Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

2016 - rok příležitostí i nástrah

Začíná rok 2016. Rok, který by měl být pro Slavii přelomovým, kdy by se definitivně měla z průměru dostat zpět do české špičky. Povést se to může, ale cesta k tomu nebude jednoduchá a na klub čeká řada nástrah.

Poslední dny roku bývají časem hodnocení, první dny zase časem očekávání a předsevzetí. Protože už je první den roku 2016, podívejme se, co Slavii čeká a s jakými nástrahami se bude muset vyrovnat, aby se vrátila tam, kam patří, tedy mezi absolutní českou špičku.

Na začátek je samozřejmě nutné zmínit, že Slavia má výbornou výchozí pozici. Má solventního majoritního vlastníka, který neváhá investovat na české poměry opravdu velice vysoké sumy na nastartování klubu. A právě finanční investice nejen do kádru jsou tím nejdůležitějším, co ve prospěch vzestupu Slavie do české špičky hovoří.

Bezhlavé utrácení by však nemuselo dělat dobrotu, je potřeba investovat s rozmyslem. Zdá se, že se tak skutečně děje, alespoň do jisté míry. Svědčí o tom třeba to, že v závěru letního přestupního období, kdy už bylo jasné, že Slavia má k dispozici dostatek prostředků na posílení kádru, nepřišel do týmu nikdo. Slavia neakceptovala přehnané požadavky ostatních klubů a počkala si na zimní přestávku.

Zda posiluje s rozmyslem v zimě, na to se můžou názory různit. Z vyjádření Jaroslava Tvrdíka plyne, že do týmu může přijít až devět nových hráčů, což je (zvlášť na velmi krátkou zimní přestávku) opravdu velký počet. Jistě, ne všichni hráči přicházejí do základní sestavy, přesto však velký počet nových tváří může narušit chemii v týmu a objektivně vyšší celková kvalita se tak nemusí projevit na hřišti.

Druhou otázkou, na kterou budou mít fanoušci jistě různé názory, je, zda Slavia vybírá jako posily správné hráče. Z mého pohledu zatím není moc co vytýkat. Hušbauer je odchovanec největšího rivala, na druhou stranu je to hráč s několika reprezentačními starty, bývalý nejlepší střelec ligy, v nejlepších fotbalových letech a byl dostupný za rozumnou cenu. Nepřijde mi pravděpodobné, že by si mohl dovolit hrát tak špatně, aby se Slavii jeho nákup nevyplatil, to by si totiž svou kariéru prakticky zazdil. Barák je reprezentant do 21 let, na vzestupu a ve formě. Linhart mladý hráč, se kterým Slavia nijak zvlášť neriskuje vzhledem k relativně nízkým pořizovacím nákladům. Těžko čekat, že bude v kádru A týmu pro jaro, spíš půjde někam na hostování. Bořil je zase jedním z nejlepších ligových hráčů na pozici, kterou Slavia potřebovala posílit.

Bylo by bláhové očekávat, že Slavia bude mít v přestupové politice stoprocentní úspěšnost. Jistě se někteří hráči neprosadí, tak to bývá v každém klubu. Ale nepřijde mi, že by Slavia zatím nějak výrazně riskovala. Uvidíme, jací další hráči přijdou a hlavně, zda se povede přivést nějakou velkou hvězdu, na kterou by chodily do Edenu stovky nebo tisíce lidí navíc.

Velkou nástrahou, která před Slavii leží, jsou vysoká, někdy možná až nereálná očekávání části fanoušků. Jistě, je potřeba přiznat, že pokud stávající sezóna neskončí postupem do evropských pohárů, bude to zklamání. Výchozí pozice před jarem je více než dobrá a stále platí, že i páté místo v lize může zaručit postup do Evropské ligy. Jenže ve sportu bývá mnoho překvapení a s nimi spojených zklamání. A tak se může stát, že Slavii nakonec postup do Evropy proklouzne mezi prsty. Pokud se jaro nebude vyvíjet podle představ, bude důležité, zda vedení klubu i hráči A týmu budou dostatečně odolní vůči vyjádřením nespokojenosti fanoušků i vůči médiím, která jistě budou v případě jakýchkoli neúspěchů do Slavie tepat.

Pokud mluvíme o vysokých očekávání fanoušků, je asi třeba zmínit speciálně domácí zápasy. Hned ten první, v půlce února proti Brnu, bude hodně důležitý a hráči budou pod velkým tlakem. Jak před zápasem, tak během něj, pokud se nebude vyvíjet podle představ a nedejbože dokonce inkasují jako první. Po výrazném posílení kádru bude každý domácí zápas vlastně povinným vítězstvím a netřeba připomínat, že na podzim právě takové zápasy Slavia příliš nevyhrávala.

S očekáváním fanoušků úzce souvisí kritika po zápasech, které se nepodaří dovést k tříbodovému zisku. Zatímco na podzim jela Slavia nad plán a navíc s nepříliš širokým kádrem, takže volba základní sestavy neponechávala příliš prostoru ke kritice, na jaře to bude úplně jiné. Dá se očekávat, že trenér Uhrin bude kritizován výrazně více, protože trefit základní sestavu při větším množství kvalitních hráčů bude obtížnější. Kritiku "co by, kdyby" tak bude mít trenér nepochybně na talíři celý týden po každé ztrátě bodů.

Slavii nečeká lehké jaro. Sám jsem zvědavý, jak se klub vyrovná s velkou příležitostí, která před ním v této chvíli leží, a s kritikou, která nepochybně během jara přijde. Bude třeba trpělivosti a klidu. A především důvěry ve vlastní schopnosti a vědomí, že i kdyby se něco nepovedlo hned, povede se to příště, protože kvalita se prostě časem projeví. A právě toto, spolu se štěstím a rozumem v klíčových rozhodnutích, Slavii do roku 2016 přeji. Pokud to Slavia bude mít, nepochybuji, že se v létě 2016 potkáme v Edenu na předkole některého z evropských pohárů.

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    navzdyslavia     před 9 lety 01.01.2016 16:24 |  
    0 0

    Muj nazor je ten,ze klub velmi dobre posiluje a kupuje hrace,ktery nam schazi. S velkym jmenem,ktere se predstavi v utery at to bude Svento nebo Sural,tak nase sila jeste vzroste a zakladni jedenactka si hned sedne. Myslim si,ze budeme mit na to hrat o druhe a treti misto. Nevynecham ani trosku sve drzosti ,ze v boji mužem urvat i letos titul. Plzen neposiluje a na Spartu moc bodu neztracime,kdyz si vezmem,ze je muzem u nich porazit. Husbauer byl dobry tah a tento typ hrace nam chybel. Ten bude kopat z vetsi vzdalenosti bud do brany primo nebo na hlavu Skodovce.Zeleznik dalsi top hrac. Jen si nejsem jisty zda potrebujem gólmana z Baniku.

  2. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        před 9 lety 01.01.2016 16:24 |  
    0 0

    Ondro díky moc. Plně mi hovoříš z duše. Bohužel na jaře očekávám velké fanouškovské rozepře. Na konci ale určitě očekávám pohárové umístění!

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      lassiter     před 9 lety 01.01.2016 16:31 |  
      0 0

      Tak názory jsou různé a bude jich o to víc, o kolik víc hráčů budeme mít na výběr, quelhar to tam říká dobře. Stačí si vzpomenout na ty dohady, zda má hrát MJ, TJ, JČ nebo indián z pralesa, člověku to skoro až chybělo... :-)

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        quelhar (admin)     před 9 lety 01.01.2016 16:39 |  
        0 0

        Mně to teda nechybělo :o)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              před 9 lety 01.01.2016 16:44 |  
          0 0

          mě tedy taky ne :-)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Mike     před 9 lety 01.01.2016 17:19 |  
          0 0

          Ahoj, pěkná analýza, jsem rád, že kromě optimismu to chce i trochu pokory. Být ta situace u rudých, tak už vyhlašují na jaro 42 bodů a postup do Ligy mistrů. Nástrah je hodně, pěkně si je pojmenoval.
          Pokud si mám zahrát na prognostika, titul vyhraje Sparta, podle mě Plzeň už nebude mít tu kvalitu jako v minulých letech. Hlavně vzadu, i když odešel chybující Procházka, a může odejít Rajtoral, tak naše obrana Bořil, Deli, Latka, Jablonský je podle mě lepší než Matějů, Hejda, Baránek, Limberský, event. Hubník. Dopředu jsou ale sehraní, budou druzí.
          Nás tipuji na 4.místo, něco mi říká, že medailové umístění to nebude.
          Asi zůstane před námi Liberec, tak to ale záleží, zda zůstane ještě Koubek, zda nepřestoupí Šural do Sparty, protože oni jsou schopni poslat jim na hostování pár svých nepotřebných hráčů. A máme s ním horší zápasy.
          Asi půjde dolů Boleslav, pustili klíčové hráče.
          Otázkou je Jablonec, záleží, kolik hráčů třeba odejde- mluví se o Wágnerovi do zahraničí, Pospíšil a Tecl se mohou stěhovat.
          Ještě je tam otázka korupčníka Horníka, ale ne ve smyslu nějakých jabloneckých penclí, ale jak s ním budou zejména starší hráči vycházet- ono musí pěkně naštvat, že místo Kanárů se pojede do Nymburku.
          Tím podle mě výčet kandidátů na pohárová umístění končí.
          Také naše pohárové umístění závisí na tom, kdo vyhraje Pohár.
          Nebezpečný z týmů je asi pouze Jablonec, nepředpokládám, že by ho vyhrála Dukla, Olomouc nebo Hradec.
          Pokud ho vyhraje někdo jiný, tak si troufám napsat, že do 5.místa v lize nejhůře budeme, a poháry by se nás minout neměly.
          Důležitý bude start, los v prvních 3 kolech je přijatelný, i když každý zápas je těžký. Nicméně 7 bodů je nutných, i když optimisté budou chtít plný počet.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            pavelKa (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 18:30 |  
            0 0

            Je ale třeba počítat s tím, že se změní i přístup soupeřů ke Slavii. Z kategorie snáze hratelných, do které jsme se určitě v posledních dvou-třech sezónách zařadili, jsme na podzim začali vylézat a určitě už na jaře budeme hrát častěji „do plných“. A to zrovna v naší lize zrovna moc mančaftů neumí - zato se téměř všichni dokážou „zakopat“ na své půlce, odkopávat, zdržovat, simulovat a nudit. Jde přece o výsledek a až potom o diváka. Když si s tím poradíme, tak to určitě bude pěkné pokoukání.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Sedrousek     před 9 lety 02.01.2016 12:35 |  
            0 0

            Blbost titul si ohlida Berbr s Dášou a pak se oba stáhnou do zapomnění a to můžou na toaletný posilovat jak chtěj. Navíc je čekají na jaře ještě dva zápasy navíc v poharech. A už je slyšim cestování a časovej posun a aklimatizace a stejně dostanou v rusku 3 kusy a bude hotovo

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 01.01.2016 17:10 |  
        0 0

        Chybělo nám toho mnoho.Mnozí jsme zde říkali,že pouhé změny trenérů nestačí,že
        je potřeba vybudovat mužstvo od hlavy,tedy nejdříve prodat mužstvo se vším všudy.A.Ř neměl na to aby ufinancoval klub na úrovni Slavie,ani potřebné znalosti,jak takovou věc spravovat.Potkalo nás neskutečné štěstí zosobněné naším novým majoritním vlastníkem,bohatým člověkem a navíc slávistou a ten ve spojení s obrovsky silnou společností CEFC,kterou navíc v Čechách reprezentuje další slávista
        má v rukou naši budoucnost.Teď probíhá oťukávání ze strany agentů a zástupců ostatních klubů,jak daleko jsme ochotni jít s nabídkami za jednotlivé hráče.Jsme defacto nový hráč na trhu,je to jako když do pokeru nastoupí nějaká náhrada za stávajícího hráče,nikdo neví ,co od něj očekávat.My netrpěliví počítáme hodiny,kdežto u stolu se hraje v jiných časových hodnotách.Může se stát,že se koupí i nevhodný dárek,to nevyloučí ani ten největší profík.DU někde řekl,že do kempu potřebuje 30 hráčů,musíme věřit,že z nich vybere tu nejvhodnější sestavu.Hlavní bude soulad v kabině a ještě důležitější soulad na hřišti.Můžeme něco prohrát,ale ne prohrávat.Hrozně moc bude záležet i na nás,obci fandů,bychom mužstvu a trenérovi pomohli,ne je zbytečně okopávali,když se něco nepovede podle našich představ.Napjatě čekám avizované bombové posily,já
        snad nebudu ani spát.Přeju si Bera a Mešanoviče,případně Šurala a Mamuta.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 18:16 |  
      0 0

      +1 - přesně moje myšlenky...

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 18:30 |  
      0 0

      Pripojuji se. Už teď je vidět spoustu nových a nesoudných fanousku, do toho par starých známých firem a média, která to ráda přiživí. A zajímavý koktejl je na světě. vedení bude muset mít dost trpělivosti a obrnit se proti vlnám kritiky, které lze čekat při každém neúspěchu. Daleko větší tlak bude i na hráče.

      Doufám, že se vše ustoji a fanoušci budou jednotně podporovat hráče, to je to hlavní.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 20:35 |  
        0 0

        No pod tlakem medii i fanoušků jsou všechny populární a úspěšné kluby na celém světě.Vedení to snad ví a doufám,že je to i jedno z kriterii podle kterých se hráči vybírají.No a jak se při případných neúspěších budou chovat fanoušci je už na nás.Já osobně po těch srágorách které jsem zažil za poslední roky,budu dost trpělivý.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          TSeguinTS     před 9 lety 01.01.2016 21:39 |  
          0 0

          Take bych chtel byt tak optimisticky co se tyce umisteni na konci sezony. Ale. Zatím jsme přivedli:
          - 2 mladý kluky (Barák, Linhart)
          - průměrného hráče český ligy Bořila
          - trochu vyhasínajícího Hušb
          - Železníka s formou, který nyní ale bude hrát pod daleko větším tlakem a vyšším očekáváním

          Všem těmto klukům bez výjimky přeju, ať se chytnou, ale co od toho můžeme očekávat neodhadne nikdo. Očekáví všech a čínana především budou velká. Rozhodně bych nemluvil o 1.-2. místě. Promluví do toho ještě hodně faktorů, další posily, kdo jak natrénuje a s kym a jak se vyspí nebo nají. Třeba bude náš nejlepší hráč léta Kenia nebo Souček :-) Zvlášt Levanovi přeju, aby se mu všechny nadcházející nůžky v roce 2016 povedly bez zranění a fotbalem nás bavil dále. Strašně se těším na další posily a hlavně na to, kdo z nich se osvědčí na soustředění, 4 noví hráčí, tak snad aspon jeden velkého formátu.

          Můj tip na konečné umístění po 30. kole - 3. místo.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                před 9 lety 02.01.2016 09:00 |  
            0 0

            já myslím, že v úterý budeš mluvit optimističtěji.

            Rozhodně si myslím, že budeme muset hrát o 3 místo a výše.

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 10:19 |  
              0 0

              Opravdu neskromné vyhlášení... Na první dva ztrácíme 9 (11) bodů, oni mají týmy sehrané což je kolikrát důležitější než kvalita (a tou se je snažíme dohnat až ted nákupama). I na to třetí místo jsou to 3 body a Libe bude už jen lepší, MB možná budou stagnovat... Zase neblázněme a nestavme vzdušné zámky!
              Ale přiznám i já, že 3-4. místo mají stejně bodů, takže ten 3 flek je hodně blízko a bylo by super tu třetí příčku urvat!
              Pochybuji, že Plzeň poztrácí 11 bodů, za podzim to bylo 10 a to je odehráno o jeden zápas víc a měli start stejně na hovno jak my. Sparta, POKUD bude vše na 200% tak snad. Moc tomu nevěřím, ale jasně že by se mi dobře dívalo na tabulku ve které rudým přitápíme podkotlem :)
              No a k předchozímu příspěvku Seguina.
              Mladý kluky Barák/Linhart... v mistrovských sezonách za nás hrál "jistý" TJ, který když od nás šel mu bylo 23... přišel a nebylo mu ještě 20. Takže Barák je podle mne hráč do základu/lavičku, prostě aby se o to porval.
              Bořila hodně lidí bere jako jednoho z aktuáně nejlepších beků v SL. A skutečně dobrej je.
              Železník, souhlas s tlakem, ale zase taky snad s lepšími spoluhráči (Škodovce se taky uleví od tlaku přímo na něj, pokud budou hrát oba - viz. spolupráce s Bekimem, což bylo loni z kraje podzimu jako zjevení)
              Huš může jedině překvapit, protože jinak se fotbalem po 30 živit nebude...

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Dobi     před 9 lety 01.01.2016 22:12 |  
          0 0

          Tlak médií i fanoušků? To je určitě jasné. Každý klub má své "zázemí" ve vedení svazu i v médiích, která nejsou nezávislá ve vztahu k fanouškům nikde na světě.. Ale s tím se Bayern, Real či Barcelona, Celtic či Rangers nebo třeba Hajduk či Dinamo nebo Partizan nebo Crvena Zvezda dokáží vyrovnávat! Ale Slavia tu má tak trošku "pátou kolonu" v těch, kteří se k ní také hlásili a hlásí. Na starém Edenu se jím říkalo "dřevěnka" nebo "plataři" (řvávali s pěnou u úst z tribuny a scházívali se i mimo zápasy na plató před dřevěnkou a nadávali všem), jeden známý trenér je nazýval "žabáky". A pár, naštěstí v minimálním počtu, žabáků máme i mezi sebou tady na diskusi. Ne, to není výtka odlišným názorům, než mám já, mýlívám se já, Ty, ostatní, ale tomu přístupu a priori negativnímu vůči všemu a všem!
          To je jedna z věcí, se kterou se musí každý ve Slavii tak nějak vyrovnat! Kolik jen žabáci zlikvidovali nadějných, ale možná labilnějších hráčů? Já už pamatuji dost a vím, o čem mluvím! O to více jsem vděčný za každý rozumný, a to i rozumně kritický názor nás ostatních. Věřím pevně, že i vedení respektuje slogan "Hlas lidu, hlas Boží!" a dokáže přitom oddělit zrno od plev...
          Přeji všem hodně zdraví, ale i trpělivosti všem, kteří to se Slavií myslí dobře a nedávají na odiv jen své JÁ - I - ICH - MOI - ÉN!!!!

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                před 9 lety 02.01.2016 09:02 |  
            0 0

            Dobi, problém bude v tom, že všechny ty kluby Bayern, Real a podobně hrají na stejné úrovni již mnoho let. U nás to je, jak se říká "ode zdi, kde zdi". Je tu mnoho nových, mladých fanoušků a ti pamatují jen malé období.. Ale věřím my všichni to zvládneme!

            In Uhrin We Trust :-)

  3. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    navzdyslavia     před 9 lety 01.01.2016 18:40 |  
    0 0

    Chtelo by,aby v utery byla online TK Slavia a vecer byla moznost to pustit ze zaznamu. Myslim,ze by to zajimalo vetsinu z nás. Mimo predstaveni novych posil by to chtelo i predstaveni novych partneru a sponzoru. Dale by me zajimalo co a jak vypada se stadionem. Proc je lepsi mit kvalitni najemni smlouvu a proc ne ten stadion odkoupit. Chtelo by ten stadion vic zeslavictit. Vic cerveno- bile barvy ( treba sedacky) . Pred stadion obri vlajky SKS aby bylo jasne na prvni pohled,ci,ze je to stadion. Stresni oblouky ma stadion suprovy,tak proc tam nedat velikanske vlajky. Treba uz se na tom pracuje. Jsou to jen vseobecne nápady.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      travel (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 18:47 |  
      0 0

      +1

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Ravik     před 9 lety 01.01.2016 19:01 |  
        0 0

        Ke stadionu: super by byla neláká možnost vytápění hlediště. Jak je to běžný v Německu a i Rumun to má. Velká zima je myslím velký důvod proc nejít na fotbal

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          klimi     před 9 lety 01.01.2016 19:51 |  
          0 0

          To jsou jen typický český gaučácký výmluvy, nikdy jsem si snad neřekl: "Nejdu na Slavii, protože je zima." A to se netýká zápasů áčka, ale i mládeže....

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          před 9 lety 01.01.2016 19:04 |  
      0 0

      když chceš koupit něco co není na prodej, řešíš přeci aspoň nájemní smlouvu. A třeba jednou na prodej bude.

      Letos bude v Edenu celkem dost akcí což nahrává tomu, že více červenobílé nebude úplně v zájmu majitelů stadionu. Každý má ale svou cenu, otázka je jestli ji někdo akceptuje.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        navzdyslavia     před 9 lety 01.01.2016 19:14 |  
        0 0

        Souhlas,ale porad muze byt jadne,ze je to domaci stanek SKS. Akce at jsou. Ok. Ale,proc tam nemit cerveno bile sedacky, obri vlajky SKS,Vzdyt,kdo by se stydel vystupovat na domacim stadionu SKS. Myslite si,ze treba Madonna by rekla: ja tam vystupovat nechci,protoze tam hraje Slavia Praha fotbal.:-)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          travel (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 19:30 |  
          0 0

          Ve Vysočanech v O2 areně se pořádá nesrovnatelně víc akcí a běžte se podívat,jak to tam je sparťanskejma symbolma vyzdobený.A to tam jsou také v nájmu a zřejmě je to ten samý majitel jako v Edenu.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                před 9 lety 01.01.2016 19:39 |  
            0 0

            ...zřejmě stejný majitel....

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 01.01.2016 19:40 |  
          0 0

          Madonna by se zeptala,jaké sponzory má ta Slavia?A pokračovala by,mohla bych taky být taky partnerem,mám tady zbytečných stopadesát mega?

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              před 9 lety 01.01.2016 19:41 |  
          0 0

          dokud majitel stadionu nebude chtít můžeme plkat do nekonečna.

          Vedení SKS se opravdu snaží což je prostě paráda

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      kjandourek (admin)     před 9 lety 01.01.2016 21:11 |  
      0 0

      Trochu to tvrzení překrucujete - pan Šimáně řekl že když máte dobrou nájemní smlouvu, tak není nutné stadion vlastnit....
      Nikdy netvrdil, že dobrá nájemní smlouva je lepší, než vlastnictví stadionu...

  4. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    Almik     před 9 lety 01.01.2016 21:19 |  
    0 0

    Tak přál bych si, aby se těmi čtyřmi posledními posilami stali Bero, Šural/Rajtoral, Švento/Hloušek, Pavlenka, ale spíš to bude tak, že tam bude jeden, dva z nich a pak třeba mladí talentovaní hráči :)

    Hodně sleduji Barcelonu a hra na tři útočníky se mi moc líbí. Myslím, že teď mají nejsilnější sestavu všech dob! Jejich presing je vynikající a fyzycké předpoklady k tomu mají i naši hráči. Nevím jak to trenéři dokázali, ale přijde mi, že jsou plní energie po celý zápas :))

    Zatím to vydím takto (4-3-3): Berkovec - Bořil, Latka (Frydrych), Deli, Jablonský - Hušbauer, Souček, Kenia - Železník, Škoda, Zmrhal +Lavička: Řehák, Frydrych/Dostál, Bílek, Mikula, Piták, Štohanzl, Diop/Voltr

    4-4-2 pak: Berkovec - Bořil, Latka (Frydrych), Deli, Jablonský - Štohanzl, Hušbauer/Kenia, Souček - Zmrhal - Železník, Škoda

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 21:25 |  
      0 0

      Obávám se, že s Dostálem to nevyjde. :-)

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      navzdyslavia     před 9 lety 01.01.2016 21:35 |  
      0 0

      Ja vidim posily: Sural,Svento,Bero,Pavlenka. Ale radeji bych videl: Sural,Bero,Petrak,Plasil. Ale nechme se prekvapit. Treba se chysta super pecka- super posila-super bomba koho jsme netipovaly. Volny je Ronaldinho. Snad bude online prenos v utery TK Slavia.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      navzdyslavia     před 9 lety 01.01.2016 21:36 |  
      0 0

      Ja vidim posily: Sural,Svento,Bero,Pavlenka. Ale radeji bych videl: Sural,Bero,Petrak,Plasil. Ale nechme se prekvapit. Treba se chysta super pecka- super posila-super bomba koho jsme netipovaly. Volny je Ronaldinho. Snad bude online prenos v utery TK Slavia.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 01.01.2016 21:46 |  
        0 0

        Ronaldinho už zřejmě není ten kluk,který si v Barce dělal legrácky ze všech obran soupeře.Ale určitě je to ten moc milej,usměvavej kluk,který dovede bavit tribuny a
        dělat z fotbalu takovou tu příjemnou zábavu,že se na stadion každý rád vrátí.
        A to co hraje velká většina ligových hráčů v ČR to pořád dá i s prstem v zadeli.
        Byl by to příjemnej šok,mít ho u nás v Edenu.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 22:50 |  
          0 0

          Koupit Ronaldinha = větší zájem o Slavii ze zahraničí, a to by se CEFC líbilo, kdybychom byli více na očích.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Barra     před 9 lety 01.01.2016 23:13 |  
            0 0

            Zklamu vas - Ronaldinho prestoupil pred tydnem do uruguayskeho Racing Coub de Montevideo -:)

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 23:24 |  
              0 0

              Tak třeba za rok. :-) Pokud se nepletu, tak před pár dny zde někdo dával odkaz na fotku stadionu od RCdeM, že se diví, že tam Ronaldinho jde.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 23:27 |  
          0 0

          +1 přesně. Byl by tím, na koho by chodilo o několik tisíc lidí víc na zápas. A v podmínkách naší ligy by pořád dokázal perfektně rozebrat soupeře, občas se objeví nějaký ten sestřih z Brazílie, kde čaruje. Pořád to v sobě má!

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 01.01.2016 22:29 |  
        0 0

        Plašila delší dobu nikdo nejmenoval,ale myslím si,že by to nebyl nejhorší nákup-
        Možná něco jako Horvi v Plzni,ale jen tak na 2-3 roky,jako alternativa ke Keniovi

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 01.01.2016 22:29 |  
        0 0

        Plašila delší dobu nikdo nejmenoval,ale myslím si,že by to nebyl nejhorší nákup-
        Možná něco jako Horvi v Plzni,ale jen tak na 2-3 roky,jako alternativa ke Keniovi

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Fulham     před 9 lety 02.01.2016 09:29 |  
          0 0

          Jarda je top hráč - tím co dokázal ,jak dlouho se drží v elitních soutěžích ( FR,It) , x krát vyhazován z repre aby x krát přesvědčil že tam patří, charakterově. Nebude se mu chtít vracet do Česka ( proč taky) ale z hlediska ukazky profesionalismu by smlouva na třeba rok a půl byla sen. Ani nevím na jak dlouho má stávající.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            sasky     před 9 lety 03.01.2016 19:15 |  
            0 0

            Plašil v repre nikdy neměl co dělat. Popravdě jsem nepochopil proč tam ten chlap byl. Je pomalý, technicky na tom není bůhvíjak, rohy kope naprosto otřesně.

  5. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    tantalos     před 9 lety 01.01.2016 21:39 |  
    0 0

    Velmi dobrý komentář páně Quelhara. Lze s ním souhlasit v plném rozsahu. Přesto zde zůstává několik neznámých.
    1. Kdo z opor odejde? Slavia má tři hráče, kteří by si mohli nějak odchod vynutit a venku vydělávat řádově víc než u nás - Škodu, Deliho a snad i Zmrhala. Méně důležití Štohanzl a Vukadinovič nejsou naši.
    2. Zatím jsou hotoví čtyři hráči -z toho Hušbauer a Bořil by měli téměř automaticky patřit do základu,protože přicházejí na místa, kde má dosavadní kádr slabiny, Barák, Linhart patří minimálně do kabiny áčka, ale na trávník se teprve budou muset probojovat - o nich lze hovořit jako o rozšíření kádru. U všech se teprve uvidí, jak se prosadí.
    3. Co dělat s hráči juniorky jako Kuchta, Holík a L. Veselý - podaří se jim najít dobré hostování, nebo je necháme ve vzduchoprázdnu, což by mohlo mít negativní vliv na celou mládež. Nic tak nedemotivuje naši mládež jako vědomí, že klub radši koupí pochybnou "posilu" odjinud, než aby dal šanci svým.
    4. Do jaké míry snese dosavadní kádr, který se dokázal dotáhnout na dostřel pohárům, příchod tolika nováčků, do jaké míry je bude ochoten absorbovat.
    Závěrem soudím, že teď už by měly přicházet pouze opravdové posily - jako třeba Šural nebo jiné gólové pravé křídlo - nebo hráči do juniorky.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bongor     před 9 lety 01.01.2016 21:57 |  
      0 0

      Tohle už jsme podrobně probírali před těma x lety,pamatuješ.Byly tady dokonce ostré střety mezi příznivci našich mlaďochů a konkurencí z řad posil.Podle mě jsou obě cesty dobré a můžou prospět,ono je často problematické odhadnout kam se bude ubírat další vývoj hráče v juniorském věku a tak je možná nejlepší nabrat hráčů víc a nechat je hostovat bez opce.Podívej ,jak trvá dlouho,než se talent,třeba
      Hrubý vykope,aby byl oporou.A stavět hráče a nechat ho v mužstvu s tím že má talent a že se určitě otrká a vykope,i když je momentálně slabej,to si lajskne málokterý trenér.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Azor     před 9 lety 01.01.2016 22:47 |  
      0 0

      a proč by měl Linhart patřit do áčka spíš než Kuchta, který je lepší?

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 23:33 |  
        0 0

        Protože mne jako fandu nebude tak štvát zadrbávání jeho talentu sezením na lavici, když bude Kuchta někde válet na hostovačce dá mu to Xkrát víc, ale někoho na lavici pro případn nouze za Škodáka mít musíme.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 23:45 |  
      0 0

      Škodovi je 30, jinam než k Turkovi už moc jít nemůže. I tam po něm šáhne tým spíš spodku tabulky, čili se zadrbe. Peníze náš majitel má, tudíž pokud na to tým bude mít, věřím, že jsme schopni finančně odolat nějakému středu turecké ligy. U nás se snad čekají v brzku poháry a evropské soutěže, něco co Škodák dosud nemá.
      Deli. Má za sebou řekněme 1/2-1 sezonu dobrou. Platí pro něj co pro Škodáka, ale má věk a potenciál být stejně supr jako Yaya Touré. Tady je odchod jen otázka času. Doufám, ale že bude on tím obrazem obrody Slávie (odejde po titulu/ MOL poháru a účasti v Evropě) a nebude muset chodit nikam do Dánska, Holandska se ještě vyhrát, ale rovnou do předních týmů (Sevilla, Porto, Atlético, Tottenham, AS, apod.), kde bude hrát základ. To by byla odměna i pro nás, z toho pohledu, že by SKS byla na úrovni těchto týmů.
      Zmrhal... ty zápasy co se mu měli tak povést jsem na konci podzimu neviděl, do té doby to pro mne byl hráč nemastný neslaný.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 09:47 |  
        0 0

        Kuciii, neblbnete :-)
        Bongor by prodaval hrace maximalne do Bayernu a to az na sklonku jejich kariery, postupoval by do 1/4finale LM a Hesmir uz vidi v Delim prinejmensim jednoho z nejlepsich zalozniku sveta Yayu Toureho...
        Prosim, zpet nohama na zem :-)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Fulham     před 9 lety 02.01.2016 10:00 |  
          0 0

          Člověk se po letech trochu zasní a už ho někdo budí....:-)) ale stejně je to krásný. V červenci jsem při nákupu permic měl strach, aby mi prachy nevytrhl exekutor...

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 10:10 |  
          0 0

          Zrovna u Deliho si myslím, že je to reálný. Ten už teď naší ligu převyšuje a podle mě má potenciál se ještě zlepšovat. Když to dokázal Bony od těch za řekou až do City, proč ne Deli?
          Jinak souhlasím, někteří jsou solidně v oblacích. :-)

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 10:29 |  
            0 0

            Asi to tak nevyznělo, ale přesně tak sem to myslel... :) Asi začnu zase víc číst a míň psát :D

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 02.01.2016 20:29 |  
          0 0

          Ale Navare,přece znáš moje nadsázky,že bys je zrovna Ty bral zcela vážně?
          Ovšem to neznamená,že se popsané nemůže realizovat,když se chce ,jde všechno.
          Ještě pro Tebe,co by mohlo zajímat naše čínské přátele.Praha je letos městem evropského sportu,neměli bychom k tomu říct taky nějaké červenobílé slovo?
          A zkus zjistit,kdy letos začíná čínský nový rok,to by se možná mohlo taky něco vymyslet?

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Navar (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 00:27 |  
            0 0

            Kamarade (mohu-li tak oslovovat), dekuji za tip. Pripravy jsou v plnem proudu :-)

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              bongor     před 9 lety 03.01.2016 17:14 |  
              0 0

              Samozřejmě kamaráde,jsme tady přece jedna rodina.Myslel jsem si ,že o tom víš,ale nechci nic ponechat náhodě.Určitě připravíte něco skvělýho,tak držím všechny palce.
              Kdyby byla potřeba nějaká nová píseň,tak mám něco v šuplíku.Není to skvělý,ale špatný taky ne.

  6. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    jane (admin)     před 9 lety 01.01.2016 23:09 |  
    0 0

    Kladu si otázku, jestli se Slavia dostane na stejnou pozici, jakou měla nějakých 15 let, kdy prakticky každý rok bojovala o první místo a hrála pravidelně poháry. Peníze nejsou ve fotbale zárukou úspěchů, nicméně s rozpočtem, který bude mít, a za který si bude moci pořídit vybrané kvalitní posily, si nedokážu představit, že by byla mimo první trojku.

    Zpětně to vidím jako mega úspěch, že se Slavia držela tak dlouho nahoře, a říkám si, čím to bylo. Druhým největším rozpočtem v lize, dobře vytipovanými posilami, schopnými funkcionáři, kteří měli nějaký vliv v zákulisí? Vztahy s vlastníkem klubu asi taky nebyly ideální, ale nějak to všechno alespoň minimálně navenek klapalo a fungovalo. Když si vzpomenu, jak jsme hráli zápasy venku a soupeři nemluvili o tom, že šance na body jsou vyrovnané, ale dopředu se klepali, jaký dostanou příděl... Těším se, až se tyhle časy vrátí a doufám, že to bude brzo.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      edenian     před 9 lety 01.01.2016 23:42 |  
      0 0

      Ja myslim, ze mozna nejdulezitejsi / mimo ty dva trenery > Beranek a Jarolim, Czaplar to dikybohu nestihl zdemolovat / byly vsechny ty zapasy po tech vychodnich a balkanskych krajinach. Vsechny ty predkola v tech casto silenejch podminkach, strasny hriste, nenavistny divaci, vedro, nekonecny cesty autobusem do tech vsech prdeli. Odtud podle me pramenila ta sila toho muzstva / i pres to, ze se za ty doby nekolikrat personalne uplne obmenilo /. Byly to velmi tezce nabyty zkusenosti a projevily se nakonec opradu mimoradne v titulech a LM. A do toho jeste Strahov a jeho priserny zazemi / i kdyz se solidnim travnikem /.
      Kdyz se to vsechno necekane rychle podelalo, tak me bylo ze vseho nejvic lito prave toho, ze tyhle zaklady odolnosti a nekdy i suverenity zmizely behem jedny sezony.
      Nedavno se Bongorovi nelibilo, ze jsem nazval soucasnou Slavii provincnim vychodoevropskym klubem s nulovym respektem v Evrope. Ale tak to proste je. V tuto chvili opravdu nikoho nezajimame, vicemene neexistujeme.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 02.01.2016 06:18 |  
        0 0

        Já jsem jenom oponoval,že naštěstí Slavii ještě někdo v Evropě zná,hlavně starší ročníky.Před 2.světovou to byla evropská značka nejvyšší kvality.Stačí vzpomenout na vítězství v Mitropa cupu,nebo na rok 34,kdy ČSR byla ve finále MS prohrála tam
        jen díky panu sudímu.A sestava?osm slávistů v základu!

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          edenian     před 9 lety 02.01.2016 09:39 |  
          0 0

          Jasne, to je vsechno pravda, take o to vic je tezko pochopitelne, kam az to doslo. Tvrda lekce.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.01.2016 23:51 |  
      0 0

      Jojo a navíc jsme hráli na naši ligu krásný útočný a technický fotbal.

      I kdyby v úterý měl přijít jen jeden hráč, zklamaný nebudu a vůči vlastníkům neřeknu jediné křivé slovo, i kdybychom se do pohárů nedostali a nakonec se nechytli třeba tři ze šesti posil. Protože budu věřit, že se do nich dostaneme příští sezónu.

      Když si vzpomenu před rokem či dvěma na tu bezmoc, když jsme dostali první gól a já už prostě věděl, že ani nevyrovnáme, neustále jsme jen nakopávali míče na náhodu...

      Tohle je prostě neuvěřitelný obrat.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        TSeguinTS     před 9 lety 02.01.2016 00:21 |  
        0 0

        +1

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      quelhar (admin)     před 9 lety 02.01.2016 00:10 |  
      0 0

      Myslim, ze to je takova vec, co sama sebe posiluje. Kdyz je tym uspesny, jeho ligovi souperi z nej maji vetsi respekt a strach, tolik si toho nedovoli a tim padem jsou nachylnejsi k porazkam. Treba prvni sezonu v novem Edenu jsme ziskali titul prakticky diky tomu, ze vsichni jezdili do Edenu predem podelani, my jsme naopak hrali doma krasny fotbal a pravidelne vitezili. Naopak ted i tymy jako Jihlava nebo Olomouc porad jeste jezdi do Edenu vyhrat. To se samozrejme casem zmeni, az nabereme na sile a zacneme pravidelneji vitezit. Ale prave ta transformace z prumerneho ligoveho tymu, ze ktereho nikdo nema respekt, k ceske spicce typu aktualne Plzne nebo Sparty, bude tezka.

      Podle me penize sice nejsou vse, ale kdyz je jich dostatek, tak tym v ceske lize proste na spici bude. Takze pristi sezonu bychom uz meli mit jasne ambice byt v top3. Horsi to bude v Evrope, tam nas bude vyrazne limitovat chybejici koeficient a tedy nenasazeni v predkolech. Tam bude potreba mimo kvality kadru i stesti na los, abychom se dostali do skupiny alespon EL. A to taky muze trvat nekolik let.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        sksboda     před 9 lety 02.01.2016 01:54 |  
        0 0

        V ceske lize bychom vazne,alespon si to myslim,nemeli mit problem byt v top3...uz stimto kadrem jsme dokazali byt pati a po posileni verim ze treti misto uhrajem!
        V evrope,je to pravda stim koeficientem,urcite to bude i o stesti pri losech!Ale zaroven proc bychom to nedokazali i plzen zacinala od nuly,nikdy nebyla poharovym muzstvem,a ja verim ze po letech smuly a neustalych ran ktere jsme dostavali jak slavia tak i my fanousci bychom konecne mohli mit i trochu toho stesticka a mohlo by nam prat!!jak se rika stesti preje pripravenym a ja verim ze MY,SLAVIA I SLAVISTI,pripraveni budem!!protoze je videt ze vedeni dela vse proto aby to tak bylo!Proste verit a byt jedna velka Slavisticka rodina!!

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 02.01.2016 06:26 |  
          0 0

          Já bych chtěl ještě jednou zažít Slavii v LM a to nejen v ní být,ale postoupit tak do čtvrtfinále.Aby ani hráči budoucího formátu třeba Deliho ,neměli chuť někam přestupovat,leda do Barcelony nebo Bayernu,ale až na sklonku své kariery.
          Letos věřím v EL,ale nejtěžším soupeřem budou Jabka,i když nás soudruh Horník přesvědčuje,jak to bude těžký něco ovlivnit v zákulisí.Těžší určitě,ale bohužel pořád proveditelný.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        LadaJel     před 9 lety 02.01.2016 10:19 |  
        0 0

        S budováním respektu v ČL souhlasím. Je potřeba, aby si vše sedlo, klapalo a přišly výsledky. Ruku v ruce s tím, se pak automaticky může vytvořit jakási "aura neporazitelnosti", kterou nutně potřebujeme v domácím prostředí Edenu - to je základ. Vytvořit z Edenu nedobytnou tvrz tak, jak to bylo v první sezóně.

        Nulový koeficient Slavie je věc, kterou si asi moc fans neuvědomuje. Každý vidí poháry, poháry, poháry, ale jde o to, sehrát tam pokud možno důstojnou roli. Po konci této sezóny se pravděpodobně EL hrát bude, ale díky tomu, že jsme opět vylítli v MOL Cupu, tak minimálně dvě předkola. A to bude bez nasazení tak na jeden dvouzápas a bude konec. Nicméně cíl vidím v tom, mít jaro 2016 + další sezónu na stabilizaci a za rok a půl jít do ligy 2017/2018 s cílem zisku titulu, který bude na 90%, díky koeficientu ČR, spojený s přímou účastí v základní skupině LM.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          malan (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 16:22 |  
          0 0

          diky vysledkum ceskych klubu v letosni sezone evropskych poharu by sparta jako jedinny cesky zastupce musela udelat jeste 8 bodu aby v sezone 2017/2018 mela CR zajistenou primou ucast,takze z tech tvych 90% jsou tak ve skutecnosti 1-2%.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Ernie     před 9 lety 03.01.2016 10:01 |  
            0 0

            Vzhledem k odpočtům bodů v koeficientu po dalších sezonách je ta šance opravdu hodně vysoká.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            LadaJel     před 9 lety 03.01.2016 15:02 |  
            0 0

            Malane, nemluvím o příští sezóně, ale až o té následující. A tam, díky odpočtům 5 let starých koeficientů některých zemí před námi, je opravdu šance hodně velká.

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              jarmik     před 9 lety 03.01.2016 19:02 |  
              0 0

              Nizozemsko poletí žebříčkem hodně dolů, takže vzhledem k tomu, že nám chybí překonat jednoho soupeře, je ta šance HODNĚ velká. Tak velká, že bude zklamáním, pokud to neklapne.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      koscheen (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 09:35 |  
      0 0

      Navic Ondraska uz jednou Vrba dementoval a jeho manazer psal jen o lehkym otukavani na zacatku.

      Vedi prd a jen to opisuji z nasi diskuze nebo od Tvrdika. Situace se totiz zmenila, predtim vedeni posily tajilo a nemluvilo s fandama. Ted vime spoustu veci hned od pocatku diky JT.

      Vtipny je jak se museli pisalkove prizpusobit, zezacatku si z JT delali srandu za ejho otevrenost a ted kdyby chtel tak si muze delat srandu on z nich. Vzdyt s tim Borilem to neni nikde ofiko potvrzeny a uz to ma prevzaty jak Sport, tak Idnes, atp..

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        mirecek1111     před 9 lety 02.01.2016 10:00 |  
        0 0

        No pane, ted se mylis,v tistene verzi sportu je dnes i rozhovor s Ondraskem a v nem sam rika ze ma nabidku od Slavie, Teplic a Olomouce a ze by si chtel poprve v kariere zahrat o titul a tak by v cesku sel jen do Slavie, Sparty nebo Plzne. Ale asi spekuluje i s necim v zahranici.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      pinochet     před 9 lety 02.01.2016 09:36 |  
      0 0

      Ve Šventa nevěřím, v bundeslize je jeho plat úplně jinde, než by byl u nás. A to si ještě vůbec po nákupu Bořila nejsem jistý, že ho až tak moc potřebujeme. Více nás pálí situace v záloze a i ještě jeden útočník by se jistě hodil. Nejraději bych, kdyby přišli Bero, Rajtoral, Šural a Mahmutovič či Tecl.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 11:19 |  
        0 0

        Když nepotřebujem Šventa, tak nepotřebujem ani Rajtorala, podle mě zdaleka ne už perspektivního hráče.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 12:47 |  
        0 0

        Svento rikal ze se do Slavie chce urcite vratit pokud bude zajem :)

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 09:37 |  
      0 0

      Tak to si nemyslím, že bude tolik hráčů najednou, spíš nám to bude dávat vedení po kapkách...a je to tak lepší, hezky se prodlužuje to novodobé nejhezčí období!

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        pinochet     před 9 lety 02.01.2016 09:41 |  
        0 0

        Ve středu by, jestli se dobře pamatuji, měla začít zimní příprava. Nemyslím si, že po tomto datu přijde hodně hráčů.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          JS (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 09:58 |  
          0 0

          Maximálně Kevin Prince-Boateng.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                před 9 lety 02.01.2016 10:00 |  
            0 0

            měl by přijít na hostování

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Falk     před 9 lety 02.01.2016 10:11 |  
              0 0

              Velmi pěkný článek a trefné zhodnocení .Já osobně mám velké problémy se 2 hráči.
              Také mám trochu obavy o chemii v týmu,a různé tlaky ze všech stran.
              Nejsem zastánce obrovských platových rozdílů.
              Doufám ,že (JARDALUFTHANSA) má vše promyšlené a že si jasně uvědomuje ,že kvantita nemusí znamenat kvalitu

              • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                Barra     před 9 lety 02.01.2016 11:52 |  
                0 0

                Myslim ze Jaroslav Tvrdik jen jako zastupce vetsinoveho majitele schvaluje posily, ktere mu navrhne sportovni rada v cele s JS a sam nic nenavrhuje natoz rozhoduje. Co se tyka kvality vyberu, nemam vubec obavu a mam veskerou duveru ve clenech rady a JS.

                • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  sksboda     před 9 lety 02.01.2016 11:57 |  
                  0 0

                  Co rikate na navrat nivalda do Teplic??Zrovna tenhle fotbalista se mi vzdy libil...myslim ze je skoda ze jsme ho nezkusili...

                  • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                    klimi     před 9 lety 02.01.2016 12:19 |  
                    0 0

                    Doteď jsem nepochopil jeho útěk do Minsku, to mi opravdu hlava nebere...

                    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                      bongor     před 9 lety 02.01.2016 12:42 |  
                      0 0

                      Mají tam asi lepší prachy.Nic jinýho bych za tím nehledal

              • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 12:20 |  
                0 0

                Tak hlavně aby to taky měl promyšlený Simáně jako prezident,čínané to po sportovní stránce nechávají na něm a dalších zato odpovědných lidí.Jinak mě přijde už trochu komické, jak se tady nakupuje a dělají sestavy.Skutečně bych to nechal na vedení a počkal na tu tiskovku v úterý.Hlavně ale opravdu být radši pevně nohama na zemi,aby pak nepřišlo zklamání,že vše nejde tak jak si tady malujeme.Důležité je být na takovém místě ze kterého se půjde do pohárů.

                • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  bongor     před 9 lety 02.01.2016 12:47 |  
                  0 0

                  Já bych to jako komické neviděl vlčku.Zkrátka mají slávisti po letech půstu
                  konečně možnost potěšit se touto zábavou,která je nade vše.Že bychom něco snad zakřikli,to se nebojím,nejhorší scénář by bylo zůstat jedno místo od pohárů.

                • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 12:48 |  
                  0 0

                  Holt někteří na konci očekávají 68 bodů na konci sezóny. :-)

                  • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 14:21 |  
                    0 0

                    Tak nějak,už Slavii sleduji a fandim ji opravdu dlouho a ikskrát jsem zažil, že vše dopadlo proti očekávání,což si samozřejmě nepřeju,jen zůstávám při zdi jak se říká.No a po uterku začnu spekulovat o sestavě,ted to prostě nemá cenu je tam moc neznámých.

                    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 14:25 |  
                      0 0

                      V úterý také nebude mít smysl spekulovat o sestavě. Pak ještě nastanou nějaké odchody (prodeje, hostování), když už spekulovat tak až po posledním odehraném přáteláku v zimní přípravě. Tam už bude jasné, kdo ve Slavii bude působit pro jaro 2016 a kdo ne.

                      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 17:27 |  
                        0 0

                        Jistě.ale asi nebudou odcházet hráči kteří pujdou do základu.

  7. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    Lachim     před 9 lety 02.01.2016 12:47 |  
    0 0

    Já jsem přesvědčený, že počet posil pro A tým plně odpovídá tomu, co je potřeba. Sportovní úsek se tak i připravuje na další fázi čistky, kterou započal trenér Beránek, na jehož kroky (dvě čistky hráčského kádru; příchod Latky, Deliho, Kenii; návrat Škody na hrot; poslání mladých hráčů na hostování - Souček, Bazal...) se ve světle nevýrazných výkonů na hřišti ihned zapomnělo.
    Sice se hovoří o velkém množství příchodů hráčů a možných problémech se skládáním sestavy, ale nezapomínejte, že v tuto chvíli máme v kádru několik skupinek hráčů.
    Stavební kámen - Berkovec, Latka, Deli, Souček, Škoda, Zmrhal
    Hráči věčně zranění - Kenia, Černý, Švec, Štohanzl
    Hráči na hostování - Štohanzl, Vukadinovič
    Hráči, jejichž výkonnost pro "novou" Slavii je s otazníkem - Hrubý, Diop, Bazal, Hrubeš, Voltr
    Hráči, kteří mají již svůj věk - Piták (tipuji ještě jednu sezónu, hlavně kvůli "nové" kabině)

    Pokud opravdu přijde 9 nových tváří:
    Z vyjádření Linharta na webových stránkách usuzuji, že po přípravě půjde hostovat do jiného ligového týmu.
    V případě Pavlenky se jedná o pozici náhradníka, příp. hostování do konce sezóny v Baníku.
    Už zbývá 7 hráčů, z nichž Hušbauer, Bořil budou určitě základ, Barák může být velkým překvapením. Dalšími čtyřmi mohou být Železník jako alternativa za Škodu, příp. pro hru na 2 útočníky. Zbývají tři. Potřebujeme křídla a ještě jednoho do středu zálohy. Nebudu tipovat, myslím, že zítra večer nebo v pondělí při startu příprav ligových týmů už to vyjde najevo. Každopádně nevidím jako problém takové množství příchodů. Připadá mi, že chtějí být co nejlépe připravení pro léto, tedy novou sezónu a příp. kvalifikaci evr. pohárů.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bongor     před 9 lety 02.01.2016 12:54 |  
      0 0

      Já ten počet nových tváří taky nevidím tragicky,hlavní bude,jak si Laty a spol dokáží udržet v šatně pořádek.Už jsme skutečně vařili z vody a naší situaci nejlépe vystihuje fakt,že jsme s akváriem někdy vylili i rybičky,jako třeba Balaje a jen těsně unikli Škoďák se Zmrhalem.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 15:07 |  
      0 0

      Velmi výstižně posaná situace.
      A to ke Stavebním kamenům podzimní sestavy bych ještě dodal, že Zmrhal měl dost nevyrovnané výkony, hlavně ze začátku podzimu. Ale pak rozhodl derby a šel s výkonností postupně nahoru a tak potvrdil, že má obrovský potenciál. Věřím, že s kvalitnějšími spoluhráči kolem sebe bude moct ten potenciál už naplno rozvinout a snad brzo i víc pochytí takovou tu zdravou vítěznou mentalitu.

      Celkově tak naprosto chápu postup vedení, kdy právě tuhle zimní pauzu vybralo jako začátek budování kvalitního týmu, který bude jednou schopný konkurovat i v evropských pohárech. Není na co čekat - je tu osa týmu na které budeme stavět, ale kolem ní prostě chybí kvalita.
      Přijde mi tak rozumné, že ten čas nutný na takové to herní (a lidské) sehrávání kolektivu, obětujeme právě teď a ne až v létě. Když to dobře vyjde, tak létě už můžeme mít porodní bolesti za sebou a už ladit tým pro evropské předkolo na vyšší úrovni.

  8. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    Humessi     před 9 lety 02.01.2016 13:02 |  
    0 0

    Můj tip na 4 zbývající posily, když počítám už se Železníkem: Pavlenka, Mešanovič, Švento (možná Bero) a pak Sadílek/Havlík. S tím, že mladý pušky ještě budou půlroku někde hostovat v lize. A já budu takto velmi spokojenej. V Šurala nevěřím a ani vlastně už nevím, zda ho chci. Vzniklo tu tolik spekulací, že kdyby se mu nemělo dařit, dostal by to strašně sežrat jakej má plat, ani u spoluhráčů by to nedělalo dobrotu. Každopádně jsem zvědav, stále je ve hře to jméno, o kterém se vůbec nemluvilo, tak jsem zvědavej, zda dorazí.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:05 |  
      0 0

      O Mešanovičovi se ve spojení s námi nemluvilo, takže si myslím, že to je on.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:14 |  
        0 0

        Ale mluvilo a byl dokonce Tvrdíkem potvrzen, ten by měl být jistej.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Humessi     před 9 lety 02.01.2016 13:28 |  
          0 0

          o Mešanovičovi se mluvilo a tipuji také, že přijde - jen tip. To není ten hráč, o kterým se nemluvilo, vím konkrétní jméno, ale nechci ho říkat, dokud ho nezveřejní někdo ze Slavie. Jen, abyste viděli, že nekecám, tak Vám řeknu pozici - levé křídlo. Vím, že se s ním jednalo a že hráč souhlasil, teď je otázkou, zda ho vedení stále chce.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:33 |  
            0 0

            A je z ze Synot ligy?

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            bedy     před 9 lety 02.01.2016 13:34 |  
            0 0

            Mohl by to být Van Kessel. :)

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Humessi     před 9 lety 02.01.2016 13:38 |  
              0 0

              Nerad bych víc napovídal, je mi jasný, že byste chtěli tipnout, kdo to je, ale nerad bych zhoršil slavii podmínky při vyjednávání. Van Kessel to není, o tom nic nevím. Pokud jednání dopadne, uvidíte sami, pokud ne, napíšu kdo to byl. Do té doby bych nerad něco ventiloval. Ale zaspekulovat si můžete, proč ne :-).

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            quelhar (admin)     před 9 lety 02.01.2016 14:28 |  
            0 0

            Já myslím (věřím), že ten hráč už padl. Neměl by to u nás lehké.

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Arutha     před 9 lety 02.01.2016 14:34 |  
              0 0

              Jediný kdo mě napadá je Zeman...

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  před 9 lety 02.01.2016 15:42 |  
              0 0

              ale lehčí než Pegas :-D

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:30 |  
          0 0

          Ale to potvrdil před pár dny. A tweet o hráči, kterej nebyl s námi spojován dal minimálně 14 dní zpět.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Humessi     před 9 lety 02.01.2016 13:34 |  
            0 0

            jak říkám, vím konkrétní jméno, o kterým se nemluvilo a které bylo před podpisem, jak to dopadne samozřejmě nevím, ani nevím, zda je ještě ve hře, ale posila by to určitě byla :)

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 13:39 |  
              0 0

              Ze SL mě napadá jen asi Navrátil (o tom se ale lehce spekulovalo) a Mosquera (u něj si nejsem jistej, že by byl posila).

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          před 9 lety 02.01.2016 14:57 |  
      0 0

      vím něco, co nikdo neví a neřeknu to dokud to neřekne někdo jiný a pak Vám řeknu, že to bylo to co nikdo nevěděl ale já jo.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Liborekk_SKS     před 9 lety 02.01.2016 19:08 |  
          0 0

          Ty vole, gaučáku, co děláš tady?! :-))

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 19:44 |  
            0 0

            Většinou jenom čtu. Občas hltám informace, občas se bavím. Onen dvojjediný pán je ještě zábavnější než Pulin. :-)

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              bongor     před 9 lety 03.01.2016 17:33 |  
              0 0

              Ahoj Wulfe,mně tady ten Jirka taky občas chybí.Máš pravdu,je ním sranda.

              • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                bongor     před 9 lety 03.01.2016 17:34 |  
                0 0

                s ním

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Humessi     před 9 lety 02.01.2016 15:23 |  
        0 0

        Hezky napsaný, bál jsem se, že to tak vyzní :D. Jen jsem k tomu dodal, že když hráč nepřijde, prozradím, kdo to měl být. Myslim si ale, že třeba Quelhar asi ví o koho jde dle toho, co napsal.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              před 9 lety 02.01.2016 15:40 |  
          0 0

          chlubit se s tím je prostě ošemetné protože pak to vyzní tak jak jsem napsal :-) A snad nečekáš, že Quelhar napíše, hele to je přeci.....

          Slunce v duši :-D

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 15:31 |  
        0 0

        a budete se ještě všichni divit

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          steev (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 15:53 |  
          0 0

          Tohle miluju.Navic to na me pusobi tak ze si spis myslis ze neco vis.

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 19:09 |  
            0 0

            Ja nic nevim :)))

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              steev (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 23:35 |  
              0 0

              Prisahej :D

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 16:33 |  
        0 0

        Manažeři ostatních klubu (nejen českých) sledují SN, takže se nedivím, že to nechce prozradit. :-)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 16:55 |  
          0 0

          Chce to vymyslet nejakou SN sifru,kterou jelita za Sportu a spol nerozlusti :)

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 17:18 |  
            0 0

            Stačí zprovoznit SZ (soukromé zprávy) a žádné šifry nebudou potřeba. :-)

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          Humessi     před 9 lety 02.01.2016 16:57 |  
          0 0

          Manažeři ostatních klubů ne, ale Denikspart ano :-)... tvl, že jsem něco psal :D

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            malan (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 17:02 |  
            0 0

            taky nevim proc si rovnou nenapsal,ze to je Lecjaks.

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 17:18 |  
              0 0

              Zejtra ve spartu :-)

          • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 19:57 |  
            0 0

            Podle mých informací od důvěryhodného zdroje zevnitř klubu by tím velkým jménem měl být... Kazenga LuaLua.

            • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 20:33 |  
              0 0

              Tak ten bude stát docela dost...

              • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 21:52 |  
                0 0

                Levný nebude, především na platu. Ale s Číňany v zádech teď můžeme směle konkurovat špičce druhé anglické ligy.

                • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  Fulham     před 9 lety 03.01.2016 08:13 |  
                  0 0

                  Reakce na bubububu - ty brďo tam litá 50tis liber týdně u špičkových hráčů..... I ten mladej kterého jsem si vysnil k nám má prý 15tisíc.

                • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

                  sasky     před 9 lety 03.01.2016 19:13 |  
                  0 0

                  No to teda nemůžeme. Např. Kalas má v Middlesbrough cca 30K liber / týdně (50 mil. CZK / rok). To prostě nevyrovnáme ani s Číňany v zádech. Stejná situace s Tureckem apod. Ano peníze nám dovolí stáhnout hráče z ligy a 1-2 roky je udržet, ale rozhodně nám nedovolí konkurovat ekonomicky vyspělejším ligám.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Kenny     před 9 lety 02.01.2016 21:14 |  
        0 0

        +1

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      no-nick     před 9 lety 02.01.2016 16:32 |  
      0 0

      Bratr KPB.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bongor     před 9 lety 02.01.2016 17:06 |  
      0 0

      Nikdo nový v našem kádru nemůže dostat výrazně víc než Deli a Škoda,to by bylo jako rozbít okno u šatny.Když má někdo víc než ostatní,tak jej musí především sami hráči brát jako výjimečného.Potom by mu to nezáviděli.Kdyby přišel třeba Lewandowski,tak myslím,že by něco takového šlo udělat.Ale třeba Šural,to je zcela vyloučené,není o nic lepší než obě naše jedničky.To by se musely odměny zvednout jim a asi i celému mužstvu.To už jsem psal po příchodu nových majitelů,že pokud budeme chtít,aby Slavia byla v nejvyšších patrech,tak budou ti,kteří u nás zůstanou
      dostat peníze vyšší než má rumun.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        bongor     před 9 lety 02.01.2016 17:07 |  
        0 0

        muset dostat/chyba tisku/.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 17:24 |  
        0 0

        Nevím zda je to tak uplně realné.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 02.01.2016 20:12 |  
          0 0

          Co se týče finančních možností,tak to reálné je.Ale bude na to vůle?Měla by být.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        mpik     před 9 lety 02.01.2016 22:27 |  
        0 0

        Vy jste zjevně nepracoval na žádné manažerské pozici, ani v HR. Jinak byste musel dobře vědět, že plat je záležitost vyjednávání, doby a mnoha dalších okolností. A samotná výkonnost je jen jedním z faktorů.

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 03.01.2016 09:04 |  
          0 0

          Budeš se divit,ale já jsem pracoval právě na těch pozicích,které jmenuješ.Jenom se tomu neříkalo manažerská pozice.Jenže ono je to ve sportu trochu jiné,to bylo ostatně vidět na Alešovi.To byl ve svém oboru špičkový manažer a ve Slavii mu to nebylo nic platné.Když mluvím o nutnosti,aby naši hráči měli pokud chceme být absolutní špičkou v ČR,nejvyšší možnosti výdělků,tak se budeme muset dostat minimálně na úroveň bídy.Když budu chtít nejlepší hráče a nabídnu jim polovinu
          toho,co berou za vodou,tak se mi vysmějou a nic na tom nezmění ani sebehezčí teorie o tom,jak se tvoří mzda.

  9. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 02.01.2016 20:03 |  
    0 0

    Malinko jsem doufal v zahraniční hráče, přeci jen ten náš rybníček nenabízí moc kvalitních ryb, spíše průměráky kterých je po světě tisíce. Ale jinak přestupy ok, pro mě je nejlepší přestup Bořil, kterého jsem si přál.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bongor     před 9 lety 02.01.2016 20:49 |  
      0 0

      Oni taky přijdou,ale až v létě.Zatím se naši skauti teprve rozjíždějí a rozkoukávají.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      Jikom33     před 9 lety 03.01.2016 10:01 |  
      0 0

      Na zahraniční hráče je brzy. Skauting se teprve rozkoukává a my navíc potřebujeme hráče, co rychle zapadnou a pomůžou nám už na jaře. Hráči z ciziny by se dlouho rozkoukávali, na to je lepší letní přestupní období, kdy je víc času. Navíc u zahraničních hráčů jsou úplně jiný ceny....

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        Fulham     před 9 lety 03.01.2016 12:11 |  
        0 0

        Bych s tím časem v létě byl opatrnej....bude Euro a hned po něm začínají předkola EP. Teď je času určitě víc.

  10. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 00:21 |  
    0 0

    Zdravím,
    dnes vyšel zajímavý článek o poslením působení našeho klubu v pohárech. Rok 2009. Podívejte na ty návštěvy doma
    Tiraspol 13.483 -zápas o Ligu mistrů/odveta
    Crvena Zvezda 12.625 - posledni predkolo o EL/1.zápas
    Lille 9.158 - 1. domácí zápas skupiny EL
    Valencia 10.624 !!! špičkový klub La Ligy (mimo FCB, Realu)
    Janov 9.443

    nevim, jak vy, ale ty návštěvy byly hnus. Bohužel nevěřím, že to byla jen zmlsanost. Lenost a gaučáctví přetrvává. Roli hrála samozřejmě cena, nepamatuju si, kolik tak stály lístky. Levný nebyly, ale zase v sadě na celou skupinu to šlo. Tady doufám, že nové vedení bude rozumné, na druhou stranu jak 6. rokem vidíme, poháry jsou za odměnu a klub musí mít příjmy. Doufám, že až se zase jednou dostaneme do pohárů, bude to podle toho na stadionu vypadat, budeme si všichni toho patřičně s pokorou vážit a budeme si dlouho pamatovat, čím jsme si prošli a jak to bolelo.

    Pozn. 4 dny po Lille přišlo na derby, nejdražší zápas ligy přes 19.000 lidí, na ligu na podzim 2009 chodilo kolem 10.000

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bongor     před 9 lety 03.01.2016 08:53 |  
      0 0

      Hnus bych tomu neřekl,ale spíš trochu ostuda.Když jsme neudělali LM,tak se nám
      zdála EL málo.A nebo že by slávisti neměli na vstupný?Každopádně teď to musí být podstatně lepší.

      • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 09:52 |  
        0 0

        Hnus i ostuda, prostě líný jak vši........

        • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

          bongor     před 9 lety 03.01.2016 09:59 |  
          0 0

          Snad ti mladý kluci budou čilejší a budou chodit pravidelně,alespoň Pražáci by měli.
          Já jsem ve dvaceti stíhal i tři zápasy o víkendu.

    • Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 10:43 |  
      0 0

      Ostuda to je, o tom žádná. Je ale potřeba si uvědomit, že EL se hrála po gigantickém fiasku s Tiraspolem, což byla rána nesrovnatelná s ničím jiným (snad ani s Doněckem, protože to byl narozdíl od Tiraspolu kvalitní soupeř). Sám si živě vybavuji, jak po tomto krachu většina slávistické obce upadla do šílené letargie. Než jsme se stačili rozkoukat a pochopit, co se vlastně stalo, tak z nás byl průměrný provinční klub. Každopádně v tu chvíli si nikdo nedokázal ani ve snu představit, že jsme v Evropě na dlouhou dobu naposledy.

      Kdybychom se dostali do pohárů letos, tak věřím klidně i v plný dům. Namlsanost fanoušků na Evropu po letech půstu je teď veliká.

  11. Re: 2016 - rok příležitostí i nástrah

    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 03.01.2016 11:17 |  
    0 0

    Zdravim Slavisti, nejdrive chci vsem poprat vse nejlepsi do noveho roku. At nam ta nase Slavia dela jenom radost.

    Muj typ na prichody: Svento, Pavlenka, Zeleznik a Sural. Podotykam ze nemam zadne zakulisni informace :-).

    K prispevku nize na tajemne leve kridlo od prispevatele Nemamradspartu si myslim, ze se jedna o Zemana, zrejme je porad v Pribrami (nejsem si jist). Ten by to u nas opravdu nemel lehke...