Co říkáte na pozápasovou děkovačku?
Bylo to krásné. I když jsem tu byl jako soupeř, tak se to poslouchalo hezky. A když jsem tu jako domácí, tak je to o to lepší.
Jak jste si užil zápas?
Zápas byl určitě těžký a je důležité, že jsme to zvládli. Byl to první zápas a ještě jsme nebyli úplně rozehraní, ale hlavní je, že máme body doma.
Byla to pro vás vysněná premiéra, když jste dal po patnácti minutách branku?
Bylo to příjemné. Hlavně mi pomohlo, že jsem dal gól. Přál jsem si, abych ho dal, protože jsem přišel, abych dával góly. Byl to první zápas a jsem rád, že jsme vyhráli.
Jak byste váš gól popsal?
Přišel tam centr ze standardky a nějak se to odrazilo a já jsem to doklepl do brány.
Bylo ještě znát, že nejste úplně sehraní?
Tak je pravda, že přišlo trošku víc nových. Ještě to nebylo úplně tak, jak by to mělo být, ale myslím, že zápas od zápasu to bude lepší.
Co říkáte na fanoušky? Přišla velká návštěva.
Bylo to opravdu hezké. Když přijde tolik fanoušků, tak vás ženou dopředu. A určitě byli slyšet.
Jaký to je rozdíl, když jste byl zvyklý na návštěvy kolem tří tisíc lidí a najednou jich přijde dvanáct?
Určitě je to příjemné pro každého fotbalistu. Fanoušci vás ženou dopředu, nedovolí vám, abyste něco vypustil a tlačí vás za vítězstvím.
Nebojíte se, že když se někdy nebude dařit, tak to pod tlakem takové návštěvy může být složitější?
Určitě to může přijít, ale my jsme rádi za každého, kdo přijde, protože nás podpoří a ženou dopředu.
Příště jedete do Jihlavy, jaký to pro vás bude zápas?
Určitě se na ten zápas těším, protože jsem tam strávil pět let a Jihlava pro mě něco znamená. Těším se hodně.
Budete dávat nějaké rady na příští zápas?
To nevím, jestli budou chtít trenéři nebo spoluhráči, ale určitě se dobře připravíme. Teď je tam také nový trenér, takže nevím, jaký má systém.
Jak se perete s vysokými očekáváními, které tady ve Slavii jsou?
Přišlo nové vedení a chce posunout Slavii tam, kde byla předtím. Přišli noví hráči a určitě budeme pod tlakem, ale doufám, že to zvládneme.
Když je Milan Škoda zraněný, tak jste s Lukášem Železníkem dostali šanci oba dva. Jste rád, že se tím gólem ukázalo, že by to mohlo klapat?
Každému útočníkovi pomůže gól. Je tu víc dobrých hráčů a kdokoliv nastoupí, tak bude mít kvalitu a při zraněních nebude ten mančaft tolik oslabený.
Komentáře (157)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:04 |Dobry den pratele,
mnozi jste to uz psali do predchozi diskuze, presto prosim co nejvice z vas o zpetnou vazbu ohledne 1.fanzony 2. prodeje vstupenek a vstupu na stadion 3.predzapasoveho programu.
Dekuji
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:15 |Pěknou neděli. Moje postřehy tedy zkopíruji i sem:
A na konec se vrátím k prodeji lístků. Již jsme o tom deatovali s vlkem ale přemohli nás oba emoce, byť jsme se nakonec myslím shodli. Teď jsme si to mohli vyzkoušet. A jen se mi potvrdilo, že pokud není možnost lístky se slevami prodávat na netu, tak je potřeba to omezení přehonotit. Jestli je totiž systém nastaven tak, že se přesně 90 min před výkopem zablokuje na slevy, tak to není dobře. Moje zkušenost je taková, že v 16:53 prodavačka vyfakovala otce se synem s dětskou slevou, že přišli o 3 minuty později. Na ticketportálu si lístek koupit nemohli tak vyjeli dřív. Bohužel pár minut na cestě dlouhé 50km se ztratí lehce. Jestli tohle je systém, který má motivovat fanoušky přijít na stadion včas, tak takový systém dost lidí nasere. A když si na jejich místě představím, že je třeba kvůli jedné minutě vyfakován vlkův přítel, který se snažil přijít včas a nakonec tam bude 1,5 hodiny tvrdnou zbytečně...
Takže znovu opakuji. Když nechcete slevy dávat na poslední chvíli. OK to je v pořádku a chápu to. Ale ten člověk musí mít možnost i jiné koupě než jet na zápas alespoň o 2 hodiny dřív aby měl jistotu, že ve frontě neprošvihne lhůtu. Nebo jel do Edenu dvakrát.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 12:16 |Měl bych jednu výtku a to nedostatečná informovanost o utkání juniorky, protože i tohle mohl předzápasový program pro mnohé zahrnovat.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
spino před 9 lety 14.02.2016 12:21 |Nic špatného jsem nezaznamenal. Snad jen jedna věc, která se opakuje, že zatímco jsou severní vstupy na stadion přeplněné, jižní vchod byl téměř prázdný. Když jsem minule šel jižním vchodem (mám permanentku na severozápad), tak mi bylo řečeno, že tudy projít nemohu. Myslím, že by bylo lepší umožnit návštěvníkům vstup na stadion všemi vchody, bez rozdílu na umístění sedačky (s výjimkou hostujícího sektoru samozřejmě).
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:23 |HLoupej pořadatel, mě vždycky pustili jakoýmkoli vchodem.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:24 |Presne tak to je. Chyba poradatele
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
spino před 9 lety 14.02.2016 14:24 |Dík za info.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
mogul před 9 lety 14.02.2016 12:24 |Dobrý den, co se týče fanzóny tak já hodnotit nemohu, byl jsem u stadionu asi ve dvacetiminutovém předstihu a to mi bohužel stačilo na to abych stihl vystát frontu na stadion (lístky se mě netýkají mám permici). Ale obecně je fanzóna určitě výborný nápad.
Mrzí mě tedy, že to nejde trochu zrychlit. Když jsem byl na zápase Oakland Raiders NFL, tak jsem čekal ve frontě necelých deset minut a to tam mají kontroly jako na letišti a je to stadion pro 63 tisíc diváků.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:25 |Dobry den, jakym vchodem chodite? 20 min. se mi zda moc, vchody u Mekace a ujihi byvaji poloprazdne
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
YsoEz před 9 lety 14.02.2016 12:32 |u mekáče jsem čekal v 17:55 asi 15 minut, což mi prijde docela dost, kdyby bylo 17 tis a ne 12,5tis, tak to bude na 25min... mělo by se chodit vsemi vchody, pak se to da stejne projit ne
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
mogul před 9 lety 14.02.2016 12:47 |Většinou chodíme tím vchodem u Mekáče, ale tam byla velká fronta, tak jsme zkusili ten severovýchodní a tam mi přišla stejně velká, tak jsme ji vystáli. Asi nejlepší varianta by byl jih, ale tam jsem si nebyl jist, jestli nás pustí, protože kdysi dávno mě tam s permicí na východ nepustili. A pak jsme taky počítali čas navíc, který bychom potřebovali na protlačení se celým stadionem zpět na východ a vyšlo nám, že by to asi bylo nastejno (těžko říct, frontu na jihu jsem neviděl).
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
winter (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:23 |Já jsem dorazil ke stadionu pár minut po šestý, tzn. cca 15 minut před zápasem, šel jsem rovnou ke vstupu na stadion (mám permici) a fronty jaké se tvořily u vstupu sem tu snad ještě nikdy neviděl, a to chodím do Edenu pravidelně od otevření.. Minimálně 10 metrů dlouhá fronta, samozřejmě velice široká.. Trvalo celých 15 minut než jsem se na stadion dostal, jen co jsem prošel turniketem tak se ozval úvodní hvizd utkání.. Jednalo se o vchod u Mekáče takže jen potvrzuji výše uvedený příspěvek.
Stejně tak jako autor komentáře výše, nedovedu si představit jak by to vypadalo kdyby na stadion prišlo ještě o 5 tisíc lidí více..
Je jasný, že je chyba lidí přijít na stadion na poslední chvíli, i když jsem měl do včerejška za to, že majitele permic pozdní příchody trápit nemusí :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
VitK před 9 lety 14.02.2016 15:42 |Zdravím Navare. Prosím, ber mé poznámky jako diskusi, co a jak zlepšit, protože jinak jsme si včerejšek ohromně užili.
Potkaly mě oba problémy, které jsou výše popisovány. Přišli jsme cca 40 min před začátkem. Dozvěděli jsme si, že rodinné vstupné není k dispozici, což pro nás bylo překvapením, obzvlášť když sekce pro rodiče s dětmi byla skoro prázdná. Až teď jsem pochopil proč. Jestli to tak bude dál, rodinné vstupně se pro nás stává nedostupným, protože 2 hodiny před začátkem zápasu chodit na stadion pravděpodobně nebudu.
Potom jsme si na severovýchodě počkali cca 15 min, než jsme se dostali na stadion. Otevřený počet vchodů mi připadá málo.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
fredydj (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:24 |Nevim jak to bylo možný, ale prostě jsem si v samé natěšenosti zapomněl dopředu koupit lístky. Celou cestu jsem si nadával jak se na fotbal dostanu kolem 20. minuty, ale ono ne, fronta u pokladen byla na 2 minuty!(normálně při 6tis. návštěvě byla fronta na 20 minut), bezva! Velká fronta byla u turniketů, ale vše se zvládlo během 10 minut , takže paráda :)))
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 15:04 |Bylo to především díky tomu, že lidé byli rozumní a koupili si lístek již pár dní dopředu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
AdJap před 9 lety 14.02.2016 12:33 |Fanzonu bohužel nemohu hodnotit, jelikož jsem stihl dorazit až půl hodinu před zápasem. Co se týče předprodeje vstupenek, tak jsem měl trošku problém (nákup ve středu), jelikož jsem byl sice asi 4. v pořadí, ale i tak skoro půl hodinka stání. Bylo to hlavně proto, že lidi předemnou kupovali i permice. Myslím, že se mělo otevřit ještě jedno výdejní okýnko. Jedno na lístky, další právě na permanentky. Vstup na stadion bez problémů. Jak už jsem psal, steward nám poradil využít vchod u trati a během minutky jsme byli uvnitř, takže tady pochvala. Předzápasovej program se mi líbí. Hlavně Strašákovo představení sestavy je super.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
stromovous (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:45 |Ačkoliv dnes jsem návštěvník převážně Východu, tak oceňuji otevření části Jihu. Nerozumím tomu, proč tam je dražší vstup než na Sever a proč není otevřen třeba i sektor 124. Bylo by fajn na Jih naučit lidi chodit - jednak ta prázdná místa vypadají opravdu hrozně (s velkou nadsázky můžeme říct, že Murise možná i mrzí, že svůj první gól dal zrovna na této straně hřiště) a jednak by bylo fajn dát kvalitní alternativu těm fanouškům, kteří buď řeší každou korunu nebo rádi koukají na fotbal zpoza branky a zároveň nechtějí být v kotli.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
stromovous (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:49 |Ve druhé větě mi vypadla slova "ale úplně" za slovem "Nerozumím", takže ten příspěvek možná vyzněl negativně, což nebyl úmysl. :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
afro před 9 lety 14.02.2016 13:22 |Mě to s tou rozdílnou cenou sever vs. jih taky napadlo a myslím, že by bylo lepší, kdyby lidi co neotevřou za celej zápas hubu (promiňte mi ten výraz) šli raději na jih, když už je otevřenej. Na druhou stranu to ale někoho, kdo nemá úplně potřebu fandit na severu může trochu popostrčit alespoň k občasnému fandění, takže to může mít i pozitivní efekt.
Mimochodem, po těch letech bych nevěřil, že na severu zaregistruju někoho, kdo hledá svoje místo podle lístku. A ono jo...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
afro před 9 lety 14.02.2016 13:22 |Mně... to to hezky začíná... ;-)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 13:38 |Dobry den, ja osobne povazuji cenu vstupenek na sever jako urcity benefit pro fanousky, kteri se staraji o atmosferu na stadionu. Proto nepovazuji za uplne spravne, aby na jihu byla stejna cena. Ale je to urco vec k diskuzi
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
eomer (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 14:13 |Zdravím. za mě souhlas a je to tak správně. V souvislosti se slevami mě napadla kacířská myšlenka, která by možná do budoucna stála za úvahu. Sjednotit slevy pouze ve vztahu k termínu nákupu lístku. Tedy v den kdy je znám termín zápasu až dejme tomu do 10 dní před zápasem např. 20%. do 5ní do zápasu např. 10% a dále standardní cena pro všechny. Je jen otázkou kolik by byla základní cena ze které se to počítá. Ve finále to může to být třebas i dražší než dnes a slevy výraznější. Přesto by se příjem klubu mohl zvýšit. Podobně jako letenky, ale třeba je to hloupost- nevím. Nechávat vše na poslední čas je náš národní sport a možná by se tím přispělo i k vyššímu prodeji permic a možná i návštěvám. (když už mám ten lístek tak půjdu, i když právě prší :-) ) Největší problém ovšem budou ty termíny a jejich posuny.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
stromovous (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 15:23 |Myšlenka ceny jako benefitu je mi také blízká, ale naráží to podle mne na několik "ale":
1. Dnes si lístky na Sever kupuje kdekdo jen kvůli ceně a pak si jde - jelikož stadion není zdaleka vyprodán - sednout třeba na Východ.
2. Pokud někdo nepostupuje podle bodu č. 1 a nebo když je o zápas větší zájem a bod č. 1 se stává hůře realizovatelným, tak spousta kotelníků oprávněně nadává, že na Severu je spousta lidí, kteří nefandí, hádají se o svoje místo podle lístků, nadávají, že nechtějí stát apod.
Negativní efekt výše uvedeného (Sever plný lidí, co nefandí a naštvává ty, co fandí) se projevuje, bohužel, nejčastěji na zápasech typu derby, Plzeň, začátek nové Slavie apod., kdy se nakombinuje hned několik negativních faktorů: jednak to, že o tyto zápasy mají zájem i svátečnější fanoušci, jež o povaze TS třeba ani neví, dále to, že jinde na stadionu se hůře shání místo "kam si přesednout" a navíc jsou tyto zápasy často i za vyšší cenu a víc lidí tedy řeší i cenu.
Plně funkční ten benefit bude, až bude stadion pravidelně vyprodáván a zejm. Sever bude zaplněn převážně kotelníky a pernamentkáři v jednom.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:54 |Souhlasím. Kotelníkům bych hlavně poděkoval levnější permicí. A pak bych dal lístky na jih klidně levněji. Alespoň se tam přesunou šetřílci a na TS budou ti co tak chtějí být kvůli supportu a ne kvůli levnému lístku.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lucky-pilda před 9 lety 15.02.2016 09:49 |+1
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 08:18 |S timto nazorem se zcela ztotoznuji. Otevrit cely jih, aby ten stadion nevypadal na jedne z tribun poloprazdny. A cena by mela,byt stejna jako na sever. Ten je pak preplneny a 1/4 lidi nefandi, protoze jsou tam jen kvuli levnym listkum a demotivuji ostatni k fandeni.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ferguss před 9 lety 14.02.2016 15:30 |Já měl den blbec, takže jsem, dorazil až na poslední chvíli (asi minutu před výkopem). Překvapilo mě, že u pokladen už nebyl v té době skoro nikdo, to rozhodně nebývalo zvykem. U vchodu navíc pořadatele operativně přesměrovávali k vlezu pro rodiny s dětmi, pokud tam bylo volno a nepřeháněli to s šacováním tam kde to nemělo smysl. Takže za mě to vidím pozitivně.
fanzona
Petr74 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 15:56 |Ty stánky před hotelem byly bezva. Slečnu s malováním na tvář jsme nevyužili, ale nechali jsme si udělat krásnou slávistickou fotku. Máme s dětmi pěknou památku, díky.
Co se týká vstupu na stadion, viděl jsem, že vstup u McD byl v šest hodin poměrně ucpaný. Ale myslím, že to všichni stihli.
Re: fanzona
(host) před 9 lety 14.02.2016 16:51 |Ja šla na stadion v 18:25 a u tohohle vstupu nebyl už vůbec nikdo. jane
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Eluin (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:09 |Fanzona Prima, prodej rovněž a predzapasovy program jsem moc nestihl. Každopádně za mě moc podareny (pod) večer.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kajula před 9 lety 14.02.2016 20:45 |Taky zdravím Tomáši,
vše už zaznělo, s permicí nevím, co prodej, ale vchod severozápad u mekáče natřískanej - 15 minut, ale díky za tip, že se dá jít i přes jih.
A příště ať nás už těch 15 000 dorazí :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Viking před 9 lety 15.02.2016 10:05 |Mně opravdu vadí, že se na stadionu kouří. Pod tribunami o přestávce to dokážu tolerovat ale spousty kuřáků na tribunách, kde jste často s dětmi, by se mělo tvrdě trestat - klidně vyvedením ze stadionu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lucky-pilda před 9 lety 15.02.2016 10:07 |+1
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lucky-pilda před 9 lety 15.02.2016 10:06 |U fanzony a předzápasového programu bych vytkl téměř nulovou propagaci. O programu jsem se dozvěděl pouze, že nějaký bude, takže mě ani nelákalo jít na stadión dřív. Kolem fanzony jsem prošel dvakrát a krom stánků fanklubu a balónků tam nebylo úplně zřejmé, co vše se tam děje. Doporučoval bych vždy velkou ceduli se seznamem aktivit a pak názvy konkrétních aktivit na jejich místech.
Mám permanentku, takže můžu jen říct, že z dálky se mi zdálo, že u pokladen jsou fronty minimální. Jelikož jsem četl, že vstup na jihu bude otevřen, tak jsem při pohledu na fronty u severních vchodů hned zamířil tam, kde jsem byl "odbaven" během chvilky. Na větší zápasy to ale nemusí stačit. Navrhoval bych do každého vchodu jeden mobilní turniket navíc.
Připojuji se též k tomu, že ceny na jih by měly být stejné jako ty na sever. Faktor benefitu pro fandící rapidně klesá cca od poloviny zaplnění severu. Pak tam jde spousta lidí výlučně kvůli ceně, takže jedině otráví fandící svou menší aktivitou, vyžadováním konkrétních míst či dokonce sezením. Pak je to frustrující pro obě strany. Nemluvě o tom, že hosté mají ve svém sektoru levnější vstupné než ostatní s totožným výhledem na jihu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Borec09 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 10:51 |Zdravim Navare,
Sice trosku pozdeji, ale prece pisi svuj pohled na sobotni zapas.
Prijeli jsme s detmi cca 1 hod pred zacatkem, na parkoviste vedle stadionu jsme zajeli v pohode bez cekani. K parkovisti mam jednu vec: u vjezdu je uriznuta kovova tyc (asi ze zabradli). kouka tak 5 cm nad zem, uz jsem 2x videl jak to neznali mista prejeli a prorazili si gumu, kdyby jste ten kus vykopali, bylo by to urcite na parkovisti lepsi.
Fanzona: S detmi jsme to obehli, nekde se zastavili a zasli do shopu koupit nejake ty slavisticke veci. Mozna by stalo za to, aby moderator cas od casu rekl kde co je (skolicka, malovani atd), ale to je drobnost.
Na stadion jsme sli 20 min pred zacatkem pres detsky vstup u Mc. Mam 2 male deti (4 a 6 let), takze jsme meli sebou teply caj v plastove lahvi, u vchodu nam security rekli, ze by jsme to mit nemeli, ale tentokrat muzeme projit. Coz je ovsem v rozporu co mi rekli na Slavii, kdyz jsem volal na informace ohledne napoju pro male deti (lonskou zimu), kde mi bylo receno, ze to neni problem, chodime do sektoru 227 pro rodice a detmi.
Ocenil jsem, ze tam nikdo nekouril, coz nebylo vzdy zvykem. Obcerstveni standardne podhodnoceny, o polocas dosli parky v rohliku, ale s tim nic asi delat nejde.
Uzili jsme si dekovacku a spokojene odesli k autu a jeli domu.
Zapas a respektive cely vecer jsme si moc uzili a na Banik jdeme urcite taky. Celkove super a verim, ze priste nas bude tech 15k.
Borec09
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kurt77 před 9 lety 16.02.2016 17:36 |Zdravím,
výlet na zápas byl skvělý, jen u vstupu narváno, nebál bych se otevřít víc mříží.
Zkopíroval jsem pro Vás jistou úvahu, co byla na internetu zveřejněna jen chvíli. Že by vzbudila tolik vášní? Určitě stojí za přečtení. Nejsem odborník na dané téma a už vůbec ne autor. Ten je uveden.
8 marketingových průšvihů fotbalové Slavie
Autor
Jaroslav Vidim
Jaroslav Vidim
Naše cvičené oko podrobilo marketingové (ne)aktivity Slavie detailnímu rozboru. Přečtěte si, jak snadno předběhnout v počtu fanoušků i Spartu.
Minulý týden jsme publikovali infografiku oblíbenosti českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Dnes se zaměříme na nedostatky marketingové strategie a komunikace fotbalové Slavie a přidáme pár odborných tipů. Na co by se sešívaní měli zaměřit?
1. Bližší košile než kabát
Každý obchodník by měl být silný zejména v regionu, ve kterém podniká. Přestěhujte se ale do Vršovic a zaručeně nezaznamenáte jedinou aktivitu, která by připomínala přítomnost červenobílých v této oblasti. Co konkrétně chybí?
letáky ve schránce
hostesky na tramvajových zastávkách
sportovní akce typu „Střel gól a vyhraj vstupenku“
promoakce v hospodách a podtácky
maskoti převádějící děti přes přechody
zacílené kampaně v onlinu podle geo a zájmů (Facebook, PPC…)
propagace blížících se zápasů
a naprosto nulový apel na vršovickou příslušnost („My Vršovičáci proti všem ostatním“)
Ani těm sprejerům nestojí Slavia za počmárání fasády. Nemůžeme sice očekávat, že bude Praha v dohledné době fanouškovsky rozdělená např. jako Londýn, protože fotbal není v českých luzích celospolečenským fenoménem - ovšem o to měkčí půdu pro zasazení svých marketingových aktivit činovníci Slávie mají.
907
2. Show must go on
Co si budeme povídat. Velké týmy nejsou postaveny ani tak na vlastním sportovním výkonu jako spíše na cirkusu okolo. Zápas trvá upachtěných 90 minut. Výjimečně i o fous déle. Pozornost a zájem fanoušků je ale potřeba udržovat po celý týden do dalšího výkopu.
Televizní studia, sáhodlouhé rozbory, komentáře, glosy, příběhy, novinky ze zákulisí, z tréninků apod. udělají velkou podívanou i z nudných utkání. Není potřeba zakládat vlastní televizní kanál nebo noviny. Stačí se jen zamyslet, KDO jsou její cílové skupiny, KDE se pohybují a JAK na ně působit.
3. Bez historie jako bychom nebyli
Slavia je nejstarší fotbalový klub v ČR, historicky patří k jedněm z nejúspěšnějších. Nikde to ale není vidět. Odkaz na tradici a úspěchy jsou faktory, které podněcují klubovou hrdost a pomáhají vytvořit pocit historické nadřazenosti nad protivníkem. V dobách, kdy se výsledkově tolik nedaří, zpravidla dobře tmelí tým, fanoušky a vedení.
Klub jako je Slavia nutně musí mít reprezentativní až pompézní Síň slávy. Minimálně přímo na stadiónu, ideálně pak i v centru města. Jednoduchý přístup, nízké vstupné a organizované zájezdy ze základních škol vybrousí diamant značky Slavia velmi rychle.
4. Chybí jasné motto
Sparta už to dávno ví. Jednoduché, výstižné motto vytváří pocit sounáležitosti víc než cokoliv jiného. „Jeden za všechny, všichni za jednoho“ je skoro tak dobré jako „Železná Sparta“ nebo „Sparťanská krev“.
Naproti tomu je slávistická „Červenobílá síla“ plytká a nicneříkající. Nevypovídá nic o tom, jaká Slávie je nebo chce být. S tímto mottem se ztotožníte jen těžko.
908
5. Vzory táhnou
Fotbal je sice kolektivní sport, ale popularita týmů je postavena na výjimečných jedincích. Vzorech. Repliky dresů základní jedenáctky sešívaných se sice nebudou prodávat po milionech kusů jako v Barceloně, Slavia se ale nesnaží prodat ani tisíce exemplářů.
Nevytváří a nepodporuje kult celebrit u svých hráčů. Nenutí hráče komunikovat a zvyšovat jejich popularitu skrz nová média (viz níže). Natož aby je to učila. Např. Milan Škoda, 2. nejlepší střelec české ligy 2014/2015, nemá Twitter účet a na Instagramu je jeho účet uzamčený. Logicky pak jeho profilová hráčská stránka odkazy na zmíněné účty neobsahuje. A to je jen špička ledovce.
6. Kdo není sociál, je asociál
Ještě cca před rokem se zdálo, že Edenu chybí jakákoliv strategie komunikace přes sociální sítě a nová média obecně. V poslední době se blýská na lepší časy, ovšem vítězství na tomto poli nad Slováckem či Příbramí nevypovídá nic o kvalitě. Velké kluby ze srovnatelně velkých zemí regionu (Rapid Vídeň, FC Salzburg, Ferencvárosci Budapešť) jsou na tom výrazně lépe.
Pár základních postřehů k aktivitám Slávistů na nejdůležitějších sociálních sítích:
Facebook trpí roztříštěností mezi oficiální (cca 63 tisíc fanoušků) a neoficiální stránkou (cca 49 tisíc) a nutí fanoušky rozhodovat se, který zdroj bude sledovat (Sparta s jedním oficiálním účtem a cca 240 tisíci fanoušky ji v tomto ohledu jasně válcuje).
V Edenu naštěstí už pochopili, že Twitter není ten správný kanál pro zobrazování online reportáží ze zápasů. Zlepšili práci s obrázky i videi. Co ale takhle založit na Twitteru 2 samostatné účty pro CZ a EN (po vzoru Sparty), cílit tweety (zajímají followery informace o ženském fotbale?) a propojit aktivitu účtu s účty hráčů.
Na Instagramu sešívaní zatím jen paběrkují. Necelých 5 tisíc fanoušků je na klub s tak velkou fanouškovskou základnou žalostně málo (Sparta má vice než 4x tolik). Přitom obsah na https://www.instagram.com/slaviapraha/ není v zásadě vůbec špatný. Stačilo by jen vhodně používat hashtagy, otestovat Instagram Ads a propojit aktivity klubu s činnostmi hráčů.
Youtube Slavie vypadá poměrně slušně a obsahuje spoustu smysluplných příspěvků publikovaných v rozumných intervalech a více než 4 000 stálých odběratelů. Možná by stálo za zvážení, jestli některému z českých předních Youtuberů nekoluje v žilách červenobílá krev. To by se pak mohly dít věci…
S Flickrem, Snapchatem, Google Plus a dalšími menšinovými platformami sešívání jedna ruka určitě nejsou. Ovšem vzhledem k tomu, že v Česku tyto sítě využívá minimum lidí, nepředstavuje to zásadní nedostatek.
7. Exkluzivní značka
Slávističtí se zkrátka nesnaží vytvořit ze svého klubu exkluzivní značku. Alespoň doteď tomu tak bylo. Ano, není to jednoduché. Chce to čas. Chce to jasnou strategii a bolí to. Ale jde to a musí se chtít. Nechte si poradit od borců, kteří se brandingem živí. Je jich v ČR spousta.
8. Psychologie fronty
Fotbal bez diváků nikoho nebaví. Prázdné stadiony nepředstavují sexy prostředí pro trávení víkendového odpoledne. Pokud uvidíte, že na ligu chodí 15 000 lidí, začne vás to zajímat. Když tam chodí tolik lidí, tak to musí být přece super, ne? Takhle lidské myšlení funguje. Postavte před obchod pár lidí do fronty, ostatní se začnou přidávat.
Milé vedení klubu, postavte tu frontu. Přiveďte na stadion dostatečný počet těchto „figurantů“. V dlouhodobém horizontu se to určitě vyplatí. Způsobů je celá řada, proto jen pár těch nejefektivnějších (hodnoceno subjektivně):
Práce se vstupným. Rozdávejte vstupenky zdarma.
Sex prodává. Slavia je ženská a její cílovka jsou chlapi. Musí být proto sexy. Aspoň trochu. Hosteskami rozdávajícími volňásky na zastávkách počínaje, komunikací na sociálních sítích konče.
Kujte železo, dokud je mladé. Málokdo změní klub svého srdce v průběhu života. Jednou si vyberete a už jste věrní. Zaháčkujte děti, rodiče se přidají. Spolupracujte se školami, dělejte exkurze na stadion, do síně slávy, posílejte hráče (celebrity) na debaty s dětmi. Pořádejte turnaje, rozdávejte dárkové předměty (ideálně levné šály, dresy).
Safety first. Rodina je základ státu, ale i fotbalu. Když veřejnost pochopí, že se nemusí bát vodit na stadion děti, přijdou tátové i děti. Komunikujte tento aspekt. Tlačte to do lidí horem dolem. Pořád.
Aší to nekončí. V centru Prahy se neustále pohybuje nezanedbatelný počet fotbalumilovných turistů. Zaměřte se i na ně. Ukažte cizincům, že i tady se hraje fotbal. Zpestřete jim procházky po památkách. Dovezte je na stadion, do Síně slávy, do gift shopu. Až příště budete hrát ve Francii, Norsku nebo Kazachstánu, nebudete pro některé z nich tím bezejmenným týmem odněkud.
Co oči nevidí, jako by nebylo. Vzbuzený zájem musíte přiživovat. Komunikovat. Připomínat se. Aby náhodou „fanoušek“ nezapomněl, že ten zápas, který chtěl vidět, se hraje už za 2 dny.
Dlouhodobost je základ každého vztahu. Snažte se získat dlouhodobý kontakt na současné i potenciální fanoušky a pracujte s ním. V online prostředí (e-mailing, FB, Instagram Ads…) i offline („Lístek na nejbližší zápas k vaší permanentce!“). Získat e-mail od fanoušků fotbalového klubu není tak složité, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Zaměřte se víc na analýzu chování a potřeb fanoušků. A běžte jim naproti. Vytvořte jim aplikaci do mobilních zařízení. Vymyslete subscription model. Zjistěte, kde se pohybují a buďte tam.
A je toho pochopitelně ještě mnohem a mnohem více. To ale můžeme společně probrat po zápase u piva v hospodě. Protože tam odjakživa diskuze na toto téma patří. Fotbalu zdar!
Témata:
Sociální sítě
Online PR
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 12:12 |Zdravíčko, kdo máte dnešní spart. Jak se tam vypořádali s hodnocením našich hráčů?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
mirecek1111 před 9 lety 14.02.2016 12:45 |Vukadinovic, Husbauer, Zeleznik dostali 5, Mesanovic dostal 7, jinak vsichni ostatni 6.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ravik před 9 lety 14.02.2016 13:00 |Hušbauer je podhodnocen myslím (dal bych 6), měl skvělý předfinální řešení. Líbil se mi.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
mirecek1111 před 9 lety 14.02.2016 13:30 |Jinak jeste pro zajimavost Diop 3, Bazal 5, Svec 5, Voltr 4.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Robinator před 9 lety 14.02.2016 13:56 |zaloha vcera nefungovala dobre
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
dropt před 9 lety 14.02.2016 14:48 |To je snadné říci, ale pokud jste někdy hrál fotbal, tak víte, že když nedostanete od obránců kloudný balon po zemi do nohy, tak Vám záloha nikdy nebude fungovat.
Přehrajte si záznam a spočítejte si kolikrát dostal Hušbauer balón do nohy v prostoru, ve kterém může tvořit hru (nemluvím o tom, když si dojde pro balon až k obráncům)? A také si všimněte, že téměř vždy z toho vznikla nebezpečná situace. Myslím, že na spočítání těch situací by mi stačily prsty na rukou.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 14:11 |Já bych řekl, že 5 je optimální, spíš mě zaráží nízké známky stoperů - hráli výborně.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 22:20 |Pánové neblázněte, 8 nových lidí v kádru je dost a minimální doba na kvalitní sehrání je tak šest měsíců, chce to čas. Ono se to bude postupně lepšit a zatím to mužstvo ubojuje a bude vyhrávat i tak.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lucky-pilda před 9 lety 15.02.2016 10:12 |Pro mě Železník 8. Jednoznačně herně nejlepší na hřišti, dokázal vybojovat spoustu míču z ničeho a jeho přihrávky byly výborné. K dokonalosti mu chyběl gól a, stejně jako všem ostatním bez výjimky, výkon v posledních cca 20 minutách, kdy hráčům asi docházely síly. Naopak zklamáním byl, jinak můj oblíbenec, Jablonský, který toho až moc kazil. Tomu bych dal 5.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
podol (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:32 |Nejprve odkaz, i když o Slavii jich bude hodně:
http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-jiri-bilek-po-zapase-slavia-brno-fkr-/fotbal.aspx?c=A160213_221827_fotbal_pes
Pokud jde o prodej lístků, naší rodiny se to nedotýká, buď jsou pernamentky koupené či hráčské. Ale přesto si myslím, rezervy v prodeji stále jsou. Systém prodeje přímo v pokladně je poměrně dlouhý, než se místo najde, lístek vytiskne uběhne několik minut. Je dobré, že je možnost zakoupení přes internet, ale měl by se zrychlit i prodej těsně před zápasem. Pamatuji se, na Strahově před klíčovými zápasy probíhal oficiální prodej u mobilních prodejců, za jednotnou cenu dle sektorů. Tím nemyslím spekulanty, ale oficielní brigádníky z řad studentů či mladých příznivců. Nešlo by to nějak realizovat i v dnešní době? Hodně by se to urychlilo.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
fredydj (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 12:37 |Ještě bych měl dotaz pro Navara. Jak je to vlastně s pyrem? Kde je hranice mezi tím, jestli se bude nebo nebude platit pokuta? Pokud je pyro součást chorea nebo oslav golů a nijak nenarušuje průběh utkání i tak se platí pokuta nebo jak to vlastně je? Díky
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Guly (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 13:03 |Záleží na tom, jak se vyspí ty hovada s disciplinárky. Pamatuju si, ještě za Řebíčka jsme dostávali i pokuty, i když pyro skoro nebylo nebo ve velmi malém množství.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 13:32 |Pokuta se plati i za - v nadsazce receno - prskavku. Pyro je proste zakazane.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 14:14 |Nebylo by lepší zapojit mozek a prostě jej nepoužívat. Škodíte tím vlastnímu klubu. Kdyby to měli zainteresovaní platit z vlastní kapsy...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
fredydj (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 15:17 |Kdyz je rec o tom mozku...pisu snad,ze ji pouzivam? :) Ale jo libi se mi jako soucast chorea a pri oslave golu,tot vse.Ale nechci tu rozjet debatu o pyru,nema to cenu
...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 16:39 |To je také myšleno na ty, kteří si to prostě nemůžou odpustit. Jestli jsi to ty nebo ne, to já netuším. Pyro se logicky nemůže dovolit, protože v ten moment bys neměl šanci uhlídat, kdo cokoliv pronese a mohlo by dojít k zásadním problémům. Ani netuším, co na tom kdo vidí. Fandit se dá i bez toho.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 17:45 |Pyro je proste krasny.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
fredydj (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:20 |:)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
urs (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:36 |je krásný, ale zakázaný a dělat to s vědomím, že to bude klub něco stát (to něco se klubu asi tolik nedotkne, ale kdyby to platil autor prskavek - chtěl bych vidět jeho našení a hlavně protáhlou hubu) není dobrý počin, ba ani počin rozumný. Vybojovat si pyro legální cestou - to je jiná, ale donekonečna zasírat pokladnu klubu je zkrátka neomluvitelné..
toliko k pyru
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:30 |:)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 03:17 |Opravdu reakce na úrovni! Co se raději zamyslet nad sebou a nad svým konáním?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 06:16 |Tak jinak,mezi zástupci TS a vedením probíhají pravidelné schůzky na kterých se řeší i otázky pyra. Hájíte zájmy někoho kdo o to nestojí.Takže se zkuste zamyslet vy nebo si o tom něco zjistěte než začnete svými komentáři rozdělovat fanoušky a hodnotit úroven jejich komentářů.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 10:05 |Názor vedení na tuto problematiku mi je poměrně známý. Nic to nemění na tom, že já (a drtivá většina fanoušků) chodím na stadion na fotbal. Menšina si tam chodí zapalovat prskavky a odpalovat dělbuchy a dýmovice (s tím mimochodem vedení ok určitě není) a ještě si myslí, že je něco víc, než ostatní fanoušci.
Nevím, jestli je to dětinskost, zastydlá puberta nebo jen nedostatek inteligence, ale každopádně dokud to bude škodit mému klubu, budu se proti tomu ozývat.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
malan (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 11:04 |Žádných odpálených dělobuchů jsem si nevšiml. Ohně jsou součástí transparentů kterým dodávají jim na efektivitě a taktéž jsem si nevšiml, že by je někdo házel na plochu. Za to jsem si všiml že na plochu létají kelímky s pivem atd., za což dostává Slavia pokuty. Myslím si tedy, že by měli zakázat prodej piva a jakýchkoliv nápojů! A klobás taky, ty tam též občas letí...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Jachym před 9 lety 15.02.2016 16:25 |To, že na plochu létají kelímky nebo tácky (což snad nikdo soudný nehájí) není argumentem pro používání pyrotechniky, které je zakázané a finančně postihované...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
malan (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 16:49 |tak určitě!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 17:20 |Souhlas s Jáchymem.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Jachym před 9 lety 15.02.2016 16:19 |Ano. Líbí se mi velké vlajky, plachty, hlasivky si ukřičím, ale oheň na fotbale v hledišti prostě nepotřebuji. Pekelná atmosféra se dá vytvořit i bez něj. Nenutím fanouškům pyrotechniky tento názor, ale měli by si uvědomit, že jejich záliba stojí klub peníze...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 08:22 |Pyro asi musi byt oficialne zakazane, ale neoficialne by melo byt tolerovane, pokud nejde o velke dymovnice a nedojde k zadnym skodam...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 19:52 |Milý Bossi názor vedení ti znám zřejmě není,jinak by si nemohl napsat to co si napsal. Řekni mi prosím jak používání pyra škodí TVÉMU klubu? Jestli myslíš pokuty tak ty vedení nijak zvlášť nevadí.Takže čí zájmy vlastně hájíš??? Svoje? Jinak díky za informaci že drtivá většina lidí chodí na stadion kvůli fotbalu,to fakt pobavilo.
Hráčům klubu kterému fandím já pyro nevadí,můžeš se jich zkusit zeptat stejně tak jako drtivé většině fandů kteří svůj klub podporují i když se nedaří.
Jestli ti pyro vadí tak to se hold nedá nic dělat,nikdy se nezavděčíš každému.Ozývat se můžeš jak chceš to je tvoje právo,ale to je tak asi vše.
Podle mě pyro na fotbal patří a naštěstí nejsem jediný.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Jachym před 9 lety 16.02.2016 09:59 |Pokud by vedení nevadily pokuty za pyro nebo třeba za nezaplacené faktury za elektřinu, tak by to asi nebylo vedení správně nakládající s financemi klubu...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:24 |Zkus se o tom nekde informovat.ja ti k tomu nemam vic co rict.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Jachym před 9 lety 16.02.2016 15:24 |Mám důležitější věci na práci. Ale úplně miluji tyto spiklenecké řeči typu: Je to jinak, já ale nemohu říct víc... :-)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ravik před 9 lety 14.02.2016 13:10 |Navare pohled pernamentkáře ke vstupu na stadion pře vchod č. 2
Přišel jsem v 18 hod ke vstupu 2 (procházel jsem od tesca takže kolem vchodu 1 a bylo tam více plno ne obvykle, takže jsem pokračoval k č. 2)
Ve srovnání s minulými zápasy, kdy byla větší návštěva, prakticky žádné fornty u pokladen (takže ticketing se zřejmě povedlo vylepšit, což je skvělé)
Každopádně u vchodu dav lidí. Přišel k nám steward v červený vestě a radil že u vchodu č.4 je prázdno. Po pravdě obejít půl stadionu a pak se trmácet jeho útrobami na půlku východu se nám nechtělo). Postupovalo to dost pomalu, tady si myslím, že jsou v odbavení 3 chyby:
1. málo turniketů, ale to SKS asi nevyřeší, když není vlastník stadionu. Ale prostor tam je určitě pro 2 - 3 další.
2. Lidi se zbytečně srocujou, kdyby se udělay nějaký mobilní koridory (stačí nějaká pevná páska na sloupcích, tak 5 - 7 metrů dlouhá) tak se fronta dost zhumanizuje a postupuje se plynuleji
3. ta čtečka lístků je nějaká vadná. už několikrát se mi stalo, že mi to permici nechtělo načíst a přišel pořadatel a dal mi tam svojí vstupenku a pustilo mě to Kdyby se takhle každý zdržel kvůli špatně čtečce 5 vteřin, tak u 12 lidí už je to minuta. Přijde mi to dost.
Co chválím, je že pořadatelé asi po 10 minutách co jsem stál ve frontě před vstupem, přišli, že se uvolnil vstup pro rodiče s dětmi a dost se to zrychlilo.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Navar (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 13:31 |Dekuji
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
sksboda před 9 lety 14.02.2016 13:59 |Take uz jsem to psal vcera vecer,prijel jsem na zapas po pate takze asi hodku a pul pred zapasem,listek koupeny tyden dopredu....nejdrive pul hodiny ztravene v aute cekanim na parkoviste,coz chapu asi tohle zrychlit moc nelze....pak chvilku po pule jsem zacal cekat frontu na vstup na stadion(na sever)na mista jsme se dostali kdyz strasak cetl sestavy takze to trvali priblizne 30 az 45 minut.....nekteri zde pisou ze chodili poradatele ze se da jit jinudy,nikohoho sem uprostred davu nezaregistroval,...ja sem fakt rad a stastnej co se ve slavii ted deje!!uzivam si to a tohle mi naladu fakt nezkazi:-)..jen je to proste pripominka zda by ten vchod na sever,kdyz je nejfrekventovanejsi,neslo nejak rozsirit nebo zrychlit.....jinak NAVARE diky za vse co se ted pred zapasem deje pro nas fanousky!!!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
PetCC před 9 lety 14.02.2016 15:48 |Určitě by se měl počet vstupů mezi severem a východem rozšířit! Místa je tam dost a vzít deset lidí navíc, když přijde přes 10 tisíc mi nepřijde zase takový problém.
Jinak co bych považoval za výrazný zlepšení pohybu na stadionu, to byl o přidání dalšího koridoru z vnějšku východní tribuny. Tedy v místě, kde bylo plánováno parkoviště. Minimálně kdyby se tamtudy dalo odcházet.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Pepino44 před 9 lety 14.02.2016 14:46 |K bodu 3 - nebude to spíš třeba v trochu poškozené tvojí permici než ve čtečce když to tu kartičku pořadatele čte dobře ?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
wotlemburg před 9 lety 14.02.2016 15:26 |Nebude, mě se to stává každý rok a několikrát za sezónu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:50 |Mě se to včera stalo taky, strkám permici ke scanneru a po chvíli přijde pořadatel a pošle mě k jinému se slovy. "Tenhle na permice nefunguje" :o)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
ElvisPresley před 9 lety 14.02.2016 14:44 |Maly pocet turniketu u vchodu,to je bida. Take absence koridoru pred vchody ci nejaci poradatele,kteri by rovnali lidi.Tristni uroven VIP 2,kdy dekorovany pan Nedvidek musel jist sekanou ve stoje a jeste pouze nozem,vidlicky opet nedorazily.Nicmene na tento zapas mel byt pozvan do hlavniho vipu!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
kobo (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 15:31 |Citace z článku před zápasem:
"Po četných stížnostech na to, že ačkoliv Eden je nekuřácký stadion, tak řada fanoušků zákaz kouření nerespektuje, přichází klub s vyhrazením jižní tribuny jako striktně nekuřáckého sektoru. Ovšem pořadatelská služba bude věnovat zvýšenou pozornost dodržování zákazu kouření na celém stadionu a jeho porušení může vyústit až k vyvedení ze stadionu."
Tak v tomhle jste propadli na celé čáře. Nevím, jak to bylo na jihu, ale na východě se při větším počtu diváků kouřilo ještě víc, zvláště v koridoru. Např. v sektoru 114 si během utkání někteří na tribuně zapalovali cigaretu za cigaretou a pořadatelé nereagovali. Co je platné, že "strikně" nekuřácký uděláte jih, když máme permanentky např. na východ?
Jako jediné řešení bezohlednosti kuřáků vidím pouze jediné: začněte konečně důsledně vyžadovat zákaz kouření na stadionu. Nebo to vzdejte, ostraňte ty vylepené zákazy, a vyhlašte oficiálně stadion za kuřácký.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
wotlemburg před 9 lety 14.02.2016 15:41 |Poslední věta je platná :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Dresco před 9 lety 14.02.2016 15:56 |By stacilo, kdyby kuraci meli nejakou uctu a ohled ke svym spolufandicim nekurakum. Bohuzel jsou v tomhle vsichni kuraci sobecti...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 16:42 |Přesně tak. Ono, když jdete fandit na sever, kde není skoro žádné větrání, tak se tam pak cítíte, jak v hospodě nějaké čtvrté cenové kategorie, což vzhledem k tomu, že skoro celou dobu pokřikujete a zpívate chorály, je zralé tak na nemoc.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
YsoEz před 9 lety 14.02.2016 16:41 |Byl jsem v kotli sektor 106 a kolem me ze vsech stran 3 typci kourili takrka celej zapas, nastesti tam bylo misto tak sem se vzdalil z kouroveho dosahu...tahle bezohlednost a nechopnost 2h vydrzet bez tohoto zlozvyku je smutna
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Eluin (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:18 |Ano, vedle mě (rovněž 114) soused kouřil. Díkybohu jen 1 cigaretu, ale i tak...
Je fajn, že je stadion nekuracky, ale bohužel to zůstává jen na papíře.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
urs (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 09:32 |přátelé.., kuřáci pro svou závislost získávají intoleranci k těm, kteří nekouří. to je fakt a nedá se s tím nic dělat - odzkoušeno po cca 30 letém průzkumu na vlastní plíce! :)
(ne)kouření v edenu je jedno velké zklamání, ale opravdu netuším, jak se toho nešvaru zbavit, leda že by navar rozjel kampaň a všechny fandy s cígem nemilosrdně vyhazoval :)
ad kouření na vyhrazených místech uvnitř stadionu je blbost, jeden se pak těm místům obloukem vyhejbá, nemoha si zakoupiti pitomý párek :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Borris před 9 lety 14.02.2016 15:52 |Tak s tradičním odstupem den poté, také přihodím pár centů a napíšu své dojmy. Včera se mnou až moc cloumala euforie z povedeného včerejška :-) včerejšek musím říct, že jsem si užil fakt naplno a ještě dnes jsem plný dojmů. Jediné co mě mrzí, tak to že jsem měl včera sám zápas a dorazil jsem tedy z Pardubic do Vršovic hodinu před výkopem a stihl jsem akorát rozcvičku. Takže jsem bohužel přišel o fanzónu a předzápasový program. Ale věřím že vy všichni jste si ho užili. Tak fanzónu stihnu snad příště a hlavně jsem rád, že jsem mohl vůbec dorazit. Atmosféra byla doslova elektrizující, kotel naplněný k prasknutí a velice slušně zaplněný i zbytek Edenu. Škoda že nevyšla ta patnáctka, která vypadala hodně nadějně. Ale nevadí, návštěva i tak super. Pokud jde o dění na place, nebyl na place někdo, kdo by vyloženě čněl nade všemi, ani nikdo kdo by zklamal. Byl to především parádní týmový výkon, všichni dřeli a nikdo si nedovolil nějaký souboj vypustit. Tak to má přesně vypadat, Byla sice na klucích místy znát nervozita a velká očekávání. Vždyť na nás včera byla zvědavá snad celá republika. Takže tolik nebyl k vidění třeba ten vysoký presink jako v přípravě, kterým se chceme prezentovat. Ale ono to přijde. Všichni jsme to společně zvládli a to je hlavní. Jediné co bych vytknul, tak posledních 20-25 minut jsme už téměř rezignovali na útočení a to by se příště nemuselo vyplatit. Chce to držet nohu na plynu dokud není po soupeři. A přecejen bylo to pořád jen 2:0. A kdyby býval sudí uznal tu zřejmě asi regulérní branku Brna, mohlo nám být ještě horko. Proti někomu silnějšímu by se to nemuselo příště vyplatit. A proto myslím, že tam Dušan měl o hodně dřív poslat Tondu a nebo Honzu Štohanzla, kteří by to aspoň rozhýbali, protože to opravdu byla zapotřebí. Prostě oživit to, protože to bylo fakt mrtvé. Ale jinak to nic nemění na tom, že naše výhra je naprosto zasloužená, naprosto neškodné a trapné Brno se k ničemu nedostalo a dnešní vyjádření gólmana Melichárka v deníku Sport o tom že v druhé půli bylo Brno lepší, bych ohodnotil stejným gestem, jako včera udělal on směrem ke kotli, když na něho přiletěl kelímek s pivem. Tedy poklepáním na hlavu a nepochopitelným výrazem. A k jednotlivcům:
Berkovec - naprosto jistý a bezchybný výkon. Neškodné Brno ho sice vůbec nezaměstnávalo, ale to co měl to pochytal a s jistotou zneškodnil i některé ojedinělé nebezpečné centry.
Bořil - Bóřa odvedl spolehlivý výkon, dozadu vůbec nechyboval a byl naprosto jistý. Ale jak tu už trefně mnoho z vás poznamenalo, představuju si od něj větší podporu ofenzívy. Ale u něj vím že to umí, takže nepochybuju že s každým zápasem to bude lepší a lepší.
Deli - náš nespoutaný Django si včera opět odvedl svoje. S Bílčusem se skvěle doplňovali, opět předvedl klid na míči a svojí tradiční suverenitu a skvělou rozehrávku. A velký podíl měl na úvodním Mešiho gólu. Opět dodržel svůj vysoký standart. Takže mě Django vlastně zaskočil jenom včera při rozcvičce, kdy jsem na chvilku znejistěl a říkal jsem si, co to máme za novou posilu a že mi asi něco uniklo :-D až potom mi došlo, že se Django rozhodl shodit vlasy :-D
Bílek - už jsem tu několikrát psal že pro Bílčuse mám slabost a včera opět ukázal, že je obrovsky platným hráčem! Dal gól, vzadu to odehrál bez chyby a dokázal že je v základu právem. Nicméně v dnešní rozhovoru ve Sportu opět dokázal, že mu nechybí pokora a skromnost a jedním svým vyjádřením opět nevědomky poukázal, že partu mají kluci v kabině opravdu dobrou a navzájem se podporují.viz. "Na druhou stranu se stále řešilo jenom to, jestli já, nebo Laty. A přitom je tu ještě Míša Frydrych, který nám tu jednou všem vytře zrak, je to taky výborný kopáč". Prostě tohohle kluka mám rád.
Jablonský - Jablo taktéž ukázal svůj standart. Brno bylo neškodné, takže o to víc sil mohl vložit do jeho oblíbeného útočení. A samozřejmě parádním centrem připravil první gól. Jen tak dál a budeme mít po dlouhé době silné oba kraje obrany.
Zmrhal - Jarda opět dokázal že je platným hráčem a jak psychicky ohromně vyrostl. Sice už podal i lepší výkony než včera, ale už to není ten vyjukaný mladíček kterému stačilo málo aby se mu rozklepala kolena. S jeho rychlostí mělo Brno velké problémy a nepochybuju že jeho výkony půjdou nahoru.
Hušbauer - musím říct, že Pepa se mi včera líbil. Nedostal se sice tolikrát ke sé největší zbrani, tedy k průnikovým přihrávkám a rozdávání balonů. Ale na hřišti opravdu makal a snad 4-5 skluzama dokázal skvěle vybojovat míč. Už to vypadalo, že Brno půjde dopředu, ale Pepa vždycky přijel na skeletonu a výtečně míč vybojoval. Příkladná bojovnost, chuť mu opravdu nechyběla. A když už měl balón, tak bylo vidět, že mu to fotbalově opravdu zapaluje. Nepochybuju že jeho výkony půjdou nahoru.
Souček - Suk svým důrazem skvěle zařídil druhý gól a opět toho hodně oddřel a odmakal. Právě z jeho práce ve středu pole, může v dalších zápasech hodně profitovat Pepa Hušbauer. Stále vidím jako jeho slabinu práci s míčem. Protože ho pořám mám tendenci porovnávat s Ondrou Petrákem, který měl práci s míčem parádní. Ale Suk je ještě mladý a určitě to ještě zlepší. Je pro nás velice platný.
Vukadinovič - Miljan prakticky celou přípravu dokazoval, jak moc mu prospěla konkurence a včera v tom pokračoval. Vybojoval spoustu balónů, neštítil se defenzívy a i dopředu se snažil. Však po jeho skvělém úniku a přihrávce jak na zlatém podnose, mohl přidat Meši svůj druhý gól. Velice slušný výkon.
Železník - Na Lukášovi včera byla opravdu znát místy nervozita, přesně jak říkal Dušan. Občas mu odskočil balón a byl takový zakřiknutý. Ale pochválil bych ho za to, že když už mu to včera tolik nesedlo, tak to aspoň příkladně odmakal a nic nevypustil. Dostal se i ke dvěma zakončením. Škoda že v tom prvním případě si nevzpomněl na svůj krásný gól z voleje ze Španělska a neopřel se do centru spíš nártem než plackou. Ale jinak Lukynovi budu dál držet palce a nemám pochyb, že půjde nahoru a dokáže jakou bude platnou posilou.
Mešanovič - no a to nejlepší tradičně nakonec. Mešimu zápas opravdu sedl, dal gól, hýřil aktivitou, svými náběhy neustále zaměstnával obranu Brna a právěm se stal hráčem zápasu. Jen škoda že ještě nepřidal druhý gól po skvělé akci Miljana a pak v druhé půli kdy ho krásně vysunul Django, mohl jít sám na kasu. Ale Mešimu se nepovedl první dotyk a pak to ještě "pocukroval" fakt špatnou přihrávkou do strany. Přitom si stačilo jen balón pustit, s jeho rychlostí by těžkopádnému Košťálovi v pohodě utekl a šel by sám na kasu. Velká škoda, mohl být větší klid. Ale i tak super výkon a veliká pochvala.
Suma sumárum : všem velký dík! Klukům na place, TS za elektrizující atmosféru a za děkovačku ze které šel mráz po zádech, panu Šimáněmu, CEFC a panu Tvrdíkovi za to, že po letech utrpení, můžeme díky nim opět věřit v návrat tam kam patříme a prožívat tyhle okamžiky a v neposlední řadě Navarovi a všem jeho ostatním spolupracovníkům za fanzónu a všechny ty skvělé akce. Odměnou jim určitě bylo to, když závěru zápasu byl celý Eden na nohách a v tu chvíli jsem opravdu naplno cítil, že právě hlasíme svůj návrat! Takže díky! A všichni mějte co nejpohodovější zbytek neděle!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 16:47 |Super hodnocení, jen mi přijde, že u Železníka se zapomíná na několik sklepnutí do volného prostoru, který z první vytvořil vynikající předfinální přihrávku. Tohle bych vůbec nepodceňoval a řekl bych, že v tomto ohledu byl platnější než Muris.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
madharry před 9 lety 14.02.2016 16:42 |Mešanovič, je fakt neskutečný sympaťák.
Jdu si dneska po přechodu u masarykova nádraží, dává mi přednost jedno auto, otevře týpek okýnko, reaguje na moji šálu kolem krku a křičí na mě Slavia, otočím se zvedne u toho ještě palec nahoru, směje se na mě a byl to Mešanovič :-)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 17:33 |Pěkně on! Hned u mě stoupl na ceně.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Komix před 9 lety 14.02.2016 17:54 |Parádní příhoda :) Každopádně to i vypovídá o tom, jak je rád v našem klubu :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 21:47 |Přesně, zase to jen potvrzuje, že ty rozhovory s hráči, kde posily říkaly jak jsou rády u nás... nejsou jen pro fandy, ale je to fakt. Děkuji za sdílení super zážitku s naším Murim. Jen víc golů MM!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 16:59 |OT: http://ekonomika.idnes.cz/profil-podnikatele-karla-prazak-dap-/ekonomika.aspx?c=A160212_161401_ekonomika_rts
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 20:23 |Radku, díky za odkaz, zajímavé čtení.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 17:42 |Teda ten rozhodčí tlačí tu Plzeň aby neprohrála, snad i očima. Tolik otočených a prominutýchfaulů za sebou jsme snad ještě neviděl. Nějaký moc zprasený tohle kolo od rozhodčích.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
bububu (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:05 |Bohužel totálně. Zářez Zlína se Spartou, poprava Jihlavy v Jablonci (druhá červená a penalta ani tím nejmenším omylem) a bohužel i nepochopitelně neuznaný gól Brna včera. Abych pravdu řekl, dost mě to naštvalo, prakticky jediná kaňka na včerejším velmi podařeném večeru.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Pepino44 před 9 lety 14.02.2016 18:22 |Třeba kompenzoval ty dva odmávané neofsaidy, kdy by šli naši hráči sami na golmana. Prostě soudci blbci.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
bububu (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:30 |Minimálně jedna z těch akcí na 100 % ofsajd nebyl! Bohužel tyhle kompenzace pak ve výsledku zkazí zápas ještě víc...
Štve mě to proto, že internet je plný konstrukcí typu "Číňani se přiřadili k Ivánkovi, taškářovi a Berbrovi" a už se zapomíná na to, že jsme Brno ve všech ohledech přehráli a prakticky k ničemu je nepustili.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kara (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:48 |Rozhodčí včera obecně pískal blbě a ta neuznaná branka to jen podtrhla. Nevím, co to bylo za zkrat, koukala jsem na opakované záběry a nechápu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Borris před 9 lety 14.02.2016 19:01 |Hele fakt ti nemůžu poradit nic jinačího, než aby ses na takovéhle ohlasy vykašlal, nemá to cenu si to číst a už vůbec ne se tím vzrušovat. Takovým lidem jsme prostě trnem v oku a najdou si na nás něco za každou cenu. A když nás rozhodčí zařízne, což je mnohem častější jev než když nám sem tam pomůžou, tak určitě tyhle stejný lidé nepíšou, jak ošklivě s námi sudí zametl. My zaslouženě vyhrály a to je to hlavní a tyhle internetový kecalové ať si melou co chtějí. Mě osobně jsou úplně u zadku. Jasně že mě neblaží když nám sudí pomůže ( i když se to děje s pravidelností zatmění slunce ), ale vzhledem k tomu, že včera nám chybně odmával dva ofsajdy kdy z toho mohla rezultovat hodně zajímavá šance, mě to pak tolik netrápí že nám něco připískl. A to se mi ještě zdálo, že přehlédl v první půli ruku ve vápně Brna. Ale to pak ani v telce nebylo tolik vidět. Ale jak říkám, tyhle mindráčky co se do nás obouvají vůbec neřeš, to nemáš zapotřebí.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
dubas před 9 lety 14.02.2016 19:49 |Já bych se toho rozhodčího trošičku zastal u toho neuznanýho gólu Flinty. Jovanovič ho sice držel jak pes ježka, ale z pohledu rozhodčího jak stál a jinde u rohu stát nemůže, viděl jak má obě ruce na hráči a dere se hlavou před něho. Z jeho pohledu to mohlo vypadat daleko hůř něž to bylo doopravdy. Kdyby uznal gól, tak nemůžeme říct půl slova, na druhé straně ty ruce jak měl, tam nemají co dělat. Ještě před půl rokem by ho uznal, asi už jsme ten správný pes a ostatní si musí zvykat:-)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:48 |Souhlasím, bylo to přísné, neobvyklé zvlášť v naší prohnilé lize ale podle pravidel by se to pískat mělo. Protože ruce tam pracovali viditelně*. Přirovnal bych to ke slavné Collinově penaltě. Ať nás nas... tak prostě podle pravidel to bylo.
*ono se blbě koordinuje v pohybu správné trefení míče, když vám někod visí na zádech a objímá oběma rukama.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 21:49 |Ale že nám neuznali gol pro ofsajd, který nebyl to už tu neřešíte nikdo. Na neuznané to bylo 1-1 víc nemám k řešení. Kdyby to bylo gut, konec je 3-1. Možná by se ani k té golovce nedostali, kdyby tekli už o tři.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Arutha před 9 lety 14.02.2016 21:53 |Jestli myslíš tu teč Železníka, tak to ofsajd byl...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 14.02.2016 23:16 |Někteří tady zcela ztrácí soudnost! Náš třetí gól byl ZCELA JASNÝ ofsajd!
Pokud se jedná o neuznaný gól Brna, tak se přikláním k tomu, že tam faul útočícího hráče byl. Pískat se to nemuselo, ale určitě mohlo.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 14.02.2016 23:29 |Nezlob se na mě, ale červená v Jablonci byla jasná...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 03:24 |To máš marný, tady se bude brečet a vyhledávat nějaké konspirace pořád. Je to jedna z věcí, která mě na některých slávistech neskutečně štve, protože právě kvůli takovým, jakou jsou oni, se pak o Slavii říká, že je ubrečená.
Jenže když si čtu hloupoučké příspěvky např. Bongora a jemu podobných, tak se vlastně vůbec nedivím, že nás tak ostatní vidí. Někdy je to fakt síla!
V Jablonci obě červené samozřejmě v pořádku. Žádný zářez Zlína jsem také neviděl. Na Plzeň se ještě budu muset podívat, ale předpokládám, že to bude také normální zápas, jenom tady se zase stupidně hysterčí.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kmotr (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 05:05 |Jestli jsi nevidel zarez Zlina tak jsi predevsim hloupouckej ty..
Uz te vidim,jak by jsi skakal metr do vzduchu,kdyby se tohle stalo proti Sparte nam (vlastne proti komukoliv)..
Jinak co se tyce Bongora,tak pokud uz jsi tady dyl,tak vis,jak to ma bongor nastavene..
A z hlediska ubrecenosti by jsi se mozna mel jit podivat,jak to vypada na jinych forech,tam takzvane "breci" kazdej..
A jestli te tohle hrozne stve,tak me zase hrozne stvou chytraci tveho typu,co by ze vsech fanousku meli nejradsi armadu kandidatu ved,co jsou vzdy nad veci a hlavne vsechno spravne a temer vedecky vyhodnoti..
Fotbal je o emocich,tak laskave nikomu neprikazuj,jak se "v nich" ma chovat. Kazdej jsme jinej..
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 10:18 |Moje vyjádření ke Zlínu viz níže.
To, že jsou jiná fóra žumpa, neznamená, že se z toho musí dělat žumpa i tady.
Nevím, jak si přišel na to, že "bych ze vsech fanousku mel nejradsi armadu kandidatu ved,co jsou vzdy nad veci a hlavne vsechno spravne a temer vedecky vyhodnoti..". Stejně tak nikomu nepřikazuji, jak se tu má chovat.
Ať se tu každý prezentuje, jak uzná za vhodné, je to jeho právo. Mým právem zase je vyjádřit názor, že se tu někdo prezentuje jako hlupák. O tom, na čí straně je pravda, ať si každý udělá obrázek sám.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kmotr (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 14:05 |Tvuj komentar ke Zlinu:
1) nemohl videt nebo nechtel videt? Jsou na to 4 rozhodci,tak ja nevim..
Ale tady aspon castecnej souhlas,ze to byla zamotana mela,i kdyz jasne bylo videt,kdo v ni ma navrch..
2) v lize se vetsinou piskaji ofsajdy i kdyz nejsou,casteji nez ze by se pousteli ty co jsou a zvlast kdyz je to standartka a z toho gol. Porovnavas to ke kteremu hraci Zlina? Pokud se nepletu,tak ten kdo vystavil ofsajd o 10 cm,byl vuci pomeznimu asi za trema hraci Sparty..
3) tady opravdu nevis.. Poznar byl sam pred golmanem a at uz se chystal udelat cokoliv tak ho Brabec normalne sundal na zem = jasna cervena
4) za 5 minut stihnes dat v pohode dva goly = jasne ovlivneni zapasu
Kdyz opomenu muj "protirozbor" na tvuj rozbor,tak jsi sam vlastne uznal,ze:
jednou to byla mozna chyba,zpusobena nesikovnosti ctyr rozhocich,
podruhy to byl ofsajd,
potreti vlastne nevis
a poctvrty to byla chyba rozhodciho..
Tak ja nevim, o co se tu vlastne snazis..
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 17:36 |1) Ano, jsou tam 4, a světe div se - všichni čuměli směrem k těžišti hry, nikoliv k postranní čáře.
2) Nevím, co chceš touto argumentací prokázat - 10cm ofsajd se v reálu hodně špatně posuzuje, to je prostě fakt.
3) 100% červená podle mě vypadá jinak. Nicméně ano, udělit ji mohl.
4) No Zlín zrovna nevypadal, že by v pohodě stihl dát 2 góly. Pochybuju, že by Královec chtěl Spartě pomoct na ty poslední 3 minuty právě takhle. Kdyby opravdu chtěl pomoct, mohl to udělat mnohem méně nápadně.
Abychom si rozuměli - já netvrdím, že sudí ten zápas zvládli - nezvládli. Ale tvrdím, že úmyslný zářez vypadá jinak.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 15.02.2016 07:51 |Tak zářez Zlína byl Petře evidentní. Královec obracel fauly, Poznar se chystal prostřelit golmana Brabec ho smete a dostane žlutou? To opravdu ne... Na Slovácku jeden otočený ofside. Penaltu sudí pískl výborně, z prvního pohledu jsem si říkal - jasné simulování, ale ze zpomalených záběrů to byl jasný faul.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 09:54 |Travinho, a v čem ten zářez Zlína tedy spočíval?
1. sporná situace: Costa mimo hru zboural hráče Zlína, možná po něm i sekl nohou. Ano, přísný rozhodčí, kdyby to viděl, asi by dal červenou. Ale bylo to zcela mimo hru, Královec koukal úplně jiným směrem, nevěděl přesně, co se tam stalo, stejně tak asistent. Vyřešil to žlutou, což bylo maximum toho, co mohl udělat, když situaci vůbec nevidel.
2. sporná situace: gól Brabce. Když jsem si to asi 15x pustil znovu a rozfázoval, tak jsem došel k závěru, že tam byl asi 10cm ofsajd. Ovšem to rozhodčí neměl šanci postřehnout!
3. sporná situace: žlutá Brabce po faulu na Poznara: já nevím, Poznar vůbec neměl rychlost, byl 10m před vápnem a dobíhali ho 3 obránci. Podle mě to nebyla 100% šance a žlutá byla v pořádku.
4. sporná situace: červená pro Bartolomeu: tohle byla samozřejmě chyba Královce, byla to podobná situace, jako s tím Poznarem, Bartolomeu měl dostat žlutou. Ovšem bylo to 3 min před koncem, ovlivnění zápasu už bylo minimální. Neviděl bych v tom úmysl, jenom velkou chybu rozhodčího.
Celkově to Královec moc nezvládl a Zlín se může cítit poškozen. Ovšem pod slovem zářez si představuji úmyslné poškození jednoho z týmů, a to já jsem prostě neviděl.
Připadá mi to, že někteří si zde neuvědomují, že rozhodčí jsou pouze lidé, tudíž mohou dělat chyby. Navíc pokud vím, tak o Královcovi se spíš říkalo, že je poplatný Berbrovi a jeho Plzni. Proč by tedy pomáhal Spartě? Nedává to smysl...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lassiter před 9 lety 15.02.2016 10:14 |ad 3, pokud by byl Bičík v bráně, pak žlutá na místě, ale on lítal někde za vápnem, v takovémto případě je to podle mě zjevná gólová šance, mezi Poznarem a gólmanem nikdo nebyl, já bych dával čk
Královec jim pomohl dostat se do tlaku těma standardkama, příkladem je zejména ta, po níž to šlo tyč tyč ven. Faul na Šurala byl komický.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 11:19 |Nebylo to úplně jasné na posouzení, samozřejmě se dala udělit i červená, ale určitě to nebyla 100% červená.
S tím, že jim pomáhal rozhodčí dostat se do tlaku, tak jenom statistika:
- žluté karty: 5:2 ve "prospěch" Sparty
- fauly: 21:19 ve "prospěch" Sparty
Z toho to nevypadá, že by sudí Spartu nějak tlačil. A Zlín měl také hodně standartek okolo vápna.
Asi bych to uzavřel tím, že bych nehledal za každým nepovedeným zápasem sudího hned konspiraci.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
lassiter před 9 lety 15.02.2016 11:44 |Statistika je ošemetná :-) a náklonost rozhodčího z toho zpravidla poznat nejde, je-li chytrý. Důležité je, co písknout nemusí a přesto pískne. Proto mi nejvíc vadil "faul" na Šurala, takové Královec nepíská.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 16.02.2016 11:44 |Na základě jednoho sporného faulu snad nechceš usuzovat, že rozhodčí chtěl pomoct Spartě. Rozhodčí má na rozhodnutí vždy pár vteřin a situaci může vidět z úplně jiného úhlu, než ji vidíme my v televizi
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Travinho před 9 lety 15.02.2016 16:52 |3. situace byla jasná červená. Poznar brzdil protože si pouštěl míč, aby mohl obstřelit golmana, který byl 5 metrů před ním. Jestli tohle není tutovka?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 16.02.2016 11:48 |Vidím to jinak, Travinho, ale nemá smysl to řešit.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
PetCC před 9 lety 15.02.2016 09:44 |Jak jsem psal jinde, takovéto komentáře tu před 5 lety byly v jasné menšině.
A mě přišlo, že nám rozhodčí dost přál a kdyby chtěl, tak nám odpískal spoustu faulů.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
urs (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 10:13 |no pardon, ale napsat o příspěvcích páně Bongora, že jsou hloupoučké je i na mě silná káva. Žádám okamžitou omluvu a radím zakoupení fotbalové enciklopédie - a dát bacha, abyste se nám při čtení nerozbrečel, protože opravdoví slávisté nikdá nebrečeli, naopak hlavu vzpřímenou nosili! tak alou do knihkupectví :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 10:47 |Jak jinak byste některé příspěvky (neříkám, že všechny) páně Bongora definoval?
Víte, já tyto stránky sleduji téměř od jejich počátků, byť tolik nepřispívám, a pečlivě čtu všechny diskuze. A když zde někdo (Bongor) X let rozvíjí neustále konspirační teorie o tom, kdo je uplacen, kdo je s kým domluven, kdo má domluven titul/výhru/postup v poháru/sestup z ligy atd., atd., přičemž ho vůbec nevyvádí z míry, že prakticky NIKDY nemá pravdu, tak pro tento typ příspěvků nemám jiné označení, než "hloupoučké".
Podotýkám, že v tom není sám. Podobných teoretiků, kteří vědí už v půlce října, jak liga dopadne, je více, ovšem on je z nich suverénně nejaktivnější.
Mohl bych zde za posledních 5 let vyselektovat mraky jeho příspěvků na "konspirační" téma, ve kterých ho pak vývoj ligy, výsledky, konečná tabulka a historie usvědčily z omylu. Ale nemám tu potřebu ho takto ztrapňovat. Ovšem někdy mám potřebu na to poukázat, když tímto způsobem přispívá stále dál.
Řešme zde Slavii, novou a hrdou Slavii. A ne Ivánky, Berbry, Damkové a podobnou svoloč.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
urs (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 15:52 |ach ano.., víte ono je třeba číst mezi řádky.. pokud tuto disciplínu nezvládnete, pak si nemáme vcelku o čem psát. Jediné co nás tedy spojuje, je společná láska ke slávii a to si přiznejme, není vůbec k zahození. Mějte krásnej den a na fotbale na neshledanou :)
sks4ver
PS
bongor je hrdina, protože svým krásným způsobem nemá rád spartu!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 17:48 |A co přesně mi mezi těmi Bongorovými řádky uniká, poučte mne, prosím.
A bohužel nesdílím Váš názor, že Bongor "svým krásným způsobem nemá rád Spartu". Spíš to působí trapně a dětinsky.
Spartě přeji neúspěch z celého srdce. Ale kvůli tomu se tady nebudu ztrapňovat řečmi, že Sparta a její hráči nic neumí, a že nebýt přízně rozhodčích, tak snad nikdy nevyhrála ligu.
A jestli je to nějaký Bongorův folklór nebo nadsázka, tak mi to hrubě nezapadá do slávistické filozofie, že Slavia je klubem inteligence, nadhledu a vzdělání.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 10:47 |První bez diskuze, druhá možná v nějakém paralelním vesmíru, ve kterém je Pelta Ghándí a Horník Dalajláma.
Nejenom, že to nebyla červená, on to dokonce ani nebyl faul. Jediný, kdo z toho střetu měl odejít s kartou, byl Tecl za tu hereckou eskapádu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 10:59 |Bububu, pouštěl jsem si to několikrát, faul tam podle mě byl. A i kdyby ne, tak v reálu bych o faulu přesvědčen byl. A jak známo, tak rozhodčí (bohužel) nemá k dispozici opakovaný záznam.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Malvin před 9 lety 15.02.2016 12:57 |Domnívat se, že se v kaprlize rozhoduje na hřišti může opravdu jen naivka.
Bez sponzoringu repre by jsme hráli pořád ještě o sestup. Bylo to znát už na podzim, kdy jsem si na stadionu 100x říkal, že teď nám pískne faul, ofsajd nebo cokoli a rozhodčí mlčel. Sakra změna oproti předchozím sezonám.
A to nejde jen o jasný zářezy, ale právě ty drobné upísknutí. Otočené fauly, útočné fauly, zdvižený praporky asistentů, když se šlo do protiútoku. To jsou drobnosti, které zastavují akce už v zárodku a hráče to otráví, že se buď přestanou snažit a nebo jim rupnou nervy a do někoho fakt ostře zajedou.
Rozhodčí nás už netlučou jako dřív, ale stále jsou to oni, kdo rozhoduje o úspěchu a neúspěchu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 14:05 |Aby bylo jasno - lidé jako Berbr, Horník nebo v menší míře Pelta a Damková jsou samozřejmě škůdci fotbalu jako celku. V tom samozřejmě nejsme v rozporu.
Že mají rozhodčí obrovskou moc, to je samozřejmě dáno jejich pravomocemi a jistou volností výkladu pravidel.
Na druhou stranu bych vliv rozhodčích nepřeceňoval. V dnešní době, kdy je liga sledována obrovským množstvím médií, na internetu se detailně rozebírá každá spornější situace, každý si může kdykoliv pustit záznam jakéhokoliv zápasu....tak v takové situaci nejsou jasné zářezy dost dobře možné. Pelta totiž potřebuje sponzory, sponzoři nebudou své jmého spojovat se zkorumpovanou ligou, tudíž není v Peltově zájmu, aby se zápasy rozhodovaly u zeleného stolu.
Tím neříkám, že v některých zápasech není rovina mírně nakloněna ve prospěch Plzně nebo Sparty, ale myslet si, že zápasy končí tak, jak se dohodnou bafuňáři někde v zákulisí - tak právě to svědčí o velké naivitě.
Ona celá ta Tvá teorie má několik trhlin:
- nás za posledních 5 let nikdo řezat nemusel, jelikož jsme kvalitou kádru a kvalitou hry stejně nebyli konkurencí pro týmy, hrající o evropské poháry.
- jak je možné, že ten "Peltův" Jablonec stále nedosáhl žádného pořádného úspěchu, když ho údajně sudí tak tlačí?
- jak je možné, že údajně stále tlačená Sparta, získala za posledních 10 let jen 3 tituly, když má suverénně největší rozpočet ze všech ligových týmů a většinou i nejlepší kádr ze všech ligových účastníků?
- jak je možné, že žádný z rozhodčích, kteří hromadně vystoupili proti Berbrovi a odhalili všechny jeho mafiánské praktiky, nepotvrdil snahu Berbra ovlivňovat zápasy ve prospěch Plzně? A věřím, že by to s chutí udělali, jelikož byli Berbrem značně poškozeni.
- jak je možné, že za posledních 10 let jsem už xkrát četl různé teorie o tom, kdo má co pojištěno v zákulisí, kdo má co koupeno a kdo má co domluveno, a v 90% případů to dle těchto konspirací nedopadlo?
Také bych si přál, aby všichni ti šmejdi, namočení v Ivánkově korupční aféře, vypadli z českého fotbalu. Také bych si přál, aby nedocházelo k očividným zářezům a ovlivňování zápasů v nižších soutěžích, kde se to reálně děje, protože ty nejsou zdaleka pod takovým dohledem médií a veřejnosti.
Ale myslet si, že celá nejvyšší soutěž se rozhoduje jinde, než na hřišti, může jen značně paranoidní a omezený člověk.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Malvin před 9 lety 15.02.2016 14:53 |Bod 1,
5 let nás řezat nemuseli, přesto jsme nekopali asi 3 roky penaltu. Chceš mi tvrdit, že za ty 3 roky jsme žádnou kopat neměli?
Bod 2,
Pelta sice vlastní Jablonec, ale jeho srdeční záležitost je sparta. Za tu kope.
Bod 3,
Protože se na scéně objevila Plzeň se silnějším psem v zákulisí.
Bod 4,
Protože by museli přiznat, že vzali prachy. A to už by byl i jejich průser. Proto mluvej jen o věcech, který je nepoškoděj.
Bod 5
Protože těch teoríí jsou tisíce, ale jen jedna je pravdivá. Takže ano, velmi reálně jsi zaslech nesmyl nebo polovičatou informaci, kterou si někdo dobarvil. To nic nemění, že praktiky se od dob Ivánka změnili jen minimálně. V podstatě jsou jen opatrnější.
Zmiňuješ , že jsem paranoidní a naivní. Přitom sám píšeš:
Také bych si přál, aby všichni ti šmejdi, namočení v Ivánkově korupční aféře, vypadli z českého fotbalu. Také bych si přál, aby nedocházelo k očividným zářezům a ovlivňování zápasů v nižších soutěžích, kde se to reálně děje, protože ty nejsou zdaleka pod takovým dohledem médií a veřejnosti.
a zakončíš to tím, že se nerozhoduje mimo hřiště.
Možná se ti zdám jako naika a paranoik, ale díky tomu co jsi napsal, mě těší, že to tak cítíš. Tvoje podpora by mě urazila víc.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 18:04 |1) I kdybychom jich pár kopali, pomohlo by nám to v tabulce jen minimálně. Nemělo smysl nás tímto způsobem řezat, byli jsme beztak neškodní. Myslím, že to byla shoda náhod a samozřejmě chyb rozhodčích, protože několik penaltových situací tam za to období bylo.
2) Tohle je podle mě úplná blbost a další trhlina v Tvé teorii.
3) Plzeň je tam, kde je, 4 roky. Spartu ale obírali o titul i jiní - včetně nás nebo třeba Liberce. Podle Tvojí teorie tedy vyhrával vždy ten s nejsilnějším psem v zákulisí, jo? Tak to to má ta údajně rozhodčími tlačená Sparta v tom zákulisí ve skutečnosti hodně špatné.
4) Proč by měli brát prachy? Prostě Berbr nařídil - Plzeň v sobotu musí vyhrát, toť vše, jaké prachy navíc? Pokud by to takto fungovalo, dávno by to sudí, kteří proti Berbrovi vystoupili, zveřejnilli, nemyslíš?
5) A jaká je tedy ta pravdiv teorie, smím-li se zeptat?
A proboha nesrovnávejte, co se dělo v 90. letech nebo za Ivánka, s tím, jak vypadá liga dnes. Tenkrát zařízli klub jako podsvinče za bílého dne, viděli to všichni a nebylo obrany. Takovéto praktiky jsou dávno minulostí.
Celý závěr Tvého příspěvku je vytrhávání mých vět z kontextu. Srovnávám dění v nižších soutěží (kde se bohužel ne vždy rozhoduje na hřišti, byť v 90% zápasů samozřejmě ano) s 1. ligou, která je pod mnohem větším drobnohledem.
Zakončil bych to celé otázkou - když je ta liga podle Tebe tak strašně zkorumpovaná a ovlivněná zákulisními čachry, proč ji vůbec sleduješ? Neztrácí to pak celé trochu smysl?
Promiň, ale těch trhlin tam máš stále více a více...
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Pepino44 před 9 lety 15.02.2016 20:44 |Boss- to co píšeš v bodě 1 je naprostá kravina, nemá snad smysl se dohadovat, zda by nám to pomohlo v tabulce nebo ne. Jde zde snad o to, že prostě sudí nám ty pentle nepískali. K bodu 4 - oni to někteří sudí již zveřejnili (praktiky Berbra), ovšem až po skončení kariery. Jiní, ti aktivní pořád ještě drží hubu. Ono jde vlastně až v poslední řadě o peníze. (myšleno ty oficielní za nasazení).
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 16.02.2016 11:48 |Pepino, snažím se poukázat na to, že sudí neměli žádný motiv, aby nám penalty schválně nepískali. Jelikož jsme byli sami ve sračkách, tak nemělo smysl nás řezat. To, že nám je nepískali, mohla být jen série špatných rozhodnutí, nikoliv spiknutí, které za tím někteří stále hledají.
Ano, praktiky Berbra byly odhaleny. Ale ani po tomto odhalení nikdo nepoukázal na to, že by Berbr prostřednitvím rozhodčích ovllivňoval zápasy Plzně. Pokud by to tak bylo, proč by to rozhodčí, kteří kvůli Berbrovi museli ukončit kariéru, nezveřejnili? Vždyť by ho tím úplně zničili, což si myslím, že by pro ně byla solidní satisfakce.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Malvin před 9 lety 16.02.2016 07:22 |Bodem 1 jsi mě fakt dostal. před 2 lety jsme se zachránili jen díky ostravě a ty napíšeš, že by nám ty penalty stejně nepomohli. Moc nechybělo a loni jsme hráli druhou ligu. Těch několik penalt, které jsme kopat měli nám ve výsledku mohli přinést cca 4-8 bodů navíc, které by se nám sakra hodily.
Pelta je rudej, to ví každej. O tom se dál nebudu bavit, neboť nemám možnost vzít Peltu za rukáv a dotáhnout ho do Edenu, aby ti to potvrdil
K bodu 3. Na ten Liberec se budu muset zeptat, jak to tam bylo. Ale naše poslední 2 tituly byli za Pučka. A to byl dost silnej pes. Bez něj, by jsme se na hřišti sotva dostali za půlku.
Nemyslím, že by to zveřejnili. Někteří na tuto hru sami přistoupili a ti co nepřistoupili, tak brzy skončili. Moje informace jsou právě od bývalého ligového rozhodčího, který pár let už nepíská, ale Berbrovi praktiky zažil na vlastní kůži.
Samozřjmě, že nemůžu mít jistotu, že je pravda co říká, ale to o čem vypráví zapadá do mozaiky daleko přesněji, než to co tvrdí Pelta s Horníkem (fotbal se už nedělá jako v 90. letech) a co tu obhajuješ ty.
Na ligu jsem zanevřel už v dobách , kdy nám dělal Horvát kapitána. Aféra kolem Ivánka mě jen utvrdila, že moje domněnky byly pravdivé. Paradoxně jsem začal chodit znovu na fotbal až ve "stabilizačních sezonách", ale spíš z nostalgie a kvůli rodinným vztahům. Jsem ze 4. generace slávistů a Eden je naše pravidelné místo setkání. Ale je pravda, že výsledky neprožívám. Posledních 5 let jsem chodil do Edenu trpět a sledoval nekoukatelnej fotbal a doufal, že naši synové, jedno budou fandit silné Slávii a to se díky panu Šimáněmu a Tvrdíkovi snad podaří. Teď si snad konečně budu užívat pohlednou hru. Ale kvůli výsledku se stejně nervovat nebudu.
A bohužel není moc pravděpodobný, že se dožijeme změny. Myslím opravdu regulérní ligy.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 16.02.2016 11:42 |Jak díky Ostravě? V Ostravě jsme rupli a zachránili jsme se díky tomu, že Olomouc nevyhrála v Liberci. Kdyby se nás tenkrát chtěli nějací vlivní zbavit, nebylo nic jednoduššího než zařídit, aby Olomouc v Liberci vyhrála, ne? Ale jelikož se tak nestalo, tak je to další trhlina v Tvé teorii. Pořád mi chybí motiv toho, proč by nám sudí schválně nepískali penalty.
Pelta je rudej, proto pumpuje miliony do Jablonce snad 15 let. Aha, tak to opravdu dává smysl.
Kecy typu „bez Pučka bysme se sotva dostali za půlku“ mě fakt dostávaj. Pokud si myslíš, že takhle liga opravdu funguje, tak skutečně nechápu, proč ji vůbec sleduješ.
Ti sudí vystoupili proti Berbrovi se vším všudy. Nevidím důvod, proč by nezveřejnili i info typu: „Berbr nás nutil ovlivňovat zápasy ve prospěch Plzně, nešlo neuposlechnout, i to je jeden z důvodů, proč jsme skončili s kariérou rozhodčího“. Vsadím se, že by to s chutí udělali, protože tímto by Berbra skutečně zničili. Obzvlášť, pokud by proto měli nějaké důkazy.
Mě je jedno, co tvrdí Pelta s Horníkem. Pro mě je klíčové, co vidím teď, a co jsem viděl v 90. letech nebo za Ivánka. A jestli Ty ten rozdíl nevidíš, tak se nemáme o čem bavit a evidentně fotbalu moc nerozumíš.
Pokud chtějí bafuňáři ligu někam posouvat, aby se jednou dostala třeba na úroveň holandské a bylo v ní více peněz, kvality a měla větší sledovanost, nezbyde jim nic jiného, než ligu regulérní udělat. Protože zmanipulovanou soutěž bude sledovat minimum fanoušků a žádný solidní sponzor s ní nebude chtít spojit své jméno.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Malvin před 9 lety 16.02.2016 12:54 |:D :D, penalta pro nás , by mohla znamenat ztrátu bodů týmu, který ztrácet neměl?
A sponzory máš na mysli koho? SYNOT? Hmm, přesně takovýhle solidní partnery Pelta má. Ano, to je přesně firma, která chce mít transparentní ligu. :D :D
Ty jsi ukázkový příklad, že si můžou dělat co chtěj a stejně se najde nějakej Boss, který jim to žere. To je jasný, Pelta to sice dřív, dělal, ale teď už nee. Oni mu na to přišli, nepotrestali ho, dokonce posílil svojí moc tak nemá žádný důvod, dělat to dál. To je jasný.
Ale proč ne? V podstatě je jedno, jestli mi věříš nebo ne. Ať je pravda jakákoli, tak s tím ani jeden z nás nic neudělá. Ty samozřejmě ani nemáš důvod měnit něco tak neposkvrěnýho a já jsem se smířil s tím, že tak to prostě je a nic s tím dělat nemůžu.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 16.02.2016 19:03 |Koukám, že Ti jaksi došly argumenty, takže se sklouzlo k obvyklému: "Je to jak tvrdím já, a pokud mi nevěříš, tak si naivní blbec, kterej jim to žere".
Podívej, mysli si co chceš. Ale nešiř tu bludy.
Vím, co vidím, a za více než 2 desetiletí sledování naší ligy a aktivního hraní fotbalu mám s čím srovnávat.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
steev (přítel SN) před 9 lety 17.02.2016 06:53 |Liga je žumpa,jestli to nevidíš tak je to smutný. A že to v devadesátkách bylo horší? To bylo ale to neznamená že si budu naivně myslet že je teď liga čistá.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 18.02.2016 10:01 |Jojo, celá liga je jedno velké spiknutí a konečné tabulky nejvyšší soutěže jsou známy předem minimálně do roku 2025:-)!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Malvin před 9 lety 17.02.2016 07:08 |Argumenty mi nedošli, ale nebaví mě házet hrách na zeď. Kdo nechce vidět , nevidí. Mě tím neškodíš, tak proč se namáhat.
Zdá se , že v tomto názoru jsi osamocený. Kdo tvrdí , že je liga čistá je buď "čistá duše" nebo v tom jede taky.
Ty budeš spíš ta čistá duše. V životě tě čeká ještě hodně nepříjemných zklamání.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Boss82 před 9 lety 18.02.2016 10:02 |Tak určitě:-)!
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Kara (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 18:17 |Tohle video se fakt povedlo. Totální pocitovka. http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/260225/unikatni-video-eden-bouril-vyhra-slavie-s-brnem-primo-ze-hriste.html
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
dubas před 9 lety 14.02.2016 19:53 |Tak to je moc hezký.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Pepino44 před 9 lety 14.02.2016 20:08 |Škoda, že tam není i děkovačka.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Arutha před 9 lety 14.02.2016 20:29 |https://www.youtube.com/watch?v=IOwqZSIPQrA
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
eomer (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 20:00 |Mně se moc líbil ten konec, kdy byl stadion na nohou, všichni šálu nad hlavou a zpívalo se Znám jednu Slavii.... Bomba. To by se mohlo stát novou tradicí.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ferguss před 9 lety 15.02.2016 10:49 |Bylo to super, jen zrovna tenhle chorál je relativně složitý jak slovy, tak melodií. Pokud by měla zpívat i většina východu, chtělo by to něco údernějšího - třeba Bican, Puč a Plánička - to se dá i vytleskávat:)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
koscheen (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 19:59 |19:42 Příští kolo české ligy vynechají čtyři hráči
Čtyři fotbalisté dostali v úvodním jarním 17. kole první ligy čtvrtou žlutou kartu, která znamená stopku pro příští zápas. Další duel budou muset vynechat zlínský Tomáš Hájek, teplický Michael Lüftner, ostravský Filip Kaša a Juraj Chvátal ze Slovácka. Celkem rozhodčí v 17. kole rozdali 27 žlutých karet, což od začátku sezony dělá 566 napomínání. Vyloučeni byli jihlavští Vladimír Kukol s Jiřím Krejčím a zlínský Robert Bartolomeu, počet červených karet v ročníku tak vzrostl na 24. (ČTK)
No spíš sedm hráčů :)
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
bongor před 9 lety 14.02.2016 21:02 |Včera ukazovali opuštěnou kameru na stadionu.Prý ji obsluhoval nějaký slávista,kameraman,který zemřel.Nevíte,kdo to byl a jestli taky náhodou nepsal do SN?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Borris před 9 lety 14.02.2016 21:12 |http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/260163/smutek-na-slavii-za-zesnuleho-kameramana-ct-zapalili-svicky-u-hriste.html
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
bongor před 9 lety 15.02.2016 06:51 |Jo dík Borrisi.Ale nevíš,jestli také přispíval na SN?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Borris před 9 lety 15.02.2016 07:58 |Tak to absolutně netuším bongore. Ale pokud ano, tak to nikdo z nás asi netušil.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 17.02.2016 01:12 |http://www.czech4sport.cz/blog/snad-tam-v-nebi-taky-maji-prime-prenosy/59
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 14.02.2016 21:08 |s odbavením by stačilo otevřít víc vchodů než polovinu u McD a TS
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Petr9608 před 9 lety 15.02.2016 03:15 |https://www.instagram.com/sandraschutzova/
OT - Ona je vedoucím mužstva ročníku 2004 reprezentankta v běhu na lyžích? :o)
#kocka
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Artur (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 09:45 |Termin s Ostravou je pevny? Nedele 17:00?
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 09:58 |neděle 28.2. od 17:30
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
afro před 9 lety 15.02.2016 10:31 |Fakt 17.30? Já měl taky v diáři 17.30, ale včera jsem koukal na oficiálky, a tam je 17.00.
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 14:14 |Na oficiálkách bude chyba, Kellner nás bude dávat ve své TV až od 17.30 a za týden v MB jsme taky v TV na ČTSport (sobota 5.3. od 18 hod.).
Re: Střelec Mešanovič: Jsme rádi za každého fanouška!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 20:22 |http://www.synotliga.cz/rozpis-zapasu/2016.html?type=2