Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slavia před výbornou diváckou kulisou dokázala porazit ostravský Baník 3:1. Tentokrát šlo hlavně o zápas jednoho muže.

V Edenu se hrál zajímavý a divácky pohledný zápas, na čemž měl podíl i snaživý mladý tým Baníku. Ten se dostal po naší hrubé chybě zadarmo do vedení (gólu ale pravděpodobně předcházel neodpískaný faul na Frydrycha, jinak ale rozhodčí pískal dobře), nicméně pozadu nechtěl zůstat ani brankář hostí Šrom a podobnou chybou vrátil skóre opět do vyrovnané podoby. To netrvalo dlouho a svou druhou brankou strhl vedení na stranu Slavie Tomáš Souček. I tentokrát měl při zakončení štěstí, když napálil Kašu, od něhož se míč odrazil nechytatelně do sítě. Ve druhé půli pak náš střední záložník dokonal hattrick a nasměroval sešívané k zcela zaslouženým třem bodům. V závěru Baník odpadl a bylo jen otázkou, jestli si odveze ještě vyšší porážku. Slavia celkově odehrála obstojný zápas, ve kterém sice byla hlušší místa, i tak si ale myslím, že si diváci přišli na své a domů mohli odcházet s pocitem velice dobře utracených peněz.

Zmínit bych chtěl ještě perfektní návštěvu. Navíc se českým zvyklostem nevymykala pouze cifra dorazivších diváků (parádních 13 000!), ale i oboustranná kvalita fandění. Troufnu si tvrdit, že lepší představení hostujících fanoušků v Edenu v porovnání s tím včerejším Chacharů jsem nezažil, co na Slavii nějakých pět šest let chodím. Tribuna Sever tak včera měla více než důstojného protivníka a na elektrizující atmosféře to bylo znát.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 2 - Musel chytit jednu poměrně lehkou střelu a jednou vykopnout míč při nebezpečném centru. Bohužel si ale neodpustil ohromnou chybu, kterou daroval Baníku vedení. A v podstatě šlo o sled hned několika chyb. Po předchozím zákroku otřesený Berkovec nejdříve špatně vykopl, pak ale naprosto nepochopitelně vyběhl daleko za vápno, ačkoliv měli naši stopeři míč ve své moci. Tím Frydrychovi znemožnil logickou přihrávku zpátky a ve výsledku byl lacině přelobován hráčem Ostravy. Mimo to se Berkovcovi nedařily výkopy. Myslím, že jeho pozice prvního brankáře je značně ohrožena.

Jan Mikula - 5 - Vzadu neměl vážnější problémy, dopředu se snažil, byť podpora útoku byla v porovnání s Jablonským mnohem slabší. Průměrný výkon.

Michal Frydrych - 5 - Byl u našeho inkasovaného gólu, byť ho částečně omlouvá, že byl zřejmě faulován a že to byla hlavně chyba Berkovce. I tak si myslím, že Deli by ten míč neztratil. Jinak odehrál obstojný zápas a podal výkon průměrné ligové úrovně. Škoda, že se nedokázal gólově prosadit, jednu zajímavou hlavičku tam měl hned v úvodu zápasu.

Simon Deli - 6 - Práce měl minimálně, ale když už Baník vystrčil růžky, tak si počínal naprosto s přehledem. Jinak právě u Deliho rozehrávky se odehrála vtipná vložka s trenérem Uhrinem, který ho dosti sugestivně nabádal k rychlejší práci s míčem. Tradičně dobrý výkon.

Tomáš Jablonský - 7 - Baník dozadu neprověřil Jablonského trochu slabší stránky při bránění, a tak mohl dát Tomáš najevo naopak své přednosti v podobě dobré práce směrem dopředu. Byl hodně vidět, a tak jsem se mu nakonec rozhodl dát sedmičku, což je dnes druhá nejlepší známka.

Miljan Vukadinovič - 6 - Odehrál dobrý zápas a připsal si i asistenci na vyrovnávací gól, když Součkovi dobře vracel balón. I ve zbytku utkání byl poměrně aktivní. Dozadu měl slabší chvilky, ale bylo to v tomto směru lepší než na druhé straně u Mihalíka.

Tomáš Souček - 10 - Byl naším nejlepším hráčem i bez ohledu na vstřelený hattrick. Jistý dozadu, aktivní směrem dopředu, v podstatě mu není co vytknout a dá se jen chválit. Akci před svou první brankou sám založil a se štěstím zakončil, při druhém gólu si výborně navedl míč do dobré palebné pozice, přičemž při samotné střele mu byla štěstěna opět nakloněna. Nejhezčí ale byla třetí branka, kdy dokázal Souček ve skluzu zakončit naprosto exkluzivní šajtlí. Famózní výkon a jsem rád, že mladý slávistický odchovanec ode mne dostává jako první hráč nejvyšší hodnocení.

Josef Hušbauer - 5 - Je pravda, že v porovnání se Součkem byl poněkud neviditelný (ale kdo by včera nebyl?), jak poznamenal trenér Petržela, nicméně si myslím, že Hušbauer neodvedl špatný výkon. Jednou docela dobře vystřelil, nedá se mu upřít ani bojovnost, když vybojoval míč třeba právě před druhou brankou Součka. Zatím je to tedy z jeho strany průměr, do budoucna potřebuje být více vidět směrem dopředu. Ale na tým si teprve zvyká a zatím to určitě není ani žádná tragédie.

Jaroslav Mihalík - 6 - Byl docela dost vidět. Myslím, že mnohé fanoušky si získal svými povedenými a efektivními kličkami. Na druhou stranu je třeba vidět, že se mu včera po uvolnění nedařilo dát finální přihrávku a hlavně že pracoval velice slabě směrem dozadu. To proti Baníku, kde převažovala útočná část hry, nebylo tolik znát, ale třeba hned v Boleslavi by se to mohlo vymstít.

Muris Mešanovič - 5 - Úvod měl velice dobrý a během prvních deseti minut se dostal snad hned ke třem zajímavým zakončením. Postupně se trochu vytratil a odehrál celkově průměrný zápas, kterým zaostal za výkon proti Brnu a Jihlavě.

Milan Škoda - 5 - Oproti vyloženě nepovedenému utkání v Jihlavě šel zřetelně nahoru. Se střídavým úspěchem bojoval s těsnou obranou na jeho osobu. Nejlepší moment bylo vybojování míče před Součkovou třetí brankou.

Lukáš Železník - 5 - Tentokrát byl jako střídající hráč vidět o poznání více než v Jihlavě. Dostal se asi do dvou zajímavých zakončení, ani jedno se mu nepovedlo proměnit, byť nešlo o vyložené šance. Předvedl ale správný přístup.

Jan Štohanzl a Karel Piták nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (186)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Nosorozec     před 9 lety 29.02.2016 11:45 |  
    0 0

    Tak přece jenom padla desítka! :) Souček si ji zasloužil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 11:48 |  
      0 0

      Upřímně to ani tentokrát nebylo nějak velké dilema. Myslím, že to byl právě TEN výkon, pro který je nejvyšší číslo určeno.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Viking     před 9 lety 29.02.2016 11:48 |  
    0 0

    Nevíte co je s Barákem? Výborná příprava a odehrál jenom dvě minuty s Brnem... Když navíc na lavičce sedí Míňa s Karlosem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 11:50 |  
      0 0

      Barák je asi týden po distorzi kotníku, kvůli které musel střídat při zápase juniorky. Ale myslím, že by ho to mohlo vyřadit řádově v týdnech. V průběhu března by měl být připraven.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 9 lety 29.02.2016 11:53 |  
      0 0

      Podvrtnul si kotník, když hrál minulý týden za juniorku...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 11:51 |  
    0 0

    S hodnocením vcelku souhlas, jen Mikulovi bych dal max. 4. O plnohodnotnou alternativu za Bořila se bohužel v tuto chvíli nejedná.

    Vyjádřím se ke včerejšímu zápasu:

    Jsem vcelku spokojený, výsledek dobrý, návštěva taky, potěšení pak znamenal zejména životní výkon Tomáše Součka, který rezultoval v naše vítězství a zaslouženou známku 10.

    Teď si ale nalejme čistého vína: včera předvedená hra by v Boleslavi nestačila ani na bod! Mrzí mě, že náznaky kombinační hry patrné v zápase proti Brnu se dostavily až v záverečných 20 minutách, kdy už to Baník lehce vypouštěl (ať už vinou frustrace, nezkušenosti nebo nedostatku fyzické výdrže). Těžko něco vytýkat konkrétním hráčům, spíš mi přijde, že nám moc nefunguje herní systém. Dostatečně nám nefunguje mezihra, útočníci jsou odříznutí a většina příležitostí směrem dopředu rezultuje bud z breaků nebo nákopů dopředu. Hušbauer bojoval a dřel, potud nemám co vytknout, přecejen bych však od něj čekal víc, zejména směrem dopředu.

    Dále se nemůžu zbavit dojmu, že ani Vukadinovič, ani Mihálík se vůbec nehodí na kraj v systému 4-4-2, jelikož oba mají mezery v defenzivní činnosti (ve které naopak vyniká zde tolik kritizovaný Milan Černý), a to u Mihalíka dost výrazně (s tímhle si ho jakýkoliv silnější soupeř namaže na chleba). Naproti tomu v útočné fázi zaslouží oba pochvalu.

    Když to vezmu kolem a kolem, zejména s přihlédnutím k faktu, že se nám vrací po trestu Kenia, tak bych proti Boleslavi zcela jednoznačně preferoval rozestavení 4-2-3-1! Jednak v tomto systému více vyniknou přednosti Mihalíka s Vukem, zadruhé se středem posilněným o Keniu budeme schopni více držet míč a dostávat se do kombinace.

    Na Boleslav bych rád viděl sestavu:

    Berkovec - Bořil (Frydrych), Latka (Bílek), Deli, Jablonský - Souček, Hušbauer - Mihalík, Kenia, Zmrhal (Vukadinovič) - Škoda

    Zápas v MB je doslova zápasem o 6 bodů a případná porážka by znamenala velmi, ale velmi citelnou komplikaci v boji o poháry.

    Závěrem doufám, že můj příspěvek nevyznívá příliš negativně, se včerejším zápasem jsem byl převážně spokojen. Spíše se zde snažím o konstruktivní kritiku a návrhy, co zlepšit do příště.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Travinho     před 9 lety 29.02.2016 12:11 |  
      0 0

      Otázka je, jestli při tomhle rozestavení bude defenziva silnější, protože Levan určitě nebude schopen napadáním a svou pracovitostí napadat soupeřovy hráče jako Železník či Mešanovič.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 12:26 |  
        0 0

        konkurence dela zazraky :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 12:25 |  
      0 0

      Zdravim bububu, souhlasim s Mikulou max za 4, vcera jsem byl samozrejme na stadionu a dnes jsem si zapas pustil znovu. Myslim, ze vcera byl dost slabej. Minimalne 3x pres nej vcera presli pri hre 1:1. A to to byl pouze slaby Banik. (skoda jich do druhe ligy, verim, ze napresrok budou zpet).
      Soucek 10 zaslouzena, nazivo mi prislo, ze zkazil nejake balony, ale ze zaznamu je videt, ze ne zdaleka jeho chybou. Krome snad jedne situace ke konci zapasu pri prihravce na Skodu.
      Rozestaveni 4-2-3-1 bych mohl pouze okopirovat, presne tak bych to taky postavil, ovsem v tomto rozestaveni jsme snad nic jeste neodehrali. Se stejnymi lidmi to jde i do 4-1-4-1 nebo nase 4-5-1.
      Uvidime a jako vzdy verim v Boleslavi za 3 body :-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 13:00 |  
        0 0

        Já mám za to, že na podzim jsme tak několikrát hráli, ale ruku do ohně bych za to nedal. Každopádně 4-1-4-1 jsme hráli častěji. Ale to je vcelku detail, podstata tkví v tom nastoupit proti MB s 5 záložníky.

        Nemůžeme mít zkrátka jen jeden systém a ten nasazovat bez ohledu na soupeře. To jsou těžký devadesátky a na hony vzdálené modernímu fotbalu.

        Že změna rozestavení a herního systému může být velmi účinnou zbraní ostatně prokazuje Ščasný u našich "oblíbených" Rumunů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 9 lety 29.02.2016 13:15 |  
      0 0

      Taky bych to na Bolku viděl na sestavu 4-5-1. Doufám, že bude k dispozici jeden z dua Bílek/Latka a návrat Zmrhala. Musíme vycházet ze zajištěné defenzívy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Kajula     před 9 lety 29.02.2016 15:00 |  
      0 0

      Já se připojuji, včera už během zápasu jsem přemýšlel, že hra naší zálohy slabší, než by měla být. A to můžem být rádi, že proti nám stál "jen" Baník. Do Bolky bych postavil rozhodně pět záložníků, ale záleží na tom, kdo bude k dispozici...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      pinochet     před 9 lety 29.02.2016 17:28 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Kenia mi přijde aktuálně tvořivější než Hušbauer a ve Španělsku ukázali, že by jim to spolu mohlo super klapat.
      Ještě dodám, že mi do souhry včera přišel lepší Železník než Mešanovič.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        zeleznik2     před 9 lety 01.03.2016 14:51 |  
        0 0

        Otázkou je, zda ho DU postaví hned od začátku, když tři zápasy nehrál. Železník mi přišel taky o trochu lepší než Mešanovič, ale zase na šance vyhrál Muris, bohužel gól stejně jako Vuky asi jen tak nedá.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    socolikQ     před 9 lety 29.02.2016 11:58 |  
    0 0

    Berkovec - ono je to těžké. Udělal chybu a pak neměl možnost chybu napravit. Kdyby útočník nedal 100% šanci a pak dal 2 goly dostane minimálně průměrnou známku. Pro mě se včera hodnotit ani nedal.
    Hušbauer byl zejména v prvním poločase dost špatný. On určitě není špatný fotbalista. Je to i aktuálně posila. Ale pokud někde budeme pro poháry posilovat bude to zde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 12:04 |  
      0 0

      Já chápu, že se mu nepodařil výkop po tom faulu (tam si měl říct, aby to kopal někdo jiný). Ale opravdu si nedovedu racionálně vysvětlit, proč tak šíleně vybíhal. A když se dají dohromady tyto dvě chyby, přičemž jedna z nich byla z těch nejhorších možných, a špatné výkopy a téměř nulová práce, protože se Baník do ničeho nedostal, tak nemohu hodnotit jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        socolikQ     před 9 lety 29.02.2016 12:06 |  
        0 0

        Jasně, já souhlasím. Pokud bych musel hodnotit dám to stejně. Jen mi jde o to, že vlastně mimo chyby nebylo co hodnotit. Klidně tak mohl dostat i 0.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 12:28 |  
          0 0

          To asi ne, kazdy hrac zacina na zacatku zapasu s hodnocenim 5. Podle vykonu jde znamka nahoru nebo dolu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        PetCC     před 9 lety 29.02.2016 14:09 |  
        0 0

        Berkovec vybíhal naprosto normálně, protože Latka, Bílek a možná i Deli by mu ten míč nechali a zablokovali soupeře. Tohle bylo několik hrubých chy Frydricha za sebou, ale tady jde v první řadě o sehrání.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Pepino44     před 9 lety 29.02.2016 15:13 |  
          0 0

          Tak pokud by měl Berkovec vybíhat uplně normálně, tak by musel být nenormální. Proč vybíhal, když musel vidět, že po balonu jde Frydrich, naopak Frydrych Berkovce mohl vidět až v poslední chvíli. Byl to prostě Berkovcův blikanec a proč do toho namáčet Frydricha, když ten byl za 1. faulován a za 2. Berkovec mu svým výběhem zazdil tu nejjednoduší možnost- malou domů. Byl to prostě jasně gol Berkovce, tak proč jej omlouvat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          zeleznik2     před 9 lety 01.03.2016 14:56 |  
          0 0

          Bohužel Berkovec nevybíhal normálně, protože, on téměř nikdy nevybíhá, házet chybu na Frydrycha, který makal v obraně na 100% mi příjde hodně scestné. Každopádně Berkovec měl spoustu času se do brány vrátit, ale on zůstal stát, takže ho stačilo přelobovat...gól padá na jeho vrub.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kanda (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 15:47 |  
      0 0

      Nesouhlasim s tvym videnim Husbauera, pro me to byl jeden z nejlepsich hracu, velmi dobry a zodpovedny vykon ve stredu hriste. Do zadu odmakal hodne souboju, pri rozehravce se nabizel a daval balony, navic v prvni pulce mel i pekny strelecky pokus. Osobne bych mu dal 6 ci 7.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Travinho     před 9 lety 29.02.2016 12:10 |  
    0 0

    Z mého pohledu bych to hodnotil trochu jinak, ale až na 2 místa v sestavě vcelku souhlasím.
    Berkovec 3 - Ano, branka byla jeho, ale jinak si vcelku spolehlivě vybíhal pro míče a odkopy mu moc nešly. Na podzim ovšem po podobných minelách nikdy nešla známka tak dolů.
    Mikula 4 - Hrál dobře jen posledních 20 minut, do té doby se bál podpořit útok, navíc co se týká hry dozadu, tak mi přišel z naší obrany asi nejprostupnější. I rozehrávka z pravé strany byla vždy oproti levé o level níže a míč se mnohdy jen nakopl.
    Frydrych 4 - Gól jde zčásti za ním, takhle riskovat nelze a raději to měl kopnout někam do prčic, navíc se mi dlouhodobě příliš nezamlouvá jeho rozehrávka.
    Deli 6 - Z mého pohledu bez problémů.
    Jablonský 6 - Byl vidět, ale na můj vkus tam bylo až mnoho nepovedených centrů, běžně je v tomto ohledu přesnější.
    Vukadinovič 6 - Dobrý výkon, jen je potřeba vylepšit centry a finální přihrávky. Na začátku utkání, kdy šel z křídla sám a měl před bránou úplně volného ?Škodu? volil pozdní a nepřesnou přihrávku. Běžně se takové chyby můžou vymstít.
    Souček 9 - Výborná rozehrávka, 3 branky, ale několikrát ztratil míč a navíc to bylo proti nejslabšímu týmu ligy a proto bych nešel do desítky.
    Hušbauer 5 - Příkladně bojoval, ale tvůrce hry to podle mého není. Nějaké superkolmice jsme se od něj za 3 zápasy nedočkaly a příležitosti k nim byly, ne že ne.
    Mihalík 5 - Naznačil velký potenciál, hlavně prvních 20 minut ho bylo plné hřiště, ale také špatně bránil a několikrát zazdil finálku.
    Mešanovič 4 - Po úvodních 10 minutách se úplně vytratil. Snažil se, ale většinou to nebylo příliš efektivní.
    Škoda 5- Podle mého odvedl penzum práce, když vezmu kolikrát to schytal přes kotníky a jak na něm neustále byli pověšeni dva obránci. Navíc nedostal do vápna zase tolik kloudných míčů.
    Železník 5 - Líbil se mi více než Mešanovič, ukázal, že má dobrou orientaci před brankou.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Barra     před 9 lety 29.02.2016 12:10 |  
    0 0

    Prvni darek si Tomas k narozeninam dal sam, druhy dostal od tebe, Alanore. A pravem! A verim ze mu vcerejsi vykon prida po psychicke strance a ze se mu sebeduvera jeste zvedne.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Jachym     před 9 lety 29.02.2016 12:12 |  
    0 0

    Včera jednoznačně platilo Souček-Baník 3:1. Kromě výkonu oslavence toho bylo na pochvalu (kromě atmosféry) málo. Zvláště s ohledem na to, že jsme hráli s beznadějně posledním týmem.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    mabr     před 9 lety 29.02.2016 12:17 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím. Nicméně to nejdůležitější tady ještě nepadlo: Byla k sekané tentokrát i vidlička?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 9 lety 29.02.2016 12:25 |  
      0 0

      Elvis už Vidličku lanaří pro Slavii... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        ElvisPresley     před 9 lety 01.03.2016 08:04 |  
        0 0

        Bohužel stále bída k dispozici pouze nůž. Dusan Herda by mohl vyprávět.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    homerinho     před 9 lety 29.02.2016 12:49 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo co si o Petrželovi myslí jeho vlastní hráči. Já být na jejich místě, asi by mi vadilo kdyby trenér neustále vykřikoval do médií, že jsme tým lemplů, na ligu nemáme atd. Navíc u takhle mladýho týmu je sebedůvěra o to důležitější. Zkrátka mi jeho vystupování není vůbec sympatické a působí na mě dojmem, že se jenom snaží snížit nároky na svoji práci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 9 lety 29.02.2016 12:57 |  
      0 0

      Nechci spekulovat o jeho motivech, ale ani mně se to ze stejných důvodů vůbec nelíbí. I když uznávám, že jako trenér není špatný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        SLAVISTA86     před 9 lety 29.02.2016 13:04 |  
        0 0

        a to nevite,co vyvadel ve Vlašimi...Tak je zesmesnoval pred celým stadionem jen nadavkama a do tisku klidně rekl o hráči,že to je kretén atd.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Tomski     před 9 lety 29.02.2016 14:08 |  
      0 0

      ač jsem se ho dřív zastavál v tom smyslu, že to hráčům co jsme poslali do Vlašimi na hostování může pomoct, ale to jeho chování...Hodnocení svých hráčů, hodnocení hráčů soupeře, to jak teď kvůli Šromovi zajel do Šimurky...by se měl po deseti letech probrat z ruského snu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      LordEdmund     před 9 lety 29.02.2016 16:54 |  
      0 0

      Důležité je, jaký to má efekt na mužstvo a to se Petrželovi daří. Baníkovci makaj na 100% a hrají na svoje poměry i celkem atraktivní fotbal. Většina trenérů (možná skoro všichni)by je nutila hrát na Slavii beton. Takhle si to ti kluci užili, dali góla, pozlobili na pár minut naše sebevědmí a nakonec si po právu vysloužili obdiv a potlesk svých fanoušků. Jejich opravdová kvalita je na rozmezí druhé a třetí ligy, nebo lepších týmů juniorské ligy. Sestup je tutovka, ale vsadím se, že ještě nějaké zápasy tímhle přístupem vyhrají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jikom33     před 9 lety 29.02.2016 18:15 |  
      0 0

      Je to blb, troska. Kdysi bejval dobrej, ale teď už je to jenom vyléčenej závislák, co se snaží vrátit zpátky, kope kolem a uráží každýho, koho může. Je úsměvný, že taková troska, co by se měla starat sama o sebe, uráží každýho kolem sebe, vlastní hráče nevyjímaje.
      Co si o něm asi můžou vlastní hráči myslet? Působí dojmem, že ta jeho závislost na jeho mentálním zdraví zanechala dost vážný následky a to jak mluví o vlastních hráčích je prostě přes čáru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      dubas     před 9 lety 01.03.2016 07:57 |  
      0 0

      No ale on má přece pravdu, že ti kluci ještě nemají na ligu a pokud si to uvědomují ti kluci a mají společnou vizi, tak to může krásně fungovat. Navíc bych řekl, že je to i trochu zástěrka, všichni rozebírají co řekl Vlasta a ti kluci mají klid, taková malá česká obdoba arogantního Portugalce. Taky je otázka, jak se chová v kabině. Pokud má Vlasta ty určitý věci už opravdu za sebou, tak tohle může být jeho druhá šance. Navíc trenér je vynikající a asi má dost volnosti na budování, ono to může krásně fungovat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    1rytir     před 9 lety 29.02.2016 13:18 |  
    0 0

    V něčem s Alanortem souhlasím, u některých hráčů mám ale jiný názor. Souhlas s hodnocením Berkovce, také si myslím, že jeho pozice jedničky je po včerejšku velice ohrožena. Nejde jen o tu šílenou chybu, ale o neschopnost přesného výkopu.
    Trošku mě překvapuje hodnocení Jablonského. Aktivita tam byla, ale proč se pořád hrne k zahrávání standardek, když mu to nejde, nechápu.
    Souček si za výkon i góly absolutorium zaslouží a je mimo hodnocení :-)
    Zastavil bych se ale u nízké známky a hodnocení Mihalíka. Viděl jsem ho včera poprvé naživo a ten kluk je super! Alanor mu vyčítá finální přihrávku, ale jaksi zapomíná, že kluk hrál vlastně přes nohu! On je pravý záložník a vlevo jen zaskakuje! Moc se těším až on bude vpravo a Zmrhal vlevo, pak to budou kraje, co nám budou ostatní závidět!
    Pár slov k tomu, proč podle mého mezi střelci nebyli včera útočníci. Ve vápně jsou před přihrávkou, centrem, statičtí a ať je útočná dvojka složená z kohokoliv, ti chlapi stojí uprostřed vedle sebe a zákonitě si překáží.
    A co se týká zápasu s Bolkou, také si myslím, že tam bychom měli hrát na 5 záložníků a 1 útočníka. Jinak k celkovému hodnocení včerejška - já jsem si to v Edenu užil!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Arutha     před 9 lety 29.02.2016 13:24 |  
      0 0

      V Žilině hrál vlevo furt...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        1rytir     před 9 lety 29.02.2016 13:45 |  
        0 0

        Jeho flek je ale vpravo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Travinho     před 9 lety 29.02.2016 13:49 |  
          0 0

          To podle mého není omluva, ligový fotbalista by měl nacentrovat oběma nohama, obzvlášť když na tomto postu nehraje zdaleka poprvé.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            dubas     před 9 lety 01.03.2016 09:16 |  
            0 0

            Proč má teda drtivá většina fotbalistů a nejen v naší lize, tu druhou nohu jen na opírání?

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Travinho     před 9 lety 01.03.2016 11:50 |  
              0 0

              To ovšem neznamená, že to tak má být a je to chyba hlavně výchovy v mládeži.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      TSeguinTS     před 9 lety 29.02.2016 15:31 |  
      0 0

      S Mihalikem souhlasim, včera se mi také líbil a to v ohledu, že ten kluk dokáže být nebezpečný směrem na bránu i v situacích, kdy by jiný hráč míč ztratil. Má zpracování, přihrávky i centry (ač se mu jeden hrubě nepovedl poté co udělal 2 hráče), působil hodně nebezpečně. Směrem dozadu se také snažil, když se dokázal naučit vracet Vuka, proč ne Jaro

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 29.02.2016 13:20 |  
    0 0

    Jako téměř vždy Alanore souhlas. Berkovec max.3, v Bolce ho DU ještě postaví, ale další chyby by, měly do brány poslat Pavlenku. Co Spart dal taky Součkovi 10?.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 13:41 |  
      0 0

      Ano, i ve Sportu dostal Souček 10.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Travinho     před 9 lety 29.02.2016 13:50 |  
        0 0

        Nevíte někdo kompletní hodnocení sportu? (včetně hráčů baníku)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          quelhar (admin)     před 9 lety 29.02.2016 17:21 |  
          0 0

          skslaviapraha.isport.blesk.cz

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 13:51 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že chyba Berkovce nakonec neměla vliv na výsledek a zisk bodů, také se tentokrát přikloním k 3. Výměnu brankářů si klidně dovedu představit. Co ten Frydrych na beku a Latka uprostřed, jestli nebude Bořil?

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 13:54 |  
    0 0

    Na uvedl bych rek ze jsem rad za znamky pro Berkovce a Soucka. Je s podivem ze hned ve tretim kole hrajeme bez tolika hracu..jeste ze jsme jich tolik privedli. Zajimalo by me jestli hrace s chripkou nechali lecit kdyz mame dost hracu (nehrali pod lekama jak se casto deje) nebo na tom byli tak spatne.

    Berkovec - s tou znamkou absolutne souhlasim. Za cely zapas nemel jedinej tezkej zakrok a tohle cely zpusobil sam. Hroznej vykop a pak jeste zabije Frydrycha..Banik za celej zapas snad nic nemel a tohle je mohlo posadit do sedla a nas srazit do kolen. Ze se tak nestalo neni zasluha Berkovce. Osobne jsem nekolikrat psal ze v nem nevidim brankare pro boj o titul ale nevim jestli bych ho ted vymenil..asi ne v pripade dalsiho zavahani ale asi ano..

    Mikula - nesouhlasim ze nemel problemy dozadu. Z fleku si vzpominam jak se trikrat nechal dost lacine (a stejne) obehrat u laajny. ZA me tedy podprumer.

    Frydrych slusnej zapas. Jeho nasazeni ve mne nebude vzbuzovat obavy coz je dobre. Skoda nepromenene sance. Pred golem podle me na prosto jasnej faul na nej.

    Soucek - proste famozni. prvni dva goly velke stesti ale ten treti proste jedna velka parada. Je jedno ze mel stesti dulezity je jak se k tem sancim dostal a jak se pak rozhodl. Ale cert vem gol dulezity je jak hral. Prijde mi ze v poslednich zapasech pripravil vic sanci nez Husbauer (nechci ho tim kritizovat). Pokud bude pokracovat ve svych vykonech pak to nebyl jeho posledi gol letos. Moc se mi libi jeho prinos k nasi ofenzivni hre v predfinalni fazi a ze se neboji nabehnout si do vapna.

    Husbauer - Zatim to neni zadny terno ale ani nemam duvod si na nej stezovat. Holt mu bude trvat nez si s tymem sednou. Trochu ho omezuje i Soucek kterej se zapojuje i dost casto do utocny faze a on pak musi zustat a branit. Potencial v nem vidim jen si nejsem jistej jestli skutecne ta hra na dva utocniky je to pravy pro nej. Jsem zvedavej jestli tenhle system bude jako alternativa nebo jestli ho bude Uhrin tlacit co to pude. Osobne bych hned pristi zapas v Boleslavi naopak zkusil znovu system s jednim utocnikem.

    Mihalik - je v nem obrovskej potencial. Aspon jsem o tom presvedcenej. Musi ale hodne pridat. Na Zmrhala to zatim nestaci ani omylem. Ma zajimavy pohyb ale neni moc pracovity. Hodnotil bych ho niz.

    Mesanovic - tenhle typ utocnika se mi libi. Nevim jestli mu chybi fyzicka ale proc v druhym polocase odpadava?

    Skoda - obet jry na dva utocniky. Aspon co se tyka jeho produktivity. Vubec se nedostava k balonum a kdyz uz tak ne v pozicich kdy by mohl zakoncovat. jeho paradni uvolneni a strela levou je jedinou jeho akci do zakonceni. Jinak jeho prinos je patrny stale. Je jednim z duvodu proc bych hral v Boleslavi pouze na jednoho utocnika a to na nej. Osoben mam trochu obavu ze kdyz neda v tomhle systemu brzo gol ze by se to na nem mohlo podepsat.

    Zeleznik - stoji z azminku ze uz se asi oklepal z te nrvozity ktera na nem byla patrna prvni dva zapasy. Ukazal dobry veci ale podle me by mel min drzet balon a naopak zrychlit hru obecne hrat na min doteku a hledat prihravku dopredu aby nez se vymota (pekne) nebyla uz vetsina branicich hracu davno mezi nim a balonem jako vcera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      PetCC     před 9 lety 29.02.2016 14:05 |  
      0 0

      Ono je možný, že na poszim by ti hráči zkrátka hráli a teď je v klidu nemusíme postavit, když nejsou ve stoprocentním stavu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    JS (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 14:05 |  
    0 1

    Víceméně souhlasím, až na Mikulu a Jablonského. Mít stejnou známku jako Hušbauer a jiní si Mikula nezaslouží. Včera předvedl popravdě dostálovský výkon, tím míněno, že sice snaha byla, sle to je asi tak vše. Baník právě přes něj procházel nejsnáze, kazil přihrávky i centry, De Azeveda nestíhal rychlostně. Za mě 4.

    Tu 7 pro Jablonského nemůžu uvěřit. Dozadu toho moc neměl, takže to se nedá hodnotit, ale skazut snad všechny standardky, které kopal, a že jich kopal dost, je teda umění. Jediný nebezpečný centr od něj nešel, ze situace (i ze hry), přestože to má v popisu práce. To dle mého názoru není na 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 14:15 |  
      0 0

      Neřekl bych, že Jablonský zkazil všechny standardky, které kopal. Rohy šly často do dobrého prostoru a jen se nikdo nedokázal k hlavičce prosadit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      PetCC     před 9 lety 29.02.2016 14:16 |  
      0 0

      Mikula rozehrál naší první gólovou šanci. Speciálně jsem se na něj zaměřil, když jsem se na zápas podíval podruhý ze záznamu, protže už při zápase si na něj lidi stěžovali. No jednoduše řečeno, je to jen osobní zaujatost. Protože hráč, který nám způsobil nejvíc problémů v obraně a vytvořil první gólovou šanci soupeře, o tom se vesměs vyjadřujete pochvalně. No byl to Muhálik, jeho obranná hra je katastrofa a soupeři spíš pomáhá. Ten se musí extrémně zlepšit, protože nestačí ani na spodek naší ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 9 lety 29.02.2016 15:40 |  
      0 0

      redaktor Sportu si taky myslel, že Jablonský na sedmičku nebyl - dal mu osmičku :-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    honza304     před 9 lety 29.02.2016 14:27 |  
    0 0

    No, Mihalík byl lepší než Hušbauer? To jsem byl asi na jiným zápase. Mihalík dozadu neudělal vůbec nic, teda jednou tam suprově sebral balón, ale jinak tam Jablonskýho koupal, jak to šlo. Že by něco předvedl dopředu, to se mi taky moc nepozdává. Celou dobu byl daleko od soupeře, aby se "neumazal". To Hušba odvedl práce daleko víc a, řekl bych, že dost Součkovi pomohl k jeho desítce. Kdyby tak nespolupracovali, těžko by Souček mohl chodit dopředu, kdy si vzpomene.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      1rytir     před 9 lety 29.02.2016 14:43 |  
      0 0

      Tak se mi zdá, že se Mihalík zařadil do kategorie, jako třeba Kenia. Jedni ho budou vyzvedávat do nebes, druzí na něj budou alergičtí. Je to každého právo. Já si hráčů, jako je on, cením pro jejich fotbalovost. Kvůli takovým na stadion chodím. Uznávám, že v týmu je třeba i dříčů, že to bez nich nejde, ale podívanou dělají hráči, jako je Mihalík nebo Kenia. To je můj názor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jachym     před 9 lety 29.02.2016 15:53 |  
        0 0

        V pořádku. Já zase patřím k těm, kterým Kenia nijak výrazně neučaroval a na hřišti mi nechybí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          SLAVIESTA     před 9 lety 29.02.2016 16:58 |  
          0 1

          Já hlasuji rovněž tak!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 20:02 |  
        0 0

        Přesně tak. Respektive na fotbal chodím kvůli Slavii, ale je prostě radost pohledět na fotbalovost hráčů jako je Kenia a Mihálik.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 07:09 |  
        0 0

        Mihalík to má těžký, když na jeho straně nastupuje Zmrhal. Rozhodně bych si dokázal představit ve středu hřiště trio Souček, Kenia, Hušbauer.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      lassiter     před 9 lety 29.02.2016 15:06 |  
      0 0

      Myslím, že na Mihalíkovi byly jasně vidět jeho přednosti i nedostatky. Pokud ho trenéři naučí být zodpovědnější dozadu a trochu bránit, mohl by to být velmi dobrý nákup a za dva roky jeden z klíčových hráčů v boji o titul. Hušbauer se mi také líbil, před jeho příchodem se řada lidí bála jeho lenosti a nedůrazu, včera to rozhodně neplatilo, vypadal hodně bojovně (viz třeba náš druhý gól) a naběhal toho spoustu (ve dvou hráčích uprostřed mu ani nic jiného nezbývá). Moc jim se Součkem v určitých fázích nepomáhájí útočníci, kteří často oba dělají to samé, tedy zpravidla čekají na dlouhý míč za obranu. Byla tam řada momentů, kdy si Mešanovič mohl seběhnout pro míč po zemi, ale jen koukal, celkově se mi nějak moc nelíbil, z těch čtyř pološancí by gól dát měl.
      Dokonalé to včera nebylo, ale celkově mě to bavilo a věřim, že bude jen líp. Překvapila návštěva, jakkoli nadopovaná od chacharů, čekal jsem míň lidí. Pokud by Plzeň hlásila diváky normálně a nevymýšlela si čtyři tisíce jak minule s Teplicemi, už bysme měli návštěvnost nejvyšší, pěkné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před 9 lety 29.02.2016 15:38 |  
        0 0

        Jejich stadion má kapacitu 11722 - to si můžou vymýšlet neustále vyprodáno a nebude jim to nic platné, když budeme chodit jako včera :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 20:04 |  
        0 0

        Včera podle mě nebylo víc lidí, než na Brno. I s přihlédnutím na počet Chacharů.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Majkl8     před 9 lety 29.02.2016 15:11 |  
    0 0

    Pro travina:
    hodnocení Sportu:

    Slavia:
    Berkovec 4
    Mikula 6
    Frydrych 5
    Deli 6
    Jablonský 8
    Vukadinovič 6
    Hušbauer 5
    Souček 10
    Mihalík7
    Škoda 5
    Mešanovič 4
    střídající: Štohanzl 6, Železník 6

    Baník:
    Šrom 3
    Lučič 3
    Vraštil 4
    Kaša 4
    Celba 4
    Mešaninov 3
    Ožvolda 4
    Holzer 5
    De Azevedo 6
    Mondek 3
    O. Šašinka 4
    střídající: J. Šašinka 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Travinho     před 9 lety 01.03.2016 11:55 |  
      0 0

      Uuuf 6 pro Mikulu a Štohanzla... Z Baníku byl takový Lučič zralý na 1...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    TSeguinTS     před 9 lety 29.02.2016 15:43 |  
    0 0

    Berkovec - 2
    Mikula - 4
    Frydrych - 5
    Deli - 6
    Jablo - 5
    Vuka - 5
    Suk - 10
    Hušb - 5
    Mihalik - 6
    Mešši - 5
    Škoda - 5
    Železo - 5

    Sestava na boleslav:
    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablo - Souček - Zmrhal, Kenia/Hušb, Mihalík - Škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 18:07 |  
      0 0

      To jsi docela frajer, že bys na Bolku vyběhl jenom s 10- hráči. Pokud chápu Kenia/Hušb, že bys dal pouze jednoho z nich.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 22:06 |  
        0 0

        Asi zapomněl na Meššiho nebo na Železo. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 10:26 |  
        0 0

        Tak nějakou šanci jim dát musíme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        TSeguinTS     před 9 lety 01.03.2016 14:12 |  
        0 0

        Samozřejmě oba dva, nikoliv jen jednoho.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Mac     před 9 lety 29.02.2016 16:05 |  
    0 0

    2 pro Berkovce je hodně krutá, vždyť je to druhé nejhorší hodnocení! Udělal jednu chybu (resp. sled chyb) vedoucí ke gólu. Nicméně ho omlouvá předchozí otřes a částečný podíl na gólu má i Frydrych. Osobně bych váhal mezi 3 a 4.

    Našel jsem si legendární Hrubešův zápas Slavia-Ml.Boleslav 3:4 a tam dostal také dvojku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 29.02.2016 16:11 |  
      0 0

      Na Hrubeše se sice dost a oprávněně nadává, ale tak velký kiks jako včera Berkovec nikdy neudělal. Dá se pochopit, že ti propadne míč mezi prsty nebo že špatně odhadneš výběh a jsi u míče později než soupeř. Ale ten včerejší zkrat si dovedu vysvětlit jedině tím, že byl ještě mimo po tom otřesu. To ale každopádně neomlouvá.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    afro     před 9 lety 29.02.2016 16:19 |  
    0 0

    Berkovec - 2 - Ten kiks byl příšernej, resp. ta kumulace chyb; zdali byl ten nepovedený výkop způsoben tím předešlým zákrokem na něj si netroufám stoprocentně posoudit, ale pochybuju...

    Mikula - 3 - Nestíhal, několikrát si ho tam soupeřící hráč dal u lajny až moc snadno.

    Frydrych - 5 - Celkem s přehledem, za gól bych ho nevinil. Škoda, že mu to tam nespadlo po té jeho hlavičce, kdy se krásně prodral k zakončení.

    Deli - 6 - S přehledem, jistota.

    Jablonský - 6 - Slušně podporoval útok.

    Vukadinovič - 6 - Jeho klasický výkon, plašan.

    Souček - 10 - Ze začátku zápasu se mi moc nelíbil, ale hattrick je hattrick a hlavně ten třetí gól byl krásnej.

    Hušbauer - 6 - Slušný zápas, nijak nevynikal, ale často zajišťoval Součka.

    Mihalík - 6 - Líbí se mi jeho pohyb, jeví se nadějně.

    Mešanovič - 5 - Průměr, první poločas lepší druhého.

    Škoda - 6 - Snažil se, podal dobrý výkon, snad mu to tam brzo spadne.

    Železník - 6 - Několikrát pěkně zakombinoval ve středu pole, před brankou to chce více klidu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Lovver     před 9 lety 29.02.2016 16:34 |  
      0 0

      K tvému číselnému hodnocení se přikláním víc. Přijde mi nefér dát stejné bodové ohodnocení Frydrychovi a Mikulovi, vždyť ta hra byla jinde a jak už jsem psal pod předchozím článek, z gólu bych ho nevinil.
      U Jablonskýho bych taky snížil, nechci to házet na vrub jen jemu, ale po tolika standardkách tam prostě musí padnout gól a když nepadne, tak to kopat jinak a nebo někdo jiný. Hušbyho centry se mi líbí víc.
      Mešanovič s Vukim, kdyby proměňovali ty svoje šance, určitě bych hodnocení zvýšil.

      Mihalík s Vukim mají oba veliký potenciál. Vuki rychlejší, Mihalík techničtější, oba mají rezervy do obrany, ale DUVCD. Jsem zvědavý, jak se poperou o místo.

      U Berkyho je asi jedno, jestli dát jedničku, dvojku, nebo trojku. Od brankáře to byl prostě špatnej výkon. Bohužel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        afro     před 9 lety 29.02.2016 17:38 |  
        0 0

        Ad Mikula vs. Frydrych) Legracni je, ze jsem se ve druhe puli parkrat chytal za hlavu a myslel si, ze to v obrane kazi Frydrych a pak si rikam, ze to u ty lajny bude tezko on. Se mi lehce na tu dalku pletli... :-) Tu situaci pred golem Baniku podle me resil Frydrych v ramci moznosti dobre (Berkovec byl mimo vapno) a byl jednoznacne faulovan.

        Ad Mihalik vs. Vukadinovic) Predpokladam, ze lepsi vychozi pozici pro zaklad ma Mihalik. Stal hodne penez a je na rozdil od Vukadinovice nas. Zatim tezko soudit Mihalika, ale Vukadinovicovi jsem na chut moc neprisel, i kdyz se podle me neustale zlepsuje.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    dexter07     před 9 lety 29.02.2016 16:57 |  
    0 0

    Povinné vítězství, které jsme nakonec v poklidu urvali. Dobrý výkon od všech hráčů. Souček vyčníval, škoda že Berky nepochopitelně vyběhl. Už se těším do Boleslavy. Doufám, že KJVCD dostane trošku čočku od fanoušků. :) Slavia navždy v srdci!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      japoko     před 9 lety 01.03.2016 08:14 |  
      0 1

      Hlavně že se do tý Boleslavy těšíš, to je jako "vojáky snědli knedlíci"!

  20. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    MarcoDomi     před 9 lety 29.02.2016 17:09 |  
    0 0

    Přispěji tedy i já svým pohledem.
    Myslím, že jsme včera nastoupili sice proti snaživému, svou kvalitou ale velmi slabému soupeři a podle toho by se měli hráči také hodnotit. Proto se mi 10 pro Součka zdá jako úlet. Zahrál dobře navíc svými velice důležitými góly nedopustil kardinální ostudu, ale je potřeba také říct že první gól byl s velkým přispěním velmi slabého brankáře. Navíc měl celkem hodně pokažených přihrávek. Mám tedy pocit že Alaonor trochu podlehl euforii kterou už na tiskovce svým Součkovým vychválením začal Dušan.
    Berkovec 2
    Mikula 4
    Deli 6
    Frydrych 4
    Jablonský 5
    Souček 9 ale jen proto že hattrick se nedává každý den a jak už jsem psal nám vyhrál zápas!!!
    Vukadinovič 6
    Mihalík 7
    Hušbauer 4
    Mešanovič 5
    Škoda 4

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 9 lety 29.02.2016 17:26 |  
      0 0

      Je třeba to brát z toho pohledu, že u Součka to byl asi životní výkon a tři góly v jednom zápase už sotva někdy zopakuje. Jinak mě ale nějaké novinářské hodnocení nechává chladným. Jak by řekl klasik: "Důležitý jsou body." (myšleno ty v ligové tabulce)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 22:13 |  
      0 0

      Taky se mi z tribuny nezdál Souček ve hře až tak skvělej. Já osobně bych volil spíše 9.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 06:47 |  
        0 0

        Vaše hodnocení je zcestné. Kdy jindy hodnotit známkou 10, než teď v případě Součka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jachym     před 9 lety 01.03.2016 10:53 |  
          0 0

          Když už tak scestné, příteli, scestné :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 11:57 |  
            0 0

            Díky, ale žádného Jachyma neznám, takže přítel spíš nejsem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jachym     před 9 lety 01.03.2016 15:49 |  
              0 0

              Já si tak dovoluji postaru označovat všechny slávisty zde na fóru. Pokud se Vás to dotklo, tak I'm very sorry, Mr. Stonelsland.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 16:19 |  
                0 0

                No protentokrát dobrý tedy, Jáchyme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          MarcoDomi     před 9 lety 01.03.2016 15:36 |  
          0 0

          Tehdy až splní všechny kritéria pro udělení maximální možné známky. A to není tenhle případ! Ale jinak jak píše kolega, důležité jsou ligové body a ty máme.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    jarodo57     před 9 lety 29.02.2016 17:20 |  
    0 0

    Předem píšu , že jsem na utkání z prac. důvodů nebyl a stihl jsem alespoň první poločas od 2 gólu Součka v televizi a to ještě v restauraci(nemám O2 a nemíním si kvůli panu Kelnerovi pořiizovat),takže téměř celý první poločas jsem neviděl a nemohu posoudit do té doby výkony hráčů.Ale překvapuje mě několik věcí v hodnoceních.
    Nejvíce u Hušbauera. Byl jsem hodně zdrženlivý při jeho příchodu a nevěděl jsem co od něho můžeme čekat. Ale včera (a to mluvím o druhém poločasu) se mi líbil.Maká a jeho přihrávky mají oči ,které bohužel někdy nepochopí jeho spoluhráči.Ale to nejdůležitější je ,že pokud jeho parťák Souček dá v zápase 3 góly( dostane dokonce známku 10) a hodně útočí, tak přeci nemůže zase být on tou hvězdou.Kdyby tam byl Kenia tak by si tohle asi Souček nedovolil.To jen k tomu abysme zde zase nevzývali někohoho kdo sice bude na hřišti pro krásu ,ale přínosem pro celé mužstvo bude daleko menším.Chtěl jsem tím naznačit ., že Hušbauer v sobě fotbalovost má a Uhrin ví proč ho tak chtěl.Další mě překvapilo jak hodnotíte Jablonského.Já bych se postavil za názor Alanora, který mu dal 7. To,že někteří mu zazlíváte jeho trestné kopy ,tak já si právě myslím(a to zdůrazňuju,že zase jen podle druhé půle)jeho trestné kopy byly dobré a ten v závěru byl přímo ukázkový.A nejpravděpodobněji je na to určen na levou nohu on a proto je kope .Určitě si je nenárokuje sám..A proti Mikulovi tam je evidentně u něj rozdíl ve kvalitě.Mikula mi přijde daleko méně fotbalovější,spíš takový dříč

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      afro     před 9 lety 29.02.2016 17:47 |  
      0 0

      Ja mam Mikulu rad, ale v tymu ktery chce bojovat o prvni mista v tabulce ma stezi na lavicku nahradniku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Nosorozec     před 9 lety 01.03.2016 01:46 |  
      0 0

      V jaký restauraci jsi se na ten zápas díval? Abych věděl, kam zajít, až budou dávat nějaký náš venkovní zápas na O2 TV.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        jarodo57     před 9 lety 01.03.2016 09:38 |  
        0 0

        V Neratovicích v Tipsportu

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Nosorozec     před 9 lety 03.03.2016 13:30 |  
          0 0

          Dík za info. :) Škoda, že mam Neratovice trochu z ruky :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před 9 lety 01.03.2016 11:50 |  
        0 0

        Pokud by nebyla cesta do Neratovic, my jsme je jednou chytli v Kozlovně ve Vršovicích - vedle Ďolíčku. Ale bylo to na bázi "líná huba, holé neštěstí" - museli jsme se zeptat obsluhy, jestli O2 mají a jestli by nám to tedy nepřepnuli...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Nosorozec     před 9 lety 03.03.2016 13:31 |  
          0 0

          Mají O2 TV a nemaj ho puštěný? To je jak kdyby si koupili Mercedes a nechali ho stát v garáži. :) Ale dobrý vědět, až budeme hrát nějakej venkovní zápas, tak může jít víc Slavistů do Kozlovny a dívat se tam. :)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 17:49 |  
    0 0

    Utkání jsem bohužel neviděl, takže asi nemá cenu, abych se zde vyjadřoval k výkonu. Když jsem se ale dozvěděl výsledek, tak jsem měl dojem, že mě šálí oči - nebo je na serveru nějaký překlep. Od Součka by člověk před rokem něco podobného určitě nečekal. Velmi milé překvapení a brzy mu asi bude naše liga malá.

    Celkově jsem zatím s jarem spokojen. Máme 6 bod- z 9, inkasovali jsme jen 1 proti 5 gólům vstřeleným a na 3. místo ztrácíme jen 2 body. Výkony asi někdy budou drhnout, ale ten tým potenciál má (vrátí se snad čerstvý Kenia) a to by bylo, aby nebylo... :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      dropt     před 9 lety 29.02.2016 18:17 |  
      0 0

      Souček je na naší ligu určitě nadprůměrný fotbalista, ale nějak si nedovedu představit, že by se se svým stylem hry prosadil v zahraničí, resp. na západě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Kuliss9     před 9 lety 29.02.2016 18:39 |  
      0 0

      Jen poupravim mame 7 z 9 :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 09:14 |  
        0 0

        No jejda, to jsem ale oslík obecný :(.
        Ještě nám ubírat body.

  23. Mihalík

    dropt     před 9 lety 29.02.2016 18:15 |  
    0 0

    Co přesně je myšleno tím, že Mihalíkovi nešla dát finální přihrávka?

    1.poločas
    2x krásně našel před vápnem na středu Hušbauera
    pěkný centr pravačkou na Vukadinoviče
    přihrávka přes hlavu na nůžky Mešanoviče

    2.poločas
    centr levačkou na Mešanoviče, který netrefil balon
    nepochopitelné překopnutí z vápna až pomalu do autu (ano, tohle byl úlet)
    rozehra před 3. gólem, nejprve si narazil a naběhl na střed a dále míč putoval po ose Mihalík - Škoda - Souček

    Btw: Když přicházel, viděl jsem ho jako jasné pravé křídlo, ale začínám chápat, proč hrál v Žilině zleva. Nejen, že to obstojně zvládne, ale mám pocit, že mu to i více vyhovuje. Je to ten typ hráče, který si to raději dá na střed a vystřelí než do strany na centr. Dokázal bych si ho představit i na podhrotu.

    • Re: Mihalík

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 29.02.2016 18:38 |  
      0 0

      + to byl v prvním poločase on, kdo rychlým vhazováním našel na středu hřiště volného Součka a ten potom vstřelil první gól, kdyby se počítali asistence jako v hokeji, tak má 0+2 :)

      • Re: Mihalík

        dropt     před 9 lety 29.02.2016 18:51 |  
        0 0

        Pravda! Díky ;-)

  24. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Jikom33     před 9 lety 29.02.2016 18:23 |  
    0 0

    Nízká známka pro Berkovce pochopitelná, jestli budeme hrát nahoře je jasný, že nás čeká spousta zápasů, kde se soupeř za celej zápas dostane do jedný, do dvou šancí a proto potřebujeme golmana, kterej bude pořád 100% koncetrovanej a spolehlivej. Berkymu to včera bohužel nevyšlo, ale podle mě ho rozhodil z koncentrace ten faul, po kterým byl ošetrovanej bezprostředně před gólem. Ten výkop po ošetřování měl nechat na někom jiným. Bohužel Berky čas od času udělá výraznější chybu, doufám, že díky větší konkurenci se zlepší.

    Mešanovičovi bych dal rozhodně lepší známku než Škodovi, protože se snažil hrát, zabíhal si za obranu a hodí se do kombinace, prostě byl aktivní, narozdíl od Škody, kterej už ve druhým zápase v řadě působil příšerným dojmem (doufám, že je to jen výpadek formy po zranění a ne nějaký trucování)

  25. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    urs (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 06:48 |  
    0 0

    opravte mě kdybych byl fakt mimo, ale.. viděl jsem opravdu jenom já faul na Frydrycha od útočníka baníku před první brankou?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 06:59 |  
      0 0

      Já ho viděl taky, řekl bych, že to bylo srovnatelné s tím faulem, kvůli kterému neuznali ten gól Brnu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      afro     před 9 lety 01.03.2016 07:37 |  
      0 0

      O tom tady psalo dost lidí a i já mám stejný dojem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Barra     před 9 lety 01.03.2016 07:46 |  
      0 0

      Ano, bylo vrele objeti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        ElvisPresley     před 9 lety 01.03.2016 08:09 |  
        0 0

        Klub vydal prohlášení že chce aby byla pískána rovina,tak tady ji máte.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 08:24 |  
          0 0

          tak podival jsem se na to a musim tedy uznat ze takoveto drzeni neposouzene a sudim videne je do oci bijici. opravdu nechapu. Sudi byl nepresny nejednou a na obe strany. podivne je, ze denik sport tento faul nazve ostrym soubojem. opravdu at zije objektivita. pritom by se mohl do sudi poradne obout. toto faul, na druhe strane si Skoda take pomohl parkrat rukama... tohle se v evrope piska!

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Alky (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 10:17 |  
            0 0

            Souhlas. Podle mě to byl faul teď na Frydrycha i na Železníka s Brnem. Nevadí mi, pokud to rozhodčí posoudí podle sebe, jen mi vadí, když to posuzuje různě pro obě mužstva. A věřte, že stát se tohle Spartě či Plzni, je z toho bez keců okamžitě likvidační zákrok nejméně za žlutou (hráči by k tomu ještě přidali divadelní vsuvku, seřvání rohodčího a možná nějakej plivanec). Takže naše "nakloněná rovina" je daleko vodorovnější než ta, která se píská letenským a prádelníkům. A pokud to tak zůstane, budu to osobně považovat za rovinu. Vezměte si, že podobné zákroky Brnu gól vzaly a Baníku daly. Takže pro nás to vychází tak, že když by měl být uznán Brnu, vstřelil nám ho za trest Baník. A to nemluvím o tom, že s Brnem to bylo "jen" snížení, zatímco Baník ten gól dostal do vedení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Barra     před 9 lety 01.03.2016 08:35 |  
          0 0

          Mam pocit ze jste vubec nepochopil co bylo v tom vyjadreni.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 09:16 |  
          0 0

          Viděno ze záznamu mi to nepřišlo jako úmyslné poškození týmu (i když pochopitelně do hlavy inkriminovaným nevidím).
          Já bych zase těm konspiračním teoriím o rovině/nerovině nepřikládal velkého významu, prostě jednou sudí pískne pro nás, jindy proti nám, protože je stejně jako my všichni omylnou bytostí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Boss82     před 9 lety 01.03.2016 14:52 |  
            0 0

            +1

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 18:09 |  
      0 0

      Drželi se oba navzájem.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 07:54 |  
    0 0

    Trochu dotaz mimo téma. Nevíte někdo jak to vypadá s přeložením derby na pondělí?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      quelhar (admin)     před 9 lety 01.03.2016 11:42 |  
      0 0

      Derby je potvrzené na neděli od 15:00.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 20:35 |  
        0 0

        To sice ano, ale myslím, že je hodně pravděpodobné přeložení na pondělí, kvůli EL co hraje sparta ve čtvrtek.. Tak jsem chtěl vědět, jestli někdo k tomu neví víc.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    lassiter     před 9 lety 01.03.2016 09:24 |  
    0 0

    Já už si to nějak nevybavuju, ale ten Souček když odcházel na Žižkov, tak to snad bylo normální hostování na rozehrání devatenáciletýho kluka? Já už podruhé během dvou dní čtu ve sportu, že na Žižkov odcházel jako zcela nepotřebný a Žižkov ho v podstatě zachránil pro velký fotbal...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Tomski     před 9 lety 01.03.2016 09:35 |  
      0 0

      ve sportu podle mě kecají...loni pod Beránkem odehrál přípravu a předtím se vědělo, že je to talent...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:09 |  
        0 0

        Ve Slavii vyrůstá spousta talentů se kterými se ani dnes neumí pracovat, o tom svědčí spor trenéra Petrouše s Králem i ostatními hráči svého týmu, není možné jen na hráče řvát dávat jim nelidské tréninky a vše na veřejnosti prezentovat jako nové tréninkové metody tzv. nové Slávie ve chvíli kdy půlka mančaftu nemůže před mistroovským utkáním ani chodit.
        Tu Viktorku bych nepřecenoval, farma cili ta dohoda měla dát šanci Viktorce vůbec přežít za cenu minimálních nákladů, to je dnes pryc, mají své ambice a ten náš odpad jim v tom moc nepomůže.
        Souček rozhodně nebyl odejit jako odložený hráč , tato prezentace je velice nesmyslná, spíše se prostě jako vždy hledalo vůbec nějaké řešení, pokud nečemu letos nerozumím a nerozumí tomu ani někteří kauči , tak je to nákup Linharta a jeho odeslání do Táborska , které ho zas tolik nemuselo, nebyla by při té naší explozi marodů všeho druhu lépe si hráče ponechat a využívat strídavé starty , argument , že by měl být na očích repre trenérům neobstojí , 2 liga není zrovna soutěží , která by byla ostře sledována.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:15 |  
          0 0

          A snad jen dovětek k mládeži, v muinulých týdnech tady probíhala a probíhá PIAR kampan, jak ted děláme mládež geniálně začalo to zcela náhodným setkáním p. Ocetníká s Jardou Tvrdíkem , zcela náhodným předáním plánů výstavby nového centra , jenže ty plány zas tak nové nebyly, pokračovalo to šou besedou Plíška , kde ovšem hlavní otázky zůstaly nezodpovězen, posily mládeže , komunikace s rodiči stávajících žáků ve Slávii, kde tito tady i jinde v nejednom případě chtěli alespon nějaké informace, no a ve finále vlastně přiznáním trenérů , že se zatím nic moc nezměnilo a to ani v odměnování pomocných trenérů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                před 9 lety 01.03.2016 13:44 |  
            0 0

            Vážený pane Jiří, žádná setkání nejsou náhodná, každé setkání se musí domluvit. Je zřejmé, že žádný vlastník firmy nebude tu svoji pomlouvat a žádný loajální zaměstnanec taktéž. Nikdy jsem k Vám necítil žádnou zášť a dovoluji si Vás vyzvat ke schůzce a poté vydáme článek "Setkání s tím pravým panem Jiřím". Budu rád když se mi ozvete na ocetnik@a114.cz Hezký den

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Tomski     před 9 lety 01.03.2016 13:53 |  
              0 0

              i já vás rád poznám Jiřino :-D

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Jiri1     před 9 lety 02.03.2016 17:37 |  
                0 0

                P.Ocetník to jste opravdu prosvihl tou vaší PIAR kampaní o hodném Jardovi , kterou jste spustil , kdyby jste si alespon některé věci ověřil , jenže to jste neudělal bohužel, jednoznačné závěry mne utvrdili v tom, že bohužel nejste nezávislý, ale kopete za Cinskou stranu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                      před 9 lety 02.03.2016 19:14 |  
                  0 0

                  Pane Jiří, PR nedělám opravdu nikomu, to že píšu článek pozitivně si slávisté jistě zaslouží. Navíc na setkání s panem Tvrdíkem jsme nic negativního neprobírali (až na drobnosti) vše probíhalo skvěle. S panem Plíškem těch pozitiv bylo asi tak 2x tolik :-D
                  Ty negativní věci co vím by jste mi stejně nevěřili :-)

                  Opravdu a reálně Vám nabízím schůzku. Pouze nás dvou, nikoho jiného. Velmi rád bych s Vámi některé probral a to velmi diskrétně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 18:00 |  
            0 0

            mě se líbí to policejní "..., kde tito atd." takové protokolské :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 10:23 |  
          0 0

          Pane Jiří, nerozumím Vaší neustálé potřebě zde lhát. A v tuto chvíli narážím na Vás první odstavec.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:29 |  
            0 0

            A v cem konkkrétně lžu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 10:37 |  
              0 0

              "není možné jen na hráče řvát dávat jim nelidské tréninky a vše na veřejnosti prezentovat jako nové tréninkové metody tzv. nové Slávie ve chvíli kdy půlka mančaftu nemůže před mistroovským utkáním ani chodit."

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:45 |  
                0 0

                Reakce na doctorex- nevím , jak do toho vidíte, ale zcela vážně většina z dříve zcela bezprpblémového ročníku, který dělal Slávii radost chtěla odejít , ty zranění si asi taky nevymysleli a ty početní stavy a nutnost masivního posílení taky nebyly jen z postavení v tabulce.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:13 |  
                  0 0

                  Kamarádův bratr v tom ročníku hrál a ani jednu z informací co tu prezentujete nepotvrdil.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 13:37 |  
                    0 0

                    To ze to prezentovali hráči zcela verejne i tady , nasledme se o zom vedla debata mezi kluky na repre soustredení příslusneho rocniku je zcela potvrditelné , nakonec se o tom tady i jinde nediskutuje poprvé, vaše absolutní nekonkretmost brání možnosti ověření infa, vaše přezdívka je ni taky neznámá, prostě zas někdo pracuje naplno........

                    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 14:03 |  
                      0 0

                      Už jsem tu registrovaný několik let, dokonce jsme už debatovali spolu. Že si to nepamatujete není můj problém.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 14:10 |  
                        0 0

                        Abych byl fér, zkusím Vám osvěžit paměť, mluvili jsme tehdy spolu o "mukionech".

                        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                          Jiri1     před 9 lety 02.03.2016 17:31 |  
                          0 0

                          To vš , že jo už jedou, snad pro ostatní stačí pozměnit jedno slovo a je to , že........Jinak předpokládám , že babička je maserka u té repre anic neví.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                            doctorex (přítel SN)     před 9 lety 02.03.2016 19:20 |  
                            0 0

                            Omlouvám se, ale opět nerozumím řeči Vašeho kmene, co jste se snažil sdělit?

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              klimi     před 9 lety 01.03.2016 10:38 |  
              0 0

              Konkrétně lžete tím, že třeba na setkání s p. Tvrdíkem a p. Plíškem bylo řečeno, že původně ten areál opravdu připravovala Dukla...Takže nikdo to jako NOVÝ areál neprezentoval :)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:48 |  
                0 0

                Už jsem tady na to psal odpověd a odkazoval jsem na nadpis o besedě s Plíškem , zcela nový projekt treninkového centra , tak si to alespon prečtěte.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:50 |  
                  0 0

                  A protože se blíží vaše doba , pokud budete zase mapovat mládež, tak jim alespon vyridte na hlavním webu , že bychom třeba chtěli znát zmeny v kádrech, kdyz už neplní své sliby , že každý ročník bude mít svého dopisovatele z řad spolupracujících rodičů.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  klimi     před 9 lety 01.03.2016 10:51 |  
                  0 0

                  Není NOVÉ jako NOVÉ....Neznamená třeba slovo NOVÉ v tuto chvíli to, že se bude stavět na zelené louce? Bože Jirko, řešíte úplné nesmysly...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 10:57 |  
                    0 0

                    Originální vysvětlení, poslední informace o mládeži na ofiko webu z 26.1., je brezen a odkazy na jiné stránky o mládeži nebo vlastní webové stránky jednotlivých týmů žádné , podívejte se na letitou prezentaci mládežnických týmů třeba Admiry hlavně do konce roku 2015, tam se dovíte úplně všechno, jistě že za to může dnes už ředitel mládeže Meteoru pan Lapka a zapálení rodiče i fotbal milující nmládežníci ale.......

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          spino     před 9 lety 01.03.2016 10:53 |  
          0 0

          Nevím, kteří naši hráči jim nepomůžou, ale když se třeba postavil do brány podle vás "odpad" Lukáš Soukup, tak Viktorka ani jednou za 90 minut neprohrála. http://www.fotbalunas.cz/hrac/58069/

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 11:06 |  
            0 0

            Ani Soukup není na takové úrovni , aby ho udali do profesionálních soutěží, ani on nepomohl Vikrorce ke světoborným výsledkům, to že Viktorka měla serii pár zápasů není příliš jeho zásluhou, u dvou zápasů jsem byl, takže vím o čem mluvím, byly chvíle kdy soupeř nevystřelil dlouhé minuty ani na branku.
            A navíc tam v druhé části podzimu převládala až nechut stavět naše hráče , proto mi docela překvapily proklamace Jinocha.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:19 |  
          0 0

          Jiri1, ocividne lzete, ale na to uz jsme u Vas zvyknuti. Nechci vyvracet vsechno co jste napsal, ale k prvnimu odstavci mi to neda - pote hraci prestoupi do zahranici a jsou vykuleni jak intenzivne se tam trenuje... Staci si najit rozhovory s hraci po prestupech ven.

          PS: Uz aby byla moznost odfiltrovat nechtene prispevatele.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jiri1     před 9 lety 01.03.2016 13:22 |  
            0 0

            A kteří hráči, já vím o hodně klucích, kteří ram odešli v mládežnickém věku a rozhodně nic takového netvrdí, naopak vzpomínají na sodovku v Ceských klubech a ro klidně budu tvrdit i o Slávistech za posledních 25 let co sleduji Slávistický mládežnický fotbal, s některými s rodiči dnes už hráčů , kteří ukoncili karieru se setkávám dodnes.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            sasky     před 9 lety 01.03.2016 21:55 |  
            0 0

            To že se tu trénuje málo a blbě je fakt, jenom spousta konzervativních bafíků a Jiří to nepochopí. A nevím, proč by se trenér 19 letých kluků měl bát na ně zařvat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Navyseals     před 9 lety 01.03.2016 11:21 |  
      0 0

      Já s ním souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:26 |  
        0 0

        No tak evidentně si každej pod pojmem "konstruktivní hra" představujeme něco jiného.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:36 |  
          0 0

          Na svojí postavu je docela konstruktivní, samozřejmě to není žádný playmaker, ale kazí minimum přihrávek, všechny situace řeší fotbalově, nezbavuje se zbytečně míče a nebojí se hrát, skoro vždy si chodí pro míč mezi stopery, dává přesné dlouhé míče, nebojí se s míčem jít dopředu. Za mě OK.

          Spíš mě překvapilo vyjádření Koubka, že ještě nemá "postavu", konkrétně "až zmužní, zatím je to taková žížala", co byl potom Ondra Petrák, nebo i Jarda Zmrhal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 16:00 |  
            0 0

            Nevím, jak jsou na tom oba borci výškově váhově. Ale Ondra Petrák působil víc elegantně, prostě věděl kde má ruky nohy. Souček působí jankovitě, jako člověk co rychle vyrostl a pořád si nemůže zvyknout kam došáhne, kde má nohy, apod.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          dubas     před 9 lety 01.03.2016 11:40 |  
          0 0

          No všichni trenéři o něm mluví, jako o konstruktivním, že se snaží hrát fotbal, udělat kličku a rozehrát to dopředu, že nehraje alibisticky do stran nebo dozadu, jen některým fanouškům Slavie to není dost dobrý. Opravdový fanoušek Slavie by dokázal najít vadu i na Messim, kdyby k nám přestoupil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            malan (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:56 |  
            0 0

            Messi je malej, takže hlavičky nic moc.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Eluin (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:58 |  
              0 0

              ... a určitě v mládí pokukoval po Spartě :).

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                dubas     před 9 lety 01.03.2016 12:04 |  
                0 0

                Nejhorší je, že někteří by to mysleli vážně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              afro     před 9 lety 01.03.2016 13:07 |  
              0 0

              Messi krade (daňové úniky)!

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Travinho     před 9 lety 01.03.2016 13:30 |  
                0 0

                To ovšem již pravda je...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:08 |  
            0 0

            No pozor, to já zase nepopírám, on se snaží za každou cenu udržet míč, jen zřídka kdy nakopává. Je hrozně silnej na míči, jen těžce se mu míč bere. Ale naprosto nesouhlasím s tím, že nehraje alibisticky do stran. On v drtivé většině alibisticky do stran hraje. Akorát teď s Baníkem tam měl asi 2 dobré konstruktivní přihrávky. Jinak pod konstruktivním hráčem si prostě představuju hráče jako Matějovský, Kenia, ale i Hušbauer se snaží tvořit. Furt mají hlavu nahoře a hledají kolmice, průnikovky. To TS opravdu nehledá, resp. jsem u něj neviděl ani snahu dát míč do uličky. A že k tomu možnosti byly (počítám do toho i podzim a přípravu).

            A Koubek o svých "trenérských kvalitách" dokázal už dost. Stačilo mi, co předvedl na lavičce v, když jsme hráli v Olomouci, Olomouc nás přehrávala, dostávali jsme jeden gol za druhým, měli i další šance a expert Koubek, jen čuměl, místo toho, aby něco změnil. Zmrhal na beku hořel jak papír a on ho tam nechal až do poločasu. A až pak za stavu 4:0 pro Sigmu se uráčil vystřídat.
            Další svou "kvalitu" Koubek ukázal v předkole LM v s Plzní, kdy venku vyhráli 1:2 a doma Koubek tvrdil, jak budou hrát útočně, že nebudou bránit. Pravdou bylo, že si snad nevytvořila Plzeň jedinou šanci a absolutně nehrála svůj fotbal. A rozhodně to nebylo kvalitou soupeře.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Barra     před 9 lety 01.03.2016 14:22 |  
              0 0

              Ja si naopak Miroslava Koubka moc vazim a diky jeho napadu udelat z Milany Skody stopera nas v 201403-14 zachranil v lize. Jeden zapas blbec kde se Olomouci vse podarilo na tom nic nemeni. A jinak, myslim si ze kdyby Zmrhal dostal cas si zvyknout na pozici leveho beka, by se tam vice jak uplatnil.

              Arsene Wenger, ktery schytal v minulosti s Arsenalem 8-2 na Man United a 6-3 na Man City je podle tveho meritka tedy take spatny trener, predpokladam. Lituji ze opakovane a opakovane se tady vybiraji zapasy jako proti Teplicim nebo proti Olomouci bez toho ze se bere v uvahu specificke okolnosti zapasu. Depetris mel svuj den, kolik branek nasledne jeste strelil v Gambrinuslize? Prohry patri k fotbale stejne jako slava. Ale dobre, jestli mas pocit ze bys to jako trener lepe zvladnul nez Koubek, proc by ne. I drzost je nekdy zapotrebi. Lituji ale ze mas zapotrebi tve slova "o trenerskych kvalitach" takhle uvadet mezi uvozovkami. Zni to jako by byl Koubek nymand. V tvych ocich mozna, ja bych kazdemu treneru rad popral karieru jako mel doposud Koubek.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                StoneIsland     před 9 lety 01.03.2016 16:14 |  
                0 0

                Souhlas, je vidět, že to máš z těch stadionů nakoukaný.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 16:17 |  
                0 0

                Těžko můžu soudit, když jsem ty zápasy neviděl. Ale když už jsi narazil na Wengera, tak ten pokud teď neudělá titul, tak by měl skončit. Teď má jedinečnou šanci na titul, když skoro všichni hrozně ztrácej a MU a Chelsea. Tak málo bodů na titul snad nikdy stačit nebude v PL.

                Jinak evidentně jsi nepochopil můj příspěvek. Když tým prohraje vysokým rozdílem, tak ne vždy z toho viním trenéra. Ale v případě Koubka ho viním z toho, že nic nezměnil za celej poločas, celá obrana šíleně hořela. Záloha propadávala, bylo to děsný. A když to takhle nafunguje, tak prostě musíš něco změnit. A to Koubek udělal až v poločase za stavu 0-4. Já už bych v nějaký 20. minutě udělal, tu změnu, kterou udělal on o poločase. Stáhnul bych Vošahlíka nebo Ličku, tak bych dal asi Zmrhala, Nevese bych dal ze stopera na beka a do hry poslal Smejkala. To byla dobrá změna, bohužel asi o 25 minut pozdějc, než měla přijít. Samozřejmě, nikde není psaný, že by to na 100 % pomohlo, ale kvalitní trenér by to měl včas vycejtit.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Barra     před 9 lety 01.03.2016 16:52 |  
                  0 0

                  Jj -:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 14:27 |  
              0 0

              Tentokrat mel Soucek nekolik skvelych prihravek dopredu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Borris     před 9 lety 01.03.2016 12:04 |  
          0 0

          Taky bych to s tou Sukovou konstruktivností nepřeháněl. V této oblasti má Tomáš ještě stále na čem pracovat a celkově práci s míčem. Já mám pořád tendenci ho porovnávat s Ondrou Petrákem. O Ondrovi se opravdu dalo říct, že je konstruktivní a je silný v práci s míčem. Suk nemá špatnou práci s míčem, ale proti Ondrovi ještě má na čem pracovat. Můj názor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Tomski     před 9 lety 01.03.2016 13:40 |  
            0 0

            Petrák moc konstruktivní taky nebyl...Souček se snaží hrát víc dopředu určitě...

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              afro     před 9 lety 01.03.2016 14:11 |  
              0 0

              Já mám taky pocit, že si Petráka trochu idealizujeme. Měl jsem ho rád a třeba na tom posl. ME 21 se mi líbil moc, ale že by to byl nějaký kreativec, to zase ne...

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Jachym     před 9 lety 01.03.2016 15:44 |  
                0 0

                Přesně tak. To už i ten Souček je proti Petrákovi kreativec...

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Borris     před 9 lety 01.03.2016 16:20 |  
                  0 0

                  Zásadně nesouhlasím, Ondra Petrák byl konstruktivní a měl velice dobrou práci s míčem. Ale tak co člověk to názor.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    Jachym     před 9 lety 01.03.2016 16:52 |  
                    0 0

                    Proč ne, ani já nemám problém s opačným názorem. Já si pamatuji Petráka ze Slavie hlavně jako hráče, při jehož soubojích o míč létaly jiskry. Dost mě překvapilo, že si ho vybral tým budnesligy. Ale samozřejmě mu fandím a za výkony na loňské U21 ho chválím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jachym     před 9 lety 01.03.2016 15:40 |  
        0 0

        Tentokrát souhlasím s Gulym. Souček je poctivej dříč, který přes mé původní pochybnosti potvrdil oprávněnost svého zařazení do základní sestavy. Ale konstruktivní hráč to není ani náhodou. A nic na tom nemění ani jeho výjimečný střelecký počin v neděli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 11:57 |  
      0 0

      Neřekl bych vysoce, ale na ten post celkem konstruktivní je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:12 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že hrajeme ve středu zálohy na 2 hráče, tak konstruktivní není. On teď nehraje klasickýho DM. Teď hraje CM.
        Kdybychom hráli na 3 hráče ve středu, tak by na tvorbu hry byli jiní. Ale když hrajou ve dvou, tak prostě té konstruktivity je hrozně málo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          urs (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 13:07 |  
          0 0

          nejlepčí DM byl klód makelele - ten měřil úctyhodných 2,5 metru a byl to ňákej plejer!! :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 15:02 |  
          0 0

          Tak odehráli jsme zatím 3 mistráky, v tom posledním byl Souček nejkreativnější na hřišti. Podle mě se do toho může dostat, fotbalovost a cit pro hru v sobě určitě má. Je to pořád velmi mladý hráč, který se bude nadále fotbalově rozvíjet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      jarmik     před 9 lety 02.03.2016 09:41 |  
      0 0

      Souček disponuje zajímavou schopností konstruktivní a zároveň bezpečné rozehrávky (což se někdy může jevit jako alibismus). Nepochybně se snaží rozehrávat dopředu a umí i přenést hru, ale nezkouší to za každou cenu jako třeba Hušbauer. Málokdy se mu tak povede něco překvapivého (a mluvím o rozehrávce, ne o hattricku). Jistě však dovede podržet a rozdat míč, stejně jako jej vyvézt dopředu a obejít hráče, což si z našich hráčů nedovolí každý a u DZ se to musí ovenit. Na 21 let je to výjimečný hráč. Je ale pravda, že v Jihlavě hrál, stejně jako celá obrana, strašně alibisticky. Proti Baníku ukázal vše, co umí, když si věří. Snad bude pokračovat.

  28. Berkovec

    chrobak     před 9 lety 01.03.2016 11:37 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo, jestli jsem jediný, kdo je nervózní z toho, jak Berkovec hodně chodí ven z brány. Divím se, že ho ještě nikdo nezkoušel překopnout. Přijde mě to dost riskantní frajeřina.

    • Re: Berkovec

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:05 |  
      0 0

      Bavili jsme se o tom na tribuně. Je venku dál a častěji než výběhy proslavený Michal Vorel, z kterého nám neustále trnulo. Připomnělo nám to pokřik: Vorle, vrať se do brány!
      Úplně zbytečně si koleduje. To nemáme trénera brankářů?
      P.S. Doufám, že si to přečte Martin Berkovec nebo někdo zodpovědný ze Slavie dřív, než nám tímhle způsobem soupeř dá gól. Nerad bych pak četl ve Sportu, že jsme prohráli kvůli příspěvku v diskuzi SN. ;-)

      • Re: Berkovec

        afro     před 9 lety 01.03.2016 13:03 |  
        0 0

        Škodíš Slavii, hyeno! :-)

    • Re: Berkovec

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:13 |  
      0 0

      Popravde receno, meli jsme uz vetsi experty na vybihani, samozrejne krome posledniho zkratu, ale ten pricitam otresu po zakroku a premiry snahy napravit predchozi spatny vykop - stane se, hlavni jsou 3 body doma.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 12:50 |  
    0 0

    Pro mne rozhodně Mikula za 4. Neřekl bych, že do zadu odvedl doubrou práci. Veškeré nebezpečné průniky byly právě po jeho straně, kdy jej hráč bez problému obehrál. Stejné hodocení bych volil i pro Murise, který se mi oproti předešlým zápasům vůbec nelíbil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 01.03.2016 16:24 |  
      0 0

      Pamatuju si, že běžela asi 60. minuta a Vukadinovič to hodil dopředu do běhu na Murise, ten ale jen tak trochu popoběhl a v podstatě to vzdal. Na tribuně to zahučelo a kousek potom byl vystřídán. Proti Brnu teda jezdil víc.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Fulham     před 9 lety 01.03.2016 14:00 |  
    0 0

    Zpravodajství z Bolky - zataženo, lehce sněží. Vedle sektoru pro nás je Káčko plné, Ičko spodní dvě řady, za kasou jakž takž dva sektory, hlavní jen vedle klícky pro Boleslavské. Tak huš huš! :-))

  31. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 01.03.2016 14:48 |  
    0 0

    Jeje to mne pan Malý pobavil...

    6 Mikulovi!!a Frydrychovi jen 5?Deli skoro bez práce za 6 a Jablonský 8!!no byl aktivní, ale že by to bylo na osmičku?Mihalík 7 a Berkovcovi 4, nepřesné statistiky 10:1 poměr střel na bránu, když Ostrava vystřelila sice jen, ale přesto třikrát. No ve Spartu jsou samí odborníci.

  32. K Petrželovi

    houston (přítel SN)     před 9 lety 02.03.2016 09:45 |  
    0 0

    My že nemáme kreativního hráče ? A co je Levan ? Bohužel schází klenotník, který by ho vybrousil... Uhrin to podle všeho nebude a my tak přicházíme o hodně.

    • Re: K Petrželovi

      klimi     před 9 lety 02.03.2016 09:52 |  
      0 0

      Levan je hlavně 80% sezóny zraněný nebo v trestu, tak pak je to s ním těžký...

      • Re: K Petrželovi

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 02.03.2016 12:41 |  
        0 0

        to asi nikdo neepochopí, a nebo nechce pochopit....

    • Re: K Petrželovi

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 02.03.2016 10:31 |  
      0 0

      Podle mě se prostě na Levana nedá dlouhodobě spolehnout. Samozřejmě, jsou chvíle, kdy je na hřišti geniální, ale stejně ho nevidím jako nějakou spásu.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 02.03.2016 13:27 |  
    0 0

    Galatasaray dostalo rok stopku v pohárech. To by nám mohlo pomoct v koeficientu