Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Na hostování přichází Jan Štohanzl

Již včera se v médiích spekulovalo o tom, že je na spadnutí příchod Jana Štohanzla do Slavie. Dnes večer Deník přinesl zprávu, že hostování třicetiletého záložníka je zpečetěno. Aktualizováno: Hostování Štohanzla do konce sezóny je potvrzeno v informačním systému FAČR i klubem.

Jan Štohanzl (ročník 1985) je ofenzivním typem záložníka, nejvíce toho odehrál ve středu zálohy, může však zřejmě hrát i na křídle. Je odchovancem Jihlavy, v lize pak dále nastupoval za Teplice, Bohemians a Mladou Boleslav. V roce 2014 si vyzkoušel rovněž angažmá v indické lize v dresu Mumbai City FC. Štohanzl má na kontě 199 ligových zápasů, ve kterých vstřelil 19 branek, tři z nich do sítě Slavie (jednu v dresu Bohemians a dvě za Mladou Boleslav). V roce 2010, když se mu dařilo v dresu Bohemians nejvíce, řekl v rozhovoru pro Hattrick, že je odmala sparťan a že Slavii by uměl říct ne. O pět let později už to ale nedokázal a tak jej budeme vídat v sešívaném dresu. Výchozí pozici však asi nebude mít u mnoha fanoušků zrovna nejlehčí.

Slavia zatím angažmá Jana Štohanzla z Mladé Boleslavi nepotvrdila, sám hráč se ale pro Deník vyjádřil ve smyslu, že je hotovo. "Deset dní lítám a řeším, kde budu hrát. Jsem rád, že to mám konečně za sebou. Slavii jdu pomoct a udělám maximum pro to, abych jí byl prospěšný," řekl mimo jiné Štohanzl tomuto médiu.

Klub zprávu sice zatím nepotvrdil, ale v 11:20 už v informačním systému FAČR je u Jana Štohanzla zaregistrováno hostování do konce sezóny, tedy do 30. června 2016.

Slavia půl hodiny poté zprávu potvrdila na oficiálním webu, hostování Štohanzla je s opcí na přestup. "Dlouhodobě o mě měli trenéři zájem. Právě kvůli tomuto hledisku jsem zvolil Slavii. Chtěl bych Slavii co nejvíce pomoci. Udělám maximum pro to, abych odevzdal sto procent toho, co ve mně je, a pomohl týmu posunout se výš," řekl oficiálnímu webu Jan Štohanzl.

Své vyjádření pak zakončil takto: "Když jsem byl v Bohemce, tak jsme tu hráli. V Edenu se mi vždycky hrálo dobře. Při zápasech Slavie je tu skvělá atmosféra. Chodil jsem se sem koukat i na Slavii. Fotbalové prostředí a skvělá atmosféra při zápasech je také jeden z důvodů, proč jsem si vybral právě Slavii, které bych chtěl co nejvíce pomoci."

Nová posila Slavie bude připravena už na nedělní zápas proti Jihlavě.

Komentáře (177)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Falk     před 9 lety 13.08.2015 19:22 |  
    0 0

    Tak ofenzivní záložníky máme , Kenia ,Piták ,Hrubý a přijde Štohanzl.Bude hrát v obraně ,na křídle ,v útoku nebo chytat .Pane Jinoch nedřete jako kůň ,zase experiment?

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Falk     před 9 lety 13.08.2015 19:40 |  
      0 0

      Zapoměl jsem na Voltra

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 19:54 |  
        0 0

        Hlavně jsi zapomněl napsat n...

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          no-nick     před 9 lety 13.08.2015 20:23 |  
          0 0

          Výborný:)))

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Hektor     před 9 lety 13.08.2015 20:30 |  
        0 0

        Že jsme těch ofenzivních záložníků v Brně ale viděli

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      PetCC     před 9 lety 13.08.2015 20:07 |  
      0 0

      Blbost, záložníka, který je schpoen vyvézt míč, neztratit ho a rozehrát, nemáme ani jednoho.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Dobi     před 9 lety 13.08.2015 20:44 |  
        0 0

        Dejme mu čas! Každý může své názory přehodnotit. Já jsem při Setkání odboček zažil mj. Váchu o berlích, kdy mu každý přál rychlou rekonvalescenci a návrat na plac... Všichni JSME mu tehdy tleskali. A co se z něj vyvinulo? Fotbal je kšeft, charaktery abys hledal lupou. Takže pohyb je možný tam i zpět. Jako životní optimista věřím, že se Štohanzl chytí a přeji mu pevné zdraví a aby se stal posilou. Svůj názor mohu i já korigovat kdykoliv... Ale nerad bych!

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Borris     před 9 lety 13.08.2015 23:42 |  
          0 0

          To je hodně zajímavá vzpomínka na Váchu Dobi. Dnes se to zdá až neuvěřitelné že? :-)

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          biggris (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 10:28 |  
          0 0

          Souhlas, sice bych radsi videl posily na jiny posty, ale kdyz uz je tu, tak preji vse nejlepsi

  2. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Barra     před 9 lety 13.08.2015 19:40 |  
    0 0

    Jen hlupak neumi predhodnotit a zmenit svoje nazory. Jana Stohanzla za hlupaka neberu, a at ten kdo je bez chyb, hodi prvni kamen. Vitam te Jane nebo Honzo ci jak ti rikaji, a doufam ze vetsina Slavistu oceni tvoji snahu na hristi. A jsem si jisty ze se budes snazit, i kdybys tim jen chtel dokazat Jarolimovou chybu. Verim ale, ze nase barvy se ti budou libit a ze nam pomuzes.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      (host)     před 9 lety 13.08.2015 19:45 |  
      0 0

      je nazor a nazor. Ja bych to vyjadril spis tak, ze jen hlupak a pokrytec meni svoje pevne dane nazory dle toho, jak se mu to zrovna hodi. Ja ve Slavii takovehle pokrytce, nota bene spartany, kteri se nebali drive o Slavii otrit, proste nechci a Stohanzl ode me zadne sympatie cekat nemuze. tolsimir

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 19:57 |  
        0 0

        On to snad bez tvých sympatií prezije ..

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Barra     před 9 lety 13.08.2015 19:59 |  
        0 0

        Tvoje nazory znam a respektuji. Ja jsem pozitivne myslici clovek a verim v dobru cloveka a jeden jediny vyjadreni ktere Stohanzl provedl pred 5 lety neberu za "pevne dany nazor". Ano, muzes mluvit o pokrytectvi, ale muze to take byt jinak - stejne jako v diskusi jestli je lahev jeste napul plna ci napul prazdna.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 19:59 |  
        0 0

        Byl bych zvědavý ,jak by jsi se zachoval v případě legendárního útočníka Slavie, který se jmenoval Franci Svoboda, pokud tedy víš o co jde.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        birkin     před 9 lety 13.08.2015 20:05 |  
        0 0

        Navrhuji ustanovit komisi, která na základě různých mediálních výstupů posoudí a vyhodnotí morální profil potenciální posily pro Slavii. Zejména bude nutné oprostit se od podružných vlivů, jako jsou fotbalové schopnosti uvažovaného hráče. Stanovisko komise bude rozhodující pro (ne)realizaci přestupu.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Alanor (admin)     před 9 lety 13.08.2015 20:13 |  
          0 0

          Jéje, tak tolsimir prostě napsal svůj názor, od toho diskuse je. O oblíbenosti Štohanzla nakonec asi stejně rozhodnou jeho výkony na hřišti.

          Já z toho přestupu nadšený nejsem, připadá mi to jako panika na poslední chvíli. Krátkodobá výpomoc to být může (i když Štohanzla považuji jen za průměrného ligového hráče), ale perspektivu to nemá a ty jeho výroky taky na dobré náladě nepřidají.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 21:25 |  
            0 0

            Štohanzl je na poměry ligy nadprůměrný hráč, o čem svědčí i jeho výkony v nadprůměrném týmu Mladé Boleslavi. Naproti tomu je Slavia již několik sezon týmem podprůměrným, proto by byl Štohanzl posilou i kdyby byl jen hráčem průměrným :)

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              quelhar (admin)     před 9 lety 13.08.2015 21:51 |  
              0 0

              Mno, hráči podobného ražení (z poslední doby třeba Petr nebo Štěpán) ve Slavii naprosto vybouchli. Takže bych ta očekávání raději mírnil.

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 23:04 |  
                0 0

                Od Štepána jsem si nesliboval vůbec nic, Petr mě zklamal, ale nedělal bych z toho zase pravidlo. Já si myslím, že Štohanzl bude velice platný a může nás pozvednout, takový typ hráče nám výrazně chybí!

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 20:21 |  
      0 0

      Já ho teda za hlupáka považuji. Protože taková hvězda aby věděl, že si bude vybírat nebyl aby něco takového řekl. Takže vychozí pozici u mě (jasně, že ho to nemusí trápit) moc dobrou nemá, ale ani nijak výrazně špatnou, prostě má mínus. Asi jeho jméno křičet nebudu při čtení sestav. Ale když mě přesvědčí, že je to profík a uvidím, že na hřišti maká tak mu ta neuvážená hloupá slova odpustím. Kisela jsme taky převrátili na správnou víru a když se vracel podruhé tak kvůli nám i tu spartu odmítl.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Barra     před 9 lety 13.08.2015 20:29 |  
        0 0

        Druha pozitivni cast tveho prispevku me mile prekvapila a potesila. Mas i ty u me velke +.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 21:50 |  
          0 0

          Já jen zírám, my jsme totálně v řiti, jsme předposlední, nejsou peníze, jsme v insolvenci, co jsem slyšel, tak řada hráčů naši nabídku i odmítla a když sem nějaký odvážlivec "omylem" dorazí, tak ho kádrujete pomalu jak před listopadem ...

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 22:11 |  
            0 0

            Dřevěná tribuna hadr...

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              jarodo57     před 9 lety 13.08.2015 22:39 |  
              0 0

              Qulhare ,samozřejmě to Bububu přehnal s tím nadprůměrem,ale já jsem si jak od Petra i od Štěpána nesliboval žádné zázraky to jen tady někteří byli s jejich příchody nadšení.Ale Štohanzl podle mého je hráč na dobré úrovni řadil bych ho do lepšího průměru naší profláklé ligy. To,že se s Jarolímem neshodl nic neznamená.Možná ,že zrovna takový typ hráče nám schází.On nevzdá jediný souboj,je důrazný a fotbalově na tom není vůbec špatně.Určitě je lepší než pár našich,,srdcařů",kteří nejsou schopni zpracovat balón nebo nevydrží ani 2/3 zápasu . Proto,že někdy řekl, že je sparťan ?Jak zde někdo přede mnou napsal ,,hoď kamenem kdož jsi bez viny".Můj názor- nechte ho ukázat co umí a pak se ukáže.Slavie je hodně hluboko a tak buďme rádi alespoň za tohle.Já jsem už dokonce nepočítal s žádnou posilou.

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 23:05 |  
                0 0

                Naprosto souhlasím!

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            naplavnik     před 9 lety 13.08.2015 22:47 |  
            0 0

            Pokud mě hráč přesvědčí na hřišti,nějaké jeho preference řešit nebudu.Klubismus je hlavně pro fandy,přeci jen pro fotbalisty je to zaměstnání,a kolik z vás má svou oblíbenou firmu,které fandí,a naopak takovou,do které by za žádných okolností nešli.Jak se tady klelo na Kisela,až se z něj skoro stala legenda klubu.Některým zdejším přispěvatelům bych snad jen doporučil vytáhnout si tu hlavu z prdele.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            travel (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 23:50 |  
            0 0

            Ladislave,doufám,že tě optimismus ještě neopustil.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        bongor     před 9 lety 13.08.2015 23:21 |  
        0 0

        Když budou makat všichni tak jak se má ,tak je každá posila zbytečná.Ale kdyby náhodou zrovna ten Štohanzl táhnul ostatní do práce,za kterou jsou placeni,tak budu rád,že ho máme.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      spino     před 9 lety 14.08.2015 00:11 |  
      0 0

      Jdu hodit kámen. :)

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        kleofas     před 9 lety 14.08.2015 00:39 |  
        0 0

        Aby Ti nespadl na palec

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 00:58 |  
          0 0

          re: travel - Neopustil, nejpozději do konce tohoto roku čekám nového majitele. Zatím je to ovšem "svrab a neštovice", ale to se může jedním zápasem zlomit.

          re: spino - A kterým menhirem budeš házet ?

  3. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.08.2015 19:57 |  
    0 0

    V našem současném stavu jednoznačně posila, těžko si reálně přát někoho lepšího. Doufám, že bude hrát na kraji zálohy a Mikula se přesune do obrany, případně Zmrhal na lavičku.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 01:01 |  
      0 0

      Čekám první variantu, Zmrhal nejspíš bude hrát a docela mě mrzí prozatímní opomíjení Bazala.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 08:19 |  
        0 0

        No a nebo klidně místo impotentního Pitáka.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 11:26 |  
          0 0

          Tam doufám v co nejrychlejší návrat Kenii. Karel i přes povedenou přípravu už to má asi vážně za sebou, jeho přínos týmu je ve výsledku minimální. A to mám Karlose opravdu rád, jeden z nejsympatičtějších slávistů posledních dekád vůbec.

  4. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Dobi     před 9 lety 13.08.2015 22:24 |  
    0 0

    OT k tomuto tématu:
    * pročetl jsem disciplinárku´. Slavia 25 tisíc za fanoušky, to už je klasika
    * Ale Jablonec a Plzeň 100 tisíc za protiislámská chorea. Kde to žiji? V Egyptě? Alžíru? Kdesi na poušti? Já jsem se v práci hádával a hájil svoje jednoznačné Chorvatsko (případně Slovinsko či Černou Horu, zkrátka pro jugofily stále Jugošku) proti milovníkům islámských destinací Egyptu, Tunisu či jinam... (nikoliv proti Řekům!, kde mi taky bylo dobře v době, kdy kanóny mířily na Zadar či Dubrovnik a i takový blázen jako já, se bál...). Co ti kluci vyjádřili špatného?
    * Ať si je Pelta vezme do haciendy, v Jablonci od listopadu zmrznou...

    Diskuse se tady stáčí žel k nenávisti ke komunismu obecně. Ne,nebyla to dobrá cesta se Staliny, Brežněvy, Zápotockými, Gottwaldy, Husáky a Jakeši... Ale je dnešek VÝRAZNĚ lepší???

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      gurman99     před 9 lety 13.08.2015 23:45 |  
      0 0

      ANO..........100x ANO........je VÝRAZNĚ LEPŠÍ

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        KubaM     před 9 lety 14.08.2015 11:40 |  
        0 0

        JE NESROVNATELNĚ LEPŠÍ!!! Třeba už proto Dobi, že dnes své politiky můžeme prostě odvolat a proti těm ,které nemáme rádi alespoň kritizovat a vyvíjet proti nim občanský protest (demonstrace, stávky, petice...). Trochu lepší situace, než sedět v Jáchymově, nebo ne?

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Dobi     před 9 lety 14.08.2015 15:44 |  
          0 0

          Nic ve zlém: Ale už jsi nějakého politika odvolával? Klause za tu amnestii, socdemáka Březinu za vše, co se dělo? Kalouska za restituce atd.? Jen se kecá a kecá... A u voleb se rozdá pár koblih, Nova vyšvihne nějaký pořad a jede se dál!

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            spino     před 9 lety 14.08.2015 20:41 |  
            0 0

            Tak ve volbách už mnohokrát voliči ukončili politikovi předčasně kariéru, ale bohužel celkově se jedná o nízké procento.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Betynka58     před 9 lety 13.08.2015 23:49 |  
      0 0

      Co se týká morálního profilu naší společnosti, tak rozhodně ne, spíše naopak. Otázka ovšem stojí, jestli je to vinou odlišné politické orientace, která s tím dle mého nijak nesouvisí. Žijeme holt v "posledních časech, kdy nastanou kritické časy, s nimiž bude těžké se vyrovnat".

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      spino     před 9 lety 13.08.2015 23:55 |  
      0 0

      Dnešek není výrazně lepší, protože tady ti komunisti stále vládnou. Nikoliv ale ti přesvědčení z KSČM, nýbrž ti nebezpečnější, kteří po listopadu 89 zahodili rudé knížky a stali se přesvědčenými demokraty.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        spino     před 9 lety 13.08.2015 23:57 |  
        0 0

        Respektive dnešek je lepší, ale k západní Evropě má díky těmto narušitelům stále daleko. A situace se pomalu zhoršuje.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Dobi     před 9 lety 14.08.2015 16:11 |  
          0 0

          Spino, zase s Tebou musím víceméně souhlasit! Ale byli to komunisti nebo jen oportunisti, kteří by při vládě Indiánů nosili čelenky a při vládě černochů se denně mazali šůvixem... Jak já jsem nesnášel Jiřinu Švorcovou, přesvědčenou komunistku. Ale pak se díky hercům Slavia sblížila s Vinohradským divadlem a poznal jsem to z druhé strany. Tam byly dvě zapálené komunistky, Jiřina Švorcová a Světla Amortová. Amortovou nesnášela ani Švorcová, ta udávala, nenáviděla, lezla do zádele okupantům. Švorcová? Vynikající herečka, ale taky zapálená komunistka. Kolika lidem ale ona pomohla!!! Od pádu, vyhození, likvidace, upřednostňovala znalosti a umění. Jak já jsem nerad měnil svůj názor... A byla zmizena ze scény a recitovala jen na Prvních májích...
          Naopak Amortovou vzal naštěstí čert dříve, než se mohla "překabátit", jistě by to udělala.
          Tragédií dnešní doby je podle mne to, že nikdo neví KDO JE KDO! A všichni podléháme méně či více řízené propagandě! A že jí tady bylo a je! Dříve vše bylo svaté, co bylo sovětské, dnes z USA. A to nebylo a není dobře. Ale co my s tím? A ten, kdo si libuje, že můžeme odvolávat politiky? Opravdu???? Ono - stačí volby a koblihy...

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            spino     před 9 lety 14.08.2015 20:24 |  
            0 0

            Máte pravdu. Já jen pro vysvětlení, proč používám termín komunisti a nikoliv oportunisti. On totiž komunistický režim tyhle oportonisty nejen využíval, stejně jako oportunisté nyní využívají demokratický režim, ale dokonce je sám plodil! Je to dáno převrácenou a nefunkční ekonomikou, která neumožňovala lidem spoléhat se sami na sebe, ale být produktivní, nýbrž zpravidla podvádět, udávat, škodit druhým, nestarat se o veřejné statky atd. Tahle pokroucená morálka se pak po revoluci přelila do 90. let, kdy se tihle lidé místo férového podnikání stali tuneláři.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Dobi     před 9 lety 14.08.2015 15:47 |  
        0 0

        Jo, a titíž lidé, pokud by svět ovládli Číňani, půjdou jako první na zešikmení očí a zažlutí se!

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Kornovo     před 9 lety 13.08.2015 23:58 |  
      0 0

      zmrdy, kteri posilali lidi na smrt a dozivotni zalare tady prosim nezminuj. diky

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 00:21 |  
        0 0

        Razítko a podpis.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 00:24 |  
      0 0

      Můj pradědeček zemřel na infarkt poté, co si ho jako už pána v letech pozval na kobereček předsedá místní OV KSČ a trochu ho zpracoval.

      Jeho kamarádovi zlomili ruku, protože nechtěl odevzdat mlátičku do JZD - stál ve dveřích stodoly, ve které byla, srazili ho na zem.

      Babička ani mamka nesměly studovat.

      Ano, dnešek je výrazně lepší.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        KubaM     před 9 lety 14.08.2015 11:42 |  
        0 0

        Mého prastrýce zase uškrtili prostě jen proto, že BYL (Rostislav Sochorec, poválečný lidovecký poslanec) a to nemluvím o všech příbuzných, kterým znárodnili i to poslední málo, čím se dalo samostatně uživit...

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 08:27 |  
      0 0

      Je vidět, že věk není nutně známkou moudrosti, úsudku atp.

      Provinili se nebezpečnou politizací fotbalu, rasizmem a nenávistí k něčemu o čem nic neví.

      A jestli chceš snad dokonce vzdychat nad tím, jak jsme si pomohli tou slavnou demokracií nebo dokonce vzdychat po komunismu(já vím, že ne), tak to jeď do té své Jugošky a promluv si tam s náhodnými lidmi přesně o tom samém (já vím, že víš, ale občas to není poznat).

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Dobi     před 9 lety 14.08.2015 15:57 |  
        0 0

        Já nejsem s Tebou ve při, i v Jugošce se hodně o všem bavíme. Tito, srbo-chorvatský konflikt, narůstající problém s muslimy.... Já jsem někde četl, že demokracie je vůle většiny... Měla by být. Co chce většina? Klidný život, přístup k práci a v ní slušné zacházení. Aby to, co kdo vydělá, mohl užívat k nárůstu svého dobra. Aby měl i na to, občas pomoci chudákovi, který se ne vlastní vinou dostal do problému. Ale ne živit nemakačenky a vyčůrané přivandrovalce. Těmi nemakačenky byli i různí tajemníci KSČ, ale v takovémto rozsahu to nebylo. Zase mě, Vy mladší, budete kamenovat, ale - chybí Vám vojna! Dva roky, to bylo kruté. Ale půlrok? Jak koza drbání! Když jste museli vyjít s Horehroncem nebo Východňárem s IQ kolem 50... Aspoň mně to sráželo frňák pěkně dolů, ale byl to dar do života!

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Ferguss     před 9 lety 14.08.2015 08:30 |  
      0 0

      Politika zkrátka na fotbal nepatří, tím bych to uzavřel. Jediné co toho následně vzniká je radikalizace fanoušků, vzájemné obviňování. Co si pamatuju, tak svého času se do kotle taky pár radikálů natáhlo, namátkou vzpomenu na vlající vlajku GNLS a bylo toho víc. Potrestání se nic neřeší, protože v dalších kolech očekávám chorea v podobném duchu na ostatních stadionech. A ať už je názor na islám/uprchlíky atd. jakýkoliv je jisté, že s fotbalem to nemá nic společného.
      A ještě poznámka na okraj, tvrdit, že za komunistů to bylo lepší může jen člověk s krátkou pamětí - při vší úctě. Minimálně je dneska možné, pokud se mi to tady nelíbí sbalit svých pět švestek a zkusit to někde, kde se mi líbit bude. Což za komunistů nešlo, pokud člověk nechtěl riskovat dárek ze samopalu do zad.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 10:10 |  
        0 0

        Přesné ve všech bodech.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Dobi     před 9 lety 14.08.2015 15:41 |  
          0 0

          Já jsem nechválil minulý režim a důrazně poukazoval na Staliny, Brežněvy, Gottwaldy, Husáky, kteří ze života skutečně dělali peklo, lámali ruce a přiváděli k infarktu jen proto, že třeba ti nešťastníci nechtěli odevzdat mlátičku. Hlavně o padesátých letech vím už ze svého okolí a počátků života své...a nic dobrého! Ale nepodléhejte propagandě, že Bakalové, Kožení, Smetkové neničili a neničí životy dnes!!! Aspoň tady nejde o ideologii, ale o možnost dostat se nahoru!
          Ano, politika by do sportu neměla patřit, ale co si myslet, že českému fotbalu vládnou Berbři, Starkové či Peltové? Opravdu si myslíte, že to je o moc lepší? Opět zdůrazňuji, že srovnávám obecněji, nikoliv s hrůzou 50.let či s dobou po okupaci, při tzv. normalizaci, kdy nejhorší krysy vylezly opět z děr.... A měli Vůdce - Husáka! Jakeš už pak byl jen takové směšná figurka...A superparadoxem je, že se přihlásil, že měl rád Slavii. Štrougal a Kapek byli sparťani, ale třeba Kapek nechal Spartu 1975 sestoupit, když za ním přišli - to už jste přepískli, nelze!
          Vezměme to z hlediska Slavie... Udělali z ní Dynamo, ale klub nějak vegetoval, když byl naprosto dole, přišli herci a OP a vše se vrátilo. A já se ptám, kde jsou nějací herci, nějaké osobnosti dnes? Jen se kecá, nadává a s pootevřenými ústy čučíme, jak snad náš klub dokonce možná i umírá?!?!

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 18:17 |  
            0 0

            Pravdivá, leč zbytečná reminiscence. Politika nepatří na stadion ani sem. Krom posledního odstavce.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Nosorozec     před 9 lety 15.08.2015 01:04 |  
            0 0

            S těma komunistama je to složitější. Dneska se to často zjednodušuje do frází "komunisti byli zlí, zabili Miladu Horákovou a zavírali lidi do uranovejch dolů". Komunistickej aparát se ale různě měnil, byla jiná politická situace v době Stalinismu (50´léta), v době Pražského jara a v době Normalizace. V době normalizace už se nejednalo o systém totalitní, ale pouze o systém autoritářský, v kterym nedocházelo k vraždění odpůrců.
            Tim nechci ale komunismus nijak obhajovat, jenom uvést věci na pravou míru. Jsem rád, že už je komunismus pryč a nechtěl bych ty časy vrátit.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Dobi     před 9 lety 15.08.2015 07:34 |  
              0 0

              Díky, Nosorožče, za tento názor. Já jsem se nikdy nesnažil obhajovat komunismus jako takový, právě proto že umožňoval ta zmiňovaná zvěrstva (umučený dědeček nebo třeba Milada Horáková). Ale jak Nosorožec říká, vše se vyvíjelo, byla tady ta hrůzná 50.léta i Pražské jaro, normalizace se všemi těmi vylezlými krysami, ale i tzv. gulášový socialismus později... V roce 1989 jsme všichni doufali, že vše zlé zmizí, ekonomika půjde svižně nahoru a lidé budou k sobě mít blíže, mnohem blíže. Co se povedlo? Budiž to řečnickou otázkou pro každého... Proč nemůžeme mít politiky jako třeba Austrálie a ti naši pořád někomu lezou do řiti. Ti bývalí v Moskvě, ti dnešní v Bruselu... A obyčejný človíček často jen zírá...

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                Nosorozec     před 9 lety 15.08.2015 21:24 |  
                0 0

                Když se to tak vezme, tak něco se povedlo, něco ne. Před revolucí se např. nedalo vycestovat a i když člověk získal nějakym způsobem povolení, tak to byla velmi nákladná záležitost. Dneska člověk může ject na dovolenou kam chce a finančně se u toho nezrujnuje. :) Zlepšila se vybavenost domácností, dnes má např. skoro každá rodina 2 auta, dřív to bylo maximálně jedno. Od každýho zboží je široký výběr, což je oproti dobám před rokem 1989 obrovská pozitivní změna. Nemáme sice takovou kupní sílu, jako např. Němci, Rakušané a Angličani, ale pořád si vedeme oproti většine zemí světa dost dobře. S tou Austrálií s tebou sohlasim, taky jim závidim, jak posílaj imigranty zpátky tam, odkud přišli a je jim jedno, co si o tom myslí zbytek světa. Máš i pravdu v tom, že dříve jsme lezli do zadku Moskvě a nyní Bruselu. Podle mě je to jakýsi pozůstatek mnichovského komplexu. Potřebujeme mít pocit sounáležitosti s nějakou větší mocností nebo nadnárodní korporací a vymezovat se proti jiný. Za komunistů nás nejdřív strašili NSR a návratem nacismu, pak se strašilo tim, že USA chce válku, v současnosti se straší Ruskem a návratem ke komunismu. :)

  5. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Borris     před 9 lety 14.08.2015 00:25 |  
    0 0

    No tak k tomu Štohanzlovi asi tolik. Pravda bude ležet na place. Pokud se mu bude dařit a bude pro nás platným hráčem, tak drtivá většina fanoušků na jeho pět let stará prohlášení s klidem zapomenou a přijmou ho. Ale pokud se mu nebude dařit, dostane všechna svoje prohlášení sežrat dvakrát tolik. Nečekám že by se na něj mělo v neděli pískat nebo tak něco. Ale určitě to nebude mít jednoduché, bude muset ukázat, že se opravdu chce rvát za Slavii!

    Pokud jde o můj názor. Podle mého je Štohanzl na naší ligu kvalitní fotbalista a pro naší současnou Slavii, by podle mého měl být posilou. K tomu co prohlásil tehdy v Hattricku. Neříkám že se mi to líbilo, to je jasná věc. Ale jaký on je Sparťan prosímvás???? Ve Spartě nikdy nebyl. A že řekl že odmala rumunům fandil? Pár příkladů za všechny. Skalák taky odmala fandil Slávce a nakonec zamířil v dorostu do Sparty. O Nešporovi prý Strašák řekl že se s ním zná dlouho a fandí odjakživa Slavii. No ale očividně mu to nebránilo zamířit k rumunům. No a ten buzíček Vácha. Ten se taky pořád hrdě prsil jaký je to slávista. A jistě nemusím zmiňovat co se z něj vylíhlo za hovado. Mám pokračovat dál? Já myslím že asi stačí.

    Tím absolutně nechci říct, že se má rezignovat na veškerý klubismus. To vůbec! Ale holt musíme se srovnat s tím, že dnes jsou hráči obyčejný náplavy a žoldáci. A že o to víc si musíme vážit srdcařů jako jsou Pája Řehák, Kalič, Suchoš, Necka nebo třeba Šmíca či Standa, nerad bych na někoho zapomněl. To už dnes není běžné. Bohužel :-( A moc se mi líbilo třeba toto. Pamatuju ( a možná i někteří z vás ), když jsme někdy kolem roku 2007 usilovali o Fukala. A když byl pak Fukal někdy v tom období pozvaný do studia Ligy Mistrů a dostal tam otázku, jestli by k nám šel, tak on odpověděl, že si nabídky od Slavie moc váží, ale že je zastáncem toho, že když hráč jednou oblékne dres jednoho z pražských S, že už by nikdy neměl jít do toho druhého pražského S. A že když už jednou hrál za Spartu, že už by do Slavie jít nemohl a proto to odmítl. A já musel v duchu uznat, že je Fukal opravdu frajer a v duchu mu tleskal za takový klubismus. A začal jsem si ho hned o to víc vážit. I když by nám v té době hodně pomohl. Jen víc takových Milanů Fukalů, ať už budou vyznávat jakékoliv barvy. Ale nejlépe samozřejmě ty naše sešívané.

    Ale to jsem trochu odbočil. Zkrátka chci říct toto. Odložme teď zatím stranou to co Štohanzl řekl kdysi v Hattricku a dejme mu nejdřív prostor, aby dokázal že může být platnou posilou. A hodnoťme ho až po skončení podzimu. Řekněme si na rovinu, že ani na současných našich hráči, kteří jsou naši odchovanci nebo ve Slavii něco už odehráli, není zrovna vidět, že by za Slavii bojovali do roztrhání těla. Tak dejme Štohanzlovi šanci a po podzimu až hodnoťme. A hlavně taky ( možná naivně ) doufám, že on nebude poslední posilou. Protože posílit potřebujeme jak prase drbání a doufám že si v tomto Uhrin trochu dupne. To je ode mě vše.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      kleofas     před 9 lety 14.08.2015 00:35 |  
      0 0

      Až na Standu souhlas

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Betynka58     před 9 lety 14.08.2015 01:16 |  
        0 0

        A to já zase Standu mezi slávistické srdcaře milerád zařadím, protože se jedná asi o jediného slávistu, který teprve v relativně pokročilém věku přišel do Slavie a stal se naší ikonou a ve své době i určitým symbolem. Moc si ho vážím a myslím si, že má mezi novodobými slávistickými srdcaři své pevné místo.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Borris     před 9 lety 14.08.2015 02:12 |  
          0 0

          Naprostý souhlas Betynko.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            kleofas     před 9 lety 14.08.2015 06:16 |  
            0 0

            Všichni ostatní jmenovaní ve Slavii strávili kariéru (tuzemskou). Standu řadím k Vaniakovi, Tavarezovi, Krajčikovi a podobnym

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Falk     před 9 lety 14.08.2015 07:00 |  
              0 0

              Otočme list,jak si myslíte ,že to poskládá Uhrin proti Jihlavě,má toho chudák asi plnou hlavu

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Nosorozec     před 9 lety 15.08.2015 01:09 |  
      0 0

      Hezky řečeno! :) Realisticky nemůžeme chtít, aby hráči, kteří nejsou odchovanci Slavie ani Sparty byli zapřísáhlými klubisty. Já např. v anglický lize fandim Arsenalu, ale taky bych neodmítnul nabídku Tottenhamu. :)

  6. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    zeleznik2     před 9 lety 14.08.2015 08:31 |  
    0 0

    Pro mne docela překvapivý příchod, ale vzhledem k tomu, že Kenia stále není fit a ostatní hráči jsou na tom, tak jak jsou, tak posílení zkrátka muselo přijít. Na hodnocení zda bude adekvátní posilou si počkám až po Jihlavě , ale pokud je nadprůměrným hráčem, tak by asi k nám nešel, ale třeba má rád výzvy, kdo ví.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 08:59 |  
      0 0

      No soudit hned po Jihlavě zda bude adekvátní posilou, se mě zdá celkem brzo,jinak se bojím aby vůbec si to měl s kým dát,ti naši plejeři se kolikrát před balonem skovávají, jen aby nemuseli hrát.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        birkin     před 9 lety 14.08.2015 09:45 |  
        0 0

        vyhoda Stohanzla je, ze kdyz si to nebude mit s kym dat, umi ze stredni vzdalenosti vystrelit :-) mimochodem nevybavuju si, jestli nekoho takoveho ve Slavii aktualne mame

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          sasky     před 9 lety 14.08.2015 12:58 |  
          0 0

          Zmrhala

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            edenian     před 9 lety 14.08.2015 16:02 |  
            0 0

            No prave.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        zeleznik2     před 9 lety 14.08.2015 16:13 |  
        0 0

        Jo to asi bude ještě brzo, ale pokud je nadprůměrným hráčem, určitě by měl něco předvést ne?

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 17:10 |  
          0 0

          Já netvrdím,že je nadprůměrný hráč,ale doufám, že bude lepší než někteří současní naši plejeři.Bydlím kousek od MB a zasvěcení tvrdí,že i nesedl s Kájou,jinak by ho Bolka nepustila,ale slovo KJ je dost rozhodující.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 20:23 |  
            0 0

            KJ Štohanzla nechce od svého příchodu do MB, proto např. šel do Indie. A třeba to, že ho napsal na tabuli, je samozřejmě pravda, ale když to prosáklo do médií, tak vymysleli tu báchorku s vtipem od spoluhráčů ...

  7. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Bejbl     před 9 lety 14.08.2015 09:18 |  
    0 0

    Souhlas s Borrisem. Ač bydlím blízko, Boleslav moc nesleduju a o výkonech Štohanzla přehled nemám. Ale pamatuju si moc dobře jeho výkon v utkání MB-SKS rok, dva zpátky. Tehdy jsme tam prohráli (penalta, vyloučení gólmana, atd...), byl to boj běhavých týmů, ale rozdílovými hráči byli D. Jarolím a ....Štohanzl. Moc se mi líbil, tak doufám, že na to naváže u nás.
    To, co plácl někdy v minulosti, bych nebral jako zásadní věc v začátku jeho angažmá. Názor na něho si nastavím až podle výkonů na hřišti. Každý prožívá svůj názorový vývoj jinak. Váchu není třeba komentovat. Jen připomenu Limberského. Přišel kdysi do Sparty a první rozhovor opepřil fotkou, na které drží naší vlaječku v gumové rukavici se slovy:“Toho se štítím!“, nebo tak nějak. Nechytl se, mazal zpět a jaký je jeho vztah s rudými ted, to známe všichni. Proto jeden názor Štohanzla z minulosti vůbec neřeším.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      honza304     před 9 lety 14.08.2015 10:24 |  
      0 0

      No, to s naší vlaječkou si pamatuju, že to provedl před jedním z derby Pitomáš Sivok.

  8. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    winter (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 10:36 |  
    0 0

    Příchody těhle údajně ligově nadprůměrných hráčů co jsou dávno za zenitem je cesta do pekel.. Dopadne úplně stejně jako třeba Frejlach. V lepším případě jako Piták, který sice hraje ale na hřišti je k ničemu.. Proč místo něho nedostane šanci radši Bazal? Kolik našich odchovanců už mohlo dostat v minulosti šanci a dneska z nich být hotoví hráči kdyby nepřišli Kopic, Frejlach, Fenin, Neves, Vošahlík, Piták nebo Černý a bambilion dalších?? Jsme ve srajdě tak proč nedat prostor našim mladým puškám? Takovej Suchý nebo Švec taky začínali hrát ligu v 16 letech... Proč sem pořád tahat drahý posily když máme jednu z nejlepších mládeží v republice? Jediná věc, z čeho mám radost, je že v případě Štohanzla se jedná pouze o hostování.. Přesto čekám že posilou pro nás nebude, akorát bude zabírat místo Bazalovi.. Proto doufám, že to dají Slávistě Štohanzlovi v případě nepovedených výkonů za ty jeho výroky pořádně sežrat.. Pokud by byl platnou posilou, rád se mu omluvím ale pro mě je tohle další z nepochopitlených příchodů.. Btw i kdyby hrál dobře, je tu jen na hostování a museli bychom ho v zimě/létě koupit, jenže to už mu 31 a perspektiva zase nula nula nic...

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      JirkaD     před 9 lety 14.08.2015 10:45 |  
      0 0

      Naši mladí šanci dostávají (ne všichni) a při hodnocení patří mezi nejsalbší hráče. Tak asi proto musejí přijít jiní.Je otázka, jestli by pro naše mladé hráče nebyl lepší jít na rok do druhé ligy a tam se vyhrát.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        jarodo57     před 9 lety 14.08.2015 11:05 |  
        0 0

        Brabec,Vaniak,Vlček atd.přišli do Slavie hodně po třicítce a později z toho byly dva tituly.Vždyť mladý dostávají šance.Vezmi si poslední kolo a napiš si vedle hráčů v sestavě a především v záloze věk .A taky víme jaká hra z toho byla.Zmrhalovi se chce jen někdy,Hrubý je pomalý a nedůrazný téměř nepracuje dozadu,Souček se třeba vyhraje ,ale ne vedle 20letých kluků,Mikula v záloze zahrál dobře jeden poločas(1. s libercem) a pak už nic .Bazal je pro mně velkou neznámou,Černý je slabota.Vukadinovič?Proč ho kupovali nevím .Kenia zraněný.Tak se prosím pořád neohánějte s tím ,že mladí nedostávají šance.My taky musíme udělat nějaké body.S tou hrou co se předvedli hlavně v záloze mladíci nevyhrajem ani s divizním mužstvem.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          jarodo57     před 9 lety 14.08.2015 11:19 |  
          0 0

          Hlavně jsem chtěl napsat.Prosím vás všichni co jsme tady začněme konečně být realisty.Slavia je v takové situaci,že ani nevíme jestli se z toho dostane,za tři kola má jeden bod,nejsou prachy,dva hráči a z toho jeden klíčový jsou před odchodem a v takovém to stavu tady budeme bazírovat jestli nějaký Štohanzl byl za mlada sparťanem nebo nebyl.Tak fandil Spartě.Jestli budeme každého fotbalistu kádrovat ,tak je to špatně.Ať ten fotbalista ukáže co v něm je a pak se uvidí.Ale v momentální situaci z mého pohledu je to posila.Tedy pokud má natrénováno nebo nemá nějaké skryté zranění a jde si k nám brát nemocenskou.Tady na to máme jiné experty viz. Mičola.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            birkin     před 9 lety 14.08.2015 11:57 |  
            0 0

            +

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Arutha     před 9 lety 14.08.2015 11:20 |  
          0 0

          "hodně po třicítce" Vlček přišel ve 28, Brabec ve 30, jen Vaniakovi bylo 36...

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          JirkaD     před 9 lety 14.08.2015 11:21 |  
          0 0

          Napsal jsi to dobře. Nám chybí hráči (středního věku) vedle kterých by mladí mohli hrát. I krátkodobé příchody hráčů, kteří kvalitou a přístupem k zápasu ukáží mladíkům směr jsou pro mne vítané (zda to bude právě Štohanzl uvidíme)

          OT: na sportu je dnešní zápas Plzně uvedený jako placený a současně ho má v programu i ČT. Myslel jsem že placené zápasy jdou na O2, nebo ne?

  9. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Pinturichio     před 9 lety 14.08.2015 10:40 |  
    0 0

    Nebudu hodnotit vyroky z minulosti, az na hristi ukaze jakym bude prinosem, podle toho si udelam obrazek.

    Spis se chci pozastavit nad tim, kam jsme se to az dostali. Prumerny hrac, ktery nehraje v zakladu ligoveho tymu, je najednou "posilou" pro Slavii. Kde tam jsou ty casy, kdy si Slavia kupovala "hvezdy" z techto provincnich tymu...

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      japhy     před 9 lety 14.08.2015 11:51 |  
      0 0

      Je zlý, že jsem to dopracovali až do tohoto stavu. Ale ty jsi sem teď spadnul z Marsu? Jsme podprůměrný tým, který hraje druholigový fotbal a jde to s námi z kopce už několik let. Tak co se divíš, že průměrný ligový fotbalista z nadprůměrného týmu jde "najednou" k nám?

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Markus     před 9 lety 14.08.2015 11:57 |  
      0 0

      Kam jsme se to až dostali? Zpátky na zem. Nejsou sponzoři, nejsou hvězdy. Alespoň si jako fanoušci nemusíme nic vyčítat, i tady na SN se hospodaření klubu řešilo často a vůbec se tady upozorňovalo na různé problémy, velké množství těch kauz čas ukázal, že byly na reálném základě a tyhle dluhy minulosti se nám nyní násobí do řetězové reakce.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        honza1947     před 9 lety 14.08.2015 12:17 |  
        0 0

        Vážení, kdyby neměl spory s KJ, tak hraje v základu MB a jeho přechod k nám by vůbec nepřipadal v úvahu. Zkušenostmi a bojovností a zřejmě i kvalitou jde na poměry naší ligy o nadstandartního hráče. V minulé sezóně v Indii byl vyhlášen nejaktivnějším hráčem ligy.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      PetCC     před 9 lety 14.08.2015 12:37 |  
      0 0

      Preůměrný hráč? To on dokázal udržet Bohemku v lize.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Pinturichio     před 9 lety 14.08.2015 14:46 |  
      0 0

      Ja se tomu nedivim, je mi lito kam az jsme se to dostali v radu nekolika malo let diky amaterskemu vedeni. "Ostatne si myslim, ze majitelstvi Slavie Alešem Řebíčkem by melo být zničeno" :))

  10. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    JirkaD     před 9 lety 14.08.2015 10:48 |  
    0 0

    Jestli je vše již domluvené, tak proč není ofiko zpráva na oficiálkách, nebo je ještě nějaký problém?

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Borris     před 9 lety 14.08.2015 11:54 |  
      0 0

      Jo je problém. V tom že amatérismus ve Slavii nezná mezí. Jako to, že hráč včera už rozdával rozhovory, přičemž klub ještě ani nevydal oficiální prohlášení, mi přijde dosti nešťastné a vrhá to na nás dost špatné světlo. Jako by to bylo tak těžké to prostě zveřejnit oficiálně a nebo teda říct Štohanzlovi, aby zatím nedával rozhovory, dokud se to nezveřejní oficiálně. Takhle zase akorát jsme za blbce.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        honza1947     před 9 lety 14.08.2015 12:11 |  
        0 0

        Ofiko stránky informují až když je vše stvrzeno podpisy, tedy až když je vše definitivní po všech stránkách. A to se stalo dnes dopoledne.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Kenny     před 9 lety 14.08.2015 12:48 |  
        0 0

        Maslím, že máme daleko důležitější problémy než bychom se zabývali tím, z kterého zdroje se to dozví fanoušek dříve.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          klimi     před 9 lety 14.08.2015 13:41 |  
          0 0

          A jaké problémy brání tiskovému oddělení v běhu a včasném informování?

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 17:15 |  
            0 0

            Ono to je těžký jestli to podepsal dnes dopoledne,tak zase takové zpoždění to nebylo.Asi na ofiko web nemůžou napsat asi ho podepíšem, třeba ve středu večer,proto na twiteru bylo něco o tom počasí.

  11. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    KubaM     před 9 lety 14.08.2015 11:36 |  
    0 0

    Jak je to s tou jeho křídelní hrou? Která strana případně? A nevíte, jak je na tom náš Mičola? Naše současné křídla (Zmrhal s Mičolou) mně spíš pijí krev... Mrzí mě ale podobně jako mnohé zde, jak malou šanci dostává Bazal.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Falk     před 9 lety 14.08.2015 11:44 |  
      0 0

      Trpišovský dal hned šanci všem žižkovákům a jde to .U nás prostě pořád musí někdo hrát a taky proto hrajeme kulový .Dlouhodobě máme nejlepsi juniorku a dorost .Bazal hrál pravidelně 2. Ligu a oni porazili Slávii,tak nevim kde je zakopaný pes.Trenér,majitel ...?,ale prodejnost by byla stejná jako u ostatních .Kvalita se prostě v tomto věku nedá okecat

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 12:03 |  
        0 0

        Ale nespojujme to. Žižkov hrál vršek tabulky II. ligy(nfl) a juniorka Slavie hraje vršek juniorské ligy. A to je značný výkonnostní rozdíl.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      klimi     před 9 lety 14.08.2015 12:02 |  
      0 0

      Ano, souhlasím, jestli v neděli nastoupí Rudej místo Bazala, tak to pro mě bude dost nepochopitelné vzhledem k tomu, že Bazal byl v přípravě náš ne-li nejlepší hráč.... Mičola je asi ztracený případ.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        japhy     před 9 lety 14.08.2015 12:42 |  
        0 0

        Můžu si rejpnout? Nejlepší byl přeci Piták, ne? Ono je to vlastně spíš povzdechnutí.

  12. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Travinho     před 9 lety 14.08.2015 13:44 |  
    0 0

    Pokud to přispěje k tomu, že nebude hrát Černý, tak budu spokojen. Pokud to, ale přispěje k tomu, že nebude hrát Bazal, tak budu rozezlen.
    Na Teplice bych to poskládal následovně: Berkovec - Mikula, Latka (Bílek), Deli, Jablonský - Zmrhal, Hrubý - Kenia, Piták , Bazal - Škoda

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 14:05 |  
      0 0

      Kenia místo Pitáka a napravo Štohanzl, jinak souhlasím.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Almik     před 9 lety 14.08.2015 14:38 |  
        0 0

        Latka je bohužel údajně dlouhodobě zraněný :-(
        Takže asi = Berkovec - Mikula, Bílek, Deli, Jablonský - Kenia, Zmrhal - Mičola, Štohanzl/Diop, Bazal - Škoda (Pokud je zraněný, tak Voltr)
        Neví někdo, proč nehraje Diop s Bazalem? Moc mi to nejde do hlavy :-(

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 15:06 |  
          0 0

          Tak jestli je Latka dlouhodobě zraněný, tak Mičola je pak asi už mrtvý.

          Ignorování Diopa s Bazalem taky nechápu, mě se Diop líbil už na konci sezony, podle mě lepší než Červenka. Každopádně by si oba zasloužili větší herní prostor. Velice rád bych viděl hru na dva útočníky, zvlášť při naší současné herní zoufalosti spočívající výhradně v nákopech dopředu na náhodu.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            spino     před 9 lety 14.08.2015 16:48 |  
            0 0

            Hlavně se za chvíli uzdraví Oskar Fotr a pak už bude ten tlak na současné útočníky v áčku neúnosný! Jediné řešení vidím také ve hře na dva útočníky.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Nosorozec     před 9 lety 15.08.2015 01:15 |  
              0 0

              Oskar Fotr - to bude jasnej základ :D

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Travinho     před 9 lety 14.08.2015 15:41 |  
        0 0

        To by taky šlo...

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        KubaM     před 9 lety 14.08.2015 17:12 |  
        0 0

        A kdyby ještě nemohl Kenia, tak co zkusit vysunout na místo Pitáka Hrubého? Není to tak zodpovědná pozice, měl by volnější ruce (nohy) a mohl víc variovat svými nápady...

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Travinho     před 9 lety 14.08.2015 23:50 |  
          0 0

          No a kdo by šel na místo Hrubého?

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      celtix     před 9 lety 14.08.2015 15:05 |  
      0 0

      Co zkusit stopery Deli - Souček

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 15:28 |  
        0 0

        Fíha... dva hráči, z kterých ta nejistota doslava stříká. To by nedopadlo dobře.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Navyseals     před 9 lety 14.08.2015 16:00 |  
          0 0

          Jestli z někoho teda nejistota nestříká, tak jsou to tyhle dva.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Travinho     před 9 lety 14.08.2015 15:44 |  
        0 0

        Tak to nevím, kdo by dirigoval obranu.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        zeleznik2     před 9 lety 14.08.2015 16:15 |  
        0 0

        Deli mne na stoperu vždycky překvapí aspoň jedním kiksem Souček v záloze patří k těm lepším, toho bych neměnil..

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Travinho     před 9 lety 14.08.2015 16:33 |  
          0 0

          Souček vůbec nechce hrát a jelikož se do ofenzivy nezapojují ani naši krajní beci, natož pak stopeři, tak tím dost kriticky klesá počet našich hráčů na hřišti, kteří jsou pro soupeře nebezpeční.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        biggris (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 18:15 |  
        0 0

        Jsem spis premejslel, co takhle dat Soucka do obrany a misto nej do zalohy Deliho.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Travinho     před 9 lety 14.08.2015 20:03 |  
          0 0

          Zase Souček s Bílkem jsou oba dost pomalí...

  13. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Virgil1956     před 9 lety 14.08.2015 14:35 |  
    0 0

    Ono je to těžký. Vošahlík je od malička velkej Slávista, srdcař na Slavii, ale k oblibě u fans mu to nijak moc nepomohlo. Rozhodují výkony na hřišti. Každopádně je Štohanzl hlavně ZKUŠENÝ ligový hráč, který může okamžitě pomoci. Tím neříkám, že by třeba Bazal neměl dostat šanci, ale jestli zrovna on dokáže při svém mládí sám pozvednout tým, tomu bych moc nevěřil. Aby mu Uhrín, kdyby ho poslal do téhle mizérie, ještě spíš neublížil, aby mu nesebral zbytky sebevědomí, že na ligu má.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Travinho     před 9 lety 14.08.2015 15:45 |  
      0 0

      Když nebude hrát, tak mu to určitě ublíží ještě víc. Tohle mu možná může uškodit momentálně (psychicky), ale rozhodně ne dlouhodobě (fotbalově, zkušenosti)
      .

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Virgil1956     před 9 lety 14.08.2015 16:27 |  
        0 0

        To je taky pravda. Myslel jsem to tak, že házet do tohodle srabu mladý kluky a čekat, že potáhnou tým, může být pro ně fotbalově kontraproduktivní.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Travinho     před 9 lety 14.08.2015 16:31 |  
          0 0

          Zase v takovém srabu nejsme...

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 16:59 |  
            0 0

            Já už si tedy větší srab, než ve kterém jsme v současnosti my, představit skoro nedokážu. Jestli se mužstvo hodně rychle neprobere, tak jsme jasný sestupující!

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Travinho     před 9 lety 14.08.2015 18:03 |  
              0 0

              Tak pořád to není tak, že by měl jít do zápasu posraný. Pokud prohrajeme, furt se relativně nic neděje, do konce je 26 kol, bylo už mnohem hůř...

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 18:21 |  
                0 0

                Tak tím si nejsem vůbec jistej.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              bongor     před 9 lety 14.08.2015 19:33 |  
              0 0

              Ale nechci se pořád opakovat.Ten náš svrab není způsoben jmény hráčů,ale jejich chutí makat za Slavii.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 18:01 |  
            0 0

            S tim tedy nesouhlasim.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            japoko     před 9 lety 14.08.2015 18:38 |  
            0 1

            Ne, my jsme na vrcholu výkonnosti...Svatá prostoto!

  14. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Fulham     před 9 lety 14.08.2015 14:52 |  
    0 0

    Někdy mám pocit blízkosti předlistopadového RP a petic stranických buněk či závodních výborů.... Některý fakt nebudou šťastný, dokud se to všechno nezesere úplně... Vitej Honzo!!!

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      Virgil1956     před 9 lety 14.08.2015 16:29 |  
      0 0

      S Balotellim dobrej nápad, doporučoval bych pak novou stoperskou dvojici Škoda - Balotelli :)

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 18:43 |  
        0 0

        Na naši ligu by i Balotelli na stoperu se Škodou byli asi nejlepší dvojicí na svých postech vůbec :).

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      bongor     před 9 lety 14.08.2015 19:31 |  
      0 0

      to spíš se divím,že po něm nesáhnul bolševik, k nim by se povahově skvěle hodil.Jenže těm by do LM nepomohlo ani pět takových kopáčů.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        no-nick     před 9 lety 14.08.2015 20:46 |  
        0 0

        Musim oponovat, Vencu osobně vidam už cca šest let a vždy se choval naprosto pohodove, žádný namistrovany floutek. Až se mi nechtělo věřit, že je fotbalista.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        bongor     před 9 lety 14.08.2015 20:53 |  
        0 0

        Ale takovej soudruh rozhodčí,to by bylo jiný kafe:
        16.minuta:Vácha naložil Šislerovi loktem do obličeje, bez potrestání kartou

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          bongor     před 9 lety 14.08.2015 20:59 |  
          0 0

          13.minuta:Domácí žádali penaltu, ale je to jen roh. Po podobně nastřelené ruce se zhruba před hodinou v Teplicích pokutový kop pískal.

          Tak to vypadá,že tentokrát už nenechali nic náhodě.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Dobi     před 9 lety 14.08.2015 21:36 |  
            0 0

            No, tlačil ji fest. A k tomu gól Váchy. Brrrrr. A to Bolku taky moc nemusím!

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              bongor     před 9 lety 14.08.2015 22:00 |  
              0 0

              Euforie domácích mohla být ještě větší, jenže rozhodčí Příhoda neuznal gól Kúdely kvůli útočnému faulu.
              Správně soudruhu!

  15. Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 22:24 |  
    0 0

    Stačí v neděli porazit Jihlavu a jsme bodík za Plzní, no nekupte to, když je to tak výhodný... Liga je strašně vyrovnaná.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      lassiter     před 9 lety 14.08.2015 22:36 |  
      0 0

      To většinou bývá po čtyřech kolech :-)

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 22:57 |  
        0 0

        Nemusíš mě hned chytat za slovo, jen tím myslím, že i papírově silná mužstva už teď ztrácí dost bodů.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          travel (přítel SN)     před 9 lety 14.08.2015 23:15 |  
          0 0

          Začínám mít dojem,že rozhodčí začínají spartě připískávat více než Plzni.Minule dvě pentle pro sparťany,teď MB neuznali gól na 3:2,naopak proti Plzni pískli po dlouhé době penaltu.Nechci se přít,zda to bylo oprávněný nebo ne,to pro naše rozhodčí není nejdůležitější.No uvidíme,jak se to bude dál vyvíjet- samozřejmě hlavně s naší Slavií.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 00:33 |  
            0 0

            Nehledě na to, že to co tam předváděl opět Vácha, kdy Baroše asi chtěl svlíknout z dresu nebo co. nechápu, že to rozhodčí nevidí, když je to držení dresu fakt tak očividný.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Barra     před 9 lety 15.08.2015 00:55 |  
              0 0

              Plus faul k konci Holka na Barose si zaslouzil podle me zlutou, tedy druhou zlutou pro Holka a tedy cervenou. Misto toho dostal Baros kartu za protest.

              Presto de casy meni, jak se zda, Sparta dostala dnes 5 zlutych, celkem jich po 4 kolech maji jiz 14, tedy prumer 3,5 karet na zapas. Marecek hned 3 karty za 4 zapasy, Holek 2 karty za 2 zapasy, Dockal 2 karty za 4 zapasy, Vacha 2 karty za 3 zapasy, pak Lafata-Costa-Fatai-Konate-Frydek po 1. Za celou minulou sezonu dostala Sparta celkem 26 karet, tedy min nez 1 kartu na zapas, ted po 4 zapasech 14! Casy se prece meni.

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                Travinho     před 9 lety 15.08.2015 09:29 |  
                0 0

                Hrajou jako prasata, takže se není čemu divit. V Evropě by šel Mareček v první půli na 90 procent ven a nikdo by nemohl ani ceknout.

                • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                  bongor     před 9 lety 15.08.2015 13:42 |  
                  0 0

                  Teď si málem Travinho nasral naše prase,ještě že jsem mu pro dnešek ty SN vypnul.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              bongor     před 9 lety 15.08.2015 13:40 |  
              0 0

              To víš,Bary je hezkej hošík a tak se náš čtyřprocentní neudržel.

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 12:24 |  
      0 0

      Jsem zvedavy, jak se s danou situaci Plzen vyrovna. Trosku mi to pripomina nasi Slavii v obdobi kolem Tiraspolu.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        bongor     před 9 lety 15.08.2015 13:44 |  
        0 0

        Bude pro ně těžký se s tím vyrovnat,podívej co všechno taškář kupuje a že by neměl
        na tlačenku pro ty svý nekopy?

      • Re: Zase zminecka o Slavii :(

        spino     před 9 lety 15.08.2015 13:57 |  
        0 0

        Jen klid, Barra nám to jistě vysvětlí, že Řebíček to vlastně dělá pro dobro Slavie...

        • Re: Zase zminecka o Slavii :(

          edenian     před 9 lety 15.08.2015 14:53 |  
          0 0

          A zase to od toho tvyho vychovatele schytas, tim si bud jistej :-)

        • Re: Zase zminecka o Slavii :(

          Barra     před 9 lety 15.08.2015 15:13 |  
          0 0

          Ja ti samozrejme nemuzu zabranit si obcas hrat na hloupeho Honzu a podle toho se take chovat. Skoda ze nekteri maji zapotrebi pravidelne nehrat mic ale tacklovat hrace. Argumentovat zada vetsi namahu nez se do nekoho jako v tomto pripade hloupe a bezduvodne obouvat. Jinak te take zdravim, Edeniane.

          • Re: Zase zminecka o Slavii :(

            edenian     před 9 lety 15.08.2015 15:43 |  
            0 0

            Vzdyt to bylo vtipny ne? Me to bavi cist jak se snazis Spina prubezne vychovavat :-) A jak se Spino nechce a nechce. Myslim, ze se tady tomu chechta kdekdo.

            • Re: Zase zminecka o Slavii :(

              no-nick     před 9 lety 15.08.2015 18:11 |  
              0 0

              Já když dlouhodobě sleduju Spinovo příspěvky, tak bych v rámci výchovy přešel o kus dál. Takovej pasek nebo rakoska:) I když je pravda, že dřív bývalo hůř:)

              • Re: Zase zminecka o Slavii :(

                edenian     před 9 lety 15.08.2015 18:25 |  
                0 0

                Ja bych taky ocenil ze byvalo hure :-)

    • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

      bongor     před 9 lety 15.08.2015 13:48 |  
      0 0

      V Praze začal pochod Prague Pride. Tisíce účastníků pestrobarevného karnevalu vyrazily z Václavského náměstí na Letnou, kde se koná hudební festival.

      A kde jinde by se to asi mělo konat?Svůj k svému.................

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Kornovo     před 9 lety 15.08.2015 17:09 |  
        0 0

        ty jsi taky buzna asi :)

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        Barra     před 9 lety 15.08.2015 18:20 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, vzhledem k tomu ze dle vyzkumu ( http://ihned.cz/c1-28910050-factum-nejvice-fanousku-ve-fotbale-ma-sparta) ma Slavie v Cesku par set tisic sympatizantu, byl bych opatrny a nehazel vsechny do stejneho pytle. Da se ocekavat ze i mezi fandami Slavie bude sice mensina ale presto hezkych par tisic fandu, kterym nejsou zasady holebi cizi. A tyto Slavisty bys urcite nechtel srovnavat s, nebo dokoce vyhanet do toho klubu na Letne, ze?! (i kdyz pouzity vzorek 1114 respondentu nemusi byt reprezentativni, presto bude urcite dost priznivcu milovani antickeho Recko nebo Rima mezi Slavisty. Et pourqoui pas?)

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          spino     před 9 lety 15.08.2015 18:27 |  
          0 0

          Dobrý den. Neprobírali jsme zde už loni toto téma?

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Barra     před 9 lety 15.08.2015 18:32 |  
            0 0

            Dobry den Spino. Ja s tebou urcite ne. Tvuj postoj neznam, ale jak mam Bongora rad, mel jsem zapotrebi reagovat.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              spino     před 9 lety 15.08.2015 18:35 |  
              0 0

              S někým jsem tady ale o tom mluvil, myslel jsem, že s vámi. Možná vás překvapí, že se můj postoj za ten rok k "pochodu hrdosti" mírně změnil, ale to je jedno, nechci tady zase rozebírat politiku.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 21:13 |  
            0 0

            Matně si pamatuji na jedno legendární smazané vlákno.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              spino     před 9 lety 15.08.2015 21:31 |  
              0 0

              Jaké? Takových bylo víc.

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 08:34 |  
                0 0

                Myslím, že to končilo debatou o rodině základu státu. A rozebírání adopcí.

                • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                  spino     před 9 lety 16.08.2015 09:52 |  
                  0 0

                  JJ, taky si něco takového pamatuji. Pak si také vzpomínám, že tu kdosi začal rozebírat trest smrti a během minuty bylo ve vláknu asi 20 příspěvků. A než jsem se stačil zapojit, tak to bylo smazáno. :DDD

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 19:37 |  
          0 0

          Ten průzkum je dost starej mě by zajímalo jak by se ted umístila Plzen.No a ke Slavii se ted taky nikdo moc nehlásí.

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 21:16 |  
          0 0

          Nevím, jak dlouho se zajímáte o Slavii, ale my tu máme jednu starou písničku o spartě, která to tak jasně určuje, že netřeba býti politicky korektní.

          • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

            Barra     před 9 lety 15.08.2015 22:36 |  
            0 0

            Dost dlouho Hereticu abych vedel o co ti jde. Politicka koretknost? Spis respekt k urcite casti Slavistu, kteri patri k mlcici mensine. Jinak nevim kolik ti je, ja jsem byl do ceskeho fotbalu zasveceny pred vice nez 35 lety. A ver mi ze sledovani tohoto fora je take velmi dobra skola.

            • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 08:33 |  
              0 0

              Jasně, ale v té říkance také jistě nemyslíme, že co sparťan to buzerant. My v ČR jsme dostatečně tolerantní. Ale je tu ještě jedna věc a to je dělat si legraci úplně ze všeho. A zde jen popichujeme nenáviděného rivala. Určení homosexuálu slovy "slávistická menšina" je úplně jiné téma. Skrze tu naši toleranci je to každého věc a nikoho toto téma nezajímá. Viděl bych to tak, že slovo buzerant je urážka všeobecného hanlivého charakteru, jako každé jiné sprosté slovo.

              • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

                Barra     před 9 lety 16.08.2015 09:04 |  
                0 0

                O mire toleranci, ktera je pro kazdeho individualni, by se dalo dlouho diskutovat. Jinak jsem Bongora jen prosil aby nehazel i tech pravdepodobne tisice nebo spis desititisice Slavistu, kteri patri k mensine do jednoho spartanskeho pytle a nerikal ze Letna je jejich prirozeny domov. Amen.

      • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

        winter (přítel SN)     před 9 lety 15.08.2015 18:59 |  
        0 0

        Tak tak.. Letná jako Mekka všech buzíků, gejzírů a teplometů :))

        • Re: Na hostování přichází Jan Štohanzl

          bongor     před 9 lety 15.08.2015 22:17 |  
          0 0

          Tak to ví každej,jak je to u nás v republice s božíčky,nemá cenu to dál rozebírat.