Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 21. kolo

Ve vítězném utkání proti Zlínu vynikali hlavně dva muži v sešívaném dresu.

Jde samozřejmě o stálice Tomáše Součka a Simona Deliho, kterým se dařilo už na podzim, nyní svou výkonnost posunuli ale ještě o úroveň výš a pravidelně táhnou Slavii v jarních ligových bojích. Ale pár slov k zápasu, který byl záležitostí dvou rozdílných poločasů, až by se chtělo použít příměr ke dnu a noci. První půle byla ze strany červenobílých velice dobrá, zvláště zaujala silná desetiminutovka, kde si Slavia připsala snad čtyři vyložené šance za sebou. Bohužel koncovka zatím poněkud vázne...

A tak přišel nervózní druhý poločas, jak už jsme ostatně z posledních let zvyklí. Naštěstí oproti nejednomu zápasu minulých sezón dokázala Slavia nejtěsnější výhru udržet. To je však za druhou půli asi jediné pozitivum. Výkon v ní byl ustrašený, bojácný a Zlín neměl až tak daleko ke srovnání skóre a zisku prvního jarního bodu. Nestalo se však a Slavia dokázala přidat třetí korálek na šňůru jarních domácích výher. V Edenu máme tedy zatím 100% bilanci a doufejme, že se z něj opět stává obávaná pevnost, o níž bylo choreo v minulém zápase.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 5 - Začal velkou chybou, když váhal s odkopem tak dlouho, až trefil dobíhajícího hráče. Naštěstí Diop v koncovce selhal. Moc práce v zápase neměl, připsal si dva středně těžké zákroky ve druhé půli proti Poznarově hlavičce a Diopově teči zblízka. Jednou dobře vyběhl, když sebral míč před osamoceným hráčem Zlína.

Jan Mikula - 4 - Není v takové formě jako na podzim. V obraně nebyl bezchybný a měl potíže s míčem, když si ho třeba nedokázal zpracovat a utekl mu do autu.

Martin Latka - 5 - Nastoupil po dlouhé době a odvedl uspokojivý výkon. V první půli měl jednu špatnou rozehrávku, která hrozila nebezpečným brejkem. Ve zbytku zápasu už si vedl poměrně jistě.

Simon Deli - 7 - Zahrál tradičně výborně, v obranné práci byl suverénní a hodně pomohl k tomu, že Slavia přestála tlak Zlína. Jestli se mluvilo na podzim o tom, že má Slavia nejlepší stoperskou dvojici ligy, tak na jaře by se mělo hovořit o tom, že nejlepším stoperem ligy je Deli. Natolik totiž náš obránce vyniká. Nicméně já se soudy počkám až po derby, tam bude mít Deli práce jistě více než dost a uvidíme, jak obstojí.

Tomáš Jablonský - 4 - Slabší zápas od Jablonského. Připsal si docela velkou chybu, když podskočil centr a nechal hlavičkovat osamoceného Poznara. Ani ve hře se mu tolik nedařilo.

Miljan Vukadinovič - 5 - Myslím, že zahrál docela dobře. Snažil se být aktivní, velice pěkně dostal do gólové příležitosti Keniu. Co ale ta strašná simulace ve vápně soupeře, Miljane?! Velice nefotbalový moment a zasloužená žlutá karta.

Tomáš Souček - 7 - Podobně jako u Deliho - znovu výborný. Velice dobře se zvládl uvolnit při rohovém kopu a vsítil nakonec rozhodující branku utkání. I ve hře byl hodně vidět, troufl si třeba na podařenou kličku.

Josef Hušbauer - 5 - Dobře kopl roh, po němž jsme dali gól. Jinak to od něj byl tradiční výkon po jeho příchodu - snažil se, ale příliš výrazný nebyl. Pochválil bych ho za dobrý obranný zákrok v první půli, kdy v našem vápně na poslední chvíli odvracel na rohový kop před volným hráčem Zlína. Někteří lidé se v diskusi ptali, proč po vystřídání zamířil do kabiny. Šlo o zdravotní problémy, kvůli nimž i musel předčasně opustit hřiště.

Levan Kenia - 5 - Nezklamal a do naší útočné hry vnesl elán a nebezpečnost. Jen to proměňování šancí. S přihrávkou od Vukadinoviče zahodil lajdácky, naopak mu krásně sedla střela ze střední vzdálenosti, bohužel jen orazítkovala břevno.

Jaromír Zmrhal - 4 - Pěkně vyslal do samostatného úniku Škodu, ještě měl docela dobrou nahrávku na Keniovu střelu do břevna, i když tam šlo spíše o umění Levana. Jinak ale vidět skoro nebyl. Párkrát nedokázal zpracovat míč a zabrnkal na nervy slávistům svým sólem napříč hřištěm, které zavánělo ztrátou míče a rychlým kontrem.

Milan Škoda - 4 - Lepší než v Boleslavi, zvláště ve hře, kdy byl přeci jen platnější a dokázal udržet některé míče. Zase ale dokázal zahodit šanci, tentokrát naprosto vyloženou, když šel od půlky sám na brankáře. Zakončení bylo tristní - z metru přímo do něj.

Karel Piták - 4 - Přišel na hřiště v době, kdy už se Slavii nedařilo a sám s tím nedokázal přes svou bojovnost nic udělat. Na konci zápasu měl velice nepěkný zákrok, který už se u něj stává tak nějak pravidlem.

Muris Mešanovič a Jan Štohanzl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Pepino44     před 9 lety 15.03.2016 15:32 |  
    0 0

    Tak tentokrát naprostý souhlas. Hodnocení střízlivé a spravedlivé.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Petr74 (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 22:05 |  
      0 0

      Já tedy nejsem odborník, ale pravá strana Vukadinovič + Mikula se mi vůbec nelíbí. Vidím tam moc ztrát míčů, odkopů a nepřesností.
      Není to taková holomajzna jako s Mihalíkem, ale stejně je to naše slabší strana.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 15:33 |  
    0 0

    Opět poprosím o hodnocení Sportu, pokud ho někdo má.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 19:34 |  
      0 0

      Tak nic, už jsem ho našel pod jiným článkem. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 15:39 |  
    0 0

    Pavlenka - 6
    Mikula - 3
    Latka - 5
    Deli - 7
    Jablonský - 5
    Souček - 7
    Vuk - 5
    Kenia - 6
    Hušbauer - 5
    Zmrhal - 5
    Škoda - 5

  4. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    tantalos     před 9 lety 15.03.2016 15:46 |  
    0 0

    Deli 8
    Jablonský 5
    Jinak souhlas
    Navíc:
    Koreš 3
    Diop 5
    Hub 6
    Dále:
    Švec 6
    Prošek 2
    Hrubý 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 15:49 |  
      0 0

      Mně se zdál Diop hodně špatný. Ve hře k ničemu a když už měl tutovku po chybě Pavlenky, tak s ní naložil hodně špatně. Naopak Hubáček zaujal, dost slušný výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Travinho     před 9 lety 15.03.2016 15:59 |  
      0 0

      No já nevím, ale Koreš byl ve hře Zlína určitě platnější než Diop.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Sedrousek     před 9 lety 15.03.2016 15:47 |  
    0 0

    Nesouhlasim se znamkou pro Pitaka. To ze prisel na hriste v dobe kdy se celemu tymu nedari neomlouva jeho vykon. A navic sme taky mohli dohravat o deseti. A kdovi jak by to dopadlo.
    Muj nazor ze kdyz mame pripravit tym na pristi sezonu jak vedeni prohlasilo tak Karel zabira misto i na lavicce.
    Karle diky za vsechno ale chce to trochu soudnosti.
    Ja vim chce si prodlouzit karieru co to jde ale jestli chces pomoci Slavii tak uz jenom trenuj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Corfe     před 9 lety 15.03.2016 16:12 |  
      0 0

      Naprostý souhlas! Piták byl strašný, jen neúčinně vyklusával ve středu pole a "ukázal" se jen sprostým faulem zezadu, který jasně vyplynul z toho, jak naprosto nestíhal.

      Jeho nasazování je naprosto kontraproduktivní, měl tam jít a měl by tam v těchhle situacích chodit Barák, pro všechny by to bylo lepší. I pro Pitáka, který se už jen ztrapňuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 17:23 |  
        0 0

        Též nechápu, proč nedostává příležitost Barák, už je po zranění ok?

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Corfe     před 9 lety 15.03.2016 18:09 |  
          0 0

          Právě, že je, hrál celý zápas za juniorku v Boleslavi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 09:53 |  
      0 0

      Alanore, 4 pro Pitáka je bohužel velký přehmat. To, co předvedl byla naprostá tragédie. Rozhodně bych známku směřoval ke 3, lépe ke 2.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Robinator     před 9 lety 15.03.2016 15:57 |  
    0 0

    Mikula má potíže s míčem od té doby co ho znám :D
    Ale hodnocení je jinak přesný, možnáá Delimu o něco výš, ale je pravda, že se uvidí až v derby. Kdyby předvedl stejný výkon, bylo by to skoro na desítku.
    Jinak co já považuji za největší problém je Mikula a Jablonský, nemám rád podobné typy nemoderních hráčů, mají minimální přínos. Na obranu si stěžovat nemůžeme, útoku věřím, že se včas probere a záloha taky bude šlapat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 16:14 |  
      0 0

      S Mikulou ouhlasim, opravd se na jeho hru zaměřuju poslední zapasy dost důkladně, a v posledních zápasech je jeho technika opravdu katastrofální, v útočné fázi volí téměř vždy tu horší variantu, jak naložit s míčem, a zpracování má opravdu podprůměrné, lehké přihrávky mu odskakují, nebo je vůbec nezachytí. Dal bych už radši šanci Holíkovi než jemu teda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 16:23 |  
        0 0

        Souhlasím, přitom si pamatuji jeho první přátelák pod Jarolímem v Edenu kde jsem postoval i video na youtube jak se mi libila jeho prace s mícem. Paradox :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 16:24 |  
        0 0

        Souhlasím s Holíkem, v přípravě se mi moc líbil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 09:55 |  
          0 0

          Bohužel v přípřavě se líbila i mnohem více samotná Slavia. Nerozumím, proč jsme odpustili od tolik zmiňovaného a především účinného napadání.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            Robinator     před 9 lety 17.03.2016 09:37 |  
            0 0

            Pořád je někdo zraněněj, mužstvo není kompletní, asi si zatím tolik nesedli, to potrva ještě pár měsíců. Navíc v léte přijde další posílení kádru, aby jsme mohli atakovat LM, je možný, že ze současných posil se chytne jen Bořil, možná Mešanovič, což by bylo vtipný..

  7. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Jachym     před 9 lety 15.03.2016 16:25 |  
    0 0

    Pavlenkovi bych dal klidně šestku. Zákrok pro Diopovi byl klíčový. Deli sice velmi dobrý, ale kvalitnější soupeř by tu jeho bohorovnost při kličkách na postě posledního dokázal mnohem lépe využít. Kenia na to, jak je mnohými veleben do nebes, pouze průměr. Ze Škody stále cítím frustraci, pravděpodobně kvůli nesplněnému zahraničnímu angažmá. Nepustit ho ve třiceti ven byl od vedení skoro návrat ke komunismu... Drajv naopak nechybí Mešanovičovi. Ten by měl chodit na plac nyní dříve...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Travinho     před 9 lety 15.03.2016 17:00 |  
      0 0

      Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal u Škody je nesmysl. Milan zde na podzim podepsal novou dlouhodobou smlouvu s na českou ligu vysoce nadstandardními podmínkami. Nikdo jej nenutil to podepisovat, ale nemůže pak očekávat, že ho při první nabídce pustíme. Nehledě pak na to, že nabídka pro hráče několikanásobně převyšovala to, nač by si přišel klub.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Jachym     před 9 lety 15.03.2016 17:07 |  
        0 0

        Otázkou je zda částka pro klub byla i tak adekvátní. Pokud by šlo jen o to, že Škoda si přijde na něco víc, bylo by to něco ve smyslu příslovečného chcípnutí sousedovy kozy. A já tu frustraci na něm prostě vidím. Ve výsledku tratí Škoda (s touto formou se může s Eurem a slušným angažmá rozloučit) i Slavia (její klíčový hráč je bezzubý).

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 17:18 |  
          0 0

          Opravdu by Vrba vzal Škodu kdyby kopal v Emirátech? O kvalitě té ligy lze dost polemizovat. Pokud by Škoda nešel do slušné ligy ( nebo alespon na urovni české) jako trenér repre bych ho nevzal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Robinator     před 9 lety 15.03.2016 17:11 |  
        0 0

        Pravda je, že podepisovat nemusel, na druhou stranu s kým by to nezahýbalo, ale to už se tu řešilo mnohokrát..

        Já, když na něho koukám, tak stále váhám, jestli je spíš bloklej, že se mu nedaří dát branku a nebo je to tam spíš absence motivace..Nebo obojí dohromady..No kdo ví, snad se prosadí v derby, tím by všem zavřel hubu : ))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      kleofas     před 9 lety 15.03.2016 17:21 |  
      0 0

      Berkovec byl za podobnou chybu s Baníkem dost peskován, 5 je akorát

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 20:18 |  
        0 0

        Tak u Berkovce se špatná hra nohou opakovala častokrát. Pavlenka měl několik rozehrávek vzduchem proti Zlínu velmi přesných, až na tu jednu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      travel (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 16:36 |  
      0 0

      Tak jsem to teď dočetl a Procházka vlastně píše,co se psalo už dříve.Takže v podstatě nic nového.Příště si to nejdřív přečtu a pak to sem případně dám.Tentokrát jsem se podíval pouze na datum a jelikož bylo dnešní,tak jsem myslel,že tam budou nějaké novinky.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Betynka58     před 9 lety 15.03.2016 17:38 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, s jedinou výjimkou, a to je Kenia, kterému bych dal minimálně 6. Zejména v prvním poločase bylo krásně vidět, jak je herní projev s ním hned mnohem fotbalovější. Ale podle Tvého slovního hodnocení, Alanore, jsem získal takový dojem, že kdyby tu velkou šanci proměnil, že by dostal vyšší známku, nemám pravdu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      pinochet     před 9 lety 15.03.2016 18:23 |  
      0 0

      Souhlas, i mně se jeví stejná známka pro Keniu a Vukadinoviče nespravedlivá, natož Pitákova pouze o jeden stupeň nižší. Kenia na rozdíl od nich tvořil hru a byl neustálou hrozbou pro branku soupeře. Jeho odchod znamenal ihned herní úpadek Slávie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 18:30 |  
      0 0

      Keniovi s Vukadinovičem jsem chtěl dát původně 6, nakonec jsem se rozhodl takto.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 18:42 |  
        0 0

        S Pitákem jsi se Alanore poprvé dost netrefil do známky. :-) Dal bych mu klidně 2.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 18:46 |  
          0 0

          Za těch 30 minut, kdy hrál stejně špatně jako všichni ostatní? Já souhlasím, že na hřiště už nepatří a že měl hrát Barák, ale nebudu dávat nesmyslně exemplární známky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            kleofas     před 9 lety 15.03.2016 19:02 |  
            0 0

            proč nesmyslně, poločas hráli dobře, poločas blbě, tak mají průměrné známky. Karel tam byl, když všichni, i on hráli jenom blbě, tak ta navrhovaná 2 má logiku

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 19:23 |  
              0 0

              Navrhovaná 2 by měla logiku, kdyby hrál špatně celý zápas, ne 30 minut.

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                kleofas     před 9 lety 15.03.2016 19:42 |  
                0 0

                tak to má vlastně kliku, že tam byl jenom 30 minut :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 19:31 |  
              0 0

              Navíc střídání jsou od toho, aby okysličila hru. Aby se úroveň zvedla. Né aby "zapadl do horší hry". Tím se jen podtrhuje, že vlastně hru spíše svým příchodem zhoršil.

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 19:43 |  
                0 0

                Podle mě to souvisí s tím, že od Karla nikdo nic nečeká, tudíž horší známku nedostal. Laťku má prostě výrazně níž, než většina ostatních. Kdyby měl být ale hodnocen objektivně, tak max 3-, víc fakt ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              bongor     před 9 lety 15.03.2016 19:58 |  
              0 0

              Neviděl jsem hru naší juniorky,která ostudně prohrála s Bolkou 2-6.Doufám,že tam Barák mimořádně vynikal,potom by jeho nasazení do áčka dávalo smysl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 20:22 |  
                0 0

                Tohle podle mě logiku moc nedává.

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                AlesJa     před 9 lety 16.03.2016 10:34 |  
                0 0

                Barák je podle mě na úrovni Čermáka který v MB pravidelně hraje. V přípravě hrál moc dobře, dokonce v každém utkání gól dal nebo se na něm podílel. Nevím co se stalo, ale zatím to vypadá, že dopadne jak plno jiných v minulosti. Odejde někam hostovat, pak tam přestoupí a na Slavii budou po sobě koukat co se stalo. Doufám, že ještě na jaře šanci dostane.

                • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                  Tomski     před 9 lety 16.03.2016 12:45 |  
                  0 0

                  bohužel na úrovni Čermáka není...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        bongor     před 9 lety 15.03.2016 19:55 |  
        0 0

        Na Keniovi je vidět,jak v našich soutěžích je většina hráčů pozadu v práci s míčem.
        On není nějaké evropské eso,přesto mezi českými kluky vypadá jako mimořádný fotbalista.Dalo by se s nadsázkou říct,že kdyby se fotbal hrál bez míče,tak jsme mistři Evropy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 20:37 |  
          0 0

          Teď je otázka, co si představuješ pod pojmem "mimořádný fotbalista". Já si pod tím představuju hráče typu Messi, Ronaldo, Neymar, Ibra... Takže mimořádný fotbalista určitě není, ale podle mě je velice kvalitní fotbalista. Už o něčem svědčí to, že hrál za Schalke, sice jenom 11 zápasů, ale to souvisí s jeho skleněným zdravím Kdyby nebyl tak skleněnej, tak je v Schalke pořád a možná i někde vejš. Takže na naše poměry to "mimořádný fotbalista" je. I když je 2 měsíce zraněnej a pak nastoupí do utkání, tak vždy v něm byl nejlepší a nejfotbalovější. Na něm prostě není vůbec vidět nějaká nerozehranost.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    DeanMoriarty     před 9 lety 15.03.2016 17:49 |  
    0 0

    OT: Novinky jsou opravdu stoka stok.

    Jan Zahradníček, Duchcov
    Úterý, 15. března 2016, 15:35:35 | Souhlasím | Nesouhlasím | +21
    A koukám že ho někdo zbil málo když si ještě stěžuje! Občas chodím na fotbal a upřímně tihle fanoušci Slávie jsou jedni z nejhorších fanoušků co můžou být!! Dělají bordel, provokují, ničí majetek jsou vulgární drzí neurvalí chtějí se s každým prát a jsou opravdu dost agresivní. Vždyť existují záznamy ze stadionů o jejich chování, to již nemá s fanděním nic společného. Policisté nikoho určitě jen tak nezbili, to jsou lži. Ještě jednou opakuju, že fanoušci Slávie jsou opravdu jedni z nejhorších v republice a chovají se hůř jak banda cikánů rozvášněných alkoholem.

    http://www.novinky.cz/krimi/397709-jeden-me-drzel-a-dva-me-mlatili-popsal-u-soudu-slavista-policejni-zasah.html

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      lukas8 (admin)     před 9 lety 15.03.2016 18:40 |  
      0 0

      Že na tu stránku komunistické bašty vůbec chodíš. Jejich názory jsou snad nejpotrhlejší ze všech webů a celá ta komunita působí dost komicky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 19:46 |  
      0 0

      Novinky, nic jinýho k tomu není potřeba dodávat... :D

  10. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 19:16 |  
    0 0

    Alanore, výstižné, klobouk dolů, jak jsi se s tím popasoval. Emoce stranou, logické známky. Snad už jsi zdravý, někdo psal, že ti není dobře, tak snad na derby budeš fit.
    Ke Škodovi-v Dohrání se ho ptali na tu neformu, zda to nesouvisí s nepřestupem, Milan řekl, že vůbec a naopak že tyto řeči ho uráží. Je mi jasné, že by neřekl, že je to pravda, ale s tím, jak se vymezil, že ho to opravdu uráží, tak mu věřím. Takže je to podle mne pokles formy, který potká téměř každého a snad se forma vrátí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Falk     před 9 lety 15.03.2016 19:28 |  
      0 0

      Alanore je dobře ,že jsi to napsal s časovým odstupem .Tvoje hodnoceni je podle mého přesné a spravedlivé .diky

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 19:36 |  
        0 0

        Já děkuji. Časový odstup byl zapříčiněn čistě nemocí, ne že bych si to potřeboval až tak srovnávat v hlavě, kolik komu dám. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Falk     před 9 lety 15.03.2016 20:58 |  
          0 0

          Tak přeji brzské a úplné uzdravení .Kdyby jste to napsal druhý den,kritika by byla za druhý poločas ze strany nás fanoušků (expertů)velká

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 19:28 |  
      0 0

      Úplně zdravý ještě nejsem, ale už je to snad na dobré cestě. :) Proto taky bylo hodnocení až dnes. Co se týče derby, tak stejně budu koukat z domova - na Letnou ani nepáchnu. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Corfe     před 9 lety 15.03.2016 20:42 |  
      0 0

      Díky za tu informaci, která by jinak zapadla pro ty, co Dohráno neviděli. Potěšilo mě to, opravdu jsem měl dojem, že Škoda je otrávený, že ho nepustili, takhle je to lepší, výpadek formy může postihnout každého.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        bongor     před 9 lety 16.03.2016 06:20 |  
        0 0

        U Škoďáka,o tom jsem už psal několikrát.Určitě to není o tom,že by si řekl nepustili jste mě,tak vám na to kašlu.Tomu naprosto nevěřím.Ale je to v hlavě,v psychice.Prostě i když nechce,tak ho moří ta myšlenka na zahozenou možná životní šanci.To je takovej blok ,kterej se v člověku vytvoří mimo jeho vůli,znám to i podle
        sebe.Málokdo bychom byli v tomhle lepší.Jen doufám,že se do té Číny dostane a tam bude mít určitě taky takové skvělé možnosti.Držím mu všechny palce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          TSeguinTS     před 9 lety 16.03.2016 15:32 |  
          0 0

          Taky si nemyslím, že je nějak zatrpklej. Naopak mu bylo slíbeno angažmá v Číně, na jeho zásluhy tady rozhodně nikdo dlouho nezapomene. A o poklesu formy bych zatím nemluvil. Možná se mu nedaří tolik jako dřív, ale to, že nedává góly jako na běžícím pásu bych nepřičítal nepřestupu. Přišlo hodně hráčů, Milan už nemá tolik šancí, je tu více hráčů, od kterých všichni čekáme góly, takže nemůžeme chtít, aby střílel tolik gólů jako před zimou.
          Hodně mu přeji, aby to protrhl v neděli.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 20:20 |  
    0 0

    Nechápu jenom jedno hodnocení, jak může mít Mikula jen o bod horší známku než Kenia, jejich výkon byl diametrálně odlišný

  12. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Lovver     před 9 lety 15.03.2016 20:29 |  
    0 0

    S hodnocením víceméně souhlasím.
    Jen 3 hráči.
    Vuki - za mě 5,5... něco mu tam furt chybí, ale připadá mi jako fakt perspektivní hráč, který se zlepšuje a hlavně chce se zlepšovat a je na něm vidět chuť.

    Kenia s Hušbym - oba za mě 6. Opravdu mi přijde, že když tam jsou spolu, tak ta hra má myšlenku a vypadá to tak prostě hezky. Mohli by si rozumět. Ještě navíc, jestli hra středu zálohy byla s tím, že Hušby měl průjem nebo co :D a pro Keniu to byl první pořádnej zápas, tak super (první poločas).

  13. Vyhlídky na poháry

    Mike     před 9 lety 15.03.2016 20:34 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku. Dnes postup Jablonce v Poháru, takže stále je možnost jeho výhry v Poháru, a tím pádem postup do poháru jenom do 4.místa v lize- Olomouc a Hradec snad Pohár nevyhrají.
    Díval jsem se na termíny semifinále a ten je 6. a 13.dubna. To se nám docela hodí, protože mezi semifinálovými zápasy hrajeme ligu právě s Jabloncem, takže pro Jablonec bude priorita určitě Pohár, takže liga by mohla jít u něj trochu na vedlejší kolej, co se týká motivace na ligu i šetření některých hráčů. I když to je samozřejmě jenom hypotéza, protože Frťalovi do hlavy nevidím, a kádr mají široký, tak díky těmto termínům se přeci jenom úspěch v ligovém utkání s Jabloncem trochu zvyšuje. Ale třeba na nás vyrukují v nejsilnější sestavě, a lehce u nás vyhrají.

    • Re: Vyhlídky na poháry

      Travinho     před 9 lety 15.03.2016 20:49 |  
      0 0

      Několikrát se vyjádřil, že pohár je pro ně v současné chvíli priorita...

    • Re: Vyhlídky na poháry

      Betynka58     před 9 lety 15.03.2016 21:25 |  
      0 0

      Myslím, že by na Slavii neměl Jablonec vyhrát, i kdyby hrál v nejsilnější sestavě. Jeho jarní výkony ho zatím neopravňují k tomu, že bychom se ho měli nějak moc bát.

      • Re: Vyhlídky na poháry

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 10:56 |  
        0 0

        Tak naše jarní výkony taky nejsou zrovna nějaký šlágr (s ohledem na kvalitu soupeřů a předváděnou hru)...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 20:57 |  
    0 0

    Já se k hodnocení ani vyjadřovat nemusím, protože bych se každý týden opakoval. Mám ale jinou myšlenku, která se hodně přetřásala hlavně v přípravném období. Místo Hušbauera, si proti Zlínu dovedu představit několik našich jiných hráčů a pak nastává otázka: koupily jsme vůbec v zimě nějakou posilu, nebo jsme jen vhodně doplnili mužstvo? Já pro sebe odpověď mám....

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 21:13 |  
      0 0

      ještě chytal Pavlenka z posil. Ber jako tutovku Bořila, podle mne zatím nejvýraznější, Meš+Žel budou mít víc šancí, pokud odejde v létě Škoda, navíc Meš 2 goly, to je dobré. Hušbauer se mi líbí čím dál víc. Mihalík se musí zklidnit, vadí mi opomíjení Baráka. Linhart byl asi opravdu spíš kdyby se chytil jinde...samozřejmě za 100m to není úplně terno, na druhou stranu top hráči k nám nemají důvod jít, zatím nehrajeme Evropu. JSem četl, že Chelsea bude mít problémy získat top hráče, protože nebude v Evropě..

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      navzdyslavia     před 9 lety 15.03.2016 21:29 |  
      0 0

      Ja jsem s posilovanim spokojen. Jen jeste cekam na Sventa. Sural nas stvat nemusi, beztak chce jit z ligy pryc. Takze za me je to posileni a ne doplneni. Jen Skoda odejde,tak za nej Mesanovic se Zeleznikem. Nevím co je se Zemanem,jestli prijde nebo ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Alfabet     před 9 lety 15.03.2016 21:41 |  
        0 0

        Mám trochu obavy, že od Šventa má hodně kolegů tady přehnané očekávání. V Německu nehraje a já osobně na restarty moc nevěřím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 21:42 |  
          0 0

          Předtím celkem hrál. Nebyl by to restart ve stylu rok dva jsem nekopl do míče a snad se ve Slavii chytím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          afro     před 9 lety 16.03.2016 09:08 |  
          0 0

          Přesně tak, abychom nebyli zklamaní. Po návratu Švece tu také panovalo nadšení a teď je na hostování v Bohemians, i když si samozřejmě uvědomuju, že přišel před vstupem Šimáněho a CEFC.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 10:15 |  
            0 0

            Srovnávat Švece se Šventem je poměrně odvážné.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              afro     před 9 lety 16.03.2016 10:32 |  
              0 0

              Tak já především nesrovnával výkonost hráčů, ale upozorňoval jsem na to, že tu při příchodu Švece panovala dost optimistická nálada. Švec ani Švento byl/je spíše náhradník a oba neviděl hrát v době před příchodem téměř nikdo, takže jistá paralela tam podle mě je. A třeba i Švento může nakonec skončit na hostování v Ďolíčku. :-) Ne, že bych si to přál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      klimi     před 9 lety 15.03.2016 21:42 |  
      0 0

      Hušbauer nahrál na vítězný gól...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      afro     před 9 lety 16.03.2016 09:26 |  
      0 0

      Já to posílení vidím stále pozitivně.

      Bořil - Jednoznačně výrazné posílení, ale čekal jsem větší podporu útoku (samozřejmě neznám pokyny od DUVCD)

      Hušbauer - Posílení; kdo by hrál místo něj? Piták? Zmrhal? Asi se od něj očekávalo trochu víc (vyjma malana :-)), ale podle mě se na něm trochu podepisuje systém 4-4-2, ale uklidní hru, přesně přihraje a překvapivě nemám nejmenší výhrady k jeho bojovnosti (to si z jeho působení u bolševika moc nevybavuju).

      Mihalík - No, tak tady je to zatím s velkým otazníkem. Ale částečně promarodil přípravu a i když v zápasech co nastoupil spíše zklamal (hlavně odpovědností ke hře dozadu) je u mě ještě v době hájení.

      Železník - Na toho koukám trochu skrz prsty za tu jeho mazací twitterovou akci a moc jsem si ani jeho příchod nepřál, ale je na něm vidět, že do zápasů dává 100%.

      Mešanovič - Posílení, pro mě aktuálně útočník č.1

      Barák - Jsem rád, že přišel, nedostal asi i z důvodu zranění zatím šanci

      Pavlenka - Zatím nepřesvědčil

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 09:40 |  
        0 0

        co měl Železník na twitru?

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          afro     před 9 lety 16.03.2016 10:06 |  
          0 0

          Zmiňoval to tady quelhar, že když se "pekl" přestup do Slavie promazal svoje příspěvky ohledně Sparty. Asi ji měl tak trochu radši než Slavii... ;-) Mě to připadá takové nedůstojné, no...

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            AlesJa     před 9 lety 16.03.2016 10:36 |  
            0 0

            beru to tak, že k úctě ke Slavii to vymazal.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              afro     před 9 lety 16.03.2016 11:39 |  
              0 0

              To je taky možný úhel pohledu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        AlesJa     před 9 lety 16.03.2016 10:35 |  
        0 0

        k Barákovi - za juniorku hraje, tak nevím :-/

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 11:24 |  
          0 0

          Všichni noví hráči co přišli do Slavie mají potenciál, ale je vždycky jednodušší se začlenit, když mužstvo šlape a to zatím není náš případ. Buďme rádi za to, že mužstvo vyhraje i když se mu nedaří, jako naposledy se Zlínem. Výstižně to napsal O.Zlámal, aby se nové mužstvo dobře sehrálo, je na to potřeba tak 6 měsíců, ale protože jsme Slavie, tak chceme výsledky hned a mužstvo ten čas nedostane. Momentálně by to chtělo nějaký pozitivní impulz, který mužstvo nakopne, třeba výhra v derby by určitě byla to pravé ořechové.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            AlesJa     před 9 lety 16.03.2016 15:05 |  
            0 0

            s tím souhlasím, já si myslím, že posun tam je stále vidět, i když Huš nehraje to co jsme si mysleli, že bude střílet góly, tak je jasně vidět, že dokáže dát tu konečnou přihrávku, že se snaží vše hrát z prvního nebo druhého doteku a hru zrychlit. Bořil zapadnul ihned, Muris vždy když tam vleze tak ho je 20-30 minut plné hřiště, zakončuje, je stále v pohybu. Železník prokázal, že je schopen gol dát a že dokáže jezdit i na lajně a odbojovat to. Byl bych rád kdyby dali čuchnout i právě tomu Barákovi.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Borris     před 9 lety 15.03.2016 21:53 |  
    0 0

    Tak náš nespoutaný Django už se tvrdě chystá na derby!!! Vytvořil jsem něco pro odlehčení před derby :-)

    http://daneksks.rajce.idnes.cz/Django/

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 15.03.2016 22:22 |  
      0 0

      Pěkné, vypůjčil jsem si na náš fb. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Borris     před 9 lety 15.03.2016 23:40 |  
        0 0

        Tak to je mi ctí a jsem rád že se moje tvorba líbí :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Dobi     před 9 lety 15.03.2016 23:21 |  
    0 0

    Přátelé,
    zatím to tu není, téma soud. Je mi na zvracení nad částí tzv. českého národa, jak se vyjadřují k dnešnímu soudu ("dostali na budku málo"!). Až se objeví článek, vyjádřím se podrobněji. Už se nedivím Lipanům, Bílé hoře, hajlujícímu Václaváku, tzv. sluníčkářům a všemu dalšímu. Psali tam blbové, kteří třeba ani nevědí, kde je Čechův most postaven, ale musejí si říci své. Naopak mínusy od té klaky dostal i rozumný sparťan, který se za slávistický průvod poctivě postavil. Ale ten hnus ze smršti řitolezeckých příspěvků - je mi až smutno! To by snad ani režim hnusáka Husáka v takové míře nedokázal!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      bongor     před 9 lety 16.03.2016 06:26 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,bohužel máš naprostou pravdu.Řiťoturistika je náš národní sport.
      Ten sparťan o kterém píšeš,ti také skutečně existují,není to nějaká pohádková postava,ale pozůstatek našeho dřívějšího férového soupeření,které už je bohužel minulostí.Rád na to vzpomínám,na doby kdy jsme si ze sebe dělali srandu a potom jsme společně šli na pivo,nebo i na fotbal a nadávali na režim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        podol (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 10:25 |  
        0 0

        Musím se připojit i já, i když dnes nemohu Sraltu ani cítit, trochu vzpomínám na minulost. Řevnivost panovala vždy, ale přeci jen mezi většině fandů panovaly zásady slušnosti a respektu. Bralo se to nějak s humorem a nadsázkou, asi jako v Poláčkových Mužích v ofside, i když tam to bylo mezi slávisty a Viktorkou. I dnes jsou mezi těmi z druhého břehu slušní lidé, kteří měli jen smůlu, že se v mládí přiklonili k nesprávnému klubu. Žádný z nich si nepřál aby Slavia zanikla, ani nepoužívali hanlivé nadávky (Jude....). Ale doba je jiná a doufám, že se Slavia vrátí mezi nejlepší kluby a budeme rovnocení či lepší po sportovní stránce, ale i po té funkcionářské a Slavia získá respekt, který vždy měla.
        Podol

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Dobi     před 9 lety 16.03.2016 10:58 |  
          0 0

          Přátelé,

          děkuji Vám za pozitivní reakce. Mě jen doslova vyděsily ty reakce těch "diskutujících". Tolik nenávisti se prostě hned tak nevidí... Kdy se to zlomilo? Ještě v roce 1965 šli ze Strahova po 2.2 fandové společně, v roce 1966 jsme pak společně nadávali na Duklu a režim, který umožnil Dukle jednomu z nás ukrást titul. Podle mě to začalo lidmi kolem trenéra Ježka (paradoxem bylo, když si ho pan Korbel přizval do Slavie, poté, co mu na Letné hořela půa pod nohama a znám lidi, kteří z Odboru pátel na protest vystoupili). Do té doby bylo maximální nadávkou "sešívanci" resp. "rudá bída". Pak se i proti dějinám začalo řvát "Jude, Slavia" - podle pramenů prý bývalo Židů ve Spartě ve vedení více, u nás víceméně jen legendární Josef Laufer, kterému Slavia za nacistů výrazně pomohla... Už samotný fakt této diskriminace je krutý. Pokud vidím, že člověk je dobrý a navíc pracovitý a hlavně kamerádský, je mi fuk jeho rodokmen atd. To nikdo neumí prosadit, že my jsme vznikli na slovanských ideích a svůj panslavismus jsme dokázali třeba hlavně vůči jugoislávským klubům? Společnost je nemocná a fotbal je jen zrcadlem!

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 13:08 |  
        0 0

        Já mám asi to štěstí, že čím dál od Prahy tím pozdějc ty novinky přichází. Takže když mi nešla TV a hrozilo že neuvidím SKS - Baník, soused Sparťan mne pozval k nim a dali sme si u fotbalu pivko. Na stranu druhou, dělají nám koeficient pro sezonu s titulem :D tak se díváme spolem na EL. S rudýma klukama chodím i na futsal a štychovačka je to fajnová. Vše ale v mezích popichování a nemáme problém hrát i spolu. Ale to už vyplývá z toho, že někteří do fotbalu tahají víc agresivity, která se pak promítá i v dalších činnostech okolo fotbalu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 10:53 |  
      0 0

      Některé ty výjevy lidí, kteří o tom vůbec nic neví, nikdy na fotbale (natož na tom mostě) nebyli jsou ubohé, ale i podle jiných diskuzí jde často o pěkné primitivy, kteří mají potřebu se ke všemu vyjadřovat a dělat závěry a soudy podle TV NOVA. Věřím, že nejde o reprezentativní vzorek národa. Co mě fakt zaráží a velmi děsí je to, jak se Policie a konkrétní policisté u soudu nestydí bezostyšně lhát a upravovat fakta. Soudkyně se tomu jen směje a o její nestrannosti lze vážně pochybovat. Přitom policisté a soudci by měli být vzorem ctnosti, pravdomluvnosti, profesionality a nezávislosti. Z toho, co tam předvádí je mi ale špatně. Když nic jiného, tak to jak se naše výkonná a soudní moc při tomto procesu "odkope" stojí za to, že do toho ty naši odvážní fanoušci šli. Ale je mi z toho víc jak 25 let po revoluci hodně smutno...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Dobi     před 9 lety 16.03.2016 11:05 |  
        0 0

        Tvůj příspěvek a můj komentář se minuly, tam píšu o tom, že společnost je nemocná. Ne naše, ale celosvětová! A toto jsou jen důsledky. O soudní "spravedlnosti" se říká, že je slepá. Tady to platí několikanásobně. Naši soudci, to je stát ve státě, stále mají málo a přitom za minimální mzdu by byli drazí! Ta ježi@a@a je ze stejného soudku jako ta obhájkyně toho ožralého feťáka, co zabil autem "U tanku" tu holčinu, která jela na ranní směnu posledním nočním autobusem... Prý právní stát? Ale s bolševickými soudci a s jejich dědici. Aaach jo!

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          bongor     před 9 lety 16.03.2016 19:10 |  
          0 0

          Mně stačí "výsledky"našeho okresního soudu ,dva soudci už jsou v báni.
          Není divu,když si přečtu zápis z mého stání před tímto soudem.
          V realu:"Paní svědkyně ,dlužili jste panu......nějaké peníze?"Odpověď:"Ano ,my jsme mu dlužili neustále".Zápis:"Svědkyně odpovídá neurčitě".Vtipný,žejo?.
          Ale to sem patří jen okrajově.Jestli je paní soudkyně už rozhodnutá o verdiktu,musíme se odvolat,to je jasný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Khadgar     před 9 lety 16.03.2016 13:54 |  
      0 0

      Bohužel kolega říkal, že to vypadá, že soudkyně už je rozhodnutá, takže spor nedopadne ve prospěch fanoušků...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Dobi     před 9 lety 16.03.2016 15:29 |  
        0 0

        Hlavně, že soudci nejvíc řvou, jak jsou špatně hodnoceni. Jen ca. 8-násobkem minimální mzdy plus prebendy. Kdyby stáli za něco, budiž. Ale v tomhle Bordelstánu? Prostě" NEPOMÁHAT, ALE MLÁTIT!"

  17. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 09:04 |  
    0 0

    Jiří Pavlenka - 5
    Jan Mikula - 3
    Martin Latka - 5
    Simon Deli - 7
    Tomáš Jablonský - 5
    Miljan Vukadinovič - 6
    Tomáš Souček - 7
    Josef Hušbauer - 5
    Levan Kenia - 6
    Jaromír Zmrhal - 4
    Milan Škoda - 4
    Karel Piták - 2

  18. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Robinator     před 9 lety 16.03.2016 10:19 |  
    0 0

    Šel by už prosím zveřejnit článek s p. Plíškem? díky, R.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      (host)     před 9 lety 16.03.2016 17:35 |  
      0 0

      Trvalo mi dlouho, než jsem rozhovor přepsala a teď ho má J. Plíšek k autorizaci - vzhledem k tomu, že je v zahraničí a má dost nabitý program, tak se k tomu snaží dostat co nejdříve, ale není to úplně jednoduché. O nic nepřijdete, jen prosím o strpení. jane

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Robinator     před 9 lety 17.03.2016 09:40 |  
        0 0

        jasný, v pohodě, díky :)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 11:23 |  
    0 0

    Vystizne hodnoceni, Alanore. Jinak je predcasne hodnotit hru slavie a jestli jsme zvolili spravne posily, jen mi prijde, ze jiste bude casem treba zodpovedet otazku, zda bylo spravne vsadit na system 4 - 4 -2 a jestli jsme pri posilovani nemysleli moc na utocniky a nepodcenili jsme zalohu. Neni-li ve forme Zmrhal a Mihalik, chybi krajni zaloznici, za Soucka neni varianta zadna, ma-li hrat 5 zalozniku, posty nejsou zdvojeny.

    Pokud je hra slavie zatim mirne za ocekavanim, je to urcite souhra nekolika pricin. Forma Skody a Zmrhala, klicovych hracu, zraneni Borila, a mozna taky system 4 - 4 - 2, v nemz se nedokazeme vyrovnat s tim, ze v zaloze je o jednoho cloveka mene.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 18.03.2016 13:13 |  
      0 0

      Jo, když vidím naši situaci se záložníky, musím se smát tomu jak se tu hromada lidí stavěla proti příchodu Zemana a že máme hráčů do zálohy dost a kdesi cosi... Jak ten by se te´d hodil...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Prochy     před 9 lety 16.03.2016 14:35 |  
    0 0

    Jestlize jsi dal Mikulovi 4, tak potom Kenia mel dostat minimalne 7, nebot Mikula za cely zapas neprihral balon, neodcentroval. V minulem kole byl Mikuluv tragicky vykon omlouvam spatnou defenzivni hrou Mihalika. V zapase proti Zlinu hral pred Mikulem celkem slusne Vukadinovic a vykon Mikuly byl i tak tragicky. Je obdivuhodne jak tento hrac mohl projit vsemi mladeznickymi vybery Slavie a dostat se az do acka, kdyz jeho prihravka, zpracovani a takticke mysleni je na urovni hrace divize. Snahu mu nelze uprit, ale to na ambiciozni muzstvo typu Slavie nestaci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Prochy     před 9 lety 16.03.2016 14:37 |  
      0 0

      *omlouvan
      **pred Mikulou

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 16.03.2016 14:59 |  
      0 0

      Přesně, ať si jde radši zahrát za juniorku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      afro     před 9 lety 16.03.2016 15:14 |  
      0 0

      Ježíš, to je jouda. Pepo, ty nešťastníku, vždyť tě fanoušci bolšvika doslova nenáviděj, to si to chceš polepit i u nás?

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 16.03.2016 15:17 |  
        0 0

        Nějak tak. Docela jsem mu fandil, ale kdyby tohle udělal...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Gino     před 9 lety 16.03.2016 17:43 |  
      0 0

      Co se ti na tom nezdá? Podle mě v pohodě. Hlavně, ať na hřišti odvede maximum.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 18:46 |  
        0 0

        To myslis vazne?Tou odpovedi dokazal pro koho mu bije srdce a Slavia to neni.Ja takoveho hrace s takovym pristupem v derby nechci a nejsem sam. Ale chapu,ze ti kteri ho familierne nazyvaji Husbym ho budou omlouvat do nekonecna...

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Barra     před 9 lety 16.03.2016 21:12 |  
          0 0

          Ale jdi, nejde o to komu bije srdce ale o urcity respekt k klubu a fandum, kde stravil dost let. Mi se napriklad CR7 proti ManU libil, kdyz pri streleni branky jen zvednul ruce a neprovadel vitezny tanecek. O tom, ze Husbauer se bude chovat profesionalne a bude se maximalne snazit, nepochybuji. Ale abych parafrazoval, 'chapu ze ti kteri od prvniho dne maji zapotrebi si pridat k svemu nicku "Husbauer krade kone" ho budou pomlouvat de nekonecna'.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 21:37 |  
            0 0

            +1

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 14:58 |  
      0 0

      takže Kenia opět out a mimo něj má skoro celá záloha, výborně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 15:03 |  
        0 0

        *má trable

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      1rytir     před 9 lety 16.03.2016 15:05 |  
      0 0

      Tak to by hodně vysvětlovalo a spousta lidí, včetně mne osobně, byla v tom případě na naše výkony zbytečná kritická...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      afro     před 9 lety 16.03.2016 15:09 |  
      0 0

      Se mi trochu přitížilo (taky mám rýmičku) a doufám, že to tak trochu DUVCD nafukuje a kluci budou fit. Pokud by nemohl hrát Souček ani Kenia, jeví se mi to jako vážný problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        JS (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 15:15 |  
        0 0

        Je pravda, že bez těch dvou bychom byli slušně ztracení. Roli Součka by mohl zastat Bílek (blahé paměti hrával právě DZ předtím, než z něj v Německu nebo Polsku udělali stopera), ale za Keniu náhradu nemáme. Mihalík zas taková ztráta není, ten kdyby to derby neodjezdil, je k ničemu. Tohle nebude pohledný fotbal, bude to bitva. Jednoznačně potřebujeme Latku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 16:56 |  
      0 0

      je to tak, obzvlášť proti Zlínu hrála půlka sestavy s chřipkou, nebo pod práškama. Uhrin není typ trenéra, co by někde předem brečel, ale po zjištění těchto informací mi přijde to pískání ještě větší trapárna od fans.

      Měli bychom být soudní, trpěliví a kluky podpořit.

  21. Slavia chce pro Uhrina podmínku

    antygl     před 9 lety 16.03.2016 15:06 |  
    0 0

    Fotbalová Slavia požádala disciplinární komisi o změnu druhé poloviny dvouzápasového trestu pro trenéra Dušana Uhrina z nepodmíněného na podmíněný.(ČTK)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 18.03.2016 18:12 |  
    0 0

    Hodnocení ok, možná Deli by si tu 8 jako ve Spartu zasloužil.