Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

Nastoupil na jaře poprvé a hned v základu. Navíc se obraně podařilo udržet čisté  konto. Utkání se Zlínem hodnotil kapitán Martin Latka.

Byl jste poprvé na jaře v sestavě. Jak se vám hrálo?

Pro mě to byl normální zápas. I když vždy je trochu znát, když je hráč nerozehraný. V první půli to bylo samozřejmě lepší, protože jsme tu hru kontrolovali. A druhou půli už to bylo horší.

Minulý týden jste začali hrát až ve druhé půli, tentokrát jste hráli první poločas a druhý jste se naopak dostali pod tlak.

Já si myslím, že první půli jsme jednoznačně měli dát dva tři góly a zápas mohl být rozhodnutý. Z tolika šancí, kolik jsme si vytvořili, jsme měli aspoň polovinu proměnit. Ve druhé půli, jak jsme hráli na dva útočníky, tak ve středu zálohy pak jeden hráč chyběl a tudíž mohl Zlín lépe kombinovat. Dostávali se do přečíslení, měli mnohem více času na rozehrávku a my jsme se nedostávali tolik do hry.

Ve druhé půli se i ozýval pískot.

Ozýval se, lidé byli nespokojení, že se nám nedařilo tu druhou půli. Asi i očekávali, že vyhrajeme větším rozdílem. Ta druhá půle se nepovedla.

Nebyla na vás znát ta důležitost toho vítězství  po minulé ztrátě, abyste udrželi kontakt s pohárovými příčkami?

To si nemyslím, my musíme vyhrát každý zápas, ať už doma nebo venku. Navíc první půli jsme hráli dobře a je jen škoda, že jsme to nedokázali zúročit více góly.

Nastoupila pak nervozita, když se nedařilo a pořád to bylo jen 1:0?

Pak už byla trošku chyba i v tom rozestavení, kdy se nám nedařilo zachytávat jejich kombinaci. V první půli se k ničemu nedostávali.

Vrátili jste se k rozestavení z podzimu s pěti záložníky a jedním útočníkem. Fungovalo to?

Já myslím že jo, že to bylo dobrý. I ta mezihra byla lepší a spíš jsme se tam dostávali kombinační hrou.

Je to tím, že je na to tým více zvyklý z podzimu?

Zase celou přípravu jsme hráli na dva útočníky, takže jsme to už měli vyzkoušené.

Pak se přeplo zase na hru se dvěma útočníky a tým začal uvadat. Nebo to bylo spíše tím, že Zlín zabral?

Tak samozřejmě už neměli co ztratit, zatímco my jsme pořádně nepodrželi míč. Nedostali jsme se do hry a Zlín měl chvilkama vyloženě převahu. Ale pramenilo to z našich chyb.

Pramenily ty chyby i z toho, že jste měli převahu, ale nedokázali jste dát více gólů a to vám chybělo ke klidu?

Takový zápas bychom měli rozhodnout už v té první půli, kdy jsme těch šancí měli opravdu dost. Dobře jsme se tam dostávali a ty šance byly 100%. Kdybychom ty góly dali, tak by se nám hrálo jinak.

Jak si myslíte, že týmu pomohl Levan Kenia jako tvořivý hráč. To minulé zápasy možná trošku chybělo.

Přesně tak, on je výborný do kombinace, silný na míči. Dokáže nějakou akci i vymyslet. Dneska měl dvě dobré šance a je škoda, že mu to tam nespadlo.

Obrana se v posledních dnech docela rozpadla. Zraněný jste byl vy, Bílek, Bořil, vykartoval se Frydrych.

To jo, ale myslím, že už budeme v pořádku. Do derby bychom mohli jít v plné síle.

Jak se na derby těšíte?

Já se těším moc. Je to samozřejmě speciální zápas. Ale teď si potřebuji hlavně odpočinout (úsměv).

Myslíte, že jste si dnešním výkonem řekl o místo v sestavě?

To vůbec netuším.

Vnímali jste, že jste na lavičce neměli trenéra?

Tak my jsme ho slyšeli, když byl dva metry od lavičky. Takže to nebyl velký rozdíl.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Travinho     před 9 lety 12.03.2016 13:26 |  
    0 0

    "Pak už byla trošku chyba i v tom rozestavení, kdy se nám nedařilo zachytávat jejich kombinaci."

  2. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 14:53 |  
    0 0

    Všichni byli zklamáni z předvedeného 2.poločasu, to samé ze zápasu v Boleslavi, vedl a slyšel jsem spoustu debat na téma výkonu a nasazení, nikdo to nechápal...postupně vylézají na povrch zranění hráčů a viróza!

    Neměl by někdo z vedení vyslat signál (nejlépe ředitel, který není vidět ani slyšet co je rok dlouhý, snad něco dělá), případně trenér, pokud to ovšem nechtějí trousit kvůli soupeřům a oznámit nebo naznačit stav a situaci? V tom případě je nutné koukat na hráče jako na hrdiny, kteří hrají na hraně sebezapření a zasluhují ocenit, podržet a podpořit, jak jen to jde!

    V samotném zápase se ukázalo, že velmi slabý článek byl Mikula, nedařilo se ani Vukadinovičovi, tam to hořelo...famózně zahrál Deli, Souček, velmi dobrý byl Kenia a Hušbauer...po jejich odchodu a příchodu Pitáka se úplně rozpadla záloha! Netuším, proč nedostal šanci Barák??

    Na Spartu musime nasadit to nejlepší co bude k dispozici, musí za Slavii bojovat hráči, kteří mají fotbalovost!

    Pokud to jen trochu půjde: Pavlenka - Bořil, Latka, Deli, Jabloň - Souček, Hušbauer - Mihálik, Kenia, Zmrhal - Mešanovič
    Během zápasu doplnit Baráka, Vukadinoviče a Škodu...

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      MarcoDomi     před 9 lety 12.03.2016 15:05 |  
      0 0

      +1

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      MarcoDomi     před 9 lety 12.03.2016 15:10 |  
      0 0

      Je otázka jestli Důša najde odvahu posadit nemohoucího Škodu!!
      Jinak mám úplně stejný názor na sestavu a střídání!! Karlosovi pověsit na krk medaili a odchod!! Zabírá místo i na střídačce. Úplně k ničemu!!

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Edudant     před 9 lety 12.03.2016 15:22 |  
        0 0

        Karel už se chystá do důchodu. I postava tomu odpovídá, pěkně mu narostlo bříško a taky se divím proč ho trenér stále staví a proč nezkusí Baráka, pokud je zdráv.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      honza304     před 9 lety 13.03.2016 09:29 |  
      0 0

      S tím Mihálikem si snad děláš srandu. V Boleslavi jsme s ním hráli vlastně v deseti, on je pro mne největší zklamání za to, jak se staví ke hře.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 09:59 |  
        0 0

        To si děláš srandu asi ty ne? Mihálik v Boleslavi samozřejmě velké zklamání, ale od toho jsou odpovědní lidé doufejme snad ve Slavii, aby mu dali sodu a vysvětlili, jak se věci mají a jak má hrát! Byl to nejdražší nákup, tak ho snad po jednom zoufalém výkonu neodstavíme...na Spartu musí nastoupit hráči, kteří umí něco s balónem a nechají na hřišti všechno, pokud to Mihálik nepochopí, vždy ho může sundat a poslat Vukadinoviče.

  3. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Edudant     před 9 lety 12.03.2016 15:17 |  
    0 0

    Dobrých bylo asi tak 25-30 minut, zbytek byl opravdu špatný a v druhý půli jsem se opravdu bál o výsledek.

  4. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 15:20 |  
    0 0

    Včerejší zápas se hodně podobal tomu v Jihlavě. V první půli hodně neproměněných šancí a druhá z naší strany téměř o ničem. Snad se to zlomí a začne nám to tam padat. Je nejvyšší čas, jinak to za týden dopadne špatně. Osobně jsem za Latku rád, psal jsem to už minule. Nerozehranost na něm ale vidět byla....

  5. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    navzdyslavia     před 9 lety 12.03.2016 15:54 |  
    0 0

    Od te doby,co dostal Skoda nabidku z SAE,tak nehraje a nebo spaluje. Na chvilku bych vám ho odstavil a nechal hrat Zeleznika s Mesanovicem. 2-3 zapady by mohlo stacit aby zas zacal palitnostryma. Kazdopadne se mi líbí hrat na dva utocniky. Je az zarážející co všechno spali.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      Alfabet     před 9 lety 12.03.2016 17:22 |  
      0 0

      Můj názor k Milanovi: Milan není fotbalistou "od Boha", svého postavení dosáhl vůlí a dřinou. A pokud jeden z těchto faktorů poleví (což se zřejmě u Milana stalo), jde výkon rychle dolů a hodně, hodně těžce se dostává zpět na vrchol - a při jeho věku může vzniknout otázka, zda ten vrchol zopakuje.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        LordEdmund     před 9 lety 12.03.2016 19:31 |  
        0 0

        Popsal jsi to přesně. Ale já Škodovi věřím a myslím, že si šanci v derby zaslouží. On podržel mnohokrát Slavii, teď ho musí podržet Slavia a trenér to taky dělá, jinak by ho nepostavil ani proti Zlínu. Věřím, že derby bude TEN zápas, kdy se vrátí TEN Milan a jeho góly.

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          Jachym     před 9 lety 14.03.2016 12:23 |  
          0 0

          Souhlasím. Je dobré, že Uhrin snad není jako Jarolím, který posadil na lavičku Vaniaka po jednom nepovedeném zápase...

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      xavi     před 9 lety 12.03.2016 17:24 |  
      0 0

      Mešanovič,možná i Železník jsou teď v lepší formě než Škoda,který je úplně mimo.Uhrin by měl otevřít oči a najít odvahu ho posadit,určitě to neni lehký rozhodnutí a docela i chápu Uhrina,že ho chce za každou cenu dostat do formy,ale nemělo by na to doplácet mužstvo.Hlavně,když hrajeme na jednoho útočníka tak tam musí být někdo,kdo si věří a komu se daří,to v tuhle chvíli Škoďák neni.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        honza304     před 9 lety 13.03.2016 09:50 |  
        0 0

        Uhrin si asi myslel, že dá Škoda góla, chytí se, a tak ho tam nechal až do konce, nepovedlo se to a Škoda se do konce protrápil. Teď je otázka, co by mu psychicky víc pomohlo, vystřídat v půlce nebo ho nechat trápit. Já bych střídal, Mešanovič měl v Bolce fazónu a s Keniou mu to šlapalo, takhle si spolu nezahráli.

  6. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 17:24 |  
    0 0

    Laty to komentuje zcela přesně. Jen někteří fans už vidí zase všechno černě.

    Doporučuji si přečíst blog Ondry Zlámala, také výstižný popis reality.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      bongor     před 9 lety 12.03.2016 19:03 |  
      0 0

      Libe vyhrál v Příbrami,Bolka remizovala v Teplákách.Příště nám můžou oba utéct už na 6 bodů.Takže musíme vyloupit Letnou.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        winter (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 19:15 |  
        0 0

        Naštěstí mají těžký soupeře i oni. Sice budou hrát oba doma, ale Liberec hraje s Plzní a Boleslav s Jabloncem.. Doufejme že Plzeň sever vyloupí a jabka by mohly uhrát alespoň boda.. každopádně kdybych my vyhráli derby, tak by mě netrápilo ani kdyby oba dva konkurenti taky vyhráli :))

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 21:12 |  
          0 0

          Musíme se dívat hlavně na sebe a dělat body, zbývá 9 zápasů, tzn. 27 bodů. A pokud nevyhraje pohár postupující mužstvo z dvojice Dukla-Jablonec, tak jde do pohárů i mužstvo na páté příčce (předpokládám postup MB a Plzně).

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            Betynka58     před 9 lety 12.03.2016 22:16 |  
            0 0

            Přesně tak. Docela mne udivilo, když jsem tu zhruba před týdnem četl názory, že pravděpodobnost postupu do pohárů z pátého místa je malá. Naopak, myslím si, že už dlouho nebyla (a možná dlouho nebude) větší, procentuálně bych ji odhadl tak na 80 %. Sportovně ani Jablonec ani Dukla na ta přední mužstva nemají a to, že by si např. Jablonec pohár ohlídal jinými než sportovními prostředky, prakticky vylučuji.

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              Pepino44     před 9 lety 13.03.2016 09:29 |  
              0 0

              Tak v naší lize nelze prakticky vyloučit nic.

              • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 09:20 |  
                0 0

                Bohužel musím souhlasit s Pepinem, uvidí se dneska v Jablonci, klidně tam může být pěknej zářez.

  7. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 22:50 |  
    0 0

    OT zejména pro Travinha, kterej hrozně hájil Proška. Viděls, co dneska předvedl v Plzni? To bylo takticky horší než v přípravce...

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 23:03 |  
      0 0

      Švec byl naopak velice dobrej na defenzivním šťítu a to nemáme alternaci za Součka...

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        bongor     před 9 lety 13.03.2016 06:51 |  
        0 0

        Jo,viděl jsem první půli,potom jsem u toho usnul.Ale ne že by se na to nedalo koukat,ale byl jsem na pivě.Švec byl hodně dobrej a Prošek hroznej-souhlas.
        Myslím,že je Švícka škoda,jemu asi nejvíc vadila ta nejistota,co bude.A teď by podle mě šel o třídu nahoru,když nám ty finanční problémy odpadly.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      spino     před 9 lety 13.03.2016 00:14 |  
      0 0

      Zápas jsem neviděl, ale jestli je pravda, že hrál Prošek na levém beku, pak nechápu hlavně trenéra. To je jako bys dal Messiho na stopera.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Tomski     před 9 lety 13.03.2016 10:26 |  
        0 0

        on ale tohle hrál na podzim v Sokolově a včera nebyl špatný dozadu, ale hlavně dopředu...

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 12:03 |  
          0 0

          Nebyl špatný dozadu? To jako vážně? Já jsem zápas neviděl, takže nevím, jak hrál dopředu, ale to, co předvedl, co jsem viděl v sestřihu, bylo katastrofální, . Díky němu padl 1. gol, protože obrana držela lajnu a Prošek byl asi 3 metry za ní, takže díky němu nebyl offside a padl gol. Pak to udělal ještě jednou, z toho ale gol nebyl. A pak ještě předvedl něco podobnýho jako Jablonský, místo aby si hlídal svého hráče, tak šel ještě od něj pryč a balon odskočil. Okamžitě bych ho střídal. Připadalo mi, jako by nikdy nehrál fotbal...

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            Tomski     před 9 lety 13.03.2016 21:05 |  
            0 0

            ty ofsajdy jsem si ani neuvědomil...

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 10:26 |  
        0 0

        Beka hrál už v Sokolově.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      afro     před 9 lety 13.03.2016 11:02 |  
      0 0

      Taky jsem se na nase kluky soustredil. Prosek podal slaby vykon, ale ja ho na tom beku stale nejak nepobiram. Svece jsem se snazil sledovat, ale nijak podle me nevycnival. To ale nic nemeni na tom, ze jako alternaci k Souckovi si ho dovedu predstavit vice nez treba Bilka.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      Travinho     před 9 lety 14.03.2016 11:40 |  
      0 0

      Hrál hrozně, máš pravdu. Ten hráč má neskutečný potenciál, ale nějak ho nenaplňuje...

  8. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.03.2016 23:14 |  
    0 0

    Výborná analýza Slavie od Ondry Zlámala, kterou podepisuji - www.czech4sport.cz/blog/slavia-na-piskot-je-brzy/59

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      bongor     před 9 lety 13.03.2016 06:59 |  
      0 0

      Taky se mi líbí Ondrovy názory,má pravdu.Nejvíc mě překvapuje množství marodů,to je sice u nás zvykem,ale přece jenom k nám přišli kluci odjinud,takže v treningových metodách to zřejmě nebude.Třeba Bořil se mi zdá fyzicky velmi na výši.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      honza304     před 9 lety 13.03.2016 09:42 |  
      0 0

      Napsal to tam celkem dobře. K tomu pískotu - já si myslím, že proti Brnu kluci ukázali, i když to nebyl Bůh ví, jakej zápas, že se dá bojovat celohřišťově a s velkým nasazením. Tím si na sebe upletli bič, protože když pak v některém zápase "zprofesorovatí", lidem se to nebude líbit a nelíbí.
      Zápas s Bolkou a hlavně se Zlínem nebyl nejlepší vizitkou před derby. Mimochodem, Mikula, Vukadinovič a chilkama i Škoda mi připadali, že jsou po opici, jinak si to neumím vysvětlit.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        afro     před 9 lety 13.03.2016 10:45 |  
        0 0

        To jsi uhodil hrebicek na hlavicku s tim tzv. profesorskym fotbalem, resp. v zapase se Zlinem spise pokusem o nej ve druhem pol. On strach o vysledek samozrejme svazuje nohy, ale ten rozdil mezi prvnimi cca 30-ti minutami se Zlinem nebo celym zapasem s Brnem a zbytkem patecniho zapasu byl obrovskej.

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 11:08 |  
          0 0

          Pochopte, že když tam není nikdo, kdo by dal hře myšlenku, řád, podržel míč, zrychlil hru atd., tak to prostě nejde. A to se přesně stalo po odchodu Hušbauera s Keniou. Absolutně jsme neměli střed hřiště, Souček byl vlastně na všechno sám. Dát tam Karlose byl opravdu omyl.

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            Dresco     před 9 lety 13.03.2016 11:32 |  
            0 0

            Na druhou stranu Husbauer musel dolu kvuli te nemoci, nema cenu riskovat pred derby. U Levana nevim, jestli tam ta nemoc taky probehla. Mohl tam jit treba Barak, nevim jak na tom je zdravotne.

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 11:37 |  
              0 0

              Taky to nechápu... Barák právě hraje za juniorku... Btw prohrávaj 3:0 a v sestavě z Áčka je Mihálik, Holík, Kuchta, Řehák a Barák...

              • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 11:40 |  
                0 0

                A kdo by se chtěl koukat, tak přenos na chanci nebo na tipsportu.

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            donford     před 9 lety 13.03.2016 11:40 |  
            0 0

            Myslím, že místo Karla tam mohl jít Barák. Ideální příležitost si ho vyzkoušet. Ale snad nebyl ani na lávce. Tam by měl být. Já vím, za Součka , kdyby musel jít z placu, může alternovat Bílek, ale Barák by se měl už taky zacvičovat. Aby do všeho neskočil náhle naráz a plnejma nohama, jak se říká.

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 11:43 |  
              0 0

              Horší by rozhodně nebyl, minimálně herně ne.

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            afro     před 9 lety 13.03.2016 14:13 |  
            0 0

            Tak jasne, ze Pitak nestihal, ale me tam chybela i vetsi zarputilost od nas. DUVCD mel asi pocit, ze to Pitak zklidni, ale ten je zralej spis na Silvestrovske derby, a to i vahou... To, ze neni prvni stridajici zaloznik Barak je fakt zvlastni.

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 19:20 |  
              0 0

              Tonda byl zraněnej, tak ho zatím DU nechává rozehrát v juniorce.

              • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

                afro     před 9 lety 13.03.2016 20:16 |  
                0 0

                Já vím, že byl zraněnej a asi to má i logiku, že si zahraje 90 minut za juniorku než třeba pár minut v lize, kdyby šlo se Zlínem všechno podle plánu a nemusel střídat Hušbauer.

              • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 12:53 |  
                0 0

                Zraněnej byl proto, protože místo za áčko hrál za juniorku.

  9. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Petr9608     před 9 lety 13.03.2016 03:51 |  
    0 0

    Jakoby těch prekérností ohledně sestupů/postupů z/do FNL nebylo dost, tak může přibýt ještě jeden - Sigma je na sestup ze SL, Sigma B se ve FNL zatím drží mimo 15. sestupovou příčku. To by mne zajímalo, jak by se to řešilo. 15. tým FNL by se zachránil? Postupovali by do FNL hned tři týmy (1 za sestupivší 15. tým FNL, 1 za Sigmu B, 1 jako 16. celek pro doplnění) nebo by přišla redukce na 14 týmů? :o)

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      bongor     před 9 lety 13.03.2016 07:01 |  
      0 0

      ale neboj se,oni to naši hlavouni vyřešej nějak po svým.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 13:53 |  
      0 0

      A-tým a B-tým nemůžou hrát ve stejné lize, takže pokud by Sigma B skončila třeba 8. ve FNL, tak by musela spadnout a tím pádem by se 15. tým mohl tímto ?zachránit?.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        quelhar (admin)     před 9 lety 13.03.2016 16:57 |  
        0 0

        Myslím, že poslední tým ligy sestupuje vždy. Takhle by tedy sestupovala navíc i Sigma B a z ČFL + MSFL by musely jít nahoru tři týmy.

  10. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Vulturesman (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 07:09 |  
    0 0

    OT: dotaz trochu mimo. Nevíte jak to vypadá s přípravami na novou podobu stránek? Díky

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      (host)     před 9 lety 13.03.2016 14:52 |  
      0 0

      Přípravujeme, pracujeme na textech na statické stránky, ale celkově to jde prostě o dost pomaleji, než jsme doufali a mysleli. jane

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        bongor     před 9 lety 13.03.2016 18:11 |  
        0 0

        Díky tomu, že Vácha za svoji „Boží ruku“ nebyl potrestán (dle pravidel měla následovat penalta proti Spartě a červená karta pro hráče), může defenzivní štít sparťanské zálohy nastoupit příští týden v derby pražských „S“.
        Zdroj: http://sport.lidovky.cz/video-vacha-hral-rukou-a-lhal-v-primem-prenosu-mice-jsem-se-nedotkl-1cl-/fotbal.aspx?c=A160313_175715_ln-sport-fotbal_atv

        Takže všechno při starém,už vidím jak se rumuni rozčilují,že nepotřebují nakloněnou
        rovinu.

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          doors     před 9 lety 13.03.2016 18:34 |  
          0 0

          Tak tohle bych rozhodčímu fakt nevyčítal. Na hřišti to neviděl vůbec nikdo, ani oloumoučtí..
          Až z opakovaného, zpomaleného a zvětšeného záběru to bylo vidět.
          Takže místo plků o nakloněných rovinách by to měl být argument pro zavedení videa v co nejkratší době!!

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            xavi     před 9 lety 13.03.2016 20:01 |  
            0 0

            To že rozhodčí tlačí Spartu i Plzeň je jasná věc,hráči obou týmů jsou si toho dobře vědomí a čekaji pomoc v každým zápase.Dokonce jsou některý tak sebejistý jako pan Vácha nebo Limberský,že lžou přímo do kamer.Proto nemůžu pochopit ty výroky pana Valy a spol po zápase v Jihlavě,který nebyl ovlivněn ani na jednu stranu a jsem rád,když vidím nějakýho rozhodčího,který brání tecnický hráče a nenechá hráče typu Dosoudila někomu urazit nohu.Každopádně Plzni i Spartě se tohle všechno vrací v evropských pohárech kde se nestačí divit,že to jejich simulování rozhodčí nežere.

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            japhy     před 9 lety 13.03.2016 20:03 |  
            0 0

            S videem souhlasím, ovšem minimálně druhá půlka byla v Olomouci docela nakloněná.
            A vůbec ta situace byla pro Olomouc dost bizarní. Mamutovi po hlavičce "přerazí" frňák -beztrestně- Zahustel, rukou míč z brány vyrazí hráč z pole a ten samej jim pak vlastně vstřelí vítězný gól.

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              doors     před 9 lety 13.03.2016 20:25 |  
              0 0

              Neřekl bych ale, že to byl od Zahustela faul.
              Jinak souhlas, pro Olomouc zápas blbec, i když je v jejich případě vidět, že vyhecovat proti nám či Plzni či Sraltě, není až takový problém, ale vybičovat se na Jihlavu....
              Dobré je, že rudí hrají tragicky - a to skutečně fest. V neděli to bude z mého pohledu vyrovnané..

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            Dobi     před 9 lety 13.03.2016 20:19 |  
            0 0

            Já jsem pár zápasů v životě odpískal, většinou ale rekreačku, turnaje v práci apod. A věděl jsem o 3 nebo 4 sígrech, na které jsem si dával bacha, ale tam tuplem šlo o to, aby si někdo z kolegů nenesl svoji nohu domů třeba v batohu...Já, být hlavním a pískat sraltu, tak bych požádal vždy ostatní spolusudí, aby mi pomohli v zápase sralty hlídat každý krok Váchy, protože z něj nekouká nikdy nic dobrého!

          • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

            kjandourek (admin)     před 9 lety 14.03.2016 09:40 |  
            0 0

            Já si nemůžu pomoct, ale Vácha úmyslně hrábl po míči letícím na branku - i kdyby ho těsně před ním trefil Bičík, tak je tu prostě vidím snahu o úmyslné hraní rukou ... Takže z mého pohledu je úplně jedno, jestli se mu to ve finále povedlo, nebo ne... prostě jasná penalta a červená...

            • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

              Betynka58     před 9 lety 14.03.2016 10:03 |  
              0 0

              Ale vždyť sám Vácha se přiznal, že tou rukou chtěl míč vyrazit. Ovšem dle mého je rozhodující, jestli ten míč skutečně tečoval nebo ne, v druhém případě by samozřejmě o penaltě nemohla být řeč.

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          honzah (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 09:00 |  
          0 0

          Zdá se, že výrok ,,Kde jsou teď ti, kteří křičeli o nakloněné rovině?´´ tady bude ještě dlouho oblíbenou mantrou :-)

          Podobně jako třeba mediální ,,Zeman stál na pódiu s Konvičkou, který psal o masokostní moučce´´ :-)

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Vulturesman (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 10:20 |  
        0 0

        Díky jane za info. Kdyby bylo třeba cokoli pomoci, stačí zadat úkol a mile rád vypomůžu :)

  11. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 19:29 |  
    0 0

    Otázka na naše pamětníky. Už se v historii stalo, že hráč dostal titul mistra se spartou v době kdy už byl kmenovým hráčem Slavie?

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      afro     před 9 lety 13.03.2016 20:08 |  
      0 0

      Neděs mě...

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 22:11 |  
        0 0

        Já tě neděsím, zajímá mě jestli bude Hušbauer první :) ta šance je velice reálná.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      bongor     před 9 lety 13.03.2016 20:50 |  
      0 0

      Tak to je spíš otázka na statistika Barru,mě žádná rozumná odpověď nenapadá.

    • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

      winter (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 22:20 |  
      0 0

      Málem to potkalo Abrahama, ten však nakonec naštěstí slavil titul v tom správném dresu. Každopádně zajímavý dotaz. Pokud se tak ale ještě nestalo, doufám že k tomu nedojde ani letos.

      • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

        Khadgar     před 9 lety 13.03.2016 23:13 |  
        0 0

        Takže obráceně se to už stalo :)

        • Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

          kjandourek (admin)     před 9 lety 14.03.2016 09:38 |  
          0 0

          Obráceně taky ne - ještě se nestalo, že by nějaký hráč od nás odešel do Sparty v půlce sezóny, ve které jsme na konci získali titul - Abrahám byl v době zisku titulu u nás...

  12. Re: Kapitán Latka: První půle dobrá, druhá špatná

    zeleznik2     před 9 lety 14.03.2016 16:02 |  
    0 0

    Jen bych to pane kapitáne opravil, první dvě třetiny prvního poločasu byly dobré, zbytek haluzna.