Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

D. Uhrin: Chci hrát poháry

Po skončení podzimní části sezóny jsme si s koučem Dušanem Uhrinem povídali o tom, co se na podzim povedlo a z čeho naopak nemá nejlepší pocit, jak si přeje doplnit mužstvo a jak funguje instituce sportovní rady. Náš trenér zároveň prozradil, kam se tým chystá na herní soustředění.

V červnu Dušan Uhrin přicházel k týmu, který se v předchozím ročníku opět klepal o udržení v lize, teď prakticky se stejným mužstvem hraje o přední příčky a snaží se hráče vést ke kombinační hře, která byla vždy Slavii vlastní. 5. místo v tabulce je samozřejmě možné touto optikou vnímat jako úspěch, nicméně uvnitř hlodá červíček - kdyby nebyly zbytečné ztráty bodů, mohli jsme být výš. "Když bychom chtěli hrát o titul, musely by naše domácí zápasy vypadat úplně jinak, museli bychom vyhrávat. Já už jsem dříve říkal, že chci hrát poháry a říkám si, proč bychom se o ně neměli pokusit, když minulý rok je málem hrála i Příbram. Musíme mít nějaký cíl, aby pro nás zápasy byly zajímavé. Musíme tým připravit tak, abychom na jaře hráli dobře od začátku, od toho se bude odvíjet umístění na konci sezóny," říká Dušan Uhrin k cílům na jaro.

Nepovedené domácí zápasy jsou první věcí, která mu vyvstane na mysli, pokud má hodnotit uplynulý půlrok ve funkci hlavního kouče Slavie. "Abych řekl pravdu, umístění v tabulce není špatné, mohlo být lepší, mohlo být horší, ale utkání doma jsme pokazili, a kdybychom z nich získali více bodů, mohli jsme být v tabulce výš."  Technickým mužstvům, která se snaží o kombinační hru, dělá problémy hrát proti týmům, které brání v deseti hráčích. Podle Uhrina to však není důvod domácích ztrát bodů. "Nemyslím si, že by byla důvodem hra soupeře, my jsme některé fáze v utkáních nezvládli takticky, vždy jsme měli problém něco tvořit. To byl podle mě zásadní rozdíl mezi domácími a venkovními zápasy, kdy jsme venku hráli takticky jinak, doma jsme to ale nezvládli. Připravovali jsme se na domácí duely, abychom do nich dobře vkročili, a vždycky jsme začali špatně. Začátky, až na výjimku s Libercem, kdy jsme vedli, nebyly dobré."

Pokud se týká jmen hráčů, kteří ho svým přístupem a výkonem na podzim překvapili a potěšili, říká dvě jména, na kterých se shodne i s většinou fanoušků. "Určitě Tomáš Souček, který šel nejvíc nahoru. Na začátku jsme nevěděli, jestli bude hrát v základní sestavě, a pak kdyby se nevykartoval, odehrál by všechny zápasy. A druhým hráčem je Deli, samozřejmě udělal nějaké chyby, ale víc mužstvu pomohl, než uškodil. Troufnu si říct, že jako stoper patří mezi špičku české ligy."

Po několikaleté pauze se Slavia opět stala významným hráčem na přestupním trhu a média již několik týdnů spekulují, kdo do Edenu zamíří. "To, co probíhá v médiích je defakto pravda, ale je tam velké množství jmen a to si myslím, že tak není. Nechceme udělat chybu, chceme mužstvo vhodně doplnit, ne ho rozbourat. Nikdo zatím nepřišel, hráči, kteří tady jsou, si páté místo vydobyli. Budeme zvažovat, koho si necháme a koho ne, zatím je to ale tak, že všichni zůstávají, určitě nastoupí do přípravy. To je aktuální situace. Máme zájem o některá jména, která už v médiích zazněla. Samozřejmě jsou tam další hráči, třeba z Jablonce, jednání stále probíhají. Mezi vytipovanými posilami jsou i hráči působící v zahraničí, jeden z nich je Slovák, toho ani neberu jako cizince. Jsou to hráči, kteří by nám pomohli, také uvidíme, jak dopadnou jednání s Pepou Jinochem a panem Šimáněm."

V médiích se v souvislosti se Slavií spekuluje i o příchodu dalšího gólmana. "Cítíme potřebu mít zkušenější dvojku, kdyby se s Berkovcem něco stalo. Máme Řeháka, to je kvalitní brankář, ale potřebuje chytat a uvažujeme o tom, že bychom s tím udělali rošádu. Šel hodně nahoru, nebál jsem se ho zařadit do sestavy, kdyby se s Berkovcem něco stalo. Vůbec si nemyslím, že by post brankářské dvojky pro nás bylo nějaké minus."

Nové posily vybírá sportovní rada, jejímiž členy jsou Dušan Uhrin, Josef Jinoch, Jiří Plíšek, Jakub Dovalil, Vladimír Šmicer a David Trunda. "Sportovní rada se schází podle potřeby, někdy jednou za dva týdny, někdy častěji. Rada funguje jako servis pro mě a Pepu Jinocha, chceme, abychom měli co největší záběr a znali kvalitu hráčů, které chceme. Jakub Dovalil a Jiří Plíšek sledují hráče, jezdí na Slovensko, není možné, abych je viděl jen já. Já pak zodpovídám za výběr hráčů, s Pepou Jinochem máme poslední slovo, jestli hráče chceme nebo ne. Vždy je tam shoda, zatím fungujeme dobře," pochvaluje si Uhrin.

Zimní příprava začíná tradičně na začátku ledna, kvůli brzkému startu fotbalového jara potrvá šest týdnů. "Týden budeme doma v Edenu, týden hrubé fyzické přípravy strávíme v Nymburce, poté budeme opět týden doma. Na herní soustředění letíme na deset dní na jih Španělska k Marbelle, kde máme předběžně dojednané soupeře. Doma budeme hrát přátelská utkání s Vlašimí, Kolínem, Táborskem, Chrudimí, Libercem. Generálku bychom pak měli odehrát 6. února v Edenu, soupeřem nám pravděpodobně bude Vyšehrad. Generálka je důležitá, ale nejvíc záleží na prvním mistráku."

Celý rozhovor si můžete přečíst v novém čísle Červenobílých listů, které se nyní chystá do tisku.

Komentáře (169)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Navyseals     před 9 lety 10.12.2015 17:54 |  
    0 0

    Slovák ze zahraničí je zřejmě Švento, jinak hezkej rozhovor.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      mirecek1111     před 9 lety 10.12.2015 18:22 |  
      0 0

      No ale někoho přímo na Slovensku taky evidentně sledují. A z rozhovoru bych chápal, že asi ne jen jednoho. Ale proč ne. Máme velký problém s tím, kdo tady v minulých letech ze Slovenska chodil, ale ona to nebyl jejich absolutní špička, a takový Švento, Kucka nebo i ten Kweuke, to byly kaufy.

      Věřím, že kdyby tady někdo vypsal top 5 z té ligy, tak na někoho z nich ten Plíšek s Dovalilem jezdí :) Já tu ligu nesleduji, tak vůbec nevím, kdo je tam aktuálně zajímavý.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 18:30 |  
        0 0

        Ze Slovenska je to údajně Matúš Bero z Trenčína.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          SemperRomeo (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 18:54 |  
          0 0

          to by bylo super! Když vezmu v potaz věk a kvalitu, tak je zrovna Bero asi top. Jinak teda hotových hráčů tam moc nevidím..

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 19:35 |  
            0 0

            Mam na Slovensku cast rodiny, kousek od Trencina. Byl jsem na nekolika jejich zapasech. Loni vyhrali ligu, letos ji jasne vedou, myslim ze jsou farma Ajaxu, jestli jsem spravne pochopil. Co jsem videl tak Bero a Van Kessel jsou jejich nejlepsi hraci - minimalne v tech nekolika zapasech.
            Bero je streni zaloznik s vybornou kolmou prihravkou. Van Kessel je kridlo, rychlost bych prirovnal ke Sventovi za mlada. Ovsem rict jak by se uplatnili tady si netroufam, respektive necham to na odpovednych lidech :-). Abych to shrnul, verim, ze jestli cast nasi sportovni rady jezdi na Slovensko, bude to na zapasy Trencina. Nejaky funkcionar z Trencina nedavno rekl, ze Bero pujde ven za sedmi-mistnou castku v EUR... otazka jestli to nekdo da. Tihle 2 jsou to zrejme to nejlepsi co na Slovensku v soucasnoti beha - dle mych znamych so sleduji slovenskou ligu.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Navyseals     před 9 lety 10.12.2015 19:04 |  
          0 0

          Zdroj?

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 20:11 |  
            0 0

            Dovalil na juniorce cca měsíc zpátky

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          zeleznik2     před 9 lety 10.12.2015 20:56 |  
          0 0

          Že by náhrada kdyby nevyšly esa typu Šurala a spol?

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Ulquiorra     před 9 lety 11.12.2015 08:39 |  
          0 0

          Kez by to byla pravda...Bero je to nejcennejsi, co beha na Slovensku. On a van Kessel jsou vykonostne uplne mimo vsechny ostatni a napriklad na toho Bera se jezdi divat pulka Evropy.

          Kdyby skoncil u nas, byla by to velka parada, ale i prekvapeni, jak moc silny hrac se z nas stal.

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 08:44 |  
            0 0

            Tak Kucku tenkrát chtěly taky lepší týmy než sparta a on dal přednost jim, protože chtěl hrát. Já bych ho taky bral, reference jsou na něj až moc dobrý, aby to byla pravda. Ale ten za míň než dvacet mega nepřijde.

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              Ulquiorra     před 9 lety 11.12.2015 09:09 |  
              0 0

              Vidim to stejne...Bero a Duda jsou nejtalentovanejsi Slovaci soucasnosti.

              Sympataci, uz jen pro to, ze oba fandi Liverpoolu ! :D

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Hektor     před 9 lety 10.12.2015 20:24 |  
      0 0

      Psalo se i o Hološkovi

  2. Sparta v Recku

    Kornovo     před 9 lety 10.12.2015 20:58 |  
    0 0

    Borek ma cecko. kurva, me to porad drazdi, ze jeden z mych nejoblibenejsich mladych hracu Slavie dela kapitana u tech zmrdu. aspon toho Husbauera, at to trochu zmirnime

    • Re: Sparta v Recku

      bongor     před 9 lety 10.12.2015 21:53 |  
      0 0

      Tam se to žije,koupili největší maďarské teplárny.

      • Re: Sparta v Recku

        pinochet     před 9 lety 11.12.2015 11:40 |  
        0 0

        Fakt? Takže buzerantů parta bude mít i reálná základ:)

  3. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    zeleznik2     před 9 lety 10.12.2015 21:00 |  
    0 0

    Tak Liberec v EL adieu právě dostali čtvrtý a to Olympique trestuhodně málem promrhal vedení 3:0!!tak a teď co pane Karle uděláme se Šuralem?Plzeň 3:3 nebylo jí dnes souzeno vedla, prohrávala, znovu vedla a nakonec si nechá dát gól těsně před koncem, večer ještě Rumuni.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 21:58 |  
      0 0

      no abychom ubránili to 13. místo pro 2017/18, dneska docela fiasko a řekové se dotahují. Sparta zase zkouší to svoje fiasko 3-5-2, prohrává a to jsme teda moc bodů neuhráli.
      Jinak dneska DU ve studiu EL velice kultivovaný a příjemný, měl jsem ho za trochu arogantního, ale dneska velmi překvapil. A strašně moc obdivuje Hořavu z Plzně, tak třeba další kandidát, jehož jméno jsem tu ještě nezaregistroval:-)

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 06:25 |  
        0 0

        Hořava je fakt dobrej.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        JirkaD     před 9 lety 11.12.2015 08:16 |  
        0 0

        Dovolím si oponovat. Letos jsme do koeficientu zatím získali 5,7 bodu. Země za námi Řecko 5,4; Rumunsko 2,25; Rakousko 3,8; Chorvatsko 4,5; Polsko 5,5; Kypr 3; Bělorusko 5,125; Švédsko 4,75; Norsko 6,75. takže až Norové získaly více bodů než my, ale Norové mají celkové číslo o dost nižší než my a tak nás neohrožují. Ze zemí pod námi mají v pohárech účastníky jen Řecko, Rakousko, Norsko a Dánsko a to všichni jen po jednom jako my.
        Naopak země nad námi získaly: Švýcarsko 4,5; Turecko 5,4; Nizozemí 5,416; Belgie 6,6. Takže až Belgie získala více bodů než my a ostatní země zatím stahujeme. Švýcaři a Turci mají v pohárech dva účastníky, Nizozemci jen jednoho ale jako jediní v LM ostatní země mají kluby „jen“ v jarní fázi EL.

        Důležité je také to, kolik se bude odečítat bodů do koeficientu.
        Sezóna 11/12 ČR 5,25; Řecko 7,6; Rumunsko 4,333; Rakousko 7,125; Chorvatsko 3,75; Polsko 6,625; Švýcarsko 6; Turecko 5,1; Nizozemí 13,6!!; Belgie 10,1.

        Takže ze zemí, které se motají kolem 12 pozice jsme získali bodů zatím nejvíce a za sezónu 11/12 se nám bude odečítat relativně málo bodů.
        Každý bod je důležitý a ztrát z posledních minut je v celkovém pětiletém souhrnu opravdu škoda.

  4. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 22:23 |  
    0 0

    Vynikajici jednani s Marek Dospiva. Fortuna zustane partnerem SK Slavia. Novy smluvni vztah dale posune dosavadni partnerstvi obou stran (Jaroslav Tvrdík).

  5. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 10.12.2015 22:47 |  
    0 0

    Musim se priznat ze netrpelive ocekavam posily a zaroven doufam ze nektera jmena neprijdou :)

    Rad bych se ale vratil k zapasu v Liberci a potazmo k celemu podzimu. Myslim ze v Liberci jsme nevideli moc kvalitni zapas ale obrovsky boj. Myslim ze to nezvladl ani sudi ktery pustil nektere nesmyslne tvrde zakroky. Zapas vsak od nas rozhodne nebyl zadny propadak a nechapu hlasy ktere hovorily o ostude v tomto zapase (a dokonce v cele podzimni casti!!).

    Schvalne jsem si dal tu praci a podival jsem se jak jsme tipovali poradi pred sezonou. Mimochodem kdyby quelhar udelal statistiku tipovacky ted po podzimu tak si myslim ze bysme se blizili maximalni mozne odchylce viz Jablonec Brno Zlin a tak :).
    Ale zpet ke Slavii. Z celkem 73 tipujicich byl prumerny odhad umisteni na cisle 7,85. A to se zde objevily takove tipy jako 1-3 misto ktere byly (predpokladam) dany predevsim laskou ke klubu nez realnym ocekavanim. Vyjimkou nebyly ani tipy kolem 14 mista. Ja osobne jsem tipoval Slavii na 11 misto (inu odbornik :D). Cili hlasy ktere hovori o ostude (nebo dokonce o odchozenych zapasech) mi prijdou zcela mimo realitu.

    Nyni nezbyva nez doufat v prijemne Vanocni svatky a v lednu pekne darecky pod stromecek :)

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Travinho     před 9 lety 11.12.2015 16:37 |  
      0 0

      Já bych měl maximální odchylku u Sparty a to 14 pozic.

  6. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    spino     před 9 lety 11.12.2015 00:01 |  
    0 0

    Pěkný rozhovor s panem Uhrinem.

    Co mě ale poslední dny opravdu pořád znepokojuje, jsou spekulace ohledně Karla Jarolíma na předchozí diskuzi. Pokud někdo z vedení uvažuje tímto směrem, že po půl roce má být při prvním neúspěchu odvolán trenér, tak se nikdy nikam neposuneme a v klubu evidentně na úrovni vztahů mezi sportovním úsekem něco nefunguje.


    Snad jsou to jen spekulace a současný sportovní management má plnou podporu, kterou si za podzim jistě zaslouží.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      jane (admin)     před 9 lety 11.12.2015 07:02 |  
      0 0

      Mám stejný názor jako ty, a teď nejde jen o osobu KJ, ale o princip. Dušan Uhrin mi říkal, že ho od jednoho týmu majitel odvolal v momentě, kdy vedl ligu s náskokem několika bodů, a pak tři týdny stovky fanoušků prostestovaly na náměstí. Myslím, že za dobu svého půlročního působení si získal na svou stranu drtivou většinu slávistů a asi by nám případné odvolání nepřišlo úplně normální a nelibost bychom dali najevo.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:56 |  
        0 0

        Mám zkušenosti s pořádáním demonstrací, nějaké Occupy Příkopy by nebyl problém :))

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          spino     před 9 lety 11.12.2015 17:00 |  
          0 0

          Já taky. :D

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      patras     před 9 lety 11.12.2015 07:48 |  
      0 0

      ja jen doufam a verim ,ze tak amatersky vedeni nemame. Odvolat Dusana by byl naprosto amatersky a nekoncepcni pocin. Verim, ze to byl jen nejakej plk a kachna !!

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      rak (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 09:00 |  
      0 0

      Byl by to opravdu nesmysl. Navíc Karla bych ve Slávii viděl velmi nerad, i když to špatný trenér není. Zásadním způsobem se podepsal na rozvratu Slávie po úspěších nejspíše hlavně kvůli svým kšeftíkům, kdy vyhodil dost dobrých odchovanců a nesmyslně přitáhl hráče nižší kvality. Nehledě na to, že jeho řekněme morální kvality jsou dost pochybné, alespoň soudě podle různých informací za mnoho let. To už jsem si také mohli přitáhnout v létě Horníka.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 09:00 |  
      0 0

      :-) me pobavilo jak se ho to kozohorskejch kopyto na zacatku zeptal na nas zapas s LIB a DU rozjel asi 10 min monolog a zhodnotil mu celej zapas minutu po minute az ho pan "redaktor" musel prerusit, pac by "pretekli do udalosti.." jak rika klasik...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 09:30 |  
      0 0

      Dušana Uhrina nedáme! :-) Z počátku jsem měl výhrady, ale za ten půl rok si mě zcela získal, je přísný, náročný, ale férový.

      A s tímhle kádrem 5. místo není samozřejmost, spíše malý zázrak.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          před 9 lety 11.12.2015 09:42 |  
      0 0

      myslím, že dnes je to kec ale před čase nebyl. Nicméně je pravdou, že máme extra náročné vedení. Z toho to celé může proudit.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Ulquiorra     před 9 lety 11.12.2015 11:15 |  
      0 0

      Podle onlinu na oficialkach ma DU nejradsi Star Wars, takze trenera nechat, je to frajer ! :D

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Kuliss9     před 9 lety 11.12.2015 11:24 |  
        0 0

        S touto informaci jsem prisel ja, jak jsem psal v predchozim clanku od zdroje bratra KJVCD, ja stale verim, ze je to jen zbozne prani rodiny Jarolimu, protoze citi znovu penize a Karel je velky chamtivec. Moc dobre si vzpominam jak rikal pan Kaspar ze Slovanu Bratislava. Dokud trenoval byl to nejlepsi trener co jsme tu kdy meli, ale ono ho to po case omrzelo a zacal mluvit naprosto do vseho v klubu a hlavne chamtil a chamtil.


        Dusan momentalne dovadi takovou praci, ze pevne doufam ma pozici jistou a dostane prostor.

        S tim dalsim infem co bratr KJVCD rikal, ze byl Uhrin na odvolani pokud by neporazil Pribram, taky neverim, to je jednani starofotbalovych bafunaru a zde zase verim ze JS mysli na Slavii jako firmu a ne mozkem fot. bafunare :]


        Nech me to jako kachnu a zbozne prani Jarolimu. Verme v pohary z Dusanem

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:05 |  
        0 0

        z toho rozhovoru se da take vycist ze :
        jedna se se suralem
        husbauer uz je asi jasnej
        s diopem a cervenkou se nepocita
        vukadinovic je v treninku lempl a nechce branit :-)
        chtel by horavu
        nejaky trable s ljevanem as maj
        hleda se utocnik , abychom mohli hrat na 2

        me prijde, ze jsem se po xxx letech alespon malo neco dozvedel z on.line rozhovoru s trenerem, za me palec nahoru.

        p.s. a ani slovo o Wu Lei...sakra, sem se nestih DU zeptat :-)

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Kuliss9     před 9 lety 11.12.2015 12:18 |  
          0 0

          Ja se ptal na oba, bohuzel neodpovedel. Tedy neptal jsem se na jejich presun k nam nebo tak. Jen jsem se ptal jestli o nich ma nejaky intel a jaky ma vztah ke zkouseni takove exotiky :]

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:22 |  
            0 0

            takze na nich asi delame a nechce o tom mluvit :-)

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              Kuliss9     před 9 lety 11.12.2015 14:49 |  
              0 0

              Kéž by :D

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Arutha     před 9 lety 11.12.2015 06:53 |  
      0 0

      Takhle, z celkového pohledu je jedno jestli bude ve fotbale o jednoho "Ivánka" více či méně, ale já si prostě myslím, že takových lidí by ve fotbale mělo ubývat a ne přibývat...

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        PetCC     před 9 lety 11.12.2015 12:38 |  
        0 0

        Takoví lidé nám teď vládnou, takže to, že jsou ve fotbale, není žádné překvapení. Mě Horník nijak zvlášť nevadí, pokud tedy není u nás :-)

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 15:38 |  
          0 0

          Malem bych po tech letech zapomel na senatora Valentu,dik :)

          Takový Ivo Valenta, tehdy jeden z šéfů 1. FC Synot, se v rámci aféry ve stejné době jako Horník namočil tímto telefonním pokynem: "Jardo, zdá se mi trošku, že černoprdelník tlačí káru Spartě. Chtělo by to tam skočit za ním dolů a pocentrovat to. Takové to maximum, co dáváme. Jedna a půl. Jedna."

          I Ivo Valenta byl tedy pravomocně odsouzen za korupci ve fotbale. Stejně jako Horník. A vidíte, dneska je z něj ctihodný senátor.

  7. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Fulham     před 9 lety 11.12.2015 07:54 |  
    0 0

    Vcerejsi Folpiho slzy po zápase s OM ukázaly, že charakterově dobrý hráč nemusí být nutně klubový srdcař. Stačí když je týmový. A týmový hráč. Bylo mi ho líto.

  8. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 10:19 |  
    0 0

    verim ze jste se divali na zapas Liberce s OM. ja jsem sledoval jen prubezny stav a koukal po ocku. kdyz vsak, Liberec snizil a hned vzapeti pridel druhy gol, jsem zacal tusit drama. Toto utkli panove s praporky a pistalkou. situace z 81 minuty, kdy hrac pred zraky brankoveho rozhodciho tecuje mic, a ma nasledovat roh, namisto toho se jde jen odkopavat od brany... kdyby od toho nestal do peti metru, nekdo mu clonil apod... ale toto? co si o tom ma clovek myslet? noticky? nebo? Nevim jak hral Liberec do tohoto okamziku ale toto jsou presne ty momenty, kdy si rikam, a proc tam vlastne chodit. Ja za timto vidim jasny umysl.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Koky (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 10:44 |  
      0 0

      Celé utkání mi přišlo, že bylo řízeno tak nějak tendenčně, taková ta naše klasika, kdy rozhodčí xkrát otočí faul, aut a podobně...toho si často málokdo všimne, ale tým se nemá šanci pořádně dostat do tempa, potom udělá dvě tři chyby a je po zápase. A včera na konci dělal rozhodčí opravdu co mohl, aby se Libe nedostal do laufu

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:30 |  
        0 0

        Na druhou stranu OM celkem větral libereckou obranu po celý zápas. Mám LBC ráda, přála jsem jim postup, ale včera to na něj prostě nebylo.

  9. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    zeleznik2     před 9 lety 11.12.2015 11:06 |  
    0 0

    Tak Rumuni zvládli další zápas, jo jo v lize prd, v Evropě hvězdy, 12 bodů a postup do další fáze EL. Každý bodík do koeficientu dobrý, ale jako nepřítel rudochů jim to nepřeji, Plzeň mne zklamala, doufal jsem, že výhru udrží, Liberec měl v Marseille fakt kliku jako hrom, včera už to bylo jiné.

  10. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    zeleznik2     před 9 lety 11.12.2015 11:18 |  
    0 0

    A co říkáte na oslavu výročí založení Bohemky (110let)?pro mne druhý nejméně oblíbený klub po Spartě. Panenka měl dojemný proslov ve zprávách: "Ještě, aby se vyřídily ty dvě záležitosti okolo stadionů a problém tří Bohemek.." jojo páni oslavují, ale která ze tří Bohemek je vlastně ta pravá?to nikdo neví

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      malan (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 11:25 |  
      0 0

      Pro mě druhý nejoblíbenější po Slavii. Přeju Bohemce záchranu!Smrt spartě!

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 11:33 |  
        0 0

        Mám to podobně jako Malan, navíc táta (který ze mě udělal slávistu) je bohemák

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 11:40 |  
          0 0

          Taky proti Bohemce nic nemám, libí se mi že fanoušci na ně chodí i když je to většinou spodek první ligy nebo druhá liga :-)

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Malvin     před 9 lety 11.12.2015 11:44 |  
          0 0

          Souhlas i já mám Bohemku jako oblíbený tým. Přál bych jim , aby se situace u nich co nejdřív vyřešila a hráli pravidelně o poháry. Ideálně před spartou, ale za náma. ;o)

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            JS (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:30 |  
            0 0

            Mně je taky celkem fuk, ale kdybych si měl vybrat, bral bych v lize co nejvíce tradičních týmů s co největší fanouškovskou základnou. Takže za mě Bohemka palec nahoru.
            Jinak bych přál nějakou existenci Viktorce Žižkov, to je další tradiční klub, co by neměl zanikat. Jako se to "povedlo" Čechii Karlín a jiným. DFC např. (ok, to byla sranda).

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              JS (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:38 |  
              0 0

              Vlastně když už jsme u toho, dle mého názoru by se liga měla hrát v městech s největším počtem obyvatel, pokud chceme divácky, finančně i sportovně konkurenceschopnou soutěž.
              Tzn. Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, Liberec, Hradec Kr., Pardubice, Budějovice, Ústí, možná ten Zlín nebo Uherské Hradiště.
              Ale rozhodně ne Příbram, Jablonec, Znojmo, Varnsdorf apod.

              • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:47 |  
                0 0

                tak. a ja bych snizil ligu na 14.

                • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                  naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 12:52 |  
                  0 0

                  Já bych to sundal ještě více, a to na 12 týmů, a možná bych se nebránil ani nějakému systému play off, ze začátku to zkusit třeba v druhé lize a pokud to bude zajímavé, proč ne v lize první.

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:13 |  
                    0 0

                    koncentrovat kvalitu a divacky zajem i finance by to podle mne chtelo, presto kvalita ligy sla nahoru. K redukci by se musela stat nevidana revoluce ve vedeni svazu. Playoff za mne ne, misto chybejicich zapasu bych radeji novou soutez typu ligovy pohar. Bla by to takova priprava opet tech nejlepsich mezi sebou snad vedouci ke kvalitnejsi lize a potazmo kvalite v Evrope.

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            PetCC     před 9 lety 11.12.2015 12:44 |  
            0 0

            Já ještě před 10 lety dost často na Bohemku zašel. Jenže potom u nich nastal zlom a oni přesto, že jsme jim i finančně pomohli se záchranou klubu, začali být proti Slavii vysazení. Plus ta neúcta k Edenu, kde museli chvili hrát.
            Takže v posledních letech u mě podporu nenjdou.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:05 |  
          0 0

          A aby byl výčet kompletní, tak mě je Bohemka celkem fuk :).

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:06 |  
            0 0

            asi tak , jako kazdej jinej ceskej klub...

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:20 |  
              0 0

              míval jsem je rád, ale ne zápasy u nich kdy nás vždy pokopali. Dnes jsou mi ukradený. Za poslední roky vztahy na obou stranách dost ochladly. Do ligy patří, ale potřebují vyřešit ten stadion. Přál bych jim horní polovinu tabulky a občas ev. pohár v ďolíku by byl zajímavej.

              co říkáte na online s DU? VCD? Hušbauera určitě chce, s Železníkem budem hrát na 2 útočníky. Plzeň má tak 2 roky náskok v budování týmu a my musíme jít stejnou cestou. Ví, co chce a jak na to. Vystupuje sympaticky.
              Proč ho vlastně vyhodili z Plzně?

              • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:23 |  
                0 0

                asi mu vadilo, ze tam vsichni lijou ligu mistru, tak ho kabina vodstrelila...klasika

                • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                  naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 12:46 |  
                  0 0

                  :D no a co chceš v Plzni taky jiného dělat... ;-)

                • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                  Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 12:46 |  
                  0 0

                  Nejen, neměli vysledky a hlavně to neuměl ani s funkcionáři, vynýšlel si kraviny a neuměl vzít cizí názor, u nás má jednu výhodu, vedení se teprve učí dělat fotbal , ale kdyby opravdu přišel Horník do funkce manažera ačka , pak b.y se pakoval.
                  Jinak se nám ty přestupy zadrhly , někteřá kluby chtěj údajně o miliony víc , nez kolik chce fát klunb a Peltous je pry nabízí do Rakouska , Sparta zase do mozsích souteží v nemecku

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 12:49 |  
                    0 0

                    No to bych se vůbec nedivil, všichni cítí čínské peníze a chtějí na tom trhnout co nejvíce. Objevují se nová jména, která jsou nyní ve hře krom těch propíraných (Šural, Pospíšil, Tecl, Hušbauer)?

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 12:52 |  
                    0 0

                    tak hornik nastesti neprisel a vy, ktery vsemu rozumite, ve vedeni nastesti nejste, takze to vypada celkem na pohodu...
                    p.s. mel bych pro Vas nejaky tipy na pristi kolo NBL, kdyztak se ozvete...

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:07 |  
                    0 0

                    Jiri vy musite byt dva, jeden ma prispevky racionalni, na urovni a daji se precist. Ten druhy co psal tento prispevek ma ocividne problem se vsemi a se vsim. Jeden konkretni priklad za vsechny - dnes Uhrin napsal, ze s Husbauerem je to pouze na nem zda ho privede nebo ne, ovsem dle Vas Sparta nabizi do Nemecka...

                    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:13 |  
                      0 0

                      ale oni jsou dva zcela oficialne, pred cca 3 roky to tu na sebe prozradili...

              • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                PetCC     před 9 lety 11.12.2015 12:50 |  
                0 0

                Proč ho vyhodili z Plzně?
                Protože přijít po Vrbovi do fungujícího týmu, to byla situace, která vyžadovala trenéra schopného ustoupit ze své filozofie a hodně se přizpůsobit. Což Uhrin, jak jsem ho znal, nebyl. Čímž zákonitě došlo k problémům a nedošlo k dokonalému souznění mezi trenérem a týmem. A v krizi se to projevilo.
                Teď je Plzeň už v jiné situaci a Uhrin by tam zřejmě měl mnohem větší šanci, protože by mohl s klidem měnit hráče v sestavě bez toho, aby to tým vnitřně poškodilo.

                • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                  Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 14:08 |  
                  0 0

                  i Vrba měl v Plzni období, kdy byl na odstrel, jenže se postupně dokázal sžít s okolím a stal se Plzenákem, alespon pro ty tisíce lidí , kteří v tom kraji žijí.
                  Uhrin , jak tady někdo trefně poznamenal nesedl hráčům, nesedl bafíkům a hlavně sponzorům pro své povýšenecké chování a požadavky, jistě , že bylo všechno poměřováno Vrbou, ale to nerozhodlo. Uhrín by dnes opět neněl v Plzni šanci, je pro ně prostě nestravitelný.
                  Horník , už mi to přijde jako pakárna , myslíte si, že je Pelta blbec, pokud vám přijde člověk se seznamem posil, který budou kopat nejméně to samé jako hrály ty pdedohvězdy myšleno slovy Pelty a Tvrdíka a ještě nebudou mít výmysly ohledně bydlení auta a pod. tak po něm sáhnete , ono totiž zase tolik lidí ve fotbale s takovými známostmi není a Peltouš potřebuje zůstat čistý a když mu ten člověk sežene ty hráče zadarmo, přivede i nejaké sponzory třeba za 35 milionú ročně tak proč váhat. O co šlo v našem případě, Pepa Jinoch není zrovna vyhledavačem talentů, o Plíškovi není od října ani stopy , dokonce jsem zaslechl , že uvažuje o trénován ítakže v Horníkovi byla logika a s tím tzv. ne Horníkovi se jděte vycpat, víte s kým třeba zase spolupracujeme třeba v oblasti delegátů a rozhodčích.
                  Ano i já souhlasím, že prostě třeba Sparta klidně šponuje cenu za Hušbauera hodně nad ten limit 10 Mega, ale mne třeba překvapuje , že nikoho nezajímá třeba Capek, podle mne nejlepší hráč Sparty v juniorce.nebo už ho střelili Spartě.

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 14:37 |  
                    0 0

                    1000000% dobře, že IH neskončil ve Slavii. víc nic

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 14:38 |  
                    0 0

                    Čapek je stále náš.

                    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                      naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 14:41 |  
                      0 0

                      A ten Čapek to je co za hráče?

                      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                        klimi     před 9 lety 11.12.2015 14:47 |  
                        0 0

                        Šel do Slavie ze Sparty výměnou tuším za Lukiče...Čapek ve Spartě hostuje, ale myslím si, že ho ve Slavii už neuvidíme.

                        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                          klimi     před 9 lety 11.12.2015 14:47 |  
                          0 0

                          Samozřejmě naopak, že do Sparty ze Slavie...

                      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                        Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 14:48 |  
                        0 0

                        Dal 15 gólů za sparťanskou juniorku, r. 97

                        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                          naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 14:58 |  
                          0 0

                          Aha, o to je odchovanec? By mě zajímalo, co ty kluky vede k tomu přecházet mezi pražskými S, u těch starých to můžou být prachy, budiž, ale ti kluci???

                          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                            Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 15:02 |  
                            0 0

                            Asi nedostal na vybranou. Buď půjdeš tam nebo nebudeš hrát.

                          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                            Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:04 |  
                            0 0

                            Lepší peníze , ve Spartě může bejt měsičně na 40 litrech, u nás tak na 10 a to přeháním, i já slyšel, že se už nevrátit, pak maj ve Spartě lepší tréninkové podmínky , mimopražtí třeba kvalitnější bydlení a v neposlední řadě i třeba kvalitnější trenérske vedení, zas na druhou stranu v podstatě nulovou čanci se prosadit do ačka , proto senej j ptám.

                            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                              Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 15:07 |  
                              0 0

                              Znám kapitána sparťanský juniorky a všechno, co jste napsal, není pravda. To mi věřte. Naopak spousta mladejch ve spartě je zhnusená podmínkama. Ty platy, co má áčko, jdou na úkor právě mládeže.

                              • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                                Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:23 |  
                                0 0

                                Zhnuseni jsou samozřejmě ti, kteří nemají smlouvu a vědí , že v červnu končí, to je fakt , ale to co jsem napsal jsem si taky ověřil a ne jednou to mi múžete věřit,.
                                Jinak by se Spartě neustále nenabízeli noví a noví zájemci či jejich agenti, pokud už je mají a ty podmínky mi potvrdil třeba rodiče dětí jejichž děti prošli oběma kluby , taky jsem s nimi měl možnost několikrát mluvit , nebylo to pro nás výstavní povídání, už jsem o tom psal v minulosti, ale ted věřím ve změny v klubu pújdou i tímto směrem.

                            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                              klimi     před 9 lety 11.12.2015 15:07 |  
                              0 0

                              Tak ty finanční důvody z naší strany byly v poslední chudé etapě naprosto logické. To se doufám spolu s kvalitním ubytováním a trenéry změní.

                            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                              naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 15:12 |  
                              0 0

                              Pro znalejší poměrů to takový šok nebude, ale údajně nějaký typ smlouvy dostávají už 15 letí kluci (a možná i mladší), a pro mimopražské se zajišťuje i práce pro jejich rodiče, aby se mohli z regionu přemístit do Prahy... Tohle mě tehdá docela překvapilo.

                          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                            klimi     před 9 lety 11.12.2015 15:04 |  
                            0 0

                            Někdy třeba šílení rodičové...Obecně platí, že "chytrý" rodič je nehorší trenér. Zkus si někdy zajít na zápas mládeže a stoupnout si vedle nějakého rodiče...To je pak zážitek.

                            Dále třeba neshody s trenérem, vedením,...Nevím, jaký je konkrétní důvod u Čapka.

                            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                              naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 15:09 |  
                              0 0

                              Tak chodím na Allstar Cup, tak o rodičích jisté povědomí bohužel mám... Ale pro toho kluka to musí být docela hnus, od mala křičí "smrk spartě" a pak si v 16 letech (furt ještě kluk) navlékne její dres... Brrrr...

                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                    klimi     před 9 lety 11.12.2015 14:43 |  
                    0 0

                    Po Plíškovi není ani stopa? Já ho potkávám každý týden na zápase naší mládeže...

                    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                      Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 14:50 |  
                      0 0

                      To je snad jeho povinost, ale pracovne jsem slyšel i od kompetentních lidí , že zatím nic moc,i kdyz na druhou stranu je pripraveno prý dost přestupú dorostu. Takže uvidíme. Klimi proč se nemůžu do stat na tabulky soutěží, kde hraje naše mládež a musím se proklikat dost složitě na svaz, nebo to je zase někde jinde .

                      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                        klimi     před 9 lety 11.12.2015 14:54 |  
                        0 0

                        Uvidíme v zimě, pak bych hodnotil :))

                        Já web nespravuji, tudíž opravdu netuším...

                    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 15:02 |  
                      0 0

                      Ted jsi to rosvítil,pan J navštěvuje žřejmě jiné akce.

                      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                        Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:13 |  
                        0 0

                        Je pravdou , že na mládeži jsem byl na podzim asi 7x i venku, spíš mne zajímaly jednotlivé týmy, trenérské složení a vybraní reprezentanti, ale trvám na svém , PPlíšek se stal po svém nástupu neviditelný a i když tabulky mládeže nejsou tak tragické, tak bych čekal větší tah na branku včetně personalii u jednotlivých týmů.

                        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                          Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:17 |  
                          0 0

                          Nemůžete podporovat trenéra , který je vlastně nepřítelem hráčů, to už udělalo řadu škody třeba u Hyského, opět bych jen připomenul ztrátu Turyny a nebejt dobrejch vztahů mez lidmi od mládeže tak by jsme utřeli úplně.

                          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                            Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 15:19 |  
                            0 0

                            Odchod Turyny beru jako jedno z největších pozitiv. Odešel namyšlenej průměrnej hráč, kterej neměl a nemá úctu ke klubu, kterej ho vychoval. A vyměnili jsme ho za Kuchtu, kterej je o parník lepší.

                            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                              Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:30 |  
                              0 0

                              Prosím vysvětlete proc to neplatí ve Spartě , proc je brán jako normální kluk , který má problémy se školou a je členem v repre , kde ho trenéři jodnotí kladně , proč to slavné číslo s bazénem na soustředění i pravdu Hyskému řekl zrovna on , a když ho Hyský vyhodil ze soustredeni , tak to ani nekonzultoval s vedením mládeže , na Spartu musel jet Kisel , aby alespon on něco dohodl, což se povedlo.

                              • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                                Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 15:34 |  
                                0 0

                                Proklikejte si jeho facebook, třeba dva roky zpět a pak se vraťte a řekněte mi, že je to bezproblémovej kluk. Když třeba pominu i to, že nemá nárok si tam kopnout ligu přes jiný mladý jako Juliš, Schick nebo Pulkrab. Vždyť on nehraje základ ani v tom dorostu.

                                • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                                  Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 15:48 |  
                                  0 0

                                  Já jsem jeho facebook ve Slávii viděl, bohužel , ten kluk pár dní před tím malérem jsem zíral, hráč , který odmítal rande s tím , že se musí soustředit na Slávii, což je pro něj všechno, nevím kdo z hráčů by to udělal.
                                  Nevím protože máte celkem přehled , tak asi víte , že letos napodzim laboroval se zraněním a to dost dlouho a to že občas nehraje je dáno konkurencí ve Spartě , kvalitou kádru i jinými okolnostmi, Juliš čekal na svou šanci hodně dlouho , pokud vyjde zase doplnění ačka dle představ Scasného, tj. přijde nejméně jeden útočník tak bude čekat i nadále, takže Juliš byl zařazenej vlastně až nakonec sezony , protože i na Sparte cítěj nutnost omlazovat , to je i jeden z požadavků majitele, tohle má stejnou filozofii jako vyjádrení Tvrdíka a Simáněho.

                                  • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

                                    Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 15:55 |  
                                    0 0

                                    Já si pamatuju, že se ho tam někdo ptal, proč odešel za Slavie a on odpověděl doslova "protože jsem nechtěl kouřit ptáky". Prodával všechny slávistický věci a nadával na celou Slavii. Takovej hráč tu nemá, co dělat a jsem rád, že je pryč. A prej z toho ročníku není jedinej rapl a tabulka tomu odpovídá.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      afro     před 9 lety 11.12.2015 14:48 |  
      0 0

      Osobně mám Bohémku rád... ve druhé lize.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 13:48 |  
      0 0

      Tak já nevím, ale mně by přišlo spíše divný, kdyby si na konci podzimu vůbec nesedli. Jako, že za to asi vzali, no to si to nemalujme nikterak na růžovo, moc těch týmů, v nichž hráči chodí v neděli do kostela, fakt moc nebude...

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 13:52 |  
        0 0

        ok, na druhou stranu to prej v jablonci nebylo nic neobvyklyho

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 13:53 |  
          0 0

          To je jiná, nicméně v tomto režimu se dostala Plzeň mezi špičku, tak v Jablonci zkusili převzít celý její model :-)

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 13:58 |  
          0 0

          V tom článku je i výrok Šilhavého, že si ten tým moc nesedl. Z těch záběrů bych tipoval něco jiného, ale mohlo to být dost o tom, že tam byli skupinky, které si moc nesedly (jedni lijou jak kdyby měli zítra umřít, a druzí se snaží budovat kariéru na nějakém režimu i životosprávy)... Co já vím. Teď je jen otázkou, zda by třeba toho Pospíšila, Masopusta nebo Greguše dostala naše kabina do nějakého akceschopného režimu, resp. že si to Latka, Bílek a i DU a nějak ohlídají. A já myslím, že jo...

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 14:17 |  
            0 0

            V Jablonci byla zvláštní situace , od nějakého 5 kola Silhavého hlídal Doležal teméř každý zápas hodinu před výkopem v kabině , kde naléval hráčúm do hlavy své moudra , po zápase to samé, vedoucí týmu dělala holka , která možná znala své povinnosti , ale o fotbale ví hovno, Silhavého jsem se nškolikrát za podzim ptal, jak to s ním bude, byl velmi nejistý řeknu to netvrdo , šlo mu o to vydržet co nejdéle, o něj strach nemám, co vím je o něj zájem , ale Doležel se s okamžitou výpovědí bude smiřovat těžko.

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 14:39 |  
              0 0

              Chvíli jsem myslel, že píšeš o Martinovi Doleželalovi, to by byla teprve zvláštní situace :D Možná tam byl i ten efekt, že těch nových hráčů chodilo relativně hodně a možná i s nosánky trochu nahoru... Ale nevím, to jsou spekulace, každopádně ukázaná platí, no a moc toho zase neukázali... Tedy na tom videu ano :D

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          TSeguinTS     před 9 lety 11.12.2015 14:48 |  
          0 0

          To máš pravdu, v jablonci to v barech tahal crnkič a mingazov

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 14:54 |  
            0 0

            Nejsou první ani poslední, prostě to Peltoušovi nevyšlo, já si třeba pamatuju na Blažka v Liberci i u nás , ten se prochlastal až ke dnu, návrat alespon na nějakou lidskou úroven nebyl jednoduchý.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          před 9 lety 11.12.2015 14:11 |  
      0 0

      tak snad DUVCD říkal, že má jenom samé hodné kluky v kabině Konečně někdo pořádný :-)

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        miru     před 9 lety 11.12.2015 14:48 |  
        0 0

        Ahoj, nedělejte z toho vědu! Hráli jste někdy fotbal? tak měli rozlučku po sezóně, to je normální. Zmiňoval se tady Masopust, kterého znám osobně, je velký profesionál, který na sobě hodně maká a nepije alkohol, jen když je rozlučka a když byl na nějaké rozlučce tak si dal taky, jenže jak on nepije tak mu stačí tři piva a dva panáky a je opilej. Tam je jedinej průser, že to video někdo vynesl. Jinak co? prostě šli zakalit, kdo nechodí? Když neporušují životosprávu v sezóně, tak se nic neděje.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Jiri1     před 9 lety 11.12.2015 14:56 |  
          0 0

          Tohle vám potvrdím, nejen oni, ale i hráči KJ v době své největší slávy byli na rozlučce pod obraz .

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 15:00 |  
          0 0

          Vidím to stejně, i s tím, že to dost možná nebude náhoda, že to někdo vynesl...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Borris     před 9 lety 11.12.2015 15:00 |  
      0 0

      No pěkně to kluci roztočili jen co je pravda..... Hlavně Masopust se pěkně udělal. Ten si toho asi ráno moc nepamatoval :-)

  11. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Edisni     před 9 lety 11.12.2015 14:36 |  
    0 0

    Twitter čile spekuluje o K. P. Boatengovi. To je asi kravina, i když kdo ví :-)

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 14:39 |  
      0 0

      neměl už tu jednou být is van Gaalem? :) nebo to byl jiný B?

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      naplavnik     před 9 lety 11.12.2015 14:40 |  
      0 0

      Přeceňovanej hráč, který se pořádně nechytl v Schalke, Miláně, u nás by se přes Karlosa nedostal... ;-)

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 15:26 |  
      0 0

      na druhou stranu,liga by potrebovala nejaka slavna jmena..verim,ze takovy repak zvysoval navstevu na kazdem zapase o nekolik stovek.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 15:44 |  
        0 0

        I Šmíca a Poborák, nebo Jarda Jágr v hokeji nedávno :o)

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      afro     před 9 lety 11.12.2015 15:32 |  
      0 0

      Toho bychom nezaplatili ani náhodou...

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Oja     před 9 lety 11.12.2015 15:38 |  
        0 0

        Udajne je to Simaneho velky oblibenec. Ale nic hotoveho rozhodne neni.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Kuliss9     před 9 lety 11.12.2015 16:04 |  
          0 0

          Vzdyt trenuje uz delsi dobu zpet v Milane a 2 dny zpatky konecne dostal transfer kartu k moznosti navratu do Milana..... Toto je velka fantazie, ale co my vime co se na nas chusta :D

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      JS (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 16:04 |  
      0 0

      link?

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      no-nick     před 9 lety 11.12.2015 18:12 |  
      0 0

      Pospisil prý padl kvůli nějakému zvucnejsimu jménu...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      lukas8 (admin)     před 9 lety 11.12.2015 18:57 |  
      0 0

      Ten k nám určitě nepůjde, to je blbost :D
      I když takový ofenzivní hráč nám chybí.
      Zajímalo by mě, jestli přijde nějaký Španěl. Onehdá JŠ mluvil o Španělech z Liga Adelante. Dále by mě zajímalo, jestli Jiří Plíšek přivede svého koně z Balkánu. Osobně bych se vůbec nebránil příchodu nějakých balkánských mladíků, klidně i do té rozpadající se U19.
      Takže si to sesumírujme o kom se v kuloárech v souvislosti s námi mluví:
      Brána: Pavlenka
      Obrana: nevím, ale já jsem snad nezaregistroval žádného obránce. I když možná sem můžeme započítat Šventa.
      Záloha: Petrák, Hloušek, Bero, Hušbauer, Pospíšil, Pavelka, Vukadinović, Plašil
      Útok: Šural, Tecl, Narh
      Z tohoto seznamu bych ideálně sáhl po Pavlenkovi, Berovi a Šuralovi. Otázka je ale nakolik jsou všichni zmínění hráči reální a teď nemyslím pouze tyto 3 zmíněné.
      Hušbauer zdá se již nejpravděpodobnější

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        pinochet     před 9 lety 11.12.2015 19:28 |  
        0 0

        Do obrany jsme prý oslovili Bořila a Hloušek tam může hrát také.
        Záloha: moc nevěřím Petrákovi, Souček je dle mého lepší, než kdy Petrák byl a plašilovi také ne. Proč by šel z Francie? Omyl by byl Vukadinovič, který je na hraně lávky ve Zlíně a nebral bych ani Šventa, o jehož formě nic nevíme. Pavelka a Pospíšil jsou zřejmě pasé, takže zbývají Bero a Hušbauer. myslím, že by do zálohy stačili.
        Útok: Zapomněl jste na zřejmě jistého Železníka. Šural je dle mého zatím nejasný.
        Mně by se ale posílení o: Pavlenka, Bořil, Hloušek, Bero, Hušbauer, Železník, Narh a Tecl moc líbilo a úplně by mi stačilo. Šural by byl nadstavba. I bez něj by měl tým ve složení: Berkovec/Pavlenka - Hloušek(Frydrych), Latka(Bílek), Deli, Bořil(Jablonský) - Bero, Souček, Hušbauer, Zmrhal(Kenia) - Železník(Tecl, Narh), Škoda uhrát bezpečně pohárové umístění a příští rok útočit na titul.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 21:37 |  
          0 0

          A viděl jsi hrát Petráka někdy v poslední době? Třeba na EURU U21? To by byla posila jak víno.

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 15.12.2015 01:02 |  
            0 0

            Na EURO U21 jsem sjel osobně jen Moravskou skupinu, a tam mne suveréně nejvíc zaujal Švédský útočník co byl v ManCity a právě po šampionátu šel někam, snad do Celtcu? Parádní hráč, měl tah na bránu, rychlý, technický, týmový, srdcař, lídr. Ted posilme o "jistoty" ale byl bych rád, kdybysme v budoucnu šli touto cestou. Mladé kluky z celého světa, co v horizontu 1/2-2 roky mužou být platní v Áčku, dobře se zpeněžit (pravidla fin. fair play) a tudíž mají hlad po fotbale. Hráčů nad 28 bych tu rád viděl málo, líbí se mi Ajax styl. Jen mi u nich vadí tradiční vypouštění EL... :(

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      lukas8 (admin)     před 9 lety 11.12.2015 18:57 |  
      0 0

      Ten k nám určitě nepůjde, to je blbost :D
      I když takový ofenzivní hráč nám chybí.
      Zajímalo by mě, jestli přijde nějaký Španěl. Onehdá JŠ mluvil o Španělech z Liga Adelante. Dále by mě zajímalo, jestli Jiří Plíšek přivede svého koně z Balkánu. Osobně bych se vůbec nebránil příchodu nějakých balkánských mladíků, klidně i do té rozpadající se U19.
      Takže si to sesumírujme o kom se v kuloárech v souvislosti s námi mluví:
      Brána: Pavlenka
      Obrana: nevím, ale já jsem snad nezaregistroval žádného obránce. I když možná sem můžeme započítat Šventa.
      Záloha: Petrák, Hloušek, Bero, Hušbauer, Pospíšil, Pavelka, Vukadinović, Plašil
      Útok: Šural, Tecl, Narh
      Z tohoto seznamu bych ideálně sáhl po Pavlenkovi, Berovi a Šuralovi. Otázka je ale nakolik jsou všichni zmínění hráči reální a teď nemyslím pouze tyto 3 zmíněné.
      Hušbauer zdá se již nejpravděpodobnější

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bloudil     před 9 lety 11.12.2015 20:30 |  
        0 0

        aby jsme se jeste vsichni nedivili :D vzdy je hromada jmen v novinach, neco je pravda, ale pak jsou i dalsi o kterych se nemusi mluvit jako hraci, ze SLovenska atd.. Verim, ze lidi u nas vyberou a privedou spravne hrace, ze na jare bude radost se na nasi hru opet divat a dame tu EL. :-)

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      spino     před 9 lety 11.12.2015 18:30 |  
      0 0

      Pospíšil mě hodně mrzí. Ale třeba už mají na jeho pozici někoho lepšího. Hořava?

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Navyseals     před 9 lety 11.12.2015 18:33 |  
        0 0

        To je v rámci ligy neprodejnej hráč. Věřím, že někoho lepšího mají, protože Uhrin tenhle post chtěl posílit už v létě a jen tak by se Pospíšila asi nevzdal, kdyby neměl lepší volbu. Můj tip je ten Bero z Trenčína.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 18:32 |  
      0 0

      Nevím co kdo čekal,že ten vychcanej hladovej tchurák nám prodá něco za rozumnou cenu,většinou s námi těžce vyjebal,je načase mu zatrhnout tipec a Paskovi taky.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        spino     před 9 lety 11.12.2015 18:40 |  
        0 0

        Myslím, že když teď sponzorujeme reprezentaci, tak Pelta bude držet hubu a krok.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      mirecek1111     před 9 lety 11.12.2015 18:34 |  
      0 0

      Je to trošku škoda, Pospíšil by se i mě ve Slavii líbil, ale nemá cenu se nějakým Jabloncem a Peltou trápit. Pokud neskončí u nás, tak je střelí někam do zahraničí, a za rok je stejně budeme moci oslovit znovu :) A Pelta s celým tím svým Jabloncem půjde stejně do prdele. Příští rok budou hrát o desáté místo a nikoho už zajímat nebudou.

      Člověk by měl být pokorný a vážit si toho, že nás CEFC zachránil a zřejmě nás díky nim čekají krásné roky, ale že dávají prachy tomu hajzlovi na svaz, to se mi opravdu nelíbí. To si měli raději koupit nějaký další klub někde na Slovensku a šíří slávu Číny i tam. Ale to je nakonec jedno. Peltu neřešit.

      a třeba mají fakt v záloze ještě lepší jméno.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Komix     před 9 lety 11.12.2015 18:43 |  
        0 0

        Kdo ví, třeba je to opravdu Kevin Prince Boateng? :-)

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 19:18 |  
        0 0

        Já jsem taky chtěl Pospíšila,ale zřejmě s příchodem Horníka,kterej se urazil,že jsme ho se slávou nevzali k nám,je tomuto obchodu konec.Určitě by ho s radostí prodal bídě,kdyby projevila zájem,vždyť jsou jedné krve.Nám by ho určitě taky prodal ale za nějakých 15-20 Mega a tím ať jdou vyčůránci do zadele.Zas taková hvězda Pospíšil není,sledoval jsem ho teď třikrát a líbil se mi jen v repre,kdežto na Bohemce a ještě v jednom zápase,vůbec.Ten projekt galacticos nemusí ještě končit,protože Horník je
        silný zákulisní pes a určitě mu jeho známosti pěkných pár bodíků do tabulky přidají.
        Nehledě k tomu,že i průměrnější hráči mohou vzhledem k velké vyrovnanosti českých fotbalistů,ukopat solidní umístění.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Kaston     před 9 lety 11.12.2015 18:48 |  
      0 0

      Já si myslím, že když si Pelta vycucal nějaké to numero za Pospíšila, tak mu JŠ ukázal z každé ruky jeden prst a palce to nebyly...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      bloudil     před 9 lety 11.12.2015 18:59 |  
      0 0

      Jestli padl je to velká škoda, ale jestli je pravda, že za něj Pelta chtěl nějakých 38mega tak ať si ho strčí někam, zas by nás jen obral. Rozhodně nemý smysl přeplácet za takovéhle hráče není to jedinej hráč na světě. Pelta je zmrd tak doufám, že mu to jasně řekli, že mu sypat za jeho galacticos nebudeme nadsazené částky.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 19:21 |  
        0 0

        Nevím,kde jsi sebral těch 38,ale jinak jsem rád,že už skončí čápovo věčné vyjebávání se Slavií,které předváděl v obchodním styku s AŘ.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          bloudil     před 9 lety 11.12.2015 19:55 |  
          0 0

          z diskuze tady myslim

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            bongor     před 9 lety 11.12.2015 19:58 |  
            0 0

            To víš,ono se toho nakecá.Ale u toho kríplíka bych se ani moc nedivil

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              bloudil     před 9 lety 11.12.2015 20:23 |  
              0 0

              Jo jo, tak jako normalne bych tomu neveril, ale u tohodle hajzlika si to umim predstavit, ze vysypal z rukavu nejake cislo, ktere neodpovida realite, on nebude jedinej budou nas chtit pumpnout vsichni.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      Ulquiorra     před 9 lety 11.12.2015 21:06 |  
      0 0

      Muselo to byt fakt blizko, kdyz Pospisil volal domu, ze bude ve Slavii...

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.12.2015 19:59 |  
        0 0

        Ani mě to moc nevadí, dřív jsem Pospíšila dost chtěl, je to kreativní záložník, ale asi před měsícem jsem se na něj zaměřil a je dost měkký a vůbec není moc do soubojů a to je v dnešním fotbale velký problém. To Hušbauer je jiná káva, ten to řeže hlava nehlava a navíc má kvalitní střelu ze střední vzdálenosti, což Pospíšil taky nemá. Vzhledem k tomu, že Hušbauer nikdy nepomlouval Slavii, tak mi nevadí, že přijde od rumunů, jediný otazník je jeho povaha, ale to už si musí v kabině ohlídat Uhrin s Latym.

  12. Budou Vánoce smutné?

    tantalos     před 9 lety 11.12.2015 18:54 |  
    0 0

    Když tady čtu, jak kupujeme půlku ligy, prostě každého, koho se nám agenti snaží vnutit za pořádně mastnou sumu, a dokonce i Boatenga, tak si říkám, koho Slavia prodá. Uchazečů na odchod je hodně:
    1. Milan Škoda. Může jít kamkoli, kdo zaplatí milion v eurech. Má o Slavii zásluhy, a tak by mohl jít někam, kde si našetří na penzi za měsíc tolik, co u nás za rok. Díky gólům v repre zájem o něj vzroste. Za něj může Slavia mít Pavelku i s Pavlenkou, aby si je fans nepletli.
    2. Simon Deli - je v repre Pobřeží Slonoviny, evidentně je to pro něj hlavní, protože tam se může prodat. Slavia moc nevydělá, protože se bude muset dělit s Křéťou. Pokud si připlatíme, můžeme mít za něj Ondru Petráka.
    3. Jarda Zmrhal - byl na odchodu už víckrát - to by bylo výhodné, protože za rok by se vrátil zadarmo.

    • Re: Budou Vánoce smutné?

      Travinho     před 9 lety 11.12.2015 20:44 |  
      0 0

      Nemyslím si, že by Pavelka měl nižší cenu, než zmiňovaný milion eur.

    • Re: Budou Vánoce smutné?

      Hektor     před 9 lety 11.12.2015 21:07 |  
      0 0

      Samozřejmě, že když tyto hráče prodáš, budeš místo pěti nových hráčů do základu potřebovat osm a to by byl sakra velký zásah do sestavy. Myslím, že odejdou pouze nepotřební hráči + mlaďasové na hostovačky.

  13. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Petr9608     před 9 lety 11.12.2015 21:22 |  
    0 0

    A co ten Boateng? Kdo jste z Vršovic - běžte se podívat před recepci, jestli tam nepřešlapuje...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      bongor     před 9 lety 11.12.2015 21:40 |  
      0 0

      Zase krásná peltovina:Chcete Pospíšila?Prodám vám ho,ale jen v balíčku s Teclem.
      No tak jsme se teda nedohodli,ale přesto vám prodám ten balíček,ovšem bez Pospíšila a přidáte Součka nebo Deliho.To je přece kulantní nabídka ne?Asi si myslej,že jednají s Řebíčkem............

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 21:43 |  
        0 0

        Boateng mi volal,že jde k Peltovi,že ten si to všechno rozmyslel a dál bude zvelebovat galacticos.Jen musej nakoupit sto řechtaček,bude na ně velkej nával.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 21:48 |  
        0 0

        Prej to isport zase stáhnul,bodejt by ne,proti tomu je vedlejší článek o Lopatovi úplná nula.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.12.2015 21:56 |  
          0 0

          Asi mají ve spartu předvánoční chlastačku.

          • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

            bongor     před 9 lety 11.12.2015 22:05 |  
            0 0

            spíš jim zavolal vzteklej majitel.

            • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

              Nosorozec     před 9 lety 11.12.2015 23:31 |  
              0 0

              Ono to tam fakt bylo? Ve Spartu fakt skočili na základě diskuze tady na těch stránkách na to, že Slavia chce Boatenga? :D :D :D

  14. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    Kuliss9     před 9 lety 11.12.2015 21:46 |  
    0 0

    fíha, fíha, fíha..... Jak jsem tu před 2 dny psal o Frťalovi v Jablonci, nestále pozici Uhrina před Příbramí a tlačení KJVCD zpět do SKS. Tak už tu máme první vlašťovku, Frťala potvrzen v Jablonci, sakra, sakra snad to byla od toho zdroje jediná pravdivá informace z těch 3. Doufám, že JŠ smýšlí do budoucna a nedopustí takovou věc, ač se mi zpočátku Dušan nepozdával, měl jsem ho za nic moc trenéra s přehnaně vysokým sebevědomím, tak během půl roku si mě opravdu získal a myslím, že nejsem jediný fanoušek. Tým potřebuje perspektivu ne veletoče...

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      bongor     před 9 lety 11.12.2015 21:51 |  
      0 0

      Já mám ten samý názor,i když mám KJDVCD rád a vždy jsem se ho zastával.To by nebyl dobrý nápa DU poslat nyní k ledu.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        bongor     před 9 lety 11.12.2015 22:25 |  
        0 0

        Tři nejdražší hráči v kaprlize:
        1.Krejčí 2.Dočkal 3.Vácha
        K a D okolo 100 Mega,V60 Mega.
        Kdo je koupí,aby si hodil mašli,skutečná elita.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      TSeguinTS     před 9 lety 11.12.2015 22:25 |  
      0 0

      Odvolání Uhrina nemůže přicházet v úvahu v současný době a se současným vedením. V tomhle ohledu jsem v klidu

  15. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    jane (admin)     před 9 lety 12.12.2015 08:54 |  
    0 0

    V rozhovoru s D. Uhrinem zazněla ještě jedna pro mě zajímavá informace - chtěli jednoho hráče z Liberce, ale na základě rady od Šmíci, že ten hráč má vadu v charakteru, už ho nechtějí. Kdopak to tak mohl být?

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      petrjir     před 9 lety 12.12.2015 08:59 |  
      0 0

      Delarge?

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        MC_nechva     před 9 lety 12.12.2015 09:13 |  
        0 0

        Toho Šmíca určitě nezná.. to bude Šural

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          Navyseals     před 9 lety 12.12.2015 09:23 |  
          0 0

          Šural prej blbec je, ale Uhrin ve čtvrtek ve studiu říkal, že by ho chtěl.

  16. Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

    petrjir     před 9 lety 12.12.2015 08:58 |  
    0 0

    Tak i dle vyjadreni Uhrina je asi Husbauer hotovou zalezitosti. K tomu Zeleznik a post golmana (Pavlenka?). Dle Tvrdika chceme 6 hracu celkem, tak jsem zvedav na dalsi tri. Vypada to, ze chceme prave a leve kridlo a stredniho zaloznika. Prave kridlo dle spekulaci Tecl ci Vukadinovic, leve kridlo Sural ci Hlousek a stred Pospisil, Gregus, Bero ci Petrak a nekde jsem cetl spekulaci o Pilikovi. Nekteri z nich uz asi v jednani nejsou (Pospisil a Gregus). Chybi mne tam teda jeste post leveho obrance. Pokud ale bude Sural nerealny a snazili bychom se o Hlouska, tak by zrovna on by splnil jak pozici obrance, tak kridla. Za me ty dalsi 3 jmena Tecl, Hlousek, Bero.

    • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

      mirecek1111     před 9 lety 12.12.2015 09:36 |  
      0 0

      btw. co to psal Tvrdík na twitteru o těch dvou Číňanech, že si je vypůjčí od vedlejšího stolu při pinpongu :) oni jsou to totiž nějací fotbalisté z Číny. Třeba tím něco naznačoval a budou tady fakt chtít někoho přivést.

      • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

        Kuliss9     před 9 lety 12.12.2015 09:55 |  
        0 0

        No nedávno jsme tu čile spekulovali o dvojici Wu Lei a Zhang LinPeng, Tvrdík jakékoliv zmínky o těchto hráčích na Twitteru čile obdarovává srdíčkem a Dušan v rozhovoru na jakékoliv otázky ohledně nich neodpovídal, tak uvidíme co přinese zima, ale spíše bych to viděl až na léto. Tam tomu věřím, že jeden z této dvojice by mohl mít nakročeno.

        • Re: D. Uhrin: Chci hrát poháry

          no-nick     před 9 lety 12.12.2015 10:44 |  
          0 0

          To už je jistější KPB, než ty dva;)