Velké věci se možná čekaly od Slavie po vítězném derby. Leč ukázalo se, že sešívané ještě čeká dlouhá cesta. Před více jak desetitisícovou návštěvou totiž po celou první půli hráli pouze sparing partnera týmu z druhé poloviny tabulky, tedy Dukle, a jen díky tomu, že na druhé straně nestál žádný tým v extra formě, mohli si slávisté připsat alespoň bod za remízu 1:1, když se znovu prosadil ve druhé půli kanonýr Milan Škoda. Je však třeba objektivně říci, že tým trápilo mnoho absencí, především v záložní řadě. Vzhledem k tomu, že kádr šířkou zrovna neoplývá, je výpadek několika klíčových hráčů fatální věcí. Pozitivem je, že na zítřejší zápas by již měli být všichni alespoň částečně připraveni, tedy krom Josefa Bazala, který bude pykat za jeho vyloučení ze zápasu za Žižkov.
Bylo zvykem zde psát otřepanou frázi o tom, jak se Slavii venku nedaří a není schopná tam sbírat body. To letos zatím neplatí, Slavia má vyrovnanou bilanci dvou výher a dvou porážek. Je však na místě dodat, že tři z těchto čtyřech zápasů se odehrály proti týmům, které se řadí mezi velké kandidáty na boj o udržení, což lesk lehce ubírá. Nic to však nemění na faktu, že ani v těchto zápasech Slavia v minulých sezónách často nedokázala získávat ani bod, což se letos zatím stalo jen jednou, a to v Brně. V souvislosti se zítřejším zápasem bude nejrelevantnější si vzpomenout na ten jeden jediný zápas proti kvalitnímu soupeři, tedy první zápas v Plzni. Zde Slavia především v druhé půli ukazovala, že je schopna s těmito týmy hrát i na jejich hřištích, což dává slušnou naději na zítřek.
Spekuluje se, že zítřejší zápas by mohl být dokonce v případě neúspěchu poslední pro kouče Šilhavého, což může být další motivací pro domácí, na druhou stranu však jsme stále v Česku, tudíž je možný i pravý opak. Pozici tomuto trenérovi vůbec neupevnil poslední ligový zápas, který Jablonec sehrál ve Zlíně. Při vší úctě k povedenému startu do ligy je Zlín stále považován spíše za otloukánka, proti kterému by neměl tým s pohárovými ambicemi ztrácet. Jablonečtí naproti tomu zachraňovali alespoň bod za remízu 2:2 až v poslední desetiminutovce, když se v 82. minutě po chybě domácích prosadil Masopust. V posledním domácím klání poté Jablonec hostil Mladou Boleslav, byl po celý zápas horší, nepomohla mu ani zcela vymyšlená penalta a nakonec zaslouženě prohrál 1:2. Jablonec je však neradno podceňovat. Ano, je v tabulce až osmý, a ano, doma ještě nedokázal ani jednou ze čtyřech zápasů letos zvítězit, ale jeho kádr je stále (zatím) objektivně trochu lepší jakosti nežli ten slávistický.
Slavia však bez šancí na bodový zisk určite není. Dle našich informací by i přes původní zprávu měly být zítra na pokladnách stadionu od 13.00 v prodeji lístky do ostatních sektorů nežli do sektoru pro hosty. Pojeďte zafandit Slavii i na hlavní tribunu a společně zahalme stadion do červenobílých barev.
Tip na sestavu: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Hrubý - Voltr, Zmrhal, Štohanzl - Škoda
kurzy Fortuna: 1.55 - 4.20 - 5.90
Komentáře (58)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavii přivítá Jablonec
1rytir před 9 lety 16.10.2015 16:00 |Kenia pořád ještě marod?
Re: Slavii přivítá Jablonec
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 16:06 |Smely psal do 'Přijdou do Slavie ligové hvězdy?', že Kenia včera trénoval.
Re: Slavii přivítá Jablonec
quelhar (admin) před 9 lety 16.10.2015 16:12 |Trénoval, ale nedá se čekat, že v Jablonci bude hrát (od začátku). Myslím, že ho trenér spíš pošetří, ať se uzdraví úplně a je k dispozici naplno na Olomouc.
Re: Slavii přivítá Jablonec
jarmik před 9 lety 16.10.2015 16:05 |Momentálně je pro nás veliký rozdíl hrát se Součkem, Štohanzlem a Keniou, nebo bez nich. A Dukla nás právě kvůli tomuto výpadku přehrávala v 1. poločase, ve 2. jsme byli jasně lepším týmem. Celkově 14:9 na střely, 5:3 na branku a 52 % držení míče na naší straně. Abych nepsal znovu to, co již jsem psal jinde, uvedu zde text svojí analýzy z Tipsportu, kde sázím na naši neprohru:
"Neprohra Slavie na hřišti Jablonce se může zdát jako odvážný tip, ale v kurzu 1,95? Vážně? Nabídnu spoustu důvodů, proč svůj tip považuji za mnohem pravděpodobnější.
Jablonec se výsledkově trápí (jeho kombinace uprostřed hřiště mě nezajímají, zajímají mě výsledky). Po vyrovnané domácí remíze 1:1 se Spartou (kterou Slavia přehrála a porazila) nedokázal zvítězit (opět 1:1) ani ve Vítkovicích proti trápícímu se Baníku (který Slavia rovněž venku porazila 3:1). Poté doma prohrál a i herně propadl (3:9 střely na branku) 1:2 s Boleslaví (se kterou Slavia remizovala 1:1 a sehrála vyrovnanější duel). Naposled pak Peltovi, poslední zápasy již bez Nováka hrající (prý) Galácticos remizovali ve Zlíně 2:2 (Slavia tam 2:0 zvítězila...).
Tolik tedy srovnání posledních 4 výsledků obou týmů se stejnými soupeři. Jablonec bilance 0-2-1, 3 body a skóre 5:6, Slavia bilance 3-1-0, 10 bodů a skóre 7:2. Z hlediska aktuální formy Jablonce tedy není důvod proč naivně věřit v jeho výhru, alespoň ne v chabém kurzu 1.80. To si mnohem radši zahraji kurz 1.90 na neprohru Slavie. Další důvody?
Slavia v posledním utkání remizovala s Duklou 1:1, když začala hrát až ve druhém poločase po mizerné první půli. Proč byla mizerná? Protože z do formy se dostávající záložní řady kvůli zranění vypadli v derby pražských S skvělí Kenia, Štohanzl a zejména neprostupný a suverénní objev Souček a nahradili je pomalý Piták a nezkušený Bazal, díky čemuž měla záloha Slavie velké problémy a pramenily z toho akce Dukly. Do druhé půle už ale naskočil Hrubý a probrala se celá Slavia, která Duklu jasně přehrávala a zatlačila do vlastního vápna. Nakonec měla až do konce blízko k výhře a nevyhrála možná i díky neexistujícím, avšak odmávaným ofsajdům.
Souhrn a závěr:
Jablonec bude hrát pod velkým tlakem, nůž na krku může už lehce cítit i trenér Šilhavý. Slavia v plné síle předvedla se stejnými soupeři mnohem lepší výsledky než Jablonec! Celý sešívaný klub je nyní v absolutní psychické a finanční pohodě a žádný tlak pociťovat nebude. Navíc, v Jablonci už mu po repre pauze nebude chybět Štohanzl a snad ani Kenia. Slavia má slušnou obranu a Jablonec je často bezradný ve finální fázi.
Možná budou mít domácí převahu ve středu pole, ale rychlé útoky Škody, Voltra, Zmrhala a Štohanzla ve spojení s centry na super hlavičkáře Latku, Deliho, Škodu a Součka budou nejméně stejně tak nebezpečné jako vystresovaná a bezradná finální fáze Jablonce a radši budu hrát kurz 1.90, kterému věřím, než 1.80 (výhra Jablonce), kterému nevěřím!"
Já sázel ještě kurz 1.95, teď už je krásných 2.55, protože to většina pere na ty slavné Galácticos. Tak snad to vyjde, prostě to jinak nevidím a klukům bez absencí věřím! SKS! :-)
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 16:06 |Měli jsme veliké štěstí, že jsme na poslední chvíli vyklouzli ze spárů Kellnera a jeho lidí (panu Šimáně postavit sochu je málo), ten udělá pro peníze cokoli.
http://s4.postimg.org/9j524wf59/Kellner.jpg
Re: Slavii přivítá Jablonec
Corfe před 9 lety 16.10.2015 16:11 |hnus
Re: Slavii přivítá Jablonec
spino před 9 lety 16.10.2015 16:17 |Nejhorší je, že pro slepou touhu po penězích úplně zlikvidoval kulturu v hokejové extralize. 20 let bylo zvykem, že v extralize působí 2 silné kluby, které se při troše štěstí potkali v play-off a žila tím celá republika. Slavia a Sparta byli nejnavštěvovanější týmy extraligy. V současnosti je Slavia v první lize - daří se jí, ale koncepční, manažerské a hráčské šrámy bude hojit ještě hodně dlouho - hráči jako Klepiš, Červenka, Vondrka měli touto dobou za normálních okolností být ve Slavii a bojovat o titul. No a Sparta je sice relativně ekonomicky zajištěná, ale je vytržena ze svého přirozeného území, fanoušci jsou z O2 arény otrávení a vůbec to porovnání stavu teď a před lety ukazuje, že se pozice pražských klubů zhoršila.
Děkujeme, Kellnere! Pro O2 arénu všechno, že? Teď je na řadě český fotbal...
Re: Slavii přivítá Jablonec
spino před 9 lety 16.10.2015 16:19 |Slavia a Sparta byli nejnavštěvovanější týmy extraligy
* na cizích hřištích samozřejmě. To krásně dokazuje, jak jsou tyto pražské týmy atraktivní.
Re: Slavii přivítá Jablonec
spino před 9 lety 16.10.2015 16:21 |Ještě poslední poznámka - Celý Kellnerův podnikatelský výlet do světa sportu na mě působí tak, že tomuto odvětví vůbec nerozumí a časem (snad) tvrdě narazí...
Re: Slavii přivítá Jablonec
steev (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 16:31 |No to je vrcholná prasárna.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 18:50 |A to si ještě Kellner soudně vymohl, že naše platformy, které mají slovenskou veřejnoprávní STV1 a STV2, tak musí začernit obrazovku, když tam dávají Champions League. Právně je to asi v pořádku, ale ať jde "někam". Mám z toho stále silnější pocit, že pokud by si při insolvenci vyhodnotili, že ušetří, tak nechali Slavii klidně padnout, historie nehistorie.
Re: Slavii přivítá Jablonec
bongor před 9 lety 16.10.2015 22:27 |To je přesně ta věc o které často mluvím s přáteli.Největší problém naší společnosti je nenažranost některých lidí.K tomu dobře pasuje tato scénka: Manželka:Franto,kolik vůbec máme na účtech?Franta:něco přes 4 miliardy.
Manželka:Včera se mi chlubila sousedka,že už mají přes 6.tak si pamatuj miláčku,že dokud tolik nebudeme mít i my,tak ti nedám.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Nosorozec před 9 lety 16.10.2015 23:16 |Kellner je neskutečně nenažranej mafián. Má miliardy a ještě chce ždímat z lidí peníze...
Re: Slavii přivítá Jablonec
steev (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 11:18 |Já se musim přiznat že jsem ho do nedávna vnímal jako jediného možného zachránce pro Slavii.I s ohledem na to že zde v dobách minulých působil. A teď koukám jako blázen,nejdřív ten hokej, do kterého se přiznám moc nevidím,liga mistrů a tohle už je ale vrchol.Mít od nich cokoliv tak to zrušim.A toho Staráče už se taky nedotknu,jsou i jiné a daleko chutnější alternativy.
Re: Slavii přivítá Jablonec
stromovous (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 16:17 |Tip na sestavu: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Zmrhal - Štohanzl, Piták, Černý - Škoda
Přání na sestavu: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Hrubý - Voltr, Kenia, Štohanzl - Škoda
Re: Slavii přivítá Jablonec
Fulham před 9 lety 16.10.2015 16:21 |Hoši vyhrajem! Když ano, budu v neděli hrabat listí v trenkách..... A jeste malá odbočka k předchozímu článku - jestli už to někdo zmínil , tak se omlouvam. Ona možná (díky továrním komínům na místě výfuků v jistém auto koncernu) nebude v zimě situace ve Vlčím Hradě a v Bolce nijak růžová....v centrále to možná díky plnému stadionu ustoji , Bolka nevím nevím. Né, že bych jim ti přál.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Fulham před 9 lety 16.10.2015 16:44 |Jo a Barro neboj ! Ty trenky nebudou po.... poznamenány radostí , resp. budou čistý...:-))))
Re: Slavii přivítá Jablonec
Aloha před 9 lety 16.10.2015 17:22 |Tomu moc nevěřte, na sponzoring škodovky nebude mít ani tak vliv aféra s emisemi, přeci jen většině lidí je to šumák a ropáka si stejně koupí, jako spíš to, jak se budou vyvíjet ekonomická situace a prodeje v Číně a Rusku. Pokud se bude škodě prodejně dařit, tak sponzoring neoseká nebo ne výrazně, aby to fotbal poslalo výrazně dolů. Takže MB bych rozhodně neodepisoval.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Fulham před 9 lety 16.10.2015 18:16 |Vyjádření mateřinky proběhlo v duchu - budem šetřit na pokuty ( hlavně USA) , osekame výdaje, sponzoring, dodavatelé zlevněte. Fotbal výslovně zmíněn. Povidam - nepreju to nikomu.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 18:56 |Fulhame, doufám, že ty trenky budou červenobílé ...
Re: Slavii přivítá Jablonec
Januacek (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 20:06 |Já souhlasím, v USA se soudí kvůli každému ho.... a tohle rozhodně nepřejdou, i když jak vypadá, tak v tom jsou namočené všechny automobilky. VW a u nás ŠKODA to budou mít hodně těžké. Malinko odbočím, ale myslím si, že toto byl USA dobře naplánovaný útok. Přeci jen se motory již od roku 2013 nevyrábějí a přijdou na to až teď. Divné. Ale Bolce bych nic špatného nepřál, v roce 2013 jsem měl tu čest tam strávit týden na MČR a mají opravdu krásný areál a liga tam patří.
Re: Slavii přivítá Jablonec
bongor před 9 lety 16.10.2015 22:31 |To asi ano,ale návštěvy v MB a Peltonci,o Dukle nemluvě jsou tristní.Dneska na Dukla-MB aby se člověk v hledišti bál.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Aloha před 9 lety 16.10.2015 21:16 |Jedna věc jsou proklamace a jiná skutečnost. Ne že by teda nebyly nějaké škrty, ale zatím se žádné dramatické katování kostů nekoná ;-) šetřit asi budou muset hlavně dodavatelé, jinak souhlasím s kolegou výše, podle mě je to ze strany amíků jen vychcanost a chtějí se napakovat na evropské společnosti když mají šanci
Re: Slavii přivítá Jablonec
steev (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 15:24 |Týmy jako Příbram, Dukla, Jablonec, Boleslav by v lize vůbec neměli být. Návštěvy jsou katastrofální i když se pohybují na čele tabulky.Pro koho tu ligu vlastně hrají?
Re: Slavii přivítá Jablonec
Jachym před 9 lety 16.10.2015 16:41 |Jablonec jsem párkrát viděl v televizi a ničím mě tento nesympatický tým nezaujal. Ani se mu výsledkově příliš nedaří, zatímco my jsem celkem v euforii. Máme podle mě velkou šanci bodovat.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Eluin (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 17:05 |Já je letos viděl jen proti Ajaxu, což celkem ušlo, ale zase je třeba vzít v potaz, že tam šlo skutečně o hodně.
Re: Slavii přivítá Jablonec
5094 před 9 lety 16.10.2015 19:29 |Já v neděli a pondělí pracuji pro jednoho zavilého rumuna (rozuměj z toaletný) a když jsme se štouchali, hlavně po jeho narážkách na číňany a Tvrdíka jsem prohlásil, že do Jablonce jedeme vyhrát 4:0. A on po šíleným záchvatu smíchu řekl, že když v Jablonci vyhrajeme 4.0, tak mi zaplatí dvojnásobek. Tak kluci do toho, mám 4 malé děti
Re: Slavii přivítá Jablonec
afro před 9 lety 16.10.2015 19:39 |Doufám, že pracuješ max. na 50% standardního výkonu... :-) 4:0 by bylo krásný.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Eluin (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 20:06 |Tak snad dostojí své sázce :).
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.10.2015 20:47 |Náš odchovanec Jan Pázler dal ve středu za Hradec hattrick a stačilo mu k tomu 13 minut (H.Králové - Varnsdorf 4-4).
Bořil by nebyl posila?
tantalos před 9 lety 16.10.2015 23:04 |Tak jsem se v TV díval na Duklu s MB. Bořil podle mého názoru nebyl lepší než Mikula, Frydrych ani Švec. Naopak Hanousek byl výborný.
Re: Bořil by nebyl posila?
Boo_SKS před 9 lety 16.10.2015 23:35 |ja bych nechtel hodnotit hrace, na to si prijdu jako moc velky laik, nicmene me hodne potesil polocasovy medailonek Radka Voltra, v nemz spolu se svym otcem povidal, ze jejich rodina je slozena ze skalnich slavistu a Radkuv deda, ktery pravidelne z jejich "Lhoty" - nevim, o jakou Lhotu jde, jezdil na zapasy Slavie, jeho prestup k nam radosti oplakal. Cela reportaz pusobila nenucene, uvolnene, a tak nemam duvod ji neverit. Proto jsem jedine rad, kdyz podobny hrac dnes obleka ten nejkrasnejsi dres na svete.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 02:09 |Policie chystá manévry na sobotní utkání FK Jablonce a SK Slavia Praha
http://zpravyextra.cz/zpravy-z-domova/nehody/policie-chysta-manevry-na-sobotni-utkani-fk-jablonce-a-sk-slavia-praha/17091
Re: Slavii přivítá Jablonec
bongor před 9 lety 17.10.2015 08:00 |Ideální by bylo ,všechny slávisty pozavírat,aby v peltonci nerušili ten krásnej klid,co tam maj na stadionu.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Nosorozec před 9 lety 17.10.2015 11:27 |Bojej se, že jim přeřveme ty jejich řechtačky
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 02:20 |TRIBUNA SEVER
Pozor! Jablonecké vedení v čele s Peltou na nás udělalo levou a lístky na utkání se budou prodávat i zítra na stadionu v Jablonci (mimo náš sektor)! Mimopražští slávisté tedy nemusí zoufat, na utkání se v pohodě dostanou! Vykupujte proto lístky zejména na tribuně B! Jsme rádi, že Slavii nakonec vyjedete podpořit i vy a těšíme se na vás na Mírovém náměstí ve 13:00.
V našich autobusech zbývá posledních několik volných míst, přihlásit se na náš výjezd můžete ještě zítra v 9:00 ve fanshopu. Zítra (v den odjezdu) zaplatí za výjezd člen TS/OP/FK 250,- Kč, nečlen poté 330,- Kč. Sraz pro ty, kteří jsou již řádně přihlášeni a mají svou vstupenku na utkání je vypsán na 9:30 před fanshopem.
Ve fanshopu rovněž ještě zbývá velké množství lístků do našeho kotle v Jablonci. Ty můžete za 80,- Kč zakoupit pouze zítra mezi 9:00 – 11:30 ve fanshopu, tak neváhejte.
Vy, kteří pojedete po vlastní ose, nezapomeňte dorazit na velký sraz všech slávistů ve 13:00 na Mírovém náměstí v Jablonci, odkud půjdeme pochodem na Střelnici. Na pochod se mimo všechny autobusy chystá například i fanklub, který vyjíždí ve 12:00 z Edenu.
Volná místa v autobuse má i fanklub, takže ti, kteří nestíhají náš sraz v 9:30 mohou vyjet až ve 12:00 z Edenu (více infa zde- http://www.slavista.cz/ …/568-vyjezd-do-jablonce-se-specialn… )
Zítra všichni ve 13:00 na Mírovém náměstí v Jablonci! Sdílejte tento status a šiřte veškeré informace dál, ať se nás v Jablonci sejde opravdu co nejvíce. Více infa naleznete na http://tribunasever.cz/t/55159-Do-Jablonce-s-Tribunou-Sever …
Re: Slavii přivítá Jablonec
bongor před 9 lety 17.10.2015 08:06 |Ahoj Láďo,doufám,že mezi slávisty není nikdo,kdo by si myslel,že Cinklouš na nás nenachystá nějakou levotu.V tom je skutečnej mistr nad mistry.Jinak zdravím moje oblíbence z TS a povzbuzujte i za mě.Ať žije Slavie!
Re: Slavii přivítá Jablonec
afro před 9 lety 17.10.2015 08:41 |To je strašná nízká hnida ten Pelta. Já si chtěl udělat výlet s manželkou (kupodivu souhlasila) a dětma, ale jelikož jsem nechtěl do kotle, tak jsem to odpískal a máme už jinej program. Doufám, že voda už se začíná vařit...
Re: Slavii přivítá Jablonec
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 11:09 |Ted uz to je jedno,volal jsem do Jablonce ve středu a řekli mě,že mimo sektor hostí se lístky budou prodávat normálně před zapasem,moje blbost mohl jsem to sem napsat,pro jistotu jsme lístky kupovaly včera přímo u Pelty a je jich spousta......
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 19:34 |Také zdravím bongore, tak nakonec jsme měli jasnou převahu v hledišti a i na hlavní tribuně byla snad polovina našich fanoušků.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Humessi před 9 lety 17.10.2015 10:57 |Z rozhovoru s Trpišovským:
Byl tam někdo, koho jste hodně chtěl a kdo nepřišel?
Ten seznam byl hodně dlouhý, takže určitě ano. Ne všechno se mohlo povést. Od začátku jsem hodně chtěl Dana Bartla, to se podařilo až v průběhu sezony. Hodně jsem stál o Tomáše Součka ze Slavie, který v tu dobu byl bezejmenným hráčem. Znal jsem ho ze Žižkova, teď už hraje za jednadvacítku. Hodně mě mrzí Aleš Čermák, hráč Sparty, který je teď v Mladé Boleslavi. O toho jsem stál hodně.
Celkově ten rozhovor ukázal, že je to fakt chytrej člověk a ve fotbale se vyzná. Samozřejmě teď Dušanovi fandím, za mě je mi ale pořád líto, že nevyšel Trpišovský (samozřejmě bez Horníka).
Re: Slavii přivítá Jablonec
Humessi před 9 lety 17.10.2015 10:58 |Celý rozhovor: http://sport.aktualne.cz/cesky-klopp-obdivuje-i-vrbu-trpisovsky-verim-ze-liberec-muze/r~0ff07ece737111e58f1e002590604f2e/
Re: Slavii přivítá Jablonec
Humessi před 9 lety 17.10.2015 11:04 |Tohle už jsem dneska někde psal a teď to čtu na deniksport, jsou to tweety, které fanouška potěší, ale měli bysme si uvědomit, že tím umělě šroubuje cenu vzhůru při vyjednávání. Ano, vztah s fanouškama tím vylepšuje, motivuje je, ale pak bude Slavia kupovat za 30 mega hráče jenom proto, že na to máme. Tak nějak z toho tweetování nadšenej nejsem. Psal jsem příklad Šural, který se teď hojně rozebírá. Tady odkaz na článek, s kterým se ztotožňuji: http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-josef-kaninsky/249498/tvrdikuv-twitter-slavisticky-duch-motivace-a-umeni-komunikace.html
Re: Slavii přivítá Jablonec
Jiri1 před 9 lety 17.10.2015 11:23 |Celá věc se Suralem má skkutečně jeden zbytečný aspekt, už jsem slyšel jednoho z vrcholných manažerů jiného klubu, že pokud zůstane v Cesku , dostali příkaz za každou cenu ho získat, to samý Bořil , ne cena , ale náš bývalý trénér se šprajcnul, slyšíte dobře Jarolím, protože prý nebude těm z Edenu pomáhat, spíš si myslím , že Karel nedostakl tradiční všimné a proto ani další přestupy nemusí být úspěšné.
K tomu ještě poznámka , trenér už začíná selektovat hráče se kterými počítá a ti , kteří zřejmě Slávii opustí, jen mám třeba v případě Svece pocit , že jde o těžkou oboustranou nesnášenlivost, kterou pak trpí celý klub, tím je třeba Trpišovský i Silhavý jiní, vždy se snaží s hráči mluvit a vysvětlit jim čím prospějí sobě a týmu.. UTtrpišovského je jestě jeden fenovém Ivan Horník, ono to celé funguje dodnes často by se Libercem ani Trpišovským nikdo nebavil, stačí jeden hovor Ivánka a vše je jinak, tím ho nepřecenuji , pouze konstatuji.
Doufám jinak , že dnes to bude bez sprchy špinavých splšků, policie se na to chystá fakt mohutně, tak prosím stejně jako já krotte své emoce.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Nosorozec před 9 lety 17.10.2015 11:53 |U Šurala se ale Karel Jarolím šprajcnout nemůže, protože nepatří jeho klubu. Těžší už by to bylo v případě Skaláka, kde by to mohlo dopadnout jako před nedavnem s Bořilem.
Re: Slavii přivítá Jablonec
winter (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 11:31 |Sorry ale tenhle "článek" je s prominutím hrozná sračka. Jestli si někdo myslí, že tyhle Tvrdíkovi tweety budou ceny šroubovat nahoru, tak to je s prominutím hlupák protože Tvrdíkovi tweety jsou za prvé nekonkrétní a za druhé cenu hráčů neurčuje twitter, ale realita. Navíc už jen to že nás vlastní bohatí číňani bude samo o sobě cenu šponovat nahoru možná víc než by se slušelo, ale pár tweetu člověka co nemá žádnou rozhodovací výkonnou funkci ve Slavii to opravdu nemůže zhoršit ještě k horšímu.. Výhodou zase je, že když někdo bude chtít přespříliš, můžeme se na něj vyprdnout a podívat se po stejně kvalitním hráči jinde kde takový cavyky dělat nebudou. Takže já jsem v klidu. Kdyby třeba Tvrdík zřetelně napsal že má Slavia dříve někde zmiňovaných šílených 500 milionů čistě na posily, tak to je něco jinýho, ale takhle? V deníku spart nemají asi co psát když mají čas rozebírat Tvrdíkův twitter...
Re: Slavii přivítá Jablonec
Jiri1 před 9 lety 17.10.2015 11:35 |Ten článek je opravdu složen s několika nesouvislých věcí, ale je z něj patrné, že se někomu šlape na kuří oka a samozřejmě lze s vámi souhlasit , že pokud se Sural už nepodepsal, prej ne, tak to bude bitva, nevím zdroje ze Slávie spíš mluví jiným směrem, tak nevím.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Navyseals před 9 lety 17.10.2015 11:36 |Přesně tak, tohle je jen další výkřik závisti a snahy znevážit kohokoliv z nových lidí ve Slavii. V zahraničí je úplně běžný, že se vyjadřuje ke jménům případných posil.
Re: Slavii přivítá Jablonec
janko (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 13:03 |Podle meho Tvrdik temi tweety moc dobre vi co dela. Dostava nas uplne jednoduse do novin, novinari se toho chytaji a najednou je Slavie vsude plno.. neni konkretni a novinari pisou a pisou..
Re: Slavii přivítá Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 19:30 |On to tam Tvrdík už vysvětloval, že chtějí, aby v tomto přechodném období byli fanoušci Slavie informováni, tatže je to samozřejmě cílené.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Rottax (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 11:33 |Dnes měl být ve sportu nějaký článek o Slavii. Bohužel jsem ho nesehnal. Napsal by někdo, co tam bylo, nebo naskenoval stránku, díky! :)
Re: Slavii přivítá Jablonec
mirecek1111 před 9 lety 17.10.2015 11:49 |http://ulozto.cz/xX83gXkh/slaviadeniksport-rar
jsou tam články o Slavii z posledních několika dnů z deníku sport.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Rottax (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 12:00 |Díky moc!! :)
Re: Slavii přivítá Jablonec
zeleznik2 před 9 lety 17.10.2015 11:43 |Remíza v našich silách je, výhra zbožným přáním, ale určitě ne nereálná. Ovšem bez Kenii to bude těžké. Po podzimu přijdou posily hovoří se o 60 mega Šural?a kdo další. Útok na poháry by nemusel být nereálný M.
Re: Slavii přivítá Jablonec
kobo (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 12:16 |Výhra by znamenala jistý postup na 4. místo tabulky, teoreticky i na třetí.
Re: Slavii přivítá Jablonec
Euforak (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 12:39 |Výhra by byla super, ale myslím, že dostanem. Ikdyž samozřejmě si budu přát 3 body :)
Re: Slavii přivítá Jablonec
Nosorozec před 9 lety 17.10.2015 13:48 |Nedostanem, podle mě to skončí 1:1 :)
Re: Slavii přivítá Jablonec
sTizz (přítel SN) před 9 lety 17.10.2015 13:58 |Nejdrazsi prestup v ramci 1.ligy byl pred 13 lety Stepan Vachousek za 27(35) milionu,v dalsim roce uz putoval do Marseille za 80. Pokud se Suralovi povede podzim a bez zraneni,moc neverim,ze pujde k nam,20 milionu je pro soucasnou ceskou ligu strop,nikdo vic neda a tu hodnotu uz ma:)
http://www.transfermarkt.de/josef-sural/profil/spieler/69978