O Slavii

Partnerem Slavie se stává Lyoness

Novým hlavním partnerem Slavie se stává nadnárodní společnost Lyoness. Ta podepsala se Slavií pětiletou smlouvu a fanouškům nabídne věrnostní kartu klubu.

Lyoness provozuje projekt na principu síťového marketingu, mezi partnery projektu patří mnoho velkých společností, jako příklady lze uvést síť restaurací McDonalds, internetový obchod Mall.cz, síť obchodů Marks and Spencer, benzinové stanice OMV nebo Shell a tisíce dalších partnerů po celém světě. Princip služby je založen na tom, že uživatel po registraci získá tzv. Cashback Card, na kterou při každém nákupu u partnera Lyoness dostane jisté procento celkové sumy zpět. Detaily o celém projektu a seznam partnerů v ČR naleznete na webu Lyoness.

Ve spolupráci se Slavií nabídne Lyoness příznivcům sešívaných kartu věrnostního programu, SK Slavia Praha Cashback Card, která bude fungovat jako standardní Cashback Card Lyoness a uživatel tak bude moci využívat veškerých výhod s ní spojených. Kromě toho se však Slavia a Lyoness dohodli, že 1 % objemu takto realizovaných nákupů půjde na podporu mládeže Slavie.

Karta bude kompletně ve slávistickém designu, na jehož finální podobě se budou moci podílet sami fanoušci prostřednictvím oficiálního webu klubu. Tisková konference s představením detailů celého konceptu se uskuteční 16. prosince.

Komentáře (179)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    notrax     před 9 lety 26.11.2015 15:25 |  
    0 0

    Koupím housku v Tescu a přispěju na mládež, super. :-))

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:39 |  
      0 0

      Tesco jsem v seznamu partnerů neviděl, takže ne :)

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        kjandourek (admin)     před 9 lety 27.11.2015 13:11 |  
        0 0

        Tesco přestalo být partnerem v roce 2012

  2. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    smichov_1     před 9 lety 26.11.2015 15:53 |  
    0 0

    Ten popis společnosti zní jako nějaký letadlový podvod, ale dokud platí, jsou vítáni. Druhá věc je, že jsem doufal v trochu zvučnější jména.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Barra     před 9 lety 26.11.2015 16:36 |  
      0 0

      ?? Letadlovy podvod ??

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Boss82     před 9 lety 26.11.2015 16:49 |  
        0 0

        Také nevím, co tím chtěl básník říci. Kartu Lyoness vlastním již poměrně dlouho. Karta je zdarma. Při placení v obchodech, se kterými Lyoness spolupracuje, dostávám malé procento z utracné částky zpět na svůj účet. Není to sice moc, ale když ta možnost je, tak proč to nevyužít.

        Netuším, v čem by měl být podvod.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 17:01 |  
          0 0

          Pánové, asi neznáte systém "letadlo" ?

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            visitor23 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 17:19 |  
            0 0

            Každý je tedy v nějakým "letadlu". Lyoness funguje v podstatě na stejném principu jako většina firem. I ve Slavii máte fotbalisty, ty vydělávají na manažery a manažeři vydělávají na majitelé. V každý firmě máte nějakou hierarchii. Jen zde funguje jiný systém jak se v té hierarchií posunout výše.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Boss82     před 9 lety 26.11.2015 17:54 |  
              0 0

              Přesně tak!

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:03 |  
                0 0

                A je to věrnostní karta, kterou ukážu a platím jak chci nebo platební karta se slevou?

                • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                  Boss82     před 9 lety 26.11.2015 22:36 |  
                  0 0

                  Jedná se o věrnostní kartu, pokud vím, tak platit se s ní nedá. Normálně zaplatíš svou platební kartou nebo hotově a po zaplacení předložíš ještě Lyoness kartu, jejíž čárový kód prodavač načte, čímž získáš malé procento z utracených peněz zpět.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Barra     před 9 lety 26.11.2015 17:30 |  
            0 0

            No prave ze ano a asi mi neco unika. Visa, MC, Amex a spol funguji na stejnem principu. Loyness je od 2003 na trhu v 45 zemich a ma 4,5 mil zakazniku - a nikde jsem nenasel ze by kdykoliv meli problemy. Ziskavani zakazniku se samozrejme netyka nas, tedy uzivatelu, kteri vlastni kartu a vyuzivaji vyhody, ale obchodu, kteri se muzou ale nemusi stat klientem u Lyoness. Nebudou, tak muzou prijit o zakazniky, kteri jsou na slevy a 'cash back' vyhody citlivi. Alespkn tak jsem to pochopil ja.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Boss82     před 9 lety 26.11.2015 17:53 |  
            0 0

            Samozřejmě vím, co je myšleno systémem "letadlo". Ovšem co to má společného s Lyoness, to skutečně netuším. To, že Lyoness částečně funguje na principu MLM, nemá nic společného se systémem "letadlo", jak ho zřejmě chápete Vy. Neplést MLM a "letadlo"!!!!

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      SLAVIESTA     před 9 lety 26.11.2015 17:03 |  
      0 1

      Souhlasím s Tebou, Slavia by měla mít důstojnější partnery. Toto mi připadá jako typické letadlo i terminologie této organizace je podobná, - můžeš si budovat si tým, ale nemusíš, chceš příjemně podnikat, hodně vydělat, dej zálohu, ta se Ti vrátí, máme důležité a významné partnery(teď to bude i Slavia Praha). Já si tedy tuto kartu nepořídím, jako jsem nikdy nenastoupil do žádného "letadla". Raději si koupím župan, nebo ručník s naším logem. Do roka a do dne si řekneme, kde je nějaký Lyoness.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 17:22 |  
        0 0

        Vysvětli mi prosím, jak se dá systém letadla (případně pyramidového schématu) aplikovat na tuto službu? Toto není ani jedno, dokonce to není ani MLM.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          visitor23 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 17:29 |  
          0 0

          Jedná se zde o MLM systém, ale můžete využívat služeb lyoness jen jako slevovou kartičku.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:09 |  
          0 0

          K tomu, že jde o MLM se oni sami otevřeně přiznávají :-D

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:04 |  
        0 0

        Obávám se s tím letadlem meleš hlouposti,dobře vím o čem mluvím,zkušenosti mám bohaté,protože jsem už od začátku 90 let nebyl uplnej chudák,tak za mnou chodilo spousta lidí kteří do toho letadla spadlo a nabízelo se mě at se zůčastním,jen jsem se jim vysmál,ale jim bylo do breku.Jinak jako jeden z partnerů se mě to nezdá špatná firma,nevím koho si představuješ,můžeš dát pár tipů novým majitelům.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Boss82     před 9 lety 26.11.2015 18:09 |  
        0 0

        Jste samozřejmě mimo, pane SLAVIESTA, a jednoznačně vůbec nechápete rozdíl mezi solidní MLM společností a skutečným "letadlem". Nevím, co si řekneme do roka a do dne, ale Lyoness funguje už přes 12 let, takže asi tak.

        Kartičku Lyoness si samozřejmě pořizovat nemusíte, pro nechápavce, jako jste Vy, jsou asi i věci, které jsou zdarma, příliš drahé.

        Rozčiluje mě, že místo abychom se radovali z nového významného sponzora našeho klubu, tak tu neználci, jako jste Vy, rozebírají předmět a způsob podnikání této společnosti a ještě ji rovnou označují za nedůstojného partnera.

        Některým lidem se prostě nezavděčíš...

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:29 |  
          0 0

          Souhlas s Bossem, měli bychom být rádi za každého nového partnera Slavie.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:55 |  
            0 0

            Přesně, už mě přestává bavit, jak furt hledáme napřed to špatný a až pak se možna zaradujem po 20 dobrých zprávách, který jsou neprůstřelný vůči nějaké negaci. Ale to se tady asi nestane. On i kdyby ten Šural přišel, tak tady bude s nim mít někdo problém.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:07 |  
              0 0

              Naprostej souhlas, v Lyoness jsem už pár let a rozhodně mi to špatné nepřijde. Povinnosti žádné, pouze nějaká ta drobná výhoda v tom, že u utracených peněz se nějaká ta koruna vrátí zpět. Nejlépe to vystihl tuším Barra. Těžko hledat důvěryhodnějšího partnera. Přes 12 let na trhu v 45 zemích a ve spolupráci s 2300 společnostmi, to mě osobně přijde jako velice dobrá vizitka A když nám ke všemu chtějí přispět do rozpočtu, tak nevidím jediný důvod proč tento krok zpochybňovat.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:12 |  
              0 0

              Tak já myslím, že problém spočívá v tom marketingovým hypu, kdy je každej partner "hlavní". Lidi pak očekávaj známý jména. Když si to člověk přeloží, uvědomí si, že je to až třetí nejvyšší úroveň (tj. druhá nejnižší, s tím, že nejnižší úroveň jsou v podstatě bartery,ne hotový peníze). Ve stejný skupině jsou vesměs no name firmy, kterejm se to asi ani nevyplatí, ale dělaj to, protože to jsou firmy fanoušků. V týhle skupině mě Lyoness neuráží - aspoň je to retail a člověk tam vidí ten důvod, proč to dělaj (na rozdíl od cuoni).

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:40 |  
          0 0

          Dřevěná tribuno,ty to vidíš.Tvůj duch žije.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            dubas     před 9 lety 27.11.2015 09:45 |  
            0 0

            bongor kdyby koupili Messiho, tak tu půlka lidí bude nadávat, že je malej. Tohle to myšlení je přesně ten důvod, proč jsme skončili tisíckrát druzí.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 11:59 |  
              0 0

              Mně přijde, že to mučednictví i některým vyhovuje, že je baví se vést na té vlně sebemeskačství než abychom byli úspěšní, vítěziliba měli supr majitele a spoustu partnerů a vliv.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:09 |  
        0 0

        Moje řeč!

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:08 |  
      0 0

      Musim říct, že bych byl ohromně zklamaný, kdyby si Šural nakonec vybral raději spartu. Vím, nikomu nic nenasliboval, ale to ať jde raději ven.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:16 |  
        0 0

        To jsou jen dohady, to chce klid a pokud je Šural naše priorita, tak je prostě přeplatíme jako za Korbela.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:42 |  
        0 0

        To by se musel zbláznit,vybrat si místo nejslavnějšího klubu radši ten nejvychcanější.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:16 |  
      0 0

      A odchody? Sparta by byla ochotná uvolnit záložníky Ladislava Krejčího s Josefem Hušbauerem. U prvního z nich se o přestupu spekuluje už dlouho. Podmínky zůstávají konstantní: za 80 až 100 milionů korun by byl Krejčí volný, mluví se o Itálii.
      Tohle mě teda rozsekalo, za takový kopyto chtěj 80 mega :D Bych nedal ani 20... :D

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:24 |  
        0 0

        No jo, ale jestli rumuni opravdu něco umí, pak je to prodej vlastních hráčů. Vždycky měli pod palcem média, vytvoří gloriolu hráče, nacpou ho do repre a požadované peníze většinou v cizině dostanou. Hráč tam pak leští lávku, protože vytvořená bublina splaskne, ale to je už jiná věc.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:48 |  
          0 0

          To je pravda. Rumuni to posrali, že ho neprodali v době, kdy byl na svým vrcholu. Tehdy se částku mohla pohybovat kolemt těch 80 míčů, teď šel rapidně dolů.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Rottax (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 17:29 |  
          0 0

          Musel jsem se smát, když v červnu po sezóně byli ve sportu články,že o Krejčího je zájem v Anglii a jeho cena je 190-300 mil. !!!!! :D :D Nikdo jim na to neskočil,ale je pravda,že prodávat hráče Sparta umí. Že Krejčí z formy hrál za repre pořád se smáli i sparťani! Myslím,že prodat ho měli před 2 roky. Teď se budou modlit,aby zahrál na Euru a měli za něj aspoň něco.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:44 |  
        0 0

        Já bych za něj dal klidně 200 Mega,ještě že je nemám,to bych se potom musel jít oběsit.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:52 |  
          0 0

          Zrovna chlapec blonďatej dostal červenou a rumuni se brání zuby nehty.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 11:10 |  
      0 0

      Když Zahustela tak určitě ne Šurala, ikdyž nelogické kroky Sparty v minulosti byly obvyklé...

      záloha Jindráček, Matějovský, Frýdek, Dočkal, Mareček, k tomu Fatai, navíc na lavičce Hušbauer a ještě by kupovali dva další záložníky?fakt mi to hlava nebere...

      jo a za Zahustela už nabídli prý Konatého...další skvělá černá posila...

  3. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Ravik     před 9 lety 26.11.2015 16:09 |  
    0 0

    A přijde ještě generální partner? Nebo v hierarchii bude hlavní partner nejvíce?

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      quelhar (admin)     před 9 lety 26.11.2015 16:16 |  
      0 0

      Pokud si dobře vzpomínám, tak Slavia prezentovala tři úrovně partnerství: generálního partnera, hlavní partnery a partnery. Lyoness, stejně jako nedávno Cuoni Group, jsou hlavní partneři.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:22 |  
        0 0

        Mám matný pocit, že se mělo jednat nikoliv o 3, ale o 3+1 úrovně. Ještě prémiové partnerství.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:24 |  
        0 0

        Myslím, že to je malinko jinak: generální partner, prémiový partneři ( doposud nejsou vytvořeni ) a hlavní partneři ( zatím Cuoni group, Prostor a.s., FV Plast, Umbro, Synot a teď čerstvě i Lyoness) a pak zřejmě normální partneři s menšími objemy peněz.
        Jinak v systému Lyoness již jsem, tak mě těší, že budu mít i pěknou Slávistickou kartu. :D

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          quelhar (admin)     před 9 lety 26.11.2015 16:26 |  
          0 0

          Diky obema za opravu, mel jsem pocit, ze tam je jeste neco mezi generalnim a hlavnim partnerem, ale nebyl jsem schopny dohledat, jak se to jmenuje ani jestli si to vubec pamatuju dobre...

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:32 |  
            0 0

            quelhare, výbornej postřeh s tím twitterem Železníka, taky jsem se tam díval, ale docvaklo mi to až když jsi se o tom zmínil v článku.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Barra     před 9 lety 26.11.2015 16:36 |  
          0 0

          Dle oficialek ('partneri') mame jiz 47 "obycejnych" partneru, 5 hlavnich a 1 generalniho, jak pises.

  4. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:02 |  
    0 0

    Vážení, ja asi nikoho neohromim novinkami a priznam se, ze mi o to ani nejde. Pred 20l ety jsem zazil Borise Korbela, zazil jsem i tu slastnou chvili, kdyz Slavie koupila pred derby repre fotbalistu, ktery uz mel opci k rumunum a derby vyhrala.Uz nevim, jak dlouho ta korbelovska euforie trvala, snad 2 roky, ale byl to balzam na slavisticke nervy. Najednou jsme podle tisku, nebyli ubreceni, ale rozhodni a statecni...pak Korbela znechutily nepruhlefne pomery a buchvi co jeste a skoncilo to..
    Pak 2 tituly s Rosenem, ktereho ale dusil Sisak, a pak ta predlikvidacni bida minulych let. Kdosi vtipny tady asi pred rokem napsal,ze "..udelem slavisty je trpet, ale presto to snasime pro nasi Slavii.."
    Pamatujete, jak Rebicek shanel sponzory, a nikdo nechtel, dokonce Kusy to mel jako podminku ve smlouve a vyhodili ho, protoze to nesplnil..
    A ted diky obema novym majitelum se nabizeji sponzori sami a radi.
    Je brzy odvolavat udel Slavisty...ale nabizi se to. A my bychom se nemeli ofrňovat nad Číňany, jak jsem nedavno nekoho tady cetl,s namitkami o nesvobode, protoze jsou jina kultura a jiny svet a zapadni "svoboda" se neda bezbřeze implementovat vsude, viz Irak a Syrie a naftová Saudská Arabie. Pro nas jsou, dej slávistický pane bože, novodobým Korbelem. Vcetne ale slávisty Tvrdíka a predevsim prezidenta klubu.Kéž naše Slávie je víc, než věčná !!! prorok

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:48 |  
        0 0

        +++1 proroku

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      edenian     před 9 lety 26.11.2015 21:26 |  
      0 0

      Svoboda je jen jedna. Bud je, nebo neni. Zrovna slavisticka historie to snad dost jasne ukazuje.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Malvin     před 9 lety 27.11.2015 09:14 |  
        0 0

        Nedílnou součástí svobody lva, je zabíjet ostatní.
        Pojem svoboda je velmi relativní. Nejsvobodnější režim je anarchie.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      edenian     před 9 lety 26.11.2015 21:29 |  
      0 0

      Svoboda je jen jedna. Bud je, nebo neni. Zrovna slavisticka historie to snad dost jasne ukazuje.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 21:59 |  
        0 0

        Přesně! Nestačím se divit, kolik lidí je pro pár špinavejch zlaťáků připravenejch ohnout ochotně hřbet.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:15 |  
          0 0

          Dle tebe jsou peníze od Lyoness špinavé peníze? A od ostatních firem nejsou? Nebo to myslíš všeobecně?

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:18 |  
            0 0

            Na lyoness reaguju jinde. tady jsem reagoval na to, že když nás koupili číňani , tak je najednou pro některé v pořádku, že to není svobodná země a měli bysme nad tím zavírat oči.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:48 |  
              0 0

              Kdyby to nebyli lidé z Číny, ale z Ruska či USA, také by se nadávalo...

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:55 |  
                0 0

                Já teda nedávám rovnítko mezi CEFC a čínskou vládu. S tím, že by se nadávalo vždycky, souhlasím. Rusáci žádný soukromý firmy nemaj, tam by bylo nadávání oprávněný.

  5. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Petr9608     před 9 lety 26.11.2015 19:17 |  
    0 0

    To jsou zoufalci ta Plíseň. Chce se mi říct, že to je začátek konce, nicméně jejich pozice v ligové tabulce tomu nenapodívá.

    A nebo si myslíte, že i když je Plzeň na čele Synotligy, tak její stejně pomalu skončí a může v příštích letech být ráda za 4., 5. místa?

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      urs (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:41 |  
      0 0

      já myslim, že i jo - Vrba věděl, kdy odejít, protože to co poslední dobou vidím (jsem z Plzně) - to nahrává tomu, co píšeš - do budoucna s Plzní co se špice tabulky týká spíš nepočítejme :) tam ji vystřídá jinej kůň.. totiž my ;)

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:51 |  
      0 0

      Myslím,že pomalu skončej v průměru.Letos to má slíbený bolševik a příští rok půjdou dolů samovolně.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:43 |  
        0 0

        Kéž by, ale obávám se, že dokud bude fungovat Berbr, tak asi těžko.

  6. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:19 |  
    0 0

    To se mi zdá jako zlý sen nějaký multilevel, to je to samé jako Herbalife, Amway a chození domovních prodejců vysavačů a nerez nádobí...to by mě upřímně zajímalo, kolik Slavii budou ročně platit...snad vedení Slavie neutáhli na nějaké sliby o mládeži:(...snad sází na to, že budou chodit bandy slávistů po domácnostech a nutit lidi, aby šli pod ně do nějakých skupin a sháněli další lidi, že jako budeme všichni jedna velká SlaviaLyonessmultevel rodina...to je teda nářez tahle grupa..

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Boss82     před 9 lety 26.11.2015 22:49 |  
      0 0

      Co to tady meleš, člověče??? Když o něčem nic nevíš nebo něčemu nerozumíš, tak buď alespoň zticha a nedělej ze sebe veřejně vola!

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:25 |  
        0 0

        Hale ty bosse jeden, že ty jsi boss lyonessu a tady si delas kampaň? Vím o tom docela dost, byl jsem nucen jedním volem, desne mě ukecaval pod různyma trikama a polopravdama, abychom si šli něco poslechnout do jednoho bytu, byl to presne lyonell, klasickej multilévl a abychom pod sebe sháněli další voly, že ze se budeme mít úžasne atd atd...bojim se, že do Slavie nedají nic a budou se snažit davat nějake 1% z obratu kartičkaru. ..

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Boss82     před 9 lety 27.11.2015 00:54 |  
          0 0

          Jo to víš že jo, já si tu dělám kampaň. Myslím, že tímto příspěvkem si akorát prokázal, že o tom, jakým způsobem funguje Lyoness, víš kulové, takže dál nemá smysl se o tom bavit.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            SLAVIESTA     před 9 lety 27.11.2015 12:54 |  
            0 1

            Mně se ani nezdá, přečetl jsem si trochu jejich propagandy a přirovnání sedí jako p.... na hrnci!

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:21 |  
      0 0

      Tak sorry ale srovnávat Herbalife, Amway a Lyoness je totální úlet. To pleteš jablka s hruškami...

  7. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:23 |  
    0 0

    Tak budeme Slavia multilevel ole, všichni kupujme kartičky a sbírejme body...to je teda jízda...a kdo sežene vola pod sebe, bude profitovat, kdo sežene volů víc stane se boháčem a může si válet koule, to jsme dopadli...

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      bongor     před 9 lety 26.11.2015 19:52 |  
      0 0

      Bože můj..................

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 19:52 |  
      0 0

      A už vidim těch nových nicků z lyonessu jak ten multilévl tady propagujou...a že prej můžeme mít originál celé slávistické kartičky a hrdě je vystavovat v samosce při placení...a to Slavii budou něco přispívat nebo Slavie dostane jen tolik kolik na ty kartičky v tom multilévlu utratíme? A to budou jako na dresu jo taková celosvětová multilévl firma?

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        piero (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:04 |  
        0 0

        Chluppe ty jsi tak nehoráznej vůl, že to nemá obdoby. Před měsíci jsme byli před likvidací a ty tady teď ohrnuješ nos nad firmou, která má snahu být naším sponzorem. Zkus trochu namáhat šedé buňky mozkové, pokud nějaké máš. Pokud ne, tak raději sem nepřispívej a nedělej si z ostudy kabát.
        Piero

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:48 |  
          0 0

          Piero, jseš na něho moc vostrej, já bych to řekl asi tak, že ho nikdo nenutí, aby si tu jejich kartu pořizoval. A jinak buďme rádi za další peníze pro naši mládež.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              travel (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:08 |  
              0 0

              Abych asi nenaběhl,tak moc nepřispívá je myšleno,že sem moc nepíše příspěvků.

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:25 |  
                0 0

                Myslím travele, že to v pohodě pochopil už napoprvé.

                • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                  no-nick     před 9 lety 26.11.2015 23:54 |  
                  0 0

                  Já myslím, že je naprosto akorátně hustej. Naprosto souhlasím, srovnání se smejdama je dosti scestné. Jak praví klasik, kdyby aspoň trochu úcty vole.

                  • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:37 |  
                    0 0

                    Mají jakési nohy nebo pilíře či co a jedna noha stoji asi 200 tis, tech pilířů si muže koupit každý blb asi čtyři a shánět pod sebe další blby, aby se jim to vrátilo a chodily jim bonusy...to není letadlo? Pod různyma levotama se nás snazili s kamosem do tehle levoty zaangažovat, takže máme osobní zkušenost...a k tomu se snaží dělat obraty a dávat nějake halíře za nákupy, aby dostali co nejvíc lidi pod kartičky...ještě k tomu slávistické. Vůbec bych se nedivil, kdyby naslibovali hory doly panu Simanemu, že budou dávat nějake procento z obratu, které slávisti přes kartičky utratí, to bych viděl reálně, ale pro Slavii jsem doufal v opravdového sponzora...

                    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                      Boss82     před 9 lety 27.11.2015 00:59 |  
                      0 0

                      Takže nejen že si vůbec nepochopil, jak Lyoness funguje, ale navíc máš pana Šimáněho za pitomce, který se nechá vmanipulovat do nějakého kšeftu nevýhodného pro Slavii. Tak to jsi ještě větší hlupák, než jsem si myslel.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:51 |  
          0 0

          Piero než tady budeš vypisovat něco o sedych buňkách, tak si přečti něco o tehle multilévl firmě, 'ukecavat a oblbovat lidi a firmy s.r.o.vseho druhu' zazil jsem kdysi díky jednomu podvodníkovi osobní návštěvu v byte, kde se snažili ukecavat lidi, aby sháněli další lidi pod sebe a delali jim obraty a pocty...zajdi si k nim z prdele na pohovor a pak tady něco vypisuj o sponzorech a volech...howgh

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:23 |  
      0 0

      Ty jsi úplně mimo. Každopádně základ je ten, že nikdo ti tu kartičku nenutí, tak si ji nepořizuj. Já si ji tedy klidně pořídím a jako vůl se tedy cítit nebudu.

  8. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:07 |  
    0 0

    Je to letadlo, jednou jsem se dostal na jejich brainwashing, ale nepodlehl jsem. Nicméně, pokud z toho klubu kápne, tak snad OK.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:15 |  
      0 0

      Pro mě to teda OK není, aby klub propagoval letadlo. Nejdřív jsem to považoval za normální věrnostní program, ale po přečtení odkazu na Wiki jsem změnil názor:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Lyoness
      Přijde mi to stejný, jako kdyby nás sponzorovali šmejdi, co prodávaj babkám pod tlakem předražený hrnce.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Boss82     před 9 lety 26.11.2015 23:04 |  
        0 0

        Takže způsob podnikání, že vám firma poskytuje věrnostní kartu, díky které se vám vrací část peněz (utracených třeba za nákup v Tescu) na váš účet, dáváte na stejnou úroveň s tím, když nějací grázlové prodávají důchodcům 10x předražené hrnce, jo? Ach bože...

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:49 |  
          0 0

          V tom že dávaj levy problém není, to dělá plno firem. Problém je v provizním systému pro zúčastněné firmy. Doporučuju přečíst odkaz.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        visitor23 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:25 |  
        0 0

        Nechápu, že někomu stačí přečíst info z wikipedie a hned může dělat nějaký závěry. Pokud to tady někdo haní, tak bych očekával nějakou vlastní zkušenost, nebo alespoň zkušenost většiny. Napište v čem konkrétně je to špatná firma? Je špatně, že má obrat několik miliard, nebo že pro jejich členy vyjednají slevy u několika firem?Zkuste si přečíst o firmě více informací, než jen ty co jsou na wikipedii. Můžeme začít nadávat na fortunu, co to je za šmejdy, že vydělávají na hazardu a pak nás sponzorují. Na každýho si můžeme najít něco. Buďme rádi, že o nás mají spozoři větší zájem, než v minulých letech.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:59 |  
          0 0

          Tu firmu vyšetřuje/vyšetřovalo několik soudů v různejch zemích + tu je osobní svěděctví od honzah. Co chcete víc? Netvrdím, že je to nezvratnej důkaz, ale smrdí to řádně.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            visitor23 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:23 |  
            0 0

            To že někoho vyšetřují, neznamená, že je to špatná firma. Každou větší společnost vyšetřují. Výsledky vyšetřování jsou, že se nejedná o podvod, nebo nevim, že by někde dopadlo vyšetřování v neprospěch Lyoness.

            Nechci tady nijak obhajovat Lyoness, nebo jiné partnery. Mě tady štve, že pokaždý, když se objeví nějaký článek, tak tu je více negativních reakcí. Vedení nekomunikuje, špatný web, špatný výkony fotbalistů, vyhrálo se jen 1:0, bulvár si vymyslí pár fotbalistů jako jasné posily pro náš klub a tady se nadává na vedení, že zešílelo a má vyhlédnutý takový nekopy, pak příjde sponzor a je to opět to samý. Špatně, špatně, špatně... Zkusme to pozitivněji :) A pokud nemáme věci ověřené, tak věřme raději našemu vedení, než bulváru.

            V Lyoness nejsem. Jen v něm jsou dva z mých klientů a ty si to nemůžou vynachválit. Berou to jako levnou formu reklamy. Pokud to v té propagaci pomůže i Slavii, a přinese to nějakou kačku pro mládež, tak jedině dobře.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Boss82     před 9 lety 27.11.2015 00:47 |  
              0 0

              +1

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 09:12 |  
            0 0

            Tak zrovna tento uživatel není zárukou vůbec ničeho.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        SLAVIESTA     před 9 lety 27.11.2015 13:00 |  
        0 1

        Přesně!

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Boss82     před 9 lety 26.11.2015 23:06 |  
      0 0

      Vysvětlil byste Vaši definici pojmu "letadlo"???

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:38 |  
          0 0

          Asi by bylo dobrý tuhle diskusi ukončit a vrátit se k fotbalu. Když budeme pitvat firmy a tedy podnikání, tak posuzujeme kapitalismus a vlastně se dostáváme k politice. A tenhle web byl vždycky apolitickej. Navíc si myslím, že pan Šimáně si od nás zaslouží tolik úcty, abychom respektovali jeho rozhodnutí a důvěřovali mu.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:54 |  
            0 0

            Paralelu s politikou tam teda nevidím. Pan Šimáně má samozřejmě právo si se svojí firmou dělat, co chce a uzavírat partnerství s kým uzná za vhodné. Fanoušci jsou ale pro něj vlastně zákazníci a ty mají právo vyjádřit svůj názor. Vzhledem k tomu, jak je to úspěšnej byznysmen, věřím, že ho názory zákazníků zajímají.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        JS (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 23:48 |  
        0 1

        Panebože, můžete někdo tenhle marketningovej účet zase smazat? Lidi si na to vytvoří názor i bez vás, pánové z Lyonessu. Naopak, čím víc to tu budete protežovat, tím větší odpor vzbudíte.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:19 |  
          0 0

          Hele nikdo tu firmu neprotěžuje,většina jen vyjádřila spokojenost nad dalším sponzorem,jiným se ta firma nelíbí a hloupě si představují ,že nás budou sponzorovat samé gigantické firmy.Jinak panebože píšeš kravinu,že to tady někdo ovlivnuje.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 00:41 |  
            0 0

            Dostáváme se vlastně k politice je myšleno nepřímo k politice. Prostě to tady sklouzlo k moralizování a souzení druhých, no možná k tomu má blíž církev než politika.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Boss82     před 9 lety 27.11.2015 00:49 |  
            0 0

            To vlk30: Přesně tak.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Boss82     před 9 lety 27.11.2015 00:44 |  
          0 0

          Tím marketingovým účtem z Lyonessu myslíte mne? Tak to jste hodně mimo, milý pane! Ano, využívám věrnostní kartu Lyoness, kterou jsem si před pěti lety zřídil. Mám z toho nějaké drobné výhody, toť vše.

          Slavii Praha fandím 20 let, zažil jsem starý Eden, Strahov, úspěchy i pády. Znám všechny hráče, trenéry i funkcionáře, kteří Slavií za tu dobu prošli, znám samozřejmě její historii a viděl jsem drtivou většinu zápasů od roku 1995.

          Takže tyhle kecy si nechte laskavě od cesty!

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            smely (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 07:13 |  
            0 0

            Jiri ?

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            afro     před 9 lety 27.11.2015 11:01 |  
            0 0

            A budeme se společně bavit v jiných vláknech třeba i o fotbale? Nemyslím to nijak zle, ale ta vehemence, kterou obhajuješ Lyoness působí prostě na jednoho podezřele, i když je to asi tím, že jsi v tom zainteresován osobně. Já na tu spolupráci úplně jasně vyhrazený názor nemám. Žíly mi to netrhá, ale na druhou stranu bych si dovedl představit asi tisíc jiných spol. u kterých by mě spojení se Slavií těšilo víc.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Gino     před 9 lety 27.11.2015 11:59 |  
              0 0

              Oslov je (ten tisíc jiných společností).... možná bude stačit, když jich oslovíš 20. Třeba se jedna chytí. I kdyby dala "jen" nějaký barter v hodnotě třeba 10 tisíc, tak mládeži, či ženám, to přijde vhod.

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                afro     před 9 lety 27.11.2015 12:59 |  
                0 0

                Napsal jsem svůj názor, a to snad mohu i bez toho aniž bych někoho oslovoval nebo ne?

                • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                  SLAVIESTA     před 9 lety 27.11.2015 13:18 |  
                  0 1

                  Afro máš moji podporu, Tvůj názor se mi zdá rozumný a je umírněnější než můj a asi i lepší. Vyjádřil jsem svoje rozčarování
                  nad tímto partnerem a Boss mě znectil, že by si pes ode mně kůrku nevzal. Vidím ale, že nejsem sám komu Lyoness nevoní. Kéž se mýlíme!

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Boss82     před 9 lety 27.11.2015 14:00 |  
              0 0

              Afro, mnohem raději se budu bavit o fotbale, to mi věř. Jen mě rozčilílo, že tady vystoupilo spousta lidí proti našemu novému sponzorovi, když přitom o jeho způsobu podnikání a fungování té firmy vědí kulové, dokonce ani nemají elementární znalosti a míchají hruška s jablky (MLM, letadlo, pyramida; Amway, Herbalife, Lyoness atd...).

              Rozčiluje mě lidská hloupost a ještě více mě rozčiluje vytvoření si nekvalifikovaného názoru na základě naprostého minima informací o dané problematice, tak možná proto tolik reakcí ode mě na toto téma.

              A úplně nejvíc mě rozčiluje, že Slavia má nového významného sponzora, a někteří fanoušci, místo aby se zaradovali, tak na něm hledají mouchy a z pana Šimáného dělají hlupáka, který se neumí obklopit seriózními partnery.

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                afro     před 9 lety 27.11.2015 14:09 |  
                0 0

                Dík za vysvětlení tvých pohnutek bez zbytečných emocí.

  9. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Barlblog     před 9 lety 27.11.2015 01:10 |  
    0 0

    MLM je prostě hra bez pravidel. Mě se zdá za hranou etiky, někomu ne. Osobně si kartičku nepořídím a radši podpořím náš fanshop a SKS přímo. Budou vánoce, takže to vidím na permanentku a dres Šurala... ;-)

  10. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 08:29 |  
    0 0

    Mozna mi neco unika, ale co je na tomto zpusobu marketingu spatne? Nikdo zucastnene firmy nenuti byt v kruhu. Nevim kolik z Vas pouziva ruzne slevomaty, vratne penize atp. a nema s tim problem.
    ME se tento zpusob marketingu libi. Rekl bych ze je lepsi nez letaky, ktere mi priachazeji dopostovni schranky. Tedy vy vsichni cestni a moralne neposkvrneni... neblbnete!

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 09:09 |  
      0 0

      Já jsem tu averzi také nepochopil. Systém chashback prožívá letos v ČR takovej malej boom jako v minulosti třeba slevomaty.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        AlesJa     před 9 lety 27.11.2015 09:55 |  
        0 0

        MLM mi přijde jako dobrá sviňárna, ale nevím kde je pravda, jestli tato společnost je špatná nebo není a proto věřme vedení.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:01 |  
          0 0

          proc by to byla svinarna? je to genialni zpusob, jak dosahnout toho aby jsi kupoval jen u tech co jsou v kruhu. neni to vyvezeni duchodcu nekam, tam je nutit aby si kupili nadobi za 40 tis co je tak dokonale...

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            AlesJa     před 9 lety 27.11.2015 10:13 |  
            0 0

            se šmejdama bych to nesrovnával, jinak jsou prý sponzorem rapidu víden, pořádají golfový turnaj european golf tour, sponzorují evropskou juniorskou ligu

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:18 |  
            0 0

            Popisuješ jenom základ, když si přečteš různé zkušenosti uživatelů, tak jsou ještě další kroky a možnosti o kterých se moc nepíše. A k tomu jsou ty veskrze negativní reakce zde. Ale je zcela jasné, že to finančně nemůže nikoho poškodit, spíš mi ot přijde zbytečné.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:03 |  
          0 0

          Pochopil jsem,že je to ten starý nelegální systém (letadlo). Ale upravený do nové podoby. Ale zde se nehraje se investicí, ale se slevou za nákup, takže v tom nikdo nezahučí. Maximálně nedostane slevu.. Ale společnost je to tzv. "vychytralá" jen co je pravda.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            visitor23 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:32 |  
            0 0

            Jedná se o klasickou MLM společnost, na podobném principu fungují některé realitky, finanční poradci, avon, mary kay, herbalife, amway - ten myslim, že byl několikrát i oceněn za propracovanost kariérních postupů. Jsou to po celém světě uznávané společnosti. Příjde to do Čech a my tady: jé letadlo, podvod. U těchto společností, pokud člověk pracuje, tak se dostane výš, to mi příjde fér. Zkuste tvrdě pracovat v jiným systému a zda budete povýšeni.

            U Lyoness si nejsem jistý, ale jak tady někdo píše, že pak člověk musí hodně platit, tak za to vždy dostane něco navíc. Vim, že jednu dobu mohl investovat i do zahraničních trhů a podobně.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Artur (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:33 |  
            0 0

            Vždyť nás nikdo nenutí si cokoliv pořizovat, já vlastním Fortunu, sázím u nich a spousta slávistu ne a bere to jako gamblerství. Slavii sponzorují, dostaneme peníze a zbytek jde kolem mě. Pár lidem to imponuje tak si kartu pořídí. Mě se vrací peníze používáním kreditky.

            navíc to berte tak, že Slavie je vlastne náš Leader v MLV :o) a jde 1% na mládež

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Artur (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:34 |  
              0 0

              oprava MLM

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                Malvin     před 9 lety 27.11.2015 11:20 |  
                0 0

                Kdo srovnává letadlo s MLM, vůbec neví o čem mluví a měl by se řídit pořekadlem MLČETI ZLATO.
                Je lepší mlčet a jako hlupák vypadat, než promluvit a všechny o své hlouposti utvrdit.

                • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 13:27 |  
                  0 0

                  ja se parkrat s KLM letel a bylo to v pohode

                • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:29 |  
                  0 0

                  A že se tím sám neřídíš moralisto.

                  • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                    Malvin     před 9 lety 27.11.2015 16:01 |  
                    0 0

                    To patřilo k mému příspěvku?

                    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 18:18 |  
                      0 0

                      No jistě, tady je prostor po diskusi a konfrontaci různých názorů. Poučování nebo nadávání by tu nemělo být (ikdyž v tomto směru se také někdy neudržím).

                      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                        Malvin     před 9 lety 27.11.2015 18:58 |  
                        0 0

                        V tom případě tvé poznámce nerozumím.

                        Letadlo a MLM spolu mají pramálo společného.

                        Ovšem jde o to čemu říkáš letadlo?

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      quelhar (admin)     před 9 lety 27.11.2015 10:07 |  
      0 0

      Aktualne mame klubovy koeficient rovny ceskemu zakladu, tj. 6.145, pokud jeste Sparta, Plzen a Liberec neco uhraji, pujde to mirne nahoru. Letos by to (velmi tesne) stacilo na nasazeni ve druhem predkole EL, kam bychom sli, pokud bychom skoncili pati a pohar vyhral nekdo z prvni ctyrky.

      Ve tretim a ctvrtem predkole budeme - az se do poharu dostaneme - takrka jiste nenasazeni, takze cesta do skupiny nebude lehka. Slovy klasika, chce to nacvicit los (a vybrat si stranu).

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Kuliss9     před 9 lety 27.11.2015 13:36 |  
        0 0

        V podstatě nejjednodušší cesta jak se do evropy dostat bez koeficientu, je vyhrát naši Kapr ligu :D.. Ve 3. předkole LM máme vysokou šanci na velmi hratelný tým i jako nenasazení no a když přejdeme před 3 kolo tak máme jistotu podzimní pohárové evropy a nějaké ty body nasbíráme na daší sezóny pro nasazení v předkolech :D

  11. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 10:43 |  
    0 0

    Najednou to jde, máme nového majitele, nového generálního partnera, tak teď přicházejí další....jen tak dál.

  12. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 11:08 |  
    0 0

    Celé tři strany nám věnoval Deník Spart, pěkně dlouhý seznam vytipovaných posil, některá jména jsou zajímavá, některá nereálná a některá naprosto nesmyslná. Chybí dvojice z Boleslavi Chramosta a Ščuk, naopak naprosto nesmyslně je uveden Tecl. Co jméno Bořil?údajně jsme o něj dříve stáli a co dnes?Jedno jméno už se rýsuje, pro mne překvapení Lukáš Železník sice ve Zlíně výborný, ale zda bude ve Slavii hvězdou, o tom tak přesvědčený nejsem. Typologicky připomíná Škodu, takže jako jeho případná náhrada je logická.
    Škrtnout můžeme určitě hráče Boleslavi: Dufek chce 10 mega + hráčskou náhradu, kterou nemáme, takže Zahustel(Sparta + Konáte), Skalák(zahraničí, předkupní právo Sparta), Baroš(omyl).
    Liberec tam je priorita č.1 Šural, k mání za 10 mega, ale chtějí ho i rudí a navíc chce 700 tisíc měsíčně, Pavelka(předkupní právo Sparta, navíc spíše zahraničí).
    Reálněji to vypadá v Jablonci, Pelta není spokojený s výkony svého Galacticagos, takže Pospíšil určitě priorita č.2, možná Masopust, který nehraje pravidelně. Určitě ne předražený Tecl(20 mega, myslel jsem, že se po Paclíkovi nenajde stejný blázen, ale Pelta jej ještě trufnul). U Mahmutoviče fakt nevím, spíše ne.
    Velice reálný je příchod Sadílka ze Slovácka nebo Hanouska z Dukly, určitě bych podepsal Pavlenku z Ostravy, nemáme rovnocennou náhradu za Berkyho, navíc konkurence neškodí, v Ostravě je hvězdou, navíc hraje za repre do 21 let, určitě velký příslib, navíc Ostrava vypadá na druhou ligu, takže určitě bude pak prodávat.
    Také návrat Petráka, který ve Stuttgartu nehraje, je reálný, navíc vypadl ze základu i Hloušek, ale oba mají dost vysoké platy.
    Určitě vyzkoušet Ondráška, volný hráč bez smlouvy, potřebujeme jiný typ útočníka než je Milan, ale když jsme podepsali Železníka, těžko říci.
    Zajímavé jsou taky možnosti ze Sparty, Hušbauer nehraje pravidelně, Dočkal má spory s trenérem a Vácha je pořád zraněný.

    Dušan Švento asi jen zbožné přání...
    Vukan Vukadinovič, že by s bratrem vytvořili vražedný tandem?

    V sestavě posil spartu málo defenzivních hráčů.

    uvidíme, kdo nakonec přijde.

    můj tip: Pavlenka, Sadílek, Pospíšil, Šural/Hušbauer, Petrák, Železník

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      travel (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 11:15 |  
      0 0

      Bylo by to fajn,až na toho Hušbauera.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 11:21 |  
        0 0

        Když jim necháme Šurala(chyba veliká), tak ho pustí, navíc v poslední době ze Sparty Deli ne Balaj, takže bych se tomu moc nedivil...

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      klimi     před 9 lety 27.11.2015 11:47 |  
      0 0

      Petrák není ve Stuttgartu, tak asi proto tam nehraje.
      Pavlenka nehraje za repre do 21 let.

      V čem přesně jsou možnosti ze Sparty zajímavé?

      Proč asi ve výčtu Sportu chybí Chramosta a Ščuk? Protože o ně asi zájem není, tedy alespoň u Chramosty v to pevně doufám

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 12:08 |  
        0 0

        Mně hlavně přijde jako blbost aby teď v zimě přišlo 6 nových hráčů. Takovýhle přestupy nedělá v zimnim období nikdo, protozě je to víc než nebezpečný vůči náladě v týmu.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          klimi     před 9 lety 27.11.2015 12:45 |  
          0 0

          Tak mě vzhledem k zoufalé šířce kádru a vlastně i k nějaké kvalitě příjdou 4 hráči jako celkem rozumné číslo.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 18:13 |  
            0 0

            vzhledem k našemu tragické šíře kádru možná ani těch šest hráčů nestačí....

            1/dvojka za Berkyho Pavlenka ?
            2/pravý kraj obrany Hloušek ?
            3/ DZ vedle Součka Petrák?
            4/ tvořivý záložník Pospíšil?
            5/ levý kraj zálohy Šural?
            6/ pravý kraj zálohy Masopust?
            7/ útočník dvojka za Škodu Železník?

            na zkoušku Ondrášek

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 18:09 |  
          0 0

          šest určitě ne, tipoval bych tak tři max čtyři a možná někteří dohrají jaro v klubech třeba Pavlenka nebo Sadílek

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 18:08 |  
        0 0

        https://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Pavlenka

        Pavlenka odchytal šest zápasu za 21 členem 2013-15 takže stále je

        Petrák ok Norimberk jistě

        posily ze Sparty: Hušbauer výborná střela, 18g v sezoně 2013/14 po návratu z Cagliari bez formy, ale to se může zlepšit
        o Dočkalovi se nemusíme bavit, nejlepší hráč Sparty krom Lafaty
        Vácha nevím proč to jméno tady na diskuzi padá, údajně stále srdcem slávista, ale to chování proti nám?no už hraje po zranění, ale já bych jej nebral

        Chramosta zřejmě pasé, když přichází Železník, Ščuk nevím asi to souvisí s Dufkem, který požaduje hráčskou kompenzaci, takže taky jako Skalák nebo Zahustel adieu

        více než případné posily ze Sparty mne zaujali jména Tecl nebo Mahmutovič, předražené hvězdy...

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          před 9 lety 27.11.2015 12:01 |  
      0 0

      Vukan Vukadinovič, že by s bratrem vytvořili vražedný tandem?

      pobavil :-)

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Navyseals     před 9 lety 27.11.2015 12:04 |  
        0 0

        Spolehlivě zabil každou akci.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 18:00 |  
        0 0

        ironie....

  13. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    Barra     před 9 lety 27.11.2015 11:08 |  
    0 0

    Lyoness podepsala 22.6.2015 take petiletou smlouvu, stejne jako u nas, s Rapid Wien - nejvic popularnim rakouskym klubem. I tam dostanou fandove moznost si poridit Lyoness karticku v barvach klubu. Rapid dostane stejne jako Slavie 1% z obratu na podporu mladeze. Protoze jak Rapid tak Lyoness maji radi jak uvadi transparenci, neni tajemstvi ze Lyoness bude klubu celkem za tech 5 let platit 9 mil EUR, tedy v prepoctu temer ctvrt miliardy korun - rocne 1,8 mil EUR, dle dnesniho kurzu temer 49 mil kc. To 1 procento obratu urcenou pro rozvoj mladeze prijde jeste k tomu. Hraci Rapidu Wien budou mit na zadech dresu oznaceni 'Lyoness', kapitan tymu bude jako jediny mit i tuto reklamu na predni strane (take celkem zajimave).

    http://www.skrapid.at/de/startseite/news/news/aktuelles/2015/08/lyoness-und-der-sk-rapid-wien-fixieren-fuenfjaehrige-partnerschaft/

    A ted (ne kratce, ale jinak to nejde) k debate ktera se tady rozhorela. Ano, na webu je rada odkazu kde je kritika na Lyoness. Nenasel jsem ale jeden jedinny priklad kde by soud definitivne odsoudily praktiky Lyonessu. Je dobre si uvedomit, ze kritika neni na vernostni kartu jako takovou. Ta nema s moznou pyramidou nic spolecneho (jinak jde videt jak na webu si ucastnici ale i instance pletou podmet "pyramida" s "ponzi schema". Ale vratme se k vernostni karte. Zajemce ji obdrzi zdarma, neni povinny neco investovat, kdyz ji pouziva u vybranych partneru (47 tis partneru kteri maji celkem 120 tis pobocek celosvetove) tak ziskava urcite procento sveho nakupu zpet po predlozeni teto karticky. Toto procento je casto par drobnych, a nevyplaci se ihned, po kazden nakupu, ale centralizuje se na uctu. V zapadni Evrope se vyplaci po te, co se nahromazdi 50 EUR na uctu ucastnika. Tento pritom dostane 1 % nakupu, obchodnici ale bezne odvadi Lyonessu 5 az 10 %. Dalsi 0,5 % dostane ten, kdo doporuci znameho aby si take karticku poridil a to pokazde kdyz ten znamy svoji kartu predloziri nakupu. A ten inicialni zajemce dostane jeste jednou 0,5 % kdyz i ten kteremu karticku doporucil sam nekoho prescedci o tom, aby si tuto kartu poridil. Lyoness dostava take 1 %, a zbytek se pouziva jako extra bonus pro premiove cleny Lyonessu. A tady se zvedly otazniky jestli se Lyoness dupousti zakazanych obchodnich praktik.

    Zajemci o vyssi slevy si totiz muzou vylepsit svoji pozici tim, ze si poridi debet-platebni kartu. Jak slovo samo rika, nejde o kreditni kartu banky, kde se muze jit do minusu, ale jde o debet kartu kde muzu utratit jen to, co jsem na ni sam vlozil. Vklad u Lyonessu je ekvivalent 2 tis EUR. Tyto penize drzitel debet-karty jako by pujcil Lyonessu, ale zustava jejich majitel. S touto kartou muze bez pouziti penez u vybranych partneru nakupovat. Tato praxe je bezna v USA, kde se i za sebemensi nakup plati platebni kartou, kterou obchodnici preferuji nad cash. Bez karty si nepujcite auto v auto-pujcovne, neexistuje. V hotelu budite podezreni kdyz nepredlozite platebni kartu. Je nerealne aby nekdo nakup za 1 tis $ hradil hotove. V Americe se vse toci kolem "credit history", tedy ze jste schopni financne spravne hospodarit, a ze umite sve zavazky vcas splacet. Ten kdo nema positivni credit history ani nemuze myslet na to, ze by obdrzel za bezne trzni podminky hypoteku na dum. A ten kdo nema sanci si u bank poridit normalni credit card s kterou muze jit do minusu ma moznost si poridit debet card, kde napred vlozi penize a ktere pak muze cerpat. Stejne jak to nabizi Lyoness, jen s tim rozdilem ze u nich dostane drzitel teto karty vetsi rabaty na nakoupene zbozi a ze tato karta jen plati u partneru Lyonessu. A na tom si prave lamou zuby soudy. Byly stiznosti ze drzitel karty nedostane sve penize v hotovosti zpet, kdyz se rozhodne opustit Lyoness. Dovolim si dat priklad predplacene telefonni karty. Kdyz si ji poridim u T-mobilu nebo kde koliv, nemuzu ocekavat ze po te, co vycerpam x % hodnoty teto karty, ji prinesu zpet do prodejny a budu zadat saldo nepouzitych minut v penezich zpet. Zaklad pyramidy je take, ze ti na spicce se maji dobre, kde ti posledni se nikdy k penezum nedostanou. A i tady tato esence chybi. Kazdy ma moznost svuj credit na karte vycerpat a za ne si poridit zbozi. Ale tyto uvahy o mozne pyramide se vstahuji jen na ty uzivatele, kteri se rozhodnou si poridit tuto premiovou kartu a vlozi si na ne penize, coz nema vubec nic spolecneho s vernostni kartou s logem Slavie, kterou si fandove muzou ale nemusi poridit. Samozrejme zdarma.

    A jen namatkove jmenuji Amway, Herbalife, Tupperware a jine firmy. Rozdil mezi nimi a Lyoness je, ze v pripade Lyonessu si muzete vlozit penize abyste si vylepsil % poskytnutych slev ale jak receno tyto penize vam zustanou na debet karze a jsou vam k dispozici na nakup u vybranych partneru. V pripade Amway a spol se musite predem zasobovat vyrobky abyste si mohl vypracovat sit prodejcu, kteri budou pro vas pracovat a vydelavat. Na webu se da najit spousta odkazu lidi, kteri takhle prisli o sve uspory a zustala jim zasoba mydel na dekady.

    Firma ktera ma 13 letou historii, 4,5 mil zakazniku v 46 zemich sveta, 47 tis partneru-obchodniku a mela v 2012 obrat v vysi 32 miliard kc mi nevadi. A mit karticku s logem Slavie a pri nakupu prispivat 1 % na mladez Slavie je mi sympaticke. A jinak netusim kolik Slavie sama obdrzi, ale Rapid bude urcite velice spokojeny s 50 mil kc rocne po dobu 5 let.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      travel (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 11:21 |  
      0 0

      1+++

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 11:47 |  
      0 0

      Palec nahoru za tuto analýzu :o) Tak snad se Slavie dostane na podobné sponzorské peníze. (osobně ale tipuji 10-20 milionu rocne)

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Gino     před 9 lety 27.11.2015 11:57 |  
        0 0

        Já to tedy, vždyť je to "jen" hlavní partner, tipuju spíše na 1-5 milionu ročne + ty "zisky" z obratu, které půjdou cíleně na mládež - to může být maximálně v úrovni desítek tisíc ročně (mnoho lidí tu věrnostní kartu mít nebude, maximálně tisíce lidí).

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      smely (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 12:29 |  
      0 0

      a nas novej kapitan bude mit na zadech Lion Mess...

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      SLAVIESTA     před 9 lety 27.11.2015 13:35 |  
      0 1

      Komentář obsáhlý, vyčerpávající. Svůj názor si ponechám, tato organizace mi nevoní. Miliony jejich zákazníků rozhodně nerozšířím.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        siskin     před 9 lety 27.11.2015 15:27 |  
        0 1

        Velke diky Barrovi, ze si dal ohromnou vycerpavajici praci s analyzou Lyoness.

        Vernostni karty jsou samozrejme pokusem obchodniku udrzet si zakazniky a prilakat je k opakovanym navstevam. To je hlavni smysl karty. Ostatni aktivity Lyoness jsou nadstavba a moznost vyssich vydelku existuje v kazde obchodni aktivite. Neni proto treba odsuzovat firmu, jen proto, ze se snazi zvysit zisk.
        Spolu-ucast Lyoness se Slavii se bude zcela jiste odvijet s narustem slavistickych karet a bylo by dobre podporovat svuj klub i timto zpusobem. Dle meho je to nejen prinos penez, ale i zviditelneni.

        Nechapu negativni reakce a uz vubec ne mylne klasifikovani teto aktivity.
        Pomijim nalepky typu letadlo a pyramida, ty jsou uplne vedle. Zajimave jsou zminky o Ponzi scheme. Pro upresneni - a omlouvam se tem kdo pripad znaji - Ponzi, italsky pristehovalec do USA, po mnoha ruznych pokusech prisel s investicni firmou a vyplacenim velkych uroku, ktere vyplacel z penez novych vkladu. Spokojeni zakaznici ziskavali nove investory a tak bylo porad na vyplaty. Samozrejme pouze do doby kdy vybery prevysili vklady. Ponzi v tom byl mozna lehce naivni, pravdepodobne si zpocatku myslel, ze je tak dobry investor a dokaze sam svymi investicnimi schopnostmi generovat vyssi zisk. Takovych bylo a jeste bude :-). Myslim si, ze Lyoness v zadnem pripade neprodukuje Ponzi scheme.

        Lyoness karta je dalsi prilezitost ukazat ostatnim jak velky je Slavisticky narod a je cestou k tomu jak jej rozsirit.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:36 |  
      0 0

      Jako skoro vždy se nestavím ani na jednu názorovou stranu. Líbí se mi peníze pro Slavii a slevová kartička navíc v klubových barvách. A rozhodně se mi nelíbí karierní růst na základě získávání podřízených kamarádů, kteří budou také používat slev případně vkládat peníze do finančních institucí. Ve svém životě a i v práci uznávám pouze faktické dovednosti a znalosti (povětšinou podtržené vzděláním).

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      fanfaron     před 9 lety 27.11.2015 17:28 |  
      0 0

      jako vymývač mozků by ses myslímuživil...

  14. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 11:36 |  
    0 0

    Prostě většině slávistů se nikdy nikdo nijak nezavděčí. Kdyby nás zažal sponzorovat Apple, tak se tu vytáhne že má továrny v Číně a to se nám nelíbí, kdyby sem přišel Messi, tak se dozvím, že je špatný hlavičkář. Nebo alespoň já z toho mám takový dojem.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      petrjir     před 9 lety 27.11.2015 11:49 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      smely (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 12:26 |  
      0 0

      souhlasim, Messi je spatny hlavickar :-)

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        naplavnik     před 9 lety 27.11.2015 12:29 |  
        0 0

        :D

        slávistický fanoušek je tradičně prostě náročnější :-)

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Pepino44     před 9 lety 27.11.2015 13:17 |  
          0 0

          Ano, ale kolikrát ta náročnost již hraničí s blbostí.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:09 |  
      0 0

      Když budeš mít hospodu a budeš točit hnusný pivo, lidi budou taky nadávat. To je prostě riziko podnikání. Nevidím nic špatnýho na tom vyjádřit názor, že ta firma smrdí.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:14 |  
        0 0

        Já zase vyjadřuji názor,že ten názor je hodný hlupáka bez znalosti věci.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:16 |  
          0 0

          Ale to se dá přeci aplikovat i na tvoji poznámku, ne?

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:55 |  
            0 0

            Samozřejmě,že ano,jen si myslím že o systemu letadla něco vím i z vlastních zkušeností.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:14 |  
              0 0

              V 90tejch tu lidi byli nezkušený a všechno se dělalo nahrubo. Nachytat někoho v populaci zvyklý na jednoduchý životní jistoty za totáče nebyl problém. Současný podvodný schémata musej bejt mnohem sofistikovanější a líp to skrejvat, protože by na to jinak nikdo neskočil. Je to každopádně kontroverzní způsob podnikání viz kapitola Connection to multi-level marketing na
              https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid_scheme
              Společný znaky s lyoness jsou nepopiratelný.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          japoko     před 9 lety 27.11.2015 16:47 |  
          0 1

          No ty budeš "vlku" zřejmě těžkej inteligent! Že je multilevel celosvětově grázlovina, ví každý, trochu uvažující. Že to dnes tak už chodí, že sponzorují firmy tohoto typu ( nebo firmy s hazardem) je též pravda, ale kvůli tomu, že někdo dá (možná) do Slávie náhodou peníze, tak je totální bůh, tak to též ne!
          Prostě je to tak a každý proti tomu může vyjádřit svůj názor!!!

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 17:54 |  
            0 0

            Zato ty s nauč číst, já tu firmu neobhajuji, jen konstatuji,že je dobře když přišel další sponzor.Pak vyslovuji názor,že pohled na tu firmu ohledně letadla je hloupý,nicméně ho nikomu neupírám.Tak se hod do klídku,jinak já si žádnou kartu pořizovat nebudu,protože karty nepoužívám.

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        Gino     před 9 lety 27.11.2015 15:25 |  
        0 0

        S názorama je to jako s dírou do prdele, tu má taky každý. Tvé srovnání trochu pokulhává už v základní věci - za pivo "musíš" zaplatit. Za kartičku od Lyoness nikoliv.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 15:39 |  
          0 0

          Já nejsem zákazník lyoness a nediskutuju na stránkách lyoness. jsem zákazník Slavie a vyjadřuju názor na "produkt" Slavia. V tom spočívala ta analogie. To že má názor každej je pravda, ale útočej a urážej tu jen fanoušci letadel.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:04 |  
            0 0

            Ty jsi se povedl jako ten chlup, když někdo brání dobrej počin a to jest vkládání peněz do takové díry jako je fotbal, tak podle tebe útočí a ještě je fanouškem letadel.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:14 |  
              0 0

              přesně a nejlepší je pak ten argument, že uživatelé, kteří zde přispívají několik let jsou strčení do škatulky "nové nicky, které mají bránit nového partnera". Nesmysl.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:17 |  
              0 0

              Mně nevadí, že někdo chce sponzorovat Slavii. Spojení s kontroverzní firmou jí ale spíš uškodí. To že je kontroverzní je vidět už z týhle diskuze. Příště zkus dát taky nějakej argument kromě uútoků na protistranu v diskuzi. Jedinej argument zastánců jsem tu zatím četl od Barry, ostatní jen útočíte.

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:24 |  
                0 0

                Nevšiml jsem si, že by tady probíhala někde např. podobná diskuze na téma SYNOT TIP. Který nás sponzoroval, jmenoval se tak i náš stadion. Jeho majitel je přitom jasně kontroverzní a to i činnost firmy mnohem víc než nějakej Lyoness.

              • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

                doctorex (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:38 |  
                0 0

                Neexistuje velká firma (a podle mě jen velice málo malých), se kterou by nebyla spjatá nějaká kontroverze. Prostě tak dnešní podnikání nefunguje. Za každým jsou nějaké soudní spory, něco proti němu někdo namítal, dostal pokutu, nemá průhlednou strukturu...

      • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 16:42 |  
        0 0

        To je něco jiného, to je jako kdybych měl hospodu, točil v ní dobré pivo, ale dodavatel utopenců by někomu nesedl a proto by na ní lidé nadávali.

        • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

          Barra     před 9 lety 27.11.2015 18:00 |  
          0 0

          Dobry priklad! Jinak mam pocit ze se tady zbytecne debatujeme o necim, co ani jeden z nas (az na vyjimky) pred 24 h neznal a o nejakym Lyoness vubec nesznal.

          Porovnani s Synotem je vice nez spravne, minulost senatora Valenty ktery byl odsouzeny za korupci ve fotbale malokoho zajima, na rozdil od Hornika. Kde byly ty petice proti Valentovi a spojeni jeho firmy s Slavii? A pritom nese nas stadion jmeno jeho firmy a je nas sponzor. Jak to zase psal a opakovane zduraznoval Jiri Simane v tydnu starem rozhovoru? Cituji: 'Opakuji ze pokrytectvi mi jde proti srsti'.

          • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 18:14 |  
            0 0

            Pozor, Valenta vadí úplně stejně jako třeba Pelta. Ale na obojím jako fanoušci prostě dávno rezignovali.

            • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

              Barra     před 9 lety 27.11.2015 18:30 |  
              0 0

              Valenta = Synottip = hlavni sponzor Slavie = jmeno ktere je spojene s nasim stadionem. Neda se srovnat s Peltou, ktery s Slavii nema nic spolecneho. A rezignovali? Vubec si nepamatuji takovy hon na carodejnice v pripadu Valenty jako tomu bylo v pripade Hornika.

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      bongor     před 9 lety 27.11.2015 18:57 |  
      0 0

      doctorex má pravdu,my se snažíme pořád sami sebe přesvědčovat,že musíme být bezchybní.Ale něco takového v reálném světě neexistuje,to si pořád jenom někteří z nás malují.Pár příkladů,Franta Veselý byl nejlepší fotbalista jakého většina z nás viděla na vlastní oči a přesto dřevěnka memrala i proti němu.Nebo A.Ř.a jeho Viamont.99 procent z nás ho neznala a ještě víc z nás nevědělo co to vlastně ten Viamont je a přesto, že reálně Slavii zachránil,tak jsme mu pořád předhazovali nějaké podvody.Možná že bez něho by nebyli ani Číňani,ani J.Šimáně a možná ani Slavia.Anděl nebyl,to ani náhodou,ale mně stačí samotný fakt že riskoval celý svůj majetek aby nám pomohl/třeba to ani nevěděl a chtěl na nás vydělat,i to je možné./

  15. Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

    no-nick     před 9 lety 27.11.2015 18:36 |  
    0 0

    Asi jsem blbej, vysvětlete mi, v čem prohloupim, když si poridim tu jejich vernostni kartu? To mě něco stojí?

    • Re: Partnerem Slavie se stává Lyoness

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 21:55 |  
      0 0

      Stát tě to nebude nic a při nákupu v obchodem v síti Lyoness, se ti 1 a 5 % z utracené částky vrátí zpět na účet a další jedno procento půjde na podporu mládeže ve Slavii. Každá společnost v síti Lyoness má ty podmínky malinko jinak nastavené.