chce to hlavně udržet kádr.

          • Re: Slavia - Lyon

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 21:37 |  
            0 0

            Aby jsme se dostali v příští sezóně do finále LM, tak v prvé řadě musíme vyhrát ligu. :-)

    • Re: Slavia - Lyon

      Pepino44     před 9 lety 30.03.2016 21:27 |  
      0 0

      Tak holky sice nepostoupily, ale bylo vidět, že tam nechaly všechno. Hrály proti profesionálkám a bylo to znát. Byla to dobrá reprezentace Slávie, takže velké díky.

    • Re: Slavia - Lyon

      Barra     před 9 lety 30.03.2016 21:30 |  
      0 0

      Krasa. Nebude moc souperum doprano aby Lyon obrali o body. Pred Vanocemi se Richi zminil ze i do nasich slecen bude Slavie investovat a ze rozpocet se vyrazne zvysi. Vlastne, holky dostaly uz extra posilu z Ciny, takze zmeny jsou jiz na poradu dne. Tesim se nekdy na rozsahly rozhovor a predstaveni cilu ktere nase slecny maji. A v kazdem pripade, obrovsky potlesk, ne jen za dnesni zapas.

      • Re: Slavia - Lyon

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:04 |  
        0 0

        Myslíš tu futsalistku, kterou nikdo neviděl hrát?

        • Re: Slavia - Lyon

          travel (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:15 |  
          0 0

          Holky moc děkuji za super reprezentaci Slavie v průběhu sezony.Teď obhájit titul a v příští sezoně v LM třeba ještě dál.

        • Re: Slavia - Lyon

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:20 |  
          0 0

          dnes hrála 5 minut a hned jí tribuny skandovaly :D #HUHUHU

        • Re: Slavia - Lyon

          Barra     před 9 lety 30.03.2016 22:35 |  
          0 0

          Ze Yingjie Hu hrala behem svych studii futsal kde to mimochodem daleko dotahla, nevidim vubec jako nejaky handicap.

  2. Re: Slavia - Lyon 0:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:21 |  
    0 0

    Žádná TV si nevybrala náš příští domácí zápas s Jabloncem, takže velmi pravděpodobně budeme hrát v úředním termínu, tedy v sobotu 9.dubna od 17 hodin.

  3. Re: Slavia - Lyon 0:0

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:30 |  
    0 0

    Krásný večer v Edenu. Zase málo lidí, ale co už se dá v tomhle národě dělat.
    Bylo dojemný, jak holky dřely, padaly do všech střel a zaslouženě doslova vybojovaly remízu proti silnějšímu. Tohle byla Slavie, takhle se bojuje o čest. Závěrečná děkovačka a potlesk Francouzkám krásný.
    Další dojemnou věcí bylo vidět promíchané křepčící týmy U11 a U12 na Severu. Kluci z Číny, Slovenska, Juventusu, Hajduku a Slavie fandili a rozeřvávačem byl jeden náš U12. Akorát jsem neviděl sparťany :DD
    Bylo to milý, hezký, družný, slávistický. škoda že si to přišlo užít málo lidí. Holt Růžová zahrada a krimi zprávy v tejhle zemi táhnou víc

    Ať žije Slavie!

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      navzdyslavia     před 9 lety 01.04.2016 13:44 |  
      0 0

      Jakypak zpravy v tv. Jsou taky lidi jako ja co chodi do prace. Spis je mi divny,proc se nehralo v sobotu a v nedeli od dopoledne. To by nas prislo vic. Priste termin o vikendu a bude nas vic.

  4. Re: Slavia - Lyon 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 30.03.2016 22:57 |  
    0 0

    Podobnost s Arsenalem neuvěřitelná, výsledkově.

  5. Re: Slavia - Lyon 0:0

    Dobi     před 9 lety 31.03.2016 00:06 |  
    0 0

    Takže, přátelé!

    1. Obrovský dík našim holkám za celý "pochod" skrze LM! Ony nejen Lyoňanky jsou ("profesí") profesionálkami, ale asi byly jimi i Rusky i Dánky. A naše holky si jen "odběhly" ze studií či zaměstnání! A přitom byl dnes zápas relativně vyrovnaný, šance měly i naše holky!
    2. Škoda, že se nás nesešlo více, holky by si to zasloužily, zvláště když ceny byly lidové a my permanentkáři jsme měli vstup volný.
    3. Děkuji i za objektivní zprávu ze zápasu, ztotožňuji se!
    Takže - DALŠÍ NÁDHERNÝ ZÁŽITEK DÍKY HOLKÁM A VŠEM KOLEM NICH!

    Ale:

    A teď mě rozcupují minimálně všichni z ročníků cca 1990 a mladší!

    Ptám se:
    1. Bylo hlášení v Lyonu jiné než ve franštině, která sice bývala diplomatickým jazykem č.1, ale... Těžko se bude kvůli zápasu LM nějaký Jean či Marcel učit česky? Hlásil tam někdo i jinak než francouzsky? Pokud ne, pak považuji tu "všespásnou" angličtinu za určité řiťolezectví. Frantíci (a nejen oni) angličtinu nesnášejí... Tak proč?
    2. Referát ze zápasu je super. Překousl bych i nepřechýlenou sestavu. Ale proč se v ČESKÉM textu reportáže nepřechylují jména? Je mi jasné, že mladší čtenáři mě pošlou do pekla, ale já se ptám, kam hluboko mizí ta naše krásná čeština, kolik let ještě vydrží??? A budu jedovatý: Kdy ji při tomto přístupu vystřídá ne jednoduchá angličtina, ale "rozsypaný čaj" machometánů??? Nezlobte se na mě a spíše se zamyslete! Děkuji!

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 07:52 |  
      0 0

      ročník starší než 90, přesto na zápase LM nebo ev. poharu já mezinarodni jazyk očekávam. Neni to snad i pozadavek UEFA? Vzdy na poharech se hlasilo dvoujazycne. Averze Francouzu k anglictine je jejich vec a je stupidni. Na velkych zapasech, kdy prijelo treba hodne Italu, se hlasilo italsky, ale tady shanet francouztinare bylo zbytecne. Jsem rad, ze se Slavia nechova arogantne a buransky a nehlasi jen v cestine. Na zapase jsou cizinci mezi fans, cizi novinari atd a kazdy tem par slovum anglickym rozumi.

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 09:22 |  
      0 0

      Nevím, proč bych Tě měl cupovat, spíš nesouhlasím. Není jediný důvod, proč by měla čeština mizet a ani si nemyslím, že se tak děje.

      • Re: Slavia - Lyon 0:0

        Dobi     před 9 lety 31.03.2016 10:19 |  
        0 0

        No, já bych zase tak nesouhlasil, že čeština nemizí, stačí si poslechnout třeba rozhovory puberťáků. My jsme třeba na dvanáctiletce měli výběr mezi 4 světovými jazyky - angličtinou, francouzštinou, španělštinou a němčinou. A světe, div se, já si vybral angličtinu (ze severu jsem si němčinu přivezl již od mala...). Ale vadí mi ta jednoznačná preference angličtiny vždy a všude. Chápu, že když přijedou třeba Lotyši, Estonci nebo severské národy, kde mají angličtinu doslova v krvi, je to pochopitelné. Píšeš o italštině - určitě by se našlo hodně franštinářů taky. A angličtina už mi doslova vadila při přáteláčku s Hajdukem... Já jsem pak byl doslova "vyhnán" tlumočit tiskovku a předtím v hlasatelně nahradit angličtinu chorvatštinou. Poukazovali na to s trochou hořkosti i někteří novináři z Dalmácie... Ono je těžké najít hranici mezi tupým nacionalismem (čeština je nejsvětovější jazyk..) a podlézáním angličtině, kde to nutné není... Protože zejména němčina, italština a fránina jsou dost rozšířené a neměl by být problém sehnat tlumočníky, jako to bývalo u soutěží mužů.... Na druhou stranu v hledišti byli i účastníci mládežnického turnaje a tam byla angličtina asi na místě. Opravdu hledat tu hranici je někdy těžké. Podobně si myslím, že oficiální sestava (i v článku) by měla být originální, neopřechýlená, ale v reportáži, která je určena jen českým čtenářům, bych se stavěl za přechýlení, zní to (aspoň mým uším) lépe. A jsme opět u mizení češtiny. Těžko bych vysvětloval Němci, že Agnes Halberstein je v oficiálním materiálu Anežkou Halbersteinovou či Halberštajnovou... Podobně je problémem přechýlení u mezinárodních sňatků, kde to cizinec nepochopí. Ale v domácí komunikaci by neměla česká pravidla mizet. Jako příklad uvedu učence, který je spjat i s Jáchymovem - Jiřího Agricolu. On to byl Sas, rozený jako Georgius Bauer, ale Bauer=sedlák, rolník=latinsky Agricola je znám takto...Ale jistě bych nesouhlasil s obrozenci, kteří by mluvili o Jirkovi Sedlákovi.... Pokud česká holka v Británii vezme Smithe a žije v cizině, je nesmyslem, aby se podepisovala Alena Smithová. Ale některé holky si jen z módnosti nepřechylují jméno a zní mi strašně Bedřiška Kremlička... Prostě "naše myška Bedřiška Kremlička"... Vím, je to těžké a diskuse by byla nekonečná, ale chtělo by to více citu. Z jedné i druhé strany. Díky za pochopení.

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          doctorex (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 10:29 |  
          0 0

          Nejsem si jistý, jestli má být toto reakce na mě, nebo na kolegu?
          Podle mého názoru nic z toho, co popisujete neznamená, že by čeština mizela, pouze získala ještě jednu alternativu. Tahle situace tu ale byla vždy, nejprve s latinou, poté s němčinou, trochu s ruštinou a nyní s angličtinou. Všechno tohle čeština v klidu přečkala a myslím si, že přečká i angličtinu.
          Navíc si nemyslím, že je to jen český problém, nečetl jste třeba Annu Katrinovou? Jak si pomáhali a obohacovali ruštinu francouzštinou? A to bylo 19. století.
          Co si myslím je, že mizí nářečí, třeba hanácky už nikdo nemluví tak moc, jako dřív, všechno se trochu sjednocuje.

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            Dobi     před 9 lety 31.03.2016 11:17 |  
            0 0

            Byl bych rád taky optimistou. Ale chodí někde nějaký Jungmann, Dobrovský nebo Hrabal či Cimrmanovci, kteří dokázali šířit tu ryzí češtinu. A hledali by, jak nahradit štrůdl či "oformlíť" výrazy českými. S těmi nářečími to asi je pravda, je to dáno i "národní globalizací", ale třeba díky Nohavicovi stále víme, jak se to řekne "po ost´rawsku" a Plzeňáci stále zpívají a mají tzv. otevřené samohlásky... Já třeba miluji písně severočeského barda Lüftnera, který poukazuje, že "my Severočeši nemáme žádné spešl nářečí". Je to dáno i tím že ca. 70% dnešních Severočechů nejsou ti původní. Totéž v Praze, kde v metru či tramvaje slyšíte (i v češtině) ledacos s ledajakým přízvukem...
            Ale - je fajn, že se o tom ještě dokážeme bavit, polemizovat, dělat si i občas srandu! Není to tak špatné, jak se někdy v temnějších chvilkách obávám! Díky za názor(y)!
            A cituji upraveného klasika - Byli jsme před Damkovou, a jsme i PO NÍ! A co "sirotek" Berbr? Nemusí hned pršet, každá kapka je dobrá!

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          Betynka58     před 9 lety 31.03.2016 11:19 |  
          0 0

          Považuji se za člověka, který si velmi váží svého mateřského jazyka a vnikání různých anglikanismů do naší krásné češtiny mi hrozně vadí. Na druhou stranu s nepřechylováním cizích jmen nemám nejmenší problém. Zatímco nepřechylování českých jmen považuji za šílenou zrůdnost a o dotyčné si myslím své, u cizích jmen cítím v nepřechýleném tvaru určitý respekt k dané osobě. Ostatně mám dojem (když tak mě oprav), že i v cizině respektují naše ženská příjmení v českém tvaru s koncovkou -ová. Na druhou stranu ani přechylování mi nijak zvlášť nevadí (pokud by nešlo o čínská nebo korejská hména, ale to se naštěstí neděje).

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 12:04 |  
            0 0

            Ano, nepřechylování u českých jmen mi přijde úplně padlý na hlavu. Je to taková buranská světovost za každou cenu. Jinak angličtina není jen angličtinou, je to světový dorozumívací jazyk č. 1, takže já respektuju, že se automaticky užívá. Naopak nesouhlasím, že je dost němčinářů, francouzštinářů atd.

            • Re: Slavia - Lyon 0:0

              Dobi     před 9 lety 31.03.2016 13:01 |  
              0 0

              Děkuji, že se naše názory sbližují... Jak už jsem psal, je těžké najít tu hranici mezi čepýřením se a realito. Faktem je, že se angličtina stala dorozumívacím jazykem č.1, je (nezlobte se na mě), gramaticky nejjednodušším, dovoluji si říci nejprimitivnějším jazykem (nemá rody, jednoduché skloňování i časování), kam se hrabe na fráninu a ještě více na slovanské jazyky... Jen by to chtělo NĚKDY trochu více citu. Já jsem byl třeba pozván na besedu na odbočku OP Slavie do Veleně, kam byl pozván i Levan Kenia a slíbil jsem tlumočení. Vím, že Gruzínci jsou jeden z nejinteligentnějších národů bývalého SSSR a i při zápase Slavie v Tblilisi jsem zjistil, že ruština je stále u nich doma. Ale s Levanem jsme se nakonec domluvili na němčině, on tam žil i chodil do školy a jeho němčina je (také) velmi dobrá... Prostě mluvit na Frantík jinak než francouzsky, na Poláky třeba německy či rusky, na Dalmatince italsky, to považuji za necitlivost... Takže fakt je to složité a možná (třeba tou anglinou vůči frantíkům) i necitlivé. Ale to je můj názor z dob, kdy anglina nevládla světu!!!

              • Re: Slavia - Lyon 0:0

                Jachym     před 9 lety 31.03.2016 14:49 |  
                0 0

                Příliš to hrotíš. Nevím, proč by se mělo Francouzům, ustupovat. Skopčáci, kterých je mnohem víc než Francouzů, také v pohodě "spíkují". Jazyk číslo jedna (a v podstatě dnešní univerzální lingua franca - sic!) je prostě angličtina, ať se to žabožroutům líbí nebo nelíbí. Jednou to bude třeba čínština. A také mám pocit, že i ty más z angličtiny a z anglosaského světa jakýsi mindrák. Doufám, že to není kvůli tomu, že ji na rozdíl od ostatních jazyků neovládáš na tlumočnické úrovni...:-))

                • Re: Slavia - Lyon 0:0

                  Dobi     před 9 lety 31.03.2016 15:08 |  
                  0 0

                  V něčem ji opravdu nemám rád. Je to i rodinou. Pro rodiče bylo trauma 1938, kdy prchali ze Sudet do vnitrozemí - "díky" Chamberlainovi, kterému lezl v Mnichově do řiti i Daladier. A českoslovenští letci zachránili (nejen) Londýn a pak nám jejich pobyt vyúčtovali. Ale to není nic proti diktátu USA (nikde jsem neřekl, že miluji Rusy...., 1968 jsem zažil na vlastní kůži), ale máš pravdu, že mi to vadí. A i proto jsem ztratil motivaci se v anglině zdokonalovat a byla při mé profesi jen jazykem manuálů výpočetní techniky. Takže chápu, že cítíš, že k ní ten správný vztah nemám. A naopak mezi Němci mám řadu celoživotních přátel, byť převážně z té NDR... To holt přináší život! Ale měl jsem možnost nahlédnout do duše. Podobně jako jsem celoživotní jugofil a srbsko-chorvatská válka byla pro mě celoživotní tragédií. A jako většina (nejen slavjanofilů) oplakávám Kosovo, kolébku srbské historie!!! A kdo ho zaprodal???

                  • Re: Slavia - Lyon 0:0

                    Jachym     před 9 lety 31.03.2016 15:40 |  
                    0 0

                    Hm, tak to si v podstatě téměř 100% rozumíme. Já mám zase pifku na Němce, i když mi žádný z nich nic špatného neudělal. Jakkoli jsem byl jako mladík po roce 1989 pro diskusi s Němci o (po)válečných událostech, tak poté co tady skoupili sdělovací prostředky a následně s pomocí snaživých českých nohsledů goebelsovsky zrelativizovali historii, jsem dnes alergický na slova sudetští Němci. Dnes, pokud by imaginární Marťan nahlédl do denního tisku a zhlédl publicistickou tvorbu Vaší tedy naší televize, usoudil by, že největším zločinem druhé světové války byl odsun sudetských Němců a že slávista Beneš (aspoň nějak jsem zkaomponoval do tohoto příspěvku Slavii:-) byl téměř větším zloduchem než Hitler. Nicméně i u mě zapracovaly paradoxy. Mou nejoblíbenější hudební kapelou jsou hannoverští Scorpions a provozuji modelovou železnici Märklin. A jinak samozřejmě mám i jazykové zkoušky z němčiny. Takže odříkaného chleba největší krajíc...

              • Re: Slavia - Lyon 0:0

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 15:31 |  
                0 0

                Dobi s tou anglinou píšeš víceméně hloupost,světovým jazykem se stala díky Britskému imperiu nad kterým slunce nezapadalo,navíc USA je vlastně také bývalá Britská kolonie,který jiný jazyk by tedy měl být na světě číslo 1, to že je jednoduchá je věc podružná,kdyby v historii takto vládly třeba frantíci tak by to byla fránina.Nakonec ve francouzkých kolomiich se táke obstojně mluví franzouzky,jako v jižní americe španělsky a portugalsky,prostě nikdo neovládal tolik zemí po celém světě jako angláni a o tom to je.

                • Re: Slavia - Lyon 0:0

                  Dobi     před 9 lety 31.03.2016 21:05 |  
                  0 0

                  Jak jsem, vlčáku, psal už výše, je to vše ohromně složitější, než by se dalo zvládnout na pár řádcích, navíc se zamíchaným Peltou, Damkovou, Číňany do nich. Ono je třeba rozlišovat osobní dojmy a pohled na svět. Já jsem tady asi ještě nepsal, když Slavia hrála v Leedsu. Druhý den jsem vymyslel výlet do blízkého Yorku Krásně historické město! A NEPOTŘEBOVAL JSEM ŽÁDNÝ BEDEKR, STAČILY MI JEN ZÁPISKY GÉNIA KARLA ČAPKA A JEHO ANGLICKÉ LISTY!!!! A to odpoledne po příletu? Chodili jsme po městě a uprostřed je taková kruhová budova, zřejmě městská rada. Nakoukli jsme a byli jsme tázáni, co jsme zač. Pak přiběhl další chlapík, rozzářil se a zvolal: Naši hosté a přátelé z Československa (to už skoro 10 let neexistovalo, ale to bylo při srdečnosti těch lidiček podružné!!!) Nebo, co jsem kdy zkusil, když jsem říkal, že mám rád Maďary - dneska je naštěstí situace jiná. Zkrátka a dobře - vše je o lidech! Třeba v Řecku, tam je to v menších místech složitější. Ale kdo se CHCE domluvit, domluví se. Domácí v našem apartmánu znali snad 20 slov jiných než řecky, já 20 slov řecky. A poseděli jsme 3 hodiny! Nebo na pláži mě oslovil človíček, zda umím maďarsky (tzv. řecké dítě). On trošinku maďarsky, já taky trochu. A vše jsme probrali. Takž jde o to, kdo chce a jak chce. Lidsky i pracovně...

  6. Re: Slavia - Lyon 0:0

    navzdyslavia     před 9 lety 31.03.2016 10:21 |  
    0 0

    Damkova konci ve funkci predsedkyne Komise rozhodčích. Nahradi ji Tulinger.

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 10:54 |  
      0 0

      to jiz bylo avizovano drive. bohuzel timto se toho mnoho nemeni. pristi rok, jestli by sel vitez do LM rovnou to tepvre budou zarezy. od dalsi sezony snad uz pomuze vice video. to by bylo jedine dobre

      • Re: Slavia - Lyon 0:0

        Dobi     před 9 lety 31.03.2016 11:07 |  
        0 0

        Ale ta videa bude posuzovat kdo? No přece zase ta soudcovská mafie!!!

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          Robinator     před 9 lety 31.03.2016 11:12 |  
          0 0

          to je jedno kdo je bude posuzovat.. bude to posuzováno technologicky, takže to bude objektivní, nebude se to dát omluvit, jako když se teď musí rozhnodnout sudí během vteřiny a nebo že měl zakrytý výhled blabla..

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 12:08 |  
          0 0

          mělo by se to vyhodnocovat přímo při hře, každý trenér by měl mít několik pokusů jako jestřábí oko v tenise. Tak zněl původní návrh, uvidí se, co z toho vznikne. Je to krok vpřed a částečné omezení svévole arbitrů, byť né dokonalé
          Holt, když jsme národ šmejdů a neumíme si sport řídit aspoň trochu slušně, pomůže technologie

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            Jachym     před 9 lety 31.03.2016 12:46 |  
            0 0

            Pokud vím, šmejdi jsou v celém světě, a moderní technologie pro sporné situace bude zavádět FIFA/UEFA na akcích, které národ šmejdů nepořádá nebo se jich dokonce neúčastní....

            • Re: Slavia - Lyon 0:0

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:31 |  
              0 0

              šmejdi se najdou všude, ale jen národ šmejdů si je nechá vládnout
              nechám Vás vašemu názoru
              chyby rozhodčích na akcích FIFA jsou poněkud jiné kvality než "chyby" českých sudích. doufám, že se Vám situace v českém fotbale líbí a vychutnáváte si jí

              • Re: Slavia - Lyon 0:0

                Jachym     před 9 lety 31.03.2016 19:06 |  
                0 0

                Tykat mi nemusíš, nejsem možná o moc starší než Ty... Předpokládám, že když mluvíš o českém národě jako o národu šmejdů, že sám jsi bezúhonný, vždy čestný, poctivý, pravdomluvný a nezištný stejně jako ti, kteří mluví podobně o českém národě jako o národě zbabělců a závistivců, jsou samozřejmě sami ideálním vzorem odvahy, statečnosti, chrabrosti, přejícnosti a velkomyslnosti. A nemusíš vyvozovat hned, že se mi situace 100% líbí. Ale nejsem tím typem, který vykřikuje do světa jako např. expert Láďa Vízek, že všichni jsou zloději, podvodníci, neschopní a debilové. A mám oblíbené motto z jedné staré české filmové pohádky: Nad nikoho se nepovyšuj, před nikým se neponižuj...

                • Re: Slavia - Lyon 0:0

                  MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 19:36 |  
                  0 0

                  mluvím o svém národě, jehož jsem součástí, a netvrdím, že zrovna já dělám vše nejlíp. ale nehodlám tento národ natírat na růžovo a zlehčovat jeho viny poukazováním na viny jiných jako národní sport. myslím, že se nad nikoho nepovyšuju, nazvu-li národ, který dopustí tu ohavnost ve špičkách našeho fotbalu, národem šmejdů. mně ani Tobě to nevyhovuje, ale celonárodně, zdá se, je vše v nejlepším pořádku a nikdo s tím nic nedělá. já to jinak nazvat neumím, nikde na západ takové věci nevidím. jen u nás a na východ od nás. tam to je možná ještě o chlup horší, čímž bychom se mohli taky holedbat. tímto končím tuto rozpravu.

                  • Re: Slavia - Lyon 0:0

                    Jachym     před 9 lety 31.03.2016 20:41 |  
                    0 0

                    OK. V pořádku. Jenom se mi vůbec nelíbí toto paušální označení pro národ, ve kterém je hodně šikovných a úžasných lidí, které znám a ještě mnohem víc, které neznám. A ti nemají s těmi šmejdy, o kterých právem mluvíš, kromě obcovací řeči, nic společného. Z mé strany je to také k tématu vše.

      • Re: Slavia - Lyon 0:0

        honzah (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:28 |  
        0 0

        Plzeň se Spartou se vyruší a my se budeme pozvolna stabilizovat na 3. fleku, no stress. Navíc myslím, že Pelta se už učí vážit si Číňanů :-)

  7. Re: Slavia - Lyon 0:0

    Petr9608     před 9 lety 31.03.2016 13:57 |  
    0 0

    "V semifinále fotbalového poháru se utkají Jablonec se Spartou a Mladá Boleslav s Plzní. Rozhodl o tom dnešní los v pražském sídle FAČR"

    Hm, takže nás rudí můžou přivést zpět do Evropy :-D

    Já tedy rozhodně Jablonci přát nebudu. 1) Antisparťanský emoce stranu 2) Ivánek s Mírou? To snad fakt radši ten Křéťa

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 14:03 |  
      0 0

      Četl o tom, že sparta bude hrát s juniorkou pohár, takže to dopadlo nejhůře, jak mohlo.

      • Re: Slavia - Lyon 0:0

        Mike     před 9 lety 31.03.2016 14:09 |  
        0 0

        Tak ono to dopadlo blbě i termínově. Semifinále mezi Plzní a MB se bude hrát v řádném termínu 6. a 13.4. 2016 a Sparta s Jabloncem až někdy jindy. Počítal jsem s tím, že zrovna s Jabloncem hrajeme ligu 9.4.2016, a protože Pohár je pro Jablonec priorita, nemuseli by hrát ligu v plný sestavě, když by měli náš zápas orámovaný Pohárem, . Bohužel ten řádný termín padnul, i když nevím, kdy to chtějí dohrávat, protože Sparta má ještě odložené kolo s Duklou.

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          Petr9608     před 9 lety 31.03.2016 14:13 |  
          0 0

          Rudí to budou mít s termínama veselý. Nakonec ani nikde neni psáno, že se s "žlutou ponorkou" vypadnout. Ty kurzy na postup jsou cca 2,90... to neni nic jasnýho...

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            JS (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 15:28 |  
            0 0

            Kurzy jsou jedna věc, ale realita druhá. To by je musel Villareal solidně podcenit, a to se snad ve čtvrtfinále už nestane. Očekávám výklep v podobě tří gólů venku a nejméně jednoho doma nebo tak něco.

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            Jachym     před 9 lety 31.03.2016 15:49 |  
            0 0

            Já bych jim postup třeba i přál, ale Španělé na rozdíl od Taliánů nemají takovou tendenci k podcenění nějakých "buranů z východu"...

      • Re: Slavia - Lyon 0:0

        Petr9608     před 9 lety 31.03.2016 14:10 |  
        0 0

        Začíná se v Jablonci, tak i kdyby tam rudí s "béčkem" prohráli třeba o gól, tak by mohli do odvety trochu posílit sestavu a přitlačit...

        Taky v době odvety bude možná jasněji o tom, kdo bude mít blíže k titulu a kdyby to byla Plzeň, tak by možná rudí nechtěli bejt dva roky po sobě bez jediný trofeje...

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          Dobi     před 9 lety 31.03.2016 14:56 |  
          0 0

          Kurňa, proč Liberec neudržel to vítězství z pod Ještědu! Derby Lbc-Jbc by bylo jasné, vím jak v Lbc tu větší vesnici Peltonec nesnášejí!

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            Petr9608     před 9 lety 31.03.2016 16:18 |  
            0 0

            Spíš Dukláci měli na Střelnici urvat aspoň tu plichtu, kór když vedli.

            Dukla by pohár vyhrála fakt jen sotva. U Jablonce je ta šance o dost větší :-(

            Někdo tu třeba teď napíše, ať řešíme 4. místo a ne Jablonec, ale co si budeme namlouvat - ona ta cestička do pohárů bude asi vést fakt spíš přes ten pátej flek.

            Navíc 2. pk. EL by asi pro nás bylo nejlepší.

          • Re: Slavia - Lyon 0:0

            honzah (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:26 |  
            0 0

            Jj, Liberec by se rval nejvíce - pokud by jsme ho tedy nenechali nějak moc utéct v lize :-)

        • Re: Slavia - Lyon 0:0

          honzah (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:25 |  
          0 0

          Přesně - Plzeň se potřebuje dostat do LM kvůli penězům, na pohár u nich s*** Bílej tesák. Sparta honí (obě) trofeje a prachy řeší Křéťa :-)

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 16:49 |  
      0 0

      Chlape, nepotřebujeme pohár, uhrajeme si to sami na hřišti'!!! :-)

  8. Re: Slavia - Lyon 0:0

    navzdyslavia     před 9 lety 31.03.2016 17:29 |  
    0 0

    Musime se rvat a urvat 3 misto. Pak neni potreba kalkulace v Mol cupu. Ja rudy bide drzet palce nebudu ani omylem. Vse si musime uhrat sami.

    • Re: Slavia - Lyon 0:0

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:23 |  
      0 0

      Stačí i 4. místo. Určitě však budu fandit proti Jablonci. Samozřejmě, že nejspíš u online přenosu :-D

  9. Re: Slavia - Lyon 0:0

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 31.03.2016 18:22 |  
    0 0

    Los poháru je příznivý. Sparta je méně náchylná k machinacím než Plzeň (navíc začíná venku). Plzeň pohár vícekrát vypustila (a je na lize existenčně závislá), Sparta maximálně pošetří poraněné - včera jim dokonce přiběhli i reprezentanti z letadla na plac. Navíc Plzeň ještě s Jabloncem hraje v lize a mohla by kšeftovat. Na druhou stranu - Křéťa má k Peltovi podstatně blíž než Paclík, ale to snad nebude hrát roli.

  10. Re: Slavia - Lyon 0:0

    Grobar     před 9 lety 02.04.2016 09:34 |  
    0 0

    Bude to ještě tuhý boj, snad nám štěstí půjde naproti. My by jsme mu mohli taky vyjít vstříc, začal bych třemi body na Julisce.