Pamatujete si na tradiční slávistický duben? Ne? Ono není možná divu, však poslední léta to vypadalo, že se v dubnu hraje takřka celá sezóna. Každopádně v minulosti za Karla Jarolíma šlo o měsíc, kdy najednou jak kdyby hráče ve Slavii vyměnili a tým, co si předtím dělal se soupeři co chtěl, tak najednou předváděl znatelně horší výkony a ne a ne sbírat body. Každopádně k věci, ačkoliv pointu alespoň ti bdělejší z Vás již jistě uhádli - po vítězném derby, v září, a po období, kdy se povedlo vyhrát 4 zápasy z 5 najednou přišly přeci jen chudší časy nebo chcete - li, přišel slávistický duben. Hra je v posledních týdnech znatelně horší, však si vzpomeňte třeba na první poločas s Duklou. Kdo si myslel, že šlo jen o krátkou krizičku, šeredně se želbohu pletl. To pak totiž přijde zápas v Jablonci, který, ok, je silný, ale přesto bych střelu na bránu alespoň jednu čekal. Nevadí, Olomouc to napraví. A pak? Nemá moc cenu se k tomu myslím zase vracet, však o tom tady bylo nadiskutováno dost. Říká se, že zápas blbec přijít může, to je jistě pravda. Ale takových zápasů blbec už tuhle sezónu bylo mnohem více, vlastně trošku pesimistickým pohledem více jak třetina všech zápasů. A to u žje, pánové, na pováženou.
A Teplice, to není zrovna soupeř, kterého byste si přáli, když se chcete dostat z krize. I když ono jak se to vezme. Když už jsme nakousli ten termín zápas blbec, tak nenajdete v celé lize asi tým, který by jich za sezónu měl takový počet jako právě žlutomodří. Opakuje se to vlastně rok co rok, nejdřív trápí Spartu s Plzní, že přední týmy naší ligy se diví, proč s nimi ty Teplice taky nebojují i pohár a pak přijde zápas... třeba s Jihlavou a najednou celé slavné Teplice předvádějí druholigový výkon. A hle, koukněme na poslední teplické zápasy a máme zde důkaz místo slibů. To severočeský tým přestřílí Brno, vyhraje v našem druhém největším městě 4:0 a poté přivítá právě Jihlavu. Výsledek? Jen tři střely na branku, obdržený gól v závěru z penalty a prohra 1:0. Slavii však do karet nehraje, že díky jejímu slavnému jménu chodí na její zápasy na severu Čech přeci jen více lidí jak na tu Jihlavu a tepličtí i díky tomu poté předvádí většinou výkon, který se blíží spíše tomu, který přišel v Brně. Za posledních 12 let si slávisté odvezli z Teplic všechny body jen dvakrát, přičemž jednou šlo o zápas již s jistým titulem v zádech a který byl přeci jen spíše přátelského duchu. Loni rozjetá Slavia po třech výhrách v řadě dostala velkou teplickou facku. Domácí si sešívané doslova rozebírali, bavili se fotbalem a konečný výsledek 2:1 pak zcela neodpovídal realitě. Pro zpravodajskou úplnost se ještě zmiňme o posledním teplickém zápase. Ten se odehrál ve Zlíně a v poměrně atraktivním ofenzivním fotbale plném šancí nakonec rozhodla teplická zkušenost, díky které mohli slavit vítězství 2:1. Zlínští však mohli Dušanu Uhrinovi ukázat cestu, jak by to šlo, jelikož šancí, těch si dokázali připravit opravdu dost.
Dušan Uhrin však bude muset primárně řešit, jak šancím zabránit. V obraně totiž bude chybět jistě vykartovaný Mikula, nejistý je Jablonský a zdravotní problémy měl po zápase s Olomoucí i Martin Latka. Do toho si přidejme absenci Hrubého a Štohanzla, připomeňme jak úzký slávistický kádr je, a je jasné, že zde nastal problém.Teplickým bude chybět gólman Grigar.
Tabulka je vyrovnaná, přesto by chtělo, aby Slavia alespoň nějaký ten bod získala. A to i vzhledme k tomu, že Teplice jsou vlastně sousedem v tabulce, když mají jen o bod více. Jak to dopadne? Tyto predikce již nechám na Vás, od toho tu přeci pro Vás máme diskuzi pod články.
Tip na sestavu: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Švec - Souček - Voltr, Kenia, Zmrhal, Černý - Škoda
kurzy Fortuna: 2.10 - 3.50 - 3.55
Na zápas pořádá Tribuna Sever vlakový výjezd. V případě Vašeho zájmu je sraz naplánován na 13:00 na Hlavním nádraží. Zpáteční jízdenka bude stát 200,- Kč.
Komentáře (72)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 31.10.2015 16:43 |Jako dlouholetí příznivci profesionálního a mládežnického sportu se společnost Cuoni rozhodla stát se obchodním partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha. Naše podpora klubu se silnou tradicí a srdečnými fanoušky bude
směřována nejen na hlavní tým, ale taktéž na mládežnickou akademii.
Společnosti Cuoni bude ctí být součástí velké rodiny sešívaných,“ uvedli
zástupci společnosti v tiskové zprávě.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavia-ma-noveho-partnera-spolecnost-cuoni-fku-/fotbal.aspx?c=A151029_173611_fotbal_min
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 31.10.2015 16:44 |Hezky to řekli že jo?
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
zeleznik2 před 9 lety 31.10.2015 20:14 |Jen tak dál penízky potřebujeme a zkušenosti se také hodí.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Dobi před 9 lety 31.10.2015 21:48 |Ti z Cuoni, to jsou tedy kujóni! Snad to bude ku prospěchu!
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
honza1947 před 9 lety 31.10.2015 19:18 |Tak já bych na rozdíl od Tolsimira viděl tu zálohovou čtveřici takto:
Vukadinovič, Voltr, Kenia, Zmrhal.
Jinak souhlas.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Borris před 9 lety 31.10.2015 19:40 |Kdyby se před týdnem vyhrálo nad Olomoucí, mohla zítra stačit i plichta. Ale vzhledem k tomu že se prohrálo, tak zítra nic jiného než výhra nepřipadá v úvahu. Musíme si ty ztracené tři body ze zápasu s Olomoucí vzít zpět.
Bohemka
Mike před 9 lety 31.10.2015 19:55 |Já jenom stručně k dalšímu utkání s Bohemkou. Šmíd a Šírl 4.žlutá karta, Takže polovina jejich stabilní obrany je vykartovaná a Bartek trest za červenou kartu. Tak snad je porazíme.
Re: Bohemka
jarodo57 před 9 lety 31.10.2015 20:06 |Nejdůležitější hráč Bohemky je Jindřišek a obrovská bojovnost všech hráčů.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
jarodo57 před 9 lety 31.10.2015 20:01 |Hrubého absence mi vůbec nevadí.Mikulovi možná prospěje přestávka a bude se modlit aby ho Frydrych nenechal na lavici do konce sezóny. Problém by byla absence Latky i Jablonského,který se rozehrál a podává dobré výkony. Záloha je naše momentálně nejslabší článek a tak si myslím, že když nastoupí v jakékoliv sestavě stejně nás teplice v prostředku přehrají.Musíme tedy nejspíš vsadit na rychlý přechod a brejky.Momentálně nemáme hráče na to abysme v záloze někoho fotbalově přehrávali.Tak věřme, že to dobře dopadne.Můj tip je ,že zremízujeme a to 0:0 nebo 1:1
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
zeleznik2 před 9 lety 31.10.2015 20:12 |Těžký zápas po prohře s Olomoucí ve výhru nevěřím. Zázrakem bude remíza také více než jeden gól nevstřelíme. Vše bude záležet na naši obraně zda zase neudělá chybu. Mimochodem Olomouc dnes doma prohrála s Bolkou a hrdinný golman, který nás vychytal, dnes nic moc a druhá branka jde trochu na jeho konto. Můj tip 1:1.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
dejva před 9 lety 31.10.2015 20:44 |Mame vlastne jen o tri body vic nez v 11. kole minule sezony. Zatim, co loni Beranek kadr budoval za pochodu, navic od 6. do 10 kola prisla serie porazek , ktera mohla byt zapricenena tim, ze muzstvo nedostavalo odmeny za odvedenou praci. Letos je situace jina a hraci k odchozeni zapasu nemaji duvod. Presto sbirame body jen obtizne. Zejmena domaci utkani s Duklou a Olomouci ukazala, ze by trener mel zapracovat na predzapasove priprave. Udelat neco, aby sli hraci do utkani nabuzeni. Hladovi po vysledku. Stejne jako to predvedli v derby. Tym je spolu dlouho pohromade a melo by se to na hristi vic projevit. A to je ukol pro trenera. Pokud chce Uhrin u muzstva pokracovat, mel zacit trenovat jako nejlepsi kouc v CR, a ne si myslet, ze jim je. Sestavu se neodvazim tipovat. Jen si bohuzel myslim, ze od zacatku nastoupi Pitak.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 31.10.2015 21:01 |Koukám na Libe-Baník a zvláště mě zajímá Dostál.Bída.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
spino před 9 lety 31.10.2015 21:48 |Naopak Čolan podle mě nejlepší hráč. Podrží míč, bojuje, diriguje hru. Škoda, že má kolem sebe nýmandy. Obvzláště u Kukece při každém sledovaném zápase kroutím hlavou.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
ve_em před 9 lety 31.10.2015 21:58 |a Červus gól.. docela pěkný na to, co tam před tím kazil za přihrávky..:D
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
japhy před 9 lety 31.10.2015 21:02 |Nebudeme chodit kolem horké kaše. Pokud chcete, abychom měli šanci vyhrát, budete mi muset poslat blíže neurčenou částku na můj účet a já do Teplic nepojedu. Ano, je to tak - již několik let se mi nepodařilo navštívit zápas, který bychom vyhráli. Zápasů za sezonu sice stihnu vždy jen pár, ale neomylně si vybírám ty nesprávný :)
Barro, ty dorazíš? Mám pocit, že Tepláky jsi jmenoval, když nevyšlo derby.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Barra před 9 lety 01.11.2015 08:22 |Ahoj Japhy. Planoval jsem dvojzapas Sigmu a Teplice, bezne vezu dcery behem skolnich prazdnin do Ceska za babickou a dedou, chtel jsem to kombinovat s fotbalem. Zdravi mi ale nejak prestalo slouzit, takze holky letely samy, a ja jsem na infuzi.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Eluin (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 09:41 |Ta se hlavně dejte do pořádku, fotbal tu bude stále.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
jiri před 9 lety 01.11.2015 17:47 |hlavně brzké uzdravení!! To ostatní přijde postupem času
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
travel (přítel SN) před 9 lety 31.10.2015 21:50 |komentář J. Vrby:
Jiří Vrba @VRonskiJ1892 před 54 minutami
Nermin Crnkić si podle včerejšího @deniksport prý počká, až co mu nabídneme. Přesně takhle to nemá být, čekaní to bude dlouhé.. #prestupy
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Rottax (přítel SN) před 9 lety 31.10.2015 21:54 |Tak tohle vyjádření Vrby se mi hodně líbí!! :)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
rihy10 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 10:25 |Já zase nevím, jak by to mělo vypadat jinak...? To jako má hráč stepovat před Edenem s tabulkou, že za nás touží hrát? :)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
malan (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 11:38 |Spíše jde o nějakou pokoru a tento člověk jí zřejmě postrádá, proto to Vrbovo vyjádření.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Kaston před 9 lety 01.11.2015 11:43 |Spíš o toho hráče musí být zájem z naší strany. To že ho chceme se akorát objevilo v novinách a Crnkič na to reagoval takto...
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Azor před 9 lety 01.11.2015 12:11 |no nebo to znamená, že čekání bude dlouhé, protože o něj nemáme vůbec zájem a Sport si zase něco vycucal z prstu
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 31.10.2015 22:10 |Slavie je po příchodu nových majitelů vůbec zajímavý fenomén, zvládá těžké zápasy, kde není favoritem (zápasy venku + doma Sparta), hrajeme tam dobře zezadu se snahou o brejky nebo rychlý protiútok do otevřené obrany a naopak mužstvo nezvládá domácí zápasy, kdy je papírový favorit a musí hrát do zabezpečené obrany soupeře. Když mužstvo hraje tzv. do plných, je velmi účinná hra po křídlech (to je náš problém) a tím roztažení obrany soupeře a také trpělivá kombinační hra mužstva (druhý náš problém). Teď nás „naštěstí“ čeká ten první případ, tak očekávám tři povinné body.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
honza_sl před 9 lety 01.11.2015 12:56 |Ahoj Láďo,
já bych v naší situaci (síla kádru) se slovním spojením šetřil "povinné tři body" šetřil tak max. na zápasy se soupeři z 2. ligy a níž v poháru. I když, vlastně ani tam ne :-)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 18:44 |Ahoj, ono ani tak nejde o sílu kádru, ale o to, dát mužstvo do pořádku, aby šlapalo (zatím mě tedy Uhrin zklamal). Každý si myslí, že když v lednu výborně posílíme, tak začneme vyhrávat, může to platit, ale taky nemusí. Je to fotbalová alchymie, aby si to tzv. sedlo, fotbal je v tomhle specifický. A ty "povinné tři body" jsem napsal úmyslně na tuto konkrétní situaci, kdy po Olomouci už nemáme kam ustoupit a máme nůž na krku (pokud chtějí hráči splnit úkol přezimovat do 5.místa).
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 31.10.2015 23:17 |V Praze sídlí zastoupení společnosti Cuoni pro celou východní hemisféru. Její německý šéf Josef Kuhnt se tu usadil před rokem. Ke sponzorování Slavie ho prý vedly osobní důvody. „Celá moje rodina miluje fotbal, po příjezdu do Prahy moje děti začaly hrát fotbal za Slavii,“ Cuoni Group se stane hlavním partnerem Slavie na tři roky a v případě vzájemné spokojenosti se bude smlouva prodlužovat. Zároveň si vymínila, že její peníze půjdou zejména do mládežnických organizací a strukturálních změn v týmu. Americký sponzor Cuoni ve Slavii rozšíří dosavadní čtyřčlenné portfolio hlavních partnerů, kterými jsou akciová společnost Prostor, skupina Synot, firmy Umbro a FV Plast.
Následovat by měla skupina prémiových partnerů, která ještě za nových majitelů klubu nebyla vytvořena. „Intenzivně s potencionálními prémiovými partnery jednáme. Jejich skupinu bychom chtěli mít ucelenou k začátku jarní fotbalové sezony. Jména partnerů budeme zveřejňovat na webu postupně, po uzavření kontraktu,“ řekl mluvčí Slavie.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
travel (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 00:10 |Tady je vidět,co udělá schopný člověk JŠ a jeho kontakty plus očištění Slavie.Najednou je o Slavii větší zájem ,než o spartu (já se tomu samozřejmě nedivím).
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 00:36 |Souhlasím a je tam ještě jedna pikantní věc o Cuoni, před pěti lety ji založili čtyři bývalí příslušníci vojenských tajných služeb v americké Tampě. Zakladatelé pochází ze Spojených států, Izraele, Vietnamu a Německa (vůbec nejlepší by bylo, poštvat je na Berbra a corp.).
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Barra před 9 lety 01.11.2015 09:36 |Ahoj Lado. Dovolim si jen dodat, ze v USA se bere ze (byvala) kariera jako vojak svedci o houzevnatosti, o tom ze jde o cloveka ktery umi jednat pod tlakem, ma vydrz, je vudci osobnost, nikdy se nevzda - zkratka ze je to "leader". 'Military' se v Americe vseobecne muze tesit velkeho respektu. Ex-vojaci tuto kvalifikaci hrde hlasi v svych zivotopisech a firmy tyto kandidaty prednostne vyhledavaji.
Ale i tak by me celkem zajimalo jak se Cuoni vlastne k Slavii dostala. Jinak se mi ted nechce opet vyhledavat kolik firma jako FV Plast, ktera bude mit stejne postaveni v hierarchii sponzoru jako Cuoni, Slavii rocne plati. Bylo to uvedeno v podkladech ktere Slavie musela predlozit insolvencnimu soudu, ale zda se mi ze to nebyla vubec tak prevratna suma. A co se tyka me, at mame klidne jeste vice takovych 'Cuoni'-firem jako sponzora. Jednak to plni pokladnu, jinak jde o kontakty.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
japoko před 9 lety 01.11.2015 15:10 |No to Cuoni bude pěkná banda!
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 08:25 |ddd
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Hubacek před 9 lety 01.11.2015 09:49 |Přesně tak ..čím víc tím líp ..a já stále věřím ,že se podaří ještě teb druhý čínský velký subjekt ......
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Haala (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 10:29 |Ahoj,
něco mi uniklo v diskuzích? Mohl bys to, prosím, přiblížit, pokud to jde? Nebo narážíš na FCB?
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 16:22 |Narazi na nekonkretni zminku, ze se sponzorem stane obri asijska firma, ne ale cinska. Vic info nebylo
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 18:22 |Ahoj Barro, já tu firmu nijak nekomentuju a údajně se k nám dostali z osobních důvodů (její německý šéf Josef Kuhnt má ve Slavii své děti).
http://zpravy.e15.cz/byznys/obchod-a-sluzby/sponzor-slavie-pochazi-z-tajnych-sluzeb-pomohl-i-se-stavbami-v-iraku-1241077
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Barra před 9 lety 02.11.2015 12:10 |Ahoj Lado, ja vim, chtel jsem jen rict ze v USA je takova takova firma ktera je figuruje nejaky byvaly vojak prave uctihodna a budi respekt - je to takovy 'quality label'.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 03.11.2015 19:57 |Já ti rozumím, ale v Česku lidé uvažují trochu jinak (po zkušenosti se socialismem).
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
jarodo57 před 9 lety 01.11.2015 11:14 |Tak komedie už začala Plzeň-Sparta .Pár hodin před zápasem vyměnili hlavní ho rozhodčího a pískat bude Příhoda.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Alanor (admin) před 9 lety 01.11.2015 11:44 |Proč komedie? Rozhodčí je prostě nemocný. Navíc Příhoda je v lize nejlepší rozhodčí.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Humessi před 9 lety 01.11.2015 12:09 |přesně, s Příhodou problém nemám :)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Rottax (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 12:52 |Přesně tak! Příhoda je aspoň pro mě náš nejlepší rozhodčí!
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 14:36 |Jen jestli neonemocněl na něčí popud :-)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 14:46 |Juniorka dnes doma podlehla Dukle 1:3, která se nachází na posledním místě. Pro Duklu to je 1. výhra v sezóně.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
klimi před 9 lety 01.11.2015 14:54 |Ano, ale kvůli zranění a absencím ve značně skládané sestavě...
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 15:29 |Ale stejně by se to nemělo stávat,prohrát s posledním.Koukám na onlinu,Ďuriš nedal pencli,že by už fungovala dohoda o novém mistrovi?
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
klimi před 9 lety 01.11.2015 15:52 |Stát se to může, naštěstí tu nejde o umístění...
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Nosorozec před 9 lety 01.11.2015 16:07 |O umístění sice nejde, ale kdyby juniorka tu Duklu porazila, tak mohla jít na první místo. No nevadí, stane se.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 16:55 |Prádelníci vyhráli i v deseti.Teď jsme na řadě my,doufám že taky vyhrajeme.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Nosorozec před 9 lety 01.11.2015 16:59 |Je to takovej zvláštní pocit - jako když člověk chce, aby oboum jeho sousedům chcípla koza, ale chcípne jenom tomu protivnějšímu :D
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Boss82 před 9 lety 01.11.2015 16:56 |Jistě, a proto dostal plzeňský Procházka v první půli červenou kartu, že? To jsi vážně tak hloupý, že věříš každému konspiračnímu žvástu, co se kde šustne?
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 16:59 |Přečti si příspěvek bongora ještě 1x...
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 17:10 |Radši ať si to přečte pětkrát,zřejmě pomalé zapalování.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Boss82 před 9 lety 01.11.2015 18:18 |Je fakt, že orientovat se v úvahách konspiračního teoretika tvého typu je poměrně komplikované, protože lidi smýšlející jako ty, Bongore, vůbec nezajímají fakta, a pokud jedna jejich konspirace kulhá, podpoří jí jinou, ještě nesmyslnější.
Takže k tvému výplodu výše. Buď:
a) Si to myslel tak, že rozhodčí tlačí Plzeň (odpískání penalty v její prospěch), protože Plzeň má podle některé z konspiračních teorií, se kterou si zřejmě obeznámen, slíben titul. Tato tvá teorie ale rychle zkrachovala, jelikož brzy byl Plzni vyloučen stoper Procházka, takže o pomoci ze strany rozhodčího nemůže být řeč. Na toto jsem také narážel ve své první reakci.
b) Nebo si to myslel tak, že titul má podle jiné z konspiračních teorií, se kterou si určitě také obeznámen, slíben Sparta, tudíž Ďuriš nedal penaltu schválně. Už jenom představa, že opravdu věříš, že hráči nějakého týmu, který hraje o titul, kvalifikaci LM, přízeň sponzorů, fanoušků a ve výsledku o spousty peněz, mají nařízeno nechat soupeře vyhrát a to i za cenu takového divadla, že schválně budou zahazovat penalty, je úsměvná. Tuto tvou úsměvnou tezi naštěstí rozcupovali hráči Plzně sami, když i v deseti nakonec dokázali Spartu porazit.
Takže, ať si ten svůj žblebt myslel jakkoliv, byl to opět jen ubohoučký výkřik do tmy, které jsou u tebe v posledních měsících zcela obvyklé a radikálně snižují úroveň zdejší diskuze.
Je to škoda, protože obvykle se tu diskutuje věcně, člověk se tu dozví spoustu zajimavých informací ze zákulisí Slavie (ať už z kvalitních článků nebo od některých diskutujících) a má možnost zde být v kontaktu s dalšími slávisty. Bohužel pomatenci jako ty nebo třeba Jiří1 zde svými bláboly úroveň komentářů pod články značně snižují. Naštěstí je vás značná menšina.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
travel (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 18:26 |Nechci se do toho Boss82 míchat,ale dávat Bongora na úroveň Jiří1,to snad ne.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Gino před 9 lety 01.11.2015 19:00 |Tak se do toho nemíchej, travele :-) Navíc to teď Boss napsal docela dobře. Byla by škoda jeho popis shazovat tím, že se budeme věnovat primárně pošťouchnutí z poslední nepodstatné věty.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Thane (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 20:54 |Tak :)
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Gino před 9 lety 01.11.2015 17:34 |Já teda taky nechápu, co bych na tom měl vidět jinak i kdybych to přečetl desetkrát... prosím, poraď mi.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 17:57 |''Koukám na onlinu,Ďuriš nedal pencli,že by už fungovala dohoda o novém mistrovi?''
Já to pochopil tak (po jednom přečtení), že tu penaltu Ďuriš kopl 'schválně' špatně. Vždyť teď je ''na řadě'' sparta s titulem. Od 1. titulu plzně:
2011 - plzeň (2. sparta), 2012 - Liberec (2. sparta, 3. plzeň), 2013 - plzeň (2. sparta), 2014 - sparta (2. plzeň), 2015 - plzeň (2. sparta), 2016 - ?
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 18:12 |Díky Radku za vysvětlení klukům,co nevědí,jak to tady mělo chodit:Na co se hádat,vždyť se dostane na oba.Na co nosit tašky Peltovi a pomlouvat se v novinách ostatním pro radost.No jo,ale to ještě tady nebyla ta silná podpora pro Slavii,teď to bude velkej problém,zvláště když její noví majitelé nevypadají,že by se těch kulišáren chtěli zúčastňovat.Možná že letos je to pro "silnou dvojku"jedna z posledních šancí,jak tady něco vyhrát.Proto ta nervozita a stažený zadky.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Boss82 před 9 lety 01.11.2015 18:20 |My GOD! Těžko uvěřit, že může být někdo tak moc mimo! Jinak viz můj komentář výše.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
kleofas před 9 lety 01.11.2015 17:30 |Opět Piták v základu, nevím, nevím.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Nosorozec před 9 lety 01.11.2015 17:54 |On totiž Dušan Uhrin jinou možnost neměl. A na lavičce není ani jeden krajní bek - žádnýho dalšího totiž k dispozici taky nemáme.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bububu (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 17:35 |Sestava Slavie: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Švec - Souček, Piták - Černý, Kenia, Zmrhal - Škoda
Lavička náhradníků: Řehák, Vukadinovič, Bílek, Diop, Kuchta, Voltr
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Sokrates55 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 17:44 |Dobrý večer přeji. Po Olomouci jsem byl moc a moc zklamaný.
Sestava asi není žádným překvapením. Zase tak velký kádr nemáme.
Budu věřit, že tentokrát budou alespoň bojovat. To mi proti Olomouci prostě totálně chybělo.
Sokrates55
P.S.
Barro, moc Ti držím palce a bojuj. Doufám, že se budeš dívat a kluci Ti udělají radost.
Moc na Tebe myslím kamaráde náš.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
piero (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 17:55 |Zdravím Barro, také já ti přeji brzké uzdravení. Dobrá pohoda urychluje uzdravení, tak ti snad dnes kluci trochu potěší.
Piero
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
bongor před 9 lety 01.11.2015 18:15 |Ahoj Barro,já samozřejmě taky držím všechny palce,ať se brzy uzdravíš.
Doufám že kluci taky přispějí dobrou hrou i výsledkem.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 18:22 |I já se připojuji.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Pepino44 před 9 lety 01.11.2015 18:34 |Ahoj Barro, i já se připojuji k přání brzkého uzdravení, doufám,že v pohodě sleduješ dnešní zápas alespoň na netu. Ale uvědom si,že i když výsledek je pro Tebe a i pro nás ostatní Slávisty důležitý, nesmíš zapomenout,že hlavní je zdraví. Proto i kdybychom nedej bože nebodovali, moc se tím netrap. Hlavně zdraví.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 01.11.2015 18:52 |Barro, zlom vaz.
Re: Slávisté se zítra představí v Teplicích
Barra před 9 lety 01.11.2015 23:59 |Mily Sokrate, Piero, Bongore, Vlku, Pepino, Lado a ostatni kamaradi, dekuji za vase vstricne slova, ktere hreji u srdce. Luctor et emergo - zapasim a zvitezim. Plati to pro nasi Slavii, je to take moje kredo.