Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

Na podzim zažil Tomáš Souček své první dospělé derby a v duelech s rivalem z Letné má tak zatím stoprocentní úspěšnost. Jak se na derby těší hráč, který na podzim sbíral první ligové zkušenosti, a nyní se o něm mluví jako o žhavém kandidátovi do reprezentačního týmu?

Můžete porovnat pocity, se kterými jste šel na podzim do prvního derby, a jak se cítíte teď?

Trochu jsem se bál, byly to pocity, kdy jsem nevěděl, jestli to zvládnu. Teď už jsem o hodně klidnější, věřím si, mám větší sebevědomí.

Co jste říkal tomu, že trenér Vrba uvažoval o vaší nominaci do reprezentačního A týmu?

Slyšel jsem to také jen z televize a z novin, víc o tom nevím. Potěšilo mě to, ale s jednadvacítkou hrajeme důležité zápasy, jsem rád, že budu tam.

Nemrzí vás to tedy ani trochu, že nominace nevyšla?

Těší mě to, ale s klukama z jednadvacítky hraju hrozně rád, jak už jsem říkal, čekají nás kvalifikační utkání. Třeba povolání do vyšší reprezentace přijde někdy jindy.

Berete to jako ocenění za vaše jarní výkony?

Asi ano, doufám, že ty úvahy o nominaci jsou i oprávněné. Věřím, že moje výkony budou pokračovat.

Třeba budete dávat gól každý zápas a pojedete na EURO...

(smích) To by bylo krásné. Na Spartě by bylo fajn vstřelit branku. To bych si užil nejvíc.

Z pozice defenzivního záložníka jste vstřelil hattrick Ostravě, gól Zlínu. Je to náhoda nebo jak se do zakončení dostáváte?

Trenér nás nabádá k tomu, abychom stříleli ze střední vzdálenosti, že málo střílíme. S Ostravou to vyšlo, vystřelil jsem, měl jsem i štěstí. Prostě to zkouším a vychází mi to.

Jakou zvolit taktiku do derby?

Sparta má ráda, když má hodně prostoru, má dobré fotbalisty. Myslím, že bude nejlepší je co nejvíc zatlačit, napadat je, abychom jim neumožnili nic vymýšlet, měli bychom hodně držet balón, to nemají rádi.

Můžete se inspirovat u Lazia nebo u posledního derby?

Lazio má úplně jiné typy fotbalistů, ale na jejich duel se budeme samozřejmě všichni dívat. Myslím si, že na podzim jsme Spartu přehráli, takhle bychom chtěli hrát. Jestli utkání na Letné bude mít podobný průběh, bude to krásný zápas.

Může pro vás být výhoda, že Sparta bude mít za sebou čtvrteční utkání s Laziem?

Občas to může být výhoda, že jsou hráči více unavení, i když Sparta má hodně široký kádr, možná to pro ně takový problém nebude. Někdy je zase pro tým lepší, když hraje dvakrát týdně, protože netrénuje a jen hraje zápasy.

Může vás vítězství v derby nakopnout k nějaké úspěšné bodové sérii?

Myslím, že ano, tři body z derby by nám daly úplně jiný náboj, pomohlo by nám to všem do tréninků, do zápasů.

Jak jste vlastně oslavili podzimní výhru? Vzpomínáte si na to ještě?

Určitě, bylo to moje první derby, na to se nezapomíná. Zařvali jsme si všichni v kabině a pak bylo i něco dál (úsměv).

Komentáře (183)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Jachym     před 9 lety 17.03.2016 10:55 |  
    0 0

    Tenhle kluk mě těší. Od počátku jsem si cenil jeho pracovitosti, ale měl jsem ho "pouze" za pracovitého dělníka na černou práci ve středu pole. Teď začal kromě gólů přidávat i fotbalovost a zdravé sebevědomí.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 11:50 |  
      0 0

      Přijde mi, že na něm je i ve slovním projevu vidět, že je poměrně inteligentní. To se musí logicky projevit ve způsobu hry :) sympaťák každopádně

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      afro     před 9 lety 17.03.2016 14:21 |  
      0 0

      Mně je taky strašně sympatickej, společně s Latkou a Míňou (a ne, nemám pocit, že by měl být aktuálně v základu... :-)) moji nejoblíbenější hráči Slavie.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Navyseals     před 9 lety 17.03.2016 12:37 |  
      0 0

      Můžeš mi říct, proč to sem dáváš? Baví tě provokovat s blogem nějakýho nýmanda? Nevím, co tím sleduješ.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        malan (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 12:56 |  
        0 0

        A proč ne? Často tu jsou odkazy na případ key investments atd., nevidím důvod proč by tu nemohl být také odkaz na tento článek. Kdo chce, přečte si ho, kdo nechce, ať raději žije v nevědomosti.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 13:11 |  
          0 0

          Je naprosto racionální, že jako fanouška Slavia Praha (to se o tobě bohužel říci nedá) ho rozzuří odkaz na stránku, kde se "nějaký" autor snaží jistým způsobem urážet majitele onoho klubu.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            malan (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 13:24 |  
            0 0

            Jestli ho to rozrušuje je jen jeho věc, psal jsem, že tu bývá mnoho odkazů a tento nevybočuje z jejich smysluplnosti.
            Tvoje hodnocení mého fandovství jako by vypadlo z minulého století, nejsi příbuzný s JUDr. Cháberovou?:-)

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Navyseals     před 9 lety 17.03.2016 13:25 |  
          0 0

          Protože je to názor jednoho člověka, kterej překrucuje fakty vyplývající z rozhovoru a bere je jako jedinou nespornou pravdu. Je to lživé a urážející pro naše majitele, a proto mě štve, že to sem dává profláknutej člověk a ještě s tím svým dovětkem.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            malan (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 13:35 |  
            0 0

            Já jsem si to přečetl a nijak mě to neovlivnilo (tzn. že mi odkaz sám o sobě nevadí), můžeme přeci normálně diskutovat jestli je obsah pravdivý, částečně nebo úplně lživý. Jediné co bych vytkl autorovi odkazu je, že ho měl označit jako OT. Jeho minulost neznám, takže nevím jestli je to účelový provokatér.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Jachym     před 9 lety 17.03.2016 14:59 |  
        0 0

        Také jsem alergický na hloupé hlášky o Hušbauerovi, ale naprosto nechápu proč by sem nemohl být vložen (jakkoli blbý) odkaz týkající se Slavie. Obrázek si umí snad udělat každý sám. I podle mě je ten spisek "experta a sinologa" blábol...

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Tomski     před 9 lety 17.03.2016 12:54 |  
      0 0

      ??? tak je jasná, že na to má každý jiný názor, ale jakou souvislost to má se Slavii? všechny informace týkající se Cefc v článku už dříve medii proběhli a moc nerozumím jak to myslíš s těmi giganty ? jestli se ti nelíbí naši majitelé, tak ti nikdo nebránil vzít půl miliardy a dát je do Slavie než jí koupili oni...

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Barra     před 9 lety 17.03.2016 13:30 |  
      0 0

      Az na to, ze se p. Hala snazi za kazdou cenu zesmesnit Jaroslava Tvrdika, jsem se z tohoto clanku moc nepoucil. Myslim ze uz jeho poznamka ze JT "objevil" nove provincie je detinska. Velmi dobre vi, nebo by alespon jako sinolog mel vedet, ze JT ma na mysli 22 provincii, 5 autonomnich oblasti, 4 spravovana velko-mesta (ktere maji kazde vice obyvatel nez cela CR), a 2 zvlastni spravni oblasti. 22+5+4+2 mi stale dava 33. Pan Hala to samozrejme dobre vi a presne vedel co JT chtel rict, ale neni nad tim snazit se nekoho hloupym zpusobem zesmesnit. A to celkem vypovida v mych ocich o kvalite tohoto prispevku.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 13:52 |  
        0 0

        Jsou to jen u ubohé závistivé žvásty několika málo sparťanů, které trápí, že když u Číňanů Křetínský žadonil, aby šli do Sparty, dali přednost díky panu Tvrdíkovi Slavii, z těchto výkřiků do tmy můžeme mít jenom srandu;)

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Jachym     před 9 lety 17.03.2016 16:11 |  
          0 0

          Spartu bych do toho netahal. Spíš se jedná o novodobé eurodotační rudozelené bolševiky plivající neustále na Čínu (a Rusko), kteří nemohou vydýchat, že ČR dělá pragmatické (standardní) ekonomické dohody s Čínou za podpory toho zlosyna na postu hlavy státu...

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          bongor     před 9 lety 17.03.2016 20:02 |  
          0 0

          Zajímavé je,že se podobné píčoviny napadající naše vedení objevují na SN takřka pravidelně.A vždycky se u toho"čirou náhodou"objevují stejná jména.
          Na jednu stranu je to ale dobře,protože všichni vidíme,kdo je kdo.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 09:41 |  
            0 0

            Spíš nerozumím tomu, proč je admini jednoduše nezablokují. Je evidentní, že jsou to romuni, kteří sem chodí pouze provokovat.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        sasky     před 9 lety 17.03.2016 18:24 |  
        0 0

        Ahoj Barro, s těmi provinciemi je to zřejmě pravda - prostě nepoužil vhodnou terminologii a autor se tohoto detailu chytil. On se tam obecně točí na nesmyslech a jak píšeš, v článku není objevného zhola nic. Co mě na tom vadí daleko víc je pokrytectví těchto lidí. Čína je a ještě minimálně chvíli bude průmyslovou základnou celosvětové ekonomiky a můžeme mít názor jakýkoliv, ale Čína nám prostě umožňuje žít levněji. Pochybuji, že by kritici typu Hály a Lomové nekupovali čínské výrobky, ačkoliv zisky z nich jsou samozřejmě jedním ze zdrojů moci tamní komunistické strany. Navíc jsem očekával, že novinář by mohl svět vidět trošku jinak než bipolárně, měl by to být člověk, který je schopen pojmenovat dobré a zlé věci jak na jedné tak druhé straně. Neexistuje žádný stát, který je absolutně dobrý (zde míněny zřejmě státy NATO) a jiný absolutně špatný (zde Čína, resp. jejich komunistická vláda). Takhle to prostě nefunguje.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 03:38 |  
          0 0

          Ten rozhovor jsem si pouštěl a tak zaujatého redaktora jsem už dlouho neviděl, nikdy si nenechal nic vysvětlit, stále skákal do řeči a permanentně napadal. Když to porovnám s rozhovorem s madam Lomovou, tak té redaktorka úplně zobala z ruky (ale to samozřejmě byla jiná TV).

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Barra     před 9 lety 17.03.2016 13:53 |  
      0 0

      'Duvodem je nekolik organizacnich duvodu' - znamena co? Nenaplneny rozpocet?

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        spino     před 9 lety 17.03.2016 15:57 |  
        0 0

        Je to několik faktorů dohromady. Také je problém s termínovou listinou, kdy nám třeba Liga mistrů koliduje s tím, že tou dobou nemusí být rozmrazen led, proto se kalkuluje, že by se mohla postavit nová hrací plocha. Dále třeba rozdílné pohledy na fungování extraligy mezi majitelem Slavie a asociací inline hokeje. Prostě se to tuhle sezónu spojilo všechno dohromady a majitel došel k názoru, že tomu dá chvilku pauzu a začne potom tvořit nový tým od mládeže.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Barra     před 9 lety 17.03.2016 21:17 |  
          0 0

          Musim se priznat ze jsem z toho celkem jelen...

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          jiri     před 9 lety 17.03.2016 22:01 |  
          0 0

          tak jsem slyšel, že Bukačovi to snad do Sparty nevyšlo.... Ty informace se tak často mění....

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      dArtagnan     před 9 lety 17.03.2016 15:23 |  
      0 0

      Spíš sparťanobijec Pavel Řehák.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Jachym     před 9 lety 17.03.2016 15:31 |  
        0 0

        Pán bůh s námi a zlé pryč... :-)

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 15:26 |  
      0 0

      To by se naplnila slova o tom, že s angažováním DU Slavia získala trenéra 2in1 :D

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      spino     před 9 lety 17.03.2016 15:52 |  
      0 0

      Nebo třeba rovnou Jiří Šimáně. Ten byl v přípravných zápasech také na lavičce. :)

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 17:47 |  
        0 0

        V zápise je zajímavá poznámka, že by mělo dojít k upřesnění, co to pro výkon trestu znamená, když má trenér zákaz na lavičku.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 17:29 |  
      0 0

      Přístavba za z prefabrikovaných železobetonových dílců se přímo nabízí (jinak by to vzhledem k původní konstrukci asi ani nešlo). Mám pocit, že se takto uvažovalo již při původním projektu, jako s možností případného zvýšení kapacity. Nicméně ta vyšší patra jsou daleko od hřiště. Přirovnal bych to k O2 Areně a jejímu 4. patru, kde také není o co stát.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      afro     před 9 lety 17.03.2016 17:53 |  
      0 0

      Díky, zajímavý odkaz. Já hlavně doufám, že nebude mít majitel megalomanské představy za stávajícího stavu návštěvnosti. Tohle by snad připadalo v úvahu pouze kdybychom Eden stabilně vyprodávali a nebo kdyby se majitelé domluvili s Peltou kvůli repre, což by bylo zlo!

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        steev (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 19:26 |  
        0 0

        No tak to právě podle dostupných informací vypadá,že bude stadion zároveň národním.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          afro     před 9 lety 18.03.2016 12:51 |  
          0 0

          Ať je klidně národní, ale nepřál bych si, aby ho rozšiřovali kvůli repre.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 03:29 |  
            0 0

            No, on národní bude právě proto, že se museli dohodnout s Peltou.

  2. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 16:14 |  
    0 0

    Já trochu z jiného soudku. Včera se mi v komentářích moc nelíbilo, že jste někteří nechtěli, aby hrál v neděli Hušbauer. Když jsem si dnes přečetl ve spartu, že neví, jestli se má radovat, když dáme rudochům gól i já se přikláním k názoru, aby si sedl raději na tribunu! Bude to menší zle pro všechny.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Travinho     před 9 lety 17.03.2016 16:45 |  
      0 0

      Pokud se hráč v dresu slavie nebude radovat z branky v derby, tak snad ani nemá v našem dresu co dělat.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        wotlemburg     před 9 lety 17.03.2016 16:51 |  
        0 0

        Jinačí světoví borci se neradujou, když hrají proti bývalému klubu. Bože to jsou starosti.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          donford     před 9 lety 17.03.2016 17:09 |  
          0 0

          Vzpomeňte na Ronalda, když hrál proti Man. United. Dával najevo, že ho ten klub udělal a odmítal jakékoliv gratulace po střelení branky. Nevadilo by mi to, jen kdyby skutečně Hušby nějakou branku Spartě vstřelil.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 17:22 |  
            0 0

            Já to vidím ještě dál. Ať se třeba neraduje, ať třeba brečí, ať se třeba omlouvá, ale ať ten gól dá(či nahraje).

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 15:12 |  
              0 0

              +1

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Travinho     před 9 lety 17.03.2016 17:26 |  
          0 0

          Jenomže to jsou borci, kteří ty branky dali týmu, který není největším rivalem.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            afro     před 9 lety 17.03.2016 17:40 |  
            0 0

            Přesně tak, taky v tom vidím podstatný rozdíl.

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 18:03 |  
              0 0

              Opravdu je to nejdůležitější jestli se bude radovat nebo ne? Pokud bude schopen za Slavii 'položit život', tak je to pro mě rozhodně víc, než to jestli se bude či nebude radovat z gólu.
              Tak to vypadá, že 'virus malan' je nebezpečná nemoc, která se docela snadno chytne a tady už je pár uživatelů tímto virem nakaženo. :-/ (malan je rozhodně spokojen)

              Pokud by se například A. Barák trefil proti Příbrami a neradoval se z gólu, tak je to 'víc', než kdyby se J. Hušbauer neradoval proti Spartě... Dobře no.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                afro     před 9 lety 17.03.2016 18:35 |  
                0 0

                Ne není to nejdůležitější, ale je to hloupé, protože fanoušky bolševika si na svou stranu už stejně nezíská a některé slávisty popudí. Kdyby byl tak oddaný sparťan, tak těžko půjde do Slavie. Ale bavíme se čistě akademicky, protože skórovat vůbec nemusí. A možná pro tebe překvapivě bych byl rád, kdyby jim ho tam loupnul a pak tady řešil, proč se jako neradoval... ;-)

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 18:37 |  
                  0 0

                  Možná to není gesto pro fanoušky, ale pro bývalý klub, díky kterému se dostal do dospělého fotbalu.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    afro     před 9 lety 17.03.2016 19:04 |  
                    0 0

                    Možná ano. Ale překvapuje mě, že někoho překvapuje :-), vzhledem k rivalitě obou klubů, že by s tím někteří fanoušci měli problém.
                    V postu výše jsi zmínil Baráka a ano, mně by nevadilo, kdyby neslavil gól v zápase proti Starkovi. Nějaká Příbram mě vůbec nevzrušuje. Zápasy s bolševikem jsou jednoduše zcela jiný level rivality, míra antipatie dosahuje vrcholu a pokud to někdo tak neprožívá, tak je mu asi nějaký Hušbauerovo slavení šum a fuk.

                    A kdyby náhodou dal Hušbauer gól, tak bych si tipl, že po tom jaké uvítání mu rudí připraví bude slavit jak zběsilej. :-)

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 15:17 |  
                      0 0

                      Vidíš a mně je třeba (ne)slavení Hušbauera uplně u zadnice, hráči taky neslaví aby se to líbilo fans ale kvuli sobě. A pokud jsem četl dobře, psalo se že NEVÍ. Navíc by musel ten gol konečně dát. :D Jedno mi nejsou výkony. A ty chci aby se zlepšovaly. ;)

                      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                        afro     před 9 lety 18.03.2016 17:13 |  
                        0 0

                        Vzdyt ano, kazdemu dle jeho potreb...

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 18:47 |  
      0 0

      "Pravda je, že když nám dá gól náš bývalý hráč, tak ho prostě slavit nesmí, jinak je pelta. A když za nás dá góla Hušbauer Spartě, tak ho naopak musí slavit, protože góly Slavie se prostě musí slavit. Co na tom kdo nechápe..." Lunaris, oficiálky

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Travinho     před 9 lety 17.03.2016 18:51 |  
        0 0

        Chápal bych, kdyby Železník neslavil proti Zlínu nebo Pavlenka proti Baníku, ale pokud je někdo schopen ze Sparty jít do Slavie, tak by tu branku slavit měl.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 09:46 |  
          0 0

          Nesmyslná věta.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Divizni (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 18:56 |  
        0 0

        Pokud chce vyhrát, radost prostě přijde automaticky. O tom se nedá přemýšlet před zápasem, ani během něj. On v podstatě neví, jestli chce dát gól, nebo aby vůbec Slavia vsítila gól, aby se nedostal do problémů. Pro mě příšerné a nechci ho tam vidět!

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 19:03 |  
          0 0

          Panebože :D

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 09:48 |  
          0 0

          Jenže Hušbauer není povahou Latka. Podívej se na Zmrhala z posledního derby. Výbuch emocí tam zrovna také moc neproběhl.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        dalislavista     před 9 lety 17.03.2016 19:29 |  
        0 0

        Mě by stačilo, kdyby Pepa neslavil 3x

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          afro     před 9 lety 17.03.2016 19:33 |  
          0 0

          :-)

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Divizni (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 19:52 |  
            0 0

            To mě také. Kolik ale já dostal sms od sparťanů, jak Vácha s Dočkalem s tím nemaj problém. A tak to prostě má být!!!!!

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 20:01 |  
          0 0

          :-)))

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 19:59 |  
      0 0

      Furt mi je sympatictejsi přístup "profesional" kterej za nás maka ale netvrdíjak prestupem k nam se z nej stal největší Slávista a gol neoslavi nez přístup "vajgl" co se v derby bude provokativně radovat směrem ke sparte a delat ze sebe kovaneho Slavistu.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Dareios     před 9 lety 17.03.2016 20:24 |  
        0 0

        Celé Hušbaerovo vyjádření považuju za hodně neštastné a hloupé. Zbytečně tím čeří vody, a to na obou stranách. Že by klub, který ho vychoval a poslal do velkého fotbalu vůbec nic neznamenal, jen poukazuje na nedostatek respektu a vděku všem ve spartě, co mu pomáhali.
        A že neví, zda bude slavit gól v derby, když hraje za Slavii...Naprosto chápu, že to může být pro mnohé slávisty uražející. Jak zmiňují kolegové, to si může dovolit Železník vůči Zlínu, ale ne on v derby. Nejlíp by udělal, kdyby dal dva fíky a šel je oslavit s našim kotlem...

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          afro     před 9 lety 17.03.2016 23:30 |  
          0 0

          Ja bych k tomu jen dodal, ze novinar se urcite zalykal stestim, ze vymyslel tenhle dotaz.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Barra     před 9 lety 17.03.2016 20:36 |  
      0 0

      Spatne si cetl. Nerikal kdyz DAME gol, ale kdybych dal. Je to jen projev respektu k fandum klubu, kdev stravil dost let. Vubec to neznamena ze by nehajil maximalne zajmy Slavie.

  3. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 19:48 |  
    0 0

    Je to dobrý. Rudí se vožerou. :o)

  4. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Robinator     před 9 lety 17.03.2016 19:49 |  
    0 0

    jak tak na to koukam, mame se v nedeli na co tesit :D solidni valec ))

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 19:52 |  
      0 0

      A to hrajou tak dobře, nebo Lazio tak strašně?

      V Olomouci přeci v neděli nic moc nehráli....

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        dalislavista     před 9 lety 17.03.2016 19:56 |  
        0 0

        produktivita - 5 střel/3 góly, tohle my mít se Zlínem...

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Robinator     před 9 lety 17.03.2016 19:57 |  
        0 0

        sparta hraje na protiutoky..je obrovsky efektivni,takze i trocha stesti..lazio v obrane laxni a ve predu impotentni..meli dve golovky a bicik je vychytal..blby je, ze takovej zapas neunavuje..naopak..

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 20:09 |  
          0 0

          Musej se vožrat, no...

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            bongor     před 9 lety 17.03.2016 20:14 |  
            0 0

            Ale nemusej,stejně uměj hovno.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          bongor     před 9 lety 17.03.2016 20:13 |  
          0 0

          Díval jsem se jen do prvního gólu.Když jsem slyšel,jak ten rudej "reportér"hystericky ječel jako by nároďák vyhrál Evropu,tak jsem to vypnul.Italové hráli přesně to,co rumunovi nejvíc vyhovuje,totiž vůbec nepřistupovali.V neděli je z toho jejich snu o světovosti rychle vyvedeme.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Travinho     před 9 lety 17.03.2016 22:00 |  
            0 0

            Měl jsem to stejně.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        bongor     před 9 lety 17.03.2016 21:39 |  
        0 0

        Olomouc je měla na talíři,ale holt ta vyšší moc......................

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 20:13 |  
      0 0

      Na hřiště přichází blondýn. Zajisté přírodní. :-D

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        MarcoDomi     před 9 lety 17.03.2016 20:41 |  
        0 0

        Mají neskutečné štěstí, ale ta jejich produktivita je slušná, no snad si to dnes vybrali a v derby jim naložíme!!!

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Travinho     před 9 lety 17.03.2016 20:49 |  
      0 0

      Válec? Sparta má fantastické brejky, ale jinak se stěží dostane k míči. Uvidíme v neděli, až bude muset sama útočit, ten zápas bude objektivně úplně o něčem jiném.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        bongor     před 9 lety 17.03.2016 21:39 |  
        0 0

        To není ani váleček na nudle.Leda tak na italské špagety.V neděli si nekopnou.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Barra     před 9 lety 17.03.2016 22:11 |  
          0 0

          Tech 43 v této sezone strelenych branek jim jinak celkem zavidim. O 13 vice nez my a to mají o jeden zapas méně odehranych.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 03:50 |  
            0 0

            Každej zápas je jinej a v neděli to bude úplně jiný zápas. Navíc je tady zajímavá paralela s rokem 1996, kdy jsme na stejném stadionu vyřadili AS Roma a za pár dní jako čerstvý semifinalista poháru UEFA prohráli v lize na Spartě (pokud si dobře vzpomínám, tak je tehdy trénoval Dušan Uhrin st.). Klidně se to může zase zopakovat, jenom, jednotlivé role se prohodí.

  5. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 20:19 |  
    0 0

    BTW: Hádejte jaký výročí oslavím pozítří.

    Inu svět je malý a o náhody tu není nouze.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 20:19 |  
      0 0

      *oslavíme, my Slávisti... :o)

  6. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Petr9608     před 9 lety 17.03.2016 20:51 |  
    0 0

    Tak Slávisté, pojďme v neděli dobýt stadion čtvrtfinalisty EL.

    To je hezky o motivaci navíc....

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      donford     před 9 lety 17.03.2016 21:06 |  
      0 0

      Nějak mi přišlo, že nejlepší byl dopředu Krejčí. V rychlosti na něj taliáni neměli. Chce to Bořila!!

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      bongor     před 9 lety 17.03.2016 21:37 |  
      0 0

      Tak dali jsme i Kyjev a ten je zase o level výš,dáme i klikaře.Jejich postup neznamená vůbec nic.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 09:54 |  
        0 0

        Klikaře? Prosím, buďme objektivní.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Papol     před 9 lety 18.03.2016 17:44 |  
        0 0

        No jo, ale to také musíme hrát jako proti Kyjevu, celých 90 minut presing, ani jsem nečekal, že to chlapci vydrží, ale byla to paráda.
        papol

  7. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 23:18 |  
    0 0

    OT: Když B. Votíková (brankářka, ženy Slavia) řekla na svém YT kanálu(je to z dneška video), že její nejoblíbenější fotbalový klub je Viktorie Plzeň, tak je to horší/lepší než Hušbauerovo neslavení gólu?

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      spino     před 9 lety 18.03.2016 06:50 |  
      0 0

      Zradaaaaaaaaaaaa! :D

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Travinho     před 9 lety 18.03.2016 08:04 |  
      0 0

      Tak je u nás pouze na hostování právě z Plzně, kde strávila 8 let. Já bych v tom problém neviděl.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 09:55 |  
        0 0

        Hušbauer ve spartě vyrostl. V tom problém vidíš?

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:49 |  
          0 0

          Vyjadreni Husbauera je spravne. rikejte si co chcete. je to jejich odchovanec a presto ze jej v podstate odkopli se k nim vyjadruje fer. to ze nevi jestli by slavil gol, nebo ne, je pro mne spravna reakce a byl bych rad, kdyby se stejne choval dockal, s vachou. Je to respekt a vdecnost ke klubu, ktery mne vychoval. Ja s tim nemam problem a naopak toto vitam. Spis by mi vadilo, kdyby ze sebe zacal delat nejvetsiho slavistu. Vubec nerozumim tomu, proc toto vyajdreni resite.
          mne velice zaujal tvrdikuv prispevek. co je vic. vyhra v derby, nebo vlastni stadion?

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:57 |  
            0 0

            Vlastní stadion na kterém se slaví vítězné derby.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Robinator     před 9 lety 18.03.2016 11:02 |  
            0 0

            presne tak, nechapu, proc tohle nekdo dramatizuje..je to sport, at si to slavi jak chce, je to jeho vec.. Aspon ma charakter a to ja ocenuji

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Travinho     před 9 lety 18.03.2016 10:59 |  
          0 0

          Ano, pro mě to problém je. Pokud je někdo takový Sparťanský srdcař, že není schopen se radovat z branky proti ní, tak mě osobně to teda vadí docela dost...

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 11:21 |  
            0 0

            Souhlasím, raději měl mlčet.

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Pepino44     před 9 lety 18.03.2016 12:47 |  
              0 0

              Blbost, i v zahraničních ligách je vidět, že hráči neslaví branky proti svým bývalým klubům.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Tomski     před 9 lety 18.03.2016 12:50 |  
                0 0

                přesně tak...všichni jsme byli z Váchy znechucený když u nás dal gol a mohl se přetrhnout a teď když tady máme charakterního kluka, tak je to taky špatně...

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  Barra     před 9 lety 18.03.2016 13:02 |  
                  0 0

                  -:)

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 13:02 |  
                  0 0

                  Jebat Váchu i všechny ostatní přeběhlíky.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    Tomski     před 9 lety 18.03.2016 13:16 |  
                    0 0

                    těch přeběhlíků bude spousta a mezi nimi například i Košek, Vaník, Čambal, Stárek a to jsou legendy...takže tvůj názor neberu a přijde mi trapné se navážet do hráče Slavie ať přišel odkudkoliv...jiná věc by byla kdyby se do Slavie navážel...

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 13:18 |  
                      0 0

                      Vidíme to jinak, já se do sparťanů budu navážet vždy.

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 14:30 |  
                      0 0

                      Btw. Štajner Tě svou odpovědí příliš nepotěšil že?:-) Další přeběhlík (i když velkou oklikou)

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 15:05 |  
                    0 0

                    Snižuješ inteligenci fanoušků Slavie. Přestaň zde přispívat.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 21:00 |  
                    0 0

                    Malane bud jsi spartan, nebo z brna. jinak si tuto vetu neumim vysvetlit ;)

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 21:25 |  
                      0 0

                      no jsem spartan a chodim na tyto stranky jen tak prudit...a bavi me to tu uz 16 let...

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      japoko     před 9 lety 18.03.2016 09:20 |  
      0 1

      No ono číst Reflex je rovnou na diagnózu!

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Pinturichio     před 9 lety 18.03.2016 09:24 |  
        0 0

        nemyslim si

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 11:22 |  
        1 0

        Pane Japoko,

        Kdyby se dřevěná tribuna a všechna ta její kombinace vzteku, defetismu, zloby a beznaděje uměla zhmotnit do jedné osoby na tomhle fóru, byl byste velkým adeptem na tenhle post.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 12:17 |  
        0 0

        posledni 3 roky se to cist moc neda..mam jich doma z drivejska snad 300.

  8. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:24 |  
    0 0

    Pokud dobře počítám, tak pokud by Sparta 2x vyhrála tak letošní mistr jde do základní skupiny LM. Petre je to správně?

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:27 |  
      0 0

      V tom případě by šel vítěz MOL cupu přímo do skupiny EL.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      kjandourek (admin)     před 9 lety 18.03.2016 10:29 |  
      0 0

      Předpokládám, že ne letošní, ale za rok... nasazení letos v létě už je tak nějak dané...

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:35 |  
        0 0

        To by bylo nelogicke kdyby se vysledky týmu z dane ligy z probehleho rocniku nepromitl do následujícího rocniku a pocital se az ten dalsi. Studuju to na Coen a moc moudrej z toho nejsem.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          JS (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 10:55 |  
          0 0

          Právě uběhlý ročník se nezapočítává. Počítá se pět předchozích, pro letošek to jsou tedy ročníky 2010/2011 – 2014/2015.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          kjandourek (admin)     před 9 lety 18.03.2016 10:56 |  
          0 0

          No naopak - kdyby letošní výsledky měli vliv na nasazení v ročníku příštím, tak bychom ještě ani nevěděli, ze kterého místa se vůbec postupuje do pohárů - probíhající soutěže vždycky ovlivní nasazení až o rok později...

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Travinho     před 9 lety 18.03.2016 11:01 |  
      0 0

      Ovšem bylo by to pro naši ligu vůbec dobře? Pokud by Aleš s Tomášem před sebou viděli vidinu přímé účasti v Champions League, tak budou schopni jít v lize doslova přes mrtvoly (už teď to k tomu nemá daleko). Takže já ani nevím, jestli by to pro nás bylo vůbec dobře, protože cesta do CL by určitě nebyla umetenější.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        warhammer (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 16:30 |  
        0 0

        Říkáš Danielovi Aleš?

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Travinho     před 9 lety 18.03.2016 21:47 |  
          0 0

          Sorry, už mi taky hrabe, říkám...

  9. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Borris     před 9 lety 18.03.2016 12:05 |  
    0 0

    Tak se taky vyjádřím na téma Hušby a jeho případná radost po gólu. Já docela rozumím, že je trochu rozpačitý. Sám jsem zvědav co bude dělat, jestli góla fakt dá. Já bych v tomhle dal asi za příklad Láďu Volešáka. Ten když k nám přišel, tak psal že určitě nechce na rumuny kydat hnůj a že jim vděčí za to, že ho vychovali. Ale že teď hraje za nás a že v derby se rozhodně nijak žinýrovat nebude. A taky že jo. Když jsme tam pak vyhráli 0:2 po gólech Pudila a Šenkyho, tak Láďa skvěle Šenkymu nacentroval na gól a úplně normálně se pak radoval. Takže Láďu bych dal pro Hušbyho jako příklad. Neříkám že má po gólu lítat jako tajtrlík a dělat nějaká gesta, ale proč by se nemohl úplně obyčejně radovat. Ať třeba jen běží se zvednutou rukou, zapumpuje s ní a pak na něj všichni stejně hned naskáčou. A nikdo mu podle mě nemůže říct ani slovo. Takže suma sumárum: určitě nikdo nechce aby odteď kydal na rumuny hnůj a slavil jak pominutý. Ale zase nevidím důvod, proč by svůj gól v derby nemohl slavit vůbec. Ať ho prostě nějak normálně oslaví a je to. Navíc co si pamatuju, tak Hušby je taková rybí povaha a nikdy góly neslavil nějak zběsile. Ale první předpoklad je, že Hušby toho góla nejdřív musí dát, takže bych to zatím neřešil :-)

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Barra     před 9 lety 18.03.2016 12:24 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi. Souhlasim s tvym nazorem, bohuzel nekteri kolegove vkladaji Husbauerovi do ust veci ktere vubec nerekl. Vcera to znelo ze se nebude radovat kdyz dame (jako Slavie) gol, coz je samozrejme blbost. Dnes se pletly zase pojmy 'radovat se' a 'slavit'. Nikdy Husbauer nerekl ze by se neradoval, coz je zasadny rozdil. Verim ze Husbauer bude i v derby se maximalne snazit, jak tomu do ted podle me bylo, a ten gol mu strasne moc preji. Mohl by to byt zacatek serie branek, ktere by za nas daval. A bohate mi bude stacit kdyz pri tom je zvedne ruce jak to udelal Ronaldo proti Man United a nechal na sebe skakat sve splouhrace..

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Tomski     před 9 lety 18.03.2016 12:36 |  
        0 0

        mám na to podobný názor jako vy pánové (hlavně Barra) a doporučuji přečíst dnešní rozhovor ve sportu...prostě profík a je mi dost líto, že mu v edenu nadavají "takyslávisti"...

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Kara (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 17:05 |  
          0 0

          +1 Ten rozhovor je dobrý, na nic si nehraje, i když si uvědomuje ty emoce, nechce nikomu lézt do zadku a to je fajn.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            seky1989 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 17:43 |  
            0 0

            Nemohl byste ho sem někdo postnout? Já si dnešní Sport radši nekupoval, tu záplavu ódy na Spartu bych asi nervově nedal.:-)

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Kara (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 08:13 |  
              0 0

              Když mi někdo poradíte, jak to udělat z digiverze, tak klidně...ale já nejsem schopná udělat screen, aby to k něčemu vypadalo

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Romino     před 9 lety 18.03.2016 12:39 |  
        0 0

        Myslím, že zbytečná debata, neboť Hušbauer gól nedá, jsem o tom přesvědčený, stejně jako o tom, že jeho nákup byl největší přestupový omyl Slavie vzhledem k ceně a požadavkům, které na něho máme.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Romino     před 9 lety 18.03.2016 12:39 |  
        0 0

        Myslím, že zbytečná debata, neboť Hušbauer gól nedá, jsem o tom přesvědčený, stejně jako o tom, že jeho nákup byl největší přestupový omyl Slavie vzhledem k ceně a požadavkům, které na něho máme.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Tomski     před 9 lety 18.03.2016 12:41 |  
          0 0

          cena byla menší než svého času za Mičolu a Gecova a herně funguje dobře nevím proč by to měl být omyl...

  10. Los LM

    Mac     před 9 lety 18.03.2016 12:23 |  
    0 0

    Otázka pro quelhara - jaká je pravděpodobnost, že se x let po sobě dostanou mezi nejlepších 8 v LM 3 giganti (Real, Barca, Bayern) a těch x let po sobě se vždy vyhnou vzájemným čtvrtfinálovým soubojům? ;-) Ten los je prostě cinklý, to není možné. Takže jediné napínavé ČF bude Paris - City.

  11. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 12:58 |  
    0 0

    OT: http://www.supras.cz/# !Bitka-na-stadionu-v-Manchesteru-fans-Liverpoolu-navíc-přisvítili-pyrem/cu6k/56ebbe420cf203534b11aadc

    Pro Travinha, RObinátora a jim podobných, kteří sní o anglickém modelu. Facky v Anglii na fotbale nepadají a o dýmovničkách radši ani nemluvím :-)))

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Barra     před 9 lety 18.03.2016 13:00 |  
      0 0

      Myslim ze kazdy rozumny clovek vi ze vsude na svete se najdou blbci.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 13:14 |  
        0 0

        Jistí diskutéři byli skálopevně přesvědčeni, že tzv. "Bosákův anglický model" je bezchybný a že se tam nic takového neděje.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Barra     před 9 lety 18.03.2016 13:42 |  
          0 0

          Skoda slov.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Robinator     před 9 lety 18.03.2016 14:16 |  
      0 0

      já nejsem skálopevně přesvědčen , že to tam vůbec neexistuje,ale že i bez toho to jde a atmosféra je i tak super, doporucuju se tam jet podívat osobně

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 15:04 |  
        0 0

        Když už do Anglie, tak jedině za fotbalem. Pokud za atmoséforu, tak si vyberu buď Polsko, Srbsko, Chorvatsko nebo Německo.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          Boss82     před 9 lety 18.03.2016 16:31 |  
          0 0

          To je dobrej žvást. Jsem si jist, že 90% lidí chodí na fotbal právě za fotbalem. Já tedy určitě ano. Kraviny na tribunách (dýmovnice, pyro, petardy, zakládání požárů, bordel všeho druhu atd.) mě vůbec nezajímají.

          Pokud má někdo potřebu se v tomto realizovat, ať si jede za podobnými hovadinami třeba do toho Polska. A rovnou si tam může nechat dát přes držku od místních hooligans v rámci 3. poločasu.

          Já raději zavítám do té Anglie na kvalitní fotbalový zápas. Ten možná podle Vás postrádá "atmosféru", ovšem nepostrádá to podstatné - fotbal.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 17:25 |  
            0 0

            Jsou 3 hlavní typy fotbalovejch fanoušků.

            1. Ty, co zajímá pouze fotbal.
            2. Ty, co zajímá pouze atmosféra, pyro, chorea, 3. poločasy.
            3. Ty, co zajímají první dva body.

            Ty patříš do 1. skupiny, já do 3.

            Pro někoho jako ty, jsou možná bod 2 kraviny, ale je dost lidí, kteří kvůli tomu na fotbal chodí.

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Boss82     před 9 lety 18.03.2016 17:48 |  
              0 0

              a) Skupina 1. je naštěstí v drtivé převaze.
              b) Skupina 2. je většinou primitivní zvěř patřící za mříže (čest výjimkám) a je naštěstí v drtivé menšině. (Ovšem myslím, že jste zde do jedné skupiny smíchal Ultras a Hooligans, což je rozdíl. Má definice platí na Hooligans, Ultras jsou trochu jinde.)
              c) Skupina 3. je nejmenší ze všech tří skupin. Ti inteligentnější z této skupiny si časem srovnají žebříček životních priorit a zůstanou u sledování fotbalu. Ti méně inteligentní se přikloní ke 3. poločasům.

              V Anglii, ale i jiných zemích, se téměř podařilo 2. skupinu vymýtit ze stadionů. Pevně doufám, že se to v dohledné době podaří i u nás.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Liborekk_SKS     před 9 lety 18.03.2016 18:27 |  
                0 0

                +1

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 19:37 |  
                0 0

                V Anglii ani jinde se nic vymýtit nepodařilo. Anglie je max nejdál v tom, že se nedostávají na stadion a když se tak stane tak to nikdo nepitvá. Stejně tak to co se děje v ulicích před zápasem se moc nezveřejňuje. Takže to pak vypadá jak to vypadá.
                Ale co se "bordelu" v ulicích před zápasy týká tak u nás je to klídeček oproti Anglii, Německu a dalším

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  Boss82     před 9 lety 19.03.2016 09:36 |  
                  0 0

                  Mluvím snad o vymýcení z ulic??? Mluvím právě o vymýcení ze stadionů, což se v Anglii z velké části podařilo, a je to jeden z důvodů proč je místní fotbal tam, kde je.

                  Vymýcení z ulic je bohužel složitější problém. Dokud policie nebude mít pravomoc do těch kreténů střílet ostrými, tak se jich nikdy úplně nezbaví.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    bongor     před 9 lety 19.03.2016 11:37 |  
                    0 0

                    Takže tobě by se líbilo,aby policie měla pravomoc střílet do lidí za použití prskavek?
                    Skutečně perfektní názor,navrhni to.

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      Boss82     před 9 lety 19.03.2016 12:47 |  
                      0 0

                      Nepochopil jste příspěvek, ani další kontext, ale u vás mne to nepřekvapuje.

                      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                        bongor     před 9 lety 19.03.2016 17:56 |  
                        0 0

                        Mě už na tobě nepřekvapuje vůbec nic.Už vidím,jak tvoje cancy někdo využije u městského soudu s tím,že i slávisti by doporučovali tvrdší postup proti jejich pochodu na Letnou.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 12:31 |  
                    0 0

                    Mě se teda náš model kdy se nemusím bát jít po ulici na stadion líbí víc. Na ten zbytek ostřelbě ani reagovat nebudu...

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      Boss82     před 9 lety 19.03.2016 12:52 |  
                      0 0

                      Poklidné pochody fanoušků ulicemi města jsou samozřejmě naprosto v pořádku.

                      Bavím se tu u chuligánech, kteří jsou schopni proměnit část města ve válečnou zónu, devastují, co jim přijde pod ruku, zmasakrují každého, kdo se jim postaví do cesty, nezřídka končí jejich střety smrtí....

                      Když ne postřílet, tak pozavírat na doživotí do lágru kamsi na území Islámského státu.

                      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                        Guly (přítel SN)     před 9 lety 20.03.2016 00:43 |  
                        0 0

                        Tak ty seš opravdu debil :D "nezřídka jejich střety skončí smrti" a to víš odkud? ty se o scénu nějak víc zajímáš? Víš hovno, akorát čteš sračky z blesků atd.

                        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                          Boss82     před 7 lety 30.05.2017 12:10 |  
                          0 0

                          Pozdě, ale přece reaguji, protože tenkrát jsem si Tvé odpovědi nevšiml, ale bez reakce to nechat nelze. Divil by ses, milý Guly, co všechno o scéně hooligans vím. Stejně jako o mnoha smrtelných úrazech, ke kterým v souvislosti s "činností" hooligans došlo. O jiných vážných zraněních a úrazech ani nemluvě. Z Blesku vážně nečerpám.

                          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                            Guly (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 20:15 |  
                            0 0

                            To by mě fakt zajímalo, co o hooligans scéně víš :D O smrtelných úrazech vím akorát tak z jižní Ameriky, převážně z Brazílie, kde po sobě střílej, to je úplně jinej level no. A samozřejmě Turci, to je případ taky sám pro sebe. Ještě taková Neapol je hodně nepříjemná, tam jedou na nože, s čím se zásadně neslučuju a s hooligans to nemá absolutně nic společnýho.

                            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                              Boss82     před 7 lety 10.06.2017 11:18 |  
                              0 0

                              Tak když jsem byl mladší, tak jsem chodil pravidelně do kotle a měl ve Slavii spoustu známých, kteří v hools scéně aktivně působili. Párkrát jsem se dokonce nechal ukecat k nějakým společným "aktivitám"... Zpětně se za to neskutečně stydím.

                              Dnes to s odstupem vidím zcela jasně - zábava pro vypatlance! Hodnotit, jaký stupeň střetů je ještě v pořádku (beze zbraní a nedokopovát) a jaký už je přes čáru (tyče, nože, nebo úplný extrém střelné zbraně), je úplně mimo mísu. Celé je to k smíchu - ty hovádka se rvou čistě účelově jen proto, aby si pohonili ego, cosi si dokázali a upevnili postavení ve své pochybné komunitě. Nebojujou za žádné vyšší hodnoty, nebojujou samozřejmě ani za svůj klub....je to prostě jenom stupidní zábava pro bezmozky. Nehledě na to, že jejich agresivita je velmi často zaměřená i proti lidem, kteří s nimi nechtějí mít nic společného.

                              Když jsou kluci takoví hrdinové, ať se přihlásí do armády a jdou SKUTEČNĚ bojovat! Proti Islámskému státu, proti Boko Haram, proti terorismu, proti komunismu, proti bezpráví kdekoliv ve světě....prostě proti něčemu, kde bude mít boj skutečně smysl - takových "bojovníků", tedy profesionálních vojáků nebo členů protiteroristických jednotek si neskutečně vážím. Ale nějakých hovad, která se sejdou někde na louce, aby si dali bezdůvodně do držky, případně dělají bordel a škody v ulicích měst, a kteří na to, aby vstoupili do skutečné armády, nemají koule, schopnosti a hlavně morální potřebu - z těch je mi akorát na blití. Svolávat si bitky jen pro bitky samotné může jen opravdový bezmozek, který má mimo komunitu obvykle velmi neúspěšný a zbytečný život.

                              Ale pro mě za mě ať se pitomci rvou na louce jak chtějí, když tím nebudou ohrožovat normální lidi. A ať se tam třeba všichni podřežou. Ale ať se proboha nehlásí k žádnému fotbalovému klubu a netahají tu svou "kulturu" na stadiony, protože tohle nemá s fotbalem absolutně nic společného, fotbal je jen záminka.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 20:23 |  
                0 0

                Ultras, ač na bitky převážně nechodí, tak se i o většinou hooligans scénu zajímají. Samozřejmě, dalo by se to rozdělit na 4 skupiny, takhle jsem to skloubil do 1 - do mimofotbalových aktivit.

                A skupina 1 je z 90 % šťastná, že existuje skupina 2 a 3.

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  Boss82     před 9 lety 19.03.2016 09:31 |  
                  0 0

                  Tu poslední větu nemyslíte vážně, že ne?!!!

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Travinho     před 9 lety 18.03.2016 21:54 |  
                0 0

                Přesně tak...

            • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

              Barra     před 9 lety 18.03.2016 19:34 |  
              0 0

              Pripada mi celkem naivni si myslet ze ´atmosféra´ by patrila pouze do skupiny 2, a nutne by musela byt spojena s pyrem.

              Takze tvoje kategorie ´pouze fotbal´ mozna pro fotbalove analisty, skauty a ´spiony´ druhých klubu, kteří se prijde z profesionaliho hlediska podivat na fotbal. Na Slavii chodi ale fandove kteri maji radi jak fotbal tak krasnou afmosferu, ke ktere absolutne nepotrebuji dymovnice, delobuchy atd. Mozna jsi uz zapomnel ze jak hraci tak i trener Beranek se v minulosti vice krat vyjadril negativne k dymovnicim hozene na hriste behem zapasu, casto v okamziku kdy jsme se snazili dohnat ztratu. Skodi se muzstvu, skodi se Slavii.

              Jestli si dobre pamatuji dostala za vase pyro vcera pokutu ve vysi 60tis Kc - jiz ponekolikrate. Zajima me kolik z tech 60tis prispejes ty klubu. Nebo mas pocit ze v pripade ze si koupis listek nebo permanentku mas tim automaticky pravo valet na Slavii pokuty za tve chovani?

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Eluin (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 20:57 |  
                0 0

                Barro, napsal jsi to výstižně a správně.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Travinho     před 9 lety 18.03.2016 21:58 |  
                0 0

                Problém je bohužel ten, že spousta lidí řekne, já to nebyl. Nicméně já čas od času do kotle zajdu (ale dávám přednost sledování na jiných místech stadionu) a dýmovnici hodil třeba synek, kterému bylo 15 a místo toho, aby mu dali za uši, tak mu tam všichni plácali po ramenou. Takže asi tak, ti lidé žijí opravdu často v domnění, že klub má peněz dost a oni můžou cokoliv, nicméně jakmile by to po nich bylo vyžadováno, tak by možná přestali.

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  steev (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 22:07 |  
                  0 0

                  To je stále dokola,vůbec nemá cenu se o tom bavit. Tak snad jen to, že klub je v pravidelném kontaktu se zástupci TS. Myslíte si že používání pyra vedení klubu doopravdy tíží tak jako vás?

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    Travinho     před 9 lety 18.03.2016 22:52 |  
                    0 0

                    Nadšení z toho určitě nejsou, když za to musí platit nesmyslné sumy. Organizované pyro, dejme tomu, ale když se prohrává, tak je to zápas co zápas, kdy letí na hřiště světlice nebo dělobuchy, to je úplná demence.

                • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                  Hajsi     před 9 lety 19.03.2016 00:12 |  
                  0 0

                  Pyrotechnika na stadion prostě patří, dokáže vyburcovat ještě k většímu fandění a zlepšení atmosféry. Je pravda, že dělobuchy jsou k ničemu a pyro by se nemělo házet na hřiště.

                  Jsem rád, že tu atmosféra není sterilní jako v Anglii.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    steev (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 06:49 |  
                    0 0

                    Tak oheň na hřiště hodí jedině chorej mozek to je jasný. Ale zápas co zápas letí světlice nebo dělobuch na hřiště? Ale no tak.

                    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                      Hajsi     před 9 lety 19.03.2016 18:46 |  
                      0 0

                      Souhlasím, na hřišti jsem v Edenu dlouho nic nezažil. Já to myslel všeobecně.

                  • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                    Barra     před 9 lety 19.03.2016 15:43 |  
                    0 0

                    Kazdy ma narok na svuj nazor.

              • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

                Boss82     před 9 lety 19.03.2016 09:37 |  
                0 0

                Naprostý souhlas.

  12. Derby

    jira123     před 9 lety 18.03.2016 19:57 |  
    0 0

    Ahoj lidi , neví někdo o funkčním odkazu na přenos derby ??

    • Re: Derby

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 21:01 |  
      0 0

      Na isport určitě přenos bude.

      • Re: Derby

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 09:42 |  
        0 0

        Dává nás Arena Sport2 Srbsko a stream je tady - www.livestream365.com/cs/arena-sport-2

  13. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Nosorozec     před 9 lety 18.03.2016 19:57 |  
    0 0

    Ahoj lidi! Vy, kteří nemáte lístky na derby, kde budete zápas sledovat? Bude před Edenem ve fanzoně nějaký plátno, kde bude možné sledovat zápas? Nebo nevíte někdo o nějaký hospodě či baru, kde budou mít zaplou O2 TV a budou tam Slavisti a ne spartani? :)

  14. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    malan (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 20:58 |  
    0 0

    Slaviste, shanim jeden listek na derby. Nedelam si iluze, ale kdyby se tu nasel nekdo kdo bude mit lupen navic (nemoc atd.), rad bych ho koupil.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 23:08 |  
      0 0

      Mám jeden, sektor rodinna tribuna H22, rada 11, 250 Kc, kamosovi se to nehodí, v pondělí ráno jde na pohovor. Pokud máš zájem, pis na radek.77@seznam.cz. ale mám rád Hušbauera☺

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 09:38 |  
        0 0

        -)

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        malan (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 13:32 |  
        0 0

        Farisi, jeste jednou diky za listek a zitra si jdeme pro 3 body!:-)

  15. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    Ravik     před 9 lety 19.03.2016 13:44 |  
    0 0

    Nevíte jak to vypadá s marodkou? Včera ty zprávy nebyly vůbec dobrý a bez tria Zmrhal, Souček a Deli si sestavu vůbec nedovedu představit.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      DeanMoriarty     před 9 lety 19.03.2016 14:36 |  
      0 0

      Bez Zmrhala s jeho současnou formou si to dovedu představit v pohodě :). Fatální by dle mě byla absence tria DELI,Bořil, Souček.

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        1rytir     před 9 lety 19.03.2016 15:23 |  
        0 0

        Přestávám to řešit. Pokud by zmiňovaní hráči nastoupili po nemoci, či ještě s chřipkou, jak se to stalo se Zlínem, nebudou jistě v top formě. Beru to jako smůlu, že od začátku jara jsme nemohli ani jedinkrát nastoupit v optimální sestavě. Vzduch se sice ve Slavii pročistil, ale bakterie a viry to úspěšně ignorují! Takže na Letné nečekám žádný zázrak a z výsledkem si hlavu nelámu.

  16. Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

    xavi     před 9 lety 19.03.2016 16:17 |  
    0 0

    Na Spartu,ale i v dalších zápasech musíme hrát na pět záložníků,hrát 4-4-2 jak chce Uhrin,tak je třeba mít nadstandartní krajní obránce a to teď nemáme.Máme jednoho lehce nadprůměrnýho(Bořil),jednoho průměrnýho(Jablonskýho),na Slavii nedostačujícího Mikulu.Proto je nutnost v létě přivést dva kvalitní krajní beky.Pro nás jsou klíčový Bořil a Deli,proto doufám,že oba budou hrát.Nějak si nedovedu představit jak tam Mikula nahání Krejčího nebo Šurala.

    • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

      LordEdmund     před 9 lety 19.03.2016 16:32 |  
      0 0

      Z toho mám taky strach. Snad bude Bořil zítra OK. Krejčí má po letech, kdy se jen o talentu hovořilo, opravdovou formu jak hrom a teprve nyní si reprezentaci opravdu zaslouží.
      Jabkoň si s Šuralem může poradit. Rychlostně je na tom podobně a horší fotbalovost nahradí bojovností. Ovšem koho zítra místo Zmrhala? Asi Mihalíka. Jen to chce přesměrovat jeho snahu se ukázat na snahu bojovat za tým. Některé jeho vypuštěné návraty do obrany jsou až neskutečné.
      Problémy s levou stranou snad vyřeší v létě Dušan Švento, ale na pravou potřebujeme další alternativu k Bořilovi.Mimochodem Deli hraje za Slony na pravém kraji obrany. Netvrdím ho tam postavit, ale v nějaké přípravě v létě vyzkoušet i tuto variantu. Možná bychom se všichni ještě divili :-)

      • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

        xavi     před 9 lety 19.03.2016 16:56 |  
        0 0

        Když nebude Zmrhal,tak bych tam taky rád viděl Mihalíka,myslím že by mu spolupráce s Jablonským šla líp jak s Mikulou,ale nevěřím,že na to najde Uhrin odvahu,proto tam při případný absenci Zmrhyho čekám Štohanzla.Deli je na tom tak dobře,že by si určitě kvalitně poradil i s krajem obrany,ale i jako defenzivní záložník.Jenom nesmíme začít tak pasivně jako v Bolce,to by byl konec.Snažit se je pressoat a taky párkrát přibrousit a snažit se rozhodit Váchu s Dočkalem.

        • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

          bongor     před 9 lety 19.03.2016 17:52 |  
          0 0

          Ty naše problémy mi znovu připomněly známou pravdu,čím větší krípl,tím více štěstí.Chátra má jednu kliku za druhou.

          • Re: T. Souček: Zkouším střílet a vychází mi to

            Barra     před 9 lety 20.03.2016 11:52 |  
            0 0

            Mozna ze jsou vyjimka na prislovi ze stesti preje pripravenym, mozna ne.