Chance liga

Jablonec - Slavia 0:0

Slavia nastoupila k utkání s Jabloncem se dvěma změnami v sestavě, vrátil se uzdravený Štohanzl a na Duklu vykartovaný Souček. V bojovném utkání měli navrch domácí, slávisté si ale díky dobré defenzivě vezou do Prahy bod za bezbrankovou remízu.

Jablonec - Slavia 0:0

Slavia: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Štohanzl (88. Piták), Souček, Zmrhal (90.+3. M. Vukadinovič), Černý (80. Frydrych) - Škoda, Voltr

Trenér Dušan Uhrin měl k dispozici oproti poslednímu zápasu s Duklou dvě výrazné postavy vítězného derby se Spartou, karetní trest si odpykal Tomáš Souček a zranění vyléčil Jan Štohanzl. Právě Štohanzl udělal již po 30 vteřinách zápasu hrubou chybu a v rozehrávce nalil do šance domácímu Doležalovi, jeho přízemní střelu z hranice vápna kryl Berkovec. Domácí začali velmi aktivně, vysoko napadali rozehrávku slávistů, ti si s tím nedokázali poradit a triviálními chybami v rozehrávce se dostávali pod tlak. Po deseti minutách se hra vyrovnala, ale nebylo to ani tak zlepšením výkonu slávistů nýbrž zhoršením domácích. Hrál se tak fotbal plný nepřesností převážně ve středu hřiště. Ve 20. minutě chyboval Souček, míč přebral Pospíšil, jeho střelu vyrazil před sebe Berkovec a dobíhající Mikula míč uklidil do bezpečí. Za chvíli šel do nebezpečného skluzu Deli, na hranici vápna asi lehce zasáhl Mingazova, ten se ale skácel až po dvou krocích a sudí Příhoda tak faul neodpískal a ještě domlouval hráči domácích, ať nesimuluje. To už ale tlak domácích zase sílil a přišla série zblokovaných střel, přičemž nejdůležitější byl blok Deliho. Tou dobou už se slávisté jen velmi výjimečně dostali s míčem na polovinu soupeře a nějaká větší šance domácích přímo visela ve vzduchu. V 41. minutě přišla první střela Slavie, která stála za zaznamenání, Zmrhal z úhlu prudkou střelou minul. Domácí se neprosadili ani po dvou rohových kopech a tak se šlo do kabin za bezbrankového stavu.

Poločasová přestávka nezměnila nic ani na sestavách na hřišti ani na obrazu hry. Hráči Jablonce dále drželi míč a nepouštěli slávisty s míčem na vlastní polovinu, sešívaní se jen bránili a při pokusech o útočné akce rychle ztráceli míče. To se po pěti minutách změnilo a v 55. minutě dokonce přišla první velká šance slávistů, centr Štohanzla v akrobatické pozici tečoval Voltr jen těsně mimo. Až o minutu později pak sudí Příhoda odpískal vůbec první faul domácích hráčů. Slávisté hru vyrovnali a hrálo se opět bez šancí. Ta další přišla až za deset minut a měli ji domácí z brejku, nakonec ale přišlo až nepříliš nebezpečné zakončení z hlavy Rossiho, které šlo vysoko nad. Dvacet minut před koncem zápasu domácí zase zabrali a vytvořili si velmi nebezpečnou šanci po přímém kopu od rohového praporku, Berkovec vyrazil centr před sebe do vápna a po několika pokusech nakonec poslal míč mimo tři tyče Doležal. Na konci 86. minuty si Tecl naběhl na centr z hloubi pole za záda Deliho, jeho pokus naštěstí kryl Berkovec. Na nervy příznivců červenobílých barev, kterých do Jablonce dorazilo velké množství, hráči v sešívaných dresech zabrnkali ještě na začátku druhé nastavené minuty, domácí se ale k zakončení nedostali. Zápas tak skončil remízou 0:0, se kterou bude Slavia jistě spokojenější než Jablonec.

10.kolo - Sobota 17. 10. 2015 14:30

Synot liga, 2015/2016
0 - 0
0 - 0
FK Jablonec
FK Jablonec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje v Jablonci

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 13:38 |  
    0 0

    Kenia ani na lavicce? Kluku dej se do poradku, potrebujeme te.

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      Nosorozec     před 9 lety 17.10.2015 13:46 |  
      0 0

      A taky se divim, že neni na lavičce Diop. Máme tam 3 obránce, 3 záložníky a žádnýho útočníka.

      • Re: Slavia hraje v Jablonci

        dropt     před 9 lety 17.10.2015 13:52 |  
        0 0

        Jsem na tom podobně. Vukadinoviče jsem ještě hrát neviděl, takže nevím, co od něj očekávat, ale jinak, když se podívám na lavičku, mám pocit, že tam není žádná náhrada/posílení do ofenzivy.

      • Re: Slavia hraje v Jablonci

        vojta     před 9 lety 17.10.2015 13:52 |  
        0 0

        nevite nekdo co je s bazalem?

        • Re: Slavia hraje v Jablonci

          Arutha     před 9 lety 17.10.2015 14:00 |  
          0 0

          Za Žižkov dostal červenou

        • Re: Slavia hraje v Jablonci

          notrax     před 9 lety 17.10.2015 14:01 |  
          0 0

          ČK z minulého zápasu za Žižkov.

      • Re: Slavia hraje v Jablonci

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 09:11 |  
        0 0

        Afrika má ještě tento týden kvalifikace

  2. Re: Slavia hraje v Jablonci

    notrax     před 9 lety 17.10.2015 13:46 |  
    0 0

    Nejvíce se bojím toho Zmrhala ve středu, tam mu to podle mě vůbec nesvědčí. :/

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      Nosorozec     před 9 lety 17.10.2015 13:47 |  
      0 0

      Když hraje ve středu nahoru - dolu, tak mu to naopak svědčí. Spíš bych řekl, že se nehodí na kraj.

      • Re: Slavia hraje v Jablonci

        notrax     před 9 lety 17.10.2015 13:58 |  
        0 0

        Tak já to bral podle posledního zápasu s Duklou, tam hrál střed jen první poločas(pokud se nemýlím) a vůbec se mi nelíbil, naopak druhý už hrál lépe, ale tak to celý tým. A taky se neubráním srovnání Souček+Kenia vs Souček+Zmrhal, kde to lépe vyznívá pro první dvojici. Ale budu rád, pokud mě dnes vyvede z omylu. :-))

        • Re: Slavia hraje v Jablonci

          Nosorozec     před 9 lety 17.10.2015 14:12 |  
          0 0

          Když hraje celej tým špatně, tak se s tim Zmrhal sveze a neni skoro vidět. Když hraje tým dobře, tak Zmrhal často exceluje.

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      Betynka58     před 9 lety 17.10.2015 13:48 |  
      0 0

      Rozhodně mu to tam svědčí (alespoň teď na podzim) lépe než na kraji.

  3. Re: Slavia hraje v Jablonci

    vojta     před 9 lety 17.10.2015 13:46 |  
    0 0

    voltra bych si klidne dokazal predstavit i na lavicce po poslednich vykonech. idealne misto hrubyho. tak snad se dnes radek ukaze :)

  4. Re: Slavia hraje v Jablonci

    Majkl8     před 9 lety 17.10.2015 13:47 |  
    0 0

    Frydrych zase na lavici??

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      Betynka58     před 9 lety 17.10.2015 13:51 |  
      0 0

      Znáš to, vítězná sestava se nemění (i když naposledy byla remíza), zvláště do v poslední době stabilizované obrany by asi nebylo dobré sahat.

  5. Re: Slavia hraje v Jablonci

    zeleznik2     před 9 lety 17.10.2015 13:59 |  
    0 0

    Se sestavou spokojenost hlavně že se vrací Souček a Štohanzl. Hrubý na lavičce ok tak kluci do nich.

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      Betynka58     před 9 lety 17.10.2015 14:10 |  
      0 0

      Minulý zápas mi zčásti potvrdil to, co jsem už dříve tušil, že Míňovi by to asi šlo napravo lépe než nalevo. Co kdyby se se Štohanzlem prohodili?

    • Re: Slavia hraje v Jablonci

      naplavnik     před 9 lety 17.10.2015 14:32 |  
      0 0

      Dle sestavy Jablonce věřím ve výhru.

  6. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:03 |  
    0 0

    Dneska divizní výkon, hrůza a děs, nepřihrajou si na metr, nestíhaj...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:21 |  
      0 0

      Je pravda, že pánové Štohanzl, Zmrhal a Černý nepřihrajou, ale divizní fotbal? To snad ne.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:24 |  
      0 0

      Holomajzna, nic vic. Pritom ten teren neni jeste tak spatny..musi se to urvat silou, standardka nebo centr. Hruby misto Voltra naa plac, ten umi nacentrovat na Skodu. Jinak rozhodci nam neskodi, spis opacne. Stohanzl mel mit zlutou, Deli fauloval na vapne. Hlavne nedostat gol

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:26 |  
        0 0

        Ano první poločas byl od nás divizní. Nenáhráli jsme si, nevystřelili jsme, neměli jsme ani náznak ničeho, snad ani roh. Druhá půle o chlup lepší, alespoň tam byly nějaký náznaky i šance Voltra.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 17:39 |  
          0 0

          Tvl byl jsi se někdy podívat na divizi? Ty tady píšeš jak kdyby tam hráli totální dřeba, oni tam občas hrajou lepší hráči než např. ve druhé lize, protože alespoň nemusí být profesionály a ke své práci si mohou fotbalem přivydělat. Přirovnat styl hry kdy si nenahraješ, nevystřelíš k divizi to chce mít kuráž tedy.

  7. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 15:20 |  
    0 0

    Ať je Damková p..... a Pelta č..... jakejkoliv, tak prosím aspoň na víkend otců by si to fanoušci mohli odpustit :/.... Příhoda zatím luxusně pouští hru, za to palec nahoru, snad o poločase nedostane jiné pokyny a nebude z toho komedie.


    Výkon našich? Darmo mluvit

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:28 |  
      0 0

      Víkend otců? No ty v...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:32 |  
      0 0

      Naprosty souhlas, v tv je ten vikend otcu docela pekne prezentovany, pak ty sproste nadavky, to me faakt na jinak super fanouscich strasne stve. Muzu tam vzit kluka, 4 roky? Nevim

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:35 |  
        0 0

        Tak to na fotbale chodí.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 15:39 |  
          0 0

          Faris díky za rozumnou reakci a podporu, Steev bude pravděpodobně to promile, které hyzdí jinak nejlepší fanoušky v lize a kvůli kterým se občas z tribun ozvou takové reakce, jaké se ozvou

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:42 |  
            0 0

            Já jsem pravděpodobně fanoušek co chodí na fotba l:)

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:46 |  
              0 0

              A jestli se ti nelíbí výkon našich hráčů,měl si vyrazit do Jablonce je podpořit a ne mrmlat na internetu.

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

              Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 15:47 |  
              0 0

              No jo no, ono to není tak úplně jednoduché být každém zápase milované Slavie, pokud žiješ v zahraničí. Proto jsem vděčný za poslední 2 sezóny kdy mohu všechny zápasy svého klubu sledovat alespoň přes internet.

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:05 |  
                0 0

                V tom případě máš možná trochu zkreslené představy o tom co se na stadionech v ČR děje.

                • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  Faris (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:35 |  
                  0 0

                  Hele, já chodím na každý zápas, jezdím i na pár venkovních, tak trochu přehled snad mám. Na internetových forech nemá smysl přesvědčovat, to nejde, prostě jsme s Kulissem vyjádřili názor, že sprosté pokřiky nám vadí. Nevadí Pelta ven apod, to je v poho, ale ten zbytek. Pro sprosté slovo nejdu daleko, to ne, ale skandovat p..a Damková bych nedovedl a vadí mi to

                  • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                    steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 17:21 |  
                    0 0

                    Nezlob se na mě ale na stadionech padaj i daleko ostřejší slova a to k fotbalu patří a jestli ti to vadí tak je mi tě líto ale......

                    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

                      AlesJa     před 9 lety 19.10.2015 08:47 |  
                      0 0

                      takže fotbal = sprosté nadávky a to je v pořádku, hm to se již nedivím ničemu co se v hledištích děje.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:27 |  
        0 0

        Prosimtě o co ti jde? Myslíš, že až nastoupí do první třídy, že tyto slůvka nepochytí? Pochytí, jako první.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Faris (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:38 |  
          0 0

          Pokud bude po mne, bude jednou rád pít pivo a slivovici, neznamená to ale, že mu budu teď nalívat:-). Stejně tak nevím, proč by měl ve čtyřech letech mluvit sprostě..ale vím, že s tím nic nenadělám

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      PetCC     před 9 lety 17.10.2015 17:53 |  
      0 0

      Číča Damková, co je na tom? :-D

  8. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 15:22 |  
    0 0

    Zatím tedy oboustranná zoufalost. Dnes se šíleně ukazuje, jak moc nám chybí Kenia. Jiného hráče, který by dokázal uprostřed pole podržet balon a dát smysluplnou přihrávku, v týmu asi bohužel nemáme. Velice špatný výkon zálohy, zoufalé nepřesnosti. Do druhého poločasu bych jednoznačně volil prachobyčejné nákopy na útočníky, naše záloha dneska nevypadá, že by měla něco kloudného vymyslet.

    I tak ale věřím, že budeme bodovat, Jablonec nic extra také nepředvádí.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:01 |  
      0 0

      Já také věřím v body a jestli se to povede tak obrovské dítě všem :D

  9. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lassiter     před 9 lety 17.10.2015 15:25 |  
    0 0

    Těžko hrát koukatelný fotbal, když z třiceti útoků skončí dvacet pět nepřesnou přihrávkou na čtyři metry. Zmrhal je tam jak na potulce, jeho nabídka pro míč je nulová, jaký rozdíl oproti Pospíšilovi, který hraje na stejné pozici.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      bongor     před 9 lety 17.10.2015 17:04 |  
      0 0

      Nabídka na míč byla slabá u všech našich a to proto,že jabka mnohem víc presujou.
      Kdyby naši kluci presovali jako proti bídě,tak by si peltonec taky nekop,ale my se dokážeme vyhecovat jenom proti hvězdám z toletné.Nevím proč to nejde pokaždé.

  10. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    notrax     před 9 lety 17.10.2015 15:26 |  
    0 0

    Jediné + asi Deli. Přechod do ofensivy strašný, někdy kolem 10 minutě bylo super pokoukání, když jsme si snažili nahrát a 4x zasebou jsme trefili hned prvního jabloneckého hráče.

  11. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 2. pol.

    lassiter     před 9 lety 17.10.2015 16:24 |  
    0 0

    dobrý bod a zapomenout

  12. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 2. pol.

    mpik     před 9 lety 17.10.2015 16:24 |  
    0 0

    Nuda, nuda, nuda.
    Lépe asi dnešní zápas shrnout nelze. Slavia je bez Kenii prostě poloviční. Chybí jakýkoliv pokus o konstruktivní založení hry, rozehrávku, příšerně kopnuté rohy. Škoda nedostane míč. Za mě pochvala Delimu, Součkovi a Škodovi za snahu.
    Chudáci diváci...

  13. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:27 |  
    0 0

    Já chci být pozitivní, tak napíši, že máme dobrou obranu. Sparta, Jablonec s nulou.

    Příští týden v plné síle(dle slov Uhrina) na Olomouc.

  14. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:29 |  
    0 0

    Vzhledem k hernímu projevu obou mužstev je remíza spravedlivá, zvláště pro nás je to cenný bod. Dnešní zápas v plné nahotě odkryl, že jestliže chceme hrát na špici a poháry, tak musíme masivně posílit, a to zejména v záloze. Jediní naši záložníci, kteří ze současného kádru snesou měřítko se špičkou, jsou Kenia a Souček, s přivřeným okem Štohanzl a Zmrhal. Jinak je to děs! Černý úplně k ničemu, Piták přijde v 85. minutě a v 90. nemůže... Jestli se chceme posunout, tak tito hráči by měli (nejlépe už teď v zimě) skončit a musí za ně přijít řádově lepší alternativy.

  15. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Khadgar     před 9 lety 17.10.2015 16:33 |  
    0 0

    Zlatý bod, který snad vrátí některé zdejší diskutéry do reality.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Navyseals     před 9 lety 17.10.2015 16:41 |  
      0 0

      Já třeba v realitě jsem. Bod z Jablonce je velmi dobrej, sparta tam taky nevyhrála.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        bongor     před 9 lety 17.10.2015 17:09 |  
        0 0

        Jablonec byl lepší,hlavně ale na nich bylo vidět,že jsou pod nějakou hrozbou,mnohem víc se snažili.Že jsou potřeba výrazné posily,to je jasné celý podzim.Černý nebyl horší než zbytek mužstva.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 16:41 |  
      0 0

      Bod je skvělý. Někteří diskutéři tu jsou nějak mimo,Jablonec je kvalitou kádru úplně jinde.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 17:00 |  
        0 0

        Ano, bod je super, ale co jsme předvedli za výkon, zejména v první půli, to byla tragédie, jinak to nelze nazvat.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 20:26 |  
          0 0

          Až na ty šílené nepřesnosti (zřejmě kvůli mokru tak viditelné), u kterých jsem si rval vlasy, se na to koukalo mnohem lépe, než minule na první poločas s Duklou.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Borris     před 9 lety 17.10.2015 17:02 |  
      0 0

      Samozřejmě chtěl jsem výhru, ale také si myslím že dobrý bod. Udrželi jsme Jablonec dva body pod sebou a podrželi jsme si pátý flek. A do Jablonce se nejezdí pro snadné výhry. Daleko víc mě mrzí ztráta s Duklou. Tam měla přijít jednoznačně výhra. Ale už nemá cenu bědovat nad rozlitým mlékem. Za týden musíme s Olomoucí Jednoznačně vyhrát. Jedem dál!

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 17:13 |  
        0 0

        Nějak jsem nezaznamenal že by byli zdejší diskutéři nějak mimo realitu ale to je asi věc názoru. Každopádně bod dobrej a příště doma za tři.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Borris     před 9 lety 17.10.2015 17:19 |  
          0 0

          Však já nepsal nic o tom, že by zdejší diskutéři byli mimo realitu :-)

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 17:24 |  
            0 0

            Ty ne Borrisi :)

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              Borris     před 9 lety 17.10.2015 17:35 |  
              0 0

              V pohodě steeve :-)

  16. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Dresco     před 9 lety 17.10.2015 16:53 |  
    0 0

    Remizu v Jablonci beru, tam neni jednoduchy vyhrat. Prvni puli jsme byli spatni, druhou uz bych rekl, ze jsme byli nepatrne lepsi nez Jabka. Nemejme velky oci. Hlavne, ze jsme udrzeli neporazitelnost...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 17:18 |  
      0 0

      3000 divaku na galacticos,z toho minimalne 1000 slavistu :) Vypadal by ten fotbal lepe pred 30 tisici?

  17. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Nosorozec     před 9 lety 17.10.2015 17:19 |  
    0 0

    Žádná atraktivní podívaná to dneska nebyla, ani jednou jsme nevystřelili na bránu. Bod z Jablonce je při současný síle obou kádrů dobrej a jsem za něj celkem i spokojenej. Do konce podzimu bych to viděl na zisk dalších 11 bodů (Olomouc doma - výhra, Teplice venku - remíza, Bohemka doma - výhra, Slovácko venku - remíza, Příbram doma - výhra, Liberec venku - prohra), což by znamenalo že budeme mít před jarní částí 27 bodů a to je dost slušná výchozí pozice proto, abysme na jaře útočili na poháry.

  18. Někteří kritici se asi zbláznili...

    Mike     před 9 lety 17.10.2015 17:36 |  
    0 0

    Omlouvám se za tento nadpis, pokud se někdo cítí dotčený. Chtěl bych některým kritikům připomenout, že...

    1/ Máme po 10 kolech 16 bodů, v minulých sezonách jsme na ně dřeli celý podzim.

    2/ Obdrželi jsme pouze 8 branek, nevím, zda i v mistrovských sezonách jsme po 10 kolech měli tak málo obdržených branek.
    Pouze o jednu méně jsme dostali v jednom zápase před 2 lety v památném domácím utkání s Teplicemi.

    3/ Budeme po 10 kolech nejhůře na 6.místě tabulky, s minimální bodovou ztrátou na pohárové příčky.

    4/ Hráči na rozdíl od minulých sezon a letošního jediného zápasu v Brně dřou na a nad hranicí možností.

    5/ Ve zbylých pěti podzimních kolech /nepočítám 16.kolo v Liberci/ hrají kromě zápasu v Teplicích s týmy z dolní poloviny tabulky, takže pravděpodobně ještě nějaké body získáme.

    6/ Připomenu zápasy s pohárovými účastníky- Plzeň 1-2, Liberec 2-2, Boleslav 1-1, Sparta 1-0, Jablonec 0-0. Tedy bilance 5 1-3-1 6 bodů- se skóre 5-5. V minulých sezónách utopie. Při srovnání kádrů bilance téměř neuvěřitelná.

    7/ A to nejdůležitější- noví majitelé, kteří vědí, kam klub směrovat. O tom bychom se nám před několika týdny ani nesnilo.

    A přesto se tady najde řada pisklounů, nespokojenců a kritiků. Kádr podle mě podává lepší výkony, než na jaké objektivně má, ať se přihlásí ten, kdo po 3 kolech čekal dalších 7 kol bez porážky, já tedy ne.

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 17:42 |  
      0 0

      Naprostý souhlas s hodnocením, tito hráči opravdu nyní makají hodne nad své možnosti a dnes to bylo i vidět v mezikusech utkání, kdy bohužel k té obrovské chuti a píli není kvalita

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      Barlblog     před 9 lety 17.10.2015 17:45 |  
      0 0

      Souhlas. Jen dodám. Remíza z venku na Jablonci, který má objektivně ZATÍM lepší kádr? Jasná spokojenost

      • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

        Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 17:49 |  
        0 0

        Hlavně ten obrovský rozdíl byl vidět v záložní řadě, v pohybu, na míče, prostě ve všem, Pospíšil se mi třeba moc líbil dnes...

        Jinak co se týče těch posil, kdyby měl být jeden hráč kterýho bych si měl vybrat a pro jeho získání se rozkrájet, tak to bude Dušan Švento, nevím jak moc reálné by to bylo, ale je to ten u kterého bych měl snad největší radost jaká by byla možná a okamžitě bych si kupoval dres s jeho jmenovkou. Kdo ví třeba je na seznamu a třeba je to jen zbožné přání a utopie.

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      pinochet     před 9 lety 17.10.2015 17:47 |  
      0 0

      +1

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      quelhar (admin)     před 9 lety 17.10.2015 17:49 |  
      0 0

      Díky, že jsi tohle napsal, mám naprosto stejné myšlenky. Výkony jsou odpovídající možnostem kádru, výsledky dokonce nad ně. Devět bodů do konce podzimu a bude to naprosto snový podzim.

      • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

        Mike     před 9 lety 17.10.2015 18:00 |  
        0 0

        Jen ještě připomenu lavičku Jablonce v dnešním utkání- každý hráč by hrál u nás v základu- Beneš, Greguš, Romera, Tecl, Trávník a Wágner. Takže kádr má Jablonec jasně lepší a plácají se za námi o 2 body, a doma za 5 kol ještě nevyhráli. To my bychom zbořili Eden.
        Takže je jasné, že nás objektivně asi přehrají, nicméně ten rozdíl zase nebyl tak znatelný.

      • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

        Mike     před 9 lety 17.10.2015 18:05 |  
        0 0

        Ahoj, tak kolik bodů jsme nad plán? Jestli si dobře pamatuji, tak si po 9 kolech psal, že si čekal 11 bodů, v Jablonci si asi žádný nečekal. Takže 5 bodů, jestli se pamatuji dobře. A trochu Tě popíchnu, aby si měl co dělat- cha, cha, cha...
        Prosím o Statistické okénko po třetině soutěže, na tuto Tvoji rubriku jsem se vždy moc těšil. Třeba počet obdržených gólů, ale Ty nějaká témata vymyslíš. Děkuji.

        • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

          quelhar (admin)     před 9 lety 17.10.2015 19:20 |  
          0 0

          Uvidíme, jak budu stíhat s tím okénkem... Ohledně plánu máš pravdu, v Jablonci jsem měl nulu, tak jsme +5. Do konce podzimu mám v plánu osm, rád bych devět, ale osm by taky nebylo zlé. Pořád platí, že musíme vyhrávat doma, body z venku jsou do konce podzimu nad plán.

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      PetCC     před 9 lety 17.10.2015 18:01 |  
      0 0

      Navíc, Jablonec určitě nic nepdcenil, pro vítězství dělali co mohli, chtěli ho konečně dosáhnot. Takže to, že nám nedali gól a prakticky neměli šanci, to je velké plus zápasu.
      Samozřejmě, dopředu to bylo slabý, ale vzhledem ke kvalitě napadání Jablonce to byl hodně těžký úkol.
      Přiznám se, že takový průběh zápasu jsem nečekal, ale ten kluzký terén bránil dynamičtější a přesnější hře. Což přeci jenom naší důrazné obraně pomohlo. Takže po 60 minutách jsem to na 0:0 viděl.

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 18:04 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím.

      Nic to ale nemění na tom, že jsme dneska nehráli dobře a že zejména zálohu je nutné výrazně posílit.

    • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

      Hubacek     před 9 lety 17.10.2015 18:10 |  
      0 0

      Moc skvěle vystihnuto ,nemělo by se zapomínat ,že máme úplně stejný kádr jako poslední 3 roky ,bez posli ,ten to tým hrál poslední 3 roky o sestup ,nepřišla žádná posila ,nedají se tudíž čekat nějaké velké útočné orgii . Je až spíž zarážející ,že jsme tam kde jsme a bud me za to rádi . Nechce se mi ani věřit ,že je to motivací nových majitelů . Snad je možné že Uhrin z těchto hráčů dokáže dostat maximum a ví co hrát.

      • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

        steev (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 18:40 |  
        0 0

        No ono to může být spíš demotivací Aleše,jako nevyplácení výplat atd. Zároveň přístup nových majitelů jistě morálku posílil to je jasné.

        • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

              před 9 lety 18.10.2015 11:41 |  
          0 0

          Ty máš nějaké informace o tom, že Aleš nevypalácel mzdy? Nepočítám poslední 3 měsíce jeho vlády...

          • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

            steev (přítel SN)     před 9 lety 19.10.2015 20:08 |  
            0 0

            Ano,dělo se to několikrát.

      • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

        PetCC     před 9 lety 17.10.2015 20:29 |  
        0 0

        Jedna zásadní a opravdu nečekaná posilu tu ale je a bylo to vidět i v zápase s Duklou. Je to Souček, který má takový start do liogy, jaký nepamatuju. Možná Šmicer taky takhle bez respektu naskočil do ligy.

        • Re: Někteří kritici se asi zbláznili...

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 04:03 |  
          0 0

          Souhlas, až na bod 4. Každý kdo chce být dlouhodobě úspěšný musí dřít, dřít a dřít. Problém Slavie byl, že hráči na to nebyli zvyklý a tím vlastně i fanoušci. A teď to někomu může připadat jako něco extra. Ale pozor, zatím to pochopila jen část našeho mužstva, např. Uhrin posadil na nějaký čas Zmrhala a tomu to moc pomohlo, pochopil. Osobně jsem velmi zvědavý na Hrubého, má velký talent, ale zatím hrál jen takovým svým tempem a to nestačí, snad pochopí taky ...

  19. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 17:57 |  
    0 0

    V auguste oslávil Dušan Švento okrúhlu tridsiatku a uvedomuje si, že v dnešnom futbalovom svete to najmä u ofenzívnych hráčov znamená obmedzené možnosti na prestupovom trhu. "Uvidíme, čo sa stane. Ak sa moja aktuálna situácia nezmení, v zime budem musieť hľadať východisko. Samozrejme, že myslím aj na európsky šampionát, ku ktorému máme veľmi blízko. Aj preto, aby som mal možnosť zabojovať o miesto v kádri pre ME, budem musieť asi zmeniť klub. Jasné, stále je šanca, že sa trebárs niekto zraní a dostanem v Kolíne príležitosť, ale pri zohľadnení mojej súčasnej pozície mi už nezostáva nič iné, ako premýšľať aj nad iným riešením," dodáva Dušan Švento.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      SLAVISTA86     před 9 lety 17.10.2015 18:25 |  
      0 0

      hlavně jeho plusem je, že může hrát jak beka, tak v záloze, nebo křídlo. ...

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 18:27 |  
        0 0

        Ano je to tak, byla by to jednoznačně největší a nejlepší posila co by nás mohla potkat, bohužel těžko říct jak by se mu zamlouvalo vracet se do ČR, ale zase by tam mohlo být to lákadlo EURO cupu. Měl by vysokou pravděpodobnosti zápasového vytížení.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 21:00 |  
      0 0

      Zalezi na jeho aktualni forme,Krajcik se zatim take nerysuje uplne skvele pro rudky,na to,kolik bere a odkud prisel. Pokud nas kmet ohlasi konec,pak by to byla opodstatnena posila.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Plos     před 9 lety 17.10.2015 22:06 |  
        0 0

        Krajcik?

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 22:28 |  
          0 0

          srovnani Sventa s Krajcikem-aby to nedopadlo tez pod ocekavani,jako s Krajcik ve sparte zatim

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            Kuliss9     před 9 lety 17.10.2015 23:41 |  
            0 0

            Krajčik ???? Nemyslíš náhodou Jiráčka ? Což je rozhodně úplně jiný případ než Dušan

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              sTizz (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 19:35 |  
              0 0

              jo Jiracka jsem mel namysli:) omlouvam se

  20. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    notrax     před 9 lety 17.10.2015 18:52 |  
    0 0

    Tak nám pomohly i výsledky z ostatních stadionů. :-) Včera Bolka remíza, dnes remizoval i Liberec, Teplice dokonce prohráli s Jihlavou. Jediné Slovácko se na nás bodově dotáhlo.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Falk     před 9 lety 17.10.2015 19:15 |  
      0 0

      Dobrý bod z Jablonce.Je to asi maximum na co máme kádr,nebýt výborné obrany a Součka ,nevim nevím .Dlouhodobem se mi nelíbí středová záloha ,ihned se zbavit balonu a nákop, dnes i křídla nic moc ,ani Voltr nic moc ,ale bod velmi cenný ,hra hrůza,rukopis nákop

  21. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    zeleznik2     před 9 lety 17.10.2015 19:46 |  
    0 0

    Bod z Jablonce dobrý navíc je z venku, bohužel výkon opět jako proti Dukle v prvním poločase strašný, první střela ve 41.minutě?druhá půle z naší strany lepší dokonce jsme měli dvě šance Voltr a Jablonský. Poté jsme mohli inkasovat zase my. Nula vzadu dobrá vizitka obrany. Bez Kenii však jsme poloviční a téměř neškodní. Ale co bychom za podobný výsledek v posledních letech. Proti Olomouci musíme předvést úplně jiný výkon.

  22. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Borris     před 9 lety 17.10.2015 19:47 |  
    0 0

    Jinak pokud by to někoho zajímalo, tak výčet NĚKTERÝCH jmen v dnešním deníku Sport o kterých údajně uvazujeme jsou: Pavelka, Šural, Skalák, Bořil, Zahustel, Chramosta a Ščuk.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Dresco     před 9 lety 17.10.2015 20:05 |  
      0 0

      Vsechno dobry, akorat Skalak je arogantni spartan a misto Chramosty bych radeji Tecla. Cislo jedna pro me Sural, technicky hrac patri do Slavie.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        bongor     před 9 lety 17.10.2015 21:05 |  
        0 0

        souhlasím s názorem na Skaláka,ten patří za vodu.Chramosta není rozdílový hráč,to asi pro nás není nějaké větší posílení,stejně jako Tecl.
        Dobrý je Zahustel a samozřejmě Šural a zkusil bych Pilaře,je to slávista a hráč dobrej,jenom ta zranění....Volný by měl být Dušan,to by taky mohla být rozdílová posila.Ovšem hlavně potřebujeme tvůrce hry.Kenija je asi skleněnej.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Betynka58     před 9 lety 17.10.2015 20:44 |  
      0 0

      Mne snad více než výčet posil zaujaly posty, na které Slavia údajně nejvíce potřebuje posílit - kromě brankáře a levého obránce (kterého ve skutečnosti nejvíce potřebuje) tam byly vyjmenovány všechny posty...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 21:06 |  
      0 0

      Sural by byl jednim z nejdrazsich prestupu v ceske lize,na nej lepe zapomenout:) a Skalak tez nerealne

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 21:12 |  
        0 0

        Proč, za kvalitu se platí, navíc bude drahý jen v tom případě, když prodlouží smlouvu. A stejně mám takové tušení, že v zimě už bude trénovat v Edenu.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      LordEdmund     před 9 lety 17.10.2015 21:17 |  
      0 0

      Ščuk je letos příšernej i podle Boleslaváků, to snad někdo nemyslí vážně a Chramosta je jen stín toho talentovaného útočníka. Ostatní bych bral. Nejraději Šurala a pak Skaláka i ten Zahustel je zajímavé jméno.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 21:42 |  
        0 0

        Ty jména (s vyjímkou Šurala) bych nebral moc vážně, podle mě jen novináři střílejí od boku, protože vědí kulový. Sám Tvrdík psal, že řadu hráčů máme na seznamu z ciziny.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 22:22 |  
          0 0

          Jinak řečeno, když by měli novináři ve Slavii nějaký zdroj informací, tak proč by jim prozradil jen české hráče ze seznamu a ne ty z ciziny ? To je jasný nesmysl, prostě jen střílejí od boku, aby měli popsané stránky svých novin.

  23. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 20:04 |  
    0 0

    Tak jsem dorazil z Jablonce a celkem spokojenost. Mužstvo podalo takticky kvalitní výkon a do vyložené šance jsme je vlastně nepustili. Dopředu jsme se sice moc nedostali, ale musíme taky brát zřetel na kvalitu soupeře. Jablonec měl v první půlce jen několik křídelních náběhů, velice šikovný je hráč č.16 a po půlce jen nepříjemné závary, které jsou ale ošidné, protože nikdy nevíte kam se to odrazí. Po poločasu jsme začali hrát aktivněji a několik slibných brejkových možností tam bylo, ale nikdy jsme dobře nevyřešili finální fázi. Bod byl dnes asi maximum a domácí by se asi divili, kdyby jim tam do brány zapadla tečovaná střela našeho hráče, dnes to byla naše největší šance na gól. Určitě pochvala celému mužstvu za zodpovědnou hru dozadu. Jinak sleduju fotbal několik desítek let a ještě jsem nezažil, aby nám sudí v Jablonci pískal rovinu, až dneska. Jo, dějí se věci a to je CEFC teprve týden sponzorem svazu. Za týden musíme za každou cenu porazit Olomouc. Ať žije nová Slavie !!!

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      PetCC     před 9 lety 17.10.2015 20:31 |  
      0 0

      Jo, rozhodčí opravdu překvapil a byl na nás skoro mírnější než na Jablonec. I já bych nám odpískal víc než on :-)

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 20:37 |  
        0 0

        V první půlce jsem koukal jak puk, když nenastavil ani čudlu, na konci už jsem ty 2 minutky trefil. Jinak na hlavní tribuně domácí fandové předpovídali, že Šilhavý asi končí.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        bongor     před 9 lety 17.10.2015 21:09 |  
        0 0

        No to máte hoši pravdu.Vždyť už ale bylo na čase.Doufám,že nám s Olmikem pískne i nějakou tu pencli.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          bongor     před 9 lety 17.10.2015 21:10 |  
          0 0

          To bylo na tu rovinu,ne na Šilhavýho,toho mám docela v oblibě.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Dobi     před 9 lety 17.10.2015 22:19 |  
        0 0

        Přátelé, jak už jsem psal, zápas jsem neviděl, měl jsem jiné povinnosti (dlouho připravený zahrádkářský výlet, který mám vždy na triko. A také mi bylo nedávno vyčítáno, že z hloubi duše nenávidím všechny rozhodčí. Chci to uvést na pravou míru. Jsem ohromně rád, že jsou tady pochvalná slova na sudího Příhodu, takže určitě pískal minimálně rovinu. Ne, nechtěl bych, aby jakýmsi švihnutím proutku najednou už při nastoupení na plac vedli 2:0 předpokládanými góly z penalty a jasného ofsajdu. Na to jsou tu jiní. Pak by o nás právem jiní fanoušci tvrdili, že právě kvůli nám jim vadí zkorumpovanost některých sudích & spol. Mně stačí rovina a pocit z toho, že tu rovinu přišel sudí pískat a že mu tolerujeme SKUTEČNÉ upísknutí, ať se jmenuje Petr nebo Pavel, Šavel nebo Havel, Franz, György či Hassan... A jsem rád, že mohu porozumět snad každému z dnešních příspěvků, stejně jako prosím každého, aby nehledal v mých slovech nikdy nic postranního a jen to, co jsem (ASI) chtěl říci!

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Falk     před 9 lety 17.10.2015 20:49 |  
      0 0

      Bod je opravdu perfektní ,ale více fotbalovosti , pro nás diváky ty nákopy jsou strašný

  24. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Betynka58     před 9 lety 17.10.2015 20:57 |  
    0 0

    Trochu OT. Jelikož bydlím v Lysé nad Labem, vyrazil jsem na pátou hodinu do Benátek na hokej se Slavií a musím řici, že snad poprvé jsem se za slávistické fanoušky upřímně styděl. O první přestávce dorazili mnozí z Jablonce silně posilněni alkoholem a policie měla plné ruce práce, aby je zpacifikovala. Ve druhé třetině vtrhli dva týpkové na ledovou plochu, ve třetí třetině dokonce musela být hra na několik minut přerušena, jelikož nějakej magor hodil na kluziště dýmovnici. O přestávce jsme čekali s kamarádem v bufetu na párek a grog a byli jsme svědky toho, jak nějaký chlap si dovolil několik slávistů upozornit, aby nepředbíhali, a nebýt toho, že ho výčepní pustil k sobě do výčepní místnosti, asi by od nich dostal pěkně naloženo. Musím se přiznat, že mi bylo v té chvíli docela úzko.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      bongor     před 9 lety 17.10.2015 21:11 |  
      0 0

      No to není dobré vysvědčení.Že bysme začali rudnout?

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        asanin     před 9 lety 17.10.2015 21:19 |  
        0 0

        On ten vůl co v Jablonci na plotě provolával Rudolfa Hesse a v poločase vyběhnul na hřiště byl taky ukázka lidské debility...

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        LordEdmund     před 9 lety 17.10.2015 21:20 |  
        0 0

        až Slavia bude úspěšná, to se na ni bude navalovat póvl. Nejen agresivní fanoušci, ale to bude najednou srdcařů Slávistů ve VIP z řad politiků.Asi to k úspěchu patří, ale dobrý pocit z toho mít nebudu.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          bongor     před 9 lety 17.10.2015 21:29 |  
          0 0

          To "navalování" už známe z dob nedávno minulých a při problémech zase nastalo odvalování, i s tím se musí počítat.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 00:32 |  
        0 0

        Nekteri rudnou uz dlouho. S tim nikdo nic nenadela. Slavie ma sirokou fan obec a najdou se tam vsechny socialni skupiny vcetne primitivu. Dulezity je, aby se primitivismus nestal kredem jako na druhem brehu. Tzn v nejvetsi mozne mire se od tohoto distancovat a tim tyto skupinky izolovat. To je otazka pro pro vudce TS

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 00:58 |  
          0 0

          A jeste dolnim, ze nema cenu se stavet na odpor opilym primitivum. Abychom si jako obec udrzeli kredit u neutralnich fanousku jinych klubu, je na osobni statecnosti/odpovednosti kazdeho "normalniho" fan SKS, aby nevinne obeti vylevu primitiva pomohl

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 17.10.2015 22:05 |  
      0 0

      To je hodně smutné.
      Bohužel i množina slávistů je poměrně velkou skupinou a je celkem logické, že se v ní (ostatně jako i jinde) objeví lidé trochu chudší duchem, kteří fandění využívají jen pro posílení svého vlastního (jinak nepříliš úspěšného) sebepojetí.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 08:47 |  
        0 0

        Ono jich není trochu. Stačí jenom chodit na fotbal a trošku více si všímat detailů. Přemýšlel jste někdo nad tím, proč se na plachtách u červené a bílé objevuje černá barva. To někdo zemřel? Nemyslím si.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 08:53 |  
          0 0

          Pravda, take jsem si toho vsiml.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          Deba     před 9 lety 18.10.2015 11:08 |  
          0 0

          bohuzel ty tendence jsou naprosto evidentni...naposledy, kdyz jsem byl na TS, tak "clovek" pode mnou pri kazde prilezitosti hajloval, kamarada slavistu v tom baru v Edenu pred jednim zapasem zmlatili, protoze je to Vietnamec, od ty doby uz na fotbal nepachnul, protoze se boji a tak dale, a tak dale...

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            spino     před 9 lety 18.10.2015 13:25 |  
            0 0

            Ono to souvisí všeobecně s fašizací a onemocněním naší společnosti. Doporučuji tento krátký rozhovor s panem Hnízdilem, se kterým naprosto souhlasím. Pak si stačí jen dosadit do toho proměnné jako islám, Rusko a výsledek se bohužel projeví.

            https://www.youtube.com/watch?v=anJrbv9eTv4

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          spino     před 9 lety 18.10.2015 13:02 |  
          0 0

          Mně bohatě stačilo, jak někdo vytvořil ten obrázek, na kterém byl slávistický znak a vedle něj Hitler. :(

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          naplavnik     před 9 lety 18.10.2015 13:12 |  
          0 0

          Musí zde nastat nějaký samočistící mechanismus,leadri TS vidí-li tyhle excesy vůbec jako problém,by měli zorganizovat nějakou bouchaci partu,která tyhle boží hovadka usmerni,nebo odkazou do patřičných mezí.Je jasně,že pud sebezáchovy brání mně, stejně jako mně podobným,usměrňovat o pul hlavy a půl metraku viditelnějšího blbečka.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            Deba     před 9 lety 18.10.2015 13:31 |  
            0 0

            no, to je prave bohuzel to smutny, ze jak uz jsem tady parkrat psal, tak ten clovek, kterej ted dela na TS speakera se dva roky zpatky na Bohemce jeste za Pastoora, kdyz byly ty dva rozdeleny kotle, snazil rozervat pokrik "osm, osm, osmdesat osm", takze nemyslim si, ze by to lidri TS videli jako problem...

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              naplavnik     před 9 lety 18.10.2015 16:03 |  
              0 0

              Ačkoliv si myslím,že jsou to jistě jen jednotlivci,tak tyhle projevy úspěšně devalvuji skvělou práci TS jako celku.Super.Myslím,že i v tomto ohledu bude mít Navar práce jako na kostele...

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              Dobi     před 9 lety 18.10.2015 16:15 |  
              0 0

              Nevím, zda se sem mám taky přidat. Ale mám třeba v bývalé NDR několik přátel, kteří jsou antifašté stejní jako my, snad slušní (ať si každý o mně myslí, co chce), ale v rodině jsme zažili, co to SKUTEČNĚ fašismus je, "88", Áda, Hess, SS atd. Z naší generace, když ještě byl ve škole dějepis dějepisem (byť ovlivněn rudou propagandou, ale ke vztahu k fašismu to bylo jednoznačné), tak by si to nikdo nedovolil. Několikrát jsme byli se třídou v Lidicích, na střední škole pak v Osvětimi, jako voják jsem byl v Terezíně, takže vím, o co šlo. A když jedno z předminulých choreí při derby (trochu nešťastně, úmysl byl určitě jiný) velebil válečná léta a úspěchy Slavie, s několika lidmi jsem si to vyříkal. A tak těmito výrostky pohrdám.... To je minimum! o ke Slavii nepatří! Slavia je svým založením a historií nejčeštější klub u nás a nejen svým jménem i nejslovanštější!!!

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 16:40 |  
              0 0

              Na úvod: neonacismus z duše nesnáším. Jen aby bylo jasno.
              Nicméně, zrovna na tomhle zmiňovaném zápase v Ďolíčku jsem se shodou okolností v tomhle "paralelním" kotli ocitl a to, co tady uvádíte, jsem rozhodně neznamenal. Taky bych rád upozornil, že současný speaker TS je pravidelně k vidění na všech akcích pořádaných v Praze Odborem přátel (poslední dobou zejména zásluhou nesmírně agilní odbočky 114 Area), kde se hojně vzpomíná na osobnosti, jako byli pan Beneš, pan Bican a další, navštěvují se místa spojená s historií klubu atd. Což mi tedy s nějakým neonacismem úplně nejde dohromady...
              A jak už zde bylo několikrát řečeno: TS není žádná oficiální organizace, nemá žádné pravomoci někoho vyvádět nebo usměrňovat. Je dobré si uvědomit, že pokud v dnešní době někomu naložíte, můžete také obratem skončit na služebně PČR. Takže každému doporučuji vychovávat své okolí na účet svého vlastního rejstříku trestů.
              Ze stejných důvodů proto ani netuším, jaké by mělo být angažmá Navara v této věci.
              A to jsem se do téhle debaty vůbec nechtěl zapojit... Ach jo.

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                Deba     před 9 lety 18.10.2015 17:39 |  
                0 0

                nemam duvod si neco takovyho vymyslet, sam bych byl rad, kdyby to pravda nebyla...vedle toho kluka, co tam delal speakera v tom paralelnim kotli stal typek s batohem (celkem znama tvar z kotle podle me), kterej onen pokrik spustil a ten speaker se toho chytil a zacal to skandovat s nim, pamatuju si to, jako by to bylo vcera...kdyz videl, ze se to zrovna nechytlo, tak s tim prestal...byla to otazka par vterin, ale pamatuju si to dodnes...nevim, jestli myslime toho samyho, protoze kdyz jsem jeste na TS chodil, tak se tam stridali dva v tom obdobi tesne po odchodu Strasaka...proste ze je mezi spickama TS na muj vkus nezdrave moc stoupencu "krajni pravice" je podle me neoddiskutovatelnej fakt, indicii pro tohle tvrzeni je hromada a jestli je nacek tenhle nebo tamten, to je uz podle me ve vysledku jedno...mival jsem rad chozeni na TS, rad aktivne podporuju kluky na hristi, ale aby tam pode mnou frajer celej zapas hajloval, dalsi huceli na hrace tmavy pleti a vsem to tam bylo tak nejak jedno, to proste nekousu...ale mozna jsem oproti ostatnim fanouskum na tohle tema precitlivelej :)

                • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                  slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 18:05 |  
                  0 0

                  Ale jo, takhle s tím samozřejmě souhlasím - taky by mě vadilo, dívat se celej zápas na hajlujícího blba, takže jsem asi taky přecitlivělej. :-)

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 18:07 |  
                0 0

                Tohle je hodne tezke tema. Je to okrajovy jev jedincu a malych skupinek, na druhou stranu by se nemel nijak podcenovat, aby se neopakovala situace s vlajkou GNLS vlajici nad TS. Zadna vnitrni stuktura, ktera by to hlidala neni a represe ani neni cesta. Ja verim, ze vzdelani a informovanost vetsiny tyhle jevy neutralizuji. V tom vidim ukol pro Navara a klub, aby se venoval sve historii, aby vzdelaval sirokou obec, aby ctil a odkazoval se na moralni zasady, na kterych klub vzdy stal. Slavia v mezich sve pusobnosti vzdy bojovala proti totalitam a vzdy za to byla trestana. Pak verim, ze se nejakym pokrikum v kotli vetsina vysmeje a tim to hasne. Ad Benatky, nemam rad manevry PCR, otravuji vsechny lidi, ale kdyz pak nekde na vesnici chybi, tak se jiste jmeny utrhnou ze retezu a zacne bordel. S tim je tezke neco delat. Debilita a agresivita je vzdy viditelnejsi nez opak.

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                    před 9 lety 18.10.2015 18:16 |  
                0 0

                plně s tebou souhlasím.

                a pokud jde o Pavla jednoznačně se za něj musím postavit.

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0

              Woltaire     před 9 lety 18.10.2015 19:00 |  
              0 0

              Deba: tak tenhle speaker to tedy rozhodně nebyl... Očerňovat někoho, kdo tohle neudělal je dost hnusný. Naopak je Krasoň jeden z nejslušnějších...

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                Deba     před 9 lety 18.10.2015 19:49 |  
                0 0

                Asi takhle...nevim, kterej z nich je Krason, takze pokud to nebyl on, tak mu patri samozrejme moje omluva :) nicmene vim, co jsem videl a je na kazdym, jestli mi to bude verit nebo ne...dukaz o tom nemam samozrejme zadnej, takze je zbytecny se v tom pitvat, navic kdyz tahle debata je o tom problemu obecne a ne o tom, jestli to rval tenkrat tenhle nebo tenhle ;) a jeste k tomu je tohle jen stripek, kdyby to byl jednorazovej exces, tak nad tim mavnu rukou a neresim to, ale bohuzel neni tomu tak...

                • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                  Deba     před 9 lety 18.10.2015 19:54 |  
                  0 0

                  Navic nevim, jakej bych mel duvod si to vymejslet, kdyz bych k tomu, abych na tenhle problem poukazal, mohl pouzit spoustu jinejch prikladu, viz vyse vzpominana vlajka GNLS, hajlovani, protektoratni choreo, zmlaceni Slavisty asijskyho puvodu atd...

                  • Re: Jablonec - Slavia 0:0

                    Deba     před 9 lety 18.10.2015 19:57 |  
                    0 0

                    A jeste posledni dodatek...pokud jsem si spravne dohledal zminovaneho Krasone, tak toho jsem na mysli nemel ;)

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      bongor     před 9 lety 18.10.2015 09:42 |  
      0 0

      To jsme asi něvěděli všichni,protože zcela správně nebrečíme už dopředu.Tou nemocí si vysvětluju tu slabou aktivitu hlavně v 1.půli,kdy nikdo nepresoval a nikdo se pořádně neukazoval,tím méně nabíhal.

  25. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 10:33 |  
    0 0

    Zdravím, takový menší OT dotaz. Naše U18 měla dnes hrát na Xaverově, ale přesunulo se to na UMT do Edenu, zjistil jsem to díky twitteru naší mládeže (super, že zase funguje), ale zajímalo by mě, jak jinak se to dá zjistit a kde se takové informace zjištují. Díky

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 9 lety 18.10.2015 10:56 |  
      0 0

      Obecně se informace zjišťují na webech FAČRu, konkrétně jsou hned tři možnosti:

      - www.fotbal.cz -> Soutěže -> ČFL + Divize A,B,C. Tam jsou všechny soutěže mládeže spadající pod ŘKČ, tedy pro Slavii vše od U18 po U12.

      - is.fotbal.cz -> Soutěže

      - urednideska.fotbal.cz a sledovat zápisy z STK ŘKČ, která schvaluje změny času výkopu a místa zápasů.

      Ovšem všechny tři tyto zdroje teď tvrdí, že U18 hraje na Xaverově v 15:30, kam to bylo přesunuto z původního místa, což byl Eden. Takže se bojím, že nastal nějaký šum v komunikaci směrem k novému správci účtu @slaviamladez a ten tak zveřejnil v dobré víře špatnou informaci :o/

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 11:07 |  
        0 0

        Díky moc, hlavně co se týče prvního bodu, tam bych to tedy opravdu nehledal, na starém webu to bylo všechno (logicky) pod záložkou "soutěže mládeže"...

        Co se týče U18, jak říkáš, všude se píše Xaverov 15:30, na TW účtu mládeže je jiné hřiště i jiný čas, což mě právě trochu mate.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 9 lety 18.10.2015 11:35 |  
          0 0

          Jo, snad na to nějací lidé nedoplatí, já bych si teď spíš myslel, že se bude hrát opravdu na Xaverově v 15:30.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 11:46 |  
            0 0

            Taky si myslím, napovídá tomu i fakt, že se z Xaverova do Edenu přesunul zápas Žen.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        klimi     před 9 lety 18.10.2015 12:18 |  
        0 0

        Žádný šum směrem ke správci nenastal. Dvakrát jsem se na to ptal a opravdu platí výkop od 16:00 na UMT v Edenu. Ženy hrají v Edenu od 13:30, od 10:00 hrály dorostenky.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 9 lety 18.10.2015 13:41 |  
          0 0

          V tom případě jsou ale na FAČRu tak trochu vajglové, když mají na webu špatné místo i čas... Hlavně že STK ŘKČ ještě ve středu schvalovala přesun na Xaverov.

  26. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 10:34 |  
    0 0

    Je zajímavý, že máme po rudejch druhej nejlepší beton, kdo by to byl řek ještě nedávno

  27. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    1rytir     před 9 lety 18.10.2015 11:55 |  
    0 0

    Vzhledem k okolnostem (onemocnění více než poloviny kádru a neúčast kreativního Kenii) je bod z Jablonce zlatý. Jedno mě ale zaráží. Jak je možné, že se do písmene opakoval vstup do utkání jako v zápase s Duklou? Vysvětluji si to tím, že každý trenér v lize už dobře ví, že na současnou Slavi stačí vyrukovat od úvodního hvizdu s vysokým napadáním a těsným presingem. Tím soupeř lehce anuluje naši snahu po kombinaci (není komu přihrát, přihrávky jsou rázem nepřesné, hráči jsou schovaní za protihráči atd). Je jasné, že většina týmů nemá na to, aby tak hrály celý zápas a tak se po čase hra vyrovná...Co s tím? To je na Uhrinovi. Laicky se zdá, že by ta režie měla být přesně opačná. My bychom měli začít hrát aktivně a soupeře těsně napadat už na jeho půli a nedat mu šanci k rozehrávce, prostě jít na hřiště pořádně nabuzení a od první minuty hrát aktivně.

  28. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    japoko     před 9 lety 18.10.2015 14:55 |  
    0 1

    Jsem rád, že v obci slávistů máme tolik optimistů, ale po zhlédnutí hry Zlína ve večerním zápase bych já tak optimistický nebyl.
    Je pravda, že jsme tam nedávno vyhráli, ale podstata je jinde-zlínské mužstvo má potenciál se výrazně zlepšovat, což se o unaveném a neprduktivním slávistickém týmu říci skutečně nedá. Máme fotbalisty, kteří již svůj stín nepřekročí, a poločas se Spartou asi celý herní obraz podzimu nezachrání.
    Možná je to tím, že jsem již se Slávií mnoho prožil, optimistických kydů taky slyšel mnoho ale nic jiného, než odborně provedená výměna většiny kádru, cestou dopředu nebude.
    Máme průměrného brankáře, neumějícího vybíhat, silně průměrné obránce, naprosto žalostnou zálohu(myšleno bez Kenyi) a jednoho nadprůměrného střelce. A to je na špici(i té naší ligy) žalostně málo.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Dobi     před 9 lety 18.10.2015 16:00 |  
      0 0

      Dovolím si ocitovat Milana Kunderu a jeho Žert: "Optimismus je opium lidstva!" ("Ať žije Trockij" - ale to už takovou souvislost nemá!). Já si myslím, že pravda je někde mezi. Rozhodně špičkové hráče v podstatě ve větším počtu nemáme. Ale to OBECNĚ platí i pro ty nad námi a momentálně i pod námi' Radujme se třeba i z toho bodu s Peltoncem ty ta remíza určitě mrzí dost!!! A věřme, že ty změny nejsou revoluce ta většinou nikdy nic dobrého nepřinesla, ale evolce...A srovnejme s nedávno minulými roky. Pak ale troška toho optimismu je na místě!!!

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Borris     před 9 lety 18.10.2015 16:37 |  
      0 0

      S drtivou většinou příspěvků musím velice nesouhlasit. Ke Zlínu se vyjadřovat nebudu, ale jsem si jistý že na konci ligy budou pod námi, ba co víc, že budou mít záchranářské starosti protože jim na jaře dojde dech.

      V čem přesně nesouhlasím. Poločas derby? To snad ne? Celý zápas jsme rumuny jasně přehrávaly a to naprosto ve všem. Bojovností, fotbalovostí, nasazením, pohybem vším! Berky patří mezi tři nejlepší.gólmana celé ligy. Silně průměrné obránce? Laty s Djangem si na stoperu skvěle sedly a nakonec i kraje obrany se jakž takž ustálily. Django je v repre Pobřeží Slonoviny i Latymu se po slabším období zase začalo dařit a výsledkem toho všeho je, že máme druhou nejlepší obranu momentálně. V záloze jsme citelně oslabený pokud nehraje Levan. Protože nikdo jiný tomu nedá myšlenku. Ale žalostná určitě není. Ale zkvalitnit by potřebovala, to ano.

      Suma sumárum, posílení v zimě je určitě nutné to souhlasím. Ale naše základní sestava rozhodně má svoji kvalitu. Spíš vidím problém v tom že nemáme kvalitně zdvojené posty, dva tři hráči vypadnou a máme problémy. A některá místa by potřebovala zkvalitnit i v základní sestavě, hlavně kraje zálohy. Tak to vidím já.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 19.10.2015 09:42 |  
        0 0

        Borrisi, to já tedy s drtivou většinou tvého příspěvku souhlasím. Výtku mám akorát k záloze, kde si rovněž myslím, že je naprosto žalostná. Jediný kdo při dané formě konkuruje nadprůměrným hráčům naší ligy, je samozřejmě Souček. Ostatní? Kenia skoro vůbec nehraje, Zmrhal - to je kapitola sama pro sebe, Černý je pouze stínem toho, co kdysi býval, Štohanzl není kreativní záložník, pouze bojovník, to jest pro kombinační hru, kterou by jsme tuze rádi viděli, málo a takového Pitáka snad nemá cenu ani komentovat.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      galapetr     před 9 lety 18.10.2015 17:19 |  
      0 0

      Berky,průměrný brankář??? Bože můj.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Maeden (přítel SN)     před 9 lety 18.10.2015 17:55 |  
      0 0

      Nevím, s kým je vedena tahle polemika, nevšiml jsem si, že by tu někdo tvrdil, že máme dost kvalitní a široký kádr na špičku.
      Stoperskou dvojici máme momentálně špičkovou, zrovna tak Škoda je jeden z nejlepších útočníků ligy.
      Berkovec, Zmrhal, Souček, Deli, Voltr nemají potenciál ke zlepšení? Kdyby mi to řekl trenér, co vychoval dvacet reprezentantů, tak bych se nad tím zamyslel... Ovšem říct o Součkovi, že je žalostný, na to bych si nechal napsat antidepresiva.
      Ale na druhou stranu je super, když ten náš poušťák a děravá obrana se zoufalcem na DZ inkasovali druhý nejmenší počet branek, a to mají za sebou všechny zápasy proti pohárovým adeptům. Na takovém solidním průměru se dá do budoucna stavět :)
      Cesta dopředu bude doufám stát na postupném nákupu kvalitních hotových zdravých hráčů s charakterem, na místa, kde nás tlačí bota, tj. kraje zálohy, obrany a další útočník, v tomto pořadí. Plus samozřejmě výchova. Koupený hráč by měl být bez diskuse lepší, než odchovanec.
      Ne jako za Rosena, kdy jsme každý rok kupovali x záložníků průměrné kvality, ze kterých KJ dělal beky a útočníky, ani jako za Lešky, kdy se postupně rozfrcalo čtvrt miliardy z přestupů po Euru 96 na transfery a platy superhvězd, které u nás často zas tolik nezazářily.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      naplavnik     před 9 lety 18.10.2015 19:04 |  
      0 0

      Zakázal jsem si zde psát bezprostředně po utkání,protože mě zlobí každá "nevýhra".Proto ve zpětném pohledu musím říct,že s kadrem,který se vlastně zásadně nezměnil,jedeme asi bodově nad plán.Páté průběžné místo je po náročnější půlce podzimu velmi solidní,přeci jen už máme za sebou Spartu,Plzeň,Jablonec a Boleslav,5 bodů z 12 není vůbec špatných.Do konce podzimu bude nutné posbírat maximumco na všech těch Olomoucich,Pribramich apod a na jaře reálně bojovat s Jabloncem a Boleslaví o 3.-4.flek.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0

      Betynka58     před 9 lety 18.10.2015 20:02 |  
      0 0

      Ad Zlín - usuzovat na základě jednoho vydařeného poločasu na půdě místra na to, že tento klub má větší prostor ke zlepšení než Slavia, to je absolutně mimo realitu. Když to srovnám se Slavií, ta v prvním kole předvedla ve druhé půli stejně kvalitní výkon a stejně jako Zlín ve finále prohrála. Ona totiž na hřišti špičkových mužstev je motivace předvést se podstatně větší a na hráče není takový tlak. Podstatně směrodatnější je výkon proti kvalitativně srovnatelným mužstvům. Nehledě na to, že prostor k výraznému zlepšení v jarní části je u Slavie obrovský, v souvislosti s předpokládaným posílením v zimní přestávce.
      Netvrdím sice, že Zlín bude hrát na jaře o záchranu (i když bych mu klidný pobyt ve středu tabulky moc přál), ale tím, že bude mít špičková mužstva doma, to ovšem bude mít složitější. Nicméně děkuji za tento příspěvek, který rozproudil docela fajn diskuzi.

  29. Re: Jablonec - Slavia 0:0

    Dobi     před 9 lety 19.10.2015 10:01 |  
    0 0

    Všechno je jinak, přesněji: Hodně toho může být jinak! Teď jsem zaslechl zprávu, že v Olomouci vyměnili trenéra... Snad v pátek nebude platit přísloví, že "Nové koště dobře mete!"