SK Slavia Praha - Jiangsu Sainty Football Club 5:1
Branky: 27. Železník, 40. a 57. Škoda, 62. Zmrhal, 72. Barák - 24. Escudero
Sestava Slavie: Berkovec - Mikula (78. Holík), Bílek (46. Latka), Deli, Bořil (60. Jablonský) - Štohanzl (46. Vukadinovič), Souček (79. Frydrych), Hušbauer (72. Piták), Zmrhal (77. Kenia) - Železník (46. Mešanovič), Škoda (66. Barák)
Slavia od desátého celku loňského ročníku čínské ligy inkasovala ve 24. minutě, Escuderovi se povedl průnik po pravé straně a přesně vystřelil. Slávisté odpověděli o sedm minut později, Zmrhal se prosmýkl po levé straně a jeho přihrávka před bránou přesně našla Železníka - 1:1. Poté už začal gólově úřadovat Milan Škoda, ve 40. minutě si po rohu Štohanzla naskočil na míč - 2:1. Do druhé půle došlo ke třem střídáním a v 57. minutě po centru Mikuly Škoda z hranice vápna křižnou střelou zvýšil na 3:1. V 62. minutě se opět měnil stav, Zmrhal sám před bránou dal na 4:1. V 72. minutě gólman vyrazil střelu Mešanoviče jen k Barákovi, který střelou k levé tyči zvýšil na konečných 5:1.
Komentáře (138)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Heretic (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 17:13 |Mám pocit, že Hušbauera(10) vidím. Nebyl střídám Vukadinovičem Štohanzl?
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
mike-k (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 17:16 |zrovna na to taky koukám. Myslim si taky, že tam není Štohanzl.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Heretic (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 17:29 |Hušbauera nakonec střídal Piták.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
spino před 9 lety 27.01.2016 17:19 |Milan je král! Složíme se mu v Edenu na sochu? :)
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
lukas8 (admin) před 9 lety 27.01.2016 17:22 |Dokavaď nebude nový majitel stadionu, tak bych řekl, že nic nebude :(
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Kajula před 9 lety 27.01.2016 23:11 |Já bych o tom začal uvažovat po titulu :)))
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
JS (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 17:24 |Jen tak OT k chatu u přímého přenosu: Díky Fallenovi, že tam trochu pozvedl tu mdlou intelektuální úroveň, kterou reprezentovaly výkřiky "fuck off china" a "chinese have small dicks" nebo něco v tom smyslu. Opravdu si děláme vizitku. Nebo ne my, ale někteří fanoušci Slavie, co mají s prominutím v hlavě nasráno, ji dělají nám. Smutné.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:09 |Proč fanoušci Slavie ? Tam se může projevovat kdokoli a tuplem, když je to anonymní.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
bongor před 9 lety 27.01.2016 18:39 |Chtěl bych vidět tak vygumovanýho slávistu,kterej by tyhle hnusy vypustil z huby,nebo někam napsal.Ošklivě to zapáchá rudou.Holt strach ze vzestupu Slavie nedokážou zamaskovat.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:21 |To samé bylo i z druhé strany. :-)
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
pevek před 9 lety 27.01.2016 21:23 |Tak ja bych netvrdil, ze to nejsou slaviste. Vzdy si u takovehle diskuze vzpomenu na ctyri muze stredniho veku ve slavistickych dresech, kteri sedeli za mnou na utkani ligy mistru proti Seville jeste na Strahove. V sektoru bylo dost spanelskych fanousku, kteri po golu zacali zpivat jejich, pro me hezky, choral "Vamos ma Sevilla". A jak reagovali ti ctyri. Zacali strasne nahlas rvat: "Betís, Betís". Myslel jsem, ze se propadnu. To, ze nekomu fandim, jeste nutne nemusi znamenat, ze zaroven dehonestuji protivnika. Ale fura lidi to tak dela.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Betynka58 před 9 lety 27.01.2016 17:27 |Pro všechny, kteří tvrdí, že Mikula je dopředu úplně marnej - to, jak si naběhl na Vukyho přihrávku i následná přihrávka Škodovi na třetí gól bylo moc pěkné - asi nejhezčí akce zápasu.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
TSeguinTS před 9 lety 27.01.2016 17:28 |Honza Mikula dneska zatím nic moc, občas pokazil nahrávku, rychlostně nebyl nejlepší, ale krásně přihrál Milanovi na 3:1. Deli nádhera dozadu i dopředu rozehrávka. Štohanzl chudák vubec nebyl vidět napravo. Souček a Zmrhal super, Jarda asi jedinej, kdo vyhrává rychlostní souboje, Hušb skoro penalta, to mne pobavilo :D Suberb klasika, Železo taky pěkné, ale ted druhý poločas radost pohledět na Miljana napravo :-)
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
Fulham před 9 lety 27.01.2016 17:49 |Myslím ,že ten čahoun z Příbrami v tom DU udělá trošku hokej...je dobrej.
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
homerinho před 9 lety 27.01.2016 17:51 |Ta reakce na Hušbyho střelu k rohovýmu praporku (65:50) "byla Pepo dobrá" je perfektní :D
Re: Slavia hraje s Jiangsu Sainty Football club
mike-k (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 17:59 |Pěkně sehráno, uvidíme jak to půjde dál. Zatím se mi líbí to co chceme hrát.
nezklamal nikdo, naopak zaujal Barák, ten kluk to v sobě má.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
buri před 9 lety 27.01.2016 18:02 |Dobrý kolektivní výkon. Soupeřova 10 - špílmachr - tennám stále chybí...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Lovver před 9 lety 27.01.2016 18:05 |Nemyslím si. Když byl Hušby na hřišti, hra přes střed byla výrazně lepší než bez něj. Ještě pár zápasů, aby se úplně vrátil do formy a vytížení.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Boss82 před 9 lety 27.01.2016 18:23 |Blbost! Máme Hušbaura, který v přípravě vypadá stále lépe. Máme Keniu, který když je zdravý, je výborným středním záložníkem. Máme Baráka, ze kterého roste výborný fotbalista. A máme Karla, který stále může být v určitých fázích zápasu platný.
Ne, střed zálohy nás opravdu netrápí, špílmachrů máme dost, až je škoda, že nemohou hrát všichni.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Kenny před 9 lety 27.01.2016 19:02 |Přesně tak, měl jsem pocit když přišel Barák na plac, že se tlačil do téhle role. Chtěl hrát, nebál se. Hodně se mi začíná líbit.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:47 |V určitých fázích zápasu? Rád bych se mýlil, ale Karlos na to už bohužel nemá.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
pes (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:02 |Jsem velmi mile prekvapen. Kompletni zmena pojeti, vysoky fyzicky velmi narocny presink, snaha nefaulovat (caste a hlasite pokyny z lavicky), kombinacni hra na max. 2 dotyky. Vsechny posty zdvojene (at hral jeden nebo druhy - az se pripoji Mihalik, tak zaloha velmi kvalitni). Jedine dve vytky: mensi technicka vybavenost Soucka a pomalost Pitaka. Verim ve svetle zitrky!!!!!
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
TSeguinTS před 9 lety 27.01.2016 18:04 |Pomalost Karlose je v jeho věku oprávněná, naopak tam měl krásné nahrávky.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Sedrousek před 9 lety 27.01.2016 18:28 |No hlavne ta akce kdyz ztratil balon obrance ho za nej vybojoval prihral mu ho zpatky a on ho opravdu hezky kopl do autu.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
celtix před 9 lety 27.01.2016 18:58 |Souček je hodně technický def. záložník. Moc se mi jeho hra líbí.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
afro před 9 lety 27.01.2016 20:42 |Taky bych řekl, že je na DZ docela technickej a nebojí se ani v případech, kdy je tísněn podržet míč a smysluplně rozehrát bez nákopů do nikam. Jen působí trochu neohrabaným dojmem, ale to asi souvisí i s jeho výškou. Alespoň je na první pohled rozpoznatelnej.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
celtix před 9 lety 28.01.2016 00:11 |Mně naopak příjde že hraje docela elegantně
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
kalex před 9 lety 27.01.2016 18:11 |Viděl jsem jen druhý poločas, ze začátku jsem si myslel, že zápas teprve začal.
Jsem optimista, bude to dobré.
Jediná kaňka u přenosu, ikdyž to nepadá na vrub slavia tv: zkratka skp mne fakt nasrala.
Sportovní klub policie snad nebudeme jako boxovací pytel a přejímání zkratky si taky odpustíme. krom zvěrstva z letné neměl by být žádný fanda kteréhokoliv klubu pitomě mlácen
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:19 |Číňani hráli fotbal, to se vždycky dobře hraje. V lize se obávám, že proti nám budou dost betonovat a bude to o velké trpělivosti.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Boss82 před 9 lety 27.01.2016 18:19 |Vůbec nechápu, proč tuhle blbost vytahuješ. Grafiku k přenosu určitě nevyráběla Slavia. SKP bylo zřejmě myšleno Sportovní Klub Praha, určitě ne Policie.
Místo, abychom se bavili fotbalem, tak budeme zase řešit ten odporný policejní zákrok?
Jak může někoho nasrat takováhle pitomost....
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
spojka před 9 lety 27.01.2016 18:25 |Taky na to nevěřícně koukám a kroutím hlavou nad tím, co jsou někteří lidé schopní řešit...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:25 |Přesně. Takové zbytečnosti řešit...
Někdo se ptal i na chatu během zápasu, proč tam není napsáno SLA. To když tam bude SKP znamená, že ty góly patří někomu jinému?!
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
winter (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 22:05 |Stejnak.. je to sice detail, ale taky by se mi více zamlouvalo SLA, SKP nejsme. ale hlavní samozřejmě je že přenos běžel
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 00:09 |ještě by mohli u přenosu používat tříznakou zkratku SKS :)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
MMike (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:27 |Ten spartanskej plátek se zase předvedl...v sestavě SKS dnes Kenija... Bože.
Přenos jsem zapnul zrovna když tam Skodaka někdo pěkně dojel na kotník,a pak střídal,doufam ze to není nic vážnějších.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Fallen (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 23:07 |Kenija je normální česká transkripce. Kenia myslím anglická...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Majki300 (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:29 |Jednoznačně velmi pozitivní zápas. :)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
podol (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:39 |Jinde: http://www.spart.cz/fotbal/synot-liga/clanek/744447-sesivani-nemeli-s-cinskym-souperem-slitovani-sparta-remizovala.html#hp-sez
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
podol (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 18:47 |ještě pro doplnění - při hledání opravit www.sport.cz...............................
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Fulham před 9 lety 27.01.2016 18:50 |:-))))
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 19:26 |OT: Hloušek přestupuje do Legie Varšava.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Divizni (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 19:40 |Myslím, že jsme ho nechtěli, tak je to jedno.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 19:52 |Za Stuttgart nehrál stabilně, navíc Legia je suverénně nejbohatší klub Polska a zase jde za titulem. A polskou ligu chytám, takže ho budu mít na očích.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
WarszawskiMuranow před 9 lety 27.01.2016 21:04 |Ahoj Ladislave a já legii opravdu nemusím, je to jeden z těch zatuchlých klubů jako Dukla u nás. Navíc je nepovažuji za aspiranta na titul. Ten podle mě získá Cracovia, která je zároveň nejbohatším klubem v Polsku. Stadion legii postavilo za skandálních okolností samo město, zatímco nejstarší varšavský klub Poloniu nechalo kvůli vytunelování spadnout do 4. ligy. Cracovia má za majitele jednu z nejúspěšnějších polských investičních společností Comarch, která působí v USA, nebo Německu. Cracovia si postavila vlastní stadion a po letech tápání snad konečně zabojuje o titul, z tohoto příměru varuji že i velmi silný investor sám o sobě nezaručuje úspěch. Jinak dneska fotbal radost se dívat, za mě nejlepší Škoda a Mesanovič:-). Pobavil mě komentář na začátku utkání, kdy se zřejmě náhodný španělský divák obdivně podivuje nad tím, že hraje Slavia z Prahy a cosi o CHL:-) byl to hezký den!
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 21:32 |Zdravím WarszawskiMuranowe, já Legii taky moc nemusím a loni jsem přál titul Lechu. Jinak díky za info o Cracovii a jejich majitelích, to jsem netušil. Sice zatím ztrácejí na první flek 9 bodů, ale po základní části se to vydělí dvěma, takže je to pořád hratelné (samozřejmě ještě chybí odehrát 9 kol zákl.části). Ale jo, klidně můžou udělat titul a ani Piast bych nepodceňoval, protože udrželi všechny klíčové hráče (i když hrají na hraně svých možností).
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
WarszawskiMuranow před 9 lety 27.01.2016 22:15 |Přesně tak, překvapuje mě forma Kamila Vacka který táhne celý Piast. V Cracovii je zase vynikající pravý záložník, nebo bek Kapustka, škoda že se přestupový trh neorientuje více na Polsko snad kvůli přemštěným cenám zdejších hráčů. Užijte si gólovou smršť v ekstraklase příteli a Craxa na maxa
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 23:19 |Díky a taky tak.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Stahler před 9 lety 28.01.2016 09:17 |Zdravím. Také v Polsku fandím Cracovii, snad to dotáhnou v tabulce co nejvýše. Když by nevyšel titul, tak snad evropské poháry by jí uniknout neměly. V této sezoně jsem na Cracovii bohužel nebyl, naposledy v minulé. A předtím ještě v dobách, kdy hráli druhou nejvyšší soutěž. Kádr mají letos dobrý, líbí se mi především Denis Rakels, dává dost gólů, daří se mu. Jednou jsem byl na Cracovii i na hokeji a loni dvakrát s hokejovou Cracovií na výjezdu, ale bohužel jak do Jestrzebie, tak do Janówa žádný fanoušek nepřijel, škoda. Docela jsem zvažoval den po Slavii v Jihlavě jet na zápas Nieciecza-Cracovia, ale tam bude asi nemožné sehnat lístky. Stadion mají malý a hostů tam bude plno, mají to blízko a vyprodáno bude na 99%.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 29.01.2016 10:35 |Dnes definitivně potvrzen přestup, částka prý 0,5 mil.€. Do Slávky nechtěl, prý je ve Stuttgartu spokojený a za měsíc poté přestupuje do Polska, že by ta spokojenost nebyla taková?
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Cantona (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 20:10 |Teď jsem dokoukal záznam a musím říct, že jsem byl opravdu velmi mile překvapen. Už výsledek mě potěšil, ale předvedená hra ještě víc. Po celý zápas jsme byli jasně lepším týmem a soupeře jsme prakticky, až na dvě možnosti do ničeho nepustili. Moc se mi líbil jak Železník, tak i Mešanovič do tandemu ke Škoďákovi. Oba jsou draví s tahem na bránu a mají přehled - vidím to tu opravdu na velkou bitvu o základ, což je pro nás naprostá paráda. Hlavně bych však chtěl vyzdvihnout Jardu Zmrhala, ten kluk hraje na tom kraji nádherně - nemám pochyb, že se aktuálně jedná o nejlepší levé křídlo, které v ČR máme. Celkově se mi však líbili všichni a předvedená hra měla hlavu a patu....
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
golfer před 9 lety 27.01.2016 20:20 |Také mě tento zápas potěšil. Radost se dívat. Jen bych si přál, kdybychom narazili na jaře v lize alespoň na dva, tři obdobné soupeře. Tím nemyslím pouze jasnou vyšší kvalitu a výškovou převahu, ale i otevřený styl hry a pohodové pokoukáníčko.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 27.01.2016 20:39 |Souhlas, Jarda Zmrhal opět skvělý, na té kvalitní trávě ještě mnohem lepší než v předchozích utkáních. Ten tah po křídle, to je něco. Hráče obejde, hodí si to jako Švento za svého působení v SKS a prostě pak míč doběhne, protože obránce nestíhá, centry parádní a že má střelu jako bič(ík), to všichni víme. Nemůžu se dočkat ligy, snad se mu bude dařit. A pokud bude vše klapat, kdo ví... EURO? :)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 20:47 |Kdyby hrál ve spartě, tak už tam rok hraje :-))
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Falk před 9 lety 27.01.2016 21:07 |Já zírám,tak se budeme těšit na Brno
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 21:38 |Já bych optimismus trochu brzdil, je to jenom příprava i když povedená. Všechno rozhodne až Brno a to nebude snadný zápas, jen doufám, že přijde aspoň 10 tisíc, aby kluci měli velkou podporu.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Navyseals před 9 lety 27.01.2016 21:43 |Optimismus se brzdil posledních pět let. Já si ho teď užiju naplno, protože nevím, jak dlouho může trvat. 10 tisíc na Brno je podle mě povinnost.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
golfer před 9 lety 27.01.2016 21:55 |Myslím si, že Brno určitě nerozhodne. Ani jiné dva, tři zápasy. Ale určitě rozhodne, jestli z těch 14ti zápasů uděláme o 4 body více než Liberec nebo Bolka. Jak pravil klasik, : To je to oč tu běží. Kurňa, já nevím jak vy všichni, ale já mám za ty roky ve srožoku našetřeno na výjezdy po Evropě se Slávinkou tolik, že ani nevím, jestli mi ta moje milovaná doma občas ten strožok nepodojí :D :D.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 22:15 |Bylo to myšleno tak, že Brno rozhodne, zda se mužstvo nakopne a najede na vítěznou vlnu. A to je naprosto zásadní.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 09:16 |Aby to bylo naprosto zásadní, musela by varianta ztráty bodů s Brnem pro Slavii znamenat problémy, a to neznamená. Samozřejmě taky doufám, že na tu "vítěznou vlnu" naskočíme, ale to se klidně může stát až v zápase s Jihlavou. Žádný jeden zápas pro nás o ničem nerozhoduje, zatím. :)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Luckyduck (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 21:47 |Menší technická: V naší sestavě z utkání chybí střidání Bořil - Jablonský (někdy kolem 60.minuty), stejná chyba je i na oficiálkách.
Jinak dnes naprostá spokojenost z celkově kvalitního výkonu.
Velmi potěšili Škoďák a Zmrhal, perfektní byl i Deli. Příjemná překvapení dnes Vukadinovič a hlavně Tonda Barák :)
A ještě Murisa Mešanoviče musím zmínit - má výborný drajv a takovou správnou drzost v sobě, což jsou pro útočníka ty správné vlastnosti.. dnes na hřišti opět odvedl spoustu užitečné práce.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Pepino44 před 9 lety 27.01.2016 22:28 |Všimli jste si jak Deli hrál zodpovědně? Žádné ty jeho pověstné kličky. Hrál naprosto perfektně. Je vidět, že si na ty kluky mrňavý, kteří se vždy na hráče který byl u balonu slétli jak mouchy na lejno ty svoje otočky nedovolil a to myslím,že je dobře.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 27.01.2016 23:29 |Jablo nastoupil hned po půlce, tedy v 46. minutě. Jinak když nepočítám trojici Černý, Mihalík, Linhart (všichni lehké zranění) a třetího brankáře Řeháka, tak se do hry nedostala jen dvojice Kuchta a Pavlenka.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Kaston před 9 lety 27.01.2016 23:32 |A Deli jako jediný z pole odehrál celý zápas.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Luckyduck (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 00:09 |Tu 46. minutu nástupu Jablonského psali na isportu, třeba na idnesu mají 60. minutu, což by mělo být imho správně - po gólu na 3:1 je na záznamu docela dobře vidět, jak si se Škodou přijde Bořil plácnout.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Arutha před 9 lety 28.01.2016 00:19 |Nemáš pravdu. Střídal po gólu na 3:1
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 01:05 |V tom případě mají chybu i tady. - www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/744447-sesivani-nemeli-s-cinskym-souperem-slitovani-sparta-remizovala.html#section-artcl
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Petr9608 před 9 lety 28.01.2016 00:32 |https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlf1/t31.0-8/12604796_10208372793378904_5139491661127171464_o.jpg
Deky, barevná saka.. :-D
90's jak cyp
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 01:15 |On byl Horník velikej "manekýn" a vždycky se rád předváděl.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
alois_veliky (admin) před 9 lety 28.01.2016 03:45 |Blažek hodně zostra jede "vpředu byznys, vzadu párty" :D
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
ctute před 9 lety 28.01.2016 08:23 |byl bych opatrný .. přece jen se jedná o desátý celek loňského ročníku čínské ligy, úroveň neznámá
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 08:55 |asi tak no ani ten Samsung nebude to pravé...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 09:38 |a koho byste si na rozehrani prali ? Real Madrid ? Pro nas je dulezite sladit souhru a nabyt sebevedomi. Za me jsou tihle souperi idelani. Nebo snad myslite, ze Brno, Jihlava, Olomouc atd. jsou silnejsi nez Jiangsu ? Nemyslim si. Finalni proverka bude s DK, to je , rekl bych, dostacujici...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:20 |No on by Real asi o to ani nestál, že?. Ale srovnání třeba s bundesligovými týmy by nebylo špatné. Ale tým z Asie, který hraje o deváté či desáté místo, prostě není soupeř pro srovnání.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Borec09 (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:54 |Ja si myslim, ze obecne teamy z Asie jsou jinde v taktice, tolik se nebrani, nevykryvaji se prostory atd. V tom je hlavni rozdil proti evropskemu fotbalu. Individualne tam jiste hraji dobri fotbaliste, ale je to uplne jina mentalita.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:12 |bundesliga jiz zacala, tezko s nimi hrat pripravu...myslim.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 13:36 |-:) Ale ani kluby druhe bundesligy nejsou spatni souperi - a ta zacina teprve tyden pred nami.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
kjandourek (admin) před 9 lety 28.01.2016 14:51 |S Dynamem Kyjev prohráli 2:3... Takže zase tak úplně nedůstojný soupeř to být nemusí...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 08:54 |Jen tak dál, na začátek lehké vítězství. Jak psali kolegové, těžko hodnotit, loni desátý tým tabulky, letos zatím osmý. Tento tým nás však příliš neprověřil, ani Samsung z Koree(11.místo)nebude asi tím top týmem. Poznatky ze zápasu: Milan Škoda se zase rozstřílel, doufám, že mu to dlouho vydrží a herní systém 4-4-2.
záznam utkání, pokud to ještě někdo neviděl
https://www.youtube.com/watch?v=a6R_-llY0uU
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 09:24 |Uf! Kdyby byly tvé "poznatky ze zápasu" jen o chlup obsáhlejší, už bych se v těch souvislostech asi ztrácel. A díky za odkaz, jsem si jist, že Facebook, Twitter ani oficiální web Slavie za 15,5 hodiny od konce zápasu ještě většina fanoušků nenavštívila.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
bedva (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 09:42 |:))
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Humessi před 9 lety 28.01.2016 09:47 |Proč tak hnusně, chápu, jeho informace třeba nejsou úplně aktuální, ale jsou i tací, kteří se sociálníma sítěma nekamarádí, třeba starší lidé. Hlavně to myslí dobře. A většinou udělá souhrn toho, co se za ten den až dva událo, aspoň je to pohromadě.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 09:52 |no tady se posledni dobou vykrystalizovali takove "oblibene dvojice" , ktere si obcas teda dost slusne nakladaj .-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Heretic (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 10:40 |Není se čemu divit. On se totiž již nikdo soudný nepíše. Diskuze se přesunuly na twitter, telegram či do hospod.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 10:42 |tak to jo :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Heretic (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:39 |a) sebeironie b) toho si snad nelze nevšimnout
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:10 |omlouvam se, ale ani ted tomu nerozumim
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 10:53 |To ty nemůžeš vědět.
(Hlava XXII)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Heretic (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:36 |Nevím jestli se za citátem neskrývá nějaký jinotaj, ale jestli ne, tak vím i to co není pravda.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 10:06 |+1 Jen souhlas.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 10:10 |Souhlasim, ze tento prispevek neni zrovna nijak poburujici nebo zbytecny. Kdyz daval odkaz na dva dny stary clanek s vetou aktualni informace, tak to bylo vtipnejsi :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Betynka58 před 9 lety 28.01.2016 10:23 |Taky plně souhlasím. Docela mě zaráží, kolik zesměšňujících příspěvků se poslední dobou na železníkovu adresu objevuje. Pokud vím, tak jeho příspěvky, byť nenesou zrovna znaky fundovanosti fotbalového odborníka (ale fotbaloví laici jsme tady většina z nás), tak jsou vesměs psány slušnou formou a nikoho neurážejí, to je pro mne podstatné. Trochu více korektnosti a tolerantnosti by tomuto fóru rozhodně slušelo!
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 10:41 |Celkově jsem to s tím sarkasmem možná trochu přehnal, uznávám, ale prostě si nemůžu pomoct. Nepatřím mezi ty, kteří zeleznikovi ze začátku několikrát vysvětlovali, že den staré informace už každý obdržel, nejdřív jsem byl pasivní, ale po nějaké době jsem se k nim přidal.
Tady mě ale jednoduše pobavil ten souhrn utkání "Milan Škoda se zase rozstřílel. Systém 4-4-2". Jestli vás tohle nerozesměje, nebo alespoň vnitřně nepobaví... tak mě jo. Příště třeba jen smajlík.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 10:43 |alespon nevystval Dovalila z SKS jako J1 :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 11:00 |Myslim ze Zeleznik si je verny stylu, ktery tady prezentuje jiz leta. Ano, dela kratky souhrn toho co jiz probehlo, nevidim na tom ale nic spatneho a zasadne mi to nevadi. Zajimave, ze nikomu Zeleznik celou tu dobu nevadil, ted ale se stal najednou takovy snadny terc. Mam pocit ze tady se casto nehraje mic, ale hrac. Neni dulezity obsah, ale autor zdeleni. Osobne bych byl schopny tady od pondelka najit tucet prispevku, ktere mozna mely mensi relevantni hodnotu nez ten Zeleznikuv. Zeleznik neni sprosty, neurazi, nevymysli si. Nehledejme si dalsi boxovaci pytel, kdyz se nam Jiri1 odmlcel. Poznamka o Skodovi mi osobne neprisla usmevava, vzhledem k tomu ze Milan prisel o vetsinu cast pripravy kvuli zraneni. Jinak bych mozna jen pridal jako poznamku, ze podle me Milan byl vcera po jeho brankach docela vazny, mam pocit ze se moc neusmival a ze to nebyl 'ten stary dobry Milan'.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 11:14 |No pevne doufam, ze to bylo pouze tim, ze jde jen o pripravu a nepovazuje ty goly za dulezite a snad pri skorovani v lize ukaze vetsi radost.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 11:26 |Snad jo. Jinak psal vcera Jaroslav Tvrdik, ze "jasne jsme rekli ze ho nepustime na jare. Do budoucna ma ale moralni pravo jit de sveta, po to co vse pro Slavii udelal". Predpokladam ze se to tyka Milana a ze Slavie se uz zacala rozkoukavat na jeho nahradu. Milanovi tedy nic neutece, jinak je Milan pro me spravny priklad pro ostatni hrace, ze trvda prace a snaha se vyplaci, stejne jako ochota se objetovat pro klub, jak to Milan delal kdyz se stal z nouze stoperem. A osobne si myslim ze hlavne toto Koubkovo rozhodnuti Milanovi prospelo. Nikdy predtim nesel tak hlava/nehlava do souboju nez po te, co se opet postavil do utoku. Jak jsem jinak nedavnem uvedl, byly casy ze Jiri Böhm hral a Milan Skoda byl jen nahradnik.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 11:33 |Spis asi "obetovat"...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:40 |No a dneska?Kde je Jiří Böhm?vždyť se neprosadil ani v Zápech. Milanovi zahraničí přeji, ale stále si myslím, že by měl zůstat ve Slavii, tady je žralokem sice v malém rybníčku, ale je, venku bude pouze rybičkou v oceánu a zda se tam prosadí, je otázkou. Z poslední doby se snad uchytili jen Darida a Černý v Ajaxu. Ani oslavovaný Kadeřábek zrovna v Hoffenheimu nezáří.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 11:51 |Myslim ze Milan Skoda mel az do nedavna velice skromnou smlouvu a ze si nemohl dovolit dat moc 'bokem'. O hrace ktery je schopny dat v 30 zapasech nejakych 20 branek bude vzdy velky zajem. Byt na miste Milana a mit jeho vek bych asi tako optoval pro prestup. V Anglii a Nemecku by to nemel lehke, i kdyz si myslim ze i tam by mohl prijemne prekvapit. Myslim ale ze mu k tomu trochu schazi "lokty". Nejake Turecko nebo Rusko by me osobne asi moc nelakalo, ale v Emiratech by se mohl mit Milan dobre. Fotbal bude hrat snad jeste nejakych 5 let, za kterych by ted mohl neco nasetrit. Litoval bych jeho odchod, ale zcela bych to chapal a choval se stejne.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Borec09 (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:56 |jsem si docela jist, ze Milam pujde smer Cina. Pan Tvrdik se uz vsadil, ze Milan dostane lepsi nabidku z Ciny, ktera bude lepsi pro Milana i pro Slavii.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:04 |taky jsem to zeregistroval :-) pokud bude Milan chtit do Ciny, tak myslim, ze tam bude vycnivat nejen diky sve vysce a ze by se tam "zahojil" velmi podobne jako na Strednim vychode...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
bongor před 9 lety 28.01.2016 20:10 |Koník má pravdu,ale holt každý potřebujeme peníze,hlavně na "stará kolena".
Mě na "cause" zaráží,proč se v emirátech nezajímají o nejlepšího střelce Evropy a okolí pana Lafatu,ale právě o jeho bezvýznamného následníka MŠ .Nechci slyšet trávu růst,ale že by přece jen ten IH?.
Kadeřábek je velké zklamání,podle našeho tisku měl zcela rozvrátit všechny útočné vozby Bundesligy a oni si ti soudruzi z NDR klidně napíšou,že vůbec neumí bránit.
Že by nám ho tak záviděli?
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 29.01.2016 11:58 |Snad protoze Lafatovi bude 35 a pomalu muze myslet na fotbalovy duchod?
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 11:47 |Doufam, ze dostanu nejaky prostor na EURU a v lete bychom ho uz pustili, protoze v jeho veku muze jit o posledni nabidku na zahranici. Chapu, ze treba Zmrhala pustit nechceme, ten jeste bude mit spoustu prilezitosti, navic ted prichazi doba, kdy uz by mel naplno ukazat svuj potencial s kvalitnejsimi spoluhraci. Taky myslim, ze chodi do vseho ted vic, zarny priklad jeho repre gol proti Kazachum, kdy tam zboural dva obry soupere.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:23 |děkuji.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Fallen (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:17 |To je jednoduchý. V nátuře některých lidí je prostě tužba vyhledávat nebo vyvolávat konflikt.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 11:28 |Vůbec nejsem konfliktní typ, ale jazyk (stylistika a sémantika) mě živí a některé formulace mě prostě bijí do očí. Když někdo 15 hodin po zápase přijde s informací, že ho těší, že se Škoda rozstřílel, tak nevidím problém, ale když to (a nic dalšího) označí za své "poznatky ze zápasu", tak mě pobaví, kolik si toho z utkání odnesl. Myslím, že není třeba mě hned označovat za konfliktního člověka. Na sociálních sítích se naopak snažím konflikty často uklidňovat, ale když někdo nabije na smeč... neodhodím raketu.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Pepino44 před 9 lety 28.01.2016 12:34 |Mně tedy vadí některé podrážděné příspěvky některých lidí. Tu podrážděnost nechápu, Chápal bych ji,pokud bychom hráli o sestup, ale nyní, když se daří, tak to opravdu nechápu. Já,pokud se mi zdá nějaký příspěvek neaktuální, nebo s nějakými chybami, tak jej přejdu s pousmáním s tím, že to ten,kdo to napsal stejně myslel dobře. Ty se tím živíš, takže máš určitě lepší znalosti než ti, kteří se tím neživí, každý není stejný. Možná, že by Tě leckdo předčil v manuální zručnosti, nebo znalostech v jiných oborech. Měli bychom být k sobě trochu tolerantní a nereagovat podrážděně na vše co se nám nelíbí.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:24 |ano děkuji, takhle přesně to bylo myšleno.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:23 |No on každý nemá čas sledovat Facebook či Twitter. A jsou zde i lidé, kteří jsou rádi za usnadnění práce, proto ty odkazy, taky zde nejsou jen experti na internet, což jste zřejmě Vy!!jo tyhle rýpali a kritiky mám nejradši.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Borec09 (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:51 |Ja treba Vase prispevky ocenuji, sice mam twiter, ale clovek vzdy muze neco prehlednout. Takze kratka sumarizace udalosti urcite neuskodi. Dulezite je, aby jsme meli k sobe vzajemny respekt, ne kazdy je rozenny novinar. Mne osobne psani taky moc nejde, ale to neznamena, ze se nemohu prispivat.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 12:25 |Milý zelezniku2,
když už mě označujete (očividně si tedy budeme raději vykat) za rýpala a experta, místo abyste ukázal, že se dokážete i zamyslet nad tím, co jsem Vám vytkl - a že toho bylo víc, co Vám na pár řádcích vytknout šlo, např. ještě to, že dovedete tak přesně odhadnout kvality Korejců, kteří Slavii dle Vás neprověří, neb se jistě v korejské lize pohybujete jako ryba ve vodě - tak budu jako expert a rýpal všeho druhu důsledný. Pro příště, akuzativ plurálu maskulina rýpal = rýpaly (jako pány). Do budoucna Vás budu brát jako opožděného posla zpráv užitečného pro určitý okruh čtenářů, jen se v tom případě tohoto držte a vyvarujte se "poznatků z utkání" čitelných z listiny střelců. A jelikož tato diskuse není určena k tomu, abychom se dohadovali, jestli jsem já agresivní, nebo Vy opožděný, bude se v dalších příspěvcích zase věnovat zejména Slavii. Jiri1 zase nejste, abyste si zasloužil tolik pozornosti (ani toto není myšleno zle).
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 12:54 |Dobry den, Jarmiku, minuly tyden, kdy jste se tady po dlouhe dobe obevil, jsem si nasel vas blog ohledne hubnuti a behani. Dobry dojem ktery jste tam na mne zanechal jste ale ted poskodil touto v mych ocich neprimerenou reakci. Ze jste linguista je fajn, ze mate rad stylisticky ciste prispevky je pro vas samozrejmost. Nezda se mi ale vubec podstatne jestli Slaviste tady pisou stejne odborne, co se tyka jazyku, jako vy. Netusim nad cim by se Zeleznik podle vas mel zamyslet a co konkretnu byste mu mel dokonce vytykat (!). To mi uz pripade trochu tahane za vlasy. Jestli Zeleznim napsal ze ani desaty tym koreanske ligy nas asi moc neproveri, tak nevim v cim videte problem. Na to nemusi byt expert ani se v koreanske lize nepohybovat 'jako ryba ve vode'. Nebo snad ano podle vas? Nezlobte se, ale vase posledni uvahy ze budete Zeleznika 'brat jako opozdeneho posla uzitecny pro jiste okruh ctenaru', uvahy o tom jestli 'vy jste agresnisni nebo Zeleznik opozdeny' a ze 'Zeleznik neni Jiri1 aby si zaslouzil tolik pozornosti' si v mych ocich zaslouzi palec dolu.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 13:11 |Milý Barro, dostatečně jsem snad zdůraznil, proč reaguji tak, jak reaguji. Začalo to jen tím, že jsem se pozastavil nad nesmyslností jednoho příspěvku formou sarkasmu. Následně jsem byl všelijak označen, jako bych se nějak pravidelně projevoval agresivně, tudíž jen v nadsázce reaguji tak, jak očividně někteří očekávají.
Opakuji, že agresivní lidi nemám rád, vše ostatní jsem už vysvětlil.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 13:31 |Mozna jste si vsimnul, ze jste zustal ve vasi prvni reakci na Zeleznika uplne osamocen. Jestli byl prispevek Zeleznika nesmyslny nebo ne, o tom by se dalo dlouho diskutovat. Pro vas mozna ano, pro jine ne. Nevidim ale duvod se chovat sarkasticky kdyz se vam nejaky nazor nezda. S nazorem Zeleznika ze Skodak je strelecky zpet, ze Samsung dle umisteni v korejske lize patri k slabsim muzstvum a nas tedy moc neproveri, s tim vsem se umim ztotoznit. Ale asi patrim spis do toho 'jisteho okruhu ctenaru' o kterym jste psal. Jestli mate jiny nazor, fajn, na to slouzi tato diskuse, ktera by ale mela byt ferova a ne ze budeme jeden druheho poucovat a zesmesnovat. Co asi ocekavate kdyz budete reagovat sarkasticky? Nemusime si tady padat kolem krku, ale meli bychom se respektovat. V mych ocich byl vas posledni prispevek zcela zbytecny. Ale linguisticky mozna dokonaly, o tom nemuzu soudit.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Kmotr (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:55 |Ja se priznavam,ze zeleznik pro me take patri do te velmi vystizne az vtipne pojmenovane skupiny.. Je to videt z kazdeho jeho prispevku.. to je zrejmy fakt snad pro kazdeho..
Ale kazdy jsme nejaky a stejne tak jak se "chova" zeleznik,je jasne,ze se budou chovat nejak i ostatni. A zase kazdy je nejaky a kazdy reaguje nejak.. Ja si vetsinou pro sebe v duchu reknu "BOZE" a dal uz to neresim.. jindy mam se mnou uplne clouma touha mu napsat "proboha prober se" a urcite uz jsem takhle na nekoho zareagoval..
Nekdo je proste na urcite chovani alergicky ale neznamena to,ze to mysli zle..
Me zeleznik prijde jak 13 letej kluk v parte chlapu u ohne, mezi ktere se snazi zaradit a "potykat" si s nimi.. A i v realne situaci padaji take vytky a ruzne zpusoby "vymezovani se".. Je to normalni proces "vychovavani" s jeho stinnymi i svetlymi strankami..
Rozhodne nic dramatickeho..
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
bongor před 9 lety 28.01.2016 20:14 |Nic si z toho Železníku nedělej,jsou tu i lidé,co si s Tebou rádi pokecají.
Že bys byl následníkem našeho Huba?Ten taky ať zahrál sebelíp,tak byl pořád na tapetě.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 10:35 |Jinak bych rekl, ze po zruseni Krasnodaru mame idealni slozeni pripravnych zapasu, kdy se kvalita souperu postupne zlepsuje od tech vyrazne horsich nez jsme my az po ty kvalitou podobne a zakoncene tim kvalitnejsim. Pro me idealni priprava na ligu.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
jarmik před 9 lety 28.01.2016 10:44 |Pokud Brno zaleze, tak si nejsem jist, že je Dynamo ideální generálkou, protože to určitě nezaleze. Prověří nás 100% celkově, ale jako generálka na něco, přičemž to něco je Brno v Edenu, bych to jako ideální neviděl. To ale nemění nic na tom, že věřím, že Brno rozsekáme. :)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 10:49 |Se hrou na dva utocniky je musime rozsekat. Jsem zvedav jestli dostane prednost Zeleznik nebo Mesanovic, ja bych asi na uvod volil toho druhyho. Ale pravda, ze Zeleznik zatim nemel moc sanci se ukazat.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 10:54 |souhlasim, jenom bych rekl , ze z toho bude mit DUVCD docela tezkou hlavu, zatim se jevi vsichni pomerne velmi dobre, bude tezke nekoho posadit na lavicku. Pokud vemu do uvahy, ze zpet do juniorky zrejme zamiri mladi Holik a Kuchta a pravdepodobne i Rehak, pak je tu stale kompletni zdvojeni postu...u Mini a Karlose to zaklad asi nebude, Levan nemuze hrat prvni 3 zapasy...ale stejne pak zustava cca 20 hracu se slusnym potencialem v pomeru ke zbytku nasi ligy...no jsem zvedavej a tesim se na prvni kolo. Doufam, ze dorazi slusna navsteva, chtelo by to, aby do toho vlitli naplno i fanousci a nebylo nejake rozcarovani z upachtenych 6k....No, ja teda du , vlastne jako temer vzdy .-))
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 11:08 |Asi hlavni dilema bude mit v zaloze/utoku. Doma a venku zrejme budeme hrat jinak. Doma bych se nebal hrat utocne a zalohu s utokem dat nejak Zmrhal vlevo, Husby a Soucek stred a Mihalik (Vuk) vpravo. A vpredu Skoda a Mesanovic (Zeleznik). No jinak Jezisek me vybavil ve fanshopu novou salou a cepici na unorovy start :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:19 |tak to mas dobry, ja zustanu u "vitezne" mikiny Iron Eden :-)
jinak v reakci na vyse uvedenou zalohu / utok : no prave, jenze jeste nam tam zustava Stohanzl, Barak, Levan a Linhart :-) (+ Vuk/Mihalik, Mesan/Zeleznik) to je sakra vostra lavicka :-) i bez Mini a Karlose...
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
adams89 (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 11:34 |Po dlouhých letech se bude řešit, kteří hráči půjdou na lavičku a kteří na tribunu :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Dresco před 9 lety 28.01.2016 11:38 |Tak se Stohanzlem nevim jestli se planuje uplatnit opce a jelikoz se buduje tym na pristi sezonu, tak asi bude stranou. Linhart mel jit nekam hostovat, ale kdo vi jestli si ho nakonec nenechame, Barak a Levan urcite hraci na hranici zakladu, Levan to ma ztizene tim trestem. Doufam, ze nebude uplne odstaven. Lavicka bude dobra a to je pozitivni, v minulosti tam takova kvalita nebyla a bylo tezke nejake oziveni, ted si dovedu predstavit treba toho Baraka, ze tam v 60. minute vlitne a rozhodne.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 12:11 |Me Stohanzl (kdyz hraje) docela bavi...doufam, ze zustane.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
slavistou50let před 9 lety 28.01.2016 15:02 |Baráček musí být na place. Ten nám ještě ukáže co je v něm.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Guly (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 12:42 |Já si myslím, že Železník je spíš typ pro domácí zápasy, kdy budeme bušit do plných a Mešanovič se bude víc hodit na zápasy venku, kdy budeme hrát spíš na brejky, protože je takovej rychlostní brejkovej typ, ale uvidíme, nechám se překvapit.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Travinho před 9 lety 28.01.2016 22:23 |No, on je ale Železník taky především dynamický typ.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
zeleznik2 před 9 lety 28.01.2016 11:29 |ono to tak horké nebude, rozhodně ani těch dvacet hráčů nebude k dispozici. Levan odehraje sotva 8 zápasů, Štohanzl možná ani to ne, Laty taky rozhodně není ze železa a Míňa a Karel Piták na základ nemají a Souček určitě bude stát za karty. Tak, abychom neodehráli s náhradníky.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Pepino44 před 9 lety 28.01.2016 12:46 |Tak on se Levan na hřiště třeba ani nepodívá při dobré konstalaci (vítězná sestava se nemění). Bylo by mi jej líto, ale byl bych velmi spokojen. A co se týče náhradníků, taky nevidím slabiny. Již to není situace, kdy na lavičce seděli junioři a dorostenci.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
smely (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 13:06 |tak pokud se nedostane na plac cely jaro z duvodu, ze se vitezna sestava nemeni, tak mi to vadit nebude :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Barra před 9 lety 28.01.2016 14:52 |Shanghai Greenland Shenhua transferoval dnes stredopolare Fredyho Guarnina (Kolumbia) z Interu Milan za 13 mil EUR. Guarnin si vydela rocne 11 mil EUR, tedy cca 300 mil kc. V Interu mel bilanci 114 zapasu, 15 branek, 27 asistu. Jestli nas Milan ma jit doopravdy do Ciny, tak po 5 letech by za sejne penize mel byt miliardarem, ktery by mel dost na to aby se stal, kdyby tu ambici mel, (spolu)vlastnikem Slavie.
Jedna se jiz o treti velky transfer do cinske Super ligy tento tyden, vedle Ramireze z Chelsea a Gervinha z AS Roma (ano, ten o kterym jsem predvcerem psal ze prisel jako 18-lety kluk z Pobrezni Slonoviny do skromneho Beveren, kde se ucil hrat dospely fotbal). V minule sezone transferovali podle belgickych novin a zdroju z FIFy cinske klubu hrace za vice nez 154 mil EUR, tedy pres 4 miliardy kc.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
slavistou50let před 9 lety 28.01.2016 14:58 |Dominik Mašek - směr Slavia. Budoucnost je naše.
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Heretic (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 15:13 |Moc bych mu to přál, ale nevěřím, že by mohl dostat takovou částku, přeci jenom mezi Slavií a Internacionale je ještě drobný rozdíl. :-)
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
slavistou50let před 9 lety 28.01.2016 15:15 |Je prostě náš a nikomu to nebudu vyvracet. Ahoj
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Borris před 9 lety 28.01.2016 15:21 |Zdroj?
Re: Slavia - Jiangsu Sainty Football club 5:1
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 28.01.2016 21:51 |Borrisi, já tedy tohle info nemám, ale včera proběhla pracovní porada naší sportovní rady a tam se probírali potenciální mladí hráči pro Slavii, tak snad ...