Chance liga

Statistické okénko (po 9 kolech)

Po několika měsících se vrací Statistické okénko, zatím však stále jen jako ojedinělé vydání na přání některých čtenářů. Jak si vede Slavia v porovnání s minulými sezónami, jak silní byli dosavadní soupeři Slavie a kde leží klíč k dobré výchozí pozici pro jaro? To vše naleznete uvnitř článku.

Jak jste asi zaznamenali, v probíhající sezóně zmizela ze Slávistických novin rubrika Statistické okénko. To mělo několik důvpdů, z nichž největšími byly nedostatek času psát každý ligový týden delší shrnutí, ale hlavně nedostatek motivace při neveselých vyhlídkách Slavie do další sezóny. Koho by také bavilo psát neustále dokola o překonávání negativních sérií. Na statistické zajímavosti jsem však nezanevřel, jen plánoval vydávat okénko jako nepravidelný občasník. Aktuálně jsem podlehl nátlaku některých čtenářů, ať v reprezentační pauze něco sepíšu, takže zde je první okénko v nové sezóně (vlastně druhé, první bylo v tištěných SN před derby).

Začněme tedy naprosto základními statistickými ukazateli. Slavia má na kontě po devíti kolech 15 bodů (4-3-2, průměr 1,67 bodu na zápas), což je v sezónách od posledního mistrovského titulu druhý nejvyšší zisk za prvních devět kol sezóny. Lépe na tom byla Slavia jen na podzim 2009, kdy měla s bilancí 4-4-1 o jeden bod více. Naopak třeba při solidním startu pod trenérem Radou na podzim 2012 měla Slavia po devíti kolech o bod méně (3-5-1, 14 bodů). Mimochodem nejhorší start do sezóny měla Slavia před dvěma lety, kdy trenéři Petrouš (8 zápasů) a Koubek (1 zápas) uhráli pouhých sedm bodů (2-1-6) a Slavia si připsala na konto nechvalně památné domácí debakly 0:7 od Teplic a 0:4 od Mladé Boleslavi.

Možná ještě cennější se dosavadní získané body jeví ve světle síly soupeřů, kterým Slavia doposud čelila. Při pohledu na aktuální tabulku má Slavia za sebou zápasy proti týmům na 1.-4. místě, sama je pátá, a dále týmům na 7., 10., 11., 14. a 16. místě. Průměrný bodový zisk soupeře Slavie v prvních devíti kolech tak je 13,44 bodu. Například v případě Teplic, které jsou v tabulce hned za Slavií a získaly o bod méně, je průměrný bodový zisk jejich soupeře v prvních devíti kolech 11,78. Teplice tak hrály doposud v průměru s horšími týmy a body Slavie tak jsou (alespoň teoreticky a statisticky) cennější.

Slavia také zaznamenala mezi 4. a 8. kolem sérii pěti zápasů, ve kterých získala 13 bodů (4-1-0). Tak dobrou zápasovou sérii neměla od mistrovské sezóny 2008/09 (konkrétně období mezi jejím 17. a 21. kolem). Aktuálně má Slavia sérii šesti zápasů bez porážky, takovou (nebo delší) sérii se Slavii povedlo udělat od zisku titulu v roce 2009 jen čtyřikrát, z toho dvakrát hned v následující sezóně 09/10 (7 zápasů 4-3-0 a 6 zápasů 3-3-0), jednou další sezónu 10/11 (posledních 7 zápasů, 4-3-0) a naposledy loni (8 zápasů, 2-6-0). Také z tohoto hlediska je tedy probíhající sezóna oproti několika předchozím do velké míry výjimečná.

Všichni asi máme při hodnocení uplynulých zápasů a plánech pro zbytek sezóny na paměti, že do Slavie přišli noví majitelé, kteří se netají tím, že mají finanční prostředky na posílení kádru, a chtějí hrát do dvou let o Evropské poháry. Přirozenou otázkou tak je, zda se to Slavii povede již letos. Připomeňme, že do pohárů postupuje pět českých týmů, první čtyři týmy v ligové tabulce a vítěz poháru. Pokud navíc vítěz poháru skonči v tabulce na některém z prvních čtyř míst, postoupí do Evropské ligy pátý tým tabulky. A právě na páté příčce se nyní Slavia nachází. Navíc všechny čtyři týmy před ní v poháru postoupily do osmifinále a je tak dost možné, že jeden z nich opravdu pohár vyhraje.

Na otázku, zda tedy Slavia do Evropy po dlouhých šesti letech opět postoupí už příští rok na jaře, si odpovědět netroufnu. Faktem ovšem je, že to mají sešívaní rozehrané solidně a pokud uhrají ve zbývajících sedmi utkáních do konce podzimu 10 bodů, je vysoce pravděpodobné, že na páté místo budou mít minimální ztrátu, pokud vůbec nějakou. Připomeňme, že Slavia na podzim hostí v Edenu postupně Olomouc (bilance venku 0-2-3, skóre 3:10), Bohemians (venku 0-2-3, 6:10) a Příbram (1-1-3, 5:11). Právě v úspeších (tedy výhrách) v těchto zápasech leží klíč k dobré výchozí pozici pro jaro. Naopak v zápasech venku to bude mít Slavia těžké, protože jede do Jablonce, který si s dosavadní bilancí doma 0-3-1 (5:6) už prostě nemůže dovolit další nevýhru, a dále do Teplic (doma 3-2-0, 9:5), na Slovácko (doma 3-0-1, 8:6) a do Liberce (4-1-0, 13:4).

Dodejme ještě několik zajímavostí, které by fanoušek Slavie před pár měsíci jistě nečekal. Slavia venku ve čtyřech zápasech získala 6 bodů (2-0-2) a je tak v zápasech venku na třetím místě za Plzní a Jabloncem, naopak třeba před Spartou a Libercem, oba tyto týmy mají bilanci 1-2-1. Slavia v devíti zápasech inkasovala jen osm branek, což z ní dělá po Spartě (5 inkasovaných branek) druhý nejlépe bránící tým ligy. Loni přitom v prvních devíti kolech inkasovala Slavia 14 branek, předloni dokonce 21.

Na závěr však poznamenejme, že pokročilejší statistiky (střely Slavie vs. střely soupeřů proti Slavii, atp.), kterým se věnuje na Twitteru např. účet @Championship365, zatím nevidí Slavii jako reálného kandidáta na boj o poháry. Dosavadní úspěchy Slavie jsou přičítány nadprůměrnému proměňování střeleckých pokusů v branky a především nadprůměrnému počtu střel soupeřů nutných k dosažení branky. K těmto ukazatelům se však dostaneme podrobněji v některém z budoucích vydání statistického okénka.

Komentáře (207)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Jachym     před 9 lety 12.10.2015 16:53 |  
    0 0

    Tyto statistiky jsou minimálně zajímavé. Podle mě je současné skvělé umístění nad možnosti hráčů. Ale je vidět, co může s týmem udělat vstup silného partnera a možná doplacení výplat. Účast v pohárech by byla myslitelná pouze v případě posílení kádru přes zimu. Potřebujeme nutně nějakého útočníka ke Škodovi. Kdyby ten se, nedej Bože, dlouhodobě zranil, tak to bude stačit s bídou na záchranu...

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      japhy     před 9 lety 12.10.2015 19:10 |  
      0 0

      Podle mě jsou maximálně zajímavé :)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Jachym     před 9 lety 13.10.2015 17:16 |  
        0 0

        Ano, to je taky pravda :-)

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 09:59 |  
      0 0

      Statistiky jsou určitě zajímavé, jenom bych trochu krotil to nadšení, že už máme "za sebou" týmy z první čtyřky. Mám za to, že pro nás se současným kádrem je snazší získat body se silnějším týmem, který nás trochu podcení a dá nám prostor k brejkům, než proti celkům, které zalezou do obrany a my je musíme "otevřít" (viz třeba Dukla). Ostrava i Zlín si mysleli, že nás doma přehrajou a Jihlavu jsme doma přehráli hlavně díky úžasné produktivitě při standardkách.

  2. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    knl66 (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 17:44 |  
    0 0

    Díky za obnovené okénko, byť třeba nebude po každém kole. Potěšilo. Stejně je dobré se čas od času těmi čísly a statistikami probrat a porovnat současnost/minulost.
    Věřím, že teď už z něj nebude okénko "sadistické", jak tady kdysi někdo zmínil... :)

  3. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 18:31 |  
    0 0

    Díky, Dulhare, za skvělé statistické okénko. Přiznám se, že ze všech pravidelných "seriálů" na SN jej mám asi nejradši.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Barra     před 9 lety 12.10.2015 19:25 |  
      0 0

      Co jsem to napsal, uz komolim tvum nick jako p. J1 -;) Pardon, Quelhare...

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Barra     před 9 lety 12.10.2015 19:28 |  
        0 0

        No zacinam uz jak se zda trojcit. "Dulhare" ani nebylo z me dilny, omluvil jsem se ti misto Eluina... Potrebuji nove brale jak se zda.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Barra     před 9 lety 12.10.2015 19:30 |  
          0 0

          A vesele pokracuji, jak vidim. Brale = bryle. Pro dnesek to vzdavam a uz tady jen budu cist.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 19:32 |  
            0 0

            Však já to, Barro, napsal schválně :).

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 20:42 |  
              0 0

              Jiri1 jsou v jednom nicku dvě osoby a teď to skoro vypadá, že tu má Barra více nicků (ještě ta náhoda, jak jste tu často ve stejnou chvíli). :-)

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                urs (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 21:28 |  
                0 0

                možná je jiri1 barrovo české alterego, které je však rozpolceno, neboť přemýšlí vlámsky a píše valonsky :))

  4. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Barra     před 9 lety 12.10.2015 18:59 |  
    0 0

    Parada, Quelhare, dobra prace. Diky!

  5. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    dubas     před 9 lety 12.10.2015 19:30 |  
    0 0

    Quelhare: Pěkná práce jako vždy. Jen ten fakt, že máme vynikající fotbalisty a stačí nám málo pokusů na vstřelení branky, bych viděl jako plus. Kdo může za to, že ostatní mají kopyta:-)

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      PetCC     před 9 lety 12.10.2015 22:12 |  
      0 0

      Já bych to formuloval tak, že když už si vypracujeme šanci, tak je tak dobrá, že z ní dáváme gól.

  6. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 19:30 |  
    0 0

    Tyhle statistiky čtu hrozně rád a vždycky si tam najdu něco zajímavé. Díky moc quelhare.

  7. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    dArtagnan     před 9 lety 12.10.2015 20:04 |  
    0 0

    No vida, okénko. Takže výplaty už konečně přišly i naší redakci...
    Ne, díky quelhare :-)

  8. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Betynka58     před 9 lety 12.10.2015 20:04 |  
    0 0

    I já se připojuji k vřelým díkům za tradičně vysoce profesionálně zpracované statistické okénko, už se mi po něm opravdu stýskalo. Doufejme, že ˇod teď už budou převažovat pozitivní statistiky!

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Falk     před 9 lety 12.10.2015 20:11 |  
      0 0

      Dobré početní ,statistika je zajímavá

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        bongor     před 9 lety 12.10.2015 20:37 |  
        0 0

        Ještě se vrátím k repre.Vidím na e-fotbalu názory čtenářů na otázku,kdo bude budoucím kapitánem mužstva.Čtenář Jasoň uvádí pořadí:Dočkal,Sivok,Vácha.
        Bez komentáře.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          jarodo57     před 9 lety 12.10.2015 20:44 |  
          0 0

          No zřejmě Sparta je dobrej klub ,když je tam tolik dobrejch hráčů budoucích kapitánů naší reprezentace ne?

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            bongor     před 9 lety 12.10.2015 22:12 |  
            0 0

            No jo ,vidíš,to mě nenapadlo.Ale jestli se dívají na Ukrajina-Španělsko,tak odevzdají výbavu a půjdou kopat kanalizace.Neskutečná rychlost,fyzička,technika.Měli bysme koupit Konopljanku,to je plejer.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Borris     před 9 lety 12.10.2015 21:51 |  
          0 0

          Jestli ale Čtenář Jason nemyslel kdo bude dělat kapitána po zápasech ve sprchách až si tam kucí budou navzájem mydlit záda a pouštět mýdlo na zem. V tom by byla zmiňovaná trojice opravdu nejlepší, obzvláště Vácha. Jen jestli se ve sparťanské kabině neděje právě tohle..... To by leccos vysvětlovalo :-D

          http://jenprofotbal.cz/vieira-zmlatil-anelku-penisem-a-kouc-wenger-se-bavil-stripky-z-satny-gunners-06032015

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 07:45 |  
            0 0

            Bože, to je příběh :-):-).

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          dubas     před 9 lety 12.10.2015 22:03 |  
          0 0

          Tak ale jenom proto, že je Dočkal transka ještě neznamená, že by nemohl dělat kapitána:-)

  9. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    ve_em     před 9 lety 12.10.2015 23:50 |  
    0 0

    OT: ted jsem na isportu cetl clanek: isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/249164/supertalent-adu-na-odpis-ne-v-tymu-exslavisty-skvele-nahral-na-gol.html

    kromě 'exslávisty' Čontofalského mě zaujaly ale zejména dresy týmu Ottawa Fury, docela pěkně si vybrali, ne?:)

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      ve_em     před 9 lety 12.10.2015 23:53 |  
      0 0

      a ještě jsem zapomněl napsat o reakci fanoušku za bránou po vyrovnávací brance.. válení sudů a hvězdy bysme mohli taky někdy v Edenu zkusit, co Vy na to?:D

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      afro     před 9 lety 13.10.2015 14:13 |  
      0 0

      Dresy pěkný. :-) Jen škoda, že jen jako druhá sada, resp. venkovní.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        ve_em     před 9 lety 13.10.2015 16:16 |  
        0 0

        to je pravda.. ty domácí nemaj pěkný, měli by si to prohodit:))

  10. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 23:56 |  
    0 0

    Díky quelhare za okénko, které taky rád čtu, jen si také myslím, že je v tuto chvíli Slavia trochu výš než je její předvedená hra - viz podrobnější statistiky, i když taková Chelsea taky nehrála dříve žádný líbivý fotbal.
    Jenže pro mě byly krásné zápasy, kdy jsme soupeře mleli, Standa Vlček sám měl pět šancí a vyhráli jsme třeba jen o gól.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Pepino44     před 9 lety 13.10.2015 08:50 |  
      0 0

      Pro mne je krásný každý zápas ,který vyhrajeme. Pokud je to po pěkné hře,tak to je ta třešnička na dortu

  11. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Gino     před 9 lety 13.10.2015 09:00 |  
    0 0

    Ahoj všem,

    byl by někdo schopen zmapovat éru Borise Korbela?.... Při poctě k jeho umrtí by se o něm jistě slávisté dozvěděli rádi více. Mě jeho éra minula a tak o něm a jeho působení ve Slávii nic nevím. Kdo to byl, co tu dělal, jak se nám vedlo... :/

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 10:02 |  
      0 0

      Také jsem nenašel žédnou zmínku o jeho umrtí na ofiko stránkách Slavie,pokud jsem se tedy nepřekoukl.Zasloužil by si to,dokonce snad byl jmenován čestným předsedou,ale to si už moc nevybavuji.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Fulham     před 9 lety 13.10.2015 10:22 |  
        0 0

        Tak co pamatuju - Pěnička, výjezd na Slovan do Blavy -2:3 Dragisa Binič / hattrick Petera Dubovskeho , stěhování na Bohemku, Vencu Ježka jak vyfouk rudejm Patrika Bergera, hlavně Slavia po době temna začala hrát nahoře a až do 2010 tam zůstala. Dík, pane Korbel.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 13:25 |  
          0 0

          Mám dojem, že navíc Dragiša po tom (ne)ofsajdu stihl zakončit a radující se dostal druhou žlutou a šel ven... Tenkrát nás tam Christov řezal jak píšťalu...
          A hned v dalším zápase "doma" v ďolíčku proti Klokanům se stejné role ujal Maurer: Pěnička dostal po pár minutách červenou za nějaký banální zákrok a vzápětí Rusnák žlutou, zatleskal a měl druhou.... sedmdesát minut v devíti.. stejně dal Pavel Kuka na 1:0, jenomže za Bohemku v závěru vyrovnal Bertalan...

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            afro     před 9 lety 13.10.2015 14:16 |  
            0 0

            Ano, taky mám pocit, že Biniče vyloučil. A na tý Bohémce jsem tenkrát byl, to byl hodně adrenalinovej zápas.

            Velký zklamání z týhle sezóny pak pro mě byla domácí prohra s Olomoucí. Tehdy měl super formu Hapal s Látalem.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 16:35 |  
              0 0

              Já se tam taky mačkal na tribuně směrem k tramvaji... vedle všech nepublikovatelných pokřiků jsme řvali "Christovo dítě"... a když Pavel Kuka parádním obloučkem z úhlu přehodil vybíhajícího brankáře, tak jsme málem tu tribunku zbořili :-)
              Takhle zpětně si říkám, že mě ten zápas docela potěšil a bavil - ten heroickej výkon týmu proti všem... :-)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Barra     před 9 lety 13.10.2015 10:23 |  
        0 0

        A ani nic na webu nejde najit ohledne jeho smrti.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 12:15 |  
          0 0

          Juraško přišel z Interu už před sezónou - hrál už první zápas s Prešovem (5:0, góly Jarolím 2, Bejbl 2 a Faktor)... Těsně před derby koupili Korbel s Ježkem z Banské Bystrice Štefana Rusnáka, kterého už rudí málem uváděli jako svého hráče...

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            bongor     před 9 lety 13.10.2015 18:33 |  
            0 0

            To byl skvělej majstrštyk a ty otevřený huby bolševiků,když se najednou objevil Rusnák v nejkrásnějším dresu,ty byly taky k nezaplacení.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:18 |  
              0 0

              A rozhodující gól z trestňáku po faulu právě na Rusnáka... Mám dojem,že tu Jarolímovu bombu ve zdi ještě tečoval břichem Praženica, ale připsali to KJ :-)

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      afro     před 9 lety 13.10.2015 11:14 |  
      0 0

      Já si pamatuju, že jsme po jeho příchodu hned vyhráli na Letný 1:0. Góla dával Karel Jarolím, myslím z přímáku. Pikantní bylo, že B. Korbel koupil těsně před zápasem obránce Juraška nebo jak se přesně jmenoval z DAC a mladýho slovenskýho útočníka Rusnáka.

      Jak zmínil Fulham, tak masový výjezd na Slovan (prohra 2:3), kdy už za nás hrál v útoku Dragiša Binič, vítěz PMEZ s Crvenou Zvezdou. tenkrát mu neuznali regulérní gól kvůli domnělému ofsajdu a zápas se nesl v dost nenávistné nacionalistické atmosféře.

      Tehdy jsme hráli na Bohemce, kde ještě tehdy byla tribuna (takový dřevěný schody) směrem k tramvaji. Ale kotel jsme měli kotel hned na začátku protilehlý. Tehdy tam bylo ještě víc schodů. B. Korbel za hl. tribunou parkoval svého Lincolna... :-)

      Tehdy taky vznikla slávistická hymna od pana Vágnera a byla podle mě příšerná.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        afro     před 9 lety 13.10.2015 11:46 |  
        0 0

        Jsem se nějak s tím "tehdy" zacyklil...

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Nosorozec     před 9 lety 13.10.2015 11:48 |  
        0 0

        S tou hymnou od Vágnera máš pravdu, taky mi nikdy moc nepřirostla k srdci :D Ta nová (Slavie - bíločervený) je podle mě 1000x lepší

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        STROM     před 9 lety 13.10.2015 12:01 |  
        0 0

        B.Korbel položil základy mistrovského titulu v roce 1996 (i když, jak to bývá v Čechách zvykem pěkně oholili..)
        ČEST JEHO PAMÁTCE

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 12:17 |  
        0 0

        Juraško přišel z Interu už před sezónou - hrál už první zápas s Prešovem (5:0, góly Jarolím 2, Bejbl 2 a Faktor)... Těsně před derby koupili Korbel s Ježkem z Banské Bystrice Štefana Rusnáka, kterého už rudí málem uváděli jako svého hráče...

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          afro     před 9 lety 13.10.2015 12:25 |  
          0 0

          Aha, jsem to smotal dohromady...

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Fulham     před 9 lety 13.10.2015 12:54 |  
            0 0

            V té době bylo také vítězství na Letny a gola dával právě Berci asi že 40 metrů. Pamatuju na konflikt s ochrankou které bylo řečeno že z plotu slezem ,, až dozní naše radost,, :-))

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 13:21 |  
              0 0

              To bylo na jaře 93 - 21.kolo... Bercy z trestňáku a Bejbl po Kukově úprku po pravé straně a přihrávce "pod sebe" na hranici vápna...
              Bohužel už za dva týdny jsme stejným výsledkem prohráli na Strahově... a po podobném průběhu - první gól z trestňáku po chybě gólmana...

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                kjandourek (admin)     před 9 lety 13.10.2015 13:27 |  
                0 0

                Tedy za dva týdny ve čtvrtfinále čs poháru

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                mart     před 9 lety 13.10.2015 17:12 |  
                0 0

                Vlastne jedine derby na Letny kdy sem tam byl, a vyhrali sme.
                Krasna atmosfera.
                Bercyho pumelenice.
                Slavia = Valec
                zdravi mart

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        smely (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 14:35 |  
        0 0

        fyi : na muj dotaz zda-li se jedna o nove dresy mi JT odpovedel :
        "... nejsou. Jen darek. Novy dres musi byt graficky vzorovan delsi dobu. Ale smer a symbolika jsou jasne. " nevim teda co presne znamena "graficky vzorovan delsi dobu" ale asi muzem neco podobnyho ocekavat...

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          malan (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 14:38 |  
          0 0

          asi že toto je ušito horkou jehlou a oficiální dresy si žádají větší nároky na grafické provedení (více vzorů z nichž se vybere ten nej).

  12. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    stromovous (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 10:48 |  
    0 0

    K tématu "pokročilejší statistiky (střely Slavie vs. střely soupeřů proti Slavii, atp.)": Nevíte někdo o nějakém přehledu, jak tyto statistiky dopadly v minulých ročnících (případně i v zahraničí) + nevíte někdo, zda existuje nějaké rovnání, zda výsledky těchto statistik byly V KORELACI s konečným umístěním v tabulce po konci ročníku? Tj. zda z pohledu statistiky(!) je nevyhnutelný náš pád (pokud se nezlepšíme) a nebo zda je celkem běžné, že umístění v tabulce a zvládnutí "těchto disciplín" spolu nesouvisí.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      quelhar (admin)     před 9 lety 13.10.2015 19:22 |  
      0 0

      Podle dat z Premier League je poměr celkového počtu střel týmu a součtu celkového počtu střel a celkového počtu střel proti (TSR) jedním z nejpřesnějších ukazatelů konečného postavení v tabulce. S podobnou přesností funguje podobný poměr, kde se berou v úvahu jen střely na bránu a ne všechny střely (STR). Více na blogu Jaroslava Krejčího a v odkazech uvnitř: http://prodlouzeni.blogspot.cz/2015/08/fotbalova-analytika-total-shots-ratio.html

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      quelhar (admin)     před 9 lety 13.10.2015 19:23 |  
      0 0

      Takže abych odpověděl: alespoň v probíhající podzimní části je statisticky pravděpodobný náš pád tabulkou.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 22:05 |  
        0 0

        Odkud jsou ty data? Dá se to stáhnout v nějaký rozumný podobě a za nějakou rozumně dlouhou dobu? Zkusil bych udělat model.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 09:31 |  
          0 0

          Odkud jsou data z Premier League, to netuším - proklikal bych asi nějaké ty anglické blogy, na které se dá dostat z odkazu výše. Data o střelách z jednotlivých zápasů minulých ročníků české ligy bohužel ke stažení nikde nejsou.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        EdCable     před 9 lety 13.10.2015 22:18 |  
        0 0

        Zase ty statistiky se můžou zlepšit, když budeme hrát proti slabším soupeřům.

  13. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 16:05 |  
    0 0

    koukam ze "valka" o stadion zda se bude jeste hodne vyzivna...

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 16:34 |  
      0 0

      Všechno to stojí a padá na tý nájemní smlouvě. Pevně doufám, že je neprůstřelná. Jinak to bude mít Slavia drahý.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Kaston     před 9 lety 13.10.2015 17:06 |  
      0 0

      Přijde mi, že se Slavia odklonili od cesty "po dobrém", což bude asi nejlepší. Vypadá to tak, že máme kvalitní tým právníků, kteří pečlivě zkoumají nájemní smlouvu a vmetou majitelům stadionu do obličeje každou kličku, kterou najdou.
      A já říkám jen do nich, ať diktujeme podmínky my!!

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 17:33 |  
        0 0

        Mě by jen zajímalo vysvětlení památné věty,že vlastnická struktura Slavie kopíruje vlastnickou strukturu stadionu.Kdo že tedy tenkrát byl vlastníkem Slavie nebyl to třeba taky Rosen.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          spino     před 9 lety 13.10.2015 18:34 |  
          0 0

          Byl, ale Kroužecký ho tuším nějak tehdy vyšachoval (detaily neznám, to by mohli vědět jiní).

  14. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    travel (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 17:04 |  
    0 0

    Dovolím si upozornit,že dnes v 19,30 h na ČT Sport je medailon o F. Veselém.

  15. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 20:12 |  
    0 0

    prvních 45 let jedinný nájemce?? pokuta 10 mega za každý měsíc. Myslím, že je pro majitele stadionu hodně důležité, aby Slavia zůstala.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 21:42 |  
      0 0

      Tam se nepíše 45 jedinný nájemce. Píše se tam, že Slavia se zavazuje, že 45 let bude hrát jen v Edenu (domácí soutěžní zápasy) a majitel stadionu se zavazuje, že nepronajme pro fotbal stadion jinému nájemci bez souhlasu Slavie (za to je ta pokuta 10 mio).

  16. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Rottax (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 20:36 |  
    0 0

    Na Nově už padali jména možných posil Slavie - Šural, Pavelka, Skalák, Ščuk, Ondrášek. Cenu Skaláka odhadují na 30 mil. , tak jsem zvědav,jestli se nějaká jména potvrdí!

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      asanin     před 9 lety 13.10.2015 20:40 |  
      0 0

      Nechci ti kazit iluze, ale kámoš na Nově dělá sporťáka a tyhle spekulace fungují tak, že si prostě pár lidí ze sportovní redakce sedne sedne a u vlašskýho salátu vybere to nejlepší co je z hráčů k dostání a udělají z toho reportáž... Žádné podložené informace, jen a pouze jejich předložení názoru... Od toho vážně nic nečekej - i když samozřejmě o některé z nich se Slavia ucházet bude... Ale lidi z Novy o tom ví kulový

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 20:52 |  
        0 0

        Ale já od toho taky nic nečekám!! Jen jsem napsal,který jména říkali a, že jsem zvědav jestli se něco potvrdí. A mě se z nich líbí Šural a možná ještě jeden, ale třeba Skaláka i přes jeho kvality bych asi raději oželel. Na Nově se kvalita po odchodu Paulíčka a Titelbacha trochu zvedla a třeba zrovna Hrdličku jako odborníka uznávám.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Nosorozec     před 9 lety 13.10.2015 21:38 |  
          0 0

          Kdyby někdo z těchto zmiňovaných hráčů přišel, bylo by to super! Já bych bral posily na kraje zálohy i obrany - Šural, Skalák, Gebre Selassie, Tamás. Představte si sestavu: Berkovec - Gebre Selassie, Latka, Deli, Tamás - Souček - Šural, Zmrhal, Kenia, Skalák - Škoda. To by byl hukot! :)

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            birkin     před 9 lety 13.10.2015 23:21 |  
            0 0

            Tak Gebre je totální utopie. Hráč základu Brém v nejlepších letech sem určitě nepřijde, ve Skaláka taky nevěřím. Já bych krom krajních hráčů sháněl taky někoho na post Kenii, nevěřím, že ten při jeho zdraví vydrží dlouhodobě hrát.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Nosorozec     před 9 lety 14.10.2015 01:03 |  
              0 0

              jj, ale vhodnej tvořivej záložník mě z hlavy žádnej nenapadá, možná někoho vyšťouraj v tý druhý španělský lize, nebo v Bosně

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 09:15 |  
              0 0

              skalak je nesmysl, rudy maj na nej predkupni pravo a pretahovat se s nima asi nebude uplne to pravy, krom toho on sam by asi raci na letnou...a po vcerejsku vidim dost utopii i toho surala, liberec podle me za nej bude chtit ranec nebo 2 hrace do zakladu...

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                AlesJa     před 9 lety 14.10.2015 09:29 |  
                0 0

                šural: v létě mu končí smlouva a může podepsat v zimě jinou smlouvu a odejít v létě zadarmo, ale potom co předvedl a předvádí tak ho budou lámat i týmy z evropy.

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 09:47 |  
                  0 0

                  jasne, ale my o nej (jestli) budeme usilovat uz v zime...

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  afro     před 9 lety 14.10.2015 09:51 |  
                  0 0

                  Já se na toho Šurala soustředil celej zápas a trochu jsem litoval, že ho začal Vrba stavět, protože teď o něj bude asi zájem i mimo ČR. Ale třeba se budeme ještě všichni divit...

  17. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 21:31 |  
    0 0

    Tak Mára dneska MEGA hrubka. :(

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 21:36 |  
      0 0

      Hlavně přišel o Euro, škoda..Dostane stop na dva zápasy a to bohužel pro něj znamená nenominaci. Základní pilíř repre to není, takže vezme Vrba někoho jiného, to je můj názor

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 21:46 |  
        0 0

        Toho se taky obávám, hned jak rozhodčí sahal do kapsy,tak jsem na to myslel. :(

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Travinho     před 9 lety 13.10.2015 21:48 |  
        0 0

        Nic zákeřného, mohl by to být jen jeden zápas...Snad.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Nosorozec     před 9 lety 13.10.2015 21:49 |  
          0 0

          Měl úmysl hrát míč, ale nestihnul to. Měl by dostat stopku jen na 1 zápas.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 18:26 |  
            0 0

            Proč mega hrubka ? Překvapili nás dlouhým balonem za obranu a on se to jen snažil zachránit a byl tam pozdě, to je prostě fotbal.

  18. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Betynka58     před 9 lety 13.10.2015 21:59 |  
    0 0

    Souček se dnes přičinil o hodně kuriózní vyrovnání Černé Hory v jednadvacítkách. Takový gól se jen tak nevidí.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 09:27 |  
      0 0

      S tím gólem měl fakt pech, ale jinak byl celý zápas prakticky bezchybný, v poli neprohrál snad jediný vzdušný souboj, na zemi odebíral míče tak, jak jej známe z klubu. Prostě jasný základ, snad na tom jeden smolný gól nic nezmění.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:24 |  
        0 0

        No on už předtím gólem blbě rozehrál - na jeho vrub jde ztráta míče ... a vzápětí to hasil tímhle způsobem..

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:26 |  
          0 0

          Na způsobu, jakým to hasil, podle mě není vůbec nic vadného. Pravděpodobnost, že se míč takhle odrazí do brány mimo dosah golmana, je naprosto mizivá.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:36 |  
            0 0

            Leč vyšla - balón měl letět pryč a ne do hráče... ona tu byla i pravděpodobnost, že se míč odrazí před branku a bude z toho třeba přihrávka na gól...

            Tomáše mám rád - když jsem na to koukal, tak jsem si říkal, který kopyto napřed rozehraje tak, že z vápna pošle těžký oblouček k lajně na zdvojeného spoluhráče a vzápětí si dá takový polovlastnec... a pak mi bylo hrozně líto, když jsem viděl, že má na zádech pětku ....

            Co se dá dělat - zbytek zápasu byl bezchybný.
            Tohle je nevýhoda defenzivních hráčů - celý zápas může hrát jako bůh, ale jediná chybka celý výkon degraduje... Naopak ofenzivní hráč se může 89 minut kopat za ušima, ale potom mu vyjde jedna akce a je za hvězdu..

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 10:36 |  
      0 0

      Souček odehrál výborný zápas, na přeučeného stopera má velmi slušnou, obounohou rozehrávku. Z našich se mi výrazně líbil i ten Schick. Naopak stopeři docela nejistí.

  19. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    kleofas     před 9 lety 13.10.2015 22:46 |  
    0 0

    Koukám že nároďák bez Sparťanů a Plzeňáků funguje

  20. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Petr9608     před 9 lety 13.10.2015 22:47 |  
    0 0

    Tak z repre mám dneska radost. Věřím, že to dobře zavřelo hubu všem "znalcům", co psali, že pomalu ani na to EURO nemáme jezdit. Ano, tulipáni hráli zle, ano, byly tam chyby v obraně, ale kluci se snažili, bojovali, a jestli chtěli odčinit ty Turky, tak se jim to rozhodně povedlo.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      bongor     před 9 lety 13.10.2015 23:12 |  
      0 0

      Já měl taky radost,jak repre hraje,když tam nejsou ti pomazaní,co jim to jenom mršej.Skalák,Šural nejlepší.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Borris     před 9 lety 13.10.2015 23:30 |  
      0 0

      Nedá mi na tebe nereagovat Petře. Všimni si té sestavy proti Turkům a té dnešní proti Holanďanům kámo. Nevidíš tam trošku rozdíl? Už před zápasem když jsem viděl sestavu, tak jsem si říkal, že tahle sestava je konečně složená z hráčů co mají formu a že tahle sestava má daleko větší šanci bodovat, než ta proti Turecku, která byla plná rumunů bez formy. Místo Lafaty, Dočkala, Krejčího, Procházky atd. Hráli hráči, kteří mají skutečně formu. Šural, Skalák, Pavelka, Necid, Gebre.... A výsledek na sebe nenechal čekat a herní projev byl o sto procent lepší než proti Turkům. To asi nebude náhoda že? Jestli Vrba konečně pochopí, že mají hrát hráči kteří mají skutečně formu a přestane se koukat na to, jestli hráč hraje za rumuny nebo Plzeň, tak neceknu ani slovo a nároďáku pak začnu i fakt upřímně fandit. Proto doufám že Vrbovi tento zápas otevřel oči, na to si opravdu počkám. Takže mě určitě nic hubu nezavřelo, ba naopak se potvrdila moje předzápasová slova. Teď se teprve ukáže. Nemám problém uznat i kvality rumunů. Kadeřábek například do základu jednoznačně patří a je to nejlepší krajní bek v Čechách. Ale ten zbytek? Zkrátka s dnešním nároďákem se ztotožňuju, se sobotním ani náhodou! Já se budu ztotožňovat jen s nároďákem, kde budou hrát hráči podle formy a ne podle klubové příslušnosti nebo nějakého klientelismu. S nároďákem, kde budou hrát hráči co budou makat jako dnes a ve kterém nebudou arogantní a namistrovaný jelita a s nároďákem který bude svojí hrou bavit lidi. A já teď budu napjatě čekat, jak to bude. Dnešní zápas mi dal trochu naději. Ale radši si počkám.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 23:51 |  
        0 0

        Asi tak, Borrisi. Jen si myslím, že až budou k dispozici všichni ti, kteří dnes nehráli, Vrba na výkony Šurala, Skaláka, Gebreho rád zapomene a dá přednost "osvědčeným" jménům.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 01:36 |  
          0 0

          Naprostý souhlas Borrisi a všimli jste si, že na první dva góly nahrál Necka (první připravil geniální patičkou) a naopak oba dva inkasované góly byly Procházky, který dvakrát neuhlídal svého hráče. A klidně si tipnu, že Procházka na ME bohužel pojede, protože je protěžovaný od příchodu Vrby k repre.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            bongor     před 9 lety 14.10.2015 06:07 |  
            0 0

            Borris rozvedl,co jsem jen tak naznačil v reakci na Petrův příspěvek.Zcela přesný je i název "namistrovaný jelita".Já jsem vždycky fandil ČR ze všech sil,než se mě podařilo klice kolem FaČRu přesvědčit,že to není mančaft,za který se dá dýchat.
            Včera se stalo to,že nastoupili ti,co si dovedou vážit té cti reprezentovat a hráli moc dobře ,hlavně s absolutním nasazením.Už ovšem se před zápasem ozvaly hlasy,jak budou chybět ti namachrovaní umělci Lafata a spol.Nechyběli vůbec,právě naopak.
            Takže pokud to byla včera jen z nouze ctnost a na ME nastoupí zase ta sebestředná
            partička,tak si maximálně vždycky přečtu výsledek a to bude asi tak všechno.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              travel (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 08:39 |  
              0 0

              Mluvíte mi z duše.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Rottax (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 10:45 |  
              0 0

              Souhlas!

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Jachym     před 9 lety 14.10.2015 09:35 |  
        0 0

        Ano, česká klasika. Ztotožním se s nároďákem, který vyhrává:-) Víc není třeba dodávat...

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 09:45 |  
          0 0

          Obviňovat fanoušky Slavie z toho, že se s něčím ztotožňují, protože daný tým vyhrává, je fakt hodně absurdní myšlenka :o)

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 09:51 |  
            0 0

            +1

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Borris     před 9 lety 14.10.2015 14:37 |  
          0 0

          Promiň, ale jestli jsi z mého příspěvků získal pocit, že se ztotožním jen s nároďákem který vyhrává, tak jsi fakt buď neskutečný vůl a nebo máš problém porozumět psanému textu. Jasně jsem vyjmenoval důvody, za jakých se s nároďákem ztotožňim. A ty jsou, aby se povolávali jen hráči kteří mají skutečně formu a ne na základě klubové příslušnosti nebo nějakého klientelismu a s hráči co budou pokorný a budou makat jako včera a ne ty arogantní a namistrovaný jelita. Pokud to takhle bude, tak s tímto nároďákem se rád ztotožním i přes porážku. Ale chci vidět, že hrají hráči co mají formu a hráči kteří jsou pokorní a chtějí makat a snažit se předvádět pohledný fotbal. Jestli sis někde v mém příspěvku i přesto vydedukoval že se ztotožňuju jen s vítězným nároďákem, tak víc není třeba dodávat právě k tobě.... Přesně jak psal hned pod tebou Quelhar, obviňovat fanouška Slavie že se s něčím ztotožňuje jen když tým vyhrává, je fakt hodně absurdní....

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Jachym     před 9 lety 14.10.2015 14:55 |  
            0 0

            Ano, ten pocit jsem získal a mám, ale nikoho jsem tady kvůli tomu neurážel jako ty... A stejný vztah k reprezentaci vidím často i u fanoušků jiných klubů. Nemá cenu si nalhávat, že my slávisté jsme v tomto v něčem lepší než ostatní. A pokud sis nevšiml, tak za reprezentaci hrají namistrovaní frajírci již řadu let. A někdy přesto podají výborné výkony...

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Jachym     před 9 lety 14.10.2015 14:58 |  
              0 0

              P.S.: Já fandil nároďáku a Slavii a ztotžňoval jsem se s nimi v každé době i za každého trenéra...

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Borris     před 9 lety 14.10.2015 17:30 |  
              0 0

              Vůl bereš jako urážku? :-) no tak promiň teda no :-) Tak to ti opravdu závidím, já se prostě s Dočkalem, Váchou, Krejčím a Lafatou neztotožním asi nikdy. Jako kdyby rozhodovaly zápasy a byly jasnýma oporama, neřekl bych ani popel a i když bych je dál neměl rád, uznal bych že do nároďáku patří a koukal bych na to celé úplně jinak. Jenže realita? Vácha v každém zápase jeden z nejslabších hráčů na hřišti, v nároďáku absolutně nemá co pohledávat a když si toho Vrba nebyl schopný dobu všimnout, tak pánbůh už se na to asi nebyl schopný dívat a radši ho vyautoval. Lafata? Toho beru fakt jako hodně blbý fór od Vrby. V nároďáku nikdy oporou nebyl a nebude. V kvalifikaci se trefil jednou proti slabému Kazachstánu a stavět na 34 letým Lafatovi který sice dává góly v lize, ale nikdy se neprosadil v zahraničí, považuju za totální úlet. Necka včera proti Holandsku toho předvedl víc, než Lafata za celou kvalifikaci. Necka čekal na šanci bůhvíjak dlouho, Škoďák si o repre říkal už pěkně dlouho a je narozdíl od Lafaty dobrý i do kombinace, ale Vrba neustále stavěl na starým Lafatovi, který za celou kvalifikaci vůbec nic neukázal. Komedie! Dál máme Krejčího. To je další Vrbův hodně blbý fór. Ten kluk je totálně z formy minimálně posledního půlroku. To že ho Vrba neustále šil do základu byl fakt totálně výsměch klukům jako Šural či Skalák. Jenže oni holt nehrají za rumuny takže měli dlouho smůlu. Proti Turecku dostoupila Krejčího trapnost vrcholu a to tak velkého, že už i Vrba konečně prozřel a vysypal ho z placu. Doufám že se uzdraví Pilař a toho blonďáčka už tam nepustí! Dočkal. Povedla se mu první část kvalifikace. V té druhé začal hrát naprostou tužku a v současné formě též nemá v repre co pohledávat. Za vztekání se a hádání se s rozhodčím, se flek v základní sestavě neuděluje. To je to jediné co mu poslední dobou opravdu jde. Až najede na své výkony z první části kvalifikace, můžeme se bavit. Ale teď rozhodně ne!

              Ale aby někdo neřekl že jsem si na paškál vzal jen rumuny. I když holt právě oni jsou nejvíc z formy a největší brzdou nároďáku, marná sláva. Procházka též nemá v současné době v repre co dělat. Je tam jen proto že ho Vrba zná z Plzně. Včera byl podepsaný pod oběma gólama Holandska a formou rozhodně neoplývá. A ani Vláďa Darida není úplně v top formě. Ale ten aspoň nijak výrazně nekazí. A u něj je jistota že se zase zvedne. Takže tak! Já myslím že jsem ti hráčů vyjmenoval dost a myslím že absolutně nemůžeš zpochybnit že daný hráči jsou z formy a někteří z nich nemají v nároďáku co pohledávat vůbec.

              Teď se podívejme blíže na hráče co nastoupili v Holandsku. Neckovi to pálí v turecké lize, Pavelka a Šural táhnou dlouhodobě Liberec a to nejen v lize ale i v pohárech, Skalák táhne Bolku a naší ligu už začíná přerůstat a Gebre hraje v bundesligových Brémách základ. Včera tito hráči nahradili výše zmíněné které jsem napsal a výsledkem je výhra na půdě Holandska! Skalák nacentroval Robinovi na vlastence, Necka byl u dvou gólů, Šural jeden dal a na další přihrál pokud se nepletu. A jsem třeba i rád, že se jasně ukázalo, že i bez Limberského se obejdeme. Gebre ho včera skvěle nahradil a Novák až se otrká, bude taký dobrý! Vůbec se mi nelíbilo jak Vrba Nováka shodil po zápase s Tureckem. Podle mě to udělal hlavně proto, aby zdůraznil jak je pro něho Limberský důležitý.

              Pochopil jsi už o co mi jde a co se ti snažím vysvětlit a nebo pořád ještě ne??????? Já se ztotožním s nároďákem, ve kterém budou hráči ve formě a s dlouhodobou výkonností a ne hráči, kteří tam jsou za zásluhy a nebo za to že hrají za rumuny či Plzeň. Kluci co si repre dresu opravdu váží! A pokud to takhle bude, tak takovéhle repre já budu fandit a držet palce i když třeba přijdou porážky! Od naší Slávky jsem ostatně dobře vytrénovaný za poslední sezóny, jak správně naznačil Quelhar :-) chápeš mě už???? Pochopil jsi už že moje fandění repre není podmíněno tím že se musí vyhrávat????? A ano, máš pravdu v tom, že v repre už pár let nastupují namistrovaní frajírci. Jenže pokud narážíš na Ujfalušiho, Baroše nebo Rosického atd. tak to byli opravdu páni fotbalisté co dokázali něco v zahraničí a nároďák dlouho táhli. Když to trochu zlehčím, tak oni aspoň něco dokázali a mohli mít nos nahoru. A mohli si dovolit s tou částkou nesouhlasit :-)) Ale co dokázal Dočkal, Vácha, Krejčí a nebo Limberský???? Ty nemají sebemenší důvod být namistrovaný! Ti mají do Ujfalušiho, Baroše, Rosického, Jankula a Dina Kollera asi tak daleko, jako já k tomu, že bych někdy fandil rumunům. Takže na milion světelných let a nedostižně daleko!

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 10:43 |  
      0 0

      Myslím, když bude Vrba schopen odolat postranním tlakům, tak může udělat i výsledek na Evropě. Sestava samozřejmě musí odpovídat výkonnosti a formě, ne že se alibisticky postaví jen jména, jako proti Turkům. Ale ten zápas byl plně v Peltově režiji, resp. měl v tom své zájmy...

  21. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Barra     před 9 lety 13.10.2015 23:57 |  
    0 0

    Gratuluji Cechum k dnesnimu viteztvi v Nizozemi a k celkove viteztvi ve sve skupine. Holandane budou poprve od roku 1988 chybet na ME.

    Sebechvali sice smrdi, ale presto, neodolam. Dnesnim viteztvim Belgie nad Izraeli jsme nejen vyhrali skupinu a stali se nasazenym muzstvem pri losovani, ale hlavne se Belgie poprve se sve existenci stala cislem 1 na FIFA tabulce, kde jsme v minulych mesisich jiz byli na 2. a 3. miste. Belgie se tak stala teprve osmou zemi, ktera mela tu cest byt nejlepsi zemi sveta - vedle Argentiny, Brazili, Nemeckem, Holandskem, Francii, Italii a Spanelskem.

    V cervnu 2012, kdy Marc Wilmots prebral jako trener narodni muzstvo, jsme byli na 59. pricce, behem 3 let jsme se posunuli na prvni misto. Jak receno, Holandsko bylo od roku 1988 vzdy na ME, Belgie naopak ani jednou, az na vyjimku v 2000 kdy organizovala ME spolu s Holandskem a byla tedy automaticky umistena. Chybeli jsme v 1988, 1992, 1996, 2004, 2008, 2012.

    Snad bude los pro ME milosrdny a setkaji se po dlouhe dobe opet Belgie s Ceskou republikou.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Betynka58     před 9 lety 14.10.2015 00:56 |  
      0 0

      Upřímně gratuluji, Barro, další pozitivní zpráva, moc to těm vašim klukům přeji. Je neuvěřitelné, co se té vaší zemičce (tak trochu srovnatelné s ČR) povedlo ve fotbale během tak krátké doby. Klobouk dolů!

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Borris     před 9 lety 14.10.2015 03:13 |  
      0 0

      Taky se připojuji s gratulaci Barro. Ve vašem nároďáku jsou převážně hráči, kteří jsou mi sympatičtí. Jako, hned po naší Slávce, fanoušek United samozřejmě nemůžu nezmínit Fellu a Adnana, dále pak mám rád Mertense, Chadliho, Origiho, Lukaku, Alderweirelda nebo samozřejmě Edena Hazarda, i přesto že hraje za Chelsea kterou vůbec nemám rád. Ale oblíbence jsem měl i mezi některýma bývalýma belgickýma reprezentantama. Jako například Bart Goor, Johan Wallem, Daniel van Buyten, Peter van der Heyden a nebo současný kouč Marc Wilmots. A od roku 2002 jsem si oblíbil i Wesleyho Soncka, potom co v barvách Genku pomohl odstřelit rumuny z předkola Ligy Mistrů :-) takže ještě jednou gratulace. Já Belgii tipoval na vítěze EURO 2016 už během kvalifikace. Protože generace jaká vám teď uzrála je skutečně vynikající. Její absolutní vrchol podle mě přijde na MS 2018, ale už teď ji tipuji jako vítěze EURO 2016. Tak jsem zvědav jak mi můj tip vyjde :-)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        bongor     před 9 lety 14.10.2015 06:09 |  
        0 0

        Gratuluju Barrovi i Belgii a doufám,že s nimi nebudeme ve skupině.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 08:48 |  
      0 0

      Gratuluji, Barro. Belgii jsem po očku sledoval celou kvalifikaci :).

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 10:40 |  
      0 0

      Je hezké sledovat úspěchy Belgie, především v souvislosti s tím, jaký efekt má záměrně budovaný systém práce s mládeží/ talenty. Ta repre je na papíře brutálně našlápnutá, co jméno, to dnes už top hráč. Teď to jen přenést do výsledů na turnaji, protože vyhoření na posledním turnaji by mělo být pro vás takovým mementem, že jen jména úspěch nedělají.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Barra     před 9 lety 14.10.2015 12:58 |  
        0 0

        Pardon, asi isem spatne cetl... Jake "vyhoreni"? Na MS jsme vyhrali vsechny 3 zapasy v skupine, porazili USA v 1/8 finale, prohrali jen jeden jediny zapas v 1/4 finale s 1-0 proti Argentine, ktera pak hrala finale proti Nemecku. 4 vyhry, 1 prohra neberu jako vyhoreni.

        V kvalifikaci na MS 2014 jsem vyhrali 8 zapasu z 10, 2 x remizovali, umistili se s 26 bodu z 30. V teto kvalifikaci jsme vyhrali 7 x , 2 remizy a jedna prohra v Walesu. Takze z poslednich 25 oficialnich zapasu 19 vyher, 4 remizy a 2 prohry. Neni to tak spatne, rekl bych.

        Ale to jen abych byl kompletni. Myslim ale ze cesta kterou zvolila Belgie pred cca 12 lety je ta spravna. Pilovani techniky a taktiky dle vypracovaneho a uniformniho vzoru pro vsechny muzstva, od mladeze po seniory, dbani na kondici, spravna disciplina mladych hracu; dale pravidelne preskoceni vekove hranice pri zarazeni do muzstva. Neslo o to byt 'prvni' mezi rovnymi, ale prosadit se u starsi kategorie.

        A jedna podstatna fec - pamatujme si Koubkovou "cajickovou ligu". Z hracu kteri se postarali v Belgii o kvalifikaci na ME 2016, jsou jen 3, kterym 'uz' bylo 19 let, kdyz nastoupili za A-cko seniory - Alderwireld a Vertonghen u Ajaxu, Fellaini u Standardu. Mignolet, Chadli, Mertens, Origi, Vermaelen, Januzai hrali jiz v 18 za seniory, Courtois, Kompany, Witsel, De Bruyne, Radja Nainggolan, Dembele, Praet, Miralas, Benteke meli jen 17 kdyz uz stabilne hrali prvni ligu, Lukau a Hazard dokonce v 16.letech, stejne jako kdysi trener Wilmots. Mas talent? Dokaz to jako teenager proti dospelym hracum. Zadne juniorske ligy, zadne hostovani v druhe lize. Ze vsichni 23 hraci kteri patri do siroke selekce a kteri ted hraji v prednich evropskych ligach byli jeste usaci kteri se ani denne nemuseli holit kdyz zapadli mezi seniory nebude nahoda. Jsme pravem nadseni z Soucka - ale v porovnani to uz takovy mladik neni, za 4 mesice mu bude 'uz' 21 let. Jsem zvedavy jak si Slavie s timto bude radit v nasledujicich letech. Jestli chceme jit smerem vychovy mladeze dle Ajaxu, ocekavam ze mladi hraci dostanou pravidelne svoji sanci v A-cku.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 13:06 |  
          0 0

          Myslel jsem to tak, že na černého koně turnaje to bylo docela utrápené, s Alžírskem celý zápas prohrávali, proti Rusku gol v závěru, to samé proti Jižní Koreji. USA pak až v prodloužení... Byli tam suverenější týmy dle mého, a ani herně, nevim nevim...

          Směr a nastavení výchovy se však nedá než pochválit.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 13:09 |  
            0 0

            Přesně tak. Výkon mužstva byl pro mě zklamáním, ikdyž výsledkově asi nezklamali.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Barra     před 9 lety 14.10.2015 14:18 |  
            0 0

            Jak rekl Petr Rada po zapase proti Parme, 'blbe se vyse*eme se a pak rekneme jakto ze jsme se nevys*ali rovne' -;) Vysledek plati, vse jineho je jen historie.

            Na MS uz nejsou zadni lehci souperi. Zapasy jsou takticke, nehraje se z pravidla na krasu, kazda chyba se tresta, muze se postarat o urychleny navrat domu. Soupere jako Alzirsko, Rusko nebo USA bych vubec nepodcenoval, v te dobe byli v FIFA zebricku take poradny kus nad Ceskem. Mas ale pravdu v tom, ze napriklad Eden Hazard nehral na urovni jako v Chelsea. Pro Hazarda stejne jako pro vsechny ostatni hrace az na Daniela Van Buyten byl to jinak vubec prvni turnoj, na kterem hrali. Nemci, Brazilci, Holandane a spol meli prece jiz urcitou maturitu, kterou bych nepodcenoval.

            Ale samozrejme bych si take pral aby 'rudi dablove' prehravali sve soupere rozdilem tridy.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 19:08 |  
              0 0

              Pro si vlastně říkáte ďáblové? U národního týmu je to takové neobvyklé. U Manchester United či New Jersey Devils to má i historicko-geografický podtext, u Belgie nevím.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      rory     před 9 lety 14.10.2015 12:45 |  
      0 0

      Také se připojuji ke gratulaci, sleduji Belgii pečlivě a to z důvodu: Verts, Toby, Nacer, Moussa asi snadno uhádneš můj tým č. 1, děláte u Vás ten fotbal opravdu dobře.
      Hezký den

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Barra     před 9 lety 14.10.2015 13:05 |  
        0 0

        Ahoj Rory, diky ze mezi temi 4 ktere jsi vyjmenoval jsou s Toby a Moussou 2 Beerschotaci -;) Jinak koho mas na mysli s 'Verts'? Hezky den!

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          AlesJa     před 9 lety 14.10.2015 14:53 |  
          0 0

          myslím že Jan Vertonghen

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Barra     před 9 lety 14.10.2015 14:59 |  
            0 0

            Dalsi Beerschotak!!

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              AlesJa     před 9 lety 14.10.2015 15:07 |  
              0 0

              a nyní všichni Tottenham, to asi bude ten klub

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                Barra     před 9 lety 14.10.2015 15:12 |  
                0 0

                Mas samozrejme pravdu! Ja premyslel co francouzsky 'verts', tedy zeleni, znamena, je to ale jen zkratka Vertonghena. A Rory jmenoval take Nacera Chadliho, tez Tottenham.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Romino     před 9 lety 14.10.2015 21:55 |  
              0 0

              Přesně vsichni hráči Spurs. Hezký den.

  22. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 02:55 |  
    0 0

    Tak jsem si z insolvenčního řízení pročítal dokument z 8.10. 2015 15:36 (Sdělení dlužníka, Plná moc), kde je naše nová právnička JUDr. Mgr. Martina Jinochová Matyášová a ta je tedy formát, všechno perfektně připravené, v listopadu s nima pěkně zamete a konec insolvence.

    https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=20079551

    A ta smluvní pokuta 30 mega, kterou nám dluží stadion je taky dobrá (dokument Sdělení dlužníka z 13.10. 2015 13:29) a to ještě psal Tvrdík, že jednáme i s věřiteli stadionu, ti nakonec budou rádi, až nám Eden sami přenechají.

    https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=20142629

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      bongor     před 9 lety 14.10.2015 06:10 |  
      0 0

      Taky doufám,že s nima paní doktorka vyběhne.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        travel (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 08:36 |  
        0 0

        Kéž byste měli pravdu.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      AlesJa     před 9 lety 14.10.2015 09:51 |  
      0 0

      konečně v čem se vyznám i já jako laik

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 09:53 |  
      0 0

      ta smluvni pokuta je soucasti najemni smlouvy, kterou majitel stadionu od zacatku zpochybnuje, bude tedy nutne pockat na rozhodnuti soudu zda-li je tato smlouva platna, pak by nebylo o cem diskutovat....

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 18:23 |  
        0 0

        Půjdeš zase 5.11. k soudu, až se bude Slavia projednávat ? Tak koukám, že paní doktorka je nejen advokátka, ale i insolvenční správce a insolvenční správce se zvláštním povolením, ten Šimáně je génius, lepšího právníka jsme si nemohli najmout.

  23. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Humessi     před 9 lety 14.10.2015 10:34 |  
    0 0

    Jakub Konečník napsal na twitter - Zdeněk Ščasný: "Škoda, že Skalák ze Sparty odešel. Máme na něj předkupní právo, ale bude záležet na jeho ceně. Ta bude limitující.". Jsem tedy zvědavej, zda ho vyzkoušíme. Kvalitní určitě je a pokud nebude utíkat do zahraničí, tak proč ne. Překousnu, že je to Sparťan, proti Slavii se špatně nevyjádřil, jediný, co si pamatuju je, že když nám dal prvního gola, měl z toho velkou radost. Jak říkám, přežil bych to, tenhle hráč by nám strašně pomoh.

    chtěl bych: Pavelku, Šurala, Skaláka, Bartošáka a do útoku Necku... Pak se v zahraničí poohlídnout po Kenia no.2 a jsem strašně spokojenej. Takhle je to ale zřejmě nereálný.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:38 |  
      0 0

      Tak ten Necid stoprocentne. Slavia fakt nebude za dva mesice utracet stamiliony za posily, jak se snazi lidem namluvit pan Hrabe.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 10:50 |  
        0 0

        Skálak je nereálný, bylo vidět, že i na obranu Holandska zahrát umí a jeho přestupní kroky povedou skoro jistě ven. Sparta nebo jakýkoliv jiný přestup v rámci ligy by byl cestou zpět. Navíc je to letenský srdcař, pro něj i nás by to byl nesmyslný přestup. Z uváděných jmen dává nejvíce smysl Šural, ale i ten, pokud pojede na Evropu, tak spíše zamíří za hranice.

        Sledoval jsem včera 21´ s Černou horou, a tam je řada hráčů (Jankovič, Djordevič), které bych si po nějaké té aklimatizaci u nás dovedl představit, třeba Plíšek něco vymyslí :-)

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          JS (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 12:22 |  
          0 0

          Existuje nějaký oficiální mail na Plíška nebo Dovalila?

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            naplavnik     před 9 lety 14.10.2015 12:31 |  
            0 0

            Nevím, ale v klubu se používá standardní tvar emailu jmeno.prijmeni@slavia.cz

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 18:33 |  
        0 0

        Souhlasím, že teď je příchod Necida nesmysl, ale za takové dva roky, až budeme hrát baráž o Champions League bude úplně jiná situace a možná i pro Máru Suchého.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          bongor     před 9 lety 14.10.2015 19:18 |  
          0 0

          Já bych Láďo neřek,že je na Necku brzo.Posilovat musíme i pro kaprligu,nejen pro LM.A tak by se Tom hodil,stejně jako Šural.S těmi odchody do zahraničí všeobecně:
          Ta situace,kdy nadprůměrní hráči chodí výlučně ven se podle mě co se týče Slavie,mění.Když budeme schopni a já věřím že budeme, platit naše hráče na úrovni západních lig,nebudou mít motivaci opouštět Slavii,leda snad když se ozvou M.U.,City,Barca,Real,Bayern a podobné extraadresy.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 19:34 |  
            0 0

            bongore, já jsem to myslel spíš tak, že nedávno podepsal smlouvu a když se teď roztřílel, tak bude drahej. O tom, že by se měl vrátit on i Mára jsem psal už před časem, ale počítám s tím tak za rok, za dva, až budeme hrát baráž o ligu mistrů (a myslím to smrtelně vážně).

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      winter (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 10:50 |  
      0 0

      Proboha zapomeňte už všichni na toho Skaláka... je hezký že vy jako fanoušci Slavie byste ho tady přežili ale to uplně irelevantní protože Skalák by k nám v současný formě a situaci (když je o něj zájem) nikdy nešel !!! Je rudej až za ušima a v ČR by momentálně šel jedině (a rád) do sparty... stejně si ale myslím že půjde spíš někam ven, jeho cena bude víc jak 30 míčů a to v čr asi ani sparta nedá.. (čínani by možná dali ale znova opakuju, Skalák k nám chtít nebude !!!)

      Tak doufám že tady příspěvěk o tom jak si k nám přejeme Skaláka čtu naposledy.. Už jich tu bylo víc než dost...

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 10:58 |  
        0 0

        No... Skalák už několikrát naznačil, že je na rudochy dost naprdnutej, protože tam nedostal čuchnout... A navíc po našem vzájemném zápase prohlásil, že se mu v Edenu prostě hraje dobře... Já v tom vidím jasnou nabídku na jednání :-)
        V tom vzájemném zápase na něj dva tři diváci začali házet zdvižené prostředníčky po nějaké hádce o aut a on jim potom šel po vstřeleném gólu zamávat - to zase nebylo nic tak dramatického....

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          winter (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 11:13 |  
          0 0

          Ale prd, včera nebo předevčírem v tv prohlásil že by se návratu do sparty nebránil, že spartu cituji "miluje" a že jen záleží jak se kluby dohodnou.. To, že řekl že se mu tu dobře hraje neznamená, že by tady chtěl hrát, to si pleteš pojmy s dojmy :) Řekl to očividně proto, že tu v lize v posledních 2 zápasech dal vždycky gól, navíc dal v Edenu gól i za repre do 21let.. K tomu jsem někde četl i jeho vyjádření že gól Slavii ho těší o něco víc než obyčejný góly, právě proto že je sparťan..

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 11:54 |  
            0 0

            Mas ptravdu, obavam se ze jak Skalak, tak Sural a zrejme i Pavelka jestli v zime nekam pujdou tak za hranice. V lize uz nemaji co dokazovat.

            spis je potreba se podivat do 21, nebo na hrace mezi 26 - 28 let.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Woltaire     před 9 lety 14.10.2015 11:24 |  
          0 0

          Já si moc dobře pamatuju, co pan Skalák ukazoval směrem k našemu kotli, když nám vstřelil v Boleslavi i doma v Edenu branku. Tohoto pána bych nechtěl vidět v tom nekrásnějším dresu ani kdyby nám za to platil. Vždyť na světě běhá takových Šuralů, Pavelků nebo Železníků...

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 16:38 |  
            0 0

            Železník je také sparťan.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              bongor     před 9 lety 14.10.2015 19:25 |  
              0 0

              A Pavelků taky,vždyť v Libe ze sralty hostuje.Kromě toho na něm nevidím nic extrovního.Ovšem u Skaláka se připojuji k hlasům proti.Je to dobrej kopáč,ale musíme rumunovi taky nechat nějakou tu kvalitu,aby derby měla vůbec nějakou cenu.Takoví Váchové nebo Krejčíci to nevytrhnou,to je čajíček.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          malan (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 11:28 |  
          0 0

          Jebat Skaláka! Jednou pro vždy NE RUDOCHŮM ve SLAVII!

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            AlesJa     před 9 lety 14.10.2015 13:14 |  
            0 0

            souhlas, a toto bych čekal napsáno od člověka co si vytvoří nick nemamradspartu :-)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        afro     před 9 lety 14.10.2015 12:06 |  
        0 0

        Skalák by k nám nešel a osobně ho mám zařazenýho v kolonce "infikovanej rudou", takže za mě ne i kdyby hrál jak Ronaldo... Ale hráč je to na naši ligu nadstandardní nebo abych zněl odborně "rozdílovej".

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Nosorozec     před 9 lety 14.10.2015 17:54 |  
          0 0

          Já si myslim, že Skalák půjde tam, kde dostane lepší nabídku a nebude moc řešit, jestli to bude Slavia nebo Sparta. Když mu dá lepší nabídku Sparta, tak bude povídat o tom, jak je od malička velkym sparťanem, když mu dá lepší nabídku Slavia, tak bude podobně jako Vácha vykládat, že Sparta byla něco jako jeho první holka, ale teď hraje ve Slavii. A podobně to má 99% hráčů. Pavel Řehák je hold jenom jeden.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 18:55 |  
            0 0

            Můj tip na zimní posily:

            levý obránce: Krizstián Tamás
            levý záložník: Josef Šural
            pravý záložník: Tiémoko Konaté
            Špílmachr: ? - někdo ze zahraničí
            Útočník: Dzon Delarge

            Jako tvůrce hry by se mi líbil exolomocký Martin Pospíšil, ale Pelta ho nepustí, to samé čekám od Paclíka.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Navyseals     před 9 lety 14.10.2015 18:57 |  
              0 0

              Tamás, Konaté a Delarge nehrajou ve svejch klubech, tak šup sem s nima, ne. Doufám, že tahle doba už ve Slavii pominula.

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 19:14 |  
                0 0

                Tamás svoje kvality prokázal a že jinde je neumí ocenit je jejich hloupost. Navíc to tady zná a byl tady spokojený, tedy odpadá aklimatizace. Jediný kdo nám dělal při derby problémy byl právě Konaté a že ho Ščasný odepsal nebo ty jejich primadony nechtějí, to je jejich blbost. Nevycházej z předpokladu, že když někdo zrovna nehraje, tak je špatný, tak to neplatí. Každý hráč má lepší období a taky třeba horší období, hlavní je, jaký má kdo potenciál.

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  bongor     před 9 lety 14.10.2015 19:29 |  
                  0 0

                  To souhlasím.Konatého holt hvězdy vyhodnotily jako nebezpečí pro jejich trůny,tak hrát nebude.To není rumun ani náhodou.

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  bongor     před 9 lety 14.10.2015 19:29 |  
                  0 0

                  To souhlasím.Konatého holt hvězdy vyhodnotily jako nebezpečí pro jejich trůny,tak hrát nebude.To není rumun ani náhodou.

                  • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 19:42 |  
                    0 0

                    Já myslím, že by nám ho rumun prodal, před časem se ke mě dostalo info, že když Křéťa zjistil, že CEFC kupuje Slavii, tak dal pokyn, aby přestali usilovat o Frydrycha a šli nám z cesty (samozřejmě to zdůvodnili jinak, aby neklesli ze svého trůnu u veřejnosti).

                    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                      travel (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 21:00 |  
                      0 0

                      Ladislave,já mám dojem,že to zdůvodnil tím,že za ně nemůže hrát Evropskou ligu.

                  • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                    Navyseals     před 9 lety 14.10.2015 19:42 |  
                    0 0

                    Je absolutně sterilní, ve vápně úplně neškodnej. Jinak doporučuji přečíst jeho facebookový vzkaz.

                    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                      afro     před 9 lety 14.10.2015 19:54 |  
                      0 0

                      To psal v období, kdy roznášel letáky na Václaváku... :-)

                      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                        Navyseals     před 9 lety 14.10.2015 19:58 |  
                        0 0

                        Je to asi dva tejdny, ale to není ten největší problém. Ten je, že není dost dobrej pro klub, kterej všichni chceme mít co nejdřív a to klub bojující o titul.

                        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                          afro     před 9 lety 14.10.2015 20:02 |  
                          0 0

                          +1

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  Navyseals     před 9 lety 14.10.2015 19:45 |  
                  0 0

                  No, prokázal kvality... odehrál slušný zápasy i hodně špatný. A pokud si za něj AC řekne to, co v létě, tak ať si ho nechají. Jak píču dole, Konaté je přeceňovanej jako prase, nechat ležet.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              afro     před 9 lety 14.10.2015 19:52 |  
              0 0

              Tamás se mi líbil a myslím, že by u nás šel nahoru. Šural jednoznačné ano. U něj je pozitivní, že může hrát i v ůtoku. Ovšem ty dvě rudý bídy ani náhodou. Konaté je plašan, kterej má klapky na očích a často u něj končí míč. Delarge žádnej zázrak a taky leští lavičku. To radši jednu posilu každé přesupové období, ale aby stála za to.

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 20:07 |  
                0 0

                Ona si naše sportovní rada vybere třeba úplně jiné hráče, ale je pozitivní, že ještě neprosáklo ven, kdo je na tom našem seznamu. Je to takové neslávistické, tady se všechno vykecá, ne nadarmo Slavia ve svých začátcích založila řečnický klub.

              • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                subHuman     před 9 lety 14.10.2015 23:08 |  
                0 0

                Tamasz je pase, trener rekl, ze za castku, ktera je pozadovana, o nej nestoji. Zapomente na nej.
                Stejne jako na Skalaka, jednak je to utopie a navic naprosto nechapu, ze se mezi slavisty najde nekdo, komu by nevadil. Co Vacha s Dockalem, bereme je zpet?

                • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

                  Navyseals     před 9 lety 15.10.2015 06:10 |  
                  0 0

                  Tak třeba Šimáně jejich jména zmiňoval.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            afro     před 9 lety 14.10.2015 20:04 |  
            0 0

            Já jsem to spíš myslel tak, že bude nabídky přehazovat vidlema a my nebudeme priorita.

  24. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Lachim     před 9 lety 14.10.2015 12:36 |  
    0 0

    Co se posil týká, tak se obávám přílivu cizinců. V tuto chvíli máme v základu Deliho a Keniu (když zdraví dovolí) a příliš bych to nerozšiřoval. Jednak se jedná o daleko vyšší náklady na plat a navíc nikdy nevíme, jak si zvykne/nezvykne na novou zemi.

    Ten Šural vypadá zajímavě a pro nás dosažitelně (v létě mu končí smlouva a Liberec je schopen ho přeřadit do juniorky, pokud nepodepíše novou a zároveň nepřestoupí v zimě). Zkusil bych ještě Ondřeje Petráka, který v Norimberku už skoro 2 měsíce sedí na lavici. Na Euro 21 patřil k nejlepším a mohlo by to z tohoto pohledu být pro všechny moc zajímavé. Nevím, kdo další z české ligy by pro nás mohl být přínosem. Sparta a Plzeň mají příliš staré hráče, Jablonec těžko bude někoho pouštět, když teprve něco začal tvořit a navíc už skoro vše zajímavé pustil (Novák, Kopic). Možná ještě ten Pospíšil. Možná něco zajímavého je ještě v Boleslavi nebo Liberci, ale to je asi vše.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 12:48 |  
      0 0

      ve vsi ucte k OP, tam nas, vzhledem k forme TS, bota opravdu netlaci...

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 13:11 |  
        0 0

        Dřív než původní příspěvek jsem si přečetl tuhle větu a začal přemýšlet, co znamená, že při vší úctě k Odboru přátel nás netlačí bota vzhledem k formě Tribuny Sever... :o))

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          JS (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 13:18 |  
          0 0

          Nejste jediný, Quelhare :)

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          davy     před 9 lety 14.10.2015 13:52 |  
          0 0

          Tak on TS může být i Navar a též má formu. :-)
          A když sečteme OP + OP, vyjde nám DIOP. :-)

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 14:07 |  
          0 0

          Já to četl jako občanský průkaz :-)

          Ale souhlasím s tím, že Dušan Uhrin hraje na dva defenzivní záložníky a mít na tato dvě místa pravidelně se točící trojici Souček, Zmrhal, Petrák... to by určitě nebylo špatné ....

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 14:24 |  
            0 0

            Uhrin hraje na dva defenzivní záložníky? Nějak jsem si toho za 9 kol ještě nevšiml... příchod Petráka je v současnosti naprosto zbytečný.

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              kjandourek (admin)     před 9 lety 14.10.2015 15:50 |  
              0 0

              Já jsem za těch několik kol viděl, že hrajeme s pětičlenou zálohou - dva na krajích (nejčastěji Černý + Štohanzl), jeden podhrot (když je zdravý Kenia, jinak Piták, nebo Voltr) a dva uprostřed za ním... Na tom se snad shodneme.

              A je úplně jedno jak těm dvěma říkáme - většinou se tam točí trojice Souček, Zmrhal a Hrubý...

            • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

              Nosorozec     před 9 lety 14.10.2015 17:49 |  
              0 0

              Petrák se naučil v Bundeslize hrát i stopera, ale ani zde nás bota netlačí

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            subHuman     před 9 lety 14.10.2015 23:00 |  
            0 0

            Kdyby si tohle Uhrin precetl, asi to s nim sekne. V sobotu nam na besede rikal, ze nema rad, kdyz mu nekdo rika, ze hraje s defenzivnim zaloznikem ;-)

            Jinak TS a OP jsem take nejdrive pochopil jako Tribuna Sever a Odbor pratel. :-D

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          smely (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 15:14 |  
          0 0

          :-)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        quelhar (admin)     před 9 lety 14.10.2015 13:15 |  
        0 0

        Ale abych napsali něco k věci - tohle je sice pravda, ale při výpadku Součka nemáme ani vzdáleně rovnocennou náhradu. Navíc, pokud chce Uhrin hrát s univerzálními box to box záložníky (tedy mimo jiné naučit Součka se více zapojovat do ofenzivy), je pořád možnost, že ti dva mohou hrát vedle sebe. Že má Petrák i kvality směrem dopředu, ukázalo už Euro.

        Nicméně moc nevěřím, že by se mu chtělo vracet zpět do ČR, a to i s vyhlídkou, že ve Slavii by mohl hrát brzy evropské poháry.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          tantalos     před 9 lety 14.10.2015 13:55 |  
          0 0

          Na druhé straně ho ho Němci chtějí prodat a z Bundesligy zřejmě zájemci nebyli.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          Falk     před 9 lety 14.10.2015 17:04 |  
          0 0

          Já bych rozhodně zkusil prodat Zmrhala a potom by se mi Petrák líbil,ale na Součka nemá.Střed Piták Zmrhal je taky k ničemu.

          • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 18:35 |  
            0 0

            Když začínal hrát Michal Švec ligu, tak hrál defenzivní štít a výborně.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 20:47 |  
      0 0

      To se dost divím, že to pochopil i Pelta (že v příštím roce bude hrát Slavia o titul).

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Nosorozec     před 9 lety 14.10.2015 21:55 |  
        0 0

        Snad to pochopí i Berbr :D

  25. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    steev (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 17:07 |  
    0 0

    OT:Pro všechny kdo přispěli na startovači na vydání knihy Vzpomínky mistrů.Cílová částka byla dosažena.Jen doufám že tam Ondra nemusel dát moc peněz ze svého.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 19:06 |  
      0 0

      Myslím si, že se knížka bude prodávat moc dobře:)

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        travel (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 20:56 |  
        0 0

        Už dřív jsem na ní přispěl a už se na ni moc těším.

  26. Valná hromada

    dalislavista     před 9 lety 14.10.2015 19:25 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT, ale...
    Nevíte někdo, zda na VH budou pozváni i ti akcionáři, kteří si nevyměnili akcie na jméno za akcie na doručitele? Já jsem také akcionář, ale nechtěl jsem o svou akcii na jméno přijít, tak jsem výzvy na výměnu ignoroval. Nyní je již zase akcionářská struktura veřejná, takže snad není důvod výměnu provádět. Chtěl bych se VH zúčastnit, ale na můj dotaz mailem z 12.10. na adresu z našich webovek slavia@slavia.cz mi nikdo neodpověděl a telefon nikdo nezvedal. Kdoví, jestli jsou ještě kontakty vůbec aktuální...

    • Re: Valná hromada

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 21:04 |  
      0 0

      Nebudou pozvaní, ale máš ještě možnost si to do VH vyměnit, stačí zajít za paní Šmídovou, která to má na starost (vchod mezi McDonalds a KB, 2.patro), pokud si dobře vzpomínám, tak tam je do 16 hodin.

      • Re: Valná hromada

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.10.2015 21:11 |  
        0 0

        A druhá věc, až si akcie vyměníš, tak se hned domluv s ing.Kuličkou (má kancelář hned vedle), aby tě dopsal do seznamu akcionářů na VH. Ale chtělo by to zařídit nejlépe zítra, protože VH je už v úterý 20.10. od 14 hod.

        • Re: Valná hromada

          dalislavista     před 9 lety 15.10.2015 07:08 |  
          0 0

          Díky moc za info, jen nechápu, že se mi nikdo neozval ze Slavii z kontaktního mailu.
          Mám trochu problém, jsem z Ústí n.L. a do Prahy dnes se nedostanu.
          Kdyby se alespoň šlo domluvit po telefonu na výměně- případně na nějakém termínu, nemáš nějaký fungující telefon na tyto lidi? Já zkoušel na číslo ze stránek 233081751 , ale nic.

          A VH je v Edenu v hotelu?

          Ještě jednou dík.

    • Re: Valná hromada

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 15.10.2015 13:55 |  
      0 0

      Obvyklá praxe je, že v případě změny formy akcií se způsobem stanoveným ve stanovách vyzvou všichni akcionáři k předložení akcií k jejich výměně/vyznačení změny. Nepředložené akcií pak po dodatečné výzvě představenstvo prohlásí za neplatné! Na jejich místě vydá akcie nové, které prodá - z výtěžku prodeje vyplatí původnímu akcionáři cenu akcie.

      Takže podle mě s největší pravděpodobností už akcionář nejsi, avšak měl bys mít nárok na výplatu ceny akcie (tento nárok se ale asi promlčuje ve tříleté lhůtě).

      • Re: Valná hromada

        dalislavista     před 9 lety 15.10.2015 17:36 |  
        0 0

        Tak jsem se konečně dovolal, akcionář jsem a když si ji vyměním a doplním potřebné údaje, budu moci i na VH. Jen je na to málo času.

        • Re: Valná hromada

          Barra     před 9 lety 15.10.2015 19:21 |  
          0 0

          Takze ty nas spoluvlastnis? To je asi sen kazdeho slavisty. Drz se svych akcii, za par let budou teprve mit hodnotu!

  27. Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

    Nosorozec     před 9 lety 15.10.2015 14:39 |  
    0 0

    Trochu mimo téma - ale příjde mi to jako zajímavej článek: http://www.sport.cz/fotbal/me2016/clanek/715485-nizozemske-faux-pas-depay-proti-cesku-ostudne-navlekl-spatny-dres.html#hp-sez Nizozemec Depay v zápase s Českem nastoupil v dresu, kterej byl určenej pro zápas s Islandem (tj. místo český vlajky na něm byla vyšitá vlajka Islandu). Spousta lidí mu to teď vyčítá, ale mě přijde, že tohle neni chyba Depaye. Já bych si toho na jeho místě nejspíš taky nevšimnul, to si má hráč před zápasem kontrolovat, jestli má na dresu našitou správnou vlajku soupeře? V tomhle případě je to podle mě spíš chyba kustoda, že mu tenhle dres připravil.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      afro     před 9 lety 15.10.2015 15:00 |  
      0 0

      Ta Evropa je vážně na cestě do záhuby, když má někdo chuť řešit takové malichernosti.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Nosorozec     před 9 lety 15.10.2015 15:36 |  
        0 0

        Mě přijde, že jsou Holanďani pekelně naštvaní, že nepostoupili a tak se snažej hledat u svejch hráčů co nejvíc chyb a to i takovýhle prkotiny.

        • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

          no-nick     před 9 lety 15.10.2015 17:33 |  
          0 0

          To víš že je to tak. Nazývat toto ostudou je fakt vtipné.

    • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

      Barra     před 9 lety 15.10.2015 19:06 |  
      0 0

      Dle holandskych novin mel stejne jako kazdy jiny hrac na svym miste v kabine nachystane 2 dresy, 2 trenky, atd. Dres s vlajeckou Islandu vytahnul z sve tasky.

      • Re: Statistické okénko (po 9 kolech)

        Nosorozec     před 9 lety 16.10.2015 17:19 |  
        0 0

        Aha, tak to nechápu, proč ten starej dres vozil s sebou... :D