Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

Kanonýr Milan Škoda okomentoval remízový zápas s Duklou.

Co říci k tomu začátku zápasu, kdy Dukla měla několik šancí a dala i góla? Čím to bylo?

Dá se říct, že se nám začátek nepovedl. Vstoupili jsme blbě do zápasu, nechali jsme je hrát, byli jsme daleko od nich a z toho nám dali góla. Do nějaké 25. minuty byli o hodně lepší, pak se to trochu vyrovnalo a myslím, že druhý poločas jsme začali hrát, šlo nám to docela dobře. Přineslo to vyrovnání. Myslím si, že jsme mohli vstřelit ještě jeden gól, ale už jsme ho bohužel nedali.

Jaké byly pokyny o půli? V čem jste měli přidat?

O půli jsme si řekli, že můžeme přidat na důrazu, že chceme víc hrát a víc dostupovat protihráče. Hrát po stranách, dostávat tam nějaké balóny a těžit i ze standardek.

Jak okomentovat vstřelený gól? Po standardce jste se ocitli čtyři úplně sami na malém vápně.

Nevím, co se tam u hostů stalo, ale já jsem si myslel, že v ofsajdu nejsem a naštěstí jsem to prostřelil.

On se tam Dukle nepovedl ofsajd systém, když někteří jejich hráči podle Hanouska neslyšeli pokyny. Možná i váš kotel vám tedy trochu pomohl v této situaci. Stane se to občas?

Určitě se to někdy děje. Hosté to blbě zahráli, my jsme jejich chyby využili a určitě i kotel nám fanděním hodně pomohl.

Se stoperem Gorkšsem jste se v Rize dost tvrdě střetnul, vnímal jste to na hřišti? Jaké to bylo v tomto zápase?

Stejné jako minule, takže jsem to nějak zvlášť nevnímal. Stoper je to dobrý, takže to těžké samozřejmě bylo.

Nemáte od něj nějaký další šrám?

Ne (úsměv).

Měl jste zdravotní problémy, kdy se rozhodlo, že k zápasu s Duklou vůbec nastoupíte?

Tak nějak den předem jsem věděl, že je to dobrý.

Bylo to na vašem rozhodnutí?

Určitě kdybych nějaký zdravotní problém měl a nemohl nastoupit, tak bych nenastoupil. Ale věřil jsem, že to zvládnu.

Nebyl Kenia, chyběl i Štohanzl. Tlačil na vás trochu trenér Uhrin, abyste se dal dohromady, nebo to nechal vysloveně na vás?

Tak trenér vždycky chce, abychom hráli, abychom byli zdraví. Ale já jsem nepochyboval o tom, že bych snad do zápasu nešel. Tohle zranění se mi občas stává a věděl jsem, že by to mělo být dobré.

O jaké zranění šlo?

Měl jsem něco se zadním svalem.

Co říkáte na vysokou návštěvu přes 10 tisíc diváků, která na derby s Duklou není obvyklá?

Myslím si, že tím že jsme vyhráli derby a ještě hráli další zápas doma, tak jsme tím diváky ještě víc nabudili. Říkali jsme si, že by jich dnes mohlo přijít víc, což se nakonec stalo a byli opravdu skvělí.

Nemrzí vás, že jste je neodměnili výhrou?

Samozřejmě, že nás to mrzí. Špatně jsme vstoupili do utkání, brzy prohrávali a je pak těžké otáčet zápasy. Druhý poločas už jsme hráli dobře, vyrovnali jsme, ale ještě to chtělo přidat jeden gól.

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

    miru     před 9 lety 05.10.2015 18:16 |  
    0 0

    Ahoj, zajímala by mě statistika Milana, kolik gólů v této sezóně dal sám, a kolik gólů po asistenci a koho a kolik gólů po standardních situací? Děkuji

    • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

      Alanor (admin)     před 9 lety 05.10.2015 19:04 |  
      0 0

      Tak to zatím není tak těžké si těch sedm situací sám dohledat, když Tě to zajímá, ne? :)

      • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

        miru     před 9 lety 05.10.2015 19:30 |  
        0 0

        To je pravda, ale přece jen určitě někdo určitě vede statistiku.:)

        • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

          Navyseals     před 9 lety 05.10.2015 20:06 |  
          0 0

          Fakt to není těžký, 3 góly po standartkách, 1 asistence(Mikulovi proti Liberci).

  2. Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 23:11 |  
    0 0

    Výkonný výbor FAČR se na svém dnešním zasedání nezabýval kauzou kolem rozhodčích a místopředsedy Romana Berbra a to i přesto, že předseda FAČR Miroslav Pelta na minulém zasedání v Lotyšsku prohlásil, že bude případ intenzívně řešit a hodlá učinit právě 5.10. konkrétní kroky …

    • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 00:18 |  
      0 0

      Tudíž se dá prohlásit že pan M.P.je podělanej lhář.

      • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 07:44 |  
        0 0

        nehledě na to , že jestli chce Pelta do jablonce koupit Skaláka, tak nevidim důvod proč bychom ho nemohli přivést my

        • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

          no-nick     před 9 lety 06.10.2015 07:48 |  
          0 0

          Taky jsem si říkal. Na isportu píšou, že má na něj předkupní právo Rumun

          • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

            malan (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 09:07 |  
            0 0

            Zaplať pánbůh. Je to SPARŤAN, vám snad přeskočilo. Někteří Slávisté by pro úspěch prodali vlastní matku, to je smutné....

            • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

              no-nick     před 9 lety 06.10.2015 09:15 |  
              0 0

              Nezaregistroval jsem nějaké velké prospartanske chování krom krátké epizody u rudocha. Promiň, že by se mi u nás líbil jeden z nejlepších hráčů ligy.

              • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                malan (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 09:26 |  
                0 0

                Skalák citace: „Mám Spartu pořád rád. Zápas s ní jsem si chtěl hlavně užít. Prožil jsem v ní spoustu let, mám tam spoustu kamarádů. Těšil jsem se a utkání si vychutnával," líčil Skalák.

                To když míč napálil před týdnem na Slavii, trefil přesně. A z gólu měl dvojnásobnou radost. „Pořád jsem sparťan, takže když s Boleslaví hrajeme na Bohemce nebo na Slavii, je to pro mě něco jako malé derby,“ říká třiadvacetiletý ofenzivní záložník, jenž v Boleslavi ze Sparty hostuje.
                Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/video-boleslavsky-skalak-strelec-primych-kopu-fqv-/fotbal.aspx?c=A150318_152904_fotbal_min

                Když jste skóroval, ironicky jste pozdravil fanoušky Slavie. Proč?
                Celou druhou půli mi nadávali, tak jsem jim po gólu zamával. Jsem rád, že mě vyhecovali, hraje se mi pak líp.

                Jste sparťanský odchovanec. Berete zápasy proti Slavii prestižně?
                Samozřejmě. Pořád se považuju za sparťana, i proto se mi proti Slavii hraje asi nejlíp.

                Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/boleslavsky-jiri-skalak-po-utkani-na-slavii-fer-/fotbal.aspx?c=A150912_231600_fotbal_tof

                Asi taková je jeho "epizoda"...

                • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                  Barra     před 9 lety 06.10.2015 09:46 |  
                  0 0

                  Fakt jestli nekdo je Spartan ci nikoliv je v mych ocich mene dulezite nez otazka jestli se ten hrac nekdy do Slavie hrube obouval, klub zesmesnoval, urazel, nadaval. To co jsi vyse citoval nevybocuje z mezi slusneho chovani.

                  Ale resime pseudo-kauzu. Zaprve je otazka jestli by ho MB vubec chtela prodat, za druhe by si ho Sparta urcite nenechala ujit, a za treti pochybuji ze Skalak by sam mel zajem o Slavii, kdyby si precetl zdejsi diskuzi.

                  • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                    malan (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 10:00 |  
                    0 0

                    Budiž, já se jen nechci dívat na sparťany v našem krásném dresu ať už jde o Skaláka nebo někoho jiného. S těmi body souhlasím a v případě zájmu Slavie si také myslím, že by k nám sám nechtěl. Jen ze zajímavosti Barro, jaký máte názor na K. Poborského?

                    • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                      Barra     před 9 lety 06.10.2015 10:20 |  
                      0 0

                      Na sezonu 1995-96 se da tezko zomenout, a Poborsky mel obrovsky podil jak za titul v lize, tak za cestu Slavie az do semifinale poharu Uefa. Musim se ale priznat, ze mi osobne nikdy moc k srdci neprirostl, byl u jas jen kratce, mozna take dane jeho vzhledem a dlouhymi pacesy, ted mi je naopak celkem sympaticky. U Man U, Benficy a Lazie mel silnou konkurenci, neuspel tak jako Vl. Smicer, ale na ceskou ligu byl absolutne nadstandartni hrac. Prave kridlo jak se jich uz moc nerodi. Mit takoveho nahravace, by nas Milan Skoda daval goly jako na bezicim pase. Kez by nova sportovni rada, ktera ma byt zitra predstavena, mela dobry cich na podobneho hrace.

                      • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                        Barra     před 9 lety 06.10.2015 10:21 |  
                        0 0

                        Samozrejme " tezko zapomenout"...

                        • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                          Jiri1     před 9 lety 06.10.2015 10:44 |  
                          0 0

                          Vidim Barro, ze uz jste se dal na marketink, podobné nesmysly jako sportovní rada , rada marketinku či světově proslulý znalec vrcholových klubú, který ale mikde nikdy nedělal v žádném takovém klubu.
                          Pana Simáněho si vážím, není mu ale třeba vytvářet gloriolu jako nějakému mimozemštanovi , který zabloudil do Ceské republiky, co už se dávno hned po nástupu mělo zlepšit je zdravotní péče o hráče , mít stálého fyzioterapeua s . ordinačníma hodinama a přístupného od žáků az po dospělé a pak mít jednoho schopmého sefskauta, nač vytvářet rady pro porady.

                          • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                            Barra     před 9 lety 06.10.2015 11:12 |  
                            0 0

                            Ze vy neco neznate neznamena jeste, ze by to neexistovalo -:) Sportovni rada nesmysl? U Ajaxu a jinych prednich klubu si mysli opak. Kritizujete neco, co jeste ani nebylo predstaveno, o jeho obsahu nevite nic. Ale presto je to opet spatne, jedna se o nesmysl. Proc by ne. Zbytku vety "svetove prosluly znalec atd" moc nerozumim, ale nevadi.

                            • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                              Kornovo     před 9 lety 06.10.2015 17:56 |  
                              0 0

                              Barra: kolik ti za to dali?

                              • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                                Barra     před 9 lety 06.10.2015 18:42 |  
                                0 0

                                Neboj, znam svoji cenu a moznosti dua Simane a CEFC -;)

                          • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                            Boss82     před 9 lety 06.10.2015 11:14 |  
                            0 0

                            Jiří, já už z Vás vážně nemůžu. Co to tady zase melete úplně mimo téma a zcela bezdůvodně se navážíte do Barry?

                            Vy jste vážně negouš první třídy, to se jen tak nevidí!!! Nechcete se na to přispívání sem (a fotbal obecně) úplně vykašlat a jít šířit ten negativismus někam úplně jinam??? Třeba do místní putyky někde blízko Vašeho brlohu?!

                            Myslím, že by to velká většina slávistů ocenila!

                        • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                          bongor     před 9 lety 06.10.2015 10:52 |  
                          0 0

                          Matně si vzpomínám,že zrovna Poborák se do nás dost obouval.Skaláka bych nechtěl,jinak když k nám přijde někdo ze sralty tak ho posuzuju stejně jako Barra,ale asi mám trochu přísnější hlediska.Třeba Volešák,přišel k nám,poděkoval Spartě a hrál naplno za Slavii.To mi skutečně imponovalo,že ze sebe nedělal nějakého velkého Slávistu,proto je mi třeba zcela odpornej pravej opak soudruh Vácha,nebo to samé svého času Matušovič z Baňýku.Jestli budou pro zimní posilování dostatečné finance a staneme se žádanou adresou,tak nikdo po nějakém Skalákovi ani nevzdychneme.

                          • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 11:22 |  
                            0 0

                            Ja bych Skalaka bral a to hned a vsema deseti. takovych hracu jako je on v lize moc neni. a pak se tady i nekdo zminoval, ze je z rodiny slavistu a to co prohlasil ma hlavu a patu. nic cim by mne urazil. Ze jej nekteri divaci urazi a on jim to pak urcitou formou vrati je v podstate v poradku.
                            Navic uz ve sparte nehraje a tak by bylo fer ho rumunum vyfouknout, tak jako oni maji ted Vachu s Dockalem.

                            • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                              Kornovo     před 9 lety 06.10.2015 17:56 |  
                              0 0

                              presne slamacku. ja bych sraltanum pral, aby jejich odchovanec hral za nas. at taky vidi jake to je. borek je stale muj oblibeny hrac, i kdyz v hlave asi radne vymleto

                          • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                            Betynka58     před 9 lety 06.10.2015 11:32 |  
                            0 0

                            Přiznám se, bongore, že mi stále ještě tak nějak uniká pravý důvod toho, že pro drtivou většinu zde diskutujících je Vácha jednoznačným nepřítelem č.1. Ne že bych k němu choval nějaké zvláštní sympatie, ale nezaznamenal jsem, že by se do Slavie někdy navážel. To mi je zvláště v poslední době nepoměrně odpornější slizoun Dočkal, u něhož je snad nejnápadněji vidět, jak ho to sparťanské prostředí změnilo. Přitom jsem ho měl kdysi docela rád.

                            • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                              Tomski     před 9 lety 06.10.2015 12:30 |  
                              0 0

                              mám to stejně...mrzí mě ale že Vácha mluvil, když byl v Liberci, o Spartě podobně jako Skalák teď o nás a za pár měsíců se prsil jaký je Sparťan i když o Slavii nemluvil zle...Dočkal je vajgl...

                • Re: Střelec Škoda: Kotel nám hodně pomohl

                  no-nick     před 9 lety 06.10.2015 13:07 |  
                  0 0

                  Máš pravdu, tohle mi uniklo. Ale jak se píše níže, choval se slušně, nepřipadá mi jako bezmozek. Mně by se herně líbil, jestli je možné privest ho k rozumu, to samozřejmě nevím. Neznám jeho povahu.