O Slavii

Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

Pokud ještě nemáte program na zítřejší večer, tak neváhejte a přijďte do Edenu na další hodinu Univerzity Slavia! Tentokrát na téma kanonýrů a speciálním hostem bude náš elitní útočník Milan Škoda.

Přednáška Univerzity Slavia začíná v 18:30 v boardroomu Slavie na stadionu v Edenu (vstup přes VIP recepci, 2. patro). Během ní proběhne představení knižní novinky Zdeňka Zikmunda Na levém křídle Edvard Beneš, která se zaměřila na slávistickou fotbalovou kariéru druhého československého prezidenta. Celkově bude přednáška pojednávat o fotbalovém období první republiky a tehdejších osobnostech Slavie.

Studenti se mohou těšit i na talkshow Martina Kroba s naším útočníkem Milanem Škodou, který bude k dispozici i pro zájemce o podpis nebo společnou fotografii.

Pokud se na přednášku chystáte, nahlaste prosím vaši účast na emailu info@prosks.cz a přijďte včas.

Komentáře (246)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 09:51 |  
    0 0

    Na univerzitu jsem se těšil, zatím jsem skoro žádnou nevynechal, leč mé zdraví je jiného názoru :-(.

    Ale trochu mimo téma, četl jsem od L. Mádla, že přestup Hušbauera je už skoro hotov. To mi osobně dost nejde dohromady s vyhlášeným "průměr nestačí". Pravda, Hušbauer není vyložený nekopa. Bohužel se však domnívám, že jeho dny slávy jsou sečteny a momentálně se jedná pouze o průměrného (nebo lehce nadprůměrného) ligového hráče. Jako rozšíření kádru je to fajn, to však podle mě zase tak moc nepotřebujeme.

    Ale třeba se mýlím a chytne se.
    Nebo se jsou na omylu média a vůbec u nás nezakotví (v tom případě bych radši dal hlídat všechny koně ve Vršovicích :)).

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Jiri1     před 9 lety 03.12.2015 10:35 |  
      0 0

      Tak at je Vaše zdraví zase co nejlepší, k Hušbauerovi, vedení si musí vyjasnit , jaké typy hráčů vlastně chce, jestli ty typu Hušbauera, nebo ty typu Skaláka , nebo typu Sadílka, nelze jednat s absolutní špičkou a tu třeba cestou se srazu jedné mládežnické repre přemlouvat hráče z akademie Slovácka, podle mne Slávie potřebuje minimálně 2 naprosto špičkové hráče na úrovni Ceského či Slovenského národáku, pak možná 2 hráče typu Konatejho či Hušbauera a v neposlední řadě 1 až 2 hráče typu Sadílka , pak samozřejmě nejméně 15 hráčů do dorostů všeho věku, tady bych řekl , ze je třeba se dívat i směrem na Ukrajinu konkrétně východ, tam ted nemají mladí reprezentanti ustláno na růžích a případné stýpko třeba od EU by bylo zajímavé.
      Snad jen na závěr, začínají se objevovat indicie , že by třeba Dovalil již nemusel jaro trávit na Slávii , ale jako nový trenér jistého ligového týmu, nedokážoi potvrdit ani vyvrátit reálnost takové volby .

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 11:06 |  
        0 0

        Hušbauer je jedním ze základních kamenů Sparty let minulých. Pro mě představuje zásadní problém při jeho nynější chabé výkonnosti. Jestli přijde, tak nadšen nebudu. A to ani jeho "odvahou" jít k nám.

        To by byl hrozný nesmysl, kdyby Dovalil odešel.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          klimi     před 9 lety 03.12.2015 11:14 |  
          0 0

          Let minulých, ale v současnosti výkonnost naprosto tragická...

          Jsem rád, že Jiří našel ve Slavii i něco pozitivního :))

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Ravik     před 9 lety 03.12.2015 12:02 |  
            0 0

            Já si myslí, že by se mezi Slavií a Spartou přestupovat nemělo!

            Co ten Rajtoral? Vždycky jsem ho měl za skvělého hráče, možná i lepšího než Mateje v jeho top formě. Mám rád tyhle útočně laděný a fotbalový beky. Ale nevím jak je na tom zdravotně. Několikrát měl ten únavový syndrom.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 12:27 |  
              0 0

              Žádnej únavovej syndrom neměl, byl na odvykačce tak akorát :)

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                honzah (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 12:39 |  
                0 0

                Hlavně, aby neměl Aspergerův syndrom, to by tady přispíval do každého vlákna :-D

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 14:28 |  
                  0 0

                  Vždyť tu arraB ještě nepsal. :-D

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                birkin     před 9 lety 03.12.2015 13:32 |  
                0 0

                to teda mel a dokonce dvakrat... ale nebral bych ho spis kvuli tomu, ze nema obrannou cinnost

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  Ravik     před 9 lety 03.12.2015 14:17 |  
                  0 0

                  Taky jsem slyšel že je gambler.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              Jachym     před 9 lety 03.12.2015 15:25 |  
              0 0

              Při vší úctě k Matejovi, i v nejlepší formě měl k Rajtoralovi v trochu lepší formě hodně daleko...

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                malan (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 15:46 |  
                0 0

                to bych ani neřekl. Během toho roku, dvou které mu mimořádně vyšly, tu lepší pravý bek nebyl (předtím a potom to byl průměr).

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 14:37 |  
        0 0

        Díky, už to snad bude dobré.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Jachym     před 9 lety 03.12.2015 15:28 |  
      0 0

      Hušbauer je technicky dobrý hráč, umí i vystřelit, ale... Vůbec se mi nezdá jako týmový hráč, snadno se nechá otrávit (zvláště poté, co pár zápasů sedí na lavičce), nemá zkrátka žádnou šťávu a duši bojovníka.

  2. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    sicilianbrno     před 9 lety 03.12.2015 13:55 |  
    0 0

    Co vlastně Hušbauer hraje za post? (nebo hrál v dobe nejvtší slávy kdy dal pres 15 golů?)
    Tvořiveho založníka či na kraji?
    Kdyby se koupil, tak se bojím, že např Pospíšil by už byl mimo hledáček, jelikož se jedná nejspíš o stejný post.. i když v systemu 4-2-3-1 si ho umim predstavit vedle Součka a Levan nebo Pospišil by byl uprostřed te ofenzivní trojky.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 23:49 |  
      0 0

      Mně přijde jako klasický BTB / CM záložník, který jde nasadit i jako podhrot i do dvojbloku před obránce... S tím, že bych jej viděl asi jako dvojku k Součkovi s těmi ofenzivnějšími úkoly.

    • Re: Hušbauer

      Dresco     před 9 lety 03.12.2015 16:16 |  
      0 0

      Souhlasim, ze ho taky nechci, ale on uz na to v ty Sparte asi dost kasle, tak je jeho pristup takovy flakacsky.

      • Re: Hušbauer

        Ferguss     před 9 lety 03.12.2015 16:22 |  
        0 0

        Dušan Uhrin jistě nějaké chyby má, ale že by u hráčů připustil flákání to nehrozí. Jestli Hušbauera chce, věřme, že ví co dělá a dokáže z něj jeho potenciál vyrazit. Nicméně, nikde není psané, že u nás Hušbauer skončí, zatím jsou to jen spekulace.

        • Re: Hušbauer

          SLAVISTA86     před 9 lety 03.12.2015 17:32 |  
          0 0

          tak dneska není Husbauer ani na lavičce. ...

    • Re: Hušbauer

      malan (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 16:20 |  
      0 0

      :-D Jak se zastavil, to snad není ani možný.
      Jen ať zůstane kde je a sem se neopovažuje!

    • Re: Hušbauer

      lassiter     před 9 lety 03.12.2015 16:45 |  
      0 0

      Che, to jsem snad na fotbale ještě neviděl, jak to tak vůbec může člověka napadnout? :-)

      • Re: Hušbauer

        Dresco     před 9 lety 03.12.2015 17:03 |  
        0 0

        Treba uz vedel, ze jde k nam, tak sabotoval. To je treba vyzdvihnout :-)

    • Re: Hušbauer

      sicilianbrno     před 9 lety 03.12.2015 17:44 |  
      0 0

      to je jasná sabotáž jelikož už byl natajno domluvený s uhrinem, jen potřeboval dát svému zaměstnavateli VIDITELNÝ duvod proč ho s čistým srdcem pustit...takhle se bojuje o slavistický dres!!!!!!!!

      • Re: Hušbauer

        Romino     před 9 lety 03.12.2015 18:46 |  
        0 0

        Než Hušbauera, tak to radši nekupovat nikoho, dnes to bez rychlosti a bojovnosti nejde, pokud uvažujeme o evropské úrovni. Kabinu může zničit jednotlivec, raději nadějné mladé kluky třeba i cizince.

    • Re: Hušbauer

      Gino     před 9 lety 03.12.2015 19:10 |  
      0 0

      Doufal, že se bude mávat ofsaid... k tomu bych se klonil taky a neřekl bych hned, že je netýmový a flink.

    • Re: Hušbauer

      Jikom33     před 9 lety 03.12.2015 19:24 |  
      0 0

      Viz. to, co píšu dole. Hušbauer o přestupu do Slavie jednal dlouho, chtěl k nám a mezi známýma se netajil tím, že Slavii fandil aby udělala co nejvíc bodů, protože by rád bojoval o poháry :D

      Na Spartu je naštvanej, nedostává šanci, na jeho post nabíraj hráče a jemu nedávaj šanci ani když se týmu nedaří.

      Co se týče toho lajdáctví, tak to samý dělal v Baníku, když chtěl přestoupit do Sparty. Já myslím, že Hušbauer se u nás vykope zase nahoru a může být klíčovým hráčem.

      • Re: Hušbauer

        Konraad     před 9 lety 03.12.2015 20:18 |  
        0 0

        Může být klíčovým hráčem do chvíle, než zase bude chtít přestoupit. :)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bongor     před 9 lety 03.12.2015 22:28 |  
      0 0

      No tak lepší útočník po Česku neběhá,tak si to plně za
      slouží

  3. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Borris     před 9 lety 03.12.2015 18:56 |  
    0 0

    Tak taky napíšu pár slov. Pokud jde o toho Hušbauera, bral bych to s rezervou. Však pokud se nepletu, tak po tom co Sport zveřejnil ten údajný náš seznam posil, tak pan Tvrdík na Twitteru psal, že lidi můžou být v klidu, že nikdo od rumunů nepřijde. Nicméně i kdyby ten Hušbauer přecejen přišel, asi bych k tomu přistoupil neutrálně. Ani bych nejásal, ani nenadával. Prostě bych mu dal šanci jak se předvede a hodnotil bych ho až po konci jara. Pokud se pamatuju, tak se o Slávku nikdy neotíral a nikdy ani nedělal nějaká gesta, takže bych ho překousl. Jiný případy by byly třeba Vácha, Dočkal či Pekhart nebo nějaké kované rumuny co se o nás v minulosti otíraly. Takovéhle xindly u nás nechci nikdy vidět! Ale Hušbauera bych překousl. A pokud by podával výkony, tak by nebylo co řešit. Samozřejmě by ale musel počítat s tím, že by to měl o hodně těžší než jiný hráči. Spartu prostě nesnášíme a Hušbauer by musel počítat s tím, že my fanoušci bychom na něho koukali přísnějšíma očima.

    A dál? Nechme se překvapit. Ale ještě jednu věc musím napsat. Už kolikrát jsem si zde na diskusi přečetl, že je zbytečné přivádět Ondru Petráka když máme Součka. Ale s tím já hrubě nesouhlasím. Pokud je šance získat ho, já říkám pojďme do toho. A že už máme Tomáše? No a co? Pokud chceme začít stavět tým který má hrát třeba za rok za dva o titul a časem třeba být konkurenceschopný, je nutné mít kvalitně zdvojené posty. A Tomášovi konkurence jen prospěje a pomůže. V zahraničí je naprosto normální že na každý post jsou dva kolikrát i tři kvalitní fotbalisti. Pamatuju si jak Levan psal v rozhovoru v magazínu deníku Sport, jak v Schalke kromě něho byl ještě na jeho post k dispozici Rakitič a Holtby. Tomu říkám panečku konkurence.... Ale tak to má být. Konkurence je potřeba. Nutí člověka pořád makat na doraz a nepolevovat a nemyslet si že mám jistý svůj flek. Jenže tady u nás mi přijde, že se na to takhle nekouká a to je špatně. No a pak do zahraničí přijde nějaký český hráč, který měl u nás svůj post pod palcem a na jednou čumí jako puk jakou má konkurenci, že když nezahraje, tak na jeho flek jsou další dva kvalitní hráči a neumí se s tím poprat. A to je podle mě jeden z důvodů, proč se naši hráči neprosazují kolikrát venku. Neumí se poprat s tou konkurencí. Jestli Tomáš bude chtít někdy zkusit zahraničí, jakože asi ano, tak musí počítat s tím že bude mít konkurenci. Takže jen ať si zvyká. Takže já přichod Ondry jen uvítám. A i Tomášovi by to pomohlo zlepšovat se a ještě víc makat. Aspoň až jednou půjde ven, tak se nelekne konkurence. Takže když je možnost získat kvalitního hráče, tak ho získejme. Jediný post který u nás není potřeba posilovat, je post stopera a gólmana. Jinak by klidně jakýkoliv post snesl posílit, případně kvalitně zdvojit. Toť můj názor.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bedy     před 9 lety 03.12.2015 19:13 |  
      0 0

      Já si myslim, že i na postu golmana by to chtělo posílit.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Humessi     před 9 lety 03.12.2015 19:20 |  
        0 0

        JT reagoval jen na příchod Dočkala s Váchou

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Barra     před 9 lety 03.12.2015 22:31 |  
        0 0

        Podle me urcite. Berkovec mel v minulisti problemy s ramenem, co kdyby se opet zranil? Postavit nezkuseneho Josefa Rehaka? Karla Hrubese, ktery urcite ma sve kvality a chytal dobre az na par vykyvu - ale ani Berkovec se kiksum nevyhne, az na to se mu to nebere tak ta zle jako Hrubesovi? Kvalitni dvojku potrebujeme, jen podezreni ktere tady zaznelo na adresu Hrubese musely pekne nalomit jeho sebeduveru.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:29 |  
          0 0

          Záměrně zapomínáš na Hrubešovi mimo sportovní problémy již tolikrát probírané. Je klidně možné, že se s ním již nepočítá.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            honza_sl     před 9 lety 04.12.2015 11:08 |  
            0 0

            Promiň, ale "záměrně zapomínáš" je asi totéž jako "nezbytná nutnost" či "infantilní děcko" (abych citoval v druhém případě klasika...). Jinak, nevím, co jste si s Barrou udělali, je pravda, že píše mnohdy až moc dlouhé komentáře, ale obvykle dávají smysl a prezentuje svůj pohled, který nikomu nenutí. Tvé reakce na něj mi trochu připomínají princip vendetty. Nic ve zlém - Tvé příspěvky jinak rád čtu :-)

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 16:23 |  
              0 0

              Dobře jsi to napsal a máš pravdu. Působí na mě jak červený hadr na býka (přestože barvy nevidí). Začalo to tak, že jsem označil v jednom příkladu člověka z Belgie jako cizince(v nadsázce a v rámci "rádoby" vtipu) a od té doby se to se mnou vezlo :-))) až jsem byl častován urážkami typu "infantilního děcko" atp.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Jikom33     před 9 lety 03.12.2015 19:21 |  
      0 0

      Zdravím,
      k tomu Hušbauerovi. Znám jednoho člověka, který má info ze Slavie, o Hušbauerovi mi říkal už asi před měsícem. Nechtělo se mi tomu věřit, ale teď se o tom začaly objevovat i zprávy v médiích, takže na tom něco bude. Od toho známýho taky vím, že sám Hušbauer do Slavie chce, protože mu nabízí dobrý podmínky a navíc je naštvanej za to, že ve Spartě nedostává šanci. Podle mě je to hráč, kterej nám může pomoct a zároveň my můžeme pomoct jemu. Věřím, že bude platnej.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bongor     před 9 lety 03.12.2015 22:32 |  
      0 0

      Mám výhodu,že když něco napíše Borísek,tak už se nemusím namáhat.Jenom toho gólmana asi nutně potřebujeme do dvojky.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Malvin     před 9 lety 04.12.2015 09:22 |  
      0 0

      Souhlasím s tvým názorem, ale do branky bych někoho přivedl. Ne na pozici jedničky, tam bych rád viděl Berkovce, ale nějakého staršího, zkušenýho brankáře, pro případ, že se Berky zraní.

  4. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    patras     před 9 lety 03.12.2015 20:05 |  
    0 0

    Pánové, nemám žádný problém s tím, že by mohl přijít Hušbauer, to proto, že nikdy nic neříkal a nemachroval nad tím, že je sparťan, byl naprosto v klidu.

    Když se pozastavím nad tím, že spousta našich kluků šla právě k nim, k rudejm...
    A těm vocasům ještě pomáhala (pomáhá) a nás vlastně už nesnáší (vlastní odchovanci! ! ) Tak proč já bych měl mít problém s klukem který není jejich odchovanec a nic mě ani Slavii neudělal ! Vítám ho tady a věřím, že bude stejně dobrej jak byl, protože to má v noze...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bongor     před 9 lety 03.12.2015 22:35 |  
      0 0

      Huš vlastně ani sralťanem není,je to ostravák a ti mi nevadí.Co vím ,výborně kope
      trestňáky a volný kopy.Určitě mu nebudu nadávat a věřím,že se dostane do své předitalské formy.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Arutha     před 9 lety 04.12.2015 01:28 |  
        0 0

        Hušbauer je sparťanskej odchovanec...

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          bongor     před 9 lety 04.12.2015 05:24 |  
          0 0

          hm,je to možný,ale přišel k nim z Bahňýku ne?

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            AlesJa     před 9 lety 04.12.2015 07:37 |  
            0 0

            nee v mládeži rudej

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 07:53 |  
              0 0

              Největší rudoch v dresu Sparty a mentální nástupce řepohlava je odchovanej Slavií. To se zdá být jedno. Nebyl Hušbauer před Ostravou taky na žižkově?

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 08:41 |  
                0 0

                Mládežnické kluby

                1996–2007 Česko AC Sparta Praha
                2007–2008 Česko FC Vysočina Jihlava

                Profesionální kluby

                Roky Klub Záp.
                2008–2009 Česko FK Viktoria Žižkov
                2009–2010 Česko 1. FK Příbram
                2010–2011 Česko FC Baník Ostrava
                2011– Česko AC Sparta Praha → Itálie Cagliari Calcio
                2015

  5. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    spojka     před 9 lety 03.12.2015 20:46 |  
    0 0

    JT na twitteru:
    Spolecnost CEFC bude nejen akcionarem, ale i generalnim partnerem Slavia Praha. Jsem rad, ze jsme se dnes domluvili s majiteli Fortuna Praha

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      PetCC     před 9 lety 03.12.2015 21:09 |  
      0 0

      Sponzorovat sami sebe, to dovedou jen číňani :-)

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 21:18 |  
        0 0

        Tak hloupé to není,peněz mají dost tudíž generálního sponzora nepotřebují a pokud bude mít Slavie úspěchy tak se jim to bohatě vyplátí právě díky té reklamě na dresech,myslím že dobře vědí co dělají.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 03.12.2015 21:33 |  
        0 0

        A co myslíte, že dělá třeba takový Křetinský ve Spartě. To samé.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          bongor     před 9 lety 03.12.2015 22:37 |  
          0 0

          No ještě musím koupit nějaký noviny,bez toho to dneska njde.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Gino     před 9 lety 04.12.2015 09:13 |  
          0 0

          Ne, on to dělá z pozice majitele, nikoliv generálního sponzora, ne? Generální sponzor je někdo, kdo do klubu dává peníze a majitel pak třeba nemusí. Často ale i majitel musí. Bude tedy tímto náš majitel dávat víc? Asi to naším majitelům nevadí, jinak si to neumím vysvětlit :D

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 09:37 |  
            0 0

            JT psal na twitteru ze "logo na prsou je neni na prodej..." takze asi tak

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:10 |  
              0 0

              neni

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 14:53 |  
            0 0

            Tak nevím, jak to přesně je teď, ale ještě nedávno měla Sparta na dresech Blesk Energie, kterou vlastní Křetínský...

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          PetCC     před 9 lety 04.12.2015 09:18 |  
          0 0

          Tak to nevím, Spartu vidím většinou jenom v poháru a dlouhou dobu nikoho na dresu neměli. Pokud mají na dresu jako sponzora ten samý subjekt, co je vlastní, tak to je potom to samé. Jestli tam mají nějakou firmu, která patří pod Křetínského, tak to to samé není.
          Mimochodem, kdyby se jednalo o firmu českou a byla v něčím "zájmu", tak by to bylo vyhodnoceno jako tunelovaní nebo něco podobného a majitelé firmy by byli už před soudem.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:27 |  
        0 0

        Nezapomeňte, že jde u propagaci Číňanů. Proto si koupili Slavii, proto budeme mít jejich "problematické logo", za které se budu stydět, na tričku.

        Jakékoli spojování našeho klubu(a tedy i přes symboliku v logu) s nedemokratickým režimem je pro mě veliká ostuda.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Petr9608     před 9 lety 04.12.2015 00:36 |  
      0 0

      No a hlavně nemaj tu "značku".... Když se řekne Manchester a fotbal, tak na prvním místě je zkrátka jinej klub.... Za koho hrál(/hraje) Scholes, Rooney, Beckham nebo i CR7? Kdo má na FB 67M lajků a kdo "jen" 20M?

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Borris     před 9 lety 04.12.2015 02:43 |  
        0 0

        Moje řeč!!! Glory Glory Man United. Nějaký Abú Dabí City je mi fakt u zadku!

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        socolikQ     před 9 lety 04.12.2015 07:17 |  
        0 0

        Existuje jen jedno miste na svete, kde ma City vic fanousku nez United. Manchester.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 07:24 |  
          0 0

          +1

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 04.12.2015 09:45 |  
          0 0

          :-) ano, sem tam někdo s touhle informací přijde. ale nelze ji nazvat jinak, než jedním velkým bludem.

  6. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Petr9608     před 9 lety 04.12.2015 01:51 |  
    0 0

    https://youtu.be/5UhHkxZL1y4?t=23m20s

    Trochu mne zaujala jedna věc - Milan svou angličtinu vyhodnotil jako "občas něco pochytim"... tomu rozumím, že pasivně ovládá nějaké základní fotbalové termíny... pardon, ale jak s takovouto jazykovou nevýbavou by chtěl někam do ciziny...? A není to v zásadě zcela neprofesionální? BTW: Nesnižuje si tím fotbalista i svou cenu na trhu, když se o něm ví, že se nedomluví cizim jazykem?

    Měli jsme tu vlastně hráče, co by uměli jen nějakým málo častým jazykem? Vim, že někteří hráči z Afriky sice neuměli anglicky, ale mluvili aspoň francouzsky, takový Bekim zase ovládal angličtinu vcelku na úrovni... A co třeba Levan? Něco jsem snad zaslechl o ruštině, ale že prý nerad....

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      malan (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 08:18 |  
      0 0

      fotbal je univerzalni jazyk,takze ne,nesnizuje tim svou cenu.Pokud se ovsem v nove destinaci jazyk alespon castecne nenauci,ma problem.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Gino     před 9 lety 04.12.2015 08:38 |  
      0 0

      Pro krista pána! Nedělejte se zebe pitomce, lidi! Co jiného asi měl říct? Jak byste reagovali Vy, kdyby třeba Milan Škoda na takovou otázku odpověděl, že "Jasně, Sparta je v ČR pojem, klidně bych tam šel hrát a střílet z aní góly"? Dejte si ledovej obklad a uklidněte se ;-)

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 08:43 |  
        0 0

        +1

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 09:51 |  
        0 0

        Oni naši fans mají problém skoro s každou posilou,já mám zase problém s fanoušky když jich přijde na palermo trapných 5300.....Samo se to netýká těch co jim tam trochu chladno :-)

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        vlastim     před 9 lety 04.12.2015 09:52 |  
        0 0

        Proč hned ledovej obklad na hlavu za názor? Jsem v klidu, vím, že když vedení vyhodnotí jeho příchod jako přínos, tak přijde, ale to přeci neznamená, že z něho musím být odvázanej. Nemám prostě rád rudé symboly.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Gino     před 9 lety 04.12.2015 10:11 |  
          0 0

          To bylo mířeno obecně na všechny ;-) Jasně, člověče názor přece máš svůj, máš na něj právo a odvázanej, nebo nadšenej, k tomu tě nikdo nenutí. Pokud ale budeš argumentovat kravinou, připrav se, že tě na to někdo jiný (taky s vlastním názorem holt) upozorní ;-) Jinak vše dobrý :-)

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:12 |  
          0 0

          a Patrik Berger ti nevadil ? 1979 - 1991 ACS 1991 - 1995 SKS...

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:35 |  
            0 0

            Zajímavé téma. Nakonec se z ciziny dobrovolně vrátil kam?

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              Tomski     před 9 lety 04.12.2015 10:45 |  
              0 0

              kdyby ho tenkrát Slavia chtěla, tak přestoupil sem...

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 12:48 |  
                0 0

                No ale Slavia ho nechtěla a on šel dobrovolně do Sparty.

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  Tomski     před 9 lety 04.12.2015 12:51 |  
                  0 0

                  kdyby mě Slavie nechtěla i když už jsem s ní začal jednat, tak bych šel taky do Sparty...stejně rozumím Brabcovi proč tam šel...

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:08 |  
              0 0

              o tom nemluvim, mel jsme na mysli jeho prestup v roce 1991, ale netusim, jestli to pamatujes...to , ze se pak vratil z LIV do ACS byla Dolezalovina...

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Malvin     před 9 lety 04.12.2015 10:43 |  
            0 0

            Naopak, tenkrát jsme jim ho vyfoukli těsně před podpisem profi smlouvy. Do tý doby za A-čko sparty nenastoupil, nebo si toho nejsem vědom.
            Podobně jako Rusnáka, toho už taky viděli u sebe a on podepsal nám.

            Oba mě tenkrát moc potěšili.

  7. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Humessi     před 9 lety 04.12.2015 08:57 |  
    0 0

    Hlavně mě názory tipu: pokud má vedení rozum, neudělá to apod. fakt štvou. Přesně to jsem ale čekal. Každej je tu najednou odborník a ví, co je pro Slavii nejlepší. Neříkám, že mám z Hušbauera radost, ale našemu vedení velice věřím a pokud chtěj Hušbauera, budiž. Cpete snad do toho peníze vy? Nechápu vás, buďte rádi, že Slavia zase ožila a že si může dovolit kupovat kvalitní hráče. Přemýšlel jsem o tom, proč šaháme i do kádru Sparty a napadla mě jedna výhoda (i oproti nevýhodám) - hráči Sparty jsou zvyklý hrát pod tlakem a takový potřebujem.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Gino     před 9 lety 04.12.2015 09:12 |  
      0 0

      Fanoušci mají často jakýsi dojem, že když fandí, mělo by na ně být povinně brán ohled - jakože si za fandění kupujeme poslušnost klubu, nebo co.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      malan (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 09:14 |  
      0 0

      změň si nickname sparťanský patolízale.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:34 |  
        0 0

        Ale no tak...

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        no-nick     před 9 lety 04.12.2015 13:46 |  
        0 0

        To by sis ho mohl změnit i ty na neoMALEN:)

        Jen vyjádřil svůj názor, tohle si od tebe nezaslouzil;)

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          malan (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 14:24 |  
          0 0

          Kdyby to bylo jednou, tak neřeknu...ale tento člověk zde opakovaně adoruje sparťany(Skalák,Hušbauer). V kombinaci s jeho zvoleným nickem se jedná o neskrývané pokrytectví. Vůbec mi přijde, že někteří zde diskutující by nejraději nalezli sparťanům až do střev. Neomalen je celkem fajn, díky za inspiraci, zvážím to:-)

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Humessi     před 9 lety 04.12.2015 15:57 |  
            0 0

            Nikoho neurážím, říkám svůj názor. Spartu nemám rád, ale nedsuzuju hráče, co Spartou prošli, teda pokud nejsou zarytý sparťani, řekli něco o Slavii apod. A taky jsem nenapsal, že Hušbauera chci, nechci, a to z výkonostních důvodů, nikoliv z důvodu, že hrál za Sraltu. Jen hned nebudu psát vedení jaký jsou amatéři, že o něm uvažují. Tečka

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 09:20 |  
      0 0

      tak treba hral za rudy jen proto, ze to mel v mladi bliz na treninky, ja sem hral az do dorostu taky za Dulku (mimochodem sem tam stravil taky vojnu mj. s honzou suchoparkem, pavlem hapalem - vybornej kluk, karlem radou, atd..) , pac sem mel Julisku cca 200m od baraku, ale neznamena to , ze jsem ji fandil...bratranec naseho dedy byl Pepi Bican, takze bylo dost jasno... od malicka a navzdy :-)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      AdJap     před 9 lety 04.12.2015 11:39 |  
      0 0

      Já myslím, že od toho tady ta diskuze je, aby každý napsal svůj názor a přečetl si jiné, třeba i odlišné pohledy ostatních. Já teda nevím, mě by nebavilo číst, kdyby tady každý volal 3x sláva hurá máme Hušbauera nebo kohokoliv jiného. Už jen proto, že nic není černobílé. Hušbauer je kvalitní fotbalista, ale myslím, že není na škodu dodat, že už rok prakticky nehraje a rychlostí taky neoplývá. To jsou fakta, který jsou přece objektivní.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Barra     před 9 lety 04.12.2015 11:48 |  
        0 0

        Husbauer odehral tuto sezonu za Spartu v Synotlize, predkol Lize Mistru, Evropske lize a domaciho poharu vice minut nez Latka za Slavii. 914 oproti 842, abych byl kompletni.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      japhy     před 9 lety 04.12.2015 11:48 |  
      0 0

      V jednom se šeredně mýliš. Nejsme tu všichni odborníci najednou. My tu jsme odboríci odjakživa :)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Travinho     před 9 lety 04.12.2015 21:34 |  
      0 0

      Mně ani tak nevadí Hušbauer jako Sparťan, ale obecně je mi jako člověk dost nesympatický. Když si vzpomenu na jeho chování, když hrála Sparta například na Baníku.

  8. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    zeleznik2     před 9 lety 04.12.2015 10:34 |  
    0 0

    http://sport.aktualne.cz/husbauer-uz-je-skoro-slavistou-cena-ladi-a-skalaka-pry-tajne/r~acf6fdba991911e590ec0025900fea04/

    tak další Sparťan slávistou, v minulosti to bylo spíše naopak Labant nebo P. Novotný. Teď to chodí obráceně Balaj potom Deli a teď Hušbauer, ikdyž u něj to s tím sparťanstvím typu Řepky nebo Blažka asi není tak horké, navíc mu příští rok končí smlouva, v klubu není spokojený, tak proč to nezkusit jinde

    no nevyšel tah s Pavelkou či Skalákem hledáme jinde, co cena?
    50 mega na posily, odečteme nějakých 10 za Železníka, Hušbauer asi stejně, zbývá tedy 30, Šural by měl stát 22 a osm zbylých třeba za Sadílka ze Slovácka?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:41 |  
      0 0

      Nevím odkud taháš ty cifry, ale ono je to při Tvrdíkově "nabité peněžence" jedno. Navíc není znám ani rozpočet té peněženky. Takové spekulace na základě spekulací. Šural za 22? Tak to už ho dopředu pasuje na nového Vachouška :-(.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      petrjir     před 9 lety 04.12.2015 10:52 |  
      0 0

      10 za Železníka, kterému končí smlouva? To je podle mě hodně mimo.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        mike-k (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:36 |  
        0 0

        tak snad ví za kolik k nám jde. né?? :)

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          petrjir     před 9 lety 04.12.2015 11:42 |  
          0 0

          pravda:)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 10:58 |  
      0 0

      :D zajímalo by mě, jak si na ty částky přišel! Na to máš nějaké tabulky?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:35 |  
      0 0

      Šural půl roku před koncem smlouvy rozhodně nebude stát 22 milionů, to ani omylem. To by za něj možná dal nějaký zahraniční klub, ikdyž i o tom silně pochybuji. Karl bude rád, když střelí v zimě Šurala tak za 10-12 milionů, víc ani náhodou.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Lachim     před 9 lety 04.12.2015 11:43 |  
      0 0

      Jaký tah s Pavelkou nebo Skalákem? Železníkovi a Šuralovi končí za 6 měsíců smlouvy, tak pochybuji, že by ceny byly takto vysoké, snad poloviční, možná ani to. Od 1.1. můžeš Železníka i Šurala podepsat podle regulí FIFA a od léta jsou zadarmo tvoji... Samozřejmě s rizikem, že těch půl roku nemusí ve svých klubech hrát.

      Buďme rádi, jak to teď funguje, těšme se na dny příští - představení partnerů, sponzorů, možná nových lidí v klubu (odešel Držmíšek), zimní přípravy, posil... a neřešme spekulace sportu a dalších plátků či sociálních sítí.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 19:36 |  
        0 0

        re: Lachim - +1

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Kuliss9     před 9 lety 04.12.2015 13:44 |  
      0 0

      Zelezniku, Zelezniku, ty mi dávaš... Tvé rozbory utkání a analýzy přestupů, které sem vždy napíšeš mě vždycky tak parádně pobaví, že si občas říkám, zda to opravdu můžeš myslet vážně. :)

      Neber to zle, tak jako, že se to tebe znobu obouvám, ale spíše jako radu, něco si promyslet, dříve než napsat :)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      urs (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:34 |  
      0 0

      nechci být špatným prognostikem, ale Zahustel je fotbalový omyl - čili přejme bídě a bude nám přáno :)
      jen můj pohled..

      urs

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        bongor     před 9 lety 05.12.2015 11:02 |  
        0 0

        Ale to je dobře ne?Čím víc omylů za řekou,tím víc radosti u nás.Když si přečtu,že odstavili jedinýho odborníka co měli,k dorostu,tak si říkám,dobře to děláte hoši,asi naši záškodníci fungujou.

  9. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Tomski     před 9 lety 04.12.2015 11:35 |  
    0 0

    byl by lepší Pavlenka jako přímá konkurence Berkovce nebo někdo starší jako spolehlivá náhrada ?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 11:53 |  
      0 0

      Jednoznačně druhá možnost.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        urs (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 15:25 |  
        0 0

        já bych se zkusil zeptat Vorla, teda pokud ještě někde chytá :)))

        a áno - starší a zkušenej, co v případě Berkyho indispozice spolehlivě zacelý díry v brance :)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Barra     před 9 lety 04.12.2015 12:15 |  
      0 0

      Je to tezke. S Pavlenkou bychom se dostali do podobne situace jako Chelsea s Petrem Cechem a Thibautem Courtois, kde jeden brankar bude vzdy nespokojeny. Myslim si ale ze prima konkurence by Berkovcovi neuskodila. Take nezapomenout na to, ze Berkovec uz mel dost zdracotnich problemu s rameny. Ze nahrada musi byt adekvatni dokazuje ted v Chelsea trapeni s Begovicem, vedle ktereho klub pred mesicem radeji jeste podepsal Marca Aurelia z Perugii a v minulosti AC. Experiment s starsim Radkem Cernym podle me moc nevysel.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Tomski     před 9 lety 04.12.2015 12:18 |  
        0 0

        nemyslel jsem někoho jako byl Radek, tedy před "důchodem" jako spíš někoho jako Hruška, Hrubý, Rada...solidní ligový golman se zkušenostmi...

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        mirecek1111     před 9 lety 04.12.2015 12:22 |  
        0 0

        Přes určité zdravotní problémy co měl a nějakou tu chybu co už vyrobil je Berkovec výborný brankář v ideálním věku a slavista, minimálně do léta bych jeho pozici neřešil. I přes to, že je tady za zřejmě slušné peníze možný Pavlenka.

        Já za sebe bych do toho ale nešel a podržel Berkovce jako jedničku.

        Každopádně spolehlivou alternativu na lavičku určitě potřebujeme a zde mě napadá např. Hanuš z Jihlavy. Za ty roky se tam vychytal ve slušného brankáře. Je otázkou jestli by ale stál o pozici dvojky.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Barra     před 9 lety 04.12.2015 13:12 |  
          0 0

          Hlavne myslim ze tu spolehlivou dvojku potrebujeme ted, hned. Jestli by se Berkovec na jare zranil, doplatime na to.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Kliki     před 9 lety 04.12.2015 15:43 |  
        0 0

        Jako fanoušek Slávie a Chelsea tě musím opravit.
        Begovic nemá na trápení Chelsea jediný podíl, s Willianem jsou to hráči, kteří si zatím udrželi nějaký standart. V každém zápase má 2-3 skvělé zákroky, kterými podrží tým, a vybavuji se max. 1 branku, při které se mohl cítit jenom trochu vinně.
        Amelia přišel dělat dvojku, místo mladého Blackmana. Zatím Amelia neodchytal ani minutu...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      naplavnik     před 9 lety 04.12.2015 12:34 |  
      0 0

      No já bych měl předčasné Vánoce, kdyby tohle dopadlo.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Arutha     před 9 lety 04.12.2015 12:37 |  
        0 0

        Asi tak... Kdybych měl říct jednoho hráče ze synot ligy, kterého bych chtěl do Slavie, tak by to byl zcela určitě Pospíšil. U Tecla si až tak jistý nejsem, ale třeba by opět našel formu...

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 12:52 |  
          0 0

          je pravda, ze tomu Teclovi moc nerozumim, zvlaste jestli prijde Zeleznik, ale treba je pribalenej k Pospisilovi jako vecne bremeno :-)

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            afro     před 9 lety 04.12.2015 13:10 |  
            0 0

            Vnímám to podobně.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 14:54 |  
            0 0

            Tecl je celkem sympaťák, ale fotbalově slabý průměr. Ani v Plzni, ani v Jablonci se nijak zásadně neprosadil.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            bongor     před 9 lety 04.12.2015 20:17 |  
            0 0

            S tím Teclem asi to bude tak jak říkáš,věcné břemeno.Zatím mě nikde nepřesvědčil nejsem sám.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            bongor     před 9 lety 04.12.2015 20:17 |  
            0 0

            S tím Teclem asi to bude tak jak říkáš,věcné břemeno.Zatím mě nikde nepřesvědčil nejsem sám.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          AdJap     před 9 lety 04.12.2015 13:03 |  
          0 0

          Souhlasím. Pospíšil je fotbalista s potenciálem na Evropu. Tecl nevím nevím. Pokud přijde i Železník, tak je otázka, jakou by dostal šanci. A to bude stále čekat na svou vzadu trio Červenka-Diop-Kuchta jestli je teda vedení nepošle na hostovačku. U Červenky nevím, jestli ho má Baník na rok nebo jen do zimy.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            JS (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 13:12 |  
            0 0

            Průměr nestačí a obávám se, že Červenka je přesně zařaditelný pod toto sousloví. Diop už je tu asi dva roky a ještě se nedokázal propracovat do áčka. Kuchta, to je jiná, já si myslím, že bychom měli jít se světovým trendem ruku v ruce a zapracovávat do týmu mladé naděje, všude vidíme, že 18 let není brzy. Jen v ČR se označuje za mladý talent např. 22 letý fotbalista.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              AdJap     před 9 lety 04.12.2015 13:47 |  
              0 0

              To jo, ale dostat se ted do hry na úkor Škodovky superba pro něj asi nebude zrovna lehkej úkol.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Barra     před 9 lety 04.12.2015 12:04 |  
      0 0

      Diky za odkaz. Zeleznik se mi jevi jako sympaticky kluk, mluvi o fotbale rozumne. No a s Delim, Latkou a Skodou vybral sice 3 Slavisty, myslim ale ze je ferove k tomu take pocitat jeho vyber Davida Hubacka, ktery je Slavista jako malo kdo.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Gino     před 9 lety 04.12.2015 13:08 |  
      0 0

      Pokud vyjde Pospíšil, takže vlastně stopeři, tvořivý záložník i útočník je náš :D

  10. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Hajsi     před 9 lety 04.12.2015 13:08 |  
    0 0

    Včera jsem poprvé navštívil Univerzitu Slavia a byl jsem z toho strašně nadšený.Věděl jsem, že už existuje 3 roky, ale letos poprvý,jsem na ní mohl dorazit díky studiu na vysoké škole v Praze. Jsem rád, že něco takového tady existuje, pohodová atmosféra, historické zajímavosti, rozhovor s hostem apod.
    Už teď se těším na další. Doporučuji všem navštívit.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Thane (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 16:03 |  
      0 0

      Me vzdycky mrzi ze mi to nevyjde ale sleduju ji aspon na internetu..moc se mi to libi

  11. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    AdJap     před 9 lety 04.12.2015 13:43 |  
    0 0

    Co ten Pavlenka? Počítám, že už jaro v Baníku neodfárá...Mně by se tu líbil jako zdatný konkurent k Berkymu, kterýmu bych ale následně přál, aby ten souboj o jedničku vyhrál :))

  12. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    petrjir     před 9 lety 04.12.2015 13:46 |  
    0 0

    Pokud shrneme jména, která jsou "dále v jednání", tak to vypadá na velmi zajímavé nákupy, a sice Železník, Tecl, Pospíšil, Hušbauer, Pavlenka. Ještě toho Šurala a Bořila a hurá na poháry.

  13. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    navzdyslavia     před 9 lety 04.12.2015 13:57 |  
    0 0

    Boril by se mi libil,ale nevim co Sural. Hlavni bude cena a kam by chtel jit.

  14. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Pablo     před 9 lety 04.12.2015 14:15 |  
    0 0

    Musím říci, že bych byl radši, kdyby do Slavie přišli jiní hráči než ti, o kterých se spekuluje. Souhlasím se Šuralem nebo Pospíšilem, to je opravdu kvalita, ale dál bych se snažíl získat hráče, kteří mají šanci se prosadit v Evropě: Tamás, Simic, Zima, Havlík...zkrátka mladé moderní fotbalisty, dynamické, technické, pracovité. Nebránil bych se ani návratu Šventa, ale nejsem nadšen případným příchodem Železníka, Hušbauera, Bořila nebo V. Vukadinovice...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 14:19 |  
      0 0

      Tamás nehraje celej podzim, Šimič hraje minimálně, Zima nechytá a Havlíka chceme.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        klimi     před 9 lety 04.12.2015 14:28 |  
        0 0

        Krásně shrnuto, jen bych dodal, že Šimič byl zraněný, tak proto nehrál, ale jinak souhlas.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Pablo     před 9 lety 04.12.2015 14:28 |  
        0 0

        Ano, to je pravda, ale Tamás loni na podzim také nehrál a na jaře patřil v 19 letech v trápící se Slavii k hráčům, kteří podle mě nezklamali. Simic ted začal trénovat, nehrál kvůli zlomenině, jinak hrál pravidelně Serii B. Neříkám tyto hráče koupit jako hlavní posily teď na jaro, od toho jsou Pospíšil, popřípadě Tecl nebo Šural, ale jsou to hráči, kterým bych věřil, že se během jara do toho dostanou a pak můžou být ve svym mladym věku tahouni Slavie. U Simice by byl ale asi problém s realizací transferu...

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 14:35 |  
          0 0

          A na co sem tahat dalšího stopera, navíc po zranění, když to je snad jedinej post, kde nepotřebujeme posílit vůbec. Tamás na jaře neurazil, ale ani rozhodně nezářil. Navíc Jablonský na tom postu hraje mnohem zodpovědněji než on.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Pablo     před 9 lety 04.12.2015 14:41 |  
            0 0

            Simic hrál často také pravého beka (za AC U19 i v Serii) a jak dlouho myslíš, že bude hrát Latka se svými zraněními, nebo Bílek?? Jestli myslíš zodpovědněji jako do obrany, tak s tím nemůžu souhlasit, do obrany má Jablonský okénka, jinak ale odehrál kvalitní zápasy to ano. A jde o to, jmenuj náhradu za Jablonského v případě zranění, klasického levého beka, myslíš, že Pelyak obstojí? A Tamás o 8 let mladší než Jablonský...

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Pablo     před 9 lety 04.12.2015 14:53 |  
            0 0

            Další takové jméno je Jankto, důležitý hráč Ascoli, ovšem tam to komplikuje, že je tam až do konce sezony na hostování z Udine a navíc si ho Udine bude chtít nechat..ale stálo by to za pokus.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              klimi     před 9 lety 04.12.2015 15:01 |  
              0 0

              Jankto je v Ascoli na hostování s opcí, tak si ho Udinese asi moc nechat nechce...

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                Pablo     před 9 lety 04.12.2015 15:09 |  
                0 0

                Ok, o opci sem nevěděl, uvidí se v přestupním období...

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                Pablo     před 9 lety 04.12.2015 15:18 |  
                0 0

                Nemáš klimi prosimtě zprávy o U19 a o spekulovaných odchodech a nespokojenosti hráčů, např. Krále?

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  klimi     před 9 lety 04.12.2015 15:29 |  
                  0 0

                  Bohužel ne, ale já tajně doufám, že co se týče naší mládeže a mladíků, se budeme všichni v zimě hodně divit :))

                  • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                    Pablo     před 9 lety 04.12.2015 15:37 |  
                    0 0

                    Doufám, že myslíš pozitivně divit :)) Já bych byl velmi nerad kdyby Král odešel (ostatně i další hráči), sice se spekuluje o jeho charakteru a charakteru celého ročníku, ale je to opravdu hráč s velkou perspektivou a hlavně pracovitostí, abychom v budoucnu nelitovali, kdyby odešel....

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Kuliss9     před 9 lety 04.12.2015 14:43 |  
          0 0

          Palec nahoru za vsechny jmena co jsi zminil.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Travinho     před 9 lety 04.12.2015 21:31 |  
      0 0

      Píšeš, že chceš dynamické, technické a pracovité hráče a pak napíšeš, že nechceš Bořila či Železníka, kteří právě všechny tyto aspekty splňují. Nerozumím tomu co zde píšeš...

  15. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    jarmik     před 9 lety 04.12.2015 14:41 |  
    0 0

    Náhradník za Škodu: Železník
    Špílmachr do základu: POSPÍŠIL/Hušbauer
    Rychlík vedle Škody: ŠURAL/Tecl
    Další možnosti: nějaký nadpr. krajní obránce + nějaký nadpr. brankář

    Asi takto bych to viděl. Pokud přijdou Pospíšil a Šural, byl bych maximálně spokojený, i kdyby už nepřišel nikdo jiný. Našemu týmu momentálně věřím, je pracovitý a sehrává se a byla by škoda ho rozbít hned v prvním přestupním období. Chce to jen doplnit kvalitou na naléhavých postech (viz výše).

    Pokud by ale měla být posila jen jediná, tak Pospíšil! Ten kluk má pohyb s míčem Rosy, i když mu to občas moc trvá, je strašně fotbalový! Pokud ten přijde, jsem spokojen.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      japoko     před 9 lety 04.12.2015 15:07 |  
      0 1

      To by měli vyposlechnout všichni nekritičtí hodnotitelé Deliho ! Ti pánové totiž mají pravdu!

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Arutha     před 9 lety 04.12.2015 15:19 |  
        0 0

        Že si Deli občas s míčem moc hraje vidí úplně všichni a že mu nevyšel zápas s Bohemkou víme také všichni... Kvalita tohoto "rentgenu" je velice nízká

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          1rytir     před 9 lety 04.12.2015 15:46 |  
          0 0

          Kouknul jsem na to a naprosto s Aruthem souhlasím. Na Delim se mi právě líbí, že zůstává svůj za každých okolností. Právě kvůli takovým hráčům, lidé na fotbal chodí. Oba pánové nebyli po odborné stránce nic moc...

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            bongor     před 9 lety 04.12.2015 20:28 |  
            0 0

            Rentgen není žádný mistr světa,je to jenom názor někoho a podle mě nesprávný.Deliho beru jako jednoho z budoucího mužstva hvězd,má všechno,co má výborný fotbalista mít.Neznám jméno toho "rentgena",ale není to náhodou nějaký sralťan,nasraný neuváženým prodejem Simona do Slavie?

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Pinturichio     před 9 lety 04.12.2015 15:53 |  
          0 0

          Presne, vypichli v podstate dve vaznejsi hrubky a delaji z nej drevaka podzimu.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 16:35 |  
          0 0

          Přesně tak. Kvůli názvu jsem si řekl, že si tenhle jejich rozbor poslechnu jako první celý. Neuvěřitelní kašpaři. Vybrat si nejhorší moment Deliho za celý podzim a na tom stavět tvrzení, že má ještě hodně co dohánět (což teda napsané nevypadá až tak zle, ale samozřejmě tím myslí "hraje tužku") je opravdu komický.
          Druhá situace si podle mě kritiku ani vyžadovat nemusela, našli by se daleko horší situace, ve kterých Deli riskoval. Petrákův komentář, že kdyby se hrálo proti jinému týmu, tak je to jistý gól, mě velmi pobavil :D Spousta lidí nadává na Konečného nebo Filípka, ale já absolutně nemohu vystát Petráka a Nenadála.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 15:19 |  
        0 0

        Milý Japoko, pravda je věc relativní...rozumím argumentům těch pánů, ale příklad 1 je ze zápasu, který se mu vůbec nepovedl a já obecně jsem rád, že si věří a snaží se být konstruktivní...občas z toho vznikají situace jako tahle, ale kdo nic nezkusí, nic nezkazí - já jsem za něj moc rád.

        Navíc takovéhle rozbory můžou udělat z každého hráče borce i hlupáka...

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Dresco     před 9 lety 04.12.2015 15:34 |  
        0 0

        Presto si troufam rict, ze s nim mame nejlepsi stoperskou dvojici v lize a on se o to zasluhuje vice jak 50 procenty.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Jiri1     před 9 lety 04.12.2015 16:23 |  
          0 0

          U Deliho jde často o to jak a s kým se vyspí, v době kdy kopal u sousedú na něj chodili hezký holky a bylo vidět , že jim imponuje.
          Fotbalově je to jiné , zatím mu všechno vychází na 200 procent, navíc se vedle něj chytil Bílek před pár týdny hráč, který měl klub v zimě opustit, což už , ale nehrozí.
          Tak nějak podvědomě jsem doufal v Konateho, byli dobří partáci, ted to nevypadá, ale co není dnes může bát zítra.
          jinak mi trochu sere , že budemw kupovat ten šrot, kterýho se chce Pelta zbavit a to ještě defakto na příkaz majoritního vlastníka, kdeže pane Smicre jsou ty vaše blafy , že vykoupíme Spartu i Plzen najednou.
          V neděli se koná maturitní zkouška , ta ukáže , jak na tom skutešně jsme a jestli neělo dosud o nadšený amaterizmus, propo jedete taky.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 16:29 |  
            0 0

            Pospíšila bych šrotem opravdu nenazýval. Tecl mi osobně taky nevoní, je to stejný jako u Hušbauera, vyčpělej ex-reprezentant. Vykupovat spartu by mi přišlo zbytečný. Tam není moc na výběr. Z Plzně bych si asi dokázal vybrat, ale tam na rozdíl od Křetínskýho umí počítat a takovýho Hořavu nebo Kovaříka neprodají.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              spojka     před 9 lety 04.12.2015 16:37 |  
              0 0

              Na ten žvást výše ani nemá smysl reagovat. Pospíšila označí za "šrot", ale kupoval by Konatého, který ani po letech nepochytil pár základních českých slov, buhví kolik mu je a mentálně je tak na úrovni desetiletého dítěte. Šmicer nikdy netvrdil, že budeme vykupovat Spartu a Plzeň, opět nesmysl. Ale co čekat od člověka, který se tu nestydí v jednom kuse bezostyšně lhát a vymýšlet si (viz ten jeho komentář o nespokojenosti Číňanů níže).

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 16:39 |  
                0 0

                K tomu dole už jsem mu taky řekl svoje. Někdy je s ním a s jeho výplodama sranda, ale někdy se jenom ztrapňuje.

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  Jiri1     před 9 lety 04.12.2015 16:56 |  
                  0 0

                  No možná neumí cesky , tedy on docela rozumí, to mohu potvrdit, ale hlavně nám hráč jeho ražení chybi, nastoupí jezdí jak motorová myš a připravuje šance.
                  Takže Pelta je nechce a nejen je, říká , že prostě neprokázali výkonost , což teda rád a osobně potvrdím, ale u nás mu zo jistě půjde, velmi logická úvaha.

                  • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                    Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 16:58 |  
                    0 0

                    Připravuje šance, tak to jo. Hráč, o kterým každej říká, že má tragickou finální fázi a dozadu nehne ani trochu. A Pospíšil nepotvrdil výkonnost? To už je prostě moc.

                  • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                    Boss82     před 9 lety 04.12.2015 17:13 |  
                    0 0

                    Aha, takže Pospíšil se dostal do reprezentace, ale podle vás neprokázal výkonnost. To jste hodný, že nám to potvrdíte, běžte tedy ještě vysvětlit Vrbovi, že je to blázen, který nerozumí fotbalu a nominaci na EURO by měl zcela jednoznačně konzultovat s vámi, jinak to bude fiasko.

                    Co se týče Tecla, on góly dávat umí a je to dříč. V Jihlavě hrál výborně, ani v Plzni se neztratil. Poslední rok sice trochu stagnuje, ale tam bude problém v hlavě. Když si začne zase věřit, může dávat klidně 15 - 20 gólů za sezonu.

                    Pokud takovéto hráče (o kterých jsme mohli ještě v létě tohoto roku akorát tak snít) nazýváte šrotem, tak jste obyčejný blázen!

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Boss82     před 9 lety 04.12.2015 17:04 |  
            0 0

            To Jiří1: Tak nevím, jestli tuhle kupu sra.ek, co jste právě vyplodil, myslíte vážně, ale pokud ano, měl byste zcela seriózně uvažovat o důkladném vyšetření u vašeho psychiatra!

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              smely (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 18:41 |  
              0 0

              Koukam, ze fanclub deda Vseveda se uspesne rozrusta...musite ho brat s rezervou a hlavne nezapomente, ze jsou vlastne dva...jo a Jiri , diky ta tip, basket je fakt prca...

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            bongor     před 9 lety 04.12.2015 20:32 |  
            0 0

            To není žádná novinka,že naše holky trpí na podobné kluky.Pamatuji se ,když jsem x krát hrál na plesech zahraničních studentů,co ty naše slečny vyváděly,aby předstihly konkurenci.Jen ať si Simon užije.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        PetCC     před 9 lety 04.12.2015 17:43 |  
        0 0

        Ti pánové jsou vedle jako jedle. V zápase s Bohemkou Deli dvakrát zachránil situaci, kdy kraje pustili bohemáka ke kvalitnímu centru. Bohužel, napotřetí už se to nepovedlo a dal si vlastní gól. Z toho by se většina hráčů těžko dostávala.
        A pak přišla situace, kdy se Latka zranil, my jsme znovu na kraji rychle ztratili míč a Deli kvůli ležícímu Latkovi nemohl dostat bohemáky do ofsajdu. Ti nezištně využili, že máme zraněného hráče a šli dopředu. V tu chvíli bych já viděl rudě a asi bych situaci řešil víc agresivně, než by bylo vhodné. Co ž Deli taky udělal. Zkrátka se s tím už nechtěl párat a zkusil to vyřešit rychle. Že je ten druhý nabíhající hráč trochu pokrytý, to nemohl vědět.
        Přesto, že si dal vlastního a pak přes něj šla penalta, tak se pak dokázal zvednout a druhou půlku odehrál velice dobře.
        A pak to, že neodkopnul míč ve vápně? Především byla nesmyslná přihrávka z 5 metrů na něj. Ten hráč předtím mohl míč odkopnout vcelku bez problémů. Deli ale dostal přihrávku ještě směrem k bráně, takže jediný, kam to mohl kopnout, bylo do středu hřiště. Míč dostal docela na dlouhou nohu, takže přímý odkop byl obrovský risk, že trefí někoho před sebou a tím okamžitě vytvoří šanci soupeři.
        A to, že má na to, pokusit se vykličkovat z vlastního vápna, to je ukazatel jeho potenciálu. My potřebujeme právě takové hráče, kteří jsou schopni hrát jeden na jednoho, nebo klidně na dva nebo i tři protihráče.
        A to právě Zmrhal moc nedělá. Jestli to neumí, nebo jestli se bojí, to nevím. Ale výsledek je ten, že do plných toho vymyslí ukrutně málo. Že mu to jde ve volném prostoru, to nic neznamená. Nám soupeři nebudou nechávat takový prostor v každém zápase. Navíc to, co tady "experti" tak vyzdvihují, to by měl zvládnout každý ligový fotbalista. Když tak přihrávat umím i já, jinak vcelku fotbalové nemehlo a napůl invalida.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 19:23 |  
          0 0

          Souhlasím, jsem rád, že to někdo takto formuloval.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Travinho     před 9 lety 04.12.2015 21:47 |  
      0 0

      Tyhle pány bych vůbec neřešil. Ano, Deli dělá taktické chyby, ale rozhodně méně, než při svém příchodu a pokud má vedle sebe Latku, tak se jich mnohdy dokáže úplně vyvarovat. Do tak krátkého videa by se navíc daly naleznout hrubé taktické chyby snad u každého beka. Mám na fb jednoho ligového hráče a tam doslovně psali o jednom rentgenu jeho spoluhráči, jak ten člověk nerozumí fotbalu přičemž se mu doslova vysmívali, s čímž jsem musel souhlasit.

  16. Pred pul rokem po pul roce

    Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 16:21 |  
    0 0

    jak to tady tak ctu tak je to balzam, prestavte si ze byste byli pred pul rokem tady a psali .... Snad neodejde Skodak... doufejme ze slavia nezhyne.... doufame ze nesestoupime...

    A ted:) chce se mi brecet radosti

    • Re: Pred pul rokem po pul roce

      Jiri1     před 9 lety 04.12.2015 16:27 |  
      0 0

      Já bych tu vaši radost hodnš brzdil, klub dosud nevyrešik ani jeden zásadní problém, když vám dám na ruku několik desítek mega a řeknu kupujte, taky budete za hvšzdu, jen aby to po roce nedopadlo, protoče naši spojenci hlavně ti za velkou louží z Ciny nadšení nejsou.

      • Re: Pred pul rokem po pul roce

        Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 16:33 |  
        0 0

        Jak proboha můžete vědět, že nejsou spokojení? Ještě po dvou měsících... máte zapotřebí tady roztrušovat takovýhle žvásty? Vždyť tým jede těžce nad svoje možnosti, zlepšila se návštěvnost, komunikace, vedení klubu a hromada dalších věcí.

        • Re: Pred pul rokem po pul roce

          Jiri1     před 9 lety 04.12.2015 16:49 |  
          0 0

          Je mi líto, ale tak to prostě je, politika hraje prim a mohu vás ujistit, že Cína určitě není považována za spojence NATO, ale spíše za nepřítele viz i vystupy Ceských tajných služeb,
          Co se týče komunikace klubu, jestli myslíte twiter Tvrdíka , tak to je v současné době jediná změna, že by se na ofiko webu nebo v prezentaci klubu měco výrazněji změnilo mne nepřijde vyjma zástupu vseliakých příživ , kteří pochopili šanci, pokud myslíte ekonomiku, tak rozhodnutí , že nás bude financovat hlavně Cina je špatné , což poznáme v první možné krizi.
          Tým jede nad svoje možnosti, nebo spíš je liga tak špatná , nechám to na jaro.
          Když vás budu pouštět zadarmo na fotbal a to mi výčí navštěvnost o tisíce pak se mefivte, že to jde nahoru.
          Prosím napište mi jestli už se vyřešila otázka stadionu, jestli už máme další plochy pro mládež a jestli se zlepčila situace u mládeže.

          • Re: Pred pul rokem po pul roce

            Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 16:56 |  
            0 0

            Tak se zeptám znova. Jak můžeš vědět interní informace majitelů z druhýho konce světa? Přestaň se tu ztrapňovat, vždyť to musí připadat nesmyslný i tobě. A těžko asi lze očekávat, že se všechno zlepší během dvou měsíců.

            • Re: Pred pul rokem po pul roce

              bongor     před 9 lety 04.12.2015 20:43 |  
              0 0

              Navy,Ty neznáš regulerní přezdívku Jirky a to je "utržené sluchátko".Tak jsme si ho nazvali už před nějakými 7-8 lety s kolegou Sokratem.V této formě se nechává položit u tajných zajímavých rozhovorů a vše zaznamenává a nám o tom podává své zprávy.Naučit se čínsky,to už pro něj nemohl v této situci být nějaký problém.Měli bychom si jeho informační pomoci vážit.

          • Re: Pred pul rokem po pul roce

            PetCC     před 9 lety 04.12.2015 17:24 |  
            0 0

            Tak dobrej a zároveň inetligentní vtip jsem dlouho nečetl. Gratuluju, dobře jsem se zasmál! :-D

          • Re: Pred pul rokem po pul roce

            Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 20:34 |  
            0 0

            Jiri napíšu vam houby. Většího pesimismu jsem nevidel. Ja jsem šťastný a vy si budte smutný.
            Ps. Tvrdika jsem nemyslel a politika at hraje u vas prim to vam nezávidím.
            Věřte mi ze vydělám vice kdyz je budu poustet zadarmo nez kdyz kdyz budou platit pri nynejsi slabé návštěvnosti.

      • Re: Pred pul rokem po pul roce

        Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 16:39 |  
        0 0

        vyresilo se spoustu veci
        1) nesestoupilo se
        2) udrzel se skodak
        3) nasel se silny majitel a navic slavista
        4) s podporou sponzora a spolumajitele, ktery evidentne nejake penize je schopen dat
        5) odvratila se insolvence
        6) haci dostavaji penize
        7) vratil se optimismus
        8) zlepsila se komnikace mezi vedenim a fanousky
        9) chodi viice fanousku
        10) kdyz je vyssi navstevnost otevrela se jizni tribuna
        atd. atd

        • Re: Pred pul rokem po pul roce

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 19:00 |  
          0 0

          11) udržel se Zmrhal

          • Re: Pred pul rokem po pul roce

            Barra     před 9 lety 04.12.2015 21:13 |  
            0 0

            12)

            Po porazce v Brne jsme z nasledujicich 12 zapasu vyhrali 7 zapasu, 4 x remizovalii, jen 1 prohrali, ziskali 25 bodu z 36, venku vyhrali 4 x a 1 x remizovali, z poslednich 4 zapasu 3 x vyhra a 1 remiza - a tak muzeme pokracovat. Ale majoritni majitele jsou hluboce nespokojeni. Asi proto se vcera domluvili s Fortunou ze se sami stanou generalnim sponzorem. Mon Dieu...

      • Re: Pred pul rokem po pul roce

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 16:48 |  
        0 0

        Co aby po roce nedopadlo ? Klub pár zásadních problémů vyřešil,třeba s dluhy insolvencí našlo by se určitě víc věcí.Btw Cina není za velkou louží,možná jsi ale při zemáku chyběl.Doufám že s těmi spojenci jednáš a proto víš,že nejsou nadšeni,nebo možná čteš jednoho rudýho kašpara,který v tom smyslu včera cosi plkal.

        • Re: Pred pul rokem po pul roce

          Jiri1     před 9 lety 04.12.2015 16:51 |  
          0 0

          To je tvuk názor, bez toho kašpara by sis mohl s dštmi budovat pískoviště a chodit na Slávii do kraje.

          • Re: Pred pul rokem po pul roce

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 17:14 |  
            0 0

            Na otázku si neodpověděl ostaně jako většinou.Jinak tedy víš o kterou blitku jde,která říká,že JS čínany podvedl.

  17. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Petr9608     před 9 lety 04.12.2015 17:07 |  
    0 0

    Zaregistrovali jste (na konci října) to velice pikantní kauzu s tim Vavruškou?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Corfe     před 9 lety 04.12.2015 17:32 |  
      0 0

      ne, o co jde?

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 18:52 |  
        0 0

        Nějaká "lehká děva" o něm utrousila, že po sexuální stránce je to velká bída... :)

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 17:47 |  
      0 0

      Jen krátce.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 18:36 |  
      0 0

      O co jde?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Borris     před 9 lety 04.12.2015 19:03 |  
      0 0

      Ovšem při čtení poslední odstavce jsem se musel chytit stolu, jak se mi udělalo nevolno....

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 19:10 |  
      0 0

      Dočkalovi moc nevěřím. Ve Spartě má luxusní smlouvu a i když se mi herně celkem líbí (a líbil i u nás), tak nevím, jak by to radikálnější fanoušci přijali. Jasně, pořád lepší než Vácha, ale i tak.. :)

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 19:51 |  
        0 0

        Já si myslím, že ten Dočkal je naštěstí jen klasické isparťanské cucání si (informací) z prstu.
        Ten Hušbauer by mi nakonec vlastně nevadil kdyby přišel a mohlo by to být výhodné pro obě strany nakonec - Slavia by měla kvalitního záložníka s dobrou střelou v nejlepším věku a Hušbauer by měl nový impulz jít zase nahoru v novém prostředí, v týmu co se buduje a je tam novej elán a příležitosti. Navíc DU není na probuzení hráče vůbec špatná volba, ukázal to třeba na Kenijovi tenhle podzim.

        Vůbec kdyby teď klaply ty zmiňované posily (Tvrdík psal, že chtěj Uhrinovi přivést aspoň 6 hráčů), tak budu nadmíru spokojenej s posílením.
        Železník, Pospíšil, Tecl, Hušbauer, Bořil, Havlík a Sadílek (z nich třeba jeden ponechán ještě na půlroční hostování ve Slovácku). Vzhledem k tomu, kde jsme byli ještě před půl rokem, je spekulování o těchto jménech jako sen :)

        Btw. když se tu mluví o zkušené dvojce za Berkovce - napadnul mě Bolek v Plzni, ten by nemusel být nedosažitelný a je to dobrej golman.. jen jestli by se mu chtělo zase dělat dvojku.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          koscheen (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 20:20 |  
          0 0

          A já si upřímně myslím že by to nedělalo dobrotu. Kluci si vybojovali 4. misto za ne takový peníze co by dali jemu, aby to nedělalo zlou krev.

          Každopádně přemýšlím zda to není on o kterém mluvil JŠ že na něj rád kouká tři roky..

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 20:41 |  
            0 0

            Pravda.
            Jinak na Dočkala se herně podle mě dívat dá (a snad tu nebudu napaden z toho, že si dovoluji pochválit hráče náležícího k "lakedaimonským"). Kdyby si tehdy odpustil ty poznámky ohledně Slavie a "chvilkové záležitosti", i když to asi myslel vzhledem k působení v dospělém fotbale (už si přesně nepamatuji).
            Na druhou stranu Dočkal dodnes s některými lidmi z našeho klubu udržuje kontakt a pokud mě paměť neklame, tak se vyloženě proti Slavii snad nikdy negativně nevyjadřoval (opravte mě, zda se mýlím, těžko to vše podržet v hlavě).

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 04.12.2015 21:21 |  
            0 0

            Je fakt, že platová otázka týmu se teď bude muset řešit chytře a citlivě - posily nepřeplácet a stávajícímu kádru něco přidat postupně při podpisování nových smluv. Do té doby se ta nerovnost bude nejspíš kompenzovat zvětšením podílu složky prémií v platu hráčů, což koneckonců JT a JŠ avizovali, že chtějí praktikovat všeobecně.

            Udržet entuziasmus v kabině by zase nemuselo být tak složité vzhledem k nově příchozím. Současný kádr je prostě úzký, vždyť teď nemáme pomalu ani zcela naplněnou střídačku, takže prostor pro nové hráče a další budování kvalitnější herní tváře mužstva tady určitě vidím. Navíc nebude se do budoucna tvořit zase i plnohodnotný B-tým (docela rád bych věděl, jestli se nad tímhle uvažuje)?
            Taky jsme nyní v takové době transformace, výkonnost na podzim byla nevyrovnaná (ale už s dobrým základem), tak kdy budovat, když ne teď. Ať je tým už na jaro dostatečně široký pro naše pohárové ambice a čas na sehrání obětován právě v téhle konsolidační sezóně.
            Ale jasně, když na konec nevyjde tolik příchozích a přijdou třeba "jen" 3-4, tak to bude taky super a dostačující :)

  18. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    bedy     před 9 lety 04.12.2015 18:55 |  
    0 0

    Neplánuje někdo z okolí Dvora Králové výjezd autem v neděli do Liberce ?

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      judy     před 9 lety 04.12.2015 19:12 |  
      0 0

      No mam lepší nabídku.. když se dostavíš v 9:30 do Bělohradu tak jedeme auty do Jičína kde máme objednaný microbus a dodávku ( cca 30 kusů ) a máme místo jak v autě tak v busu tak pokud chceš klidně můžeš s námi

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        bedy     před 9 lety 04.12.2015 19:18 |  
        0 0

        Zitra odpoledne ti dám vědět. Byli by kdyžtak dvě místa?

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          judy     před 9 lety 04.12.2015 19:23 |  
          0 0

          No jsou poslední dvě místa, tak sem napiš zítra a domluvíme se pokud se někdo nepřihlásí.. Jedno místo je skoro jistý to druhé nevim jistě

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            bedy     před 9 lety 04.12.2015 19:26 |  
            0 0

            Ok.

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              judy     před 9 lety 05.12.2015 18:33 |  
              0 0

              Mam špatnou zprávu :( bohužel bych ti nemohu slíbit místo jelikož už žádné není.. tak to jsem tě moc nepotěšil...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      TSeguinTS     před 9 lety 04.12.2015 22:25 |  
      1 0

      Z takového vyjádření bych usuzoval, že se p. Nehoda nedohodl ani u nás ani u rudejch a že si Šural čistí jméno. Pochybuju, že by ho jeho agent nabízel v Praze a veřejně to potvrdil, kdyby neměl jeho svolení.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      naplavnik     před 9 lety 05.12.2015 00:03 |  
      1 0

      Njn,vypadá to,že to Šural riskne a bude chtít jít ven,Euro neEuro...

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        bongor     před 9 lety 05.12.2015 05:56 |  
        1 0

        Ať klidně jde,my potřebujeme lidi,co za Slavii dýchají,ne vyčůrané panenky.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 06:35 |  
          0 0

          Napsal jsi to za me at čural jde kam ho prachy tahnou

  19. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    lassiter     před 9 lety 04.12.2015 21:54 |  
    0 0

    myslel jsem, že v tom Národním to byl tehdy nějaký individuální úlet dramaturga, ale zdá se, že Slavia se v tom komunistickém kolotočáři nějak zhlédla...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      pomik     před 9 lety 05.12.2015 11:15 |  
      0 0

      ???

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 11:30 |  
        0 0

        asi David. vlastne Michal. no ten maskot bolševiku co se lepi naSlavii

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 12:32 |  
        0 0

        No Vláďa Štancl :).

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      TSeguinTS     před 9 lety 04.12.2015 22:47 |  
      0 0

      Pouze se vrátil z hostování. Nastoupit může až v jarní části.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Nosorozec     před 9 lety 04.12.2015 22:48 |  
        0 0

        Já vim. Ale nedovedu si představit, že by se v tom Kazachstánu natolik zlepšil, aby se prosadil do našeho jarního kádru.

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          bongor     před 9 lety 05.12.2015 10:52 |  
          0 0

          Voša byl jako junior výbornej,u nás ovšem slabej.Asi to v sobě má,ale s talentem zacházel mizerně. Třeba ho v Kazchstánu trošku vycepovali,o čemž pochybuju,to by si ho spíš nechali.Nejspíš ho použijeme na nějakou výměnu,jako doplatek třeba za Pospíšila nebo spíš za Železníka.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Nosorozec     před 9 lety 05.12.2015 12:28 |  
            0 0

            Pelta nám Vošahlíka před 2 lety s klidnym srdcem pustil. Pochybuju, že by si ho teď bral zpátky.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Navyseals     před 9 lety 04.12.2015 22:48 |  
      0 0

      Doufám, že fakt ne.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      Kaston     před 9 lety 04.12.2015 23:37 |  
      0 0

      A nenašel byste někdo nějaké statistiky, jak se mu v tom Kazachstánu vedlo? Zápasy, goly, asistence...
      Ale také si myslím (a i doufám), že se v Edenu moc neohřeje.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        winter (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 00:14 |  
        0 0

        Podle transfermarketu odehrál 19 zápasů (1265 minut, tzn. většinou v základu celý zápas), vstřelil 0 gólů a má 3 asistence... Nevim no, vzhledem k úrovni kazachstánský ligy nic moc.. ať už hrál útočníka nebo křídlo (to nevím, to na transfermarktu nezmiňují)

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          dalislavista     před 9 lety 05.12.2015 18:56 |  
          0 0

          To by bylo slušné pouze v případě, že by chytal, jinak ubohá bilance...

  20. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Dresco     před 9 lety 05.12.2015 13:08 |  
    0 0

    Jak dlouho se vlastne ten Litsingi zakopaval ve Sparte? Co ho pamatuju v Teplakach, tak jsem ho k nam vzdycky chtel. Otazka jak na tom ted je, ale kdyby nevysel Sural...

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      spojka     před 9 lety 05.12.2015 13:56 |  
      0 0

      Jen to ne. Netuším, kde se vzal ten názor, že jde o nějakého zajímavého hráče. Ščasný mu (i kvůli sobě) vytvořil před příchodem nějaké promo, ale jinak žádným způsobem nevynikal ani v průměrných Teplicích, ve Spartě ukázal, že na tuhle úroveň nestačí už vůbec (a to pod trenérem, který si ho výslovně vyžádal)... opravdu nevím, čím by nám mohl být prospěšný.

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Jiri1     před 9 lety 05.12.2015 14:24 |  
        0 0

        zas denik zvást vypustil Pavlenku, tomu i snad věřím co se tyce golmanů septá se ,že košem dostane Bičík i když je chráněncem Scasného. V Jablonci se mlibo jakp p hptpve věci p prestupu Tecla za 8 mega a Masopusta nebo Pospisila za 12 mefa, prej se strany dohodly na 85 procent.
        .

        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

          mirecek1111     před 9 lety 05.12.2015 14:40 |  
          0 0

          No hlavně aby vyšel Pospíšil, toho potřebujeme jako sůl. Masopust nebo Tecl, to by byla lepší varianta než Voltr/Štohanzl/Vukadinovič na pravé křídlo, ale není to úplně hořák. Ale sám za sebe bych ani jednoho nebral. Oba by byli přínosem leda že by svou kariéru dokázali oživit, ale stane se to vůbec? Raději toho Havlíka, včera hrál výborně.

          Nahradit Pitáka nebo věčně zraněného Keniu ale fakt musíme, tak doufám že to s tím Pospíšilem vyjde.

          • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

            Jiri1     před 9 lety 05.12.2015 14:52 |  
            0 0

            Vidis a ja ho nechci, neprijde mi v Jablonci moc soustredeny na fotbal

            • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

              travel (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 15:24 |  
              0 0

              Takže sparta by měla brankáře Koubka a Pavlenku oba r. 92.Tomu nevěřím,protože by to asi nedělalo dobrotu.

              • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                Jiri1     před 9 lety 05.12.2015 15:39 |  
                0 0

                Pavlenka má jít k nám , ale klidně si myslím, že by to Sparta zvládla ze Stechem i Millerem,Koubkem,a radou dalšich.

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  Dresco     před 9 lety 05.12.2015 16:47 |  
                  0 0

                  Zase by ale bylo lepsi kdyby nam dvojku delal nejaky zkuseny tricatnik, Pavlenka by asi nechtel delat dvojku a ja bych zase nechtel, aby ji delal Berkovec.

                  • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                    Navyseals     před 9 lety 05.12.2015 16:49 |  
                    0 0

                    Berkovec není jistota, nevychytá ti zápas. Pavlenka by mu pomohl, aby se začal trochu snažit.

                    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                      Dresco     před 9 lety 05.12.2015 16:53 |  
                      0 0

                      Ja bych rekl, ze vychyta. Urcite nam letos vic bodu udelal nez pokazil. V podstate udelal dve chyby a jen jedna nas stala body.

                      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                        Navyseals     před 9 lety 05.12.2015 17:21 |  
                        0 0

                        Za podzim nám nevychytal ani bod. Neměl zápas, kdy by prostě měl zákrok navíc. Naopak měl po chybách kliku třeba v derby nebo na Slovácku.

                        • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                          Betynka58     před 9 lety 05.12.2015 18:00 |  
                          0 0

                          Těch zákroků navíc měl na podzim opravdu dost. Namátkou mě napadají třeba zákroky v první půli zápasu s Bolkou.

                • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

                  travel (přítel SN)     před 9 lety 05.12.2015 16:56 |  
                  0 0

                  Tak to se omlouvám,pomýlila mě zmínka o Bičíkovi.

  21. Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

    Dresco     před 9 lety 05.12.2015 16:46 |  
    0 0

    A co Barak? Kdyz hrali proti nam, tak on byl jedinej hrac soupere, co byl neceho schopen. Ten by se mi libil, dneska koukam gol. Tyhle mlady kluky jako on, Havlik bych koupil a nechal jeste hostovat v tech tymech do konce sezony, na tyhle nadejny hrace bych se zameril.

    • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

      bongor     před 9 lety 05.12.2015 16:53 |  
      0 0

      Myslíš Baraka Obamu?

      • Re: Ve čtvrtek další Univerzita Slavia

        Dresco     před 9 lety 05.12.2015 17:10 |  
        0 0

        Tenhle Baracek uz by to asi neubehal...