Chance liga

Teplice - Slavia 0:1

Slavia přes několik absencí veze z Teplic překvapivé tři body, o nichž rozhodli čtyři minuty před koncem střídající hráči, Bílek se trefil z hranice vápna po akci Voltra.

Teplice - Slavia 0:1 (0:0)
Branka:
86. Bílek

Slavia: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Švec - Souček, Piták (76. Bílek) - M. Černý (72. Voltr), Kenia, Zmrhal (90.+2. M. Vukadinovič) - Škoda

Trenér Dušan Uhrin se musel obejít bez vykartovaných Mikuly s Hrubým a zraněného Jablonského, na krajích obrany tak nastoupili Frydrych a Švec. Zranění nepustilo do hry ani Štohanzla, kterého stejně jako v zápase s Olomoucí nahradil Černý. Místo Radka Voltra se do sestavy dostal také Karel Piták, na kraj zálohy se tak posunul Jaromír Zmrhal. Slavia začala solidně a už ve druhé minutě se v dostatečném počtu dostala k vápnu domácích, nakonec střílel Švec, ale jen slabě a přímo na Slavíka. O minutu později pak ostrý zákrok Ljevakoviče potrestal první žlutou kartou zápasu sudí Kocourek. Jinak ale byl Ljevakovič nejaktivnějším hráčem domácích a zkusil v první desetiminutovce vystřelit snad třikrát. Na bránu Berkovce ale žádný z jeho pokusů nezamířil. Na druhé straně si podobně vedl Škoda po pěkné akci Kenii. Po dvaceti minutách hry přišly obrovské šance Slavie. Nejprve se do šance řítil Škoda po krásné přihrávce Zmrhala, ale střela mu nesedla a šla hodně mimo. O minutu později následoval roh, Kenia našel Škodu, ten místo na bránu posunul míč hlavou k Součkovi, ten ale ze dvou metrů nedokázal svou hlavičku usměrnit mimo ruce Slavíka. Po půlhodině hry domácí hru vyrovnali a drželi míč častěji, jenže v 35. minutě opět zahrozili slávisté, Piták sklepl Keniovi, kterého vychytal Slavík. O chvíli později měl Slavík zase štěstí, když Latkova hlavička skončila jen těsně vedle vzdálenější tyče. Slavia sice byla nebezpečnější, branka ale v první půli nepadla.

V úvodu druhé půle byli aktivnější domácí, po deseti minutách vybojovali dvě nebezpečné standardní situace, první vyrazil Berkovec, kterého ještě jistil na brankové čáře Latka, při druhém hráči Teplic neprovedli dokonale signál a Berkovec míč sebral lehce. Na druhé straně střílel Kenia z rohu pokutového území na zadní tyč, kterou stejně minul. V 68. minutě měla Slavia opět velkou šanci, Zmrhal si narazil s Keniou a našel výborným centrem volného Pitáka, ten však neprostřelil dvojblok Slavík - Krob. Švecova střela o chvíli později minula bránu. Přesně v čase 75:00 spálil obrovskou šanci teplický Jablonský, když sám na malém vápně po centru z přímého volného kopu hlavou přestřelil. V 86. minutě, když už to vypadalo, že zápas spěje do bezbrankového konce, se pěkně uvolnil Voltr, poslal míč na hranici vápna na Bílka, který prostřelil bývalého slávistu Slavíka - 0:1! Teplice si vytvořily jen jeden nebezpečný závar, v poslední minutě naopak v dobré pozici ještě těsně minul střídající Miljan Vukadinovič. To ale nic nezměnilo na tom, že Slavia si veze z Teplic dost překvapivé tři body!

12.kolo - Neděle 01. 11. 2015 18:30

Synot liga, 2015/2016
0 - 1
0 - 0
FK Teplice
FK Teplice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

86. Jiří Bílek

Komentáře (147)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    AdJap     před 9 lety 01.11.2015 18:05 |  
    0 0

    Tak snad Karel dnes překvapí a zahraje jak za mlada, jelikož už to prostě není ono.

  2. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 18:27 |  
    0 0

    Očekávám obvyklou venkovní holomajznu,vzhledem k absencím budu štastný za bod.Hodně jsem zvědavý jak to půjde Frydrychovi na beku,přece jenom jsem od něj očekával víc,ale doufám,že jeho čas teprve přijde.

  3. Re: Teplice - Slavia 0:0 po 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 01.11.2015 19:21 |  
    0 0

    Šancí na dva zápasy, ale když neproměněníme tutovky, nemůžeme uspět hlavně tedy Škoda. Aby nás to v druhé půli nemrzelo.

  4. Re: Teplice - Slavia 0:0 po 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 19:24 |  
    0 0

    Překvapivě je to koukatelnější než poslední tři zápasy... Asi Kenija...

  5. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    japoko     před 9 lety 01.11.2015 19:39 |  
    0 1

    Ten Míňa je totálně v prd.deli! Vyřadit, bezperspektivní!

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Azor     před 9 lety 01.11.2015 20:31 |  
      0 0

      Já ho dnes marně hledal na hřišti. Dopředu to bylo jako kdybysme hráli bez pravýho křídla. Když jsme útočili středem, tak vlevo plno našich včetně výtečnýho Zmrhala a vpravo obrovská díra, nikde nikdo.

  6. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Pepino44     před 9 lety 01.11.2015 19:42 |  
    0 0

    Tak pro mne zatím první poločas dobrý. Pokud to bude takto pokračovat,tak se snad ve druhé půli něco ujme. Překvapivě dost kombinace z naší strany. Pouze to držení míče ve statistice,která se tam na okamžik ukázala - 72% držení míče v náš prospěch se mi moc nezdá.

  7. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Kuliss9     před 9 lety 01.11.2015 19:48 |  
    0 0

    Tak doufám, že nyní Berky vypnul všechny ty neomalené kritiky z minulého týdne.

    Nechápu jak na něj někdo může nadávat po letech máme v bráně velkou jistotu, navíc velkého Slavistu a spousta z lidí by ho měnila za jiného brankáře a posílala pryč, to bohužel nepochopím, proč po jednom nepovedeném zápase.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 19:50 |  
      0 0

      Souhlas!

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      japoko     před 9 lety 01.11.2015 20:07 |  
      0 1

      A co dnes zázračnýho předvedl? Ten trestňák? Aha!

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        no-nick     před 9 lety 01.11.2015 20:24 |  
        0 0

        Třeba suverénní výkon? Jo to je vlastně málo.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          Pava1     před 9 lety 02.11.2015 13:10 |  
          0 0

          Sohlas.Jednoznačně je přínosem a pokud se mu vyhnou zranění,tak bud zrát ve velkou kvalitu.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        Kuliss9     před 9 lety 01.11.2015 20:24 |  
        0 0

        Mohu jmenovat 2 situace, ano ten trestňák, sice by to v nejhorším případě asi měl Laty, ale vyšponoval se tam parádně a chytil. Další věc když na něj postupoval Krob nebo kdo to byl z lajny úplně sám, tak roztáhl celé tělo a totálně mu zmenšil úhel kam mohl hráč vystřelit. Více toho v tomto zápase řešit nemohl. Takže ano 2x podržel potřebuješ od brankáře něco více?

        Já se spíše jeho odpůrců ptám, kdy nás krom minulého zápasu nepodržl? Nějak si od té doby co se vrátil z Bohemky a následně vylečil ze zranění nepamatuju výrazný kiks. Takže ano ptám se proč sakra někdo chce měnit pozici golmana kde máme po opravdu dlouhé době jistotu a navíc znovu zdůrazňuji SLAVISTU!!!

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:26 |  
          0 0

          Hlavně máme po těch letech od Vaniaka konečně jasnou dlouhodobou jedničku, odchovance a nestřidaj se gólmani co 5 zápasů.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          Azor     před 9 lety 01.11.2015 20:26 |  
          0 0

          Berkovec je bezesporu jeden z nejlepších gólmanů v lize. Mnohokrát v sezóně nás podržel a jsem opravdu rád za to, že máme v bráně tak spolehlivého brankáře jako je on.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          bongor     před 9 lety 01.11.2015 21:34 |  
          0 0

          Berky je výbornej,to přece musí každej vidět a nebo to někdo vidět nechce.Škoda slov.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        Alky (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:29 |  
        0 0

        A cos předvedl ty? Ale ne, jinak. Co tak strašnýho předvedl za celý podzim, aby bylo potřeba ho zatracovat a nadávat mu? Jednu minelu? Za posledních 25 let jsme měli jen tři dobrý gólmany. Jánoše, Černého a Vaniaka. A Berkovec je čtvrtý. Tak co bys chtěl? Hrubeše? Zlámala? Čecha? I ten udělal víc chyb než Berkovec na podzim. Nechápu tyhle příspěvky.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          japoko     před 9 lety 01.11.2015 20:35 |  
          0 1

          Ty toho asi nechápeš víc! Hlavně se konstatovalo ne, že neumí chytyt na čáře, ale že neumí vybíhat! A to se za jeden(anic už za 100) zápas nenaučí. Stejně jako to neuměl Vaniak.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          japoko     před 9 lety 01.11.2015 20:35 |  
          0 1

          Ty toho asi nechápeš víc! Hlavně se konstatovalo ne, že neumí chytyt na čáře, ale že neumí vybíhat! A to se za jeden(anic už za 100) zápas nenaučí. Stejně jako to neuměl Vaniak.

          • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

            Dobi     před 9 lety 01.11.2015 20:50 |  
            0 0

            Boha Márius! Štaplík, Cháňa, Plánička, Bokšay, Dolejší, obětavec Jonák, duo Franta Zlámal - Míra Stárek, Černý, Vaniak, Berkovec a další a další! Na každém byste něco někteří věční kritici jistě našli. A ti nejradikálnější by je snad i vyhnali! Neblbněte!!!

          • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

            Alky (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:02 |  
            0 0

            Ve tvém příspěvku nebylo ani zbla o vybíhání. To je obecná neschopnost snad všech českých brankářů. A jestli jsem to nepochopil, tak sorry, inteligente.

          • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

            Boss82     před 9 lety 01.11.2015 22:03 |  
            0 0

            Hledat problémy tam, kde je opravdu nemáme (tedy v osobě Berkovce v bráně), mi přijde vážně mimo mísu!

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      AdJap     před 9 lety 01.11.2015 20:43 |  
      0 0

      Konkurence není špatná věc zase na druhou stranu a když k němu vedení přivede rovnocenného brankáře, tak mu to může jenom prospět. Ale nemám s ním jinak problém a souhlasím s tím, že chytá dobře a je to naše jasná jednička, zaslouženě. Akorát by měl trošku zlepšit ty výkopy, dnes jich měl spoustu a většinou žádná sláva i když uznávám, že to kolikrát dostal od spoluhráčů dost do špeku.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 08:15 |  
      0 0

      Pokaď udělá minelu, která defakto rozhodne zápas, tak se nemůžeš divit, že se najdou tací, kteří mu to ve velkém vyčtou. Nicméně, Berky je pro mě vynikající brankář a jsem rád, že chytá právě za Nás.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 08:19 |  
      0 0

      Pánové, někteří z vás si možná nepamatují, že i Čaroděj udělal občas minelu ( třeba nesmyslné vyběhnutí na hranici vápna v zápase LM se Sevillou ) ale vzhledem k tomu, že většinou byl naprostá jistota, tak mu ti lidi odpustili.
      Brankař se prostě občas minelám nevyhne, tankista by mohl vyprávět.

  8. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    kleofas     před 9 lety 01.11.2015 20:20 |  
    0 0

    Dnes Piták nebyl úplně marnej, ale stačilo, aby odešel a ...

  9. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Pepino44     před 9 lety 01.11.2015 20:20 |  
    0 0

    Tak bych měl otázku pro zdejší odborníky - Jarda Zmrhal patří do středu nebo na křídlo. Mně se dneska na křídle moc líbil. A je to za tři body a je to paráda. Barro, to vítězství Tě musí uzdravit.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      kleofas     před 9 lety 01.11.2015 20:22 |  
      0 0

      Dnes to snad bylo vidět, kam patří

      • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:30 |  
        0 0

        To chce klid pánové, já když jsem to tady dřív napsal, tak jsem dostal taky do nosu.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

          bongor     před 9 lety 01.11.2015 21:39 |  
          0 0

          Zmrhalovic Jarda mě dnes příjemně překvapil,bojoval a párkrát Tepličkám dobře zatopil.Asi opravdu potřebuje hrát vlevo na kraji.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      notrax     před 9 lety 01.11.2015 20:29 |  
      0 0

      Já ho vždy viděl radši na křídle, taky jsem to několikrát psal. Jinak vítězství zasloužené, Teplice skoro nic až na tu hlavičku z malého vápna a přímáku. 18 střel nebo kolik, to je hodně slušné a i když z toho asi jen 5 na bránu, tak prostě z tolika to tam jednou padnou musí. Frydrych dobrý, možná často fauluje na hranici velkého vápna (i minule venku). Pořád tam chybí větší podpora útoku, Kenia z brejku nemá komu, ale přesto super!

      • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:34 |  
        0 0

        Já bych prostě netvrdil, že na křídle je jeho místo. Dnes to byl prostě ten 1 zápas z 5, kterej mu vyšel, v dalších 4 ho na hřišti budeme hledat... Rád bych se mýlil, ale už několikrát to dokázal.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Boss82     před 9 lety 01.11.2015 22:12 |  
      0 0

      Pokud vím, tak v dorostu i juniorce hrával vždy uprostřed. A první rok tam hrál většinou i v lize. Pravda je ale ta, že většinu svých dobrých zápasů odehrál v lize spíše na kraji zálohy. Má pro to předpoklady: nadprůměrná rychlost, dobrá fyzická kondice, kvalitní centr levou nohou, vyrovnaná ofenzivní a defenzivní činnost. Na střed zálohy mu chybí větší přehled o dění na hřišti, více drzosti a více sebevědomí.

      Já ho vidím raději na křídle.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 08:18 |  
      0 0

      Proboha, jemu se povede jeden zápas z deseti a najednou z něj děláte super krajního záložníka .. Pokaď bude hrát takto pořád, paráda. Ale děláte, jako by jste Jardu neznali.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 21:22 |  
        0 0

        Já myslím, že po tom co ho Uhrin nechal sedět na lávce, tak si to srovnal v hlavě a maká (např. už i při pouťáku se Slovanem v Kolíně) a jestli se v zápase daří nebo ne, to už je jiná věc.

  10. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    jarodo57     před 9 lety 01.11.2015 20:21 |  
    0 0

    Zcela zasloužené vítězství.Výborně hoši.Dnes jsem velice spokojený.

  11. Re: Teplice - Slavia 0:1

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:27 |  
    0 0

    Dnes klobouk dolů, týmový výkon, dobré střídání a tepláky jsme skoro nepustili do gólovek.
    Jinak se mě zdálo, že sudí nepískl některé jasné fauly Teplic.
    Dobrá práce :)

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 9 lety 01.11.2015 21:54 |  
      0 0

      Dělal chyby na obě strany, i když ne nějak závažné. Třeba pustil i evidentní zatažení zezadu od Součka, kdy se pak všichni z Teplic hodně zlobili. Jsem čekal žlutou a on nepískl ani faul.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        smely (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 14:02 |  
        0 0

        soucek moh v zaveru klidne dostat druhou zlutou za loket (souboj u lajny)...

  12. Re: Teplice - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 9 lety 01.11.2015 20:30 |  
    0 0

    Tak dnes velká pochvala po Olomouci jsem měl obavy, ale dnes kluci znovu ukázali výkon podobnému tomu v derby. Dnes kdybychom vyhráli 5:2 tak by se asi nikdo nedivil. Opět sice jen jeden gól, ale stačil za tři body, které jsme tak nutně už potřebovali. Tak teď to potvrdit doma s Bohemkou a vítězství Plzně a budu max. spokojený.

  13. Re: Teplice - Slavia 0:1

    japoko     před 9 lety 01.11.2015 20:40 |  
    0 1

    Ano, Zmrhal dnes velmi dobrý! A že mu to jde více na kraji, to je spíše věc trenéra, aby to tak postavil! Na úrovni rovněž Kenia, bez něj záloha nulová! S jeho hrou,dle mého, souvisí i výkon Zmrhala.

  14. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:42 |  
    0 0

    quelhare, pro tebe překvapivé 3 body, pro mě tedy ne (jak jsem psal výše, tak povinné), jiná možnost po Olomouci prostě nebyla. Mimochodem, čeští sportovci dlouhodobě zvládají krizové situace, když jde tzv. o všechno (v našem případě o splnění umístění po 16 kole). To větší obavy než z Teplic, jsem měl z klokana, ale hodně by měla pomoct vůbec první účast vrcholných představitelů CEFC na zápase Slavie.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      lassiter     před 9 lety 01.11.2015 21:13 |  
      0 0

      půjdou na hrot?

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:26 |  
        0 0

        Nebude to za týden žádná sranda, Milan Škoda chytil 4 ŽK a v zápase s Bohemians bude chybět.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Kaston     před 9 lety 01.11.2015 21:32 |  
          0 0

          Byla to třetí ŽK ;-)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:45 |  
            0 0

            Jseš si tím jistý Kastone ? Hned po zápase jsem se díval na svaz a tři tam má Škoda a Černý. Jedině, že by to tam hned po zápase doplnili, no je to možný.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              Kaston     před 9 lety 01.11.2015 21:52 |  
              0 0

              Už před zápasem ukazovali, že v "ohrožení" je jenom Míňa a i během zápasu, když jí Škoda vyfasoval, tak jsem si schválně dával pozor kolikátá byla.
              A navíc na stránkách Synot ligy je to už aktualizované po 12. kole.

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 22:01 |  
                0 0

                Prošel jsem rychle všechny naše zápasy a je to tak, Škoda dostal žlutou v Plzni, doma se Spartou a dneska v Teplicích. To ale znamená, že na svazu pracují i v neděli, to jsou věci ...

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  Dobi     před 9 lety 02.11.2015 06:13 |  
                  0 0

                  Já jsem si to taky prošel a souhlasím s Ladislavem. Hned mě to po té kartě taky napadlo, ale nemám zaznamenánu ani si nepamatuji na nějakou čtvrtou.
                  A práce na svazu? Aby ne, když si postavili takovou stavbu na někdejší Tankistě na Strahově. To bylo zase chechtáků, když to stavěl Syner. A terénní úpravy? Furt tam je hromada rmutu vedle...

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    Pava1     před 9 lety 02.11.2015 13:41 |  
                    0 0

                    Bude to tam dávat delegát,hned na hřišti a systém to bude okamžitě zpracovávat.

                    • Re: Teplice - Slavia 0:1

                      Kenny     před 9 lety 02.11.2015 17:50 |  
                      0 0

                      Snad rozhodčí, ne?

  15. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Fulham     před 9 lety 01.11.2015 20:45 |  
    0 0

    Tímto příspěvkem hodlám vyvolat ostrý střet s redakcí. Jak ,, překvapivé tři body"??? Za prvé - není říjen. Za druhé - není duben. Za třetí - je listopad...:-))

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:13 |  
      0 0

      Souhlas Fulhame, od 90 let mám vypozorováno, že máme dlouhodobě nejhorší měsíc říjen, nevím proč, ale prostě to tak je.

  16. Re: Teplice - Slavia 0:1

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 20:48 |  
    0 0

    Neuvěřitelné! Jedu ze zápasu Slavie a ona vyhrála

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      AdJap     před 9 lety 01.11.2015 21:09 |  
      0 0

      :-D To víš, i slepé kuře občas najde zrno ...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:47 |  
        0 0

        Prostě paráda. Se syny jsme si po hodně dlouhé době skvěle užili děkovačku -) Přestávám být pověrčivý a nejspíš je vezmu i na Bohemku -)

  17. Re: Teplice - Slavia 0:1

    skkizo     před 9 lety 01.11.2015 20:51 |  
    0 0

    To je snad poprvé co dohrál Kenia celý zápas.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      bongor     před 9 lety 01.11.2015 21:45 |  
      0 0

      Nejen dohrál,ale hodně se snažil a byl na hřišti hodně vidět.Řekl bych ,že on,Zmrhal,Berky,Deli a Laty dnes drželi červenobílý prapor vysoko.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        skkizo     před 9 lety 01.11.2015 21:50 |  
        0 0

        Řekl bych, že bude i zajímavé sledovat kdo nastoupí proti Bohemce jestli Frydrych nebo Mikula. Frydrych se mi dneska hodně líbil.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Boss82     před 9 lety 01.11.2015 22:20 |  
          0 0

          Pokud jde o Frydrycha, tak se podle mě ukázalo, že je to spíše stoper, než pravý bek. Dozadu si to odehrál velmi slušně, ale podpora směrem dopředu dost malá. Zdálo se, že má takové těžkopádnější vedení míče a nikterak zázračnou techniku při snaze přejít 1 na 1. Prostě typický stoper.

          Ale po jednom zápase nebudu dělat unáhlené závěry. Každopádně jsem rád, že obrana fungovala spolehlivě i v pozměněném složení.

  18. Re: Teplice - Slavia 0:1

    goofy38     před 9 lety 01.11.2015 21:08 |  
    0 0

    OT: podle mě je uživatel japoko sparťan, nebral bych ho vážně

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      bongor     před 9 lety 01.11.2015 21:46 |  
      0 0

      Taky mě to napadlo,občas se tady nějaký rudý pako vyskytne.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      japoko     před 9 lety 01.11.2015 22:38 |  
      0 1

      No ty jsi vůl jak anděl!

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        bongor     před 9 lety 02.11.2015 04:00 |  
        0 0

        A ty jsi největší hovado,co sem kdy něco napsalo.

  19. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:18 |  
    0 0

    Dneska velice solidní výkon, vstoupili jsme konečně do utkání aktivně, kdy jsme Teplicím zavařili hned v samém úvodu. Měli jsme 4 tutovky a další nebezpečné akce.

    Kenia měl dneska den a bylo to vidět. Byl velice aktivní, snad mu zdraví vydrží, protože je špílmachr, jakého potřebujeme. Občas mu nevyšla přihrávka, ale pro naší hru naprosto klíčovej. Zmrhal dneska výbornej, Míňa pracovitej, ale tím to u něj bohužel končí. Souček si taky odehrál svoje, ale v první půli tam byli nebezpečné střely z jeho prostoru, který měl vykrývat, naštěstí se neujaly. Uhrin měl šťastnou ruku se střídáním, kdy Voltr výborně předložil Bílkovi a ten rozhodl.

    Škoda po horších výkonech se zlepšil, dostal se do šance, kterou trestuhodně neproměnil a vybojoval hodně míčů. Vyzdvihl bych v druhé půli skvělé zpracování z "jedničky" a pohotovou střelu nůžkami, bohužel trefil obránce.

    Obrana celkově výborný výkon, skoro jsme Teplice k ničemu nepustili. Až na přímák a průnik Kroba, kde špatně bránili Souček s Frydrychem. Stoperskou dvojici máme, nebojím se říct, nejlepší v lize. Kraje si taky odehráli svoje, i když Mikula mi přijde směrem dozadu o trošku jistější než Frydrych. Švec obstál, ale chybí mu Jablonského průniky směrem dopředu. Švece bych si asi v kádru přes zimu nechal.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Almik     před 9 lety 01.11.2015 21:44 |  
      0 0

      Souhlas, taky myslím, že máme nejlepší stoperskou dvojici v Synot lize. I kraje se mi líbí a Mikula mi přijde lepší, než Frýďa. Kdybychom měli i lepší zálohu, tak bychom ani tolik bránit nemuseli. Ale na to, jak malé procento držení míče ve 2.půích míváme mi přijde 10 ink. golů za 12 kol hodně solidních :)

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        bongor     před 9 lety 01.11.2015 21:50 |  
        0 0

        Naši stopeři jsou klasy o Deliho se brzy budeme bát.Frydrych mi přijde trochu těžkopádnej,myslím,že mu bude sedět víc stopeřina.a taky hrál vlastně poprvé v základu,půjde hodně nahoru

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Borris     před 9 lety 01.11.2015 21:59 |  
          0 0

          Tak Michal i sám psal v rozhovoru v programu k zápasu s Olomoucí, že i přesto že mu kraj obrany nevadí, tak se mnohem lépe cítí na stoperu. A pokud jde o mě, tak taky vidím Michala spíš na stopera. Líp mu to tam sedí a lépe tam vyniknou jeho přednosti. Ale rozhodně je dobře, že je schopný solidně zaskočit i na kraji obrany. Podle mě pro nás bude velice kvalitní posilou a byl jsem hodně rád když podepsal.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Almik     před 9 lety 01.11.2015 21:44 |  
      0 0

      Souhlas, taky myslím, že máme nejlepší stoperskou dvojici v Synot lize. I kraje se mi líbí a Mikula mi přijde lepší, než Frýďa. Kdybychom měli i lepší zálohu, tak bychom ani tolik bránit nemuseli. Ale na to, jak malé procento držení míče ve 2.půích míváme mi přijde 10 ink. golů za 12 kol hodně solidních :)

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:57 |  
        0 0

        Zapomněl jsem na Karla. Nebylo to nic extra, ale byl to takovej průměrnej ligovej výkon, to znamená asi tak o 3 třídy lepší než v předchozích zápas, kde hrál od začátku. Dokonce se i dostal do šance, bohužel s proměňováním měl problém i minulej, rok.

  20. Re: Teplice - Slavia 0:1

    ve_em     před 9 lety 01.11.2015 21:36 |  
    0 0

    Kenia dneska výbornej. Líbilo se mi, jak přebral balón a okamžitě si to namířil na bránu, resp. do nebezpečnýho prostoru. Zmrhal aktivní, na křídle se mu dařilo - krásná byla narážečka s Keniou tuším, kdy mu poslal balón a okamžitě šel do sprintovýho náběhu (jen tak dál!). Souček možná trochu v útlumu, ale špatnej rozhodně nebyl. Naopak Černý dneska nic moc - sice vymejšlel pěkný kličky a finty, ale buď se mu nepovedla nebo pak ztratil balon (třeba na půlce, kdy poslal míč soupeři a ten šel do přečíslení). Švec se mi bohužel taky úplně nelíbil, ale to je fuk - máme tři body!! Berkovec skvěle podržel a Bílek..? Výbronej žolík. Proti Bohemce se Škoďák nahecuje, snad jim dá gól(y) a potvrdíme dnešní výhru. Ještě jsem chtěl napsat něco, ale zapomněl jsem co, tak snad si ještě vzpomenu:D

  21. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 21:56 |  
    0 0

    Už po několika minutách jsem si říkal, že to bude dobrý...a bylo :).
    Taková Slavia se mi líbí, hráči dřeli a nakonec se k nám přiklonilo i štěstí. Gólů sice moc nepadlo, ale důležité jsou 3 body a náš kontakt s širší špičkou tabulky.

    Jako asi i několik jiných zdejších uživatelů, tak i mě docela potěšil Piták a nadchl Levan (snad mu vydrží zdraví) se Zmrhalem (a pak, že mu to na křídle vůbec nejde). Jen tak dál, jaro bude asi hodně zajímavé.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      bongor     před 9 lety 01.11.2015 22:38 |  
      0 0

      Já Karlovi fandím.Ale faktem je,že už taky stárne,stejně jako my všichni.Dneska hrál dobře a pár pěkných zápasů určitě ještě zahraje,dokonce kdyby kolem sebe měl partu,něco jako měl Horvi v Plísni,tak by se nemusel ztratit ani v Evropě.Ale blbý je,že čím je člověk starší,tak musí víc a víc trénovat.Jestli na to bude mít hodně pevnou vůli,tak by třeba takové dva roky ještě mohl úspěšně nastupovat možná i v LM.Ale spíš bych ho viděl jako trenéra mládeže,tam se určitě může uplatnit ještě lépe.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 22:43 |  
        0 0

        To asi není vtip co?

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Pepino44     před 9 lety 01.11.2015 22:58 |  
        0 0

        Tak Karel už nyní trénuje starší přípravku (ročník 2006) Xaverova , a toto mužstvo patří mezi nejlepší mlaďochy v ČR, kdy Spartu,Duklu, Bohemku porážejí a jsou téměř rovnocenným soupeřem Slávii. Karel s kluky umí jednat, je pro ně modlou a jsou ochotni se pro něho přetrhnout. Věřím, že jednou bude velmi dobrým trenérem.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          bongor     před 9 lety 02.11.2015 03:58 |  
          0 0

          To si taky myslím,ani jsem nevěděl,že už to úspěšně dělá,díky za upozornění.

  22. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Borris     před 9 lety 01.11.2015 22:08 |  
    0 0

    Super! Veliká pochvala a poděkování klukům, jak za výkon tak za výsledek. Jsem rád že nepovedený zápas s Olomoucí se klukům povedlo hodit za hlavu a ztracené tři body ze zápasu se Sigmou máme hned zpátky. Jsem rád že Berky po ojedinělém výpadku s Olomoucí ihned dokázal že šlo opravdu jen o úlet a zareagoval na to vychytanou nulou. Konečně máme v kase jistotu. Už po Olomouci jsem psal, že si jen vybral slabší chvilku a že jinak je naší jistotou. A dnes to potvrdil. A pochvala míří i všem ostatním. Jinak ten vítězný gól Bílčusovi moc přeju a doufám že si tim i řekl o základ. Jirku Bílka mám rád a mrzí mě že není v základu. Tak třeba za týden ve bitvě o Vršovice dostane šanci. A gratulace i Míšovi Frydrychovi za vítězný debut v základu, podpořený nulou vzadu a slušným výkonem. A za týden bude derby naše slávisti!!!!

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 00:05 |  
      0 0

      Já mám Bílka taky rád, ale kam bys ho dal do základu? Místo Latky nebo Deliho na stopera? Místo Součka na DZ? Nebo bys chtěl hrát na dva DZ? Pro Bílka není místo (bohužel), na tohle si asi pomalu musíme začít zvykat.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        AlesJa     před 9 lety 02.11.2015 14:29 |  
        0 0

        Uhrin dle jeho slov před utkáním řešil jestli Bílek nebo Piták, rozhodnul se pro Karlose z důvodu, že je konstruktivnější ve středu zálohy.

  23. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 22:24 |  
    0 0

    Jinak, když to vezmu z jiného úhlu, tak Teplice byly fakt špatný. V týmu nemají nikoho nadstandartního, je to průměrnej tým SL. A to, že nás doma nepřehráli v záloze, vzhledem ke složení naší zálohy, to se jen tak nevidí a už jen to svědčí o jejich (ne)kvalitě. Držení míče bylo 48:52 pro nás.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      bongor     před 9 lety 01.11.2015 22:43 |  
      0 0

      Já myslím,že tak špatný nebyli.Když si člověk přečte jejich sestavu,tak jsem se bál,že nás přejedou.Nepřejeli,holt jména nestačí-viz.sralta v Plzni,proti deseti si nekopli.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 22:55 |  
        0 0

        Počkej jaký jména? Vachoušek? už má svoje léta, Fillo? Nikdy to nebyla žádná hvězda, ale letos mu to celkem střílí. Vondráček, Hora, Breite, Bratanovič? Ani jednoho hráče bych nechtěl do nové Slavie. Ljevakovič není špatnej, ale není to žádnej rozdílovej hráč. Tyto Teplice jsou jen stínem Teplic, kdy v záloze měli Vůcha, Litsingiho a ještě 2 černý. Jeden z nich Kapolongo sice v týmu pořád je, ale je z formy.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 22:58 |  
        0 0

        Jedinej, z koho bych měl strach, tak by byl Matula, aby zase nezmrzačil kotníky našich hráčů, zejména Kenii. Naštěstí zůstal na lavičce. :)

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          adams89 (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2015 23:18 |  
          0 0

          Já měl trochu obavy, když tam šoupli Potočného. Ten jeho výstavní gól z Edenu a bouřlivé slavení mám stále před očima.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Nosorozec     před 9 lety 01.11.2015 23:21 |  
          0 0

          Z Matuly bych měl taky strach. To je takovej fotbalovej Thomas Hewitt. :)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Slawek     před 9 lety 01.11.2015 23:45 |  
            0 0

            Z toho Potočného a ještě z nepředvídatelného Táborského, kdyby se náhodou ocitl na hřiští a ukopl se.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              Nosorozec     před 9 lety 02.11.2015 00:10 |  
              0 0

              Za Teplice už nám dal gól dokonce i Jan Hošek, kterej snad v životě žádnej jinej gól nedal...

  24. Re: Teplice - Slavia 0:1

    ve_em     před 9 lety 01.11.2015 23:17 |  
    0 0

    Tak už jsem si vzpomněl, na co jsem zapomněl při psaní předchozího komentáře! Jak se tu mluví o Frydrychovi, tak mi to došlo. Mně osobně se dneska líbil, viděl jsem u něj i snahu podporovat útok, ale je vidět, že jeho nejsilnější pozicí je asi stoper. Každopádně jeho výkon bych hodnotil určitě taky pozitivně. Co mě ale rozesmálo bylo, když měl házet aut. Čekal několik vteřin, že se mu někdo pohne a když zjistil, že ne, tak to někam teda hodil. Bohužel pro něj to někdo z Teplic srazil zpátky do autu a Frydrych byl celej nešťastnej z toho, že musí znova házet aut, na kterej se mu nikdo nenabízí.. Jak tu bylo nedávno někým vzpomenuto, je to náš problém už od KJVCD.. Tak snad se to ještě kluci naučej, že při autu se musej pohnout, jinak můžem ten míč odevzdat rovnou.

    Ale hlavně, že máme tři body! A teď se staňme Králem Vršovic!:)

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        ve_em     před 9 lety 01.11.2015 23:39 |  
        0 0

        přesně tohle video jsem si v tu chvíli vybavil!:D "eště jednou se ptám.. který hráč chce míč?" :D

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Nosorozec     před 9 lety 02.11.2015 00:09 |  
          0 0

          Ale fakt by to chtělo, aby se při každym vhazování nabízeli aspoň 3 hráči a neschovávali se jako před míčem jak před těhotnou holkou :)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Pepino44     před 9 lety 02.11.2015 08:53 |  
            0 0

            Tak tohle jsem sledoval a kritizoval již delší dobu. Poslední,kdo se zodpovědně nabízel byl Gecov, nyní občas Zmrhal a Kenia. Jinak je to fakt hrozná bída.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              no-nick     před 9 lety 02.11.2015 09:01 |  
              0 0

              Třeba Deli chce často míč, házející ale pravidelně hází jen dopředu. Čest výjimkám.

  25. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Petr9608     před 9 lety 02.11.2015 05:26 |  
    0 0

    V Teplicích 6871 diváků - tedy o 1500 více, než bylo v Edenu na Olomouci.

    Velká ostuda. Velká ostuda pro Teplice a všechny další kluby a jejich tisíce imaginárních diváků.

  26. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Petr9608     před 9 lety 02.11.2015 05:26 |  
    0 0

    V Teplicích 6871 diváků - tedy o 1500 více, než bylo v Edenu na Olomouci.

    Velká ostuda. Velká ostuda pro Teplice a všechny další kluby a jejich tisíce imaginárních diváků.

  27. Několik postřehů

    Mike     před 9 lety 02.11.2015 06:25 |  
    0 0

    1/ vytvořili jsme si 5 čistých šancí- 3 ze hry- Škoda, Kenia a Piták, 2 z rohů- Souček a Latka.
    2/ Díky Keniovi jsme měli na naše poměry rychlý přechod do útoku, zvláště ve 2.poločasu mu zdatně sekundoval Zmrhal
    3/ Teplice měli 3 šance- Jablonského hlavička nad, Krobův průnik po levé straně a s přihmouřením oka trestňák Filla, který berkovec vyrazil. Jinak nic. Když si vzpomenu, jak nás vloni herně totálně rozložili, tak letos jsme byl nebezpečnější my. Pravda, vloni za ně hráli rychlí černoši, letos už české ,,knedlíkové" typy.
    4/ obrana hrála spolehlivě, a to i při neúčasti 2 stabilních beků. Latka a Deli patří k nejlepším stoperům ligy, jestli jste si všimli, Deli má takový respekt, že se Tepličtí báli i s ním jít do souboje. Tímto děkuji sousedům za Vltavou za takovouhle posilu. Na Letný by byl králem.
    5/ Máme reálnou možnost se po 16.kole dostat na 25 bodů, dvakrát bychom vyhrát měli, hlavně doma. I když derby je derby, a Příbram je nevyzpytatelný soupeř. Ale ani venku nejsme bez šance. Doška snad stopeři uskáčou a Liberec může mít v nohách únavu z ligy a Evropské ligy. Navíc může hrát o postup do další fáze Evropské ligy- bude mít ještě pak utkání s Marseille a rotovat se sestavou.

  28. Re: Teplice - Slavia 0:1

    DavidM     před 9 lety 02.11.2015 09:22 |  
    0 0

    Co chci vyzdvihnout, tak je práce Uhrina. Opravdu jsem rád za jeho angažování. To co udělal z defenzivou je obdivuhodný ( Beránek měl k dispozici stejnou obranu).

    Co se i dnes líbilo byl gól na kterém se podíleli Frydrych (první zápas od začátku), Levan, Voltr (přišel ze střídačky) a Bílek (přišel ze střídačky).

    Jen dvě věci mi vadí, neustálé nasazování Černého, zkusil bych dát od začátku Vukadinoviče. A nasazování Hrubého - ještě že se vykartoval. Oba dva bych poslal na hostování, jejich výkony jsou dlouhodobě podprůměrné.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 11:21 |  
      0 0

      Taky si kolikrát říkám, kam ten Uhrin kouká. Ale pak dá od základu Bazala, kterého jsem tam dlouho chtěl, a on zahraje mizerně. Musíme se na to dívat tak, že trenér ví nejlíp, jakou má hráč formu. On je vidí na tréninku a podle toho se rozhoduje. Pochybuju, že by nechal lepšího hráče sedět na úhor horšího. Prostě nemá teď za Černého adekvátní náhradu.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        AlesJa     před 9 lety 02.11.2015 11:41 |  
        0 0

        JÁ Míňu také kritizuji, ale na druhou stranu on dost i brání, vrátí se a dobře vykrývá prostory, ale musí přidat dopředu jinak lávka

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          dejva     před 9 lety 02.11.2015 13:18 |  
          0 0

          Hodnotit defenzivni hru Uhrina muzeme az po skonceni sezony. Napsat, ze ma k dispozici stejnou obranu je zavadejici. Na zacatku lonskeho rocniku chytal Hrubes, misto stopera latal Kodr, na levo byl zaloznik Juhar, v pravo dopredu dobre hrajici, ovsem dozadu horici Nitro. V zaloze si defenzivni ukoly meli plnit s nezajmem hrajici Gecov a traged Baez.
          Uhrin ma k dispozici jisteho Berkovce, kazdym zapasem rostouciho reprezentanta CIV na postu stopera, defenzivniho zaloznika Soucka,hrajiciho v mimoradne forme. Navic ma kam sahnout pri stridani, protoze je velky rozdil, poslat v prubehu zapasu na hriste Bilka nez Dostala.....

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 13:50 |  
            0 0

            Tak moment, minimálně vloni na podzim nás Hrubeš dost držel, pokles výkonnosti a zbytečné chyby přišly až na jaře. Na to by se nemělo zapomínat!

  29. Re: Teplice - Slavia 0:1

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 09:25 |  
    0 0

    po bitve je kazdy general, ale jeden rozdil mezi teplicema a olomouci byl. hrace jsme napadali rychleji nez stacili zpracovat mic. diky tomu jsme byli vice na mici a prisli i sance, ktere meli skoncit golem. ze 3 bodu mam velkou radost. pristi utkani bych ale posadil Levana. ne proto, ze by hral spatne. Mam o nej strach. duraz hracu bohemians je povestny a on je preci jen sklenenka.

  30. Re: Teplice - Slavia 0:1

    podol (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 11:52 |  
    0 0

    Jsem samozřejmě potěšen s výsledkem v Teplicích, ale i s nasazením hráčů a jejich snahou. Ještě je mnoho co zlepšovat, doplnit kádr a posílit lavičku.
    Dnes jsem si po několika letech koupil Spartsport, chtěl jsem vidět reakce redaktorů
    na včerejším zápasy. Jen mi potvrdilo mé přesvědčení, že jediná možnost jak omezit neobjektivitu je vzestup Slavie. Třeba uváděné hodnocení hráčů Slavie je druhé nejlepší po Plzni (6,2 respektive 6,1), prostě potěšující čtení. Chlapci jen tak dál.
    Podol

  31. Re: Teplice - Slavia 0:1

    klimi     před 9 lety 02.11.2015 13:34 |  
    0 0

    Ještě ke včerejší prohře juniorky s Duklou: Hrálo se opravdu v lepené sestavě juniorka má spoustu zraněných...

    Sestava:
    Hrubeš – Žárský, Vyskočil (46. Havrda), Broukal, Doležal (46. Souček) – Routek (K), Vavrouš – Veselý, Bareš (59. Krejdl), Tusjak (74. Ščuka) – Valenta

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Borris     před 9 lety 02.11.2015 13:55 |  
      0 0

      Tusjak? Takže on se už vrátil z Táborska?

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        smileboy     před 9 lety 02.11.2015 14:39 |  
        0 0

        On se hlavně vrátil po zranění:) Z Táborska se vrátil v letní pauze...

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          klimi     před 9 lety 02.11.2015 15:33 |  
          0 0

          Přesně tak, hostování v Táborsku mu skončilo v létě, od té doby si léčil zranění, mluvilo se tuším o operací ramene.

  32. Re: Teplice - Slavia 0:1

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 13:53 |  
    0 0

    Tři body zlaté, ale zasloužené! Vidím velký rozdíl oproti Slavii předchozích sezon, která takové zápasy opakovaně nezvládala. Tým ukazuje, že je psychicky silný, obrana funguje špičkově, líbil se mi jak Frydrych, tak na druhé straně Švec. Musíme se ale naučit vyhrávat domácí zápasy, kde jsme favorit a čekají se tři body (Dukla, Olomouc).

    Já doufám, že se kluci ještě hecnou a udělají do konce podzimu alespoň 6-7 bodů, zejména další ztráty doma (s Bohemkou a Příbramí) by v kontextu podzimu byly naprosto zbytečné a neomluvitelné. Věřím ale, že se nám podaří uhájit 5. příčku s minimální ztrátou na poháry, které bude povinnost s posíleným kádrem na jaře konečně vybojovat!

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 14:27 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem
        Hodně napsáno a řečeno.
        Tento zápas byl na rozdíl od Olomouce opravdu odmakán. Bojovnost, zastupování a snaha jít i do útoku, a tak jsem moc rád za 3 body, které jsme si za tu bojovnost zasloužili. Bohužel se musím opět přidat ke kritice Míny Černého, protože mu to opravdu nejde a nevěří si ani trochu. Škoda.
        Jinak bych řekl, že Jarda Zmrhal snad potvrdil, kde je jeho místo a kde mu to sedí.
        Další zápas s Bohemkou je pro mne velkou otázkou. Jít či nejít. Už se pomalu bojím chodit sám kvůli sobě :-), jestli za to třeba nemůžu. Že nám to doma nejde. Neumíme hrát nátlakový a útočný fotbal. Proti Olomouci jsme celý zápas byli mimo. V Teplicích bráníme a umíme zaútočit, protože nemusíme hrát do plných. Ach jo.
        Prostě děkuji klukům za tři body , protože si to zasloužili. Punktum.
        Sokrates55

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          japhy     před 9 lety 02.11.2015 14:40 |  
          0 0

          Udělej to jako já - na Teplice jsem po dlouhé době nejel, no a vidíš, jak to dopadlo. Tudíž to je jasný. Teplice jsem svojí přítomností špuntoval já, domácí zápasy ty. Teď si už jen ujasni priority, ale doufám, že osud našeho klubu ti bude milejší, než mrzký výlet na stadion :)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            janko (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 16:09 |  
            0 0

            Nebyl jsem po šesti letech v Teplicích. Po šesti letech jsme tam vyhráli. Slibuji, že už tam nikdy nepojedu...:-)

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          tantalos     před 9 lety 02.11.2015 14:48 |  
          0 0

          Hezký den.
          I já se utkání s Bohemkou bojím - jde jí o život a nám vlastně jen o peníze. Navíc bych si nepřál, aby klokani sestoupili. Náš plus je, že budou dost vykartovaní a v Edenu jim to spíš nejde.
          Ale ke kritice Míni bych se nepřidal. Hodně toho naběhá a odpracuje, což je v záloze vedle Karla Pitáka a Levana Keniji dost důležitý. Vzpomínám si, jak já sám jsem neměl rád Pěničku, ale jak chyběl, když skončil. Přijde mi, že je to jeden z nejodpovědnějších hráčů na place. Ale je fakt, že dopředu bych rád od něj viděl víc.
          Myslím, že byl dobrou součástí mančaftu, který to v Teplicích dobře "odjezdil po zadku", jak se teď říkává. A zaplať Příroda za ty tři včerejší body.

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            pinochet     před 9 lety 02.11.2015 15:15 |  
            0 0

            Já se tedy mače s Bohemkou vůbec nebojím. Dle mého to bude naše nejvyšší vítězství letos. Mají vykartované hráče ze základu a není pravdou, že by naši boys hráli pouze o peníze, hrají i o bytí/nebytí v budoucí Slávii a to je dle mého pro většinu z nich motivace řádná, o čemž svědčí i současné výsledky v principu téhož kádru, co byl loni(nepodceňuji zásluhy výborného trenéra Uhrina). A nejsem z Prahy, takže Bohemce sestup docela přeju. Je to mužstvo prasácky hrajících nekopů.

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 15:43 |  
            0 0

            Dobré odpoledne Tantale. Příteli můj :-).
            Já mám Mínu taky moc rád a vím, jak to měl složité. Jenom se mi prostě zdá, že se nikam neposouvá. Sám víš, že jsem ho tu mockrát zastal, ale nemohu nevidět jeho zbytečné ztráty nepřesnou hrou hlavně směrem dopředu. Vím kolik toho oběhá, kolikrát překazí akci soupeře tím, že se poctivě vrací. Jenomže dopředu mu to vůbec nejde a to je pak rozdílový hráč v neprospěch svého týmu. Jako kdyby ztratil jistotu a důvěru v sama sebe. Pamatuješ na jeho vyrovnávací gol na 3:3 proti MB asi před 5 lety. Šíleli jsme tehdy nadšením na stadionu, protože se vrátil po zranění. Teď je to prostě nižší level.......
            Já se Ti Tantale přiznám, že já takové sympatie ke Klokanovi nemám. Chybí tam mnoha lidem přirozená slušnost k soupeři a pokora také. Mnozí se tam chovají stylem "ala" Sparta.
            Ale třeba je to jen můj pocit a nemydlete mě za to po hlavě. Díky předem.
            Sokrates55

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              Pepino44     před 9 lety 02.11.2015 16:33 |  
              0 0

              Buď zdráv Sokrate, já si také myslím, že Míňa by mohl hrát lépe, nyní mu to prostě nejde tak jak by asi chtěl. Ale odepisovat jej ? Nevím, je to jeden z mála hráčů, který maká a nic nevypustí. Takových hráčů bylo ve Slávii několik, jen tak namátkou - Pěnička, Bejbl a třeba i Gecov v prvním angažmá ve Slávii. Byli to většinou hráči, kteří příliš neoplývali technikou a přesnou přihrávkou, ale málokdy něco vypustili. Byli to prostě bojovníci, kterých je potřeba v každém mužstvu- Proto bych Míňu neodepisoval a rozhodně nevyháněl. Je dobré si všimnout,že MÍńa pokud ztratí míč, nebo zaviní ztrátu míče, okamžitě se vrací a atakuje soupeře. To mnoho našich hráčů mnohdy nedělá.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:31 |  
              0 0

              Je fakt, že Míňa odvede hrozně moc černé práce směrem dozadu, koketuji s myšlenkou, jak by se mu dařilo na postu defenzivního záložníka. Na kraj to rozhodně není, na špílmachra pod hrotem taky ne, takže bych zkusil Míňu využít uprostřed, mohl by být eventuálně alternativou za Součka.

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 19:41 |  
                0 0

                Dobrý večer přeji.
                Ale to vůbec není o tom, že bych chtěl Mínu odepisovat. Pokud to tak ode mne vyznělo, tak jsem to asi špatně napsal. Jen si myslím, že by to směrem dopředu měl opravdu o moc zlepšit. Tak jsem to myslel.
                Sokrates55

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 21:49 |  
                  0 0

                  S tím se dá bez dalšího souhlasit :)

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      smely (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 14:57 |  
      0 0

      podle me by mohlo byt i 27 b. realnych. to bychom meli po podzimu jen o 3 b min nez predloni na konci :-)

  33. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Marcelo10     před 9 lety 02.11.2015 15:06 |  
    0 0

    Vite nekdo neco blize k tomu, ze by k nam mohl uz v zime zamirit Lukas Zeleznik ze Zlina?

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Azor     před 9 lety 02.11.2015 15:28 |  
      0 0

      snad ne, občas chodím na Zlín a sice góly střílí, ale tu kvalitu aby hrál za nás vůbec nemá .. a navíc je to sparťan

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Navyseals     před 9 lety 02.11.2015 15:29 |  
      0 0

      Doufám, že k nám fakt nejde.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 15:46 |  
        0 0

        Já o něm přemýšlel. Je mu 25 let, perspektivu má. Zatim mu to tam padá. Otázka je, do jaké míry je to sehraností celého Zlína. Pokud bude za rozumnou cenu, tak bych ho zkusil. Kdo ví, třeba z něho vyroste velký hráč.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          smely (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 15:52 |  
          0 0

          Prumer nestaci

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        adams89 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 15:53 |  
        0 0

        Myslím si, že by to byl další Böhm nebo Besta. Ke Škodovi to bude chtít útočníka kvalitativně o level výše.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          bedy     před 9 lety 02.11.2015 15:59 |  
          0 0

          Koupil bych Nemanja Nikolice z Legia Warszava. Vede suveréně ligu střelců v Polsku.

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            el_moscardon     před 9 lety 02.11.2015 16:06 |  
            0 0

            Nedávno tam vedl tabulku střelců i Martin Nešpor.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              bedy     před 9 lety 02.11.2015 16:13 |  
              0 0

              Nikolic 16 golu. Druhý Stepinski 7. Martin Nešpor 6 golu. Nikolic střílel goly už dřiv, myslím si, že je to kvalitni utočník.

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                el_moscardon     před 9 lety 02.11.2015 16:30 |  
                0 0

                16 už je hodně, to nebude nazdárek, to je fakt.

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:33 |  
            0 0

            Upřímně si nemyslím, že ani se současných vlastníkem jsme schopni dotáhnout takové jméno. Přecejenom polská liga šla v posledních letech významně nahoru, Nikolice tipuji na přímý přestup spíš do Německa/Anglie.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Borris     před 9 lety 02.11.2015 16:13 |  
      0 0

      Tak jakože Železník asi nebude úplně špatný, ale radši bych u nás asi viděl tady v diskuzi nedávno zmiňovaného Papadopulose. Případně Chramostu, ve kterém vidím stále velký potenciál, ať se to někomu líbí nebo ne.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        adams89 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 16:20 |  
        0 0

        Co se týče Papadopulose, určitě bych ho zvážil. Chramostu ale ve Slavii nechci. S jeho nálepkou simulanta se spíš hodí do Plzně než k nám. I když nepopírám, že potenciál nějaký ještě možná má...

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Navyseals     před 9 lety 02.11.2015 16:36 |  
          0 0

          Chramosta je mimo jiné taky parchant, kterej běžně donáší na kabinu a všude, kde byl, má nálepku největší špíny. A fotbalista je to přinejlepším průměrnej.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:36 |  
        0 0

        Papadopulos, další vyhaslá "hvězda", která se neprosadila v zahraničí. Podobných příběhů už tu bylo v posledních letech dost, před půl rokem bych ho k nám bral, teď ani náhodou. Musíme mít vyšší ambice než neustále restartovat kariéru hráčům za zenitem.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Borris     před 9 lety 03.11.2015 08:18 |  
          0 0

          No já si dovolím ti oponovat. Papadopulos určitě není vyhaslá hvězda. V Lubinu hraje pravidelně a někdo tu asi před týdnem psal, že teď na podzim má z dvanácti zápasů 6 gólů, což není úplně marný. U něj by určitě o žádný restart nešlo. Hraje pravidelně, dává góly a daří se mu.

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 11:31 |  
            0 0

            Jen dvě poznámky, když vidím tvrdou kritiku Černého, tak si vždycky vzpomenu na svého trenéra, který říkal, musíš v záloze na 100% plnit obranné úkoly, to je základ a pokud se ti povede něco dopředu, to už je něco navíc, taková nadstavba.
            A druhá věc, na Železníka myslím už nějaký čas, protože je gólovej. Ono si hodně lidí myslí, že každý hráč může střílet hodně branek, bohužel to tak není, většina hráčů tyto schopnosti nemá a pak jsou tu vyjímeční fotbalisté, kteří mají ten dar a jsou góloví, na ty je potřeba se zaměřit.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      zeleznik2     před 9 lety 03.11.2015 19:30 |  
      0 0

      Ve Zlíně dobrý, ale na lepší klub z Prahy, Plzně atd.. fakt ne, kdyby přišel to by byl možná druhý Hogen z Blšan...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 21:14 |  
        0 0

        Je to pro hráče skok, kdy se musí vypořádat s větším tlakem, to je jasný, ale nikdo na světě ti neodhadne, kdo to zvládne a kdo ne.

  34. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Barra     před 9 lety 02.11.2015 17:22 |  
    0 0

    OT V Rumunsku se s tim nemazli. Mladik na lavicce si dal vecer pred zapasem neco u McDonalds. Jidlo v hotelu nebylo pry moc dobre, tak se chtel jit najist ale nechtel vzbudit sveho trenera, ktery uz spal. Nasledujici den ho trener predem varoval, ze neco zazije jestli jeho muzstvo prohraje. Trener je jiz bez prace.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/4176536/2015/11/02/Roemeense-trainer-schopt-voetballer-die-bij-McDonald-s-eet.dhtml

  35. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Kunetice     před 9 lety 02.11.2015 17:23 |  
    0 1

    Já když koukám na Deliho tak říkám nekupovat u nás doma ale kouknout se po hráčích tmavé pleti ( podívejte se jak na MS 17 vymrskala Nigérie Brazilce, budoucí snajpři jsou v hráčích tmavé pleti ať se to někomu líbí nebo ne!

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Falk     před 9 lety 02.11.2015 19:05 |  
      0 0

      Ten zápas se mi líbil,po celou dobu jsme byli o trošičku lepší .Mohli jsme klidně vyhrát 3:0 nebo 3:1.Mě se líbil Švec ( z toho jsem měl velké obavy ).Obrana výborná ,vyšlo střídání . Mám rád Černého ,protože zápas vždy odmaká ,v tomto zápase zahrál i velmi slušně směrem dopředu Zmrhal ,v obranné fázi nic.Celý tým hrál dobře a já byl dost spokojen.DIKY HOŠI ,JEN TAK DÁL

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Nosorozec     před 9 lety 03.11.2015 00:19 |  
      0 0

      jj, ale to by chtělo mít nějakýho skauta, kterej by pro nás ty africký talenty mapoval. Zaměřil bych se obzvlášť na Pobřeží Slonoviny, odtud přicházejí v posledních letech dobrý fotbalisti.