O Slavii

Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

Slavia dnes oficiálně potvrdila odchod hlavního skauta Jakuba Dovalila, na kterého čeká angažmá trenéra U20 Spojených Arabských Emirátů. "Za jeho odvedenou práci a profesionální přístup mu děkujeme a v jeho novém angažmá mu přejeme co nejvíce úspěchů," okomentoval odchod generální ředitel David Trunda.

O Dovalilově odchodu se spekulovalo už od začátku ledna, nyní se tedy definitivně rozhodnul a Slavia bude hledat nového šéfa skautingu. "S Jakubem jsme o možnosti jeho odchodu hned od počátku komunikovali a věděli jsme o něm. Chápeme, že se prestižní trenérskou nabídku rozhodl přijmout," řekl Trunda pro slavia.cz

Jakub Dovalil byl hlavním skautem a členem sportovní rady Slavie jen tři měsíce. Do Slavie se v říjnu vrátil po 13 letech od doby, kdy zde mezi lety 1997 a 2002 působil jako dorostenecký trenér. Od roku 2002 až do loňského roku působil nepřetržitě u mládežnických reprezentací od U16 až po U21.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:08 |  
    0 0

    Hodně štěstí v islámákově, žádný kopec, žádná příroda, žádná hora, žádný strom, jen poušť , moře a 50°C...good luck!

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      SLAVIESTA     před 9 lety 27.01.2016 10:15 |  
      0 1

      Prachy ochladí, přírodu nahradí.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:19 |  
        0 0

        Vždy je fajn, když člověk dělá co ho baví a co mu vyhovuje...

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Humessi     před 9 lety 27.01.2016 10:25 |  
          0 0

          Já bych mu to nezazlýval, když tam vydrží dva roky, zabezpeční rodinu na x let dopředu. Radost nemám, ale chápu to

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Malvin     před 9 lety 27.01.2016 10:31 |  
      0 0

      Myslím, že tyto ironické komentáře jsou zbytečný. Je to jeho život a jeho volba.

      Ale moc se mi nelíbí přístup vedení. To, že ho pouštěj chápu, ale já bych mu nesliboval, že se může vrátit. Jednou sem šel s nějakou vizí a ta určitě neměla být na 4 měsíce. Navíc, to ani vedení nemůže předem vědět, že tu pro něj místo bude. Co když mezitím seženou někoho lepšího? To pak toho člověka vyhoděj, aby uvolnili místo pro Dovalila, který při 1. nabídce zase uteče od rozdělané práce?

      Takže za mně, ať se mu opravdu v Emirátech daří a našemu vedení přeji, aby něj brzy našli někoho lepšího, kdo to bude dělat dlouhodobě a dobře.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        SLAVIESTA     před 9 lety 27.01.2016 10:58 |  
        0 1

        Já bych to viděl takhle : za tři měsíce udělá člověk v novém místě spoustu práce, zvláště, když se jedná o koncepční práci s dlouhodobým výhledem a vrchol profesionalismu je utéct při první atraktivní nabídce. Takovému člověku nezbývá než nabídnout, že se může zase vrátit, kdyby to snad nevyšlo, aspoň na dobu než si zase najde něco lepšího. Ke skutečném profesionalismu cesta dlouhá.....

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        bongor     před 9 lety 27.01.2016 18:51 |  
        0 0

        Musím souhlasit s Malvinem.My jsme historicky velmi hodní,ale bohužel se nám to vrací.Nemohu do toho kecat,ale já bych přitvrdil.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        golfer     před 9 lety 27.01.2016 22:29 |  
        0 0

        Ale né, né a né. Naše vedení jsou přece velmi dobří obchodníci a mají jen dvě možnosti. Rozejít se v dobrém a nebo ve zlém. Také se dlouho věnuji obchodu a vím, že ten Dovadil nám může dát tip i odtamtud. Nepodléhejme emocím. Rozejít se ve špatném znamená koncovka, ale naopak, znamená do budoucna možná dobrý tip. Možná kurňa dobrý tip. A pokud někoho logicky nemohu udržet, tak velí vyšší dívčí - naopak pomohu. A mě se to několikrát setsakra vyplatilo. A proto Jakoubku jen běž a " šíř slávu naši slávistickou vezdejší".

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Malvin     před 9 lety 28.01.2016 08:41 |  
          0 0

          Pořád si nerozumíme, nikdo nepožaduje, aby ho tu drželi nebo mu jina dělali problémy. Chce jít za lepším ať jde. Taky bych ho uvolnil a bez zlé krve. S tím jsem s tebou za jedno.

          Ale tímto krokem dávají najevo, že jsme fajn, dočasné působiště. Takže až příště budeme hledat člověka na nějakou funkci, tak k nám budou chodit lidi jen na dobu, než seženou něco lepšího.

          Vemte si třeba, že by šlo o Uhrina. On sem přijde bude tady půl sezony - sezonu, vyžádá si hráče, který by chtěl, nastaví nějaký herní systém a po půl roce se mu ozvou z lepší štace a on nám udělá pápa. Slávie ho uvolní, nebude mu dělat problémy. Oslovíme jiné trenéry a ti budou mít jasnou nabídku od nás a k tomu ještě nějakou nepotvrzenou , také za lepší podmínky někde v zahraničí. Při tomto našem přístupu, pak takový trenér klidně kývne nám, protože bude vědět, že u nás dostane slušný plat až se objeví konkrétní nabídka tak mi ho zase pustíme a on nám s klidným srdcem udělá zase pá pá.

          To není koncepční přístup.

          Samozřejmě, že by se s ním neměli rozcházet ve zlém, ale máme-li se stát hrdým klubem, tak tohle cesta určitě není.

  2. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    JS (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:57 |  
    0 0

    Škoda, že pan Říčka je pro nás nezaplatitelný.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 11:09 |  
      0 0

      Stejně nám nějak pomáhá ne? On sám by byl asi šílenec, kdyby šel z Man. City zpět do Česka, ale jako externí poradce, proč ne.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      (host)     před 9 lety 27.01.2016 11:23 |  
      0 0

      Všechno není jen o penězích. Nicméně v případě pana Říčky je to i o velké prestiži, kterou jeho práce v ManCity má. A ano, Slavii se snaží pomáhat, ostatně byl se podívat i na přípravných zápasech. jane

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:17 |  
        0 0

        Pan Říčka, to by byla jízda...snad se dá dělat taková spolupráce i externí formou...

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      golfer     před 9 lety 27.01.2016 22:11 |  
      0 0

      Na druhou stranu se to tam v té ""Chelzííííí "pěkně mele - není i v otázce p.Říčky něco nového? Být v roli Pepy Jinocha, dám si na každého prvního do diáře upomínku zeptat se na jednom mobilu : Tak co Honzíku, nezachtělo se ti domoviny, vždyť víš, kde jsou nejhezčí holky a nejkrásnější klub na světě. A to by v tom byl hrom, aby příště ten Ramires nešupajdil do Slávinky místo do Asie. :D:D:D

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        golfer     před 9 lety 27.01.2016 22:15 |  
        0 0

        Omluva - trochu jsem pomotal to, že Honza již není v CH.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 23:59 |  
        0 0

        Souček je/ bude lepší, Ramirese netřeba! :P

  3. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    dubas     před 9 lety 27.01.2016 10:59 |  
    0 0

    Je to škoda, ale co se dá dělat. Jinak pánové, pokud vám někdo nabídne práci, kde za měsíc vyděláte, co tady za rok, za dva, tak už vidím jak říkáte ne:-).

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Malvin     před 9 lety 27.01.2016 11:23 |  
      0 0

      Sohlasím s tebou, ale pokud na to budu koukat z pohledu zaměstnavatele, tak pokud by se mi takový zaměstanec jednou vrátil budu hodně zvažovat, jestli mu tu práci znovu nabídnu a budu riskovat, že za pár měsíců budu hledat náhradu která bude muset začínat znovu od nuly. Takhle se to nikdy nemůže pohnout dopředu. Nemluvě o tom, že bych na tý pozici měl člověka, který by fungoval podle mých představ. Pak bych mu rozhodně řekl NE, děkuji.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        dubas     před 9 lety 27.01.2016 12:40 |  
        0 0

        Tak to záleží na tom, jaký vztah máš se zaměstnavatelem. On taky dobrý zaměstnavatel chápe, že když dostane zaměstnanec nějakou životní nabídku, tak je dobré ho pustit. Na druhé straně je jasné, že se to nemůže dít opakovaně. Navíc Dovalil měl nějakou vizi která určitě nebyla tajná a se kterou klub souhlasil, takže jeho nástupce v tom bude pokračovat. Ještě neutichla aféra s dresy a už tu jede hate proti Dovalilovi, někdy si s arogancí fakt nezadáme s RBCH.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Malvin     před 9 lety 27.01.2016 13:04 |  
          0 0

          Ale já chápu ,jeho volbu a je dobře, že mu nebránili. S tím problém nemám a nikomu nic nevyčítám.

          Jen si nemyslím, že by mu měli předem slibovat flek, až se jednou bude chtít vrátit.

          Měl jsem možnost , ještě jako "kluk", pracovat pro jednu německou, nadnárodní společnost a tam bylo pravidlo, že tě 2x nepřijmou. Platili dobře, benefity byli i na dnešní dobu nadstandardní a i díky tomuhle pravidlu + podmínkama, který zaměstancům vytvářeli , byli vnímáni jako exclusivní firma.

          Byl bych rád, kdyby takto vnímali lidi i Slávii.

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            dubas     před 9 lety 27.01.2016 15:06 |  
            0 0

            Jsou určití pracovníci u kterých dobrá firma tohle jednou udělá, ale musí to být někdo opravdu výjimečný a to si myslím, že Dovalil je na tisíc procent.

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              Malvin     před 9 lety 28.01.2016 07:41 |  
              0 0

              Možná, ale je to podobný jako s Keniou. Je to sice výbornej fotbalista, ale k čemu nám je, když nastoupí jednou za měsíc? To posila není i kdyby hrál jako Messi.

              Takže k čemu nám je výbornej odborník na 4 měsíce ?

              Uznávám, že nám sice může pomoc i z Emirátů, ale co když naopak bude využívat svoje konexe a možnosti pro šejky? Třeba i na náš úkor? Přeci jen mu za to daj víc než my.

              Ne, ne. Připomíná mi to situaci, kdy si kluk najde pěknou babu, a ona s ním zametá a on si to nechá, protože je tááák krásná. Pak mu zdrhne s někým jiným, ten jí pošle do řiti, ona se vrátí k našemu troubovi a co ten udělá? Vezme jí na milost. Vždyť je tááák krásná.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        bongor     před 9 lety 27.01.2016 18:54 |  
        0 0

        Nehledě k tomu,že pokud je pan Dovalil slávista ,musí vědět,že nic prestižnějšího než práce pro Slavii pro něj nemůže existovat

  4. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Robinator     před 9 lety 27.01.2016 11:13 |  
    0 0

    Naprosto neprofesionální, nic víc k tomu není třeba dodávat.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      JS (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 11:28 |  
      0 0

      Už vidím, jak někde odmítáte dvacetinásobný plat.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Malvin     před 9 lety 27.01.2016 12:52 |  
        0 0

        I tohle má dvě strany mince. Mít skvěle placenou práci 2 roky nebo hůř placenou 20 let.

        Já mu to nevyčítám, sám jsem změnil práci pro peníze několikrát.
        Ale taky jsem pracoval ve vedení firmy a výběr zaměstnaců do mého úseku byl na mě. Pak, když zodpovídaš za výsledky lidí, který si vybereš, hodně koukáš na jejich dlouhodobý přínos. Věř, že zasvěcovat nového člověka do problému věcí trvá měsíce a když konečně začne být samostatný, tak ti uteče. Takže kluk , který ho zaučoval, se půl roku zdržoval s někým kdo pro nás přínos nebyl. Dělal svojí práci děla za běhu a nemohl se jí věnovat na plno, protože musel zaučovat nového kolegu.
        A to nejsem majitel, který v tom má své peníze. Pro něj je to ještě zásadnější, aby mu dobrý lidi neutíkali a fungovali dlouhodobě.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 15:02 |  
          0 0

          Tak fakt bych se nebál toho, že po Emirátech zůstane Dovalil dalších 20 let nezaměstnanej :-)

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          sasky     před 9 lety 27.01.2016 18:25 |  
          0 0

          1. Jakub může (a pravděpodobně i má) v Emirátech více než 10x tolik než ve Slavii, takže za 2 roky bude mít vyděláno na dalších 18 klidně. Navíc ve fotbale je celkem jedno, na jak dlouho máte smlouvu, za půl roku může být na dlažbě (byť s výsluhou :) ), ale práci potom v pohodě najde (sáhla by po něm jistě minimálně půlka ligy).
          2. S tím zaučováním je to pravda jenom částečně, jsou pozice, kdy naopak očekáváš, že ten, koho najímáš právě přinese do firmy svoje know-how, typicky právě vrcholoví manažeři, mezi které vedení klubu počítám. Navíc skauting ve Slavii nebyl žádný, takže o zaučování stejně nemohla být řeč.
          Je to dle mého názoru škoda pro Slavii, nicméně JD to přeju. Minimálně tam může získat další kontakty, třeba i na sponzory.
          Nyní jsem ale zvědav, kdo povede ve Slavii skauting. Napadá vás někdo?

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        bongor     před 9 lety 27.01.2016 18:56 |  
        0 0

        Asi neodmítnu,ale musím vědět,že u stávajícího zaměstnavatele jsem tím skončil navždy a definitivně.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Navyseals     před 9 lety 27.01.2016 11:28 |  
      0 0

      Každá mince má dvě strany. Určitě oddělení skautingu není práce na půl roku, tam jde o celkovou strategii, s kterou jeho nástupce nemusí souhlasit, ale o peníze jde vždycky. Dostane tam minimálně desetkrát víc než bral tady a to mu prostě nejde vyčítat. Každej je zásadovej a věrnej, dokud před něj někdo ty prachy nepoloží.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:17 |  
        0 0

        Jistě, ale rovněž se není čemu divit, že někteří z pozice fanouška reagují negativně. Je vcelku logické, že přijal takovou to nabídku. Přesto mě to samotného mrzí a možná i štve.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 12:45 |  
      0 0

      Copak Vám na tom přijde neprofesionální?

      Pokud někde pracujete, tak máte nějakou smlouvu... a pokud ta smlouva není na dobu určitou, tak je naprosto normální, že se dokážete dohodnout na jejím ukončení, pokud dostanete lepší nabídku...

      Na tom není nic neprofesionálního.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:54 |  
        0 0

        Vždyť tady nikdo nic nenamítá, přejeme mu všichni hodně štěstí a ať tam zůstane co nejdéle...

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 13:03 |  
          0 0

          No zakladatel tohoto vlákna (odstavce) zjevně něco namítá...

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            Robinator     před 9 lety 27.01.2016 13:19 |  
            0 0

            Čekal jsem, že přijde s nějakou vizí a cílem a ty prostě naplní v realitu, změní věci, které nefunguji od základu. Ne, že odejde hned v začátku, kdy se podle mě nic pořádného ani neudálo. Z pohledu fanouška mi to přijde neprofesionální a jsem nasranej, to je všechno :)

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 14:11 |  
              0 0

              V zimním přestupním termínu přišli Barák, Linhart, Pavlenka, předtím ještě Holík... To předpokládám, že byla práce Dovalila, ať už z pozice toho, že o nich věděl víc, než kdokoliv z nác, nebo proto, že některé vedl v jedenadvacítce a tak je dokázal snáze oslovit...

              Takže něco se přeci jenom událo.

              Koncepci, pokud jsem viděl fotky, tak stejně prezentoval hlavně Plíšek...

              Já mu to přeju ... a co si budeme povídat, skautiung je o kontaktech a ty teď možná nasbírá větší, než měl dosud..

              • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                Robinator     před 9 lety 27.01.2016 14:21 |  
                0 0

                Já mu to taky přeju, tak uvidíme no :)

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            bongor     před 9 lety 27.01.2016 18:58 |  
            0 0

            Já naopak zakladateli vlákna dávám zcela za pravdu.Pustit,ale už nikdy nebrat.

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              golfer     před 9 lety 27.01.2016 23:09 |  
              0 0

              Tak jsem si přčetl tady leccos. Takže jinak. Jakou repre trénuje nyní Barák senior ? No, no, ještě nic .....? A to je super odborník. Znám ho. Náhrada je vždy.

  5. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Fulham     před 9 lety 27.01.2016 11:29 |  
    0 0

    Přeji JD úspěch a jelikož jsem pevně přesvědčen že JŠVCD tak věřím , že roli skauta a ambasodora Slavie bude JD plnit v jisté míře i tam.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:54 |  
      0 0

      Nějak podobně jsem to chtěl napsat,myslím že i Slavii to bude v něčem prospěšné a vedení dobře ví proč ho pustilo za nabídkou která se už nemusí opakovat.Věřím,že kdybychom si postavili hlavu tak by neodešel.Tudíž mu také přeji hodně úspěchů v novém působišti.

  6. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Novasinho     před 9 lety 27.01.2016 12:34 |  
    0 0

    Přijde mi to škoda, ale těžko tomu šlo zabránit. Teď jde jen o to, najít někoho vhodného, kdo ho nahradí a to nebude jen tak. Nikdo vhodný s vazbami na SKS a kdo by byl volný, mi nenapadá... Škoda, vypadalo to vše pěkně nastartované, ale zase věřím našemu vedení, že jej dobře nahradí!

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      dubas     před 9 lety 27.01.2016 12:42 |  
      0 0

      Karel doklepe tuhle půlku sezóny a než to doklepe tak to může dělat jako vedlejšku:-)

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 12:50 |  
        0 0

        K tomu jsem celkem skeptický - Dovalil byl léta trenérem mládežnických reprezentací. Už měl zkušenost se sledováním mladých hráčů, vytipováváním, který může zapadnout do týmu. Věděl, co u hráče sledovat a na co se ptát.

        Nechci Karla podceňovat, ale i ten sebeinteligentnější hráč bude muset tyhle zkušenosti těžce získávat...

        Podle mě bychom měli jít po někom, kdo vedl mládežnické repre výběry...

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          JS (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:55 |  
          0 0

          Jarda Hřebík!

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 12:56 |  
          0 0

          Co Beránek?

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            Malvin     před 9 lety 27.01.2016 13:07 |  
            0 0

            A víš, že to vůbec nemusí být špatný nápad. Já si myslím, že Beránek měl na mladý čuch. Navíc velký slávista.

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            lukas8 (admin)     před 9 lety 27.01.2016 14:12 |  
            0 0

            Musím říct, že se mi tvůj nápad velmi líbí :)

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            Novasinho     před 9 lety 27.01.2016 14:40 |  
            0 0

            1+

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          birkin     před 9 lety 27.01.2016 13:05 |  
          0 0

          Bral bych Baraka seniora z Pribrami.

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            birkin     před 9 lety 27.01.2016 13:07 |  
            0 0

            teda to je vlastne blbost, Barak je pres mladez a my potrebujeme skauting...spletl jsem se

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 13:15 |  
              0 0

              Proč blbost? Pod pojmem "skauting" si představuji právě sledování ještě neznámých mladíků a schopnost odhadnout, kdo by mohl jít nahoru....

              • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                birkin     před 9 lety 27.01.2016 13:24 |  
                0 0

                to ano, ale mel by mit presah i za hranice republiky, coz si nejsem jisty, ze zrovna Barak ma

                • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                  kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 13:33 |  
                  0 0

                  A Dovalil má? No teď už vlastně asi ano:-)
                  Chápal jsem to zatím tak, že na zahraničí máme Plíška a na monitoring českých nadějí Dovalila...

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 13:24 |  
              0 0

              Ale nevylučuje to, že by se nám hodil :)

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            golfer     před 9 lety 27.01.2016 23:16 |  
            0 0

            No konečně. Rozumný tip. Znám ho a vím. Proč hraje Příbram juniorskou CHL, proč asi ? Každý v Příbrami vám to potvrdí. Jediná a to přímo nejlepší volba.

  7. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    buri     před 9 lety 27.01.2016 13:05 |  
    0 0

    Dobrý den přátelé. Odchod JD je pro mne letošní první zklamání a to obrovské...viděl jsem vněm největší naději do budoucna...Jak tady někteří si nepřejí jeho návrat, s tím bych počkal jak se zachová,je tady možnost, že bude pro nás pracovat externě jako pan Říčka...Potom bych mu odpustil. Věřím, že je opravdu Slávista...Ještě mě trápí Bero, věřím, že by to byl nákup do budoucna a vyplatil by se.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      bongor     před 9 lety 27.01.2016 19:07 |  
      0 0

      Bero mě trápí stejně jako buriho.Opět to souvisí s takovou tou slávistickou dobrotou.
      Kdybychom dali na vědomí ,že ho chceme,tak by se taškář přetrhnul,aby nám ho přebral i kdyby ho právě nepotřeboval.Nakonec to už předvedli s Šuralem,kterého nepotřebují,pouze jim jeho angažmá udělá jenom problémy.Ale mají škodolibou radost,že Slavii ponížili.Není sporu,že finanční možnosti CEFC i ve srovnání s velmi bohatým Křetínským,jsou několikanásobně větší.Tak proč jim nezkazit ten jejich sen
      o dominanci na českém trhu.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        golfer     před 9 lety 27.01.2016 22:50 |  
        0 0

        Nevím přesně, proč jim to kazit. Bero přece není žádná osvědčená hvězda. Jen ať si ten svůj pochybný sen žijou. Při představě, že ten Bero k bídě přestoupí, si dovedu představit, co tam s ním mentálně provedou. Z jejich kabiny jsou zprávy jasné. A potom se na repre Slovenska sejde Bero (který se občas do sestavy přes ostatní neotřesitelné loosery dostane) s Mihálikem, který v perfektní kabině Slávinky bude v základu hrát první housličky a bude nadšený. Chtěl bych být v kůži top perspektivního slovenského mladíka, který se rohoduje, kam v Čechách přestoupit.

  8. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    tantalos     před 9 lety 27.01.2016 13:12 |  
    0 0

    1. Sportovní klub nemá být vězení, jinak hrozí špatná atmosféra. V případě Škody by byl jeho odchod konec nadějí na ME a šancí na ještě lepší angažmá, u pana Dovalila to neplatí.
    2.Pan Dovalil venku získá informace o arabském a snad i africkém fotbalu, a může být proto tam užitečnější než doma.
    3. Zimní nákupy skončily a v létě již nebude třeba dělat tak velké investice, doufejme že budou stačit již dva tři hráči, tedy potřebnost skauta klesá.
    4. Možné posily do dorostu znají i trenéři naší mládeže.
    5. Skauting může vést bez potíží i někdo jiný - třeba pan Beránek

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Navyseals     před 9 lety 27.01.2016 13:16 |  
      0 0

      S tím létem bych tak rychle soudy nedělal. Končit bude pravděpodobně Piták, Štohanzl, Kenia a možná i Černý. Po Euru možná pustíme Škodu. A pokud bychom udělali poháry, tak ta soupiska musí být obsáhlejší. Podle mě lze v pohodě čekat podobnej uragán jako teď.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Corfe     před 9 lety 27.01.2016 14:45 |  
        0 0

        S perspektivou konce těch hráčů, co jsi napsal souhlasím, ale právě kvůli tomu podle mě nafukujeme kádr teď a letní odchody Pitáka, Štohanzla, Kenii a/nebo Černého by v létě mohli nahradit naši odchovanci, především Hrubý a Bazal, co se vrátí z hostování.

        Teď to vypadá, že na jaře budeme mít jen v lize na hostování hodně hráčů:

        Hrubý, (Dostál, Červenka) - Ostrava
        Bazal, Voltr - Jihlava
        Prošek, Švec - Bohemka
        Diop, (Koreš) - Zlín
        Hrubeš - Slovan Bratislava
        Baéz - Trnava

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 20:47 |  
          0 0

          re: Corfe - Koreš už náš asi není, tedy aspoň co si vzpomínám, tak Zlín v rámci transferu Železníka vznesl požadavek na změnu jeho hostování v přestup.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Falk     před 9 lety 27.01.2016 13:23 |  
      0 0

      Nevím proč Beránek ,velký slávista to ano ,ale cit pro hráče ?
      Dovalila omlouváme ,že si potřebuje vydělat a u Škody ,že neměl podepisovat smlouvu.
      Můj názor je neměnný ,kdo se může zabezpečit neměli by mu jiní bránit.
      Přeji Dovalilovi úspěch.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Tomski     před 9 lety 27.01.2016 15:29 |  
        0 0

        cit pro hráče měl vždycky...za něj přišli Piták, Skácel, Vachoušek, Latka, Krajčík, Adauto, Šmejkal a do áčka se posunuli Švec, Kalivoda, Hrdlička...pak je na debatu jak u koho si vyhlídl přímo on...protože tenkrát tady byl i Říčka s Jinochem...

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 18:21 |  
          0 0

          Adauta přivedl Říčka, sám to nedávno říkal v rozhodvoru.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      kjandourek (admin)     před 9 lety 27.01.2016 13:29 |  
      0 0

      Ten bod jedna bych ještě rozvedl s tím že: hráč má smlouvu na dobu určitou, tam si lze "postavit hlavu" a hráče nepustit. Předpokládám, že ostatní zaměstnanci mají smlouvu na dobu neurčitou, takže pokud chtějí dát výpověď a zaměstnavatel nesouhlasí, tak dle platných pracovních předpisů to vyřeší dvouměsíční výpovědní lhůta... Takže v tomhle případě by si zaměstnavatel stejně příliš nepomohl.

      Ještě bych dodal,že jsem zatím nikde nečetl ofiko vyjádření, že budeme JD držet místo, jak tu mnozí naznačují... a kdyby ano, tak bych poukázal na to, že zatímco hráčů na hřišti prostě můžeme mít maximálně jedenáct, tak skautů můžeme mít kolik chceme... Takže v případě jeho návratu nebudeme muset nikoho vyhazovat, prostě jenom nebude "Hlavní"...

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        kukinho     před 9 lety 27.01.2016 13:39 |  
        0 0

        Odchod Dovalila beru, chce si vydělat a zabezpečit rodinu. Načasování není vhodné,ale kdo víme,co bude v následujícícm čase.
        Jedině co mě tak trošku mrzí je, že po sportovní stránce jeho angažmá nemá moc smysl. Ale to je věc jinná....

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      TSeguinTS     před 9 lety 27.01.2016 14:17 |  
      0 0

      K bodu 3: Také nesouhlasím jako další co se tu vyjádřili. V létě bude potřeba opět posilovat po zmíněných odchodech.
      K bodu 4 a 5: Ano, ale pan Dovalil je v ČR opravdu znalcem s přehledem, kterých tu moc nemáme. Nahradit ho bude těžké, ač není vyloučeno, že nám stále může pomáhat na dálku, pokud se tak dohodli. Skauting může vést úplně kdokoliv, záleží jestli chceme, aby ho ten někdo někam dovedl. Proto potřebujeme plnohodnotnou náhradu, která se bude jen těžko hledat.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Travinho     před 9 lety 27.01.2016 15:04 |  
      0 0

      U trojky bych rozhodně nesouhlasil. Pokud chceme být konkurenceschopní nejen v lize, tak je právě kvalitní skauting základ... Navíc se zatím de facto na žádném příchodu nepodílel.

  9. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 13:53 |  
    0 0

    Růžičku dnes obvinili z přečinu zpronevěry, tzn. ne z toho, co stále vyřvávali do médií a vlastně stále vyřvávají. Jen odhadem, komu tak asi mohl "zpronevěřit" peníze, jediná možnost, která mě napadá je hokejová Slavia, to je komedie. Nic na něho nanašli, tak se rychle museli dohodnout s Benýškem.
    http://www.novinky.cz/krimi/393009-policie-obvinila-trenera-ruzicku-ze-zpronevery.html

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      stromovous (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 14:12 |  
      0 0

      Koukám, Ladislave, že kdekdo na SN je nejen prvoligovým trenérem, ale už i právníkem, našel jste si alespoň skutkovou podstatu zpronevěry? Ta zní: "Kdo si přisvojí cizí věc, která mu byla svěřena, a způsobí tak na cizím majetku škodu...", takže to vypadá, že to je klasifikováno tak, že si Růža přisvojil cizí peníze, které mu byly Palaščákem svěřeny (podle Růžova tvrzení se jednalo o sponzorský dar Slavii). Teď je otázka, komu tím způsobil škodu, zda Palaščákovi nebo Slavii. :)

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 14:19 |  
        0 0

        Na právníka si nehraju a skutkovou podstatu jsem si samozřejmě přečetl a po pravdě, tahle možnost mě nenapadla. A stejně trvám na tom, že je to komedie a teď už i zpolitizovaná kauza.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          stromovous (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 14:31 |  
          0 0

          Jestli si Růža bral velký peníze od zblblejch rodičů mladejch hokejistů (rodičů zblblejch z vidiny, že Růža z jejich dětiček udělá prvoligový či reprezentační hráče) a pod záminkou, že se vlastně jedná o sponzorský dary, si rozjel vlastní byznys, tak to komedie opravdu je.

          Zda tomu tak ale bylo nevím, a nechám to na OČTŘ.

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 14:49 |  
            0 0

            Rodiče bych do toho netahal, nebyl obviněn z přijetí úplatku, ale ze pronevěry. Mimochodem stromovousi, ty mě tady napadáš a pak uvedeš stejný závěr jako já ("škoda" způsobená Slavii) a přidáváš ještě druhou možnost (("škoda" způsobená Palaščákovi). Já škodu způsobenou Palaščákovi vylučuju, to by byla jiná klasifikace trestného činu. Ale nejlepší by určitě bylo, kdyby se k tomu na SN vyjádřil právník.

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              stromovous (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 14:56 |  
              0 0

              Láďo, rozhodně tě z ničeho nenapadám. Žádný závěr jsem neuváděl, jen bez znalosti spisu nespekuluju a dal jsem do neformálního příspěvku víc alternativ, kam se něčí myšlenky mohly ubírat. Jinak k tomu právníkovi, to já jsem. :)

              • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 15:29 |  
                0 0

                Ok stromovousi, já se naopak o tuto kauzu zajímám od začátku, protože tam strašně věcí nesedělo a nesedí. Podle mě padlo obvinění "rodiče" a padlo obvinění úplatky. Vypadá to, že ho obvinili za to, že sponzorský dar od Palaščáka nepředal Slavii. Já třeba od známého na tuti vím, že ty peníze předal, ale nemůže to dokázat a proto po poradě s právníkem začal mluvit o půjčce. No, uvidíme.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      spino     před 9 lety 27.01.2016 18:12 |  
      0 0

      Je to osobní msta dvou podnikatelů ve stavebnictví.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 19:45 |  
        0 0

        Jasně spino, ale vezmi si tu ironii, že Růžičku nakonec asi obviní, že "okradl" Slavii. On, který klubem žil víc jak 20 let, byl tam od rána do večera a prokazatelně zaplatil ze svého výplaty, když na ně nebylo.

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        sasky     před 9 lety 27.01.2016 20:14 |  
        0 0

        No, jestli tam nic nebylo, tak sedět nepůjde. O lidech nemám iluze a nevím, proč by zrovna Růžička měl být výjimkou. Zrovna tak bych naprosto nebyl překvapený, kdyby se někdy prokázalo, že někteří čeští sportovci dopují nebo dopovali. Nemám na nikoho podezření, jen říkám, že by mě to nějak zásadně překvapilo. Tak proč si zrovna Růžičku idealizovat.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 20:57 |  
          0 0

          sasky, my se spinem si Růžu neidealizujeme, jen máme nejspíš o hodně víc informací než jiní. Nikdo netvrdí, že je světec, pouze, že neudělal to, co mu stále podsouvají média. Já bych věděl, na co by ho nachytali (ale úplatky to tedy nejsou), ale to tady radši psát nebudu.

  10. Setkání

    Ulquiorra     před 9 lety 27.01.2016 16:12 |  
    0 0

    Tak se dnes bohužel nakonec nemůžu z pracovních důvodů dostavit na plánované setkání...snad není kapacita plná s tím, že se někdo kvůli mně nedostal, to by mě štvalo ještě mnohem víc.

    I tak ale děkuji alespoň za to, že vůbec byla možnost něco podobné zorganizovat, pro fanoušky se jedná o super věc. Tak třeba příště.

    • Re: Setkání

      ortevor     před 9 lety 28.01.2016 00:00 |  
      0 0

      skoda, bylo to super

  11. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 16:29 |  
    0 0

    Železník gól!

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Wommi     před 9 lety 27.01.2016 16:38 |  
      0 0

      a ted, jak mu to ten brankář vzal z hlavy

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 16:42 |  
        0 0

        Pěkně Škodovka! V prvním poločase jsme jasně lepší, po zásluze vedeme. Snažíme se kombinovat uprostřed pole, hra už snese nějaká měřítka. Za mě zatím spokojenost :)

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          kleofas     před 9 lety 28.01.2016 08:10 |  
          0 0

          Pochopil vůbec někdo slovní hříčku???

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      PetCC     před 9 lety 27.01.2016 16:43 |  
      0 0

      Stejně mi řekněte, jak se sestavou Škoda, Zmrhal, Bořil můžeme hrát pro diváky pěknej fotbal. To když hrál třeba Veselý, to byla jiná :-D

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        bongor     před 9 lety 27.01.2016 19:16 |  
        0 0

        Ale Pete,to nemůžeš srovnávat.Franta byl geniální hráč a s ním nesnese srovnání u nás zcela nikdo.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          golfer     před 9 lety 27.01.2016 23:31 |  
          0 0

          Opravdu ? Fakt ? Až se vás někdo zeptá za 30 let někdo zeptá - A ten superb -fakt to byl člověk ? A vy mu řeknete : Jo, a já ho na vlastní oči viděl. :D :D :D

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        hiker42     před 9 lety 27.01.2016 20:34 |  
        0 0

        :)) počkej,až se z !!! vrátí Hrubý, to teprve bude..

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Robinator     před 9 lety 27.01.2016 16:47 |  
      0 0

      kdo tam dostal tu žlutou za ten nasimulovaný pád, cca 38 minuta?? :D
      jinak hra se mi líbí, kombinace již snese určitá měřítka :) i když soupeřovu kvalitu samizřejmě neznám..

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        lassiter     před 9 lety 27.01.2016 16:49 |  
        0 0

        Myslím, že Hušbauer. Kvalita soupeře mi přijde srovnatelná s těmi, s kterými jsme dosud hráli.

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          lukas8 (admin)     před 9 lety 27.01.2016 16:53 |  
          0 0

          To si myslím, že jsou tedy kvalitnější, než Kolín nebo Ústí. Třeba ta 47 je vážně skvělá.

          Btw. nezávidím J. Bílkovi, že musí hlídat tu padesátku, která je o hlavu vyšší než on :D

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 17:38 |  
          0 0

          Tak to je opravdu těžce mimo.

          • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

            lassiter     před 9 lety 27.01.2016 20:45 |  
            0 0

            No já tam opravdu na čínské straně kvalitu české první ligy neviděl.

            • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

              Navyseals     před 9 lety 27.01.2016 20:49 |  
              0 0

              Třeba ten Sammir je bývalá hvězda chorvatský ligy, hrál za Getafe. Ten asi úplně k ničemu nebude.

              • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                lassiter     před 9 lety 27.01.2016 20:52 |  
                0 0

                A já neříkám, že někteří z nich v sobě něco nemají, ale z toho, co jsem viděl, tak zpravidla měli problém dát si dvě přihrávky za sebou, při sebemenším tlaku přišla hned chyba, většinu soubojů prohrávali, ten líný brankář kopal výkopy někam do lesa, atd. Možná jsme jen hráli fakt dobře :-)

                • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                  Navyseals     před 9 lety 27.01.2016 21:07 |  
                  0 0

                  My hráli fakt dobře, hodně jsme presovali, oni na nic moc neměli čas. Technicky a pohybově byli téměř všichni výborní. Navíc dost jezdili. Co mi vadilo, bylo to simulování a rozhodčí, kterej jim to žral. Ale Dynamo je porazilo jen 3:2, takže nazdárci to fakt nebyli.

                  • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                    Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 21:26 |  
                    0 0

                    Díky za připomenutí výsledku číňana s Dynamem. To dává o něco větší naději, že bysme s nima nemuseli vyletět jako číňan dnes s náma :) Jinak souhlasím, že výsledek byl spíš naší dobrou hrou. Protože se mi ze začátku i soupeřův tým pozdával, dobrý pohyb, rychlí na míči... No a vlastně dal Superb hetrik, jen ten první co by byl na 1:0 byl dle čáry z offsidu.

                  • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

                    lassiter     před 9 lety 27.01.2016 21:29 |  
                    0 0

                    Mně se ten presink taky moc líbí, při nedostatečné technické kvalitě většiny obránců v lize si myslím, že to je jeden z nejjednodušších způsobů jak dát gól nebo dostat soupeře pod tlak a vždycky mě štvalo, že se tomu žádný trenér systematicky nevěnoval a bránilo se od půlky, v pozdějších fázích zápasů až od půlky půlky...

  12. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    Wudan     před 9 lety 27.01.2016 19:20 |  
    0 0

    pokud vim, tak ho zlanaril Hasek. Ja toho parchanta rudyho plesatyho nemuzu vystat. Nejdriv utekl ze svazu jako malej kluk, pokoutne a zbabele. Ted krade slavii odborniky. At jde s prominutim do prdele a prestane skodit ceskemu fotbalu.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      Wudan     před 9 lety 27.01.2016 19:27 |  
      0 0

      na Dovalila se nezlobim, v jeho situaci by ten job vzal skoro kazdy...holt prachy vladnou

      • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 19:59 |  
        0 0

        Ono je velmi pravděpodobný, že i Škodu jim doporučil Hašek (nikdo jiný z Česka tam momentálně nepůsobí).

        • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 21:13 |  
          0 0

          Jedině mě ještě napadá Milan Máčala, ten právě klub al-Ain trénoval a dokonce s ním byl ve finále asijské LM.

    • Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

      golfer     před 9 lety 27.01.2016 23:56 |  
      0 0

      Kdo by se divil. Všichni ví, odkud ta lůza pochází. Hašek jednou zradil ( jako předseda ČMFS), zradí vždycky. A mezi chlapy vždy platilo - Za zradu, je jen jeden trest.

  13. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    zeleznik2     před 9 lety 28.01.2016 08:47 |  
    0 0

    Hm je to škoda, ale děkujeme...

  14. Re: Jakub Dovalil opouští pozici hlavního skauta

    mike.99     před 9 lety 30.01.2016 15:34 |  
    0 0

    Na pana Dovalila se nezlobím, ale jeho odchod mě mrzí. Je to člověk, který prokázal čich na mladé hráče a dokázal s nimi také pracovat. Těch není nikdy dost. Budu mu držet palce, ale zároveň budu doufat, že jeho návrat do Slávie, nebude trvat dalších třináct let. :o)