O Slavii

Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

Vedení Slavie - prezident klubu Jiří Šimáně, generální ředitel David Trunda a manažer mládeže Jiří Plíšek, jsou dnes ve Splitu, kde podepíší s místním Hajdukem dohodu o spolupráci.

Hajduk a Slavii pojí dlouhodobé přátelské vztahy. Jak je všeobecně známo, fotbalový klub Hajduk Split byl založen na počátku roku 1911 skupinou chorvatských studentů v pražské restauraci U Fleků právě ve spolupráci s tou dobou již několik let existující Slavií. Klub byl zaregistrován, a tedy oficiálně vznikl 13. února, již v sobotu tak bude Hajduk Split slavit 105 let od svého založení. Hajduk Slavii pozval před pěti lety na oslavy stého založení klubu, což byla akce, na kterou čeští návštěvníci jistě dlouho nezapomenou. Slavia zase s Hajdukem sehrála přátelský zápas v září 2014 v Edenu. Mládežnické týmy Hajduku a Slavie (U17 a U19) sehrály přípravná utkání v Edenu jen před několika týdny, v nich se ukázalo, že naši přátelé z Chorvatska mají v této oblasti výrazně navrch. Nyní se dobré vztahy obou klubů ještě zintenzivní, k čemuž výrazně přispěje dohoda o spolupráci, kterou zástupci obou klubů dnes ve Splitu podepíší. Především v oblasti mládeže může Slavia z této spolupráce výrazně profitovat.

"S radostí bychom chtěli oznámit, že spolupráce s Hajdukem Split, ke kterému má náš klub tak blízko historicky i po fanouškovské stránce, byla dnes oficiálně potvrzena podpisem. Věříme, že spolupráce bude probíhat ku prospěchu obou klubů a ke spokojenosti obou stran," uvedl generální ředitel Slavie David Trunda pro oficiální web klubu.

Memorandum obsahuje zanesení spolupráce nejen v oblasti mládeže, ale také na úrovni klubů a A-týmů. Detaily Slavia zveřejní na čtvrteční tiskové konferenci před startem jarní části sezóny, na které SN samozřejmě nebudou chybět.

Slavia mimo jiné pozvala Hajduk na mládežnický turnaj, kterého se v březnu v Praze zúčastní mimo jiné týmy Juventusu, Manchesteru City a jednoho ze šanghajských fotbalových klubů.

Komentáře (135)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    sicilianbrno     před 9 lety 09.02.2016 12:08 |  
    0 0

    Tady to někdo se slavií myslí opravdu vážně...tolik profesionalismu ve všech směrech i v detailech sem ve slavii dlouho nezažil...přesněji asi nikdy nezažil...opravdu věřím, že se ze slavie stane opět stabilní klub evropské urovně jako to předvádí již dlouhá leta např. Plzen, a uzavřeli sme snad tu dlouhou dekádu zlodějů majitelů, kterým bylo jedno jestli slavie padne na buben....:-/

    jedním slovem díky....

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      spino     před 9 lety 09.02.2016 12:26 |  
      0 0

      Ještě zbývá koupit stadion a vyléčit hokejovou Slavii, ale i současné kroky vedení mi stačí ke štěstí. Obrovské díky současným majitelům. Snad už nás čeká jen sportovní radost. :)

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            před 9 lety 09.02.2016 12:53 |  
        0 0

        chtěl jsem hokejovou Slavii koupit, měla ve vlastnictví jeden hezký byt. Teď už ale nemá. No už nemá nic... jen značku. Smutný příběh.

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          spino     před 9 lety 09.02.2016 13:01 |  
          0 0

          :DDD

          Nejen byt, musel bys koupit celý A tým, neboť 90 % hráčů je ve Slavii na hostování, či do konce sezóny, a uhradit aktuální dluh 30 mega. Čili, pokud by se ti někde válelo 100 mega, ber to jako takovou vstupní náplast do klubu. :)

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      smely (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 13:26 |  
      0 0

      omlouvam se , ale "...jako to předvádí již dlouhá leta např. Plzen," myslite poslednich 5 let , ktere v podstate odehrala jedna generace hracu, navic veskrze odlozenych z Letne ? Dovolim si s Vami v tomto vyrazne nesouhlasit....

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 13:34 |  
        0 0

        Taky si myslim, ze Plzen byla pouze stastna 1 petiletka. Za par let jim budem u nich davat zase 4:0 jako za dob Forta :-)

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          tirionek     před 9 lety 09.02.2016 14:07 |  
          0 0

          Mluví z nás závist k Plzni. Určitě bychom těch promarněných pět let vyměnili s jejich pětiletkou. Plzeň si rozhodně vybudovala pozici a to i v zákulisí. To jsme nikdy neměli a bude nám hodně dlouho trvat, než mít budeme.

          • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            smely (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:11 |  
            0 0

            :-)))) zavist k Plzni ? Ale no tak.... a vybudovanou zakulisni pozici jako maji oni ? tak to uz je kapku "zuviel"...

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        smely (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:19 |  
        0 0

        Jeste k te dlouhodobe praci ala Plzen : Plzeň má i nejstarší základní sestavu, pokud vezmeme tu z posledního testu před ligou. Proti Těreku Groznyj nastoupilo pět třicátníků a věkový průměr byl 28,63.
        Uprimne nevidim jakoukoliv souvislost s praci s mladezi. Na druhou stranu : Další přední mužstva Liberec a Slavia mají naopak po Ostravě nejmladší kádry s průměrem 23,8 resp. 24,85 roku. IMHO az Plzni dohraje soucasna generace, bude zase tam kde byla...i se zakulisni podporou a bez zavisti....

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          Robinator     před 9 lety 09.02.2016 14:58 |  
          0 0

          to si úpně nemyslím, znám výběry u13,u14 i u15 a v Plzni musím říct udělali oproti minulosti obrovský progres, konkrétně na těchto výběrech jde vidět, že to tam dělá někdo, kdo tomu rozumí

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:01 |  
      0 0

      ahoj, dal bys mi prosimtě email? něco bych potřeboval dík

  2. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    malan (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 12:17 |  
    0 0

    Ano!:)

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      travel (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 12:54 |  
      0 0

      Paráda!

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        hiker42     před 9 lety 09.02.2016 13:15 |  
        0 0

        dobrá zpráva, uvidíme, co se z toho vyvrbí :)

  3. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    Jachym     před 9 lety 09.02.2016 12:23 |  
    0 0

    Když už spolupráce, tak i s Vojvodinou - přáteli ze Srbska... :-) Jinak budu zvědavý na podrobnosti spolupráce.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Divizni (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 12:37 |  
      0 0

      Já také....

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Stahler     před 9 lety 09.02.2016 13:12 |  
      0 0

      S Vojvodinou ne ! Těšil jsem se tam na avizovaný přátelák s námi a pak ho ty kurvy zrušili. Měl jsem ten klub rád, ale teď ho kvůli tomu nesnáším. Hajduk Split beru všemi deseti !

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 13:42 |  
        0 0

        Jak stačí někomu málo k nesnášení, to nemá obdoby...co nejméně takových lidí na Slavii...Vojvodina ole!

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 13:43 |  
        0 0

        panebože....

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:56 |  
        0 0

        já myslel, že jsme pozvaní byli, ale nedopadlo to kvůli naší nechuti ..
        ať to bylo jak to bylo, historické vazby musíme oprášit, je to naše společné dědictví a v dnešní době moderního fotbalu závan dávných časů. kdo má takovou historii?
        takže Vojvodina, Sarajevo, Sofia jen víc!

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 15:36 |  
          0 0

          A pak uspořádáme v létě přípravný "Slavia Cup", kam pozveme všechny kluby, které vznikly dle našeho vzoru a myšlenky, a kde se fanoušci Splitu, Novi Sadu, Sofie a Sarajeva hezky povraždí. :D

          • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            PetCC     před 9 lety 09.02.2016 16:12 |  
            0 0

            :-)

          • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 16:40 |  
            0 0

            pravej sešívanej balkan cup

          • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 21:34 |  
            0 0

            A co SK Hanácká Slavia Kroměříž?

            • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

              JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 22:20 |  
              0 0

              A ještě Chotěbuz a Feynoord :D

            • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 22:21 |  
              0 0

              kdybychom pozvali všechny Slavie z ČR, SR, Polska, Balkánu a Slavii Cleveland, tak můžem udělat World Cup

              • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

                Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 22:59 |  
                0 0

                A nebylo by to krásný? :-) Vidět všechny týmy v červeno-bílých dresech.

  4. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 12:52 |  
    0 0

    Doufám, že budeme mít nějaké předkupní právo na mladé fotbalisty ze Splitu! :)

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      deny91     před 9 lety 09.02.2016 13:08 |  
      0 0

      Přesně to mě taky napadlo, mají tam skvělé mladé kluky už v Áčku, myslím, že by se dalo vybrat nějakého tvořivého technického záložníka. Navíc jak je napsáno v článku výše, mládežnické týmy mají patrně kvalitnější než Slavia (prozatím).

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Travinho     před 9 lety 09.02.2016 13:54 |  
      0 0

      Tak tomu bych moc nevěřil a hlavně nevím, v čem by to mohlo být pro Hajduk výhodné?

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        tirionek     před 9 lety 09.02.2016 14:00 |  
        0 0

        Nemyslím si, že by bylo pro Hajduk výhodném nám na něco nebo někoho dávat předkupní práva. To by byli blázni. Obzvláště, když mají v současné době mnohem lepší pozici na evropském poli než my. Spíš bych to viděl na nějaké mládežnické stáže, přáteláky, společné kempy, případně nějaké to soustředění v Chorvatsku resp. v ČR.

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          Barra     před 9 lety 09.02.2016 14:11 |  
          0 0

          Mozna bude zalezet na tom, jestli Slavie se financne nepodili na mistni fotbalove akademii.

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          Travinho     před 9 lety 10.02.2016 07:54 |  
          0 0

          Přesně tak to vidím také. Abychom měli předkupní právo od jednoho z nejlepších týmu v Chorvatsku, tak o tom si opravdu můžeme jenom nechat zdát.

  5. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    spino     před 9 lety 09.02.2016 13:05 |  
    0 0

    OT: Hezký nápad s prodejem lístků přímo hráči. Děkuji.

    Jinak Navare, neuvažoval jsi o tom, že by se do nákupního centra Eden postavil nějaký mobilní minifanshop, kde by se mohly prodávat i lístky a základní suvenýry?

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 13:32 |  
      0 0

      Cau Spino, podle me je to zbytecny, do Slavia shlopu je to par desitek metru... Mozna nejaky poutac by se dal udelat.

  6. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    tirionek     před 9 lety 09.02.2016 13:57 |  
    0 0

    Super zpráva. Myslím, že je fajn, že p. Šimáně chce utužit vztahy - nejen s Hajdukem. Čím lepší vztahy mezi spřátelenými subjekty, tím lepší pozice na diplomatickém poli. Rozhodně to je lepší krok, než se paktovat s Atleticem Madrid. Zajímalo by mě, jestli tahle česko-španělská spolupráce, kdy něco dobrého přinesla?

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      spino     před 9 lety 09.02.2016 14:03 |  
      0 0

      To byl jen marketingový tah. Atletico projíždělo Evropou, tak se zastavilo u Aleše ve Slavii a Zbrojovce. ;)

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        tirionek     před 9 lety 09.02.2016 14:08 |  
        0 0

        No jestli to byl marketingový tah, tak byl špatný. Já jsem si totiž jejich dres rozhodně nekoupil :-D

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          warhammer (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 22:37 |  
          0 0

          Z toho v Atleticu dodnes nespí.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      mike-k (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 15:14 |  
      0 0

      Atletico projíždělo Evropou a hledalo někoho kdo mu zaplatí za přátelák.

  7. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    Lukavo     před 9 lety 09.02.2016 14:04 |  
    0 0

    Otázka pro Navara. Mě by zajímalo, jestli se vedení klubu bavilo o výzvě FC Zličín na bojkot prvního kola, pokuď neodstoupí cinklá trojka.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:36 |  
      0 0

      Tak určitě, zachránili Slavii od insolvence, aby pak nenastoupili do prvního jarního kola...

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Pepino44     před 9 lety 09.02.2016 14:56 |  
        0 0

        Samozřejmě, to si může dovolit Zličín v nějaké "A" třídě a ne Slávie, která chce hrát o poháry. To by musela být shoda všech prvoligových mužstev a to je utopie, takže litujem ale ne.

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        lucky-pilda     před 9 lety 09.02.2016 14:58 |  
        0 0

        ... mysleli, že je to známka punku

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Barra     před 9 lety 09.02.2016 14:50 |  
      0 0

      Myslim ze takovy protest nema smysl bez toho, ze se mezi kluby najde sirsi shoda. Pro nas by to znamenalo kontumace zapasu, ztrata 3 bodu, k tomu tucna pokuta a mozna uzavreni stadionu ja nejaky zapas. Myslim dale ze Zlicin bude do konce sezony pykat za svoji akci, budou padat vylouceni a penalty. Jako sponzor svazu ma CEFC vetsi moc v rukach nez se pridat k teto neorganizovane akci. Ocekavam ale od vzniku samostatne ligy urcitou ocistku.

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Lukavo     před 9 lety 09.02.2016 15:19 |  
        0 0

        Souhlasím, že pokuď se shoda mezi kluby nenajde, tak to nemá smysl. Ale já jsem nenapsal, že nemají nastoupit, zajímá mě jestli se ta výzva vůbec k nim dostala a jestli se taková"malichernost" vejde do jejich rozlišovacích schopností.
        Vůbec nemám ambice poroučet vedení, jak se má zachovat. A kdybych nějaké takové ambice měl, tak začnu výzvou k fanouškům, aby se na tribuny šlo až v cca 10.min zápasu, nebo x minut se mlčelo, choreo na podporu Zličína, hromadná návštěva Zličínskejch zápasů a pod.
        Od samostatné ligy moc zlepšení neočekávám. Stejnej Cinklouš, stejný sudí, Berbr dostávající dividendy...

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 17:22 |  
          0 0

          Tato vyzva je sice pekna, ale forma neuskutecnitelna.
          vetsine klubu tento model vyhovuje. myslim ze to muze souviset s ruznymi proti sluzbami za hlasy, treba listky na repre, pohary, nebo prideleni ruznych zakazek a tak jsou si vsichni zavazni.
          uprimne receno jak z tohoto ven, to opravdu nevim, protoze clovek je tvor chamtivy a uplatny.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 17:37 |  
      0 0

      Nevím jak by se náš majitel CEFC, který je sponzorem svazu a chce Slavii v pohárech, díval na rebelii našeho vedení proti svazu. Která by navíc znamenala finanční pokutu, kontumaci a v krajním případě odpočet bodů. To je utopie o které nemá smysl z pohledu vedení klubu vůbec uvažovat.

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 11:04 |  
        0 0

        Rozhodně by se fotbal měl vyčistit od Stbáků a gaunerů bez všech pochyb, ale chce to vůli a dohodu většiny klubů, neměl by v tom Zličín zůstat sám!

  8. OT

    JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:46 |  
    0 0

    Vrtá mi hlavou úplná maličkost – nevíte, co nosil Železník za číslo ve Zlíně? Prostě nepochopím, proč má útočník číslo 2. :D

    • Re: OT

      smely (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 14:57 |  
      0 0

      pokud da na jare aspon 15 branek, tak at tam ma klidne lezatou osmicku... p.s. Vase starosti bych chtel mit :-)

      • Re: OT

        JS (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 15:25 |  
        0 0

        Neoznačil bych to za starost, jen mě to zaujalo. A protože jsem video (díky) s Železníkem neviděl, neměl jsem vysvětlení.

    • Re: OT

      navzdyslavia     před 9 lety 09.02.2016 17:01 |  
      0 0

      Myslim,ze ve Zline nosil c.7

    • Re: OT

      Jachym     před 9 lety 09.02.2016 17:07 |  
      0 0

      Nemůže to být prostě proto, že má rád dvojku stejně jako třeba Jágr šedesátosmičku...?

    • Re: OT

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 11:33 |  
      0 0

      Nosil číslo sedm, té se ale Standa Vlček odmítl vzdát. Vzal si proto dvojku, se kterou hraje jeho brácha, prý velký slávista. Na Slavia tv na Youtube je jeho medailonek ze soustředění, ve kterém o tom mluví.

      • Re: OT

        JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:52 |  
        0 0

        Slušnej mindráček :D

  9. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    zeleznik2     před 9 lety 09.02.2016 15:55 |  
    0 0

    Vzhledem k budoucnosti určitě dobrý krok, vedení opravdu útočí na všech frontách!!nadějní hráči z Balkánů k nám.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      lukas8 (admin)     před 9 lety 09.02.2016 18:33 |  
      0 0

      Bohužel, média se pořád nenaučila rozlišovat hooligans a ultras. Podle toho pak vypadá názor většiny obyvatel na fotbalové fanoušky.

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 18:57 |  
        0 0

        já to taky nerozlišim, zasvěť mě, dík

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 19:49 |  
          0 0

          To je jednoduchý ultras se fackujou mín a ty druhý víc, někdy i organizovaně, mají to tak trochu v popisu práce :-)

          • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

            PetCC     před 9 lety 09.02.2016 21:26 |  
            0 0

            Tak věřím, že Ultras mají v první řadě za cíl podporu klubu.
            No a hooligans, ty se potřebují spojit pod nějakou vlajkou, aby mohli bojovat proti těm, kteří jsou pod jinou.

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          lukas8 (admin)     před 9 lety 09.02.2016 22:34 |  
          0 0

          Ultras chodí na stadion za účelem podpory svého milovaného klubu. Hooligans se chodí pobít.

  10. Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 18:52 |  
    0 0

    Na tiskové konferenci Jihlavy padlo, že hráči Slavie (Bazal, Voltr) můžou nastoupit proti Slavii.
    Cituji: "Mělo by to být tak, že hráči ze Slavie by i proti Slavii mohli hrát. Nemělo by jim být bráněno. Protože by nebylo ideální, kdyby odehráli jeden zápas a druhý nemohli."
    Možná se to týká jen Jihlavy, se kterou hrajeme 17.kolo.

    • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

      PetCC     před 9 lety 09.02.2016 21:27 |  
      0 0

      Já bych na jaro všem ten zápas povolil. Myslím, že nám o každej bod nepůjde a ti hráči potřebují hrát.

      • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

        Falk     před 9 lety 09.02.2016 21:37 |  
        0 0

        Také si myslím, že by měli hrát,pokud se dostanou na hřiště

        • Re: Slavia podepíše dohodu o spolupráci s Hajdukem Split

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 11:51 |  
          0 0

          Tak Bazalka nám moc neuškodí a Volta bychom uhlídat taky mohli...jen ať si zahrajou...

  11. Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

    sicilianbrno     před 9 lety 09.02.2016 19:29 |  
    0 0

    omlouvám se jestli to tu už nekde zaznelo, ale nevite kdy bude a jestli bude oficialni tiskovka skrz nove partnery, ukazani nových dresů atd???

    diky za odpoved

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      Arutha     před 9 lety 09.02.2016 19:35 |  
      0 0

      Ve čtvrtek bude tiskovka, ale co na ní zazní netuším...

      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

        travel (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 19:38 |  
        0 0

        Vím,že tam mají říci podrobnější informace o spolupráci s Hajdukem Split.

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      jarmik     před 9 lety 09.02.2016 20:23 |  
      0 0

      Ve čtvrtek 100% počítám s tím, že na TK zazní nejen bližší info ke spolupráci s Hajdukem, ale klasicky vystoupí trenér a lídři týmu, aby ještě jednou oficiálně shrnuli přípravu, DU se vyjádří ke zdravotnímu stavu kádru a nějakým způsobem i k Brnu. Dál by asi bylo logické oficiální představení nových dresů, protože představeny právě ve čtvrtek být musí, když v nich máme hrát už teď. Samostatná TK kvůli nim asi nebude. No těším se na celou TK, protože 4 dny jsou moc, takže takhle čekám 2 a 2 dny, to je way better. :-)

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      Barra     před 9 lety 09.02.2016 23:25 |  
      0 0

      Polyglote Dobi, rozumis tomu? Sem tam neco pochopim, na tiskovce v ctvrtek se urcite dozvime vice, ale tak dlouho cekat -:( Kdybys mel cas, zasvetis nas?

      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

        Konraad     před 9 lety 10.02.2016 09:07 |  
        0 0

        Není tam toho moc. Píše se tam, že spolupráce bude spočívat ve výměně poznatků trenérů, v organizaci společných kempů mládeže a taky to, že Hajduk bude pozván na ten pražský turnaj.

        Šimáně je tam citován s tím, že bychom se od Hajduku chtěli naučit věci, které neděláme tak dobře, jako oni. Především pak umět prodat hráče do velkých evropských klubů.

        • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

          Barra     před 9 lety 10.02.2016 11:12 |  
          0 0

          Dik! Mam pocit ze tam padlo take neco o A-muzstvech, nebo pletu se? Zitra se ale dozvime vic pri tiskovce.

          • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 11:57 |  
            0 0

            Kolik hráčů Hajduku odešlo v poslední době do velkých klubů, máte někdo přehled?

            • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

              Barra     před 9 lety 10.02.2016 12:18 |  
              0 0

              Netusim, od nas ale k nim s malym casovym odstupem presel stary dobry James Dens, ktery odehral v 2011-12 za Hajduk hned 20 zapasu a vic jak 5 x tolik minut, nez u nas.

          • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:12 |  
            0 0

            že spolupráce nebude jen na úrovni mládeže, ale i Áček. uvidíme, co zamýšlí. každopádně +1000 že rozvíjíme mezinárodní vztahy. tak to kdysi bylo a oceňuji, že se k tomu vracíme. když budem spolehliví partneři, budeme mít respekt daleko za hranicemi. Hajduk je známější a respektovanější mezinárodně než my. už jen to zvyšuje cenu jejich hráčů.

            • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

              Barra     před 9 lety 10.02.2016 12:36 |  
              0 0

              Dik. Hajduk se zda mit financni problemy, viz google pri zadani 'Hajduk Split' a 'financial problems'. Jinak odkaz na rok stary clanek proc Dinamo Zagreb vyhralo 10 titulu v rade a Hajduk naposledy v 2004-05, viz bod 5. Jak se rika, ten kdo ma kulicky urcuje pravidla hry. My penize mame. Kdyz uz se podepisuje primo smlouva o spolupraci, myslim ze se muze tykat i financovani vychovy mladeze a predpokladam ze Slavie bude mit u Hajduku prioritni postaveni. Vlastne tak to dela Ajax s kluby, se kterymi spolupracuje. Financne pomaha, za to ma pravo prvni volby.

              http://www.uefa.com/memberassociations/association=cro/news/newsid=2242959.html

              • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:09 |  
                0 0

                Hajduk má problemy porad. Jejich svaz je jeste horší než zdejší peltostán. Všichni nahoře profitují z úspěchu Dinama. Dinamo je takový svazový miláček. Na druhou stranu to s těma penězma dělají v té akademii dobře a vychovávají top hráče.
                Doufejme, že spolupráce SKS s Hajdukem povede u nás k rozvoji mládeže a jim třeba v postavení áčka v lize.

  12. Skoda

    Dresco     před 9 lety 09.02.2016 20:43 |  
    0 0

    Ted v TV odpovidal na otazku, jestli ho mrzi, ze nesel do zahranici a vypadal u toho fakt smutne. Snad uz ho to pustilo a ma treba prislibeno, ze by ho v lete pustili...

    • Re: Skoda

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 20:47 |  
      0 0

      Sám Tvrdík říkal, že ho v létě pustí. Stačí si jen vybrat, kam. :-)

      • Re: Skoda

        PetCC     před 9 lety 09.02.2016 21:28 |  
        0 0

        Do Sparty :-D

          • Re: Skoda

            honzah (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 00:23 |  
            0 0

            Sparta Rotterdam vede 2. nizozemskou ligu, dost to tam zvednul jeden mladý progresivní trenér. Jmenuje se Alex Pastoor.

            • Re: Skoda

              Barra     před 9 lety 10.02.2016 03:53 |  
              0 0

              Mlady? Letos mu je 50, nas Dusan je o rok mladsi... Takovy mladik to tedy neni. Progresivni? V cem? Jinak na case, aby po dlouhe dobe zase neco pozitivniho predvedl, po vyhazovu z NEC, neuspechu u nas a nucenemu odchodu u AZ , a to vse za posledni 2,5 roku -;)

              • Re: Skoda

                lukas8 (admin)     před 9 lety 10.02.2016 21:57 |  
                0 0

                Nutno říci, že Alex skutečně na 50 nevypadá. I když to Dušan také ne

            • Re: Skoda

              malan (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 08:36 |  
              0 0

              Trenér na úrovni Franty Straky...

            • Re: Skoda

              travel (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 09:22 |  
              0 0

              Tak to by u nás 2. ligu asi sparta taky vedla :-)

  13. Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

    Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 09.02.2016 22:27 |  
    0 0

    Prominte ze mimo tema,

    ale jak ted chodim kazdy den na ticketportal, nemohl jsem si nevsimnout ze na uvodni strance pri vyberu akci je na prvnim miste porad sparta a jejich prodej listku, slavia je nekde na x tem radku. Tady by mozna stalo zainvestovat a dostat se mezi prvni. Urcite existuje dost lidi co hleda nejakou akci a nevi jeste jakou a prvni na o natrefi je sparta....

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      bongor     před 9 lety 10.02.2016 05:59 |  
      0 0

      No a to si teda dá.Peníze v háji a s očima druhej den k doktorovi.........

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      jindra7 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 06:40 |  
      0 0

      Když jsem kupoval lístek tatovi, tak paní na infocentru, měla problém zápas Slavie s Brnem vůbec najít ... zadala klíčové slovo Slavia, pak Brno ... a nic ... pořád se ptala jestli to náhodou není hokej nebo venkovní zápas Slavie nebo jiný ligový zápas ... Pomohlo až klíčové slovo Eden Arena, docela mě to překvapilo. Nevím ale jestli byla chyba v systému nebo jestli s tím paní jen neuměla :)
      Nakonec jsme to asi po 5 minutovém hledání našli :)

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 09:06 |  
      0 0

      Fashion police, level SN :D ale jo, Šimáně má styl, to je jasný :)

      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

        JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 10:09 |  
        0 0

        Akorát ty hranaté boty.. brr.. :D

        • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

          Pepino44     před 9 lety 10.02.2016 10:36 |  
          0 0

          Tak ty boty mně zase až tak nevaděj, zvlášť když si na jeho místě představím zarostlého Řebíčka ve svetru.

        • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:02 |  
          0 0

          Panebože...

          • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

            JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:30 |  
            0 0

            Tak zaprvé: byla to nadsázka na "módní policii SN", jinak bych to na fotbalovém foru nevytahoval. Zadruhé: je to bohužel fakt, na západě se se špičatými botkami nesetkáte, to je česká specialitka asi stejně jako kalhoty Rejoice.
            Zatřetí: bylo by pošetilé vyvozovat něco z Vaší podrážděné reakce, ale nelze si ji nevšimnout. To chce klid.

            • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

              birkin     před 9 lety 10.02.2016 13:22 |  
              0 0

              tedy pocuovat nekoho jako je Simane, ktery behem roku stravi vic casu ve svete nez v CR, co se ve svete nosi a co ne...to je minimalne komicke, pokud ne rovnou hloupe

              • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 13:32 |  
                0 0

                Nikoho nepoučuji. Někdy zírám, co lidé dokáží vyčíst mezi řádky.

                • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                  birkin     před 9 lety 10.02.2016 13:56 |  
                  0 0

                  taky ziram: "Zadruhé: je to bohužel fakt, na západě se se špičatými botkami nesetkáte, to je česká specialitka asi stejně jako kalhoty Rejoice.", odborniku na vse

                  • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                    JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:43 |  
                    0 0

                    Vy tam někde vidíte doporučení panu Šimáněmu?

                    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                      Gino     před 9 lety 10.02.2016 15:00 |  
                      0 0

                      Výrazná špička je stejně brrr, jako hranatá... klasika je klasika... ale samozřejmě, že proti gustu....

                      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                        JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:09 |  
                        0 0

                        Díky, já nikoho nekritizoval, jen jsem poukázal na jisté módní přešlapy v diskusi s nadsázkou o módní policii. Místo toho jsem tu roztrhán se vší vážností lidmi, kteří o tom očividně nic neví, zato se mi vysmívají do módních expertů. Jak ironické.

                        • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

                          warhammer (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:48 |  
                          0 0

                          Nikdo Vás netrhá na kusy, ani se Vám nijak zvlášť nevysmívá. Jen prostě musíte počítat s tím, že když si troufnete na tak kategorické prohlášení, že "na západě se se špičatými botkami nesetkáte, to je česká specialitka", tak přijde nějaká reakce.
                          Jinak bych myslel, že v kontextu těch diskuzí, které zde proběhly v posledních dnech a posléze byly redakcí smazány, je tohle spíše přátelské pošťuchování.

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      golfer     před 9 lety 11.02.2016 09:34 |  
      0 0

      Hurááá, tak už je to tu. Jak já jsem se před pár měsíci těšil na dobu, kdy se ve Slávii začnou řešit blbosti, protože důležité věci budou vyřešeny :D :D :D.
      Ale fakt je, že to šéfovi sluší.

  14. Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

    Betynka58     před 9 lety 10.02.2016 11:17 |  
    0 0

    Tak se v dnešním vydání ti pisálkové ze Sportu pokusili zhodnotit, jak které mužstvo v zimní přestávce posílilo nebo oslabilo. A - světe div se - podle nich nejlépe posílila Sparta (+ 33 %), zatímco druhá Slavia (+ 19 %) posílila vlastně stejně jako Příbram (+ 18 %). Nejvíce mne pobavilo slůvko "koncepčně" u sparťanského posilování. Asi fotbalu moc nerozumím, ale zrovna Šuralův příchod mi u nich jako koncepční moc nepřipadá.

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      lassiter     před 9 lety 10.02.2016 11:24 |  
      0 0

      Zajímavé, co ta čísla mají znamenat? Že budeme o 19% lepší než na podzim? No stejně se to ukáže na hřišti.
      Docela zajímavý rozhovor s Koubkem [sport.aktualne.cz] i o Slavii.

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      Ravik     před 9 lety 10.02.2016 11:25 |  
      0 0

      Tak srovnání s Příbramí pobavilo. Našich 8 příchodů je rovno návratu Hájovskýho (Budějovice, NH) a možná přijde Šabala (Bruggy) nebo Mudra (Liberec) :-))))))

    • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

      JS (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 11:40 |  
      0 0

      Já doufám, že se to spartě rozsype pod rukama. V záloze mají na pět míst Krejčího, Fataie, Dočkala, Konatého, Marečka, Váchu, Jiráčka, Zahustela, Matějovského, Šurala a Frýdka.

      Přičemž:
      Krejčí musí hrat, aby jel na euro a byl zpeněžitelný.
      Fatai byl jedním z jejich nejlepších hráčů na podzim.
      Dočkal je jeden z nejlépe placených hráčů a hrát by tak měl. Na podzim nechyběl.
      Konaté sám vzal zpět vůli jít pryč, takže asi nebude chtít další půlrok sedět.
      Mareček hrál z nouze pravého beka, jestli se nemýlím, tam teď nastupuje křídlo Zahustel.
      Vácha, "ikona" pozbývající formu, taktéž hráč základu.
      Jiráček, hrající cca to samé, jako Vácha, jeho plat je značný.
      Zahustel sebere Marečkovi pravého beka, kde ale může hrát i Frýdek.
      Matějovský - bez něj pozbývá herní projev rudejch smyslu.
      Šural - když stál takové úsilí a peníze, těžko hrát nebude.
      Frýdek - univerzál na strany obrany a zálohy. Nejmenší konkurenci má asi nalevo.

      To je jedenáct hráčů, kteří mohou nebo by měli hrát v záloze, z toho alespoň sedm je jistě do základu. Ščasný je průměrný trenér, a jsem zvědavý, jak to zvládne. Dle mého názoru naprosto nekoncepčně naddimenzovaný kádr na českou ligu. Na evropu naopak nestačí, jak už prokázali sparťané několikrát.

      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:06 |  
        0 0

        Šural se všude jevil jako podvraťák. Dočkal, Vácha, Krejčí, Šural, Frýdek, Zahustel a možná Jiráček chtějí všichni na Euro. Jestli tohle ta jejich debilní kabina ustojí, no to bych se ještě divil. Tisk jim bude spolehlivě mazat med kolem huby a dělat z nich všech hvězdy. Uvidíme, jestli s nima nezacvičí rovnou Zlín. Ščasný je průměr, není psycholog a neumí komunikovat. To jsem zvědav, jak se v tom bude patlat.

      • Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

        Fulham     před 9 lety 10.02.2016 12:07 |  
        0 0

        A na naší straně stojí, světe div se - Honza Podroužek... zase bych to neviděl nějak tragicky. Ale v tom porovnání je největší prdel Plíseň. Odchod Procházky +10%....:-)))

  15. Sobotní návštěva

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:17 |  
    0 0

    Jinak si myslím, že na Brno přijde max 6500 lidí.. Nechápu, jak někdo může myslet na 10tisíc nebo snad na 15... V televizním zápase v únoru..

    • Re: Sobotní návštěva

      wotlemburg     před 9 lety 10.02.2016 12:35 |  
      0 0

      To si myslí jen lidé, kteří jsou v euforii :)

      • Re: Sobotní návštěva

        Ravik     před 9 lety 10.02.2016 12:44 |  
        0 0

        6500 a přes 10000 jsou myslím extrémy na obou pólech. Tipuji něco mezi... ale zase podmínky špatný nejsou. Na únor celkem teplo, v Praze nejsou prázdniny, euforie po skvělý zimní přípravě, docela dobrý termín (ještě se nehrají nižší soutěže a sobota večer je dobrý i pro mimopražský co přijedou autem - konec je ve 20.00 to jde). Televize je ovšem k.o. okolnost...

        • Re: Sobotní návštěva

          Euforak (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:47 |  
          0 0

          Pro mě je televize v tomto případě k nezaplacení :) Každopádně telká dělá minimálně 1500 lidí..

      • Re: Sobotní návštěva

        Euforak (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:45 |  
        0 0

        Tak snad bude v euforii co nejvíc.

        • Re: Sobotní návštěva

          wotlemburg     před 9 lety 10.02.2016 12:49 |  
          0 0

          A kdo jiný by měl být v jejich čele než Euforák :)

    • Re: Sobotní návštěva

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 12:52 |  
      0 0

      Tak to bude 100% víc. Už teď na sever zbýva něco přes 1000 lístků, tzn. 2/3 jsou prodány a to zbejvají do zápasu 3 dny. Na ostatní tribuny to je slabší, ale každej to nechává na poslední chvíli.
      Tipuju návštěvu kolem 9 500.

    • Re: Sobotní návštěva

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 14:28 |  
      0 0

      jestli přijde 6500, tak to tu Číňan může rovnou zavřít. protože si nic nezasloužíme. nechápu argument "únor" vždyť je venku jaro ...
      jestli nepřijde deset po všem, co se děje, po přípravě, tak už nevim, co by lidi chtěli. takové "obecenstvo" si nezaslouží investice do týmu ani pozornost. to ať si lenoši uvědomí.

      • Re: Sobotní návštěva

        Barra     před 9 lety 10.02.2016 14:38 |  
        0 0

        Hlavne bych ocekaval ze fandove budou po 10-tydennim pustu bez fotbalu hladovi, ze zadruhe budou zvedavi na nove tvare a za treti ze budou chtit byt u toho kdy nova Slavie zahaji utok na poharovou Evropu.

        Jak ale tady uz padlo, trochu se divim ze na tento prvni svatecni den se neco ze strany Slavie nevymyslelo. Hraje se den pred Valentynem - ocekaval jsem nejakou specialni akci. Je ale pravda ze kdyby kazdy pravidelny navstevnik si dal jako prevzeti ze dotahne sebou jednoho extra divaka ktery jinak nechodi na fotbal, bychom tu hranici 10tis hrave prekonali. Vsak i DU doufa ze by se mohlo sejit az 15tis fandu. Ti by Slavii urcite povzbuzovanim dohnali k viteztvi.

        • Re: Sobotní návštěva

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:09 |  
          0 0

          Tohle beru jako selhání Navara. Celý podzim vymejšlel parádní akce a zvyšil tím návštěvnost někdy až třeba o 80 % (Dukla). Tím víc bych čekal, že po výrazném posílení, výborné přípravě si s tím dá víc záležet (o to víc po tom, co jsem vyčetl z rozhovorů s Navarem a panem Tvrdíkem, co se nechystá na jaře za akce pro fanoušky). Představoval jsem si, že 14 dní předem se bude třeba odpočítávat start prvního zápasu a tím se bude propagovat, aby to měli lidé neustále na očích. Nakonec to bylo tak, že byl spuštěn internetový prodej lístků, ale nedozvěděl jsem se to z ofiko stránek Slavie, ale buď od SN nebo Slaviafans (obě tyto stránky dělají pro propagaci Slavie asi nejvíc, palec nahoru). Na Slavii se to objevilo tuším až s 2 denním zpožděním.

          Samozřejmě akce jakože permanentkáři z hokeje mají lístek zadarmo na fotbal a naopak je dobrá, ale není to prostě taková ta pecka, která naláká nerozhodné fanoušky a gaučáky na stadion. Prodej lístků hráči Slavie to samé.

          Ale abyste se tu zase do mě nepustili, že všechno jen kritizuju, tak předání permanentky Robertu Steinovi se opravdu povedlo, to byla parádní myšlenka.

          • Re: Sobotní návštěva

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 15:11 |  
            0 0

            Opravdu si myslím, že při top propagaci ten potenciál na 15 000 rozhodně byl (soudě podle ohlasů z mého okolí, protože jdou lidi, který dlouho na Slavii nebyli nebo prostě nechodí pravidelně). Je to škoda.

      • Re: Sobotní návštěva

        Malvin     před 9 lety 10.02.2016 14:40 |  
        0 0

        Já tedy taky doufám, že se návštěva bude pohybovat kolem 10 000 lidí.

        Na únor je fakt pěkně, čas je dobrej, přišla spousta zajímavých hráčů a i když zápasy v přípravě nepřeceňuji, výsledky a především hra byla dobrá.
        Jediný mínus vidím v tom, že je to v televizi. To by mohlo účast snížit.

        Jsem moooc zvědavej jak to bude vypadat v ostrým zápase, ale i na tu návštěvu.

        Takže slávisti, přijďte podpořit naše kluky. Čím víc nás bude, tím víc nás to všechny bude bavit.

        • Re: Sobotní návštěva

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 10.02.2016 16:24 |  
          0 0

          To, že to je v televizní v dnešní době zase tak zápas neovlivní. Kdo nechce na stadion, tak když zápas není v TV, tak si zapne internet a dívá se na netu.

          • Re: Sobotní návštěva

            Woltaire     před 9 lety 10.02.2016 22:26 |  
            0 0

            Nechci obhajovat Navara, ale vím, že byl dost na roztrhání na trase Šanghaj-Praha-Split. Jirka Vrba je dost vytížen v O2 a Michal B. to sám všechno holt nedá... Myslím, že v tomhle Slavia ještě určitě posílí.

      • Re: Sobotní návštěva

        golfer     před 9 lety 11.02.2016 09:43 |  
        0 0

        Přijde.

  16. Re: Slavia se dohodla na spolupráci s Hajdukem Split

    Dobi     před 9 lety 11.02.2016 09:14 |  
    0 0

    HAJDUK ŽIVI VJEČNO! SLAVIA JE VĚČNÁ! Blahopřeji k tomuto kroku a přeji si, aby spolupráce a přátelství znovunavázané v roce 2011 a 2014 se prohlubovalo! Už se těším na letní Jadran!!!