Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Tomáš Mičola ve Slavii skončil

Ke dnešnímu dni došlo k rozvázání smlouvy mezi Slavií a Tomášem Mičolou.

Mičolu trápí dlouhodobé zdravotní problémy, kvůli kterým vynechal jaro 2014 a celou minulou sezónu. Přestože absolvoval část letní přípravy a zdálo se, že bude konečně připraven, tak se opět zranil a nezasáhl ani do startu letošního ročníku. Slavia tak s Mičolou přestala počítat po více než roce a půl jeho pracovní neschopnosti.

"K ukončení smlouvy došlo po vzájemné dohodě. Důvodem jsou vleklá zranění, která mu neumožňovala se plně zapojit do tréninkového a zápasového procesu. Má možnost si hledat nové angažmá," uvedl pro oficiální web sportovní ředitel Josef Jinoch.

Sám Tomáš Mičola dodal pro stejný zdroj následující: "Konec mě samozřejmě mrzí, ale takový je fotbalový život. Když jsem před třemi lety přicházel, měl jsem o působení v klubu trochu jinou představu. Myslím, že první polovina angažmá se mi povedla a snad jsem nezklamal ani fanoušky. V poslední době mě bohužel trápila zranění. Chtěl bych poděkovat panu Řebíčkovi za důvěru při mém příchodu i během angažmá. Moc mě mrzí i kvůli němu, že mi druhá půlka působení zdravotně nevyšla. Přeju Slavii a hlavně klukům v kabině, protože po celou dobu tady byla fantastická parta, aby se jim dařilo a posunuli se co nejvýše. Budu Slavii sledovat a fandit jí."

Tomáš Mičola přišel do Slavie koncem srpna 2012 z francouzského Brestu. Za červenobílé odehrál během svého tříletého angažmá pouhých 27 zápasů, v nichž si připsal 7 branek. Nejvíce se mu vydařil domácí zápas proti Českým Budějovicím, ve kterém zaznamenal hattrick a posléze byl i vyhlášen hráčem měsíce.

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    winter (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 12:59 |  
    0 0

    Bohužel když hráč stráví tolik času na tribuně, posilovně a na rotopedu a naopak tak málo na hřišti, tak je jedno že má kvality když se na něj nedá spolehnout.. Jsem zvědavý za jak dlouho se vrátí na trávník. Jestli se ale vrátí v rámci třeba 3 týdnů tak by to rozvázání byla škoda.. Jestli je ale zase na půl roku zraněnej tak to je jasný..

    OT: Půjdete někdo na tu besedu s Uhrinem? Zeptáte se tam kdyžtak na Keniu? Mám pocit, že naprostá většina fanoušků by si jeho odchod nepřála, tak by bylo dobrý to Uhrinovi nějak jemně sdělit :) Třeba by se pak ještě pokusil dát mu šanci! Myslím že by si jí zasloužil, kvalitu má skvělou. A s těma zraněníma to u něj není (alespoň ve Slavii) tak horký jako s Mičolou..

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      malan (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:05 |  
      0 0

      Za sebe můžu říct, že pokud nebude odvádět alespoň 85% výkony, může klidně jít, ať je to fotbalista sebevíce kvalitní. A vzhledem k tomu, že na hřišti vydrží 60 minut, asi to nebude žádná sláva.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      LadaJel     před 9 lety 03.09.2015 13:24 |  
      0 0

      Wintere, bez urážky, ale co myslíš, že trenér na takové "jemné sdělení" odpoví? Myslím, že nic jiného, než řekl na tiskové konferenci před časem. Není to o tom, co si přejí fanoušci - věřím tomu, že když je s ním (na rozdíl od fanoušků) Uhrin v každodenním kontaktu, ví o čem mluví. Na druhou stranu mi nikdy nepřišlo, že by zápasy, které odehrál, flákal. Naopak mi přišlo, že je to bojovník, kterému to nikdy nebylo jedno. Tak je to zvláštní. Spíš asi nemá takový drajf v tréninku... nevím...

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        winter (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 19:17 |  
        0 0

        LadaJele, bez urážky, opravdu nevím. A proto bych byl rád aby se ho někdo na Keniu zeptal. Mám pocit, že ho Uhrin přehlíží, když se před zápasem s Ostravou vyjadřoval o stavu kádru, sdělil že až na Tomáše Jablonskýho jsou všichni v pořádku. Kenia samozřejmě pro zranění na soupisce nebyl. Jinak je jasný že je to Uhrin kdo má právo rozhodnout o setrvání Kenii v klubu a nikoliv fanoušci, jen bych byl rád aby se ho někdo na Keniu zeptal, já se bohužel besedy zúčastnit nemohu.

  2. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    malan (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:00 |  
    0 0

    Pozdě, ale přece. Neděkuji, nehodnotím, jen doufám, že v budoucnu se hráči s chronickými zdravotními problémy ve Slavii objevovat nebudou.

  3. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Alanor (admin)     před 9 lety 03.09.2015 13:14 |  
    0 0

    Hráč dobrý, je mi ho líto. Na druhou stranu ukázkový příklad neschopnosti Řebíčka a Kisela. Držet tu a platit hráče, který si za nás rok a půl v soutěžním zápase nekopl do balonu, je šílenství. Pokud si to dobře pamatuji, tak za nás Mičola naposledy nastoupil na konci podzimu 2013 v poháru s Varnsdorfem, který také jedinou brankou rozhodl. Od té doby nehrál a přesto se mu prodlužovala smlouva...

    Z podobného soudku - myslím, že paradoxně si můžeme gratulovat, že se nám nepodařilo prodloužit podobného lazara Dobrotku. Ten za Slovan zatím odehrál minimum zápasů a byl už asi 3x zraněný. Aktuálně samozřejmě také na marodce.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Jiri1     před 9 lety 03.09.2015 13:27 |  
      0 0

      Na to je jednoduchá odpověd , jeho manažer je jeden z nemnoha , kteří byli v minulosti i v současné době ochotni půjčit své peníze našemu klubu, prý to dělá úhrnem 15 milionů,vše má samozřejmě určité podmínky , ty se hlavně týkají hráčů , proto ty některé překvapivé pohyby v kádru našich týmů.
      Míčola se chce nyní doléčit , ale podle některých předpokladů už by v létě mohl býr připraven.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Barra     před 9 lety 03.09.2015 13:58 |  
        0 0

        Doufam ze v tom mate pravdu. Svedcilo by to totiz o tom, ze nejake reseni pro financni situaci Slavie je na obzoru a te tedy uz nemusime spolehat na agenty hracu.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 14:23 |  
        0 0

        už? vždyť to je skoro za rok ..

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      LadaJel     před 9 lety 03.09.2015 13:33 |  
      0 0

      Alanore, podle mě právě proto, že je to dobrý fotbalista, ho chtěli udržet a věřili, že se z toho dostane a bude přínosem. Jeho schopnosti chtěli zúročit, a proto s ním prodlužovali, i když věděli, že to bude risk. To, že to nedopadlo, je věc jiná - nikdo nevidí do budoucnosti. Já bych spíš šel za lékařským týmem a doktory, proč ten kluk není schopný za rok a půl hrát fotbal. V tom vidím neschopnost, než v lidech, co sedí v kanclu.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Alanor (admin)     před 9 lety 03.09.2015 14:30 |  
        0 0

        Tak ta zdravotní prognóza u něj určitě nemohla být dobrá, když byl mnohokrát zraněn v minulosti a doteď se taky dohromady nedal. Je otázka, jestli vedení nevycházelo ze špatných lékařských zpráv, ale tomu přijde dost nepravděpodobné a odporují tomu i informace, které mám. Spíš jde o to, že Řebíček se místo racionální úvahy rozhodoval podle sympatií k hráči. Samozřejmě ho to pak stálo peníze a užitek pro Slavii žádný.

  4. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:52 |  
    0 0

    A příští týden v Baníku. :)

    Jinak hodně štěstí Tomáši.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Markus     před 9 lety 03.09.2015 14:10 |  
      0 0

      Přidám se. Fotbal hrát umí parádně, když mu to zdraví dovolovalo a mohl hrát, vždy jsem si pohled na jeho hru užíval. Asi by měl na sobě pracovat, aby se kolem fotbalu mohl více motat v roli rádce mladším, jít cestou Kozla.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        birkin     před 9 lety 03.09.2015 14:14 |  
        0 0

        no to tezko, odhaduji, ze Kozel ma tak 2x vyssi IQ nez Colek

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        lassiter     před 9 lety 03.09.2015 14:15 |  
        0 0

        Hm, když mu to zdraví dovolovalo, tak jsem si ho při pohledu na jeho hru uložil do škatulky plašan. Nepopírám že pár zápasů mu vyšlo, zejména gólově, ale jinak do té tehdejší bídy víceméně zapadl. No hlavně ať mu zdraví slouží, třeba tomu Baníku by se pak určitě hodil :-)

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          Virgil1956     před 9 lety 03.09.2015 15:05 |  
          0 0

          Je pravda, že to byl trochu plašan, ale jedno se mu upřít nedá: nešetřil krokem, nebo spíš během. V jednu chvíli byl v útočné akci, a za chvíli pomáhal bránit Nitrianskému nebo Dostálovi, často byl vzadu dřív než oni :)

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            jarodo57     před 9 lety 03.09.2015 15:52 |  
            0 0

            Já si o něm myslím úplně to samé jako ty lasitere.A pro mně to je spíše dobrý ekonomický krok.Vůbec, se mi ta politika posledních týdnů zamlouvá: co s věčně nemocným nebo s cizincem ,který věčně sedí za žlutý nebo s cizincem ,který není lepší jak 19 letý odchovanec,ale bere několikanásobný plat ?Žádný přínos jen samé výdaje -jdi do pryč .Jen tak dál.Boudjema -uvidíme co dokáže v Caen.A to jsem ho měl rád,ale nevěřím,že si tam kopne. Kenia- to je asi úplně to samé jak Boudjema.On si myslí,že tu jeho kolikasettisícovou smlouvu tady promarodí?Ať jde radši taky pryč.Pánové ve vedení konečně začíná převládat zdravý rozum.U mně máte velké plus.Holt přišla bída a to se začne teprve selsky uvažovat.

            • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

              Betynka58     před 9 lety 03.09.2015 16:38 |  
              0 0

              Ty dva bych rozhodně nesrovnával. Zatímco Boudjemaa má u mne nálepku "lempl", který je líný na krok, Kenia vždy, když hrál, byl jedním z neaktivnějších a nejběhavějších hráčů, i když se mu ke konci jara už tolik nedařilo.

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                jarodo57     před 9 lety 03.09.2015 17:13 |  
                0 0

                První poločas.Ve druhém už nebyl vůbec vidět.

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  jarodo57     před 9 lety 03.09.2015 17:26 |  
                  0 0

                  Já nepopírám jejich fotbalové kvality,ale poukazuji na jejich efekt pro mužstvo a ten je díky marodění a špatné fyzické kondici hodně mizivý a to je potřeba od sebe oddělit.Zastávám názor a v tom se shoduju s Uhrinem, že cizinec,který posílí tým a má určitě daleko větší plat než tuzemský hráč, musí toho tuzemského hráče převyšovat .

  5. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 15:30 |  
    0 0

    Škoda jej, Čolka jsem měl rád.
    Nicméně chápu, že dlouhodobě si držet prakticky věčného maroda asi nejde. Návrat do fotbalu bych mu určitě přál, ale jen doufám, že to nebude v zápase proti nám, kdy vsítí hattrick :)

  6. Univerzita Slavia

    Mac     před 9 lety 03.09.2015 16:05 |  
    0 0

    Univerzita Slavia opravdu platí, protože díky Slavii se člověk vzdělá ve spoustě oborů a oblastí. Například ze mě se za poslední rok stal odborník přes právo (díky insolvenčnímu řízení), Kazachstán (T. B.) a nyní jsem se pustil do studia čínské ekonomiky. :-)

  7. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    spino     před 9 lety 03.09.2015 17:41 |  
    0 0

    Mrzí mě, že jeho angažmá ve Slavii poznamenali tak silně zdravotní problémy. Je to skvělý fotbalista a fajn člověk, tak doufejme, že už bude mít v budoucnu větší štěstí a zdravotní patálie se mu vyhnou.

  8. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    janko (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 18:23 |  
    0 0

    V předcházejícím článku má Navar úplně dole zajímavý komentář.
    To jsem tedy zvědav:-)

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      spino     před 9 lety 03.09.2015 18:45 |  
      0 0

      Všichni do ulic slavit!!!

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        janko (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 18:50 |  
        0 0

        Klídek. Ještě se může stát tisíc věcí...

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          spino     před 9 lety 03.09.2015 18:52 |  
          0 0

          Pozdě, už slavím... :D

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            naplavnik     před 9 lety 03.09.2015 19:06 |  
            0 0

            Taky to nyní beru jako hotovou věc,v opačném případě by se Navar totálně blamoval,čemuž nevěřím.Jsem zvědav na detaily.

            • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

              bongor     před 9 lety 03.09.2015 19:36 |  
              0 0

              Jakej Navarův článek to je,co vás tak rozveselil hoši?

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                Rottax (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 19:40 |  
                0 0

                komentář v předchozím článku ;)

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  bongor     před 9 lety 03.09.2015 20:09 |  
                  0 0

                  Jo dík,už to čtu.Bylo by to fajn.Čolek mě mrzí.Přes tyhle dvě věci,jednu zdá se že dobrou ,druhou špatnou,sleduji ještě další věc,je to vývoj kauzy Kovařík a spol.Skutečně mi to připadá hodně nechutný z obou stran.Je to evidentní boj o 400 Mega+,ve stylu Taška,díl druhý a udeř jak můžeš.I když Berbr mi je silně nesympatickej,tak totéž mohu říci i o druhé straně.Ideální by bylo,kdyby vyletěli všichni účastníci tohoto trapného dýchánku a už se do českého fotbalu nikdy nevraceli.Ale to bych asi chtěl moc.

                  • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                    KubaM     před 9 lety 03.09.2015 21:36 |  
                    0 0

                    A take si myslite,ze jde o Cinu? To by me tedy vubec netesilo. Penize jsou tam hezke, ale opet: tady se clovek proste nemuze vyhnout politice...

                    to spino: jeste jsem ti odepsal pod clankem o juniorce k one rusistice.

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            edenian     před 9 lety 03.09.2015 21:32 |  
            0 0

            spino co jako slavis ?

            ze budeme mit treba na dresu, na stadionu a buhvikde jeste treba tenhle odznacek

            http://www.czechchina.com/?page_id=1916

            Jsi zapomel jak do Slavie poslal Tvrdik prachy z CSA nez tu firmu privedl na mizinu.

            • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 21:41 |  
              0 0

              No a co, podívej se na majitele Plzně známého to prádelníka a jeho kamaráda íčka s Berbrem v zádech.Proti nim je luftjarda anděl.

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                edenian     před 9 lety 03.09.2015 22:25 |  
                0 0

                Plzen a ti ostatni me nezajimaji. Ovsem predstava bolsevicke zlute hvezdy na rudym poli vedle ty nasi, to asi malokdo zkousne.

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 23:04 |  
                  0 0

                  Tak to mají ty které myslíš smůlu, zřejmě to budou muset zkousnout ono totiž není z čeho moc vybírat.Notabene jak majetek získal křéta nebo Abramovič to taky asi nebude okvětí lilie.

                  • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                    edenian     před 9 lety 03.09.2015 23:25 |  
                    0 0

                    Nojo, uvidime. Vsechno ma sve meze.

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:26 |  
                0 0

                Problém je, že je to podobnej případ jako Řebíček. Dokázal akorát vycucat a státní aerolinky a jinak je to manažer na baterky. Doufám, že Číňani nejsou aspoň tak blbý, aby ho to za zásluhy nechali řídit.

  9. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    zeleznik2     před 9 lety 03.09.2015 21:34 |  
    0 0

    Děkuji Tomáši hodně štěstí v novém působišti. Ano jeho škoda na rozdíl od hráčů typu Fenin svoje odehrál, ale my v současné době si nemůžeme dovolit platit hráče, kteří více marodí než hrají v nedávné době Kaufman nebo Dobrotka stejné případy.

  10. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:16 |  
    0 0

    Sešívané srdce se dme pýchou. Díky Milanovi.

  11. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    naplavnik     před 9 lety 03.09.2015 22:17 |  
    0 0

    Kdyby ta uschla Vrba dala Škodiče místo Lopaty od začátku,mohl se už teď připravovat na další zápas.

  12. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    zeleznik2     před 9 lety 03.09.2015 22:20 |  
    0 0

    Tak tak už zase jediný slávista musí zachraňovat repre. Přál jsem si, aby padla, konečně by snad Vrba přestal stavět rudoše typu Krejčí anebo přestárlého Lafatu, který na Evropu už dávno nemá...

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Orlik66     před 9 lety 03.09.2015 22:52 |  
      0 0

      Jediný slávista? A co Sucháč?

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        kleofas     před 9 lety 03.09.2015 22:57 |  
        0 0

        Jasně

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          knl66 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:20 |  
          0 0

          Musím přiznat, že jsem se na zápas díval jen a jen qůli Škodovce. A když jsem viděl tu sestavu s Lopatou, Krejčím, atd., přál jsem to Kazachům. No, naštěstí se Milan ukázal a dal snad jasně najevo všem pochybovačům, že si zaslouží být příště v základu. Ale celkově z toho zápasu bolely oči. Jako slavista jsem zvyklý. :)

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 07:20 |  
            0 0

            Kvuli dvoum, trem hracum, kteri ti jsou nesympaticti jsi to pral kazachum? A co ostatni jako Suchy, Pavelka, Kaderabek nebo Cech? Ten topristup se mi nelibi. Ac ty hrace take nemusím, tak presto se jedna o cechy, kteri nas reprezentuji a budu jim fandit.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        bongor     před 9 lety 04.09.2015 07:39 |  
        0 0

        Jo Sucháč přece včera zachránil repre před jistou druhou brankou.To už by Vrbovi bolševici nerozdýchali,možná ani Milan by nepomoh.Lopata?trapnej.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          zeleznik2     před 9 lety 04.09.2015 18:11 |  
          0 0

          Hodně trapnej, jo repre je něco jiného než naše slavná Synot Liga...kdy už to Vrba a spol pochopí?na Lotyše Škoda do útoku a Lafata na tribunu.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        zeleznik2     před 9 lety 04.09.2015 18:07 |  
        0 0

        ano jediný současný, Suchý už u nás pár let nehraje...

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        zeleznik2     před 9 lety 04.09.2015 18:09 |  
        0 0

        Jediný současný, Suchý u nás pár let nehraje, no i tak 2 proti x sparťanům současným či bývalým hodně malé číslo...ale za to jsou aspoň vidět.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          zeleznik2     před 9 lety 04.09.2015 18:14 |  
          0 0

          Ještě Vaněk, Dočkala nepočítám a krátkou štaci má u nás i Gebre. Takže 9 x Sparta a 4 x Slávia, plus Dočkal mezi.

  13. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    kleofas     před 9 lety 03.09.2015 22:28 |  
    0 0

    Slyšíte jak cena stoupá???

  14. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    zeleznik2     před 9 lety 03.09.2015 22:29 |  
    0 0

    Teď ještě více....Vrbo líbej mu kopačky a Lafatu kopni do...

  15. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:29 |  
    0 0

    Milan...........

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:40 |  
      0 0

      Dnesni vecer je krasny,Milan,Alibaba..

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:55 |  
        0 0

        Počkej za rok... to budeme řešit soupeře ve skupině LM. :-D

  16. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Petr9608     před 9 lety 03.09.2015 22:50 |  
    0 0

    Pamatujete, kdy naspoledy dal Slávista v repre 2 góly? Jeden gól dal Tomáš Necid v San Marinu na podzim 2008.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:53 |  
      0 0

      Kuka.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Petr9608     před 9 lety 03.09.2015 22:54 |  
        0 0

        Kdy (a nebyl ještě v K'lauternu?)?

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:57 |  
          0 0

          2001 proti S. Irsku v Teplicích.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Navyseals     před 9 lety 03.09.2015 22:54 |  
      0 0

      Podle mě Kuka Severnímu Irsku, je to tak patnáct let, bych řekl. Ale nevím, jestli tenkrát ještě nebyl v Německu.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:23 |  
        0 0

        Kuka, ale nebylo to proti Bosně? Jeden gól dával zády, mám dojem.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 08:06 |  
      0 0

      Poslední gól slávisty v reprezentaci byl asi Milan Černý 22. 5. 2010 - v New Jersey snižoval proti Turecku na 1:2.

  17. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Petr9608     před 9 lety 03.09.2015 22:52 |  
    0 0

    Jinak na Euro nyní stačí už jen čtyři body. Máme Turky doma a Lotyše venku. Snad to dáme.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Koky (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:54 |  
      0 0

      Pokud Holandsko nevyhraje v Turecku a zároveň vyhrajeme v Lotyšsku, tak je hotovo.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 08:08 |  
      0 0

      Den, kdy slávisté začali mluvit o reprezentaci v 1. osobě množného čísla :-D

  18. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Petr9608     před 9 lety 03.09.2015 22:53 |  
    0 0

    A gratulace Islandu k postupu na Euro. Země s počtem obyvatel jak Brno a válcuje skupinu s Turky, Čechy a Nizozemci.

  19. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:54 |  
    0 0

    Rozhodnutí neprodávat Škodu bylo moc dobré, jeho cena teď poletí hodně nahoru a pravděpodobně jej po zimní přestávce u nás už asi neuvidíme.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 23:25 |  
      0 0

      Snad se nebude muset v nasledujicich letech resit rozpocet prodejem stezejnich hracu!

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      bongor     před 9 lety 04.09.2015 07:34 |  
      0 0

      Škodovka je nejvíce podceňovaný hráč v Čechách.Včera nebýt jeho tak byl celý ten slavný rudý nároďák jenom pro srandu králíkům.Je to kluk,na první pohled skromný,ale nemá proč.Vidíte ho někdy,aby se hádal s rozhodčími a poflusal za zápas celý trávník?Prskal,když musel hrát rok v obraně,nebo dával snad někdy rozhovory o svém fotbalovém umění?Přál bych mu ze srdce,aby si ještě na závěr svého fotbalového života vydělal pěkný peníz,i když jeho odchod by Slavii pořádně oslabil.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 07:59 |  
        0 0

        Skodovka má akorát smůlu ,že nehraje u rudýho ksindlu nebo u estébáckých prádelníků.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:12 |  
          0 0

          Podceňovaný je trochu právem, vzhledem k tomu, jak se mu předešlé roky (nepočítaje ten minulý) ´dařilo´.

  20. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 04.09.2015 00:00 |  
    0 0

    tak sakra už je pátek a pořád žádné oznámení. my se snad nedočkáme :/

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:42 |  
      0 0

      Ještě buď pár hodin vzhůru -)

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:55 |  
        0 0

        Nějaká tiskovka asi oznámená není, co?
        Vůbec se nevyznám v tom, jak dlouho dopředu se tiskovky ohlašují novinám.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 01:40 |  
          0 0

          No, hlavně, kdyby se náhodou něco na poslední chvíli zaseklo, nevyčítejme to prosím Navarovi, Hubáčkovi, Pierovi a dalším. Já už sice nového investora spolu s naší hvězdou Milanem po zápase národáku zapil, ale mějme případně na paměti, že informace od insiderů jsou pro nás oživením a někdy poslední nadějí. A oni bohužel nejsou ti investoři, kteří mají poslední slovo.

          Proto, kdyby to náhodou nevyšlo, prosím pište nadále i o částečných, ne přímo podložených informacích týkajících se Slavie.

          Píšu to sem proto, aby je během dne nezačal nikdo obviňovat z toho, že pokud nemají stoprocentní informace, aby je radši nevypouštěli, protože jsme byli natěšení a pak zklamaní...... Tak to má nastavené vedení na oficiálkách a mnozí z nás mají radši tyto stránky právě proto, že jsou zde i neověřené informace.

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            Falk     před 9 lety 04.09.2015 06:39 |  
            0 0

            Díky Tomáši,škoda tvého častého zraněni .I letos v přípravě jsi dokazoval ,že jsi jeden z nejlepších,ale bohužel i sport je o penězích .Ať se Ti daří.
            Kenia - já vám nevím ,v přípravě mu to nešlo ,pořád to zadrbává a neni do kombinace ,nikdy jsem moc nechápal Beránka
            Boudjema - pokud by se u nás hrál kombinační fotbal ,byl by nejlepši ,ale ty jeho morální vlastnosti jsou hrozný

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 10:48 |  
            0 0

            Navare? :D

  21. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 07:23 |  
    0 0

    Tak co už se Navar a Hub přiznali, že dělali jen průzkum naivity slávistického fanouška?? :D

    A víte co já bych jim i tak věřil, až tak jsem vyprahlý po dobrých zprávách. :)

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 07:46 |  
      0 0

      Na poslední chvíli Řebíček zvýšil požadovanou cenu za Slavii a investoři couvli... ))

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Markus     před 9 lety 04.09.2015 09:32 |  
        0 0

        Nebo číňan prozřel, že S. Prague je jiný klub :D

  22. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    orias (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 08:22 |  
    0 0

    A neoznámí to náhodou Zeman z návštěvy v Číně ?

    Další významné smlouvy mezi českou a čínskou stranou mají být uzavřeny během současné návštěvy. Obsah smluv, které završí některé investiční akce, ale český prezident zveřejní až v sobotu v Šanghaji, kam z čínské metropole odlétá.
    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zeman-pozval-cinskeho-prezidenta-do-ceska-prijede-pristi-rok-p5y-/zahranicni.aspx?c=A150904_074323_zahranicni_jpl

  23. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 10:02 |  
    0 0

    U prezidenta Si Tin-pinga - Zeman, Nedvěd, Pelta. Oni snad fakt něco chystají.

    Jen mi tam chybí někdo kdo by zastupoval Slavii, aby oni nakonec neinvestovali do Juve nebo Jablek

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Mac     před 9 lety 04.09.2015 10:09 |  
      0 0

      A hlavně Tvrdík!

  24. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 10:36 |  
    0 0

    Ambivalence 1: Tchyně se zabije ve vašem novém autě.
    Ambivalence 2: Škoda zahraje hlavou míč do brány a Berbrovu kauzu do autu ;-)

  25. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:00 |  
    0 0

    Je to tadyyyyyyy!!!!!

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:01 |  
      0 0

      a můžeš už teda něco naznačit Navare? Tohle je děsný :-)

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:03 |  
        0 0

        za pár vteřin neovlivni.cz

  26. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:00 |  
    0 0

    www.neovlivni.cz

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      moody     před 9 lety 04.09.2015 11:03 |  
      0 0

      Hm. To už vypadá fakt nadějně!

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:03 |  
      0 0

      tak snad je to začátek hezkého příběhu!!!!

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:07 |  
      0 0

      Tak nevypadá to zle. Šimáně si to snad ohlídá.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      smely (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:08 |  
      0 0

      Vzhuru Slavia !!!

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      winter (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:15 |  
      0 0

      Super !!!! To že nemají čínaní 100% ale "jen" 60 a zbylých 40 má Šimáně, to vypadá opravdu dobře :) Už se nemůžu dočkat až si tuto zprávu přečtu na slavia.cz a dalších fotbalových serverech :))

      Jinak musím před vámi insidery smeknout, díky moc za nitky předem!! :)

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        smely (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:18 |  
        0 0

        jojo, konecne se muzeme vsichni divit...

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        japhy     před 9 lety 04.09.2015 11:18 |  
        0 0

        Přesně, jsem nesmírně rád, že má Šimáně tech 40%. A doufám tedy, že neproběhne kompletní výměna managmentu.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:18 |  
      0 0

      Nejsi ty ten Tomáš Syrovátka? :)

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      naplavnik     před 9 lety 04.09.2015 11:19 |  
      0 0

      Ještě oficiální potvrzení ze strany Slavie,a můžu v oslavách pokračovat tam,kde jsem včera přestal. :-)

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Markus     před 9 lety 04.09.2015 11:46 |  
      0 0

      Díky za to, jak skvěle jsi nás dokázal provést posledními hodinami a připravit na změnu. Doufám, že jsme jako komunita nezklamali :)

  27. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:30 |  
    0 0

    Nezbývá než si před Řebíčkem odplivnout a poděkovat že odchází. Hurrrááááá.

    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

      Barra     před 9 lety 04.09.2015 11:45 |  
      0 0

      Klidne muzes. Nepridam se. Pomohl Slavii v tezkych casech. Rada, snad vetsina Slavistu si mysli ze AR jednal jako amater a ze oni by to zvladli jinak. Jiste, otazka jestli ne hur. Bez neseni gramu odpovednosti se dobre mudruje.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:51 |  
        0 0

        Nezlob se na mě, ale to je demagogie. Je to stejný jako kdybys říkal, že když nejsem pekař a neumím péct pečivo, nemůžu kritizovat, že někdo dělá hnusný rohlíky. Já neříkám, že to umím líp, ale hodnotím kvalitu služby, kterou jako zákazník dostávám. A ta je u řebíčka mizerná.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          Barra     před 9 lety 04.09.2015 12:09 |  
          0 0

          Jako ze AR osobne muze napriklad za vysledky z minule sezony od 6 kola dal? Pekar je trener, ingredience jsou misto mouky hraci. Samozrejme ze AR delal chyby, stejne jako by kazdy z nas delal, i kdyz nekteri si to neumi priznat. Je ale take otazka moznych prostredku. Na vonave pecivo je zapotrebi prave maslo a ne levny margarin. A na to prave maslo jsme jak se zda nemeli. Ja tedy zasadne plivat nebudu, bez AR jsme od 2011 take uz nemuseli existovat, nebo v nejlepsi pripade se propadnout do divize a se tam jeste stale motat.

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 13:06 |  
            0 0

            Ryba smrdí od hlavy.

            • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

              Barra     před 9 lety 04.09.2015 13:24 |  
              0 0

              Jasne, a rada Slavistu nosi ruzove bryle a vidi realitu trochu zkreslene. Opakuji ze AR delal chyby jako kazdy z nas by delal, ale proto zasadne nebudu na neho plivat.

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 16:28 |  
                0 0

                K téhle poznámce už jen detail. Jeho stavebně/ministerská minulost, do které ze své profese bohužel vidím (konkrétní smlouvy a nařízení), je skutečně temná, jak se říká. Někoho takového by ses neměl zastávat - v tomto úhlu pohledu zlatá malá ryba Horník - ten mi vždy spíše přišel k smíchu.

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  Barra     před 9 lety 04.09.2015 19:36 |  
                  0 0

                  Jasne jsem tady mluvil o chybach behem jeho pusobeni v Slavii, ale nemam problem ti i na tvoji poznamku odpovedet, jak jsem ucinil nize.

      • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 16:24 |  
        0 0

        Barro souhlasím s postovním a k tomu ještě přidávám, že není vůbec jistě, že byl jediným zájemcem, ale že jediný mohl zakrýt zlodějinu z dob předcházejících. A to je prostě stín, kde už mu prostě nedokáži poděkovat, že nás zachránil, když to pravděpodobně není pravda/nebyl to jeho účel.

        • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

          Barra     před 9 lety 04.09.2015 18:46 |  
          0 0

          Fajn Hereticu, tak s Postovnim jste s dvema, kteri by radi na Rebicka plivali. Nastesti se v jinem clanku objevilo vice Slavistu, kteri umi Rebickovi podekovat.

          O zakazkach Viamontu se tady psalo uz do nekonecna. Muze byt eticky problem ze byvala firma Rebicka behem jeho pusobeni jako minister ziskavala zakazky. Do ted si nemyslim ze by jeden jediny krat vyslo najevo ze by se tak stalo podvodem nebo jinym nekalnym zpusobem a ze by stat okradli. Odvedli praci, dostali zaplaceno. Jestli mas jinou informaci, mas moznost dle ceskeho prava zitra zaklepat na dvere Pavla Zemana a Bradacove a dat stiznost.

          A jestli mas mezitim zapotrebi plivat na Rebicka, proc by ne. Aby se Simane casem nepolekal do ceho vlastne vlezl.

          • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 19:57 |  
            0 0

            Nechápu tvojí potřebu komentovat úplně všechno i když tomu nerozumíš (ekonomika) ani se tě to netýká (řebíčkovo okrádání českejch daňovejch poplatníků). Dokud si psal zajímavý příspěvky o belgickým fotbale, beerschotu apod. rád jsem tě čet, ale od tý doby, co se z tebe stal grafoman, nedá se to číst. Vyměnil jsi kvalitu za kvantitu. Škoda.

            • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

              Barra     před 9 lety 04.09.2015 21:04 |  
              0 0

              Nezlob se Postovni, ale tvoje reakce je trochu mimo misu. Takze o belgickem fotbalu muzu psat, o ceskem a jeho prostredi mam podle tebe mlcet? Cesko ktere povazuji za svuj druhy domov? Kde mam doma s manzelkou a dcerami ktere maji dvojitou narodnost hned pet Cesek? Kde dcery odjakziva jen mluvi cesky s manzelkou a ja se to od nich naucil? Kde denne mame pustene ceske televizni programy? Myslim ze aktualitu v Cesku sleduji na krok, a ze si umim udelat celkem slusny obrazek ohledne kazdodenniho deni v Cesku. Podivej se, reagoval jsem na plivani na AR ke kteremu ses jako jediny pridal. Ostatni Slaviste umeli alespon Rebickovi na jinym miste podekovat. Ale to je tvoje volba, stejne jako me pravo nesouhlasit s Hereticem. Ekonomiku a pusobeni Rebicka jsem ja tady nezatahnul do diskuse - naopak. Jestli ale o tom chces debatovat nemam s tim problem. A vida, kdyz uvedu sve argumenty tak dostanu zipichnute kopi do tela at se k tomu nevyjadruji, ze tomu nerozumim, ze v Cesku neplatim dane. Chyba, v Cesku jsem jiz dane platil a spolecne s manzelkou jeste platim. Takze s tim argumentem neprichazej.

              Myslim ze mam profesionalne velmi dobry cit pro fair play, pro spravedlnost. Me napriklad oproti Alesovi Rebickovi vadi minulost Adama, ktery tak dlouho jak neni jaho kauza
              definitivne a jednou pro vzdy uzavrena a tedy jeho jmeno ocistene podle me nemel stat v cele Slavie a byt jeji hlavni predstavitel. Podezreni z vydirani v funkci verejneho cinitele jako clen kriminalni policie je pro me absolutne neslucitelne s funkci prvniho muze u Slavie. Jasne, je podezrely a ne definitivne odsouzeny, odposlechy ktere jsou k dispozici jsou pro me na to dostacujici abych odsoudil jeho jakekoliv pusobeni v funkci predniho muze Slavie. A vubec si nepamatuji ze ty nebo nejaky jiny moralni rytir ktery ted chce plivat na Alese Rebicka by s tim mel nejaky problem.

              • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 21:44 |  
                0 0

                Psát samozřejmě můžeš o čem chceš. Já nikoho necenzuruju, jen říkám, že si znásobil množství příspěvků a šel dolů z kvalitou. Řebíčka jsme spolu řešili v minulosti a já jsem se ti snažil marně vysvětlit, že z ekonomickýho pohledu je jasný, že si ze státního nakrad. Ohánět se tím, že pár lidí v euforii z toho, že to konečně prodal, řebovi poděkuje není argument. To že tu platíš daně je fajn a tím spíš se divím, že ti nevadí, že je někdo rozkrádá. Já platím taky nemalý daně a prostě mi to vadí. Že je nejspíš jeho bratříček ještě větší šmejd se nepřu, ale toho sem taky dotáh von.

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 21:48 |  
                  0 0

                  .... s kvalitou ....
                  sorry, že píšu jako prase

                • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                  Barra     před 9 lety 04.09.2015 23:31 |  
                  0 0

                  A co tak toho nechat a zpetne si precist o co slo? Reagoval jsem na potrebu plivani na Rebicka, s kterou ses ztotoznil, protoze Rebicek ti jako zakazniku nedodal kvalitu, kterou jsi ocekaval. Ja jsem mluvil jen o setrvani AR v Slavii, o minulosti Rebicka zacal nasledne diskutovat Heretic, a opet jsi to byl ty, ktery se pridal se slovy ze nechapes proc se vyjadruji "kdyz tomu stejne nerozumim", "kdyz se me to netyka", s doporucenim at zustanu u belgickeho fotbalu.

                  Krasna ukazka tolerance a umeni diskuse. Tvuj nazor ti neberu, ze ale neumis akceptovat ze se na to koukam jinak nez ty (snad tim ze ja jsem pravnik, ty tedy ekonom) me sice mrzi, ale budiz. Tvoje poznamka ze "v minulosti ses mi to jiz marne snazil vysvetlit" je sice trochu divna, spis usmevna, ale v zivote by me ale nenapadlo abych tobe dale sdelil abyses k necemu nevyjadroval, protoze "stejne tomu nerozumis". Tak domyslivy tedy nejsem.

                  • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                    postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 23:47 |  
                    0 0

                    Slavii prodává v horším stavu než koupil a prachy, který při tom provařil, nezískal poctivě. Takže ho nelituju a jsem rád, že vypad. O plivání jsem já nic nepsal a i Heretic nepsal o plivání na řebíčka, ale uplivnutí před řebíčkem. To je rozdíl (chápu, že pro nerodilýho mluvčího možná těžko postřehnutelnej). Tím končím tuhle debatu, řebíčkem už nehodlám ztrácet čas a doufám, že na jeho pobyt ve Slavii brzo zapomenem. To, že tomu nerozumíš je fakt, zrovna tak jako já nerozumím tj. tvýmu oboru. Proto ho taky nekomentuju.

                    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.09.2015 07:49 |  
                      0 0

                      S tím stavem bych řekl,že je to tak na stejno.

                  • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.09.2015 21:40 |  
                    0 0

                    Skutečně nechápu, proč se zastáváš někoho koho neznáš. Ohledně zakázek a firmy Viamont bylo vždy všechno v pořádku, protože tu prostě neexistoval žádný zákon o veřejných zakázkách, takže i kdyby si přidělil napřímo cokoli, tak to prostě nebyl zásadní problém. Ale o tom jsem vůbec nemluvil. Ze své praxe, kdy jsem v kontaktu s viamonťáky(dnes firma Strabag), se z jedné strany dozvídám spoustu roztodivných příběhů o vedení stavebních firem, politice atd. Z druhé ministerské strany zas vidím do dokumentů, směrnic, dopisů atd. z té doby. A je to skutečně "divoký západ". O tom jak probíhalo převzetí Slavie Řebíčkem si také myslím své a jako majitele ho již máme celkem prostudovaného (to byla nevídaná tragédie po všech stránkách). Zároveň jsme všichni rádi, že je pryč, tak nevím za co bych mu měl jako fanoušek děkovat. Moráně je to prostě mafián za zenitem - nic víc. Svůj účel, a to zamazání pravděpodobných trestných činů (viz neexistující audit od f. Natlandu), splnil, nyní odchází. Hurá.

                    Odplivnutí si znamená opovržení, zhnusení. Poplivat někoho znamená pomluvit, ponižovat, urážet.

                    A o kvalitě tvých příspěvků jsme se již také bavili. Ale to je jen tvá věc.

                    • Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

                      Barra     před 9 lety 07.09.2015 22:32 |  
                      0 0

                      Lituji ze v kvalite mych prispevku ti nesaham ani po kotniky. Blahopreji.

  28. Re: Tomáš Mičola ve Slavii skončil

    Hubacek     před 9 lety 04.09.2015 12:54 |  
    0 0

    Tak už jste se konečně dočkali nedockavci , můžeme slavit , birkin byl velmi dobrý tipujici i další byli blízko . Barra už konečně ví kdo je novy majitel a vydržel čekat . Teď už jen snad bude lepe