O Slavii

Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

Včera proběhla beseda čtenářů Slávistických novin se zástupci vedení klubu, k předem ohlášenému členu představenstva Tomáši Syrovátkovi se totiž jako překvapení přidal i generální ředitel klubu David Trunda a společně dvě hodiny odpovídali na dotazy zúčastněných.

V boardroomu na stadionu v Edenu se včera sešla necelá padesátka čtenářů Slávistických novin a téměř kompletní redakce SN, chyběl jen Grindery, který dal přednost déle plánované účasti na basketbalovém utkání žen USK Praha. Ačkoli byla původně akce plánovaná jen jako beseda s Tomášem Syrovátkou, velmi příjemným překvapením pro všechny zúčastněné bylo, že si ke stolu k němu sedl i generální ředitel klubu David Trunda a oba celé dvě hodiny odpovídali na různé dotazy a podněty přítomných.

Na začátku se oba pánové vyjádřili k situaci, která v posledních dnech vzbudila asi nejvíce emocí v řadách fanoušků, tedy k diskuzi o podobě dresů. Potom Tomáš Syrovátka představil plány Slavie na doprovodné akce k jarním ligovým zápasům, ty se nebudou týkat pouze domácích utkání, ale Slavia se chce ve spolupráci s místními odbočkami Odboru přátel zajímavě prezentovat i na výjezdech mimo Prahu. Pokud tedy fandíte Slavii a bydlíte blízko Jihlavy, Mladé Boleslavi, Olomouce nebo Příbrami, máte se na co těšit. Více detailů o těchto akcích jistě bude prezentovat sám klub.

David Trunda a Tomáš Syrovátka pak vysvětlovali přítomným například aktuální nedostatek dresů (jak v klubu tak ve fanshopu), velké omezení kapacity stadionu pro derby, pochvalovali si ucelenou koncepci výchovy mládeže, kterou by měl v dohledné době klub nějakou formou prezentovat fanouškům. Nemohly samozřejmě chybět dotazy na stadion, generální ředitel David Trunda potvrdil, že Slavia má pravidelné schůzky se zástupci stadionu a jedná s protistranou s cílem vylepšit vzájemné vztahy.

Po dvou hodinách musel pan generální ředitel Trunda odejít na další schůzku, přítomní v přestávce spořádali občerstvení, které zajistil Tomáš Syrovátka, a kdo chtěl, mohl se s ním posléze ještě neformálně pobavit. Poslední účastníci tak odcházeli z Edenu až v půl dvanácté. Troufám si tvrdit, že na setkání panovala příjemná atmosféra, oba zástupci vedení klubu ocenili možnost se takto setkat s větší skupinou fanoušků a připustili možnost opakování podobné akce v budoucnu.

Komentáře (155)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 10:15 |  
    0 0

    Rad bych moc podekoval za vcerejsi setkani, bylo pro me osobne velkym prinosem. V budoucnu se znovu urcite zucastnim. Ondra

  2. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Helmic     před 9 lety 28.01.2016 10:17 |  
    0 0

    Na setkání jsem byl zaregistrován, ale bohužel jsem se kvuli zkoušce nestihl dostat včas do Prahy, tak se omlouvám. Zajimala by mě ta situace se s niženou kapacitou, a nedostatkem dresů. Jaké jsou důvody? Děkuji za odpověď.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 10:48 |  
      0 0

      Bylo to vysvětleno tím, že bezpečnostní situaci na stadionu mají na starosti poradci, kteří v této oblasti působí už řadu let. Na základě jejich zkušeností bylo doporučeno snížení kapacity pro lepší bezpečnost všech návštěvníků.
      V případě, že se stadion naplní v budoucnu několikrát na plnou kapacitu a nebudou vznikat výraznější problémy, bude se uvažovat o snížení bezpečnostních opatření.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      (host)     před 9 lety 28.01.2016 11:18 |  
      0 0

      Ad dresy - objednávají se pro hráče i pro fanshop 5-6 měsíců dopředu, tudíž dresy na sezónu 15/16 se objednávaly na začátku února. V době, kdy zase nebylo jasné, jestli se bude další rok hrát první liga a jak to vše bude, takže se jich nebralo větší množství než obvykle. Na podzim se situace změnila, byl větší zájem o dresy, nezanedbatelné množství si odebrala Slavia pro partnery, proto se dresy ve fanshopu před Vánocemi vyprodaly. V polovině února dorazí další objednávka.

      Jinak doba dodání oblečení na zakázku z Asie je standardně 5-6 měsíců, ale opravdu nevím, jak má tohle vyřešené třeba Adidas nebo Nike, jestli se u nich také musí čekat takhle dlouho.

      Fanoušci možná nadávají na Umbro, ale zase si za 1300 korun můžou pořídit originál dresu, u Nike je ta cena o tisícovku výš a nevím, kolik lidí by za něj dalo tyhle peníze. To jen tak na okraj.

      jane

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Travinho     před 9 lety 28.01.2016 11:48 |  
        0 0

        A nebylo by lepší být u nějaké menší firmy, kde by Slavia představovala TOP zákazníka, než u Umbro kde jsme jedním s mnoha? Neříkám, že to tak má být, úplně této věci nerozumím, ale myslím si, že by to mohlo mít větší přínos?

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 11:57 |  
          0 0

          Vzdyt David Trunda rikal, ze presne to resi :-)

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:06 |  
            0 0

            To je něco neskutečného až zkostnatělého čekat půl roku, než se v Asii rozhoupou. ..proč se tady nedomluví nějaká soukromá firma a nedá práce našim českým lidem? Třeba OP Prostějov nebo oslovit jakoukoli českou firmu, která by o takové zadání projevila zájem?

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              Artur (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:23 |  
              0 0

              No spočítej si vývoj, objednání látek, které půjdou také lodí z Asie, Afriky atd. ono to možná vyjde časově šulnul, ale s větší VOC a bez silného brandu jako Umbro, Nike, Adidas.

              Osobně bych nijak extrémně nepanikařil, prostě toto byla výjimečná situace kterou Jane nemohla za žádnou cenu odhadnout a rozhodla v té době správně.

              Ale rozhodně souhlasím, že je to něco neskutečného až zkostnatělého :-)

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              smely (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:25 |  
              0 0

              OP Prosteov :-)))) Chlape, ty me jednou znicis :-)))

              • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                Nosorozec     před 9 lety 28.01.2016 14:44 |  
                0 0

                OP Prostějov tušim vyráběli obleky :) Takže Chlupp si zřejmě představoval, že by hráči nastupovali do zápasů v kvádru :D

                • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                  Ferguss     před 9 lety 28.01.2016 15:17 |  
                  0 0

                  Což v OP Prostějov šili v dobách největší slávy spoustu věcí, hlavní problém bych viděl v tom, že zhruba před pěti lety krachnul:)
                  Pro představu, jen doba plutí kontejneru mezi přístavem v Číně a Hamburkem je okolo 30 dnů.

                  • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                    jane (admin)     před 9 lety 28.01.2016 22:15 |  
                    0 0

                    To je poměrně optimistická doba, já se spíš přikláním k 6 týdnům.

                    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                      Ferguss     před 9 lety 29.01.2016 08:20 |  
                      0 0

                      V námořní spedici pracuju desátým rokem, takže o tom něco málo vím:) Těch 30 dnů je vyloženě doba plutí mezi dvěma přístavy. Pokud bys brala dobu mezi čínskou fabrikou a českým příjemcem, tak sedí tvůj údaj. Ale to už jsme hodmě OT.

              • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:14 |  
                0 0

                No to ti ke zničení stačí málo, ale je fakt, že jak nad tím tak přemýšlím, tak u pár lidí se mi to už povedlo:)

                • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                  Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:51 |  
                  0 0

                  No ale zase by takový pravý český dres byl z poctivého materiálu a nebyl plný ftalátů a karcinogenů, na což jsou v Asii experti. A k předešlé poznámce, můj lehký náznak invektivy nemířil na Jane, nýbrž na Jarolíma. ..

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              jiri     před 9 lety 28.01.2016 15:46 |  
              0 0

              slyšel jsem podobný komentář u Alpine pro... asi to fakt není tak snadné zajistit rychleji u velkých firem

  3. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 10:35 |  
    0 0

    Nám ostatním, kteří se nemohli či nechtěli zúčastnit, to patří, že se z této schůzky nic nedozvíme. Ale stejně to zamrzí.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 11:06 |  
      0 0

      myslim ze nemusis smutnit. uprimne receno, nedozvedel jsem se nic prevratneho. Vse je, nebo bylo prezentovano uz drive a tedy slo v podstate jen o zopakovani. Mozna snad jen o planech na jaro a o tom jake akce se jak na podzim podarilo v rychlosti zaridit a hlavne pak o zazitcich.
      co mne ale nejvic potesilo je ta skutecnost jak lidi ve vedeni Slavii ziji. Snad jim to dlouho vydrzi a nenechaji se otravit nekterymi vecne nespokojenymi.
      Jinak dekuji za povedeny vecer!

  4. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    jandam93     před 9 lety 28.01.2016 10:48 |  
    0 0

    Skvělé setkání, kdyby Jane nezakročila, možná tam debatujeme ještě teď :-) Pan Syrovátka je sympaťák a je vidět, jak ho práce ve Slavii baví. To samé lze říci o panu Trundovi, přesně takhle si představuji lidi z vedení klubu jakým je Slavia. Opět jsem nasadil růžovější brýle co se týče budoucnosti Slavie.
    Těším se na další setkání a děkuji redakci za organizaci.

  5. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Stahler     před 9 lety 28.01.2016 10:54 |  
    0 0

    Dobrá akce, která má smysl. Účast jsem čekal malinko vyšší, asi trochu hrála roli kolize s hokejem Slavia-Třebíč. Kdybych měl permanentku i na hokej, asi byl na něj šel. A chtěl bych poděkovat za výborné chlebíčky.

  6. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 10:59 |  
    0 0

    Super vecer diky! :-)

  7. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    bedva (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 11:14 |  
    0 0

    Povedená akce, díky za ni! Velice pozitivně mě překvapila i přítomnost Davida Trundy. Mám ze všeho velice dobrý pocit- až je těžké krotit optimismus.:)

  8. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 11:28 |  
    0 0

    Bylo to moc příjemné a neslo se to v duchu v jakém bych rád viděl i diskuse zde...

    Díky všem za možnost se potkat!

  9. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Travinho     před 9 lety 28.01.2016 11:45 |  
    0 0

    Dobrá práce, sice jsem s některými věcmi nesouhlasil, ale nemělo cenu zasahovat do jinak pohodové atmosféry večera.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Gino     před 9 lety 28.01.2016 13:03 |  
      0 0

      To me ani neprekvapuje, ze ty jsi nesouhlasil. Jeste teda stesti, ze jsi tak velkorysej a nechtel jsi kazit tu atmosferu.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:15 |  
        0 0

        :-)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      jarmik     před 9 lety 28.01.2016 13:27 |  
      0 0

      A mě by to třeba zajímalo, ven s tím.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Travinho     před 9 lety 28.01.2016 14:34 |  
        0 0

        Jedná se o záležitost s hvězdou... Ale je mi jasné, že těžko můžu člověku, který je záastupcem CEFC v tomto oponovat, byla by to zbytečná diskuse. Ještě tam bylo víc věcí okolo toho, ale to není na veřejnou diskusi.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          jarmik     před 9 lety 28.01.2016 17:39 |  
          0 0

          Ne, že bych to nečekal. Na každý pád nemá smysl se o tom zmiňovat na veřejném fóru, jestliže to "není na veřejnou diskusi".

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            Travinho     před 9 lety 28.01.2016 20:07 |  
            0 0

            Právě proto to sem nepíšu...

  10. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    ortevor     před 9 lety 28.01.2016 12:27 |  
    0 0

    diky za fajn vecer, bylo pekne videt nektere zname nicky z diskuze v realu :)
    klidne by se v budoucnu zase mohlo neco takoveho zopakovat, fajn pohodovy vecer.:)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 12:49 |  
      0 0

      Tak jest, bylo zabavne k nickum priradit obliceje. Ja treba vubec neodhadl Alanora, myslel jsem dle toho jak pise, ze je to pan v mych letech, tzn +- 40 a on je to mlady kluk. Po tomto zjisteni jeste vetsi respekt k jeho hodnocenim. Diky za vecer a snad zase priste

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        ortevor     před 9 lety 28.01.2016 16:45 |  
        0 0

        Tebe jsem treba taky byval cekal mladsiho :))

    • Re: OT

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 13:07 |  
      0 0

      Včera jsem o tom přemýšlel při řeči pana Trundy ohledně mládežnické akademie.
      Dle toho, co popisoval jsem si živě dokázal představit, že bysme se do podobné situace mohli během příštích 10 let dostat. Nevím, jestli by bylo úplně dobré, aby tady byl 1 tým, který by roky dominoval. Sice by bylo hezké, kdyby byla Slávia neporazitelná a vyhrávala všechny možné trofeje, ale nechtěl bych dopadnout jako rudoši, kterým úspěch zatemnil mozky a rekrutovali se k nim fanoušci jen proto, že pořád vyhrávali. Takové 2-3 tituly v řadě, pak Plzeň, zase 2 tituly, pak Liberec, to by bylo myslím ideální.

      • Re: OT

        smely (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:28 |  
        0 0

        no jo, ale dovedete si predstavit ty prispevky v sezonach, kdy nebude titul ? :-)

        • Re: OT

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:50 |  
          0 0

          kdepak, zadne troskareni. od pristi sezony jen titul, titul, titul, titul, titul, titul + LM, titul, titul.... atd :)

      • Re: OT

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:26 |  
        0 0

        Mně se moc líbí jak to dělá Liberec... na jejich rozpočet jsou neskuteční. 10let/3tituly, pohár. K tomu poslední sezony velice slušné zastoupení ČR v Evropě. U Plzně po prvním titulu se ukázalo jak se zápasy navíc dochází trochu dech, i proto si myslím, že titul hned nezopakovali. Takže,... při úspěšnějším tažení Evropou :)) ten titul rád řenechám Liberci :D Prosím, berte to jako srandu a snění! Budu rád, když budeme hrát pěkný fotbal, dávat víc golu než soupeř a účast v Evropě nebude výbuch (to jen pro ty, co tak kritizovali to naše blbnutí s KPH a Ronaldinhem) ;)

      • Re: OT

        bongor     před 9 lety 28.01.2016 19:30 |  
        0 0

        Otázka "stálých výher"bolševika se nejlépe vidí ve světle výroků jejich bývalého
        hráče Limby Limberského o dvaceti titulech,které tak vytáčejí naše "skvělé kamarády".Už i já jsem se jich musel zastat s tím,že víc než deset jich nebylo.
        Ono se už v šedesátých letech začalo vážně uvažovat o tom,že problém konkurenceschopného českého mužstva se musí řešit koncentrací nejlepších fotbalistů do jednoho týmu/přeloženo do češtiny:do sralty/.A tak ty pokusy tady byly.Naštěstí nevyšly a já bych si nepřál,abychom byli i třeba my neporazitelní.
        Byla by to pro mě docela nuda,zmizelo by napětí,které k fotbalu patří.Musíme nechat čuchnout i jiné.

  11. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Borgetti     před 9 lety 28.01.2016 12:45 |  
    0 0

    Ahoj, můžu se zeptat na kdy se zhruba plánuje modernizovat tréninkové centrum a mládežnická akademie? Ještě by mě zajímalo, jestli jste řešili zavedení B týmu v dospělém fotbale a zrušení juniorky. Předem moc děkuji za odpověď.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      quelhar (admin)     před 9 lety 28.01.2016 13:14 |  
      0 0

      Na otázku B týmu/juniorky dostatečně odpověděl Josef Jinoch v nedávném rozhovoru s Jane, ještě to máme na první straně. FAČR pořád neví, jaké soutěže příští rok budou a jaká budou pravidla, tedy není možné jasně říct, jak to bude ve Slavii.
      Věci kolem mládeže snad bude Slavia v dohledné době prezentovat sama, pan Plíšek se určitě nefláká.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Borgetti     před 9 lety 28.01.2016 13:39 |  
        0 0

        Ano, ten rozhovor jsem četl, tak jsem jen doufal, že jste dostali jasnější odpověď, ale když se ještě neví jaké budou soutěže. Nicméně si myslím, že když model A a B tým může mít Sigma, tak proč ne Slavia, bez ohledu na to co bude, ale to je stejně věc vedení.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 13:46 |  
          0 0

          Tak já myslím, že se to ví. Juniorka zůstává, to si kluby odhlasovaly, že by se béčka dávala do čfl nebo divizí v tuhle chvíli není, myslím, aktuální, leda až ten další rok.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:58 |  
          0 0

          Dlouhodobě jsem byl pro B tým, ale když teď vidím, jak se daří umisťovat mladé hráče na hostování, tak už si vůbec nejsem jistý. Hostování v první lize v novém prostředí se sehraným týmem bude vždy lepší než mix mladých a odložených/neperspektivních v ČFL. Otázka je, jak bude na hostování nasazován a kolik těch hráčů budeme do budoucna vlastně mít. Je to zkrátka velmi zajímavá problematika.

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            klimi     před 9 lety 28.01.2016 15:15 |  
            0 0

            Jak přesně se daří umísťovat mladé hráče na hostování? (resp. kdo mladý kde hostuje? (trošku kvízová otázka) :))) Třeba takový Kuchta s Holíkem by potřebovali hrát dospělou soutěž, tak snad si kopnou aspoň na Žižkově (resp. nepočítám,že by toho za Áčko moc odehráli...:)))

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:42 |  
              0 0

              No Jinoch říkal, že se to daří. Hrubý, Prošek, Voltr(já vím), Diop, Koreš(taky starší), Bazal. Kord v očekávání, Kuchta by šel také. Kdo ještě potřebuje?Valenta? Pak máme Žižkov a další spoustu hostování v nižších ligách. Ale tohle sám víš lépe jak já.

              • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 17:28 |  
                0 0

                *Kodr.

              • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                Travinho     před 9 lety 28.01.2016 20:31 |  
                0 0

                Jenže to jsou už relativně staří hráči. Já si myslím, že hráčům jako Routek, Vavrouš, Kocourek, Fotr či Valenta by pravidelné hraní ČFL dalo strašně moc...

  12. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    MartinOstrov     před 9 lety 28.01.2016 12:48 |  
    0 0

    Perfektní, dobře zorganizovaná akcička s vedením Slavie a z každé reakce bylo vidět to nadšení posunout Slavii někam dále, což jsem velmi ocenil...Že nejde všechno změnit hned, vzhledem k nutnosti plnění stávajících kontraktů dodavatelů, které byly uzavřené v dobách minulých je pochopitelné a je potřeba tomu dát čas :-).

  13. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Kara (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 13:11 |  
    0 0

    Doufám, že brzy bude akce v tomto duchu zopakována. Měli jsme s přítelem, rovněž čtenářem SN, lístky do divadla, takže jsme se nemohli účastnit.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      ortevor     před 9 lety 28.01.2016 16:47 |  
      0 0

      taky jsem rozhodne pro repete, rad se zase zucastnim..

  14. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 13:29 |  
    0 0

    Mě by zajímalo, kdy bude Slavia, jako klub tradiční, formující český fotbal od nepaměti, opět aspirovat na na vrcholné funkce v rámci svazu a budoucí samostatné ligy. V tuhle chvíli to není příjemné, ale do budoucna vhodné a žádoucí. A jaká jména připadají v úvahu.

    mj. výrobce vybavení (Umbro) a jeho případné nahrazení je téma zajímavé, jsem zvědav, co z něj vyleze (i když se mi Umbro v posledních letech líbí)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      no-nick     před 9 lety 28.01.2016 14:10 |  
      0 0

      Tuhle ambici nemají, to říkal sám Tvrdik na setkání.

  15. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    paweza (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:00 |  
    0 0

    Nepadl náhodou nějaký dotaz na téma logo? Já bych například byl pro návrat erbu s korunkou. :)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      birkin     před 9 lety 28.01.2016 14:02 |  
      0 0

      souhlasim, logo by si zaslouzilo vylepseni... logo s korunkou se mi taky libi vic, jen si nejsem jisty, jestli se jako oficialni zcela hodi, kdyz kralovsky klub Slavia nikdy nebyla

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Alanor (admin)     před 9 lety 28.01.2016 14:03 |  
      0 0

      To se neřešilo. Myslím, že Navar už to psal před pár dny/týdny v diskusi na stejný dotaz - současné logo je po designové stránce čisté a nepřemýšlí se nad změnou.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        paweza (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:16 |  
        0 0

        Děkuji za odpověď. :)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:00 |  
      0 0

      Tak ona to není korunka, ale lipová ratolest. Jinak jsem také pro. Současné logo mi sice přijde designově čisté, ale zároveň vypadá jako zátka od piva.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      kjandourek (admin)     před 9 lety 28.01.2016 16:18 |  
      0 0

      Řekl bych, že co člověk, to názor - Mě se zase líbí logo z osmdesátých let, kde byla červená polovina stylizována do podoby kopacího míče z Pláničkových dob...

      K vidění je třeba tady:

      http://www.slavia.webzdarma.cz/1982.html

  16. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Alanor (admin)     před 9 lety 28.01.2016 14:07 |  
    0 0

    Jinak mě napadlo, když někteří zmínili staré logo, co byste říkali na návrat k modrým štulpnám při domácích zápasech? Já bych byl třeba určitě pro. Byla by to změna, protože na dresu se logicky nic měnit nedá, a zároveň návrat k tradici. Byť úplně původně jsme, pokud se nepletu, hráli v černých štulpnách, alespoň tuším, že se tím vysvětlovalo použití černé v choreografiích TS.

    Tak co, modrá x bílá?

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Barra     před 9 lety 28.01.2016 14:09 |  
      0 0

      Modra!

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        birkin     před 9 lety 28.01.2016 14:09 |  
        0 0

        bila:-)

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:57 |  
          0 0

          jednoznacne cervenobile! tedy jedna cervena a druha bila s hvezdou

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 17:40 |  
            0 0

            To by měli chlapi problem s oblíkáním, aby to nepopletli.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Malvin     před 9 lety 28.01.2016 14:14 |  
      0 0

      Bílá.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      honzam     před 9 lety 28.01.2016 14:17 |  
      0 0

      Jednoznačně MODRÁ - návrat k dlouholeté tradici, navíc s nimi jsme slavili nejvíc úspěchů a i esteticky, byť to je věc vkusu, mi k červenobílému dresu daleko víc pasují.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Malvin     před 9 lety 28.01.2016 14:26 |  
        0 0

        Neberte si to zle, ale víc ladí k červené a bílé barvě modrá, než bílá? Nejsem žádný stylista, takže možná ano. Jsem jen chlap co rozeznává cca 6 barev. :D

        Myslím, že vkus je se liší kus od kusu, takže těžko určit co je správný a co ne. Každý to cítíme jinak.

        Neber te to prosím jako vyvolávání pře. Váš názor respektuji, zvlášť argument o tradici, ale mě osobně se víc líbí bílá varianta.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:59 |  
          0 0

          nejde jen o to, zda sedí k dresu... ale čísla hráčů na drese. At budou v jakékoliv barvě, a modrá čísla se mi osobně líbí víc než černá. Ta ta barva číslic, je osamocená... v kombinaci s modrýma stulpnama to bude pěkně vyvážené :) Ale myslím si, že to neprojde skrz barevné kombinace dresů soupeřů... i když třeba modrej libe hraje pokud se nepletu s bílýma?

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Navyseals     před 9 lety 28.01.2016 14:17 |  
      0 0

      Mohlo by se to zkusit, spousta lidí to dodnes považuje za lepší volbu než je bílá. Spíš bych ale zkusil vymyslet nějakej originální venkovní dres.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        afro     před 9 lety 28.01.2016 14:21 |  
        0 0

        Bílá! A černá čísla. ;-)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      celtix     před 9 lety 28.01.2016 14:22 |  
      0 0

      Bílá

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:30 |  
      0 0

      Červená :D Za mě ale rozhodně bílá lepší, než modrá

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Tochal (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:55 |  
        0 0

        Bílá > červená > modrá. Úspěchy, neúspěchy, dresy s modrými štulpnami vypadají příšerně, nevkusně, neesteticky. Modrá je rušivý element, dres znečišťuje.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:04 |  
          0 0

          Přesně tak.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:57 |  
        0 0

        Nejlépe opravdu vypadají dle mého názoru červené, protože vyvažují disproporcionalitu celkově bílé, kterou mají na svědomí trenky. Každopádně ani bílé nejsou špatné. Asi nejhorší možnost je modrá.

        Co se týče estetiky, "třetí" barva v jakémkoliv grafickém konceptu už začíná "tlouci" do očí, a musí jí být použito minimálně. Stulpny jsou bohužel docela viditelnou (majoritní) součástí dresu.

        Co se týče symboliky, slovanské barvy jsou především bílá a červená. Máme je na vlajce, máme je v logu. Originální dres Slavie měl opravdu bílé podkolenky. Úmyslem modré bylo, předpokládám, doplnit českou trikoloru. Originálně ji však klub nepoužíval.

        To už bych raději viděl brankářský dres ve stylu p. Pláničky. Jinak dle mého skromného názoru nejhezčí dresy (když pominu originální s límečkem) jsme měli v minulém období, ty s podpisem Pepiho Bicana. Jednoduchý střih, pruhy nebyly na ramenou přerušeny. Esteticky dokonalé.

        Takže shrnutí: modrá není původní slavistickou barvou a esteticky dres spíše rozhárá, než elegantně doplní. Stačí v čísle. Za mě stulpny ne.

        Raději bych vážně viděl změnu loga na původní erb s lipovými listy.

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:28 |  
          0 0

          modrá nereprezentuje českou trikoloru - ta vznikla později až s ČSR
          modrá reprezentuje slovanskou trikoloru, která je součástí i původního znaku
          původní znak obsahuje lipové listy, ale není to erb.
          erb vznikl někdy, přesně nevím, 70., 80. letech, netuším z jakých příčin. možným motivem byl návrat do předkomunistických dob v dobách těžkého komunismu
          myslím, že původní slávisté z řečnického spolku a zakladatelé SK by se v hrobě obraceli, vrátili-li bychom se k monarchistické koruně :)

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:02 |  
            0 0

            To právě není koruna, jen stylizovaná lipová ratolest.

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:19 |  
              0 0

              do tvaru koruny :)

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 17:17 |  
          0 0

          Jenom technická: Trikolóra může být pouze v případě, že jsou přesně tři barvy. Červená a bílá je původní česká bikolóra :)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      SKSdubstep (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:54 |  
      0 0

      Bílá nebo červená, modré se mi nikdy moc nelíbily.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:04 |  
      0 0

      Bílá se mi jeví logická, červená se mi líbí a modrá je zajímavá vhledem ke starším časům, trikoloře atd. Takže všechna řešení hodnotím kladně.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:42 |  
      0 0

      Dovolil bych si upřesnění ohledně loga. V poslední skromné debatě na téma logo od TS zaznělo, že do teď nad tím ani neuvažoval, že se mu líbí čistota designu a že to teď není priorita. S tím souhlasím. Ale také dodal, že za nějaký půlrok se k tématu můžeme vrátit.
      Časy se mění a my s ním. Logo nebo znak na rozdíl od dresů nikdy stejné nebylo. V zásadě jsme měli za 120 let tak 5-6 různých variant. Úvahy nad obměnou jsou na místě, protože stávající máme nějakých 20 let. Letos měl fotbal 120 let. To je pryč. Za dva roky má SK 125 let. Vhodná příležitost pro změnu.
      Rád bych, aby se na toto téma rozvinula široká debata mezi fans, aby se podíleli historici z OP a samozřejmě vedení.
      Já jsem psal v poslední debatě, že současné logo je sice jednoduché, "čisté", ale i nudné a není z něj cítit žádná historická vazba (za kterou nepovažuju barvy a hvězdu, to na okraj k minulé debatě). Jednoduše, že není znak dokonalý, je vidět i z neustálých výzev k obměně nebo k návratu.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:47 |  
        0 0

        a jelikož dres je neměnný a trenýrky bílé, tak provedení stulpen je poslední možnost ke kreativitě. V zásadě se mi líbí bílé, ale tradice se kloní k modrým. Zkusil bych bledě modré nebo vzorované, těch se vidí málo. V úvahu lze brát i pruhované jako Arsenal.
        A měnil bych je po roce, ať je na co se dívat :)

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:03 |  
          0 0

          Já nesouhlasím s tím, že tradice se kloní k modré, pokud se tradice nekloní ani k erbu jako logu. Tradice se kloní k bílým, protože s těmi jsme nastupovali od počátku věků (čti Slavie).

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 21:17 |  
      0 0

      Modré ne, černé klidně.

  17. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 14:42 |  
    0 0

    Včera velmi milé setkání, bylo fajn poznat zdejší přispěvatele osobně :-)

    V jednu chvíli jsem nad diskusí na SN docela lámal hůl. Ale na živo je vidět, že to "zdravé" jádro jsou fajn, rozumní lidé. A zdejší známé firmy, které jen plivají jedovaté sliny, překvapivě nedorazily.

    Uvítal bych, kdyby se podobné setkání dělo pravidelně, třeba co půl rok.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      slavistou50let     před 9 lety 28.01.2016 14:54 |  
      0 1

      Na cestě do Slávie je velmi kvalitní fotbalista Dominik Mašek!!!! Další z Příbramské školy.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        lukas8 (admin)     před 9 lety 28.01.2016 15:01 |  
        0 0

        Zdroj?

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Humessi     před 9 lety 28.01.2016 15:06 |  
          0 0

          to víš, že je to blbost. Nechápu, co z toho někteří mají. Na něj z ČR nikdo nemá, je brán za velký talent, kterej se prosazuje v zahraničí, tuším teď Nizozemí

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            slavistou50let     před 9 lety 28.01.2016 15:18 |  
            0 1

            Nevěříš, to je tvoje věc. Zdroj zde nemohu uvést. Ahoj

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              Navyseals     před 9 lety 28.01.2016 15:39 |  
              0 0

              Za mě je to blbost. V Holandsku odehrál dva necelý zápasy a nedal ani gól. Navíc další útočník by byl naprostá blbost, když si necháváme i Kuchtu a Linhart možná na hostovačku neodejde. Pokud máš pravdu, o čemž pochybuju, tak to nedává žádnej smysl.

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            lukas8 (admin)     před 9 lety 28.01.2016 15:25 |  
            0 0

            Mno, právě, že se zatím moc neprosazuje. Nevejde se ani na lavici předposledního týmu a hraje za juniorku, kde ale moc gólově potentní není.

            Každopádně jeho přestupu taky nevěřím.

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:34 |  
              0 0

              Třeba spart nemá o čem psát, tak si vytváří citace do svých článků sám. :-)

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:04 |  
            0 0

            A já si zase naopak myslím, že to tak velký nesmysl není, možná v té době co odcházel, tak byl hodně talentovaný, ale jak v Německu (kde hrál jen za U19 a U23 Hamburku), tak ani teď v podprůměrném týmu v Holandsku (kam přišel zadarmo) se moc nechytá (je tam od začátku sezóny a zatím nastupuje převážně za rezervu, v lize jen 106 minut), v ČR by ale byl určitě brán jako nadprůměrný fotbalista. Do ligy naskočil v 15 letech a za mládežnické celky Příbrami dával dost gólů, ale ten přechod do dospělého fotbalu zatím moc nezvládá.

          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:04 |  
            0 0

            A já si zase naopak myslím, že to tak velký nesmysl není, možná v té době co odcházel, tak byl hodně talentovaný, ale jak v Německu (kde hrál jen za U19 a U23 Hamburku), tak ani teď v podprůměrném týmu v Holandsku (kam přišel zadarmo) se moc nechytá (je tam od začátku sezóny a zatím nastupuje převážně za rezervu, v lize jen 106 minut), v ČR by ale byl určitě brán jako nadprůměrný fotbalista. Do ligy naskočil v 15 letech a za mládežnické celky Příbrami dával dost gólů, ale ten přechod do dospělého fotbalu zatím moc nezvládá.

            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

              klimi     před 9 lety 28.01.2016 16:06 |  
              0 0

              Navíc Holandská liga je u nás strašně přeceňovaná...

              • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                Barra     před 9 lety 28.01.2016 20:42 |  
                0 0

                Mozna - i kdyz na rozdil od ceske ligy se Jupiler league zda byt velmi casto idealni odrazovy mustek do Premier league.

                • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                  Tomski     před 9 lety 28.01.2016 21:21 |  
                  0 0

                  pravda, ale tady jí spousta lidí vnímá na úrovni prvních lig ve Francii nebo Itálii...přitom většinou v pohárech přes Holanďany naše týmy přechází...

                  • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                    lukas8 (admin)     před 9 lety 28.01.2016 22:54 |  
                    0 0

                    Tam bych ale největší rozdíl viděl v chápání fotbalu. Nizozemské týmy prostě nejsou schopny se přizpůsobit našemu takticky založenému fotbalu, jsou zvyklý jen na jejich "hurá fotbal", a proto s námi (a nejen s námi, ale v pohárových zápasech obecně) mají takový problém. Nizozemské týmy mají skvělé protiútoky, mají výborný přechod do útočné fáze, ale jakmile hrají proti někomu, jako jsou týmy z naší ligy, kde musí bušit do zavřené obrany, jsou v koncích. Skvěle to třeba bylo vidět tuto sezónu při zápasech Jablonce s Ajaxem.

                • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                  lukas8 (admin)     před 9 lety 28.01.2016 22:49 |  
                  0 0

                  Jen malá oprava, abychom čtenáře nepletli, Barro. Dominik Mašek hraje za Cambuur Leeuwarden, tedy tým, hrající nizozemskou Eredivisie, nikoliv Jupiler League - ale je mi jasné, že jsi se nejspíš z nepozornosti přepsal.

                  Teď něco k tématu.. Podle mě je Eredivisie nejlepší možnost pro mladé ofenzivní hráče, jelikož tamní liga je založena čistě na ofenzivním způsobu hry. Kluby tam dávají prostor mladým a dobře s nimi pracují - viz. třeba Ajax nebo Eindhoven. Však se podívejme do minulosti, co za ofenzivní hráče (ne-nizozemského původu) prošlo Eredivisie - Bony Wilfried, Luis Suarez, Christian Eriksen. Teď jsem zvědavý, jak se prosadí v římském Laziu Kishna (21 let), který odešel z Ajaxu v létě. Výčet defenzivních hráčů by ale až tak veselý nebyl. Z posledního přestupového období jediný defenzivní hráč, který se jakž takž chytá je J. Clasie v Southamptonu.

                  Být tedy mladým defenzivním hráčem, určitě bych si vybral jinou cestu, než přes Nizozemsko - třeba přes Itálii nebo Francii.

                  • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                    Barra     před 9 lety 28.01.2016 23:43 |  
                    0 0

                    Mas samozrejme pravdu, Lukasi. Belgicka prvni liga = Jupiler Pro League, holandska prvni liga = Eredivisie (= 'cestna divizie'), holandska druha liga = eerste divizie (= 'prvni liga') ktera nese take jmeno Jupiler League podle sponzora. Jupiler je v Belgii nejvice prodavane pivo, pred Stella Artois.

                    A jinak mas samozrejme take pravdu ze Eredivisie je idealni pro mlade hrace, doatavaji sance, hraje se krasny kombinacni a utocny fotbal. Vaclav Cerny si tezlo mohl vybrat lepsi misto pro budovani sve kariery. Presto, i z Eredivisie vysli dobri obranci.Tri z ctyr obrancu belgickeho narodnoho muzstva prosli Ajaxem, nez presli do Premier League - Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen. Vsichni tri zacinali jako mladi usaci u meho Beerschotu nez presli do Ajaxu. Jasne ze jsem na ne patricne hrdy.

                    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                      lukas8 (admin)     před 9 lety 29.01.2016 00:23 |  
                      0 0

                      Musím říci, že jsem za Vaška velmi rád, že si vybral Ajax, stejně tak, že si M. Sadílek vybral Eindhoven.

                      Ajax je ve své práci s mládeží příkladný, mj. Vermaelen proti nám odehrál oba dva zápasy v památném předkole LM v sezóně 2007/08. Vertonghen pak tuším, že odehrál polovinu jednoho zápasu. Thomase mám mimochodem, ač přes odpor k Barceloně, velmi rád a proto mě mrzí, že toho za poslední tři roky příliš neodehrál.

                      Barro, jen bych na tebe měl dvě otázky: a) Beerschot po svém bankrotu "nově vznikl" v Beerschot Wilrijk? Jedná se de facto o stejný klub?
                      b) Jak se ti pozdával Gary Kagelmacher? Mně tedy připadalo, když jsem ho viděl v Monaku, že by měl mít na víc, než hrát ve druhé Bundeslize.

                      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                        Barra     před 9 lety 29.01.2016 08:46 |  
                        0 0

                        Vidim ze mas prehled, Lukasi, tesi me to. Beerschot zkrachoval v kvetnu 2013, kdyz nemecky investor ktery slibil financni injekci se na posledni chvili stahnul zpet. Klub je akciova spolecnost, na kterou plati stejne pravidla jako na jakoukoliv obchodni firmu. Krach = konec firmy. U nas to znamenalo ztrata poradoveho cisla, vyskrtnuti z KBVB (federace), nudeny prodej vsech hracu, materialu, trofeji, dresu, vsechno. Vice krat jsem se tady snazil vysvetlit ze Slavie, kdyby donenastoupila Netland a pozdeji Rebicek, by necekal pad do treti ligy, ale kompletni zanik.

                        FC Wilrijk byl klub, ktery v te dobe hral v pate lize. Mesto Wilrijk patri k aglomeraci Antwerpen, klub mel sve sidlo asi 3 km od Beerschotu. Nikdy to nedotahli vys nez do 4.ligy. Dlouhodobe byl FC Wilrijk tradicni sparring partner Beerschotu, mezi kluby panovalo pratelstvi. Kdyz Beerschot prestal existovat, nabidnul Wijlrijk ze nam pomuze. Nabidnul ze zakomponuje jmeno Beerschot do sveho jmena, vzal do svych klubovych barev zluto-modra take nasi fialkovou. Vzhledem k tomu ze se ihned hlasilo vice nez 5tis zajemcu o permanentku, dohodly se kluby ze se bude hrat v Olympijskem stadionu kde Beerschot hral od 1920. Kde Wilrijk mel prumerne 500 divaku, meli jsme v prvnim roce spoluprace v 5.lize prumerne 7tis divaku a 1,500 fandu na venkovni zapasy. V sezone 2013-14 se vyhral titul v 5.lize, minulou sezonu v 4.lize, ted hrajeme v 3.lize.

                        Gary Kagelmacher patri mezi moje oblibence, mam rad obrance. Gary je z Uruguay, hostoval v B-cku Real Madrid, kde ho Beerschot v 2010 nasel a transferoval, kdyz mu bylo 22 let. Ziskali jsme ho za 120tis GBP, po roce a pul, kdy se stal nejlepsim obrancem belgicke ligy, jsme ho nucene kvuli dluhum museli prodat do Monaca, a to za 1,6 mil GBP. Monaco tehdy hralo jeste v druhe lize, masivne ale investovalo aby opet postoupilo. Souhlasim ze Gary ma na vic nez druhou Bundesligu. Je mu teprve 27, ma urcite na vic. Nevynechava souboje, je tvrdy a dusledny, je vynikajici hlavickar, ma atomovou strelu, byl u nas pevny promenovatel penalt, mel 100% uspesnost. Neztratil by se v Premier league. A jako clovek je super, zdvorily, usmevavy.

                        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                          Barra     před 9 lety 29.01.2016 08:49 |  
                          0 0

                          ... kdyby 'donenastoupila' = do ni nenastoupila

                          • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 09:57 |  
                            0 0

                            popravdě nevim, jak to u nás celé funguje, někdo by to mohl vysvětlit, ale máme tu občanské sdružení SK Slavia, jehož představitele jsem mimochodem nikdy neviděl a netuším na základě čeho se vybírají, které je nositelem tradice, a jednotlivé obchodní společnosti od tohoto o.s. získávají nějakým způsobem legitimitu. Z toho mála, co vím, usuzuji, že když zanikne a.s., nezaniká tím kontinuita klubu. Možná mylná představa...
                            A jak to máte v Belgii?

                            • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                              Barra     před 9 lety 29.01.2016 11:31 |  
                              0 0

                              Netusim, u nas je klub obchodni spolecnost a vlastnik vsech prav. A stejne jako kazda firma muze jit do bankrotu a prestat existovat. Jak to je u Slavie muzou lepe posoudit mistni pravnici mezi nami. I Slavie ma ale svuj zapis v obchodnim rejstriku, ma sve ICO a DIC, plati DPH, musi delat rocni uzaverky atd., a osobne jsem si temer jisty ze muze jit do likvidace, kdyz neni schopna sve zavazky plnit.

                        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

                          lukas8 (admin)     před 9 lety 29.01.2016 11:56 |  
                          0 0

                          Díky za slova chvály a vyčerpávající odpověď na mé otázky, Barro :)

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      ortevor     před 9 lety 28.01.2016 16:50 |  
      0 0

      +1, taky bych dal repete casteji :)

  18. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 15:26 |  
    0 0

    Velký dík organizátorům, moc příjemná akce.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      travel (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 16:52 |  
      0 0

      Také moc děkuji za tuto akci a už se těším na další.

  19. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Borris     před 9 lety 28.01.2016 16:18 |  
    0 0

    Taky doufám že se takováto akce zase někdy zopakuje. Včera to bohužel pro mě byla utopie, protože měsíc leden je pro mě po pracovní stránce velký blázinec. Ale příště už bych se rád podobné akce zúčastnil. Rád bych poznal zdejší diskutující a obzvláště bych rád poznal ty kteří už tu jsou déle jako Bongora, Travinha, Pepina, Betynku který je ze stejného kraje jako já, Heretica, Thorklaera, klimiho, Dobiho, Sokrata a další a další. Nerad bych na někoho zapomněl. A samozřejmě i kluky a holky z redakce :-) a nesmím vynechat taky Barru. Ale tady to bude samozřejmě bohužel trošku komplikovanější, protože Belgie není úplně coby kamenem dohodil :-) tak budu věřit že si třeba Barra udělá se svojí paní někdy výlet sem k nám do Čech až bude zase nějaká podobná akce. Takže ještě jednou dík za takovéto akce. Je až neskutečný, kolik se toho u nás změnilo k lepšímu a za tak krátkou dobu. Moc se těším na první jarní kolo!

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      tolsimir     před 9 lety 28.01.2016 16:39 |  
      0 0

      z Belgie je pravda daleko, ale Barra preci psal, ze obcas zajede za pribuznymi sve chote do Ceska ne? Pokud si dobre vzpominam, tak snad nekam na jihomoravsky kraj, coz je pravda do Prahy stale daleko, ale prece jen uz o neco blize :-)) Tak snad se to nekdy sejde, taky bych ho moc rad poznal

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Borris     před 9 lety 28.01.2016 16:52 |  
        0 0

        Tak to se přiznám že nevím hele. To mi asi nějak úplně uniklo, že tohle Barra psal. Ale jak říkáš, z Moravy už je to do Prahy přecejen o poznání blíž než z Belgie :-))

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Barra     před 9 lety 28.01.2016 20:34 |  
        0 0

        Ahoj Tolsimire. Bezne vozim tak 4 x rocne sve dcery do Ceska - vzdy kdyz jsou skolni prazdniny, aby si je ceska babicka vychutnala. Pri te prilozitosti se snazim dostat na nejaky zapas Slavie. Letos to bohuzel z zdravotnich duvodu nejde, dcery leti do Ceska a ja chodim na 'treatment'. V kvetnu planuji prijet, mel bych 3 tydny pobyvat v ceskych laznich. V Belgii zadne nejsou, i kdyz slovo 'spa' pochazi z nazvu mesta Spa v Belgii. Mel bych stihnout zapas v Pribrami a doma proti Plzni. Uz davno planuji se stavit do fanshopu a predat krabicku s pralinkami nasi Jane. Jiz pred rokem jsme bonbonieru vezli sebou, ale v aute se pralinky rozpustily a dcery se obetovaly aby je snedly. Takze snad to tentokrat vyjde, budu se tesit.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      bongor     před 9 lety 28.01.2016 19:49 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,můžeme ale udělat nějakou neoficiální sešlost,hlavně těch letitých eseňáků.Pro mě ale spíš některý pátek a dřív začít i končit.Třeba z popisovaného setkání s vedením bych se domů vůbec nedostal.Už jsme se o tom přece párkrát bavili ,ale nikdy to nevyšlo.Určitě by Tvůj výběr byl bezvadnej a našli by se i další,třeba mě napadá i náš oblíbený pan Jiří.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 21:21 |  
        0 0

        Obavám se, že pan Jiří se jen tak nezjeví:-).

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 08:00 |  
          0 0

          Ale zjeví...na zápase Sparta x Krasnodar bude zcela určitě...

  20. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    SLAVIESTA     před 9 lety 28.01.2016 16:37 |  
    0 1

    Měl bych zdvořilý dotaz k autorovi článku. Proč neobsahuje nějaká fakta z odpovědí vedení klubu. Informuje jen o čem se hovořilo, ale konkrétního neobsahuje nic. Předpokládám, že odpovědi nebyly určeny jen pro padesát přítomných fanoušků. Děkuji.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      (host)     před 9 lety 28.01.2016 18:07 |  
      0 0

      Právě že obvykle se do detailu nezveřejňuje, o čem se mluvilo. Jsou věci, které se nedají hned dát na internet.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 18:32 |  
        0 0

        Co se řeklo v boardroomu, zůstalo v boardroomu :-)

  21. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Hajsi     před 9 lety 28.01.2016 17:37 |  
    0 0

    Ačkoli na SN moc nepřispívám, spíše čtu, přesto jsem vyrazil na setkání, odcházel jsem spokojený a překvapený že už je půl dvanácté.

  22. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    marp (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 18:59 |  
    0 0

    Barro, kde vlastně bydlíš? V Bruselu?

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Barra     před 9 lety 28.01.2016 20:07 |  
      0 0

      V srdci svetoveho centrum diamantu, po Rotterdamu druhym nejvetsim pristave v Evrope, kde se narodili a pracovali maliri jako Peter Paul Rubens, Quinten Matsijs, Brueghel, Van Dyck, Jacob Jordaens a mnoha dalsich, kde zije 170 ruznych narodnosti - v Antverpach (Antwerpen). Jako sestreske mesta mame LA, Marseille, Barcelonu, Petrograd a ... Shanghai. Antverpenari maji jako nick name ' sinjoor', coz pochazi z dob spanelske nadvlady a ze slova "señor", tedy pán. Ve stredoveku byly Antverpy nejbohatsi mesto uzemi ktery se tahlo od Lille az po Amsterdam.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Pinturichio     před 9 lety 29.01.2016 09:56 |  
        0 0

        Barro, na Antwerpy mam krasne vzpominky, jako slavisticti zaci jsme se tam pod vedenim trenera vojacka zucastnili mezinarodniho turnaje, tusim ze to byl rok 91 nebo 92, skoncili jsme druzi, ve finale nas porazil az Ajax. Vzpominam nejenom na tento turnaj, ale take napriklad na nocni prochazku ctvrti cervenych luceren, ktera pro nas, tehdy nactilete, byla opravdu nevsedni :))

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Barra     před 9 lety 29.01.2016 11:22 |  
          0 0

          Vidim ze jste to podstatne videli -:) Antwerpy jsou jiz od 11 stoleti zname jako pristav, rocne dorazi kolem 15tis namornich lodi (a 55tis ricnich). Po nekolikach tydnech a casto i mesicich na palube lodi potrebuji namornici trochu zenske neznosti - a proto ta ctvrt s lucernami a vylohami, kde damy ktere uz maji svoje nejlepsi leta za sebou cekaji na to, aby ty 'hladove' namorniky obrali o jejich penize. Tato ctvrt lezi primo u reky Schelde, zacatkem '90 let to bylo celkem nebezpecne misto, radila tam albanske a ruske mafie. Ted jsou tyto ulice uz pesi zony, je tam klid a poradek, pocet citrin je omezeny na 280. Ulicky celkem dobre znam, kdyz jsem delal pred tolika lety autoskolu, tak me ucitel nechal vzdy jen temito ulickami jezdit, stale dokola. Byly to jednosmerky, musel jsem vzdy zatacet do prava, nikde nebyla zatacka do leva. Jinak je temer cele stare mesto bez aut, ulice jsou pesi zony. Antwerpy se zmenily k lepsimu.

  23. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    stromovous (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 19:02 |  
    0 0

    Děkuji redakci SN za zprostředkování setkání.

    Velmi dobrý dojem mám z pana Trundy a ačkoliv jsem dalek tomu, abych soudil lidi a jejich schopnosti na základě jednoho setkání, tak mám dojem, že je to člověk na správném místě. Kladně lze hodnotit též zápal p. Syrovátky - Navara.

  24. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    eomer (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 19:11 |  
    0 0

    Vážení, dovolte mi abych i já vyjádřil velký dík organizátorům za možnost takového setkání a všem přítomným za jejich účast. Bylo to super a v budoucnu se rád účastním podobného setkání.
    Dále se vyjádřím ke dvěma tématům v diskusi hore. Dresy: za mě bíle štulpny, modá čísla a modrý dres pro golmana. Znak: toto nyní opravdu není na pořadu dne, ale až nebude do čeho píchnout, tak jsem pro návrat složitějšího tvaru s korunkou (více hrotů), kdy středový erb lemovalo tuším 7 zlatých hvězdiček cípem dolů.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      bongor     před 9 lety 28.01.2016 19:52 |  
      0 0

      Karlíku všechno nejlepší,hodně zdraví,ať si Tě ve Slavii ještě dlouho užijeme,ať už v jakékoliv roli.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 10:41 |  
      0 0

      Já ten klub prostě zbožňuju :-)

  25. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    sauvignon     před 9 lety 28.01.2016 21:21 |  
    0 0

    Ještě k těm stulpnám - bílé se mi zdají nádherné, z estetického hlediska jdou k dresu nejlíp. Modré jsem vždycky vnímal jako rušivé. Červenobílí, to se mi líbí, to je ta barva Slavie!

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Fulham     před 9 lety 28.01.2016 22:14 |  
      0 0

      Myslím, že na jaro by byly dobré ty modré. Bude nám totiž hořet tráva pod nohama a ty bílé budou hned ..... ohořelé :-)

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        JS (přítel SN)     před 9 lety 28.01.2016 23:06 |  
        0 0

        V takovém případě budou ohořelé i modré.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Borris     před 9 lety 29.01.2016 01:31 |  
      0 0

      Já osobně jsem měl vždycky rád, když jsme nastoupili v červených štulpnách a červených trenkách. Strašně se mi ta kombinace líbí k těm našim sešívaným dresům.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      lukas8 (admin)     před 9 lety 28.01.2016 21:29 |  
      0 0

      Btw. informace, kterou jsem před několika dny přinesl, že Stefan odejde na hostování do Hajduku, nebyla mylná. Z hostování na poslední chvíli sešlo, když se AC zranil Alex a ti se tak rozhodli si Stefana v kádru ponechat.

      Já osobně bych Stefanovi hostování přál, protože v AC si nezahraje tolik, kolik by si zahrál v Hajduku a v tomhle věku je herní vytíženost velmi důležitá.

  26. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 07:13 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Jsem moc rád, že se takové setkání uskutečnilo a moc jsem litoval toho, že se nemohu zúčastnit. Bohužel, tento termín byl pro mne z pracovních důvodů nemožný. Navíc je to pro mne otázka přes 100 km. Přesto jsem váhal a přemýšlel jak to udělat, protože jsem také měl přání poznat osobně další přispěvovatele do SN. Věřím, že se najde termín např. v květnu, kdy už den je podstatně delší a navíc nebude žádný marast na silnici. Moc bych se za to přimlouval. Přeci jen se dostavují léta, tedy jak komu, a tak i toho setkání s Vámi bych si přátelé moc považoval. A nebude mi vadit, když se budeme rozcházet znovu zase v půl dvanácté. Alespoň konečně splním svůj slib, který jsem dal Jane asi před 15 lety.
    Sokrates55

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      travel (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 09:22 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate ,měl jsem to štěstí,že jsem se mohl zúčastnit a přiznám se ,že jsem doufal,že se také zúčastníš ty.Nejvíc jsem se právě těšil na to,že konečně uvidím člověka ,jehož příspěvky vždy mají v sobě moudrost a eleganci současně.Problém by to nebyl,protože jsme měli na sobě jmenovky (příkaz od Jane).Tak snad příště.

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 09:57 |  
        0 0

        Děkuji za pozdrav Travele.
        Víš, věřím tomu, že to bude jako v jednom krásném vtipu. Tam je ústřední větou znění:" Jednoho krásného dne...... ".
        Tak já věřím tomu, že se jednoho krásného dne všichni potkáme.
        "Concordia parvae res crescunt, discordia maxime dilabuntur" Sallustius
        "Svorností se i malé věci rozvíjejí, nesvorností se i ty největší rozpadají"
        Sokrates55

        • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

          Dobi     před 9 lety 30.01.2016 09:32 |  
          0 0

          Jako vždy od Sokrata - moudré, vtipné, věcné a lidské!!! Díky!

  27. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Kajula     před 9 lety 29.01.2016 07:23 |  
    0 0

    Musím se přidat k poděkování. Sám jsem nečekal, že by nám bylo umožněno pohlédnout úplně pod "pokličku", takže mě ani nepřekvapilo, že se mnohdy prohlášení rovnala tomu, co známe z médií. Ale přesto děkuji oběma pánům za maximální možnou otevřenost.
    Navíc jsem kvitoval, že se každý účastník mohl stát vlastně na malou chvíli žurnalistou a položit otázku, která ho zajímá a která třeba v rozhovorech chyběla, nebo byla zodpovězena povrchně. To je takový ten pocit - kdybych se ptal já, tak se zeptám ještě na... :)
    Atmosféra byla opravdu dobrá a stejně jako ostatní bych byl velmi rád, kdyby se takováto setkání stala pravidlem.

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Dobi     před 9 lety 29.01.2016 20:59 |  
      0 0

      Nemám k tomuto a dalším příspoěvkům co dodat. Vše pozitivní bylo řečeno. Dík patří oběma hostům, z redakce hlavně Jane, která zajišťovala celou náročnou administrativu a Quelharovi, který večer moderoval. A pak vesměs všem diskutujícím - tazatelům. Měl jsem obavu, zda se neobjeví některé rýpavé dotazy nebo případy, kdy si tazatel sám odpovídá, protož stejně vše zná nejlépe - jak tu a tam vidíme na diskusích tady. Nebylo tomu tak, fakt to byl příjemný večer!!!

  28. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Fulham     před 9 lety 29.01.2016 09:49 |  
    0 0

    Dnes ve Sportu pěkný článek o Tondovi Barakovi. Starka ho poměrně zajímavě ,,dosadil" do áčka...:-))

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 14:35 |  
      0 0

      Nemá někdo článek naskenovaný?

      • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 17:11 |  
        0 0

        Je to napsáno pozitivně a dost tam Tondu chválí, ale vůbec první věta Podroužka, tak to je "perla" - píše:"Nebylo mu příliš naděleno".
        Takový talent jsem neviděl od příchodu Luboše Kubíka a i typologicky jsou si velice podobní, výborná technika, cit pro míč, přehled ve hře, fotbalové myšlení a kreativita. Kubík měl ještě výbornou střelu ze střední vzdálenosti, ale to si nejsem jistý, zda má i Tonda, ale leváci někdy mají ve své noze dynamit. A oba dva nejsou (nebyli) žádní rychlíci, ale Tonda ještě může na rychlosti a dynamice zapracovat.

  29. Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 11:25 |  
    0 0

    Ještě jsem se zapoměl zeptat na tu Pandu pro děti :-)))

    • Re: Čtenáři SN besedovali s vedením klubu

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 29.01.2016 16:34 |  
      0 0

      Jooo, to se tu hodně živě diskutovalo... myslím, že nejrozumější názory končili variantou v sešívaném dresu několik zvířátek, aby ani jedno nebylo vyloženě "Mr Slavia". Jsem rád, že se tady ty akce rozjíždí, svědčí to o zájmu vedení o Klub a snahu abychom v budoucnu byli významným klubem :)