Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Slavia nám posílila...

Kombinace úzkého kádru a velkého měšce peněz nám dávala tušit, co se asi v zimní přestávce bude dít. Slavia se vydala do nebezpečných přestupových vod s cílem na sladkou návnadu ulovit nejlépe ryby s co nejchutnějším masem. Některé ryby se vzpouzely, některé patřily již jinému rybáři. Nebylo to jednoduché. Následující článek tak můžete brát jako prostor pro vaše názory, do jaké míry jste s přestupovou politikou Slavie spokojeni. S tím, že já tedy začnu. 

Představte si, že vám někdo řekne, já nevím, tři měsíce zpátky, že Slavia investuje sto milionů do rozšíření kádru. Tento myšlenkový pochod je pro další smysl článku velmi důležitý, proto zkuste věnovat pár vteřin svého času tomuto zamyšlení. Já se na rovinu přiznám, že jména, která bych volil, by byla veskrze odlišná než ta, která nakonec přišly. Přeci jen, sto milionů je značná suma (i s přihlédnutím k tomu, že značnou část této částky tvoří další náklady v podobě podpisových bonusů, mezd, všimných pro agenty apod.), a já bych čekal na pohled, hovorově řečeno, větší bomby. Hráč s takovým renomé, který by tyto kritéria splňoval toto kritérium, přišel vlastně jen jeden - Josef Hušbauer. Je známo, že zájem byl i o jiné, kteří však buď zvolili jinou cestu, a nebo je nepustil nenasytný předseda.

Přesto mi však přijde škoda, že tento bod, tedy zrenomování kádru, nebyl naplněn, a to ze dvou důvodů. Prvním důvodem je, že není třeba být velkým fotbalovým odborníkem k tomu, aby člověk poznal, že tím jazýčkem na vahách často bývají právě tito tzv. x-faktor hráči. Někdo, kdo svoji fotbalovou kvalitou zvedá také výkony ostatních a zároveň je schopný rozhodovat zápasy sám o sobě. Tím druhým, přeci jen malichernějším důvodem je fakt, že příchod většího počtu "hvězd" by potenciálně vedl k většímu pobláznění latentních slávistických příznivců. Je třeba si přiznat, že ne každý žije Slavií takovým způsobem, jako většina čtenářů Slávistických novin. A tyto sváteční příznivce naláká krom výsledků (ty pravda převážně) také vědomí, že se něco děje, a oni se toho musí stát jednoduše součástí. Ačkoliv my pevně věříme a tušíme, že se něco opravdu děje, k ostatním se to tak jednoduše dostat nemusí.

Na druhou stranu již jsme se několikrát v minulosti mohli poučit o tom, že hvězdy tým samy o sobě nedělají. Důležitější je správný mix, dobrá parta a vyrovnaná skladba kádru. Dle různých vyjádření v rozhovorech soudím, že do Slavie veskrze přišly zdravé charaktery, které mají zároveň touhu něco dokázat, tudíž toto by se snad mohlo povést. Nelze než nevzpomenout na dobu například tři roky zpátky, kdy se v týmu v zimě objevovali různí Feninové, Škutkové apod. Já obecně jsem fanoušek, který ocení skromné a poctivé kluky jako v minulosti například Davida Hubáčka či Standu Vlčka, a z tohoto pohledu lze jen kvitovat příchod alespoň na pohled přesně takových hráčů, jmenovitě například Baráka, Železníka nebo Bořila. Dovolím si malou pararelu s rokem 07, kdy rovněž přišlo množství nových hráčů - pamatujete na jména jako Dřížďal, Volešák nebo Šenkeřík?

Přesto však lehce zapolemizuju nad tím, zda Slavia opravdu potřebovala příchod tří nových útočníků v momentě, kdy v kádru je veletalentovaný Kuchta, který navíc kvůli školním povinnostem nemůže odejít na hostování. Zda je rozumné investovat největší částku do hráče, který sice ukazuje velký talent, ale zatím se prosadil jen na poli slovenské ligy. Zda je v pořádku, že tým nemá alternativu na defenzivního záložníka a svým způsobem vlastně ani na levého beka, zatímco na jiných pozicích možná až nezdravý přetlak. A propos co ti dva špičkoví brankáři? To aby si člověk vzpomněl třeba na německou reprezentaci nebo Chelsea. Mno, a nebo snad raději ani ne.

Jaroslav Tvrdík řekl, že sportovní rada v čele s Dušanem Uhrinem je s přestupovým obdobím spokojená. Ač možná článek vyzníval spíše negativně, přiznám se, že já do jisté míry také. Moc se těším na skvělé výkony, které v nejkrásnějším dresu naše nové posily budou předvádět a jsem si jist, že kvalita týmu vzrostla. Nelze však mít určitého červíčka pochybností, jestli to přesto nešlo o nějakou tu špetku lépe...

PS. V médiích se neustále přetřásá zemětřesení, které nastalo ve Slavii. Pokud se na celou situaci podíváme blíže, odečteme Linharta, který pravděpodobně do hry vůbec nezasáhne, a Pavlenku, který přišel jen jako konkurence na brankářské pozici, zbyde nám 6 nových hráčů do sestavy. Na podzim, pokud budeme počítat i navrátilce Bazala se Součkem, takových nových hráčů bylo 7. Stejně jako podzim předtím (s tím, že osmý hráč Kenia dorazil ke konci půlsezony). A před památnou a již zmiňovanou sezonou 07/08 bylo nových tváří dokonce 12.

Komentáře (214)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia nám posílila...

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:28 |  
    0 0

    Já myslím, že daleko důležitější, než hvězdy je správná parta v kabině. Třeba v té poslední knížce o mistrovských sezónách všichni hráči mluví o tom, že byla ve Slavii nejlepší parta, co kde zažili...

    • Re: Slavia nám posílila...

      (host)     před 9 lety 10.02.2016 14:30 |  
      0 0

      To ja nepopiram a sam jsem to v clanku zminil. Presto si myslim, ze je treba mit hrace, co ti vyhrajou zapas sami o sobe. Kazdy uspesny tym nekolik takovych mel, i my v mistrovskych sezonach

      • Re: Slavia nám posílila...

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:38 |  
        0 0

        ...vyhrajou zápas sami o sobě ...NĚKOLIK takových...

        Co třeba Škoda, Hušbauer, Kenia?

    • Re: Slavia nám posílila...

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:48 |  
      0 0

      Souhlasím, stačí se podívat na Leicester, který táhne za jeden provaz.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Arutha     před 9 lety 10.02.2016 15:00 |  
        0 0

        Jenže my nemáme hráče jako je Mahrez...

        • Re: Slavia nám posílila...

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:06 |  
          0 0

          Kdo Marheze pred 1 rokem znal? Skoro nikdo. Dalsi vec je, ze my nehrajeme PL. Takze hraci jako Kenia, Husbauer, Skoda by meli byt ti rozdilovi v nasich koncinach.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Barra     před 9 lety 10.02.2016 15:16 |  
            0 0

            Klidne rekni ze nikdo. Pred 2 sezony hral jako 22-lety za becko Le Havre v druhe francouzske lize, minulou sezonu poprve v prvnim muzstvu Le Havre, minulou sezonu presel do Leicester za 13 mil kc, tedy temer zdarma na pomery Premier League. Viz jinak Tavares, Boudjemaa a spol.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:14 |  
              0 0

              Takže jinak, u nás může jít podobnou cestou (být takovým přínosem pro tým) během dvou let klidně Barák, nebo kterýkoliv z mladých hráčů (mmch. on opravdu stál méně než náš Mihalík?)...

  2. Re: Slavia nám posílila...

    Alanor (admin)     před 9 lety 10.02.2016 14:36 |  
    0 0

    Zkusím přihodit pár svých postřehů a zareagovat tak na tvůj výkop. ;)

    Podle mě posílila Slavia velice dobře.

    K hvězdám - je třeba brát v potaz, že nebyly k mání. K dispozici byl v podstatě jen Šural a Hušbauer. Jednoho z nich jsme udělali a o druhého jsme se snažili v maximální možné míře. Pavelka a Skalák o angažmá ve Slavii nestáli.

    Ke 100 mega - nejde o částku, za kolik jsme hráče nakoupili. Troufnu si tvrdit, že přestupové částky byly výrazně nižší než je tato hranice. Do té se počítá i s pokrytím jejich platu (byť asi ne do konce smlouvy, kterou všichni mají na 3,5 roku). Když si pak vezmeš, kolik jsme utratili jen za ty přestupové částky, tak si myslím, že jsme posílili velice dobře a o moc víc by se z toho vyždímat nedalo.

    V krátkosti se vyjádřím k jednotlivým posilám:

    Hušbauer - jak jsi psal, tak nejhvězdnější jmého, na druhou stranu jistý risk u jeho přestupu byl a je - byl z formy a přichází od největšího rivala. Ale zatím se mu daří, jsou o něm jen pozitivní zprávy od trenérů a já si myslím, že má na to stát se velkou posilou.

    Bořil - možná nemá takové jméno, ale podle mě jde taky o top posilu, která přichází na kariérním vzestupu a věřím, že tou hvězdou se může stát tady ve Slavii. Minimálně bude patřit k nejlepším krajním bekům v lize, celkem připomíná stylem Kadeřábka, ač je samozřejmě starší a na takovou úroveň už nejspíš nedosáhne.

    Barák - nejlepší mladý talanet, co byl v lize k mání. V přípravě vypadá dobře a může před sebou mít velkou budoucnost.

    Mešanovič a Železník - oba pracovití a velice dobří útočníci na ligu.

    Pavlenka - poslední rok se mu až tak nepovedl, ale i tak patřil k nejzajímavějšímu zboží na brankářském trhu. Navíc ho Baník potřeboval prodat.

    Mihalík - údajně velký talent, i když se prosadil zatím jen na Slovensku. Souhlasím s tebou, že ta přestupová částka je velký risk. Sám jsem na něj zvědav.

    Linhart - podle mě zbytečný přestup, ale rozhodně nestál tolik, kolik si Budějovičáci na fórech namlouvají.

    Resumé je tedy asi jasné - zimní přestupy vidím jednoznačně pozitivně. Taky bych si tu přál Pavelku, Skalák atd., ale to prostě bylo nereálné.

    • Re: Slavia nám posílila...

      birkin     před 9 lety 10.02.2016 14:52 |  
      0 0

      ja souhlasim s Tolsimirem v tom, ze nam chybi alternace na dva posty a sice DZ, a LB potazmo LZ...jinak si taky myslim, ze posileno bylo dobre...hlavne se jedna o hrace v nejlepsim veku se solidnim potencialem a presto uz s nadprumernou vykonnosti (Boril, Mesanovic a Zeleznik)... nesouhlasil bych v tom, ze mame moc utocniku...pri proklamovanem rozestaveni 4-4-2, staci jedno zraneni a v podstate neni kde brat....Kuchta se jevi nadejne, ale idealem bude, kdyz bude postupne naskakovatv cca 70. minute a pozdeji, nez aby byl ten, na kom to stoji....

      • Re: Slavia nám posílila...

        Lovver     před 9 lety 10.02.2016 15:05 |  
        0 0

        Také spíše souhlasím s Alanorem. Akorát si nemyslím, že Linhart by byl zbytečný nákup. Za juniorskou reprezentaci hraje a střílí mu to a nákupy se nedělají (alespoň ne u nás) na jedno období. Je třeba přemýšlet i o budoucnosti a ne jen na půl roku. Velké jméno by bylo třeba Skalák nebo Šural, jenže (i když jsem původně o Šurala stál) by to byl pouze krátkodobý nákup, jelikož oba si přejou (přáli) odejít brzy do zahraničí. Navíc, kdyby jejich výkonnost klesla, byly by to vyhozený peníze a nemyslím si, že by to byly malé peníze. Další možnost zvučných jmen je investice do zkušeností, což se povedlo u Hušbauera a i na něj mají někteří připomínky, že je pomalejší. A k tomu Linhartovi, dá se předpokládat, že Škoda po sezóně odejde. A s tím pak zůstanou 4 útočníci, což není nijak přemrštěné číslo. Mihalík má nakročeno do slovenské reprezentace, která je momentálně ve výborném stavu a je to ročník 94, tedy velmi perspektivní. Barák zase naděje fotbalu českého, Linhart k tomu má taky nakročeno. Prostě investice proběhly tak, aby se daly zúročovat dlouhodoběji, což je podle mě správná volba.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Lovver     před 9 lety 10.02.2016 15:07 |  
          0 0

          A ještě jedna věc, všichni hráči podle rozhovorů a jejich veřejných projevů vypadají, že mají opravdu radost a že je těší hrát za Slávii a že je to pro ně čest. Což je správný přístup.

        • Re: Slavia nám posílila...

          sasky     před 9 lety 10.02.2016 23:08 |  
          0 0

          Ohledně toho Linharta, což je asi nejkontroverznější jméno mě napadlo to samé, že Škodovi po sezóně bude nejspíš dána šance se zabezpečit někde v zahraničí, takže další perspektivní útočník se rozhodně hodí. Na druhou stranu není nikde napsáno a ani to není reálně, že by se zničeho nic povedlo 100% nákupů. Takovou úspěšnost nemá nikdo. A je rozhodně lepší udělat ten nákup teď, než za půl roku, kdy, pokud by se Linhartovi další půlrok povedl, by mohl stát násobek a navíc by nás čekala přetahovaná s dalšími kluby. Občas je prostě nutné jít do rizika.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Betynka58     před 9 lety 10.02.2016 15:55 |  
        0 0

        Tady bych polemizoval s absencí alternace na levého beka, kterého vedle Jablonského může hrát (a často i hraje) Bořil, rovněž na DZ se nabízí jako alternativa Bílek. Takže jediný post, který nemáme kvalitně zdvojený, je dle mého levý záložník.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 15:59 |  
          0 0

          Počítá se, že v létě obě tyto mezery - alternaci na LB a LZ - zalepí jeden muž, Švento :)

        • Re: Slavia nám posílila...

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:18 |  
          0 0

          Snad si to pamatuju dobře, ale v přípravě hráli vedle sebe Barák s Hušbauerem a šlo to. Myslím, že tu snad byl i názor, že by to šlo v případě Součkovi absence, zahrát takto...?

    • Re: Slavia nám posílila...

      stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:08 |  
      0 0

      Neříkám, že je Slavia měla chtít, měla udělat a nebo že měla přistoupit na jejich údajnou cenu, to vůbec ne, ale jen poznámka k tvému příspěvku - z "hvězd" byly/jsou k mání např. i Pospíšil, Mahmut, Tecl nebo Bero...

      • Re: Slavia nám posílila...

        Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 15:57 |  
        0 0

        Mno, nic proti, ale než vyčpělého Mahmutoviče, to opravdu radši Mešanoviče a Železníka, oba jezdiče, kteří nic nedfláknou a ještě jsou góloví. Tecl je už ztracený případ a Pospíšil... no, lepších záložníků než je on tu máme pět :)

        • Re: Slavia nám posílila...

          Travinho     před 9 lety 10.02.2016 16:00 |  
          0 0

          O tom jestli máme 5 lepších záložníků než je reprezentant Pospíšil bych tedy silně polemizoval. Já osobně si myslím, že nemáme ani jednoho.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 16:08 |  
            0 0

            Tak to je jen o názoru na hráče Pospíšila. Podle mne hraje fotbal minulých generací, předržuje míč, není efektivní, nic zatím nikde nedokázal a je přehypovaný novináři. Pro mne průměrný ligový plejer. A takové máme i ve Slávii :)

          • Re: Slavia nám posílila...

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:24 |  
            0 0

            Máme, ale je furt zraněnej nebo šlape soupeřům do rozkroku.

        • Re: Slavia nám posílila...

          stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:05 |  
          0 0

          Však já neříkám, že bych je tu snad chtěl, to teda prrr. :) Ale píše-li Alanor, že nebyla k dispozici velká jména, tak já říkám, že byla. A jseem taktéž toho názoru, že Barák, Mešanovič a Železník byli lepší volbou.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 16:08 |  
            0 0

            Aha, jasně, nepochopil jsem. Sorry :)

          • Re: Slavia nám posílila...

            Alanor (admin)     před 9 lety 10.02.2016 16:35 |  
            0 0

            Bero a Pospíšil byli k dispozici? O oba jsme se zajímali, ceny 40 a 35 mega, takže mimo realitu. Mahmutovič a Tecl nejsou hvězdy, Mešanovič s Železníkem jsou pro nás lepší.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:22 |  
              0 0

              Jenže když se bavíme o této kategorii "hvězdných" hráčů, tak ta cena je +- u všech podobná, tedy cena nastavena na "jdeme hrát ven". Proto mi přijdou přestupy velmi dobře a citlivě udělané na posty, které jsme potřebovali. Kdo si za 100M představoval hvězdy, tak by přivedl 2 a jen při velké haluzi 3 hráče. My měli kádr úzký až hanba, nebylo kým střídat... nene, takto je to výborně uhrané. Bylo potřeba zvýšit kvalitu i šíři kádru. Obojí se povedlo. Teď když si to sedne, bude možné přivádět už právě jen ty poslední kousky skládačky.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Alanor (admin)     před 9 lety 10.02.2016 16:35 |  
            0 0

            Bero a Pospíšil byli k dispozici? O oba jsme se zajímali, ceny 40 a 35 mega, takže mimo realitu. Mahmutovič a Tecl nejsou hvězdy, Mešanovič s Železníkem jsou pro nás lepší.

      • Re: Slavia nám posílila...

        seky1989 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:57 |  
        0 0

        Jsou k mání za totálně přemrštěnou cenu = nejsou k mání. Šimáně neni blázen.

        • Re: Slavia nám posílila...

          stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:08 |  
          0 0

          To je právě to jádro "rozporu" mezi přístupem á la Tolsimir nebo á la Alanor, tj. zda koupit méně drahých hráčů nebo více levnějších. Třeba já osobně jsem rád, že se nedala darda za Tecla či Greguše. A jsem velmi rád, že se koupil Barák s Mihalíkem. Ale co se týká Pospíšila, tak názor vyhraněný nemám.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Alanor (admin)     před 9 lety 10.02.2016 16:36 |  
            0 0

            Bero s Pospíšilem by stáli víc než všechny naše posily dohromady...

            • Re: Slavia nám posílila...

              stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:45 |  
              0 0

              Taky nikdo neříká, že se měli koupit oba. A já dokonce ani neříkám, že se měl koupit byť i jeden z nich. Ale napsat, že hvězdy nebyly k dispozici prostě není pravda. Byli, jen je nechtěl trenér, nebo vedení nechtělo dát jejich cenu, případně obojí.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Robinator     před 9 lety 10.02.2016 16:46 |  
            0 0

            My jsme ale museli jít směrem á la Alanor, á la Tolsimirem šla letos sparta, koupila pár hráčů, ale ta si to může dovolit..

          • Re: Slavia nám posílila...

            jufoun (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:45 |  
            0 0

            Brankář navíc? Berkovec se třeba zraní a bude chytat Řehák??? To nemyslíš vážně že ne.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 16:04 |  
      0 0

      Velký souhlas. Mně právě nejvíc dostalo, že se p. Šimáně nezbláznil a nevyhodil všechny peníze za tři mega hvězdy, ale naopak šel pokorně i cestou nákupů do budoucna. Námitka, že je MOMENTÁLNĚ nepotřebujeme, neobstojí - kdo zaváhá...

  3. Re: Slavia nám posílila...

    Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:50 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Tolsimire.
    Já se moc omlouvám, ale nemohu s Tebou souhlasit a to tak, že velmi.
    Cítím to úplně jinak a přibližuji se a kloním se k Alanorovi.
    Více disputovat nebudu. Prostě si myslím něco jiného a uznám a skloním své šediny, pokud se potvrdí Tvá vize.
    Sokrates55

    • Re: Slavia nám posílila...

      bongor     před 9 lety 10.02.2016 19:11 |  
      0 0

      souhlasím s Alanorem a Sokratem.Pro současné potřeby jsme nakoupili dobře,je to ostatně vidět i na výsledcích přípravy.Do budoucna bude ale dobré kupovat skutečně rozdílové hráče,jednoho-dva za období a taky nahradit výhodně prodané/Milan,Zmrhi/.K tomu bude asi nutno,více se dívat třeba na jihoamerický trh,u nás tato kategorie dost chybí.

  4. Re: Slavia nám posílila...

    asanin     před 9 lety 10.02.2016 14:53 |  
    0 0

    Posílení Slavie vidím jako velmi povedené. Souhlasím ovšem s tím, že tam chybí jedna TOP posila. Nelze ovšem opomenout, že v plánu byla. Ať už jde o Šurala, či Šventa (který snad dorazí v létě).
    Zároveň toto přestupové okno vnímám jako začátek návratu Slavie do popředí českého fotbalu. Přeci jen 6 let jsme byli v bahně a top hráči ligy, případně jejich agenti v současné době dávají přednost Plzni či bukvicím.
    Pokud bychom se v létě dostali do Evropy věřím, že zájem o to hrát ve Slavii se opět stane prioritou pro většinu hráčů ligy.
    Velká nervozita z tohoto musí panovat v Plzni, protože od léta budou na přestupovém trhu až ti třetí vzadu za oběma pražskými kluby.

  5. Re: Slavia nám posílila...

    Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 15:04 |  
    0 0

    Taky nemůžu souhlasit. My už rozdílový hráče máme. Škoda a Deli jsou na ligu top hráči. A tahat sem nějakou arogantní superstar s obří vejplatou by byla blbost. Šural dostal na toaletný smlouvu, kterou tam od dob Řepky nikdo neměl a v přípravě byl místy trapnej. Viděl jsem posledních 5 přípravnejch zápasů sparty a on zahrál slušně jen ten poslední a to proti odevzdaný Žilině. Jsem přesvědčenej, že se ukáže dobrý oko na posily. Myslím si totiž, že Uhrin a spol. hráče nevybírali podle jména, ale podle charakteru, formy a tak, aby pasovali do určitýho herního stylu.

  6. Re: Slavia nám posílila...

    Sartorius     před 9 lety 10.02.2016 15:10 |  
    0 0

    Hezký den všem,
    já bych Tolsimirův komentář podepsal. Cítím to úplně stejně.
    Moc se mi líbily výkony a nasazení hráčů, kteří tady na podzim byli. Dokázal bych si představit citlivější posílení týmu, tedy méně hráčů a silnější jména. Myslím, že čtyři posily by úplně stačily (např. Bero, Šural, Hušbauer a Železník/Mešanovič).
    Na druhou stranu se jedná o můj laický pohled na věc a tentokrát, na rozdíl od let minulých, mám stoprocentní důvěru ve vedení, že ví, co dělá.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:20 |  
      0 0

      Ahoj Sartoriusi,
      Mozna se dalo posilit jak ty pises, ovsem my jsme nepotrebovali pouze doplnit kadr, ale vyrazne posilit - zdvojit posty, aby byl vetsi tlak na vsechny hrace a museli si zaslouzit sve posty v zakladni 11. Bero - prej si za nej rekli 40M, ja videl na podzim Trencin 3x nazivo a nejak jsem si Bera nevsiml (jsem pouze fotbalovy laik). Takze opravdu by jsi dal 40M za hrace, ktery hraje pouze Slovenskou ligu...? Sural - vsichni vime jak to bylo/dopadlo. Husbauer - mame. Utocniky mame taky oba co pises.
      Ja si naopak myslim, ze nam jeste chybi univerzal na levou stranu - idel Dusan Svento. Snad prijde kdyz ne ted tak v lete. Verim, ze prijde, kdyz jsme nechali Zemana ve Svycarsku (JT - Zeman uz je pouze na rozhodnuti DU). Jeste k tomu Berovi, porad bude sance ho koupit v lete, myslim ze na ME zatim nepojede, pokud by jel a neco zahral je mimo nase moznosti.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Sartorius     před 9 lety 10.02.2016 15:33 |  
        0 0

        Ahoj Borče,
        souhlas s tím, že před takovou velkou investicí (Bero) musí předcházet důkladná analýza vytipovaného hráče a já, přiznávám, jsem ho viděl hrát snad jednou.
        Na druhou stranu jen připomínám, že nově příchozí hráči se zas tak úplně nevymykají kádru, který tady byl. Viz Kenia - většina lidí se shodne, že je nejtechničtějším hráčem ve Slavii, ale v ideálních sestavách, jak se tady prezentují, nebyl snad ani jednou. Nebo Vukadinovič? Byť jsme přivedli Mihalíka za téměř dvacet mega, má takovou formu, že bych se nedivil, kdyby hrál on.

        • Re: Slavia nám posílila...

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:58 |  
          0 0

          to má snadnou příčinu. Levan je věčně zraněný a Mihalík je aktuálně zraněný

          • Re: Slavia nám posílila...

            Sedrousek     před 9 lety 10.02.2016 16:24 |  
            0 0

            Staly prijem Levana uzdravi.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:29 |  
              0 0

              To nic nemění na jeho stopce na 3 zápasy... Proto tady absentuje v odhadech jarních sestav. Jak se tým chytne ty první tři kola bez něj, těžko bude naskakovat...

        • Re: Slavia nám posílila...

          Pepino44     před 9 lety 10.02.2016 16:11 |  
          0 0

          Není náhodou Vukadinovič u nás na hostování ? Potom má nákup Mihalíka jiný smysl, to bychom taky (pokud vybojujem) mohli do poháru jít bez pravého křídelníka.

          • Re: Slavia nám posílila...

            warhammer (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:57 |  
            0 0

            Na Vukadinoviče máme opci.

  7. Re: Slavia nám posílila...

    Komix     před 9 lety 10.02.2016 15:20 |  
    0 0

    Přidal bych také moje hodnocení posil podle toho, jak mě zatím přesvědčili v přípravě, jak moc byly potřeba atd.

    Hušbauer- Největší hvězda z výčtu všech jmen. Přišel na místo ofenzivního středního záložníka, kde jsme doteď měli jen skleněného Keniu a stárnoucího Pitáka-přišel na místo, kde jsme podle mého potřebovali posílit nejvíce.
    V přípravě si zatím vedl celkem slušně, ale bylo to zápas od zápasu- někdy byl skutečně nejlepší na hřišti, někdy jsem o něm skoro neviděl. Čekal bych od něj trochu víc.
    Jsem každopádně zvědavý, jak se vyrovná s tlakem v ligových utkáních a jestli se rozehraje k výkonům, které podával ve Spartě přede dvěma lety.
    Hodnocení: 7/10

    Bořil- Pro mě největší zimní posila. Krajní obránce, který dokáže velmi kvalitně odehrát na obou stranách obrany. Ofenzivní typ obránce, nebojí se říct si o míč a zasprintovat po lajně, kvalitně odcentrovat. Vypadá i jako dobrý kluk do party, do Slavie podle zákulisních informací sám chtěl-co chtít více? :)
    Hodnocení: 9.5/10

    Mešanovič- Jedna ze tří posil do útoku, brejkový typ útočníka, rychlý, celkem technický. Potřeboval by trochu zlepšit koncovku- chybí mu dle mého klid. Jinak do nebezpečných situací se dostává často, je velmi aktivní. Zatím se mi líbí o trochu více, než Železník. Viděl bych ho po boku Škodovky ve venkovních zápasech.
    Hodnocení:8/10

    Železník: Druhý nový útočník, které jsme určitě potřebovali. Ocenil bych hlavně jeho pracovitost, chodí si pro balony i hluboko do pole. Umí hrát i do obrany-v jednom z přáteláků mě velice zaujal asi 60 metrovým sprintem na vlastní polovinu, aby zabránil akci soupeře.
    Podle mého se více hodí na dobývání zatažené obrany, počítal bych s ním do domácích zápasů.
    Hodnocení:7.5/10

    Linhart:Třetí z útočníků, přijde mi už trochu navíc. Přišel z druholigových Budějovic a ani tam mu to moc nestřílelo. Bohužel kvůli zranění nedostal tolik příležitostí, každopádně mi přijde jako hráč na pomezí lavičky a juniorky. Stále doufám, že se mu podaří najít hostování- může v něm být stále potenciál a potřebuje hrát.
    Hodnocení:4/10

    Mihálik: Mladičká hvězda Fortuna ligy. Přišel na místo pravého záložníka, kde jsme měli na podzim problémy, dokud se nerozehrál Vuki. Mihálika jsem moc neviděl hrát, ale statisticky je to bomba- odehrát přes 100 ligových zápasů v 21 letech a ještě střílet tolik gólů-paráda! Bohužel se zranil a my tak neměli možnost vidět ho v plné kráse.
    Počítám, že až se uzdraví, bude pravidelně nastupovat v základu, a to i přes velmi dobrou formu Vukadinoviče.
    Hodnocení:7.5/10

    Barák: Pro mě překvapení zimní přestávky. Když přicházel, říkal jsem si, že půjde nejspíše někam hostovat (obzvlášť po tom, co na jeho místo přišel Hušbík). Postupem času si mě však začal získávat. Co bych na něm ocenil, tak je jeho variabilita (dokáže odehrát i def. záložníka) a na jeho věk velice dobré kombinační schopnosti. Podle mého byl v přípravě i lepší, než Hušbauer a bude se prát o základní sestavu.
    Hodnocení:8.5/10

    Pavlenka-Přišel zabojovat o post brankářské jedničky, kde jsme měli pouze Berkyho a za ním velkou mezeru. Kvalitní, mladý golman s výbornými reflexy, který si však z Ostravy přinesl místní ''srab''. Zatím mě moc nepřesvědčil, Berkovec je dle mého o dost lepší.
    Hodnocení: 5.5/10

    Sestava podle mého gusta: Berkovec- Jablonský, Latka (Bílek), Deli, Bořil- Souček- Zmrhal, Barák (Hušbauer), Mihálik (Vukadinovič)- Mešanovič (Železník), Škoda

    • Re: Slavia nám posílila...

      Komix     před 9 lety 10.02.2016 15:37 |  
      0 0

      Ještě tedy doplním, že článek jsem si přečetl až po napsání příspěvku (nechtěl jsem být nijak ovlivněn) a celkem mě nadzvedl ze židle. Řekl bych že lépe snad už posílit nešlo!! A žádné další ''hvězdy'', jak ty říkáš, bych tu nechtěl. Kolektiv je pro klub mnohem důležitější, než individuální kvality různých Šuralů či Skaláků a myslím si, že přesně tito hráči by ten kolektiv rozervali..
      Jediný, koho bych tu opravdu chtěl je Švento, ale toho jako nějakou hvězdu neberu, vždycky mi přišel jako skromný kluk.

    • Re: Slavia nám posílila...

      el_moscardon     před 9 lety 10.02.2016 15:38 |  
      0 0

      21 let (Barák, Mihalík, Linhart) - už musí být hotový hráč. Je mladý a tedy s potenciálem se stále vybrušovat. Ale nesmí to být v tomto věku hráč, který se stále něco musí učit. To už se většinou nenaučí. V tomhle jsme za Evropou opravdu o 3-4 roky pozadu. Tam se talentem označují teenageři, ne ročník 1994.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Falk     před 9 lety 10.02.2016 15:40 |  
      0 0

      Jsem tak uprostřed mezi Tolsimirem a Alanorem,Barák ,Linhart,brankář ,zbytečně navíc.Je jasné ,že nemáme nikoho za Součka a nikoho za Zmrhala ,někomu dávat šek na základ ,no nevím ,ale zatím plně důvěřují vedení a Uhrinovi

      • Re: Slavia nám posílila...

        Travinho     před 9 lety 10.02.2016 16:04 |  
        0 0

        Barák je jedenadvacetiletý mládežnický reprezentant a do středu zálohy bychom bez něj také neměli mnoho alternativ. Ke golmanovi se raději ani nebudu vyjadřovat. Berkovec má ramena taková všelijaká a kdyby se zranil, tak nechat pro ligu duo Řehák - Soukup (nebo kdo by tam byl) by bylo nesmyslné riziko.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Virgil1956     před 9 lety 10.02.2016 16:14 |  
        0 0

        No právě Barák je ten týpek, který může zaskočil i za Součka :)

    • Re: Slavia nám posílila...

      Hektor     před 9 lety 10.02.2016 19:48 |  
      0 0

      Komixi, tvoje hodnocení bych podepsal, pro mě je také největší posilou Bořil, moderní bek jak má být. Linhart může zabírat místo Kuchtovi, ale uvidíme. Nebál bych se postavit do zálohy vedle sebe Keniu s Hušbym, hlavně v zápasech, kdy musíme tvořit, nebo při nepříznivém stavu.

  8. Re: Slavia nám posílila...

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:32 |  
    0 0

    Absolutní nesouhlas, negativní článek mě téměř popudil, ale po jedné kávě v Edenu, zakoupené vstupence a po vydýchání jsem schopen reakce, respektujme právo na názor...

    Vše se ukáže až v lize, ale když posily začaly přicházet, byl jsem nadšen a když jsem viděl jejich výkony ve všech zápasech ve Španělsku, všichni hráči potvrdili tušení a očekávání, že se Slavie mění v něco velkého...

    Dle mě máme nejsilnější tým za dlouhá léta, Bořil, Hušbauer, Barák, Železník, Mešanovič, Mihálik do toho se neuvěřitelně zvedli Zmrhal, Bílek s Vukadinovičem, máme skvělého Deliho a Škodu, ten tým nemá slabinu...jsem moc rád, že nepřišel Šural. Ze všech kluků vyzařuje skromnost a pokora, všichni jezdí naplno a chtějí hrát a něco dokázat, to je prostě paráda!

    Letos máme jasné 3.místo!

    • Re: Slavia nám posílila...

      Barra     před 9 lety 10.02.2016 15:37 |  
      0 0

      Tak drasticky bych to zase nevidel -:) Souhlasim ale s tebou co se tyka Surala, hvezdicky nepotrebujeme, delalo by to neplechu.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:09 |  
        0 0

        Přesně tak, vůbec nepotřebujeme někoho takového kdo přijde s vizí 'hlavně na Euro a do zahraničí a měsíčně chci 800 tis' to by byla pro naše kluky total destrukce. Navíc si myslím, že ti naši kluci jsou vycházející hvězdy:)

  9. Re: Slavia nám posílila...

    quelhar (admin)     před 9 lety 10.02.2016 15:40 |  
    0 0

    Na jednu stranu má tolsimir dle mého pravdu. Kdyby se před třemi měsíci fanouškům řeklo: "Na posily dáme 100 milionů (ale budou v tom i provize a platy)", tak by se asi většina na reálné posílení, které opravdu nastalo, dívala minimálně s menším despektem a nenaplnilo by očekávání. Chybí tam ta opravdová bomba. Ale všichni víme, že na ně bylo cíleno, Šural nás podfoukl a nejspíš jen zneužil k vyjednání lepších podmínek na druhé straně řeky, Švento přijde, ale (asi) až za 4 měsíce. A tak je největší posilou ne současný reprezentant A týmu, ale bývalý reprezentant, který neměl formu.
    Na druhou stranu - a to je nutné říci hned vzápětí - my jsme opravdu nepotřebovali posílit jen několika málo "hvězdami". My jsme potřebovali komplexně a dost početně doplnit tým kvalitními hráči (minimálně na poměry české ligy), kteří by jednak vytvořili konkurenci těm stávajícím a jednak by byli k dispozici na střídání pro případy, kdy se zápas nevyvíjí dobře nebo když přijdou karty a zranění. Já tipoval na konci podzimu šest nových hráčů (a to jsem byl pro některé příliš smělý), přišlo jich dokonce osm. Mezi těmi příchody není jediný, u kterého by si člověk vyloženě říkal, že nedává vůbec žádný smysl. I ten Linhart nepředstavuje finančně kdovíjak velké riziko v porovnání s potenciálem, který v něm může stále dřímat a který se pod správným vedením třeba může rozvinout.
    Nyní si troufám tvrdit, že máme minimálně 18 ligově velmi kvalitních hráčů a nemůže se nám stát - jak tvrdil trenér na podzim - že bude potřebovat vystřídat, ale na lavičce bude mít pouze hráče, kterým vlastně ani pořádně nevěří, že na hřiště přinesou nějaké zlepšení. To je z mého pohledu velký posun vpřed. A taky nutný předpoklad k tomu, aby se dalo bojovat o postup do předkola EL. Navíc, pokud se to povede, bude před celým klubem další přestupní období, ve kterém se dost možná dočkáme menšího počtu posil, ale za to takových, které opravdu vyšperkují už tak dost kvalitní kádr. (Dušan už v Kolíně startuje motorku)
    Věřím, že se do té Evropy dostaneme. A na podzim už těch zápasů bude víc a větší počet hráčů, kteří už se vzájemně delší dobu znají, opravdu doceníme.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:57 |  
      0 0

      Razítko, podpis. Přesně tak to cítím taky. Hlavně si u mne DU, svou dosavadní prací u nás, získal velkou důvěru, že ví co dělá a tým potřebuje.

  10. Re: Slavia nám posílila...

    steev (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:42 |  
    0 0

    OT:Jak se @slaviaofficial staví k radikálům? A co dělají například @fcviktorkaplzen a @ACSparta_CZ proti xenofobii? Na @Radiozurnal1 v 15:50

  11. Re: Slavia nám posílila...

    1rytir     před 9 lety 10.02.2016 16:03 |  
    0 0

    Stojím na straně těch, kteří soudí, že jsme potřebovali komplexní posílení. A myslím si, že to se podařilo. Přidal bych ještě, že změny v hráčském kádru přispěly k tomu nejdůležitějšímu, tedy změně stylu hry! Ve španělsku jsme se prezentovali nesmírně náročným způsobem vedení zápasu s vysokým napadáním. Toho jsou schopné jen určité typy hráčů a superhvězdy to zrovna být nemusí, či většinou nejsou. Osobně jsem zvědav právě na to, jak se nám nový styl podaří prezentovat v lize.

  12. Re: Slavia nám posílila...

    wymaz     před 9 lety 10.02.2016 16:04 |  
    0 0

    Dobrý den všem, více méně souhlasím s Alanorem ( Sokratem55). Z daných možností nejlepší a komplexní volba. To co vedení dovedlo je vyvážený mix talentu, jistoty i naděje. Ještě k těm Teclům, Mahmutovičům atd., to snad teď už ne, ne?

  13. Re: Slavia nám posílila...

    Travinho     před 9 lety 10.02.2016 16:07 |  
    0 0

    Osobně bych se k článku vyjádřil v jedné věci. Proč bychom neměli alternativu na defenzivního záložníka a levého beka? Nalevo může hrát Bořil, případně i Mikula a na defenzivním štítu může nastoupit Deli, Bílek a proti slabším soupeřům i Barák. Z toho bych vážně tragédii nedělal, zastupitelnost teď máme v kádru dobrou.

    • Re: Slavia nám posílila...

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:27 |  
      0 0

      než jsem to sepsal, tak jsi to napsal :) vidím to taky tak

    • Re: Slavia nám posílila...

      Alanor (admin)     před 9 lety 10.02.2016 16:40 |  
      0 0

      Přesně tak!

    • Re: Slavia nám posílila...

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:52 |  
      0 0

      Já si hlavně myslím, že typický DZ nemá v systému 4-4-2 místo. V tomto systému musí umět bránit i tvořit hru. To podle mě Barák splňuje. U Součka mi přijde, že někdy hraje až hrozně alibisticky. Několikrát jsem si všimnul, že měl na výběr mezi přihrávkou na jistotu do strany nebo do riskatnější přihrávky, která by uvolnila spoluhráče a vždy zvolil první variantu. Na druhou stranu nebojí se podpořit útok a výborně brání a je při rozehrávce jistej.

      • Re: Slavia nám posílila...

        el_moscardon     před 9 lety 10.02.2016 17:27 |  
        0 0

        Alibisticky hraje do stran a neriskuje, ale nebojí se podpořit útok má jistou rozehrávku. Není to protimluv?

        • Re: Slavia nám posílila...

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 22:05 |  
          0 0

          Není. Místo toho, aby se snažil tvořit hru jako střední half, tak hrozně často hraje na jistotu do stran, i když je možnost nějaké průnikovky. Bez míče se ale nebojí naběhnout do vápna a zaútočit (viz třeba ve Zlíně). Prostě v některých přípravných zápasech byly situace, které si žádali zrychlení hry, poslat balon do uličky, ale Souček radši zvolil přihrávku do křídla na jistotu. Je to o vyhodnocení situace, věřím, že se v tom zlepší, furt je mladej.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Kenny     před 9 lety 10.02.2016 18:02 |  
        0 0

        Já mám pocit, že Součkovou největší předností je poziční hra, on perfektně drží prostor před stopery a nenechá se vytáhnout pryč a otevřít to. Jinak není příliš konstruktivní ani technickej. Taky se domnívám, že v systému 4-4-2 má skutečně navrch komplexnější Barák. Ale v sestavě proti např. Plzni nebo Spartě či Bolce si Součka dovedu představit.

  14. Re: Slavia nám posílila...

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:26 |  
    0 0

    Já souhlasím s Komixem. Já jsem z přestupů absolutně pozitivní. Nic mi tam nechybí. Šural by nám herně pomohl, ale rozhodně by to byl cizí prvek v partě. Nebyl by oblíbeným hráčem. Všichni ví, že jeho snem při příchodu je za půl roku jít pryč. To není správné a takové "hvězdy" nepotřebujem. Něco jiného je Milan, který taky chce odejít, ale ten tu něco odvedl a má poslední věk na export.
    Jsem s posílením maximálně spokojen. Co bychom dělali v létě, kdybychom všechno přivedli teď? Uvidíme, jak si to sedne, co se povede, co ne a v létě máme prostor na další obměnu a zkvalitnění. Řekněme, že odejde Škoda a Zmrhal a přijde Švento. Musíme si s tím poradit a už teď počítat. Nejhorší jsou náhlé změny - proto velké uznání, že vedení teď narychlo nikoho neprodalo. Já vidím zatím jen samé pozitivní signály a snad je vidí i minimálně 10.000 lidí na Brno. Jestli nebude 10, bude to pro mě velká ostuda slávistické obce.

    Ještě k těm alternacím. Levýho beka může hrát Bořil, přitom napravo může zaskočit Mikula. Za Součka na post máme Baráka, případně někoho ze stoperů, nejspíš Deli. Já si nepředstavuji, že budeme mít 11x2 přesně typologicky stejných hráčů. Spíš několik variabilních, kteří se přizpůsobí změně hry při absenci klíčového hráče.
    Nejtěžší náhrada je za Součka. V bráně máme 2 kvalitní golmany, 4 stopery, Mikulu, Jabloň + Bořil, který může hrát na obou stranách, 3 střední záložníky, levé a pravé křídlo + Mihalíka, který může hrát obě strany a Škodovku + 2 vlčáky.
    Za mne jasné 3. místo. S tímhle kádrem to musí jít i přes nějaké ztráty. Ztrácet totiž budou všichni. Bolce odešlo asi 15 gólů, o Liberci nemluvě. JBC se zvedne, ale máme 6 bodů navrch.
    = 3

    • Re: Slavia nám posílila...

      Alvi     před 9 lety 10.02.2016 17:10 |  
      0 0

      Ano..+1

  15. Re: Slavia nám posílila...

    podol (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:48 |  
    0 0

    Nemohu předem chtít všechno a hned . Slavia od minulého roku neuvěřitelně pokročila po všech stránkách. Namátkou jsem si pročítal příspěvky na SN před 1/2 rokem a dříve. Proto jsem spokojený tak, jak jsem již nečekal. Pokud jde o realizované posily, vždy, ať již budou jakékoliv, se nebudou všem líbit a padnou zde kritická slova. Ale to je správné. Myslím, že se i v posilách udělalo maximálně možného. Že se podstatně zlepšila hra po všech stránkách dokázaly i přípravné zápasy. Pokud si to Slavia udrží, bude hrát kolektivně a s plným nasazením, to místo pro postup do kvalifikace pohárů je reálné. Těšme se!
    Podol

  16. Re: Slavia nám posílila...

    navzdyslavia     před 9 lety 10.02.2016 17:27 |  
    0 0

    Ahoj dle efotbal.cz by chtela privest Jihlava tretiho slavistu do sveho teamu. Ma zajem o Jana Mikulu.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Komix     před 9 lety 10.02.2016 17:30 |  
      0 0

      Řekl bych, že už ho Slavia nepustí.

  17. Re: Slavia nám posílila...

    tantalos     před 9 lety 10.02.2016 17:33 |  
    0 0

    Někdy koncem listopadu jsem si přál, aby:
    - zůstali Škoda, Deli a Zmrhal (má spokojenost s výsledkem 100 procent),
    - přicházeli hráči, jejichž kariéra je před kulminací (100 pc) - věřím, že Hušby vzhledem ke své pozici bude nejlepší za 3 - 5 let,
    - se získal pravý obránce - (Bořil 100 pc)
    - koupila konstruktivní náhrada za Pitáka (Hušbauer 100 pc)
    - se posílili na pravém křídle (Mihalík ??? - snad to nebude jen výměna za Čolka)
    - přišel starší zkušený brankář jako dvojka za Berkym (Pavlenka 50 pc)
    - pár mladých do juniorky (Holík a Linhart 100 pc)
    Přestupní termín tedy už i bez Baráka, Mešanoviče a Železníka dopadl nad očekávání skvěle.
    Přesto bych nevylučoval, že by mohl nastoupit loňský základ jen s Hušbauerem a Bořilem.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 17:49 |  
      0 0

      Holík přišel začátkem listopadu (konkrétně 3.11. to bylo zveřejněno na slavia.cz) a Linhart svým věkem nespadá pod juniorku. (nebo spíš neměl by)

      • Re: Slavia nám posílila...

        adams89 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 00:08 |  
        0 0

        Neměl by, ale asi si tam několik zápasů na jaře odehraje.

  18. Re: Slavia nám posílila...

    ElvisPresley     před 9 lety 10.02.2016 18:12 |  
    0 0

    Může mně někdo vysvětlit, proč marketing klubu zaspal ohledně zápasu s Brnem? Nulová propagace v tisku, žádné akce apod. Po zimní přestávce více než potřebná věc.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:13 |  
      0 0

      A těch 8 posil a devátá je na ?cestě? ti nestačí, jako marketing klubu? :-) Vždyť se o tom všude psalo. :-D

      • Re: Slavia nám posílila...

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:24 |  
        0 0

        No právě to je na tom ta největší chyba - propagace Slavie jako takové bylo v tisku v podstatě bez nákladů spousta, ale nikdo už k těm lidem nedostal informaci, že mají jít v sobotu třináctého února v 18:20 na Slavii s Brnem. Podrobnější příspěvek mám k tomu v článku "Rozhovor s kameramanem slávistického kotle".

        • Re: Slavia nám posílila...

          stromovous (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:24 |  
          0 0

          resp. v komentářích pod článkem, nikoliv v článku.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:33 |  
            0 0

            Já vím, to spíš byla ironická poznámka. Furt se to tady řeší, že vedení zaspalo, ale stejně se zase někdo našel, kdo to 'znovu vytahuje'. I když se zde nic jiného neřeší.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:41 |  
              0 0

              Jen bych rád doplnil, že by neuškodila spolupráce s LEO Expressem nebo RegioJetem. RJ jsem nikdy nejel, takže tam nevím jestli by to šlo, ale v LEOšovi jsou monitory, kde jsou různé reklamy. Kdyby vlaky směřující do Prahy zmínili i následující domácí zápas Slavie. Nebylo by to na škodu.

            • Re: Slavia nám posílila...

              ElvisPresley     před 9 lety 10.02.2016 18:42 |  
              0 0

              Proč vytahuje? Já bych rád znal důvod. 6 tisíc přijde vždy, ale 14 jen někdy, to je rozdíl.

              • Re: Slavia nám posílila...

                Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 18:49 |  
                0 0

                Omlouvám se, moje chyba.
                O tom zaspání ohledně duelu SLAVIA-Brno jsem nečetl zde, ale na Twitteru, kde se toho během posledních 24 hodin strašně hodně vyrojilo, že se zaspalo a všichni chtějí vědět 'proč'.

    • Re: Slavia nám posílila...

      golfer     před 9 lety 11.02.2016 00:17 |  
      0 0

      Mám takové informace, že všechno zařizuje ve Slavii totálně poddimenzované množství lidí, kteří se snaží vytvořit dojem, že se Slavia navenek tváří jako Bayern Mnichov, ale v lidských zdrojích zaměstnanců jsme na úrovni Kolína (bez urážky - jako příměr). I to je důsledek vedení firmy Slavia v posledních 6ti letech.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Ollaf (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 10:18 |  
      0 0

      dnes ráno při cestě do práce jsem v rádiu zaslechl upoutávku na zápas s Brnem. nějak moc rádio neposlouchám ale pro mě je to příjemná novinka a dobrá propagace.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 19:21 |  
        0 0

        Tak slava. Ale 2 dny pred zapasem je to tragicky pozde...

  19. Re: Slavia nám posílila...

    Travinho     před 9 lety 10.02.2016 18:41 |  
    0 0

    OT: Prošek ke klokanům s opcí. To je z mého pohledu velmi špatná zpráva. V tom klukovi to je a pokud někdo zapracuje na jeho psychice, tak můžeme moc litovat, protože hráči s tak rychlými nohami a zároveň dobrou prací s míčem z nebe jen tak nepadají.

    • Re: Slavia nám posílila...

      spino     před 9 lety 10.02.2016 18:56 |  
      0 0

      Ti na tu opci stejně nebudou mít peníze. :D

      I když, začalo je sponzorovat Eltodo, což je hodně seriózní partner. Přál bych jim, aby se dostali do vyšších příček a mělo to s nimi náboj.

    • Re: Slavia nám posílila...

      murena     před 9 lety 10.02.2016 18:57 |  
      0 0

      Taky si to myslím, mohlo to být bez opce a řešit to v létě, aby nás to nakonec nemrzelo.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:18 |  
      0 0

      Nemuzeme drzet vsechny udajne talenty. To by tu doted hral Hurka. Obcas nekoho pustit musis, protoze v tvem prostredi se nemusi chytit. Vaskovi prejme co nejvice prostoru a treba ho jednou koupime jako hvezdu zpet :-)

      • Re: Slavia nám posílila...

        no-nick     před 9 lety 10.02.2016 19:40 |  
        0 0

        Přesně tak. Navíc nevíme, jestli ta opce není 15 mega:)

      • Re: Slavia nám posílila...

        seky1989 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:44 |  
        0 0

        Přesně tak, o Proškovi se mluví jako o talentu už řadu let a nikdy to pořádně neprokázal, ačkoli i v áčku k tomu šance měl. Nemůžeme držet každýho talenta s tim, že se počká, že to v něm někde dřímá, akorát se to musí probudit, jenom se to 4 roky ještě bohužel nepovedlo. To riziko, že někoho pustíme a on začne zářit jinde, tu je, ale to k tomu holt patří, ale to platí i pro Spartu a kohokoli jiného. U nás to v minulosti byli Vácha, Dočkal, Gecov, Gebre Selassie, Valenta a další, ve Spartě v poslední době Skalák, Pavelka, Frýdek... Situaci, kdy jsme měli pod smlouvou 80 hráčů různě po republice, už jsme tu měli a jak to dopadlo všichni víme. Varianta pustit s předkupnim právem zpětnýho odkupu je asi cesta.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Travinho     před 9 lety 10.02.2016 19:59 |  
          0 0

          Vůbec nesouhlasím, v ničem. Je jasné, že tu nemůžeme držet všechny naše kluky, kterým je 22 let, ale je třeba si uvědomit, že ne každý z nich má také potenciál jako Václav. A pokud vyhazujeme oknem borce s vzorným přístupem a potenciálem jako je Vašek a nakupujeme hráče jako je Linhart, tak je třeba zvednout prst.
          Tvrdíš, že dostal šance? Kolik? To jak se s ním a s Bazalem v našem áčku opakovaně zachází ty hráče ničí. Pokaždé dostali šanci a když se zápas nepovedl, tak byli na 2 měsíce úplně odepsaní. Přitom kdyby se pracovalo s jejich psychikou, tak jsme mohli mít pravou zálohu překrásně pokrytou a nemuseli kupovat za 25 milionů Mihálika, který podle mého není větší talent než oni dva. Navíc když se vám každý půl rok vystřídá trenér a každý po vás chce něco jiného? Ano, neříkám, že se do toho Bazal s Proškem dostanou, ale pokud se to povede a začnou si věřit (a zesílí) tak to budou hráči, kteří budou překračovat naši ligu, to mi věř.
          Předkupní právo cesta není, to nyní Spartě krásně ukázali Skalák a Pavelka.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 20:10 |  
            0 0

            Prošek dostal hromadu šancí, suverénně nejvíc z mladejch. A nevybavím si zápas, kdy by hrál dobře.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Travinho     před 9 lety 10.02.2016 20:20 |  
              0 0

              Od odchodu Koubka, který mu šance dával a hrál vcelku solidně dostal asi 450 minut za rok a půl, to mi nepřijde zrovna jako přehršle šancí. A ikdybychom vzali v potaz, že je to dostatek šancí, tak to určitě není důvěra, obzvlášť když si vezmeme kolik důvěry dostávali jiní hráči, kteří nepředváděli lepší výkony. Nu, čas ukáže, kdo z nás měl pravdu. Nicméně já jsem přesvědčen o jednom, že Václav má všechny atributy pro to, aby se dřív nebo později stal špičkovým hráčem.

              • Re: Slavia nám posílila...

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:24 |  
                0 0

                Dušan Proška nechce, stejně tak Diopa, takže není co řešit.

              • Re: Slavia nám posílila...

                Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 20:25 |  
                0 0

                Tomu klukovi bude 24 a nemá ještě gól ani asistenci a to už toho odehrál dost. A vrátím se k Bazalovi. Ten šanci dostal a hned bylo poznat, že na ligu ještě nemá.

                • Re: Slavia nám posílila...

                  Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 20:30 |  
                  0 0

                  Teda 23 mu bude.

                • Re: Slavia nám posílila...

                  Travinho     před 9 lety 10.02.2016 20:33 |  
                  0 0

                  24 mu bude za rok a půl. Ano, nemá ani gól a ani asistenci, ale jak jsem psal výše, jeho výkony neodpovídají tomu jaké jsou jeho možnosti a na to bychom měli hledět. Podle mého je z velké části i chyba trenérů, že to z něj nedostali.
                  Bazal za nás odehrál 115 minut, z toho poločas proti Boleslavi byl náš nejlepší hráč. Proti Dukle se mu to nepovedlo, ale zde naprosto nemístné odepsání tohoto borce také nechápu.

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 20:49 |  
                    0 0

                    Zaprvé nechápu, kde bereš tu jistotu, že má tak obrovský možnosti. Pokud se za takovou dobu neprosadil, tak podle mě nemá žádný výjimečný možnosti. A nechápu, proč by za to mohli trenéři. Ti trénují 25 frajerů a nemůžou se soustředit na jednoho kluka. Tohle si musí urvat sám, jinak tu nemá co dělat. V předních klubech platí, že buď chytneš šanci a nebo jdeš.

                    • Re: Slavia nám posílila...

                      Travinho     před 9 lety 10.02.2016 21:07 |  
                      0 0

                      Ano, trenéři by se měli mimo jiné zaměřovat na rozvíjení schopností hráčů, které v týmu mají, což dokonale umí kupříkladu Jarolím. Za Vaška se trenéři střídali a často byl přehazován s béčkem jako horký brambor.
                      Jistotu, že má obrovské možnosti beru v několika bodech.
                      1. Viděl jsem jej hrát ve spoustě utkání, jak za juniorku, tak za Admiru a když měl den, tak byl nezastavitelný (Nebylo to zdaleka vždy, ale když mu to šlo, tak ano.)
                      2. Bavil jsem se s jedním nejmenovaným hráčem slavie a ten mi řekl, že na tréninku je Prošek jedním z nejlepších a umí toho podle jeho slov s míčem mnohem víc než on (bývalý reprezentant)
                      3. Má neuvěřitelnou rychlost (dle mého není v lize rychlejší hráč) a současný fotbal je z velké části hlavně o rychlosti, jde jen o to, ji umět správně využít a to se dá naučit v jakémkoliv věku.

                      • Re: Slavia nám posílila...

                        Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 21:31 |  
                        0 0

                        To, že hrál za juniorku nebo Admiru dobře, neznamená vůbec nic. Tohle je Slavia, úplně jinej level. To samý platí o tréninku. Počítá se to, co předvede v zápasech a to bylo vždycky nula nula nic. V lize bych těch rychlejších hráčů našel hromadu, např. oba Vukadinovičové, Krejčí, Mahmutovič nebo Konaté.

                        • Re: Slavia nám posílila...

                          Travinho     před 9 lety 10.02.2016 22:11 |  
                          0 0

                          Vukadinovičovi dal Prošek v běhu na 150 metrů půl vteřiny... Asi tak (to jsem si nevycucal z prstu, takové testování opravdu loni proběhlo). Ano, level to jiný je, ale na druhou stranu, když tam hráče o třídu převyšoval, tak už něco značí.

                          • Re: Slavia nám posílila...

                            Navyseals     před 9 lety 10.02.2016 22:35 |  
                            0 0

                            No, tak to značí, že máš třeba na druhou ligu, ale ne na špičku první a evropský poháry. Jestli by Prošek utekl Vukadinovičovi, tak ok, ale on tu rychlost nikdy v lize nevyužil, takže je mu úplně k ničemu.

                            • Re: Slavia nám posílila...

                              Travinho     před 9 lety 11.02.2016 06:39 |  
                              0 0

                              Jenže až se naučí ji využívat? Má pro to všechny předpoklady, navíc je na tom technicky lépe, než si mnoho z nás myslí. Čas ukáže, kdo z nás dvou měl pravdu.

                      • Re: Slavia nám posílila...

                        Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 11:26 |  
                        0 0

                        Ano,za juniorku celkem hrál dobře, obvzlášť, když po přihrávkách Zmrhala dal za poločas asi 5 kousků (nevím již s kým to bylo na Xaverově), ale jinak nic moc. Dostkrát jsem jej viděl i na Admiře, ale ani tam mimo pár chvilek nebyl vidět. Místo aby přesvědčil o svých kvalitách a v takovém to mužstvu vyčníval, prostě zapadl do šedi Admiry. Pokud nepřesvědčil v Admiře, proč mu dávat stále příležitosti v "A" mužstvu a čekat jestli náhodou nebude mít světlou chvilku a nezahraje.

              • Re: Slavia nám posílila...

                malan (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:26 |  
                0 0

                Ma v Bohemce sanci ukazat jestli v nem skutecne neco je.Ve 22 pochybuju...ale melo by byt samozrejmosti dat si do smlouvy zpetny odkup jako to dela bolsevik,kdyby nahodou.

                • Re: Slavia nám posílila...

                  Travinho     před 9 lety 10.02.2016 20:30 |  
                  0 0

                  Že se jim to osvědčuje (Skalák, Pavelka)

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    seky1989 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:42 |  
                    0 0

                    Ale Skalák s Pavelkou se dostali rovnou do repre, tam je pak jasný, že budou chtít radši do zahraničí, než do Sparty. Ale už vidim, jak Proška vezmou do repre z Bohemky, která hraje o záchranu. I kdyby hrál sebelíp. A třeba v případě Frýdka se jim to docela vyplatilo. Riziko vždycky bude, nikdo nemá křišťálovou kouli.

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    Artur (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:55 |  
                    0 0

                    Poznatek ke jmenovanym Skalak jim delal neplechu na Sparte. A Pavelka by jejich zalohu rozhodne neposilil :-) proc by je brali.

                    • Re: Slavia nám posílila...

                      Travinho     před 9 lety 10.02.2016 21:09 |  
                      0 0

                      Skalák je o třídu lepší než všichni krajní záložníci, které ve Spartě mají a Pavelka je hráč na post, který by Sparta dost urgentně potřebovala posílit, protože pan Matějovský jim dosluhuje.

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:14 |  
                    0 0

                    Pořád jak kolovrátek co? Letenské dáváme jako příklad, protože jsou nejvíc na očích, že to zdupali a špatně zanesli do smlouvy je jejcih rybíz... v případě Skalák měli předkupní právo nebo možnost dorovnat nabídku. Tedy MB jim musela dát před prodejem vědět. Nic o zpětném odkupu... ten měl vyjednaný Real Madrid u Carvajala v Bayeru Leverkusen. Prodali jej do Německa a ve smlouvě bylo dáno - koupíme si jej zpět za 1 rok = 10M, 2 roky = 13M, 3 roky = 17M, pak už je váš bez klauzulí... Ty ceny si přesně nepamatuji, ale vím že šel za cenu kolem 13M zpět do RM. TAKTO se dělá ve smlouvě zpětný odkup. Ne jak to zdupali rudí, že si dali - jooo, až vám někdo zavolá, že za něj dá na dřevo 50M, tak nám inkněte, my řeknem at maže že na něj nemáme :D

          • Re: Slavia nám posílila...

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 23:20 |  
            0 0

            Prostě je to smutné, ale je to realita...Prošek, Bazal, Koreš, Gecov, Vošahlík jsou hráči, kteří na současnou Slavii nemají...ligu hrát asi mohou, ale musí na sobě hodně pracovat...takových hráčů jsou stovky a momentálně to nejde. Přejme jim hodně štěstí!

            • Re: Slavia nám posílila...

              Travinho     před 9 lety 11.02.2016 06:40 |  
              0 0

              Jenže Koreš dal v průměrném Zlíně na podzim víc branek, než všichni naši záložníci dohromady.

              • Re: Slavia nám posílila...

                malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 08:16 |  
                0 0

                Prumerny Zlin+prumerny Kores=idealni kombinace.

          • Re: Slavia nám posílila...

            sasky     před 9 lety 10.02.2016 23:26 |  
            0 0

            Mám rád hráče jako Prošek, Bazal a Hrubý, zvlášť pro druhého mám velkou slabost, ale svoji šanci dostali několikrát. Minimálně v tréninku měli dlouhodobě šanci přesvědčit trenéry, že budou platnými hráči A-týmu. Upřímně nerozumím tomu, proč by je trenéři nestavěli, kdyby byli lepší než hráči na place...? Prošek mi na hřišti vždy připadal děsně otrávený, jakoby ho fotbal ani nebavil. Hrubý je momentálně papírák, co se soubojů týče. Bazal se bohužel nyní přes Zmrhala nemá šanci prosadit a je pro něj rozhodně lepší, když bude zkušenosti sbírat jinde. A že je na Proška opce ještě nic nemusí znamenat. Jestliže je opce 10-15 mil., tak pochybuju, že by ji klokani uplatnili. Ale i to se může holt stát, nikdo nejsme neomylný.

    • Re: Slavia nám posílila...

      el_moscardon     před 9 lety 11.02.2016 09:12 |  
      0 0

      Prošek na Slavii bohužel nemá a o talentu bych v jeho již téměř 23letech opravdu nemluvil. Doufám, že ho Bohemka koupí a pár peněz z něj bude.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:16 |  
        0 0

        Jj, přeju mu at se chytne, duely s klokanem mají větší náboj a daří se mu. Peníze máme, kdyby se měl rozehrát k repre úrovni a byl zájem, věřím že by nebyl problém jej přivést z5.

  20. Re: Slavia nám posílila...

    mengy11     před 9 lety 10.02.2016 18:57 |  
    0 0

    Velmi děkuji za článek k zamyšlení od tolsimira. Každý na posílení máme jiný pohled samozřejmě. I já se přikláním k názoru, že jsme posílili výborně. Kdo byl blíže k pravdě můžeme vyhodnotil například v létě, ale nejlépe se k článku vrátit třeba za 3 roky a pak to může tolsimir zhodnotit jestli měl dobrý nebo špatný odhad. (Hušbauer bude reprezentant a bude mít nabídky z Anglie, Barák bude hrát divizi za Admiru, Linhart bude nejlepším střelcem ligy, Mešanovič bude hrát levého beka a Bořil bude mít již 2 roky únavový syndrom)…

    Co ovšem staví věc do jiného úhlu pohledu může být finanční stránka. I když to vypadá, že se to CEFC vůbec netýká. Proč teď nepořídit levně hráče a se ziskem i kdyby 0,5 milionu ho obratem neprodat? Například nákup Linharta může dávat velký smysl. Jen pár vyvolených ví, za kolik se pořídil. Jen tím, že je teď u nás stoupla jeho cena. Jedná se o reprezentanta, i kdyby si u nás v A týmu 2 roky nekopl, tak ho poté velmi pravděpodobně prodáme za cenu vyšší než k nám přišel. A takto jde přistupovat ke všem jednotlivým nákupům. Do velkého rizika jsme asi nikde úplně nešli.

    Výraznější jména očekávám v létě, kdy jako vy všichni doufám v posílení na pohárovou Evropu. Tam už bych to viděl na 3-4 TOP hráče, kteří nepřijdou rozšiřovat náš kádr, protože to se velmi dobře povedlo právě v tomto přestupovém okně, ale právě “ty hvězdy“. Velmi pravděpodobně odejde Superb, možná Zmrhal, možná někdo kdo zazáří v jarní části, případně hráči, kteří se neprosadí a nebudou mít flek...

    A místo nich k nám přijdou nejlepší hráči ligy, 1-2 zahraniční hráči a 1-2 TOP hráči z čínské ligy :D

  21. Re: Slavia nám posílila...

    slavistou50let     před 9 lety 10.02.2016 19:08 |  
    0 1

    Jen tak mimochodem: Příbram právě v LM vyřadila CSKA. Teď přijede Barca nebo Real. Jo v Příbrami to s mladými umí.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Kuliss9     před 9 lety 10.02.2016 19:10 |  
      0 0

      Je to další velký úspěch po našich holkách v ostatních kategoriích Ligy mistrů, tak snad se do budoucna bude dařit v i v té největší značce Ligy mistrů

  22. Re: Slavia nám posílila...

    kurtSKS     před 9 lety 10.02.2016 19:11 |  
    0 0

    Po chvilce počítání na ticketportalu mi vyšlo, že na zápas zbývá kolem 7 tisíc lístků. Je to reálné počítat podle volných míst ne? To znamená, že na zápas by mohlo přijít podle mě tak 15 tisíc diváků... jaké jsou vaše tipy?

    • Re: Slavia nám posílila...

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:14 |  
      0 0

      Můj tip je cca 11 tisíc max.

      • Re: Slavia nám posílila...

        bongor     před 9 lety 10.02.2016 20:39 |  
        0 0

        10,5

    • Re: Slavia nám posílila...

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:25 |  
      0 0

      Jak si přišel k 15? Max kapacita je 21tis. asi 3tisíce odečti za první zavřené řady to je 18tisíc. Pak odečti sektor hostů. Pochybuju, že je tam bude vyprodáno jak to na TP vypadá. Odečti zavřené sektory okolo. Tak jsme někde na 14-15tis max do prodeje pro SKS. Zbývá tedy 7tisíc = max 8tis prodáno (včetně permic). Plus jsou v tom různé sponzorské lístky atp a nevíme kolik jich je a kolik jich nepřijde. takže bych čekal návštěvu tak 9tis - 10tis.

      • Re: Slavia nám posílila...

        steev (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 21:20 |  
        0 0

        K 9tis. se blíží počet prodanych listku uz ted. A jeste zbyva dost casu,plus spoustu lidi bude kupovat lístek pred zapasem. Ja rikam 12.min.

        • Re: Slavia nám posílila...

          travel (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 21:27 |  
          0 0

          Múj typ je 12,5 tis.

          Vlajkonoš ‏@vlajkonos 2 hod.před 2 hodinami

          Dnes na pokladně v Edenu po celou dobu fronta. Pokud víte o někom kdo se chystá v sobotu na @slaviaofficial ať si určitě koupí lístek dříve!
          4 retweety 17lajků

          • Re: Slavia nám posílila...

            Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 12:23 |  
            0 0

            No ppocitejte ze sektor v rohu se vubec nenabizi JV (ten je navic velky kolem 1k). Pak sektor u hostu se nenabizi na vychode (0.68K) a pak se nenabizi sektory na jihu 3 sektory (1,8K). Pak se nenabizi 101 a 130 sektor ale to bude podle me vyprodane standartne


            Takze 21k
            bez prvnich rad - 18k
            bez sektoru hostu rekneme 17.5K
            bez vyse zminenych nenabizenych sektoru(nektere budou v den zapasu) - 14K

            Zbyva prodat 6.8K listku. Takze se prodalo kolem 7K zatim

  23. Re: Slavia nám posílila...

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 19:16 |  
    0 0

    Rozhodně nesouhlaísm, že by nepřišli posily pro diváky nezajímavé. Vždyť do útoku přišlo 16 gólů. Aktuálně máme Tři útočníky, kteří dohromady na podzim nastříleli 36 branek.
    Když k tomu přidáš potencionální ofenzivní sílu Hušbauera. Tak jarní zápasy slibují velmi zajímavou podívanou.

    • Re: Slavia nám posílila...

      lassiter     před 9 lety 10.02.2016 19:49 |  
      0 0

      Pro latentní slávisty, o kterých píše Tolsimir, asi opravdu nejsou posily ze Zlína či Jihlavy nejzajímavější. To že to ve finále budou lepší posily než různí Mahmutovičové či Teclové holt zjistí až během jara :-)

      • Re: Slavia nám posílila...

        bongor     před 9 lety 10.02.2016 20:48 |  
        0 0

        Tecl se nechytil nikde,to je pravda.Mamut ale podle mě má na mnohem víc,dostával však minimum příležitostí v Plzni,v Teplákách hrál,ale potom se zranil a zase ho to zabrzdilo.Teď dal v přípravě 2 góly,já v něm vidím výborného hráče do brejků.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Kactus     před 9 lety 10.02.2016 19:53 |  
      0 0

      a ted jeste aby to proti tem betonum co vetsina ligy hraje jeste fungovalo :)

      • Re: Slavia nám posílila...

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:37 |  
        0 0

        A na podzim hráli asi proti čemu?

    • Re: Slavia nám posílila...

      Travinho     před 9 lety 10.02.2016 20:00 |  
      0 0

      K těm 36 brankám jsi přišel jakým součtem?

      • Re: Slavia nám posílila...

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:37 |  
        0 0

        26 :) díky za upozornění

  24. Re: Slavia nám posílila...

    Sartorius     před 9 lety 10.02.2016 20:47 |  
    0 0

    Pokud jsem u něčeho rozpačitý, tak jsou to odchody. Neprodat Zmrhala za 3 mio eur je holý nerozum, moc se mi líbí, jak teď hraje, ale jen připomínám, že se do základu dostal až někdy v půlce podzimu.
    Za ty peníze jsme mohli mít Zemana, Šventa a Bera a ještě by zbylo na dotaci klobás na zápase s Brnem... ;-) co myslíte?

    • Re: Slavia nám posílila...

      bongor     před 9 lety 10.02.2016 20:57 |  
      0 0

      Podle mě to není nerozum,ale naopak.My teď nemůžeme jen tak někoho pouštět,to
      bychom ten mančaft nedali dohromady nikdy. A Zmrhi má navíc na zahraničí ještě dost času.Horší je to s Milanem,ten se snaží zuby nehty bojovat proti pocitu ublížení,protože jeho vlak už je na odjezdu.Doufám,že ho v létě pustíme,nebo nastoupí varianta B a takového střelce zaplatíme tak,že nebude mít čeho litovat.To by ale předpokládalo podstatně zvýšit průměrné platy ve Slavii.K tomu stejně bude muset dojít,když budeme chtít pravidelně hrát LM a dostat se do rodiny top evropských celků.A to je snad náš cíl.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:32 |  
        0 0

        Tak šlo by to udělat jako v minulosti třeba Tévez, vlastníkem byla soukromá firma (zde CEFC), která jej týmu pouze "pronajímala". S takovou by Milan vlastně oficiálně přestoupil do Číny, ale obratem by byl zpátky a přitom bral "čínskou" rentu :)
        Jinak souhlasím s úvahou Sartoria ohledně kalkulací Zmhral (3ME)= Zeman, Duško a Bero. Ale i s tím, že Zmrhal je teď platný článek, šlo by o ještě větší zásah do kabiny... plus. To že by tu Milan zustal a odešel Zmrhal by s psýchou Superba mohlo ještě víc hnout. To si myslím, že byl taky hodně pádný argument, proč ten Jaru nepustili.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Barra     před 9 lety 10.02.2016 22:12 |  
      0 0

      Holy nerozum? Nesouhlas. Jaromir Zmrhal hraje uz 4 sezonu stabilne v A-cku, ze na podzim v 3-4 zapasech stridal na tom nic nemeni, pokles formy neni zadna hanba. DU umi nejlepe posoudit jestli tento hrac zapada do jeho mozaiki a jestli ho potrebuje, ci nikoliv. Cil pro jaro je jasne dany, posilovali jsme ucelove. Dobrovolne se zbavovat jednoho z nasich nejlepsich hracu by bylo naopak nerozumne oslabovani. Co se stane na konci sezony se uvidi, jestli chteli za Zmrhala dat 100 mil kc, tak takova nabidka case prijde. A jestli ne, nevadi - ten luxus si alespon muzeme dovolit ze nemusime kvuli penezum prodavat. Casy kdy jsme nucene za hubicku a pod cenu museli prodavat Ondru Petraka aby bylo na vyplaty ostatnich hracu mame nastesti za sebou. Mimochodem, mozna ze prave Jardova branka proti Sparte a tim zisk 3 bodu budou pro nas klicova v dobiti poharove Evropy. Co se tyka mne, jsem rad ze Jarda nam pomuze na jare.

      • Re: Slavia nám posílila...

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 10:50 |  
        0 0

        Za poslední čtyři roky si troufám tvrdit, že u Jardy převládaji horší zápasy, než ty z jeho pohledu - dobré.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 22:19 |  
      0 0

      Nerozum to není. Ale velký risk to rozhodně je.

  25. Re: Slavia nám posílila...

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 20:48 |  
    0 0

    Díval jsem se, kolik mají naši noví hráči na svém kontě žlutých karet a celkem podle předpokladů jich má nejvíc obránce Honza Bořil.

    Jan Bořil - 4 ŽK (trest si už odseděl v MB)
    Lukáš Železník - 3 ŽK
    Antonín Barák - 2 ŽK
    Josef Hušbauer - 2 ŽK
    Muris Mešanovič - 2 ŽK
    Jiří Pavlenka - 1 ŽK

    Jaro Mihalík a Zdeněk Linhart samozřejmě bez karet (hráli jinou soutěž).
    Bezprostředně v ohrožení jsou tedy dva naši hráči, kterým hrozí čtvrtá žlutá a následná stopka (Železník, Škoda) a moc konfortně na tom není ani Tomáš Souček (6 žlutých).

    • Re: Slavia nám posílila...

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 23:46 |  
      0 0

      Zajímavé info...hlavně na Spartu, abychom byli v plné síle...

    • Re: Slavia nám posílila...

      Barra     před 9 lety 11.02.2016 10:34 |  
      0 0

      Lado, diky za tento postreh. Ukaze se ze DU bude muset sem tam protacet sestavu. A doufam ze Milan si vcas necha 'dat' tu ctvrtou, aby nechybel na Letne. Je to hodny kluk, fauly moc nepotrebuje, ale muze si klidne stahnout triko pri oslave nejake te branky, aby si vikend bez fotbalu vcas odsedel.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 04:28 |  
        0 0

        O útok obavu nemám, o hodně horší bude, až dostane Souček další dvě žluté. Velká škoda, že nevyšel Greguš, ale nějak si poradíme.

  26. Re: Slavia nám posílila...

    travel (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 21:22 |  
    0 0

    Info od Vrby: zítra tiskovka od 13 hod. na Slavia TV.

  27. Re: Slavia nám posílila...

    Borgetti     před 9 lety 10.02.2016 21:59 |  
    0 0

    ... ale také oslabila odchodem Diopa. Jste smutní z toho? Myslím, že nedostal pořádně šanci a nikdo ani neví jaké má ty pravé kvality. Potenciál má, tak proč ho pouštěli už ted? měli počkat aspoň do léta, ať se ukáže jestli on nebo třeba Mešanovič.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Barra     před 9 lety 10.02.2016 22:25 |  
      0 0

      Ano. Lituji to. Jsem rad pro Dame Diopa, zaroven si myslim ze jsme ho meli poslat jen na hostovani bez opce. Rad ale verim ze i tentokrat se rozhodnul DU spravne. A myslim ze Zlin a jeho trener jsou pro Diopa to spravne prostredi aby ukazal ze ma na ceskou ligu. Snad Slavie nezapomnela dle vzoru Sparty si pojistit svuj podil pri pripadnem dalsim prodeje Diopa.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Falk     před 9 lety 10.02.2016 22:41 |  
        0 0

        Já si myslím ,že velký risk je správné slovo.Za hráče dostat nabídku za 100 mil.a neprodat ,to je velký luxus.Mnozi trenéři mluvili vždy o kostře týmu a jak dopadli .Jarda je jasný hráč do kvalitního fungujícího týmu ,jinak vzpomeňte na historii.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:38 |  
          0 0

          Pro tuto chvíli souhlasím, ale byl bych maximálně nadšený, kdyby ze Slavie rostl tým, co má v základu hráče, za které si bude moc říct +5M a fungovat jako Porto (v menším, o obchodem za desítky mio€ si nechám zdát)... to by se mi líbilo.

    • Re: Slavia nám posílila...

      mirecek1111     před 9 lety 10.02.2016 22:55 |  
      0 0

      Trenéři ho viděli na trénincích už rok a půl. Přišel za Beránka a ten mu za rok nedal pořádnou šanci, ted je tady už nějakou dobu Uhrin, a také mu nedal pořádně čuchnout. Asi vědí proč, a není to náhoda. Holt nemůžou dostat šanci všichni.

      Druhá věc je, že je ještě mladý a zrovna ti kluci z Afriky jsou specifičtí. Vlastně ted děláme to samé, co udělala Sparta s Delim. Tak snad to neskončí stejným průserem jako Deli pro Spartu :)

      Ale je fakt divné, když hráč není schopný za rok a půl posbírat dohromady ani 90 minut na hrišti. Asi jsme ho my fanoušci viděli moc růžově.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Borgetti     před 9 lety 10.02.2016 23:04 |  
        0 0

        Ono se trénuje hooodně špatně, když hráč nedostane pořádně šanci. Zajímavé je, že panu Pánikovi se Diop hodně líbí a to Zlín má nějaké kvality jak je vidět.

        • Re: Slavia nám posílila...

          pinochet     před 9 lety 10.02.2016 23:10 |  
          0 0

          Dyk se nic neděja, když ukáže Diop kvalitu, můžem ho zase koupit.

        • Re: Slavia nám posílila...

          bongor     před 9 lety 11.02.2016 06:34 |  
          0 0

          TeĎ dá bolševikovi dva a je to vyřešený.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Barra     před 9 lety 10.02.2016 23:17 |  
        0 0

        Wilfried Bony nehral v prvni sezone u Sparty ani minutu v A-cku, v druhe sezone behem prvnich 15 zapasech jen 104 minut celkem, nez dostal dlouhodobe sanci v prvnim muzstvu. Dostal 1,5 sezon na aklimatizaci. Ne z kazdeho samozrejme vyroste novy Bony. Dame Diopovi to preji, Zlin je pro neho podle mne idealni. Uvidime kdo to dotahne dal - Linhart nebo Diop. Preji to obema.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 23:53 |  
          0 0

          Diop je technický, ale zdá se mi pomalý, uvidíme...

        • Re: Slavia nám posílila...

          lukas8 (admin)     před 9 lety 11.02.2016 00:35 |  
          0 0

          Ano, Bony měl rok a půl na aklimatizaci. Dame je právě nyní u nás rok a půl a nezdá se, že by naše trenéry o svém umění přesvědčil.
          Přeci jen, Bonymu bylo když přišel do Sparty devatenáct let a pořádně se začal prosazovat v jednadvaceti. Damemu bylo už když k nám přišel jednadvacet.
          Já samozřejmě Damemu přeji také jen to nejlepší - upřímně se mi nelíbí, že ho pouštíme na přestup (možná ale jen kvůli tomu, že jsem si na něj určitým způsobem zvykl a nerad ho u nás budu postrádat), ale nemyslím si, že třiadvacetiletý hráč by nás mohl ještě o něčem překvapit. Přeci jen.. Bony i Simon měli své určité vlastnosti, ve kterých převyšovali své spoluhráče, neřkuli hráče z ligy obecně. To bohužel u Dameho nevidím.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 01:05 |  
            0 0

            Líbil se mi v poháru v Bydžově, kde nastoupil na závěr zápasu, byly tři rohy a třikrát si našel balon a hlavičkoval, tzn. určitý potenciál tam je. Ale zase z druhé strany, není rychlostní typ a není do rychlé kombinace (občas je takový topornější). Podle mě je hlavně kvalitní hlavičkář a to je pro současnou Slavii málo (viz. evropské poháry). Naprosto kardinální ovšem je, že ho Dušan Uhrin nechce, proto je jeho prodej logický.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Travinho     před 9 lety 11.02.2016 06:37 |  
            0 0

            Navíc Dame hrál předtím už dlouho v Evropě. Podle mého je to na ligu zajímavý hráč, ale úplně si nejsem jistý, jestli i na hru o špici tabulky.

            • Re: Slavia nám posílila...

              Barra     před 9 lety 11.02.2016 12:23 |  
              0 0

              Geograficky se Armenie sice pocita jeste k Evrope, fotbalove je na 125 miste Fifa zebricku. V poradi je predchazi fotbalove velmoci jako Belize, Sierra Leone a St. Kitts & Nevis, tesne pronasleduji Swaziland, Madagascar a spol. Tam se Dame Diop principy moderniho fotbalu tezko mohl naucit. I jeho rodny Senegal je na 45 miste a ma tedy o 80 mist lepsi postaveni nez Armenie.

              • Re: Slavia nám posílila...

                lukas8 (admin)     před 9 lety 11.02.2016 15:20 |  
                0 0

                Nechci se bavit o arménské lize, která je vskutku špatná. Jen reaguji na ten FIFA žebříček, který, jak víme, neodpovídá reálné síle daných reprezentací - což dokazuje i první místo Belgie (neber to prosím jako nějaký útok, ale sám musíš přiznat, že Belgie se s Německem nebo Brazílií asi stěží může měřit).

                • Re: Slavia nám posílila...

                  Barra     před 9 lety 12.02.2016 08:25 |  
                  0 0

                  Neberu to vubec jako utok. Jen mozna je dobre si pripomenout, ze se jedna o prumer vysledku za posledni 4 roky. Brazilie 3 x za sebou neuspela na MS, Nemecko prohralo za posledni mesice s Irskem, Francii, Polskem, USA atd. Jasne ze kdyz se bude pocitat zpet do historie, tak Brazilie strci Belgii do kapsy, ale o tom ten zebricek neni. A Nemecko? Umi se pripravit na velke turnaje, ale jinak prumer. Jen mimochodem, kolik nemeckych internacionalu hraje v Premier league?

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    Barra     před 9 lety 12.02.2016 08:36 |  
                    0 0

                    A odeslo mi to drive nez jsem chtel. Jen jako poznamka ze Belgie za posledni 3 roky hrala 34 zapasu - 25 vyher, 5 remiz, 4 prohry. Prohra byla na MS proti Argentine, ted v kvalifikaci proti Wales, pratelsky proti Japonsku a Kolumbii. Jak jsem psal - ocenuje se aktualni forma a ne historie.

                  • Re: Slavia nám posílila...

                    lukas8 (admin)     před 9 lety 12.02.2016 15:03 |  
                    0 0

                    Já netvrdím, že historie v tom hraje nějakou roli. I tak si myslím, že Německo a Brazílie jsou silnější, než Belgie. Do žebříčku FIFA se totiž počítají i přátelská utkání, do kterých Němci nasazují hráče svého širšího kádru.
                    Přestože s tebou většinou souhlasím, Barro, v otázce německé reprezentace nemohu. Rozhodně o jejich týmu nelze mluvit jako o průměru. A že v PL nehrají Němci neberu jako měřítko. O síle týmů z PL mluví celkem výstižně výsledky anglických týmů v evropských pohárech. Němci navíc nemají žádnou potřebu do PL přestupovat, navíc když většina repre hraje v Bayernu, který by roznesl jakýkoliv tým z Anglie.

                    • Re: Slavia nám posílila...

                      Barra     před 9 lety 12.02.2016 15:28 |  
                      0 0

                      Tvoji pravdu ti neberu -;) Mohl byses ale mrknout na vysledky Nemecka a Brazilie za posledni dobu.

                      Jinak jen abych byl uplny, FIFA pouziva formuli

                      P = M x I x T x C,

                      kde P = vysledek, M = uhrane body (3, 1 nebo 0), I = dulezitost zapasu, kde se davaji 1/2,5/3/4 body dle toho jestli se jedna o pratelak, kvalifikacni zapas, turnaj, nebo MS, T = sila soupere (dle formule 200 minus cislo v poradi zegricku) a C = sila confederace (Uefa 0.99, CONCACAF 0.85). Na vsechny tvoje namitky se myslelo, pratelsky zapas proti rekneme Luxemburku ma uplne jinou hodnotu nez pratelak proti Italii, stejne jako ruzne kvalifikacni zapasy ME ktere ted bezely meli kazdy jinou bodovou hodnotu podle sily protivnika. Jinak i u nas slouzi pratelaky na to, aby se vyuzil sirsi kadr a mohlo se experimentovat, ne jen Nemci to delaji. O sile Bundesligy s porovnanim s Premier league si myslim sve, stejne tak o penezich ktere se vydelavaji v texhto ligach.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Borgetti     před 9 lety 11.02.2016 08:55 |  
      0 0

      Jak tady někdo psal, tak ho můžeme koupit aj zpět, když se mu bude dařit. Však může mít ve smlouvě o prodeji uvedenou částku, za jakou by ho musel Zlín prodat Slavii. Např: ho prodali za 4 mil Zlínu a klauzule bude na 10 mil. tak pokud dá za jaro 15 branek, tak kdo ví :-)

    • Re: Slavia nám posílila...

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 09:35 |  
      0 0

      Já tady trochu nechápu Zlín, Diopovi končila v létě smlouva. Mohli ho mít na půlroční test na hostovačku a pak ho podepsat jako volného hráče. No ale tak jak chtějí... :) Mě ho zase tak líto není. Tam si zahraje a my máme 4 útočníky. Bylo by zbytečné ho tu držet a brzdit.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 11:43 |  
        0 0

        No, chápat Zlín asi nemůžeme, nevíme jak probíhalo jednání o Železníkovi, a jestli tento přestup do toho nějak nezapadá, mohla to být hráčská výměna s doplatkem.

    • Re: Slavia nám posílila...

      afro     před 9 lety 11.02.2016 10:42 |  
      0 0

      Moc šancí nedostal jak za Beránka tak teď za DUVCD. Asi ani jednoho nepřesvědčil na tréninku. My jsme neměli moc šancí ho vidět. Já ho viděl snad dvakrát, z toho jednou, když střídal v Brně zraněného Škodu a tam mě tedy vůbec nepřesvědčil a potenciál jsem v něm neviděl. Ale třeba se prosadí a pokud se chytne hned v prvním jarním kole s bolševikem, budu rád. :-) Takže za mě dobrý.

      • Re: Slavia nám posílila...

        PetCC     před 9 lety 11.02.2016 10:48 |  
        0 0

        No a já v tom střídání zase potenciál viděl. A čekal jsem, že ligu začne hrát.

        • Re: Slavia nám posílila...

          afro     před 9 lety 11.02.2016 11:31 |  
          0 0

          Myslíš ten zápas v Brně? Mně ten jeho výkon připadal vyloženě špatnej, ale tehdy to platilo pro celej tým, to je fakt.

  28. Re: Slavia nám posílila...

    lassiter     před 9 lety 10.02.2016 22:30 |  
    0 0

    Já mládežnickému fotbalu moc nerozumím, ale co jako v té Příbrami dělají jinak? Nevěřím tomu, že do toho strkají víc peněz než my nebo jiné bohatší kluby v lize, ale vypadá to, že jsou konzistentně schopní produkovat výborné hráče, zajímavé. Jakkoliv je to klub velmi nesympatický, tak tohle je moc dobrý.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 22:37 |  
      0 0

      Tak je tam Fotbalová akademie, pokud se nepletu. Jinak hlavní role jsou trenéři. Když tam jsou profesionálové a mají vizi (celkově mládež), tak to pak dopadá, jako v Příbrami.

      • Re: Slavia nám posílila...

        lukas8 (admin)     před 9 lety 10.02.2016 22:53 |  
        0 0

        Samozřejmě. Trenéři u nich dělají velkou část úspěchu. Další částí úspěchu je to, že jako jediný klub dostávají na svou akademii státní dotaci - což jim určitě velmi pomáhá.

    • Re: Slavia nám posílila...

      PetCC     před 9 lety 11.02.2016 10:45 |  
      0 0

      Ač si můžeme o Starkovi myslet cokoliv, tak je jasný, že vytvořil systém, který dokáže dlouhodobě produkovat mladé fotbalisty nejvyšší kvality. A za to má můj obdiv.

  29. Re: Slavia nám posílila...

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 11.02.2016 05:26 |  
    0 0

    Nemohu jinak než se připojit k Alanorovi, Komixovi a dalším, kteří posílení hodnotí jako velmi pozitivní. Chápu ale Tolsimirův argument, že na první pohled tomu může chybět ta "třešnička na dortu" v podobě megahvězdy. Měl jí být Šural, nevyšlo to a mně už to dnes vůbec nevadí. Těch pozitivních signálů je mnohem více - přišli perspektivní hráči, kteří zapadli do týmu, naše hra se prokazatelně zvedla, nepustili jsme dva klíčové hráče, na které jsme dostali nabídku, o níž bychom v předchozích letech nepřemýšleli ani vteřinu. A navíc už se teď můžeme těšit na léto, kdy všichni slávisté dostanou velký dárek v podobě Dušana Šventa.

    Snad ještě poznámka k přetlaku na postu brankáře - jako negativní příklady tohoto jevu jsou uvedeny Chelsea a německý nároďák. Prvně jmenovaný tým se dvěma špičkovými brankáři vyhrál anglický titul a druhý získal bronz na mistrovství světa. Pokud bude mít Slavie podobnou úspěšnost, nebudu se zlobit :) Myslím, že celý ten problém byl hodně zveličen médii a ve skutečnosti to na tým negativní vliv nemělo, spíše naopak.

    • Re: Slavia nám posílila...

      Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 07:17 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji.
      Domnívám se, že na "třešničky na dortu" je ještě čas. Pokud budeme tvořit nějaký tým, tak se musí vybrat vhodní hráči z většího počtu, kteří poté budou tvořit ucelený a sehraný základ. Pak se k tomu mohou přidat Ti, kteří budou skutečně rozdíloví a poté budeme mít konkurence schopný tým. Proto jsem s Tolsimirem nesouhlasil a přiklonil se k Alanorovi. Jsem toho názoru, že nás čeká ještě nejméně jedno roční období, než to vybudujeme.
      Sokrates55
      P.S.
      Lidičky slávističtí, já už jsem tak roztěkaný a vyhlížím tu sobotu jako svátek. Já mám Tolsimira rád a vlastně, já Vás mám všechny rád.
      Já se snad ukoušu do tý soboty :-)
      Milanovi blahopřeji ke střelci branky roku 2015, alespoň to krásně vrátil mému oblíbenému herci Ondřeji Vetchému, který do Slávie (ale vtipně a v dobrém) "zarýpal" při představení našeho odchovance Valenty. Milane díky, že Tě máme.
      Sokrates55

      • Re: Slavia nám posílila...

        th     před 9 lety 11.02.2016 08:04 |  
        0 0

        Moc tomu nářku o třešince nechápu, přetáhnout reprezentanta v nejlepším věku a navíc od rudé lůzy mi v tomhle ohledu víc než stačí. (Hušbauer) Ano, už to trochu vyšumělo, možná kdyby ten přestup vyšel na konec přestup. období, ale i tak mi skoro přijde od tolsimira neskromnost hodná nějaké "princezny" než racionální hodnocení.

        • Re: Slavia nám posílila...

          birkin     před 9 lety 11.02.2016 09:04 |  
          0 0

          no tak reperezentanta...to je trochu pritazeny za vlasy...leda tak byvalyho a i to je treba brat s rezervou, protoze hadam, ze tech startu za repere zase Husbauer tolik nema...vystiznejsi by bylo napsat, ze prichazi hrac, ktery rok poradne nehral...

        • Re: Slavia nám posílila...

          malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 09:15 |  
          0 0

          thats a good one:D

        • Re: Slavia nám posílila...

          Barra     před 9 lety 11.02.2016 10:28 |  
          0 0

          Kdyz jsme koupili Frejlacha z Baniku v 2011, tak vice krat tady zaznelo ze jsme vybrali spatne a mohli mit Husbauera...

          Ma Husbauer doopravdy jen jednu povedenou sezonu za sebou, jak se tvrdi? Ne, podle me. Samozrejme ze 2013-14 byla sezona snu s 18 goly a 9 asisty, ale i predtim nezklamal. V 2012-13 behem 26 zapasu 4 branky a 8 asistu, v 2011-12 behem 23 zapasu 8 branek a 1 asist. I v 2014-15 pred jeho odchodem do Cagliary mel behem 600 minut na hristi 3 branky a 1 asist. Ze mu nevyslo Calcio neni hanba - zazil 3 trenery, nemel cas na aklimatizaci, nedostal moc sanci. A tuto sezonu za Spartu? Ze si moc nezahral je pravda, ze mel v zaloze moc konkurentu take. Ja osobne si myslim ze Jozef Husbauer se u nas chyti a mile prekvapi. Snad nema Sparta v smlouve ze bude mit predkupni pravo nebo % z dalsiho prodeje. Ale verim ze Slavie nebude pro Husbauera 'moc mala', ze naopak v kratkem horizontu budeme klub kde by si ti nejlepsi hraci z Synotligy radi zahrali. A naseho 'Pepika' bych nemenil za 'Pepika' Surala. I jeho vystupovanim je mi ten nas sympaticky. Mezi Vachami, Dockaly a spol byl u Sparty prijemna vyjimka.

          • Re: Slavia nám posílila...

            Boss82     před 9 lety 11.02.2016 11:25 |  
            0 0

            Podpis a razítko, Barro!

          • Re: Slavia nám posílila...

            sasky     před 9 lety 11.02.2016 11:38 |  
            0 0

            Přesně tak :) Stopro věřím, že se opět dostane do pohody a bude zásobovat útočné duo skvělými pasy a strašit obránce střelami z dálky (což opět může vytvářet prostor pro útočníky, protože obrana nemůže být tolik zalezlá).

      • Re: Slavia nám posílila...

        Slawek     před 9 lety 11.02.2016 10:47 |  
        0 0

        Je vůbec možný, aby kovanej sparťan zarýpal VTIPNĚ ?

    • Re: Slavia nám posílila...

      Travinho     před 9 lety 11.02.2016 09:57 |  
      0 0

      2 kvalitní golmani jsou naprostá nutnost - Má to tak Liberec, Plzeň, Sparta i další...

    • Re: Slavia nám posílila...

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 10:46 |  
      0 0

      Ja se taky priklanim k Alanorovi. Posily jsou primerene tomu, o co hrajeme a v jake fazi jsme. Potrebovali jsme nutne zkvalitnit kadr, abychom meli hrace konkurenceschopne i na lavicce. Potrebovali jsme na nekterych mistech hrace rovnou do zakladu. Potrebovali jsme tym s perspektivou, ktery tu zustane delsi dobu dohromady a bude se sehravat a bude cim dal lepsi. Potrebovali jsme hrace, kteri budou pracoviti a budou plnit DU taktiku narocneho presingu. Myslim, ze vsechno se splnilo. Mame tym, ktery ma na to dostat se do poharu, coz je cilem jara. Mame tym, ktery je mlady a perspektivni a muze slusnou dobu spolu hrat.

      Chapu, ze nekdo cekal nejakou vetsi bombu. Myslim, ze primerene jsme o ni usilovali, byt Sural zrejme neni perspektivni hrac, delali jsme vse pro to, aby prisel. Pospisil neni takova hvezda, aby stal za tyhle prachy. Bero nevim, neznam ho, ani nevim, zda a za jakych podminek byl kmani. Tecl urcite neni lepsi nez nasi utocnici. Az budem hrat o ligu mistru, bude cas poridit si nejakou tu tresinku, ostatne jedna pravdepodobne prijde v lete - Svento.

    • Re: Slavia nám posílila...

      afro     před 9 lety 11.02.2016 10:52 |  
      0 0

      Ad Švento) Já jsem tedy ohledně toho nakažlivého jásotu z jeho příchodu dost opatrnej. Chápu, že hodně lidem přirostl za jeho působení u nás k srdci, a to včetně mě, ale upřímně kdo ho viděl v poslední době hrát? A pokud bude zase celé jaro sedět na lavičce a posbírá pár minut jako střídající hráč, tak mu to asi moc neprospěje, že? Na druhou stranu je členem slovenské reprezentace a univerzál na levou lajnu by se nám hodil.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Barra     před 9 lety 11.02.2016 11:06 |  
        0 0

        + 1 Vice krat jsem stejne vyjadril. Neberme Dusana Sventa jako spasitele, aby zklamani nebylo o to vetsi. Je uz nejakou tu sezonu u nas pryc, mam pocit ze se hlavne vzpomina na 'stare dobre casy'. Jestli prijde, tak bude to protoze DU v nim vidi potencial, jestli bude ale ta tresnicka na dortu se teprve uvidi.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Pinturichio     před 9 lety 11.02.2016 11:56 |  
          0 0

          jeste jeden postreh ke Sventovi, krasne se na jeho hru koukalo, ale prinos pro muzstvo (goly a asistence) nebyl buhvijaky, kdyz jsme misto nej privedli z Liberce Pudila, tak Pudil byl v tomto smeru daleko vetsim prinosem. Tim nechci nikterak snizovat Sventovy kvality (i ty moralni) ale ani jemu by neprospelo prilis vysoka ocekavani nas fanousku.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 11:59 |  
          0 0

          Tak já jsem s posílením velmi spokojen, Nejdříve jsme potřebovali navýšit průměr mužstva a pokud možno zdvojit posty. To se nám celkem povedlo. S tímto mužstvem bychom měli nějaký ten pohár vykopat. V létě potom ještě podle výkonů hráčů posílit třeba dvěma hráči a to by již mohly být ty třešinky na dortu. Peníze asi nějaké budou a pokud se do poháru dostaneme, bude to i motivace pro hráče, aby do Slávie chtěli. Navíc, pokud budeme v létě chtít nějaké "pecky", tak budeme asi muset jít do ciziny a bude na to více času pro naše skauty. Takže za mne - dobrá.

    • Re: Slavia nám posílila...

      glokva     před 9 lety 11.02.2016 12:19 |  
      0 0

      Nemecko ziskalo dokonce zlato.. :-)

      • Re: Slavia nám posílila...

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 11.02.2016 14:45 |  
        0 0

        Já myslím, že tolsimir nenarážel na MS 2014, ale na MS 2006, kdy měli Němci v brankovišti dvojici Lehman - Kahn...

      • Re: Slavia nám posílila...

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:57 |  
        0 0

        Jj. jen si neuvědomuji, kdo je ten druhý k Neuerovi. Tam nejde mluvit o vyrovnanosti, Neuer je aktuálně nejlepší světový golman, v Německém nároďáku nemá konkurenci. Pokud tedy nemyslí Německo s Kahnem a Lehmanem... To pak jo. V Chelsea to sice "fungovalo", ale jen díky profi přístupu BigPetea.

      • Re: Slavia nám posílila...

        Haala (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 12:07 |  
        0 0

        To bych si troufal tvrdit, že nikoliv. Kdyby byl součástí smlouvy, tak by ho nejdříve netestovali. Mají prostě jen procenta z přestupu.

        • Re: Slavia nám posílila...

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 15:09 |  
          0 0

          Já to myslel, tak, že by tam stěží přestupoval, kdyby Železník zůstal. A spolupráce mezi kluby v případě těchto prodejů je dost jasná.

  30. Re: Slavia nám posílila...

    Barra     před 9 lety 11.02.2016 12:07 |  
    0 0

    Tak za 2 dny liga, za 1 hodimu tiskovka. Mikrofonu ma byt dost, doufam ze nezapomenou dat i mikrofon mezi pritomne novinare aby tentokrat slo i jejich otazkam rozumet.

    • Re: :)))

      Barra     před 9 lety 11.02.2016 12:34 |  
      0 0

      Ze by Sparta mela jak uvedeno 198 mil kc jako prijem od sponzoru v 2014-15? Jedine snad, ze se pocitaji firmy Kretinsleho jako nejvetsi sponsori, jinak se mi to moc nezda.

      • Re: :)))

        Travinho     před 9 lety 11.02.2016 13:32 |  
        0 0

        Ano, ty se tam zákonitě počítat musejí (Blesk Energy apod.), takže v reálu je to podle mého suma tak poloviční. Mě zarazilo spíš 150 milionů u jiných výdajů (to by mě hodně zajímalo za co)

        • Re: :)))

          smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 09:36 |  
          0 0

          40 Pelta, 30 Berbr, 30 Damkova, 15 Kralovec, 10 Ardeleanu, 10 Jilek ...

  31. Re: Slavia nám posílila...

    zeleznik2     před 9 lety 12.02.2016 12:32 |  
    0 0

    Krásně napsaný článek, taky bych se asi divil, kdyby mi někdo řekl, že po těch posledních letech, kdy jsme prakticky existenčně přežívali, najednou zaplatíme 100mega za nákup posil, ikdyž v médiích se psalo jen o 50 mi. Kč. Souhlas žádné bomby se bohužel přilákat nepodařilo, angažování Josefa Hušbauera vzbudil zaslouženou pozornost, ale bombou by to bylo o dva roky dříve.
    S hodnocením posil počkám za 14 kol. V přípravě se dařilo Hušbauerovi, Bořilovi a oběma útočníkům. Slušně zachytal Pavlenka a zahrál dobře Barák. Naopak Mihalík nejdražší přestupová hvězda toho moc pro zranění neodehrál, stejně jako asi největší přestupové překvapení Linhart. Proti Brnu očekávám v základu Bořila, Hušbauera a oba útočníky. Co se týká přestupů byli jsme za a/ s Teplicemi nejvíce posilujícím klubem( 8 hráčů), b/ nejvíce utrácejícím mužstvem(údajně ca 50 mega), c/ na druhém místě, co se týče kvality hráčů, bohužel za Spartou, ano ta nám vyfoukla dvě největší ryby Šurala a Zahustela, cizina nám vzala Pavelku a Skaláka a Pelta odmítl prodat Pospíšila. A tak jsme podepsali místo nich jiné alternativy.