Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávisté před derby: Chceme vyhrát

Před 284. derby vládne ve slávistickém týmu dobrá nálada a víra, že v neděli mohou zůstat tři body doma. "Sparta je sice v tabulce před námi, ale v derby není favoritů, hrajeme doma a chceme vyhrát," říká trenér Slavie Dušan Uhrin.

Hráči a trenér jsou před zápasem pozitivně naladěni a zdá se, že je nestraší úterní vyřazení z domácího poháru. "Na nadcházející derby chci vzpomínat v dobrém, věřím, že jsme dobře připraveni, i když jsme nezvládli pohárový zápas. Sparta je sice v tabulce před námi, ale není favoritů, hrajeme doma a chceme vyhrát. Chceme na ni nastoupit s určitou taktikou, tušíme, jak nastoupí 90 % hráčů, zbytek těžko říct, ale nevnímám to jako překážku, že sestavu a rozestavení přesně nebudeme znát," říká trenér Dušan Uhrin. Derby dospělých, ve kterém působil jako trenér, si vybaví jedno. "Vzpomínám si na jediné derby, 4:4 v roce 2001, Pavel Kuka dával 3 góly, velice atraktivní zápas, derby jak má být. Další jsem zažil jako trenér Sparty B, ale tam ani nevím, jak utkání skončila a jakou mám bilanci."

Slavii v přestupním období, které skončilo v pondělí, posílil jen Michal Frydrych, nikdo z hráčů, o kterých se spekulovalo, nakonec nepřišel. "Jsem rád, že přišel Frydrych a udělali jsme jednoho hráče. Věřím, že hráči, které máme k dispozici ukáží, že nikdo jiný už nemusel příjít," konstatoval Uhrin. Před nedělním zápasem je spokojený se zdravotním stavem hráčů. "Všichni jsou zdraví, i když ne stoprocentně, věřím, že všichni budou připraveni do utkání."

Tým povede na hřiště kapitán Martin Latka. "Nejraději vzpomínám na vyhraná derby, ale to jsou vzpomínky a minulost a strašně rád bych zase poznal pocit vítězství a aby se to přihodilo v neděli. Moc se těším na vyprodaný Eden, doufám, že našimi výsledky a hrou zaplníme Eden častěji i v budoucnu." Jedním z nejdůležitějších úkolů našeho stopera bude uhlídat útočníka Davida Lafatu. "Forma Davida Lafaty je vynikající, je asi nejnebezpečnějším hráčem Sparty, těží ze spolupráce se spoluhráči. Úspěch určitě tkví v tom, abychom ho dokázali eliminovat. V derby v předešlých letech jsme vstupovali do zápasu jako velcí outsideři, i nyní musíme podat výkon na hranici našich možností, jen pak můžeme mít šanci na úspěch."

Dříve záložník Tomáš Souček sledoval derby z kotle, nyní si velice pravděpodobně zahraje v základní sestavě svoje první, dospělé. "Derby je derby, ať už v dorostu nebo juniorce, teď je to ještě trochu jiné. V dorostu jsme vyhrávali, věřím, že vyhrajeme i teď."

Připomínáme, že zápas, na který byla z bezpečnostních důvodů snížena kapacita na 18 007 diváků, je vyprodaný, jednou z možností, jak získat lístky, je zúčastnit se soutěží ve fanzóně před obchodním centrem Eden, která bude pro diváky otevřená v neděli od 10 hodin.

8.kolo - Neděle 27. 09. 2015 15:00

Synot liga, 2015/2016
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Jaromír Zmrhal

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Woltaire     před 9 lety 24.09.2015 14:40 |  
    0 0

    Slávisti, derby je naše!

  2. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    jarmik     před 9 lety 24.09.2015 14:51 |  
    0 0

    Pokud jsou vážně všichni připraveni nastoupit, tak: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Souček - Štohanzl, Kenia, Zmrhal/Bazal - Škoda, Voltr.
    Těším se strašně moc, že kluci zabojují a třeba neprohrají, třeba... ale tu nesmírně pozitivní slávistickou náladu, kterou nyní mám, mi žádný výsledek nevezme. Nemůžu se dočkat plného Edenu, naší hymny před zápasem a děkovačky po něm. Slávisté, bojujme, ale hlavně, radujme se (i když to zní troufale) z budoucnosti. ;-)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 24.09.2015 15:02 |  
      0 0

      Hezká sestava. Ale bojím se, že do základu jde M.Černý a na 2 hroty hrát nebudem.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      kuskisson (přítel SN)     před 9 lety 24.09.2015 15:03 |  
      0 0

      Sestava moc pěkná, jenom místo Frydrycha bych nechal Mikulu :-) Jinak moc díky všem, kdo se podíleli na zařízení velkoplošné obrazovky. I pro nás, kdo nemáme lístek, je skvělé sledovat fotbal takto ve slávistickém kolektivu a prostředí a navíc poblíž stadionu.

  3. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 24.09.2015 15:18 |  
    0 0

    Já to vidim takhle

    Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský- Souček, Hrubý - Štohanzl, Kenia, Černý - Škoda

    Je to sestava, kterou očekávám a která by se mi i docela líbila. I když místo
    Černého bych raději viděl Bazala.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 24.09.2015 15:43 |  
      0 0

      Musíme hrát na dva hroty, Sparta nesparta. Uz loni na to dojel Beranek, kdyz prestal stavet Balaje, slo to do haje. A letos taky, dokud se nehralo na dva, tak za tri kola jeden bod..

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        afro     před 9 lety 24.09.2015 15:52 |  
        0 0

        No jo, jenže když bude oslabený střed zálohy, tak nás přejedou a s malým držením míče jsou pak dva útočníci na nic.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          quelhar (admin)     před 9 lety 24.09.2015 15:55 |  
          0 0

          Tak bez míče hraje stejně Voltr záložníka, ve Zlíně to bylo krásně vidět. Taky proto toho naběhá (se Součkem) daleko nejvíc z celého týmu.

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            afro     před 9 lety 24.09.2015 16:01 |  
            0 0

            Jo, to je pravda, že se dost stahuje, ale přednost bych dal Keniovi. Alespoň na těch 60, resp. po Zlínu už 75min. :-)

            • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

              quelhar (admin)     před 9 lety 24.09.2015 16:20 |  
              0 0

              Meli by hrat oba... Stohanzl (pokud lze Uhrinovi verit, ze je zdravy), Soucek, Kenia, Zmrhal - Skoda, Voltr.

              • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                Plos     před 9 lety 24.09.2015 17:29 |  
                0 0

                To o Keniovi máš nějak podložené? Já si naopak myslím, že po Ústí v základu nebude..

                • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                  quelhar (admin)     před 9 lety 24.09.2015 18:32 |  
                  0 0

                  Ne, to je jen muj nazor, ze by meli hrat oba, i kdyz uznavam, ze jsem to napsal neumyslne dvojsmyslne :o) Ale tentokrat to je opravdu jen to, co bych postavil ja byt trenerem.

              • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                alois_veliky (admin)     před 9 lety 25.09.2015 12:23 |  
                0 0

                Možná bych spíš čekal, že ve čtyřčlenné záloze bude hrát Kenia na kraji a Zmrhal uprostřed, jako tomu bylo v posledním ligovém zápase...

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      afro     před 9 lety 24.09.2015 15:50 |  
      0 0

      Já to vidím taky takhle. :-) Možná bych místo Milana Č. postavil Zmrhala.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Plos     před 9 lety 24.09.2015 20:00 |  
        0 0

        Zmrhal hrát prostě vlevo nemůže! dejte s tím už pokoj :(

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Falk     před 9 lety 24.09.2015 21:27 |  
          0 0

          Já si myslím ,že Zmrhal by měl začít na lavičce,to je pořád dokola

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        sasky     před 9 lety 25.09.2015 09:37 |  
        0 0

        Já bych tam postavil Bazala. Jeví se mi lépe než Míňa. Navíc je to podle mě hráč, který obzvlášť proti Spartě ze sebe vydá naprosto všechno. Zmrhalovi by podle mě hrozně pomohlo hostování ve 2. lize, kde by mohl hrát "desítku" a ležela by na něm zodpovědnost. Aby se trochu zocelil. Hráč je to podle mě velmi dobrý, nicméně má dvě ale. Zaprvé to není křídelní hráč, více mu to sedí uprostřed hřiště, není to totiž Beckham, který by měl bůhvíjaké centry, ale přihrát po zemi dokáže velmi dobře. Navíc má slušnou dělovku levačkou. A zadruhé nemá sebevědomí. Z toho jak působí na hřišti, z toho jak mluví při rozhovorech je vidět, že si příliš nevěří. A je to ohromná škoda.

  4. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 24.09.2015 16:23 |  
    0 0

    Mimochodem od te doby, co nehraje Hruby ve stredu zalohy, nedal Skodak gola..nepocitam Usti

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 24.09.2015 16:38 |  
      0 0

      Zajímavá a vypovídající statistika :D hlavně ten závěrečný dodatek :D

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Barra     před 9 lety 24.09.2015 19:49 |  
        0 0

        Ale pravdiva... Hruby byl u branek ktere padly v 2, 4 a 5 zapase sezony. Proti Liberci nahral Skodovi na 1-0, proti Jihlave idem ditto u prvniho golu Skody, byl take zapleten u 2. a 3. golu, kdyz se postaral o predfinalni prihravku, proti Baniku nahral Votrovi na prvni branku. Take ma 3 finalni a 2 predfinalni prihravky. Myslim ze jeho rohy a volne kopy byly velmi dobre kopane tuto sezonu.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      LordEdmund     před 9 lety 24.09.2015 20:25 |  
      0 0

      Mnohem důležitější je podle mě, jak jsme uspěli jako tým, než to kdo dal góla. Hrubého nezatracuji, ale v základní sestavě mi nechybí ani on, ani Zmrhal.

  5. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Borris     před 9 lety 24.09.2015 21:38 |  
    0 0

    Strašně už se těším na neděli! Ale zároveň si to pořád zakazuju, protože vždycky když se na něco těším, tak to v hodně případech dopadá zklamáním. Snad se to teď nepotvrdí. Jinak pokud jde o delegaci rozhodčích na derby.... Je sice pravda že mezi tou spoustou slepých, je Zelinka tím jednookým, ale nikdy se mi jeho pískání moc nelíbilo a už nás taky párkrát podojil. Já bych byl úplně nejradši, kdyby derby pískal sudí z ciziny tak jako zápasy rumunů s Plzní. Prostě někdo nepoznamenaný tou žumpou co tady panuje. Líbil by se mi třeba Wolfgang Stark který s přehledem a klidem před dvěma lety odřídil zápas rumunů s Plzni. Měl respekt, nenechal si do ničeho kecat a jen co se někdo pokusil mu něco říct, ihned ho rezolutnim výrazem a gestem utnul, že si do toho kecat nenechá. Navíc Wolfgang Stark má ke dvěma metrům, takže respekt má tak nějak přirozený :-) ale tak snad to Zelinka nezkazí a nebude se mít potřebu ukázat. Uvidíme.

  6. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Almik     před 9 lety 24.09.2015 21:43 |  
    0 0

    Podepsat zpátky Dobrotku, teď skončil ve Slovanu Bratislava - všichnmi tu víme, že je to stoper jako HROM!!! :) :)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Borris     před 9 lety 24.09.2015 21:56 |  
      0 0

      To každopádně! Stoper je to par excelence. Ale ty nešťastný zranění..... Navíc skončil tam právě proto, že chce mít klid na to aby se pořádně doléčil.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        miru     před 9 lety 24.09.2015 22:40 |  
        0 0

        ale už nám chybí hráč který by byl věčně zraněný :D kaufman, Dobrotka, Mičola atd...

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          JS (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:40 |  
          0 0

          Klid, on nějaký vykristalizuje během podzimu. Tipuji někoho z trojice M. Černý, M Švec, L. Kenia...

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            JS (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:41 |  
            0 0

            *krystalizuje, samozřejmě

  7. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Dobi     před 9 lety 25.09.2015 06:52 |  
    0 0

    Možná, že malinko OT. Včera mě upozornil soused-slávista na článek v křetínské žumpě zvané Deník spart, kde se pár dní před derby rozebírá Latyho problém s tou megerou, možná výše trestu, snad každá porušená kostička té Mme se tam rozebírá. Hnus, žumpa, sviňárna! Snad to nikoho příliš nerozhodí, ale po Ústí jsem byl tak trošinku pesimista. Ale jak se rozebírá porážka na hřišti ambiciózního druholigového celku, který právě teď slaví fakt, že zbytek akcií od FK Teplice koupilo město Ústí (zprávu mám přímo ze zdroje). To se hned jinak dýchá... Po přestavbě stadiónu zřejmě v souboji fotbal-hokej zřejmě krajské město vsadilo na fotbal... Ale že sralta vyřadila třetiligový Králův Dvůr až na penalty, a to tím nejtěsnějším poměrem 4:5, o tom hlásné trouby zase tolik netroubí.... Takže se mi zase vrací optimismus. Jen - hrrr na ně, děti moje!!!!

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 07:23 |  
      0 0

      Zdravím Vás pane Dobiáši a tím i všechny ostatní a přeji pěkný den.
      Přiznávám se, že jsem spíše stoupencem Mistra Jana, než trocnovského hejtmana, ale to jen na okraj a také, aby bylo veselo.
      Ano také se těším na derby.
      Pročítal jsem Vámi navržené sestavy a hráče, a vrátil bych se asi k té zlínské sestavě s tím, že místo Míni Černého by měl hrát opravdu Pepa Bazal. Frydrych má potenciál na derby určitě a teď jen nevím, jestli se nám polepší Jarda Zmrhal. Nějak se nemůže rozjet. Moc velkou radost mi dělá mladý Souček, který roste zápas od zápasu. Derby však bude asi jiný "level", a tak spoustu našich slabostí,týkajících se zkušeností ve hře a sehranosti, budeme muset nahradit obrovskou bojovností a velkým pressingem každého sparťana. Latka si bude muset dát velký pozor, protože jak píše správně pan Dobiáš, oni ho budou chtít vyprovokovat tak, aby se vykartoval a letec Lafata to umí.
      Jinak jsem s velkou radostí přijal další dobrý tah pana Šimáněho, je vidět, že je to velmi zdatný a silný hráč. Proto také se nechal nachytat "Pelta -cinklé jaro" a koupil hráče s tím, že nám chce vypálit rybník, ale to se mu nepovedlo. Tím reaguji na zprávičky o možných příchodech či nepříchodech hráčů, kteří tu byli zmiňováni. A nikomu nebudu ani slovem vyčítat, když se s námi podělí také o své zprávy s různých zdrojů a zvěsti, i když to nakonec to dopadne jinak. Mně se to také povedlo a moc jsem se na sebe tehdy také zlobil. Ale i přestupová politika je alchimií všeho možného a mýliti se je lidské.
      Teď už zase radši v pokoře budu mlčet a tajně doufat v pěkné derby s dobrým koncem pro barvy červenobílé.
      "Quo dubitas, ne feceris" - O čem pochybuješ, to nedělej.
      Sokrates55

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Dobi     před 9 lety 25.09.2015 15:24 |  
        0 0

        Milý Sokrate55,
        opět děkuji za fundovaný krásný komentář. Když se vrátíme k Mistru Husovi a Žižkovi, obdiv si, podle mne, zasluhují oba. Jan Hus za slova, která snad svět předčila o 500 let a dosud se nám pořádně církev neomluvila. Jan Žižka? Snad poslední statečný český válečník! Ano, děla se zvěrstva, jistě by i tehdejší Kabáti zívali "hoří statek, hoří hospoda", ale až do "spanilých jízd" bránili tuto vlast. Pak už snad jen maršál Radecký z Radče, ale ten sloužil prohnilému mocnářství (ono by asi nebylo nazýváno prohnilým, kdyby Franze Josefa vzal čert dříve, protože on se k Čechům choval podobně jako nyní Makrela..). Protože R-U mělo samo o sobě smysl, jen to chtělo trochu méně přezírání a více uznání i menších, slovanských národů. Ale pryč od politiky!

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          bongor     před 9 lety 25.09.2015 20:49 |  
          0 0

          Kluci,píšete to hezky.Můj dědeček,velký Slávista měl v obýváku sochy obou velkých Janů a třetího do party jim dělal taky Jan,tedy Amos Komenský.takže neřeším,kdo byl slavnější,určitě oba tři.Před rokem umřel můj strýc,co jiného než velký Slávista ve věku 102 let.V mládí býval soudcem krajského soudu v Praze a do své smrti si vyčítal,že jednou špatně rozhodl a poškodil jednu ze stran.Když si to dám do souvislosti s rozhodováním dnešních soudů,ale potažmo i soudců ve fotbale,tak to
          by se chudáci snad ani jednu noc pořádně nevyspali.No jiná doba.Jo zapomněl jsem
          napsat,že ten můj starý strýček byl bolševiky poslán ,tehdy se říkalo do výroby. Jestli se dá mytí oken nazvat výrobou.
          Co ten profláklý deník píše o Latym,to by ho nemělo rozhodit,protože my ,jeho příznivci tomu hnoji věříme tak každé desáté slovo.Laty,leteckého simulanta setři a nešetři,ať si ani nekopne.Kdybychom náhodou přece jen nevyhráli,tak bídě ten poslední úspěch v derby na dlouhá další léta přejme.Ať mají chudáci na světě taky nějakou radost.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      VitK     před 9 lety 25.09.2015 08:58 |  
      0 0

      Vzpomínám si, že před minulým derby se toto téma v Deníku Spart objevilo také. Takže můžeme očekávat, že se o tom dočteme znovu na jaře, cca 17. března. Co se týká poháru v Králově Dvoře, to bych nepřeceňoval. Rudoši na rozdíl od nás nastoupili skutečně s náhradníky, i když i s náhradníky by měli s třetiligovým mužstvem vyběhnout. Ukázalo se však znovu, že mají neskutečnou kliku. Potěšil mě snad jen komentář na iDnes, že se Rudochům opět nepoadřily nákupy cizinců.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Kaston     před 9 lety 25.09.2015 10:50 |  
        0 0

        Hrál Frýdek, Krejčí, Jiráček, Hybš, Fatai, Mareček, Hušbauer...to jsou všechno hráči základu (asi s vyjímkou Fataie) ...a měli co dělat, aby aspoň v 90. minutě srovnali...

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      sasky     před 9 lety 25.09.2015 09:44 |  
      0 0

      Zdravím Dobi, co můžeme očekávat od Křetínského deníku. Netvrdím, že by měli nutně příkaz od K. psát takové články, ale redakce je veskrze rudá (Konečný apod.), tak využijí každou možnost, včetně těch podpásovek. Nicméně věřím, že Laty je něco jako Pavel Řehák správný sparťanobijec a nahecování na zápas bude větší než tyto mediální pokusy ho rozhodit. Věřím, že s budoucími úspěchy Slavie se i v redakci spartu změní poměr redaktorů a médium se stane více vyváženým.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Betynka58     před 9 lety 25.09.2015 10:02 |  
      0 0

      Hezké sluníčkové dopoledne, Dobi. Přiznám se, že Sport čtu pravidelně, když bohužel jiné sportovní denní noviny bohužel nevycházejí. A tak mne dnes při snídani docela zarazila věta, kde se navážejí do týdeníku Gól, který jde údajně na ruku Berbrovi a spol. Přiznám se, že jsem Gól už nečetl hrozně dlouho (kdysi to byl můj nejoblíbenější časopis), a tak to nemohu zodpovědně zhodnotit, nicméně mne tahle jejich drzost (konkrétně pánů Tomka, Filípka a Škvora, netuším přesně, koho je to výplod) docela nadzvedla.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        smely (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:52 |  
        0 0

        zdravim, tydenik Gol vydava FACR, tudiz je celkem pochopitelne, ze tam asi vedeni sebe samo tepat nebude...

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Dobi     před 9 lety 25.09.2015 15:29 |  
          0 0

          I Gól se dal číst, pak se nějak rozpadl a toto??? Co to je????

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Dobi     před 9 lety 25.09.2015 15:27 |  
        0 0

        Já jsem Československý sport odebíral snad 10 let. Vždy, když jsem šel do práce, už byl ve schránce a v tramvaji bylo co číst. Byli dobří i horší redktoři, neutrální i zavilí (Žemla). Ale furt se to dalo číst a člověk se i dověděl. Dnes na to nemá sil a nechci ani vyhazovat peníze!

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          bongor     před 9 lety 25.09.2015 20:57 |  
          0 0

          Dobi,představ si,že Ti doma dojde toaletní hajzlpapír.Můžeš mít přece doma tak dvě tři vydání spartu,i když netvrdím ,že je s novinami utření pr....nějak luxusní,tak je to lepší než mít špinavou zadní část. I když si nejsem zcela jistý ,jestli by ses tím způsobem spíš ještě víc neumazal.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:32 |  
      0 0

      Zdravím, Dobi,
      také jsem si toho všiml, inu je to asi taková věčná kauza. Latka je snad ale natolik mentálně zocelený, že jej to z koncentrace nevyvede.

      Výhra by byla úžasná, ale i remízu bych teď od svého pátečního stolu bral všemi deseti.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 13:59 |  
      0 0

      Na druhou stranu panove,vztahnout ruku na zenskou,a muze to byt Mrcha sebevetsi,neni zrovna dle slavistickych hodnot..Kdyby ten soud probehl pred 2 mesicema,tak by to mozna nevytahli..

      Bílá je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, v němž protivník není nepřítelem, ale uznávaným soupeřem.
      Červená je symbolem srdce, které celé vkládáme do svých zápasů.
      Hvězda v bílém poli představuje stále novou naději, která povznáší mysl a sílí ducha i v chmurných obdobích nezdaru a neúspěchu.
      Dvě odlišné sešívané poloviny ukazují, že žádný člověk, žádná věc nemají jen jednu stránku a že je nutno nalézt soulad mezi vůlí a citem, mezi silou a technickou jemností, mezi nadšením a zklamáním, mezi sluncem a stínem. A veselá nápadnost tohoto spojení svědčí o tom, že se sport musí provozovat s upřímnou radostí a že musí všem na hřišti i za bariérami přinášet radost a uspokojení

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        CyWilly     před 9 lety 25.09.2015 14:58 |  
        0 0

        On na ní ale podle všeho ruku nevztáhl. Jeho ex působí jako hysterická zlatokopka, která prostě nezkousla, že jí její zlatý důl odvedla jiná, tak předvedla hysterickou scénu, při které jí zřejmě odstrčil, nazvat to domácím násilím je ale dle mého přehnané. Napovídá tomu její výpověď i její chování, měl jsem tu čest vidět její vystupování naživo. Ovšem při té hádce jsem nebyl, takže je to pouze můj subjektivní názor.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Dobi     před 9 lety 25.09.2015 15:35 |  
          0 0

          Sice úsloví praví, že Ženu ani květinou neudeříš". Ale na některé megery by byl i fíkus v květináči málo... I když se Laty určitě nechoval jako mírumilovný superklidný anděl, ta megera se projevuje vším, čím se projevuje. A jeden soused pravil, že si tu haxnu snad schválně pochroumala sama. Babo raď, čerte suď!

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            bongor     před 9 lety 25.09.2015 21:00 |  
            0 0

            Tak tak Dobi.

            • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 11:59 |  
              0 0

              Ja bych tipoval, ze si ta zlatokopka schvalne nabehla na Latyho ruku jak Lafata do vapna...

  8. OT: Beauguel

    JS (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:34 |  
    0 0

    Je to škoda, zrovna tohohle šutéra jsem si opravdu přál v zimě přivést. Podle mě to je jeden z nejlepších útočníků, co tu běhali. Škoda, že se nedokáže přizpůsobit. Je to zvláštní, že nějací afričané jsou tu jako doma po půl roce (Bony, Tavares...) a nějací nedokážou říci ani pár frází kromě těch fotbalových.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/247589/francouz-beauguel-z-dukly-chce-domu-co-se-mu-nelibi-na-cesich.html

  9. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 10:41 |  
    0 0

    Ja bych si tedy tipnul, ze Uhrim vyztuzi zalohu dvema hraci, co umi branit, tedy ze vedle Soucka nebude Kenia ani Hruby ani Pitak. Zrejme to bude bud Deli nebo Zmrhal, ktery hraje poctive dozadu, tipoval bych Zmrhala a Deliho vedle Latky v obrane. Se Skodou bude hrat bud Voltr nebo Kenia, tipnul bych, ze preci jen zkusi Levana. A kraje Cerny a Stohanzl. Zvlast nalevo musi byt nekdo, kdo bude Jablonskymu pomahat s Dockalem, myslim ze volba padne na Minu. Samozrejme je to dost defenzivni uvazovani, ale musime si uvedomit silu obou tymu. Nemusi to znamenat defenzivni taktiku, ale nedivil bych se, ze trener uprednostni tyhle hrace, kteri umi poctive zatahnout dozadu.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Ravik     před 9 lety 25.09.2015 10:48 |  
      0 0

      střed Hrubý - Souček fungoval dobře myslím. Zmrhala určitě doleva, Dočkal je největší jejich hrozba

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        mart01     před 9 lety 25.09.2015 10:56 |  
        0 0

        Zmrhal vlevo hrát nemůže, nechápu, že to nevidíte.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 11:08 |  
          0 0

          Loni na podzim se mu tam darilo. Spis je problem nevyrovnanost jeho vykonu a neschopnost se do zapasu poradne zakousnout.

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            Euforak (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 12:09 |  
            0 0

            Zmrhal má dobrej jeden poločas z 5-ti zápasů, nemůžu si pomoct. Mám ho rád, ale stabilní člen základní jedenáctky útočící na poháry to nikdy asi nebude. Rád bych se mýlil.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      naplavnik     před 9 lety 25.09.2015 11:01 |  
      0 0

      No poměrně trefné, jsem zvědavý na realitu. Ale ani variantu s Jardou Zmrhalem na levé záloze nevidím jako nereálnou, tím pádem asi Hrubý vedle Součka. Ale možná, že se nakonec budeme všichni ještě divit. :-)

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 11:04 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, jak Hruby hraje dozadu, bych ho v zakladu tentokrat necekal.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          jarodo57     před 9 lety 25.09.2015 11:57 |  
          0 0

          Já bych řekl,že sestava bude totožná s tou zlínskou.

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            jarmik     před 9 lety 25.09.2015 13:27 |  
            0 0

            Pokud je k dispozici na 100 % Štohanzl, tak pochybuji, že Uhrin nevyužije jeho kvalit a zkušeností. A Frydrych by měl jít napravo, jinak jsme ho nemuseli kupovat. Posily na tribunu nepotřebujeme.

            • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 15:22 |  
              0 0

              Ale na lavicku ano. Nevime, jak bude Latkovi drzet zdravi. Frydrych muze byt po nem lidr obrany, ted muze klidne cekat. Napravo bych dal Mikulu.

  10. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    milos2     před 9 lety 25.09.2015 11:33 |  
    0 0

    Pokud by čistě náhodou někdo neměl lístek, tak nabízím jeden na Sever (106). Bylo by škoda, kdyby tam bylo prázdný místo :)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      trochar     před 9 lety 25.09.2015 13:00 |  
      0 0

      Zdravím tě,

      pokud je lístek stále k dispozici tak kupuji!

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        milos2     před 9 lety 25.09.2015 14:59 |  
        0 0

        Zatím je, jen mi nejde poslat SZ - protože jsi offline. Navrhuju předat si lístek před zápasem třeba ve fanzoně, případně se domluvme přes mail: milos.cihelka@post.cz

  11. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 11:49 |  
    0 0

    Dokázal by někdo odpovědět na otázku zda bude v Edenu prodáváno opět pouze nealkoholické pivo?

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      jarmik     před 9 lety 25.09.2015 12:00 |  
      0 0

      Nealkoholické? Prodává se přece pořád točená Gambrinus 10° a Birell v plechu. Já teda loni v Edenu (2x) nealkoholické nepil... ani na Baníku, ani na Hradci.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 12:15 |  
        0 0

        No a na derby už je několik let taková specialita (doma i za řekou), že prodávají pouze nealko.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 12:18 |  
          0 0

          Ale letos se změnil provozovatel občerstvení i majitel našeho klubu, tak třeba? :-)

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            jarmik     před 9 lety 25.09.2015 12:33 |  
            0 0

            No, když tak se občerstvím ve fanzóně a po zápase. :)

            • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

              steev (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 16:43 |  
              0 0

              Já to nepodcením.Několikrát se mi to nevyplatilo. Fanzona to to před zápasem jistí,jen doufám že tam nebude taková fronta jako minule.

              • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                malan (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 16:56 |  
                0 0

                Nazdar V! Říkal jsi, že býváte ve 106? U schodů nebo někde hlouběji v kotli?

                • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                  steev (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 08:08 |  
                  0 0

                  Cus,jsme hned u schodu ve 106 tak se stav.

  12. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Travinho     před 9 lety 25.09.2015 14:26 |  
    0 0

    Nu, je pravděpodobné, že budeme hrát na brejky, takže bych zvolil sestavu trošičku alternativní. S pevnou obranou, rychlými hráči na krajích a středním záložníkem, který umí dát balon za obranu.
    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Mikula - Souček, Hrubý - Zmrhal, Voltr, Bazal - Škoda

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 14:38 |  
      0 0

      Hrubý?

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      naplavnik     před 9 lety 25.09.2015 15:15 |  
      0 0

      No tohle je ofenzivní sestava jak blázen, tuším, že to Uhrin postaví spíše, aby se branka nedostala. A trochu bych se bál, že by to uprostřed Souček s Hrubým navíc neuhráli.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        smely (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 15:19 |  
        0 0

        no ja teda z uhrinova výjadreni cejtim spis, ze se na ne chystame vlitnout, psal, ze by se mu libilo klidne i 4:3 , coz na zandoura moc nevypada...

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Arutha     před 9 lety 25.09.2015 15:21 |  
          0 0

          Já to vyjádření pochopil tak, že budeme nejspíš hrát na nulu vzadu, ale kdyby se vyhrálo 4:3, tak to Uhrinovi samozřejmě vadit nebude...

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            smely (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 15:27 |  
            0 0

            to je jedno, hlavne at bolsevikovi nakopeme rit...

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Travinho     před 9 lety 25.09.2015 22:13 |  
          0 0

          Mně jde o to, jak bych to postavil já...

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 12:16 |  
            0 0

            Hlavne musi hrat Kenia...a mel by i Stohanzl, kolem nich by to pak meli obehat mladi kluci...

  13. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 15:33 |  
    0 0

    Ačkoliv jsem velkým propagátorem hry na dva útočníky, tak do derby bych rozhodně šel s pětičlennou zálohou, potřebujeme maximálně vyztužit střed. Viděl bych to ideálně takto:

    Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Hrubý - Štohanzl, Kenia, Černý - Škoda

    Jediným klíčem k úspěchu bude naprosto precizní a poctivá defenzivní práce! Myslím, že proti Spartě budeme mít nějvětší šanci udeřit ze standardek (proto bych chtěl v sestavě Hrubého, který je kope velice dobře), příp. rychlých kontrů po křídlech do otevřené obrany. Po domácích představeních proti Liberci nebo Mladé Boleslavi nemůže nikdo soudný čekat, že bychom snad mohli přehrát Spartu kombinačně uprostřed hřiště.

    Eventuálně si umím dobře představit i defenzivnější taktiku s Mikulou na pravé záloze a Frydrychem na jeho místě z těchto důvodů bych také jednoznačně upřednostnil v základu Černého před dobře hrajícím Bazalem (Míňa toho sice moc nepředvede dopředu, ale dozadu je velmi platný a to bude v derby naprosto rozhodující).

    Jsem optimista a věřím, že vyhrajeme, Laty nebo Škodovka se prosadí z rohu nebo přímáku hlavou. Tip 1:0 pro nás!

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      naplavnik     před 9 lety 25.09.2015 16:04 |  
      0 0

      Myslím, že místo Hrubého bude Zmrhal, ale jinak to vidím podobně. Ale doufám, a to za jakéhokoliv stavu, že si kopnou i Voltr a Bazal, ti by mohli být z derby dobře nabuzení.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 16:48 |  
        0 0

        JJ, vidim to stejne, Zmrhal bude misto Hrubeho a Voltr s Bazalem budou stridat, ledaze bychom vedli a stridal by Bilek, to bych se nezlobil..:)

  14. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 17:17 |  
    0 0

    Navare neveril bych jakou radost mi to dokaze udelat..
    https://twitter.com/tomassyrovatka/status/647319045855907840/photo/1

    Na LM, EL, superpohar, ME- U-21..proste vsechno co organizuje nekdo schopnej tak prekryl ty hnusny betonovy cela paradni plachtou nebo cim a ten stadion vypadal hned bozsky..doufam ze to neskonci jen u toho ale bude se to vyuzivat v maximalni mire i na dalsich mistech jako prave na zminenych akcich..

    Krome velkeho podekovani jeste dotaz..premysleli jste o jine barve? Precejen mi takhle na fotce prijde ze to ponekud splyva se sedackami..

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      lassiter     před 9 lety 25.09.2015 18:36 |  
      0 0

      No sedačky budou plné lidí :-)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 18:47 |  
      0 0

      Ja bych si jen dovolit krotit euforii, ať mi pak nenadáváte: do derby se zatím stihlo vyrobit a připevnit cca 100 metrů plachty na betonovou plochu u hřiště pod západní (hlavní) tribunou. Věříme, že během víkendu stihneme ještě další plochy. Ale není to jisté, termín byl šibeniční.
      O jiné barvě jsme nepřemýšleli, tuto variantu si vloni zvolili fanoušci, teď jsme ji jen realizovali.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Barra     před 9 lety 25.09.2015 19:25 |  
        0 0

        Vypada to paradne! Za tech 10 dnu od oznameni vaseho "transferu" de Slavie jste stihnul neuveritelne moc. Verim ze nedela bude jeden velky Slavisticky svatek, jak co se tyka doprovodniho programu, tak na stadionu. Vy jste Tomasi udelal co jste mohl, ted je slovo na fandy a hrace!

        (Jedna poznamka - s Beerschotem mame od jeho 'znovuzrozeni' v 2013, kdyz se opet zacinalo od nuly v pate lize, vzdy v cervenci 'den fandu'. Je to svatecni setkani hracu s fandami pred zahajenim kompetice. Organizace se podoba toho co se planuje v nedeli, az na to ze se vybira skromne vstupne (5 eur), za co ale dostane fanda 2 vouchery na konzumpci piva/nealko, takze dostane sve vstupne zpet. Jsou pivni stanky, stanky s hranolkami (nase narovni pochoutka, neco jako v Cesku klobasy), je predstaveni novych hracu, dresu, ruzne akce klubu suporteru, prodeje souveniru, hudebni doprovod, atd, atd. Vecer nasleduje galazapas proti vzucnemu souperi, pro nas jako klub z 3.ligy se jednalo o zapas proti KRC Genk, ktery patri do spicky ligy. Tuto sezonu jsme meli 4 tis fandu na dnu fandu, stadion byl s 12tis divaky vyprodany. Co mame ale navic oproti tomu, co se planuje
        v nedeli - mysli se take na ty nejmensi. Ruzne hry, atrakce, a hlavne skakaci hrad. Deti jsou prece nase budoucnost -:) Snad priste? Jinak je ta velkoplosna obrazovka krasny a perfektni napad. Super!)

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 19:54 |  
        0 0

        Mne je vazne jedno jestli to bude hotovy ted nebo za mesic..hlavne ze se to konecne deje :)
        Nevim proc bych mel nadavat..jen houst a vetsi kapky!! :D

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Barlblog     před 9 lety 25.09.2015 20:12 |  
        0 0

        DĚKUJU.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Dobi     před 9 lety 25.09.2015 20:47 |  
          0 0

          Kdo nic nedělá, nic nezkazí.... Ne, to by bylo až moc kruté, toto zavést do diskuse... Prostě, jasně, stručně - dalo se to do pohybu, dalo se to srdcem, dalo se to i s ohledem na názory fanoušků. Co víc si přát? Věřím, že "léta prokletí" jsou již za námi. Ještě jistě přijde další Ústí, jak říkával můj předčasně zesnulý kolega - hned se ani pes nevykálí - ale něco se děje! A děje se toho hodně - spoty, fanzone, atd., atd. Vlastní zápas bude jen třešničkou na dortu. Může to i nedopadnout, zápas přece řídí rozhodčí, soupeř má až pekelně neskutečnou kliku... Ale to nás nesmí odradit!

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        no-nick     před 9 lety 25.09.2015 20:56 |  
        0 0

        Je to super. I ta barva plachty, hodí se k nám.

  15. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    spino     před 9 lety 25.09.2015 20:37 |  
    0 0

    Omlouvám se, pokud se to tady už řešilo, ale docela mě překvapilo, že na takto prestižní zápas (prakticky jediný pro nefotbalového fanouška zajímavý) nepřijde nikdo ze společnosti CEFC, jak píšou na Aktuálně.cz. Působí to prostě divně, i když neznám důvody.

    PS: Naopak mě velmi nemile překvapilo, že se do VIP prostor přijdou zviditelňovat někteří vládní politici.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 20:51 |  
      0 0

      V Číně mají snad nějaké svátky, či co...

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 21:18 |  
        0 0

        Někde jsem četl, že prázdniny. (možná 2v1, jak to je i u nás 5.-6.7.)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Barra     před 9 lety 25.09.2015 21:09 |  
      0 0

      A nezastupuje snad nas Tomas Syrovatka / Navar vlastnika CEFC? Beru, ze Cina neni vedle dveri, dale prepokladam ze pred par mesici, kdy vetsina CEO's si planuje agendu na dlouhou dobu dopredu, nemela CEFC ani tuseni o tom ze se stane spoluvlastnik Slavie.

      Absolutne bych jim nic nevycital, naopak denne dekoval na holych kolinkach ze se nechale Jirim Simane presvedcit aby vstoupili do tak 'blazniveho' projektu a verili nam.

      A kdo vi, mozna byli incognito v Usti, a na chvili je presla chut...

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Gino     před 9 lety 25.09.2015 21:15 |  
      0 0

      Přijdou zviditelňovat vládní politici? Ale no tak, zase nebuďme tak hrozní... DOSTALI POZVÁNÍ od majitele, takže jaképak "přijdou se zviditelňovat"?

      Mě navíc potěšilo, že pozvání dostal také zástupci firem, které by mohli mít zájem poté do Slavie dávat peníze. Přijde mi velmi rozumné od Šimáněho, že jim na to zdarma propůjčí i VIP boxy.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      sasky     před 9 lety 25.09.2015 21:24 |  
      0 0

      Co je na tom divnýho? Spoluvlastní Slavii asi tři týdny, předpokládám, že už měli plány. Já si dovolenou plánuju taky víc jak tři týdny dopředu. A politici dostali pozvánku, tak proč by nepřišli? Nejsem z toho bůhvíjak odvařenej, na Sobotku, Babiše a podobnou verbež mám nějaký názor, ale na druhou stranu jim zase nelze vyčítat všechno.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 22:07 |  
          0 0

          Nevím co řešíš,činana zastupuje ještě luftjarda no Simáně přesně ví co dělá s tím, že zve politiky a byznysmeny.Pokud to nechápeš tak asi nevíš nic.

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            spino     před 9 lety 25.09.2015 22:18 |  
            0 0

            Já tím Šimáněho kroky nezpochybňuji, naopak si myslím, že to je správné. Jen jsem chtěl upozornit, že někteří z pozvaných se v minulosti ke Slavii nezachovali férově. Bude lepší, když to pustíme z hlavy...

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Fulham     před 9 lety 25.09.2015 22:07 |  
          0 0

          Spiňáku hoď na to boba. Jestli chceme sponzory a prachy, tak prázdný VIPky nám je nezajistej....naopak od Šimáněho skvělý tah. A třebabudou ty hnusny sšedivý sedačky konečně plný.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          japoko     před 9 lety 26.09.2015 12:12 |  
          0 1

          Spino, ty budeš skutečně jednoduchý člověk!

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 22:10 |  
      0 0

      CEFC bude zastupovat nejvyssi predstavitel korporace v Evrope Jaroslav Tvrdik. Pripada ti to malo?

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        spino     před 9 lety 25.09.2015 22:16 |  
        0 0

        Ne, v pohodě. Jen mě trochu zarazil ten příspěvek panu Mádla na Aktuálně.cz, kde pan Tvrdík říká: "Bohužel žádní zástupci CEFC na derby nebudou, protože v Číně jsou zrovna státní svátky a prázdniny. Určitě se do budoucna rádi zúčastní jiného zápasu." Neuvědomil jsem si v tu chvíli, že Tvrdík je také členem představenstva.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Navar (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 22:22 |  
          0 0

          :-)

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 09:26 |  
          0 0

          Tak že rychleji píšeš,než přemýšlíš,to pak mnohé v tvých názorech vysvětluje.

  16. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 21:45 |  
    0 0

    To je neuvěřitelný, jak rozhodčí řeže v Jablonci Mladou Boleslav... Jinak v tomto zápase Bořil o level lepší než Hanousek

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 25.09.2015 21:50 |  
      0 0

      MB dala zatím 2 góly....na první gól nahrál a pak na něj byla penalta. Na beka skvělá vizitka. V zimě sem s ním -)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      afro     před 9 lety 26.09.2015 08:15 |  
      0 0

      Taky jsem se na Bořila zaměřil a líbil se mi. Škoda, že nevládne primárně levou...

      #derbyjenase

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 10:14 |  
      0 0

      Všechno to pěkně zapadá do reality českého fotbalu. Co naplat...

  17. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Fulham     před 9 lety 25.09.2015 22:46 |  
    0 0

    Tak mi ten derby víkend pěkně začal...:-) v neděli repete!!!

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Barra     před 9 lety 25.09.2015 23:05 |  
      0 0

      Blahopreji k krasnym 4-0 -:)

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Fulham     před 9 lety 26.09.2015 08:12 |  
        0 0

        :-) snad si v neděli budeme přát všichni navzájem....a moc se těším na akce před zápasem. Je neuvěřitelné, že díky Navarovi a majitelům můžeme být najednou v Evropě za 14 dní....a i kdyby to na hřišti nedopadlo - co se týká lepších zitřků není to záblesk , ale výbuch supernovy....

  18. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Unionjack     před 9 lety 25.09.2015 23:11 |  
    0 0

    Slávisti, poraďte, kam před zápasem v blízkosti Edenu na pivko a kde by se dalo současně i za rozumnou cenu najíst?

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      notrax     před 9 lety 26.09.2015 00:11 |  
      0 0

      Fanzona na pivko a pak si odskočit nahoru do tesca, pokud teda nepotřebuješ aby ti vyvářel Pohlreich. :-)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          před 9 lety 26.09.2015 07:53 |  
      0 0

      Rozhodně a jedině fanzona!

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Unionjack     před 9 lety 26.09.2015 08:20 |  
        0 0

        Fanzona super, akorát ten Gambrinus mi nejede. V tescu se klidně najím, s tím žádnej problém nemám.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          afro     před 9 lety 26.09.2015 08:41 |  
          0 0

          Já bych si taky představoval nějakej lokálnější pivovar, ale to je detail. Jinak pochvala pro Navara!

          • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

            Unionjack     před 9 lety 26.09.2015 08:42 |  
            0 0

            S tím musím souhlasit, pro jednou to budu muset zkousnout :-)

            • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 09:29 |  
              0 0

              My dáváme celkem slušnou Plzen v synot baru,což je nad fanshopem.

              • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

                hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 17:22 |  
                0 0

                u zimáku je perfektni

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 18:36 |  
      0 0

      "u kozicek" vedle hriste pozem. hokeje

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        steev (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 19:15 |  
        0 0

        Waldeska,1 zastávka tramvaje směr bohemka.Jídlo dobrý,pivo Plzeň a Gambrinus.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 20:39 |  
      0 0

      Tak koupime prase a na krizovatce udelame mejdan? :)

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Unionjack     před 9 lety 27.09.2015 08:17 |  
        0 0

        díky vám za tipy. za chvíli vyrážím, už se nemůžu dočkat. Tentokrát to vidím na tu fanzónu a některý z doporučovaných podniků vyzkouším příště :-)

  19. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    FiL44     před 9 lety 26.09.2015 00:42 |  
    0 0

    Zdravím všechny Slávisty.
    Když už je tu ten boom nových nicků, tak se také musím přidat. SN pročítám každý den už pěknou řádku let, ale teprve teď jsem se rozhodl, že bych se táké mohl aktivně přidat do diskuzí. Snad jenom trochu málo o sobě. Na Slávii jsem jezdil z Českého Krumlova od svých čtrnácti let. Kdykoliv jsem mohl povzbuzoval jsem na Strahově a posléze i v sektoru 109 v Edenu. Každý rok jsem si kupoval permici, i když jsem věděl, že zvládnu možná jenom třetinu zápasů. Minulý rok už jsem neunesl tu bídu a raději odcestoval na Nový Zéland (berte to s nadsázkou). Ale jsem zpět a jsem připraven podporovat naše kluky až do strhání hlasivek a zlámání prstů při tleskání :-). A další věc. Zbalil jsem si svých pět švestek (víc jich opravdu nebylo) a ve 28 letech se přestěhoval do Prahy. Začít novou kapitolu života. Možná jsem trochu troufalý, ale tato cesta mi maličko připomíná cestu naší Slávie. Bylo zde špatné období, ale číňani a pan Šimáně nemohli mít, alespoň z mého pohledu, lepší načasování. Jasně, na cestě zažijeme držkopády, ale chce to vstát a znovu se rvát. A stát se zase sebevědomím fungujícím společenstvím. Chce to budovat základy pomalu a minimálně dva metry pod zemí, aby jsme ustáli vše, co nás na cestě čeká. A proto bych se krotil, i když je to těžké, a k derby bych přistoupil s pokorou a očekáváním toho, že to ještě nebude ten správný ukazatel naší síly. Ale snad se ukáží možnosti hráčů a už bude na trenérovi správné vyhodnocení. Omlouvám se za off topic a slovy klasika "hlavně se z toho neposrat" se loučím. Uvidíme se před derby a potom v sektoru 109.
    Ať žije Slávie

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      bongor     před 9 lety 26.09.2015 06:29 |  
      0 0

      Nové nicky ,to jsou noví přátelé a to nám dělá radost,tak vítej FiLe.
      Přejeme si,aby ale ti noví slávisté s námi vydrželi i v případných problémech.Když šla Slavia raketově nahoru za KJ,tak se tu také objevilo hodně nových příznivců,ale jen to začalo skřípat,tak zase rychle zmizeli.Teď by měla být červenobílá stavba postavena na pevnějších základech,to s Tebou naprosto souhlasím,což neznamená,že by se nikdy nemělo prohrát,nejsme nadlidi,každý může klopýtnout.
      Ale chtěli bychom,aby ta cesta vzhůru byla pokud možno co nejpřímější a co je hlavní pravidelně porážet naše úhlavní kamarády,aby jim úsměvy zamrzly a zase zalezli tam,kam patří.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        afro     před 9 lety 26.09.2015 08:52 |  
        0 0

        Ahoj všem starým i novým nickům. :-) Osobně si myslím, že nové registrace se tu objevují průběžně, i když to by spíše potvrdil admin., Jen to nyní působí okatěji, když jsou teď v módě ty "představovačky", které jsou jinak sympatické.

        #zadupejmevladceproletariatudozeme

  20. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    spino     před 9 lety 26.09.2015 09:27 |  
    0 0

    Na O2 Sport bude možnost volby prosparťanského/proslávistického komentáře k zápasu Slavia - Sparta, kde ten slávistický bude komentovat František Ringo Čech. :D

    Nešlo by prosím, pokud máte někdo O2 Sport, to s komentářem Ringa nahrát? Myslím, že to bude velká sranda.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Barra     před 9 lety 26.09.2015 10:40 |  
      0 0

      Mam takovy smutny dojem, ze zamer O2 je nas kompletne zesmesnit. Cecha jsem jeste neslysel komentovat fotbalovy zapas, za to jsem ho nedavno zahlednul v televizi. Vetsiho hulvata jsem dlouho nevidel. Beru ale ze FRC je velky Slavista.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        edenian     před 9 lety 26.09.2015 10:50 |  
        0 0

        *****

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        bongor     před 9 lety 26.09.2015 10:50 |  
        0 0

        Mně FRC nevadí,na hulváty jedině zase hulváty.Se slušností ve střetnutí S-S nikam nedojdeš,taky jsem býval slušnej kluk.

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Dobi     před 9 lety 26.09.2015 11:36 |  
          0 0

          Na hrubý pytel ještě hrubější záplatu!

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          Rottax (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 14:17 |  
          0 0

          je to hned na začátku

  21. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Philliip     před 9 lety 26.09.2015 10:06 |  
    0 0

    Sestava na derby:

    Berkovec - Švec, Frydrych, Latka, Jablonský - Souček, Deli - Voltr, Kenia, Zmrhal- Škoda

    Přeci jen Sparta má zkušenější a kvalitnější kádr a základem bude nepropadat v záloze. Deli se Součkem jsou schopni sbírat míče a vyplňovat volné prostory. Voltr se Zmrhalem jsou běhaví hráči, podpoří ofenzivu i defenzivu. Nějaké šance by přijít měli a tradičně můžeme sázet na nebezpečné standartky. Otazník ovšem je, jestli na derby nasadit hned od začátku Frydrycha. Na jeho místě by mohl hrát Deli a v záloze Hrubý.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Boo_SKS     před 9 lety 26.09.2015 10:26 |  
      0 0

      opravdu myslis, ze Uhrin na takhle dulezity zapas rozdeli stabilni a na nase pomery opravdu dobre sehranou stoperskou dvojici ?

  22. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    janko (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 10:33 |  
    0 0

    Dnes krasny komentar Milana Tesare ve Sportu. Nadherne popsane to nase trapeni se stastnym koncem...

  23. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Gino     před 9 lety 26.09.2015 11:40 |  
    0 0

    Ták, přátelé.... vsazeno za litránek při kurzu 4,95 na výhru Slávie. Jestli slávinka vyhraje, koupím si permici a ještě vezmu na fotbal kamarády. To je fér, ne? :-))

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      no-nick     před 9 lety 26.09.2015 13:13 |  
      0 0

      Kamaráde, to je dost, že jsi se ozval:) Jinak teda naprosto fer:)

  24. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    LukySKS     před 9 lety 26.09.2015 11:42 |  
    0 0

    Prosím vás, nevíte jestli půjde derby sledovat na internetu? Jsem v Německu a chci to vidět! Musím to vidět. nemáte někdo pro mě nějaké řešení, koukal bych se i přes skype, kdyby to někomu nevadilo...:-)

  25. Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 11:48 |  
    0 0

    Z Twitteru Slavie:
    ''Kvůli zdravotním důvodům zahraje v neděli v Edenu místo Eddie Stoilow duo kompletní kapela Lake Malawi.''

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      afro     před 9 lety 26.09.2015 12:54 |  
      0 0

      Když jsem začínal číst tuhle větu, tak mě docela zamrazilo a doplňoval jsem si různá jména ze zákl. sestavy, takže tohle beru. :-)

      btw. Jako fanoušek HC/metal/EBM neznám stjně ani jednu z nich.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 12:59 |  
        0 0

        Štěstí, že na Twitteru se může napsat maximálně 140 znaků. Jinak bys tam doplnil základní 11-tku. :-D

        • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

          afro     před 9 lety 26.09.2015 13:19 |  
          0 0

          :-) První mě jako životního "optimistu" napadl Laty.

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 14:36 |  
      0 0

      Tak Dušan je i můj velký oblíbenec a i já bych měl z něj velkou radost. I pro něj by bylo dobré, kdyby v zimě třeba jen na hostování odešel z Kolnu do známého prostředí a měl by tak šanci se vrátit do repre SK před ME. A na ty jeho sprinty,jak každýmu utíkal po levé straně vzpomínám často! :)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 14:48 |  
      0 0

      Souhlasím, Dušan je přesně ten typ hráče, kterého bychom měli v zimě přivést. Vlevo prostě potřebujeme posílit a Dušan zvládne obstojně zahrát beka i kraj.

      • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 26.09.2015 20:35 |  
        0 0

        Uz je to dlouho,co hral skvele,byl by to dalsi Karel,do budoucna vzhlizejme pouceni :)

    • Re: Slávisté před derby: Chceme vyhrát

      CyWilly     před 9 lety 26.09.2015 20:41 |  
      0 0

      Je mu třicet, pár let klidně ještě může hrát. Můj velkej oblíbenec. Akorát ty kolena...