Po sedmi utkáních bez porážky přišla domácí porážka s Olomoucí, která je přitom nováčkem a zatím se jí příliš nedaří. Čím si to vysvětlujete?
Porážka jde jednoznačně za mnou. Kluci hráli dobře, měli šance, ale Olomouc dvakrát vystřelila na bránu a dala dva góly. Takže pro mě nulová úspěšnost. První gól byl sice po teči, ale v závěru poločasu by se to nemělo stávat. Druhý gól byla moje strašná chyba. Nejsem zvyklý je dělat a je to pro mě strašná rána. To by chytil i žák.
Co se tam stalo? Nečekal jste tu střelu?
Čekal jsem ji, ale podjelo mi to pod tělem. Šel jsem po míči rukama a on mi podjel pod loktem. Strašná chyba a moje ostuda.
Přitom poslední dobou se Slavii v obraně dařilo.
Myslím, že defenziva nebyla špatná ani v tomto utkání. Ale jak jsem říkal, dvě střely na bránu, dva góly. Jde to za mnou, je to neomluvitelné.
Berete to jako "zápas blbec"?
"Zápas blbec" to byl pro mě, pro kluky ne. Kluci se snažili a hráli dobře, ale mně to tentokrát nevyšlo. Musím to napravit v příštích zápasech.
Ale ani nikdo z vašich spoluhráčů se nedokázal trefit. Není příčina porážky i tam?
Šance jsme měli, ale nedali je. Čím to je, těžko říct. Předtím nám to tam padalo, teď to nepadá. To je celé...
Prvních 30 minut ale nebylo dobrých ani po herní stránce.
V prvních poločasech nám to teď moc nejde a ani teď ten vstup nebyl dobrý. Když jsme se zlepšili, tak přišel gól do šatny. O přestávce jsme se hecovali, že zápas otočíme, že Olomouci nenecháme ani bod. Jenže přišel druhý gól a my to už jen marně honili.
Nemyslíte si, že vás mohla zbrzdit euforie po vítězném derby?
To nebyla žádná euforie, my jsme nic neslavili. Teď nám to tam nepadá, takové zápasy se občas stávají. Šance byly, ale neproměnili jsme je. Věřím, že to zlomíme a příště v Teplicích si vezmeme body zpátky.
Komentáře (42)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Pepino44 před 9 lety 24.10.2015 12:53 |Tak ten druhý gol je krásně vidět zde -
http://tv.isport.blesk.cz/video/2466111/slavia-olomouc-gol-davida-housky-na-0-2-po-hrubce-martina-berkovce.html
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 14:42 |Většina hráčů nemá charakter a nemá profesionální přístup! Jediný, koho si lze vážit, je Deli, Latka, Kenia a snažil se Jablonský, i když jeho kvalita dopředu byla slabá. Nevadí, že jsme prohráli, ale jak jsme prohráli! Všichni dostali doplacené dlužné částky, ve stejné sestavě přejeli Spartu a teď to takhle odporně odchodili jak v Brně! Vy nemáte ve Slavii co dělat, když chodíte v zápase pěšky a uboze si myslíte, že se Olomouc porazí sama! Umíte si krásně vážit diváků, stadionu a dresů, v kterých hrajete...
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Alanor (admin) před 9 lety 24.10.2015 15:10 |To je nesmysl. Podle průběhu sezony i zpráv, co mám, hráči mají charakter i profesionální přístup. A včera to bylo odmakané. Jen chybí fotbalová kvalita.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Alanor (admin) před 9 lety 24.10.2015 15:11 |Podívej se třeba na Mikulu s Černým. Ti nevypustí nic, jen jim prostě překáží míč.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Thane (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 15:25 |S Cernym bych se (nejen) po vcerejsku s velkou slavou rozloucil..to je hrac k nicemu bohuzel. Mikula mi prijde ze se zlepsuje otazka je kde ma strop. Vcera toho bohuzel dost zkazil dopredu a zejmena v kombinaci s Cernym byla ta strana priserna..
Co se tyka Berkovce tak na muj vkus dela chyby pomerne casto..neni to post ktery potrebuje nutne hasit jako treba kraje zalohy ale podival bych se asi po nahrade..
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
japoko před 9 lety 24.10.2015 19:35 |Už jsem to sice dnes psal, ale: Kdo mohl znovu přivést Černýho do Slavie, jestliže viděl jeho pár zápasů za Duklu? Ten chlap po svém zranění nehraje vůbec nic!
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
1rytir před 9 lety 24.10.2015 15:41 |Řekl bych poněkud odvážné tvrzení. Jak se ten profesionální přístup podle tebe projevil v posledních domácích zápasech? I když fotbalová kvalita chybí, nevysvětluje to opakovaně chladný přístup k začátkům utkání, neschopnost pohybu, nulovou snahu po napadání. Někdy si říkám co ti chlapi vlastně celý týden dělají, když zpracovat míč neumí, přihrát ho nedokáží ani na pár metrů, nepopoběhnou, nenabídnou se, nedokáží presovat, centry jim nejdou o střelbě ani nemluvě!
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 16:19 |S tím zpracováním balonu asi tak ,chyba bude už někde v mládeži,všeobecně čeští fotalisté jsou s tím na štíru hlavně když se to má dělat v rychlosti nebo pod tlakem.Přitom kdysi jsme měli celkem vyhlášené techniky,myslím tím hodně v minulosti,jestli by se nemělo v mládeži začít hrát s hadrákem někde na škváře :-)
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
1rytir před 9 lety 24.10.2015 16:42 |Jasně, že chyba je tam a s tím hadrákem to zase tak špatý nápad není. Já se každý domácí zápas o poločase koukám na ty špunty a je fajn, že je nechávají hrát naprosto živelně, ale přitom není moc vidět, že by si s balonem tykali. Většina to v té skrumáži rve prostě silou svých nohou a pokusů o techniku je jako šafránua To se fakt dá naučit jen individuálně na nějakém plácku mezi domy...
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 18:04 |Možná by se fakt stačilo podívat do té Belgie jak tady radil Barra.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
bongor před 9 lety 24.10.2015 19:04 |Ono to není jen zpracování balonu,je to i menší rychlost,obratnost,střelba,přihrávky a další atributy.Stačí se podívat do evropských top soutěží,kolik našich hráčů se tam v současnosti uplatní.Je jich pár.Teď koukám ,že i oslavovaný Kadeřábek tento týden nehrál,o V.Kadlecovi ani nemluvím,Hušbauer se slavně vrátil,Jiráček jakbysmet.Od časů Šmicera,Bergera a Nedvěda to s námi jde nějak z kopce.Určitě to bude chtít porozhlédnout se spíš někde mimo republiku.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 19:38 |Černého se musím zastat, to není hráč na lajnu, dal ho tam Míra Beránek z nouze, protože nikoho jiného neměl, prostě jen zalepil díru. Brání tam dobře, ale dopředu to není ono. Kozel dal Míňu od začátku do středu zálohy Dukly a hrál tam výborně. Všechny balóny šly přes něho, tvořil hru. Problém je, že Uhrin tohle nejspíš neví.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Aloha před 9 lety 24.10.2015 19:54 |Tak to taky nevím, ale jak byl Mina muj oblibeny hrac, tak musim bohuzel napsat, že mu nelze uprit bojovnost, ale smerem dopředu je bohužel zoufale neproduktivni, nedává goly a ani na ně nenahrava.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Kornovo před 9 lety 24.10.2015 20:09 |nevim no, pro me v porovnani Kenia - Cerny vyhrava Milan. Levan je liny, ten slapak co vcera predvedl byla ubohost a navic je furt zraneny
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
mirecek1111 před 9 lety 24.10.2015 20:43 |On to Milan nedávno řekl v nějakém rozhovoru, je rád že zdraví drží ale už to není jako dřív. A roky mu plynou. Myslím, že by pro něj i pro nás bylo nejvhodnější, kdyby se zrovna on přesunul pryč už v zimě. Třeba do Dukly, ta by mu seděla, průměrný ligový tým pro bohužel už průměrného hráče.
A Kenia, ten z pěti zápasů odehraje jeden výborně, jeden je neviditelný a tři nehraje kvůli zranění vůbec. V této době je i přesto pro nás takový hráč důležitý, ale jestli nás mají majitelé skutečně v plánu už v zimě posunou kupředu tak už ani on nebude Slavii ku prospěchu. Bohužel. Nemůžeme jeden z nejdůležitějších postů v sestavě stavět na hráči který dá Slavii to co potřebuje v jednom zápase z pěti.
Máme opravdu výborného Součka, na jeho pozici není co řešit i kdyby se v zimě stalo cokoli. Ale jinak do základu zálohy není použitelný nikdo. Jestli teda platí ambice majitelů.
Aspoň že ta obrana je už vcelku zformovaná.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Betynka58 před 9 lety 25.10.2015 01:40 |Mluvíš mi z duše, několikrát jsem tvrdil, že Míňa dost doplácí na to, že nehraje na svém postu. Taky si pamatuji, že kdysi hrával výborně právě ve středu zálohy.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 18:53 |Když vidim, jak Bolka hraje, tak si přestavám být jistej,že by k nám pustili svoje nejlepší hráče a oslabili se tak v souboji o poháry.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
janko (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 20:13 |Penize. Nikdo ve Skodovce ten nevi kolik budou moc pustit. Lidi z Vyvoje se mi priznali ze vubec se nevi co bude. Rozjete projekty pokracuji ale co budedal nikdo netusi. Auta se sice prodavaji dal ale armady pravniku citi krev...
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Sokrates55 (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 20:56 |Dobrý večer Vám všem.
Já se tepve nyní mám chuť pustit do jakéhosi zhodnocení.
Vzal jsem s sebou manželku, pln optimismu a očekávání jsme pozdravili pár známých a já měl radost, že Slávie zase začíná přitahovat fandy do hlediště.
Zápas začal a vlastně ihned odešel ze hřiště Ordoš, který dle mne mohl být pro nás nebezpečím. Tak jsem to pověděl a shodl se na tom i s ostatními okolosedícími. No........
Vinu nesou všichni steným dílem. To co přišlo na trávník, to byla parta ani ne divizních fotbalistů, co si přišli lehce kopnout a zase jít na pívko.
Bez motivace, bez bojovnosti. To co předváděl v prvním poločase Mikula za ztráty míčů, kdy mu to uteklo do autu - strašný. Bránil jsem tu párkrát Mínu Černého - včera hrůza. Zmrhal - hrůza. Škoda - nic, Voltr - nic. Jediný Deli má mé uznání. A to to poznala i manželka.
Pan Uhrin prostě ten mančaft vůbec na zápas nepřipravil. Proč nešel hrát Frydrich? Hrubý se vyfauloval úplně hloupě. Zápas prostě úplně odfláknutý!!
Ani v okresním přeboru by se nestalo, že si necháme dát gol v prodloužení.
Ach jo. To byl tak hrozný fotbal, že už toho radši nechám.
Snad si to i hráči uvědomí a budou znovu bojovat jako např. proti rudochům.
Jinak pro TS vzkaz - házet kelímky s pivem po hráčích soupeře je hodně velká blbost. Klidně na něj pískejte, ale tohle je za hranou!!!
Sokrates55
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
AdJap před 9 lety 24.10.2015 22:08 |Naprosto souhlasím. Včera to byl zmar a utrpení. Navíc nechápu některé kolegy zde na foru, kteří tvrdí, že to bylo odbojované. Nebylo. Až na pár vyjímek.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 21:06 |Uhrin, pokud má koule a verim ze je má, by měl dát hráčům takovou sodu, že by ztratili chuť na jídlo a zacli se poradne stydet! Za tenhle odpornej přístup, kdy zápas totálne vypustili a nejradši by se zrejme váleli někde na plazi, zaslouží poradne vyškolit! Výjimku zaslouží jen Deli a Latka, kteří hráli jak se sluší a patří. ..ostatní? Hnus!!
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 21:22 |Když si nevážíte slušného zacházení a férovosti pana Šimáně, měli byste dostat kouř a tvrdé pokuty, abyste se posrali a začli si vážit podmínek, které máte! Hrajete za Slavii Praha, jestli vám to nedošlo vy primadony!!
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
no-nick před 9 lety 24.10.2015 23:04 |Já viděl tragicky výkon, ale ne odchozeny. Snaha se upřít nedala.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Jachym před 9 lety 26.10.2015 11:20 |Člověče, to je šílený, co tady píšeš. Už chybí jen zmínka, že by hráči měli makat do dolů. Jak tady bylo několikrát napsáno, snaha se hráčům v žádném případě upřít nedá. O odchozeném zápasu nemůže být ani řeč. Problém je v tom, že řada hráčů na víc nemá. Současné umístění je podle mě výrazně nad naše možnosti. Pokud je Škoda bez gólové formy, je to sotva na záchranu v lize. Už aby přišly posily.
Jablonec- Dukla
Mike před 9 lety 24.10.2015 21:17 |Kouknul jsem na 1.poločas Jablonec- Dukla, je Dukla rozebrala, pěkný fotbal, Jablonec vůbec neví, co hrát. Ve 2.poločasu čekám nějakou Jechovinu, červenou kartu pro Duklu a ještě jednu penaltu. Nedovedu si představit, kdybychom s takovýmto kádrem, jaký má Jablonec, nedokázali vyhrát doma v lize vyhrát 6 zápasů. To by stadion spadnul.
Re: Jablonec- Dukla
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 21:30 |Pokud to Jablonec dnes neotočí, tak se obávám, že Jarda Šilhyvý definitivně končí.
Re: Jablonec- Dukla
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 22:34 |Majitel je předseda svazu, kterej si Berba s Damkovou hezky drží, aby pak mohl mít Jablonec i v těch svých problémech aspoň ty penalty zajištěný.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Borris před 9 lety 24.10.2015 21:22 |Pěkný večer přátelé. Tak až teprve tradičně den poté a s patřičným odstupem, také napíšu pár slov ke včerejšímu utkání. Bohužel to bylo úplně poprvé v životě, co jsem z našeho zápasu odešel dřív a to v 85 minutě. A jet mi mezi desátou a jedenáctou nějaký vlak, šel bych ještě dřív. Protože to byla učiněná tragédie. Naprosto tragickou Olomouc, jsme bohužel v té tragédii ještě předčili. Škoďákovi na hrotu totálně chyběla podpora, málo jsme to doplňovali a přijde mi jako by se všichni báli snad hrát. Musíme chodit dopředu ve 4-6 lidech, neustále se tlačit do koncovky, hodně střílet a chtít hrát. Tu tragédii co včera, to přece nemůžeme předvádět! A nota bene doma! Neexistuje abychom doma ztrácely body! V Edenu musí vyhrávat jen Slavia Praha! Jediný kdo za včerejšek snese přísnější měřítko, byl tradičně Django. Ten kluk je jednoznačně nejlepší stoper naší ligy. Včera nepokazil jediný balón, všechno sbíral, byl tradičně klidný na balónu a drtivou většinu balonů se snažil rozehrávat konstruktivně. Nejúžasnější vždycky bylo, když některý z rychlonohých hráčů Olomouce byl ve sprintu s míčem a Django vždycky protáhl krok a buď naprosto čítankovým skluzem a nebo přesným zakřižováním soupeře aniž by musel jít na zem, překazil brejk Olomouce a ještě se mu povedlo přesně rozehrát. Jsem z něho fakt nadšený, hltám ho jako malý kluk a vždycky na něj koukám s otevřenou pusou. Super! Jestli bude takto pokračovat, brzo o něho přijdeme, protože nabídky na něj se budou jenom hrnout :-(
Tím však veškerá pozitiva včerejšího zápasu končí. Všichni ostatní totiž naprosto bez výjimky, naprosto hrozný výkon. Tolik nevynucených chyb, jsem už dlouho neviděl. To co včera klukům absolutně nešlo, to byly naprosté základy fotbalu. Jednoduché přihrávky na pět metrů po zemi, zpracování balónu a snaha o to se nabídnout pro přihrávku a chtít hrát. Tohle všechno včera totálně nefungovalo. Což je u ligových fotbalistů poměrně problém... Problém je i to, že tohle všechno bylo včera k vidění u všech kromě Djanga. Když se tedy vyjádřím v krátkosti k jednotlivcům.
Berky - Zrovna on si kritiku nezaslouží, v drtivé většině zápasů nás podržel. Včera si vybral holt špatný den a postavil se k tomu jako správný chlap. Ale byl na sebe až moc tvrdý. Druhý gól měl jednoznačně chytat, to byl fakt strašný motýl. Pokud jde o ten první, tak to už nedokážu posoudit. Bylo to tečované a řekl bych že to měl těžké. Ale já jsem hráč z pole, takže k tomu prvnímu gólu by se lépe vyjádřil nějaký gólman. Ale dle mého názoru ten první gól bych mu nevyčítal. Spíš bych se pozastavil nad tím, jak mohl mít střílející Houska metr před vápnem čas si míč zpracovat a vystřelit. Pro mě nepochopitelné.
Mikula - ten hrál bohužel včera jako po flámu a byl ze všech jednoznačně nejslabší. Kazil jednoduché přihrávky, dělalo mu šílený problém zpracování.... A když v druhé půli během jediné minuty dvakrát nezpracoval jednoduchý balón, který mu odskočil do autu, bylo vidět jak je psychicky dole. V tu chvíli totiž i pár lidí vyskočilo ze svých míst a strašně nadávalo. Jako na jednu stranu nedivil jsem se jim, sám jsem v tu chvíli bezradně zalomil rukama a schoval hlavu v dlaních. Ale na druhou stranu Honzovi to asi moc nepřidalo. Sám jako fotbalista vím co dokáže udělat hlava, když si člověk nevěří a je psychicky dole. Proto věřím, že to Honza hodí za hlavu a za týden v Teplicích zase bude v pohodě
Latka - včera si vybral slabší zápas. Byl nejistý, kazil rozehrávku, ale patřil k těm méně tragickým. Párkrát dokázal odvrátit nebezpečně vyhlížející balón.
Jablonský - nechyběla mu snaha a ani aktivita, chtěl hrát. Ale bohužel se mu vůbec nedařilo. Nic mu skoro včera nevycházelo. Centry, párkrát nezpracoval jednoduchý míč a hodněkrát zazdil nadějně vyhlížející brejk. Příště snad naváže na své předešlé výkony a včera to byl jen blbý den.
Souček - i on si včera vybral po sérii vynikajících výkonů blbý den. I přesto že mu snaha rozhodně nechyběla, zkazil spoustu jednoduchých přihrávek a párkrát mu odskočil míč při jednoduchém zpracování. I on snad zase najede za týden na své klasické výkony které mají jinak vysokou kvalitu.
Zmrhal - pan neviditelný. Od něj už čekám, že bude zápas co zápas jasnou oporou. Už to není jen mladý hráč, už musí ustálit svojí výkonnost a přirozeně se zařadit k tahounům a oporám. Bohužel má ale strašné výkyvy ve výkonnosti a už jen kvůli tomu zatím nemůže odejít do zahraničí. Protože by ho to semlelo. Dokud nebude zápas co zápas tahounem, oporou a rozdílovým hráčem, nemůže na zahraničí pomýšlet.
Voltr - též hodně neviditelný. Hodně toho oddře, vypustil by na place duši a už jen za to mu prostě nemůžu nadávat. Ale čekám od něho mnohem víc, strašně toho zkazil! Musí víc podporovat Milana a víc se tlačit do zakončení. Musí hodně přidat!
Kenia - i on byl včera hodně nepřesný a kazil víc než je u něho zvykem. Vůbec mu to včera nevyšlo. Jediné pozitivum byla krásná rána z přímáku která zaťukala na břevno. Ale tím to zvadlo.
Štohanzl - Brzo se ozdrav Honzo, budeme tě potřebovat!
Škoda - má teď trošku gólově slabší období, ale věřím že to zase bude dobré. Včera mu zoufale chyběla větší podpora od spoluhráčů a dobrých míčů také dostal jako šafránu. Včera když už na něj letěl centr do vápna, byl v něm sám a kolem něho jen hráči Sigmy. Ale i o něm platí že včera podal hodně špatný výkon a musí přidat!
Hrubý - včera mě hodně zklamal. Pro mě je to v zimě jednoznačný adept na hostování bez opce! Potřebuje pravidelně hrát a v mých očích na to zatím nemá, aby to bylo u nás. Obě jeho žluté karty včera vznikly z toho, že mu při zpracování odskočil balón a on šel do skluzu a v souboji byl pozdě. Vyloučení si způsobil naprosto tragickým zpracováním úplně sám.
Černý - já tohodle kluka mám moc rád! Za jeho sešívané srdce, za jeho bojovnost a že je to sympaťák. Pamatuju ho ještě když jsme proti sobě hráli občas na turnajích ještě jako caparti, kde on vždycky býval pravidelně a suverénně nejlepším hráčem a střelcem. A proto mi není dobře, když píšu, že bych se s ním bohužel v zimě rozloučil. Na jednu stranu tomu nerozumím. Nemohl přece zapomenout hrát fotbal. Ale na druhou stranu kde je ten Míňa, který odcházel do zahraničí jako naše opora a skvělý fotbalista? Jeho včerejší totálně pokažený centr, kdy ho vůbec nikdo netísnil, byl poslední kapkou která mě vyhnala ze stadionu. Trápí se a mě to moc mrzí.
Piták - další moje srdcovka a hráč kterého mám a vždy jsme měl moc rád. Ale bohužel už je to také jen trápení. Přesně jak tu někdo napsal, šlape si po jménu a nerad bych se dočkal toho, aby se na něho pořvávalo. Uspořádal bych mu rozlučku kterou si jednoznačně zaslouží a důstojně a patřičně se s ním rozloučil.
A pár slov na závěr. Chtěl bych vyzdvihnout i pár hráčů Sigmy! Housku za velmi kvalitní výkon. Pracoval skvěle jak v defenzivě tak ofenzivě a opět ukázal že z něho roste pozoruhodný hráč. Mimochodem moc by se mi u nás líbil. Gólmana Buchtu za to jak nás vychytal. A stopera Radakoviče za jedno úžasné gesto. Nevím jestli si toho ještě někdo všiml, ale právě proto bych to tu rád vyzdvihl. V první půli když fauloval Levana, který pak musel putovat za postranní čáru, tak Radakovič se mu přiběhl omluvit a postavil se vedle Levana a měl v úmyslu zůstat za postranní čárou, dokud nebude Levan ošetřený a zpět na place. Ale Levan asi po pěti sekundách hned vběhl na plac, takže to nebylo na moc dlouho. Ale i tak mi tohle jeho gesto neuniklo a smekám tímto před Radakovičem klobouk. Takové gesto se dnes jen tak nevidí, tleskám mu! Jinak včera naprostá tragédie a doufám že to co včera, už hodně dlouho od nás neuvidím. Nemělo to s fotbalem mnoho společného. Pokud měl pan Šimáně ještě do včera nějakou malinkou myšlenku, že možná nebude potřeba tolik posílit, tak včera ta myšlenka musela vzít za své. Není co řešit. Základní sestava ještě nějakou kvalitu vcelku má. Ale nějaké posty nutně potřebujeme zkvalitnit a na lavičce, na té není totálně kam sáhnout. Musíme některé posty pořádně zkvalitnit a taky je kvalitně zdvojit. Protože jakmile dva hráči ze základu vypadnou, tak máme veliké problémy. A včera bohužel totálně zklamala i základní sestava! Posílení v zimě, je nevyhnutelné. Kdyby se včera vyhrálo, tak za týden v Teplicích by stačila i plichta. Ale takhle si musíme za týden v Teplicích ty body vzít zpátky. Další ztrátu si nemůžeme dovolit! Ale hlavu vzhůru slávisti! Máme nového majitele, peníze na posily, nové vedení s jasnou vizí a pokud z té cesty neuhneme, budoucnost je naše! A ani včerejší tragédie na tom nic nezmění! Včera mi kamarád rumun, psal rýpavou smsku, jestli mu zase napíšu něco o vládcích Prahy. Tak jsem mu na to napsal, že vládci Prahy budeme i kdyby nám Sigma dala bůra a že holt každý víkend se nehraje s takovýma sračkama, jako jsou rumuni! SKS!!! Jedeme dál!
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Sokrates55 (přítel SN) před 9 lety 24.10.2015 21:47 |Přeji Ti pěkný večer Borrisi.
Pokud mohu, dovol abych Ti vysekl velkou poklonu. Mluvíš mi z duše. Cítím to úplně stejně a závidím Ti tu snahu, žes to všechno napsal. Moje cesta z Prahy byla také smutná a snad jen noční káva na čerpací stanici u Mníšku mi udělala trochu radosti.
Sokrates55
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Borris před 9 lety 24.10.2015 21:50 |Děkuju Sokrate, speciálně od tebe si té poklony opravdu považuju.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
edenian před 9 lety 24.10.2015 22:35 |Ja jsem si rikal pro ceste domu / par stanic tramvaji / jak to musi byt sileny zajet si na tenhle fotbal odnekud z dali. Mit motivaci to zopakovat o tyden pozdeji, to je skoro hrdinstvi. Tak klobouk dolu, ze to vubec unesete.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
bongor před 9 lety 24.10.2015 22:52 |Ahoj Borrisi,to jsi tomu rudýmu vemenu řek moc dobře a zejména zcela pravdivě.Jinak se vším co jsi napsal musím jen souhlasit.Toho Radakoviče jsem si nevšim,to je teda borec nakonec.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
spino před 9 lety 24.10.2015 21:48 |http://www.reflex.cz/clanek/zajimavosti/67076/komunisticka-strana-ciny-zakazala-svym-88-milionum-clenum-hrat-golf.html
Pravda je podle mě taková, že když jim Jaroslav Tvrdík prozradil handicap Jiřího Šimáněho, tak se na to všichni vykašlali, protože mu nemohou konkurovat. :D
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
edenian před 9 lety 24.10.2015 22:38 |Pravda je takova, ze az se jim zachce / tzn. az budou mit duvod / tak Tvrdikovi, Simanemu a komukoli jinymu zakazou co budou chtit.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
smely (přítel SN) před 9 lety 26.10.2015 14:03 |no, abychom se jeste nedivili...
Jablonec- Dukla
Mike před 9 lety 24.10.2015 22:44 |Určitě jeden z letošních nejlepších ligových zápasů, paradoxně i když oba týmy jsou herně někde jinde, než my, tak je máme v tabulce za sebou. Přece Pospíšil nebude chtít mrznout někde v Jizerkách, kde do hlediště zabloudí 2500 zoufalců se řechtačkami, moc by se mi líbil, i když bude asi nedostupný. Fotbalista výborný, u nás by byl králem.
Nejvíce mě pobavilo, jak se sešli naši 4 bývalí stopeři, z toho 3 ze slavné mistrovské sezony. 3 byli na lavičkách a 4. ve studiu.
Fotbal jsem jako nestranný divák opravdu užil.
Re: Jablonec- Dukla
bongor před 9 lety 24.10.2015 22:57 |Jo Miku,bylo to dobrý.S Pospíšilem souhlasím,ale měli bysme se o něj pokusit.Zaujal mě.taky bylo moc pěkný ,jak pan sudí nepísknul úplně jasnou pencli proti FK Cinklonec,zato padesátiprocentní za dodatečný pád Hanouska v poslední minutě písknul velmi ochotně.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Petr9608 před 9 lety 25.10.2015 06:50 |Bolka mne se.re. Kdyby to zkrachovala, tak by ani pes po ní neštěkl. Ani v Bolce by to asi nikoho moc nepálilo. Prostě by si chodili dál na ten svuj hokej.
Jablonec to samý.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
spino před 9 lety 25.10.2015 08:16 |Vždyť i ten hokej tam má nic moc úroveň. Sice se jim poslední dobou daří, protože mají kvalitního trenéra a celkem dobře sestavily kádr, ale v minulých letech se mu fanoušci spíše smáli jako barážovému klubu. To už mi přijde úspěšnější fotbal.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Kmotr (přítel SN) před 9 lety 25.10.2015 09:16 |Zdravim panove,
myslim,ze Berkyho je akorat ten druhej gol ale proste to byla pohotova strela,co mela i razanci a poskakovala po zemi.. Cili to se stava. Takovyhle slova bych bral po smudle do prostred brany,ktera mu proskoci mezi rukama noha do brany..
Co me ale zarazi je pristup k zacatku zapasu.
V Jablonci jsme hrali otresne,ani nevystrelili na branku,kombinacni zoufalost,aboslutni chaos v utocne fazi. Po takovem vykon bych jako trener honil cely tyden hrace a tloukl jim do hlavy,ze na Olomouc u nas v EDENU,musime v letet a za prvnich 15 min mit nejmin pet strel na branku.. Misto toho jsme vsichni museli 20 minut koukat na to,jak si s nami Olomouc hraje. Absolutne prosrany zapas. Prijde mi,jako kdyby Dusan nevedel,co s tim. Tam meli po 5 minutach litat hromy blesky.
Jinak si myslim,ze na tymy jako je Olomouc,vlastne na vsechny krome SPA,PLZ,LIBE,BOLKY a asi JAB, by jsme doma meli hrat v rozestaveni 3-4-3. Obranci z tehle tymy typu Olomouc,jsou vetsinlu drevaci,ktery kdyz dostene nekdo pod tlak,tak zacnou pravidelne kazit a zmatkovat,tim jsem si naprosto jisty..
Idealni fotbaliste nam do tohole systemu sice chybi ale i stim co mame by se to dalo hrat.
Berky
Frydrych - Latka - Django
Mikula - Soucek - Kenia - Jablonsky
Voltr - Skoda - Cerny
Za Cerneho mozna Zmhrhal.
Samozrejme nevim jak je na tom Frydrych s rychlosti ale i kdyby je. Django,tak stiha krizovat Latku kdyby nestihal. Obrane by samozrejme nejvic pomahal Soucek + Mikula a Jablonsky. Nicmene dozadu by se dostali jen nakopy,protoze nic jinyho by neproslo. A v utoku,by jsme jejich obrane v tomhle slozeni nedali vydechnout.
Moc rad bych se na tohle jednou podival.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
Kunetice před 9 lety 25.10.2015 12:46 |Já si myslím že to hráči fakují protože většina ví že stejně v zimě skončí.
Na nějakou cílovku po podzimu kašlou protože dostanou vyplacený zbytek kontraktu
a půjdou s radosti čutat do jiného ligového týmu dnešním ligovým fotbalistům to stačí až na výjimky.
A Uhrín s tím nic neudělá a proto tam jen rezignovaně seděl a čučel jak si hráči dělají co chtějí.
Nevadí to nějak do zimy vydržíme a pak ja pěkně všechny vykopat. Z toho co jsem včera vyděl tak bych nechal v kádru jen Berkovce,Deliho,Latku,Keniu,Součka,Škodu - takže mi vychází 14-6=8 To znamená adios těm osmi a koupit hráče spíš v zahraničí u nás je to vyprodaný.
Re: Berkovec: Prohru beru na sebe
před 9 lety 26.10.2015 21:44 |Nechal bych Deliho a Součka.... :-D