Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Černý: Fanoušků se zastaneme

Rozhovor s Milanem Černým po remízovém domácím utkání s Mladou Boleslaví.

Dnes to dokonce mohlo být za tři body, kdybyste to udrželi v závěru, že?

Určitě, ještě na konci jsme měli tu standardku. To nás mrzí, z toho padají góly.

Byly změny v sestavě, museli jste improvizovat kvůli zraněním?

To nevím, to je na trenérovi. Já jsem ani v týdnu nepoznal, kdo bude hrát nebo nebude, takže nevím, jestli to trenérovi narušilo sestavu. Ale řekl bych, že jsme byli v pohodě.

Mladou Boleslav už jste dlouho neporazili, probírali jste to v kabině?

Ani jsme nad tím nepřemýšleli. Vím, jak jsme tady hráli s nimi poslední zápas, kdy jsme prohráli a Skalák dal taky góla, což mě netěší, protože je sparťan. Ale co se dá dělat.

Jak jste viděl vlastní gól Boleslavi?

Já jsem ho viděl docela zdálky. Vím, že předtím se tam domlouval Laty s Karlem Pitákem a ani nevím, jestli dal góla někdo z našich nebo byl vlastní. Určitě se domluvili, takže se dá říct, že ten gól byl sehraný.

Co jste si říkali o přestávce, když měla v první půli Boleslav převahu?

Boleslav je na tom výborně kombinačně, v tom patří mezi tři čtyři nejlepší. Jsou tam dobří fotbalisté, takže si umí nahrát, ale že by měli nějak hodně šancí, to bych neřekl.

Škoda se dnes příliš nedostal k zakončení, bylo znát, že si na něj dával soupeř pozor?

Na Škoďáka si dává pozor každý. Dva ho tam odstavují a třetí čeká, když to propadne, takže to měl těžké.

Ta druhá půle byla o hodně lepší, že?

No, potom jsme ještě hráli chvíli proti deseti, bohužel už jsme to neproměnili, ale asi remíza zasloužená.

Co ta strkanice na konci? Vypadlo to, že se tam všichni poperete.

Tak on Skalák provokuje fanoušky, takže se nám to samozřejmě nelíbí a snažíme se jich zastat. Ale patří to k tomu a nebylo to, že by ho někdo kopnul nebo mu dal loktem, to ne.

V pauze došlo ke změně majitele, máte teď lepší náladu v kabině?

My to zatím nějak nevnímáme. Je fajn, že by měl být klub zajištěný, třeba uděláme ještě nějaké posily.

Z Baníku má dorazit Frydrych, tak jak se na něj těšíte?

Uvidíme, jak bude hrát. Vím, že teď byl proti nám zraněný, takže jsem ho neviděl na hřišti. Doufám, že nám pomůže, já ho moc neznám, jen vím, že má přes sto ligových startů, takže zkušenosti určitě má.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Dresco     před 9 lety 13.09.2015 10:47 |  
    0 0

    Skoda prohospodarene prvni pule, ta druha uz snesla meritko alespon co se tyce hry v poli, i kdyz sanci moc nebylo. Po Berkovcovi nejlepsi hrac Bazal. A nevim jak to vypadalo v tv, ale nam se vsem zdalo, ze Latka byl na konci jasne podrazen na malym vapne. Jinak ale remizu asi musime brat.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Kornovo     před 9 lety 13.09.2015 11:50 |  
      0 0

      nejsem si jist co myslis, ale co jsem videl na konci ja, tak faul nebyl

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Dresco     před 9 lety 13.09.2015 12:09 |  
        0 0

        jo, to jsem myslel, po rohu byl zady k brance a prislo mi, ze ho tam nekdo sejmul

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          bongor     před 9 lety 13.09.2015 18:00 |  
          0 0

          Ne,upadnul sám,asi únavou.Nevíš,že pro Slavii se pencle nepískají?

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 22:06 |  
          0 0

          Z diskuze na slavia.cz ''PKamaryt | Praha 13.9.2015, 19:23
          Tak jsem se podíval na záznam včerejšího zápasu a v poslední minutě při tom závaru měla být jasná penalta na Latku.''

  2. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 11:11 |  
    0 0

    Bazal, krásný ligový výkon, silný na balónu, rychlý, technický! Super! Jsem z něj nadšen... snad to potvrdí příště v základu... budoucí reprezentant? :o)

    Jablonský, krásný neligový výkon. Mizerný na balónu, zahrávání rohů a autů komedie. Viz. vypadnutí balónu z rukou...

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      koscheen (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 11:43 |  
      0 0

      Příští kolo musí Pepa hrát,

      nazdar Bazal

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 11:48 |  
      0 0

      Bazal se mi taky líbil, ale brzdil bych. Takových, co dokázali odehrát dobrých 45 minut a pak byli deset zápasů na facku, Vám jen za posledních pár sezon vyjmenuji klidně 10! Za všechny případy třeba takový Mikula, který odehrál famózně poločas proti Liberci a včera byl jeden z nejhorších.

      Ale doufám, že bude Bazal příště v základu a potvrdí svůj výkon.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 12:06 |  
        0 0

        Samozřemě je brzo, ale líbí se mi těžištěm a vypadá u toho dost fotbalově. Tak uvidíme, jestli nebude nahrazen Bochánkem ... :o)

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        pinochet     před 9 lety 13.09.2015 12:16 |  
        0 0

        Mikula hrál na Skaláka to není úplně jednoduché. Dle mého byl o řád lepší než Jablonský nebo i Deli, jehož kiksy v 1. půli naštvali asi i Uhrina a něco mu řekl, protože Deli po přestávce už nic nedrbal a všechno raději odkopával. Naštval mne ale tím, že se namontoval k trestňáku, které neumí. Stejně tak další dva(Černý a Jablonský). Nechápu, proč ho nekopal Škoda. Ale to je asi otázka na Uhrina. Po odchodu Hrubého a Pitáka neměl kdo trestňáky kopat, kvůli čemuž chvíli předtím vznikla komická situace, kdy hráčům ve vápně neměl cca minutu kdo poslat centr. Ještě asi nikdy jsem nic takového neviděl.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Alanor (admin)     před 9 lety 13.09.2015 12:25 |  
        0 0

        Ani náhodou bych neřekl, že byl Mikula jedním z nejhorších. Myslím si, že s top ligovým hráčem Skalákem, po jehož straně tahala Boleslav většinu svých akcí, si poradil velice dobře.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          ortevor     před 9 lety 13.09.2015 13:05 |  
          0 0

          souhlas..defenzivne zvladal velmi dobre, dopredu hlavne v prvni puli se casto ukop, ve druhy uz to bylo lepsi...oproti tragickymu Jablonskymu to porad bylo vyrazne lepsi

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 13:08 |  
          0 0

          Jinak je Skalák na top přes držku buzerant provokatérskej.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          sasky     před 9 lety 13.09.2015 14:06 |  
          0 0

          Přesně tak. Skaláka odbránil dobře a narozdíl od některých dalších hráčů se nebál hrát. Že mu občas něco nevyšlo je dílem dobrého presinku Bolky a dílem alibismem před ním hrajícího Hrubého. Netvrdím, že to bylo dokonalé, ale Mikula byl včera cca na průměru zbytku týmu.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            fredydj (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 15:11 |  
            0 0

            a taky umí dobře přitvrdit !

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      bongor     před 9 lety 13.09.2015 18:03 |  
      0 0

      Jabloň je nervozní,nic se mu nedaří.Je z toho špatnej,protože je to slávista.Ale do ligového mužstva,zvláště do Slavie prostě nepatří,je totiž ještě horší ,než Dosty.

  3. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 12:58 |  
    0 0

    OT: Co říkáte na to,že Prošek hraje v Sokolově pravého beka,je to dobry,nebo jaký je to nápad?

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Dresco     před 9 lety 13.09.2015 13:15 |  
      0 0

      tak rychlost ma a proti slabsim souperum kde se nemusi tolik branit se rychly pravy obrance hodi...

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Alanor (admin)     před 9 lety 13.09.2015 13:18 |  
      0 0

      Určitě je dobře, že pravidelně hraje a navíc druhou ligu. Podle mě ale nemá postavu na to, aby se prosadil na beku v nejvyšší soutěži.

  4. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Khadgar     před 9 lety 13.09.2015 13:17 |  
    0 0

    Pamatuji si správně, že na Žižkově hrál Bazal i nalevo? Protože pak bychom mohli mít kraje Štohanzl - Bazal. Pokud by vyšel příchod nějakého tvořivého záložníka nebo se dal dohromady Kenia, tak by záloha mohla mít kvalitu. Samozřejmě za předpokladu, že Bazalův výkon nebyl včera náhodou.
    Jablonský na beku se mi opravdu nelíbí, už v podsatatě od začátku, ale to se dalo čekat. Nikdy nebyl rozdílovým hráčem.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Alanor (admin)     před 9 lety 13.09.2015 13:20 |  
      0 0

      S Bazalem je to tak. Podle mě i za předpokladu, že se dá dohromady Kenia, potřebujeme nutně posílení zálohy aspoň o jednoho hráče.

      Jablonský býval dobrý v Jablonci, ale to už je několik let a poslední roky je to víceméně bída, v čemž dle očekávání pokračuje u nás.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Khadgar     před 9 lety 13.09.2015 13:48 |  
        0 0

        Já si taky myslím, že už jen kvůli vzniku konkurence by to jednoho hráče navíc chtělo. Věřím, že vedení týmu vyvine maximální úsilí.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 13:52 |  
          0 0

          LuftJarda Milijarda to zařídí !! včera to psal :o)

  5. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 13:47 |  
    0 0

    Já chci zpět Tamáse, on by se tomu taky určitě nebránil. V lize žádný lepší bek k dispozici není, v juniorce a dorostu nám taky žádný neroste. Nezbývá nám, než zkusit někoho ze zahraničí, tím pádem mi nejlépe vychází právě Tamás, který už je vyzkoušený.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 13:49 |  
      0 0

      Koukal jsem se kde teď hraje a je to Italská Spezia Calcio (Serie B), zatím si nepřipsal ani minutu.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        malan (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 14:47 |  
        0 0

        Souhlas, Jablonského výkony jsou stejný horror jako jeho zpěv. Tamás by podle všeho ani neměl být příliš drahý. Získání levého obránce je nutnost stejně jak tvůrce hry do středu hřiště (leda, že by se Kenia probral). Včera střed neexistoval. Snad také Uhrinovi dojde, že Bazal musí hrát základ.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Falk     před 9 lety 13.09.2015 15:34 |  
          0 0

          Já bych koupil Bartošáka za 5 mil. z Liberce,za mě Tamás určitě ne ,leda zadarmo

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 16:33 |  
            0 0

            Liberec jej asi moc chtít prodat nebude, navíc hrají poháry...

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            bongor     před 9 lety 13.09.2015 18:08 |  
            0 0

            Bartošák bude už teď drahej,škoda že Číňan nepřišel o měsíc dřív,moh být náš.

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              jesus76     před 9 lety 13.09.2015 20:11 |  
              0 0

              Jako už mě to štve, máme sakra bohatý majitele, bejt to na Balkáně, vypadáme jako Ludogorec nebo Cluj nebo řecký kluby :))))

              • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

                AlesJa     před 9 lety 14.09.2015 12:16 |  
                0 0

                ještě neproběhla valná hromada, asi to není vše jednoduché a ještě se odstraňují některé klacky z cesty. A jak se vyjádřil Šimáně nečekej nějaké veletoče 8 hráčů ven 10 dovnitř.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Travinho     před 9 lety 13.09.2015 22:31 |  
            0 0

            Ty máš trošičku zkreslené představy o cenách na fotbalovém trhu...

  6. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Kliki     před 9 lety 13.09.2015 20:06 |  
    0 0

    Dobrý den, jsem na tyto stránky jsem narazil nedávno a díky tomu jsem zjistil mnoho nového o Slavii.Jsem tu nový, tak bych se rád představil.
    Nebudu si na nic hrát a po pravdě řeknu, že je mi 15, pro někoho budu jenom dítě,ale každý at si udělá obrázek sám.Nevím jak jsem se dostal ke Slavii, když můj děda byl Spartan a táta Hradečák, ale nelituji toho. Fandil jsem začal v době titulů a LM, ale to jsem ještě nebyl opravdový fanoušek, pořádně fandím, sleduji každý zápas poslední 4 roky. Nejvíc, ale doufám, že budu jednou moct svým vnoučatům vyprávět o Škodovi,Vlčkovi,Vaniakovi atd, jako mi můj děda vyprávěl o Pláničkovi a Bicanovi.
    Omlouvám se za slohové cvičení, ale chci aby jste věděli s kým máte tu "čest",když zde budu přidávat komentáře.
    Doufám, že si tu s vámi budu rozumnět.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Alanor (admin)     před 9 lety 13.09.2015 20:14 |  
      0 0

      Vítej!

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Falk     před 9 lety 13.09.2015 20:18 |  
        0 0

        To je hezký ,taky vítej

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      quelhar (admin)     před 9 lety 13.09.2015 20:34 |  
      0 0

      ... a nenech se hned odradit ;o)

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Barra     před 9 lety 13.09.2015 20:43 |  
      0 0

      Take te zdravim a vitam, Kliki, a dekuji za pekne predstaveni.. A neboj, moudrost nema nic spolecneho s vekem. Tesim se na tvoje prispevky.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      bongor     před 9 lety 13.09.2015 20:46 |  
      0 0

      Ahoj slávisto.Vybral sis sakra dobře,nic lepšího ve zdejších končinách neexistuje.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      travel (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 21:05 |  
      0 0

      Vítej Kliki,ještě se chvíli obrň trpělivostí a do 2 let bude Slavia na špici.
      Píšeš,že děda byl sparťan a vyprávěl ti o Pláničkovi a Bicanovi-objektivní fanoušek.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Kliki     před 9 lety 13.09.2015 21:26 |  
        0 0

        Děda fandil Spartě, ale nebyl ten “správný “ sparťan, v posledních 5 letech přál Slavii návrat zpět. Bohužel se návratu už nedočká...

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Kliki     před 9 lety 13.09.2015 21:23 |  
      0 0

      Díky za vřelé přivítání

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 21:47 |  
        0 0

        Zdravím tě, Kliki. Je vidět, že jsi dostal rozum už v jedenácti, kdy jsi začal fandit Slavii -) Hezky ses představil. Kdybys nenapsal věk, určitě bych ti netipnul jen 15 let.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          miru     před 9 lety 14.09.2015 08:05 |  
          0 0

          Ahoj, taky tě zdravím. Přeji ti, ať se ti tady líbí. Brzy si zvykneš a naučíš číst lidi, kteří jsou zajímavý a kteří méně. Sám už na SN chodím dost roků. Už si ani nevzpomenu na svůj začátek. Sice moc nepřispívám, ale čtu pravidelně každý napsaný článek od našich autorů.
          Je hezké, že víš, od kdy fandíš Slavii, já jí začal fandit od roku 2001, taky mi bylo cca 10 let, kde se ve mě probudila ta největší láska, tak krásné milence a trošku škoda, že mě ke Slavii nikdo nedovedl, jak to někteří z vás píší - dědeček či tatínek. Přišel jsem si na to sám a o to více si toho vážím, protože fanouškem Slavie se člověk musí narodit :)
          Přeji všem krásné pondělní ráno.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Dobi     před 9 lety 14.09.2015 08:12 |  
            0 0

            I já zdravím a vítám Klikiho. Děda byl ještě starší generace, která se se sparťan pořádně hecovala, ale nikdy za únosnou mez. Stejně jako sparťané uznávali třeba Pláničku i Bicana, slávisti zase třeba Kvašňáka či Maška. To nebyli žádní Váchové či Limberští!!!

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 08:38 |  
      0 0

      Ahoj Kliki, jaký máš nejlepší fotbalový zážitek v životě?
      Já hodim svůj - to bylo jednou na Strahově, hráli jsme proti jednomu týmu z Nizozemí a v momentě kdy Standa dával na 2:1 tak řval celý stadion asi 10 minut a my se v kotli objímali všichni dohromady. I s chlapama, které jsem předtím neviděl.
      Neskutečná atmosféra.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Humessi     před 9 lety 14.09.2015 10:11 |  
        0 0

        Přesně jak píšeš, všichni se objímali navzájem jak staří dobří kamarádi. Skvělá atmosféra.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Kliki     před 9 lety 14.09.2015 11:22 |  
        0 0

        Zápas proti Ajaxu jsem neviděl, ale když koukám na záznam, běhá mi mráz po zádech.
        Můj nejlepší fotb. zážitek bylo vítězství Chelsea v LM(Jsem fanda i Chelsea)
        U Slávie je to určitě mé první a zatím bohužel poslední(za 14 dní se to změní) vyhrané derby, a taky první návštěva Edenu

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Pepino44     před 9 lety 14.09.2015 11:37 |  
          0 0

          Taky Tě zdravím Kliky, vítej ve velké rodině slávistů. Vybral jsi dobře, ale nemysli si,že Tě jako fandu Slávie čekají lehké časy. Fandit Slávii je těžký úděl, ale i radost. Doufám,že zažiješ jenom dobré časy, a ne jako mi starší " jednou si dole,jednou nahoře",doufám,že zažiješ jenom to dobré.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Kliki     před 9 lety 14.09.2015 12:01 |  
            0 0

            Sám jsem se už seznámil s tím, že život slávisty není lehký, ale už jsem se s tím smířil, naopak jsem na to hrdý

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 16:24 |  
              0 0

              Dobrý den přeji a také Vás zdravím.
              Sokrates55

  7. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    fredydj (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 20:06 |  
    0 0

    tak pan Limberský ten je dost hloupej člověk

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      bongor     před 9 lety 13.09.2015 20:49 |  
      0 0

      No to se nediv,kde asi čerpal svoje znalosti?I když dlouho tam nepobyl,úplně to stačilo.Ale Skalák si s ním nezadá,to bude pako v kategorii Vácha a spol.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        edenian     před 9 lety 13.09.2015 21:52 |  
        0 0

        Bongore, doufam ze te nenastvu, ale me Skalak bavi :-) A to i kdyz tleska smerem ke me na tribunu. Kdyz vidim jak to nektery lidi vytaci, tak je mi docela do smichu. Zatim jsem jeste od neho neslysel nic urazliveho, proste obvykle zabavne postuchovani. Takze za me OK. A ty goly co nam dal, fantasie. Tak jeste jednou sorry, vis ze me tvy hlasky bavi.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Mijk     před 9 lety 14.09.2015 08:26 |  
        0 1

        Mě sice Skalák se*e, myslím si o něm, že je hloupej vypatlanec, ale nějak mi to nepřijde mimo rámec fotbalu a rivality.. Naproti tomu to co předvedl Limberský je pro mě mimo rámec fotbalu, slušnosti a vůbec :-) Přesně podle takovýchhle případů se ukáže morálka celé společnosti.. Národy, ke kterým vzhlížíme a se kterými bychom se rádi srovnávali (Německo, Norsko), tak tam jsem přesvědčen, že ten hráč by skončil v nároďáku, bez ohledu na svoje postavení a fotbalové kvality a nikoho by ani nenapadlo to zpochybnit.. U nás ho Vrba (jestli vůbec) "potrestá" tím, že ho nepovolá na dva pouťáky a na EURO samozřejmě pojede, klubový kouč to pro jistotu neviděl vůec a část lidí se ho bude zastávat, že je to mediální štvanice a že každej občas uklouzne.. Což je samozřejmě jen odraz morálky a chování celé společnosti, i tak ovšem dost smutný pohled..

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Kornovo     před 9 lety 14.09.2015 14:18 |  
          0 0

          nevidel jsem jeho akci a ani se to neminim divat, tusim, ze david je dement, ale nejvice me nadzvedlo, ze jej treneri plzne normalne nominovali do zapasu. to bylo kecu od vedeni a za par dni uz hraje. je to opravdu des. kde jsou ty casy, kdy pavel fort prisel jedly na trenink a putoval do becka :)

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Unionjack     před 9 lety 13.09.2015 21:01 |  
      0 0

      Já bych se nebál napsat, že je to totální hovado.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      sasky     před 9 lety 13.09.2015 21:37 |  
      0 0

      Chvíli jsem přemýšlel, proč zrovna dneska takový příspěvek. Už vím. A upřímně doufám, že to pro něj znamená konec v repre. Je určitá morální hranice, která by se překračovat neměla - on ji překročil už v pátek a dneska se od ní dostal tak daleko, že už jí ani nevidí.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      spino     před 9 lety 13.09.2015 22:31 |  
      0 0

      Druhý Lubina.

  8. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 22:23 |  
    0 0

    Novináři jsou hrozná svoloč, máme nové bohaté majitele a oni začnou teď vytahovat a ještě s tím otravovat hráče po zápase s MB , že jim v minulosti nechodily výplaty.
    viz. Podle informací, které z klubu prosákly na veřejnost, hráči nedostávali výplaty. „Byl za námi generální ředitel David Trunda, komunikoval s námi. Uvidíme, co bude dál. Vážně jsme se soustředili sami na sebe a neřešili dění kolem," tvrdil s úsměvem Berkovec a odmítal komentovat situaci ohledně údajně nevyplacených výplat. „My si nestěžujeme. Jsme tu od toho, abychom trénovali a nemluvili o financích. Já peníze mám," pokrčil rameny Berkovec.

    http://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/706297-slavia-vykonem-nove-vlastniky-nepotesila-ale-jsme-radi-za-uklidneni-situace-hlasil-uhrin.html#section-artcl

  9. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    janko (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 08:49 |  
    0 0

    Dobré ráno,

    ještě bych se vrátil k zápasu s Bolkou. Ač to byl to hnus a holomajzna, tak stejně hledím vstříc s optimismem, protože tam kde ostatní končí my začínáme. Je před námi dlouhá cesta, ale já věřím..

  10. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    no-nick     před 9 lety 14.09.2015 09:20 |  
    0 0

    Mně přišlo, že jsme měli výborný start, kdy například Míňa měl dvě super situace, obrana rozehrávala v klidu, i když byli napadaní, tak to vykombinovali, ale to se velmi brzy vytratilo a začali jsme se zase bát. To sebevědomí nám musí vydržet déle než do patnácté minuty. I když i to je pokrok.

    Pobavil mě způsob Skodovo sklepavani prsama, kdy to dá spoluhráči šest metrů od sebe. Já včera před zápasem zkoušel několikrát na prsa dát si to někam do strany furt mi to jde jen přímo přede mě. Asi blbý prsa:)

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Markus     před 9 lety 14.09.2015 10:32 |  
      0 0

      Výborný start? Vždyť na nás Boleslav vlítla a aktivně napadala hluboko v našem území. Nešlo nám nic, míče jsme jen dlouze odkopávali. Nebyli jsme schopní udržet balon a něco vymyslet, rychle jsme o něj zase přišli. To, že jsme po 20 minutách drželi remízový stav jsem bral jako velký úspěch a naději, soupeř nemohl vydržet tuhle intenzitu věčně a pak už to bylo lepší. Bohužel mě vůbec nepřesvědčila záloha, střed pole nefungoval, raději bych viděl rychlé kombinační akce po krajích i středem než ty dlouhé nákopy. Výsledná remíza je cenný bod pro nás, je to nad běžné možnosti tohodle kádru. Čímž neříkám, pojďme teď hned posilovat za každou cenu základ. Raději postupně a zaměřit se na perspektivu naší juniorky, udržet kvalitu co tam máme, poskytnout potřebné podmínky a přilákat další talenty. Hráčům co máme nechat doběhnout smlouvy a mít rozum je neprodlužovat, když bude zajímavá nabídka, tak samozřejmě prodávat dříve. Líbí se mi útržky, co vidím v práci Uhrina, zejména pokud jde o zdravotní připravenost hráčů, je to třeba řešit a zlepšit. Těch zdravotních problémů jsme poslední roky měli přespříliš.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        1rytir     před 9 lety 14.09.2015 10:41 |  
        0 0

        Když jsme u těch zdravotních problémů rád bych se zeptal zasvěcených co je se Zmrhalem? Možná jsem to jen přehlédl, ale jeho absence i mezi náhradníky mne v sobotu v Edenu překvapila.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Arutha     před 9 lety 14.09.2015 10:46 |  
          0 0

          Zranění v oblasti levého nártu

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Mijk     před 9 lety 14.09.2015 10:57 |  
        0 1

        Z velké části souhlas - poločas 0:0 byl pro nás úspěch, druhá půle byla o něco málo lepší, v některých fázích druhé půle jsme dostali Boleslav pod tlak, ovšem střed hřiště byl jejich, druhá věc je, že ve vápně byli nulový a ve finále to na šance bylo v podstatě vyrovnané, přestože nás ve středu pole jasně přehrávali.. Posilování, neposilování.. Troufnu si tvrdit, že pokud by šel Bazal do základu, Kenia střídal v šedesáté Pitáka, vyhráli jsme, ale to jsem generálem po bitvě.. Každopádně, buď Kenia na hřiště, nebo pryč a někdo místo něj - ovšem kdo, když v lize podobná kvalita není.. Bazal do základu, na druhou stranu zálohy Štohanzl nebo Mikula (pokud dorazí Frydrych na beka), a po sehrání nebude ta sestava bez šancí na poháry. Bohužel, prakticky nejsou alternativy, přitom Souček je mladej kluk a nemůže se mu vyhnout pokles formy, pak eventuelně místo něj Deli, ten by zase chyběl na stoperu.. Složitý věci to jsou, prostě a málokdo tomu rozumí :-)

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          AlesJa     před 9 lety 14.09.2015 11:37 |  
          0 0

          jestli ten Mikula zahraje podobně jako v sobotu, tak nemůže v základu vůbec být. Nedal snad jedinou přihrávku vše do autu, doufám, že jen blbý den.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Mijk     před 9 lety 14.09.2015 12:18 |  
            0 1

            To je sice pravda, ale dost ho limitovalo, že před ním hrál právě Hrubý, který si snad jedinkrát nenaběhl tak, aby mohl dostat balon jinak než do souboje.. A když ho dostal do souboje, tak ten souboj prohrál :-) A další věc je, že Mikula hrál na Skaláka, který je sice duchomatný, ale fotbalista dobrej a nebýt tý standardky, tak prakticky nic nepředvedl a smazal ho.. Což ovšem pravda v záloze neznamená mnoho.. Jinak sice jsem výše Hrubýho za jeho výkon sepsul, ovšem na křídle vyniknou všechny jeho nedostatky a nemůže předvést nic ze svých předností, takže to neberu jako úplně vypovídající zápas.. Pro mě je celkem měřítko, že když jsem ho viděl hrát zprostředka za 21, byl to nejlepší hráč na hřišti, takže se vyplatí mu dát čas..

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              AlesJa     před 9 lety 14.09.2015 12:26 |  
              0 0

              ano defenzivně dobrý a v druhé půli ho úplně dostal ze hry, jinak Hrubého místo je střed zálohy stejně jak Zmrhal. Snad to viděl i trenér a Bazal musí hrát.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 11:40 |  
          0 0

          Tak kdypak nám to vypukne? Stále vyčkávám co se bude dít. VRonskiJ1892 již meteo na twiteru potvrdil. Jenom si ho zatím neumím přeložit. Každopádně by měl být Frydrych dovnitř a dva již zmiňovaní hráči opačným směrem. A co dál nevím. Máte někdo nějaké lepší info?

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            smely (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 12:34 |  
            0 0

            frydrich uz je hotov, ceka se na ofic. zverejneni, no doufejme, ze to bude posila, kdyz byl zde tolik adorovan, ja nejak uplne nevim, ale rad priznam, ze jsme se v nem zmylil, jinak skalak v sobotu presne ukazal, proc jsem se zde vyjadroval proti jeho pripadnemu angazovani, fotbalista pomerne dobrej ale rudej az za usima...jinak na zaver nejaky varianty jeste jsou, ale je to jen hypoteza a budeme se divit...

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              smely (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 12:40 |  
              0 0

              a proc jsem napsal druhy "y" ve jmenu Frydrych jako "i" bych taky rad vedel...

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 11:43 |  
          0 0

          V příštím kole chci jednoznačně vidět sestavu ve složení Štohanzl, Hrubý, Souček, Bazal.

          Štohanzl citelně chyběl, pravá strana neexistovala. Souček jako jediný ze zálohy měl proti Boleslavi ligové parametry. Hrubého bych rozhodně neodepisoval, dát ho na kraj byla Uhrinova pitomost, na středu hraje rozhodně mnohem líp než neviditelný Piták. A Bazal si druhým poločasem jasně řekl o šanci v základu, věřím, že bude větším přínosem než Černý. A pokud neni Uhrin úplně blbej a ješitnej, tak tam pak pošle jako náhradníka Keniu.

          Jinak proti Boleslavi byl bod zlatý, těžko chtít něco víc, když jsme prostě neměli ani kvalitu, ani vůli vyhrát. Když jsem viděl střídání Bílek za Pitáka (který od 55. minuty vláčel nohy), tak jsem myslel, že mě vomejou...

          Jak jsme hráli tragicky, tak si troufnu tvrdit, že jsme mohli i vyhrát, kdyby měl Uhrin trošku koule a poslal tam Keniu a nesnažil se to v závěřu trapně betonovat (což nám stejně absolutně nejde).

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            miru     před 9 lety 14.09.2015 11:49 |  
            0 0

            Uhrin to rozhodně nebetonoval, po té červené tam byl spíš tlak na MB, standartní situace, závary před bránou MB.

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              AlesJa     před 9 lety 14.09.2015 12:05 |  
              0 0

              to ano, ale divím se proč tam nešel třeba Červenka

              • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

                Kliki     před 9 lety 14.09.2015 12:12 |  
                0 0

                Stejně by ho tam rozhodčí nepustil, jako proti Plzni...

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Fallen (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 12:17 |  
            0 0

            Někde jsem četl, že když hrál Štohanzl v sobotu za farmu, tak se zranil a ještě v prvním poločase střídal... Tak uvidíme, jestli bude vůbec k dispozici

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        no-nick     před 9 lety 14.09.2015 12:19 |  
        0 0

        Slovo výborný je možná přehnané, ale fakt mi start přišel dobrý. Nevím jestli to bylo dvacet minut nebo deset, ale pocit jsem měl dobrý. Bohužel se velmi rychle vytratil.

  11. Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

    Borris     před 9 lety 14.09.2015 13:14 |  
    0 0

    Prosím vás co ten Skalák v sobotu dělal za gesta a provokace? Já jsem se to ještě nikde nedočetl. No zajímavé je to, že on, jak už jsem tu jednou psal, byl do svého odchodu do Sparty slávista stejně jako jeho otec pokud se nepletu. Skalák pochází od nás z Pardubic takže to vím. Až poté co v dorostu pláchl do Sparty, tak se z něj asi stalo tohle no.

    Jinak nedá mi abych se ještě nevyjádřil k Limberskému. Já ho jako fotbalistu hodně uznávám, ale to co předvedl včera, tím opakovaně doložil, že má prostě v hlavě totálně vylízáno. Že si ještě dělá srandu z toho co udělal, tak to už je fakt moc. To je vidět jak moc ho ta jeho nehoda asi mrzela. Pro mě jednoznačně konec v repre, kdybych byl Vrbou.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      Kaston     před 9 lety 14.09.2015 13:20 |  
      0 0

      A ještě navíc za tu nehodu bude trestně popotahován, ne? Takže tahle "frajeřina" by mu, doufám, měla přihoršit.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        Mijk     před 9 lety 14.09.2015 13:40 |  
        0 1

        Pokud to půjde před soud, což by myslím přes 1,5 promile jít mělo, tak pokud bude mít soudce koule, tak mu tuhle jeho oslavu pustí v soudní síni a zdůvodní tím trest v horní sazbě, protože nevěří jeho řečem o lítosti..

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Kaston     před 9 lety 14.09.2015 13:48 |  
          0 0

          Přesně tohle jsem měl na mysli, děkuju.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Borris     před 9 lety 14.09.2015 14:08 |  
          0 0

          Jednoznačně bych mu nandal ten největší flastr jaký lze. Doufám že soudce na to bude mít koule a nebude přihlížet tomu že je to reprezentační bek. Limberský je táta od dvou dětí a tímhle jim šel opravdu skvěle příkladem. A ještě je to reprezentant. Bohužel on mi jen připomněl, proč je mi repre v podstatě úplně volná a ani zdaleka její zápasy už neprožívám tak jako dříve. Je mi z toho fakt na blití. Jenže ono se samozřejmě vše zamete pod koberec, udělá se jakože bububu a nic se setjně nestane. Na hřišti už Limberský získal hodně poct, ale bylo by už docela na čase si vysloužit poctu i v normálním životě jako člověk. Tam kde je to skutečně nejdůležitější. A on teď bohužel zase ukázal, že v hlavě toho moc nemá a jako člověk si respekt nikdy nezíská.

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Mijk     před 9 lety 14.09.2015 14:23 |  
            0 1

            Táta od dvou dětí? Celkem mi vrtalo hlavou, jestli má nějakou rodinu, nebo jestli si takhle "dovádí" jen sám za sebe.. To co udělal je dost debilní samo o sobě, ale být táta od dvou děcek, tak se hanbou propadnu a on tomu místo toho ještě nasadí korunu tou oslavou.. Předpokládám, že děcka si teď ve škole asi vyslechnou svoje, ale když to tátovi není blbý..

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              Borris     před 9 lety 14.09.2015 14:57 |  
              0 0

              Jojo je to táta od dvou dětí. Sedmiletou dcerku a čtyřletého syna. Mám v Plzni kamaráda, jehož manželka s tímhle pitomcem chodila do třídy. Ale kamaráda jsem se ještě neptal, co na tohle jeho extempore říkal. Syn z toho ještě asi nebude mít rozum, ale věřím že dcera už si asi chudák něco vyslechla. Ale když má její táta v hlavě vymeteno, tak je to těžké.

    • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

      edenian     před 9 lety 14.09.2015 13:36 |  
      0 0

      Skalak v pohode. Tleskal smerem odkud mu nejvice nadavaj. Vtipny je, ze vsechno se opakovalo uplne stejne jak minule. Nadavky na nej, jeho tleskani a ten trestnak taky. Vsechno jak pres kopirak.

      • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 14:36 |  
        0 0

        Nebyl by někde záznam celého zápasu s Bolkou? Rád bych se opakovaně podíval na některé věci.

        • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 14:56 |  
          0 0

          Jako vždy snad bude na isportu...

          • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

            Jiri1     před 9 lety 14.09.2015 15:44 |  
            0 0

            Takže Slávia vypomůže Baníku nejen Dostálem a Cervenkou, a i Míčolou, aby vyroovnali celou částku za Frydrycha. Budoucí spolupráce není vyloučena .

            • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

              Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 16:13 |  
              0 0

              Ráčil si pan Jiří všimnout, že s Mičolou byla rozvázána smlouva?

              • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

                Jiri1     před 9 lety 14.09.2015 16:27 |  
                0 0

                A proto ho Slávia po dohodě pustila zcela zadarmo směr Baník, když věděla , že chce za každou cenu Frydrycha , jistě úplná náhoda.

                • Re: Černý: Fanoušků se zastaneme

                  Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 18:48 |  
                  0 0

                  Mičolovi by byla rozvázána smlouva, i kdybychom o Frydrycha neměli zájem. Myslíš, že bychom si zde drželi hráče, který odehraje minimum utkání, tedy jestli vůbec nějaký...