Info o SN

Hráčem podzimu Milan Škoda

Nejlepším hráčem podzimu se dle hlasováních čtenářů SN stal kanonýr Milan Škoda. Ve velkém souboji porazil na druhém místě stopera Simona Deliho! Ankety se zúčastnil rekordní počet čtenářů!

Po půlroční pauze jsme se opět vrátili k anketě, kde volíte pět nejlepších slávistů. I díky vydařenému podzimu to nebylo lehké hlasování, ale od samého začátku bylo patrné, že to bude souboj dvou velkých hvězd - Škody a Deliho. I třetí místo by na začátku sezony nikdo nečekal, jelikož přišel z druholigového Žižkova.

Celkově se do ankety zapojilo 1255 fanoušků, číslo je konečné i po vymazání duplicit či nesprávných tipů. Takové číslo v historii naší ankety dosud nebylo. Za to děkujeme!

Na prvním místě se umístil Milan Škoda! Získal celkově 5103 bodů, což dle počtu hlasujících dělá 4,07 bodů na hlasujícího. Dalším zajímavých faktem je, že se objevil celkově 1230 tipech, takže pouze 25 lidí ho nezařadilo do TOP 5, dělá to celkem 98%. Na prvním místě se objevil celkem 515x, což bylo také nejlepší číslo. Prvenství je tedy naprosto zasloužené.

Na druhém místě se objevil Simon Deli. Dlouho to byl vyrovnaný souboj se Škodou, bohužel ne všichni ho obsadili mezi nejlepší. Celkově získal 4808 bodů, průměrně tedy 3,83 bodů. Mezi pět nejlepších ho umístilo 1198 lidí, tedy 95,46% hlasujících. Na prvním se umístil celkově 513x, tedy jen dvakrát méně než Škoda.

Bronzové umístění zaujal Tomáš Souček, objev letošní sezony ve Slavii. Získal 2741 bodů, průměrně to činí 2,18 bodů. Objevil se na 932 tipech, tedy 74,26% lidí jej zařadilo mezi pět nejlepších.

Další pořadí ankety Slávista podzimu 2015:
4. Jaromír Zmrhal - 1684 bodů
5. Martin Berkovec - 1320 bodů
6. Martin Latka - 974 bodů
7. Levan Kenia - 916 bodů
8. Jiří Bílek - 400 bodů
9. Tomáš Jablonský - 331 bodů
10. Karel Piták - 143 bodů
11. Jan Štohanzl - 77 bodů
12. Miljan Vukadinovič - 75 bodů
13. Jan Mikula - 65 bodů
14. Robert Hrubý - 51 bodů
15. Josef Bazal - 35 bodů
16. Radek Voltr - 28 bodů
17. Michal Frydrych - 26 bodů
18. Milan Černý - 24 bodů
18. Michal Švec - 24 bodů

Komentáře (140)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    koscheen (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 12:54 |  
    0 0

    Ať žije král #21

  2. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    buri     před 9 lety 02.01.2016 13:14 |  
    0 0

    Můj tip vyšel - Milan je dobrý a na jaře bude nejlepší v lize. Na Euru se také prosadí.

  3. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    bramburek (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:16 |  
    0 0

    To je rasismus! Důrazně žádám o anulování výsledků a zrušení ankety! :-)))))))

  4. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    currahee54 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:17 |  
    0 0

    Tak jsem si to nějak představoval. Akorát Keniu bych viděl trochu víš.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      TSeguinTS     před 9 lety 02.01.2016 13:34 |  
      0 0

      Pokud by odehrál to co Superb nebo Simon tak klidně, je to pan hráč.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:51 |  
      0 0

      Já bych jej zase radši viděl častěji na hřišti.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        no-nick     před 9 lety 02.01.2016 16:24 |  
        0 0

        Vtipné a pravdivé:)

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      no-nick     před 9 lety 02.01.2016 16:25 |  
      0 0

      Vím:)

  5. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    ashley     před 9 lety 02.01.2016 13:19 |  
    0 0

    S top 3 souhlasím, jen jsem měl na prvním místě Simona. Tam asi nebylo jiných voleb.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Nosorozec     před 9 lety 02.01.2016 14:47 |  
      0 0

      Taky jsem dal na první místo Simona, ale co si budeme povídat - on i Milan jsou jedničky oba! :)

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        bongor     před 9 lety 02.01.2016 16:52 |  
        0 0

        Gratuluju Milanovi,já jsem dal Simona,ale bylo to i u mě vyrovnané,druhý den bych třeba dal Milana.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          sksboda     před 9 lety 02.01.2016 17:12 |  
          0 0

          Take jsem mel prvniho Simona...ale je pravda ze i milan byl jedinecny a dlouho jsrm se rozhodoval koho znich dat na prvni...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Kornovo     před 9 lety 02.01.2016 18:57 |  
      0 0

      ja jsem naburil na prvni misto Sukovnika. v jeho veku hraje fantasticky a dava vzpmenout treba na Petraka. snad mu to vydrzi a nebude mit tak kolisavou formu jako Zmrhy

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      sksboda     před 9 lety 02.01.2016 17:14 |  
      0 0

      Ty jo tak me tak trochu prekvapilo ze KJVCD uz bude sedesat.....no leti to

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bongor     před 9 lety 02.01.2016 17:26 |  
      0 0

      Hoši kulatinový,už dopředu Vám všem přeju šťastný a dlouhý další život ve zdraví.
      A dík za všechno,co jste udělali pro naši Slavíi.

  6. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    zeleznik2     před 9 lety 02.01.2016 20:11 |  
    0 0

    Objektivní hodnocení, Milan Škoda jednička i pro mne, Deli a Souček na dalších místech taky asi správně, Zmrhal čtvrtý, kdyby udržel formu celý podzim, mezi prvními třemi by jistě nechyběl, Kenia nebýt zranění asi rovněž.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      klimi     před 9 lety 03.01.2016 08:57 |  
      0 0

      Jak říkáš, nebýt zraněný...Takhle je to 7. místo pro něj možná ještě hodně dobré...

  7. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    navzdyslavia     před 9 lety 02.01.2016 21:58 |  
    0 0

    Jak ja uz se tesim na utery az se oznami nase nove top posily. Mam jich v hlave tak 10,ale prijdou max.4. To staci. Samozrejme. Ale to prekvapeni,kdo to bude. Může to byt: Zeleznik,Svento,Sural,Plasil, Pavlenka,Petrak,..... V kolik hodin ta TK zacina. Budu to sledovat cca od 10 hod v utery 04.01.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Barra     před 9 lety 02.01.2016 22:03 |  
      0 0

      Zacina to v 12 h, a utery je 5.1, a ne 4.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 22:32 |  
        0 0

        To je pravda, ale mužstvo se po dovolené sejde už 4.1. (kondiční testy), tak možná už něco prosákne v pondělí.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Barra     před 9 lety 03.01.2016 01:14 |  
          0 0

          Az 4.1, jsou to lenosi -;) Beerschot zacinal kvuli fandum jiz dnes, v sobotu, tim padem mohl ten kdo mel zajem prijit. Dopoledne verejny trenink, odpoledne pratelak - vstup zdarma, vyhra 5-0. Byl to takovy darek pro nas, fandy, byl to prijemny den.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 01:42 |  
            0 0

            Výborný nápad, to bychom příště také mohli vyzkoušet.
            Jinak v úterý je celkem jasný Železník a Pavlenka a naopak nepředpokládám nikoho z Německa (Petrák, Hloušek, Švento), což by mohlo znamenat příchod Matúše Bera z Trenčína (p.Tvrdík avizoval velmi pravděpodobný příchod jednoho Slováka). Možná Havlík ze Slovácka a p.Tvrdík taktéž potvrdil náš zájem o Mešanoviče z Jihlavy.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        navzdyslavia     před 9 lety 03.01.2016 11:49 |  
        0 0

        Ahoj. Diky za info.

  8. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 22:05 |  
    0 0

    Bookmakeři sázkovek zase perlí, hned si jdu vsadit na Horníka...

    Tipsport:
    Jablonec získá pod vedením Horníka ligový titul - 300:1
    Petr Čech bude vyhlášen nejlepším brankářem Euro 2016 - 12:1
    Češi vyhrají Euro 2016 - 100:1

    Fortuna:
    V základní sestavě Slavie pro 1. ligu nastoupí hráč čínské národnosti - 2:1
    Cristiano Ronaldo se přizná k milostnému vztahu s mužem - 4:1
    Daniel Křetínský prodá celý svůj majetkový podíl v AC Sparta Praha - 10:1

    Chance:
    Fotbalisté Sparty postoupí v Evropské lize přes Krasnodar - 1,8:1

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      lukas8 (admin)     před 9 lety 02.01.2016 22:54 |  
      0 0

      Mě pobavilo toto:
      EU zakáže prodej točeného piva v České republice 800:1
      Prvním mužem ČNB se stane Viktor Kožený 3000:1

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 23:07 |  
        0 0

        Jo, to je taky dobrý a nebo ještě tohle: Stane se v roce 2016
        CEFC koupí majoritní podíl v pivovaru Budvar - 1,5
        CEFC koupí majoritní podíl v spol. Česká pošta - 2,5
        CEFC koupí majoritní podíl v HC Slavia Praha - 5
        EPH (Daniel Křetínský) koupí jadernou elektrárnu Dukovany - 50

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          spino     před 9 lety 03.01.2016 00:25 |  
          0 0

          Jakožto fanoušek CEFC doufám ve všechny možnosti. :D

          Mohli by si na to pár milionů vsadit, pak to koupit a peníze by se jim z Fortuny vrátily. :D

  9. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    hajnej     před 9 lety 02.01.2016 22:40 |  
    0 0

    Zdravím Vás všechny, jsem tu nový, čtu Vás už dlouho, zatím jen vše nej do nového roku!!! Škoda je nejlepší! SN je nejlepší zdroj informací o našem klubu.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 23:51 |  
      0 0

      hajnej vítej na SN.

  10. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    petrjir     před 9 lety 03.01.2016 00:06 |  
    0 0

    Na konci letniho prestupniho obdobi to vypadalo dle spekulaci na prichod Borila a nekoho z Dukly. Nevite proc uz o toho z Dukly (Hanousek ci Berger) nemame zajem nebo z jakeho duvodu to nedopadlo i nyni?

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      malan (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 02:24 |  
      0 0

      protoze jsou bez formy nebo nejsou o nic lepsi nez nasi soucasni hraci?

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            před 9 lety 03.01.2016 10:39 |  
        0 0

        Jak řekl jeden člověk z realizačního týmu, samozřejmě v nadsázce "proč budeme vykupovat někoho z týmu, který je na tom hůř než my a ještě hraje hrozně"

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Hubacek     před 9 lety 03.01.2016 10:40 |  
      0 0

      Z Dukly jsme chtěli Bergra ... byl konec přestupového období a hledalo se na rychlo ..na konec se přestup nepodařil a i jeden z důvodů ,byl že Dukla koupila toho stopera ... a měl tam jít jako kompenzace Bílek ..pak to padlo ..tot moje dedukce :-)
      Ted je více času na přestupy a hledají se lepší hráči.
      Dokonce částka na přestupy se skoro zdvojnásobila ..... důvod je že se na jedno utkání Slávie chystá velká osobnost a Slávie nechce ,aby to nebyl výbuch a nehrála v té době někde dole v tabulce .

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        JS (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:29 |  
        0 0

        Čínský prezident! o.O

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Komix     před 9 lety 03.01.2016 11:33 |  
        0 0

        Jackie Chan? Prosím, řekni, že to bude on!! :D

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Fulham     před 9 lety 03.01.2016 12:24 |  
          0 0

          Jak pravil klasik - já řekl ,, ví bůh " a ne výbuch. Vyrabime mýdlo....:-)))

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        spino     před 9 lety 03.01.2016 12:21 |  
        0 0

        Hlavně ať je už na to utkání nainstalována ta mobilní tribuna na východ. Ta díra je neskutečně odporná na nejkrásnějším stadionu v ČR. Ale vím, že to asi není v rukách klubu... :(

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              před 9 lety 03.01.2016 12:31 |  
          0 0

          je tam celkem krásné logo tak co ti tak vadí?

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                před 9 lety 03.01.2016 12:38 |  
            0 0

            ty jo, to SKORO musím dvakrát podtrhnout SKORO

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              spino     před 9 lety 03.01.2016 12:48 |  
              0 0

              Klub to vyřešil nejlépe jak mohl, však to taky nesměřuji na něj. Ale musíš uznat, že už samotný nápad a provedení zohyzdil stadion. Funkčnost oné díry je navíc hodně diskutabilní.

              • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                quelhar (admin)     před 9 lety 03.01.2016 13:42 |  
                0 0

                Vzhledem k tomu, že jediná funkce otvoru byla ta, ať mají Sokolové kudy nastoupit na stadion, tak si myslím, že funkčnost je ok ;o)

              • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                Maeden (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 15:23 |  
                0 0

                Funkce je jasná, při koncertech je podium na severu a vchody z Vladivostocké nelze použít. Krom toho se od vchodu na plochu nedá rozumně sejít, 20 000+ diváků by se dostávalo ven hodinu. Je to prostě náprava chyb architekta a investora.
                Eden zohyzďoval Straka na lavičce, Fenin, Bohm a Cicman na place, 4000 lidí v hledišti a prázdný jih. Dnes zůstává největší ostudou rumiště na bývalém zimáku a humus za východní tribunou, kde hnije posekaná tráva. Je to majetek velké Slavie, ale využívaný jenom fotbalem, tudíž by a. s. mohla pustit chlup a něco s tím udělat.
                Absenci sedaček začnu řešit, až bude vyprodáno i jiné utkání než derby - kdy chodí 5-7 000 rumunů - popř. 30. kolo před ziskem titulu a před stadionem budou stovky nešťastníků bez lístku.

                • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 20:05 |  
                  0 0

                  s tim se neda nez souhlasit, na ten humus za, zvenku neomitnutym vychodem, jsem tu jiz nekolikrat upozornoval, je to opravdu ostuda a podle me rozhodne vetsi prasarna , nez nejakej vchod na plochu...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 09:33 |  
      0 0

      Každopádně jsou již prodaná práva pro ročníky 2015/16, 2016/17, 2017/18. Za tu dobu nemusí TV Barrandov vůbec existovat.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        spino     před 9 lety 03.01.2016 09:38 |  
        0 0

        Dokud tam bude Soudkyně Barbara, tak sledovanost určitě mít bude. :D

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 09:57 |  
      0 0

      No hlavně sledovanost Barrandova je tristní.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:45 |  
        0 0

        Hlavně kvalita vysílaných pořadů TV Barrandov je tristní.

  11. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    bedy     před 9 lety 03.01.2016 09:27 |  
    0 0

    Co ten Kazenga LuaLua, opravdu o něj máme zájem?

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bongor     před 9 lety 03.01.2016 09:53 |  
      0 0

      Má ještě staršího bráchu

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:02 |  
        0 0

        Máš namysli Lomana? Ten je aktuálně bez angažmá. (od 1.1.2016)

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          bedy     před 9 lety 03.01.2016 11:05 |  
          0 0

          V předchozím článku psali o Kazenga LuaLua z Brightonu.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:09 |  
            0 0

            Vím, ale bongor psal, že Kazenga má staršího bratra a to je pravděpodobně ten Lomana, který je bez angažmá. :-)

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              bongor     před 9 lety 03.01.2016 12:30 |  
              0 0

              No je to on,ale nevím,jestli je bez angažmá.Ale pozor je o deset let starší než Kazenga.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            mart     před 9 lety 03.01.2016 15:36 |  
            0 0

            Sorry Bedy, Kazenga byl nejspis muj zertik. Timto se omlouvam.
            Je to takovy evergreen :-)
            mart

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 16:53 |  
              0 0

              Škoda, testoval jsem, jestli se Sport chytí. Nevěřil jsem, že to někdo odsud vezme vážně :)

              • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                bongor     před 9 lety 03.01.2016 17:03 |  
                0 0

                Ty blbové ještě chrápou po silvestru,až se probuděj,tak to zpracujou.

              • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                mart     před 9 lety 03.01.2016 17:49 |  
                0 0

                :-)

  12. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    Sartorius     před 9 lety 03.01.2016 10:25 |  
    0 0

    Hezkou neděli,
    nevím, jestli to tady už neproběhlo, ale Köln se chystá na tři roky podepsat Filipa Mladenoviče z BATE Borisov. Podle německého tisku se tak otevírá prostor pro odchod Dušana Šventa...
    Dušanovi patří mé velké sympatie a pokud se v úterý objeví na tiskovce v Edenu, klidně oželím deset Šuralů...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bongor     před 9 lety 03.01.2016 12:31 |  
      0 0

      Já jenom asi osm

  13. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:23 |  
    0 0

    OT: Tomáš Souček, Zdeněk Linhart a Antonín Barák jsou v nominaci U21 na soustředění na Tenerife v termínu 8. - 11. ledna. "Tento termín by neměl zasahovat do zimní přípravy našich ligových týmů," okomentoval manažer týmu do 21 let Jaromír Šeterle.
    To je snad nějakej novoroční vtípek ne?

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      jane (admin)     před 9 lety 03.01.2016 11:28 |  
      0 0

      Já asi chápu, že se potřebují sejít, letět kvůli pěti tréninkům přes pět hodin na Kanáry mi tedy přijde trochu moc. Kdyby Šeterle řekl, že je jim jasné, že kluby zahajují zimní přípravu a bude to pro ně komplikace, ale že se se všemi dohodli, tak ok, ale říct tohle, to je fakt přešlap.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:32 |  
        0 0

        Drtivá většina týmů ze SL začíná přípravu 4. 1. a oni na poslední chvíli vymyslí tohle? Jsem zvědavej, jak na to budou reagovat kluby a zda hráče pustí. Protože takovéto "soustředění" je opravdu k ničemu.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:38 |  
          0 0

          Na internet to bylo dáno 14.12.2015.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:40 |  
            0 0

            Aha, ale to nemění nic na tom, že to je úplnej nesmysl.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            bongor     před 9 lety 03.01.2016 13:31 |  
            0 0

            Ale stejně je to pěkná ptákovina.

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 16:13 |  
              0 0

              Je s tím souhlasím a také to, že jedou do Španělska na ''prodloužený víkend''. Takhle vyhazovat peníze za 3 tréninky a jeden zápas.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        spojka     před 9 lety 03.01.2016 11:42 |  
        0 0

        Já nechápu ani to, že se potřebují sejít. Argumenty že by se jinak neviděli čtyři měsíce neberu, je to reprezentace, v březnu se stejně bude nominovat podle aktuální formy. To si Lavička se Šeterlem neumí zaletět na víkend do tepla soukromě?

        Navíc to nabourání se do přípravy ligových týmů, to je ze strany Šeterleho kiks jak prase.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Hektor     před 9 lety 03.01.2016 16:37 |  
          0 0

          To by tam letěli za svoje.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:55 |  
        0 0

        + 1

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Fulham     před 9 lety 03.01.2016 12:33 |  
          0 0

          Zas bych to nehrotil... so-ne se stejně většinou prd děje a kucí se můžou ukázat.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            klimi     před 9 lety 03.01.2016 12:49 |  
            0 0

            No, vzhledem k tomu, že Slavia hraje v sobotu přípravné dvojutkání, tak by pro ně bylo vzhledem k dalšímu působení mnohem lepší, kdyby se ukázali tady...

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 12:53 |  
            0 0

            To nic nemění na tom, že ten termín zasahuje do přípravy. A souhlasím s tím, že kvůli víkendu letět na Tenerife nedává moc smysl.

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              Fulham     před 9 lety 03.01.2016 13:00 |  
              0 0

              Prostě si zvykejme, že po delší době budeme mít v kádru pár reprezentantů...pro mne velmi příjemná komplikace.

              • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                Kara (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 13:02 |  
                0 0

                Však o tom nikdo nic neříká, to je samozřejmě milá starost :) ale ta organizace a logistika FAČR je minimálně kontroverzní

                • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                  Fulham     před 9 lety 03.01.2016 13:09 |  
                  0 0

                  Ono kdyby někdo rozhodl, že se sejdou na Slovácku, tak ta cesta pro pražské nebo plzeňské vyjde nastejno. A pro ,,italy" je to dál. Aspoň jim nebude zima.

                  • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                    bongor     před 9 lety 03.01.2016 13:38 |  
                    0 0

                    Národy jihovýchodní Asie/Číňani,Vietnamci/ještě nemají nový rok,ten jejich lunární bude někdy koncem ledna.tak jsou vlastně o rok mladší,i když se narodili v stejný den jako my.Ale tento rok budou mít zajímavej.Vloni měli rok dřevěné kozy a teď bude rok rudé opice.

                    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                      Fulham     před 9 lety 03.01.2016 13:46 |  
                      0 0

                      ??? :-)) bongor asi chce říci, že to soustředění je vlastně v prosinci, takže zbytečná panika....jenom chcou zmátnout zatuchlý carský režim...:-)))

                      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                        Kara (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 14:41 |  
                        0 0

                        To je od nich ovšem lišácké :))

                      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                        bongor     před 9 lety 03.01.2016 16:50 |  
                        0 0

                        No to nenapadlo ani mě Fulhi,dobrý vysvětlení.

                    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 14:02 |  
                      0 0

                      to bude na dlouho poslední rok rudé opice. příští rok začíná éra červenobílého tygra

                      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                        honzah (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 14:27 |  
                        0 0

                        Problém je, že dřevěná koza se pořád drží v čele Komise rozhodčích.

                        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                          bongor     před 9 lety 03.01.2016 16:51 |  
                          0 0

                          To bude asi její sestra,masitá koza,nebo spíš dvě.

                      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

                        bongor     před 9 lety 03.01.2016 16:54 |  
                        0 0

                        Oni mají letošní titul jako odpustek za utrpěná příkoří,tak jim to chudákům přej.Správně ale anoncuješ éru červenobílého tygra,potom budou mít po žížalkách.

  14. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 15:30 |  
    0 0

    bongore, technický dotaz, máš stanici Arte ? Pokud ano, tak tam zhruba za dvě hodinky (17.45) pojede live koncert Charlese Aznavoura ze září 2015 (Paříž). Je mu už 91 let a je skvělý, doporučuji.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bongor     před 9 lety 03.01.2016 16:48 |  
      0 0

      Děkuju Láďo za info.Bohužel tu stanici nemám,vím že je to skvělej zpěvák,rád bych se na něj podíval na živo až bude v Čechách,někdy teď na jaře.Naposledy jsem byl na Ozzym v O2,to je taky naprostej originál mezi zpěvákama ale samozřejmě trochu tvrdší muziky,byl jsem kdysi i na Armstrongovi a Budy Richovi,to je bubeník a mě tady sebou skvělou velkou kapelu.Tady v Litoměřicích máme sbormistra pana Jíšu, 92 let,pořád aktivní.Tyhle lidi obdivuju,protože muzika není lehké povolání a v jejich letech zvlášť ne.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        bongor     před 9 lety 03.01.2016 16:56 |  
        0 0

        měl tady

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 17:39 |  
      0 0

      Díky za tip

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 22:57 |  
        0 0

        Tyhle lidi jsou fakt neskuteční, jako třeba náš velký fanoušek Stanislav Procházka.

  15. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 19:54 |  
    0 0

    Kdo jste včera měli možnost sledovat zápas Premier League Arsenal – Newcastle, tak obrovská pocta pro Pavla Srníčka. Před zápasem se hráči hostí rozcvičovali v tričkách s Pavlovým fotem a nápisem „Pavel is a Geordie“, v hledišti transparent „Ti, kteří jsou v našich srdcích, nikdy nezemřou“, obě mužstva černé pásky, minuta ticha a pak obrovský potlesk 60 tisíc lidí a nakonec zpěv songu „Pavel is a Geordie“. Obrovský respekt všech.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 03.01.2016 20:30 |  
      0 0

      brrr, strašlivá podívaná, skoro jsem zapomněl, jak hrozná sezóna to byla...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      judy     před 9 lety 03.01.2016 20:33 |  
      0 0

      Jeee když si vezmu že jsem skoro na každým utkání byl osobně tak mě polejvá děs a hrůza co všechno jsem musel vytrpět.. jediné pozitivní že na Teplice 0:7 jsem musel do práce :D již nikdy více ....

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 21:38 |  
        0 0

        Myslím, že to sem bylo dáno úmyslně. Protože někteří si představují, že najednou bude 100% bilance výher...

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 21:50 |  
          0 0

          Občas bude dobrý si to připomenout, abysme neměli nosy moc nahoru.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      quelhar (admin)     před 9 lety 03.01.2016 23:28 |  
      0 0

      Tohle by tu mělo někde viset permanentně. Obávám se, že mnozí velice rychle zpychnou a nebudou si vážit toho, co nás (snad) čeká.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 08:35 |  
      0 0

      Taky jsem si to pustil. hruza jenom vzpominat. Pamatuji se ze pred zapasem v Ostrave jsem se musel trosku napit, abych mel vubec silu se na to divat.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        smely (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 09:01 |  
        0 0

        Na druhou stranu, kdo bude moct svym vnukum vylicit jak videl na vlastni oci 0.7 s teplakama ? :-))

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      afro     před 9 lety 04.01.2016 08:59 |  
      0 0

      Já jsem před tou Ostravou byl v takový letargii, že jsem se na ten zápas díval spíš z pohledu diváka než fanouška. Shodou okolností jsem byl tehdy zrovna s rodinou v Beskydech, tak jsem se zajel podívat a ani na stadionu jsem necítil nějaký zvláštní napětí jestli se udržíme nebo ne. Divné a smutné období to bylo...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      el_moscardon     před 9 lety 04.01.2016 09:56 |  
      0 0

      Strašný, strašný, strašný. Pamatuju, jak jsem před posledním kolem vsadil všech svých asi 1500, které jsem měl online v sázkovce a vsadil to na výsledky, které by poslaly Slavii dolu (výhra Bohemky, Olomouce, nevýhra Slavie). Mohl jsem tehdy vyhrát cca 12 tisíc na to, abych se opil do němoty. A moc nechybělo, málem jsem si to šel vybírat.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 14:04 |  
        0 0

        Ten pocit, jak jsem se na žádnej další zápas netěšil, skoro všechny příspěvky tady byly negativní, všem to bylo po zápase jedno, nikdo nechtěl dělat žádný statistiky. Šílený.

  16. Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

    navzdyslavia     před 9 lety 03.01.2016 21:25 |  
    0 0

    Pro BARRA: Bude TK Slavia v utery online s moznosti si ji vecer pustit ze zaznamu? Diky za info.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Kuliss9     před 9 lety 03.01.2016 21:29 |  
      0 0

      Barra ti na toto bude dost složitě odpovídat, pravděpodobně si se chtěl zeptat Navara :)

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        navzdyslavia     před 9 lety 03.01.2016 21:42 |  
        0 0

        Barra nebo Navara. Dulezitejsi je,kdo mi da odpoved. Ach jo. Zase slovickareni.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 21:51 |  
          0 0

          Tak proč to tam vlastně píšeš a ještě VELKÝM, když na tom vlastně vůbec nezáleží? :-D

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          kleofas     před 9 lety 03.01.2016 22:12 |  
          0 0

          To je fakt, hodinky nebo holinky...

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          jane (admin)     před 9 lety 03.01.2016 22:20 |  
          0 0

          Navara je fajn, v hlavním městě Pamploně jsem si užila La Ligu a zápas s Realem Madrid :) Jarda Plašil tam byl velice oblíbený mezi místní českou komunitou, chodil s klukama hrát golf a dával jim lístky na fotbal :)

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          JS (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 23:48 |  
          0 0

          :D :D :D omfg

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Barra     před 9 lety 03.01.2016 22:25 |  
      0 0

      Nevim, ale myslim ze bude jak online v primem prenosu, tak i vecer k poslechnuti. Alespon tak to byvalo v minulosti.

      Ale pravdepodobne mel jsi doopravdy spis na mysli Navara misto me -:) Ja jsem ti dnes jen potvrdil termin v 12 hod, ktery upresnil Jaroslav Tvrdik, ale jinak toho vim stejne moc ci malo jako ty. Nechme se prekvapit.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 23:04 |  
      0 0

      A já bych se chtěl zase zeptat spina na to, kolik bude brát Švento pokud přestoupí.;-)

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        JS (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 23:48 |  
        0 0

        To spíš pana Jiřího.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          smely (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 09:07 |  
          0 0

          to bude hodne zalezet na tom jak to domluvil Zeman v Cine, ale Jiri u toho byl , tak nam jiste da vedet...Jinak, pokud se vratim jeste k te jeho "teorii" , ze Slavia byla zachranena diky vlivu tohoto politika tak bych jen pripomenul, ze pokud bych vychazel ze stejnych predpokladu a historicko-politickych vlivu, tak SKS musela jednoznacne zachranit jiz Mu-Lan Fu, nebot kdyby tenkrat, dle cinske legendy, nezachranila Cinu pred Mongoly , tak by Zeman, nemel kde vyjednavat zachranu Slavie...

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bongor     před 9 lety 04.01.2016 07:57 |  
      0 0

      To mu dávám za pravdu,že je to spíš na propagaci a ne na výdělek.Vždyť třeba takovej taškář už podle dostupných informací utopil v jednom klubu miliardu.Ovšem je to jen jeho vina,vybral si špatně.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        bongor     před 9 lety 04.01.2016 08:28 |  
        0 0

        agent Tomáše Necida Muller:
        Sparta byla, je a bude nejlepší český klub.“Vácha je nejlepší český DZ
        Vtipy roku

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          travel (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 09:16 |  
          0 0

          Něco podobného řekl Starka.Že sparta je a bude největší český klub.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Borris     před 9 lety 04.01.2016 09:43 |  
          0 0

          Müller si buď něco šlehnul a nebo viděl sračky téct ke stropu.... Víc k tomu nemám co dodat.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Barra     před 9 lety 04.01.2016 10:12 |  
          0 0

          Tomas Necid uz neni u Jiriho Müllera, ale u Mino Raiola, ktery ma take Pogbu, Lukaku a spol jako klienty.

          Neni divu ze Müller se tak vyjadruje o Sparte a Vachovi - jeho agentura ESAM nebo European Sport Agency Müller zastupuje Vachu, Sivoka, Holka, kdysi Grygeru. Ale take naseho Radka Voltra, Frydrycha a Hrubyho.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Barra     před 9 lety 04.01.2016 10:22 |  
            0 0

            A ted vaham s tim Necidem a Raiolou. Zda se ze spis Tomas prebehnul od Raioly k Müllerovi nez naopak. Beru tedy zpet.

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 08:47 |  
        0 0

        Však oni už se Kárlovi synové (kteří mají nějaké podíly) vloni prý stavěli dost proti nějakému vyššímu objemu peněz pro LBC, a jak to dopadlo, víme. Letos se kohouty zase otevřely víc. Aspoň to tedy říkal kamarád, co LBC dlouhá léta fandí.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 11:18 |  
          0 0

          Ono jak se to vezme, třeba před pár dny chtěl Liberec udržet Kerbra a když si Slovácko řeklo o 8 mega, tak je s tím vyhodili. Šetří pořád jak mohou a velice zvažují, za koho případně ty peníze dají.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 11:42 |  
            0 0

            No samozřejmě jedna věc je si počínat nějak obecně hospodárně, ale vloni to prý bylo docela extrémní.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 14:45 |  
            0 0

            Dát 8 mega za Kerbra, kterýmu končí za půl roku smlouva? To snad ne...

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 19:40 |  
              0 0

              Liberečáci to říkali, tak předpokládám, že mají info z první ruky a Valenta takovou částku chtěl.

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 14:00 |  
      0 0

      Na těch zkazkách o tom, že fotbalisté obecně nepatří mezi nejbystřejší a nejinteligentnější evidentně něco bude. Ještě bych to jakžtakž pochopil u zahraničních hráčů, ale jestliže není schopen český hráč vyjmenovat i o půlnoci všechny ligové týmy, tak se na mě nezlobte, ale to je potom naprostý idiot s IQ houpacího koně, bez urážky (toho koně).

      • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

        jane (admin)     před 9 lety 04.01.2016 14:06 |  
        0 0

        Nemají v tom systém, kdyby šli od severu Čech přes Prahu na jih Čech a pak na Moravu, tak dosáhnou lepších výsledků. Čímž neříkám, že nemáš pravdu, když si kluci nejsou schopný zapamatovat ani pět signálů při standardkách, kde mají stát a co mají dělat.

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 14:15 |  
          0 0

          Přesně, hned jsem si představil mapu a jak bych uvažoval. No, ale ona je otázka, zda vůbec znají Česko, aspoň u těch cizinců o tom dost pochybuju.

          • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

            Betynka58     před 9 lety 04.01.2016 14:50 |  
            0 0

            Někteří dokonce ani nepřelezli desítku, to už je opravdu na pováženou, tohle se snad ani na absenci jakéhokoli systému (s čímž ovšem souhlasím) svést nedá. Na Slavii si mimochodem vzpomněla snad jen polovina respondentů, to je hodně smutné.

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              bongor     před 9 lety 04.01.2016 15:26 |  
              0 0

              Teď jsem si v deníku spart přečet všechny články o přestupech a reakce čtenářů.
              Co mě nepřekvapilo,to jsou cancy některých vědců-sluníčkářů.Představte si,že o Slavii mají najednou strach hlavně fandové,ze kterých je na kilometry cítit odér našich úhlavních kamarádů a to v souvislosti s Jardou Tvrdíkem.Bojí se ,aby nás snad nepřipravil o dobré jméno a hlavně o peníze.No prostě se z nich náhle stali naši starší bratři,kteří cítí potřebu nás varovat před tím zlým hochem.Takovéhle bratry už moc dobře známe miláškové,poobní tady 21 let hlídali,aby nám snad někdo nedej bože neublížil.Já za sebe můžu říct,že mám k JT absolutní důvěru a děkuji osudu,že ho k nám poslal.
              Koho jsem na diskusi naopak ocenil,to je jeden z ostravských fandů,který přeje
              Pavlenkovi jeho přestup do Slavie a Slavii chválí,stejně jako Dostála.
              Můžu říct,že mě osud Ostravy velmi mrzí a jestli sestoupěj,tak doufám,že se za rok vrátěj v plné parádě.Bez Baňýčku bude liga jako polívka bez koření.

            • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

              Barra     před 9 lety 04.01.2016 18:32 |  
              0 0

              Musim se priznat, ze jsem se dostal na 13 a marne si lamal hlavu o zbyvajicich 3. Nechapu jak jsem nemohl prijit na Jablonec a Pribram - a take Olomouc mi utekla. Shame on me -:(

        • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

          Thane (přítel SN)     před 9 lety 04.01.2016 22:07 |  
          0 0

          No ja se zasek na 14 a nez jsem prisel na Duklu a este mnohem dyl mi trvalo nez jsem prisel na slovacko..
          Takze jestli jim dali vyjmenovat kluby a meli na to treba minutu tak to neni zadna ostuda..

    • Re: Hráčem podzimu Milan Škoda

      afro     před 9 lety 05.01.2016 11:05 |  
      0 0

      Já se teda musím přiznat, že i přes dosažené vysokoškolské vzdělání jsem zapomněl na MB a Zlín, a to jsem jel systematicky nebo jsem si to alespoň myslel. :-)
      Takže mám pochopení a kdo přelezl 10 asi zvládne i ty signály při standardkách...